דעה: המפלגה האחרונה במאבק הנסיכים נגד נתניהו

מעל פני השטח ׳תקווה חדשה׳ היא עוד מפלגת אנשי ימין, אך מתחת לפני השטח מדובר בנשק החדשני וכנראה גם האחרון במאבק ששורשיו מגיעים עד לשנות השמונים

׳תקווה חדשה – אחת החיות המעניינות בפוליטיקה הישראלית | יו״ר מלפגת ׳תקווה חדשה׳ גדעון סער (צילום מסך)

בסוף חודש ינואר השנה, התראיינה מיכל דיאמנט, נכדתו של ראש הממשלה המנוח יצחק שמיר למוסף ׳מעריב׳, לראיון ראשון לאחר הצטרפותה למפלגתו של גדעון סער. אף שדיאמנט ביקשה לשווק את עצמה, כל פסקה בראיון שלא עסקה בסבה ז"ל, עדיין עסקה ביצחק שמיר. אם מישהו חיפש אי פעם את הסיכום של נסיכוּת הליכוד, מיכל דיאמנט סיפקה אותו בלי להתכוון. היא ונסיכים אחרים לא באמת בעלי ערך כשלעצמם, אלא ערכם הוא בהוריהם.

ואם זה לא היה מספיק, גייס סער עוד שני נסיכים לצידו, מוכרים עוד יותר מדיאמנט. האחד הוא בני בגין, נסיך הנסיכים, והאחרת היא לימור לבנת, לשעבר הגברת הראשונה של הליכוד מאז שנות התשעים, כשהיד עוד נטויה, לנסיכים נוספים.

דברים אלה, בצירופם של יועז הנדל וצבי האוזר – נושאי דגל הממלכתיות – הופכים את ׳תקווה חדשה׳ לאחת החיות המעניינות בפוליטיקה הישראלית. מעל לפני השטח זוהי מפלגה פרסונלית שמאוכלסת באנשי ימין, אך מתחת לפני השטח מדובר בנשק החדשני ביותר וכנראה גם האחרון במאבק עתיק יומין, ששורשיו מגיעים עד לשנות השמונים המאוחרות ועד למאבק על זהותה ודרכה של תנועת הליכוד.

שנות השמונים היו מעין שדה קרב שקט בין שני דורות של מפלגה עתיקת יומין. מן הצד האחד היו הבכירים, משה ניסים, אריאל שרון, דוד לוי, יצחק מודעי, משה ארנס ואחרים. אל מולם ניצב דור חדש של פוליטיקאים, ההבטחה הגדולה של התנועה הלוחמת, הנסיכים, בהנהגת צעירים מבטיחים כמו אהוד אולמרט, דן מרידור, ובני בגין.

הנסיכים, אז אנשי ימין נחרצים, פוליטיקאים עולים בשדה הפולטי, ראו את שרון הבלתי בחיר, את דוד לוי איש המדון ואת יצחק שמיר המקשיש, והגיעו למסקנה שבעתיד הקרוב הם יירשו את התנועה. רק היה צריך להפסיד. הנסיכים חזו בשמחה כיצד שמיר מובס בבחירות 92' והחלו להתכונן לקרב הגדול לכיבוש הליכוד.

בתחילה נראה היה שהצעירים המבטיחים יגברו על איש המנגנון דוד לוי, וינהיגו את המדינה. אלא שבמקום דוד לוי, היריב שעמד מולם היה בנימין נתניהו, הצעיר המבטיח האחר, שמאז תחילת שנות השמונים החל להטיל צל כבר על עתידם הפוליטי. נתניהו שהביא שיטות עבודה חדשניות לישראל, הפך למועמד המוביל בקרב על ראשות הליכוד, וכשהגיע הרגע הוא ניצח את מועמד הנסיכים, בני בגין, ואת דוד לוי.

נסיך הנסיכים, בני בגין (צילום מסך)

מרגע זה נזרע זרע הפילוג. הנסיכים סירבו לקבל את נוכחותו של נתניהו, ובמקביל החלה להתגלות הראייה הפוליטית שלהם: כמי שגדלו בתור דור שני למשפחה הלוחמת, הם ראו כיצד הוריהם מוּדרים על-ידי הממסד של מפא״י, ובעוד שחלק כמו עוזי לנדאו סירבו לקבל את האפליה, אחרים כמו דן מרידור קיבלו על עצמם את הדין והחלו לאורך השנים לפנות למרכז ומשם לשמאל, כמעין השלמה עם מעמדם כמי שלא שייכים באמת לקונצנזוס. בתחילת שנות התשעים היו נסיכי הליכוד לדור הבא והנוצץ של הימין בישראל. שלושים שנה מאוחר יותר, מעמדם כ״ימנים שמאלניים״ כבר הפך לבלתי נפרד בדעת הקהל הימנית.

מפלגת ׳תקווה חדשה׳ היא המפלגה האחרונה, תרתי משמע, בקרב הארוך של נסיכי הליכוד מול נתניהו. מי שהחלו כהבטחה, הפכו עם הזמן לסרח עודף שרק מרחיק את הימין מהצבעה למפלגה שבה הם תומכים. מפלגתו של סער היא התצורה האחרונה של המאבק הזה, שכן איש מהניצים כבר לא צעיר. רובם בני יותר משבעים, וגם יריבם הגדול נתניהו כבר אינו צעיר כשהיה. במידה רבה, זהו הקרב האחרון.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

36 תגובות למאמר

  1. נסיכי הליכוד,בני בגין,דן מרידור,גדעון סער,לימור ליבנת,אהוד אולמרט ועוד, הם אידיוטים שימושיים וטיפשים להחריד של "הימין" בשרות השמאל. "ההדר הפולני" של הפוליטיקאי הנאיבי להחריד מנחם בגין,שהשאיר את השליטה בכל המוקדים החשובים,המשפט,התקשורת,האוניברסיטאות,כפי שניתן לקרוא בצורה מאלפת בספרו של ארז תדמור "למה אתה מצביע ימין ומקבל שמאל" ויורשיו, שנכנעים לשמאל כדי לקבל טפיחה על השכם מהתקשורת,הם הגורמים להמשך השליטה של השמאל בכל מוקדי הכוח במדינה.
    יש לזכור שדן מרידור ואוריאל לין,בזמן ממשלת מעבר של הליכוד עשו הכול כדי להעביר שני חוקי יסוד שעליהם הסתמך הפיראט המשפטי אהרון(הכל שפיט,האדם הנאור,האדם הסביר,האדם המידתי) ברק,כדי לבצע הפיכה(פוטש) משפטית והשתלטות 15 פקידים ממונים על השילטון בפועל במדינה. כל זה לא היה קורה ללא העזרה של נפולת הנמושות,נסיכי הליכוד.

    1. הכל באשמת ההזוי מנחם בגין. איש ''אבירי'' שבגללו הגענו לשוקת השבורה ואנחנו לפני חיסול המדינה היהודית הגיב:

      ומסירתה לצלבנים ולאיסלאם.

      מביאים לכאן מאות אלפי נוצרים מכל חור בעולם ומאפריקה באיצטלת עלאק “יהודים”. לכו לכנסיות ותימצאו אותם שם.

      – ובג”צ שמאלני פוסט ציוני – נותן למוסלמים מאפריקה ומהעולם הערבי כולו – הבטחה שאסור להחזירם לארצם או למדינות אפריקניות דומות לשלהם עם אותה תרבות – וגם שאם מישהו מאיים לעשות להם ברית מילה לנשים אז מקומם פה בישראל המפוצצת הליליפוטית – כולל מוסלמים מסודן, אריתריאה ומאיפה לא – מכל חור, להתקבע פה ואיש לא עוצר או מונע זאת – כלומר – היהודים בבג”צ – הם הם שמקימים פה מדינה צלבנית חדשה ומדינה מוסלמית חדשה – כדי שהן תחסלנה את מדינתנו בסוף, תוך כדי שבג"צ בחוצפה ועיקשות לא חוקית מנטרל את הממשלות מלפעול להצלת המדינה תוך ביטול כל החוקים של הכנסת למטרה זו כשהוא דואג להשאיר את המדינה חסרת אונים וחסרת הגנה כפי שהגדיר זאת השופט גרוניס, כשבוטלו כל חוקי מניעת ההסתננות.

      מי שאשם הוא אך ורק מנחם בגין.

      הוא אשם בהפיכת ישראל בתהליך מתמשך לגטו יהודי ותו לא – ממנו כולנו נברח.

      כי כשכל השמאל הכין עצמו לאחר עליית הליכוד לשלטון – לסילוקו מנקודות השליטה בכל מוסד בארץ – אמר להם ה”אביר” שאנא מכם – המשיכו למשול בנו.

      הוא והאבירות הפולנית המטופשת כשל דון קישוט.

      ומאז הימין הטיפש רק מתפצל ומפוצל ומלקק לשמאל ומתנחמד ועושה כלום.

      אין לו תקשורת חזקה, אין לו מוסדות חזקים, אינו שולט באוניברסיטאות, בבנק ישראל, בפרקליטות, בבג”צ, בייעוץ המשפטי.

      אינו שולט בכלום ואף יושב וצופה בערוצי התעמולה של מפלגת התשקורת השמאלנית מלאת השיטנה והרוע ליהודים ולמדינתם ולמנהיגיהם. מי בכלל מסוגל לצפות בכל הזבל הזה? זה הרי מכאיב ומרגיז. בשביל מה? כדי שהם יקבלו מיליונים עבור הפרסומות?

      ימין מטומטם וחסר מודעות עצמית.

      יש לו ערוץ 20, 0404, גלי ישראל על הענן, ישראל היום, מידה, ג'יפלנט – גיא בכור – ועוד.

      אך במה הטיפשים צופים ואת מי הם מחזקים כלכלית במקום להחרימם?

      בערוצי 11, 12, 13 השמאלנים והמחבלים התיקשורתיים יצרני התעמולה – ואז גם כבונוס משלמים כמעט מיליארד שקלים כדי לממן את התעמולה הזאת נגדם.

      כי הימין הטיפש, המפוצל לרסיסים, הימין כולו פוחד פחד מוות ממפלגת בג”צ, ממפלגת הפרקליטות, מהיועץ (הפוקד) המשפטי לממשלה ומהפקידונים האלה שהפכו הם לראשי ממשלותינו ומנהיגינו ומחסלינו כמדינה יהודית בארץ ישראל.

      הימין אשם בחוסר משילותו, בפחדנותו ובאי התארגנותו והתאחדותו על מנת לשמור על המדינה היהודית היחידה ועל מנת לשבת על הגה השלטון ולמנוע מכירת חיסול טוטאלית, אליה אנחנו מאד קרובים.

      תנו למפלגת בג”צ ולמערכת הפוליטית המתקראת כבדיחה בג”צ והפרקליטות לנצח את נתניהו ותגידו שלום ולא להתראות למדינת היהודים שהוקמה בדם יהודיה.

      זה כל הסיפור.

      פולני טיפש אחד ותיראו לאן הגענו. הפתגם כל כך נכון:

      טיפש אחד זורק אבן לבאר וכל החכמים לא יוכלו להוציאה.

      אנחנו ממש שם.

      לכן יש להצביע אך ורק ליכוד בבחירות ולתמוך בנתניהו, כדי לא לאפשר את ביצוע ההפיכה השלטונית. ואין להצביע בשום פנים ואופן עבור כל מי שמפלג את הימין. אחרת תמשיכו לבכות ולעזור לחסל אותנו.

      רק עם ממשלת ימין גדולה וחזקה נוכל לחוקק ולשנות את חיסול המדינה המתקדם בצעדי ענק.

      (נסו להקשיב ליונתן יעקובוביץ’ ותיחרדו.)

    2. בגין היה ''אביר'' עיוור שהמליך את אהרון ברק ואת כל השמאל במערכת המשפט שהפכה לשלטון וגם בכל צמרות מוסדות המדינה. הגיב:

      בגין היה "אביר" עיוור שהמליך את אהרון ברק ואת כל השמאל במערכת המשפט שהפכה לשלטון וגם בכל צמרות מוסדות המדינה.

      יותר עיוור מזה אין.

      בנושא השלום הוא קיבע עובדה הרסנית שלא קיימת בעולם כולו לפני שהגיע ה"אביר" הזה – שהורסים התיישבות ונותנים לאויב שתקף את השטח כולו, עד המלון האחרון (אביה סונסטה).

      אין יותר חסר שכל והבנה פוליטית, צבאית ובינלאומית מזה.

      באיזה עוד מקום בעולם המנצח מוסר לתוקף שטח שנכבש במלחמת הגנה על עצמו – ועוד מפנה יישובים והורס אותם??? מה זה משחק לגו?

      חוץ מזה שזה הפך להיות מעין איזה נוהל קבוע שהערבים חושבים שזה חוק כזה. הם יתקפו, הם ירצחו, הם יהרסו, הם יעלו מיליונים לנתקף – והנתקף יחזיר להם את השטח עם תוספות פיתוח והכנסות לכלכלה שלהם? איפה?

      רק בגין קצר הרואי וחסר עומק המחשבה ההיסטורית – יכול היה להמציא דבר נורא כזה, שבעצם גורם לכך שהערבים לא משלמים כלום עבור מעשי הפשע שלהם. כלום. להיפך. הם עוד מקבלים הטבות. וכל זאת בוצע בהנהגת השודד המשפטי אהרון ברק.

      לא היו לימין משפטנים ראויים עד כדי כך שבגין קצר הרואי בחר דווקא באיש המניפולטיבי, הערמומי והשמאלני הזה לשרת אותו?

      זה מוכיח עד כמה לא חכם הוא היה ועד כמה נזקים הוא הביא על ראש המדינה.

      אולי בגללו היא תתבטל ותחוסל כמדינה יהודית על ידי אותו בג"צ ושופטיו הבוחרים עצמם בעצמם – שהוא המליך אותם.

      הוא זה שהכיר בכביכול עם פלשטני (שטני) שיש לו זכות על אדמות הארץ.

      הוא זה ששיחרר את הרסן לחרדים עד שהגיעו מים עד נפש היום בגללו והם לא משרתים ולא עובדים ועושים כל מה שבא להם – בגללו ורק בגללו. עד בגין היה מותר להם להקציב 500 בחורים מוכשרים ללימוד תורה. בא קצר הרואי הזה ואמר להם באבירותו המופרכת – תלמדו. והנה מה שקרה. אין שליטה על כלום יותר. זו מדינה בתוך מדינה.

      הוא היה אסון היסטורי למדינה היהודית. ממש אסון.

      2.בגין היה טיפש מכולם! ידע לנאום וחוץ מזה כלום. אדם הזוי ולא מבין מציאות.

      3.בגין נתן לאהרון ברק את השליטה על המדינה.

    3. ל״הכל באשמת…״,
      אתה בהחלט צודק, בגין יצר את רוב בעיות הימין וממשיכיו מסונוורים מהערצה מוגזמת לאב המייסד וממשיכים את טעויותיו.
      מזל שיש לנו כמה ימנים לוחמים בליכוד.

      אבל דווקא בגלל זה אני שוקל לראשונה בחיי לא להצביע ליכוד-
      גם הרשימה המשותפת וגם ימינה התפצלו לשתי מפלגות כל אחת, ובכל פיצול יש מפלגה שמקרטעת סביב אחוז החסימה ועלולה ליפול. אם יהיו 61 מנדטים בין הליכוד לעודה הם יתאחדו לקואליציה ולא תהיה ממשלת ימין. ולכן, כדי להציל את ממשלת הימין אני הולך להצביע לסמוטריץ׳. כמה שאני רחוק מלהסכים איתו, אין ברירה, חייבים למנוע ממנו ליפול מתחת לאחוז החסימה בכל מחיר ולא משנה מה נצטרך להכניס לקואליציה.

  2. זוית אחת לנתח את תופעת הנסיכים
    מציע זוית אחרת, הנסיכים הם האליטות אשכנזיות שלא מצאו את מקומם באליטות של הארץ הן אידיאולוגית והן בהכרה של הממסד
    תקווה למצוא קרקע להתבטא בה
    הליכוד שנתה בפניה ממפלגה של נסיכים אשכנזים שנתמכים עי העם המזרחיים
    היום הליכוד השתנה המובילים אלו המזרחיים והנסיכים לא מסוגלים להתחבר תרבותית ותפיסתית למזרחיים לכן עזבו לשמאל ולמקומות אחרים

    1. בדיוק, השמאל הצליח להסית כל כך הרבה כנגד הימין שחלקים מסוימים מהימין גם שונאים חלקים אחרים ולא מסוגלים לסבול אותם כחברים למפלגה.
      אני בהחלט פוחד שחוסר הסבלנות של בנט שקד יגרום למפלגת הציונות הדתית לשרוף מנדטים חשובים לימין. תוסיפו את מפלגת הפורשים עקב חוסר-הכלה-של-נתניהו/מזרחים-וכדומה(תקווה חדשה) ואת ההצלחה של מיכאלי לגנוב קולות מהרשימה הערבית(כי היא כן אישה סבלנית כלפי שאר הגוש שלה ומוכנה להכניס גם מועמדת משלהם) ותקבלו מצב שבו סביר שגוש רק לא ביבי(ליברמן, סער, גנץ, מיכאלי, הורוביץ והמנהיג: לפיד) ירכיבו קואליציה.
      תוסיפו את זהות היושב בבית הלבן ותבינו למה אני בהחלט חושש לגבי השנים הבאות…נקווה שנשרוד.

  3. הנסיכים של הליכוד ממשיכים לשנוא את נתניהו!

    השינא והקינא לנתניהו הוא שהביא את הנשיכים של הליכוד לשמאל ולהתנגדות למורשת אבותיהם.
    הם היו אנשים שגדלו עם כפית זהב פוליטית בפה: הם ירשו את הנהגת הפוליטיקה בישראל ובליכוד רק בזכות זה שנולדו להורים שלחמו במחתרת נגד הבריטים.
    הם בעצמם לא היו מנהיגים.
    הם כולם היו מנגנון מנופח של ירושת אבותיהם.
    הם לא תרמו כלום למדינה ולעם, הם רק הורמו על ידי עצמם והתקשורת שהיה מחובר לממסד האשכנזי,ישראל הראשונה,מעל הציבור בוחרי ליכוד שבאו בעיקר מהעולים ומקרב ״ישראל שניה״.
    נכון הם לא סולחים לנתניהו המשכיל האמריקאי, בן של היסטוריון, שלקח להם ״בחוצפה״ את הירושה והשאיר אותם ללא הנהגה.
    לימור לבנת
    בני בגין
    אהוד אולמרט
    ציפי ליבני
    דן מרידור
    רוני מילוא
    יאיר שמיר
    עוזי לנדאו
    הם כולם נאלצו לבקש מ חוטף נתניהו עבודה ומשרה של שר!!! כן הנסיכים עמדו בתור לקבל תפקיד שר אצל נתניהו. על ההשפלה הזאת הם לא סולחים לנתניהו עד עכשיו וגם לא יסלחו לו עד מותם.

    אל״מ( מיל) אפרים מיכאלי
    פרשן פוליטי וצבאי

  4. אז שאני אבין:

    הפרישה של בני בגין מרידור אולמרט ומשפחת שמיר זה מאבק של נסיכים מפונקים ומתוסכלים כנגד נתניהו מנהיג הימין האמיתי.

    הפרישה של אלקין וליברמן זה מאבק של רוסים מאפיונרים מתוסכלים כנגד נתניהו מנהיג הליכוד האמיתי.

    הפרישה של מרדכי יעלון מופז ושרון זה מאבק של גנרלים אטומים נפוחים ומתוסכלים כנגד נתניהו מנהיג הימין האמיתי.

    הפרישה של בנט היתה מאבק של דתיים עם כיפה קטנה מתוסכלים כנגד נתניהו מנהיג הימין האמיתי.

    הפרישה של כחלון דוד לוי שטרית וסילבן שלום היתה מאבק של מזרחים מושחתים ומתוסכלים כמגד נתניהו מנהיג הליכוד האמיתי

    הפרישה של ליבני וליבנת זה מאבק של נשים פמיניסטיות מתוסכלות שחשבו שמגיע להן כנגד נתניהו מנהיג הימין האמיתי.

    וסער זה מאבק של רובוטים מתוסכלים שרוצים להשתלט על העולם כנגד נתניהו מנהיג הימין האמיתי?

    לכל מי שנכווה מנתניהו ותומך במתנגדיו מדביקים סטיגמה על בסיס פרט רקע שלו?

    ולא ציינתי את לפיד מצנע פרץ פרס גנץ ריבלין אשכנזי מילוא ליפקין אולמרט בוז'י הרצוג ארנס שקד… כולם אבל כולם חוץ מדרעי וליצמן מתעבים את משפחת נתניהו. אולי יש משהו בדבריהם?

    1. כן. יש משהו בדבריהם:
      המון קנאה בהצלחה חסרת התקדים של האיש הזה,
      המון כעס על כך שהוא "גזל" מהם את מה ש"מגיע" להם.
      וחוסר יכולת לקבל את העובדה שהם כולם גמדים קטנים ליד הענק.

    2. אכן. כל מה שציינת אמת לאמיתה. קינאה , שינאה וצרות עין היא כל מה שיש בחולירות שהזכרת. בכולם!!! הגיב:

      הם לא תרמו שום דבר אי פעם למדינה וללאום. כלום.

      מה תרם ליברמן אי פעם? מה שינה אי פעם בשלושים השנה האחרונות שהוא רובץ על כיסא עור צבי ומקבל מאיתנו משכורות ותנאים מפליגים? מה? מיהו הרומני הזה בכלל?

      ומיהו אלקין? חוץ מלהיות עילג מה הוא עשה עבורנו? רודף תפקיד וכיסא וכבוד שהם בורחים ממנו כמו מגדעון אבן (הוא לא סער. הוא אבן) וכל הטיפוסים האלה שמחבלים במחנה הימין הלאומי.

    3. כך צריך לכתוב את דבריך ולהבין שכן. הקינאה מטריפה את האדם וכל אלה הם אפסים ליד ביבי. אין מה לעשות נגד האמת. הגיב:

      הפרישה של בני בגין, מרידור, אולמרט ומשפחת שמיר זה מאבק של נסיכים מפונקים ומתוסכלים כנגד נתניהו מנהיג הימין האמיתי.

      הפרישה של אלקין וליברמן זה מאבק של רוסים מאפיונרים מתוסכלים כנגד נתניהו מנהיג הליכוד האמיתי.

      הפרישה של מרדכי, יעלון, מופז ושרון זה מאבק של גנרלים אטומים נפוחים ומתוסכלים כנגד נתניהו מנהיג הימין האמיתי.

      הפרישה של בנט היתה מאבק של דתיים עם כיפה קטנה, מתוסכלים כנגד נתניהו מנהיג הימין האמיתי.

      הפרישה של כחלון, דוד לוי, שטרית וסילבן שלום, היתה מאבק של מזרחים מושחתים ומתוסכלים כמגד נתניהו מנהיג הליכוד האמיתי

      הפרישה של ליבני וליבנת זה מאבק של נשים פמיניסטיות מתוסכלות שחשבו שמגיע להן כנגד נתניהו מנהיג הימין האמיתי.

      וסער זה מאבק של רובוטים מתוסכלים שרוצים להשתלט על העולם כנגד נתניהו מנהיג הימין האמיתי.

    4. כולם קיבלו רוח גבית מהתקשורת לעשות את כל מה שתיארת כאן, וכולם והאמינו בטיפשותם הרבה שאם הם ירוצו בכיוון הנכון זה מה שיהפוך אותם לווינרים. מתסכל, אבל בזמן שהם פנו לכיוון שהשמאל הטווה להם (לפחות בנושא "רק לא ביבי" אם לא בנושים אחרים), מסונוורים מהאהדה הפתאומית או מההפוגה בשנאה שהם חוו קודם, נתניהו סרב לכללי המשחק הללו והוא הוביל את המדינה בכיוונים אחרים לגמרי. כולם, כולל שונאיו הגדולים ביותר לא מכחישים שנתניהו מוכשר ושהמדינה משגשגת. הם רק מסרבים לקשור את השגשוג הזה במדיניות שלו ומנסים להקטין את ההישגים שקשורים בו ישירות.

    5. כן. יש משהן בדבריהם:
      קנאת האנשים הקטנים (והבינוניים, לכל היותר), באיש הגדול.
      הם רואים כמה הם קטנים ועלובים לידו, ועד כמה הוא מעמיד אותם בצל.
      זה כואב, זה משפיל, זה שורף להם בנשמה.
      מה יעשו? יודו שהם לא מגרדים את עקב נעלו?

    6. שישה רמטכ"לים כמעט ברצף ברק ליפקין מופז יעלון אשכנזי וגנץ ואנשים שנתניהו הביא ככוכבים לחזק את הליכוד ובחר ללכת ושהנהיגו ציבור ושרתו כשרי חוץ ואוצר וביטחון הם כולם גמדים עלובים מושחתים מתוסכלים נהנתנים המונעים מקינאה קטנונית?
      כולם מסואבים ורק נתניהו נלחם כמיטב יכולתו למען המדינה.

    7. אדון עלי עבדו. תעשה טוב ואל תדבר שטויות במיץ עגבניות. ביבי לא הביא אף יצור מאלה שהזכרת לשום מקום הגיב:

      כל הצמרת של הצבא הישראלי היא תוצרת של שנים של רבין וברק בהנהגת הצבא.

      אלה האפסים שהם קידמו (וגם הם עצמם היו אפסים). מה שהיה חשוב להם זה שהם אנשי שמאל. משם קיבלת את הערימה של השמאלנים האלה כרמטכ"לים וכשרי עלאק בטחון.

      השמאל הנאלח יודע איך להתברג ולחסום את הימין.

      דבר ידוע הוא שהשמאלנים האלה חסמו את הימין מלהתקדם בצבא.

      על מה אתה מקשקש שביבי בחר?

      אולי הוא בחר או ניסה לקלוע להכי פחות שמאלן ומזיק ותבוסתן. וזה קשה. כי הם כולם תוצרי הקרן להשמדה ודומיה וגרורותיה השונות והמחסלות.

      ****************************

      יד נעלמה החלה בולמת קידומם של קצינים חובשי כיפה בצה"ל

      טוב שאימא לא הכירה את יונתן שפירא

      אם אתם רוצים לקוות כי יונתן שפירא שעלה שוב לכותרות עם המשט היהודי לחופי עזה כנגד צבאו שלו, הוא לא אותו יונתן שפירא של איה כורם ושל גלגל"צ, משמע: של כולנו, אתם יכולים רק לקוות
      החכם בלילה התורן של השמאל דהיום הוא יונתן שפירא, שהשהייה במרומים כטייס לא הטיבה ככל הנראה עם תאים מסויימים במוחו. יונתן שפירא, ההוא מהשיר העלוב ההוא – שאימא לא הכירה. אחרי שריסס בגבורה גראפיטי על קיר באָוּשויץ, הוא יוצא להפלגת פּוֹפָּאי-המלח לעזה. המטרה – פרסום עצמי בולט בכל אמצעי התקשורת בעולם. שום מחאה ושום בַּטִּיח'! בוודאי לא "סיוע הומניטרי" כלשהו. פרסום. חיים שהם חגיגה אחת גדולה. ואולי גם כסף. גדול. שלום? מה זה?

      זהו השמאל בלי עלי תאנה. במערומיו. הסיכסוך היהודי-ערבי זן ומפרנס אותם. שלום? השתגעתם? שלום זה הכי רע שיכול לפקוד אותם. מה יעשו עם כל המרכזים לחקר השלווה והמנוחה, האירגונים, העמותות, האיגודים, האגודות, הקואופרטיבים, הפורומים, הקונגרסים והשד יודע מה? מדובר בעשרות אלפי אנשים שחיים מזה. שלום ישלח אותם לעבוד עבודה יצרנית ומועילה. רק לחשוב על הסיוט הזה עושה להם בְּרְרְרְ… ולא דברתי עוד על ה"שי לחג", הקוקטיילים וקבלות הפנים בכל מיני פינות חמד בעולם ועל הכוח להיטיב עם חנפנים. שועַ עולמי.

      אימא שלי לא הכירה, את יונתן שפירא. הפסידה. יונתן שפירא הלז הוא באמת גיבור תרבות, גם אם היא תרבות אנשים חטאים. במובן מסוים הוא אפילו דגם לזן לא נפוץ של האדם שאפילו קטן כמוני יכול לתת סימנים במין האנושי הזה. ברוך קימרלינג קרא להם "אחוסלי"ם" – אשכנזים, חילונים, ותיקים, סוציאליסטים (יעני…), ולאומיים (טוב, גם כן "יעני"…). הוא נתן להם הנחת חיסול במחיר משקל המוצר. הזן העלוב הזה הוא שחצן-מתנשא, רשע, חסר הגינות ועכבות ונַזְקָן חסר תקנה. נכון, מרביתם משכילים, מערביים בגישתם לחיים, חילונים, והרבה מהם זוכרים את סבא פְרִיץ המִסְפּוֹיְנִיק עם הכובע-טמבל שלו על הטרקטור.

      אז איפה הם? פשוט מאד, בכל אמצעי התקשורת, באקדמיה ובבית המשפט. הדבקות שלהם אוחזת בגופים הללו אחיזה איתנה מאין כמוה. דבר כזה לא יתכן בלי לכידות פנימית בעוצמות שרק מבצעי לחימה מתוחכמים ומסובכים יישוו ללפיתה הזאת. אין מפקד עליון קבוע. יש תקן לכזה שבכל פעם מישהו אחר מתנדב למלא לכמה ימים. אבל בכל זאת הם מצליחים להפיק את אותן הפקות מרשימות. גם בגלל שאין להם בעיות מימון. הסכנה באבדן השליטה באלה הוא סיוט נפוץ בקרבם. יש שמועה לא מבוססת שיד נעלמה החלה בולמת קידומם של קצינים חובשי כיפה בצה"ל. מדובר בצבא ההגנה לישראל שהיה כמעט קדוש והוזנח זה מכבר ובבושת פנים על-ידי השמאל הנורא והאיום הזה. מהר מאוד הבינו שלדבר אל מיקרופון באולפן ממוזג, או להקליד בנחת טקסטים בבית, טוב יותר וּלאין ערוך מאשר כל תפקיד בצה"ל. גם רמטכ"ל.

      מה יהיה? יש מישהו שלא רואה לאן כל זה מוביל? צריך לעצור את זה? רוצים לעצור? אפשר בכלל? מדינת-ישראל צריכה להסיר את גלימת התהילה המפוקפקת. טיפוסים כמו יונתן שפירא מייצגים את הנפולת של צה"ל שהיה פעם. סרח עודף. המילה "סרבן" שהייתה בעבר סמל לנבלה סרוחה, קנתה לה תהילה שתכסה את כל הצואה המצחינה. אין תוכן אחר. אין שום חשיבות למעמד הזה מלבד חשיבוּת הנזק העצום שהוא ושכמותו גורמים לישראל החבוטה מכל עבר. איכס.

      http://www.news1.co.il/Archive/003-D-52313-00.html

      תגוביות:

      1.שפירא כממשיך דרך.היו לנו את המתיוונים שסייעו ליוונים, מאוחר יותר את היודנרייכט שסייעו לנאצים ועכשיו יש לנו את השמאל שמסייע לאיסלם.

      2.חומץ בן יין. יונתן שפירא הוא, ככל הידוע לי, המחשה לביטוי "חומץ בן יין". אביו, שלמה שפירא, טייס קרב ותיק, היה מפקד טייסת קרב בחיל האוויר, וככל הידוע נגרמה לו עוגמת-נפש רבה בשל תעלולי בנו בכנופיית הסרבנים.תנחומי להורים.

      3.הרווחתם ביושר את השינאה והתעוב.אין שפלות גדולה יותר מבגידה.

      4.לשום עם אין כזה זן.זן הבוגדים.

      5.סוף הבוגדים מתקרב!אתם כנופיית הבוגדים הסמולנית תשלמו ביוקר על הבגידה שלכם, אם אתם חושבים לרגע שאנחנו נסלח לכם אי פעם, יש לכם טעות חמורה!ואתם לא מבהילים אף אחד עם האג.

      לעיון האשכול:

      על מי מגן צבא ההגנה לישראל

      https://rotter.net/forum/gil/20135.shtml

  5. ץנועת חבד מקפידה לא להזדהות פוליטית אומר סמוטריץ….די כבר עם הצביעות. למרץ הם לא מצביאים….ברור למי כן!!!

  6. כולם העתקה מ48 מעייפת את הנשמה. הנה עברו לנו אלפיים שנה נוספות ורוצים שימשכו עוד . צלמים פיסליים גלמיים. עולם גולם. מיחזור אהרון ברק תולדת הרב שך הכה גלותי שזה מנהיגות אגודה ושס ולאחרונה הבית היהודי שעשתה פנה אחרונה באשמת הליכוד ואהרון ברק אוהבי הגלות והאנטי לאומיים. הלבישו עלינו את הסדר העולמי החדש שריפד אותם בתמורה בהטבות ומיליארדים של שוחד. היתה לנו עצמאות יחסית בעבר איננה אבדה. מה המשמעות . פלאטה גלותית אנטי לאומית שולטת עלינו ואינה רוצה בחירות. החזירה לנו אותה בדלת האחורית. היתה לכם כתבה על המושג הזה חרות. מה חרות לנו התנכיים. היא נימצאת בבלו פרינט התנכי בדי אן איי הגנטי התנכי, הנבואה. העברת השליטה אל מושג אגדי נישכח זה. הנבואה ושחזורה. זמן אבוד קסום ניפלא אגדתי שנישכח לגמרי מצרות הגלות. מזכיר לי עכשיו פיתאום את הוליווד. היהודים שהקימו את הוליווד זכרו במשהו זאת ושחזרו משהו מהזמן הקסום הזה. הוליווד היום מדורדרת לא מה שהיתה אבל כמה הישפיעה והיתה ניפלאה. הזמן האבוד שסרטיה סיפרו עליו הוא זה שכתוב בתנך. הוא קשור לנבואה ומלכותה. קסמי הנבואה. סימולאציה של חלום קסומה מטריפה משגעת שחוו אותה בני ישראל העיבריים שניבלעו בהארי פוטריות עיברייה נהדרת. הזמן האבוד התנכי שמילא את דפי התנך ביופי מרהיב מזכיר את הארי פוטר. בני ישראל היו מוכלים בפנטזיה פילאית חוו את מה שאנו חווים. ממש כמו היום עם מכונת הפנטזיה האנושית שניקראת בינה מלאכותית להם היתה דומה אבל הרבה יותר פנטסטית . הההההההההרבה הרבה. מלאאאאאאאאן. כי היא העילית האמיתית באמת של היקום כולו. אליו צריך היום להיתחבר לשחזר.

  7. שוב ושוב הוא צץ, איש הימין גדעון סער, במקומות המוזרים ביותר / גיל רונן הגיב:

    ושוב גדעון סער / גיל רונן

    האם החוק שיזם השר גדעון סער לחייב רוב מיוחס בוועדה לבחירת שופטים הוא טוב ליהודים או לא?

    שוב ושוב הוא צץ, איש הימין גדעון סער, במקומות המוזרים ביותר.

    באחרונה זכינו לנס קטן: הימין הגדיל את כוחו בוועדה למינוי שופטים. חמישה מתוך תשעה חברי הוועדה הם היום אנשים המזוהים עם קו ימני ו/או דתי: נציגי הממשלה יעקב נאמן וגלעד ארדן, נציגי הכנסת אורי אריאל ודוד רותם, ונציג לשכת עורכי הדין פנחס מרינסקי הנחשב מקורב לבנימין נתניהו. הוסיפו לאלה את השופט אדמונד לוי ויש אפילו ששה אנשי ימין בוועדה.

    פריצת הדרך הזו היתה יכולה להיות גדולה עוד יותר אילמלא העביר גדעון סער חוק בשלהי הכנסת הקודמת, על פיו יידרש רוב של שבעה מתוך תשעה בוועדה בכדי למנות שופטים לבית המשפט העליון, ולא רוב רגיל כפי שהיה קודם, במשך כ-60 שנות קיום המדינה.

    אילמלא החוק הזה, אפשר היה להתחיל כבר בעתיד הקרוב למנות שופטים בעלי השקפה לאומית-ציונית ופרו-צה"לית לבית המשפט העליון ולהציל את עם ישראל ואת צבא ההגנה לישראל מהדיקטטורה של דורית בייניש. אולם החוק נחקק, כך נראה, בכדי לאפשר גם ל"סיעה" קטנה של שלושה להטיל וטו על כל מינוי. הוא נחקק בדיוק בזמן, כאילו לפי הזמנה של מי שצפה כי הוא, או היא, עלול להימצא לאחר הבחירות במצב של מיעוט בוועדה, ורצה להבטיח שגם אז לא יאבד את כוחו.

    גדעון סער, כך נחשף כבר מזמן אצל יואב יצחק ובמקומות אחרים, הוא מקורב-קרוב-מאוד של השופטות בייניש ועדנה ארבל, ושימש כעוזר של שתיהן. הוא גם מקורב-קרוב-מאוד, מזה הרבה שנים, של ח"כ שלי יחימוביץ', שהיא חברתן-הקרובה-מאוד של שתי השופטות הנ"ל.

    כבר כתבנו על הפגישה הלילית המסתורית שנערכה בביתו של סער לקראת ההתנתקות, בהשתתפות ארבל ויחימוביץ', ואשר מעולם לא קיבלנו אודותיה הסבר.

    והנה, לגמרי במקרה, גדעון סער הוא זה שחוקק את החוק שמאפשר לטריאומוויראט הבלתי-נבחר הזה, בייניש-ארבל-יחימוביץ', לשלוט במדינה שלנו עוד כמה שנים, או לפחות למנוע ממישהו אחר לשלוט בה. בייניש, השופטת איילה פרוקצ'יה ועו"ד רחל בן-ארי, שלוש הנציגות של השמאל הפציפיסטי בוועדה, הרי יפעלו "כאשה אחת" ויסכלו כל מינוי ראוי לבית המשפט העליון. רק שופטים לערכאות הנמוכות יותר ניתן עדיין למנות ברוב רגיל.

    תגידו בבקשה את האמת: לא משונה? לא קצת מוזר?

    רק בזכות עיקשותו ותחכומו הפוליטי של אביגדור ליברמן נמנע מינויו של סער לשר המשפטים. אם סער היה מגיע לכס הזה, שהוא חותר אליו במשך שנים, היינו עומדים בפני אסון של ממש.

    הגיע הזמן שאנשים בליכוד ובימין יתחילו להתפכח ולהבין שבכל הקשור לשר סער, משהו לא בסדר. משהו לא מסתדר. כשרונו הפוליטי רב, הוא "קילר" אמיתי, הדעות שלו הן הדעות הנכונות, אבל משהו, אולי משהו באישיות, הופך אותו לבובה בידיהן של בייניש, ארבל ויחימוביץ'. יש לו, כנראה, חולשה כלשהי שהן מנצלות, אבל הסיבה להתנהגותו לא חשובה. מה שחשוב הוא להרחיק את האדון סער מכל מוקד החלטה פוליטי ולהשגיח בשבע עיניים על יוזמותיו השונות והמשונות. כבדהו חשדהו. חשדהו מאוד.

    http://www.inn.co.il/Articles/Article.aspx/8319

  8. גדעון סער התנגד באופן נחרץ לחקיקת חוק המיסיון בישראל והוביל את ההתנגדות בכנסת הגיב:

    בועדת השרים לענייני חקיקה נדחתה אתמול הצעת החוק של חבר הכנסת אברהם מיכאלי (ש"ס) שנועדה לאסור בחוק שידול להמרת דת, מה שקרוי בפינו – פעילות מיסיון. ביומן ערוץ 7 מספר חבר הכנסת מיכאלי על נחיצות התיקון לחוק ועל אכזבתו משרי הליכוד, ובראשם שר החינוך גדעון סער, שהובילו את ההתנגדות להצעה.

    … "כיום החוק מתייחס רק לקטינים ואוסר להעביר קטין על דתו ללא הסכמת הוריו או האפוטרופוס שלו, ויש לכך עונשים בחוק. כעת אנחנו מנסים להעביר את החוק שיכלול גם מבוגרים".

    "מדובר באנשים שמסתובבים בארץ ופועלים בעורמה, מחלקים חומרים ומפתים אותם להמיר דת, כולל הצעות חומריות מפתות. מדובר באנשים קשי יום, עולים חדשים שלא מבינים את השפה, שנמצאים במצוקה ולכן קל לפתות אותם".

    מיכאלי מציין כי מדבור במספר רב מאוד של יהודים שדתם הומרה בשנים האחרונות בישראל, אם כי נתונים מדויקים אין בנמצא. לדבריו על פי נתוני ארגון 'יד לאחים' בעשרים השנים האחרונות הומרה דתם בישראל של יותר יהודים מאשר בעשרים הדורות האחרונים. "זה נתון מפחיד".

    … לשאלה אם נכונות השמועות במסדרונות הכנסת ולפיהן שר החינוך גדעון סער הוא שהוביל את ההתנגדות מאשר מיכאלי את הדברים: "הוא היה אחד השמות שהתנגדו באופן נחרץ", הוא אומר ומוסיף שאינו רוצה להתעמת איתו באופן ישיר אך תחושתו היא שיש מי המבקש "להיראות יפה", כלשונו, כלפי ארגונים שונים מחו"ל המפעילים לחץ על גורמים שונים בארץ. "לא הייתי מצפה שהוא (סער) יעמוד בראש המתנגדים, אלא שדווקא הוא ימצא פתרונות חקיקה שונים", אומר מיכאלי בהתייחסו לשר סער.

    http://www.inn.co.il/News/News.aspx/206765

    תגוביות:

    1.האם גדעון סער בעד התנצרות יהודים? יש לברר עימו את הנושא התמוה הזה!

  9. להלן התחקיר של "מקור ראשון" על החבלה שמבצעים ארבעת חברי הליכוד בהצעות חוק להפרדת הרשויות בישראל: הגיב:

    4 חברי ליכוד תומכים בשלטון הטרור והפחד של בג"צ ופועלים לשמרו

    כתבתו של זאב קם על ועדת השרים לעיניני חקיקה בראשות: בני בגין, דן מרידור, גדעון סער, מיכאל איתן ונאמן שמטרפדת וממסמסת בשיטות פסולות הצעות חוק, שעשויות להיטיב עם הימין הלאומי-ציוני.

    ממשלת נתניהו אינה מצליחה לקדם חקיקה לאומית ציונית. שורה ארוכה של הצעות חוק נתקעות בוועדת השרים לחקיקה.

    תחקיר ׳מקור ראשון׳ חושף מי הם השרים שתוקעים את הצעות החוק של הימין

    זאב קם – מקור ראשון, 1.4.11

    …"אנחנו רואים שהשרים, במקום להביע בוועדה את עמדות המפלגה, חוברים בפועל לפקידות ומטרפדים כל מהלך שלנו. הקול שלנו לא נשמע בוועדה".

  10. רוקד על שתי חתונות

    גם שר החינוך גדעון סער לא חומק מביקורת בתוך מפלגתו. גורמים נוספים בליכוד שעמם שוחחנו טוענים שסער מנסה ליהנות משני העולמות, גם מהימין וגם מהשמאל. סער מבקר במערת המכפלה בחברון ואומר דברים שמוצאים חן בעיני הימין, אך שובר שמאלה בהצבעות החשובות. לטענתם, הוא עושה זאת באמצעות התנגדות לחוקים ולהחלטות עם גוון ציוני ולאומי, כמו למשל ההתנגדות להקמת ועדת החקירה לבדיקת ארגוני השמאל הקיצוני. אחד מחברי הכנסת בליכוד חושב שההתנהלות הזו תפגע לבסוף בסער עצמו: "הציבור בליכוד הוא חד ומבחין בדברים, הזיגזוגים ימינה ושמאלה שקופים לו. לא ניתן ליהנות מכל העולמות: "מי שבוחר בעולם שינקין פינת רוטשילד, ולבלות עם בכירי הפרקליטות ובכירי העיתונות, לא יכול לצפות לקבל תמיכה במקביל מאנשי ההתיישבות". לטענת אותו חבר כנסת, גדעון סער הוא "הקיצוני בזגזוגים". לדבריו, "דן מדירור הולך על קו מסוים וגם מיקי איתן ובני בגין. גדעון מרקד".

    https://www.news1.co.il/Archive/002-D-58384-00.html

  11. ומי טירפד את הצעת החוק שהעברית היא השפה הרישמית של מדינת ישראל? בני בגין במפלגת התקוות ה"חדשות" הגיב:

    הצעת חוק השפות הרשמיות קובעת שהעברית תהא השפה הרשמית הראשית, ומקנה מעמד משני לאנגלית ולערבית.

    ישנן משמעויות מעשיות להצעה, כמו למשל החובה לנאום מעל דוכן הכנסת רק בעברית, או הקביעה כי חובת שילוט שאינו בעברית תחול רק במקומות שיש בהם שיעור גבוה של תושבים שנזקקים לשילוט כזה.

    בהצעה תמכו חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה, אך ועדת השרים לחקיקה חשבה אחרת. ארבעה שרי ליכוד הצביעו נגד ההצעה בוועדה – דן מרידור, גדעון סער, בני בגין ומיכאל איתן.

    יוזם ההצעה, ח"כ יריב לוין, מגדיר את ההסברים שקיבל מחבריו לסיעה כ"מגוחכים". ההסבר שניתן היה שההצעה תפגע במרקם היחסים עם האוכלוסיה הערבית. "זו החלטה פוסט ציונית", אומר לוין. "השפה העברית היא חלק מיסודות הציונות, ואם במדינת ישראל אי-אפשר לעגן אותה כשפה הרשמית הראשית בחקיקה זו פשוט פשיטת רגל ערכית". בשיחות עם השרים בני בגין ומיכאל איתן הסבירו השניים כי התנגדו להצעת החוק מכיוון שראו אותה כניסיון להדרת השפה הערבית…

    https://www.news1.co.il/Archive/002-D-58384-00.html

  12. השר דן מרידור הצביע השבוע בממשלה נגד הארכת תוקף חוק האזרחות. זה אותו חוק שבג"ץ אישר לפני שבועיים. נניח לרגע לעובדה שאין מדינה שמתירה הגירה לתוכה של תושבי או אזרחי ישות עוינת, ונניח גם לחוקי ההגירה באירופה, שמחמירים יותר מאלה של ישראל. מה שחשוב יותר הוא, שהימין היה אדיש לחוק. הרי לפי חזון ארץ ישראל השלמה ומתנגדי ההפרדה, הרי שהחוק, בכל הנוגע לפלסטינים, אינו מעלה ואינו מוריד.

    התמיכה בחוק הגיעה בעיקר מצד השמאל הציוני ומצד אלה שתומכים בשתי מדינות לשני עמים. אלה היו שר הפנים אופיר פינס ושר המשפטים חיים רמון שתמכו בחוק. ואלה היו אנשי אקדמיה שמזוהים עם השמאל הציוני, שהצדיקו את החוק. מול השמאל הציוני התייצבו אנשי הגרסה המעוותת של שיח הזכויות, מרצ והשמאל האנטי-ציוני. כך שעמדתו של מרידור מציבה אותו במקום קצת מוזר. מרידור היה ונשאר איש מרכז. הוא יכול וצריך להשפיע על דרכו של הליכוד. כאשר הוא מציב את עצמו משמאל לשמאל הציוני, בשאלה כל כך עקרונית, הסיכוי שלו להשפיע שואף לאפס. ההפסד הוא לא רק של מרידור. ההפסד הוא גם לליכוד ולמדינה.

    והיכן היה בהצבעה אהוד ברק? אהוד ברח. ואיתו גם חברי מפלגתו הווירטואלית. בין מרידור לברק, מרידור לפחות גילה אומץ, גם אם טעה. ברק לא הגיע אפילו לדרגה הזאת.

    http://www.nrg.co.il/app/index.php?do=blog&encr_id=f2b4c1b55be76d1e6d7b777256ea0370&id=3305

  13. אולמרט וליבני עקפו את העבודה משמאל ושילמו את המחיר הגיב:

    מאבק מרכזי / בן דרור ימיני

    בניגוד לכל האשליות, המרכז הוא המקום החשוב ביותר בפוליטיקה הישראלית.אבל עד היום, לא נמצא לו גואל. וגם כשמגיע גואל, ההצלחה שלו היא קצרת מועד.

    טומי לפיד היה שם.

    אולמרט היה שם.

    ציפי לבני הייתה שם.

    וכולם, איכשהו, הצליחו להיפלט.

    היה נדמה שקדימה היא סיפור אחר. סוף כל סוף מפלגת מרכז. שתי מערכות בחירות, אחת אחרי השנייה, הצליחה קדימה להיהפך למפלגה הגדולה ביותר. היום זה ברור שאין סיכוי לחזור על הישגי העבר. המפלגה בשקיעה. זה לא אומר שהמרכז בשקיעה. רחוק מכך.

    יש הרבה סיבות לנפילתה של ציפי לבני מול שאול מופז. הן כבר צוינו השבוע. אבל נדמה שיש עוד אחת שנשכחה, והיא לא פחות חשובה.

    היא קשורה לדברים שאמר השבוע אהוד אולמרט בוועידת ג'יי סטריט בוושינגטון, על תקן של אורח הכבוד בערב הפתיחה החגיגי.

    לבני עשתה הכל כדי לנתק כל קשר בינה לבין אולמרט, שמחק כל הבדל בינו לבין מר"צ, שמחקה כל הבדל בינה לבין רק"ח. אבל זה לא צלח.

    לא הייתה שום בעיה עם ציפי לבני שאימצה עמדות יוניות. היא הובילה את קדימה להישג מרשים בבחירות האחרונות, בדיוק עם העמדות הללו.

    אלא שמשהו בכל זאת קרה.

    זה בסדר להיות באופוזיציה ולבקר את הממשלה. זה הרי חלק מרכזי מהתפקיד.

    אלא שהרטוריקה החלה להשתנות.

    פעם היא האשימה את ראש הממשלה במהומות הפורעים האיסלאמיסטים מול שגרירות ישראל בקהיר, ופעם היא יצרה את הרושם שנתניהו, ולא אבו-מאזן, הוא המכשול לשלום. לא שהיא עצמה, עם אולמרט או בלעדיו, הצליחה להשיג משהו מהמנהיג הפלסטיני – אבל איכשהו היא נתנה לו תעודת הכשר.

    בדיוק כפי שעשה השבוע אולמרט מעל בימת ג'יי סטריט.

    זה לא מה שהשניים הללו התכוונו.

    אבל בין אבו-מאזן העקשן והסרבן שדחה את הצעת אולמרט, לבין נתניהו, שהסכים לנוסחת שתי מדינות, הם נתנו גיבוי דווקא לאבו-מאזן.

    אולמרט עזב את המרכז כבר לפני זמן רב, ועקף את מפלגת העבודה משמאל.

    בקרוב הוא יעקוף גם את מר"צ.

    לבני ניסתה לשמור על עקרונות המרכז. היא הרגיזה את השמאל כשאמרה שמדינת ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי, ושהביטוי הלאומי של הפלסטינים הוא במקום אחר, ולא בישראל.

    הרי השמאל מאוהב בלאומיות, ואפילו בלאומנות. ובתנאי אחד – שלא מדובר בלאומיות יהודית. אלא שזו הייתה לבני מהימים שלפני הבחירות. העמדות היוניות שלה לא הפריעו לה להוביל את המפלגה להישג משמעותי. משום שהיא הייתה גם בעלת עמדות לאומיות ברורות. איכשהו, היא איבדה אותן. היא בוודאי לא השמיעה אותן. היא נשמעה כמו צל חיוור של אולמרט.והתוצאה לא איחרה לבוא. המפלגה החלה לשקוע בסקרים, ולבני שקעה בתוך המפלגה.

    ישראל, נחזור ונאמר, זקוקה למרכז. מרכז חזק ששואף גם להסדר מדיני, גם מונע את האסון של מדינה אחת גדולה, וגם שומר על ישראל כמדינת לאום של העם היהודי.נתניהו מוביל אותנו, לאט אבל בטוח, למציאות דו-לאומית. אין שום קיפאון. המציאות נבנית עם כמויות אדירות של בטון. כשנתעורר מהשקט המדומה למציאות של מדינה אחת גדולה זה עלול להיות מאוחר.

    השמאל מנסה לפרק את ישראל מהזהות היהודית.

    פעם זה על ידי "מדינת כל אזרחיה", פעם על ידי עידוד הגירה לישראל (מסתננים, "איחוד משפחות" לפלסטינים וכדומה), ופעם על ידי הפיכת ישראל היהודית למפלצת שאין לה זכות קיום.

    שאול מופז ינסה להחזיר את קדימה למרכז. באותה חזית נמצאים גם שלי יחימוביץ' ויאיר לפיד.יהיה מעניין. נאחל להם הצלחה. לא למענם. למען מדינת ישראל.

    בא לברך. יצא מקלל

    אהוד אולמרט אמר את הדברים הצפויים בערב הפתיחה החגיגי של ג'יי סטריט.

    הוא חזר על משנתו הרגילה, ש"יש לנו פרטנר", בדמותו של אבו-מאזן, למרות שאבו-מאזן ודובריו אמרו דברים הפוכים.

    הוא גם הוסיף וטען שלא רק ישראל, אלא גם הפלסטינים, נושאים באחריות לכישלון השיחות.

    זה יפה מצדו.

    האיש שהיה ראש ממשלת ישראל, והציע לפלסטינים את ההצעה מרחיקת הלכת ביותר, מגיע לוושינגטון כדי לספר שהוא בכלל מהאו"ם.

    הוא מאשים את שני הצדדים.

    הוא הציע.

    אבו-מאזן סירב.

    והאשמה מחולקת באופן שווה בין שני הצדדים.

    היגיון קצת מוזר, אבל זו הסחורה שאולמרט סיפק שם.

    http://www.nrg.co.il/app/index.php?do=blog&encr_id=f2b4c1b55be76d1e6d7b777256ea0370&id=3537

    תגוביות:

    1.ב-2010 הם ערכו לובי בקונגרס נגד סנקציות על אירן! הרקורד האמיתי של ג'י סטריט.

    2.בשנת 2010 הסטודנטים שלהם לבשו חולצות: "pro palestine"e
    הרקורד האמיתי של ג'י סטריט.

    3.מדוע מסתיר בן דרור ימיני פרטים מקהל הקוראים שלו הסטודנטים,שהפריעו לו בארה"ב בהרצאות הם פעילי אובמה מהשמאל הקיצוני וג'י סטריט!

    4.מועצת זכויות האדם של האו"ם עומדת בראש הדה לגיטימציה של ישראל!

    5.אובמה מדליף מידע סודי על ישראל לסכל אופציה לתקיפת אירן!
    ברק אובמה נלחם בישראל, לא בגרעין האירני!

    6. 2011 J Street Conference

    http://www.youtube.com/watch?v=ll0_DVR8pXM

  14. "רמאללה וחברון אינן חלק ממדינת ישראל, ואינני חושב שראש הממשלה נתניהו מתכוון לשנות את המצב הזה", אמר מרידור.

    סגן ראש הממשלה, דן מרידור, התייחס הבוקר לדו"ח המאחזים שחיבר השופט אדמונד לוי.

    השר מרידור אמר כי לא ידוע לו על כוונה להביא את הדוח לאישור הממשלה. "רמאללה וחברון אינן חלק ממדינת ישראל, ואינני חושב שראש הממשלה נתניהו מתכוון לשנות את המצב הזה".

    בהתייחסו לשובו של אריה דרעי לתנועת ש"ס אמר מרידור כי דרעי הורשע בעבירה הנחשבת "מלכת השחיתות", ולכן חזרתו לעמדת הנהגה בעייתית מאוד, על אף שהיא חוקית.

    בראיון לקול ישראל הזכיר מרידור כי ש"ס היתה שותפה לממשלת הליכוד, ולכן היא אחראית כמותו לכל הדברים שבגללם מבקרים את הממשלה בהיבט החברתי.

    http://www.inn.co.il/News/News.aspx/245505

    תגוביות:

    1.כמדומני רוב העם היהודי חושב שדן מרידור איננו חלק ממדינת ישראל.

    2.מרידור כמו הפרקליטות כמו הבג"ץ כמו המינהל האזרחי, כמו מר"צ,
    ולכן חייבים בבחירות לא לבחור במרכז וסמולה, וחלק בליכוד וש"ס גם סבור כנ"ל! חייבים לבחור במפלגה ציונית למהדרין – וזה חייב להיות הבית יהודי וימינה, כל אחד לפי השקפתו ואמונתו!

    3.נניח שמרידור צודק ושחברון לא חלק ממדינת ישראל. האם הוא יכול להסביר למה ירושלים היא כן חלק מישראל? או תל אביב או חיפה? לפי מה הוא קובע מה כן ומה לא? ביפו יש הרבה ערבים וגם בחיפה וגם בנצרת. אז אולי גם יפו חיפה ונצרת לא חלק ממדינת ישראל? אולי גם רחוב שינקין לא חלק ממדינת ישראל?

    4.למה הליכוד מקבל אנשים כאלו בחזרה?

    5.אתה יכול ללכת עם האנרכיסטים. אתה מיותר בשלטון, ונטע זר ביהדות.

    6.חברון קדמה ל"מדינת ישראל" ב4000 שנה. היא עיר היסוד של מדינת ישראל. מי שמתכחש לה בגלל שכיום יש בה רוב ערבי, מוציא את עצמו מעברו של העם ומעתידו של העם. יש להגדיל בהרבה את הישוב היהודי בעיר, ואז גם אדם כמו מרידור יבין את טעותו.

    7.מרידור אינו חלק ממפלגת הליכוד. לך חפש משרה בקרן לישראל חדשה.

    8.שחיתות היא להיבחר במפלגה שהסעיף השני בחוקתה קובע "הליכוד יפעל להחלת הריבונות בכל חלקי ארץ ישראל" ולפעול בניגוד גמור לכך.

    9.לומר שחברון היא חלילה לא חלק ממדינת ישראל זה כמו לומר שהראש של מרידור איננו חלק ממרידור עצמו.

    10.אחרי פרעות חברון אמר הרב אברהם יצחק הכהן קוק: "מי שאינו עוזר להקמת חברון, הוא שולח יד בשורשיות של אומתנו ועתיד הוא ליתן את הדין".

    11.מדינת ישראל לא סיפחה עדיין את יו"ש. היא סיפחה את מזרח ירושלים ואת רמת הגולן, אבל לא את יו"ש, ובכלל זה את חברון. יש להיאבק לשינוי המצב, וקודם כל להחיל את הריבונות על התתיישבות היהודית, לרבות חברון.

  15. ציפי לבני: ''אני מתנגדת לחוק יסוד 'ישראל מדינת הלאום של העם היהודי' הגיב:

    ציפי לבני: "אני מתנגדת לחוק יסוד 'ישראל מדינת הלאום של העם היהודי', אפעל שלא יעבור".

    המיועדת לשרת המשפטים ציפי לבני הדגישה כי תכשיל את הצעת חוק יסוד "ישראל מדינת הלאום של העם היהודי.

    אני מתנגדת לחוק ואפעל שלא יעבור.

    הסבירה שמונתה גם לתפקיד יושבת ראש וועדת השרים לענייני חקיקה "כדי למנוע חקיקות שיפגעו בערכים הדמוקרטים של מדינת ישראל".

  16. ליבני בניגוד לעמדת נתניהו: הכרה במדינה יהודית אינה תנאי למשא ומתן הגיב:

    בשיחות עם גורמים מערביים אותתה שרת המשפטים, הממונה על המו"מ, על נכונות לביטול התנאי הישראלי לחידוש השיחות

    שרת המשפטים ציפי לבני, הממונה על המשא ומתן עם הפלסטינים, הראתה נכונות לסגת מדרישתו של ראש הממשלה נתניהו ולפיה יכירו הפלסטינים כבר היום בקיומה של ישראל כמדינה יהודית עוד לפני חידוש התהליך המדיני. ככל הנראה לבני נקטה בעמדה זו על דעת עצמה, מבלי ליידע על כך את ראש הממשלה.

    http://epaper.maariv.co.il/Olive/ODE/News/

  17. משרד החוץ: ''לבני מחזקת את התומכים בחרם על ישראל'' הגיב:

    בכירים במשרד החוץ מאשימים: בהתבטאויותיה מסייעת שרת המשפטים לחשיפה של עמדות קיצוניות ושוליות, במטרה להפחיד את הציבור למען האג'נדה הפוליטית שלה…

    "יש כאן אמירות מתוך אג'נדה פוליטית במטרה להפחיד את הציבור, אבל זה משרת את היריב.

    הפוליטיקאים מדברים אל הקהלים שלהם, אבל בכך הם מחזקים את מי שרוצים להחרים את ישראל. כשהשרה לבני אומרת, 'תראו איזה אסון יקרה, העולם יחרים אותנו', היא מחזקת את התומכים בהטלת חרם על ישראל.

    "ההתבטאויות שלה מקבלות הד בתקשורת הישראלית והבינלאומית, וזה פועל לרעתנו…

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/543/489.html

    תגוביות:

    1.מכל חרם ומכל אמברגו יצאה ישראל תמיד מחוזקת. ממציאים שלנו מילאו את כל החללים לטובת המדינה, עתידה וכלכלתה.

    2.מלחמת לבנון השניה עלתה 25 מיליארד ש"ח, 121 חיילים הרוגים, 628 חיילים פצועים, 44 אזרחים הרוגים, כ- 2000 אזרחים פצועים.

    הנסיגה מעזה עלתה 13 מיליארד ש"ח (לא כולל עלויות המבצעים הצבאיים או הנזקים – רק ההיערכות מחדש של צה"ל ופינוי המפונים).

    13,000 הטילים מעזה גבו 44 הרוגים ואלפי פצועים. כמו כן הנסיגה מעזה עלתה לנו בחטיפת גלעד שליט. כל המבצעים שנאלצנו לצאת אליהם מאז הנסיגה ובכלל זה ירי הטילים הבלתי פוסק גם עלו את חלקם.

    ומהבחינה הכלכלית?

    אין אומדן של אבדן ההכנסה בהשבתת כל הדרום כל פעם מחדש, או לעלויות המבצעים בעזה. מדובר על עשרות על גבי עשרות מיליארדים. 30 מיליארד תהיה הערכה מתונה מאד וזה כולה עזה ולבנון.

    אתם יכולים לדמיין מה יקרה לכלכלה הישראלית כשיירו טיל אחד על נתב"ג? או כשאוטובוסים, בתי קפה ודיסקוטקים יתחילו להתפוצץ כל יומיים כמו אחרי אוסלו?

    אז מי שמדבר כלכלה כדאי שידבר במספרים.

    הסכם שמביא טרור יעלה הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה יותר מאשר חרם אירופי וזו עובדה.

    2.כמו שאמרה שרת החוץ של אוסטרליה – "אם ההתנחלויות לא חוקיות לפי החוק הבינלאומי אז שמישהו יראה לי את החוק הזה". גם הדו"ח של שופט בית המשפט העליון לשעבר אדמונד לוי – מראה – ההתנחלויות חוקיות והשטחים אינם נחשבים כבושים, וגם אילו נחשבו, התיישבות של יהודים בהם מרצונם החופשי היא חוקית מבחינת החוק הבינלאומי ולהיפך, המניעה וטרינספור שלהם הם עבירה על החוק הבינלאומי.

    3.http://www.pmo.gov.il/Documents/doch090712.pdf

    4.שמאלנים כמוה מהלכים אימים על העם בציון כבר למעלה ממאה שנה ובכל זאת הקמנו מדינה לתפארת. כל תסריטי האימים של השמאל ההזוי התבדו והתנפצו על חומות השנאה הערבית שלא תיפסק עם או בלי שלום – הם ל ע ו ל ם לא ישלימו עם קיומנו פה בארץ אבותינו לא משנה המחיר שנשלם עבור שלום מדומה זה או אחר. אם נשכיל להבין שאין דרך מלבד ניהול הסיכסוך לדורות ייטב לנו וכך אנו חייבים להעביר מסר זה לאירופאים ה"נאורים" שכבר הוכיחו לנו מהי נאורות במחיר 6 מיליון מבני עמנו, כך ששום חרם אירופאי לא צריך לעניין אותנו. ואם בחרמות עסקינן – אם כל חברות ההיי טק הישראליות יחרימו בחזרה וימנעו שימוש בפטנטים הרבים שברשותנו (גם של המדען הראשי) נחזיר את אירופה לימי הביניים תוך שבוע!!!

    5.השרה ליבני צריכה לאכול כמה שזיפים יבשים כל יום וגם לשתות קפה. כך תיעלם לה הבעת הפנים של עצירות.

    6.מדובר בהישרדות פוליטית של ציפורה.

    7.זה ברור מזמן שציפורה היא אסון…

    8.לא נמכור חלקי ארץ בגלל הפחדות.

    9.האשה הזאת חותרת תחת המדינה! זאת שרת משפטים? לפטר אותה!

    10.אם היא רוצה שתצטרף לאחת המפלגות הערביות. יש להוציא חוק נגד מפלגות אנטי ציוניות ולהוציאן מחוץ לחוק.

    11.ליבני מעצימה את האויבים שלנו והנשיא המהולל שלנו אץ רץ להשיג אותה ואף לעבור אותה.

    12.העם היהודי עבר חרמות ונידויים חמורים מאלה כבר 3000 שנה, ושרה מסויימת מתעלמת ממדינת הטרור שתקום על חורבות היישובים היהודיים. האם מטוס נוסעים שיופל יקדם את הכלכלה? או רקטות בלב תל אביב?

    13. ליבני מייצגת קצה של האוכלוסיה הישראלית. היא אינה אלא תבוסתנית לאורך כל ה"קריירה" שלה (אולי מישהו יכול להיזכר במשהו חיובי שעשתה מימיה פרט להרס מפלגת קדימה, שהלכה כל הדרך אחורה..). נכון, המצב לא קל עם האנטישמיות (במסווה אנטי ישראל, יעני "הכיבוש) אבל גם על אלה נתגבר, ולא בעזרת הגברת הנכבדת והשמאל ההזוי.

    14.אדוני ראש הממשלה, תעצור את הטירוף שלה.

    15.ליבני משחקת באש על גב הציבור היהודי. אחרי מלחמת יוה"כ ישראל הוחרמה למרות שהיא זו שהותקפה, כי לערבים היה נפט והרבה כסף. ככה זה עובד בעולם. ודווקא בתנאים הכי קשים התעשיה הישראלית צמחה לתפארת. כיום הערבים רוצים לבלוע את ישראל, אומות העולם מוכנות להקריב את הקורבן למפלצת כדי שהן תינצלנה וליבני נופלת ישר לתוך המלכודת בעיוורון מפחיד. זוהי מלחמת דת שאין לה קשר לטריטוריה.

    16.הטירוף אחז בציפי. היא מביאה עלינו קלון וחידלון, מופרעות קשה.

    17.ציפי מתגלה כשמאלנית קיצונית, עם אובססיביות משיחית קשה.

    18.אותה חבורה בוגדנית מהלכת אימים על עם ישראל ותומכת באויבינו במלחמתם בעם היהודי על ארץ ישראל.

    19.האיומים של האיחוד האירופי הם ריקים מתוכן. הם מנופחים על ידי גורמים מישראל.

    20.ציפי ליבני-נוכלת פוליטית, שהפכה מליכודניקית לשמאלנית קיצונית.

    21.איך האשה הרעה הזאת הגיעה לפוליטיקה? בושה לראות את האישה הטיפשה הזאת.

    22.ליבני אסון. הפחידו אותנו על אסון דמוגרפי, בטחוני וכו'. הכל התנדף
    אז עכשיו המציאו אסון כלכלי ובינתיים ההשקעות פה בשיא.

    23.הנבואה נעלמה מהעולם. אין יותר מושג כזה.

  18. גיא זוהר בדק מה הוא אמר אלקין הצבוע על נתניהו בשנה האחרונה, לעומת דבריו כשעזב את הליכוד הגיב:

    אלקין, משהו באמת קרה לנתניהו?

    זאב אלקין טען שבשנה האחרונה "קרה לנתניהו משהו". גיא זוהר בדק מה הוא אמר על נתניהו בשנה האחרונה לעומת דבריו כשעזב את הליכוד.

    https://mobile.twitter.com/kann_news/status/1343252806703214598

    https://mobile.twitter.com/fucktheleft_/status/1343253518648549377

    תגוביות:

    1.פעם אחר פעם גיא זוהר, זוהר בשמי העיתונאות הישראלית, כאחד מהיחידים עם יושר ויושרה. נכון. בלי מוזיקה דרמטית ברקע. בלי דרמה מלאכותית. פשוט עיתונאות אמיצה שלא חוששת לבקר הן לכיוון ימין והן לשמאל והן לכיוון מרכז.

    מסתבר שבעולם של נארטיב אפשר גם להציג עובדות.

    2.רגע לפני שישווקו לכם את אלקין האפור בתור שחמטאי-מתימטיקאי-אנליטיקן, תנו מבט בוידאו הנ״ל ותחשבו האם קיים שם מוח או שזו רק תיבת תהודה לא אקוסטית במיוחד. מזכיר לכם שהלוזר הזה הגיע שלישי במירוץ לעיריית ירושלים אחרי ברקוביץ ואדון ליאון. תצאו מסרטי הבורקס שלכם.

    3.אלקין יצאת ליצן. יובל המבולבל קטן לידך. גיא זוהר, כל הכבוד.

    4.אמת לשעתה. כמה אלקין לוזר.

    5.סוף ימיו הפוליטים של החמור הזה. אפילו לדבר כמו בן אדם לא למד.

    6.איך אנשים מצליחים להרוס לעצמם. מדהים.

    7.גדעון סער עוד יצטער על זה שחזר לפוליטיקה. הגיבנת עדיין קיימת. מה שהיה, יתחיל להיות בקול גדול. בכל מקרה בנימין נתניהו ימשיך להיות ראש ממשלה ויהיו עוד הפתעות עם הפרקליטות ועולם המשפט במדינת היהודים. היכונו ל"ונהפוך הוא". הכל זה מלמעלה ואומרים עד כאן.

    8.אלקין גנב הדעת.

    9.זאב אלקין השקרן.

    10.לאלקין ולבוס שלו החדש גידי יש כריזמה של נעל קרועה.

    11.רמת אמינות: זאב אלקין.

    12.אלקין הזוי.

    13.הניסיון של אלקין לדבר ישירות אל נתניהו מזכיר את הטריק של ״תסתכל לי בעיניים״ של איציק מרדכי. הביצוע – עלוב בקושי.

    14.פוליטיקאים נאלחים שחושבים ובטוחים שכולנו טיפשים.

    15.רואים לו לדביל.

    16.ולדימיר אלקין גמר את התפקיד שלו בליכוד. כשמפלגת גדעון סער תתפרק, אלקין יראה את הכנסת מהטלויזיה והוא יתרפק על הימים בהם היה שר. אני מקווה רק שיחול שינוי וחברי כנסת לשעבר לא יקבלו פנסיות שערורייתיות.

    17.למד מליברמן, גנץ וההוא בלי השפם. תלמיד גרוע…

    18.יש לי הרגשה שמישהו מאיים על כל הימין שאם ילכו עם נתניהו יפתחו להם תיקי חקירה כבדים. אחרת אין הסבר אחר למה כל אלה שהיו מאחורי נתניהו בהתחלה, אלה הם שנהיו "רק לא ביבי". אלה דווקא האנשים שיודעים שתפרו לראש הממשלה תיקים ולא רוצים שיתפרו להם תיקים כאלה וברחו. הכול בגלל מפלגת בג"צ!!!

    19.בקיצור תקווה חדשה של בוגדים ושקרנים. סער אמר אני רק בליכוד. שאשא המורה אמרה שלא תשב עם ראש ממשלה עם כתב אישום. הנזל וגרטל העריקים ואלקין זה כבר בדיחה של שקרים.

    20.רואים שאלקין מחפש רק כיסא. לא יותר. אך יש עוד טריקים ושטיקים לאלקין. המשך יבוא.

    21.אלקין כמו זונה. היה אצל שרון, עבר לנתניהו, עכשיו לגדעון .בלאט.

    22.חושב שהעם מטומטם. אל – קין.

    23.כשאני רואה אותו מקריא מהטלפרומפטר, זה מרגיש בני גנץ רק עם מבטא קל.

    24.יצא פיתה. ממש ממש מביך.

    25.פופוליסט בגרוש אלקין.

    26.כנראה שהמים עלו לו לראש.

    27.נהיה הרוק סטאר של תקשורת המיינסטרים, עם כריזמה ששואפת לעציץ.

    28.עוד מפלגת אווירה קמה ולעזאזל עם הפרטים הקטנים.

    29.גיא התותח אחלה תוכנית עובדתית!!!

    30.אופורטוניסט וכיסאולוג בכיר. מהמר על הקמת ממשלה בראשות סער על בסיס הסקרים וקפץ על העגלה שניתנה לו…

    31.אלקין פתטי.

    32.אלקין בסה"כ עשה העתק – הדבק למה שאומרים באולפנים ומה שהוא יודע שכל ה-״רק לא ביבי״ רוצים לשמוע! פופוליסט ואופורטוניסט!

    33.הבלון מתפוצץ. חבורה של טריקים ושטיקים.

    34.אנשים חייבים להבין שהמצלמה זוכרת הכל…מביך.

    35.מפלגת הבוגדים "האידאולוגים".

    36.ישראל דיקטטורה הודות לבג"צ. הזויים.

  19. הייתי מתומכיו של גדעון סער. אבל לא עוד / ערן רוזנצויג הגיב:

    פסל קולות של יותר ממיליון ליכודניקים, משך בחוטים כדי להקדים בחירות ועמעם מסרים כדי למשוך מצביעי שמאל. 15 שנה הייתי בעדו, אבל בשבועות האחרונים זה לא אותו גדעון סער

    גילוי נאות: הייתי תומך של גדעון סער יותר מ-15 שנה ובעבר אף ערכתי לו כנס בבית הוריי. אבל כשראיתי אותו בשבועות האחרונים – משטה בציבור, מפלג, גורר את ישראל לבחירות תוך שהוא מדבר בשם האחדות והתקווה – לא יכולתי שלא להתמלא באכזבה. האדם שרוממות הדמוקרטיה בגרונו גורס בהתנהלותו את הפתקים של הליכודניקים בקלפיות.

    סער מסתער על הבחירות ומצפה שתדמיתו כפוליטיקאי המחזיק בערכים דמוקרטיים תסייע לו להביא מצביעים מימין ומשמאל. אבל מאז שחזר לפוליטיקה הוא הוכיח למעשה שלא ערכים דמוקרטיים ולא טובת הציבור מובילים אותו אלא אמביציה אישית. זה לא אותו גדעון סער.

    שקיפות היא ערך חשוב בדמוקרטיה אבל עד עתה הוא בוחר לטשטש את עמדותיו (ויש לו עמדות, אני יודע) על מנת להגדיל את מספר הבוחרים משמאל. את הקמפיין שהשיק למפלגתו החדשה הוא מילא במילים ריקות מתוכן, שחוקות, לעיתים מעליבות את האינטליגנציה; מילים ששמענו מפוליטיקאים אחרים שהבטיחו הכול והועזבו בלי כלום.

    עמעום עמדותיו בעייתי במיוחד משום שהוא מכוון לפלח בוחרים שלא מחזיק בעמדותיו בסוגיות כגון המסתננים, התנחלויות ודת ומדינה, והנושאים הללו יעלו לסדר היום הציבורי בקרוב, ככל שהחיסונים יפוגגו את משבר הקורונה.

    שימו לב שסער לא פסל אף מפלגה או אישיות פוליטית אחרת. האם יאיר לפיד ויש עתיד, תמר זנדברג ומר"צ, שלא לדבר על הרשימה המשותפת, ראויים בעיניו יותר מנתניהו והליכוד? אם כן, שיגיד.

    מכאן מגיעה גם הפסילה שלו את בנימין נתניהו, מהלך שלא נובע מטעמים דמוקרטיים או אידיאולוגים אלא פרסונליים גרידא.

    מדובר דה-פקטו בפסילה של יותר ממיליון ליכודניקים שחושבים שראש הממשלה הביא הישגים רבים. אתם מכירים את הרשימה: הטיפול במגפה, מבצע החיסונים, בלימת ההתבססות של איראן, שיפור מעמדה הבינלאומי שלי ישראל, סיפוח הגולן, ההכרה בירושלים, עצירת המסתננים, שימור מעמדה של כלכלת ישראל בדירוגים הבינלאומיים ועוד.

    "סוס מנצח לא מחליפים", אומרים בעולם העסקים וגם בליכוד.

    בהצהרה שלו שלפיה לא יישב עם נתניהו פוסל סער לא סתם ציבור ענק שחושב שראש הממשלה הוא עדיין האיש הנכון, אלא את אותו ציבור שעד עתה תמך גם בו.

    איזו כפיות טובה.

    אגב, שימו לב שהוא לא פסל אף מפלגה או אישיות פוליטית אחרת. האם יאיר לפיד ויש עתיד, תמר זנדברג ומר"צ, שלא לדבר על הרשימה המשותפת, ראויים בעיניו יותר מנתניהו והליכוד? אם כן, שיגיד זאת באופן מפורש.

    מהלכיו הציניים של סער לפיזור הכנסת, באמצעות שלוחיו, נוגדת את דעת הקהל ואת רצון הבוחר, שאינו מעוניין בבחירות מיותרות.

    חרף כל הסערות והדרמות, לפי כל הסקרים הציבור עדיין רוצה את נתניהו כראש ממשלה.

    הפתקים שהכניסו את מיכל שיר ושרן השכל לכנסת לא רצו בחירות מיותרות. במקום להצביע על פיזור הכנסת היה עליהן להתפטר ברגע שבחרו לעזוב את הליכוד. אבל הן ניצלו את כוחן לרעה באופן לא דמוקרטי – בשליחותו או לטובתו של סער.

    סער תמיד התגאה בשיטת הפריימריז הדמוקרטית בליכוד, אבל שנה אחרי שהפסיד בהתמודדות על ראשות המפלגה, הוא הגיע לפתע למסקנה אחרת והקים מפלגה שלא יהיו בה בחירות דמוקרטיות לרשימה.

    כמו אצל לפיד ואביגדור ליברמן, את רשימת המועמדים לכנסת במפלגתו הוא יקבע בעצמו.

    כך, קבוצות מתפקדים כמו "הליברלים בליכוד" לא יוכלו להשפיע והמועמדים לכנסת יימדדו בהתאם לנאמנות לסער. אז מה בעצם הוא עשה כאן?

    https://www.ynet.co.il/news/article/SkviIAHpv

    תגוביות:

    1.גדעון סער? ראשי תיבות= גס.

    2.אמיתי לחלוטין.

    3.מי אתה מר סער ומה תועיל לנו? עוד אחד "רק לא ביבי"? יש לך 80 יום להראות שאתה חדשן ופורץ דרך! פוליטיקאים קטנים יש לנו בשפע! כי עוד עו"ד צנון יבש לא נראה שהציבור צריך!

    4.מפלגת מאוכזבי הג׳ובים של מר גדעון סער. כל מי שיצביע לגדעון סער הם אנשים שהגיעו מהליכוד היות שלא קיבלו תפקיד בכיר. כל אלו שיצביעו למפלגה הזו כולל אנשים שיגיעו מכחול לבן, בנט, יש עתיד ויכול להיות שיגיעו גם מישראל ביתנו בגלל גאולה אבן דוברת הרוסית. לכן לגדעון סער אין שום בשורה חדשה לבשר לציבור חוץ מאשר שהוא לא ישב עם נתניהו וזהו. אז למה שאנשים לא יצביעו ליש עתיד או מפלגת העבודה? לסיום צודק הכתב שכותב שכל מטרתו של סער זה לפלג את הימין ולפגוע בליכוד אבל נקווה שזה לא יקרה.

    5.אני לא מתעב ולא מתלהב מגדעון סער – הדבר הראשון שאגיד: זאב אלקין הרבה יותר חכם, רגיש, מתוחכם, מנוסה ובעל חזון מגדעון סער. הדבר השני שאגיד: שניהם לא מגיעים לקרסוליים של נתניהו. הדבר השלישי שאגיד: כולכם צמודים לנקודת הזמן של היום. תחשבו קדימה: האם יש לפקיד אפור ונעדר כריזמה (לחלוטין!!!) כמו סער יכולת להחזיק מפלגה בקנה מידה של מעל 5 מנדטים? לדעתי – לא. ראו מקרי: גנץ, יגאל ידין, לפידון הדחליל, עמיר פרץ, כחלון ועוד. חבל על זמנכם. הדבר הרביעי שאגיד: נתניהו וגנץ יסחבו את הבחירות על לתחילת הקיץ. חצי עם ישראל יהיה בחו"ל. לפחות 33 מנדטים לליכוד. הדבר החמישי: עוד תהיה רעידת אדמה ו\או מלחמה לפני שיסתיים משפטו של נתניהו (אם בכלל יתחיל).

    6.רק ביבי המלך.

    7.גדעון אבן. במקום שגאולה תהיה גאולה סער הוא נהיה גדעון אבן. כנראה שהיא הגבר בבית.

    8.סער ואלקין יגידו הכל כדאי לקדם את עצמם. ידרכו על כל מה שיהיה בדרכם. יחתרו ולא בירקון תחת כל מי שלא יתמוך בהם. התרוצים יבואו כמו של השמאלנים, ממגלומניות, שנאה ואגו. לא תצליחו לשקר לציבור. חצופים.

    9.העמדות של סער כמו של הנשיא שלו – ריבלין.

    10.ערן מנומק וצודק. גדעון סוכן כאוס. יגרור את ישראל לבחירות שוב ושוב ושוב. הוא מדבר על אחדות אבל פוסל את הליכודניקים. איך ימין אומר שהוא לא ישב עם המפלגה הימנית הגדולה ביותר שהציבור בחר? אז שיגיד שהוא מעדיף לשבת עם השמאל באופוזציה ושהוא שמאל.

    11.כמה כיף לקרוא כתבה על דברים אמיתיים ולא שקרים ודברי בלע. רק ביבי.

    12.גדעון אסון למדינת ישראל.

    13.כל מילה בסלע. צודק בהחלט. מצד אחד סער התפטר, מצד שני השאיר את השכל ושיר, 2 פטריות רעל שפנו נגד האינטרסים של הליכוד ובוחריו, שלא לדבר על פסילה גורפת של נתניהו.

    14.רק ביבי יהיה ראש ממשלה. גדעון סער עשה טעות של מתלמד.

    15.גדעון סער – אנמי, חסר כריזמה.

    16.מילים כדורבנות – מי שרוצה לעצור את האמביציונרים ורודפי הכבוד, חייב להצביע לליכוד ולביבי – ממש רק ביבי. המערכת הפוליטית תתייצב, כולם יבינו את המקום שלהם, ואז אפשר יהיה להתחיל לדבר עניינית על ערכים ואידאולוגיה. כל הצבעה למפלגות אוויר חם, אוירה או אידאולוגיות לא סימפטיות (כגון הרשימה המשותפת או מר"צ) וחלילה מפלגות דיקטטוריות חסרות כל הצדקה אמיתית (ליברמן) תמשיך את התקיעות.

    17.עוד ליצן חצר – סער. רק לא ביבי. מיליון וחצי אזרחים נתנו לביבי את קולם. מי אתם חבורות ליצנים עם סיסמה מטומטמת רק לא ביבי. בבחירות הקרובות ביבי יתחזק בעוד מנדטים, בניגוד לסקרים המדומים שלכם…

    18.כל מילה בסלע. כל הכבוד לניתוח הנכון שלך ערן. סוף סוף התגלה הילד שחשף את בגדי ״מלך״ הערום. גדעון סער רוכב על שנאת השמאל לנתניהו ומנסה לעשות לעצמו נפשות בלא שהוא משכנע שיש לו יכולת ביצוע טובה ממנו. כל זאת תוך חנופה לשמאל ובלא כל הדר ביתרי.

    19.כל מצביעי השמאל תומכים בסער מפלג הימין.

    20.סער הקים מפלגה ממניעים אישיים. מה הוא מחדש? גנץ 2 להתרסקות. לא היתה לו ברירה. אלא שסער איבד את קולות הימין כשיצא מהליכוד ובשמאל יתקשו להבין את המסרים הימניים שלו. בקיצור – סער סיים את הקריירה הפוליטית שלו.

    21.סער בגד בנו, הוא לא תקווה. פעם הערכתי אותו – היום כבר לא. שיקר ורימה. פגע בתנועת הליכוד.

    22.השינאה מעוורת ולא מחמיאה לך גדעון סער. כל מילה בסלע – ממש נכון. פעמיים נטש את הליכוד. הפעם בכדי להקים מפלגה ולעמוד בראשה נגד ביבי. כל כך איכפת לו מהציבור ומכספי הציבור…נו באמת. השינאה והרצון להדיח את ביבי מעוור. חבל. עושה רושם שגם אתה מר גדעון סער מחפש כיסא מטיל ביצי זהב ולא כ"כ אידיאולוגיה, אהבת הארץ וכו'.

    23.מי שגררו לבחירות הם…שי ניצן, מנדלבליט ובן ארי, שהמציאו כתבי פייק אישומי שוחד של כתבות אוהדות ושיגעו לנו את השכל. זכותו המלאה של ביבי לא לתת את גרונו לרוצחי נשמתו ולמנותקי המשפט.

    24.סער מוכיח שביבי צדק. יושבים סביב ראש הממשלה מיני מנופחי אגו, רואים איך ביבי מנצח על התזמורת בכל החזיתות והם חושבים לתומם כמה זה קל. בדיוק כמו אותו אוהד ביציע שמבקר את השחקנים במגרש. סער לא מגיע לעשירית מפעילותו הנדרשת של מנהיג כדי לקרוא תיגר על מנהיגותו של נתניהו. לפני סער יש בליכוד אנשים עם עשייה מוכחת ומנהיגות. סער רוצה לתפוס מקפצה על המותג "רק לא ביבי". פלא שיש עוד אנשים שלא נפלו שדודים לשטיפת המוח. מי שיחליף את נתניהו זה יוסי כהן. תתרגלו.

    25.יש יותר ממיליון ליכודניקים. זו עובדה וביבי לא מושחת. גם זו עובדה.

    26.בז לגדעון סער. חשב שיצליח להתרומם בגלל השינאה לנתניהו. לא אצביע לו לעולם. הוא חסר חוט שידרה שחיפש נקם בנתניהו וחושב שיצליח להתלות על גלי השינאה נגדו. אבל לאנשים כמוהו לא תיצלח הדרך. הוא זבוב ללא כנפיים. רובוטריק עלוב.

    27.סער הוא הכחלון החדש.

    28.סער לוזר. סער עוד אחד שבגד בתנועת הליכוד. רק לפני שנה התמודד מול נתניהו. הוא הובס. עכשיו הצטרף למקהלת רק לא ביבי. אסור בשום אופן להצביע עבור סער. אין שום תקווה רק שנאה מבעבעת.

  20. שפטל: גדעון סער התגלה כאוויל פוליטי מוחלט ולא הבין שמיליונים יצביעו דווקא לליכוד ולנתניהו. לכן הוא גידי סכינאי הגיב:

    קודם כל אני רוצה להסביר את התואר "גידי סכינאי" שהענקתי לגדעון סער והוא מרוויח אותו ביושר.
    הכיצד?

    זמן קצר ביותר לאחר הפוטש הפוליטי במסווה משפטי חסר תוקף, חסר יסוד כלשהו וחסר תקדים שהוגש נגד נתניהו, במקום להתייצב שכם אל שכם עם נתניהו, כדי להדוף את השערוריה הזאת – כשכנופיית שלטון החוק פועלת להדיח ראש ממשלה נבחר באמצעות כתב אישום ששניים משלושת מרכיביו, כמותם לא הוגשו בשום מקום ב- 244 שנות דמוקרטיה מאז ייסודה של ארה"ב בשנת 1776, הוא תקע סכין בגבו של נתניהו וסובב אותה הלוך וסבוב באמצעות ההתמודדות שלו על ראשות הליכוד.

    ועכשיו אני רוצה מיד לומר שאין דבר יותר לגיטימי.

    דרך אגב, הבולשביקים הפאשיסטים שמנהלים את המפלגות שלהם בדיוק כמו שפרנקו וסטלין ניהלו את המפלגות שלהם, רק בלי הרציחות כמובן, הם שבאים ותוקפים למרבה הלעג את נתניהו והליכוד ומאשימים אותם בדיקטטורה.

    ובכן בא גדעון סער, כשכל העולם מחוץ לליכוד מתנפל על הליכוד ובראש ובראשונה על נתניהו, בגלל אותו כתב אישום משוקץ ורק בגללו וכשצריך לייצב את השורות ולא ללכת פתאום להתמודדות שממילא היא חסרת כל סיכוי והכריז שהוא מתמודד מול נתניהו, למרות שהיה ברור שגדעון סער יובס בהתמודדות הזאת ושאין לו שום סיכוי לנצח את נתניהו.

    אבל מעז יצא מתוק.

    הודות לכך נפל לנתניהו האסימון שהוא חייב לצאת לשטח ולא לסמוך על הרשתות החברתיות וכך הוא עשה וכך הוא זכה לנצחון הגדול ביותר שלו מאז שהוא נעשה יושב ראש הליכוד. הוא חרש את השטח והביס את גדעון סער שוק על ירך 72.5% לעומת 27.5%.

    בבחירות האחרונות קיבל נתניהו 1.350.000 קולות שזה 370.000 קולות יותר מאשר בפעם האחרונה שרץ נתניהו לבחירות בלי שום ענן של חקירות.

    זו הסכין הראשונה שגידי סכינאי תקע בגבו של נתניהו.

    אך הסכין השניה שהוא תקע עכשיו, הרבה יותר גרועה.

    באותו סיבוב בחירות של גדעון סער על ראשות הליכוד התברר בנוסף שאין לו פשוט מושג מהם הלכי הרוח האמיתיים בקרב המוני בית ישראל מהמחנה הלאומי.

    התגלה שגדעון סער הוא אוויל פוליטי מוחלט כפי שאמרתי ולכן הוא סכינאי.

    במקום להתייצב לצידו של נתניהו, הוא התמודד מולו, כאשר מה שהריץ אותו להתמודד היה כתב האישום של נתניהו.

    הוא חשב שמזה נתניהו לא יכול להתאושש, מזה הוא לא יכול לקום ולכן יבחרו בו, כי איך אפשר להצביע בבחירות על מי שמועמד לראשות הממשלה עם כתב אישום.

    אבל הוא לא הבין את מה שאני, הקטן והדל באלפי ישראל הבין ואמר את זה לפני הבחירות, שאנחנו עומדים בבחירות הבאות, כלומר הבחירות במועד ג' שהיו, לצפות במרד עממי רב היקף של מיליונים של המחנה הלאומי שדווקא יצביעו בהיקפים שלא היו כמותם מעולם עבור הליכוד ונתניהו, בגלל כתב האישום. כי הם לא מאמינים בו. כי הם חושבים ובצדק שזה כתב אישום שיקרי וחסר תקדים.

    את זה לא תפס ולא הבין בכלל גדעון סער ולא התחיל להבין גדעון סער.

    הוא רצה לנצל לטובתו את כתב האישום.

    ומה הוא אמר?

    אם אנחנו נבחר שוב בנתניהו, ממילא לא נבחר בו להיות ראש ממשלה, נבחר בו להיות ראש האופוזיציה.

    האמנם? האמנם גדעון סער?! ככה אתה מבין? ככה אתה מסוגל להבחין במה שקורה בדעת הציבור והקהל בישראל? בעיקר בקרב המחנה הלאומי?!

    עד כדי כך בוחן המציאות שלך הוא תת אפס?!

    אז נשוב לסכין השניה שגידי סכינאי תקע בגבו של נתניהו.

    כמו כל נוכל פוליטי גם גדעון סער, גידי סכינאי, מציג את עצמו שרק טובת הציבור לנגד עיניו ושיש ממשלה נוראה ואיומה ואי אפשר להמשיך כך כשהוא טוען שהוא ורק הוא יכול להביא לסילוקו של נתניהו מכס ראשות הממשלה ושכל רגע שהוא נמצא שם זה אסון, כי הוא הפך את הליכוד לדיקטטורה. לדיקטטורה, לאומרי הן, למלחכי פינכה ומה לא. כל מה שאתם רוצים.

    חוצפה. השקר והחוצפה.

    אבל מה שבאמת קרה זה שהמוני חברי הליכוד, 130.000 במספר, לאור סיבוב גידי סכינאי א' שזה עתה דיברתי עליו, קצה נפשם בו. מאסו בו וסקרים פנימיים הראו שאו שהוא יהיה בתחתית העשיריה השניה או מתחת לזה ואם מתחת לזה הוא לא בכנסת הבאה.

    ולכן ורק משום כך הוא עשה את המהלך הציני והבוגדני שהוא עשה השבוע. שום דבר אחר. כלום.

    רק העובדה שלכל היותר הוא יהיה במקום 18 או 19 או 20 ברשימת הליכוד הבאה לכנסת, או שהוא לא יהיה בכנסת בכלל, כי הוא יכול להתמודד רק ברשימה הארצית.

    הוא מאד חשש שהוא לא ייבחר ב- 20 המקומות הראשונים. כלומר חסל סדר הקריירה הפוליטית שלו. זה הסיפור. אין שום דבר אחר. כל השאר זה זריית חול בעיניים, אסופה של שקרים, בוחן מציאות אפס, ציניות ללא גבולות בכלל.

    זה מה שגדעון סער עולל השבוע.

    גידי סכינאי תקע את הסכין לא רק בגב של נתניהו, אלא גם בגב של הליכוד ושל המחנה הלאומי כולו.

    כי הליכוד זה המחנה הלאומי. רק הליכוד זה המחנה הלאומי. שום דבר אחר לא.

    והנה ראינו כבר מיד איך גדעון סער איחר מסכן להצבעה בכנסת. הוא כבר השבוע לא הצביע בעד עצירת הנסיון לעקר את חוק הלאום מתוכנו. עכשיו, כבר על ההתחלה.

    תארו לעצמכם מה יקרה אם וכאשר הוא יהיה בעל אפשרויות הכרעה בשאלות גורליות של האומה.

    לאו דווקא כראש ממשלה, אלא כמי שנניח יהיו לו 8 מושבים בכנסת.

    צריך לזכור את זה היטב היטב ובמשקפיים האלה לראות כל צעד של גדעון סער מכאן ועד סוף דרכו הפוליטית שהיא די קרובה.

    כל מי שעזב את הליכוד הפך לגוויה פוליטית. אולמרט, ציפקה פייגה שפיצרקה, כחלון, ליברמן ועוד ועוד ועוד. הרשימה ארוכה…

    כל מי שעזב את הליכוד והקים מפלגה כדי להילחם בו, הפך במוקדם או במאוחר לגוויה פוליטית וזה מה שצפוי לגידי סכינאי ולא ירחק היום עד שזה גם יתממש.

    https://www.youtube.com/watch?v=JG6DjRslrDM&ab_channel=%D7%A9%D7%A4%D7%98%D7%9C%D7%9C%D7%9C%D7%90%D7%9B%D7%97%D7%9C%D7%95%D7%A9%D7%A8%D7%A7

    החל מדקה 26

  21. יש ריב דמים בין נתניהו לסער מאז שלפני 6.5 שנים סער הביא לבחירתו של ראובן ריבלין לנשיא הגיב:

    חנן קריסטל ברשת ב':

    אריה גולן: מה הסיבה להתייצבות של גדעון סער מול ראש הממשלה ומנהיג הליכוד נתניהו?

    חנן קריסטל: בין משפחת נתניהו לבין משפחת סער יש ריב דמים מאז שלפני 6.5 שנים סער הביא לבחירתו של ראובן ריבלין לנשיא בסיבוב השני, כשהוא שיכנע את סיעת ש"ס.

    עכשיו יוצא סער כדי לא להתייבש עוד 4 שנים בכנסת וכדי להדיח את נתניהו מראשות הממשלה, נקודה!

    כדי למנוע מנתניהו חוק צרפתי, נקודה!

    כדי למנוע את הדחת מנדלבליט, נקודה!

    כדי למנוע את כירסום מערכת אכיפת החוק, נקודה!

    וכדי להקים אלטרנטיבה של ליכודניקים ימנים כמוהו, ניצים כמוהו, שמתנגדים לכל המהלכים של נתניהו נגד שומרי הסף.

    סער לא ילך בשום מצב לממשלה עם נתניהו. סער לא היה מצביע בכנסת הזאת בעד חוק צרפתי.

    סער הוא תוצר שלטון מערכת המשפט. סער נולד בפרקליטות אצל עדנה ארבל.

    סער הוא בגיניסט. כמו בני בגין, כמו לימור ליבנת ולכן הם ודאי יושיטו לו יד. מבחינה אידיאולוגית זה בדיוק הליכוד של בגין. ימין קיצוני. ימין ניצי. ארץ ישראל השלמה יותר מנתניהו אבל – ישנם שופטים בירושלים, ישנה משטרה, ישנה פרקליטות, ישנה תקשורת.

    סער יוצא נגד כל המלחמה של נתניהו נגד המערכת הדמוקרטית בגלל משפטו.

    וזה כמו שאמרתי ריב דמים בין שתי משפחות – לא קודקודים.

    מעכשיו צפויה לסער שחיקה.

    אין מותגים יותר חזקים במערכת הפוליטית הישראלית מאשר בנימין נתניהו – ליכוד – מח"ל. לצאת נגדם זה לא פשוט. זה לא פשוט. עזר ויצמן ניסה לעשות את זה. יצחק מרדכי ניסה להפיל את שני המותגים האלה וזה קשה מאד.

    אבל גדעון סער יצא לדרך אתמול כמעט כמו סכינאי מדופלם.

    תוכנית הבוקר הזה עם אריה גולן

    9.12.2020

    החל משעה 7:00

    https://www.kan.org.il/radio/player.aspx?ItemId=180891