דעה: כיצד צריכה ישראל להגיב להחלטת הבית הדין הבינלאומי בהאג

הגישה המשפטית-דיפלומטית הרכה לא הצליחה למנוע את הסכנה. כעת על ישראל לאמץ גישה חדשה, מקיפה ותוקפנית הרבה יותר

הגיע הזמן להסיר את כפפות המשי | התובעת בבית הדין הפלילי הבינלאומי פאטו בנסודה (צילום מסך)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב להחלטת התובעת של ​​בית הדין הפלילי הבינלאומ(ICC)  לפתוח בחקירה רשמית נגד ישראל בגין חשד שבוצעו “פשעי מלחמה” ב”מצב פלסטין”, בטענה כי ההחלטה נגועה ב”אנטישמיות עמוקה ומהווה שיא הצביעות”. ראש הממשלה הגיב באופן זה לאחר שערכאת הקדם-משפט של ה-ICC קבעה ב-5 בפברואר כי יש להמציא את “מדינת פלסטין” הלא-קיימת ולקבוע את “גבולותיה” על בסיס קווי שביתת הנשק של סוף מלחמת העצמאות.

ראש הממשלה צודק לחלוטין. ה-ICC נועד להיות בית משפט עצמאי וקבוע שישמש פורום של המוצא אחרון להענשתם של הגרועים בפושעי המלחמה. במציאות, כשמדובר בישראל, ה-ICC, בדומה לאו״ם, הרשה לעצמו להיחטף ולשמש ככלי נשק בידי רמאללה ועזה לרדיפת היהודים.

לפתע, חלק מהאזור הגיאוגרפי שלגביו הכירה הקהילה הבינלאומית ב”הקשר ההיסטורי של העם היהודי” והקצתה אותו לשם “ההקמה המחודשת” של הבית הלאומי היהודי, הפך כעת, אליבא דבית הדין, לאזור שבו לא רק שליהודים אין זכויות ואין היסטוריה, אלא שעצם הימצאותם בו מהווה לא פחות מ”פשע מלחמה”.

בשש השנים האחרונות, מאז ש״פלסטין״ הצטרפה ל-ICC, הדרגים המשפטיים והמדיניים הישראליים ניסו להידבר, במישרין ובעקיפין, עם התובעת של בית הדין על מנת למנוע את החלטותיה האנטישמיות. מאמצים אלה כשלו.

במלחמה זו, למילים, להיגיון, לעובדות ולטיעונים המשפטיים, מוצדקים ככל שיהיו, יש ערך מוגבל. הדיפלומטיה השקטה נכשלה. כעת הגיע הזמן לפעולות ממשיות אחרות. לנוכח התוקפנות החדשה של ה-ICC, להלן ארבע פעולות שצריכה ישראל להוציא אל הפועל. 

לגרש את אנשי האו״ם הנמצאים בישראל

הגוף האחראי ביותר להנצחת השקר שקיימת “מדינת פלסטין” הוא האו״ם. נציגי האו״ם בישראל עוסקים כל שעות היום בתמיכה בטענות הפלסטיניות להקמת מדינה משלהם. הם מנהלים קבוצות עבודה, המורכבות מארגונים לא-ממשלתיים, שחלקם הגדול הם בעלי זיקות מובהקות לארגוני טרור, ששונאים את ישראל. ארגונים אלה ממציאים מציאות חלופית ומגבשים דו״ח אחר דו״ח המאשימים את ישראל בשפע עבירות שונות.

הואיל והאו״ם ונציגיו אחראים לאנטישמיות הנבזית, המשתקפת על-ידי התובעת של ה-ICC, הצעד הראשון של ישראל חייב להיות גירוש כל אנשי האו״ם מישראל. צריך היה להכריז על הכוונה לאמץ דרך פעולה זו כבר לפני חודשים, כמעין אזהרת מנע, והיא צריכה הייתה להיות מיושמת ברגע בו החליטה הערכאה הקדם-משפט להמציא את “פלסטין”. 

להפסיק לממן את הרשות הפלסטינית

החלטת הרשות הפלסטינית להצטרף ל-ICC הייתה הפרה מהותית ויסודית של הסכמי אוסלו. מדי שנה, על-פי אותם הסכמי אוסלו שהרשות הפלסטינית הפרה, ישראל מעבירה לה מיליארדי שקלים. כספים אלה מהווים למעלה מ-50 אחוזים מכלל הכנסות הרשות הפלסטינית. הרשות משתמשת בכספים אלו למימון המאמצים שלה ב-ICC נגד ישראל. במצב זה נמצא שבפועל ישראל היא זאת שמממנת את ההתקפה נגד עצמה ב-ICC. השימוש הנוסף שעושה הרשות בכספים שמעבירה ישראל הוא מימון מדיניות תגמול הטרור הנפסדת שלה.

כלי נשק בידי רמאללה | עצרת האו״ם (קרדיט: אסקינדר דבבה דוברות האו״ם)

המצב המגוחך הזה חייב להיפסק. אם אכן קיימת “מדינת פלסטין”, ללא תלות ותוך הפרה של הסכמי אוסלו, אזי חייבת ישראל לחדול מלתת לרשות הפלסטינית את האמצעים שבהם היא משתמשת כדי לקדם את ההתקפות שלה ב-ICC. עד ש”מדינת פלסטין” הפיקטיבית תחדל מלהיות חברה ב-ICC, ישראל צריכה להפסיק להעביר כספים כלשהם או להעניק כל שירות או הטבה לרשות הפלסטינית ולנציגיה.

להבהיר את עמדת ישראל ביחס ליהודה ושומרון

במשך למעלה מחמישה עשורים ישראל לא הציבה טענת בעלות ברורה ביחס לאף חלק מיהודה ושומרון, אלא הסתפקה בטענה שמדובר ב”אזורים השנויים במחלוקת”. מדיניות זו אפשרה לתובעת ב-ICC לטעון את הטענה הבאה: מכיוון שישראל מעולם לא תבעה באופן ברור את בעלותה על יהודה ושומרון, ואילו הפלסטינים טוענים בבירור כי “הגדה המערבית” היא שלהם, הרי שהמסקנה היא שהאזור שייך לפלסטינים.

מכיוון שהמחדל של ישראל להציב תביעה ברורה ביחס לשטחי יהודה ושומרון משמש נגדנו מבחינה פוליטית, הגיע הזמן לסיים את המדיניות המעורפלת. ישראל חייבת להבהיר לעולם כי יש לה זכות לכל הארץ הזו וכי דווקא התביעה שלה היא זאת שמעוגנת בדין הבינלאומי. ישראל חייבת להניח את טענתה המשפטית והמוצדקת מבחינה היסטורית באופן חד משמעי, ולא להשאיר מקום לכל הבנה מוטעית כלשהי, כך שאיש לא יוכל לטעון שהיעדר התביעה מצד ישראל הוא ההוכחה ששטחי יהודה ושומרון שייכים לפלסטינים. 

לפרק את העמותות הישראליות המקדמות אנטישמיות

מאמצי הרשות הפלסטינית לעשות דמוניזציה לישראל נתמכים על-ידי עמותות ישראליות שונות, כמו ׳בצלם׳ ו׳שוברים שתיקה׳, המתקיימים על בסיס מימון זר. בעוד שהארגונים הללו מתיימרים לטעון שהם מקדמים זכויות אדם, בפועל, הם סוכנים זרים שממציאים שקרים ועלילות נגד ישראל ומקדמים ומסיתים לאנטישמיות. הסתה זו היא פשע בישראל. מכיוון שארגונים אלה מבצעים פשע, באופן פעיל, יש לנקוט בפעולות כדי לפרק אותם ואת הארגונים האחרים מסוגם, ולמנוע מהם לבצע כל פעילות בישראל.

הסכנות לישראל ולישראלים הנשקפות מה-ICC הן משמעותיות. במשך שנים ניסתה ישראל ליישם גישה משפטית-דיפלומטית רכה כדי לסכל את הסכנה. מכיוון שגישה זו נכשלה לחלוטין, כעת על ישראל לאמץ גישה חדשה, מקיפה ותוקפנית הרבה יותר. הגיע הזמן להסיר את כפפות המשי.


סגן אלוף במיל׳ עו״ד מוריס הירש הוא ראש המחלקה המשפטית במכון ׳מבט לתקשורת פלסטינית׳. הוא שירת במשך 19 שנים בפרקליטות הצבאית, ובתפקידו האחרון כיהן כפרקליט איו״ש. הגרסא המקורית של המאמר פורסמה באנגלית באתר JNS.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

20 תגובות למאמר

  1. אי אפשר לנהל מדיניות ימין ולמשול, למרות ניצחונות גבוליים בקלפי, כי אין לנו ערוץ ימני חזק כמו ערוצי השמאל (11,12,13) שיכול לקבוע סדר יום תקשורתי באמת, עם מהדורת חדשות ערב עם רייטינג ועוצמה.

    עד שזה לא יקרה, הימין לא באמת יוכל למשול כי אין לו שליטה אמתית על דעת הקהל.

    ולא, הרשתות החברתיות הן לא תחליף, וגם לא פודקאסטים של גדי טאוב ושרון גל ברדיו, ועוד רבים וטובים אחרים, שלצערי נבלעים כמו טיפה בים התקשורת השמאלנית קיצונית מסביב.

    הדרך היחידה לתת כח אמתי לימין בישראל עוברת דרך ערוץ חזק כמו fox בארצות הברית, שישדר חדשות ואקטואליה בארץ, בסטנדרטים ובתקציבים של חברות "החדשות" של ערוצי 12,11 ו-13.

    עד אז, זה כמו שצה"ל נלחם בעידן המשפטיזציה, עם ידיים קשורות מאחורי הגב. עד שזה יקרה, לא נצליח להגיע לכלום, ומיעוט קטן, מקושר, כוחני וחדור אידיאולוגיה, ימשיך לנהל את המדינה הזו בזמן שאנחנו הולכים לקלפי ומדמיינים שהכוח אצלנו.

    נב – חשוב ללכת להצביע. כמה שזה מסתכל שהפוליטיקאים שלנו לא פועלים ברצינות כדי למשול – זה בידיים שלנו לשנות. להתפקד, להצביע, ולתגמל רק, ואך ורק, פוליטיקאים שנלחמים בדיקטטורה של בג"ץ, ופועלים בעקביות ובעקשנות לפתיחה שוק התקשורת בישראל, ובמיוחד תחום החדשות והאקטואליה, לתחרות אמתית.

    כל עוד נמשיך להצביע לסער, לליברמן, ולחשוב שהם ימין,
    כל עוד נמשיך להצביע בפריימריז בליכוד לאנשים כמו גילה גמליאל ודומיה,
    לא תקום פה שום ממשלת ימין אמתית. נקודה.

    1. למה אתה צופה במחבלי הטמבלויזיה?

      בכל ערוץ יכול לקום עוד נוכל סמולני ולגייס את חבריו. כמו שאתה לא קונה רעל ממכולת שאין בה הקפדה על כללי בריאות, ככה לא קונים גם רעל מרוצחי הישראלים עבור פרסים מאוסלו.

      אם הדוברים של רוצחי החמאס, רוצים לקבוע לאזרחי ישראל מה לשמוע – שישדרו לחבריהם לרצח ישראלים בלבד. הדרך היחידה היא להחרים את רוצחי הישראלים עבור פרסים מאוסלו, עד שיבינו שהאיזון בתקשורת אינו מותרות – זו חובה.

      ומפרסמים שרוצים לממן את רוצחי הסמול מתוך מחשבה שכך הם יגיעו לביתי – בהצלחה לקבל את כל המלאי על המדפים חזרה. וכן, יש לי רשימה מסודרת של חברות שבחרו למממן את רוצחי הישראלים מאוסלו – אלה לא יכנסו אליי הביתה. בדיוק כמו שלא הייתי קונה מוצרים מבני סלע.

    2. כלומר להנדס את הציבור מחדש כדי שיתחיל לחשוב "ימני"
      למה שלא תחליף את העם וזהו?

      אם העם היה רוצה מהלכים כוחניים הזויים שמתאימים לבריון בבית הספר ולא למדינה ריבונית, אז היו מצביעים לכם. אם לא, אז לא.

    3. צודק. תשאיר לשוקן לחשוב במקומך.

      הזוי שאתה יודע קרוא וכתוב ללא יכולת חשיבה בעצמך. במצב כזה, באמת תשאיר את החשיבה למי שלמד הנדסה. לאור הכרזתך על מגבלותיך, אף אחד לא מתכוון להכריח אותך לחשוב.

      מה העם רוצה שאל את שוקן. זה עדיף על יכולתך לנמק.

  2. הפתרון פשוט: לנקות מהתשלום למחבליו של מחמוד עבאס, את הוצאות מדינת ישראל על מיגון הדרום ופעילות כוחות הבטחון והמבצעים של צה"ל.

    השטח נמסר לרשות הפלסטינית וישראל חזרה לקווי 67. זה שחמולה אחרת, שדדה את הרצועה מחמולת עבאס – אינו משנה במשפט הבינלאומי, שחמולת עבאס תולה בו תקוות כ"כ גבוהות.

    במקרה כזה, לא ישאר כסף למחבלי פת"ח, לתכנן עוד רצח ישראלים ואם רוצחי הישראלים עבור פרסים מאוסלו, מעוניינים לשלם למחבלי הפת"ח – זו ההזמנות להפנות את הכספים שגם גונבים ממדינות האיחוד האירופאי (שנוכלי הסמול מוכרים לו שכך הם מממניק סימילאק לילדי עזה הרעבים), לילדי עזה האמיתיים ולא לשותפיהם לרצח ישראלים. כספם יוחזר ע"י חבריהם לחמאס, כאשר ישולם צ'ק הסאלאם שחזר מרצועת עזה.

  3. כל עוד החונטה השופטת ברשות בג"ץ היא הריבון האמיתי בישראל אף אחד מהצעדים האלו לא יבוצע, כי אפשר לייצר להם "מניעה משפטית".

  4. מזמן היה צריך להגיש תלונה על פאטו בנסודה על עברה כתומכת שליט אכזר!
    לאחר שנחשף שגולדסטון היה שופט בדרום אפריקה , שחתם על עשרות פסקי דין מות של שחורים, לא הבנתי איך כל הדברים לא נשמעו עם מינויו!

  5. על מדינת ישראל להודיע שלאור ההפרות הבוטות החוזרות ונשנות מצד הפלסטינים, הסכמי אוסלו בטלים ומבוטלים.
    היא צריכה לצאת בהודעה שתוך 48 שעות כל המחבלים שהגיעו לכאן מטוניס (40,000 במספר), צריכים לצאת לכל מדינה שיחפצו, ללא נשקם.
    לאחר 48 שעות צה"ל צריך להיכנס לתוך ערי הגדה, כמו בחומת מגן, ופשוט לטהר את השטח מכל קיני המחבלים, החל מהמחבלים עם החליפות במוקטעה, ועד אחרון פעילי השטח.
    כל זאת כמובן תוך כדי איום בהשמדה טוטאלית של בכירי החמאס, אם הם יעיזו לשלוח לכאן אפילו רקטה אחת.

    1. תשלח את הילדים שלך לההרג בעוד חומת מגן הזויה בגלל כל מיני צוים אלוהיים… לא את שלי

  6. אני לא תומך בגישה המוצגת במאמר אבל מעוניין להבין אותה, ואמח להבהרה בכמה נקודות:
    א. אם לקהילה הבינ"ל היתה זכות להעניק את השטח (אמנם לא כולו, לפי נוסח הצהרת בלפור והמנדט, אלא חלקו) לבית לאומי ליהודים בעת שהיה כאן רוב ערבי, למה אין לה זכות להעניק את חלקו לערבים? ממה נפשך – או שיש לה זכות להעניק ריבונות-לכאורה או לא. ואם הזכות שלנו לא נובעת מהסכמת הקהילה הבינ"ל, מדוע לנפנף בה שוב ושוב? זה מחליש את הטיעון.

    ב. מה לדעתך תהיה תגובת הקהילה הבינ"ל לגירוש אנשי האו"ם מישראל? למשל: האם האיחוד האירופי ימשיך לממן את המחקר הביולוגי והטכנולוגי במדינה (בלי עשרות המליארדים שהם מעניקים המחקר עלול לקרוס)? יש טענה שהם ימשיכו כיוון שזהו גם אינטרס שלהם, ויש טענה מנוגדת והיא שבמקרה כזה ייפסקו ההקצבות. אני לא מכיר מספיק את הזירה הזו כדי להעריך ואשמח לשמוע דיעות נוספות.

    ג. אנשי בצלם הם אחים יקרים וכך גם שוברים שתיקה ויתר הארגונים. נראה לי שעמדתם לא נובעת מאנטישמיות אלא מתפיסה אחרת של מה טוב לעם ישראל ולעם השכן. כינויים בוטים כמו אנטישמיות מעלה חשש לחוסר שיקול דעת מצד הטוען.

    ג. בגלל האמור לעיל נראה שהמאמר הוא יותר הוצאת קיטור מאשר הצעת פעולה. לגיטימי אבל די מגניב שפרקליט איו"ש לשעבר מעלה טיעונים כאלה

    1. הקהילה נתנה שטח לערבים כשחתכה 70% משטח המנדט שיועד לעם היהורי להקמת מדינה ערבית ושמה ירדן. אחכ הגיע הצעת החלוקה הצעה שהערבים דחו והגיבו באלימות.הערבים לא רוצים מדינה הם רוצים אזור בלי מדינה יהודית. את שוברים שתיקה בצלם וכדו לא מעניין מה טוב לישראל. השקרים שלהם הוכחו יותר מפעם אחת אבל הנזק כבר נעשה.

    2. א. ייתכן והקהילה הבינלאומית אכן הייתה רשאית להעניק את חלקו של השטח מדינה ערבית. כך למעשה ניסו להחליט במסגרת תוכנית החלוקה. אבל מדינות הערב סירבו להצעה זו והכשילו אותה.

      ב. לפי השיטה הזאת, בואו נכבה כבר עכשיו את האורות על דינת היהודים. "מה יגידו האירופאיים"… ואכן מה באמת אומרים האירופאים שהם עוזרים לרש"פ לממן את תוכניתה לתגמל מחבלים ובכללם רוצחי יהודים? מה אומרים האירופאים שהם עוזרים לרש"פ לממן את תוכניות הלימודים שלה, המלאה בשנאה והסתה לאלימות? ומה אומרים האירופאים כל פעם שחמאס יורה טילים לעבר אזרחינו? "הם מצפים מכולם לנהוג באיפוק"… כאילו יש גזירה שווה בין תוקפנות המבחלים לבין תגובת ההגנה.

      ג. אנשי בצלם ושוברים שתיקה שפועלים למען מדינת זרות שונאי יהודים, שממציאים שקרים לגבי יהודים ומדינת היהודים אינם אחים שלי. הם מחוללי אנטישמיות!

    3. הקהילה הבינלאומית שלאחר מלחמת העולם השניה לא מעניקה זכויות, היא רק מכירה או לא מכירה בזכויות.
      אין קשר בין האום לאיחוד האירופי, האום יושב בארמון הנציב ובמקומות נוספים מתוקף הסכם שביתת הנשק משנת 1949 שכבר לא רלוונטי ומסרב להתפנות, וכנראה שיהיה צורך לפנות אותו בכוח
      אנשי בצלם שוברים שתיקה. ממומנים בכסף של מדינות זרות, ועמדתם היא אנטי-דמוקרטית של להעניק את זכות ההכרעה בעניני ישראל למדינות זרות במקום לעם ישראל.

    4. הקהילייה הבינלאומית יכולה לעשות שמיניות באוויר ולקחת את כל התקציבים שלהם ובכך הם יהיו נתונים לחסדי הרוסים להזרמת גז לאירופה שללא הגז הישראלי הם קופאים למוות וזה הדבר הראשון שראש ממשלה יכול לעשות במידה ואירופה והאיחוד האירופי החלשלושי יעז לגרגר ולעשות מיאו.
      האיחוד האירופי לא טיפש, והם יודעים היטב שהתקציבים שהם נותנים הם ערובה לכך שהם מובילים טכנולוגית הן על רוסיה והן על מדינות המזרח וגם הם יודעים שאם הם מקפיאים תקציבים ותקציבי מחקר תוך עשור בלבד המזרח עובר אותם מבחינה טכנולוגית ואפריקה תהיה בדרך להיות ברמה של אירופה כי מדינת ישראל יכולה בקלות להעביר הסכמים עם כל מדינה או כל ישות שהיא חפצה בכך וזה בדיוק היתרון הענק שיש לישראל על פני אירופה קרי מדינת ישראל אינה תלויה בשום ארגון או איחוד כזה או אחר ולכן ישראל יכולה לעשות כמעט ככל העולה על רוחה בענייני שיתופי פעולה במחקרים מתקדמים טכנולוגיה רפואה חקלאות וכי"ב.
      המדינות הללו חלשות נורא ואינן יכולות לאיים על ישראל לא צבאית ולא כלכלית ולא טכנולוגית ולכן ראש ממשלה נורמלי יכול לתת איום עדין לתובעי בית הדין הפלילי בהאג שהם מעכשיו נכנסים לרשימת ארגוני הטרור של מדינת ישראל והם יהי מבוקשים לחקירה מעצר ומשפט ואם צריך גם לחיסול ממוקד ואז נראה את הגרגרנים הללו גברים גדולים.
      גרמניה – מדינת ישראל תקדם כלכלית ארגונים חתרניים בסמוי או בגלוי כנגדה.

      לדוגמא כל ארגון כזה או אחר שרוצה בחיסולה של גרמניה ספרד שבדיה יקבל תקציבים ותמיכה מישראל.

      ישראל יכולה גם לבטל את השיתוף הבטחוני עם גרמניה והשינקינאים יהיו נתונים לחסדי הטרור המוסלמי ובנוסף הגרמנים יתחילו יותר ויותר להרגיש את הדוב הרוסי שישב להם חזק על הגב לפחות בכל מה שנוגע לזרימת גז.

      לגבי מה ראש ממשלה נורמלי כן יכול לעשות בנוגע לארגוני ריגול גלויים במדינת ישראל כגון בצלם מחסום ווטש וכו'.

      וובכן ראש ממשלה ראוי ואמיץ היה מורה לשב"כ לבצע מיד מעצרים וחקירות לאותם בכירי הארגונים הללו כדוגמת בצלם מחסום ווטש רבנים למען זכויות אדם וכו' ולהושיב את כולם מאחורי סורג ובריח במעצרים מנהליים וכאשר יהיה שופט כזה או אחר של העליון שלא יישר קו עם הממשלה יובא מיד לחקירה באזהרה במרתפי השב"כ ואם יצטרך גם ישב מאחורי סורג ובריח וישהה במעצר מנהלי בגין פגיעה בביטחון המדינה ואין ספק שלאחר מקרה אחד שניים כאלה שאר השופטים בעליון יישרו קו אחרת גם הם יפוטרו באופן מידי בכוח הזרוע שיש לראש ממשלה בישראל שכידוע השב"כ כפוף אך ורק לראש הממשלה ולא לבתי המשפט פרקליטות וכו'.

      בשורה התחתונה כל זה יקרה מתי שהציבור בישראל ירגיש שהחרב כבר מונחת על הצוואר – כרגיל לציבור הישראלי אף פעם לא הייתה מודעות למה שנעשה סביבו כי הוא חי בתוך בועה ורק כאשר החרב כבר מונחת על הצוואר מתאושש ונלחם על חיו.

      כך מדינת ישראל תמיד פעלה וכך גם תפעל בעתיד כי עם עובדות היסטוריות לא מתווכחים ותמיד העם בישראל הרגיש כאשר החרב מונחת על צווארו התחיל הוא להלחם על הישרדותו.

    5. החלטות הקהילה הבינ"ל כפי שנוסחו בוועידת סן-רמו 1920 (בנוגע להענקת שטחי ארץ ישראל להקמת מדינה עבור העם היהודי במולדתו ההיסטורית) ואושרו סופית במסגרת חבר הלאומים ב-1922 (תוך קריעת 77% מהשטח המקורי להקמת ירדן) אושררו נכללו ושוריינו באמנת האו"ם בסעיף 80 . אסור לגעת בהם, אסור לשנותם ואסור לפגוע בהם.
      החלטות אלה הן חלק אינטגרלי מהחוק הבינ"ל! מכיוון שהחלטות אלה קודמות ברצף הזמן להחלטות אחרות של הקהילה הבינ"ל עפ"י הכלל הנהוג במשפט הבינ"ל כוחו של החוק הקודם חזק יותר מזה המאוחר.
      אילולא היה כך ל"פלסטינים" היה קייס נגדנו וברור שהם לא היו מהססים לפנות מזמן לבית הדין הבינ"ל ( לא זה של ICC) ושם לתבוע את "זכותם" על "פיליסטין". הם יודעים ששם אין להם קייס לכן הם מנסים את מזלם עם "הפשעים נגד האנושות" ב-ICC.
      אגב, בכל המסמכים של חבר הלאומים שאותו ירש מוסד האו"ם לא מופיע המונח "העם הפלסטיני" אלא סתם ערבים. ככה גם בכל מסמכי האו"ם עד 1969. כלומר במשך 25 שנים הראשונות לקיומו של האו"ם לא מוזכר בכל מסמכיו והחלטותיו ולו פעם אחת שיש כזה דבר "פלסטינים" ו/או "העם הפלסטיני". רק סתם ערבים.
      ועוד פרט מעניין: הציעו לערביי א"י מדינה משלהם ב-1937 על כ-80% משטח הפלסטינה המנדטורית, ושוב, ב-1947 בתוכנית החלוקה של עצרת האו"ם, ושוב ב-2000 (ע"י ממשלת ברק)
      ובכול פעם ראה זה פלא הם סירבו… מעניין למה?
      כעת יש להם את ממלכת ירדן שבה ה"פלסטינים" הם הרוב, יש עוד מדינה "פלסטינית" ברצועת עזה אבל הם רוצים עוד מדינה "פלסטינית" נוספת ביו"ש
      ואני רק שאלה: לכמה מדינות זקוק אותו עם: "העם הפלסטיני"

    6. הלל היקר , תרשה לי לצטט
      "אנשי בצלם הם אחים יקרים וכך גם שוברים שתיקה ויתר הארגונים "
      "יתר האירגונים" אתה מתכוון לחמאס ] לג'יהאד האיסלאמי לחיזבאללה, לאלקאעידה , וכו' ,
      אולי גם אתה מקבל משכורת ממי שמממן את "יתר האירגונים" ואת בצלם כמובן ואת שוברים וכו,
      תהנה מהמשכורת ואל תהיה פראייר יש מחיר גבוה לנשמה ולשטן יש הרבה כסף

  7. לשלוח את המוסד לחסל אותה ולעביר מסר חד וברור לכל שאר האנטישמים באירופה שלא נסבול את ההתקפות על מדינתנו!

  8. בגידה היא פשע של תקיפת מדינה שחייבים לה אמונים. זה כולל בדרך כלל מעשים כמו השתתפות במלחמה נגד מדינת מולדת, ניסיון להפיל את ממשלתה, ריגול על צבאה, הדיפלומטים שלה, או השירותים החשאיים שלה למען כוח עוין וזר, או ניסיון להרוג את ראש המדינה. אדם המבצע בגידה ידוע בחוק כבוגד.

    הגיע הזמן להוציא את כל האירגונים השמאלנים האנטישמי הבוגדים מחוץ לחוק לפני שיהיה פה מלחמת ״אחים״ ואזרחי ישראל יקחו את החוק לידיים!

  9. ברגע שמחלקים דרכון ישראלי לכל תושב יו"ש שירצה בכך הסיפור נגמר.

    בכדי לשמר את המדינה היהודית צריך לעבור למשטר פדרלי כל אזור בוחר פרלמנט משלו והנשיא הפדרלי נבחר או ישירות (בכמה סבבים) או על ידי אלקטורים בשיטת המנצח לוקח בכל אזור.
    ומחלקים את השטח ככה שברוב המחוזות יש רוב יחסי יהודי.