אובמה שונא את ישראל ורוצה שגם יתר האמריקנים ישנאו אותה

באוטוביוגרפיה האחרונה שלו הוא לא בוחל באמצעים כחלק מהדמוניזציה שעושה לישראל

עוינות גדולה לישראל | נשיא ארה״ב לשעבר ברק אובמה (צילום: קובי גדעון, לע״מ)

חדשות טובות: ברק חוסיין אובמה הוא כבר לא רק חתן פרס נובל, אלא הוא אף פתח פער בראש טבלת הנשיאים בעלי מספר האוטוביוגרפיות הרב ביותר. כעת, הנרקיסיסט הנפלא מוביל מעל לכל יתר הנשיאים שחיברו אוטוביוגרפיות בשתיים, שכן הוא עצמו חיבר כבר שלוש. מקביליו שבחרו לכתוב ספר שכזה עצרו לאחר אחד.

האוטוביוגרפיה האחרונה שלו, ׳A Promised Land׳, היא יותר מסתם עדכון על הניסיונות, הצרות והניצחונות של האיש שזכה יותר מכל אחד אחר בעולם להערצה בלתי מוצדקת. מדובר בלא פחות מכתב הגנה עבור המדיניות שלו כנשיא ותכנית פעולה עבור הקדנציה השלישית שלו הידועה בכינויה – ממשל ביידן.

עב-הכרס הכבד בן 768 העמודים לא רק מסָפּר לקורא יותר ממה שהיה רוצה לשמוע על הוד נפלאותו, אלא הוא אף מציג היסטוריה שמאלנית מומצאת על ישראל המדגימה בהרחבה את נקודת המבט של השמאלנים באמריקה על בת בריתה האמינה ביותר של ארה״ב במזרח התיכון ואת השנאה הממוקדת שהם רוכשים כלפיה.

הכיבוש הישראלי

אובמה מצייר את בריטניה ולאחריה אף את ישראל בתור כוחות כובשים בפלסטין, מבלי להסביר מי באמת היה בעל הקרקעות אותן הן כבשו ולכאורה עדיין כובשים עד היום. הוא כלל לא מזכיר את המנדט של חבר הלאומים על ״פלסטין״. כפי שמסביר בפירוט הספר ״האשליה הפלסטינית״, המנדט הורה לבריטים לעודד “התיישבות קרובה של יהודים על האדמה”, לצורך “הקמת הבית הלאומי היהודי”. מה נתן לחבר העמים את הזכות לעשות דבר כזה? האימפריה העות׳מנית הגוססת מסרה את ״פלסטין״ לחבר העמים בשנת 1918. היהודים חיו בארץ זו עוד מאז התקופות הקדומות, ומאז היא יוּשבה בדלילות בלבד. היה זה מקום מושלם עבור התיישבות היהודים שסבלו מאפליה, מהטרדות ואף מדברים גרועים עוד יותר באירופה ובמקומות אחרים.

לכן ההנחה הרווחת אותה מקדם אובמה, לפיה הישראלים הם כובשים בלתי חוקיים של שטח השייך מצד הצדק לפלסטינים, קורסת אל מול העובדות. מעולם לא הייתה מדינה פלסטינית. גם לא מלך, קיסר או נשיא פלסטיני. לא קיימות לאומיות או אתניוּת פלסטיניות ייחודיות הנבדלות מהלאומיות והאתניות של ערביי האזור. פלסטין, כמו סטטן-איילנד או ג׳ורג׳טאון, תמיד הייתה שמה של אזור, ולא של מדינת לאום או בית לאומי.

הוביל פרעות רצח, שוד ואונס נגד היהודים בארץ ישראל | במרכז: חאג׳ אמין אל-חוסייני, 1936 (קרדיט: ספריית הקונגרס האמריקני)

אובמה טוען בנוסף כי היהודים “ארגנו כוחות מזוינים מאומנים היטב כדי להגן על יישוביהם”, מבלי להזכיר כי ב-1919 מנהיג מוסלמי בשם אמין אל-חוסייני, בן לשבט ערבי בולט בירושלים, הוביל סדרת התקפות מתוזמרת היטב על יהודים בכל רחבי ״פלסטין״. בשנה שלאחר מכן הוא הצית פרעות בירושלים במהלך חג הפסח. במסגרת מעשי ביזה ואונס המוניים, נרצחו שישה יהודים ונפצעו יותר מ-200. חקירת בית משפט מצאה כי “היהודים היו הקורבנות של מתקפה אכזרית ופחדנית באופן מוזר, כאשר רוב האבידות היו בקרב זקנים, נשים וילדים”.

אלימות זו הייתה מתמשכת. בירושלים באוגוסט 1929 רצחו פורעים ערביים 133 יהודים ופצעו יותר מ-200, רבים מהם בבתיהם. בחברון הם רצחו 67 יהודים נוספים ועוד 20 בצפת. ועדת שו, במינוי הממשלה הבריטית, מצאה כי לרוב הפורעים “אימצו דפוסי התקפה אכזרית של ערבים נגד יהודים אליה הצטרף הרס חסר מעצורים של הרכוש היהודי”. אובמה לא מזכיר מילה על כך.

ישראל התוקפנית

הדרך בה מתאר את הולדת מדינת ישראל היא לא הרבה יותר מדויקת: “לאחר נסיגת בריטניה, פרצו מיד שני הצדדים במלחמה. כשהכריזו המיליציות היהודיות על ניצחון ב-1948, מדינת ישראל נולדה באופן רשמי”.

״התקפה אכזרית נגד יהודים״ | ועדת שו, 1929 (קרדיט: ספריית הקונגרס האמריקני)

“שני הצדדים” היו למעשה ישראל הקטנטונת נגד כוחות הענק ההמוניים של מצרים, סוריה, עיראק, עבר הירדן, לבנון וערב הסעודית. הם לא “פרצו במלחמה”; הליגה הערבית הכריזה על המלחמה מיד לאחר שישראל הכריזה על עצמאותה. השימוש של אובמה במונח “מיליציות” לתיאור כוחות ההגנה הישראליים נבחר ללא ספק לאור ההדהוד שלו עם המיליציות הגזעניות הלבנות של הימין הקיצוני באמריקה אותן השמאלנים בארה״ב מדמיינים בהיסטריה כשהם גונבים את האדמה.

אפילו גרוע מכך, אובמה טוען כי “במשך שלושת העשורים הבאים, פתחה ישראל בשורה של עימותים עם שכנותיה הערביות”. מתיאורו של אובמה אין לקורא איך לקבל אפילו רמז לכך שישראל “פתחה” בשורה של עימותים אלו לא מתוך דחף אימפריאליסטי או גזעני, אלא מפני שבכל פעם ופעם תקפו הכוחות הערביים את המדינה היהודית מיוזמתן. אך כנראה שאובמה נחוש להציג את הצד הישראלי בתור התוקפן, תוך שהוא נסמך על בורות קהל הקוראים שלו.

העוינות של אובמה נגד ישראל היא כה גדולה עד כי הוא אפילו מכנה את הר הבית בתור “אחד מהאתרים הקדושים ביותר של האסלאם”, בלי לציין אף לא פעם אחת את חשיבותו המרכזית ביהדות.

על כן, ספרו של אובמה ׳A Promised Land׳ כולל שכבת-יסוד תמציתית עבור שמאלנים כדי להזכיר להם מדוע עליהם לשנוא את ישראל. בעוד שסגנו של אובמה מתחיל את כהונתו במשרד הסגלגל, זהו סימן לא טוב עבור הברית של ארה״ב עם ישראל, או עבור השלום במזרח התיכון.


רוברט ספנסר הוא מנהל ׳Jihad Watch׳ ועמית שילמן במרכז דיוויד הורוביץ. הוא מחברם של 21 ספרים, כולל רבי-המכר של ׳הניו-יורק טיימס׳ ״המדריך הלא פוליטיקלי קורקט לאסלאם״, ו״האמת על מוחמד״. המאמר התפרסם לראשונה ב’מגזין פרונטפייג׳’.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

49 תגובות למאמר

  1. אובאמה שןנא גם את ארה"ב. כשמצביעים על "ארה"ב חלשה" ו"טעויות ביחס לאיראן" וכולי, צריך להבין שאלה לא טעויות, אלה ההצלחות של מימשל שרוצה ברעת ארה"ב, ישראל.

    הפראמטר שאותו שקובע מהלכים ועמדות הוא מידת השליליות לארה"ב וישראל. אם מנתחים את התנהלות מימשל אוביידן מזווית כזו, אפשר להסביר את כל המוזרויות.

    1. די להביט בעיני העכבר השחורות שלו ולראות את כמות השיטנה שיש בהן בהביטו בנתניהו. אפס מאופס הגיב:

      שהביא יחד עם אשתו מלאת השינאה חורבן לעולם כולו ומאות אלפים נשחטו בגלל טמטומו ורישעותו.

    2. יימח שמם של כל שונאי ישראל במיוחד יהודים שונאי ישראל יימח שמם וזכרם

  2. מר אובאמה היה הנשיא הגרוע ביותר של ארהב ומיישר קו עם טראמפ. שניהם חיו על חשבון העם האמריקאי עם נשים שלא עשו כלום למען העם ששילם את מחייתם ודאג לנוחיותם.

    1. ההשוואה ההזויה שאת עושה במתיחת קו שווה בין אובמה לטראמפ היא תוצאה ישירה של הנדסת התודעה ורצח האופי שעשה השמאל לטראמפ הגיב:

      טראמפ התגלה כאחד הנשיאים הטובים ביותר של ארה"ב הוא צמצם את הוצאות הממשל, הפחית במיסים הפחית את החוב הלאומי שתפח בימי אובמה דאג להחזיר מחו"ל את החברות האמריקניות הביתה ובכך החזיר מקומות העבודה שאבדו לעובדי הצווארון הכחול בארה"ב. לכן הוא זכה לאהדה ולתמיכה עצומה בקרב שכבות הפועלים. פעל והביא לחתימת שורה של הסכמי שלום במזה"ת הפסיק לממן את אונר"א האנטישמית סגר את שגרירות אש"ף/רש"פ בארה"ב העניק לנו הכרה רשמית בגולן כשטח מדינת ישראל העניק לנו את ההכרה הרשמית בירושלים כבירת מדינת ישראל. הביא להעברת השגרירות האמריקנית לירושלים , ולסגירת "שגרירות ארה"ב לענייני פלסטיין" במזרח ירושלים. נסוג מהסכם ההזוי של אובמה עם איראן שנועד להפוך אותה למעצמה גרעינית אזורית במזה"ת המאיימת על כל המדינות באזורנו. זרק את התובעת של ICC מארה"ב והכריז על ההליכים המשפטיים שהיא מנהלת נגד מדינות ריבוניות דמוקרטיות כבלתי לגיטימיים.
      יש עוד הרבה מאוד אבל נעצור כאן

    2. טראמפ תרם את המשכורת שלו לנכי צבא , השנאה לטראמפ והערצה שלך לאובמה מדגימה בצורהה ברורה שאת מתרשם מדיבורים ולא במעשים , אכן בדיבורים אובמה שם את טראמפ בכיס הקטן , רהוט שנון מדבר בשפה גבוהה ואמפטית אבל במחבן המעשים טראמפ יזם יותר מהלכים מ-3 הנשיאים הקודמים לו יחד .

      טראמפ היא איש לש מעשים ואובמה איש של דיבורים , זה בערך ההבדל בין ימים לשמאל , השמאל אוהב דיבורים והימין יותר פרקטי.

  3. לא ירחק היום בו יתברר שהעוין, חוסיין אובאמה, הוא לא פחות מבוגד. בוגד באומה "שלו". בוגד בעקרונות המערב. עוינותו לישראל היתה כה גדולה שכל ניסיון לציירו כאוהב ישראל אך שונא נתניהו יעלה בתוהו.
    פעולותיו/חוסר פעולותיו החריבו את המזרח התיכון, האדירו מדינות הנחשבות "רעות" (איראן אמרנו?) ובקיצור, האיש הוא "עוין בחליפה" (עוין – כי אם אכתוב באמת מה הוא עלולים לצנזר את התגובה 🙂 ).
    התגלמות הרוע (גם מכיוון שהוא עושה זאת "כאילו" בתמימות)

  4. אובמה היה יכול להיות תועמלן מצויין אצל גבלס. השקרנות שלו לא יודעת גבולות. זה התחיל עוד ב'נאום קהיר' שבו הוא הכריז להפתעת העולם כי "האיסלאם תמיד היה חלק מסיפורה של אמריקה…ומאז היווסדותנו, מוסלמים אמריקאים העשירו את ארצות הברית. הם לחמו במלחמותינו, כיהנו בממשלות, נאבקו למען זכויות האזרח, הקימו עסקים, לימדו באוניברסיטאות שלנו, הצטיינו במגרשי הספורט שלנו, זכו בפרסי נובל, בנו את הבניין הגבוה ביותר שלנו והציתו את הלפיד האולימפי." דברי הבלע שלו על הציונות וישראל משלימים את התמונה של שונא ישראל אנטישמי שלא היה עד כה כדוגמתו בבית הלבן.

  5. הנזק שביבי נתניהו עושה לישראל גדול פי 100 מכל מה שאובמה אי פעם עשה

    1. איכס איזו תגובית עלובה ומסיתה ושיקרית!

      תתבייש!

      פרשת משפטים – בושה!

    2. למשל:
      1. הנזק שהשמאל עושה לישראל גדול פי 100 מכל מה שאובמה אי פעם עשה.
      2. הנזק שאהרן ברק עשה לישראל גדול פי 100 מכל מה שאובמה אי פעם עשה
      3. הנזק ששופטי בג"ץ עושים לישראל גדול פי 100 מכל מה שאובמה אי פעם עשה
      4. הנזק ששמעון פרס עשה לישראל גדול פי 100 מכל מה שאובמה אי פעם עשה
      5. הנזק שאהוד ברק עשה ועושה לישראל גדול פי 100 מכל מה שאובמה אי פעם עשה
      6. הנזק שמנדלבליט עושה לישראל גדול פי 100 מכל מה שאובמה אי פעם עשה
      7. הנזק ששי ניצן עשה לישראל גדול פי 100 מכל מה שאובמה אי פעם עשה
      8. הנזק שהפרקליטות עושה לישראל גדול פי 100 מכל מה שאובמה אי פעם עשה
      וכן הלאה…

    3. משווה את ביבי לשונא ישראל לא ייאומן.
      המזל שלנו שאתם מביאים ילד אחד וארבע חתולות ולכן דור שניים לא יהיה פה שמאל

  6. 3 אוטוביוגרפיות של מאות עמודים כל אחת(וזה עוד בלי הדברים שיש עליהם סודיות!)?!?!?!
    או שהבן-אדם משועמם(בכל זאת הוא אחד הנואמים היקרים בעולם, מי יזמין אותו?) או אובססיבי. בכל מקרה-שמישהו קצת ידאג לו.

    1. בהמשך לדבריך אובמה הוא גרפומן בלתי נלאה ואם לשפוט עפ"י הציטוטים מספרו הוא גם אנטישמי ארסי שמעוות ומסלף עובדות

  7. ראש המועצה האזורית שומרון תוקף את אובמה על רקע דבריו הערב, "איננו מעלים אפשרות של כניעה מבישה נוספת לגחמותיו של אובאמה".

    ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, הגיב לדברי נשיא ארצות הברית ברק אובמה בעצרת האו"ם לפיהם יש להאריך את הקפאת הבניה ביו"ש.

    "חוסין אובאמה הוא פוליטיקאי חצוף וגזען, הסבור באמת ובתמים, כנראה מתוך בורות, כי מדינת ישראל היא עוד דיקטטורה כמו שאר מדינות המזרח התיכון בה יכולים מנהיגים 'לסגור קומבינה' בניגוד לרצון העם".

    מסיקה הוסיף "העם בישראל אמר את דברו בצורה ברורה, ההקפאה היתה טעות קשה גם לדעת מי שעוד מדמיינים על שלום עם מחבלי הרשות הפלשתינית. ההקפאה היתה צעד גזעני כלפי יהודים בלבד, היא היתה בלתי מתקבלת על הדעת כבר לפני 10 חודשים והיא גלויה לכל באיוולתה עוד יותר כיום".

    "איננו מעלים על הדעת, ולו כבדיחה, אפשרות של כניעה מבישה נוספת של ראש הממשלה לגחמותיו של אובאמה שאיננו מייצג אפילו את דעת אזרחי ארצו, ונמצא בשפל תמיכה חסר תקדים בקרב אזרחיו שלו – התומכים במדינת ישראל וסולדים ממדיניותו האנטי יהודית של חוסיין אובאמה".

    http://ברשת האינטרנט /News/News.aspx/209491

    תגוביות:

    1.ראשי המתישבים צריכים להבהיר לנתניהו שאם ייכנע לגחמותיו של האנטישמי האמריקאי מחד, וימשיך לאפשר למחמוד ברק להסתולל ולהשתולל,אזי יתחילו מיד במסע להפלתו.יידע כל ראש ממשלה בישראל שמי שמרים ידו על א"י,לא יישאר על כסאו ימים רבים.בנוסף יש להפעיל משרדי חקירות בינלאומיים,שימצאו סוף-סוף את תעודת הלידה של שונא -ישראל המוסלמי מהבית הלבן,על מנת שאפשר יהיה להעיפו לפח האשפה של ההיסטוריה, ומצד שני לבדוק את קשריו של מחמוד ברק עם מרטין שלאף וכל יתר עלילות מעשי השחיתות שלו וכאלה יש הרבה.יש לפעול בכל האמצעים הלגיטימיים להפלת שני הזדים הללו.

    2.כשציפי ליבני ואהוד ברק חושבים שצריך להמשיך את ההקפאה, איך בדיוק אמור נתניהו לעמוד בלחץ? אדון אובמה חושב שהפלשתינים צודקים. ואנשי הלצון שלנו לא מציגים כלפי הפלשתינאצים שום דרישה כמו: קבלת הלאו של לא תרצח, או ויתור מפורש על רעיון השיבה. מה גם שהם כבר הסכימו למדינה פלשתינאצית.

    3.חוסיין אובמה הוא היום האוייב המסוכן ביותר של מדינת ישראל.מיד
    אחריו עומדת ממשלת הבובות של נתניהו.

  8. פרופ' בכיר בהרוורד, ריצ'ארד רובינשטיין מנתח את צעדיו של אובמה.

    לדבריו אובמה הוא מהפכן.

    הוא לא מחפש ליצור מהפיכה אלימה, אבל אני מאמין שהוא מנסה ליצור מהפיכה במנגנון הפוליטי והכלכלי של ארה"ב,ולשנות את גישת ארה"ב לעולם.

    הוא החליט שארה"ב צריכה לעשות שלום עם אירן, והוא הביא לעצירה של כל נסיון להטיל סנקציות בעלות משמעות על אירן.

    הוא מאוד אינטליגנטי, יודע מה הוא עושה. למרות שהוא הצליח למשוך אליו עשירים ליברלים יהודים, מטרתו היא לתקן את הטעות ההיסטורית של ייסוד מדינת ישראל.

    זו החשיבה השלטת של מחלקת המדינה מאז הקמתה של ישראל ב 1947-48.

    כשמזכיר המדינה ג'ורג' מרשל ודין אטרוסון שהיה מזכיר מדינה מאוחר יותר וג'ון מקוי, ואחרים שנחשבים אנשים חכמים – טענו שזו היתה טעות לאפשר הקמת מדינה יהודית.

    מרשל איים להתפטר אם טרומן (הנשיא) יכיר במדינה. טרומן הכיר במדינה והוא לא התפטר.

    אך מאז קיימת המסורת במחלקת המדינה, שהקמת מדינת ישראל היא טעות.

    הבעיה היא שתיקון הטעות יכול לגרום לא רק להשמדת המדינה, אלא גם להשמדת העם.

    מכיוון שהערבים לא הצליחו להשמיד את המדינה בעצמם, הם הוסיפו לניסיונתיהם גם מאמצים דיפלומטיים ולחץ בינלאומי ליצור מצב באו"ם ובכל העולם הדיפלומטי שבו ישראל לא יכולה לנצח.

    כשלוקחים בחשבון את הרקע של אובמה, שמשפחתו בצד אביו מוסלמי, אחותו מוסלמית ואחיו החורג מוסלמי- הוא ללא ספק שמע על איסלאם וישראל רבות מהם, לפני שנבחר לנשיא.

    בתחילה הוא לא היה גלוי לב בעניין, אך מעשיו הסימליים מעידים על כוונותיו.

    הוא לא יהיה עצוב לראות בפירוק (או השמדת) מדינת ישראל, כל עוד הוא יכול לטעון "ידי לא שפכו את הדם".

    בנוסף לכך,יש לו גם עויינות לאירופה המערבית, בייחוד לאנגליה.

    הוא עשה צעדים סימליים להשפלתה,ובו זמנית השתחווה למלך עבדאללה, מלך סעודיה ,הממונה על שני מקומות הקדושים לאיסלאם, מכה ומדינה.

    צריך לתהות למה הוא עשה את המעשה.

    כשראש מדינה כמו אובמה עושה מעשה כזה הוא מעביר מסר שאנחנו בעולם המערבי לא יכולים לקבל.

    לבסוף – הוא מדבר על מזרח תיכון ועל עולם ללא נשק גרעיני.

    הוא מתכוון לנטרל את מאזן האימה של ישראל, ישראל מצליחה להרתיע את העולם הערבי הגדול – על ידי ההרתעה של החזקת נשק גרעיני.

    אובמה הבהיר שהוא ילחץ את ישראל בכל דרך כדי לפרק אותה מנשקה הגרעיני.

    אני רואה שאיש כזה הוא סכנה לישראל, ולמערב אירופה.

    מערב אירופה התחילה להטיל סנקציות נגד אירן, חזקות ואפקטיביות יותר ממה שאובמה היה מוכן לקבל.

    הוא מסוכן לעולם המערבי.

    הוא מכוון למהפיכה רדיקלית.

    הוא הנשיא הרדיקלי ביותר אל מול מדינת ישראל.

    "Obama Most Radical US President ever" states prestigious Harvard Phd

    http://www.youtube.com/watch?v=P8WfSMek-bQ&feature=player_embedded

  9. הטרור כורך עניבת חנק סביב ארה''ב וברק אובמה משבח את האסלאם / יורם אטינגר הגיב:

    בשנה האחרונה נחשפו בארה"ב יותר תאי טרור מוסלמי מאשר כל שנה מאז הפיגועים ב"מגדלי התאומים" ובפנטגון ב-11 בספטמבר 2001. הטרור המוסלמי מהווה סכנה ברורה ומיידית לארה"ב למרות – ואולי עקב – פייסנות הנשיא אובמה כלפי האסלאם, כפי שבלטה בנאומים המכוננים שנשא בפרלמנט הטורקי(6 אפריל 2010) ובאוניברסיטת קהיר (4 יוני 2010).

    התעצמות איום הטרור המוסלמי, על אף יחסו הנוקשה, הביקורתי והקריר של אובמה לישראל, מפריכה את הטענה כאילו הסכסוך הערבי-ישראלי, הנושא הפלסטיני או הידידות בין ארה"ב לישראל הם שורשי הטרור המוסלמי האנטי-אמריקני.

    "האיסלם חלק מההוויה האמריקנית"

    הטרור האנטי-אמריקאי מתוגבר על ידי העמקת הפעילות המבצעית, הפיננסית והמדינית של החיזבאללה בחצר האחורית של ארה"ב, באמריקה הלטינית, חרף טענת אובמה ויועציו כאילו אין טרור מוסלמי גלובלי (אלא טרור טאליבן ואל-קעידה), כאילו אין טרור ג'יהאדיסטי (מכיוון שהג'יהאד הוא תהליך לטיהור הנפש…) וכאילו הטרור הוא גם תוצאה של התעמרות המערב בעולם השלישי.

    הנשיא אובמה צדק כאשר הכריז בקהיר ש"האסלאם היה תמיד חלק מההוויה האמריקנית". ואכן, עם הקמת ארה"ב ב-1776 ועד תחילת המאה ה-19 הפכו ספינות אמריקאיות מטרה לטרור מוסלמי.

    ג'ון קווינסי אדאמס, הנשיא השישי של ארה"ב, שהיה חוקר האיסלם, טען שהטרור המוסלמי נובע מעוינות שורשית של האיסלם כלפי "הכופרים". במאה ה-20 הפכה ארה"ב יעד מרכזי של החינוך לשנאה מבית מדרשם של "האחים המוסלמים", שהוא קו-ייצור של טרוריסטים אנטי-אמריקנים.

    שרשרת פעולות טרור בארה"ב

    ב-1983 נרצחו 300 חיילי מרינס בפיצוץ שגרירות ארה"ב ומפקדת המרינס בבירות על ידי טרוריסטים מוסלמים, ב-1998 נרצחו 300 איש בפיצוץ שגרירויות ארה"ב בקניה ובטנזניה על ידי הטרור המוסלמי, ב-2001 נכשל המוסלמי הבריטי ריצ'רד ריד בניסיון לפוצץ מטוס "אמריקן איירליינס", ב-2009 רצח עבדול חכים מוג'אהיד מוחמד חייל אמריקאי בתחנת גיוס בארקנסו, ב-2009 נכשל חוסאם מאהר סמאדי בניסיון לפוצץ בניין משרדים בדאלאס, ב-2009 רצח נידאל חסן 13 חיילים אמריקאים ופצע 31 בטקסס, ב-2009 נכשל עומאר פארוק עבדולמוטאלב בניסיון לפוצץ מטוס "נורת'ווסטרן", ב-2010 סוכל פיגוע טרור מוסלמי ב"טיימס סקוואר" בניו יורק, ועוד.

    הגורמים להתעצמות הטרור

    התעצמות פעילות הטרור המוסלמי על אדמת ארה"ב מהווה תוצאה ישירה של שורת גורמים:

    • גידול מספר האימאמים בבתי סוהר, במוסדות חינוך ובמסגדים בארה"ב;

    • עלייה במספר המסגדים בארה"ב הפועלים בהשראת "האחים המוסלמים" ועקרונות הג'יהאד;

    • הגברת החשיפה של מוסלמים בארה"ב לאידיאולוגיית הג'יהאד דרך ערוצי טלוויזיה מוסלמים והאינטרנט הממומנים על ידי סעודיה וקטאר;

    • עלייה במספר ארגוני טרור מוסלמים המתחזים לארגוני צדקה ולמחנות קיץ ונהנים מהקלות מס בארה"ב;

    • עלייה במספר המגייסים לאימוני טרור ולאינדוקטרינציה בפקיסטן, אפגניסטן, סומליה, תימן והרשות הפלסטינית. מרבית פעילי הטרור המוסלמי בארה"ב הם ממוצא ערבי ופקיסטני.

    מלחמת האיסלם לא תיפסק

    המזרחן המוביל בעולם, פרופ' פואד עג'אמי, שיעי לבנוני המלמד באוניברסיטאות היוקרתיות ג'והנס הופקינס וסטנפורד, כתב ב"וול סטריט ג'ורנל" ב-10 למאי 2010: "הניסיון להושיט יד וליצור מסילות לליבות המוסלמים לא יביאו להפסקת מלחמת האיסלם הרדיקלי במערב".

    הוא תולה את הטרור המוסלמי בעקרונות שהונחלו – בעידן המודרני – על ידי סייד קוטאב, אחד האבות הרוחניים של "האחים המוסלמים".

    קוטאב רואה בארה"ב איום מוסרי על האסלאם וטוען שנוצרים ויהודים נידונו לגיהינום.

    העוינות הדתית השורשית כלפי ארה"ב מקבלת משנה תוקף מכיוון שליטי המדינות המוסלמיות הרואים בערכי ארה"ב – חופש הצבעה, חופש דת, חופש ביטוי, שוק חופשי, אינטרנט, ועוד – איום לשלטונם הדיקטטורי.

    איראן גם רואה בארה"ב מכשול עיקרי לשאיפותיה המגלומניות וסוריה רואה בארה"ב מכשול לשאיפתה להשתלט על ירדן (דרום סוריה) ומכאן תמיכתן בטרור אנטי-אמריקני, ללא שום קשר לעניין הפלסטיני, לסיכסוך הערבי-ישראלי, לירושלים, להתנחלויות או לעצם קיומה של המדינה היהודית.

    האם כך תיראה ארצות הברית בשנת 2020? פסל החרות עם רעלה.

    המאמר פורסם ב- 28.5.2010 Ynet ומתפרסם כאן באדיבותו של ד"ר אטינגר

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3894548,00.html

    http://www.zeevgalili.com/?p=8980

  10. אובמה העניק הכשר אידיאולוגי לחבוט בישראל / ד"ר יוחאי סלע הגיב:

    הבעיה נעוצה בראש ובראשונה באידיאולוגיה של ברק חוסיין אובמה הנשענת על חנפנות ורפיסות כלפי העולם-המוסלמי על 57 מדינותיו – שרובן ככולן הן אנטיתזה לעקרונות של העולם-החופשי והדמוקרטי.

    בראיון לעיתון האיטלקי "קוריירה דלה סרה", שהתפרסם ב-8 ביולי 2010, אמר אובמה כי על אירופה לקבל את טורקיה לאיחוד האירופאי כדי שזו לא תיזום בריתות מחוץ למדינות-המערב. אמירה זו ואחרות, שנאמרו בעניין זה במהלך 18 החודשים האחרונים, מראים בעליל כי ארה"ב מנסה לכפות על אירופה הרפתקה מסוכנת שתועלתה לאירופה הנוצרית מוטלת בספק (בלשון המעטה). מעניין מה הייתה התגובה האמריקאית אם האיחוד האירופאי היה מעלה דרישה מאובמה להתאחד עם מקסיקו? במקום לדרוש מטורקיה לטפל בבעיותיה הרבות במטרה לשפר את חייהם של אזרחיה על-פי הסטנדרט האירופאי, אובמה מבקש מבכירי אירופה "לוותר" לטורקיה רק בגלל שהיא מדינה מוסלמית. זהו ההיגיון הפוליטי של השמאל הרדיקלי בארה"ב של שנת 2010 גם בתחומים נוספים.

    חודשים אחדים לאחר בחירתו של ברק חוסיין אובמה, הוא זכה לקבל פרס נובל לשלום לשנת 2009. ומה העולם קיבל בתמורה לפרס יוקרתי הזה? אלפי אנשים – חפים מפשע – נרצחו בחיסולים-ממוקדים אמריקאים באפגניסטן, בפקיסטן, בתימן, בסומליה ובעיראק. מאז תחילת שנת 2009 נרצחו בפקיסטן בלבד כ-1,200 בני-אדם בחיסולים-ממוקדים אמריקאים. המדיניות הזו גררה אחריה ביקורת עזה בפקיסטן עד כדי כך שבית-המשפט בפקיסטן הכריז ביולי 2010 כי ארה"ב מפרה את הריבונות הפקיסטנית, וכי יש לנהל חקירה רחבה על-מנת להעמיד לדין בכירים אמריקאים בגין פשעי מלחמה…

    …כשהנשיא אובמה החל את כהונתו בבית-הלבן הוא חשב שהסכסוך המקומי שלנו ביהודה שומרון, משפיע על הסכסוכים ההיסטוריים העמוקים הקיימים באסיה, בתימן, בסומליה, בסודאן ובטורקיה בנוגע לכורדים ולצפון-קפריסין.

    הגישה הרשלנית הזו הכתיבה את המדיניות האמריקאית כלפי ישראל במהלך ה-18 החודשים האחרונים. אובמה, למעשה, העניק הכשר אידיאולוגי לחבוט בישראל בזירה הבינלאומית – החל מהניסוחים האנטישמיים בדו"ח גולדסטון וכלה בשליחת ספינת הטרור של ראש-ממשלת טורקיה, ארדואן.

    אובמה יכול להמשיך להתבכיין שלא "אוהבים" אותו בגלל צבע עורו או בגלל שמו האמצעי (חוסיין).

    דווקא שני ההיבטים הללו יכלו להעניק לו נקודות זכות בדעת-הקהל בישראל, אלא שאובמה החליט להתנהג כמו כל מנהיג מוסלמי טיפוסי בדומה לארדואן, בכך שהוא הפך את ישראל ל"כלי" פוליטי דרכו הוא ניסה להתחבב על העולם-המוסלמי.

    זה היה שקוף מדי גם בעיני מוסלמים רבים במרחב.

    לפיכך נשאלה השאלה החשובה באמת: "אם כך אובמה מתנהג לבעלת בריתה המסורתית של ארה"ב, אז איך מדינות אחרות תוכלנה לסמוך עליו בעתיד?".

    המפגש המתוקשר בין ראש-ממשלת ישראל לנשיא האמריקאי ב-6 ביולי 2010 זכה לתיאורים מלבבים בתקשורת הישראלית.

    אולם, המבחן האמיתי בנוגע ליחסו של הנשיא האמריקאי הנוכחי למדינת-ישראל יהיה לאחר הבחירות לקונגרס האמריקאי בנובמבר 2010. או אז נדע האם הכל היה הצגה אחת גדולה – כפי שרק וושינגטון המסורתית יודעת לעשות, לטוב ולרע.

    http://www.mideast.co.il/p-2_a-342/

  11. בקטע מוצלח של לאטמה, מחשבותיו האמיתיות של נשיא ארה"ב ברק אובמה צפות ועולות – לשם הדיוק שוקעות במצולות הים, עם העם היושב בציון

    https://www.youtube.com/watch?v=0aaDNfcy9Uw

  12. ברק אובמה - האיש שכלב התקיפה שלו הוא היהודי פרידמן הגיב:

    ברק אובמה-עובדות בלבד על האיש שכלב התקיפה שלו-תום פרידמן!

    והפעם בתוכניתנו: הגיבורים והאלילים של השמאל:

    ברק חוסיין אובמה נולד לאמא לבנה מקנזס, ילדת פרחים ולאב מוסלמי מקניה.

    בילדותו עבר לגור באינדונזיה עם אביו המאמץ ,גם הוא מוסלמי.

    הוא העריץ בתקופת הנעורים שלו קומוניסט שחור בשם פרנק מרשל דייויס.

    אובמה סיים תיכון ולמד באוניברסיטאות יוקרה: הרוורד וקולומביה,ואח"כ הלך להיות "מארגן חברתי" – בשכונות של דרום שיקגו.

    שם פגש את ג'רמיה רייט-כומר שחור,מרקסיסט ואנטישמי, שצירף אותו לכנסייה שלו "טריניטי יונייטד צ'רץ' אוף כרייסט",כנסייה מאוד לא קונבנציונלית,שדוגלת באידיאולוגיית ה"בלק ליבריישן תיאולוג'י",שזה שילוב של מרקסיזם מיליטנטי,ולאומנות ובדלנות של שחורים.

    הכומר רייט חיתן את ברק ומישל בכנסייה, והטביל את בנותיו לנצרות.

    ב- 2007 העניקה הכנסייה של רייט פרס מפעל חיים ללואיס פרקאן מנהיג "אומת האיסלאם",שהוא האנטישמי הכי ידוע לשמצה בארה"ב.

    באותה שנה הזמין חברו האישי של ברק אובמה-ראשיד קלידי-פרופסור פלסטיני אמריקאי, את אחמדינג'אד לנאום באוניברסיטת קולומביה,נאום שעורר רעש גדול בתקשורת וגם אצלנו בישראל.

    במהלך קמפיין הבחירות לנשיאות,בזמן הפריימריז בין הילרי קלינטון ואובמה במפלגה הדמוקרטית,חשפה התקשורת האמריקנית,קטעים מדרשות של הכומר ג'רמיה רייט נגד לבנים,יהודים,איטלקים,ונגד ארה"ב וישראל.

    ברק אובמה היתמם וטען שלא שמע ולא ידע על הדרשות הללו, למרות 20 שנה בכנסייה הזו.

    לאחר שקמפיין הבחירות שלו מול הילרי קלינטון עמד בסכנה,החליט אובמה לעזוב את הכנסייה,לשם הצלת עורו הפוליטי.

    אחרי שנבחר לנשיאות בנובמבר 2008 החל במדיניותו במזרח התיכון,כאשר יהודי ארה"ב עוקבים אחריו בחשש.

    בתחילה הלך לקהיר ונשא נאום לעולם המוסלמי,שם טען שהסיבה להקמת ישראל היא השואה (הנרטיב הערבי לסכסוך).

    אח"כ באירוע של מנהיגים עולמיים השתחווה אובמה בפני מלך סעודיה.

    אובמה צירף את ארה"ב ל"מועצת זכויות האדם של האו"ם",אחרי שהנשיא בוש החרים את הגוף הזה.זה אותו גוף שהוציא את דו"ח גולדסטון.

    במרץ 2008 יצר אובמה משבר מלאכותי עם ישראל בשל פרשת רמת שלמה,שנועד לסחוט מישראל הקפאה גם בירושלים,ובאפריל השפיל את ראש ממשלת ישראל נתניהו בביקורו בבית הלבן ולא העניק לו צילום משותף.

    אובמה נתן הוראה לאנשי המימשל שלו לא להשתמש בביטויים כמו "איסלאם רדיקלי" או ג'יהאד עולמי", וכאשר אמריקה סערה וגעשה בקשר לרעיון להקים מסגד בגראונד זירו ניו יורק ,והסקרים הראו ש-70 אחוז מהאמריקנים נגד המסגד,התייצב ברק אובמה באופן פומבי והביע תמיכה בהקמת המסגד.

    אובמה נתן ראיון ליונית לוי בערוץ 2 וטען:הסיבה שהישראלים לא אוהבים אותי היא בגלל שהשם האמצעי שלי זה חוסיין…

    בשנה האחרונה הספיק לשבור אובמה עוד הסכמה לא כתובה עם ישראל,כאשר בועידה בינלאומית בנושא נשק גרעיני,נתן הוראה לנציג האמריקני להצביע עם הנציגים המוסלמים על החלטה שקוראת לפקח רק על הגרעין הישראלי, ולא מזכירה את אירן!

    הג'רוזלם פוסט,שהוא העיתון בשפה האנגלית בישראל, עורך כל חודשיים סקר ע"י מכון סמית באשר לעמדות הציבור הישראלי ביחס לאובמה.

    בסקר האחרון שנערך באוגוסט נמצא ש-85 אחוז מהישראלים רואים בנשיא הקודם בוש ידיד של ישראל ,ורק 10 אחוז רואים בנשיא אובמה ידיד של ישראל.

    השבוע כתב הפובליציסט תום פרידמן מהעיתון הליברלי שמאלני – "ניו יורק טיימס" מאמר, ובו תקף שוב את התנהלות ישראל וממשלתה,וטען שזה שטויות העובדה שהישראלים רואים באובמה אנטי ישראלי….

    באמת מוזר איך הישראלים הגיעו למסקנה שכזאת ???

    http://www.nrg.co.il/app/index.php?do=blog&encr_id=f2b4c1b55be76d1e6d7b777256ea0370&id=1737#resp_blog_127088

    תגובית 516

  13. אובמה ב2008 : "אירן היא מדינה קטנה,היא לא איום רציני..." .הנשיא בוש: "אירן היא המדינה תומכת טרור מספר 1 בעולם". הגיב:

    .אובמה:"אני זוכר את עצמי כילד באינדונזיה לומד את הקוראן הקדוש…ושומע…אובמה בנאום קהיר 2009

    "צריך לשלוח את חיילי המארינס להגן על הפלסטינים בעזה מפני צה"ל… = היועצת של אובמה למדיניות חוץ, סמנתה פאוורס.

  14. הכומר של אובמה: לא לא לא! אלוהים אל תברך את אמריקה! אלוהים קלל את אמריקה!.מה שארה"ב עושה זה בדיוק מה שאל קעידה עושה רק עם דגל אחר... הגיב:

    .רייט:"לא לא לא! אלוהים אל תברך את אמריקה! אלוהים קלל את אמריקה!

    עוד מרגליות מפיו של הכומר של אובמה: בגלל שהיא רצחה חפים מפשע…בגלל
    שהיא(אמריקה) מתנהגת כאילו מותר לה הכל..והיא נעלה בעולם…מה שארה"ב עושה
    זה בדיוק מה שאל קעידה עושה רק עם דגל אחר…

  15. השף המומר אובאמה מכין את סעודת ההתפייסות בין ארה"ב לבין הערבים והמוסלמים.

    המנה הראשונה בסעודה היא ירושלים על הצלחת.

    המנה האחרונה היא ישראל כולה על השיפודים.

    http://www.inn.co.il/News/News.aspx/211367

  16. המזרחן ד"ר גיא בכור, מתקשה להבין את המהלך של אובמה, שהצטרף להמונים שקוראים למובארק להתפטר.

    המזרחן ד"ר גיא בכור מעריך בראיון לערוץ 7 כי מובארק לא יפנה מיד את הכסא למרות הדרישה החד משמעית של העם, "מאחורי מובארק עומדים שורה של אנשי צבא, שגם הם עלולים לשלם מחיר כבד עם חילופי השלטון, מצריים הולכת לכיוון אנרכיה, ואין ספק שאלה שמקיפים את מובארק ינסו למנוע בכל מחיר את נפילתו".

    ד"ר בכור טוען כי האולטימאטום שהציב הנשיא האמריקאי לנשיא המצרי, היה צעד בוגדני ותמוה, "מה שקרה עם הנשיא אובמה היה משהו דרמטי מאוד, אובמה שלח למובארק שליח מיוחד שהציב בפניו את הדרישה לעזוב את השלטון, אובמה איים עליו שאם הוא לא ייענה האמריקאים יתנערו ממנו, למעשה אתמול נפל דבר בעולם, אובמה הפיל את מובארק כפי שקרה עם השאה הפרסי שהופל על ידי האמריקאים ובמקומו עלה חומייני לשלטון".

    לדבריו הדרישה האמריקאית להסתלקותו של אובמה דומה לאקט של התאבדות, "כל האינטרסים האמריקאים במזרח התיכון קורסים, למהלך הזה תהיה השפעה קשה ביותר, האמריקאים הפילו את השאה הפרסי, את סאדם חוסיין ואת מובארק, ואי אפשר להסביר את זה אין פה שום הגיון, אובמה בעצם מחזק במהלך הזה את איראן, ומסיים את תהליך השלום הפלשתיני, הוא תומך כרגע בנשיא הסורי למרות שאסד הוא רודן יותר ממובארק, מובארק היה היחיד שנתן חסות לתהליך השלום, ובלעדיו אני צופה תרחישים קשים מאוד".

    ד"ר בכור מביע חשש שעם נפילתו של מובארק, נשק אמריקאי רב יגיע לידיים של קיצונים מוסלמים, "אנחנו עדיין לא יודעים לאיזה עידן אנחנו נכנסים, אם כל הנשק ייפול לידים של האחים המוסלמים זה יהיה רע מאוד, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מול מצריים בשליטה מוסלמית, מצריים שתחבור לחמאס וזה יהיה חרבן".

    לדבריו האמריקאים המיטו אסון על המזרח התיכון, "אתמול ראינו בטלוויזיה, מנהיג מובס, מובארק הבין שבגדו בו, הם נטשו אותו, זו הייתה השפלה פומבית, ארה"ב הוכיחה שהיא לא תומכת במשטרים שנאמנים לה, וזה עלול לקרות גם עם מרוקו, ירדן סוריה וסעודיה, זה סוג של עיוורון אמריקאי".

    http://www.inn.co.il/News/News.aspx/215015

    תגוביות:

    1.מדובר בעיוורון שמאלני קלאסי שאנו חווים על בשרנו בתוכנו שנים. זו מחלה אוטואימיונית!!!

  17. אובמה תמך בהקמת המסגד בגראונד זירו, למרות ש - 70% מהאמריקאים התנגדו הגיב:

    עובדות בלבד:

    1.במשך 20 שנה היה חבר ב"טריניטי יונייטד צ'רץ' אוף כרייסט", כנסייה לשחורים בלבד, בהנהגת הכומר שונא הלבנים והיהודים, ג'רמיה רייט.

    2.אובמה תמך בהקמת המסגד בגראונד זירו, למרות ש – 70% מהאמריקאים התנגדו.

    3.אובמה השתחווה למלך סעודיה.

    4.אובמה זרק את מובארק – בעל ברית נאמן במשך 30 שנה, ושתק על דיכוי רצחני עם מאות הרוגים באירן ובסוריה – אוייבות מושבעות של ארה"ב.

    5.אובמה הצביע בוועידת הגרעין עם מדינות ערב בעד פיקוח על הגרעין הישראלי.

    6.חברו הטוב של אובמה, הפרופסור רשיד קלידי, אחראי לשליחת המשטים לישראל מארה"ב, בארגון שנקרא "פרי גאזא" FREE GAZA.

    7.בנאום בקהיר טען אובמה שהשואה היא הסיבה להקמת מדינת ישראל. זה אימוץ מלא של הנרטיב הערבי, שמקובל על השמאל הקיצוני במדינות המערב.

    8.כשאבו מאזן בראיון ל"ניוזוויק", הוא טען בעצמו שאובמה יזם את נושא "הקפאת ההתנחלויות", ו"העלה אותו על העץ".

    9.אובמה אסר על אנשי מימשלו להשתמש בביטויים כמו "איסלאם קיצוני" או "ג'יהאד", כדי "לא לפגוע ברגשות המוסלמים".

    10.במשך כל חייו הבוגרים כ"פעיל קהילתי" בשכונות השחורות העניות של דרום שיקגו, היה אובמה מוקף ברדיקלים שונאי ישראל: ביל איירס, ברנדין דורן, ראשיד קלידי.

    http://www.nrg.co.il/app/index.php?do=blog&encr_id=f2b4c1b55be76d1e6d7b777256ea0370&id=2393

    תגובית 187

  18. איל ההימורים שלדון אדלסון, מי שנחשב לפטרונו של ראש הממשלה נתניהו והבעלים של החינמון "ישראל היום" מפשיל שרוולים לאחר ביקור נתניהו בארה"ב' ומתבטא באופן תקיף במיוחד נגד הנשיא אובמה.

    "כל הצעדים שהוא נקט נגד מדינת ישראל נועדו להביא להשמדתה של המדינה," הוא אומר.

    אדלסון, זה לא סוד, הוא תורם ידוע למפלגה הרפובליקנית בארצות הברית, ותומך נלהב של ראש הממשלה בנימין נתניהו. כעת, על רקע המחלוקות האחרונות בין ירושלים לוושינגטון, וכשקמפיין הבחירות לנשיאות ארה"ב יצא לדרך, הוא מתייצב לצדה של ישראל ומבטיח שכל נשיא רפובליקני ינהג כלפי ישראל בצורה הפוכה מאובמה.

    בראיון שהעניק לעיתון היהודי "ג'ואיש וויק" מצהיר אדלסון כי כל מועמד רפובליקני "הולך להיות 180 מעלות" שונה מהנשיא אובמה בכל מה שנוגע "למה שטוב למדינה הזאת ולישראל."

    אדלסון לא עוצר שם ומכנה את אובמה "הנשיא הגרוע ביותר לישראל."

    בנוסף חושף אדלסון במהלך הראיון את עמדותיו הניציות בנוגע לאפשרות של חידוש תהליך השלום בין ישראל לרשות הפלסטינית.

    "אתה יכול לעשות שלום עם מי שהמטרה היחידה שלו היא להשמיד אותך"? הוא תוהה.

    אדלסון, חשוב להדגיש, לא מבחין בין הנהגת חמאס לפת"ח ואומר כי עבור ההנהגה הפלסטינית "פתרון שתי המדינות הוא קרש קפיצה להשמדתה של מדינת ישראל והעם היהודי."

    על אבו מאזן וסלאם פיאד אין לו יותר מדי מילים טובות. "הם ישבו עם ערפאת במשך ארבעים שנה," הוא תוקף. "כשהוא תכנן טרור, הם עזבו את החדר"?

    הופיע באחד מהעיתונים המרכזים בישראל

    https://rotter.net/cgi-bin/go-news.pl?file=17804.html

  19. שיחה עם המומחה הצבאי רון בן ישי שעוסק בנושאי בטחון כמעט 50 שנה: המעשה הזה חסר תקדים ביחסי ישראל ארה"ב.

    ניסיון ברור של ממשל אובמה לפגוע בסיכויי הצלחתה של מתקפה ישראלית נגד האיום האיראני.

    "אובמה הדליף מידע כדי לטרפד תקיפה באיראן"

    בהמשך לכתבתו של רון בן ישי "סיכול אמריקאי ממוקד נגד תקיפה באירן", יוצא גם השגריר האמריקאי לשעבר לאו"ם ג'ון בולטון בהאשמה דומה.

  20. ארה"ב בראשות אובמה הפכה למדינת ד'ימים / פט קונדל / באנגלית

    https://www.youtube.com/watch?v=VQ3KOZCM91c

    אובמה אינו מתאים להנהיג את העולם החופשי. הוא הפך את ארה"ב למדינה כנועה לאיסלם. ארה"ב אינה מעזה לדרוש הפסקת רדיפות הנוצרים בארצות האיסלם.

    American Dhimmi

    ד'ימי

    דִ'ימִי (ערבית: ذمي, תעתיק מדויק: דִ'מִ‏‏י, רבים: أهل الذمة, תעתיק מדויק: אַ‏הְל אלדִ'מָ‏‏ה), הוא הכינוי לנתין לא מוסלמי של מדינה הנשלטת על פי חוקי האסלאם, (השריעה). המעמד של "דימי", או "בן-חסות", כפי שנהוג לתרגמו, ניתן לבני הדתות המונותאיסטיות (בעיקר "עמי הספר", נוצרים ויהודים וכן בני הדת הזורואסטרית).

    המלה ذِمَّة בערבית פירושה –

    •חָסוּת, הֲגָנָה שֶמַעֲנִיק הָאִסְלַאם ל – أَهْل الذِّمَّةِ
    •הִתְחַיְבוּת, עֲרֵבוּת
    •אַחֲרָיוּת
    •מַצְפּוּן

    הדִ'מי זכה לביטחון אישי ולזכות לקיים את אמונתו בתמורה למס גולגולת מיוחד (שנקרא ה"ג'יזיה") ששילם ובכפוף למגבלות שהוטלו עליו. הדִ'מי לא היה רשאי לקיים טקסים דתיים בפומבי, להרחיב או לשפץ את בתי התפילה שלו או לשאת אשה מוסלמית. מגבלות נוספות שהטלו על הדִ'מים מזמן לזמן נועדו להשפילם ולהבליט את נחיתותם לעומת המוסלמים. למשל: לבוש מיוחד, איסור רכיבה על סוס או גמל, איסור על בניית בתי תפילה שאינם מוסלמים אשר יהיו יותר גבוהים מהמסגדים המקומיים ואיסור על היהודים לתקוע בשופר ועל הנוצרים לצלצל בפעמוני כנסיות. (במקום פעמונים השתמשו הנוצרים בקורה שנקראה נאקוס).

    החוקים המסדירים את מעמד בני החסות נקראים תנאי עומר.

    האפליה הדתית העומדת בבסיס הדִ'מי עודדה קבלה הדרגתית של האסלאם על ידי בני החסות באופן של "כיבוש תרבותי זוחל" במסגרת הגִ'האד (המאבק הדתי המוסלמי). העקרון הפוליטי המנחה של האסלאם בנוגע לאהל הדִ'מה הוא שלאחר כיבוש טריטוריות שהוגדרו על פי חלוקת העולם על פי האסלאם כדָ‏ארֻ אלְ-חָ‏רְבּ‏, התאסלמות של אוכלוסיית השטח הכבוש היא עניין של זמן, משום הכלתה באוכלוסיות מוסלמיות שיקיימו משטר אסלאמי, ולכן אין צורך בהקצאת משאבים רבים לשעבוד ו/או התאסלמות בכפייה.

    מעמד הדִ'מי התבלט בארץ ישראל בתקופת השלטון העות'מאני

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%27%D7%99%D7%9E%D7%99

  21. ארה''ב חיפשה את בין לאדן 10 שנים, וחיסולו אינו קרדיט לאובמה בכלל! הגיב:

    כל ההתהדרות המתוזמרת והתיאטרלית של אובמה בנושא חיסול בין לאדן אינה אלא הצגה מופרכת, כאילו הודות לו ולגבורתו חוסל הרוצח הזה.

    ארה"ב התכוונה בכל מקרה ובכל מצב לחסל אותו, מאז פעולת הטרור שלו נגדה, וכל כוחות הבטחון האמריקנים השקיעו מיליונים בחיפושו, ואף הוצע פרס למי שיעזור באיתורו.

    חיסולו לא היה תלוי במיהו נשיא ארה"ב בכלל.

    חיסולו התבצע כיוון שמצאו אותו, וזו היתה המטרה!

    התהדרותו של אובמה בחיסול הזה, שלא היה תלוי בו או בהחלטתו בכלל, מציגה אותו כהזוי וכמוליך שולל, תכונות שאכן מאפיינות אותו.

    אז איך קשור חיסול בין לאדן לנשיא הנוכחי?

    נכון! הוא לא קשור אליו כלל.

    בכל מקרה היה בין לאדן מחוסל בלי התחשבות במיהו הנשיא התורן, שכן כל נשיא היה מחוייב לאשר את החיסול הזה.

    זו היתה מטרה אמריקנית לאומית, עיקרית, בטחונית ומוצהרת מאז הפיגוע בבנייני התאומים.

    לשמוע את הדברן המדופלם הזה אובמה, מתיז את מילות הסרק שלו על גבורתו מעוררת ההערצה לחסל את בין לאדן, גורם לי להרים גבה.

    איזו הצגה נמוכה של מי שאין לו מה למכור חוץ ממניפולציות, באמצעות הלשון המתגלגלת שלו.

  22. תחקיר בארה''ב: אובמה מממן מסגדים ברחבי העולם מכספי משלם המיסים הגיב:

    תחקיר של ערוץ חדשות אמריקני גילה שמחלקת המדינה שולחת מיליוני דולרים להציל מסגדים ברחבי העולם. השקעה זו ספגה ביקורת בארה"ב שמנסה לחתוך בקרוב ל-4 טריליון דולר בהוצאות הממשלה.
    הכספים מיועדים לשיפוץ של מסגדים קיימים.

    מחלקת המדינה לא היתה מוכנה להתראיין לתחקיר הערוץ, אך בתגובה לטענות ענתה שכך נלחמים במוסלמים קיצונים ע"י יצירת קשרים עם מנהיגים מוסלמים.

    פעיל זכויות אדם מצרי – אמריקני, נוני דראוייש אמר לערוץ כי הניסיון לקנות כבוד במזרח התיכון רק מראה את החולשה של ארה"ב.

    "בחלק הזה של העולם יש הרבה כבוד לכוח, ואמריקה לא מראה את כוחה, אלא את הפייסנות שלה. הם צוחקים כל הדרך אל הבנק".

    דראוייש נולד במצרים והינו מוסלמי לשעבר, הוא עבר לאמריקה וכתב מספר ספרים שמבקרים את האיסלם הקיצוני. דראוייש הוסיף כי רוב המסגדים במצרים מנוהלים ע"י קיצונים שציוו להרוג מוסלמים לשעבר כמוהו.

    "אנחנו מחדשים מסגדים כדי לתמוך בקיצונים, לא במתונים. אנחנו בונים מסגדים בהם ישנו פסק הלכה מוסלמי להרוג אנשים כמוני".

    כמובן שמשלם המיסים האמריקני לא מרוצה מכך כפי שניתן לראות בתגובות לכתבה.

    http://patdollard.com/2012/09/investigation-finds-obama-financing-mosques-worldwide-with-u-s-taxpayer-dollars/

    Sep 14, 2012 119 Comments Pat Dollard

    WASHINGTON, D.C. — A Channel 2 Action News investigation found that the State Department is sending millions of dollars to save mosques overseas. This investment has received criticism as the United States makes an effort to slash nearly $4 trillion in government spending.Plenty of outrage following the announcement made Thursday afternoon by a government commission that suggested huge cuts to the budget, including eliminating the interest education for home mortgage. This juxtaposed with the United States investing millions to refurbish mosques as a good-will effort in Muslim countries has upset many taxpayer groups.

    “We are spending money we don’t have. This is all on a gigantic credit card right now,” said Jared Thomas, a taxpayer advocate.

    Millions more dollars have been sent to places like Cyprus. The State Department displays before and after pictures of mosques refurbished with U.S. tax dollars.

    “I think it is very hard to explain to the American taxpayer right now whose having an extraordinary time paying bills and making ends meet that this is why we took this out of your paycheck, so we can fund this,” said Thomas.

    The State Department declined a Channel 2 Action News request for an interview. We wanted to ask why are we using tax dollars to refurbish religious buildings overseas. The State Department did send Channel Two Action News an e-mail saying that they are fighting Islamic extremism by building relationships with Islamic leaders.

    Egyptian-American human rights activist Nonie Darwish told Channel 2 Action News anchor Justin Farmer that trying to buy respect in the Middle East only shows our weakness.

    “This part of the world has a lot of respect for power and America is not showing its power, it’s showing its appeasement. They are laughing all the way to the bank,” said Darwish.

    Darwish was born in Egypt and is now a former Muslim. Darwish told Farmer that she moved to America and has written several books critical of radical Islam. Darwish said that most of the mosques in Egypt are run by extremists who have ordered former Muslims like herself to be killed.

    “We are rebuilding mosques to support the radicals, not to support the moderates. We are building mosques to issue fatwas of death against people like me,” said Darwish.

    Your tax dollars also fund computers and mosques in places like Tajikistan and Mali. At an ancient mud brick mosque in Mali, the State Department has provided Internet service and computer equipment to local imams.

    Taxpayer watchdogs wonder how the State Department can explain paying for Internet service while Americans struggle through the worst recession in decades.

    “To the average person who has probably seen their paycheck shrink and not grow, this could be an insult to them,” said Pete Sepp, President of the National Taxpayers Association.

    With radical websites inciting violence and extremism worldwide, there are concerns that the taxpayer-funded Internet service could be misused.

    “That is not the job of the U.S. because giving them Internet access to imams and Muslim preachers who hate America,” said Darwish.

    Critics say that it is time to review funding for all federal programs that do not directly benefit taxpayers.

    “We are spending money we don’t have and certainly we can cut items like this,” said Thomas.

    The Deficit Commission announced it would look at slowing the growth of foreign aid. Channel 2 Action News is not aware if there will be cuts in this particular U.S Aid program.

  23. שר החוץ המצרי: אובמה הצהיר בפני שיראה לעולם המוסלמי כיצד להתמודד עם ישראל הגיב:

    הצהרה של שר החוץ המצרי אחמד אבו אלע 'יט ב"תכנית השולחן העגול", בשבוע שבין 18-14 לינואר 2010 בשידור טלויזית הנילוס:

    "נפגשתי עם אובמה בפגישה של אחד על אחד, והוא אמר לי שהוא מוסלמי מצד אביו, שהוא בנו של אב מאמץ מוסלמי, שאחיו למחצה בקניה הם מוסלמים, ושהוא סימפטי כלפי האג'נדה המוסלמית.

    אלעי'ט מספר שאובמה ביקש מהמוסלמים להיות סבלניים, והבטיח שברגע שהוא יתגבר על כמה בעיות מקומיות, כמו הרפורמה בשירותי הבריאות, הוא מתכוון להראות לעולם המוסלמי כיצד להתמודד עם ישראל.

    בשנה האחרונה אנחנו עדים לתמיכה גורפת של בראק חוסיין אובמה בהפיכה במצרים, בהפיכה בלוב וסיוע למורדים לאחוז בשלטון לאחר סילוקו של קדאפי.

    אנחנו עדים לסיוע שניתן למורדים במשטרו של אסד מצד ארה"ב, וחוזרת הקריאה להפיל את אסד מכסאו ולהעלות את הצד האיסלאמי הקיצוני גם שם.

    ממשל אובמה הודיע לקונגרס האמריקני כי הוא מתכוון להעביר לממשלת מצרים סיוע בסכום של 450 מיליון דולר. כך דיווח הערב (יום ו') "הניו-יורק טיימס".

    בעיתון דיווחו כי הסכום הוא חלק מחבילת הסיוע בשווי מיליארד דולר שממשל אובמה הבטיח להעביר למצרים, כדי לסייע לה בשלב המעבר לדמוקרטיה אחרי המהפכה, אבל לא דווח מה יעלה בגורל הסיוע לאחר המתקפה על שגרירות ארה"ב במצרים לפני כשבועיים.

    כמו כן, יש תוכנית לתרגיל משותף בין צבא ארה"ב לבין צבא מצרים בסיני, תרגיל המדמה פלישה.

    זה בהחלט מעלה תהייה מדוע ארה"ב בעצם מתרגלת פלישה עם צבא מצרים, שכן המדינה היחידה שאליה עלולה מצרים לפלוש היא ישראל.

    האם אכן אובמה שביקש מהמוסלמים להמתין לשעת כושר כדי לסייע להם להתמודד עם ישראל, מוכיח זאת כעת לאחר שנתיים?

    Egyptian minister: Obama told me he is a Muslim

    Obama told me he is still a Muslim, who supports the Muslim agenda.

    This was a statement by Egyptian Foreign Minister Ahmed Abul Gheit on Nile-TV. It was made on the «Round table show».

    This is the statement recorded:

    Adul Gheit said he had a one-on-one meeting with Obama, where the US President told him that He was still a Muslim, the son of a Muslim father, the step son of Muslim stepfather, that his half brothers in Kenya are Muslims, and that he was sympatetic towards the Muslim agenda.

    Adul Gheit claimed Obama told the Arabs to show patience. Obama promised that once he overcame some domestic issues, like the Health care reform, he would show the Muslim World how to deal with Israel.

    Read more ivarfjeld.wordpress.com/2010/06/08/egyptian-minister-obama-told-me-he-is-a-muslim/

    Update from another source…

    Egyptian Foreign Minister Ahmed Aboul Gheit said he had a one-on-one meeting with Obama, in which President Obama told him that he was still a Muslim, the son of a Muslim father, the stepson of Muslim stepfather, that his half brothers in Kenya are Muslims, and that he was sympathetic towards the Muslim agenda.

    Finally, during the week of 14-18th of January 2010, just on the eve of my winter tour to the US, Rachel picked up a Nile TV broadcast in which Egyptian Foreign Minister Abul Gheit said on the "Round Table Show" that he had had a one on one meeting with Obama who swore to him that he was a Moslem, the son of a Moslem father and step-son of Moslem step-father, that his half-brothers in Kenya were Moslems, and that he was loyal to the Moslem agenda. He asked that the Moslem world show patience. Obama promised that once he overcame some domestic American problems (Healthcare), that he would show the Moslem world what he would do with Israel. (more here)

    This is according to Israel Today here. Here is the passage from the May 2010 issue of "Israel Today." It is on page 3 in an article titled "Obama, a 'Strategic Catastrophe,'" by Aviel Schneider:

    The feeling among the Israeli public is that Obama is appeasing the Muslim world at the expense of Israel. “The American President told me in confidence that he is a Muslim,” said Egyptian Foreign MinisterAhmed Aboul Gheit on Nile TV.

    That could explain why Obama has instructed that the term “Islamic extremism” no longer be used in officialgovernment documents and statements. Furthermore, the US is now accusing Israel of harming American interests in the Middle East. General David Petraeus, the head of US Central Command, said Israel’s intransigence on resolving the conflict with the Palestinians is endangering US forces in Iraq and Afghanistan. Even the US Congress considers Obama’s behavior toward Netanyahu humiliating. Three-quarters of the House of Representatives, 337 of 435 members, signed a bipartisan letter to Clinton expressing “deep concern over recent tension” between the two countries, and demanding that it be smoothed over quickly and in private.

    “Obama is a real problem for Israel,” a senior official told told Yediot. “He is Israel’s biggest strategic catastrophe.” The newspaper also quoted another official who believes that for the first time Washington has switched sides. “The Obama White House is putting pressure only on Israel but does not expect anything from the Palestinians,” he said. “These American demands are unacceptable.”

    Egyptian minister: Obama told me he is a Muslim News that Matter

    http://beforeitsnews.com/alternative/2010/06/egyptian-minister-obama-told-me-he-is-a-muslim-76647.html

  24. הפסיביות בסוריה, הגמגומים במצרים, האובססיה הפלסטינית.

    המדליפים מוושינגטון מנסים להצביע על הכשלים – ודוחקים את אסד לפינה. אבל לא הם יספגו את הטילים, אלא הישראלים.

    המדיניות האמריקנית כלפי המזרח התיכון נעה בחודשים האחרונים מכשל למכשלה ובעיקר מאובדן עצות לשגיאות מביכות. חוסר היכולת של ממשל אובמה לעצב תגובות ראויות להתפתחויות מרגיז לא רק את תומכי ארה"ב באזור, אלא גם את המערכת הפוליטית והתקשורת באמריקה עצמה.

    אפילו כלי תקשורת שנחשבים לתומכים מסורתיים של הנשיא, כמו הניו יורק טיימס, מותחים ביקורת קשה על היעדר מדיניות ובעיקר התנהלות כושלת סביב סוריה.

    זה לא הכול.

    המאמצים שמשקיע מזכיר המדינה ג'ון קרי בניסיון להביא את בנימין נתניהו ואת אבו מאזן לשולחן המו"מ זכו כבר לכינויים כמו "אובססיביים" או "פתטיים". בינתיים, במצרים רותח שר ההגנה א-סיסי על האמריקנים שלתחושתו ממשיכים לתמוך בנשיא המודח מורסי.

    ממשל אובמה, לפחות בהתחלה, נכנע לכל מיני ארגוני זכויות אדם עד שהבין שתמיכה במורסי גם נוגדת את האינטרס האמריקני באזור, גם נוגדת את האינטרסים של המדינות הערביות הסוניות, בעיקר במפרץ וגם אינה מוצדקת, מפני שהצבא המצרי אינו מעוניין לשלוט במצרים, אפילו אם יגישו לו את השלטון על מגש של כסף. סיסי רוצה להישאר מאחורי הקלעים ולא להיות פרעה חדש.

    מי שסייע לממשל אובמה להבין את הנקודה היו דווקא בכירים בישראל, בהם שר הביטחון משה (בוגי) יעלון, שדיבר עם מקבילו שר ההגנה צ'אק הייגל וכן היועץ לביטחון לאומי יעקב עמידרור.

    עדות נוספת לבלבול בוושינגטון היא ההדלפות של פקידים עלומים בפנטגון על פעולות שביצע צה"ל לכאורה בסוריה.

    במאי דאגו להדליף לכתבת הצבאית של CNN שחיל האוויר אחראי על תקיפת הטילים האיראניים ליד דמשק ובסוף השבוע דיווחה אותה כתבת ובהמשך כלי תקשורת נוספים, שישראל פגעה מהאוויר בטילי החוף-ים הרוסיים – יאחונט – שאוחסנו מצפון מזרח ללטקיה.

    במאי התנצלו בכירים בממשל והבטיחו שההדלפות לא יישנו.

    ישראל הבהירה אז לאמריקנים שהפרסום עלול להכריח את אסד לירות מטחי טילים הרסניים לישראל כדי שלא להיתפס כמשת"פ ולאבד את שארית הלגיטימיות שלו כשליט ערבי ואז הגיעה ההדלפה האחרונה. תדהמה ניכרה בצמרת הישראלית.

    תירוצים ריקים מתוכן

    שוב נשאלה השאלה: למה עשו זאת אותם פקידי פנטגון? התשובה לא מעודדת – גם בפעם הקודמת וגם בסוף השבוע הסיבות כנראה פוליטיות, כחלק מהוויכוח בתוך הפנטגון: האם ארה"ב צריכה ויכולה לפעול צבאית כדי להפסיק את הטבח בסוריה, או להימנע מפעולה וגם להתעלם מהפעלת הנשק הכימי מצד אסד, למרות איומי אובמה?

    יו"ר המטות המשולבים, הגנרל מרטין דמפסי, טען שיידרשו לצבא ארה"ב 700 (!) גיחות אוויריות כדי לשתק את מערך הנשק נגד מטוסים בסוריה ולאפשר אזור ללא טיסה. בדרך זו הכריעו ארה"ב ובעלות בריתה בעבר את עיראק ואת הסכסוכים בקוסובו ובלוב.

    אבל אמריקה היום לא רוצה עוד מלחמה, אחרי שכבר נחלצה מעיראק והיא מנסה לצאת בעור שיניה מאפגניסטן. לכן משתמשים ראשי הממשל בתירוצים שונים שמספקים להם הגנרלים של הפנטגון, כדי לא לפעול.

    ההדלפות שמצביעות על הצלחות של פעולות ישראליות בסוריה בעצם חושפות עד כמה ריקים מתוכן התירוצים של ממשל אובמה.

    מכאן שלפי הערכות שונות, ההדלפות האלו נעשו כדי להביך את הממשל, הן על-ידי מי שחושבים שהמערב צריך לפעול צבאית בסוריה והן על-ידי גורמים פוליטיים, אנשי המפלגה הרפובליקנית, שמשתמשים בכל אמצעי ובכל הזדמנות כדי לנגח את ממשל אובמה.

    המצב הזה מרתיח את הדרג המדיני בישראל מפני שההתנגחויות הפנימיות בארה"ב מעמידות את אזרחי ישראל בסכנה אמיתית ומוחשית.

    ההדלפות מצמצמות את מה שמכונה "מרחב ההכחשה" של אסד, שממש אינו רוצה להסתבך עכשיו בעימות עם ישראל.

    בלי להתייחס לשאלה אם ישראל אכן פגעה באותו מחסן טילי יאחונט, ברור לגמרי שעצם ההדלפה מוושינגטון עשויה לדחוק את אסד להגיב באופן שיזיק לישראל וגם יסכן אותה.

    פקידים אמריקנים, בלהט הוויכוח הפנימי, משסים את ישראל וסוריה זו בזו וזה ממש לא לגיטימי מצד מעצמת החסות שלנו. הם לא יספגו את הטילים אלא אנחנו.

    זו אינה הפגיעה היחידה שסופגות ישראל ומדינות אחרות מאובדן העשתונות המדיני וההתנהלות השלומיאלית של ארה"ב. אבל כולם נאלצים לבלוע ולשתוק כי אין לנו מעצמת חסות אלטרנטיבית.

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4405017,00.html

    תגוביות:

    1.אמריקה מתדרדרת מיום אל יום לעבר הצוק הפיסיקלי ולעבר מלחמת אזרחים בין הותיקים למהגרים…כדאי לישראל רק לסמוך על עצמה…

    2.הרי ידוע לכל כי אובמה הוא פעיל מטעם האחים המוסלמים.

    3.מוסלמי במעטה של נוצרי שהגיע לשלטון אך ורק בזכות צבע עורו.

    4.ארה"ב אוייב מספר 1 של ישראל מאז הקמתה. תמיד מונעת ממנה לנצח כפי שצריך בכל מלחמה על מנת שנמשיך לשמש שדה ניסוי לכלי נשק עבורה, קוני נשק שלה ובני ערובה של המדיניות הדפקטיבית של מנהיגיה האוויליים!

    ארה"ב מנהלת מאחורי הקלעים מלחמת חורמה נגד המדינה היהודית, מזרימה כספים לקרנות שונות כמו הקרן לידידות, הקרן החדשה ומה לא על מנת לשנות את הגדרת המדינה מיהודית לכלל אזרחיה ובהמשך ערבית וזאת תוך הצגת ידידות שיקרית כלפיה.

    שגרירות ארה"ב היא מרכז ביון וריגול מפחיד.

    שיתוף הפעולה ההדוק עם צה"ל אינו אלא כסילות ישראלית מתרפסת המאפשרת החזקתנו בגרוגרת בצבא ובכל מקום!

    ארה"ב אינה מדינה דמוקרטית שכן היא פועלת במתכונת המדוייקת של האימפריה הרומית.

    אינה מכבדת את הדמוקרטיה שלנו ומכתיבה בגסות מהלכים שבא לה!

    ארה"ב היא הסדר העולמי החדש שנשלט על ידי חבורת פושעים כפי שמעידה עובדת של הבנק העולמי שפרשה וחושפת את המתרחש מאחורי הקלעים.

    ארה"ב? לא תודה! הבוקר גם קיבלנו נזיפה ממנה על שאנו מקיימים קשרים עם סין.

    אבאלה אובמה לא מרשה לנו לבגוד בו!

    חבורת איכרים.

  25. זעם ברחבי הרשת בארה''ב. יועצו של אובמה בציוץ שמחה על חליפות איסלאמית הגיב:

    יועצו של אובמה לענייני בטחון המולדת Mohamed Elibiary הביע את שמחתו
    בטיוטר על החליפות האיסלמית.

    מצ"ב הציוץ

    https://mobile.twitter.com/MohamedElibiary/status/477503616794644480

    Mohamed “ME” Elibiary
    @MohamedElibiary

    #Silly. As I've said b4 inevitable that "Caliphate" returns. Choice only whether we support #EU like Muslim Union vision or not.

  26. עתונאית בפוקס ניוז (ממוצא היספאני) מעזה להוציא מפיה את השאלה הקשה:

    הייתכן שבעמקי נשמתו אובאמה הוא אנטישמי?

    גם אחרי שחטפה ביקורת נותרה בדעתה.

    דברים אלה לדבריה מעידים על כך:

    1.העלבון שלחש אובאמה באוזנו של סארקוזי.

    2.דורש מישראל לחזור לגבולות 1967.

    3.בבית הלבן קוראים לביבי "צ'יקן שיט!"

    4.לאובאמה בפירוש חברים אנטישמיים גלויים (כמו חאליד ראשידי).

    5.מתי אי פעם האשים אובאמה את העולם הערבי על רצונו להשמיד את ישראל?

    6.לו דיבר על כל מיעוט אחר (היספאני, כושי, מקסיקני) כמו שהוא מדבר על נתניהו – העתונות היתה מזדעקת ושואלת את אותה שאלה שאני שואלת.

    7.הדרך בה הדמוקרטים בעטו וירקו על נתניהו בתמיכת ועידוד הבית הלבן בעת ואחרי הנאום – בוודאי מצביעה על שנאה. פלוסי סובבה גבה, כתבים מ- MSNBC דרשו לזרוק אותו החוצה…ומה לא!

    בקיצור – איש עדיין לא הרים את הכפפה והתמודד עם השאלה שזרקה אנדריאה לחלל העולם ולכן השאלה בעינה עומדת!

    **

    Fox’s Andrea Tantaros Doubles Down on Charge that Obama Is ‘Anti-Semitic’

    On Monday Outnumbered co-host Andrea Tantaros reiterated her claim from last week that President Barack Obama’s actions toward Israel and Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu revealed a latent anti-Semitism.

    “Remember President Obama ripping Netanyahu to Nicolas Sarkozy,” Tantaros said. “Also, saying Jerusalem needed to go to ’67 borders. The president’s friendship with intellectual radical Rashid Khalidi. There has been a history of things. This has not happened in a vacuum. It is time to ask the question: is this White House anti-Semitic?”

    After Tantaros made the claim last week that Obama was enabling Iran to develop its nuclear program out of anti-Semitism, co-host Kennedy replied, “That’s a pretty heavy charge.”

    Today it was Charles Gasparino’s turn. “The administration is not anti-Semitic,” he said.

    http://www.mediaite.com/tv/foxs-andrea-tantaros-doubles-down-on-charge-that-obama-is-anti-semitic/#ooid=YzNjdwczqRKe4xBK2E-Dldk88PSUZmQq

    http://www.mediaite.com/tv/foxs-andrea-tantaros-doubles-down-on-charge-that-obama-is-anti-semitic/

  27. יורם שפטל טוען כי גם 70 שנה אחרי הטלת הפצצות על הירושימה ונגאסקי, האמריקאים מוכנים להקריב את חייהם של אזרחים חפים מפשע.

    70 שנה חלפו מאז הוטלו פצצות האטום על הירושימה ונגאסקי שאילצו את יפן להיכנע לארצות הברית.

    בפינתו השבועית בערוץ 7 אומר עו"ד יורם שפטל כי גם אז לקו האמריקאים בחטא הצביעות, כלשונו.

    "האמריקאים הטילו אז את הפצצות כי טענו שמדובר במעשה הומני שהביא למותם של 300 אלף הרוגים יפנים, כשהחלופה להטלת הפצצה וכניעת יפן הייתה פלישה ליפן שהייתה גובה מליון קורבנות אמריקאים ושני מיליון קורבנות יפנים".

    לדברי שפטל הטיעון הזה אולי נכון מספרית, אבל המטרה איננה מקדשת את האמצעים. "זה היה מעשה ברברי לרצוח תוך יומיים בדם קר שלוש מאות אלף אזרחים שלא היו מעורבים בלחימה. זה מעשה שאין שום דרך בעולם להצדיק אותו והוא מלמד משהו על הצביעות האמריקאית".

    גם היום, הוא טוען, למרות התנגדות דעת הקהל, הנשיא האמריקאי מוביל הסכם מסוכן תוך שימוש בשקרים ומניפולציות, "שני שליש מדעת הקהל בארה"ב מתנגדים להסכם ופחות משליש תומכים בהסכם וזה בהחלט יכול להביא לכך ש-13 סנאטורים דמוקרטים יצביעו נגד ההסכם ואז גם הוטו של הצורר לא יוכל לשנות את זה.

    "ברור לגמרי שאם העיצומים של ארה"ב על איראן ימשכו, גם מדינות אחרות יאלצו להמשיך בעיצומים וזה יביא בהכרח לקריסתה הכלכלית של איראן".

    לדברי שפטל נשיא ארה"ב מפיץ שקרים על ההסכם, "ההסכם הקטסטרופאלי הזה לא מאפשר שום פיקוח אמיתי על האיראנים שכבר התגלו כרמאים מדופלמים, עובדה ששני כורים שלהם הוסתרו ולקח שנים לרשויות המודיעין לגלות אותם, איראן יכולה לחזור על זה ולהסתיר גם עוד שלושים כורים".

    שפטל טוען כי דבריו של אובמה שללא הסכם תהיה מלחמה, הם בדיוק הפוך, "אין הבדל בין הצורר אובמה לצוררים מאיראן, שניהם רוצים את השמדתה של מדינת ישראל. אובמה רוצה את השמדתה של מדינת ישראל כי חזקה על ההסכם הזה, שהוא יביא לאיראן גרעינית.

    "זה ממש כמו שצ'מברליין אמר שבלי הסכם מינכן תהיה מלחמה ודווקא בגלל זה הייתה מלחמה, כי הנאצים הבינו שהאמריקאים לא רוצים להלחם. אובמה רוצה איראן גרעינית וכל ההסכם הזה הוא הסכם רמייה, והנאום שלו מאתמול היה נאום שקרי ומלא שטנה".

    http://www.inn.co.il/News/News.aspx/303877

    1.אוהבים אותך יורם! לומדים ממך את האמת על ההיסטוריה הלא משוכתבת של האדומים !יישר-כח!

    2.כרגיל. שפטל תמיד צודק.

  28. דיווח: התובע הכללי בארה''ב קורא לחקור האם ממשל אובמה סיכל פגיעה בחיזבאללה הגיב:

    לפי "פוקס ניוז", ג'ף סשנס הורה לפתוח בבדיקת הטענות לפיהן ממשל אובמה פגע במכוון בתכנית האמריקאית למיגור הברחות הסמים של ארגון הטרור כדי לא למנוע חתימה על הסכם הגרעין

    התובע הכללי בארצות הברית, ג'ף סשנס קורא לפתוח בחקירה של רשויות החוק במדינה לבדיקת הטענות לפיהן ברק אובמה, פגע במכוון בתכנית האמריקנית למיגור הברחות הסמים של חיזבאללה כדי לא למנוע חתימה על הסכם הגרעין עם איראן שתומכת בארגון. כך לפי דיווח שפורסם הלילה (שבת) ברשת "פוקס ניוז".

    על פי הדיווח, במשרד המשפטים האמריקאי אמרו ל"פוקס ניוז" כי סנשנס הורה לפתוח בבדיקה על מנת להעריך את ההאשמות כי חלק מהנושאים לא טופלו כראוי. "אני מקווה שהממשל הקודם לא הציב מחסומים שפגעו בעבודת סוכני ה-DEA, זהו נושא שהוא חשוב מאוד לביטחונם של אזרחי אמריקה", אמר סנשנס,"נבחן את הנושאים הללו ונספק תמיכה מלאה לחקירות של ארגונים אלימים העוסקים בסחר בסמים".

    על פי התחקיר המקיף של אתר "פוליטיקו" שפורסם בתחילת השבוע, ממשלו של ברק אובמה, במסגרת מאמציו לחתור להסכם גרעין בין איראן והמעצמות, ניטרל את מאמצי רשויות החוק האמריקאיים לפגוע בנתיב הברחת הסמים של חיזבאללה, גם כאשר ארגון הטרור הלבנוני בחסות איראנית הבריח קוקאין לתוך ארה"ב.

    פעילי חיזבאללה נשבעים אמונים לחמינאי. צילום מסךפעילי חיזבאללה נשבעים אמונים לחמינאי. צילום מסך

    עוד על פי התחקיר, המבצע של רשויות החוק בארה"ב, שכונה "פרויקט קסנדרה", הושק ב-2008 לאחר שהמנהל לאכיפת סמים בארה"ב (DEA) צבר ראיות לכך שחיזבאללה הפך מארגון פוליטי וצבאי במזרח התיכון לארגון פשע בינלאומי, שחלק מהחוקרים האמינו כי הוא מרוויח מיליארד דולר בשנה מסחר בסמים ונשק, הלבנת הון ופעילויות פליליות אחרות.

    במהלך שמונה השנים הבאות השתמשו הסוכנים האמריקאים שעבדו במתקן של סודי ביותר בשנטילי, וירג'יניה, בהאזנות סתר, במבצעים סמויים ובמידעים כדי למפות את הרשתות הבלתי חוקיות של חיזבאללה, בסיוע 30 סוכנויות ביטחון אמריקאיות וזרות.

    http://www.maariv.co.il/news/world/Article-614974

    תגוביות:

    1."אובמה עצר חקירה נגד חיזבאללה בגלל ההסכם עם איראן"

    2.לפיד: "אם התחקיר נכון אובמה צריך להחזיר את פרס הנובל שקיבל"

    3.בן כזבית עבד השטן וחבריך ברק ויעלון. כירעו ברך בקשו סליחה בנתניהו!

    4.ניתן להניח שעד מהרה יגיעו בארה"ב גם לפרשת תעודת הלידה המזויפת של אובמה…זה מעניין משום שאם יתברר שהיא אכן מזוייפת (ולכך כבר הוצגו ראיות משכנעות ביותר) יובהר שהוא לא היה רשאי להיבחר לנשיא ארה"ב על-פי החוק האמריקאי (שקובע שרק ילידי ארה"ב רשאים להיבחר לנשיאות);
    ואו אז, תעלה מאליה השאלה הבאה: האם יש תוקף להסכם שחתם אובמה, בשם ארה"ב, עם איראן?

    5.מה יגידו הפעם עכברי השמאל הבוגדניים שנהו אחר החלילן הכושי ה"דמוקרט" מהמלין (שיקגו).

    6.כשאנשי ימין אומרים משהו לרוב הם צודקים. אמרנו מהיום הראשון שנכנס לתפקיד, שמדובר בסוכן מוסלמי בבית הלבן. עכשיו גם מסתבר שיש בסיס לזה. האיש היה סוכן חיזבאללה בבית הלבן ועדיין השמאלנים מלקקים למחבל המוסלמי הזה וטוענים שטראמפ רע למדינת ישראל. כמו השקרים על חקירות ראש הממשלה. מסתבר שהשמאל פשוט אוייב מתוך הבית.

    7.מדובר בשרץ מסוכן.

    8.אובמה קנה את קולות הישיבות בארה"ב בכסף והם בחרו בו. הם בוגדים בישראל.

    9."אובמה עצר חקירה נגד חיזבאללה בגלל ההסכם עם איראן"

    תחקיר מקיף של "פוליטיקו" חושף כי ממשלו של נשיא ארה"ב הקודם דחה בקשות להגיש כתבי אישום נגד בכירים בארגון הטרור שהרוויח מיליארד דולר בשנה מהברחות סמים ונשק

    ממשלו של ברק אובמה, במסגרת מאמציו לחתור להסכם גרעין בין איראן והמעצמות, ניטרל את מאמצי הרשויות.

    המבצע של רשויות החוק בארה"ב, שכונה "פרויקט קסנדרה", הושק ב-2008 לאחר שהמנהל לאכיפת סמים בארה"ב (DEA) צבר ראיות לכך שחיזבאללה הפך מארגון פוליטי וצבאי במזרח התיכון לארגון פשע בינלאומי, שחלק מהחוקרים האמינו כי הוא מרוויח מיליארד דולר בשנה מסחר בסמים ונשק, הלבנת הון ופעילויות פליליות אחרות.

    במהלך שמונה השנים הבאות השתמשו הסוכנים האמריקאים שעבדו במתקן של סודי ביותר בשנטילי, וירג'יניה, בהאזנות סתר, במבצעים סמויים ובמידעים כדי למפות את הרשתות הבלתי חוקיות של חיזבאללה, בסיוע 30 סוכנויות ביטחון אמריקאיות וזרות.

    הם עקבו אחר משלוחי קוקאין, חלקם מאמריקה הלטינית למערב אפריקה, לאירופה ולמזרח התיכון, ואחרים דרך ונצואלה ומקסיקו לארצות הברית. הם עקבו אחר הנהר של המזומנים המלוכלכים, שהולבנו, בין שאר הטקטיקות, על ידי רכישת מכוניות אמריקאיות ומשלוחן לאפריקה. בסיועם של כמה עדים מרכזיים ששיתפו פעולה, הם עקבו אחר נתיב ההברחות שהגיע, כך הם האמינו, עד החוג הפנימי ביותר של חיזבאללה ושל איראן המממנת שלו.

    על פי התחקיר, משרד המשפטים האמריקאי דחה את בקשותיהם של ראשי פרויקט קסנדרה ורשויות אחרות להגיש כתבי אישום נגד שחקנים מרכזיים בפרשה, כגון שליח בכיר של חיזבאללה לאיראן, בנק לבנוני שכביכול הלבין מיליארדי דולרים מרווחי הסמים, וכן פעיל מרכזי בתא ארה"ב של כח אל-קודס האיראני. מחלקת המדינה אף דחתה ניסיון לפתות דמויות מרכזיות בפרשה להגיע למדינות בהן הן יכלו להיעצר.

    "זו הייתה החלטה של מדיניות, החלטה שיטתית", אמר דויד אשר, מומחה כלכלה שנשלח מטעם הפנטגון לסייע בהקמה ופיקוח על פרויקט קסנדרה. "הם ממש קרעו לגזרים את כל המאמץ הזה, שעלה המון כסף והשקעה ענקית, וזה החלטה שהתקבלה מלמעלה למטה".

    http://www.maariv.co.il/news/world/Article-614352

  29. מאחורי הדפוק אובמה נראה שעומדים שמאלנים יהודים מהקרן להשמדה ואירגוני הרשע והפשע שלה - במימון זר הגיב:

    צורת ההתייחסות שלו המתוארת בספר – נשמעת ממש כציטוטים מפי הבוגדים והשונאים והעוכרים שמטיפים ארס מצמית פה בארץ.

    אלה חלק מהערב רב שהסתפח לעם ישראל בצאתו ממצרים ואשר נלחם בעם עד ימינו. עמלקים.

    זה נשמע יותר מדי כמו מה שאנחנו שומעים פה בארצנו מפי אותן חלאות אדם שונאי ועוכרי ישראל.

    הכל שקרים ורמאויות נוטפי שינאה עיוורת.

  30. My brother recommended I may like this web site.
    He was totally right. This publish truly made my day. You
    can not consider simply how so much time I had spent for
    this info! Thank you!

  31. מזלם של היהודים בארה"ב הוא שכהונת הנשיא מוגבלת ל8 שנים. אובמה אנטישמי בנשמה ויש סיכוי מצויין שהיה דואג שהאנטישמיות תתפשט. עם הקידמה הטכנולוגית ציקלון b היה כסף קטן ומחנות הריכוז היו מחנות נופש למול מה שהיה מארגן. הנאצים היו מוגדרים החסידי אומות העולם מול מה שאובמה היה מארגן. חוסיין נשאר חוסיין.

  32. חוסייני אובמה בגד בכל בנות הברית שלו ארה"ב במזרח התיכון ובידן הוא בובה שלו שעושה מה שהוא אומר לו