בנט, שקד וסער מבצעים מכירת חיסול של מדינת ישראל

אין פה מקום לטעות: "ממשלת השינוי" היא ניצחון מוחץ של השמאל הרדיקלי, חסיד מדינת כל אזרחיה.

חתומים על המהלך. סער, שקד ובנט

ביום שישי האחרון, עם היוודע כי יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, תכהן בוועדה לבחירת שופטים, קמה סערה קלה בימין, שהנה השמאל ישלוט במינוי שופטים לבית-המשפט העליון, משמע הנה מחיר שהימין משלם, למרות שהעורקים לשמאל התחייבו שלא יהיה מחיר כזה.

זמן קצר לאחר מכן יצאה הודעת הרגעה: בוועדה יכהנו ח"כים מהימין ולימין יהיה וטו על מינוי שופטים לבית המשפט העליון, זאת מאחר ויהיו להם שלושה נציגים מתוך תשעה חברים בוועדה, כאשר למינוי שופטים לעליון נדרשים שבעה.

ובכן, כדי להבין עד כמה מדובר במציאות הזויה, הנה המצב הפוליטי מבחינה מספרית:
השמאל בישראל (יש עתיד, העבודה, כחול-לבן ומרצ) זכה בבחירות האחרונות ב-38 מנדטים בלבד. לעומת זאת, הימין ללא ליברמן זכה ב-65 מנדטים, משמע ברוב מוחלט המאפשר לו להקים ממשלת-ימין איתנה, איתה יוכל לבצע את כל המהלכים הנדרשים לביצוע רפורמה מלאה במערכת המשפט, בחוקי ההגירה ובהוצאת מסתננים מהארץ, בתחום התקשורת ובעוד תחומים רבים.


מעולם לא היה לבית-המשפט גיבוי שכזה, כמו בממשלה שבנט, שקד וסער מקימים עבורו.


במקום זאת, בוועדה לבחירת שופטים יש לשמאל רוב לבצע כל מינוי במערכת המשפט מלבד בית-המשפט העליון. ביחס לעליון יש לשמאל לא רק וטו, אלא כמעט את הרוב הנדרש, משמע הוא בעדיפות עליונה גם במינויים האלה.

אם לסכם, במקום ממשלת ימין עם רוב איתן, שתוכל לבצע רפורמה מקיפה במערכת המשפט שמובילה את ישראל מתוך השקפה פוסט ואנטי-ציונית, ולהשיג שליטה ממתנת ומאזנת במערכת המשפט המשתוללת, כל מה שהעורקים מהימין מעניקים לימין היא עצם קטנה בדמות השפעה מסוימת על מינויים מסוימים.

הימנים-לכאורה הללו מעניקים לשמאל הישג מוחץ, הישג עצום, הישג שהשמאל לא יכול היה לחלום עליו לבדו, משום שהוא מיעוט פוליטי מול רוב פוליטי מובהק.

האנקדוטה הזאת מדגימה עד כמה הימין ומדינת ישראל עומדים לשלם על העריקה של ימינה ותקווה חדשה מהמחנה הלאומי. הלכה למעשה, הם מגישים לשמאל את השלטון כדי שיממש את ערכיו. מדובר במכירת חיסול של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית.

מרגע שתוקם הממשלה, בג"ץ ומערכת המשפט יקבלו הגנה מלאה להמשיך במשימתם ארוכת השנים להפוך את ישראל – בגיבוי ממשלת השמאל – למדינת כל אזרחיה. מעולם לא היה לבית-המשפט גיבוי שכזה, כמו בממשלה שבנט, שקד וסער מקימים עבורו.

בדרך לנשיא ריבלין? (צילום: חיים צח, דוברות בית הנשיא)

סכנה קיומית

בשנים האחרונות ישראל מצויה בשיאו של מאבק על עתידה של ישראל כמדינה יהודית, קרי על הלגיטימיות של הציונות. המאבק הזה יקבע לא רק את זהותה, אלא אף את יכולת הישרדותה במרחב בו היא נמצאת.

בתחום המדיני לא תשרור הקפאה כפי שמובטח לציבור. ממשל ביידן מקדם כבר עכשיו במרץ רב את עסקת הגרעין עם איראן, בזמן שהוא גם מחזק מחדש את הרשות הפלסטינית ומתכנן, מרגע שתוקם ממשלה, לחדש את ה"הליך המדיני" הידוע לשמצה. בראיון לברק רביד ב"וואלה" בישר כבר שר החוץ בממשל ביידן, כי זה מה שיקרה כשהמצב הפוליטי בישראל יתייצב.

מי יוכל לעמוד מול לחץ של ממשל אמריקאי: ממשלה בה השמאל, שתומך בכל מה שהממשל עושה כאילו זה האינטרס של ישראל, מצוי ברוב? האם הממשלה הזו תוכל להילחם על הסכמי אברהם, שממשל ביידן מעוניין לנתק ולבטל? האם ממשלה שרוב בה תומך בהסכם הגרעין, תוכל להציל את ישראל מהתגרענות איראנית?

גם ברובד המעשי ביותר אנו עומדים בפני היחלשות ניכרת. כידוע, מרצ היא מפלגת שמאל רדיקלי העובדת בשיתוף פעולה עם ארגונים כמו "שוברים שתיקה", "בצלם" ואחרים. לפני חודשים ספורים יו"ר המפלגה, ח"כ ניצן הורוביץ, הצדיק את פתיחת החקירה נגד ישראל בבית-הדין בהאג. כהונתו כשר בממשלה ואולי בקבינט, היא סטירת לחי ללוחמי צה"ל, ומהווה קושי אמיתי בפני ישראל להתמודד מול אתגרים בתחומים המדיני, הביטחוני וההתיישבותי.


המהלכים שתומך בהם השמאל בתחום המדיני הם בלתי הפיכים, אלא במחיר נורא.


המהלכים שתומך בהם השמאל בתחום המדיני הם בלתי הפיכים, אלא במחיר נורא. ראו אוסלו, הבריחה מלבנון, ההתנתקות מעזה (שביצע ראש ממשלה שהיה בימין ושבר שמאלה, בגיבוי מוחלט של כל מפלגות השמאל והאליטות).

בתחום הכלכלי מייצגות מרצ והעבודה את השמאל הכי פרוגרסיבי, הסוציאליזם הכי רדיקלי בימינו. הכיצד זה שמפלגות כמו תקווה חדשה וימינה, שדיברו גבוהה גבוהה על שוק חופשי בכלכלה, יתמודדו עם כוח פוליטי של רוב בתחום הזה בתוך ממשלתם? פשרות מפא"יניקיות? כבר עכשיו מדברים על פריצת מסגרות התקציב כדי להגדיל את הוצאות הממשלה. גם בכלכלה מצעידה אותנו כניעת בנט, שקד וסער לתהום.

ומה בתחום הפוליטי? השלישיה ההרסנית אחראית במו-ידיה לריסוקו של גוש הימין: לאחר שנים ארוכות שבהן הימין הצליח להתבסס בציבור הרחב במלחמת הדעות, שנים בהן השמאל הרדיקלי לא היה רלוונטי לשלטון, דווקא גורמים בימין הונו את בוחרי הימין והעבירו את השלטון מהרוב בציבור למיעוט בו. אנטי-דמוקרטיה לתפארת, במיטב רוח השמאל.

בהחלט סביר שלגניבת הקולות הזו יהיו השלכות הרות-אסון על ציבור הבוחרים. הציבור יאבד אמון בפוליטיקה של הימין. במקום שהשמאל יאבד לחלוטין את הרלוונטיות שלו לשלטון, בנט, שקד וסער מפיחים בו חיים, בזמן שהם מדכאים את הצבעת הימין.

בשל גחמותיהם של פוליטיקאים צרי אופקים וחסרי ערכים כבנט, שקד, סער ואלקין, שנים רבות של הישגי הימין נזרקים עבור תאוות אישיות קצרות טווח. הנזק הלאומי יהיה כבד, והמחיר איום. לדור הפוליטיקאים הזה בימין אין תקומה.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

  

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

68 תגובות למאמר

  1. מי שגרם לכך זה ביבי
    שלא נתן לבלום את השמאל ובגץ
    שלא נתן להרחיב התנחלויות
    שעשה הקפאה
    שחרר מחבלים
    הסתכסך עם כל אנשי הימין שערקו
    ממשלת השינוי לא שונה הרבה מביבי
    המטרה סילוק ביבי מהשלטון לצמיתות.
    כשהממשלת השינוי תשיג את מטרתה.
    צריך לפעול להפילה.ולהקים הנהגת ימין חדשה
    את כל תומכי ההתנתקות.רגב.ביבי.ישראל כץ.
    חיים כץ.הנגבי.גמליאל.יש לסלק מהליכוד.
    ברקת חשוד כאיש שמאל בעיני.
    ולהקים המהגת ליכוד חדשה.ואז מצביעי
    המפלגות שערקו יחזרו לימין.והימין ישלוט.

    1. הציבור בישראל בחר את רשימת המפלגה לכנסת כפי שהיא.

      זה שאצלך, לפיד בוחר את מי הוא רוצה במפלגה ואת מי לא, קשור לליכוד בדיוק כמו דמוקרטיה קשורה לדיקטטור לפיד.

  2. אתר מידה, אנא מכם, הפסיקו ללקק לטראמפ ולביבי. הראשון התפנה בבושת פנים מהבית הלבן, השני בדרך לצאת מבלפור. הם כבר לא יהיו בעמדות כח שיאפשרו להם לשלם לכם, השופר המתנחלי שלו.
    אולי כדאי לתת לממשלה החדשה צ'אנס על אמת, לראות האם הוא מתקן את מערכת המשפט במקום להרוס אותה, כמו שביבי רצה, האם הוא מנקה את הכלכלה ומשרדי הממשלה השונים מהשחיתות והרעל שביבי ושותפיו החדירו להם. לממשל של ביידן אתם נטפלים ללא סיבה; הוא חוזר להסכם הגרעין עם איראן כי ב-3 שנים האחרונות תחת טראמפ איראן הפכה לגרעינית יותר מתמיד, והוא נחוש לעצור מגמה זו. תתחילו לתפקד כמו תקשורת במקום לבכות על נפילתם של מנהיגים כושלים ומושחתים, שיהיה להם מזל אם יהיו אנשים חופשיים ב-2024.

    1. פרופוגנדה זולה חסרת נימוקים.

      המזל היחיד יהיה אם תתחיל לחשוב ב-2024 במקום להקיא הכפשות והאשמות. בעצם לדרוש מסמולני לחשוב ולנמק, זהה לבקשה מחמאס להפסיק להאשים את ישראל ברצחנותו.

  3. בקשר ללחץ אמרקאי

    אף ממשל לא יוכל לעמוד בלחץ אמרקאי כי אנחנו תלוים בהם , ובכלל שמאל ימין לא אומר דבר הנה כל ראשי ממשלות מהימין והשמאל פרט לשמיר שהיה זמן קצר יחסית ראש-ממשלה הלכו לפי האגנדה השמאלנית ,בגין, שרון , אולמרט וגם נתניהו שמסר חברון לערפת ..
    אז ההפחדה מהשמאל מיותרת ולא עומדת במבחן המציאות אנשי ימין החזירו שטחים ! בגין היה איש שמאל ?:)

  4. שטיות, ביבי שמאל רציני, וויתר על סיפוח עם טרמפ בשביל מה?
    שלום עם מדינה שכבר יש לנו איתה שלום?

  5. אין ספק – דינה זילבר, שי ניצן ואביחי מנדלבליט יהיו עליונים…

  6. נחוצה העדרות של ח"כים מהשבעת ממשלה לא דמוקרטית של מושחתים רודניים,
    כך יובן שדמוקרטיה וגנבת מנדטים הם תרתי דסתרי.
    הרי מנסים להשליט עלינו כנופיות פושעים נוכלים אנטי דמוקרטים שנסו לחטוף את השלטון כשגנבו קולות הצבעה במבצעי הונאת בוחרים.

  7. כתבים כמוך טיפשים ומסוכנים למדינה אין שמאלן כמו ביבי ומלקקי הפנכה

  8. *בנט יכנס בהיסטוריה כנבל הגדול בתולדות המדינה*

    ברגע הכי קריטי, כשיכלו להחזיר את בגץ לגודלו הטבעי, בנט-שקד-סער סובבו סכין בגב היהודים, ולא יהיה יהיה גוזמה להגיד, שהחילה כעת הספירה לאחור של קיום מדינת ישראל.

    כי כל בעיותיה של המדינה, בטחונית, אזרחית-יהודית, גלומים בשערוריית בגץ, חבורה שמאלנית קיצונית לא נבחרת, שחטפה את הסמכויות בברוטליות, תוך מניעת כל תיקון באמצעות הליכת אימים תמידית על הדרג הפוליטי המעט שנשאר, באמצעות מוחזקי גרון כמנדלבליט, שאין לו ברירה אלא לשתף פעולה מלא עם החונטה, להאשים את ביבי בתיקים הזויים. הם האסון של המדינה בכל התחומים.

    המצב הביטחוני בכי רע, חיים פה על ניסים גלויים מהפוגה להפוגה מסבב לסבב, ואם לא יורידו את הכבלים המשפטיים סופנו מר. זה הבעיה הגדולה שמונע את צה"ל לעשות את העבודה כמו שצריך, בלי הקשי בגג, ובלי בגץ ובלי בצלם. כי צבא משותק לעולם לא ינצח.

    ומבחינה פנימית, כבר ככה מסתננים, ורפורמים אוכלים את יהדותה של מדינה, הורסים כל חלקה טובה מבפנים, כעת תהליך זה יואץ עשרות מונים, מדינת כל אזרחיה פשוט בפתח, ותפורר את המדינה מבפנים לחלוטין. אם תושבי המדינה לא יהודים במסה קריטית, זה הסוף. אין שום שום סיבה להילחם בשכונה מטורפת זו אם לא כי מדובר במדינה יהודית. ולשם חותרים כל ארגוני ההתבוללות הללו.
    הרפורמים מאז ומתמיד היו אנטי ציונים חריפים, וכל עניינם בשנים האחרונות במדינה הוא אך ורק לתכלית הנ"ל. וכמובן על מסתנני אפריקה לא צריך להרחיב.

    ואני כבר לא מדבר על הציבור החרדי ועולם תורה, שעם קלגס כמו ליברמן על השיבר, צופה לנו חורבן גדול. ולא יהיה שום בגץ ושום שמגץ "שיגן על המיעוט" אדרבה הם חושבים בדיוק כמוהו, רק בשפה מעונבת, ולא כפרובוסלבי גס רוח עם שפת המזבלות שלו. אבל היינה הך.

    אבל בנט-שקד-סער יקירי, הסוף כבר כתוב מראש: זה יגמר רע מאוד, ומפח נפש קשה מנשוא. אתם כעת באופוריה, מרחפים בדמיונות, אבל במציאות הקשה לא תצליחו להזיז מהדק בלי אישור השמאל, ומי מדבר להרתיע את הטרוריסטים מכל העולם ומתוך ישראל עם מפלגה ערבית בממשלה, ומפלגות שונאי עמם ועצמם כמו מרץ ועבודה. זה יתפוצץ לעם בפרצוף יום יום דקה דקה עד שלא תוכלו יותר. איזה חכם הרואה את הנולד.

    וגם בלי לדעת מה יעלה בגורל הממשלה הזו, כמה זמן היא תחזיק מעמד, מה יהיו ביצועיה, בנט ישאר שרוף בציבור היהודי לעולמי ועד, ויכנס כדף שחור בהיסטוריה היהודית, כמי שמכר פשוט את נפשו. בנט אולי יתהדר בתואר ראש ממשלה, אבל זה יהיה תואר קלון וגנאי, פוליטית בוודאי הוא יהיה לגמרי גמור, לא ישאר לו חצי מנדט. איש לא יקנה ממנו מכונית משומשת יותר ולא יאמין לרבע מילה שלו.
    הוא רואה רק את הטווח הקצר, מסתנוור, ועיוור על איך העתיד יראה ויזכור אותו. האיש פשוט מתאבד בעיניים פקוחות, בשביל כבוד ותואר מדומה.

    ושקד וסער, אפילו תואר ריק וחלול לא. בנט הערמומי, הסחטן והנבל הגדול בתולדות המדינה עם 6 מנדטים מקבל תואר רא"מ, תופס בשביל כך טראמפ על גבכם, וישתמש ויזרק כמו שעשה בבית היהודי. אבל אתם תשארו סתם פיסקה אפלה ושחורה, כסתם עוד כמה ליטרים של נפט, שסייעו לשרוף את המדינה הזו מבפנים ומבחוץ.

    ההיסטוריה לא תסלח לכם. אתם עושים את טעות חייכם אין לאף אדם שפוי צל צילו של ספק שעוד תצטערו אליה רבות.

  9. שמאל זאת לא מלה גסה וימין זה לא מודל שמבטיח טוב. ראינו לאן לקח אותנו הימין שכולל חרדים אנטי ציוניים ומשתמטי צבא. תפסיקו להתבטא כאילו דרככם היא היחידה. באשר להבטחות פוליטיות ועריקות, בניתם את הבחירות האחרונות על עריקה אליכם ואתם מנסים בכל כוחכם לחזור על זה גם עתה. זהו תרגיל מסריח שעובד לשני כיוונים. לכותב המאמר: מדינת ישראל לא שלך. היא הוקמה ע"י "שמאל" ונראית לא רע.

    1. מצחיק שאתה מעלה את החרדים כשממשלת לפיד-גנץ-סער-בנט-שקד תאלץ להישען על הקולות הערבים שהם עוד פחות ציונים ויותר משתמטים.

    2. המפלגה ממנה גנבת את השם,

      "הקימה את ישראל", כדבריך – בדיוק כמו שרצח ישראלים ע"י חמולתך עבור פרסים מאוסלו, הביא דו קיום לשני העמים. גנבת את המילים הנכונות להשתמש, בסתירה מלאה למעשיך ולמעשי המפלגה ממנה גנבת את השם ותו לא.

  10. לא הבנתי, אז הכותב נגד הקמת ממשלה של בנט ולפיד? למה לא להגיד את זה ברור, למה ללכת סחור סחור.

    1. הכותב בעד להקים ממשלה איתם.
      השאלה היא מי השותפים האחרים.

  11. הארגון הצבאי הלאומי בארץ ישראל (בראשי תיבות: אצ”ל) היה ארגון צבאי מחתרתי עברי, שנוסד בירושלים, בשנת 1931. הארגון הוקם על ידי מפקדים שפרשו מארגון “ההגנה”, בשל דרישתם לפעולה נחרצת נגד התוקפנות הערבית של אותם ימים, בעיקר זו של מאורעות תרפ”ט.

    האצ״ל 2021 יוצאת לדרך………
    כל אחד צריך להתארגן בעיר שלו ולתת ביטחון לאזרחים היהודים באזור שלו!

    בית המשפט גנב את הדמוקרטיה, סירס את המשטרה וסירס את צה״ל…..
    רק אנחנו ניתן ביטחון לילדינו!

    תתארגנו עכשיו!

  12. דיקטטורה בולשביקית שיפוטית קומוניסטית אנטישמית לא מחליפים בקלפי…
    רק בהתקוממות עממית ומהפכה אזרחית!

    הגיע הזמן שמיליוני יהודים יעלו על בית המשפט!

    וולטייר: “אם אתה רוצה לדעת מי שולט בך, תסתכל על מי אסור לך לבקר.”
    תומאס ג’פרסון: “כשהממשלה חוששת מהעם, יש חירות. כשהעם חושש מהממשלה, יש עריצות.”
    תומאס ג’פרסון: "כאשר עוול הופך לחוק, ההתנגדות הופכת לחובה."

  13. בנט, שקד וסער = תומכי טרור שמאלנים בוגדים (שחושבים שהעם ישב בשקט).

    נרדוף אותכם ונמרמר לכם את החיים עד שתברחו מארץ ישראל!

  14. 65 מנדטים של הימין יעלו על הכנסת ובגץ ויקחו את הדמוקרטיה שלהם בחזרה בכוח!
    בצבא ובמשטרה יצטרכו להחליט אם הם עם האזרחים היהודים או עם הבולשביקים הפוסט-ציונים!
    אם הצבא ובמשטרה יהיו עם האזרחים היהודים….. לא יהיה מלחמת אחים!

  15. חצי הכוס המלאה:

    במידה ולא תהיינה בחירות נוספות בעוד שבוע (לספור את הבחירות הקרובות במידה ויקרו, כ"חמישיות" – זה להשתתף בתעמולת הנוכלים עם המקרופון. היות ואין בחירות ברצף – היו לנו תקופות של שנים רצופות בהם כיהנה ממשלה אחת, מאז הבחירות ה"ראשונות". אם כבר לדחוף את השקר שאלה בחירות "חמישיות" עדיף להתחיל לספור מאז 1948 – ממילא רוצחי הישראלים תמורת פרסים מאוסלו מעדיפים שישראל לא היית קמה) אלא יהיה מרווח זמן בו בנט ושקד יקבלו מיצובישי תמורת גופות ישראלים ומר"צ ומרים נאור יברחו את כל הלשכה המדינית של דאע"ש לעליון:

    * מר ליברברמן לא יכול להתמודד בבחירות הבאות כיוון שנגמרה רשימת הקהילות שהוא יכול לשנוא. ליברברמן כבר דרש נאמנות מערבים, שמאלנים, ימנים ודתיים.

    * יהיה מספיק זמן לצמיחת הנהגה פרגמטית וחילונית חדשה לימין, במקום שקרני "שמאלה". אם הבחירות תתקיימנה עכשיו, לא יהיה לכך זמן – אך אם ניתן ללפיד סער שקד בנט ומר"צ לרצוח עוד ישראלים תמורת פרסים נוספים מאוסלו, ההנהגה תקום.

    * האיחוד בין מפלגתו של סער למר"צ ירד סוף סוף מתחת לאחוז החסימה, כיוון שאף בוחר – אפילו לא בוחרי החמאס, לא ישלים עם מפלגה שמבצעת פניית פרסה אידאולוגית.

    * סער, אלקין, סטרוק, בנט, שקד יצטרכו סוף סוף ללמוד מקצוע יצרני. תוספת ידיים עובדות למשק היא תמיד דבר מבורך.

    לשם זכרון הדברים שממשלת הדיקטטור (מתי לפיד זכה בפריימריס במפלגתו?) תוביל אליהם, אני מציע לקרוא לפיגועים הקשים שהעסקים עם כנופייתו של מכחיש שואה מזדקן מרמאללה, יביאו לצערי הרב על 2 העמים – בשימות של חברי כנסת שהפרו מפורשות את הבטחות הבחירות שלהם (בוחר סביר במשטר דמוקרטי, מבין שדמוקרטיה היא משחק של פשרות ולכן יקבל, גם אם בחריקת שיניים, פשרות מסויימות – זו הסיבה אני מדבר רק על אלה שעשו 180 מעלות) וכך נקבל פיגוע בנט, פיגוע שקד, פיגוע סטרוק, פיזוע אלקין, פיגוע סער וכך הלאה. המבצעים יהיו כמו תמיד מחמולה כזו או אחרת אך המאפשרים, מהרשימה שהזכרתי. כך גברת שקד לא תוכל לטעון X שנים קדימה – אני הצבעתי נגד הצבת עמדת שמירה של החמאס בדולפינריום.

  16. כל מה שטוב למדינה וא שמאל רדיקלי מבחינתכם חחחח, אפסים שונאי חינם מחרחרי מלחמה שמתנגדים לאחדות, תתאדו אתם והעמותה הארורה שלכם שגם ככה צמאה לתקציבים, שתיסגר, כבר אין בה צורך.

    1. אחדות קשורה אליך מר ליברברמן,

      בדיוק כמו ששלום קשור לרצח ישראלים ע"י חמולתך, תמורת פרסים מאוסלו.

  17. הכתבה קיצונית מידי,
    חברי השמלאנים רוצים רק לא ביבי, ואת זה הם יקבלו (לצערי הרב)
    ההתבכיינות של הימין לא מוצדקת, כנראה שזה מה שמגיע לנו.
    אנחנו צריכים שוב אגרוף בבטן מהשמאל כמו שקיבלנו אחרי הסכמי אוסלו,
    כדי לחזק את הימין לשנים רבות, נכון המחיר יהיה כבד.
    אבל צריך גם להפיק לקחים, אנשי הימין צריכים מפלגה אחת גדולה ולא שברי מפלגות ימין שמוחזקות על ידי מערכת המשפט, שיהיה מאוד ברור שכל מפלגה קטנה שמגדירה את עצמה ימנית יכולה למצוא את עצמה בשמאל.
    תחושה של סוף העולם, קצת מוגזמת.
    נתנחם קצת בזה שמכבי חיפה תזכה סוף סוף באליפות

    1. דרישה מנבחרי ציבור לקיים את הבטחותיהם העקרוניות, היא סוף העולם?

      הדרישה לגיטימית ולקרוא לה "התבכיינות" ו"סוף העולם", זהה לשקר לפיו ממשלה שהדבר היחיד שמאחד את חבריה זו השנאה לנתניהו, בדיוק כפי שכתבת – יכולה להביא למשהו טוב.

  18. זהו מחיר ההשתעבדות ל״מנהיג״. מפלגה חפצת חיים היתה מעיפה את ה״מנהיג״ לטובת מישהו המקובל על כל הצדדים, אך במפלגת הזומבים של הליכוד מעדיפים את ה״מנהיג״ על פני טובת המדינה. עכשיו כולנו נאכל את התבשיל

    1. אנחנו נאלצים לשמור עליו כדי למנוע את הנסיון למחוק את חזקת החפות, להכשיר תפירת תיקים ולהרוס את יציבות הקואליציה באמצעות הקביעה שאין גבול לסחטנות של כל מפלגונת עם 6 מנדטים.
      אם בנט וסער היו מציעים לליכוד את כל 3 הדברים הללו הם היו מבטיחים לחץ עצום מתוך המפלגה על נתניהו לפרוש. ולא היתה נשארת לו ברירה.

  19. ממשלה סוֹצִיאָלִיסט שמאלנית אנטישמית פוסט ציונית (כל אזרחיה) = הרס כלכלי

    * מיסים גבוהים
    * יזמים עוזבים
    * פחות תעסוקה
    * איגודים גורמים לאנטגוניזם בין עובדים לבעלים

    מרגרט תאצ'ר – 'הבעיה בסוציאליזם היא שבסופו של דבר נגמר לך הכסף של אנשים אחרים.'

  20. המגולמן בנט ביחד עם איילת שקד מביאים לחורבן מדינת היהודים..כל זה רק בגלל גחמות של בנט להיות ראש ממשלה עם 6 מנדטים..כידוע שיקלי החליט שהערכים שלו חשובים יותר מהערכים של הנוול המגולמן בנט..האם ממשלת זדון בקולות ימניים תקום בסופו של יום? מתפללים שלא וימצאו עוד שני צדיקים בסדום כמו ח’’כ שיקלי…איך עבד עלינו בנט הנוכל שהתחפש לימין שהלך לשמאל הבזויי, עם תמיכת תומכי טרור. עם שמאל קיצוני זנדברג מיכאלי אביתסאם מרעאנה ניצן הורוביץ התומך בבית הדין בהאג, מה נאמר לפניך מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא..שתפיל ותעשה בכוחך שלא תקום ממשלה שמחריבה את מדינת היהודים, את תורת ישראל. את מסורת ישראל.

  21. “ממשלת השינוי”….חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    זה ממשלת הנוצרים(אנטישמים), הרפורמים(פוסט-ציונים), המחבלים הערבים(נאצים) = גרמניה 1938!

    הדמוקרטיה מתה!
    לצאת לרחובות!

  22. תרשה לי לצטט " מרגע שתוקם הממשלה, בג”ץ ומערכת המשפט יקבלו הגנה מלאה להמשיך במשימתם ארוכת השנים להפוך את ישראל – בגיבוי ממשלת השמאל – ל מ ד י נ ת כ ל א ז ר ח י ה"
    הרשה לי להעיר שהמשימה היא להפוך את מדינת ישראל לסוריה במקרה הטוב ובעצם לאבק ,
    וכולם ממשיכים בסבבה כאילו אין שום סכנה והכל בסדר ,
    משוגעים הבית בוער , תראו מה קורה באירופה שחונכנו תמיד לקנא בה, ממקום מסודר , דמוקרטי ועשיר , אירופה הופכת באמצעות הכלים של הסיטרא אחרא ( 1.התקשורת , 2.בתי המשפט, 3.האקדמיה , 4. אנשי הבוהמה , 5. הבכירים להשכיר, 6. והאספסוף המזדמן ,כל מי שהשמאל העולמי יכול לשכור לשירותיו , עושה בשם הצדק , הנאורות , השלום ,חופש הביטוי וכו', את הנזק הגדול ביותר שהוא יכול לגרום , במחיר הנמוך ביותר שהוא יכול לשלם ) לפח אשפה

  23. חמוצים מהימין. כאלה בכיינים אתם. צריך ממשלת שינוי כדי לסלק את זה שאוחז בקרנות המזבח. יכול להיות שזאת באמת תהיה הממשלה הגרועה ביותר בימיה של ישראל אבל לפעמים שינוי הוא דבר כואב. אחרי שנסלק את זה שחושב שנמשח למלוכה, נוכל לבחור בפעם הבאה ממשלה יותר טובה. לכן זוהי ממשלת שינוי. לא ממשלת שמאל, לא ימין ולא מרכז. רק ממשלה שנועדה להתניע תהליך כדי למנוע עריצות שמתהווה פה

    1. ממשלה שהדבר היחיד המאחד את חבריה היא השנאה לנתניהו, כדבריך – יכולה להביא אך ורק לתוצאה זהה,

      לרצח ישראלים ע"י חמולתך, תמורת פרסים מאוסלו. אכן זה שינוי, מזמן לא רצחת ישראלים עבור מיצובישי.

    2. אבל למה לסלק אדם שיש לו רקורד מרשים(בהתחשב בתקשורת עוינת, קואליציות עם מפלגות הקושרות את הידיים מהמרכז ומערכת משפט אנטי-דמוקרטית) גם אם לא מושלם?
      ואיך הצידוק של מניעת עריצות מצדיק את המלחמה שלך במפלגות היחידות שנלחמות בעריצות המשפטנים החמורה בהרבה(הן בגלל מחסור חמור בביקורת או אפילו באפשרות ביקורת והן בגלל היות המערכת בוחרת את אנשיה עצמה)?
      אכן שינוי הוא דבר כואב ואם זה מכריח להמשיך לבלוע את נתניהו(שגם לי יש המון ביקורות עליו)-נראה לי שווה את זה.

  24. לא את נתנהיו הם רודפים באופן לא חוקי אלא את כל המחנה הלאומי. אם יצליחו כל מנהיג אחר שיבוא אחריו יהיה מסורס. את זה אמר גדול גנבי הבחירות הפוליטקאי הבזוי ושפל ביותר . ועכשיו הוא הולך לממשלת שמאל קיצוני וזה גרוע משקריו לבוחרים בזמן הבחירות האלו.

  25. כתבה מביכה. על איזה הישגי ימין הכותב מדבר? מה ששקד ובנט עשו עם הכניעה לשמאל הוא בהחלט בעייתי אבל הם לא המציאו את זה. ביבי עושה את זה כעשור. הכניעה לחמאס בעשור האחרון, הגדלת התקציבים, מעט מאוד הפרטות או דה רגולציה, פשרות במערכת המשפט. כל זה קרה כשהליכוד היה בשלטון. הכותב צודק בביקורתו, לפחות בחלקה. אבל הוא שכח את שמפלגת השלטון בעשור באחרון עשתה את כל הרעות שהוא מונה ולפעמים אפילו יותר. מי התקפל לפני כמה ימים עם זנב בין הרגליים מול חמאס? לא בנט, לא סער ולא יאיר לפיד. מי נכשל בטיפול במגיפה והטיל עלינו סגרים שברוסיה הקומוניבטית לא היו מטילים ופיתה אותנו על חשבון משלם המיסים?

    1. א.רוב ה׳כניעות׳ נעשו כשהיו בקואליציה מפלגות שקשרו את הידיים. בנט מעולם לא הוגבל כך ובחר בעצמו להיות הקושר.
      ב.עם תרשורת עוינת והצורך בשכנוע הציבור חייבים להזהר לא ללכת רחוק מדי. וזה עוד בלי לדבר על הצורך בקשרי חוץ.
      ג.הסגרים היו מהלך מוצדק.
      ד.איזה כשלון ראית מול הקורונה? כבר ירדנו למספר נמוך להדהים של חולים! וזה עם נזק יחסית קטן למשק.
      ה.השארת חמאס בשלטון בעזה אינה כניעה אלא מהלך אסטרטגי שמונע עליית קבוצות קיצוניות יותר.

  26. קשה לי להבין איך כ"כ מעט אנשים בימין מוכנים להתעלם מהשחיתות המוסרית ששוררת בליכוד ומחלקה בריסוק הימין. קשה שלא להסכים עם הדברים שנאמרו לגבי הקיצוניות של השמאל וההרסניות שלו, אבל למה למען השם, אתם לא מוכנים לדבר על הפיל שבחדר?
    פולחן האישיות שהתפתח סביב ביבי, והיכולת שלו לרסק בתרגילים מלוכלכים (כן, מלוכלכים) את כל יריביו היא אמנם ראוייה לשבח מנקודת מבט פוליטית, אבל עבורי – היא מהווה פשיטת רגל מוסרית (וזה עוד לפני שדיברנו על העובדה שאי אפשר לייצר מנהיג חדש שימשיך את ביבי כשהוא מרסק את כולם).
    העובדה שאף אחד בימין לא מעז לעמוד מול ביבי (ואלו שעומדים מולו נמחקים מיד) מביכה ומעייפת אותי עד אינסוף.

    1. א.תרגילים מלוכלכים אך הכרחיים.
      ב.יש הבדל בין לא מעיזים להתחרות מולו על ההנהגה ללא רואים צורך.
      ג.אם יעמוד מנהיג ראוי בהחלט נשקול אותו. אבל כשכל אחד שקם לא מראה העדפה ברורה לימין-מה אתה מצפה מאיתנו?

    2. וחוץ מהאשמות אלף שוקן ושוקן, יש לכבודו עובדות שניתן לדבר עליהן?

      או שכל מה שיש לך זה תרגילים שלא אהבת והכנת מצות מילדים נוצרים?

  27. השמאל הרדיקלי ניצח כשביבי ב2012 הכריז שהוא ימנע כל שינוי במערכת המשפט ושוב כשב2019 הוא הכריז שיש לנו מערכת משפט טובה מאוד.

  28. השמאל החרדי קיצוני מהשמאל הציוני. ממשלת השינוי (המבורך) נשענת על השמאל הציוני ולא על השמאל החרדי לכן היא פחות שמאלית. פריצות התקציב הן לחם חוקו של נתניהו. בזבטז לטובת המגזר החרדי הלא יצרני זה הדגל של כל ממשלות נתניהו.
    בתחום המדיני, הליכוד מוכר שנים את מצביעיו לשמאל החרדי ולכל המרבה במחיר. סבסוד חמאס, מכירת הריבונות בבקעת הירדן והניסיון למכור את הריבונות בנזיד העדשים של טיס"א, שטראמפ, למזלנו, עצר.
    כדאי שה"עיתונאים" של מידה יצמדו לערכי הימין ולא לפינכת הפוליטיקאים.

  29. אחרי 4 ניסיונות כושלים של נתניהו למצוא מספיק חכ"ים שיתנו בו אמון ע"מ להקים ממשלה האם לא הגיע הזמן לתת למישהו אחר בליכוד להקים ממשלה ימנית יציבה? והאם העובדה שנתניהו לא מפנה את מקומו , מראה שטובת המדינה -שכבר שנתיים מידרדרת לאנרכיה- היא לא בראש מעייניו

    1. אתה יכול להסביר למה להמשיך לחטוף כמויות מסוכנות של שנאה לעצמו ולמשפחתו(!) לצורך שמירה על עקרון חזקת החפות ומשמעות כמות המצביעים(החיונית לדמוקרטיה) זה לא טובת המדינה?

    2. גם לפיד נכשל 4 פעמים, למה אתה (ואף אחד אחר) לא קורא לו להתפטר?
      כנראה שזה רק תירוץ.

  30. https://www.jdn.co.il/articles-and-opinions/1537876/

    בנט יזכר בהיסטוריה כנבל הגדול בתולדות המדינה / דוד ברמן
    מערכת JDN
    י״ט בסיון תשפ״א – 30.05.21 11:01

    בנט אולי יתהדר בתואר ראש ממשלה, אבל זה יהיה תואר קלון וגנאי • פוליטית בוודאי הוא יהיה לגמרי גמור, לא ישאר לו חצי מנדט. איש לא יקנה ממנו מכונית משומשת יותר ולא יאמין לרבע מילה שלו

    כי כל בעיותיה של המדינה, בטחונית, אזרחית-יהודית, גלומים בשערוריית בגץ. חבורה שמאלנית קיצונית שלא נבחרת, חטפה את סמכויותיה בברוטליות, תוך מניעת כל תיקון באמצעות הליכת אימים תמידית על הדרג הפוליטי המעט שנשאר, באמצעות מוחזקי גרון כמנדלבליט, שאין לו ברירה אלא לשתף פעולה מלא עם החונטה, להאשים את ביבי בתיקים הזויים. הם האסון של המדינה בכל התחומים.

    המצב הביטחוני בכי רע, חיים פה על ניסים גלויים מהפוגה להפוגה מסבב לסבב, ואם לא יורידו את הכבלים המשפטיים סופנו מר. זה הבעיה הגדולה שמונע את צה"ל לעשות את העבודה כמו שצריך, בלי הקשי בגג, ובלי בגץ ובלי בצלם. כי צבא משותק לעולם לא ינצח.

    ומבחינה פנימית, כבר ככה מסתננים ורפורמים אוכלים את יהדותה של מדינה, הורסים כל חלקה טובה מבפנים, כעת תהליך זה יואץ עשרות מונים, מדינת כל אזרחיה פשוט בפתח, ותפורר את המדינה מבפנים לחלוטין. אם תושבי המדינה לא יהודים במסה קריטית, זה הסוף. אין שום שום סיבה להילחם בשכונה מטורפת זו אם לא כי מדובר במדינה יהודית. ולשם חותרים כל ארגוני ההתבוללות הללו.

    הרפורמים מאז ומתמיד היו אנטי ציונים חריפים, וכל עניינם בשנים האחרונות במדינה הוא אך ורק לתכלית הנ"ל. וכמובן על מסתנני אפריקה לא צריך להרחיב.

    ואני כבר לא מדבר על הציבור החרדי ועולם תורה, שעם קלגס כמו ליברמן על השיבר, צופה לנו חורבן גדול. ולא יהיה שום בגץ ושום שמגץ "שיגן על המיעוט" אדרבה הם חושבים בדיוק כמוהו, רק בשפה מעונבת, ולא כפרובוסלבי גס רוח עם שפת המזבלות שלו. אבל היינה הך.

    אבל בנט-שקד-סער יקירי, הסוף כבר כתוב מראש: זה יגמר רע מאוד, ומפח נפש קשה מנשוא. אתם כעת באופוריה, מרחפים בדמיונות, אבל במציאות הקשה לא תצליחו להזיז מהדק בלי אישור השמאל, ומי מדבר להרתיע את הטרוריסטים מכל העולם ומתוך ישראל עם מפלגה ערבית בממשלה, ומפלגות שונאי עמם ועצמם כמו מרץ ועבודה. זה יתפוצץ לעם בפרצוף יום יום דקה דקה עד שלא תוכלו יותר. איזה חכם הרואה את הנולד.

    וגם בלי לדעת מה יעלה בגורל הממשלה הזו, כמה זמן היא תחזיק מעמד, מה יהיו ביצועיה, בנט ישאר שרוף בציבור היהודי לעולמי ועד, ויכנס כדף שחור בהיסטוריה היהודית, כמי שמכר פשוט את נפשו. בנט אולי יתהדר בתואר ראש ממשלה, אבל זה יהיה תואר קלון וגנאי, פוליטית בוודאי הוא יהיה לגמרי גמור, לא ישאר לו חצי מנדט. איש לא יקנה ממנו מכונית משומשת יותר ולא יאמין לרבע מילה שלו.

    הוא רואה רק את הטווח הקצר, מסתנוור, ועיוור על איך העתיד יראה ויזכור אותו. האיש פשוט מתאבד בעיניים פקוחות, בשביל כבוד ותואר מדומה.

    ושקד וסער, אפילו תואר ריק וחלול לא. בנט הערמומי, הסחטן והנבל הגדול בתולדות המדינה עם 6 מנדטים מקבל תואר רה"מ, תופס בשביל כך טרמפ על גבכם, וישתמש ויזרק כמו שעשה בבית היהודי. אבל אתם תשארו סתם פיסקה אפלה ושחורה, כסתם עוד כמה ליטרים של נפט, שסייעו לשרוף את המדינה הזו מבפנים ומבחוץ.

    ההיסטוריה לא תסלח לכם. אתם עושים את טעות חייכם אין לאף אדם שפוי צל צילו של ספק שעוד תצטערו אליה רבות.

  31. פעם הבאה – שביבי יתן לסער תפקיד משמעותי
    פעם הבאה – שביבי לא יאמר בפומבי שבנט שר ביטחון
    רק כדי לחסום את לפיד – ושבעצם הוא לא שווה כלום
    ופעם הבאה – ששקד רוצה להירשם לליכוד – שלא יפריעו לה.
    אי אפשר לריב עם כולם ולהתפלא שלא אוהבים אותך.
    חבל, כי לביבי המון השגים והוא ראש ממשלה מצויין.

    1. סער-האיש שההישגים היחידים שלו זה הרס הועדה למינוי שופטים ופיצול הימין באמצע משבר חוקתי.
      שקד-הגנה על היועמ״ש ורות דוד והפקרת מנחם פשיטיצקי, קידום חוק ישראל היום, פיצול הימין באמצע משבר ומניעת הסכמים שיצילו את הקולות של זהות ועוצמה יהודית ואפסהישגים לימין.
      בנט, בפני עצמו הוא טוב אבל הוא מתעקש לקשור את גורלו בשקד.

      תכלס צודקים מתפקדי הליכוד(כן, זה ממש לא ביבי עצמו) שלא רוצים אותם.

  32. אתה רציני ? אפילו במכירת חיסול אף אחד לא ישלם על מדינת-הגרוטאה האוסט-יודנראטית הגיב:

    ולו היית קצת משכיל, אז גם היית יודע שסופה של מדינה, תמיד מאופיין בהצעת אזרחות-שוויונית לכל אלו שהובאו אליה מתחילה כמשרתים. וזה בדיוק מה שיקרה כעת.
    ברוך שפטרנו מעוד פרויקט מזרח-אירופאי כושל
    בטח מחיר הפופקורן במדמנה המקומית ירקיע שחקים
    כי ההצגה הכי טובה מתחילה כעת

  33. אל תדאגו. כשנתחיל לשלם מחיר דמים, הם והתקשורת שלהם ימצאו מישהו בימין להאשים אותו. הם והכוונות שלהם ישארו טהורים לעד בספרי ההסטוריה המשוכתבים. הם יודעים את זה ובגלל זה לא אכפת להם. זאת גם הסיבה שבוועדות החקירה יושבים תמיד שמאלנים. הפעם היחידה שלקחו איזושהי אחריות בשמאל, זה היה במלחמת יום כיפור וגם אז הם דאגו לזרוק את דדו מתחת לגלגלי האוטובוס כשהאחראים האמיתיים יצאו מזה כמעט ללא פגע.

  34. הישגי הימיןרשימה חלקית
    החמאס הפך למגן ירושלים
    הערבים בישראל מופלים ואלימים ( גם אם אין תתעקש שאין קשר בין הדברים)
    ישראל ראשונה במדינות המפותחות בפערים חברתיים
    מקום חמישים פלוס מינוס בדרוג הישגים של התלמידים
    מקום ראשון בפקקי תנועה והפוך באיכות תחבורה ציבורית של חמישה ימים בשבוע.
    למנות עוד הישגים?
    מזל שבמבצע האחרון לא היו טילים מדובאי כי איתה יש שלום.

    1. כל דבר טוב יותר, מרצח ישראלים ע"י חמולתך, עבור פרסים מאוסלו.

    2. הישגי הימין:
      -החמאס הפך למגן ירושלים במקום ארגונים קיצוניים יותר(לפתח אין כח אמיתי).
      -מערכת המשפט(בתמיכת סער, שקד וניסנקורן) מנעה גירוש מסתננים לא חוקיים ולקיחת אחריות במגזר הערבי והבדואי שהפער בינם לבין הישראלים מוריד את ציון ישראל בפערים חברתיים וביכולת תלמידים. ובכל זאת הימין עורר מודעות לבעיית מערכת המשפט ואולי בקרוב ישיג מנדט לעשות משהו.
      -אגב, מתי לאחרונה היה שר חינוך מהימין(לגלנט לא היתה באמת מערכת חינוך לנהל אז הוא לא נחשב)?!
      -ישראל הגדילה משמעותית את כמות כלי הרכב לאזרח!!! זה אומר רק כמה האזרח הממוצע יכול להרשות לעצמו!
      -ישראל שמרה על זהותה היהודית בתחום התחבורה הציבורית(בין השאר) למול לחצים קשים.
      -השגנו שורת הסכמי שלום שתורמים הן כלכלית, הן מבחינת הצבעות באו״ם והן מבחינת שינוי תפיסה שפותח אופציות חשובות לעתידנו.
      למנות עוד הישגים?

  35. תפנו אצבע מאשימה ….רק לביבי !!!
    לולא שלטון הדיקטטורי שלא…זה לא היה קורה
    ואגב…אני נזכר בהפחדות כאשר בגין נבחר !!!

  36. מתן כהנא שאלה: קצין בחיל האויר ששיקר לחייליו מה דינו??? ומה יש לך לומר היום לכל אלה שבחרו בך???

  37. את מכירת החיסול החל בנימין נתניהו שפירק את יסודותיה של מדינת ישראל וגרם למשבר הגדול בתולדותיה. אני מקווה שרשימת השינוי תתקן חלק מהקלקולים שמשאיר אחריו ראש הממשלה ותמנע קלקולים נוספים שהיו צפויים אם נתניהו היה ממשים להיאחז בקרנות המזבח.

    1. תודה שעדכנת אותנו בעמדת החמאס בנושא 🙂

  38. יש כאן תגובות שהן בגדר הסתה וקריאה למרד.
    הייתי מצפה שמי שרואה בממלכה קדושה לא יתן במה לקריאות כאלו.
    או עד שלא ירצח פה שוב פוליטיקאי לא תרגעו עם ההסתה הפרועה? וגם אז זה יהיה באשמת השמאל, נכון?

    1. אם חיי אדם היו חשובים לך כ-0.0000000000000000000000000000000001% ממה שאתה מתיימר בתגובתך,

      היית חושב קודם כל על חיי הישראלים שירצחו ע"י ממשלה שתקדם את חימוש כנופייתו של מכחיש שואה מזדקן מרמאללה וכוללת בתוכה מפלגות שרואות פסול בכל פעולה של צה"ל (על הנייר הן לא רואות, רק כאשר צה"ל בפועל מגן על ישראל – הם רצים לגולדסטון להמציא שהחיילים הכינו מצות מילדים נוצרים).

      כיוון שערך חיי אדם, כלל לא מוגבל לפוליטיקאים ועצם העובדה שאתה מגביל (!!!) אותו לכך, מוכיח שאין בעיניך שום ערך לחיי אדם. זה רק עוד כלי פוליטי בידיך לטפול האשמות למטרות מפלגתך.

    2. טוב, אז לפיך, אחמד, אם חיי אדם חשובים לי – אז כן מרד בממלכה?
      השאלה היא לא אם מורדים בממלכה כשמסכימים עם פעולותיה, אלא אם מורדים בה כשלא מסכימים איתה.

    3. אחמד, שכנעת אותי! עדיף שירצח פוליטיקאי וככה ימנע רצח של רבים אחרים! טיעון מנצח! טיעון מנצח שמוביל בדיוק לרצח רבין, לגולדשטיין, לאברמושי ועוד.

  39. אני שמאלני, יש שיאמרו רדיקלי – אבל תמיד ראיתי בנו עם אחד. שגם אם אנחנו חלוקים, אנחנו באותה סירה ביחד.
    לפי התגובות פה כנראה שטעיתי – מסתבר שאני אנטישמי בכלל ואוטו-אנטישמי בפרט, שונא את המדינה, רוצה שאנשים יהרגו פה וכו' וכו' וכו'.
    חברים, אתם בדבריכם מבהירים חזור והבהר כי אינכם רואים אותנו באותה סירה. אתם רוצים לזרוק אותי מהסירה אם לא אקבל את האידיאולוגיה שלכם. אז חברים, אני אגד לכם מה שאני נוהג לומר למי שלא רוצה אותי – לכו להזדיין! לא רוצים, לא צריך!
    רק בבקשה, לא לבכות בדמעות תנין על השנאה בעם ישראל ונפילת הריבונות בגלל שנאת חינם. וכשהשמאלנים יגידו אפילו חצי ממה שאתם כתבתם – בבקשה לא לטבול עם שרץ על עם אחד. אתם הוצאתם אותנו מהכלל (לא שזה מצליח לכם, פח הזבל ההיסטורי מחכה למששלת ביבי).

    1. להתקרבן אתה יכול בפמפלט של שוקן.

      כאן, אם אתה רוצה להשיג על טענה שנכתבה – צטט את הטענה, כתוב את השגותיך ותן לקוראים של תגובתך להחליט מהי העמדה הסבירה יותר. רוב מוחלט של התגובות לכתבה זו מנומקות (לכל צד יש קיצוניים וגם כאן הם במיעוט מוחלט) ולכן, הסיכוי הסביר יותר שאתה מתרעם על תגובה מנומקת שאינך אוהב את חשיםת האמת על מעשי מפלגתך ו/או נימוקיך החלשים.

      רוצה להשיג על דבריי? כמו שכתבתי, צטט את הנאמר וכתוב את השגותיך והנימוקים. אחרת, כל ההכללות והאשמות אלף שוקן ושוקן שכתבת – רק מוכיחות שהכותבים פה צודקים ולא נוח לך שנחשפו כוונותיך/מעשיך.

    2. אחמד יקירי, ראשית אני התייחסתי לתגובות, לא לכתבה.
      ןצר לי, אינני הולך לעבור עכשיו טוקבק-טוקבק ולצטט לך ממנו דברים מפורשים.
      אם קראת את התגובות ואתה עדיין לא מבין למה לדעתי כך אתם רואים אותי – קנה משקפיים חדשים.

      ולגבי "התקרבנות" וקוזקים נגזלים – הצחקת אותי ויש לי רק דבר לומר: איומי ההסתה של "דנה רון".

    3. קראת כדבריך את התגובות ומצאת בהן שם שלא כתוב באף תגובה חוץ משלך?

      אז כאשר תקבל את התשלום מלפיד על כתיבת נוכליות, קנה כדבריך, משקפיים וקרא על צבי סבג. גם הוא "שמאלני, יש שיאמרו רדיקלי" ולפיכך, אתה אכן יכול לטבול עם כמה שרצים שרק תרצה.

      להתקרבן אתה יכול בפמפלט של שוקן.

    4. אחמד,
      לא הבנתי את השאלה הראשונה… כי במלא תגובות אני כשמאלני מכונה אנטישמי, רוצה שיהודים ימותו, שונא ישראל וכו'. איך אתה מצפה שאני ארגיש כלפי מי שכותב כך?
      אני לא מקבל תשלום מיאיר לפיד. ובינינו? הצחקת אותי, כתבתי שאני שמאל שנחשב רדיקלי, והחלטת שאני תומך בלפיד?? המרחק ביני לבין לפיד ענק…
      בהקשר לצבי סבג, זה בסדר שאנשים חושבים אח ממני, אני מוכן להתווכח על הפרשנות של המציאות, מה שמקומם, הוא איך שחלק מהטוקבקים מציאים אותי ואת שכמותי מהמחנה. אתה רואה את זה כהתקרבנות? זכותך. אני רואה את זה כמאמצים לשמור עלינו כעם אחד ומאוחד. וזה מקור הכאב שהבעתי בתגובה הראשונה.

  40. הממשלה הזו תמיט עלינו חורבן. ממשלת טלאים ושקרים שכל חזונה הוא להעיף את ביבי מבלפור. בלי קווי יסוד, בלי אידאולוגיה. ממשלה לא דמוקרטית שכזאת מעולם לא נראתה. מי שמאמין שהממשלה הזו תהיה ימנית מספר לעצמו סיפורים חסרי שחר. בנט זונח הכל בשביל הכיסא. סער בעל אמביציה אגואיסטית וילדותית לאחר שנים של חתרנות בליכוד. העניין פה הוא לא נתניהו. לא צריך לעשות הכל בשביל להעיף אותו. והם מתכוונים לאפשר לתומכי טרור, לשמאל הרדיקלי, לקבל לגיטימציה ולמחוק את ערכי הימין. נורא ואיום מה שהממשלה הזאת עלולה לגרום.