ארגוני השמאל משחקים באש

ישראלים בשירות האויב: מתן פלג ודב טרכטמן מפרטים את תרומתם של ארגוני השמאל הקיצוני למטרות משטר הטרור הפלסטיני.

מבצע מורכב, צוק איתן (צילום: דובר צה"ל)

במדינת ישראל קיים מתח מובנה בין השאיפה לשמור על אופייה הפתוח, החופשי והתוסס, לבין הצורך לנהוג בקשיחות ולעיתים בסגירות, מול אויביה מחוץ ומבית. ד"ר דן שיפטן, ראש המרכז לחקר הביטחון הלאומי באוניברסיטת חיפה, מכנה את האתגר הזה כניסיון הכרחי לשלב בין אתונה וספרטה. "ישראל חייבת להיות קשוחה ונחרצת מול אויביה…" (ספרטה) "תוך שימור אופייה הדמוקרטי כלפי פנים, כדי שלחיים יהיה טעם בעיני בני תרבות." (אתונה)

ביטוי בולט לקושי הזה, אפשר למצוא בהסבר שהעניק בכיר ארגון הטרור חמאס חסן יוסף, לאבי יששכרוף ועמיתו עמוס הראל בראיון שביצעו עמו לצורך כתיבת ספרם "המלחמה השביעית". יוסף סיפר להם כי "מי שדחף אותנו, מי שעודד אותנו לבצע את פיגועי ההתאבדות היה מחנה השמאל בישראל… אנחנו ניסינו ליצור קרע בתוך העם הישראלי. שבר. וכדי להרחיב את השבר הזה חיפשנו הוכחות לכך שבאמת יש שבר. ההוכחות היו הקריאות אצלכם לסגת מהשטחים, הקריאות לסגת מההתנחלויות, והקריאות לסרב לשרת בשטחים."

כאן כבר חשוב להדגיש, העובדה שקולות תבוסתניים נשמעים בחברה חופשית לא אמורה להפריע בדרך כלל. גם אם הם מתפרשים באופן מוטעה בקרב אויביה כאיתותי שבירה. הרי אין סיבה שישראל תשתיק את עצמה בגלל שהדבר משמח את מבקשי רעתה. כל זאת במידה ומדובר בקולות אותנטיים. בתופעות חברתיות אורגניות ולא בהתרחשויות שספק אם היו מתקיימות אילולא גורם מדינתי זר שילם כדי להעצימם.

אויב מבית במימון פלסטיני

עשר שנים לאחר פרסום ספרם של יששכרוף והראל, ישראל יוצאת למבצע "צוק איתן". במהלך הלחימה מאשרת קרן פלסטינית בשם "מזכירות זכויות האדם והמשפט הבינלאומי" הפועלת במימון ממשלות אירופיות, תקציב מיוחד לשוברים שתיקה כדי שיספק לה עדויות על הפרת החוק הבינלאומי של חיילי צה"ל. אותה קרן ציינה לאחר מכן, כי שילמה לארגון כדי לקבל לפחות עדות שלילית אחת ולטענתה קיבלה 57.

לאחר המבצע הוקמה וועדת שאבס מטעם האו"ם במטרה לחקור האם חיילי צה"ל ביצעו פשעי מלחמה. עם פרסום הדוח גינה חמאס את מסקנותיו בטענה שאינן חריפות מספיק "כי חיילים רבים המזוהים עם הארגון הישראלי 'שוברים שתיקה', אישרו שהתקיימו פקודות כאלו".
אותה קרן אירופית- פלסטינית, העבירה באותה שנה מענקים בסכום של- 3.7 מיליון דולר לאחד עשר ארגונים ישראליים ופלסטיניים כדי שיפעלו גם במזרח ירושלים. הארגונים הישראלים היו בצלם, עדאלה, יש דין, שוברים שתיקה, במקום. בין הארגונים הפלסטיניים היו כאלו המזוהים עם ארגון הטרור "החזית העממית לשחרור פלסטין"- אל חאק, אדאמיר, המרכז הפלסטיני לזכויות אדם ועוד.


אותה קרן אירופית- פלסטינית, העבירה באותה שנה מענקים בסכום של- 3.7 מיליון דולר לאחד עשר ארגונים ישראליים ופלסטיניים


למי שלא זוכר מדובר בשנתיים שבירת המדינה חיה תחת שגרת טרור יומיומית. החל ממאות מקרים של יידוי אבנים וירי זיקוקים ועד עשרות רבות של אירועי דקירה ופיגועיי דריסה. אותם ארגונים פעלו יחד ולחוד באותה תקופה בתחום המשפט והביקורת הקיצונית ביותר נגד ישראל.
האם ניתן להאשים את אותם ארגוני שמאל קיצוני בהסלמת אותה אינתיפאדה ירושלמית? לא צריך להגזים. האם היו גורמים אנטי ישראליים שראו בהם כלי משמעותי במאבק נגדה? כנראה שכן.

אין חדש תחת השמש

בנוגע לפרעות תשפ"א ומבצע "שומר החומות", עולות תהיות דומות. אומנם סבבי אלימות בהר הבית ומזרח ירושלים אינם דבר חדש, אבל לשמוע את הארכי מחבל העזתי מוחמד דף מאיים בקולו כי "אם לא תיעצר התוקפנות נגד הפלסטינים בשכונת שייח ג'ראח ישראל תשלם על כך מחיר יקר," וכן לירות לעברה לאחר מכן טילים, זה כבר אירוע חסר תקדים.

האם מוחמד דף היה מזכיר את שכונת שייח' ג'ראח בטרם ירה על ירושלים, אילולא השכונה הפכה לסמל? ברור שלא. האם קיים סיכוי סביר שמי שיצר את ההילה הלאומנית סביב השכונה הם ארגוני השמאל הקיצוני? קשה לפסול את ההנחה הזו על הסף.

בוודאי שלא כאשר תקציבי הארגונים העוסקים בירושלים עלה משמעותית בשנים האחרונות. ניקח שתי דוגמאות בולטות לצורך העניין. רוב התקציב הייעודי שמקבל ארגון "שלום עכשיו" ממשלות זרות הוא בדרך כלל על "פרויקט מעקב התנחלויות". אבל בשנת 2020 קיבל הארגון יותר מרבע מיליון שקל מקרנות ממשל גרמניות לפעילות משפטית וציבורית מיוחדת בירושלים. אם ניקח את עמוד הפייסבוק בעברית של הארגון, בתור מקרה בוחן המשקף את הנושאים העומדים בראש מעייניו, נראה שהשפעת התקציב הייעודי מגרמניה לא איחרה לבוא.


לא יתכן שגורמים מדינתיים זרים, ישלמו לארגוני תעמולה מקומיים כדי שאלו יעצימו סכסוכים


בין ינואר למאי 2021 (החודשים שקדמו למבצע "שומר החומות" והחודש בו התקיים) "שלום עכשיו" פרסמו 203 פוסטים. מתוכם 110 (יותר מחצי) עסקו בירושלים, בעיקר בסוגיות סילוואן ושייח ג'ראח. מתוך אותם פוסטים כ-39 היו הזמנות להפגנות ולסיורים מתוקשרים בשכונה. כדאי להבין את ההבדל. במהלך שנת 2018, עת הועברה שגרירות ארה"ב לירושלים, תוך סערה משמעותית בעזה ובירושלים גם יחד, ותוך מתח עצום ברחבי העיר בין יהודים וערבים, פרסם הארגון אותה שנה רק 17 פוסטים על ירושלים.

בנוסף לשלום עכשיו אפשר לקחת גם את ארגון השמאל הקיצוני "עיר עמים" המתמקד בירושלים דרך קבע. ארגון אשר בחודשים שקדמו למבצע "שומר החומות" העצים באינטנסיביות את סוגיית שייח ג'ראח ברשת ובשטח. תקציב פעילות הארגון היה בשנת 2014- 2.7 מיליון שקל. בשנת 2017 כבר חצה את 3 המיליון. בשנת 2018 מחזור הפעילות הגיע ל-4.1 מיליון שקל. בשנת 2019 4.8 מיליון. הנתונים לשנת 2020 טרם פורסמו. אם ככה זה ריווחי להתסיס בירושלים.

לסיכום. לא יהיה נכון להאשים את ארגוני השמאל הקיצוני בעידוד טרור וגם לא בהבערה יזומה של השטח. רחוק מכך. גם לא צרכים לדרוש להוציאם מן החוק. מה שכן צריך לעשות זה לטפל במממנים שלהם. לא יתכן שגורמים מדינתיים זרים, ישלמו לארגוני תעמולה מקומיים כדי שאלו יעצימו סכסוכים נסבלים וקטנים יחסית, לרמה של סמלים לאומניים העלולים להוביל למשברים אלימים.

שהאירופאים ישחקו באש אצלם בחצר. לא אצלנו בבית.

מתן פלג הוא יו"ר תנועת "אם תרצו", דב טרכטמן, הוא ראש מחלקת הדיגיטל בתנועת "אם תרצו".


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

  

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

17 תגובות למאמר

  1. דיקטטורה בולשביקית שיפוטית קומוניסטית אנטישמית לא מחליפים בקלפי…
    רק בהתקוממות עממית ומהפכה אזרחית!

    הגיע הזמן שמיליוני יהודים יעלו על בית המשפט וכל המשרדים של אירגוני השמאל(הסוכנים הזרים)!

    תומאס ג’פרסון: “כשהממשלה חוששת מהעם, יש חירות. כשהעם חושש מהממשלה, יש עריצות.”
    וולטייר: “אם אתה רוצה לדעת מי שולט בך, תסתכל על מי אסור לך לבקר.”
    תומאס ג’פרסון: “כאשר עוול הופך לחוק, ההתנגדות הופכת לחובה.”

  2. "לסיכום. לא יהיה נכון להאשים את ארגוני השמאל הקיצוני בעידוד טרור וגם לא בהבערה יזומה של השטח. רחוק מכך."-למה??????????
    אתם עצמכם הבאתם את דבריו של חסן יוסף על חשיבות ארגוני השמאל למוטיבציה ולאסטרטגיה של הטרור הפלסתיני. הרי שהתנהלות השמאל הקיצוני(אני בספק אם 'שלום עכשיו' וכמה מהארגונים האחרים שהוזכרו נחשבים קיצוניים אבל שיהיה) עומדת בהגדרה של המרדה והסתה לאלימות. בדיוק בשביל זה קיימים המגבלות הללו על חופש הביטוי בחוק.
    אנחנו חיים במדינה שבה סותמים פיות של אנשים שהעליבו אזרחים בודדים שלא היו חייבים להקשיב/לקרוא ולפעמים גם ידעו לאן הם נכנסים(מי שקורא משהו שאיתמר בן-גביר כתב או מקשיב למשהו שהוא אמר יודע בדיוק איזה אדם מולו ולכן לא יכול לטעון כלום נגדו). אז בטח שצריך להשתיק מי שפוגע במיליוני אזרחים ולא משאיר להם דרך להגן על עצמם.
    אתם מנסים לתלות את העניין בכסף האירופי אבל מודים ששוברים שתיקה סיפקו 56 עדויות בחינם(הם היו יכולים להעביר עדות אחד ומסר של: "יש לנו עוד עדויות אבל זה יעלה לכם כסף")-איך זה מסתדר ביחד?
    והאם זה נעשה בתום לב? אתם מודים שבתקופה שלפני ההתפרעויות ומבצע 'שומר החומות' ארגוני השמאל פרסמו כמות חריגה של חומר בנושא ירושלים. היות ולא קרה שום דבר רלוונטי בישראל ברור שזה לא בתגובה למשהו אז למה פתאום להעלות את זה? וזה לא שהם לא יודעים מה תהיה התגובה. אנחנו מדברים על הפלסתינים, אנשים כל כך חמומי מח שהם התחילו את האינתיפאדה הראשונה כי שר אמר שהוא יעלה להר הבית. אין ספק שארגוני השמאל מודעים לפיגועים שיבואו בעקבות התנהלותם ומתעקשים להמשיך.
    ודאי שמקורות המימון בעיתים וצריך להילחם בהם בל הארגונים אינם צדיקים.

    1. מה אתה רוצה, שיאשימו את כותב המאמר בהסתה? אז הוא סייג בסוף ליתר בטחון, אחלה

    2. מה שמתן רוצה לומר במילים הכי פשוטות שחובה הראשונה של כל מי שמתנגד לטרור היא קודם כול לייבש את נתיב הכסף. ללא הכסף שזורם אליהם כל הארגונים והעמותות יתייבשו מעצמן. כך גם הטרור הערבי וביו"ש, החמאסי בעזה, החיזבאללה בלבנון, האיראני במזה"ת.
      הטרור במקרה שלנו פועל בתנועת מלקחיים: מהצד האחד יש את העמותות/הארגונים שמספקים את הבסיס הנרטיבי-המוסרני האידאולוגי כביכול שמטרתם ביסוס והעמקת השיח המורליסטי ברשתות ובתקשורת של הזכויות-המוסר-האנטי-גזענות והכאילו אפרטהייד ומהצד השני באים פעילי הטרור בשטח מהצד הערבי המבעירים את השטח, כמו גם מפגיני השטח האנרכיסטים ופעילי ה"זכויות" שמטרידים את החיילים, את תושבי יו"ש היהודים וכו'
      כול זה מצריך מכונה משומנת של מימון. בעוד שהרש"פ הזוכה לזרם של מימון ממקורות מגוונים בעולם משלם באופן הכי גלוי תמורת טרור ורצח יהודים , הארגונים והעמותות המתכסים בשלל שמות יצירתיים זוכים למימון הולך ומתעצם תמורת פעילות מחתרתית שנועדה לפלג את הליכוד החברתי היהודי ולייצר בלקניזציה. כעת מפלגות ה"רק לא ביבי" יישמו את השיטה הזו גם בשדה של המאבק הפוליטי שלהם כשהם מפלגים את ציבור מצביעי הימין. הם גם הצליחו במשימתם.

  3. סליחה אבל אני לא מסכים עם המשפטים….
    ״לסיכום. לא יהיה נכון להאשים את ארגוני השמאל הקיצוני בעידוד טרור וגם לא בהבערה יזומה של השטח. רחוק מכך. גם לא צרכים לדרוש להוציאם מן החוק.״

    כן צריך להוציא אותם מחוץ לחוק וכן הם אשמים בעידוד הטרור..
    ״יוסף סיפר להם כי “מי שדחף אותנו, מי שעודד אותנו לבצע את פיגועי ההתאבדות היה מחנה השמאל בישראל״

  4. ארגונים ישראלים אנטישמים במימון ממשלות זרות רק גורמים להעצמת הטרור האיסלמסטי של ארגוני הטרור..הרי כל מטרתם היא לקבל כסף להתעשר..חלאות יהודונאצים מחרבים את מדינת היהודים

  5. מי שמשחק באש זאת מדינת ישראל אשר מתירה לארגונים אלו לפעול בתוכה ללא הפרעה. חיסולם המלא צריך לעמוד בראש סדר העדיפויות של כל ממשלת ימין שתקום שוב בעתיד

  6. יש לקרוא להם בשמם: אירגוני הסמאל. בתלמוד שמו של השטן ומלאך המוות הוא סמאל הגיב:

    מדובר באירגוני השטן שמטרתו החרבה, השמדה ומוות.

  7. השמאל היהודי בישראל ובארה"ב מסכן את שלום כל העולם. הוא שמדריך וותן רעיונות לכל מחריבי האנושות הגיב:

    אין רעים ומסוכנים כמו יהודים רעים. לא קיים.

    כל עשיה וכל מהלך ערבי נגד ישראל נולד במוחם המרושע של יהודים והערבים הם רק המבצעים שלו.

  8. אירגוני השמאל הם חלק מהדיקטטורה של בג"צ. בלעדיה לא היו מתקיימים ומזיקים דקה אחת הגיב:

    לא מדובר באירגוני שמאל. מדובר באירגוני חזית למלחמה במדינה היהודית והכל מאחורי מתרס הגנה של שופטי הדיקטטורה המסוכנת המכנה ברמיה – בג"צ.

    אמר פרופ' מאוטנר שהשמאל שאיבד כוחו בכנסת העתיק פעילותו לבג"צ ומשם מנהל את הפוליטיקה שלו.

    בג"צ מונע הוצאת החלאות האלה אל מחוץ לחוק, חסימת מימון זר ופושע המוזרם באין מפריע וממלא את כיסיהם של כל מי שפועלים נגד המדינה האומללה הזאת עד שתחוסל.

    1. מי זוכר שנשיאת בג"ץ שכנעה אישית את קרן פורד לתרום לקרן החדשה לישראל 20 מליון דולר?

  9. יצרני הטילים המטוסים והנשק לסוגיו יעשו כל מאמץ ,ישיר או עקיף, על מנת לטרפד הסכם שלום באזורנו,כי השלום באזורנו יהיה אסונם.הדיבורים על השלום דרך "תנועות השלום" הממומנות במיוחד על ידי אותן מדינות המייצרות את רוב הנשק, אירופאים, אמריקאים, רוסים, ועוד, הם מס שפתיים הזוי ומגוחך, התקשטויות מילוליות אשר נועדו בסך הכל לכסות על שפיכת הדלק למדורה.על מנת להציל ילדה חולה בת שנה יש לפתוח בהתרמה מתישה, לרכישת מטוס קרב אחד בלבד במאתיים מיליון דולר יש לפתוח בהתרמה ?יש לפתוח בדיון ציבורי :האם ארה"ב עומדת מאחורי המלחמות שיוזמים הערבים על ישראל.ארה"ב היא הכוח המונע מישראל לנצח.מי ינסה את הנשק שלה אם יהיה נצחון ישראלי?ומי יקנה את הנשק שלה אם יהיה נצחון ישראלי.ארה"ב מחרחרת מלחמות ומונעת מישראל לנצח.היא הגורם ההרסני ביותר לבטחון מדינת ישראל.

  10. ישראל מוצפת בזרים ובפולשים מאפריקה,שיולדים פה "דור חדש" לפי רצון ופסיקת בג"צ הגיב:

    ישראל מוצפת בזרים ובפולשים מאפריקה,שיולדים פה "דור חדש".ממשלת ישראל מבצעת פשע נגד ההיסטוריה היהודית.ממשלת ישראל מבצעת פשע נגד ההיסטוריה היהודית. ממשלת ישראל מרחפת בבועה: רבבות זרים וצאצאיהם משתקעים דה-פקטו בישראל, ללא אזרחות פורמלית. שכונות בדרום תל אביב, באילת, באשדוד, בערד ועוד נראות כסלאמס אפריקני פיליפיני. קהילות זרים, שהם לא אזרחים, לא יהודים, לא ישראלים ולא ציונים, הולכות ומתגבשות בסיוע ארגוני "זכויות אדם" וכסף זר: מועדונים, עיתונים, 'ארגוני' עובדים, פעילות משפטית ועוד. הקהילות האלה יקראו בעתיד תיגר על המדינה היהודית. ככה בדיוק זה התחיל עם הערבים לפני 120 שנים.הם באו לעבוד בחקלאות ,בנו אוהל בקצה השדה שהפך לאוהלים, שהפכו לפחונים, שהפכו לכפרים שהפכו לערים שהפכו להיות עצם בגרון.ראו ערך טייבה, קלנסוואה, כל ישובי ואדי ערה ,רוב ישובי הגליל המערבי והגליל העליון.ככלל, הטורקים ששלטו אז בארץ לא העסיקו את הערבים . רק החקלאים היהודים תמיד העדיפו לחסוך לירה בעבודה זולה לייבא ערבים (עובדים זרים) מסוריה, לבנון ומצרים ולמשכן את העתיד של המדינה. עובדה!

  11. אל תחששו מהערבים אלא מהשמאלנים ה"יהודים" החותרים תחתנו.20 אלף אשכנזים הצביעו למפלגות ערביות, רובם לחד"ש.מיעוט אשכנזי קטנטן (אך הולך וגדל) גזען ורווי שנאה למדינה היהודית בשל איבוד ההגמוניה האשכנזית, שם לו כיעד לחסל את המדינה היהודית השנואה עליו.הידעתם כי על צוות "עדאללה" נמנים 2 "יהודים"? עו"ד ארנה כהן ורן שפירא. אל תחששו מהערבים אלא מהשמאלנים האשכנזים.

  12. עונשה של בריטניה שקיבלה מנדט לעזור ליהודים לבנות את מדינתם בכל שטחה של פלשתינה,והם קרעו 80% ממנה על מנת ללקק לנסיך סעודי הגיב:

    עונשה של בריטניה שקיבלה מנדט לעזור ליהודים לבנות את מדינתם
    בכל שטחה של פלשתינה,והם קרעו 80% ממנה על מנת ללקק לנסיך סעודי , ויצרו את ירדן על השטח שהיה מיועד למדינה היהודית,הוא שעתה נמסרת בריטניה לערבים.זאת על מנת שיוכלו הבריטים לחוש בדיוק כיצד חשים היהודים הנגזלים.כך מתבצע הצדק ההיסטורי ולא בידי אדם.

  13. עמותת זוכרות היא ארגון קיצוני ששם לו למטרה את "זכות השיבה" שמשמעותו מחיקת ישראל הדמוקרטית של היום והפיכתה למדינה ערבית מוסלמית הגיב:

    עמותת זוכרות היא ארגון קיצוני ששם לו למטרה את "זכות השיבה" שמשמעותו מחיקת ישראל הדמוקרטית של היום והפיכתה למדינה ערבית מוסלמית.

    העמותה מנצלת לרעה את חופש הביטוי וחותרת תחת יסודות המדינה כדי להשמידה, והכל באיצטלה של מוסריות והומאניות.ולסיום, "תרבות עשירה" לא היתה ולא תהיה. אלו בני נוודים שבאו הנה עקב התהוותה של כלכלה שהחלה להיווצר כאן ב 150 השנה האחרונות עקב גלי העלייה של יהודים לארץ ישראל.
    חג עצמאות שמח!

  14. כאשר יבוטל חוק כבוד האדם וחוק חופש העיסוק,ותפוצל משרת הייעוץ המשפטי,ותעוקר מכוח הכפייה שיש ליועץ הזה הגיב:

    כאשר יבוטל חוק כבוד האדם וחוק חופש העיסוק,ותפוצל משרת הייעוץ המשפטי,ותעוקר מכוח הכפייה שיש ליועץ הזה,יוחזר מנדט השליטה וניהול המדינה לממשלה הנבחרת על ידי הציבור ,ורק אז תוכלנה הרשויות הממשלתיות לפעול בחופשיות על פי הנחיית הממשלה.

    רק אז ישוחרר צה"ל מהצורך לצייד כל חייל בעו"ד על כל כתף,והמדינה תוכל להוציא אל מחוץ לחוק גורמים מזיקים ובוגדים בעליל שמקבלים היום את חסות הבג"ץ להמשך פעילות החיסול שלהם.אירגונים לא ממשלתיים,אנשים,פוליטיקאים ומפלגות החפצות בחיסול ישראל,ופועלות בכיוון.

    כך גם תוכל המדינה לטפל בתקשורת העויינת שמפיצה אנטישמיות והורסת אותה מבפנים על ידי קיעקוע כל המסד הציוני עליה היא בנוייה.

    גם התקשורת הפכה חלק מממשלת הצללים העויינת הפועלת מאחורי חומת הגנה בלתי ניתנת לביקוע של בייניש ובג"צה,באמצעות חוק כבוד האדם שהוא נשק אטומי קטלני נגד מדינת היהודים.

    ללא ביטול חוק כבוד האדם וחוק חופש העיסוק, ביטול שייעשה בחקיקה בכנסת, תוך חשיפה פומבית של מעשה הרמייה בעזרתו הפך חוק שלא קיבל יותר מ 32 אצבעות מתוך 120 לחוקה כביכול,דבר שאין לו אח ורע והא אינו מתקבל על הדעת כלל וכלל,וללא פיצול מישרת היועץ הרועץ, ועיקורו מכוח האינוס שלו על הממשלה הנבחרת ,ימשיכו בג"ץ והיועץ מטעמו לשמש ממשלת על של ישראל, שתאפשר את המשך צונאמי הצפתה בזרים,בגויים,בילדי שב"חים,בערבים המתאחדים עם משפחותיהם דווקא פה,במסתננים מאפריקה הזוכים בעת לידת ילדים לא חוקית פה למענק לידה מכספי הציבור שלנו,באוייבים מטיפי רעל נגד ישראל באקדמיה שלנו,במורים המסיתים ילדים בבתי הספר נגד צה"ל שלנו,באירגונים המכנים את הצבא בו משרתים ילדינו נגד אויבינו-צבא נאצי,ומלמדים על נכבות במקום על יום עצמאותנו אחרי 2000 שנות רדיפות וחיסולים,ולא ניתן יהיה לעצור או לשנות דבר מכל אלה.

    זה סדר הפעולות:

    1.פיצול מישרת היועץ המשפטי לממשלה.

    2.חקיקה שתבטל מיד את חוק כבוד האדם ואת חוק חופש העיסוק באמצעותם עקף בג"ץ את הממשלה והפך עצמו לממשלת על.

    3.חקיקה חדשה שתטפל בתופעת הבגידה על כל היבטיה,ומייצריה.

    נדרש להתחיל!