תכנית השלבים חיה ובועטת

הכנסת והמדינה סוערות סביב חוק איחוד המשפחות, בזמן שהפלסטינים ממשיכים להתקדם בתוכנית העל שלהם להשתלטות על כל שטחי מדינת ישראל

מפת שטחי ABC (צילום: TUBS)

בסוף השבוע התקבצו מפגינים ערבים ואחרים נושאי דגלי פלסטין ברחובות ניו יורק והבהירו בצעקות רמות כי "אין הם מעוניינים בשתי מדינות אלא במדינה אחת"- פלסטינית מהים ועד הנהר.

קריאות אלו אינן חדשות כשלעצמן ונשמעות הן באופן ברור מזה שנים ארוכות במגוון אירועים, מקומות ושפות.
קריאות אלו אינן קריאות סרק חסרות משמעות, הן אינן קריאות מתלהמות שנהוג לקרוא בסוג זה או אחר של הפגנות. מדובר במסר עקבי, ברור ובלתי מתפשר הקורא לשחרר את "פלסטין" מהציונים.

חגיגות בעזה (צילום מסך: טוויטר, לפי סעיף 27א)

אין בכוונתי לסקור את כל היסטורית המאבק על הארץ ושורשי הסכסוך, אלא אציין כי מסר זה עובר כחוט השני בעמדה הערבית של שכנינו ומקבל הוא ביטוי בכתובים ומסמכים רשמיים, בסמלי ארגוני טרור וסממנים לאומיים, בדיבורים ובנאומים וכמובן גם במעשים.

מאז ראשית המאבק על הארץ סרבו מנהיגי הערבים (שלימים יכנו עצמם "פלסטינים") לתכניות החלוקה כמו גם לכל הסדר מדיני משמעותי שהוצע לאחר סבבי הלחימה. גם ממשיכי דרכם של המנהיגים הערבים, מאבות הטרור המודרני, עמדו על סירובם נוכח הצעותיהם הנדיבות עד מאד של אי אילו ראשי ממשלה "אמיצים" בחסות נשיאי ארה"ב ה"תמימים".


אף מנהיג פלסטיני אינו אמיץ מספיק בכדי לוותר לצמיתות על פחות מ-100% מהשטח והדרישות לזכות השיבה


באחד מהמפגשים בהם נכחתי בזמנו, הבהיר לקהל המאזינים יועצו לשעבר של ערפאת ימ"ש כי אף מנהיג פלסטיני אינו אמיץ מספיק בכדי לוותר לצמיתות על פחות מ-100% מהשטח והדרישות לזכות השיבה, כולל לחזרה לבתים שננטשו ב-1948 או 1967. עוד הוסיף ואמר אותו בכיר כי אף מנהיג ערבי לא ירצה להיזכר לדיראון עולם בתולדות עמו בפרט והאומה הערבית ככלל, כמי שוויתר על גרגר אדמה ערבית קדושה ועל זכויות צאן מרעיתו, ליהודים הציונים דווקא.

ההיסטוריה מוכיחה לכל בר דעת כי יש אמת בדברי היועץ ובדרישות ה'ראיס', שהרי ידוע כי מצרים קיבלה את מלוא התמורה עבור הסכם השלום שנחתם עמה- עד גרגר החוף האחרון בטאבה לאחר הליך בוררות בינלאומי שבוצע בשנת 1988; ירדן דרשה וקיבלה את כל השטחים בנהריים שבבקעה וצופר בערבה שהוחכרו למשך 25 שנה לישראל, מאז נחתם הסכם השלום בשנת 1994. אפילו השכנה הקורסת מצפון, למרות שאין עמה הסכם שלום, זכתה כי צה"ל ייסוג בשנת 2000 מרצועת הביטחון בדרום לבנון עד לסנטימטר האחרון של הגבול הבינלאומי היבשתי שכלל הזזת אבני גבול בפיקוח צמוד של משקיפי האו"ם.

לשאלתי את אותו יועץ לשעבר של ה'ראיס'- מה המלצתו אלינו הישראלים לפיכך, ענה הוא ללא היסוס- "יש לכם צבא חזק- תמשיכו להיות חזקים עוד יותר". מבחינתי- לא ייחלתי לקבלת אמירה ברורה, אמיצה וכנה מזו בעת ההיא.

בימים אלו נוכחים אנו שוב ושוב לכוונת הערבים לממש את שאיפתם למדינה אחת בשטח ב"שיטת הסלמי"- נתח אחר נתח, או אם תרצו מימוש "תכנית השלבים" של אש"ף המוכרת גם בשם "תוכנית 10 הנקודות" שהתקבלה בכינוס ה-12 של המועצה הלאומית הפלסטינית ביוני 1974. אין מדובר עוד בדיבורים ריקים או הצהרות כלליות אלא במעשים ברורים, ההופכים את הסיסמאות הנדושות למהלכים טקטיים בעלי משמעות אסטרטגית על מדינת ישראל, בטחונה, דמותה וצביונה.


"אין חלופה לשחרור פלסטין כולה, מהנהר עד הים, לא משנה כמה יימשך הכיבוש"


השיח אודות תכנית השלבים של אש"ף "הורדם" ככל הנראה בכוונת מכוונים משני הצדדים בעשור האחרון, אך כפי שניתן להבין מהכתובים ומהנעשה בשטח המבעבע והרותח, התכנית עודנה תקפה, חיה ובועטת במלוא מובנה. לשם הבהרה די כי אצטט שלושה מבין עשרת סעיפי התכנית הידועה:

סעיף 2 בתוכנית קובע: "הארגון לשחרור פלסטין ינקוט בכל האמצעים, בראש ובראשונה מאבק מזוין, לשחרור טריטוריה פלסטינית, ולהקמת רשות לאומית לוחמת למען העם, על כל חלק מטריטוריה פלסטינית שישוחרר. דבר זה ידרוש שינויים נוספים שיתבטאו במאזן הכוחות לטובת עמנו ומאבקו."

סעיף 4 קובע: "כל צעד בכיוון השחרור הוא צעד למימוש האסטרטגיה של הארגון לשחרור פלסטין להקמת מדינה פלסטינית דמוקרטית, כפי שנקבע בהחלטות הקודמות של המועצה הלאומית הפלסטינית."

סעיף 8 קובע: "ברגע שתוקם, הרשות הלאומית הפלסטינית תפעל לאיחוד המדינות הלוחמות, במטרה להשלמת שחרור כל השטחים הפלסטינים, וכצעד נוסף לאחדות ערבית כוללת."

הביטוי הממשי והמעשי בשטח לכתוב בסעיפי התכנית הזו – גלוי לכל, כל שצריך הוא להבין את ההקשר בהם נעשים הדברים על ידי הערבים ולאיזו תכלית מבחינתם. אציין כי גם לחמאס, המאתגר מזה תקופה את הנהגת הרשות הפלסטינית ואת מדינת ישראל, יש אמנה משלו, שפורסמה באוגוסט 1988 ועודכנה לאחרונה בשנת 2017, בה המטרות הסופיות זהות ומובעות בבירור ללא עידון או סינון, בפשטות וללא תחכום בזו הלשון: "אין חלופה לשחרור פלסטין כולה, מהנהר עד הים, לא משנה כמה יימשך הכיבוש".
ברוח הדברים הללו, עדים אנו בעת האחרונה לרצף פעולות של ערבים באזורים שונים בארץ, בהם מאותגרת הריבונות והמשילות הישראלית דה פקטו מידי יום ביומו.

די כי נזכיר מספר דוגמאות כאי פינויו של המאחז, סליחה- ההתיישבות הלא חוקית של הערבים ב'חאן אל אחמר' הנשכחת, הנושקת לכביש מעלה אדומים – ים המלח. זאת להבדיל מהמאחז היהודי 'אביתר', שעודנו מככב בחדשות נוכח הדרישה לפינויו למרות חשיבותו לשמירת אדמות לאום אסטרטגיות בלב השומרון.


אף מנהיג פלסטיני אינו אמיץ מספיק כדי לוותר לצמיתות על פחות מ-100% מהשטח והדרישות לזכות השיבה


דוגמא נוספת מצויה בהתנחלות המואצת, או שמא ההשתלטות הבלתי חוקית ותפיסת קרקעות המדינה בנגב על ידי משפחות הפזורה הבדואית, בתמיכת אי אלו חברי כנסת ערבים ויהודים, השותפים לקואליציה ולתמיכה בה כיום, שהתנגדו ועודם מתנגדים למתווה פראוור, או כל הסדר אחר למעט השארת הפולשים במקומם.

ראוי לציין אף את דחיית מימוש צו בית המשפט לפינוי הערבים מנכסי היהודים בשכונת שמעון הצדיק, שנכבשו בזמנו על ידי הירדנים ועתה חוזרים לידי בעליהם החוקיים, מפאת החשש להסלמת המאבק האלים המקושר אוטומטית לסיסמא "אל אקצא בסכנה"

עוד נזכיר את אופי המאבק בערים המעורבות ובכפרים הערביים בהם נשמעת הסתה לצד קריאות לאלימות וננקטות פעולות ממשיות לפגיעה ביהודים ובנכסיהם על מנת להבריחם, כפי שנוכחנו בזמן 'מבצע שומר החומות' בערים כעכו, יפו, לוד ועוד. בראש כל אלו עומדת לה ירושלים- בירת ישראל, בה מוגבלת תנועתם החופשית של יהודים חפצי החיים בשכונות מסוימות במזרח העיר וזכויותיהם מוצרות, מחשש להתפרעויות והתנכלויות העלולות להיות קטלניות.

הקריאה הפלסטינית האוטומטית: "אל אקסה בסכנה" (צילום: מארק ניימן, לע"מ)

בנוסף לחשש זה עושים הערבים כמיטב יכולתם בזירה המקומית והבינלאומית בכדי לעכב ולמנוע בנייה והתיישבות יהודית ביהודה, שומרון ובקעת הירדן כמו גם בשכונות מזרח ירושלים. מכתיבים הם הגבלות מחמירות הפוגעות בחופש התנועה, הדת והפולחן לבני כל הדתות בעיר שחוברה לה יחדיו ובהר הבית בפרט. מקום בו משום מה רק ליהודים ה "ריבוניים" ובני דתות ואמונות אחרות – אסורה העלייה החופשית והתפילה לאל המשותף (אלא אם נקרא לו "אללה").
מקום בו רק מי שאינם מוסלמים עוברים בידוק מחמיר של שוטרים עם מגנומטרים ונתונים לפיקוח ובקרת שומרי הווקף, בעוד הערבים המוסלמים הם אלו שבמקום מזלזלים, פורעים, יורים ואף רוצחים!

נדבך אחר המעיד על הרצון לממש את 'תכנית השלבים' קשור לסוגיית 'חוק איחוד המשפחות' או בשמו הרשמי והמלא: "חוק האזרחות והכניסה לישראל (הוראת שעה), התשס"ג-2003".

בימים אלו נדרשת הכנסת לקבל החלטה הנוגעת להארכת תוקף החוק השולל מתן אזרחות ישראלית או תושבות בישראל לערבים תושבי יהודה ושומרון או רצועת עזה, שהם בני זוג של אזרחים ישראלים. מדובר בתיקון לחוק המאורך פעם בשנה, שעומד לפוג בעוד מספר שבועות ועלול להוות 'קרש קפיצה' למימוש זכות השיבה עם זכויות מלאות לזכאים, הלכה למעשה.


מעניין אילו עוד החלטות משמעותיות המשפיעות על ריבונותה, משילותה ודמותה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, ידרשו את תמיכת האופוזיציה


החוק מונח להכרעת הכנסת וגורר ויכוח נוקב בין הקואליציה לאופוזיציה ובין חלק מחברי הקואליציה לבין עצמם, משום שבקואליציה בנו על תמיכת הליכוד שבאופוזיציה, בשל התנגדותה "המפתיעה" של סיעת רע"מ חברת הקואליציה, המהווה משענת קנה רצוץ לכל ממשלה ציונית באשר תהיה. נשמע מורכב? ממש לא! הרי ברור לכל בר דעת שלא ניתן לצפות מחברי הכנסת הערבים ככלל ואלו של מפלגת רע"מ במקרה זה בפרט, לתמיכה בלתי מסתייגת בסיכול נדבכים מהותיים בתכנית השלבים של אש"ף ופגיעה "באינטרס הפלסטיני" בארץ המריבה.

במקום להחליט שאיחוד משפחות ערביות יכול להיעשות בעידוד המדינה בשטחי הרש"פ או ברצועת עזה, לבנון, ירדן או מצרים, אזי בכנסת ישראל מופתעים לכאורה שהשותפים הערבים לקואליציה מתנגדים ובונים על תמיכת האופוזיציה. מעניין לפיכך אילו עוד החלטות משמעותיות המשפיעות על ריבונותה, משילותה ודמותה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, ידרשו את תמיכת האופוזיציה, שעה שתכנית השלבים של אש"ף ונציגיו בכנסת ישראל עודה עומדת על הפרק וקורמת עור וגידים מזה שנים.

דוגמאות אלו ואחרות מצביעות על הדרך בה מתעצבת לה תודעה לאומית פסולה בישראל, המסלילה את דרכה של הממשלה והעם הריבון לכאורה, על דרך המלך לאבדן ההרתעה, הפקרת המשילות והסכנה לריבונות הישראלית בכל חבלי ארץ האבות.

אל”מ במיל׳ טל בראון הוא יועץ אסטרטגי, בעל תואר שני בלימודי צבא וביטחון, ביצע שורת תפקידי פיקוד במגוון יחידות לוחמות, שירת כמג״ד, כמפקד בה״ד ורמ״ח איסוף הקרבי, וחבר בתנועת ׳הביטחוניסטים׳.

עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

  

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

11 תגובות למאמר

  1. מה יותר פשוט לראות מכך שבכל הארץ הערבים בונים בתים בבניה פרטית לא חוקית בגליל, בנגב כידוע,במרכז הארץ בכל הערים המעורבות במיוחד לוד ..בשטחי סי כידוע..במזרח ירושלים…אנו מגיעים למצב בלתי הפיך מיום ליום וזה עוד תחת שלטון הימין…אז תחת שלטון השמאל הדבר רק יקבל את הרשיונות החסרים……….וכל צד יאשים את השני ובאמת שניהם אשמים… ואנו נדחקים יותר ויותר לרצועת חוף צרה שהצפיפות בה מהגבוהות(אני גר בקרית אונו ובכל בקעת אונו נעלמים השדות הירוקים ומוקמים חומות לאורך הכבישים כדי לאפשר בניית מגדלים עד החומות ..ממש תקופת "חומה ומגדל")
    ואנו אנה אנו באים…באמת כאדם דתי חושב אני …בלי וידוי חטאנו פשענו תשובה ותפילה לאבינו שבשמיים באמת אני לא רואה מצב של תשובה טבעית

  2. דיקטטורה בולשביקית שיפוטית קומוניסטית אנטישמית לא מחליפים בקלפי…
    רק בהתקוממות עממית ומהפכה אזרחית!

    הגיע הזמן שמיליוני יהודים יעלו על בית המשפט וכל המשרדים של אירגוני השמאל(הסוכנים הזרים)!

    תומאס ג’פרסון: “כשהממשלה חוששת מהעם, יש חירות. כשהעם חושש מהממשלה, יש עריצות.”
    וולטייר: “אם אתה רוצה לדעת מי שולט בך, תסתכל על מי אסור לך לבקר.”
    תומאס ג’פרסון: “כאשר עוול הופך לחוק, ההתנגדות הופכת לחובה.”

  3. כל עוד אנחנו משתמשים במושג "פלסטינים" (ומסכימים לכנות את הארץ בשם פלסטין) הקללה עומדת בתוקפה הגיב:

    הסבת שמה של ארץ ישראל מפרובינציית יהודה, (דהיינו "ממלכת יהודה"), שנוסדה על ידי נציב סוריה בשנת 6 לספירה, ל"פרובינקיה סוריה פלשתינה", בשנת 135, לאחר דיכוי מרד בר כוכבא היתה עדות ל"קלקלתו" – מונח שבו השתמשו חז"ל לתאור החרבת כל עצי הפרי, שבוצעה על ידי אדריאנוס בארץ יהודה. הקיסר סבר כי שינוי השם והחרבת הארץ יחד עם הגליית כל תושביה היהודים מאזור יהודה, תגרום ניתוק הקשר בין היהודים לארצם…

    גם הערבים יודעים את האמת, כלומר ש"פלסטין" הוא שם שהומצא לאזור אותו דורשים היהודים. בהזדמנויות שונות מצוטטים מנהיגים ערבים שונים, כולל אנשי אש"ף ויאסר ערפאת בראשם, הטוענים שהמושג "עם פלסטיני" הוא כלי נשק במלחמה נגד קיום מדינת ישראל (ראה ציטוטים).

    כל עוד אנחנו משתמשים במושג "פלסטינים" (ומסכימים לכנות את הארץ בשם פלסטין) הקללה עומדת בתוקפה ואנחנו במו ידינו נותנים נשק הסברתי ביד אויבינו להשמידנו.

  4. הגיע הזמן להגיד לאזרחי המדינה את כל האמת. ממשלות ישראל לדורותיהן נכשלו כישלון חרוץ בטיפול בערביי ישראל ובטיפול בבדואים הגיב:

    הגיע הזמן להגיד לאזרחי המדינה את כל האמת. ממשלות ישראל לדורותיהן נכשלו כישלון חרוץ בטיפול בערביי ישראל ובטיפול בבדואים. אנחנו לימדנו אותם שלהם הכל מותר, "תודה מיוחדת" למערכת אכיפת החוק לרבות משטרת ישראל וביהמ"ש העליון.

    מומלץ לכולם לחפש בגוגל את "חוק האבן" ולהבין זאת אחת ולתמיד. מאמר שהתפרסם לפני כתשע שנים ומאוד אקטואלי לימים אלה, ובמיוחד בימים אלו. מומלץ לכולם לחפש, לקרוא ואפילו להפיץ את המאמר!!! וזאת על מנת שאולי זה יפתח את עיני כאלה שמסרבים לראות ולהבין את המציאות הקשה שבה אנחנו נמצאים. הכישלונות הם לא רק של המנהיגות לדורותיה, אלא גם של מערכות אכיפת החוק על כל שלוחותיהן כולל בתי המשפט והמשטרה. חוק חייב להיעשות בכל מקום במדינת ישראל כולל בנגב ובגליל, בלי התחשבות בסוג המגזר. "כולם שווים בפני החוק". לא ברור למה זה לא כך במדינת ישראל, אלא אם נרצה להיות "רפובליקת בננות" שהכל אצלה עקום, ואלא אם לשופטים יש אג'נדה מאוד ברורה – "מדינת כל אזרחיה" ואחריהם המבול.

    בעיני מיותר ולא חכם להשקיע במגזר 15 מיליארד ש"ח. הם ימשיכו לבחור "ברשימה המשותפת", הם ימשיכו לכאורה לרמות בקלפיות ולאף אחד אין את האומץ לעצור בעדם, כמו שלכאורה הם מרמים בבחינות הבגרות. הבעיה היא שהם מתקבלים לטכניון בעזרת אותה מרמה לכאורה, וזאת על חשבון בוגרינו וחיילינו. הם ימשיכו להיות לכאורה גיס חמישי, וימשיכו לדבר על הכיבוש ועל היותם פלסטינים. ככל שנעשה ניסיונות להתקרב אליהם ולהפוך אותם לאזרחים מן השורה כך הם ימשיכו לשנוא אותנו. לצערי זה באופי שלהם. לי אישית אין אמון בהם. לאחרונה שמענו "התנצלות" של אהוד ברק כלפי המגזר הערבי עקב מאורעות 2000. רק להזכיר למי ששכח שבמאורעות אלה אלפי אזרחים יהודים היו בסכנת חיים ובפוגרום.

  5. אנחנו נהפוך למגינת מיעוטים
    בה המיעוטים ירעו לרוב היהודי
    כשהמשטרה לא תתערב
    אלא אף תמנע מהיהודים להתגונן
    לא רק שלא תציל את היהודים אלא
    אף תמנע מהיהודים להתגונן
    זה משטר המנדט היהודי
    הערבים בסופו של דבר יטבחו ביהודי הארץ
    ורק התקוממות העם בסיוע שוטרים נאמנים
    וחיילים נאמנים לעם אז העם ינצח
    הממסד שותק ומתכחש למציאות
    ואף פועל לסכל כל שינוי בשטח
    ועל זה נאמר
    כי נמכרנו אני ועמי

    1. זה יודנראט יהודי כמו ההוא שהסגיר את היהודים למשלוחים הגיב:

      זו לא ממשלה ואין לנו כבר מדינה. ובטח לא מדינת יהודים.

      המדינה איננה יותר ואם תרצו בה בחזרה תצטרכו לקום ולהלחם עליה מחדש ומהיסוד.

      אחרת אין לנו מדינה כי מה שזה עכשיו זה לא מדינה בכלל.

      זה עם בשלטון בג"צ.

  6. יום אחד לבנים של "ישראל השנייה" שברוב רובם מזרחים ומסורתיים ייפול האסימון שבעצם הם אלה שמתגייסים לגולני , גבעתי , שריון ותומכי לחימה אחרים ,מנוצלים בכך שהם שומרים על ההון של ״ישראל הראשונה״ ועל האינטרסים שלהם.

    יום אחד זה יקרה , האמינו לי שהבנים יבינו שעדיף להיות פרקטיים ולא מתאבדים על משהו לא שלהם.

  7. סליחה כבודו , מה זה שטחי הרש"פ ורצועת עזה ? חייבים להחיל את ריבונות מדינת ישראל לפחות על כל החלק המערבי של ארץ ישראל , להפסיק להשתמש בטרמנולוגיית אוסלו הארורה , תושבים ערבים של אזורים אלו יהיו זכאים לתושבות הכוללת זכויות אדם מלאות בכפוף להיותם שומרי חוק והתנעותם מכל פעולה מכל סוג נגד המדינה ,חתרנות וטרור מכל סוג יטופלו בצורה הקשה והמרתיעה ביותר עם עונשי מוות וגירושים נרחבים , יש לשקול סל עזרה למי שיהיה מעוניין להגר , אשר לא עבר על החוק , זכויות אדם הכוונה ללא ביטוח לאומי שכשמו כך הוא צריך להיות , במסלול לקבלת אזרחות תוצרך נאמנות מוחלטת למדינת עם ישראל כולל שירות לאומי צבאי או אזרחי , יש להחיל כללים אלו בכל א"י הריבונית , כל האזרחים הערבים והיהודים יחזירו את תעודת הזהות וזאת תוחזר להם על פי הכללים הנ"ל לאחר השבעת נאמנות למדינה כנהוג בארה"ב. גם הזכאות לקבלת ביטוח לאומי , משרות ציבוריות , לבחור או להבחר וכל זכויות האזרחות יבחנו וינתנו מחדש לכולם , חייבים להפסיק את האבסורד שבו רבים מאוד מהציבור הערבי נהנים מכל מנעמי האזרחות במדינת ישראל כאשר נאמנותם ושאיפתם היא שהמדינה הזאת תחדל להתקיים ממילא את ההבדל המלאכותי בין ערביי 48 לערביי 67 אנחנו בעצמנו יוצרים מבחינת רובם הם עם אחד שאם לא כן לא הייתה את ה"בעייה" שהחוק הזה בא לפתור , שכל האמור למעלה מייתר אותו

  8. "אוי לי מיוצרי ואוי לי מיצרי"!!!!!
    מן הפח אל הפחת!!!!
    ההפקרות והמשילות החסרה,שמהן נהנו רוצחינו,בבחינת"הזוכים מן ההפקר"תימשכנה וביתר שאת בממשלת
    "השינוי"ואם בממשלה הקודמת נבעה ההפקרות מ"ימין"שלא יודע למשול.הרי שההפקרות בממשלה הנוכחית
    מונעת מאידיאולוגיה של "השמאלנים" שעבורם חבלי יהודה ושומרון הם"שטחים כבושים" והערים עכו,לוד,
    חיפה ,עכו ורמלה הן ערים ערביות ,שיהודים לא צריכים לגור בהן.ובנוסף קיימות המחויבויות ל"אוהב ישראל" הגדול מנסור עבאס.כך שכאשר מתן כהנא,אומר:"האידיאולוגיה אינה חשובה כרגע,אלא ההרגעה",שותפיו מ"השמאל הקיצוני"אינם מוכנים לוותר אף לרגע על"האידיאולוגיה",שאינה מכירה בצדקת דרכנו ובזכות עם ישראל על ארצו,ארץ ישראל.
    בעוד היהודים אוחזים זה בגרונו של זה וגורמים ועלולים לגרום לאסון,הגרוע מאסון אוסלו,כפי שהיה בכל ההיסטורייה של העם היהודי,הזרים רוצחינו וצוררינו מקדמים תכניותיהם להשתלטות על ארץ ישראל כולה,ללא הסכמים עם היאהוד.

  9. התארגנות בקבוצות להגנה עצמית יהודית בסגנון ה'שומר החדש' היא הכרחית. אני לא רואה את הבנייה הערבית המטורפת כנקודת אל-חזור, זה ניתן לתיקון בדרכים דמוקרטיות ואחרות. מה שכן מאד מסוכן זה השיבוט התודעתי של מליוני יהודים בתוך ארצם.