ציר הרשע

אסתר שניאורסון גרי על התקבצותם של גורמים רבים יחד לתוך תנועה מסוכנת שמאיימת על עצם קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית-חופשיה

הממשלה ה 36 (צילום: צילום אריה לייב אברמס)

מה הוא 'רֶשַׁע,' ומי הוא רָשָׁע? מדוע נאמר 'אוי לרשע ואוי לשכנו', האם בגלל פגיעתו הרעה והרבה של הרשע שמשליך גם על האחר? האם זו התנהגות ורצון שתכליתה רק להזיק? האם זה אדם שעוסק כל היום בהיבטים שליליים על האחר שאיננו מחוגו, מפלגתו, ומתכנן איך להרע לו? האמת, שציר הרשע מתנהל לפנינו מידי יום וכולל את אותם אלמנטים נבחרים ובלתי נבחרים , אלה שהשתלטו על כל מוקדי הכוח ובידיהם עודף עוצמה וטרור, על הסימביוזה שהפכה לנורמה בין פרקליטות, תקשורת, משטרה, יועמ"ש, פקידות. תהליך המתרחש ומסלים כבר שלושה עשורים ויותר, ואני תמהה, מה ניתן לעשות, מלבד לכתוב מאמרים ולדבר נגדם בתקשורת הימנית?

הרי אנו רואים את המתרחש ולא מסוגלים לעצור בעד זה, מה עוד, שפתאום אנשים שכביכול 'משלנו' טסו במנהרת הזמן וחברו ביום אחד, לשמאל ולערבים, בהרדימם את ההמון. איך אפשר להתגבר על חסרי כל שמץ של מצפון אלה העושים את פגיעתם בנפש חפצה? או כדברי א. לנין :"האמת שוב איננה באופנה. השקר המיטיב לשרת את המטרה הוא לגיטימי לכול דבר ועניין".

המטרה של הימין מכאן ולהבא חייבת להיות חתירה אל השלטון והשתלטות עליו, אבל הפעם באופן אחר. אגרסיבי ולא ממלכתי, שתלטני ולא דמוקרטי, הלאה מחוקי המרקיז מקווינסברי המתאר משחק הוגן, יש להשיל את הכפפות ולהתחיל לנקות את האורוות דבר שלא התבצע לפני ארבעים שנה. להכיר ולהבין את תורת המשחקים של השמאל: הולכת שולל, רמייה, שינוי כללים באמצע, אחיזת עיניים, אלה החרב והחנית הטבולים ברעל ובארס ,שהם מפעילים מאז ומתמיד.

וכשיגיע לידינו, אסור לתת להם לנצח. אמנם הם מיד ישברו את הכלים, הם ישתוללו, יפעילו את כל צווי שמונה, יגבירו את שטיפת המוח באמצעות מסרים פרוגרסיביים ומהונדסים, הקצבייה אליה מוזמן מפעם לפעם איש ימין, תנסה 'לשחוט' כמה שיותר, ללגלג, להגחיך, להטיל אשם ביריב אידיאולוגי ע"י הפיכתו לקריקטורה. שיטה ידועה בה עשו שימוש גבלס וז'דנוב והיא נס לרגלי השמאלן. הבא נתון מדברי היריב, הוצא אותו מהקשרו, הפוך אותו לבדיחה ולעג לבדיחה שיצרת במו ידייך. והצופים לרוב מפקידים את מוחם למהנדסי התודעה וזה מתבצע בכול התוכניות כולל אלה של הילדים והנוער. אבל להניח להם שיעשו זאת ללא ברווזים במטווח מהימין, אין להגיע לאולפניהם, שיניפו בעצמם את הידיים, דנה מול רינה.


א. לנין :"האמת שוב איננה באופנה. השקר המיטיב לשרת את המטרה הוא לגיטימי לכול דבר ועניין"


נתחיל בין המערכת המושחתת של משטרה ופרקליטות. התקשורת תלויה באופן מוחלט במשטרה ובפרקליטות. העיתונאי מבקש מהמשטרה פרטים והמשטרה מדליפה ממש מתוך חדר החקירות, כפי שראינו בכול חקירות נתניהו גם לפני עשרים שנה. מעשה עברייני זה של שני הצדדים מתנהל לאור היום. ההיענות של המשטרה וההדלפות הפראיות אינן ניתנות חינם. המשטרה והפרקליטות אומרות לעיתונאי, 'ניתן לך את הכול, אבל עלייך לצייר את הנאשם כמפלצת, תן כותרות ראשיות, כל יום, כל העת ואנו נזרים לך ידיעות. הרי מה עושים כתבי 12 ו-13 אם לא זה? צפעים אלה גם אם ישילו את עורם וגם אם יעטו עור חדש, יישארו צפעים. מי שנולד נחש ועוקץ מידי יום ומרעיל את מאזיניו, לעולם לא יהפוך לשדרן הוגן ואובייקטיבי. אלה פטריות הרעל שאינם מסוגלים להפיק ולו משפט אחד שאין בו ארס, שקר, עלילת דם, ציניות הרסנית, מיזאנטרופיה, שנאה ללאומיות יהודית, לדת, לחרדים , שעשו מ'רק לא ביבי' את צינור החמצן שלהם.

תפרו תיקים לנתניהו על ידי תמיכה בכול ה'עושים במלאכה' והגישו כתב אישום על עבירות שאינן קיימות בספר החוקים ושלא נהרו ונולדו עוד כמותם, לא רק במקומותינו אלא בעולם כולו. רדיפת אמוק שהחלה בניגוד לחוק יסוד והמשיכה בהפרות חוק על ידי פרקליטות, יועמ"ש, ושופטים הנוכחים בהתפוררות התיקים וממשיכים הלאה לעוד 332 'עדים' ברשימה. מערכת משפט שהינה זרוע של השמאל , עובדת למענו ומשתמשת באופן סלקטיבי בחוק כשהיא מכפיפה אותו לרצונה.

כולנו יודעים מי הללו ואין צורך להזכירם בשמם ,אבל בהחלט עולמם הרוחני, המוסרי מעוות כפי שזה מתרחש אצל הרדיקל היהודי, בעל דיסוננס קוגניטיבי של שחיתות מוסרית.. לא פעם אינך יודע מה גרוע ממה, האיוולת או שמא השחיתות המוסרית והרשע שבדברים. למותר לציין שעל פי רוב מדובר בסימביוזה בין השניים. מעין אחדות ניגודים דיאלקטית על מנת לחולל את הכזב האולטימטיבי לצורכי אינדוקטרינציה. במציאות היומיומית התנגש הרדיקליזם השמאלי זה המאופיין בניהליזם אנרכיסטי השואף לפורר את מרקם החברה האנושית בשמו של 'תיקון עולם'.

ואם ישאל השואל שאולי איננו צורך את המצרך הטרף, מי הם הללו שאבוי אפילו לשכנם? ובכן, נתחיל ביושבי האולפנים. תקשורת חייבת לדווח אמת, לפחות חלקית, אבל אלה בכול הופעה אומרים דבר והיפוכו. ותמיד התנגדות ללאומנות יהודית, למפעל ההתיישבות, וכמובן למנהיגותו של נתניהו. דוגמא: אברמוביץ מפאר את עמיחי שיקלי אך לפני חודשיים, לפני שהחל 'לעשות צרות לממשלה'. אז היה מוכשר , מלח הארץ, לוחם, איש חינוך, ו – היום… שיקלי מבולבל, חסר ידע, איננו מבין בין ימינו לשמאלו. כן ,הכול לגופו של עניין. ולנתניהו מאת אברמוביץ: 'תן לנו את יהודה ושומרון וקבל חנינה'.

עיתון ה'ארץ' זה כלי התעמולה האנטי ישראלי המדבר מתוך גרונם. הטפה קבועה ושיטתית שישראל מדינה המסכנת את שלום העולם, שהפלשתינים חייבים לפתוח באינתיפאדה חדשה ואלימה כדי לזכות במדינה שלהם, הארץ וזרועותיו בתקשורת הינם שופר מרכזי לשלוש עלילות בינלאומיות נגד ישראל: ביצוע פשעי מלחמה, הנהגת מדינת אפרטהייד, וסרבנות לשלום. מדורת השבט של עיתון הארץ וקוראיו אלה הנדחקים בין מרצ לרשימה הערבית המשותפת מבקשים לבסס את הרשות השופטת כמעין שלטון – על מחוץ להישג ידו של ההליך הדמוקרטי, שלא לדבר על בכירי העיתון שכתבו לא פעם על צורך במעשי רצח יהודיים… כן, ככה במילים אלה. כמה עלילות דם נכתבו ונאמרו על המדינה, על חייליה, על צבאה, בדפי העיתון ובפי שופרותיו.

ומה על המשטרה? מה על מפכ"לו לשעבר אלשיך? קודם היה נלעג בעיני התקשורת, עד שפנה אליהם והחל להמתיק לא עובדות עם גברת עובדה…לאיזה שפל ורשע מתדרדר אדם שעמד בראש המשטרה ומייעץ בסודיות לתנועת הדגלים השחורים המטורללים העבריינים איך לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו בביתו? האם יש לכך תקדים? אנחנו יודעים אמנם שלאהוד ברק מותר הכול…אבל גם לאלשיך ?היכן הנשים שהתלוננו נגד אהוד ברק שהגיע במסתרי לילה אליהם? היכן המשטרה ששומעת את ברק מפעיל עבריינים בבלפור ובכול הארץ? אותה שיטה שהייתה עם העמותות שלו, בה הוכו ימנים על ידי אגרופניו, עד מוות. תשאלו את בני משפחתו של רחמים חברוני.

והיועמ"ש מנדלבליט? זה שהגיש כתב אישום נגד הימין, נגד ראש הממשלה ואפילו הכריח אותו להתגונן כשידיו קשורות לאחור כשקבע שאין להתיר תרומה כדי לממן את צוות ההגנה, החריג מהסגר את המפגינים בבלפור ובתל אביב והשווה אותם לעובדים חיוניים, דרש מאישה שומרת שבת לחלל את היום ולקחתה בכוח לתחנת משטרה, כאשר לא היה מרוצה ממה שהפטירה כנגדו. אחוז בגרון, ומחויב לאוחזיו. רשע, שמרגע שקיבל את משרתו, חורש רע כל היום.


זה כבר לא ללכת עם השמאל, זה ללכת לאנטי ציונות, להתנתק מעם ישראל


והסוחרים מהממשלה הלא ציונית, מוכרים את נכסי מדינת ישראל כאילו מדובר בהונם הפרטי. זה כבר לא ללכת עם השמאל, זה ללכת לאנטי ציונות, להתנתק מעם ישראל, מהחלקים הדתיים והמסורתיים שבו, מכאן אין כל נקודת עצירה. ניסו לגנוב זכות שיבה לפלשתינים, רמסו כל קו אדום, כל טאבו. כבר לא בטוח שאפשר יהיה להחזיר את החומות. נדמה שאנשים אינם מבינים את חומרת המצב, את מעשה הנבלה. העיוורון עמוק, ואין התקוממות של העם, אין התעוררות, מועצת יו"ש הלא חכמה ,נאלמה דום. הם שמדברים במשך שנים על השמאל הפוסט ציוני, היום מחובקים עם השמאל , בכיסו של מנסור עבאס כרטיס רב-קו, שצריך להטעין לו כל יום.

ועדיין איננו יודעים מה מהנכסים נמכר כדי לשמור על הכיסא של נפתלי בנט. המפתחות של מדינת ישראל הועברו לידיים של אנשים מסוכנים שכול חלומם הוא חורבן המדינה. העברת סמכויות מנהלת הבדואים למשרד הרווחה, הרשות פועלת לפיתוח הבדואים בנגב, לפיתוח שכונות ומגרשים לבנייה ולא ירחק היום שיוכלו להכריז על אוטונומיה שיהווה רצף מהר חברון לים המלח, מתן של 53 מיליארד למנסור עבאס, והממשלה יושבת תחת פרוטקשן לרע"מ.

אם ממשלה זו לא תיפול במהרה , הרי שמדינת ישראל בנתיב ברור למדינת כל אזרחיה תוך ניסיון פגיעה מתמיד בזהותה היהודית של המדינה, הקומבינה של בנט ושקד בתמיכת התקשורת ומערכת המשפט היא הרס יסודות הדמוקרטיה, בדמוקרטיה הציבור בוחר את נבחריו , ופוליטיקאי לא אומר דבר אחד ועושה בדיוק הפוך. כנראה שזה אפשרי רק במקום בו שוכן הרשע ,החרמות ,השנאות ,הטומאה, המוסר, העם אינו יכול לשבת ולראות את כל עולמו מתהפך עליו, עם ישראל חייב להתעורר, לפני שלא תהיה התיישבות ביו"ש, הגנבים בלילה ימשיכו לפעול כדי לגנוב זכויות נוספות לערבים, ולהבקיע את החומה של היהדות, הציונות, ארץ ישראל ועם ישראל.

דומני שאפילו חז"ל לא חזו ממשלה כזאת, כאשר תיארו את התקופה שלפני בוא הגאולה. (סוטה מ"ט ב') "בית הועד יהיה לזנות" מה זה אם לא הכנסת? "החוצפה תשגה" (החצוף והדורסן יהפוך לסמל ההצלחה) "האמת תהיה נעדרת" (מה למעלה מהשקרים שהתחוללו ונאמרו מהממשלה הרעה הזו) וה "מלכות תהיה למינות" (כפירה, אפיקורסות). מתאים לא?

אסתר שניאורסון-גרי היא פובליציסטית, משוררת, סופרת וד"ר להיסטוריה.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

  

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

33 תגובות למאמר

  1. לכותבת המאמר אני מבין ש שינאה העבירה אותך על דעתך. דברי הבלע והסתה שלך הגובלים בעבירה פלילית . בייחוד בזמן תשעת הימים.
    מאחל לך בריאות הנפש והגוף

    1. מצאת פה איזה חוסר דיוק? נשמח אם תפרט מה נררה לך שגוי שנוכל להסביר לך.
      עד אז מתברר שאתה זה שמפיץ דברי בלע והסתה הגובלים בפלילים. מאחל לך בריאות.

    2. לאסף הטיפש שזקוק לבריאות הנפש בעצמו ואולי גם לקצת שכל הגיב:

      לא הצגת שום טיעון שיפריך את העובדות במאמר – חוץ מהתלהמות אווילית וגסה.

      השינאה כנראה העבירה אותך על דעתך. דברי הבלע וההסתה שלך גובלים בעבירה פלילית בייחוד בזמן 9 הימים.

      סמאל הוא שמו של השטן בתלמוד!!!

  2. כמה אמת במאמר אחד
    חושף את כל הרעות
    הנוכחות והשקרים והשחיתות
    בעז"ה האמת לנצח
    די לשקרים ורוע ולגלות
    טוב ומשיח עכשיו

  3. לדעתי זה זמני. נתניהו עוד יחזור ובגדול

  4. ממש גנבו בחירות,ואין פוצה פה,כמו שביבי אמר לפני הבחירות-אנשים תתעוררו ולכו להצביע..
    התעוררו אנשים לפני שיהיה מאוחר…גם ככה כל הממשלה הזאת היא על כרעי תרנגולת.
    אבל אין פוצה פה ויש רק מצפצף.

  5. רק הפיכה תמנע את הכאוס וחורבן הבית השלישי שאויבי המדינה מבית שחברו לאויבים מהגיס החמישי בארץ עשויה להציל ולשמור את קיומה של מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי.

  6. אירגונים לא ממשלתיים חדרו במירמה למגרש המשחק הדמוקרטי הגיב:

    לאירגוני השמאל הזועמים על חוק החרם שעבר בכנסת וטוענים שהחוק נועד להשתקת יריבים פוליטיים, אני רוצה לומר בצורה חד משמעית: אינכם יריבים פוליטיים של איש.

    אתם אוייבים של הציבור היהודי!!!

    על מנת להיות יריב פוליטי עליכם להציג עצמכם לבחירת הציבור בבחירות.

    האירגונים הלא ממשלתיים בישראל חדרו למגרש המשחק הפוליטי בדרך לא לגיטימית ולא חוקית, אך הם מסתירים זאת ואיש לא מעלה זאת לדיון ומציין עובדה חמורה זו.

    כל גורם שמעוניין להשתתף במשחק הדמוקרטי חייב להציג את עצמו לבחירת הציבור, תוך הצגת משנתו ועמדותיו הפוליטיות, לפני כניסה למגרש המשחק הדמוקרטי!

    אירגוני השמאל הזמינו את עצמם למגרש בעצמם.

    הם לא מייצגים איש ובכל זאת נמצאים כשחקן על המגרש.

    זה נגד החוק!

    מאחר והשמאל בשל עמדותיו הפוליטיות אינו זוכה לאוזן קשבת בציבור היהודי בישראל, ואין לו שום סיכוי עוד להיבחר לעמדות שלטוניות כחוק, פועל השמאל בדרך לא חוקית ואנטי דמוקרטית באמצעות כסף זר ועתירות תכופות לבג"צ פרו ערבי ואנטי ציוני, המייצג רק את דת שיוויון הזכויות האזרחיות (על חשבון זכויות היהודים, הקודמות לכל זכות אחרת), כששופטי בג"צ הנוכחיים מובילים בעצמם לכיוון מדינת כל אזרחיה וביטול המדינה היהודית הקטנה לעם היהודי, כפי שהבהיר לציבור אהרון ברק בנאומו אחרי פרישתו מבית המשפט העליון. (עיינו ערך: נאום המחלוקת).

    תוך הישענות טוטאלית על פסיקותיו של בג"צ עויין זה, מחדיר השמאל את אירגוניו למגרש הדמוקרטי, כאילו הם מייצגים כוח פוליטי נבחר כלשהו, ומקדם את מיקומם במגרש, בניגוד לחוקי הדמוקרטיה המחייבים עמידה בכללי הכניסה למגרש המשחק הזה.

    כניסת השמאל למגרש המשחק הדמוקרטי כגורם פוליטי היא שיקרית, ונעשית תוך ביצוע הטעייה ציבורית יסודית, וביצוע פשיעה.

    הפשיעה היא שימוש בכסף עויין וזר על מנת להיכנס למקום אליו נכנסים לא באמצעות כסף, כי אם באמצעות תמיכת בוחרים, והטעייה, כיוון שאיש לא חושף שאין לחדירה הזו בסיס חוקי, ולהיפך, זה נוגד את החוק!

    האירגונים הלא ממשלתיים בישראל אינם כוח פוליטי! הם לא נבחרים! הם לא הציגו עצמם לבחירת הציבור כנדרש משחקני המגרש הדמוקרטי. הם נמצאים במגרש במירמה. הם נטע זר וגיס חמישי בתוכו. יש לסלקם משם!

    רוצים להשתתף?

    לכו לבחירות והעם יאמר את דברו!

    יש לחשוף את העובדה הזו על מנת לסלק את אירגוני התמיכה הערבית מוסלמית הזאת מהחיים הפוליטיים הציבוריים בישראל.

    לא ייתכן שכמה אנשים ממומנים יעמדו עם שלטים ויצעקו כל פעם דבר אחר המשרת את הכיוון הפוליטי שלהם, והמדינאים יתחשבו בזעקות השקר שלהם כאילו הן מייצגות עמדה מקובלת בציבור הרחב.

    עמדותיהם בנושאים השונים אינן מקובלות על איש, והן הפוכות לרצונו של הציבור היהודי הרחב.

    כשהם עומדים עם שלטים וחצוצרות רעשניות, ומפגינים נגד גירוש זרים
    וילדיהם, אין הם מייצגים איש באופן לגיטימי.

    רוצים להשפיע?

    הציגו את משנתכם ולכו לבחירות כמו כולם!

    להפסיק את הפארסה ולסלק את כל הגורמים הקיקיוניים עתירי המימון הפטרו – דולרי ממגרש המשחקים הדמוקרטי הישראלי.

    ולא רק המגרש הדמוקרטי צריך להקיא אותם מיידית כגורם לא חוקי.

    גם הציבור היהודי כולו, ככלל, חייב להטיל עליהם חרם חברתי ברור, חד וחלק, ולא רק באמצעות חוקים, כי אם גם באמצעות חרם ונידוי חברתי.

    סכנת החרם החברתי והנידוי הם אלה שמונעים מבוגדים שפלים לפעול נגד עמם בקרב כל האומות, וגם עלינו להפעיל אמצעי יעיל זה.

    תגובית:

    1.נכון מאד. ארגוני הקרן החדשה = פגיעה בדמוקרטיה. הכותבת צודקת, וחשוב להרבות במאמרים כאלה שיחשפו את הפשעים שמחוללת הקרן נגד מדינת ישראל ונגד הדמוקרטיה. / צבי גלברד, אשדוד.

    ********

    לעיון נוסף האשכול:

    אירגונים לא ממשלתיים ונזקם לישראל

    https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=19982&forum=gil&omm=0

  7. קטע קטן מתוך מאמר של ד"ר גיא בכור על הקרב הדמוגרפי: הגיב:

    המהגרים מאפריקה הם בעייתה העיקרית של ישראל, שכן מספריהם ממשיכים להתעצם.

    אירגוני "זכויות האדם" קלטו כבר לפני כמה שנים שמהערבים והפלסטינים לא תסופק תאוותם לחסל את ישראל היהודית – ציונית, ולכן הם מייבאים עכשיו שחקני חיזוק מוסלמים מאפריקה, מדריכים אותם, שומרים עליהם, וממשלת ישראל, משטרת ישראל, ומערכות המינהל שלנו חסרות אונים. אנחנו חסרי אונים.

    הגיע הזמן לבלום את האיום הזה פרי ידינו!

    http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=1684

    מטרת אירגוני זכויות האדם היא לשנות את הדמוגרפיה במדינת ישראל:

    http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=1495

  8. פרופ' מאוטנר: בג''צ הפך למוסד לפעילות פוליטית של השמאל הגיב:

    פוליטיזציה של משפט

    פרופ' מנחם מאוטנר, הפקולטה למשפטים, אוניברסיטת תל אביב

    http://www.youtube.com/watch?v=MaGOlzc8ydM&feature=related

    להלן התמלול המלא:

    קבוצת מלכי הגבעה של השמאל, הפסידה הרבה מאד כוח בפוליטיקה, וסובלת הפסדים פוליטיים גדולים מאד, ומה שהיא עושה בעצם, היא העתיקה את הפעילות הפוליטית שלה במידה רבה מאד מהפוליטיקה של הבחירות, שהיא הפוליטיקה של הכנסת, למקום אחר – לבית המשפט העליון – והפכה אותו למוסד שממנו היא מנהלת פוליטיקה. בראש העותרים לבג"צ חברי הכנסת של מר"צ והעבודה, והעתירות שלהם תמיד על נושאים פוליטיים. בג"צ הפך למוסד פוליטי.

    זה חלק מתהליך.

    בית המשפט העליון פה לא לבד. הקבוצה הזו העבירה את הכוח שלה לא רק מהפוליטיקה של הבחירות, מהכנסת, לבית המשפט העליון, היא העבירה אותו גם אל היועץ המשפטי לממשלה, גם אל אגף התקציבים של האוצר, גם אל מבקר המדינה, גם אל בנק ישראל.

    כל הקבוצות האלה זה קבוצות לא נבחרות של פקידים שמופעלים על ידי הקבוצה הזאת כדי לנטרל את המערכת הפוליטית שפועלת למגינת ליבה של הקבוצה הזאת שאיבדה בכנסת הרבה מאד כוח.

    זה ההסבר הראשון.

    ההסבר השני הוא עליית תפיסה ניאו ליברלית במדינת ישראל.

    ניאו ליברלים עויינים את הפוליטיקה של הבחירות והם עוינים בתי נבחרים, והם אוהבים מקומות של פקידות ביורוקרטית משכילה שדומה להם. הם לא אוהבים את הפוליטיקה של הבחירות כי שם יש אנשים לא משכילים כמוהם, לא אנינים כמוהם, ולא צרכנים של סגנונות חיים כמוהם, אלא כל מיני אנשים שהם יותר נמוכים במידרגים האלה מהם.

    ולכן הם לא אוהבים את הפוליטיקה, ורוצים לתת הרבה יותר כוח לאנשים שדומים להם. המשכילים האנינים וכו'. נכון שהפוליטיקה בישראל עברה בשנים האחרונות בעיות חריפות של ירידה ברמה שלה, וגם חוסר יציבות, אבל היא סובלת מבעיות חריפות ברמה שלה בגלל ההגיון הניאו ליברלי שהשתלט עליה, והוא פריימריס במקום הועדות המסדרות.

    ולכן הקבוצה הניאו ליברלית בישראל פועלת במהלך כפול.

    מצד אחד שיקוץ וביזוי הפוליטיקה, שהיא הגורמת להורדת הרמה שלה בגלל הניאו ליברליזם בו היא דוגלת, והיא כל הזמן משקצת ומנאצת את הפוליטיקה, ומצד שני היא מאדירה את כל הגופים הלא ליברליים, ושוב זו אותה קבוצה. את בית המשפט העליון, והיועץ המשפטי לממשלה, ואגף התקציבים ומבקר המדינה ואנשי בנק ישראל.

    בית המשפט העליון לא רק קרוב תרבותית לקבוצה הזאת, ונשמת אפו זה הגנה על הזכויות הליברליות.

    הגנה על הזכויות הליברליות מה פירושה?

    "זכות ליברלית" זה כמו אי מוגן בחומה.

    יש לי את חופש הביטוי, וחופש ההתאגדות ואת חופש התנועה, זה הכל כמו איים כאלה שמוגנים מפני חדירה של גורמים עוינים שיכולים לפגוע בי. זאת אומרת זאת הלוגיקה העמוקה של בית משפט ליברלי – לוגיקה של "איים מבוצרים".

    כמטאפורה ניתן לומר שאותה קבוצה חברתית המתגדרת ביומיום בקהילות מבוצרות היא גם זו שמתגדרת בבית המשפט העליון ובמשפט ליברלי שנשמת אפו זה זכויות שהן כמו איים מגודרים.

    לדעתי מלחמת התרבות, הצפיפות על הגבעה הפוליטית, ועלייתה הנרחבת מאד של אידיאולוגיה ניאו ליברלית גורמים להבין שבעצם הועבר כאן הרבה מאד כוח לבית המשפט העליון.

    הדמוקרטיה הישראלית נמצאית במשבר חמור לא רק בגלל מה שקורה במערכת הפוליטית שלה. היא נמצאית במשבר לא פחות חמור בגלל מה שקורה בבית המשפט העליון שלה.

    אחרי 30 שנה של כיוון כזה מצידו של בית המשפט, בית המשפט מוצא את עצמו כרגע במצב של אובדן לגיטימציה כפול. הוא איבד באופן כמעט מוחלט את הלגיטימציה אצל הקבוצות התרבותיות שלא מזדהות איתו, ובראש ובראשונה הציונות הדתית, והוא איבד הרבה מאד מהלגיטימציה שלו אצל הקבוצות שהכי מזדהות איתו , זה הקבוצות שקראתי להן ההגמונים הליברלים לשעבר, החילונים המשכילים המערביים. אין לי זמן לנתח למה קרה אובדן הלגיטימציה הכפול הזה אבל מה שאני רוצה לומר שלא רק במערכת הפוליטית יש לנו משבר.

    יש לנו משבר לא פחות חמור כרגע עם בית המשפט העליון שהוא מוסד מדינה חשוב מאין כמותו. כדאי שנפתח חשיבה חדשה לגמרי לגבי איך הוא צריך לפעול ב- 30 השנים הבאות.

    פרופ' מנחם מאוטנר מדבר על בג"צ של אחרי מהפך 77'

    http://www.youtube.com/watch?v=KsxDURXWIyk

  9. כיצד איבדתי את האמון בתקשורת הישראלית / ד"ר גיא בכור הגיב:

    …מי שמקשיב או קורא את טבלואידי-הקטסטרופה (וזה נכון גם לתקשורת האלקטרונית,כמובן) מסיק שזה המקום הנורא ביותר בעולם,שממילא יושמד בתוך פרק זמן כלשהו.ימים שלמים אין אפילו ידיעה חיובית אחת בעיתון שלם,במהדורת חדשות שלמה.רק אסונות,מעשי חורבן שאם עוד לא הגיעו,אז יגיעו מחר.מישהו הרי עורך את העיתונים הללו,את מהדורות החדשות,את היומנים.כך הוא רצה שהדברים יופיעו.

    כאילו לא מדובר בפלא עולמי,מדינה שב-60 שנה הצליחה להיות בין 24 המדינות העשירות בעולם,נס טכנולוגי מדהים,שניה לטכנולוגיית המידע לארצות הברית בלבד,שכלכלתה איתנה מכלכלת ארה"ב והמערב,שמתמודדת מול איומים אמיתיים ומדומים,במידה מרשימה של הצלחה.מדינה נעימה מאד לחיים,מלאה תרבות,יצירה ושמחה.

    כל אלה הם הרי מחוץ ל"סדר יום",שנקבע על ידי אותה קבוצה סגורה של 50 אנשים שאינם נבחרים,אינם מתמודדים,ואינם נושאים בשום אחריות.מערכות קורסות,ביורוקרטיה נוראה,שחיתות בכל מקום,מה אתם יודעים.יש רק מערכת אחת בריאה,אין בה טיפת שחיתות,ואסור לעולם לסקר או לבקר אותה,התקשורת עצמה.

    אין בתקשורת הזאת הזו חמלה אמיתית כלפי מי שקורא אותה,אין אמפטיה,אין אהבה.התקשורת הזו שונאת את הצרכנים שלה,מענישה אותם,מצליפה בהם יום יום,כמה מצבם גרוע,ועוד מצפה שישלמו על כך מכספם.

    היא תמיד תדבר בשם העשוקים,המסכנים וה"פריפריה",אך היא עצמה אליטה חזקה,מקושרת,שקשה לפגוע בה;היא הון וגם שלטון.אז מה אם הטלביזיה הלימודית אינה מלמדת ואינה מחנכת.העיקר שהיא מספקת פתרונות תעסוקה ל"טאלנטים" מהשמאל,שנמצאים במעבר בין כלי תקשורת לכלי תקשורת,ואבוי לפוליטיקאי שיעיז לגעת בה.אך מה לזה ולחינוך? לבחינות הבגרות שחצי מילדי ישראל לא מגיעים אליהן בכלל ?

    האם לא עדיף היה לקחת את טובי המורים שיכינו את הפריפריה לבחינות הבגרות באמצעות השידורים?

    אה,זה לא.

    אז מה אם גלי צה"ל הפכה לתחנת מעבר ל"טאלנטים" במעבר,כולם מאותה גישה פוליטית,מאותו צבע,מאותו זן,מאותו מוצא.אך מה לזה ולחיילים?

    כך משדרת אליטה ברורה לצבא שרובו מורכב כבר מה"פריפריה".אנחנו נלמד אותם מה טוב,ונייסר אותם אם צריך,כדי שבפעם הבאה יצביעו נכון.

    אלו תהליכים הרסניים לחברה שלנו,שיקריים ובלתי דמוקרטיים.

    ברגע שאני פותח עיתון,לוחץ על כפתור הרדיו,מיד מזנקת עלי האג'נדה המייסרת,הנושכת,הממיתה,המחריבה כל פטריוטיות ושמחת חיים.כאילו שום דבר חיובי לא קורה במדינה הזו,תחת הממשלה הזו,כשפרשנים לעינייני "בטחון" מתפייטים על סוגי הטילים שיגיעו לכאן,וכמות הנפגעים מהם,כמו שהתפייטו על "פצצות המימן" של סדאם חוסיין.

    בחמת זעם צדקנית וצבועה זועקים תקשורתנים למען החלשים והמסכנים,וסופרים אחר כך בשקט את הכסף בחברות ההפקה שהקימו,בזכות המאבק הקדוש.

    ***

    אני לא מקבל את המסרים החד-צדדים המוטים פוליטית,ואת פרשנויות ההבל.אני לא מוכן עוד לקבל את החרבת השמחה היומית שלי,ואני לא מזוכיסט.

    מה לעשות.אני לא שונא את עצמי,לא את המדינה שלי,ולא את הממשלה שלי,כל ממשלה שתהיה.

    אני נאלץ לקבוע בצער שאיבדתי אמון בתקשורת הישראלית הזו,שאין לה דבר עם אתיקה מקצועית,גאווה עיתונאית ואובייקטיביות.זוהי זכותו של הציבור לקבל תקשורת אובייקטיבית במדינה דמוקרטית,מסקרת ולא יוצרת,תקשורת שאין לה אינטרס פוליטי או אישי.תקשורת.

    ברצותי לשמור על עצמי ועל בריאותי הנפשית,אני משתדל לא לקרוא את התקשורת הזו,משתדל לא להאזין לה,או לצפות בה.המקום היחידי בו אני רואה טלביזיה ישראלית הוא חדר הכושר הציבורי,וגם אז אני מעביר מיד לערוץ בינלאומי.במכונית אני שומע מוזיקה בלבד.אבל לפעמים אין ברירה…

    http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=998

  10. הסיבה שהציבור היהודי הימני הלאומי אוהב עמו וארצו ודתו ומסורתו לא מתקומם עכשיו היא בגלל השקט שהשתרר במרחב הגיב:

    הציבורי בארץ אחרי נצחון ציר הרשע היהודי שמאלני והערבי ג'יהדיסטי להקמת חליפות איסלמית – והפלת הימין מהשלטון.

    הרעש הקקופוני והשטניות ששררה בארץ בניצוחם של אנשי ציר הרשע היו בלתי נסבלים לעם היהודי. זה היה ממש לחיות בגיהנום וכמה כואב על מה שנתניהו היקר עבר ועובר יחד עם העם היהודי בארץ.

    הציבור היהודי חש עכשיו כמו מי שהוציאו אותו מתוך סיר רותח שאיים להמית אותו בהרתחה ולכן אינך שומעת שום תגובה.

    אי אפשר להגיב עכשיו.

    צריך להנות קודם כל מהדממה שהשתררה מכל הצווחות והחצוצרות והמכות והשקרים והעיוותים והנוראיות והרשע והרוע והצביעות ומערכות הנוכליות ששולטות בישראל: מערכת משפח של נוכלים וגנבי שלטון כדברי פרופ' מאוטנר שאמר שהשמאל שאיבד כוחו בכנסת העתיק את פעילותו הפוליטית לבג"צ ומערכת המשפט ומשם מנהל את הפוליטיקה שלו, את המשטרה השקרנית הרמאית הנתונה לשטיפות המוח של קרן אברהם במימון זר ודומיה, הצבא שרוסק על יד אירגוני השמאל והקרן להשמדה ובג"צ והפצ"ר, משרד החינוך שביטל את כל לימודי ההיסטוריה של העם והמדינה והמסורת והתנ"ך.

    בקיצור המדינה הלכה לעזאזל ולאיש אין עכשיו את הכוח לשנות כלום.

    ההצלה היחידה שאולי תהיה היא כשהערבים בעידוד השמאל ישלימו את שליטתם על המדינה ואז תהיה פה מלחמת השמדה נגד העם היהודי וזה יהיה או אנחנו לים או הם לארצות ערב 22 במספר, והבוגדים לכלא.

    משהו לא צפוי עתיד לקרות מתישהו שינקה את האורוות או שישים סוף לעם ישראל בארץ ישראל. אין ספק שלשם מתקדמים. מדינת כל אזרחיה לעולם לא תתקיים פה. זה אוקסימורון.

  11. דיקטטורה בולשביקית שיפוטית קומוניסטית אנטישמית לא מחליפים בקלפי…
    רק בהתקוממות עממית ומהפכה אזרחית!

    הגיע הזמן שמיליוני יהודים יעלו על בית המשפט וכל המשרדים של אירגוני השמאל(הסוכנים הזרים)!

    תומאס ג’פרסון: “כשהממשלה חוששת מהעם, יש חירות. כשהעם חושש מהממשלה, יש עריצות.”
    וולטייר: “אם אתה רוצה לדעת מי שולט בך, תסתכל על מי אסור לך לבקר.”
    תומאס ג’פרסון: “כאשר עוול הופך לחוק, ההתנגדות הופכת לחובה.”

  12. תמונה של… נוכלים, בוגדים, תומכי טרור, רמאים, שקרנים, אנטישמים, פוסט-ציונים = אויבי העם היהודי!

  13. אם הייתי עוד מחבב את הגשש לפני שאלה שעדיין בחיים לא היו שמאלנים ובני בליעל, הייתי אומר שהם יכלו לעשות מערכון מעולה מהממשלה המוזרה, בעלת עשרה ראשים,שיש בה את פקה פקה עבד כי ימלוך שפיטרה את האחראית על הקורונה כי רצתה שאנשים לא יקלו ראש .
    מי היא האפסית הזו?ומי אבל לפיד ושרן השכל ומירב מיכאלי וניר אורבך ומבית סלמן ויאיר גולן וליברמן? גמדים בגובה אפס אחד יותר גרוע.מרעהו.בושה וכלימה

  14. כמה אמת במאמר אחד
    הכל נכון
    נוכלים ומרמים לקחו במרמה את השלטון
    בעז"ה שרק די לגלות
    ותבוא הגאולה האמיתית השלימה
    משיח עכשיו

  15. אחלה אחלה אחלה
    הוצאת ליכל מילה מהמחשבות אל הכתב. כמה רשע יש כאן. הכול מטורלל . מילא השמאלנים , אותם אנו מכירים. אבל אנשי הטמטום של ההתישבות כמו אפרת . מדוע ביטלו הופעה של הצל והעדיפו ח"כיות שמאלניות? איך בנט ממשיך לקבל 8 מנדטים בסקרים? רק מהמפגרים שהולכים אחרי יוסי דגן ואלחייני. ניקוי אורוות צריך גם בימין. הלוואי שאפשר יהיה לשים את השמאלנים מחוץ לשלטון ואת בית המשפט והפרקליטות וצמרת המשטרה השמאלנית שכולם בוגרי הקרן החדשה , והמשפטנים להעיף ממוקדי הכוח. הם הרסו את המדינה בפוסטציונותשלהם.

  16. לאיזה עולם נקלענו בחודש ימים.
    מנסור הבוס חד וליברמן ואינה שמפחדת לפתוח את הפה, עושה שיקול מה כדאי? 10 שנים בכלא או להיעלם כמו שלושה שכבר נעלמו…

  17. לפנינו פעם נוספת מלחמת המכבים במתיוונים גירסת המאה ה- 21. במלחמת החורמה הזו על הצלת המדינה היהודית היחידה, חייב המחנה הלאומי לנצח הגיב:

    ישנה תחושה שחל שינוי גדול במדינת ישראל.

    אנו רואים שהמחנה היהודי הלאומי הגדול, המהווה את רוב העם היהודי בארץ, למד לעמוד על זכויותיו במלחמתו נגד השמאל ההרסני, שהשתלט בעורמה ובניגוד לחוק ולכללי הדמוקרטיה, על כל מערכות השלטון במדינה, למרות שאיבד את כוחו בכנסת.

    במלחמת החורמה הזו על הצלת המדינה היהודית היחידה, חייב המחנה הלאומי לנצח. לפנינו פעם נוספת מלחמת המכבים במתיוונים גירסת המאה ה- 21.

    הצלחה במלחמת הצלת הארץ מידי זדים מבפנים ומבחוץ, תלוייה במידע, וביכולת לשלוט בפרטים הקטנים ביותר, ולכן חשוב שמידע רב ככל שניתן בכל התחומים, יהיה זמין בכל עת לכל אזרח מעוניין.

    לשם כך יעמוד אשכול זה, ובו יופיעו כל הזמן לשירות הציבור המעוניין כל אשכולותי והחומרים שרוכזו בהם.

    מדינת ישראל היא מדינת היהודים היחידה בעולם, והיא מדינה יהודית!

  18. חייבים לכבוש מחדש את מדינת ישראל היהודית כי המדינה - אין אותה יותר! הגיב:

    המצב אליו תומרנה המדינה מזעזע!

    המדינה היהודית אין אותה יותר.

    כוחות אפלים ואינטרסים זרים השתלטו על כולה.

    באמצעות מימון זר, קרנות שונות ומשונות, תקשורת חבלנית, מערכת משפט פוסט ציונית, חוק כבוד האדם שהוסיף להגדרת המדינה את המילה "דמוקרטית" ובעזרתה חיסל ומחסל את המדינה היהודית במהירות האור, בכוח הזרוע, בעבריינות חסרת בושה, בחוצפה שנענית בפחד ובהנמכת קומה.

    בעזרת כל המערכות המופקרות, הרקובות ומרקיבות – גנבו וגונבים לנו את מדינת היהודים ומוסדותיה כדי לחסל אותה מבפנים!

    חייבים לכבוש מחדש את מדינת ישראל היהודית, כי אין אותה יותר!

  19. צפריר רונן: אף אחד מאז ששת הימים לא מדבר על הזכות שלנו על ארצנו הגיב:

    מי שזוכר הקיסר אדריאנוס בשנת 135 לספירה החריב את יהודה. אבל הוא לא רק החריב את היהודים והיגלה אותם ורצח חצי מיליון יהודים והחריב את ירושלים, הוא לא רק לקח את היהודים מיהודה, הוא לקח את יהודה מהיהודים.

    מישהו יודע איך הוא עשה את זה?

    במקום פרובינקיה יודיאה הוא קרא לה פרובינקיה פלסטינה.

    ולמה הוא עשה את זה?

    כי זה הדבר הנורא שמחכה לכל עם ברגע שנלקחת ממנו האיידנטיטי (הזהות) – ארצו ושמה של ארצו – אין לו לאן לחזור.

    אבל אנחנו שמרנו את שמה של ארצנו בספר הספרים 2000 שנה. אם היה קם רב באיזשהו בית כנסת יום אחד ואומר: חברה החלטתי לוותר על ארץ ישראל הוא לא היה נשאר רב שניה אחת!

    אבל פה יושבת ממשלה שלמה שהוקמה על ידי יהודים במדינתם הריבונית, בארצם, ומהבוקר עד הערב, ארבעים שנה אומרת: אני מחכה לטלפון. פעם זה מחוסיין ופעם זה מערפאת, קחו את ארצי ממני! וזאת האמת!

    תראו לי עוד עם אחד בעולם שמנהל משא ומתן על ארצו! תראו לי את האמריקאים שמוכנים למסור את פסל החירות או את האי האחרון באלסקה תמורת איזה שלום עם בן לאדן.

    תראו לי את האנגלים מוכנים לנהל משא ומתן על כנסיית ווסטמינסטר בשביל לעשות שלום עם האיסלאם.

    אנחנו צריכים פסיכולוג!

    אנחנו שעוד בשיבת ציון אמרנו "אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני, אנחנו מוכנים למסור את ירושלים.

    רבותי, לא מחלקים את ירושלים – מוסרים את ירושלים. ירושלים המערבית זה סתם, זה שכונות, זה כמו שמנהטן זה מנהטן והשאר זה ברונקס, ברוקלין, שטויות. אנחנו מוסרים את ירושלים – זאת האמת.

    איך עם מתנהג ככה???

    תראו לי בהיסטוריה שלנו שהיתה אי פעם מחלוקת בעם אם ארץ ישראל שלנו או לא! אבל חזרנו לארצנו, הקמנו מדינה ואיבדנו את הזהות.

    אנחנו חזרנו לארצנו, בשביל להקים מדינה ובית משפט עליון וצבא ואמ"ן ומחשבים ומחלקת מחקר – שכולם ידברו בקול אחד שארצנו אינה ארצנו.

    אנחנו תוקעים לעצמנו את הסכין עמוק.

    האם חברון תהיה בפלסטין?

    האם הר הבית יהיה בפלסטין?

    אנחנו השתגענו?

    בשביל 1.3 מיליון ערבים אני אתן את ארצי? אנחנו מוכרים את הבית הזה. זה הפירוש של מעשינו.

    השמאל לא רוצה את הזהות הלאומית היהודית הישראלית של ארץ ישראל, זו המלחמה של השמאל – לא השלום, לא השטחים, כי מה שמנהלים עכשיו (תקראו את אלייקים העצני, תקראו את קרולין גליק), לא מנהלים משא ומתן לשלום. מנהלים משא ומתן למסור את ארצנו. זהו! בלי שום תנאים! עם טרור, עם הכל. לכן זנחו את 14 הנקודות שזה גם היה שטות. אתה מנהל 14 נקודות על משטרה כזאת או אחרת?

    מי מנהל בכלל משא ומתן על הארץ? וביום שנבוא לעולם ונדבר כמוני לא יהיו שאלות יותר!!!

    ארצנו היא ארצנו. Next question please (השאלה הבאה בבקשה). ככה עובדים!!!

    אני הייתי בחברון באיזה הפגנה מול הגלוחי ראש האלה שנקראים בטעות "שלום עכשיו" ושאל אותי כתב C.N.N:

    When are you going to stop the occupation? (מתי תפסיקו כבר את הכיבוש?)

    אז הסתכלתי עליו ואמרתי לו: תגיד אתה מכיר את התנ"ך? אתה פתחת אותו לאחרונה? תפתח ותראה של מי הארץ ואחרי זה תחזור אלי. הוא הוריד את המצלמה ואמר לי: אתה יודע מה, אף פעם לא קיבלתי תשובה כזאת, כל הכבוד, והבחור לא אוהד ישראל, מי שעובד ב- C.N.N אל תחשדו בו שהוא אוהד את ישראל.

    אנחנו צריכים להגיד דבר פשוט. ארצנו היא ארצנו.

    OUR LAND IS OUR LAND VERY SIMPLE VERY CLEAR

    אם מישהו לא יודע שילך למקורות. אם מישהו לא רוצה לדעת שילך להחלטת חבר הלאומים מ- 24 באפריל 1922. החלטת חבר הלאומים נתנה לנו את הזכות על כל הארץ, כולל מה שקרוי עבר הירדן. החלטת החלוקה גרעה זכויות, אז מה אתם רוקדים ברחובות? בקיבוץ שלי ב- 47 הורידו את הדגל לחצי התורן. בכל הקיבוץ המאוחד. זה היה יום אבל, כי קרעו את הארץ.

    https://rotter.net/forum/gil/27680.shtml#1

  20. תגובה לאסף
    כסיל שכמוך יש לך בעיה בהבנת ההבנה.היכן יש כאן שנאה?אני רואה כאן רק אמת לאמיתה.אכן קשה לקבל את האמת…

    1. תגובה למשתמש העיוור
      הסתה הפיכת דעות הצד השני למקור כל הרשע . שלילת צלם האנוש של הצד החולק עליך ולא ראיות כבר פלוגתא .
      מובן

    2. תגובה למקלל על הסף:

      אין חוק "איסון אמירת אמת לסמולני". כאשר אתם בחמאס תחוקקו כזה, תוכל לחזור לכאן לקלל. עד אז, להתקרבן אתה יכול באסיפות יו"ר מפלגה דיקטטורי (לא שילמו לך לדעת, אבל במפלגתו אסורים בחירות מקדימות – הוא ואיסמעיל הנייה, מרכיבים את מפלגתם באופן זהה) וחסר תעודת בגרות.

  21. נורא ואיום ממשלת הרשע
    צריך להפיל אותה כמה שיותר מוקדם
    וחפה שעה אחת קודם

  22. נכנסתי לאתר הזה כמו לסרט זומבים. חיים כאן בסרט לא מחובר למציאות. אנשים אתם לא קיבלתם השכלה מינימלית. זה לא יתכן לגדל דורות על טקסטים מלפני אלפי שנים ולמנוע ידע בסיסי על העולם.
    לימודי ליבה דחוףףף

    1. תודה על תיאורך המדויק, מי הצביע למממניך ותוצאות גנבתם את השלטון.

      אכן, הסיבה היא שלממניך אין תעודת בגרות.

      כאיולו לא סיימת תתיכוןןןן – הנה, זה בשפתך כדי שתוכל להבין.

  23. האמת שעבר חודש מאז קמה הממשלה הזו
    ואני לא מצליח לעכל זאת.איך אפשר להאמין שאף אחד פרט למספר ימים לא מתרעם לא זועק לא עותר לבית משפט?
    אם גונבים אלף שקל זה עושה רעש גדול.אבל ג'נבה לאור היום בנכלוליות שקרים עורמה זה לא סופג ביקורת מבית משפט מרשויות החוק .כל התקשורת פשוט מזוהמת בשחיתות.

    1. כיוון שהבטחות בחירות, מצע וכדומה – אינם משהו שחובה לקיים (זו לא התקשרות חוזית, למשל).

      לכן, אין עבירה פלילית או אזרחית, שניתן לבקש מבית המשפט לאכוף.

      מה שכן, מוסרית – ברור שזה לא תקין לשקר, גם כאשר אין חוק שאוסר זאת. לכן, כל אלה שהבטיחו הבטחה מפורשת והפרו אותה (למשל: אני לא אתמודד על תפקיד ראש ממשלה גם עם 10 מנדטים אך היום הוא ראש ממשלה עם 6 מנדטים ואף הבטיח (בהבטחה נפרדת) שמטרתו היא ממשלה ימנית אך הקים ממשלה עם מר"צ ורע"ם), אתה רשאי להעניש בקלפי, בפעם הבאה.

      וכדאי להעניש, ע"מ שהפוליטיקאי הבא שישקר – יחשוב האם הוא רוצה, שזו תהיה הקדנציה האחרונה שלו/ה בכסנת.

  24. אכן, צריך לזקק את השיח. חילוניות הנה ענף יבש של היהדות, אשר במרחק בין דורי עוברת תהפוכות הכוללות ריחוק מזהות יהודית בתחילה, ממשיכה לרגשי ניכור ואוטו-אנטישמיות, ולבסוף להתבוללות. כמה מלים על ציונות, זהות יהודית, נרטיב היסטורי שמעט טושטש ואחינו החרדים. הציונות המודרנית, המבטאת את הקשר בין העם היהודי לארצו, יונקת את כל משמעותה מהיהדות ומקורותיה התנכיים ואחרים וחייבת את ייסודה בראש ובראשונה ליהודי המאמין. במשך 2000 שנה נשאו חרדים ודומיהם את צלקות הגלות על גבם, גירושים, רדיפות, ופוגרומים, ובכל זאת שמרו על זהות יהודית. ללא עמידה זו, רוח זו, של נפש יהודי הומיה אשר כיוונה ליבה לירושלים באומרה כל יום "ותחזינה עיננו בשובך לציון" הייתה נעלמת האומה היהודית מהעולם, וממילא לא היינו מגיעים עד הנה לתקומתו של העם היהודי בארצו. אם מלחמות הן כלי שרת לכיבוש תרבויות, זו את האחרת, אזי עמידה איתנה זו בגלות, ללא צבא ומדינה מדגימה הלכה למעשה את ניצחון הרוח על פני כוחי ועוצם ידי ("לא בחיל ולא בכוח כי אם ברוחי אמר השם"). מבחינה זו, מתחת לאלונקה שבמסע הדורות, נשאו ונושאים גם היום היהודים המאמינים ובכללם החרדים את הרוח היהודית ממנה צומחת ונובעת היהדות על גווניה (פיזית ממש), ומציאות חיינו. אגב, היו רבים שלא יכלו למסע המפרך, ומי מרצון או מאונס, פרשו מיהדותם ונספחו אל מרחבי ההתבוללות. בהרבה מקרים, התנתקות/פרישה זו הייתה מלווה ביחסי ניכור ואוטו-אנטישמיות ואף מתן יד וסיוע לרודפים את בני עמנו (עיין ערך גירוש ספרד…). כאן, בגבולות הבטוחים לכאורה של ארצנו, רבים מגיעים למחשבה שאבד הכלח על הזהות היהודית, בבחינת "וישמן ישורון ויבעט", שניתן להחליפה בישראליות נבובה, אך באין משים מאבדים את צדקת הדרך, על תביעתם הצודקת על הארץ, והיחס לאותם אנשים "גלותיים, פרימיטיביים" הופך מנוכר ומתדרדר בהמשך לשנאה ורדיפה ("נגמרה אהבת ישראל שלכם", "נשלח במריצות למזבלה"). לצערי, אנו עדים לאובדן הסולידריות היהודית, ומספרם של אלו העוברים הליך התנתקות מיהדותם הולך וגדל עד שהגיע למסה קריטית כפי שמתבטא כיום בכנסת מדינת ישראל. אלו המוכנים היום לשלם מס עובד לבני לאום אחר על מנת לשמר אוטונומיה שלטונית חילונית, בהדירם את כל הציבור האמוני-מסורתי, מחלישים את הגזע עליו אנו נשענים מחד, ומחזקים את היד האוחזת במסור מאידך. הווקום של אובדן הרוח היהודית והסולידריות היהודית, יתמלא ויישטף על ידי לאומיות אחרת. שנאת החינם שהובילה לאובדן שני הבתים עלולה להובילנו לחורבן הבית השלישי, ושוב יתנדפו שבטי ישראל במרחבי ההתבוללות, והחרדים שוב יצאו לגלות, ומי יודע, אולי בעוד 2000 שנה, כמו בלוטים אחר שרפת היער ילבלבו, יעלו עור וגידים ויתחילו הכל מהתחלה.

    1. מאמר בוטה ומדויק. אהבתי גם את התגובות ( את האוהדות לפחות)