ברחבי הארץ ובגדה: הפגנות תמיכה במחבלים שברחו מכלא גלבוע

הפגנות תמיכה של ערביי ישראל במחבלים שברחו מכלא גלבוע. מערכת 'מידה' ליקטה מספר דוגמאות מייצגות להפגנות שכאלה. וגם בונוס למטיבי לכת

הפגנת תמיכה בנצרת (השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א')

הפגנות התמיכה בששת המחבלים שברחו מכלא גלבוע אינם נחלתם של הפלסטינים תושבי הרשות, אלא גם של ערבים תושבי ישראל. להלן מספר דוגמאות למפגני תמיכה בתוך שטחי ישראל בטרוריסטים מורשעים.

חיפה: הפגנת תמיכה במושבה הגרמנית

נצרת: הזמנה להפגנה נגד משתפי הפעולה

נצרת, ההפגנה המדוברת

 

אום אל פאחם: הפגנה בכניסה לישוב

 

 

גם ברמאללה: הפגנת תמיכה במרכז רמאללה

 

 

בונוס למטיבי לכת: חבר הכנסת עופר כסיף בראיון לערוץ 12:

 

 


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

27 תגובות למאמר

  1. לא לעשות עסקים עם ערבים,לא קונים כלום,אפילו לא מסטיק.
    להשבית להשבית …
    הם חיים טוב מאוד כאן בארץ.
    תומכים במחבלים רוצחים גם ערבים .
    פשוט עם הזוי ועלוב.

    1. מה ההזדעזעות המעושה מההשוואה של כסיף לאנשי האצל?
      אנשי האצל עסקו בפעילות טרור נגד חפים מפשע פר אקסלנס וביצעו פיגועים בשווקים ובמקומות הומי אדם אחרים שמאות רבות של חפים מפשע מתו בהם באמצעות חמורי תופת בין השאר )אז מכוניות היו יקרות מדי).

      ההזדעזעות הזו מראה שאתם ממשיכים ליפות ולכבס חלק מההיסטוריה שלנו לא פחות ממה שעושים ארגוני הטרור הפלשתינים היום . השימוש שלהם במילה התנגדות ושל האצל במילים "פעולות תגמול" היא לא יותר ממכבסת מילים לפעולות טרור כלפי אזרחים חפים מפשע לפי כל הגדרה מקובלת!!

    2. ומי יעבוד בבנין ?
      ומי יבנה את תל אביב ?
      אם יהודים לא רוצים לעבוד בבנין איך בדיוק
      תמדר אותם ותלמד אותם לקח?
      ואם תביא סינים הקבלנים ירצו בהם ?
      הם עולים יקר.
      תיהיה פרקטי תן פתרון.

    3. ההבדל בין אצ"ל לבין הטרור הפלשתיני בכך שאצ"ל ניהל מאבק לשחרור לאומי בעוד שהטרור הפלשתיני איננו מאבק לשחרור לאומי (מושג שהוא זר לערבים המוסלמים) אלא מלחמת ג'יהאד דתית! (ארגון "הג'יהאד המוסלמי" הוא רק אחד משלל הארגונים הללו) אין כאן שום שוויון ואין שום סימטריה. כל ההצעות שהוצעו ל"פלשתינים" לקבל מדינת לאום משלהם נתקלו בסירוב. כך ב-1937 כשוועדת פיל הציעה לערבים כ-80% משטח "הפלסטינה המנדטורית" היא נענתה בסירוב. (זאת לאחר שכבר נקרעו כ-73% משטח המקורי שהוקצה עבור מדינת היהודים בוועידת סאן רמו עבור הקמת ירדן). כך ב-1947 "הצעת החלוקה" של העצרת הכללית של האו"ם נתקלה בסירוב ובפלישת צבאות 5 מדינות ערביות היא מלחמת 1948. כך בהצעות הנדיבות של אהוד ברק כראש הממשלה (שיחות טאבה) שנתקלו בסירוב שמתוך שתיקה. כך בהצעה השערורייתית של אולמרט שנתקלה בשתיקה רועמת מצד מחמוד עבאס.
      מלכתחילה ארגון אצ"ל הוקם כדי להתגונן נגד התוקפנות הערבית לאחר פרעות תרפ"ט. פרעות הערבים המוסלמים ביהודים היו תופעה שליוותה את היהודים בכל ארצות האסלאם לכל אורך הכיבוש המוסלמי. (סיפור הסובלנות האסלאמית כלפי הנוצרים והיהודים הוא מיתוס). מיותר להזכיר כי האסלאם רואה ביהודים מיעוט דתי שזכאי לכול היותר למעמד של ד'ימים, (נתינים מסוג ז' – שאינם שווים במעמדם למוסלמים. וראה תקנות עומאר בן אל-חטאב). לאחר אימוץ הצהרת בלפור ושילובה בהחלטות חבר הלאומים (1922) שהכירו בזכות ההגדרה העצמית של העם היהודי ובזכותו למדינה ריבונית בארצו ההיסטורית היא ארץ ישראל והענקת מנדט לבריטניה במטרה להביא תוכנית זו לידי המימוש, הערבים תחת מגוון של הנהגות החלו בפעילות נמרצת לסיכול התוכנית הזו ומימושה. פעילות זו כללה פעולות טרור אלימות והטלת אימה. הלחימה הזו נמשכת עד עצם היום הזה. מבחינת הערבים המוסלמים מדובר במלחמת דת. אמנת חמאס (סניף האחים המוסלמים שבמצרים) מוכיחה זאת. כך גם תנועת פת"ח שבמסגרת הוועידות שלו מנהיגים דתיים מוסלמים מצטטים את "חדית' האבנים והעצים" הידוע: "לא יבוא היום האחרון [יום הגאולה הדתית!] עד שלא יקומו המוסלמים ויהרגו את כל היהודים והאבן והעץ יבכו ויגלו: 'יש יהודי מאחורי העץ בוא והרוג אותו'".
      המגוחך הוא שהשמאל בישראל ובעולם מיחס את מקורות "הסכסוך הישראלי-פלשתיני" למאבק לשחרור לאומי ואצלנו מזהירים תדיר מפני הדרדרות הסכסוך הזה לכדי סכסוך דתי בעוד שבמציאות מדובר בסכסוך דתי ולא לאומי מלכתחילה.

  2. הפגנות התמיכה מוכיחות שוב שהערבים הם גיס חמישי בארצנו ואין לתת בהם אמון.

    1. לאחר שממשלות ביבי "מר ביטחון" לא עשה כלום ואף החמיר את מצבנו מול הערבים, בנט יתקן את המעוות. מי שפועל נגד ביטחון המדינה, אחת דינו.

    2. תגובה אופיינית לטיפוס השייך לזן "הביביפוב המצוי". הזן הזה ניטע וטופח בסבלנות מרובה בארצנו בעשור האחרון ע"י שלל עמותות השמאל המתוסכל שלא הצליח להגיע לשלטון.
      הזן הזה דומה לגמרי לזן "היודופוב המצוי" שטופח בגרמניה בשנות ה-30 על מצע הנוסחה "היהודים הם אסוננו!". והוא שסלל שם את הדרך ל"פיתרון הסופי"… בארצנו הזן הזה הועבר מוטציה קלה ע"י מומחי הקרן החדשה לישראל. אך התוצאות וההשלכות הקטלניות שנובעות ממנו למוח האדם זהות לחלוטין: הזן הזה הופך את הלוקה בו למלא טינה ולבעל כשל ברור בתפיסת המציאות… כפי שניתן להיווכח בעליל מהתגובה שלמעלה. הזן המקומי בישראל כל כולו חי ומתקיים על גבי מצע "רק לא ביבי!". אלא שבלי "ביבי" הוא נותר עם "רק לא…!" בלבד. במילים אחרות עם 0! ריק מוחלט!
      את הריק הזה מנסים כעת למלא באמצעות בניטו נפתליני- מי שנותר ללא כל בייס אלקטורלי ולפי כך הפך לזנב המקשקש בכלב לקול צהלולי הכתבלבים (חידוש לשוני של רובי ריבלין), מסוגו של בן כספית המקדם בשמחה שלטון פאשיסטי של מנהיג שלא חייב דבר לבוחריו ולא חייב דין וחשבון לשום ציבור. במילה אחת: מדינת בניטוסטאן פינת לפידוסטאן.

  3. גם אני תומך בלוחמי החופש הפלסטינים שברחו מהשבי בישראל. גם אני מצר על כשלון בריחתם ותפיסתם בידי חיילי הכיבוש. גם אני מיחל ךחילופי שבויים ולשחרורם של כל הלוחמים השבויים.

    1. במילים אחרות אתה תומך בטרור ערבי-מוסלמי הפועל במסגרת מלחמת הג'יהאד שמטרתה החלפת מדינת ישראל היהודית במדינה ערבית מוסלמית נוספת שבה היהודים אם בכלל יחיו לכל היותר בדרגת דימ'ים: נתינים סוג ז', שאינם שווים במעמדם לערבים מוסלמים. בהתאם לסעיפי האמנה הפלשתינית של אש"ף ליהודים אין זכות לריבונות במדינה עצמאית, נשללת מהם ההכרה בהיותם לאום ורואים בהם אך ורק מיעוט דתי בלבד. מנגד האמנה מכתירה דווקא את "הפלשתינים" כקבוצת לאום הזכאי לריבונות. העובדה שלאותם "פלשתינים" יש כבר מדינת לאום אחת משלהם והיא ירדן שבה הם מהווים כ-80% מהאוכלוסייה והעובדה הנוספת שלאותם "פלשתינים" יש כבר מדינת לאום נוספת שניה במספר ברצועת עזה, נותרות היום ללא כול התייחסות…
      נשאלת השאלה:
      לכמה מדינות זקוק אותו "עם פלשתיני" שלוחמיו "לוחמי החופש הפלשתיניים" נלחמים בעבורן? משעשע!

  4. יהודים מטומטמים ממלאים את בתי הקפה בשד בן גוריון בחיפה
    אידיוטים

  5. מעניין מה חלקם היחסי של דורשי מותנו בקרב ערביי ישראל. כשנפגשים איתם הם רגילים, אפילו נחמדים. אחר כך מפגינים נגד הקיום שלנו. האם זה אותם אנשים? המצב מאוד מבלבל, אני לא יודעת מי מעדיף את מותי ומי פשוט אדם טוב ונחמד. ולמה הם ככ שונאים אותנו, הרי המנטליות של רבים מאוד מהם היא אלימה, שתלטנית ועבריינית גם בתוך עמם, אחד לשני. אז על מה השינאה כלפינו?! כי איננו ברברים ואלימים ברובינו? כי רבים מאיתנו מוסריים וחושבים כי אתם מופלים וחלשים. על כן חומלים עליכם.אתםכשפוגשים אדם מופלה וחלש, יתכן שתחלישו אותו עוד ותחשב ואיך אפשר לנצל אותו עוד לתועלתכם. כי התרבות שלכם מעריכה כוח ותו לא. אין ככ מקום להכלה, לאמפטיה, לתמיכה במי שקשה לו, רק אם הוא שייך למשפחה תוכלו לכבד אותו.המשפחה שלי היא כל האנשים הטובים בעולם, שיעזרו אחד לשני בצניעות במצבי מצוקה של הזולת ולא משנה מי האדם ולאיזה עם שייך. יאדירו את מי שזקוק לכך באותו רגע ולא יספרו סיפורי נפלאות על עצמם.ושוב על עצמם. מן הסתם .

  6. השב'כ צריך לסמן אותם. מכל אלה צריכים לקחת ת. ז. כחולה ואת כל ההטבות. ולא לשכוח שהיו ערבים שעזרו לתפוס את הרוצחים. אותם יש לעודד בהטבות.

  7. בגלל אנשים כמו עופר ודומיו אנחנו נראים כך. כל השמאלנים לא מבינים שלנו אין ארץ אחרת. להם יש.

  8. כפרטים יש לא מעט ערבים שמעדיפים את מדינת ישראל והחברה הישראלית על כל מדינה וחברה ערבית, ומוכנים לתמוך בה ואפילו להגן עליה, ואין לזלזל בכך. אבל הערבים האלה נשארים ברמה הפרטית. *כקולקטיב* הערבים בישראל לא הצמיחו מתוכם שום כוח פוליטי ו/או חברתי שהתייצב לצד המדינה. כל הכוחות והגופים הפעילים במגזר הערבי הם אנטי-ישראלים ואנטישמים. אפשר לאבחן כאן שלושה גורמים עיקריים: הקומונאצים של חד"ש שרובם המכריע לאומנים ערבים, אך יש להם גם מאות משת"פים ממוצא יהודי מהסוג של עופר כסיף ואלפי מצביעים, בעיקר באקדמיה, בתשקורת וב'עולם התרבות'; הלאומנות הערבית הקיצונית ה'חילונית' של בל"ד, שהיא שלוחה של מפלגת הבעת' הפאשיסטית בסוריה וגרורותיה בלבנון (מה שרבים לא יודעים: הדגל ה'פילסטיני' הוא למעשה דגלה של מפלגת הבעת' הסורית של אסד); וכמובן התנועה האיסלאמית על שני פלגיה שהיא טליבאן פילסטיני ושלוחה של החמאס בעזה. אלה הכוחות הפוליטיים-חברתיים המאורגנים במגזר הערבי שגורפים בבחירות 90-95%, במקומות מסויימים אפילו כמעט 100% מהקולות, כאשר חלק מהמגזר בכלל מחרים את הבחירות מתוך דחייה מוחלטת של מדינת ישראל, אפילו ברמה הפרלמנטרית. מבחינה פוליטית לא חלה בתקופת המדינה שום התקרבות בין הרוב היהודי למיעוט הערבי, אלא להיפך: המגזר הערבי רואה את עצמו כ'ערביי הפנים' המהווים חלק בלתי-נפרד מהמלחמה של הקולקטיב הפילסטיני נגד מדינת ישראל והציונות. החברה הערבית בישראל מטבעה קרועה ושסועה כמו החברות הערביות מסביבנו, אבל יש לה דבק אחד המחזיק אותה יחד: ההתנגדות למדינת ישראל ולקיום היהודי בארץ בכלל. מבחינה זאת כל הכוחות הפוליטיים-חברתיים בין הערבים הם ממשיכי דרכו של המופתי הערבו-נאצי, אבי 'השעב הפילסטיני' חאג' מוחמד אמין אל-חוסייני. הם מאוחדים בסגידה לרוצחים ולפורעים הערבים של כנופיות המופתי מתקופת המנדט כמו שהם מאוחדים בתמיכה בטרור הערבו-איסלאמי המופנה נגדנו כיום. אם לא נפנים את התובנות הזאת ניפול למלכודות ולפחי האשליות וההונאות שפורסים הסמאלנים ממוצא יהודי וחסידיהם כגון 'דו-קיום', 'תהליך מדיני', 'שתי מדינות לשני עמים' וכד', הכל מתכונים לאסון לאומי ולחורבן.

    1. בדיוק.

      לראיה, תפיסת הרוצחים שברחו מכלא גלבוע (מספר המתקשרים למשטרה עומד ככל הנראה, על מספר עשרות לכל היותר – נזכיר, שחיוג למשטרה אכן נעשה באופן פרטי).

      מנגד, 4 מסמכי חזון, לא פחות, ניפקה ההנהגה של ערביי ישראל. באף אחד מהם (!!!) לא מוזכרת אפילו האפשרות של חיים משותפים בין מדינת ישראל לבין יישות ערבית כלשהי לצידה אלא בכל המסמכים, מדובר בהרס מדינת ישראל כיעד לחברה הערבית (חזון לא?) והקמת מדינת חמאס במקומה.

      זה מה שרוצחי הישראלים מאוסלו "לא רוצים להבין" (במרכאות, כי הם מבינים אך לרצוח ישראלים תמורת פרסים מאוסלו, חשוב להם יותר), ההבדל בין הפרט לקולקטיב בחברה הערבית. ההבדל אגב, אינו כה ייחודי לחברה הערבית. בכל קורס ניהול (כגון MBA), לומדים על הבדלי התרבות בעולם (היבט חשוב מאוד לניהול) וקיימות עוד כמה וכמה קהילות בעולם, בהן הקולקטיב חשוב מהפרט – לדוגמא, ביפן, סין ועוד כמה. אך רוצחי הישראלים עבור פרסים מאוסלו, נרקסיסטים מכדי להבין שהאגואיזם שלהם, ממש לא חל על כל העולם.

  9. זהו פרצופם האמיתי של ערביי ישראל. הסכנה האמיתית למדינת ישראל אלה ערביי ישראל. הם בתוכינו זורמים כמו דם מורעל שמביא לקריסת מערכות . אנחנו עדיין בשלב של יכולת להבריא את הדם המורעל. לא ירחק היום שבו נאבד את היכולת .זמננו קצר .

  10. עופר כסיף איש מטומטם. שלמה בן יוסף (לא בר יוסף בטח התבלבל עם החוקר) נתלה ב-1938 על השלכת רימון (שלא התפוצץ) על אוטובוס ערבי. אז איך הוא שוחרר בפריצה לכלא עכו ב-1947? אם אתה רוצה להשתמש בהיסטוריה כנשק פוליטי לפחות תדייק בהיסטוריה כסיף.

  11. ברור שמר כסיף משווה את זכריה זביידי לחברי האצ"ל.

    הוא פשוט "שכח" שהאצ"ל פורק ברגע שקמה מדינת ישראל ואף במהלך פירוקו, כבר אז – רצחו ראשי כת הסמול – ישראלים, על סיפונה של אלטלנה.

    הוא גם "שכח", שמר זביידי קיבל מזמן את מדינתו הערבית אך המשיך לרצוח ישראלים, כיוון שלדבריו, הוא ביצע מדיניות זו בהתאם לפרשנות שלו להנחיות של ערפאת (למען הקורא כסיף, שוודאי יטען שפתאום מר זביידי, לא ראה ברשות הטרור שהקים ערפאת – כמדינה הערבית, בה הוא מעוניין ו/או לא ראה בערפאת כמנהיגה).

    אם "שוכחים" דברים כה ידועים בהיסטוריה הן של האצ"ל והן של זביידי, אין צורך להיות מופתע שמר כסיף מנסה לעזור ע"י יצירת יחסי ציבור אוהדים, לרוצח ישראלים.

  12. לשלול לכל המפגינים תעודת זהות כחולה
    חד משמעית!
    ואת עופר כסיף להגלות לעזה
    חלאת המין האנושי

  13. "הגדה" על איזו גדה אתם מדברים , הגדה שצריכה לעניין אותנו עכשיו היא הגדה המערבית של נהר פרת ששם הולך ונוצר ואקום מסוכן שייתכן ולא תהיה לנו ברירה אלא ל מלא אותו בעצמנו , נשמע הזוי אבל לשם הדברים הולכים

  14. אני בעדם! כישראלית יהודיה.
    ברור שהכיבוש המרושע דוחף אנשים להיות טרוריסטים בעל כורחם. גם אנחנו, בזמן המנדט הבריטי, היינו טרוריסטים לעילא ולעילא!
    צודק – זאת או צביעות, או יושרה. ואני בעד חופש של כל המדוכאים, בעיקר אם אנחנו המדוכאים!

    1. אהה ברור! את לגמרי צודקת! הכיבוש המרושע המתמשך הזה מאז 1948 ועד היום בגליל, בנגב, בשפלה, ובמישור החוף, בעמק יזרעאל, בעמק בית שאן ובמדבר יהודה וכן הלאה וכן הלאה… והכול מתוך ה-GREEDINESS הבלתי נסבל הזה של היהודים האלה…
      עובדה, ככה גם אמר הח"כ ואליד טאהא מרע'ם יו"ר וועדת הפנים החדש של כנסת ישראל: "אלה שבבתי כלא הם אסירי חופש, אסירי מצפון ואסירים אידאולוגיים! והם משלמים בשנות חייהם בעד סוגייתנו הפלסטינית הצודקת! לפי המושגים שלנו המחבל הוא מי שכובש את אדמתנו … והטרוריסט הוא מי שמציב מחסומים בין כפרים וערים פלסטיניים ומקשה על פרנסתם… והמחבל הוא מי שבונה מחסומים… " וכו' וכו'
      https://www.facebook.com/watch/?v=323070679471480

      עובדה, ככה גם התבטא לא אחת חברו למפלגה, האסיר המשוחרר עבד אל-מאלכ דהאמשה (כיהן כח"כ בכנסת ה-14 וה-15. בכנסת ה-16 כיהן כסגן יושב ראש הכנסת. בבחירות לכנסת ה-18 הוצב במקום ה-115 ברע"מ-תע"ל. חבר בפלג הדרומי של התנועה האסלאמית) בביקורו בסוריה ב-1997 אמר: "האומה הערבית תנצח בזכות החרב בדרכה לכבוד המיוחל לניצחון ונחזור לארץ מולדתנו מורמי ראש. הניצחון יגיע בזכות הג'יהאד של האומה הערבית."
      בריאיון עיתונאי ב-1999 הסביר כי המתאבדים "נאלצים להתפוצץ"…
      כעורך דין ייצג דהאמשה את השייח אחמד יאסין בבתי הדין בישראל. תלה את תמונתו בביתו, שיבח את מעשיו וכינה אותו "אדם מצוין" ו"אדם גדול ושוחר שלום". [המקור ויקיפדיה]
      ולבסוף נותרה רק שאלה אחת: מתי את עומדת להתפקד לרשימת רע"ם-תע"ל?

  15. לטרמינולוגיה יש כח להשפיע על התודעה שלנו.
    ככה הצליח הטרלול להשתלט על מוחותשל רבים וטובים-כשהמחשבה מעותת אפשר להגיע לכל מקום.
    בבקשה להוריד את המילה ׳והגדה׳ מהכותרת. זה גם חלק מהארץ! או לכל הפחות לכתוב יו״ש.

  16. אני לא כבר לא ידוע מה להגיד על עצימת עניים והתנהלות בת יענה מול ערביי ישראל שאוגרים בכמויות עצומות נשק! צריך לחקור מי הרדים אותנו עוד מהתחלה,כי אני זוכר שלפני כ- 30 שנה היה להם מעט מאוד נשק חם! רוצים הוכחה? פעם רצח ערבי ע"י ערבי היה קורה לעיתים רחוקות!!!!

  17. זה מחריד איך משטרת ישראל נותנת אישור להפגנות אלו. זהו מרד ערבי ברור כנגד הריבונות הישראלית אחרי 73 שנות עצמאות. אנחנו בבעיה.