בעקבות פניית 'מידה': ח"כ מיקי זוהר ביטל את השתתפותו בכנס השמאל

בעקבות הפרסום ב'מידה' החליט ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) לבטל את השתתפותו בכנס השמאל בהפקת הקרן החדשה, מכון זולת ועיתון 'הארץ'. יו"ר 'אם תרצו', מתן פלג: "ההחלטה הראויה והנכונה ביותר"

בעקבות פניית מידה - החליט לבטל את השתתפותו בכנס השמאל, ח"כ מיקי זוהר (צילום: אורן כהן)

ח"כ מיקי זוהר (הליכוד), החליט לבטל את השתתפותו בועידת עיתון 'הארץ' בהמשך לקריאתו של יו"ר תנועת 'אם תרצו' שפורסמה ב'מידה'.

בהודעה שהוציא ח"כ זוהר טען כי "פנו אליי לפני זמן מה להשתתף בוועידת הארץ לדמוקרטיה כדי להביע את עמדות הימין ולהביא לידי ביטוי את הקול של המחנה הלאומי והליכוד. מצאתי לנכון להסכים כדי שקול הימין יישמע בכל מקום", הוסיף. "לאחרונה עודכנתי כי גופי שמאל קיצוני כמו הקרן החדשה שתומכת בארגונים בזויים כמו 'שוברים שתיקה' ו'בצלם', מממנים את הועידה ולכן החלטתי לבטל את השתתפותי לאלתר".

"בע״ה אמשיך לייצג את עמדות הימין והליכוד בכל מקום אפשרי אך לא אוכל לתת לגיטימציה לארגונים אלה הפועלים נגד מדינת ישראל בעולם", הוסיף ח"כ זוהר.

יו"ר תנועת 'אם תרצו', מתן פלג אמר לאחר דבר ביטול ההשתתפות של ח"כ זוהר: אנחנו מודים לח"כ מיקי זוהר על הקשב ועל ההחלטה לבטל את ההשתתפות בכנס עיתון הארץ שבמימון הארגון הפוליטי הזר 'הקרן לישראל חדשה'. לדעתנו זו הייתה ההחלטה הראויה והנכונה ביותר."

פלג הוסיף ואמר כי: "הקרן לישראל חדשה, ארגון פוליטי זר, הוא ארגון הגג הגדול ביותר בישראל לארגוני דה לגיטימציה ישראליים. מממן ארגונים המגנים משפטית על מחבלים ומשפחותיהם, מממן ארגונים המתפרנסים מהכפשת חיילי צה"ל, קידום לחץ בינלאומי על ישראל, איזרוח מסתננים ועוד מירעין בישין".

 

למאמרים נוספים של מעין סמון – לחצו כאן.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1 תגובות למאמר

  1. אין לחבר כנסת מהימין מה לחפש בכנסים האלה.
    מה זה הקשקוש : "להשמיע את קולו של הימין" ?
    את האנשים שיושבים בכנס לא תשכנע. וגם לא יפרסמו את דבריך.
    אבל בינתיים, נתת לגיטימציה לכנס ולשמאל.