משפט נתניהו: התיק קורס והנאשם הפסיד

בעוד תיקי נתניהו קורסים בבית המשפט, הוא מבין שהקרב כבר הוכרע. תקשורת השמאל חברה לפוליטיקאים שמאיישים את השלטון הנוכחי והנדסת התודעה משתוללת באין מפריע

נתניהו בפתח משפטו (צילום: דוברות הליכוד)

לכאורה קיימת סתירה לוגית בכותרת המאמר, שכן במדינה מתוקנת כשתיק קורס בבית המשפט הנאשם יוצא זכאי. עם זאת, ישראל כבר אינה מדינה מתוקנת.
המאמר נכתב לאחר שהחוק להגבלת כהונה של ראש ממשלה עבר בקריאה ראשונה במליאת הכנסת. חוק אנטי דמוקרטי שדורס את רצון העם, חוק פרסונלי שהציע שר המשפטים גדעון סער שכל עניינו מאז שהחל לכהן הוא למנוע מבנימין נתניהו לחזור אל כיסא ראש הממשלה. מסע אישי של שנאה ונקמנות שבשמו לגדעון סער לא אכפת להוריד איתו את מדינת ישראל ואת עם ישראל ביגון שאולה.

״שינינו את כללי המשחק: עובדים למען אזרחי ישראל ולא למען האינטרסים האישיים של אדם אחד״, כתב היום גדעון סער ולא יכולתי שלא לצחוק. הרי החוק הזה הוא מנוגד לרצונם של אזרחי ישראל. עוד הוסיף כי ״שלטון ממושך של אדם אחד הוא דבר מזיק. מול הסכנות של ריכוז כוח מופרז, וסיאוב הנובע מכך אנו מציעים הסדר טוב ומאוזן יותר ורוב גדול של אזרחי ישראל תומכים ברעיון ומעדיפים אותו לאיום שיעור על כהונה ללא הגבלה״.

אני יכולה לחשוב על יתרונות של שלטון ממושך כמו ניסיון רב, יצירת קשרים איתנים עם מדינות אחרות, היכולת להשלים תהליכים ארוכי טווח. ״שמתי לי למטרה, לחזק את יסודות המשטר שלנו כמדינה יהודית ודמוקרטית ופה אנחנו מניחים נדבך חשוב למען העתיד״, המשיך. ובכן, גדעון סער, אני לא מכירה אף דמוקרטיה פרלמנטרית אשר קיים בה חוק כזה. אינני בטוחה שהשנאה שלך עולה בקנה אחד עם היסוד היהודי של ״ואהבת לרעך כמוך״ ולגבי הנדבך למען העתיד, זה בעיקר נדבך למען העתיד שלך למרות שכרגע אתה לא עובר בסקרים את אחוז החסימה.

גם ראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, הצליח להרים את הגבות שלי עד לאמצע המצח כאשר אמר: ״הבטחנו וקיימנו – מראשית דרכה הבטיחה יש עתיד כי תגביל את כהונת ראש הממשלה. שנים של כהונה בעמדת כח מביאות לסיאוב ושחיתות שלטונית. אנחנו מחוקקים היום את החוק, מפני שזה לא בריא לדמוקרטיה הישראלית שאדם יכהן יותר משמונה שנים״. האיש שמינה את גיסתו לדירקטוריון קק״ל וקרובת משפחה נוספת לתפקיד בכיר בהסתדרות הציונית ובעצם, מתחילת הכהונה שלו הוא ממנה מקורבים כולל אסף זמיר לקונסול כללי בניו יורק ואחרים. האיש שנותן יד לממשלה מנופחת בנורבגים ולתקציבים קואליציוניים, כל מה שהוא זעק נגדו כאשר היה באופוזיציה ועכשיו מתגלה אולי כגדול המושחתים, מעז לדבר על סיאוב ועל שחיתות שלטונית.

אם כן, במדינה שהיא פוסט דמוקרטיה פרלמנטרית כאמור, תיקים יכולים לקרוס והנאשם יפסיד. בעיקר אם תפרו לו תיקים. אינני יכולה להימנע מלהיזכר בדבריה של פרופ׳ רות גביזון זיכרונה לברכה: ״אני חוששת שאכן אין לנתניהו סיכוי לקבל משפט צדק. זו טרגדיה לביבי אבל גם דבר מאוד לא טוב למדינה ולחברה״.

הפסיד מראש

אני לא יודעת איך יסתיים המשפט של בנימין נתניהו שהוא גם בהחלט המשפט של הימין כולו אבל צריך להיות, בעצם, משפטה של הפרקליטות שמתגלה כאן כמי שעשתה עבודה רשלנית כמעט פושעת וצריכה לשבת על ספסל הנאשמים. עד התביעה הראשון, אילן ישועה, התגלה כמי שאינו אומר אמת וכמי שהעניק סיקור אוהד או הענות חריגה כמעט לכל אדם מלבד לבנימין נתניהו. גם יתר עדי התביעה עד כה התגלו כעדי הגנה למרבה המבוכה.

זכינו אף לשמוע את התובעת יהודית תירוש מבטלת למעשה את סעיף 61 בכתב האישום כאשר אמרה שאין טענה שנתניהו פיטר את מנכ״ל משרד התקשורת אבי ברגר בגלל תלונותיו של שאול אלוביץ׳. כל העיניים הרעבות של השמאל ושל כתבי המשפט שלא יודעים את נפשם מאז תחילת המשפט היו נשואות אל עדותו של ניר חפץ. אולפנים נפתחו, שידורים חיים, אולי סוף סוף יהיה עד תביעה שהוא אכן עד תביעה. אפילו התישו אותנו עם סיפור מגוחך על צמיד בניסיון למשוך עוד קצת זמן לקראת השיא הגדול. גם העדות הזו נדמה שהתרסקה היום על רצפת בית המשפט שכן ניר חפץ אמר כי בניגוד לטענת הפרקליטות, הוא לא נשלח על ידי נתניהו לשלמה פילבר כדי להיטיב עם שאול אלוביץ׳.

האסון הגדול כאן הוא שנתניהו ועמו הימין כולו כבר הפסידו. שנים של הנדסת תודעה באולפני החדשות תחת כותרת הענק ״שוחד, מרמה והפרת אמונים״ בשילוב עם הפגנות גרוטסקיות אינסופיות בבלפור, בצמתים ובגשרים שקיבלו סיקור כאילו היו הפגנות ענק ״מדינה במחאה״ גרמו לאנשי ימין לפקפק, להרהר ולא ללכת להצביע.
כך הסתיימה, בינתיים, כהונתו של נתניהו כראש ממשלה. רק בינתיים.

לקריאת כל המאמרים של אורנה ישר – לחצו כאן.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

  

 

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

32 תגובות למאמר

  1. התקשורת ממשיכה בהנדסת התודעה
    והפרקליטות ממשיכה לנהל את התיק הקורס
    לא כדי להשיג הרשעה אלא כדי לפגוע בנתניהו אלקטורלית.
    מדובר בהפיכה לה שותפים תקשורת, עבריינים מהמשטרה והפרקליטות, יועמ"ש שהוחזק בצוואר והפך למחזיק בצוואר ומפלגת הבג"ץ.
    ההפיכה איפשרה לאופורטיוניסטים שהיו בימין לגנוב קולות מהימין והתקשורת נלחמת כדי לנרמל את ההונאה ולהציג לציבור תמונה מעוותת.
    לא ניתן לתקן את הנזק ולהשיב את הדמוקרטיה בדרכי נועם ללא שבירת כל הכלים.

  2. במשך שנים ארוכות מערכת המשפט התעללה בימין. נתניהו כל עוד זה לא נגע לו אישית הגן על מערכת המשפט. עכשו ביבי אוכל את מה שהוא בישל.

    1. תזכיר לי: מתי היו לו 61 מנדטים לזה?
      נתניהו עבד במש שנים כדי לחזק את הימין ולהביא אותו למצב שיהיו לו מספיק מנדטים ואפילו הסכים לוותר לחרדים בתחומי דת ומדינה בידיעה שהם יוותרו בתמורה בעניינים אחרים.
      לצערנו, כשהימין הגיע סוף-סוף למספיק מנדטים החליטו הימין המתון למנוע הישגים מהימין.

    2. לימני
      לנתניהו היה 61 במשך שנים ארוכות. בחלק מהזמן התירוץ שלו היה שכחלון מפריע – תירוץ שלא מחזיק מים. נתניהו פירק ממשלות והלך לבחירות על דברים הרבה פחות חשובים מאשר בית המשפט העליון היה מודיע לכחלון שהוא מפטר אותו וילך לבחירות על זה.
      ולסיום ציטוט מנתניהו עצמו: "אני חושב שעצמאות בית המשפט היא דבר מובנה והכרחי, בישראל בית המשפט היה, הינו ויישאר עצמאי. כל ניסיון להביא דברים שיפגעו בעצמאות בית המשפט נופל. גנזתי כל הצעה שנועדה לפגוע או לקצץ בכל צורה שהיא בעצמאותו של בית המשפט".

    3. לימני:
      ל"ימין" היו 61 מנדטים לפחות פעמיים בעת שנתניהו הוביל את הליכוד. היו לו 63 מנדטים לאחר בחירות 2009 (הליכוד, ישראל ביתנו, ש"ס, יהדות התורה, הבית היהודי, האיחוד הלאומי), ואפילו אם תוריד את בני בגין ואת דן מרידור מהליכוד עדיין נשארים 61 מנדטים. אני מזכיר לך שדווקא הממשלה שקמה לאחר הבחירות האלה מנתה את שי ניצן ואת דינה זילבר כמשנים ליועמ"ש, כאלו שאושרו ע"י בנימין נתניהו ששבח אותם.
      היו לו 61 מנדטים גם לאחר בחירות 2013 (הליכוד-ביתנו, הבית היהודי, ש"ס, יהדות התורה). אם נתניהו היה רוצה אז ברפורמות במערכת המשפט הוא היה סוגר דיל עם המפלגות האלו בהקדם האפשרי, אבל במקום זאת הוא בחר להדיר את נפתלי בנט ובכך אלץ אותו לחתום על הסכם "ברית אחים" עם יאיר לפיד, הסכם יציב שבסופו של דבר מנע הקמת ממשלה שתוכל לבצע רפורמות במערכת המשפט (לא שזה עניין אז את נתניהו אלא להיפך, הוא הצהיר ב-2013 שלא ייתן יד לרפורמות במערכת המשפט).
      זה מספיק או שעליי לפרט יותר?

  3. דיקטטורה בולשביקית שיפוטית קומוניסטית אנטישמית לא מחליפים בקלפי…
    רק בהתקוממות עממית ומהפכה אזרחית!

    הגיע הזמן שמיליוני יהודים יעלו על בית המשפט וכל המשרדים של אירגוני השמאל(הסוכנים הזרים)!

    תומאס ג’פרסון: “כשהממשלה חוששת מהעם, יש חירות. כשהעם חושש מהממשלה, יש עריצות.”
    וולטייר: “אם אתה רוצה לדעת מי שולט בך, תסתכל על מי אסור לך לבקר.”
    תומאס ג’פרסון: “כאשר עוול הופך לחוק, ההתנגדות הופכת לחובה.”

  4. לצערי, אני כן יודע איך יסתיים משפטו.
    הוא יורשע רק בסעיף אחד קטן, עם קלון.
    העונש לא חשוב כבר.

  5. הטקסט מדגים נאמנה, כנראה שללא כוונת הכותב, את ה-cluelessיות כמו גם את חוסר ההבנה המוחלט בחוקי המשחק, של הציבור הישראלי בכללותו ולאו דווקא רק זה המזוהה כתומך נתניהו.
    ראשית, הטקסט מלין על "שנים של הנדסת תודעה" כשבו זמנית הנחת היסוד שלו היא חלוקת הציבור ל"אנשי ימין" ו"שמאל". אם הכותב היה טורח להתנער מחלוקה זו ולחשוב על המתרחש בישראל היה אולי מגיע למסקנה שחלוקה אפשרית אחרת -ומדויקת יותר- היא בין מצד אחד יהודים הרוצים לחיות נקודה במדינה יהודית נקודה בארץ ישראל סימן קריאה ומצד האחר אנשי מהרסיך ומחריביך (-מו"מ בקיצור).
    שנית, הכותב פוכר ידיו מול התגבשות חוק חדש שנועד לפגוע באפשרות נתניהו להיבחר ולתפקד כ"ראש ממשלה". הכותב לא מראה כל ניסיון להבין את המתחולל כאן לעיני כולנו ולחשוב מחוץ לגבולות הקופסה. הציבור היהודי שומר החוק נתון תחת מתקפה קיומית מצד קבוצה פוליטית שהשתלטה על מערכת המשפט ושהחלטותיה עוינות את החיים, שלמות הגוף והרכוש של היהודי במדינה היהודית. כאן ניתן ליישם את הכלל עם נבל תתנבל: במידה ונתניהו בראש מפלגתו יוכל להקים קואליציה אך לפי הוראות החוק החדש יהיה מנוע אישית מלשמש כראש ממשלה דבר לא מונע מהקואליציה לפברק משרה של "שר-על" (או כל שם אחר) שיאפשר לנתניהו לשמש כמתווה מדיניות ומחליט.
    שלישית, וזה הדבר התמוה מכל, הכותב מתאר "תקשורת השמאל… הנדסת התודעה משתוללת באין מפריע" ו"שנים של הנדסת תודעה באולפני החדשות" המקבעות את התודעה הציבורית מבלי, כנראה, כל הבנה של חוקי השוק כי מדובר במצרך אותו הוא צורך וההחלטה בידו להפסיק ולצרוך. ישראל הפכה מחברה של חלוצים ובונים לחברה של מתאוננים ומאוננים (-על המקלדת).
    בדבר אחד הטקסט שקרי לחלוטין, הסיומת הקובעת כי הנדסת תודעה, תקשורת והפגנות הם ש"גרמו
    לאנשי ימין לפקפק להרהר ולא ללכת להצביע" ובשל כך "הסתיימה, בינתיים, כהונתו של נתניהו כראש ממשלה". בנימין נתניהו בשנות כהונתו כראש ממשלה נושא באחריות להפקרה המוחלטת של חיי היהודי במדינה למרצחים ולפולשים הערבים והסכמתו ליצירת ממשלה עם [תומכי] מחבלים. ייתכן וייתכן שישראלים, גם אם הם "אנשי ימין", מאסו בו.

    1. נתניהו עבד קשה כדי לזק את הימין על מנת להגיע ל-61 מנדטים שיאפשרו לו לקדם מדיניות ימנית.
      רק השנה הגיע הימין למספיק מנדטים אבל לצערנו, סער ובנט בחרו לבגוד בגוש מאשר ליצור קואליציה שבאמת תוכל לנצח.

      ולהזכירך, הידיים של הליכוד בהחלט היו קשורות דרך מערכת המשפט, התשקורת והסכמים קואליציונים סחטניים(שיבטיחו ש'שר על' לעולם לא יתקיים-הם השניאו אותו לרמה שא אחד מהם לא יצטרף לקואליציה כזו).

    2. אתה מתעלם מקיומו של צבא יועצים משפטיים המצויים בכול גוף סטטוטורי ובכול משרדי הממשלה הכפופים כולם ליועמ"ש שהפך בחסדי השופט ברק לפוסק האחרון והעליון בכול דבר. הוא הפך למנכ"ל-על של מדינת ישראל וכפוף אך ורק לשופטי בג"ץ. בעצם, הם כלים פוליטיים שלובים שמנהלים יחדיו את מדינת ישראל. (עיין ב"הארנק והחרב" מאת פרופ' דניאל פרידמן, עמ' 166-176). העצמאות של ראש הממשלה הנבחר ושרי הממשלה שלו כנציגי הציבור שבחר לשלוח אותם למימוש המטרות הפוליטיות בהם הוא חפץ, עצמאות זו הפכה לאשליה. או בעצם תחת תנאי: אם הממשלה והעומד בראשה שייכים ל"שמאל" (במקום שמאל וימין ניתן להשתמש בהגדרה הניידים והנייחים) לא היועמ"ש ולא בג"ץ כמעט ולא מתערבים. כמו עכשיו נוכח מעללי ממשלת בנט-לפיד, מנגד, אם הממשלה והעומד בראשה שייכים ל"ימין" התערבות היועמ"ש ובג"ץ הופכת להתערבות על סטרואידים. כמו שראינו בממשלת נתניהו… במקרה של נתניהו נראה שנגדו חברו וקמו שופטי העליון, "מפלגת הפרקליטות", היועמ"ש המוחזק בגרון, האקדמיה, המשטרה, התקשורת… רק לאחרונה בייניש קבעה בנחרצות מדהימה ש"יש קונצנזוס שנתניהו פגע/פוגע בדמוקרטיה". כשברור לכול שאין לה מושג ירוק מהי דמוקרטיה. בעצם הם מזמן עוסקים בריקון מושגי היסוד בכול הנוגע לשיטת משטר פרלמנטרי דמוקרטי מתן משמעות שונה למושגים אלו.
      שים לב, בקרוב מאוד נציגי התנועה הרפורמית שבקואליציה ובממשלה יכינו לנו חוקים שיבטלו את חוק השבות בשם השוויון כמובן ובתמיכת קולות התנועה האסלאמית וחברי המשותפת. את הגיור יקבעו הרפורמים בתמיכת קולות המשותפת שתצביע יחד עם הקואליציה. את נושא הכשרויות כבר מנהלת ח"כ יוליה מלינובסקי שיודעת לספר שהרבי מליובביץ' "צמצם" את תרי"ג המצוות ל-10 מצוות בלבד… ודי בכך. התחבורה בשבת כבר בדרך. ממשלת איחוד עם המחבלים כבר דואגת ליישב את אזור C בערביי הרש"פ שבונים במימון האיחוד האירופי לסלק בכוח הזרוע את ההתיישבות הצעירה.
      רק תזכור שאתם מי שמשחזרים בדור הזה את סיפור קמצא ובר קמצא.
      רציתם להוריד את נתניהו?
      עכשיו תקבלו הרס מוחלט…
      בנט מתכנן לקבל פרס נובל ל"שלום"…

    3. אם הימין ימציאו שר-על לנתניהו, המרכז יפעילו נגדו את הלכת דרעי וידאשו את פרישתו.

  6. 2 מיליון ליכודניקים צריכים לעלות על בגצ ולכבוש אותה…. לעצור את השופטים הבולשביקים ולעמיד אותם דין על בגידה במולדת.

    1. אם כך ארבעה מליון מתנגדי ליכוד צריכים לעלות על שני מליון הליכודניקים, לעצור את הוונדלסטים ולהאשימם בניסיון הפיכה.

    2. (לסימן קריאה) אין לכם את המספרים לנצח את הימין ברחוב.
      מה שהיה בבסטיליה זה כלום ליד מה שהימין יעשה לכם אחרי 70 שנה של ההתעללות שלכם כלפיהם.
      מלחמת אזרחים/״אחים״ = הסוף של האויב השמאלני ונכבה 2.0 לערבנאצים!

    1. זאת ועוד, השקר הגדול על הרס הדמוקרטיה עי נתניהו ניתן להפרכה בקלות. מדד חיצוני ובינלאומי המדרג כל שנה את מצב כ 200 מדינות בעולם – מדד הדמוקרטיה העולמי – לפיו אפשר לראות שבעשור האחרון ישראל עלתה מהמקום ה 48 בעולם למקום ה 27 המכובד. דרך אגב – ארצות הברית נמצאת במקום ה 25. משום מה את המידע הזה אף גוף תקשורת לא מפרסם

  7. נתניהו המושחת סיפר לנו סיפורי סבתא והשאיר את המדינה 3 שנים ללא תקציב כדי להציל את עצמו ממשפט. הוא מנע את אישור התקציב, הוא גרר את המדינה לבחירות רביעיות, רק כדי שלא ייאלץ לקיים את הסכם הרוטציה עם בני גנץ נתניהו הנוכל האשכנזי הקיף את עצמו עם אפסים מזרחיים בזויים שמביישים את מוצאם, ןאשכנמזים חסרי חוליות המשמשים כמשרתים לאשכנזי המושחת.
    סוף סוף יש ממשלה מתפקדת בישראל !!!!
    לממשלה הנוכחית הגיעו שרים ששואפים לעשות טוב, לקדם את המדינה ולהצליח, מה שלא יכולנו להגיד על הממשלות הקודמות, שם מונו לתפקידם בעיקר מלחכי פנכה שהתאמתם הוצמדה לאינטרסים המוכרים של הנאשם.
    נתניהו ועבדיו הנרצעים הביביסטים ומלחכי הפנכה בדרך לפח האשפה של ההיסטוריה

    1. עוד דוגמית לתגובה המאפיינת טיפוס מזן "הביביפוב המצוי". הזן הזה ניטע וטופח בסבלנות בעשור האחרון ע"י שלל עמותות השמאל המתוסכל שלא הצליח להגיע לשלטון.
      הוא דומה באופן המעורר השתאות לטיפוס מזן "היודופוב המצוי" שטופח בגרמניה בשנות ה-30 על מצע "היהודים הם אסוננו!" שיצר היסטריה דומה בקרב ההמון המוסת. והוא שסלל שם את הדרך ל"פיתרון הסופי"… אצלנו הזן הזה הועבר מוטציה קלה ע"י מומחי הקרן החדשה לישראל. אך התוצאות וההשלכות הקטלניות שנובעות ממנו למוח האדם זהות: הזן הזה הופך את הלוקה בו למלא טינה ולבעל כשל ברור בתפיסת המציאות… כפי שניתן להיווכח בעליל מהתגובה שלמעלה. הזן המקומי בישראל כל כולו חי ומתקיים על גבי מצע "רק לא ביבי!". אלא שבלי "ביבי" הוא נותר עם "רק לא…!" בלבד. במילים אחרות עם 0. ריק מוחלט.
      את הריק הזה מנסים למלא באמצעות בניטו נפתליני- שנותר ללא כל בייס אלקטורלי ולפי כך הפך לזנב המקשקש בכלב לקול צהלולי הכתבלבים (חידוש לשוני של רובי ריבלין), מסוגו של בן כספית המקדם בשמחה שלטון פאשיסטי של "מנהיג" שלא חייב דבר לבוחריו ולא חייב דין וחשבון לשום ציבור. במילה אחת: מדינת בניטוסטאן פינת לפידוסטאן.

    2. מה שאתה כותב זה שקר, רק בשנת 2020 לא היה תקציב ולכן הלכנו לבחירות. גם עכשיו עבר תקציב 21-22, מה שאומר ששנתיים לא יעבור כאן תקציב.

  8. התקשורת יכולה להנדס את התודעה רק לטיפשים

    1. אנטוניו גרמשי הניח כי שליטתו הפוליטית והכלכלית של כול מעמד הגמוני נשענת בראש ובראשונה על הכשרה תרבותית ואינטלקטואלית, על יסודות ערכיים ורעיוניים, שהטמעתם בקרב ההמונים הנשלטים מגייסת את הסכמתם והופכת למקור העוצמה של השולטים. כך מצליח המעמד השליט ההגמוני לכפות את האידאולוגיה שלו על ההמונים בלי להיזקק כמעט לאמצעים כוחניים.

      תפקיד האינטלקטואלים, (מהוגי דעות ומדענים ועד פקידים ומפיצי תרבות שונים כמו אנשי התקשורת), השותפים למעמד השליט: תפקידם לעצב את השקפת העולם של מעמד השליט, להעניק לו אחדות ולהופכו מודע למטרותיו, ליצור מוסדות חברתיים תואמים (זה כולל תקשורת המונים – כולל מערכות תקשורת לחדשות (עיתונים, טלוויזיה), וסוגי מדיה אחרים כמו ספרים, רדיו, קולנוע, אינטרנט, בלוגים, רשתות חברתיות. פרסומות, ארגונים ליחסי ציבור. אך גם אקדמיה אוניברסיטאות מיני מכוני מחקר, ירחונים מדעיים, קרנות מחקר, [המכון הישראלי לדמוקרטיה, מיני מרכזים וקרנות (כמו מרכז פרס לשלום, כמו הקרן לישראל חדשה, כמו קרן אברהם, התנועה למען איכות השלטון בישראל, הקליניקות המשפטיות, ושאר העמותות וארגוני NGO) כול זאת כדי לעצב אקלים של הסכמה לרעיונות אלה. המפתח לשליטה הוא השגת הסכמה ספונטנית וקבלה של הרעיונות השולטים כמובנים מאליהם.
      לשיטת גרמשי כל מהפכה חייבת להכשיר את הקרקע להצלחתה באמצעים אינטלקטואליים וע"י הכשרת הלבבות.
      (אגב, עפ"י יורי בזמנוב, סוכן סובייטי שערק למערב, גם בריה"מ השתלבה בתחום וניצלה זאת לטובתה כשפעלה באופן חתרני להשגת מטרותיה במערב. ניתן לקרוא על כך כאן:
      https://www.news1.co.il/Archive/003-D-102324-00.html)

      גם לואי אלתוסר סבר כי מנגנוני האידאולוגיה ובהם– אמצעי תקשורת ההמונים – מפיצים ומחזקים את ערכי האידאולוגיה השלטת באמצעים "רכים". (בניגוד לאמצעי כפיה). מנגנונים אלה שואבים את עוצמתם מן התפיסה החברתית הרואה בהם מוסדות אוטונומיים, אוניברסליים ונטולי אינטרס, הפועלים בחיי היומיום. בתור כאלה, הם אינם נתפסים כסוכנים של אינדוקטרינציה ואינם מעוררים התנגדות.

  9. נתניהו, ועמו היהודים במדינת ישראל, משלמים היום את מחיר התרפסותו ארוכת השנים בפני מערכת המשפט. אם ראש הממשלה משמש מרצון עבד נרצע של מערכת המשפט המושחתת, והבג"צ מנהל בפועל את המדינה, לשם מה צריך לבחור בו ומדוע שבוחרי הליכוד יצאו מהבית להצביע?

    1. נתניהו הוא לא דיקטטור: הוא עובד לפי סדרי העדיפויות והאילוצים שבתוכם הוא מתפקד. במשך שנים רבות לא היה לו רוב לבצע במערכת המשפט את מה שאנחנו כולנו רוצים (לא בטוח שאתה באמת רוצה את אותו הדבר).
      נתניהו היה עסוק בלחסום את אובמה, להביא את מתווה הגז, לשפר את הכלכלה, ולהילחם נגד חמאס בעזה.
      כשיהיה לו רוב ימני מוצק במקום סוסים טרויאנים כמו כחלון, בנט, שקד וליברמן, הוא יפעל מול מערכת המשפט כמו שרק הוא יודע לפעול.

  10. סבלנו 12 שנה דיקטטורה של הימין,
    עכשיו תורכם לסבול 12 שנה דיקטטורה של השמאל,
    סוף סוף שיוויון בסבל !

  11. כתבה מצוינת..תודה.. אני מקווה שתוצאה אחת טובה עשה המשפט המיותר הזה .. זה הוציא לאור השמש את הפרקליטות שפעלה בחושך
    .והיא נתגלתה ערומה ומכוערת. = לא כלום…

  12. אם בנט וסער לא היו עורקים לשמאל – הימין היה מנצח בבחירות.

  13. לא הייתי אומר שנתניהו כמנהיג הימין הפסיד. המשפט הזה, ביחד עם הפסד השלטון, והקמת ערוץ 14 מובילים לשינוי טקטוני בימין. המשקל עובר למאבק על התקשורת ועל שינויים במערכת המשפט

  14. נתניהו מדקלמי המסרים ועיתונאי החצר מטעמו לא מפסיק לשקר
    גם בליכוד יודעים שנתניהו שקרן
    גם החרדים יודעים שביבי רמאי

  15. יש הקלטה של אלוביץ שבה הוא דורש סיקור כי הוא צריך חתימה של נתניהו
    אלוביץ חושב אפוא שנתניהו מושחת
    אז אולי אלוביץ תפר תיק כדי להפיל ראש ממשלה מהימין?

  16. העם מתחלק לשניים בנושא ושני החלקים הושפעו ממניפולציות לאורך השנים – כמאובחן בשילוש האפל מי כמוני יודע. על בית המשפט להחליט על סמך הראיות ולדבוק בצדק צדק תרדוף למרות ההשלכות הקשות ולהבין שאת פעולתו יעריכו בדורות הבאים. חוסר האמון במערכת האכיפה והמשפט בכל מקרה קיים.

  17. מי שהפסיד זו הפרקליטות.במהלך המשפט הוכח שהם ידעו שלא היתה פגישת הנחייה ובכל זאת לא שינו את טענתם שהיתה כזאת בצירוף הוכחות שהרכיבו באמצעות איומים ועינויי העדים ומשפחותיהם, כולל שלוש אמהות של שלושה עדים, בנות למעלה מ 80, אחת מהן חולת סרטן שזומנו לחקירה והגיעו בהליכונים חסרות כוח.