מדינת כל מחריביה

האיום על מדינת ישראל אינו נעוץ רק באיראן או בקמים עליה מחוץ. האיום המוחשי ביותר מכוון לעצם זהותה של מדינת ישראל

עם חיוך מרוח על הפרצוף (צילום: Yochi Rappeport)

מדינת כל אזרחיה, זה שם מכובס שנועד להחדיר את המסרים הפרוגרסיביים של השמאל העולמי. מי שלא מסכים עם המושג מדינת כל אזרחיה, מיד מתויג כגזען וחשוך, בשעה שלמעשה המדינה היא של כל אזרחיה ממילא – אין פה אזרח אחד שסובל מאי שוויון זכויות. מה שהם באמת רוצים, זו מדינה רב לאומית – כזו שתמחק את המושג מדינה יהודית ותעקר מתוכן ומזהות את עצם קיומה של מדינת ישראל ככזו.

הדרך לשם מגיעה בליטופים. פה עושים רפורמה במתווה הכשרות, ושם מקלים על תהליך ההתגיירות. הכל בחיוך ובאווירה של רצון טוב, שנועד "לשפר ולסייע", כשלמעשה כל מה שעומד מאחורי אותו חיוך מלא זדון, הוא הרעיון לסדוק ולפגוע בלגיטימיות והשליטה של ההלכה היהודית בנושאים הקשורים ל… נו טוב, ההלכה היהודית.

עם החיוך והרצון הטוב הללו גם גורמים לכם להתבייש ביהדותכם. פה בדיחה על חשבון ההלכה ושם תוכנית סאטירה על ההיסטוריה שלנו כיהודים ובלי שתרגישו תמצאו את עצמכם מתביישים לספר לחבר'ה שאתם מניחים לבד בבית את שתי הקופסאות השחורות האלו, נו, איך קוראים לזה…? כן, תפילין!

אם יודעים מה? עיזבו תפילין, לכו תספרו לחברה מהמשרד ההייטקיסטי שאתם עובדים בו, שאתם הולכים לבית כנסת בערב שבת. רוצים אקסטרים? עם היד על הלב, כמה חילונים ששומרים על כשרות בביתם, ירגישו בנוח לדרוש מהחברה בעבודה לאכול ביחד רק במקום שמחזיק תעודת כשרות?

וככה, בחיוך ועם המון "רצון טוב", סודקים ומביישים, מטשטשים ומוחקים את הזהות היהודית של המדינה הזו שהוקמה כדי לשמש כבית הלאומי של העם היהודי.

מאחורי החיוך

למה שמישהו ירצה למחוק את הזהות היהודית ולמה שבכלל ירצו להפוך את ישראל למדינה רב לאומית? מאותה הסיבה שבימי ראשית המדינה, השמאל הישראלי ניסה להצמיח כאן "יהודי חדש" – ה"צבר". קוצני כזה שבז ולועג ליהודי הנרפה והנרמס ההוא מהגלות. למי שלא זוכר או מספיק בקיא, הם ביקשו לבנות אז דור של ישראלים גאים וזקופי קומה, וכבר אמרו על כך ברל כצנלסון ויעקב חזן – "רצינו לגדל דור של אפיקורסים, וגידלנו דור של עמי הארצות".

השמאל הפרוגרסיבי מתבייש ביהדותו. הוא מוצא עצמו עומד מול עמיתיו וחבריו ולא פעם לצערנו, גם בני משפחתו מאירופה הנאורה, וכיהודי, הוא מוצא עצמו במפגשים אלו בעמדת נחיתות לשיטתו והאמת היא שדי בצדק. הרי כשאדם לא יודע דבר על שורשיו ומקורותיו, וכשכל המערכת התקשורתית והחינוכית מלמדת אותו לצחוק או להתבייש מהם, אז אפשר בהחלט להבין את תפיסת הנחיתות הזו.

השמאל הפרוגרסיבי בישראל, מתבייש בקשר שמכריו הנאורים בני העולם הגדול מייצרים בינו לבין מנשקי הקמעות, המזוזות ומשתטחי הקברים. החיבור הזה שההגדרה של ישראל כמדינה יהודית יוצר בינו- השמאלני הפרוגרסיבי-אתאיסטי שלמד להגחיך וללעוג לדתו היהודית, אל היהודי ההוא שמאמין באמונה תמימה באיזושהי יישות חיצונית ובלתי נראית שמנהלת את העולם, לא מתאים לו ופוגע במעמדו מול הפריצים מאירופה הנאורה. מסיבות אלה הם יעשו הכל כדי להפוך את ישראל, למדינה רב לאומית.

יגאל מלכה הוא מייסד עמותת הגענו לחיזוק הזהות היהודית


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

  

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

25 תגובות למאמר

  1. מאמר מדויק. בכל דור יש לנו את היהודונים שמוכרים את עמם. "הימינה" טימאו את היכל היהדות.

  2. נכון.
    נכון מאוד .
    לא מתאים לו ופוגע במעמדו מול הפריצים מאירופה הנאורה. מסיבות אלה הם יעשו הכל כדי להפוך את ישראל, למדינה רב לאומית.

  3. דיקטטורה בולשביקית שיפוטית קומוניסטית אנטישמית לא מחליפים בקלפי…
    רק בהתקוממות עממית ומהפכה אזרחית!

    הגיע הזמן שמיליוני יהודים יעלו על בית המשפט וכל המשרדים של אירגוני השמאל(הסוכנים הזרים)!

    תומאס ג’פרסון: “כשהממשלה חוששת מהעם, יש חירות. כשהעם חושש מהממשלה, יש עריצות.”
    וולטייר: “אם אתה רוצה לדעת מי שולט בך, תסתכל על מי אסור לך לבקר.”
    תומאס ג’פרסון: “כאשר עוול הופך לחוק, ההתנגדות הופכת לחובה.”

  4. האויב הפנימי השמאלני יותר מסוכן מכל אויב חיצוני.
    סרטן בגוף חייבים לעקור לגמרי.

  5. בגידה היא פשע של תקיפת רשות ממלכתית שאליה אתה חייב נאמנות. זה כולל בדרך כלל מעשים כגון השתתפות במלחמה נגד ארץ מולדתו(שמאלנים), ניסיון להפיל את ממשלתו(הנבחרת), ריגול אחר צבאו, דיפלומטיו או שירותיו החשאיים למעצמה עוינת וזרה (אירופה, אמריקה), או ניסיון להרוג את ראש המדינה (הפריצה לבלפור). אדם המבצע בגידה ידוע בחוק כבוגד (שמאלני,קומוניסט, פרוגרסיבי).

  6. לצערי כבר אין מדינה יהודית. היהודים נרדמו בעמידה ולא עושים כלום על מנת לשנות

    1. עושים, רק כדבריו של מישאל חשין – ברק מעדיף שאנשים ירצחו באוטובוסים.

      הסמול מנצל את העובדה, שהחלטה לא לקיים פסקי דין, היא דרך קיצון. זו הסיבה שהסמול הממסדי רצה להכניס רק שופטים כדעתו וברק (לדוגמא) סירב לקבל שופטים שדעתם שונה משלו (רות גביזון, לדוגמא).

      להבדיל מהרשות הנבחרת, השופטים אינם נושאים בשום אחריות על מעשיהם.

      לפיכך, הסמול הופך את המאבק על עתידה של המדינה בכלים דמוקרטיים – בזירת הרעיונות, ע"י שכנוע המצביעים – לבלתי אפשרי. מכאן, שאף אחד לא "נרדם" אלא האפשרות היחידה שהסמול מתיר היא קיצונית ונדרש להמתין שיתקיימו התנאים לכך.

      כמו כל חונטה, גם זו שממנה באמצעות מר"צ את שליטי המשפט, מביאה במו ידיה למהפיכה.

    1. כרגיל אצל פרוגרסיבים,אין שום טיעון עניני,או התייחסות לתוכן,אבל הכפשת הכותב נמצאת גם נמצאת.

      אז מי פה שיטחי?

    2. ואו, איזו תגובה מנומקת להפליא. מעיד על הרמה השכלית של הכותב שלה

    3. אני מניח שהתכוונת לתגובה של עצמך

    4. אני חושב שלא כדאי לזלזל במאמרים שטחיים. לא כל מאמר חייב להיות מנומק ועמוק.
      כל נושא שנתון לדיון וויכוחים חייב להיות עם יכולת להעמיק בו, אבל תפקידם של המאמרים השטחיים הוא להציג גם את הרבדים היותר פשוטים של הנושא, נכון, זה חלקי וחסר, אבל זה גם אמיתי.
      היתרונות הברורים של מאמר שטחי הם – הוא קצר, יכול להיכתב בשפה קלה וברורה, ממילא הוא יכול לעורר כל אדם, גם לא משכיל, להבין את הכיוון של הנושא או את המסר המרכזי.

  7. ב"משרד ההייטקיסטי" שאני עובד בו, אוכלים כל החברי צוות ביחד במסעדות כשרות בלבד. בצוות שלי יש אנשים דתיים. לא יעלה על דעתי או על דעת אף אחד אחר שמישהו צריך להתבייש באמונה הדתית שלו.

  8. וכולנו זוכרים ויודעים מה עלה בגורלם של יהודי גרמניה, אוסטריה ומערב אירופה המתבוללים שרק רצו למצוא חן בעיני שכניהם הגויים. זה גם לא עזר להם שלושה דורות אחורנית של התבוללות, בדרך לערובות. הגיע הזמן שנבין שכוחנו מגיע מגאוותנו הלאומית והדתית!! מי שיודע מיהו, מה זהותו ודתו, ולא מתבייש בה, רק הוא ישרוד! לתשומת ליבו של משה מזרחי שכל כך מתבייש במוצאו שהחליף את שמו למוסי רז. והם עדיין בזים לו מאחורי גבו.

  9. אף אחד לא מתבייש ביהדות האורתודוקסית. רק רוצים להפוך אותה לעוד אופציה. זה לא שרוצים להשמיד את הרחבה האורתודוקסית בכותל זה להפוך אותה לעוד אחת מהרחבות.
    המטרה היא לא הדת, המטרה היא רמיסת המשמעות של דעת הקהל והפרופורציה. ובשורה התחתונה: רמיסת הדמוקרטיה.

    זוהי שיטתם של פרוגרסיבים: נקח קבוצת מיעוט, נחזק את תחושת הבדלנות שלהם ונבטיח להם הגנה חסרת הגינות ממחירה ואז נדאג שהמדינה תצטרך להיות הפראיירית שלהם ולשפוך עליהם מיסים מעבר למה שהם נותנים ובאופן כללי לתת הרבה יותר לאדם. נוסיף קידומים עם פחות מאמץ ואולי אפילו שיריונים(׳אפליה מתקנת׳).
    ובתמורה נקבל את הכח לתת לעצמנו ולאנשינו תפקידים עם תלושי משכורת ופנסיות שמנות.

    1. ולפני שמישהו ישווה:
      נכון שגם העסקה עם החרדים היא כזו אבל 61 מנדטים בלי עסקה כזו והחרדים הם הכי זולים:
      -הם דורשים רק ויתורים בתחום דת ומדינה ומעט תקציבים ובתמורה מוכנים לויתורים רחבים בכל תחום אחר(חברה וכלכלה, חוץ ובטחון).
      -הם מוכנים להסתפק במספר ישובים מוגבל ובהתחשבות רק במקומות בהם הם מעורבים(בלי לדחוף עצמם לכל חור) כל זמן שיהיה מספיק לגודלם באוכלוסיה.
      -הם מוכנים לחיות לצד תפיסות אחרות ומקומות שאין להם מה לחפש בהם. למעשה, החוק היחידי שהם דחפו היה חוק הנישואין וגם הוא פוטר בעיה משמעותית של מגילות יוחסין ופיצול העם.

  10. הראשל"צ עוזיאל קבע כללי הלכה בלי שום פשרה שמאפשרים גיור ללא תריג מצוות, וכך גם הרב הראשי ניסים זצל שהחליף אותו. אחר כך התחילה מדיניות החמרה, לא בגלל גוף ההלכה עליו כולם מסכימים. לפי תפיסת עוזיאל וניסים זי"ע ניתן היה להיות במצב בו כל החיילים הקרביים שאינם דרוזים, כבר מזמן אחרי תהליך גיור.
    ההתנגדות למתווה משה ניסים יבל"ע זאת בושה, כאילו 420 אלף רוסים וארגנטינאים ואחרים פתאום ייעלמו. וזאת הסיבה שנמאס למדינה מרבנים חסרי אחריות ועמותות קיקיוניות וקיצוניות והיא מקדמת מתווה משלה.
    לצערי, את ביבי כל הסיפור כלל לא עניין, וזה באמת כואב לי

  11. דברי אמת כתבת. תודה על זה
    נראה לי שאפשר להרחיב על בסיס דבריך עוד, הבורות וה'עם הארצות' הזו מולידה היכרות עם היהדות רק דרך עיניים משוחדות ומעוותות, ולכן היא נדמית ככזו שלא מתאימה לחיי אדם בזמננו.
    אבל אם היו מכירים את היהדות לעומק, לא בטוח אמנם שהיו דתיים בכל מאודם, אבל מה שבטוח היחס שלהם ליהדות היה יותר בוגר ויותר מכיר את הערך של היהדות אפילו לא כדרך חיים, אלא כהשראה לבנות חיים מתוקנים בכל הרבדים.
    הבורות היא באמת האויב הגדול

  12. אנחנו מרגישים היטב ובחרדה רבה אחר התמורות החמורות באופיה דל המדינה בעיקר בממדלה הרעה הזו והלב בוכה.

  13. לכן צריך להראות שלחרדים ולדתיים
    יש איכות חיים
    כתוב וחי בהם.
    צריך לעודד את החרדים ללמוד ולעבוד.
    ואז הן יחיו ברמה גבוהה.
    ולא יחסר להם דבר.
    אמנם זה קיים אבל חלקית.
    החרדי הנאה המטופח המבוסס
    אבל עומד על דתו ודעתו.
    זה יתן לציבור החילוני להבין
    שגם לחרדים ולדתיים יש איכות חיים.
    החומר והרוח משלימים זה את זה.

    1. זה היה אחד הטיעונים המרכזיים של הציונות הדתית כנגד החרדים.
      בפועל, זה גם הביא על הציונות הדתית חזרה בשאלה גבוהה ואובדן דרך(ע״ע אלעזר שטרן, נפתלי בנט ועוד) וגם לא הביא להם הרבה אהבה מהציבור החילוני-ליברלי(ע״ע ההתנתקות ועמונה).

  14. "הנאורות"של הנאורים בעיני עצמם,אינה אלה היהדות הגלותית,המתרפסת בפני הזר הלא יהודי,ובזה ומתעלמת מהיהדות במיטבה.
    בין"הצברים",ו"היהודים החדשים",גדולה לצערנו היהדות הגלותית,הבזה לעברנו והמתרפקת על "הקידמה"
    כביכול של צאצאי העומדים על דם יהודים או השותפים לרצח יהודים.