"הממשלה הזו הגיעה לסוף דרכה"

ח"כ קרעי בעקבות הטלטלות בקואליציה: "לא רואה איך היא מצליחה להמשיך. נקים ממשלת ימין אמיתית שתעשה את הרפורמות הנדרשות"

"ההתפרקות הושלמה". ח"כ קרעי | צילום מסך

"הממשלה הזו הגיעה לסוף דרכה", כך אומר ח"כ ד"ר שלמה קרעי בעקבות פרישתה אתמול (חמישי) של ח"כ ג'ידא רינאווי זועבי מן הקואליציה. בשיחה עם 'מידה' אומר קרעי כי לאחר פרשית חברת הכנסת ממרצ, למעשה "אין ממשלה בישראל. אין לה רוב בכנסת. היא משלמת שלמונים לרשימה המשותפת על כל הצבעה, ועכשיו כשאין לה אפילו 60 קולות וסיכוי לרוב דחוק שיכול להעביר חלק מהדברים, אני לא רואה איך היא מצליחה להמשיך להתקיים".

כאשר התפרסמו הידיעות הראשונות על הפרישה, שלמעשה מותירה את הקואליציה עם 59 חברי כנסת בלבד, ח"כ קרעי מספר כי התגובות הראשונות אשר קיבל מהציבור היו תגובות של שמחה גדולה. "קיבלתי אינספור הודעות בטלפון עם צהלות שמחה ממש. הרבה אנשים כתבו לי: 'התפללנו והדלקנו נר לכבוד רשב"י כדי שממשלת הזדון תיפול'".

זה מהלך שציפית לו?

"אפשר לומר שמהלך מהסוג הזה היה צפוי, למרות שהוא לקח קצת יותר זמן, ובכהונת הממשלה הזו כל יום עשוי לעלות לנו בדמים. מדובר בממשלה מסוכנת שלא מגבה את השוטרים והלוחמים שלנו, ובזמן שגל טרור משתולל ברחובות היא מבזבזת כסף על ג'ובים ובתים פרטיים, רק כדי להמשיך ולאחוז בקרנות המזבח. נראה שעכשיו ההתפרקות שלה הושלמה ונשאר רק ויכוח לגבי מי יהיה ראש הממשלה בתקופת המעבר. בנט ולפיד עוד יריבו על זה אבל הממשלה שלהם גמורה לדעתי".

ואולי צהלות השמחה קצת מוקדמות מדי?

"בפוליטיקה הכל יכול להיות. אנחנו עושים השתדלות אבל לא תמיד היא זו שמביאה את התוצאה. יש סיבה ומסובב ןאנחנו מאמינים שהניסיון שהקב"ה העמיד אותנו בו בתקופה הקשה הזו של השנה האחרונה הגיעה לסיומו. הבנו מה צריך לעשות ואנחנו מוכנים לשינוי. תקום כאן ממשלת ימין אמיתית בראשות נתניהו שתעשה את הרפורמות הנדרשות במגוון תחומים שאולי הזנחנו אותם בעשור האחרון. לא בטוח שזה יקרה מחר. יכול להיות שזה יתעכב עוד שבוע או שבועיים, אבל כמו שאמרתי הממשלה הזו הגיעה לסוף דרכה".

איך אתה מעריך שהקואליציה תתנהל בתקופה הקרובה?

"גם חברי הממשלה מבינים שהסוף קרוב, ואני מאמין שבקרוב כל המפלגות בקואליציה פתאום יתחילו להיכנס למצב של בחירות. ליברמן שרק לפני כמה ימים שלח לבדיקת רופא את מי שדיבר על בחירות, פתאום יקום וידבר על זה שצריך לפרק את הממשלה כי היא לא ראויה. כמוהו גם אחרים. דרכם הייתה דרך רעה בממשלה לא טובה למדינת ישראל. הדרך הזו לא צלחה וכל אחד ינסה לגזור את הקופון הפוליטי האישי שלו בדרך לבחירות".

אתה רואה אפשרות להקמת ממשלת חדשה בכנסת הנוכחית מבלי לצאת לבחירות?

"יש תרחיש אפשרי כזה, במקרה שבו אלה שנבחרו בקולות הימין יבינו שהחוק לפיזור הכנסת עומד לעבור בקריאה שנייה ושלישית, הם יתעשתו ויעכלו את העובדה שהם הולכים להתרסק ולא עוברים את אחוז החסימה בבחירות, אחרי שבגדו בבוחרים שלהם והפרו את כל הערכים שנשבעו בהם. אולי הם יבינו שכדאי להם לחזור מהר לשורות הימין האמיתי וכן להקים ממשלה ימנית. תרחיש פחות סביר בעיניי אבל אפשרי".

ובמקרה שאכן הולכים לבחירות, איך הימין מצליח להשיג הכרעה בפעם הזו?

"אני מאמין שבפעם הזו יהיה שינוי. קודם כל צריך להבין את המציאות שהממשלה הזו שיקפה לאזרחי ישראל. כל הבוחרים שלנו שישבו בבית במעוזי הימין ולא טרחו לצאת ולהצביע, כל אותם בוחרי מרכז-ימין רך, שנתנו את הקול שלהם למפלגות אווירה שאין להן באמת יסודות יציבים, רואים לאן כל זה הביא אותנו. חלק מהגורמים לתוצאות בבחירות הקודמות היה קשור גם לתיקים התפורים ולהפיכה המשפטית שניסו לעשות לנתניהו. עכשיו כאשר רואים כיצד מפלגות האווירה האלו מכרו את הכל ובגדו בערכים שלהן בשביל שררה וג'ובים ונהנתנות, יחד עם ההתפוררות של תיקי נתניהו שמתברר כצח כשלג – אני מאמין ששני הדברים האלה יהיו הגורמים המרכזיים שיובילו לניצחון מוחץ. לא רק רוב דחוק של 61 מנדטים אלא אפילו מעבר לכך".

במהלך מרבית השבוע התמקד השיח הפוליטי בחוק 'ממדים ללימודים' המאפשר מענקי שכר לימוד ללוחמים משוחררים, וביקורת מצד הממשלה על כך שהליכוד לא מתכוון לתמוך בו מסיבות פוליטיות. כאשר ח"כ קרעי נשאל האם פרישת זועבי חסכה מן הליכוד מבוכה פנימית בעניין הוא משיב: "ממש לא. עוד לפני מה שקרה עם ח"כ זועבי, אנחנו אישרנו פה אחד במשאל פנימי בסיעה שהולכים על החוק האמיתי שצריך להיות – הלוחמים שנותנים לנו 100%, מגיע להם 100%. זו הסתייגות שהכנסנו בהצעת החוק של הממשלה, וכשהם יביאו אותה להצבעה אנחנו נצביע בעד ההסתייגות ובעד החוק, אלא אם כן הם יחליטו שהם עושים סיבוב על הלוחמים שלנו ולא מוכנים לתת ללוחמים את מה שמגיע להם".

ח"כ קרעי ממשיך ומוסיף בעניין: "כאשר יש ממשלה כזו שמסכנת את הלוחמים, לא מגבה את השוטרים ובית המשפט משחרר פורעים – אנחנו צריכים קודם כל לחזק את הביטחון ואת הערכים הציוניים, ואחר כך להתווכח על תקציבים. אנחנו לא צריכים את הממשלה הרעה הזו כדי להעביר חוק כזה, נעשה את זה בעצמנו ובאופן רטרואקטיבי מיד כשתקום הממשלה החדשה בראשות הליכוד ונתניהו. יחד עם זאת חשוב לציין שאנחנו מוכנים להעביר את זה גם עכשיו אם הקואליציה תלך איתנו ולא כמו הסיבוב שהם רוצים לעשות".

ומה לגבי הטענה שאתם עושים סיבוב על גב הלוחמים?

"לקואליציה היה רוב בכנסת במשך כל מושב החורף, כמעט חצי שנה. במהלך המושב הזה הם לא דאגו לחיילים, לא לפריפריה לא לשכבות החלשות. במה הם כן התעסקו? חוק הגבלת כהונה, חוקי סתימת פיות ברשתות החברתיות, חוקים אנטי דמוקרטיים ופוליטיקה קטנה. את החיילים והעצמאים וכל היתר הם שכחו. עכשיו כשעידית סילמן פרשה וכבר אין להם רוב, פתאום נזכרו להביא חקיקה לטובת הציבור כולו. המצפון שלנו בעניין הזה נקי. אנחנו יחד עם אזרחי ישראל מבינם שאין תוחלת לממשלה הזו ולא מגיע לה להמשיך לשבת על הכיסא עוד יום אחד. שילכו הביתה ואנחנו נתקן".

איזה לקח אישי תיקח איתך מהתקופה באופוזיציה?

"האמת היא שלא הייתי צריך לקח אישי. עוד כשהיינו בקואליציה הגשתי הצעות חוק שאני חושב שכולנו במחנה הלאומי צריכים לקדם אותן: ביטול בג"ץ והקמת ערכאה משפטית שתיבחר על ידי הכנסת, מינוי היועצים המשפטיים כמשרות אמון ובעיקר החזרת המשילות והריבונות לידי העם. ההבנה הזו התחדדה ביתר שאת בשנה האחרונה, כשראינו איך כאשר הם נמצאים בשלטון אז פתאום אין "מניעה משפטית", בג"ץ לא מעניק סעד לחלשים והממשלה יכולה לעשות מה שהיא רוצה. כמו שאמר לי אחד מבכירי הקואליציה ואיש ימין לשעבר: 'אנחנו לא מפחדים אם חוק יעבור בג"ץ או לא יעבור בג"ץ. בית המשפט בצד שלנו והכל עובר'. הם לא היו מוטרדים מזה בכלל".

ואיך בכל זאת יתבצע תיקון?

"את הדבר הזה אנחנו צריכים לתקן ביחד עם עוד הרבה דברים, אבל זאת המסגרת. אם המסגרת מעוותת ולא מאפשרת לנבחרי הציבור לממש את המדיניות שהציבור שלהם מאמין בה ולכן בחר בהם, אי-אפשר לעשות כלום. אתה יכול לעבוד חודשים ארוכים על חוק ובג"ץ יפסול אותו, או לעבוד מאוד קשה על רפורמה ובסוף יועץ משפטי יגיד שהיא לא נראית לו והוא לא מאשר. זה דבר שלא מתקבל על הדעת. במדינה דמוקרטית העם הוא הריבון ונבחריו הם אלה שמתווים את המדיניות".


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

20 תגובות למאמר

  1. ממשלת ימין בראשית ביבי, מעולם לא היתה, וכנראה גם לא תהיה, ממשלת ימין, אלא לכל היותר ממשלת מרכז.

    1. נכון.
      בין התשקורת, המשפטנים, פקידים בכירים וסחטני המרכז-אין באמת אפשרות להקים ממשלת ימין.
      אבל אפשר להמשיך ולחזק ולקדם ולהסביר בתקווה להכין את השטח לממשלת ימין שתגיע בעוד דור או שנים.
      וכל הכבוד לליכוד ונתניהו שבתו שנים עשר שנה הביאו אותנו ממצב של ממשלות חצי שמאל(זוכרים את ימי התרגיל המסריח?) למצב שהתרחיש הכי גרוע הוא מרכז פוליטי וגם זה דורש עקיפת הדמוקרטיה.

    2. תירוצים כמו חול ואין מה לאכול.
      לנתניהו היו המון הזדמנויות, כולל ובמיוחד בהתפרצות הקורונה, לטפל בכל המחלות שהשמאלנים (לא שמאל, אלא אנשים שמאלנים) הפילו עלינו.
      היתה לו יכולת:
      -להחריב את הדיקטטורה המשפטית שיצר חולה נפש ששרד את השואה (ורק בגלל זה אסור היה לו להיות בעמדת כח)
      -לפטר את כל בכירי צה"ל (כולל חובב הנאצים) ששערה אחת מראשי המחבלים חשובה להם יותר מחייו של יהודי כלשהו
      -לפטר את ראשי השב"כ (האירגון הממשלתי היחידי בכל העולם שיש לו מטרה מוצהרת לרדוף ולפגוע ביהודים) ולהקים את הארגון מחדש
      -לפטר את ראשי המשטרה ולהקים מחדש את האירגון עם אנשים (אנשים, לא חיות טרף) שמעוניינים בשלום הציבור ופועלים כך
      -להשפיל עד עפר את כוחם של אנשי התקשורת (בתקופת הקורונה הם ביצעו עבירות פליליות של הפחדת הציבור, כלומר ביצעו פעולות טרור)
      -לחסל את האג'נדות החרטא-פרוגרסיביות במערכת החינוך (ילד קטן לא צריך לשמוע צפירה ביום הזיכרון, אבל הוא חייב לשמוע על שונות מינית וכד')
      -לספח את כל יו"ש ללא מתן זכויות למסתננים המוסלמים שפלשו לשם (הם אזרחי ירדן למי ששכח)
      -לחסל את כל מערכי הטרור המוסלמי בכל מדינת ישראל, כולל הבדואים בדרום ובאום אל פאחם ובערים המעורבות
      -לגרש מיידית של כל המסתננים מאפריקה, כולל מי שמסייע להם (גם יהודים אם צריך)
      -ועוד הרבה רעות חולות שחלקן הגדול צמח והתפתח ב-12 שנות שלטונו.

      התירוץ השחוק שהעולם לא יקבל את הפעולות האלו, הוא פשוט תירוץ שחוק. העולם היה בוכה ונוזף בנו יומיים שלושה, ואחרי זה ממשיך הלאה. התמודדות עם הקרונה היתה הרבה יותר חשובה מאשר התעסקות בזכויות יתר שדורשים מחבלים מוסלמים שפגעו גם באירופה ובארה"ב.

      כלום מזה הוא לא עשה. אולי זה נוח לו להיות ראש ממשלה מקובל במדינות העולם מבלי לעשות כלום למען תושבי המדינה הפשוטים? לעשות לא, אבל לתרץ – כל המרבה הרי זה משובח.

      אסור שנתניהו יזכה להיות ראש ממשלת ישראל. ההבדל היחידי בינו לבין בנט הוא הקצב המהיר של בנט בהרס מדינת ישראל.

    3. נראה שאתה יודע בדיוק מה ואיך צריך לעשות.
      למה אתה לא רץ לראשות הממשלה במקום לכתוב תגובות באתרים?

    4. כי אתה לא היית מצביע עבורי. ההצבעה שלך עבורי כל כך חשובה לי, במיוחד רגשית, שאני לא אוכל להתמודד ולהמשיך בחיי בלעדיה.
      רצית ציניות, קיבלת ציניות. ועכשיו, יש לך משהו מועיל לכתוב או שאתה מעדיף לעקוץ ולהיעלם (כמו יתושה, ומועיל אנושות כמו יתושה)?

    5. אחרי שבחרת לעקוץ אותי (׳תירוצים כמו חול׳) כמו יתוש ולחזור על רשימת המשימות שכל איש ימין מודע אליה בלי להציע שום דבר יעיל או להתייחס לערימת הקשיים שעומדים בפני הימין שהזכרתי-
      אין לך יותר מדי זכות לתקוף את אנונימי.
      ימני.

    6. א. אני לא יגאל גיל. אני לא יודע מי הוא, אבל אני מסכים מאד עם תגובתו.
      ב. תקרא היטב את מה שכתבתי – יתושה, ולא יתוש. אבל אני לא מצפה ממך שתקרא, ובטח לא שתדע עובדות ידועות. היתוש לא עוקץ, היתושה כן (אגב רמז קטן למי שקונה את המנורה הכחולה, זה לא עוזר. יתושות נמשכות לאינפרה-אדום, היתושים לכחול, כך שהמנורות הכחולות זה בזבוז כסף).
      ג. אתה חוזר כל הזמן על המנטרה שנתניהו היה יכול לעשות הרבה, אבל ואבל ואבל (אכלו לי שתו לי בלעו לי, הכלב אכל את השיעורים, וכו'). אם נתניהו לא יכול לתקן את המחלות שמדרדרות את מדינת ישראל לאבדון, אז עדיף שלא הוא יהיה ראש הממשלה, אלא מי שכן יכול לתקן גם כשזה יעורר הרבה זעקות בעולם. האם לא כך? הרי הישרדותה של מדינת ישראל, ושל היהודים המיישבים את ארץ ישראל חשובות הרבה יותר מזהות ראש הממשלה.
      ד. התייחסתי לערימת הקשיים שעומדים בפני כל ראש ממשלה ימני, והעליתי אפשרות לפתור את הבעיה. עובדה היא שכתבתי שבחסות הקורונה לנתניהו היתה הזדמנות לבצע שינויים מרחקי לכת ומרחיקי שמאלנים. אבל נתניהו העדיף להתנהג בפאשיזם טוטאליטרי כלפי האזרחים הפשוטים שחלקם תמכו בו (סגרים, עוצרים, מסיכות וכד', כשהוא עצמו ובני משפחתו התנהגו ההיפך), אבל איפשר לשמאלנים לפעול נגד העם (ההפגנות בבלפור ובשאר המקומות בזמן שאסור היה להתאסף, מבלי שהמשטרה אכפה את ההוראות). אבל שוב, ממך אני לא מצפה שתקרא, בטח שלא תתמודד עם העובדות והטענות.
      ה. הדבר היחידי שלטובתך – לימוד זכות על נתניהו. אבל זה לא יעזור לך ולשאר הנוהים אחר מי שלא ראוי להנהיג את מדינת ישראל. הוא הזיק, ואם ייבחר שוב לתפקיד ראש הממשלה הוא ימשיך להזיק (הפעם הוא יוכל לטעון שהוא רק מאט את קצב ההידרדרות שבה החל בנט, אבל לא יכול לעצור אותה כי…. אכלו לי שתו לי בלעו לי וכו').
      ה. עדיף כבר להתפלל לביאת המשיח וחזרת המלכות לישראל (כלומר מותה של מדינת ישראל). אגב, שמעתי בזמן האחרון שנתניהו הוא בן לשבט לוי. אם זה נכון, אז ממילא הוא לא אמור לשלוט על עם ישראל (אלא המשיח, שהוא בן לשבט יהודה), ולכן עדיף שלא יהיה ראש הממשלה.

    7. א.סליחה, הנחתי הנחה לא מבוססת מספיק.
      ב.אני יודע שהיתושה היא שעוקצת אבל היות והנחתי שאתה גבר…
      ג.איך החלפת האדם היושב בראש תפתור משהו מהבעיות שהזכרתי? כנראה שאף אחד לא יכול בתנאים הנוכחיים והעובדה היא שהאסטרטגיה שלו הצליחה לחזק את הימין ולהחליש את השמאל תוך חיזוק המדינה.
      ד.נתניהו ניסה בחסות הקורונה לעשות הרבה אבל להזכירך מנדלבליט וגנץ הגנו על המפגינים ומנעו ממנו. דווקא בגלל שהוא לא פאשיסט הוא כיבד את החוקים אפילו כשהם מוטים כנגדו וכנגד בוחריו.
      ואגב, שני הסגרים הראשונים באו לפני שהיו חיסונים והשלישי מיד אחרי שבקושי התחילו להתחסן. איזו עוד ברירה היתה אז להוריד את מספר החולים? סך הכל הכלכלה שרדה יפה(בהתחשב בכך שחיי אדם חשובים יותר).
      ה.השמצות ללא בסיס.
      ה(שוב?).עם זה אני מסכים לגמרי. ואגב-הוא עצמו אמר שהוא לוי: https://www.bhol.co.il/news/83526

    8. אם אף אחד לא יכול לפתור את הבעיות, אז בשביל מה אנחנו צריכים את נתניהו? הוא לא הועיל, אז אפשר לתת הזדמנות למישהו שמוכר בתור ימני דובר אמת (שלא כמו מישהו שהצהיר שהוא ימני וכולם רואים איך הוא מוכר בפרוטות את מדינת ישראל ועם ישראל למבקשי רעתו. סליחה, לא בפרוטות – הוא עוד משלם על זה 53 מליארד ש"ח). יש לא מעט כאלו בליכוד, והרבה יותר מחוץ לליכוד

      לא מנדלבליט ולא גנץ יכלו למנוע מנתניהו לפעול. רק נתניהו מנע מנתניהו לפעול.
      בהתפרעויות הערבים בשנה שעברה, נתניהו היה יכול להכניס את היחידות הלוחמות של השב"כ, עם נספחים של יחידות מסוימות שצה"ל מספק לשב"כ. אם גנץ היה מתנגד, נתניהו היה יכול לפטר אותו מיידית, ולעצור אותו באשמת מרד ובגידה במדינת ישראל. פעולה מאד חמורה, אבל הפקרת חיי יהודים היא מעשה חמור הרבה יותר. אותו הדבר עם מנדלבליט.

      אגב התפרעויות הערבים בשנה שעברה, עד אז הייתי בטוח שאמיר אוחנה הוא האיש הנכון בזמן הנכון במשרד לביטחון פנים. סמכתי עליו. טעיתי, בגדול. מאז ההתפרעויות ועד היום הוא שותק. הוא מבין למה עדיף שישתוק. הוא קישקש הרבה, אבל בזמן אמת, במקום להורות חד-משמעית למפכ"ל המשטרה לעצור בכל מחיר את התפרעויות הערבים בלוד ובעכו וכו', אחרת הוא יפטר את המפכ"ל ויעצור אותו על מרד ובגידה, הוא כנראה נזכר פתאום בועדת אור והתחיל לשקשק. כשהחיים שלי ושל משפחתי בסכנה, לא מעניין אותי ועדת אור ולא מעניין אותי אם אמיר אוחנה ישב בכלא. החיים שלי יותר חשובים לי. הוא היה מקבל את תמיכתי אם היה פועל בבוטות ובגסות להפסקת ההתפרעויות. מאז, מבחינתי הוא יכול ללכת לרצועת עזה.
      אה, רגע, אמיר אוחנה הוא מינוי של נתניהו.

      לא כתבתי בכלל על כלכלה. דוקא בזה אני תומך בנתניהו. אבל זה הרבה פחות חשוב מאשר שמירה על חיי היהודים, ושמירה על מדינת ישראל מפני השמאלנים. לנרצחי הפיגועים בשנה שעברה הכלכלה המעולה של מדינת ישראל לא רלוונטית בכלל. תקופת הקורונה היתה הזדמנות לביצוע שינויים אחרים, בתחומי הביטחון, החינוך, המשפט וכו'.

      ולגבי מה שכתבת "העובדה היא שהאסטרטגיה שלו הצליחה לחזק את הימין ולהחליש את השמאל תוך חיזוק המדינה." איפה הימין כיום? באופוזיציה. מה מחנכים את ילדי ישראל? זהות מינית. איך המדינה מתחזקת? הבדואים כבשו אותה בדרום, והערביפ האחרים כבשו אתה בצפון, והפלוצטינים כובשים אותה ממזרח. כל זה התחיל לא עכשיו אלא מלפני כמה שנים, בתקופת שלטון נתניהו.

      ועם כל זה, עדיין אתה טוען ש"אכלו לי שתו לי בלעו לי וכו'". תירוצים עד אין סוף, מעשים כלום.

  2. כשהימין יחזור לשלטון….
    ביום ה-1 …..
    1. בנט צריך להאיזק ולהיות מואשם בבגידה.
    אחרי זה לפיד וגנץ!
    2. לפרק את בגצ ולעצור את כל השופטים הבוגדים!
    3. להוציא מחוץ לחוק את כל האירגונים השמאלנים הבוגדים!
    4. להוציא את כל האנטישמים בכנסת מחוץ לחוק… מפלגות הערבים ומרצ!

    המשך יבוא…

  3. הלוואי!
    אבל לא רואה את זה קורה עם ״הסרוגים״ ומועצת ישע שמתחזים לימין ובעצם מתחנפים ומלקקים לסמול ולמה שנקרא בטעות ״אליטות״.

    1. לא, כי החילונים שהצביעו לסער, ליברמן וגנץ יותר טובים?

  4. בדיוק עם חוק איחוד המשפחות:
    בנט יעדיף לדפוק את תועלת הציבור מאשר להודות שהימין הציע הצעה יותר טובה משלו ואז עוד יאשים את הימין שהוא לא מוכן לשתף איתו פעולה.

  5. כבר שלושה חודשים אנחנו שומעים מידי יום שהממשלה הגיעה לסוף דרכה. מעניין מתי הממשלה שהגיעה לסוף דרכה ממש תגיע לסוף דרכה? כנראה לא בקרוב.

    1. בדיוק , מהיום הראשון היה נראה וברור ומוכח שהקללה הזאת הגיעה לסוף דרכה , אבל הסוף הזה כנראה ארוך ואף חכם לא מצליח לפרק אותה כי ההוא מוכן לרדת לכל דיוטא נמוכה שמתאפשרת ובלבד שישאר ב"ממשלה" .
      אם טיפש אחד זורק אבן לבאר עשרה חכמים לא יוכלו לחלץ אותה משם .בינתיים אף פוליטיקאי חכם וממולח ונחוש ככל שיהיה לא הצליח להזיז לצמד החצופים ולהפריע להם בכהוא זה מלהמשיך להחריב את מדינת ישראל
      מי האמין לו שהוא ימני? זה כמו ה" ימני " מהתגובות באתר מידה ?
      על דתי אני לא מדבר כי זו פשוט בדיחה .
      תבינו זה קבלן פירוק של מדינת ישראל , והקבלן הזה לא בוחל בשום שקר גס ושום תרגיל מבחיל על מנת לבצע את המשימה שלקח על עצמו (בוא נדון לכף זכות " נכפתה עליו ")
      אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמים .

    2. לא יודע לאן אתה ממהר.
      אפילו אם הממשלה תגיע לסוף דרכה ונלך לבחירות אז או שגנץ וליברמן יקחו מספיק מצביעים מבנט וסער(שכנראה לא יעברו את אחוז החסימה אך יוכלו לחתום איתם הסכמי עודפים) כדי להמשיך באותה הדרך עם מי שנשאר או שנלך למשבר חוזר רק עם ממשלות מעבר מהשמאל(והפעם היועמ״ש פתאום יחליט שלממשלות המעבר יש סמכות מלאה…)-אף תרחיש מאלה לא יותר טוב מהמצב הנוכחי.
      בכל מקרה, דרך ארוכה לפנינו להחזרת הימין לעמדת כח שתאפשר המשך סלילת הדרך לשלטון.

  6. הממשלה הזאת רק בתחילת דרכה. בבחירות שבהם גוש הימין יקבל רוב ביבי מיד יעיף את סמוטריץ' ובן גביר ויצרף את השמאלנים לממשלה וזו תהיה אותה ממשלה כמו עכשו.

    1. מנתניהו לא תבוא התשועה.
      התשועה תגיע רק בביאת המשיח, ונקוה כולנו שזה יהיה בלי יסורים

  7. "ימני" "יקר"
    אני לא חושב שהישועה תבוא לנו מנתניהו (שאמנם בשונה מכל חבורת הליצנים שהזכרת מסוגל לכהן בתפקיד כל שהוא, וההוכחה לכך היא ששליטי המדינה (בג"ץ,תקשורת ופקידים שונים) עשו כל מאמץ להפטר ממנו)
    המצב הוא חמור , יותר מערב מלחמת יום כיפור, אז היתה הפקרות ושאננות אבל היה איזשהו שלטון וידעו מי האויב.
    היום האויב בפנים מצהיר על כוונותיו ומשתמש בכל אמצעי להחריב את מדינת ישראל והתקשורת ו"ימניים " מצליחים להעסיק את כולנו בשטויות בעוד צמד הנוכלים מגישים את מה שנותר מהמדינה על מגש של כסף לאויב.
    תבינו אנחנו ישנים בבית בוער וחולמים חלומות מתוכנתים שמיוצרים ב"תקשורת" ומי שמתכנת זה אויב(כן , יש יצור כזה שנקרא "אויב" למרות שבצה"ל בתקשורת ובאקדמיה כבר אין מושג אויב).
    אתם מדברים על "דתיים" "חרדים" כמה חרדים אתה מכיר שנהיו שמאלנים ומוכנים לתת את המדינה לאיזה מחבל (עכשיו בטח תנפנף לי בקומץ התמהוניים שמישהו שוכר אותם בכל יום עצמאות לשרוף דגלים , הצחקת אותי )
    חבר'ה תתעוררו
    שורפים לכם את הבית ואתם ישנים