הבחירות מוציאות מהשמאל את שנאת היהדות

בניסיון לקושש עוד כמה קולות, מרצ והעבודה מתחרות ביניהן מי תשמיץ יותר את הציבור הדתי והחרדי

דוברות הכנסת

גיבור ישראל רס"ן רועי קליין הי"ד זינק על הרימון כדי להציל את חייליו ובכך מצא את מותו. הוא התחנך בין היתר במכינת 'בני דוד' בעלי. שם גם ספג את האמונה ממנה נבעה קריאת "שמע ישראל" אותה לחש על ערש דווי.

במכינה בעלי למד גם רס"ן אלירז פרץ הי"ד, שכתב בעבר במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו:

בין הנושאים הראשונים שלמדנו במכינה הוא כבוד ראש הממשלה מתוך כבוד כל אדם באשר הוא אדם"

גם סגן הדר גולדין הי"ד התחנך ממש באותה מכינה והשאיר אחריו אוצרות אמונה בספר שחיבר בהשראת 'מסילת ישרים'. שנים קודם לכן למד במקום סא"ל עמנואל מורנו הי"ד, שעל תרומתו למדינת ישראל אפשר לכתוב כרכים.

כל האנשים הנפלאים האלה ועוד רבים אחרים התחנכו במכינה שעומדת במרכז קמפיין הבחירות של מרצ. המנהיגה החדשה-ישנה של המפלגה, זהבה גלאון, הודיעה כי זו "משימת חיים" עבורה בממשלה הבאה, לדאוג שהמכינה המפוארת "לא תקבל עוד אגורה מתקציב מדינת ישראל", המדינה שחייבת רבות כל כך לאותם גיבורים ולעוד רבים אחרים מבוגרי המכינה.

"אנחנו נשים לזה סוף", אמרה גלאון. "הפיות שפולטים את השנאה הזאת לא יקבלו עוד אגורה מתקציב מדינת ישראל. המדינה לא תתקצב אותם וכספי המיסים של מדינת ישראל לא יזרמו לכיסי השנאה האלה".

כי גלאון כמובן פועלת מתוך אהבה. לא שמעתי אותה יוצאת נגד מוסדות בהם מסיתים נגד ימין, נגד דתיים, נגד חרדים. זו אינה שנאה בעיניה.

"אם אתם ואתן מאלה שמוכנים להסתכל למציאות בעיניים ולפעול כדי להחזיר את המדינה שלנו לשפיות", כתבה גלאון לפעילים ולא סיפרה להם שפגיעה בתקציב המכינה היא פגיעה משמעותית במדינת ישראל מכיוון ש-95% מבוגריה משרתים בשירות קרבי בצה"ל.

ביטחון המדינה לא מעניין כנראה את מפלגת מרצ. גם לא הפערים החברתיים או יוקר המחיה. הדבר היחיד שחשוב לגלאון הוא לסגור מכינה מצטיינת, מתוך שנאת יהדות ודתיים גרידא.

המתחרה האלקטורלית העיקרית של על מצביעי השמאל המעטים היא כרגע מפלגת העבודה, שיצא בעצמה בקמפיין בחירות דמגוגי, המזהיר מפני מדינה יהודית. השם ישמור.

מרב מיכאלי, הפייק-פמיניסטית שנושאת בצביעות הגדולה ביותר את דגל מאבק הנשים למרות שאינה עושה דבר למענן, מלבד שינוי טמפרטורה בקרונות הרכבת או הטבעת דמויות נשיות על תמרורים, מובילה צעדים אנטי-יהודיים כמו פגיעה בהפרדה בתחבורה הציבורית של הציבור החרדי, פגיעה בתעריפי התחבורה הציבורית בה משתמשים חרדים והפעלת תחבורה ציבורית בשבת.

"זה הזמן להתעורר", היא אומרת לבוחריה, "כדי שלא נתעורר לישראל אחרת". כלומר, יהודית. בציניות אינסופית היא עושה שימוש באחד הסרטונים שלה באדם חרדי או לפחות לבוש כחרדי שברגע של הומור לא מוצלח או חולשת הדעת קורא לה "שליחת מצווה".

אני מתקשה להבין מה עניינה של השרה בבקשת הציבור הדתי לקיים את אירועיו בהפרדה, מה בדיוק מפריע לה בשמירת הצניעות של נשים יראות שמיים ואיך מטרידה אותה הימנעות גברים דתיים מהאזנה לשירת נשים. מה מטרת קמפיין השנאה הזה מלבד ניסיון נואש לגרד עוד כמה קולות?

אין שום דבר נאור, פלורליסטי או טולרנטי בכל האמירות שנשמעות ממנהיגי מפלגות השמאל, השמאל שניכס לעצמו את התארים השקריים האלה. הקמפיין שלהם יוצא נגד יהדות ונגד יהודים כי כך כנראה השמאל מאמין שיגייס בוחרים.

יתכן כי ישנם בוחרים ספורים שאכן ישתכנעו ממופעי ההסתה של גלאון ומיכאלי, אבל כל פתק שיגיע כך למעטפה קלפי יהיה לא יותר מפתק של שנאה.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

7 תגובות למאמר

  1. רק הצבעה למלפגות הימין תעזור. אפשר לכתוב, אפשר לצעוק ואפשר לדבר. זה לא יעזור. רק הצבעה תעזור.

    1. נדמה שהמדינות הניהיליסטיות ביותר בעולם הן סין וצפון קוריאה. אין צורך להוסיף יותר. בכל זאת נזכיר את הזוועה של קצירת האברים בסין

  2. ממש כואב לפימיניסטית הגדולה לראות נשים נהנות בהופעות ומשתמשות בתחבורה ציבורית בלי לחשוש מהטרדות מיניות.

  3. מחנה השמאל הוא מחנה השנאה. כך היה וכך יהיה. זכויות האדם אצלם הם עלה תאנה לשנאת אדם.

  4. זו עוד הוכחה שכל מצביעיה נרקיסיסטים.

    לא מסוגלים לשמוע דעה שונה ועובדות שלא מתיישבות עם אמונתם, בלי להאשים את האדם מנגד.

    זו הסיבה, מדוע כל האנשים הנורמליים עזבו את הסמול מזמן (לאדם כזה, העובדות במאמר ונוספות – ידועות) ושנית, מדוע לוגיקה אינה עובדת בדיון עם סמולנים – התעלמות מלוגיקה, זה אחד מתסמיני הפרעת אישיות נרקסיסטית.

    חושבים שאני טועה? קל מאוד להוכיח זאת, פשוט תנו הסבר לוגי, מדוע הדבר היחיד שזהבה פולטת, אלה האשמות – פאסיב אגרסיב סטנדרטי ביותר, שאפילו סרטונים ביוטוב, העוסקים בהפרעת אישיות נרקסיסטית, סוקרים בדקות הראשונות. למעשה, האשמות קבועות זו הדרך בטוחה ביותר לזהות נרקיסיסט.

    כמובן, לצד בטחון עצמי מופרז, שכל סמולן חושב שקנה את הדמוקרטיה, החופש, שמש, ירח, גלקסיה וכו'…

    הערה: המטרה אינה רק לציין ממה סובלים מצביעיה של זהבה. פתרון מצבם מחייב קודם כל הבנתם את הבעיה שהם שרויים בה.

  5. זאת לקול תשואותיהם של רבע מהסרוגים ואולי אפילו 30 אחוז, ששום דבר מהמתואר כאן לא יזיז להם. אלו ימשיכו להצביע לשמאל, אשר גם ה"מרכז" נכלל בו ולא נותר בו שום אגף מתון.

  6. עשרות שנים שאני מנסה להבין את התנגדות החרדים לתחבורה ציבורית בשבת ביישובים שרוב האוכלוסייה בהם רוצה בכך, ועדיין לא שמעתי טיעון משכנע. הרי החרדים לא מתנגדים ל*נסיעה* בשבת: הכבישים מלאים בכלי רכב הרבה יותר מאשר בימי חול, והחרדים לא מצפצפים. אף אחד לא מפריע לנוסעים כל עוד הם אינם נוסעים בשכונות חרדיות. נתב"ג פועל בשבת, וזה בסדר גמור. אף רב לא הציע להטיל חרם על נתב"ג ועל החנויות הפועלות בו. בחיפה יש תח"צ בשבת, וגם זה בסדר. אז למה ההתנפלות על התחבורה הציבורית במקומות כמו גוש דן (להוציא בני ברק) או ערים אחרות? למה להכריח אנשים לנסוע ברכב פרטי או במוניות לים או לכל מקום אחר? האם איסור על תח"צ בשבת באמת עוזר לשמירה עליה ע"פ השקפת החרדים? התשובה טמונה בעצם השאלה. והכל ע"ס *פרשנות* שנוייה במחלוקת על מהות ה'מלאכה' שתורת משה אסרה לעשות אותה בשבת, אבל לא אסרה על פעילויות שונות שאינן בגדר 'מלאכה', כגון בישול, הבערת אש, שמיעת מוזיקה, נסיעה לבילוי או לביקור קרובים וחברים וכד' – הכל איסורים רבניים ללא סימוכין כשלהם באורייתא.