סיפורה של צבועה

כל ארגוני הנשים ואומניות המיצג למיניהן מילאו פיהן מים מול השפלה אמיתית שעברה אישה מזרחית וימנית

צילום מסך מתוך youtube

היי את. כן כן, את. את שמפגינה במיצג 'סיפורה של שפחה' בכל מוצאי שבת בהפנינג השכונתי בקפלן. אחרי שטבלת בצהריים בבריכה שבגינה הפרטית שלך, לבשת את השמלה במחיר חמש ספרות ונסעת ברכב במחיר שבע ספרות כדי להפגין, בלי לדעת אפילו על מה.

שפחה. שפחה של ראשי מחאה שקרנים וחסרי אחריות שסוחבים אחריהם עדר מבוהל שאינו יודע לפרט בכלל את הסעיפים בחלק הראשון של הרפורמה שהוצגו עד כה, ואיך בדיוק הם מהווים "דיקטטורה: כאשר הם מעניקים הרבה יותר כוח לעם.

העם. מי זה העם? את שואלת. היש עוד אנשים מלבד עדת חובשי מסננות הפסטה שיובאו מירושלים לתל-אביב? הרי עליכם נכתבות הכותרות "מדינה במחאה" גם כאשר המחאה כוללת שלוש קשישות וכלב במרכז הכביש, שנחסם כמובן מבעוד מועד על ידי המשטרה.

אתם המדינה. רק אתם. לכן נטלי דדון לא הורשתה להיכנס לבית קפה בתל-אביב השבוע, כי היא לא העם, היא לא האנשים האחרים, היא סתם ואף למטה מזה. גם מזרחית גם ביביסטית. להיכן תוליך את החרפה? כל שרצתה הייתה כוס קפה, בעל המקום גירש אותה ואף דאג לאפיין אותה אנתרופולוגית כ"פרחה". כי היא גם מזרחית וגם ביביסטית. ואולי מספיק רק תואר אחד מתוכם כדי להקרא "פרחה".

כך כתבה נטלי באינסטגרם: "לאן עוד נגיע? לאן? כזאת השפלה לא חשבתי שאחווה בחיים שלי, בטח שלא בשל דעותיי. באמצע יום צילום אני וצוות ההפקה עצרנו להזמין קפה בבית קפה בתל אביב (אינני מעוניינת להעניק לו פרסום כאן). בעל המקום קרא לי פרחה בפני כל האנשים שבמקום וסגר לי את דלת הזכוכית בפנים, פשוט סרב להעניק לי שירות. מה נהיה מאיתנו מה, לפגוע ולהשפיל ככה אדם ברבים. למה? לא יודעת מה בא לי יותר, לשבור קיר, לבכות, לצרוח או סתם להקיא".

באותו סרטון נשמע בעל המקום אומר: "זה העסק הפרטי שלי ואני יכול לעשות מה שאני רוצה. כאלה אנשים אני לא רוצה להכניס. אין נגד החוק, כאלה אנשים אני לא רוצה להכניס. מסתבר שאני עושה משהו טוב, אני מסנן את האנשים שאני לא רוצה".

אילו אנשים? הלא נכונים.

מאחר ובעל בית הקפה משתייך כנראה למחנה שמפגין בורות גדולה בענייני משפט, רק נבהיר כי הפליית אדם על רקע דעותיו היא בניגוד לחוק, כמו גם גידופו בפומבי.

אחרי שהרשתות החברתיות כמעט קרסו מרוב שכולם שלחו לכולם את הסרטון המדובר, סיפק בעל בית הקפה גירסא משלו: "אמרתי לה שבשעה כזו אין קפה". הוא לא ידע שגם ל״פרחה״ יש טלפון סלולרי עם מצלמה. צילום קצר גילה שלל כוסות קפה שהוגשו לבאי בית הקפה ממש באותו זמן.

ארגוני הנשים לא זעקו על העוול וההשפלה שעברה נטלי דדון. כי היא מזרחית וביביסטית. מעין אישה נחותה שלא צריך לחזק אותה, לכאוב את כאבה, לעטוף אותה. כמו שלא נלחמו למען הסוהרות שסירסרו בהן בכלא גלבוע. בטח גם הן מזרחיות וביביסטיות.

אז מי כאן השפחה? את תורידי את הגלימה האדומה המדומה שלך בתום "המיצג האמנותי" ותלכי לשתות קפה בכל בית קפה שתרצי. כי את מהאנשים האחרים. נטלי דדון לא יכולה לפשוט מעליה את הפגיעה הזו ברגע. אולי לעולם לא.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

11 תגובות למאמר

  1. לשמאל לא איכפת מהמזרחיות, לסביות, ערביות, נשים מוכות, נשים פגועות, תושבות הפריפריה וכיוצא באלה. רמז: גם אם יש בהן שמאלניות.
    לשמאל איכפת רק להגיע לשלטון ולהישאר שם.

  2. בחייתאק , תפסיקו להיות בהלם מהשמאלנים והסמולאניות האימבצילים האלה, איך אמרו שתי הזקנות תרח לילדה המקסימה והתמימה שאמרה להם: "אנחנו אחים" ? לא , לא, אל תקללי אותנו אנחנו לא אחים !

    אז ככה תפנימו, אנחנו באמת לא אחים, אלה יצורים שונאי אדם ואלוהים, ואין מה להיפגע מהם ולא חלילה לחפש את קרבתם הטמאה.
    צריך לפגוע בהם בכיס , ובכל אופן חוקי המותר, ולשלוט בהם כמו בחיות משק לטובתנו, בנחישות ובלי שום רגישות !

    1. לצד העובדה שאנחנו מסכימים על השורה התחתונה,

      צריך וחובה להתייחס גם לצביעות שלהם – בדיוק כיוון שהאסטרטגיה שלהם, היא לגנוב מילים ולנסות לנכס אותן לעצמם. אנחנו רואים זאת היטב במחאה ממוננת זו – כל המשתתפים, הספונסרים והאי*יוטים השימושיים – חוזרים על אותו דף מסרים בדיוק, כאילו גנבו את המילה "דמוקרטיה" ועכשיו המילה שייכת רק להם.

      מעבר לעובדה שזו טקטיקה בולשביקית ידועה ביותר (רוצח ההמונים סטלין/לנין ומרצחיהם, טענו תמיד שהם בכלל מקדמים שיוויון, אצלינו סיפרו שרצח זה שלום שיש לו קורבנות – בקיצור, בכל המקרים הסמול בסיוע התשקורת, מנסה לגנוב מילה) ומקורה בכלל בנרקיסיזם של כל סמולן – חובה בויכוח הציבורי, להראות בכל פעם ובכל דרך אפשרית את הצביעות שלהם,

      זאת על מנת, שאף סמולן לא יוכל לשקר יותר, שיש קשר כלשהו בינו לבין דמוקרטיה, שיוויון או כל מילה אחרת שהוא מנסה לגנוב באותו רגע לעצמו.

      זאת הדרך האמיתית – כדי שכל הציבור בישראל יראה וישמע, שאין ולא יכול להיות שום קשר בין דך המסרים של הסמול, לבין מה באמת הם מנסים לקגם.

      מי שמנסה לגנוב דעת, באמצעות מצגים המצטלמים טוב, בדיוק כמו שגבלס עשה – מוכיח שאין ולא יכולה להיות לו דעה מנומקת בנושא. להיפך, באמצעות מצגים המצטלמים טוב – מנסים שקרני הסמול להסיט את הדיון הציבורי מהדרך האמיתית, בה חייב להתנהל דיון ציבורי – באמצעות הנמקה לדעתך וע"י כך, שכנוע אחרים בצדקתך )שזו הדמוקרטיה האמיתית, אם כבר). לפיכך, זה נבון ונכון להפריך את כל המצגים שלהם ולהראות כמה ריקים ראשי הסמול (תרתי משמע) ואינם מסוגלים לנמק כל עמדה, בה הספונסרים מימנו "להחזיק".

      לצד העובדה הפשוטה, שאכן צריך לרוקן מהכנסות כל בית עסק, אשר מנסה לרתום את כוחו (כל עסק ומה הכוח שיש לו) ע"מ להכריח ישראלים, לבחור בעמדה שהסמול מקדם – לא בדרך של דיון ציבורי מנומק (לא שלפירמה עיסקית, יש בכלל מה לחפש בדיון פוליטי), אלא באמצעות כיפוף ידיהם של אזרחי ישראל. כל עסק כזה אכן ראוי כי יפשוט רגל ולכל הפחות, כל אדם שיעשה את המעט שהוא יכול ולא ימממן בולשביקים השונאים שמשקלו של כל קול בקלפי – זהה.

      זה מה שהם שונאים באמת – את העובדה שקולכם בקלפי זהה לכל קול אחר.

      ולא שקולו של נרקיסיסט טייס בודד, אשר גם לא מסוגל לנמק את עמדתו (זו באמת הסיבה, מדוע הוא מנפנף במדיו הצבאיים ללא הפסקה – לו היו לו נימוקיםמלוגיים לעמדתו, מזמן היה מציג אותם) לא גובר על כל הקולות של כל שאר הציבור הישראלי. עסקים המקדמים עמדה כה מפלה, לא הגיונית ולא עומדת בשום קריטריון דמוקרטי – אכן ראוי כי יפשטו רגל ועל כולנו, להפסיק לקנות מהם.

      שני הדברים נכונים יחד.

    2. רבים מהם (בעיקר אלה שקודמו ע״י דומיהם לעמדות כח) בהחלט תואמים למה שתיארת. אך תמיד יש גם מתונים (באמת מתונים, לא אחה שקוראים לעצמם מתונים) שהאמונה שלהם בדרך פחות חזקה וכן צעירים שמוחם עדיין לא נשטף לגמרי. ואת העיניים שלהם צריך לפתוח על מנת להעבירם למחנה הנכון.

  3. לא חושב שמישהו טרח לבדוק את עמדותיהן הפוליטיות של הסוהרות.
    הסיפור שם היה שונה וקשור להבדל (בעיני השמאל) שבין סוהרות פשוטות עם לראשי השב״ס, השב״כ והפרקליטות הנכבדים שאישרו את זה. בעיני השמאל כולם שווים אבל חלק שווים יותר.

    1. השמאל הקיצוני, כמו כל כת, מנסה לטשטש את הקומון סנס וגבולות הטוב והרע המקובלים ובתוך זה את הגבולות בין המינים. זאת הסיבה שהם דוחפים נשים לתפקידי לחימה ולהיות סוהרות למחבלים. כדי להתמודד עם מה שקרה, הם היו צריכים להודות בטעות וזה לעולם לא יקרה.

  4. צריך לזכור שגם בתקופת אוסלו הם כולם התגייסו כאיש אחד לקדם את התהליך והסתירו מהציבור את נאומי ערפת בערבית שבהם הוא דיבר על תוכנית השלבים. הם מאמינים שכדי להציל אותנו מהימין, או מהכיבוש ומה שלא תהיה האג׳נדה התורנית, זה בסדר להעלים מהציבור מידע שעלול להסיט את קו החשיבה שמתווים לו מהמסלול הרצוי. מדובר כמובן במשחק מסוכן מאוד מכיוון שבסופו של דבר אין שום דרך לעשות את זה לאורך זמן מבלי לפגוע באנשים שמסרבים לשתף עם זה פעולה ומבלי להעניש אנשים רעים מאוד בשמאל שמנצלים את החנינה הקבועה שלהם כדי להפוך את המערכות בשליטתם כלי לכפייה ונקמה.

  5. הקללה של בעל בית הקפה נובעת גם מבורות בערבית ובהגוי עברי לקוי. אפרוח בערבית הוא פרח׳ מבוטא כמו פרכ. אפרוחה קטנה, אפרוחית, היא פריח׳ה, פריכה. זה כנוי לאשה קלת דעת, או מקילה בהתנהגותה. פרחה, לעמת זאת היא המלה הערבית לשמחה. אבל במבטא האשכנזי האות ח הבוטאת כמו כ רפה, במקום מחר מבטאים מכר.

  6. אם מזקקים את המאבק של אלו המכנים עצמם 'שמאל' מול שאר העם, הרי שמדובר על מאבק שליטת מיעוט עתיר אמצעים ברוב.

    הם לא רק עתירי אמצעים הם גם 'יושבים טוב' ומזינים אחד את השני באמצעות 'שחיתות חוקית' שאי אפשר ממש להביא לבית משפט, וגם אם תביא תמצא את עצמך בממלכת התחסדות והטייה.

    דמוקרטיה תהיה פה. מוקדי הכוח המונוליטים וחסרי הגיוון בכל הרמות ייפרצו, יקח זמן רק צריך להיות מאורגנים עם אסטרטגיה ואורך נשימה.