כך תקום המונרכיה המשפטית

מדריך הטרמפיסט לעתיד הקרוב, מתוך 'שומר סף' ברדיו

צילום: דוברות הרשות השופטת


7.9.2023 – מחר – דיון בבג"ץ בסוגיית הוועדה למינוי שופטים. בחוץ הרוחות סוערות בגלל הפגנת הימין. בסוף דיון מתוח בית המשפט מורה לכנס את הוועדה בתוך שבועיים.

אהוד ברק מצייץ שאין לשופטים סמכות לשפוט על פי חוקי הדיקטטורה.

12.9.2023 – בג"ץ פוסל את התיקון לחוק יסוד השפיטה שאסר עליו להשתמש בעילת הסבירות. התיקון נפסל על אי-סבירות קיצונית.

28.9.2023 – בג"ץ מכריז על תחולה נדחית של התיקון לחוק יסוד הממשלה המגביל את הנבצרות למקרים רפואיים בלבד. התיקון יכנס לתוקפו רק בכנסת הבאה, משום שהוא פרסונלי ונועד להגן על בנימין נתניהו.

30.9.2023 – היועמ"ש מתרה בנתניהו שהוא בניגוד עניינים מהותי בכל מה שנוגע להפיכה המשטרית של יריב לוין.

3.10.2023 – חיזבאללה יורה ארבעה טילים על אסדת הגז במאגר לוויתן. האסדה מתלקחת. חמישה מעובדיה נפצעים באורח קל עד בינוני.

ראש הממשלה מכנס את הקבינט ומורה על תקיפת מתקן לייצור חשמל בסמוך לבירות.

מפקד חיל האוויר מודיע שלא יבצע תקיפות בשירות הדיקטטורה, ודורש את פיטורי לוין מתפקידו כשר המשפטים כתנאי להשתתפות במלחמה.

4.10.2023 – חסאן נסראללה מלגלג על חוסר התגובה הישראלי.

5.10.23 – המתווך האמריקני עמוס הוכשטיין מגיע לאיזור ומגנה את האלימות משני הצדדים.

6.10.2023 – ראש הממשלה נתניהו מורה על מבצע קרקעי לסילוק אוהלי חיזבאללה משטח ישראל באזור הר דב.

היועמ"ש מודיעה שראש הממשלה אינו יכול לצאת למבצע צבאי שעלול לסייע לו לשרוד פוליטית, משום שיש בדבר ניגוד עניינים. היא מודיעה על הוצאתו לנצברות מהותית.

ראש הממשלה מודיע שיכבד את בחירת העם, לא את גחמות המשפטנים. הוא מגיש עתירה לבג"ץ נגד מהלך היועמ"ש אותו הוא מכנה "בלתי חוקי". בשל לו"ז עמוס, בג"ץ דוחה את הדיון בעתירה בשבע שנים.

מאות אלפי מפגיני ימין יוצאים לרחובות. מציתים מדורות באיילון וחוסמים את התנועה. מפגינים נסערים חוסמים את נמל התעופה בן-גוריון. הם מחזיקים בידיהם דגלי ישראל וזועקים נגד ביטול הדמוקרטיה.

כותרת ראשית בידיעות אחרונות: "יש לנקוט יד קשה כלפי הפורעים המאיימים על אושיות הסדר ושלטון החוק".

טורי דעה של נדב איל ובן-דרור ימיני מסבירים שזכות המחאה איננה הזכות לשתק את המדינה. תחת הכותרת "למה רק לפלסטינים?" קורא נחום ברנע להשתמש בכדורי גומי כנגד "ההפגנות המשיחיות".

אמנון אברמוביץ' מצטט רב שהציע הפגנות בהפרדה מגדרית, ומתריע מפני חבירה של חסידי הבאבא סאלי אל תורמי קהלת. הערת השוליים של בנימין נתניהו הפכה להערת השוליים הארוכה ביותר בתולדות הספרות. יהיה לדבר הזה גבול, הסביר.

מאמר המערכת של 'הארץ' דורש מהמפכ"ל קובי שבתאי לעצור את שר המשטרה בן-גביר על עבירות שביצע בשנות ה-90 של המאה הקודמת. טור אורח של יאיר גולן מזהה תהליכים בימין.

המשבר מחריף: ראש השב"כ מצהיר שיכבד את מה שהוא מכנה "שלטון החוק", ויסיר את האבטחה מבנימין נתניהו, שמעתה אינו ראש ממשלה. הוא מבקש מן הממשלה להודיע לו מי ראש הממשלה החדש שעליו לאבטח.

11.10.2023 – היועמ"ש מורה לשב"כ לאבטח במקום נתניהו את מחליפו, אך מתרה שמחליפו לא יוכל להיות יריב לוין מכוון שהמצב הביטחוני דורש אדם עם ניסיון. היא ממנה את גלנט לראש הממשלה הזמני.

הרמטכ"ל מודיע שיציית לכל הוראה של ראש הממשלה החדש, יואב גלנט, משום שהצבא חייב לציית לחוק ולשמור על הסדר.

אהוד ברק מטייל על גדות הירקון וכוסס ציפורניים בציפייה.

12.10.2023 – יושב ראש הכנסת אמיר אוחנה מודיע כי על פי חוק הנבצרות רק הכנסת מוסמכת לאשר הוצאה של ראש הממשלה לנבצרות. הוא מוסיף כי בכוונתו לכנס את המליאה ולהבהיר שהכנסת מגלמת את ריבונות העם והיא לב המשטר הדמוקרטי.

13.10.2023 – היועמ"ש מוציאה גם יו"ר הכנסת אוחנה לנבצרות, בגלל ניגוד עניינים מהותי בין תפקידו הממלכתי לבין העובדה שהוא נפגש עם נתניהו.

14.10.2023 – בג"ץ מורה לכנסת להעביר את חוק ההסמכה. החוק יסמיך שופטים לשבת בראש ישיבות ממשלה, כי בשיטה הישראלית אין מספיק בלמים על הרשות המבצעת.

יניב רוזנאי מפרסם טור בו הוא מסביר כי עצמאות הרשות השופטת תישמר רק אם תפקידי שיפוט יעברו בירושה, כיוון שרק כך הם יהיו מוגנים מהמסחר-מכר,של ועדות המינויים, שהוויכוח על הרכבן כבר אינו רלוונטי.

מפגינים נואשים מתפרעים באיילון. גל מעצרים חסר תקדים. אלפי אני ימין ממלאים את תחנות המשטרה, ומוחזקים במכלאות זמניות שנבנו בתוך איצטדיוני בלומפילד וטדי, וכן בגימנסיה הרצליה, שם יעברו פורעי הסדר חינוך מחדש לדמוקרטיה אצל זאב דגני.

הכליאה באיצטדיונים תימשך, למרות הצפיפות הגדולה, עד שיפתח מחדש מתקן הכליאה סהרונים, סמוך לקציעות, שנועד במקור למסתננים ויוכל לקלוט אלפים שצפויים לשבת שם במשך שנים עד תום ההליכים – שעשויים להתעכב עוד כעשור בשל העומס הרב על בתי המשפט.

15.10.2023 – השופטת אסתר חיות מודיעה שתדחה את תאריך פרישתה ב-27 שנים לפי שיטת הסניוריטי המורחבת.

עוד באותו היום השופט פוגלמן מוציא צו על תנאי לראש הממשלה יואב גלנט, להשיב בתוך 24 שעות מדוע לא יוותר על חוות שבא וימסור שטח נוסף של ישראל לידי חיזבאללה, כפי שהציע הנציג המוסמך של ממשל ביידן, שכבר קבענו בפסיקתנו בהרכב מורחב כי לו הסמכות להורות לישראל על שינויי גבול.

16.10.2023 – יעקב ברדוגו נעצר וערוץ 14 נסגר, מתוקף הוראת שעה המסמיכה את השופט יצחק עמית להבדיל בין שידורים טובים לשידורים רעים.

19.10.2023 – חיזבאללה חוגג את נצחונו בביירות. במסגרת החגיגות נורה מטח חגיגי של 150 טילים על צפון ישראל. האמריקנים קוראים לעצור את האלימות משני הצדדים.

צו איסור פרסום מסמיך את הרשתות לצנזר דיווחים על מה שקורה בצפון, מחשש למהומות.

30.10.2023 – נסגרת אוניברסיטת אריאל.

3.11.2023 – כ-600 קציני מילואים מחילות היבשה נעצרים בבתיהם באשמה שבתקופת נתניהו לא סירבו לשרת והגיעו למילואים. בשל מחסור בכלי רכב, ארגון 'אחים לנשק' מתנדב להסיע את המילואימניקים משרתי הדיקטטורה של נתניהו באוטובוסים שכורים על חשבון קובי ריכטר למתקן הכליאה סהרונים.

קצת לפני כניסת השבת, מופיע בטלוויזיה הממלכתית החדשה, חדשות 13, קצין מילואים כאשר הוא אזוק בין שני סוהרים. ניתנת לו הזדמנות אחרונה להודות בטעות שעשה כאשר ביקש לארגן קצינים אחרים להצהיר שימשיכו לשרת. הקצין המותש, שסימני חבלה נראים על פניו אחרי חקירה ארוכה, מסרב לחזור בו ונלקח לחקירה נוספת בבסיס סודי במרכז הארץ. הודעה לא נמסרה למשפחתו.

4.11.2023 – מוצאי שבת, אהוד ברק עדיין הולך אנה ואנה על גדות הירקון.

7.11.2023 – אהרן ברק מופיע בראיון חגיגי אצל אביעד גליקמן, בו הוא מברך את אסתר חיות שהצילה את הדמוקרטיה הישראלית מפני סכנת הבחירות החוזרות ונשנות.

הוא מתריע מפני פורעי סדר. "אני יודע שיש תיעוד ברשתות של אנשים שביקרו את בית המשפט, ואני מצפה מהיועמ"ש שלא תאכזב אותי ואת שמגר, תדאג שתופעות נוראות כאלו לא תחזורנה, ושאלה שכבר השמיעו דברי ביקורת יבואו על עונשם המידתי, בכליאה או גירוש".

השופט בדימוס ברק אמר גם הוא כי אין מניעה חוקתית להרוס את בתי משפחותיהם של חוקרי פורום קהלת, משום שצעד מידתי זה הוכיח את עצמו כאמצעי הרתעה.

שני גרנות-לבוטון מקבלת מאליעד שרגא את אות אבירת איכות השלטון על שהצליחה להתקרב למכוניתו של השר בן גביר, ולירוק על השמשה. "הגענו לרכב שלו – פעם הבאה נגיע גם אליו", אמרה.

8.11.2023 – דובר בתי המשפט מודיע כי השופט אלרון החליט לפרוש, אך לא יוכל למסור הודעה בנושא מסיבות אישיות. בגלל סוללה חלשה בנייד לא ניתן היה לשוחח עם השופט אלרון במקום מחבואו.

9.11.2023 –ארגון 'אחים לנשק' כולא את שרה ובנימין נתניהו במספרה.

14.11.2023 – תחנת הרדיו גלי ישראל נסגרת בטענה ששידוריה מהווים הסתה.

17.11.2023 – מרב מיכאלי דורשת כי זכות הביטוי תחול רק על נשים. דבריהם של גברים יוגשו לוועדה של הכנסת לאישור מוקדם, ויותרו רק בלשון נקבה.

19.11.2023 – הרמטכ"ל אומרת שההסכם שביתת הנשק מול חיזבאללה במסגרתו נמסרה מטולה לחסן נסראללה הוא צעד נוסף בשרשרת ההצלחות של יאיר לפיד, שממשלת הדיקטטורה של נתניהו כמעט הצליחה לקלקל.

23.11.2023 – מלכת אסתר מודיעה כי יום העצמאות החדש של מדינת ישראל יחול מעתה בשישה באוקטובר וייקרא יום הנבצרות, מפני שביום הזה שחררה היועמ"ש את עם ישראל מבחירתו השגויה בנתניהו.

בשל מחסור בסוהרים מלווים, נבצר מראש הממשלה לשעבר להגיע לטקס הכתרת המלכה אסתר בירושלים.

(מתוך "שומר סף ברדיו" בגלי ישראל, 6.9.2023)

***

הצטרפו עכשיו למהפכת התקשורת 
תמכו בגדי טאוב ובאתר מידה

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

16 תגובות למאמר

  1. מפחיד!
    או טו טו המציאות!
    מי שלא מאמין שיתבונן היטב מה נעשה ברחובות בליכוד ובממשלת ביבי.

    הטרגדיה שלנו היא שאין בימין מנהיג אמיתי וראוי לזמנים כאלו.

  2. ככל שעובר הזמן הסאטירה הזאת עוד יכולה להפוך למציאות.

    שכרון כח בלתי מוגבל של מי שאמורים להיות החלשים והצנועים מבין רשויות השלטון .

    רק הבוקר דווח שבגצ דורש תשובות משר המשפטים בעניין הוועדה לבחירת שופטים.

    כולנו זוכרים כיצד השרה ציפי לבני לא כינסה את הועדה כשנה וחצי .

    אבל, יש כללים שחלים על אנשים אחרים וזמנים אחרים.

    אני במקום שר המשפטים שולח עמוד אחד עם הצטוט המדויק לכינוס הועדה כסמכותו הבלעדית בחוק.

    ומה יעשה ביהמ"ש יוציא את שר המשפטים לנבצרות?

    אולי היועצת המשפטית לממשלה תפטר את שר המשפטים ותמנה שופט עליון בעבר כשר המשפטים?

    כשביהמ"ש יפסול פסיק בחוק יסוד או שיורה כי יחול רק מהכנסת הבאה (איפה ניתנה הסמכות הזאת בחוק?) – על כנסת ישראל להתכנס וברב של 64 ח"כ להגן על שר המשפטים ולהורות בחוק אולי בתיקון לחוק יסוד השפיטה כי פס"ד ומספרו הינם חריגה מסמכות והכנסת כריבון מורה לממשלה להתעלם מפס"ד פוליטי זה.

    ומה? ביהמ"ש ישלח את המשטרה לעצור שר? ואולי החסינות של ח"כ ושרים חלים רק על שרים סבירים, נאורים ומידתיים?

  3. זה לא יגיע לכך . פשוט החלטת היועץ המשפטי מחייבת מיכוון שהוא האדם הסביר
    כול החלטת ממשלה תוחלף בהחלטת האדם הסביר וכול החלטת שר או פקיד פוליטי ( כלומק פקיד ימני )תוחלף בהחלטת האדם הסביר ( היועץ האחראי )
    הציבור ימשיך להקשיב ברובו לערוצים 11 12 13 וישמע שראש הממשלה החליט לא יובהרו לו הדקויות שזה האדם הנכון ולא ראש ההמשלה עצמו.
    ערוץ 14 יסגר בגלל בגידה במדינה ( טענות שיאמרו נגד האדם הסביר ) וכך כול מי שיטען אחרת.
    רוב הציבור לא יבין מה קרה גם אנשי הימין הם ימשיכו לכעוס למה הממשלה לא עושה מה שהיא הבטיחה ויחליפו אותה בכנסות הבאות בממשלה אחרת שגם לא תעשה כלום הדמוקרטיה היא סם לנועד להרגיע את ההמונים של יותר מועצת חכמי הבגץ תחליט.
    המעטים שיבינו מה קורה יכנסו לכלא בגלל תפירת תיק או סתם מעצר מינהלי לא מוגבל.
    כול הדיכוי של הימין יבוצע שים אחר כך אחרי שהציבור יתרגל למצב החדש אז יתחיל החינוך מחדש שינוי תוכניות הלימודים בבתי הספר הדתיים מעקב המוני אחרי כולם מעצרים ללא משפט וללא הגבלת זמן ועוד.

    1. יש עוד משהו גם בתסריט שלך, גם בתסריט של טאוב (שככל שהוא סאטירי כך עלול להתרחש במציאות לפחות בחלקו הגדול) וגם בתסריט ה*לכאורה* אופטימי שמייד אתאר. זהו עניין הסלחנות הימנית הפתלוגית.

      אז גם אם לכאורה, ומייד תבין מה הכוונה, נהיה בעוד איזה חודש ואחרי החגים "שווי זכויות מהיום והלאה" ולא יהיו עוד אכיפה בררנית, חקירות בררניות זימונים בררניים לטייס וכו'. גם אז עלול להיות תסריט של ימין סלחני שיבקש "לפתוח דף חדש" ו"להסתכל מהיום והלאה" מבלי שהשמאל ישלם ממש ובאמת על פשעיו. במצב כזה, באופן טבעי, יקום בוודאי בכל זאת בימין מי שיבקש להשיב לשמאל כגמולו כך שסך כל העוולות, האפליות והנזקים שכתוצאה מהן אשר גרם לימין הוא יחווה בעצמו בחזרה לפחות באותה מידה. למשל, לא לזמן לטייס או 8200 כמי שיש לו ולו גרגיר אחד של שמאלנות – מוכחת או משוער (למשל בני קיבוצים).

      או אז מפלגה או תנועה עם רעיון כזה של אפליה מתקנת לטובת הימין, אשר צריכה להיקרא "דמוקרטיה מתקנת" תקבל עד מהרה את אותו היחס שקיבלו בזמנו תנועת כך ודומותיה תוך נימוקים רופסניים ש"אין בדמוקרטיה מקום לנקמה על בסיס קבוצתי". גם כאן אותו פלג רופס בימין יצטרף באופן אקטיבי ופסיבי לדיכוי אותו פלג ימין יותר נקמני. או אז חזרנו מהר למצב בו באופן כללי "שמאל יותר לגיטימי מימין" וימין "קיצוני" אינו לגיטימי אבל שמאל הכי קיצוני "הוא כן". מכאן קצרה שוב הדרך למה שאנחנו חווים כיום וכבר כמה עשרות שנים.

      בקיצור, קבוצות המוחלות על כבודן ועל פשעים אשר נעשו כלפיהן יחזרו מהר להיות קורבן לאפליות והשפלות. כך היה כשרבים מדי השלו את עצמם לגבי "גרמניה האחרת"- אותה גרמניה שמיותר לציין את גודל בחישתה ולא רק בישראל, אלא גם במדינות אחרות כמו פולין, שם הפעילה לחץ להחזיר לכס השיפוט שופטים עם מורשת קומוניסטית. כך אף היה כשפתאום, עם סיום המלחמה הקרה, גם בעולם המערבי וישראל וגם במדינות הקומוניסטיות-לשעבר עצמן פתאום רודנים ובכירי מערכות דיכוי קומוניסטיים כאילו "הפכו להכי נחמדים בעולם" ורק מעטים דרשו להעמידם לדין. טוב לא יצא מכך ועד היום פולין אכן סובלת מאותה מערכת משפט רקובה פרי המורשת הקומוניסטית. זאת כתוצאה מאשליה שרווחה כי עם התמוטטות הקומוניזם הקומוניסטים ישנו את עצמם לטובה גם בלי לחץ חיצוני.

    2. גם במקרה שנניח בעוד חודש נהיה "שווים מהיום והלאה" ולא יהיו יותר נגדנו אכיפות בררניות, חקירות דרקוניות בעלות אופי בררני וזימנוים בררניים לטייס וכדומה. גם אז אני חושש מימין סלחני, , אשר לא ידרוש להשיב לשמאל כגמולו ולעמוד לדוגמא על כך ששמאלנים לא יזומנו ל8200. מצב כזה שבו "העיקר שכיום כולנו שווים" (לכאורה, שכן השמאל יהיה אז פטור מעונש על פשעיו), תוך ויתור על הצורך להשיב לשמאל כגמולו, עלול להחזיר אותנו להיות שוב מושפלים ומופלים.

    3. לא הבנתי, אתה טוען שאם יקום ימין נקמני אז הימין המתון-רופס יצטרף לשמאל לדכא אותו. אבל זה בדיוק מה שקורה בפועל(טוב, לא כל הימין החזק והימין הקיצוני הם גם נקמנים אבל עדיין הימין המתון בעיני עצמם מצטרפים לשמאל ומדכאים את שותפיהם.
      חוץ מזה, אתה מסיק ש״קבוצות המוחלות על כבודן יחזרו להיות קורבן לאפליות״ מכך שידכאו את אלו שלא מוחלים על כבודם-איך?
      ימני

    4. שבוע טוב. איפה כתבתי את המשפט שאתה מיחס לי שקבוצות המוחלות על כבודן ישובו להיות מושפלות וכו' מכך שידכאו את אלו שלא מוחלות על כבודן? התבלבלת.

      ברור שקבוצות שאינן מוחלות על כבודן ידכאו את אלו שכן מוחלות.

  4. כמובן מדובר באפשרות קיצונית, אבל מתכתב היטב עם האווירה

  5. התסריט שבכתבה לא יקרה בגלל שלב אחד שאינו נכון.
    ב- 6.10 נאמר ש.. "מאות אלפי מפגיני ימין יוצאים לרחובות. מציתים מדורות באיילון וחוסמים את התנועה".
    זה פשוט לא יקרה.
    הימין הוכיח שהוא אנמי ולא מאורגן, ומול 35 שבועות של הפגנות שמאל במוצ"ש שחוסמות את נתיבי איילון בתוספת ימי שיבוש ושיתוק הוא הצליח להוציא הפגנה אחת בירושלים והפגנה אחת בת"א (ואולי עוד הפגנה היום בערב) שנשכחו יומיים אחרי שקרו ולא שינו דבר.
    לכן לא יהיה צורך לדכא את המרד הימני כי הוא לא יקרה. הימין ייכנע ללא קרב.

    1. נכון לחלוטין. הימין משותק חלש, ללא אמצעים ללא מיליארדים ללא הנהגה, ובעיקר ללא מספיק שינאה!! ולכן יכנע ולא יבעיר את המדינה. כמו שהיה באנטלנה השמאל יירה בתותח הקדוש והימין ימשיך לצעוק "אחים אנחנו" וייכנע

  6. כמה שזה מצחיק ככה עצוב ונכון… שכחת רק לומר איזו דיקטטורה תהיה כשיכריזו על נבצרות ובחירות חדשות והשמאל המתועב יעלה לשלטון 🤮🐷

  7. הכול נכון חוץ מהסיפור על הימין שנלחם בכל הכוח ברחובות. כמו שכבר כתבו כאן לפני. הימין כאן מסורס לגמרי. מדוכא ומיואש עד עפר. הוא לא יילחם. הוא יכנע ללא תנאי. הוא כבר נכנע. וגם בתוך מה שקרוי ימין יש מלא בוגדים וסתם אנשים רפי שכל וחסרי עמוד שדרה כמו קרומבי עצמו שמארגן עכשיו את ההפגנה העלובה בחוץ אבל מאחורי הקלעים הוא שליח של ביבי לנסות לארגן ממשלת אחדות עם גנץ. ועם טיפוסים מפוקפקים כאלה… אנחנו צריכים לנצח את הדיקטטורה של השמאל…

    מהימין החילוני לא תבוא הישועה.
    החרדים לא אכפת להם – בצדק מכל הסיפור, כי בין אם תהיה או לא תהיה רפורמה משפטית – חוקים על פי התורה זה לא יהיה לכן אין לזה משמעות. וכשאין לך את החרדים איתך במאבק – השמאל ינצח אותך !

    היריב היחידי האמיתי שיכול לתת לשמאל פייט רציני וגם לנצח אותו – זה רק הציבור החרדי. כי זה ציבור אידאולוגי. שמוכן לכת עד הסוף עם האמת שלו. ממש כמו השמאל. ואם הימין החילוני לא יצליח לגייס את העולם החרדי לצידו – אין לו שום סיכוי.

    ולעסקנים החרדים שיודעים את זה ויודעים שגם השמאל יודעים את זה לא אכפת להם כעת מכלום
    כי הם יודעים שגם עם השמאל יעלה לשלטון גם באופן רשמי הוא יתן להם את "פרוסת הלחם" שלהם כמו שאריק שרון קרא לזה כדי להשתיק אותם כשהוא מוציא להורג את הימין. בדיוק פי שהם עשו בגירוש ישובי גוש קטיף . איך זה הצליח להם כשמיליוני אנשים הפגינו נגד ? פשוט מאוד אריק שרון קנה את העסקנים החרדים בפרוסת לחם. בכסף. כסף רווי דם. מפלגת ש"ס בראשם. לקחו את הכסף תמורת התעלמות מאיסור הלכתי מפורש. הרב עובדיה שהיה המנהיג הרוחני של ש"ס היה עם כישרון פסיקה הלכתי גמיש להפליא… כשהכסף היה בשמאל הפסיקה ההלכתית נטתה שמאלה. וכשהכסף היה בימין הפסיקה ההלכתית פתאום שברה ימינה. בשביל "חרדים" כאלה שבפרוסת לחם אפשר לקנות אותם… בשביל כאלה… הימין יפסיד. והעם היהודי כולו מפסיד ומפסיד שוב ושוב לשמאל. בלי החרדים אי אפשר לנצח !

  8. חסר לי השלב בו בג״ץ יקבל עתירה נגד המדינה על כך שאין חוקה ולאחר שאחת תעבור בג״ץ יקבל 100 עתירות לגבי דברים שצריכים להיכנס אליה (כמו שיוויון) ודברים שצריכים לצאת(כגון תזכורות תנ״כיות).

  9. לצערי במשך 50 שנה הליכוד נכנע לאליטה הקיצונית השמאולנית שמשליטה בעריצות את הדיקטטורה של בג"ץ בכל רחבי ארץ ישראל בעזרת כנופיית שילטון החוק והרועצת המשפטית של 2014.
    עכשיו אני מבין למה השמאול הקיצוני והאנטישמי תוקף את בן גביר.
    ביבי נכנע לדיקטטורה של בג"ץ ולא פוצה פה.
    כל פוליטיקאי שמסוגל להציג את השמאול במערומיו – מותקף ע"י כלבי הרוטוויילר של ערוצי אלגזירע 11 12 13 שעסוקים בלהפיץ לציבור את הדת הפרוגרסיבית שתחת שילטונה ישחטו יהודים ע"י ערבים רק כי הם נחמדים כמו ביבי שלא עושה כלום למען הגנה על המדינה היהודית מפני השמאול הקיצוני והאלים והאנטישמי