חמאס הוא סימפטום למחלה הפלסטינית

מרבית הפלסטינים תומכים בארגון הטרור בדיוק משום שהוא שואף לרצוח יהודים ולהשמיד את ישראל

council.gov.ru, Number 10, Creative Commons ייחוס 4.0 בינלאומי

באותו נאום נדוש ומוכר שנשמע פעמים רבות כל כך בחדר הסגלגל, הנשיא ביידן ציין בערב חמישי שעבר כי במהלך ביקורו האחרון בישראל הצליח לשוחח עם "נשיא" הרש"פ מחמוד עבאס.

אני כותב "הצליח" משום שמנהיגים ערבים אחרים נפנפו את מנהיג העולם החופשי (ככל שהוא כזה) לאחר שה'ניו-יורק טיימס', סוכנות AP וה-BBC טענו בהיסטריה, ובהתבסס על מקורות מפוקפקים ב"משרד הבריאות של עזה" (כלומר חמאס), כי רקטת ג'יהאד שסטתה ממסלולה ונחתה סמוך לבית חולים ברצועה הייתה למעשה פשע מלחמה ישראלי נגד ילדים ואזרחים אחרים.

האפיזודה הזו מוכיחה, פעם נוספת, כי שקר יכול לעשות את דרכו סביב העולם לפני שהאמת בכלל שורכת את שרוכי הנעל, ובכך, בעידן הדיגיטלי שלנו, השקר הופך ל"נרטיב" בלתי חדיר לעובדות.

ברגע שהחלו להתברר העובדות הבלתי-נוחות לפיהן ארגון הג'יהאד האסלאמי הוא אכן האשם באירוע, שבית החולים עצמו כלל לא נפגע ושמניין הקורבנות נופח בפראות, סיפור הרקטה נעלם מן הכותרות; ועדיין, תיוג ישראל כפושעת מלחמה ממשיך, מקהיר ועמאן דרך לונדון ועד לאוניברסיטאות בארה"ב.

ואז ישנו חברו הטוב של ביידן, "הנשיא" עבאס, אותו נשיא הנמצא בשנה ה-18 של כהונה בת ארבע שנים אליה נבחר אי שם ב-2005, בחלק לא מבוטל הודות לניסויי הסוציולוגיה של ממשל בוש הבן. עבאס שולט בקושי על שטחים ביהודה ושומרון, משום שהפלסטינים בעטו את "הרשות הפלסטינית" מעזה ב-2007, לאחר שהצביעו בהמוניהם לחמאס בבחירות לפרלמנט.

עבאס ותנועת הפתח שלו (הגרעין הטרוריסטי של אש"ף), יחד עם הרשות "הפלסטינית" לכאורה, כולם צאצאי יאסר ערפאת, מרקסיסט מצרי שהחליט יום אחד שהוא מרקסיסט פלסטיני. בשכונה הזו של המזרח התיכון המאמינים בעליונות השריעה גוברים על סתם לאומנים שמאלנים מושחתים, כך שתנועת 'האחים המוסלמים' הולידה ב-1987 את חמאס, בדיוק בזמן לפרוץ האינתיפאדה הראשונה ובמטרה למתג מחדש את המאבק נגד "הכיבוש" כמלחמת ג'יהאד ולא כמהפכה עממית.

לשתי זרועות הפשיזם האלו גישה דומה וחד-פעמית לדמוקרטיה. במקרה של חמאס, גישה זו הכרחית במטרה ליצור מדינת שריעה; במקרה של עבאס, היא תולדת העובדה לפיה אם יאפשר אי פעם בחירות נוספות, ברור שחמאס ינצח בהן.

היה זה אם כן עצוב ומשעשע לשמוע את הנשיא ביידן מסביר כי מטרת שיחתו עם עבאס הייתה להבטיח ל"עם הפלסטיני" כי "ארה"ב נותרה מחויבת לזכותו לכבוד עצמי והגדרה עצמית", לא כולל כמובן את זוועות ה-7 באוקטובר, אשר כללו בין היתר רציחת 30 אזרחים אמריקנים וחטיפה של עוד עשרות מהם.

אין זה הוגן לתלות את הבורות המערבית הזו בנשיא ביידן לבדו. זהו בדיוק המסר אותו גורמים אמריקנים משתי המפלגות מעבירים במשך שלושה עשורים לפחות: ישנם פלסטינים נחמדים שרק רוצים "הגדרה עצמית" ואת "הכבוד" לשלוט בעצמם באופן דמוקרטי, אבל יש גם קומץ מחבלים שכל הזמן הורס להם את החלום. לגבי המחבלים אנחנו לא יכולים לעשות הרבה, אז עלינו להעמיד פנים שהבעיה בעצם טמונה ביהודים הנודניקים שמתעקשים לחיות.

למעשה, הפלסטינים הם שמאפשרים את קיום חמאס. הבה נניח שישראל מפרקת לחלוטין את חמאס החל ממחר, דבר שדרך אגב לא ניתן להשיג רק על ידי פלישה קרקעית לעזה, מכיוון שהארגון מנוהל וממומן מקטאר ומחומש על ידי איראן. מה יקרה אז? 'האחים המוסלמים' פשוט יכינו חמאס נוסף בתוך ימים. חמאס זוכה לאהדה בשטחים הפלסטינים בדיוק משום שהוא מייצג את המטרה הדתית-קיצונית של מדינה אסלאמית אשר תעקור את ישראל. חמאס הוא אולי התליין הראשי, אך התכלית היא פלסטינית. ומה לגבי הגדרה עצמית? "מהנהר ועד הים" אינה קריאת הקרב של חמאס. היא קריאת הקרב של פלסטין.

החזון של מפה שאיננה כוללת את השם ישראל, מפה בה משטר שריעה מחזיק בריבונות בכל ס"מ של אדמה מהירדן ועד הים התיכון הוא חלק מתורת 'האחים המוסלמים'. בשטחים הפלסטינים, האחים המוסלמים מנהלים את בתי הספר, לצד מחנות פרא-צבאיים לילדי הגן. פעוטות נטבלים מילדות בשנאת יהודים. זו לא סתם אנטי-ציונות, כפי שסנגורים רבים לג'יהאד מנסים לטעון בפרצוף רציני, זו שנאת יהודים.

בהתאם, הסטודנטים וחברי הסגל שצועקים "מהנהר ועד הים" בקמפוסים בארה"ב אינם חמאס. הם ההד של פרויקט האחים המוסלמים שהחל לפני כשישה עשורים, במטרה לזרוע ולהצמיח סניפים בכל מוסד אקדמי בצפון אמריקה.

המיזם הזה הצליח כל כך עד שהוא יצר אינספור ארגונים מוסלמים אליהם פנה הממשל (שוב משני צדי המפה הפוליטית) כאשר הוא חש צורך לאתר "מתונים" לאחר מתקפת הטרור של ה-11 בספטמבר. האנטישמים מנצחים בגלל שממשלת ארה"ב והתרבות האמריקנית הפופולרית החליטו איכשהו שעצם הדרישה להשמדת ישראל היא עמדה מתונה ביחס למטורפים שהטיסו מטוסי נוסעים לתוך גורדי שחקים (והונעו, כמובן, בידי אותה אידיאולוגיה שדורשת להשמיד את ישראל).

אם הפלסטינים אכן היו מעוניינים ב"הגדרה עצמית" על פי קווי האשליה העקשנית של ביידן ואחרים הדוגלים עדיין ב"פתרון שתי המדינות", כלומר "פלסטין" המתקיימת בשלום לצד ישראל, הם כבר היו משיגים אותה מזמן.

עזה הפכה לקן צרעות ג'יהאדיסטי משום שישראל נסוגה ממנה לחלוטין ב-2005, בדיוק כדי שהפלסטינים שם יוכלו להגדיר את עצמם, ומה שהם הגדירו לעצמם היה שלטון חמאס. חלק מן הישראלים היו שמחים אולי לסגת גם מיהודה ושומרון, אבל גם הם מבינים שאין שום חזון ל"הגדרה עצמית" פלסטינית שיסכים לקבל מדינה יהודית בשטח שהוא מאמין ששייך לאללה. זה לא עניין של חמאס. זה עניין פלסטיני.

השטחים הפלסטינים אינם המקור האמין ביותר לאיסוף מידע, אך לפחות לפי המידע הקיים אפשר להבין כמה דברים. על פי סקר של המרכז הפלסטיני למדיניות ומחקר, 58% מן הפלסטינים היו מעדיפים את חידוש האינתיפאדה על פני משא ומתן שקט לסיום "הכיבוש". נתונים דומים הופיעו בסקר דומה אשתקד, שהראה למשל כי שבעה מתוך עשרה פלסטינים מתנגדים ל"פתרון שתי המדינות".

הנה עוד: "הנשיא" עבאס חייב להמשיך להתנגד לבחירות ביהודה ושומרון, משום שאם היו נערכות כאלו הוא היה מובס על ידי איסמעיל הניה, אותו הניה שחי חיי פאר בקטאר ומשם צופה בנתיניו בעזה מבצעים את פקודותיו הברבריות.

אבל ישנו מועמד אחד שהיה מנצח את שניהם: מרואן ברגותי שעל פי הסקרים זוכה ברוב גדול גם מול עבאס וגם מול הניה. אלא שאותו "פוליטיקאי" פלסטיני פופולרי היה נאלץ לנהל את קמפיין הבחירות שלו מתוך כותלי הכלא הישראלי, שם הוא מרצה חמישה מאסרי עולם בשל חלקו באינספור פיגועים רצחניים. הרי לכם "כבוד עצמי".

ביידן טען כי "חמאס אינו מייצג את הפלסטינים" שרק רוצים לחיות בשלום, בעוד מטרתו המוצהרת של ארגון הטרור היא "חיסול מדינת ישראל ורצח יהודים". תמשיך לחלום, אדוני הנשיא. חמאס נבחר בידי הפלסטינים משום שהוא שואף להשמיד את ישראל ולרצוח יהודים. ואם הם לא יכולים לבחור בחמאס, הם היו בוחרים בברגותי, שכבר הוכיח את יכולתו בתחום רצח יהודים וישראלים. אבל אל תקשיב לנתונים, אדוני הנשיא. הבה נעניק לפלסטינים עוד מאות מיליוני דולרים כדי שימשיכו להתפשט מהים ועד הנהר.


גרסה מלאה של הטור התפרסמה באתר 'נשיונל רוויו'.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

27 תגובות למאמר

  1. הפתרון היחיד, הוא טרנספר מרצון או לא מרצון.
    של כל הפלסטיניים. מחוץ לגבולות מדינת ישראל.
    או טרנספר מרצון או לא מרצון של כל היהודים מחוץ לגבולות מדינת ישראל.
    בשטח מדינת ישראל אין מקום לשני לאומים. יהודי ופלסטיני.

    1. ברל כצנלסון התנגד לרעיון חלוקת הארץ ותמך בטרנספר הגיב:

      עניין העברת האוכלוסין עורר אצלנו ויכוח: מותר או אסור. מצפוני שקט בזה לגמרי, טוב שכן רחוק מאויב קרוב, הם לא יפסידו על ידי העברתם, ואנחנו בודאי לא.

      בחשבון אחרון – הרי זו רפורמה פוליטית יישובית לטובת שני הצדדים. זה מכבר סברתי כי זהו הטוב בפתרונות… אלא שלא עלה על דעתי כי ההעברה 'אל מחוץ לארץ ישראל' פירושה לסביבות שכם. האמנתי ועודני מאמין כי הם עתידים לעבור לסוריה ולעיראק.

      את הדברים הללו לא אמר הרב כהנא, אלא אחד ששמו ברל כצנלסון, בנאום במועצת איחוד פועלי ציון – התאחדות, בשנת 1937. זה היה בעקבות המלצות ועדת פיל באותה שנה לפיה יש לחלק את הארץ ולבצע חילופי אוכלוסין בין המדינות היהודית והערבית (כדוגמה ציינה הועדה את הטרנספר בין טורקיה ויוון)‏.

      בניגוד לרבים בממסד הציוני, כצנלסון התנגד לרעיון חלוקת הארץ אבל כן תמך בטרנספר. בן גוריון משיקולים טקטיים זמניים, תמך בחלוקה ובהמלצות הועדה. "אם יתכן להעביר ערבים מכפר אחד לשני בתוך תחומי המנדט הבריטי – קשה למצוא איזה נימוק פוליטי או מוסרי נגד העברת אותם הערבים משטח העומד תחת שלטון יהודי לשטח שיעמוד תחת שלטון ערבי", טען בן גוריון.

      "אנו לא היינו יכולים להסכים להעברה – גם אם היא מוצעת ומוצאת לפועל על ידי אנגלים – אילו הייתה ההעברה כרוכה בנישול, כלומר בהריסת הקיום הכלכלי של האנשים המועברים. אבל גם מתוך חסידות יתירה וקפדנות מוסרית מקסימלית אי אפשר להתנגד להעברה, המבטיחה למועברים גם תנאים חומריים מספיקים וגם ביטחון לאומי מקסימלי, כפי שמחייבת ההעברה המוצעת על ידי הוועדה.

      בשביל הערבים שנתיישבו במדינה ערבית יהא בהעברה זו משום סיפוק מלא ושלם של מאווייהם הלאומיים, ואם ההעברה תבטיח להם גם תנאי-חיים חומריים לא גרועים מאלה שהיו להם במקומם הישן – ורק בתנאי זו תיתכן ההעברה – הרי גם מבחינה אישית וכלכלית אין לראות בהעברה כל פגיעה במצבם ובזכויותיהם".

      אין לנו קיטבגים עם מורשת

      ‏רעיון חלוקת הארץ לשתי מדינות נולד במסקנות ועדת פיל (1937) שקמה בעקבות פרוץ המרד הערבי ב-1936 (בעצם, האינתיפאדה הראשונה). משום מה, נוטים להתעלם ממסקנה נוספת והיא רעיון הטרנספר שהופיע בהמלצות הועדה. כל בכירי הממסד הציוני הסכימו לרעיון ה"פאשיסטי", ה"חשוך" והלא מתון בעליל של העברת אוכלוסיה ממקומה. ההיסטוריון בני מוריס מצטט בספרו את דוד בן גוריון מיוני 1938, ישיבת הנהלת הסוכנות היהודית: "נקודת המוצא לפתרון שאלת הערבים במדינה היהודית (לפי תכנית החלוקה של ו. פיל)… היא עקירתם למדינות ערב… לאחר שנהווה רוב גדול בעקבות הקמת המדינה – נבטל את החלוקה. נתפשט על כל ארץ ישראל… המדינה היא רק שלב בהגשמת הציונות… להכשיר את הקרקע להתפשטותנו בארץ כולה". הכי מתון שאפשר. בן גוריון מנסח תורת שלבים ציונית. גם אם נתעלם משאלת ההיתכנות ומההשלכות לימינו, ברור שמבחינה מוסרית ערכית, רעיון הטרנספר היה מקובל אז.

      וכן נסכם ונאמר, שכל הדיבור העבש על ארץ ישראל הישנה והטובה ועל אבות הציונות שהיו מתונים ודמוקרטים לפחות כמו דוברים בכנס של הקרן החדשה הם הבל ורעות רוח. עד שנת 66' הכפרים הערבים היו תחת ממשל צבאי, השב"כ היה זרוע מפלגתית ועדיין רב הנסתר על הנגלה. הניסיון לנכס היום את בן גוריון, ברל, ז'בוטינסקי או בגין כדוברי המחנה השפוי והמתון הינו מעשה מגונה בפומבי.

  2. השאיפה למדינה פלסטינית של האמריקאים היא בשביל לחסל את ישראל. זה הכל.

    1. השאיפה למגינה פלסטינית היא גם של חלקים לא קטנים בעם ישראל . אם זה היה רק האמריקאים .. אז לא היתה לנו בעיה . אבל פרס וביילין הם מכוחותנו

    2. עהד תמימי: ''מה שהיטלר עשה לכם זה בדיחה, נשחט אתכם ונשתה את דמכם'' הגיב:

      עהד תמימי פרסמה 'סטורי' בפרופיל האינסטגרם שלה ובו מסר בעברית וערבית ל"עדרי המתנחלים", כלשונה, טרמינולוגיה המשווה יהודים לבקר ובה משתמשים גם בכירי הרשות הפלסטינאית, כמו ראש הממשלה הפלסטיני, מוחמד אשתייה, לדוגמא.

      תמימי כתבה:

      "המסר שלנו לעדרי המתנחלים:

      (אנחנו) מחכים לכם בכל ערי הגדה, מחברון ועד ג'נין.

      אנחנו נשחט אתכם ואתם תגידו שמה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה.

      נשתה את דמכם ונאכל את גולגותכם.

      יאללה קדימה, אנחנו מחכים לכם".

      https://www.instagram.com/stories/ahed_tamimi15/3224550324928220473

  3. עבאס משלם גם לרוצחי הישראלים מהחמאס.

    זהו חוק (!!!) ברשות לרצח הישראלים עבור פרסים מאוסלו (חוק האסירים המשוחררים 2004/19)! לפיכך, כן, הוא ישלם גם לאונסי ילדות ולעורפי ראשי תינוקות.

    Enough said.

    נב. במאמר מוסגר אציין, את תרומתה של כנופיית הגלימות שלנו, אייתולות המשפט, לתשלום המחריד הנ"ל. ב-ע"א 2362/19 (https://supremedecisions.court.gov.il/Home/Download?path=HebrewVerdicts/19/620/023/e22&fileName=19023620.E22&type=2) קבעו כהני כנסיית המשפט, כי " … מתן גמול על ביצוע מעשה טרור, אם מראש אם בדיעבד, הוא מעשה חמור ופסול ברמה הערכית והמוסרית , וכיום הוא מהווה גם עבירה פלילית."

    אבל " … כאמור, בית משפט קמא הגיע למסקנה כי תשלום כספים על ידי הרש"פ לאסירים או לבני משפחותיהם אינו מהווה אישרור של הפיגועים שבוצעו על ידי האסירים כמשמעותו בסעיף 12 לפקודה". ולפתע, נעלמת גם אחריותם המרחיבה של אלוהי המשפט, על מוסריותם של בני התמותה ו"… אכן, יש לפרש את דוקטרינת האישרור בצמצום. ניתן לטעון כי הכרה באישרור בענייננו תופסת ברשתה קשת רחבה של מקרים, באופן שלכאורה אינו הולם יישום זהיר ומבוקר של הדוקטרינה."

    אכן, מי יכל לחשוב, איזה אדם סביר(?), כי אחריות של משדל כהוראת החוק בסעיף 12 לפקודת הנזיקין, יכול להביא למסקנה כי תשלום על אונס ילדות ועריפת ראשי תינוקות, יכול להביא למעשים אלה (אישרור, בדיני נזיקין)?

    מה, אתם לא מכירים? זה הברטנר של מדינת ישראל, לשלום שמביא קורבנות. אתם נגד השלום?

    1. אסור להגיד את האמת על האיסלאם כדי לא לפגוע ברגשות של המסכנים.

      להם מותר להגיד (ולעשות) הכל, אבל לנו לא, כי אנחנו אשמים. זו הקונספציה האידיוטית של השמאל הליברלי.

    2. הסלחנות הבלתי נסלחת של השמאל לטרור ואלימות / מידה הגיב:

      בן-גוריון ראה במרצחים הפלסטינים כ”חוזרים על מעשי הנאצים”, אך מי שמגדירים עצמם כיורשיו לא רואים בעיה בשותפות עם ח”כים ערבים שמסרבים לגנות פיגועים

      בדצמבר 1968, פרסם דוד בן-גוריון מאמר בעיתון ‘הארץ’ בו הוא מצדד בעונש מוות למרצחי יהודים.

      טענתו העיקרית גרסה כי מעשי הרצח מצד ערבים או פלסטינים נכללים בקטגוריה של “השמדת עם”, ולכן גם מבצעיו לא יכולים להיות מוגדרים על פי הקטגוריות הרגילות מכיוון שלדבריו, “כאן יש לנו לפנינו חזרה ברורה על מעשי הנאצים”.

      כיצד הגענו ממצב בו אחד מראשי מייסדי השמאל הישראלי ראה בטרור הערבי נגד יהודים כמעשה הנאצים, למצב כיום, בו מי שמשווקים עצמם כממשיכי דרכו של בן-גוריון סטו לחלוטין מהתפיסה הזו ורואים ברצח דבר כמעט נורמלי?

      ב”נורמלי” אין הכוונה, חלילה, לומר שראשי השמאל בימינו תומכים ברצח או מעודדים אותו, אלא שבמעשיהם דבריהם, ובעיקר מחדליהם, הם מעניקים לו הקשר שמגיע לעיתים עד כדי הצדקה או הבנה ובכל מקרה מייחס לו רציונליזציה במסגרת מאבק לאומי לגיטימי…

      להמשך:

      https://mida.org.il/2019/09/04/%d7%94%d7%a1%d7%9c%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%91%d7%9c%d7%aa%d7%99-%d7%a0%d7%a1%d7%9c%d7%97%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%a9%d7%9e%d7%90%d7%9c-%d7%9c%d7%98%d7%a8%d7%95%d7%a8-%d7%95%d7%90%d7%9c/#comment-111475

  4. מה נוח בתחפושת של דת ושל מצוות האל לצאת בחרבות שלופות ובסכינים מושחזות על מנת לרצוח ולהרוג בשמו בני אדם הגיב:

    האידיאולוגיה הרצחנית המתחפשת לדת ולמסר אלוהי.

    כמה נוח בתחפושת של דת ושל מצוות האל לצאת בחרבות שלופות ובסכינים מושחזות על מנת לרצוח ולהרוג בשמו בני אדם.כמה חכם היה משה רבנו שבין עשרת הדיברות כלל את הדיבר האוסר לרצוח.לא תרצח-פשוט כך.לא בשביל אלוהים,לא בשביל דת,לא בשביל אמונה.לא תרצח וזהו.

    למעט הציווי להשכים ולהרוג את הבא להורגך קיים איסור חמור מאין כמותו בדת משה לרצוח.

    מה שאינו מובן לי ולרבים אחרים כמו לחירט ווילדרס למשל, היא העובדה שהמערב החופשי והמתקדם מתנהג בעיוורון מבהיל ביחסו לאידיאולוגיית הרצח שמטיף לה הקוראן. כל אדם שעיניו בראשו אינו יכול להפריד בין המילים הכתובות לבין המעשים שנעשים בעקבות קריאת והפנמת תוכנן של מילים ותכנים כאלה.

    ההפרדה המוזרה שבה נוקט המערב ביחסו לקוראן כאילו מדובר בטקסט קדוש ולכן אין לבחון אותו ואת תוצאות הטפותיו בשום צורה,אינה רציונלית כלל ועיקר.

    גישה זו יוצרת את המצב האבסורדי שמאפשר לאיסלאם להטיף לחיסול אנשים שיסרבו להיכנע למסריו ובבוא העת להעמיד בפניהם את שתי האפשרויות היחידות:להתאסלם או להישחט.

    בנושא האיסלאם מתנהג המערב כולו כמו שמתנהגת מדינת ישראל בנושא האירגונים הלא ממשלתיים ,האנרכיסטים ואנשי הסמול שקמו ופועלים בתוכה על מנת לחסלה כמדינה יהודית.המדינה היהודית מתירה לאירגונים החתרניים בעלי המסרים השואפים לחיסולה כמדינה יהודית,לפעול בחופשיות בגלל השם המהודר שאירגונים אלה מצאו לעצמם.אירגוני זכויות אדם כביכול.

    כך בדיוק מתייחס המערב כולו כולל ישראל ,בכבוד שאינו במקומו כלל, למה שמתהדר בהגדרה המטעה:דת האיסלאם.

    האיסלאם אינו יכול להתהדר בהגדרה כזו היות והוא בעצם אידיאולוגיה המטיפה לרצח האחר,לחיסול השונה,ולאינוס העולם כולו ודייריו הלא מוסלמים לאידיאולוגיית הרצח הזו.

    עצם האמונה המוסלמית הבסיסית שעמדתה היא שכולנו נולדנו מוסלמים ומי שאינו מכיר בכך הוא כופר ,אינה לגיטימית כלל.

    זהו זרע פורענות המבטל למעשה את זכותם של כל בני האדם האחרים לאמונות משלהם,לדתות משלהם,למדינות משלהם לטריטוריות נפרדות משלהם,כיוון שבו זמנית כוללת האידיאולוגיה של הדת הזו את העמדה ששואפת לאומה כלל עולמית של כל המוסלמים כולם למעט הכופרים שימאנו בבוא העת להתאסלם ויישחטו.ובכן מה זה?

    ברור מאליו שבסופו של דבר,ועם התמשכות והתגברות התהליך בו חודר האיסלאם לכל מדינה בתבל,ומגדיל את נוכחותו הפיזית והאידיאולוגית,כמו גם המאיימת והטרוריסטית לא תהיה ברירה לעולם הנאור, והמציאות תכריח אותו להתעמת עם אידיאולוגיית הרצח והטרור הזו.

    ההפרדה בין הטרוריסטים והמוסלמים היא הפרדה מלאכותית ושיקרית.

    כאשר חוסיין אובמה טוען שלא האיסלאם תוקף את העולם,כי אם ארגון אל קעידה,הוא עושה שקר בנפשו ומציג מצג שווא לאנושות.כיצד צץ אירגון רצח כזה?היכן הוא מוצא את הרעיונות שלו?מנין הוא שואב את חבריו?ממאמיני הדת הזו כמובן.

    המעשים הם תמיד תוצר של אידיאולוגיה ושטיפת מוח כלשהי.

    העובדה המצמררת היא שהקוראן מטיף למעשים אלימים וברבריים ואי אפשר להתעלם מכך.זה כתוב שחור על גבי לבן.המסר האלים מוחדר למוחותיהם של מיליארד מאמיני האידיאולוגיה הזאת,והמסר מצמיח את אירגוני ומעשי הטרור.

    יש מוסלמים מעטים כמו סלמאן רושדי,וואפה סולטאן,אייאן חירסי עלי,בנו של מייסד החמאס ביהודה ושומרון שברח לארה"ב ועוד כמה, שהציגו אמיתה זו בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים.

    המשך התעלמות המערב והעולם הנאור מהסכנה שמהווה דת האיסלאם,תוך סירוב להתמודד עם האמת שמציג למשל חירט ווילדרס ,לא תועיל לאיש,ולא תמנע את העימות המתקרב.היא רק תחמיר את מצב המערב כאשר העימות יפרוץ, ואת עוצמת החורבן וההרג שיגרמו כתוצאה מעימות אדיר זה.

  5. במסמכים פנימיים בשפה הערבית החשופים לעין כל ברשת, הוא טוען שכיבושי האיסלם את איזורי הכפירה, רלוונטים מתמיד, אלא שלא כמו בתקופת הח'ליפות העבאסית, הם יתבצעו בכלים הדמוקרטים קרי: חופש הפולחן, ההפגנה, הרעלה וההשתלטות הדמוגרפית.

  6. חירט ווילדרס: יש רק איסלאם אחד: האיסלאם של ספר הקוראן. אני מאמין שזהו ספר פאשיסטי ונורא. לעולם לא יהיה איסלאם מתון''. הגיב:

    "אני לא מאמין שקיים איסלאם מתון", אישר חבר הפרלמנט ההולנדי, "אני לא מאמין שקיים איסלאם אירופי. אני מאמין שיש רק איסלאם אחד: האיסלאם של ספר הקוראן. אני מאמין שזהו ספר פאשיסטי ונורא. לעולם לא יהיה איסלאם מתון".

  7. אני בז לערבים כי הם רק בזזו את האוצרות של העמים הכבושים הגיב:

    אני בז לערבים.

    עוד באיראן כשלמדתי היסטוריה בתקופת משטר פהלווי, קראנו על שחיטת ילדים ע"י כובש ערבי כשהוא מסתובב ברחובות עם ראשי ילדים על החרב וצועק שזה גורלו של מי שלא מתאסלם.

    ולמדנו על שריפת ספריות ועל אנשי מקצוע כאדריכאלים ומתימטיקאים שנלקחו בשבי לערבסטאן כעבדים כדי לבנות לערבים בניינים ולכתוב להם ספרות שהיום נחשבת בטעות לתרבות האיסלם.

    אני בז לערבים כי הם רק בזזו את האוצרות של העמים שכבשו, ועד היום שוד ורצח זו דרך חיים עבורם.

  8. יאמרו האבנים והעצים: יש יהודי מאחורי. בוא והרגהו! הגיב:

    לכל מגיני,מביני,וחומלי החמא"סס והפלסטינים בעזה-

    לימדו על אמת החמא"סס.

    הפלסטינים בעזה בחרו בשלטון החמא"סס, כמו שהגרמנים בחרו בשלטון הנאצי,

    למה ההשוואה?

    כי צריך לדעת וללמוד את אמנת החמא"סס הדומה לשאיפה הנאצית להשמיד את ישראל והיהודים שבה.

    הוכחה:

    השנאה המוסלמית ליהודים מבוטאת בין היתר בציטוט דברי "החדית" על מלחמת יום הדין של המוסלמים ביהודים.

    במהלך מלחמה זו כתוב "יאמרו האבנים והעצים: "הו מוסלמי, הו עבד אללה, יש יהודי מתחבא , בוא והרגהו" (סעיף 7).

    http://reut-institute.org/data/uploads/officialheb/20060206Hamas%20Covenant.pdf

  9. המונח אמנת החמאס(8/88) מתייחס למסמך ההקמה של תנועת החמאס, המבטא תפיסה לאומית-אסלאמית השוללת את ההכרה במדינת ישראל וקוראת להקמת מדינת הלכה אסלאמית על כל שטחי פלסטין ההיסטורית.

    רקע

    מבנה כללי

    אמנת החמאס נכתבה כחלק מניסיון תנועת "אל מג'מע" (גלגולה הראשון של תנועת החמאס) לכונן גוף אשר יוביל את המאבק הלאומי הפלסטיני, תוך שהוא קורא תיגר על דומיננטיות הזרם הלאומי בהנהגת אש"ף בימי האינתיפאדה הראשונה (1987-90).

    האמנה מגדירה סדר יום חברתי-אסלאמי מקיף, המהווה אלטרנטיבה לאמנה הלאומית הפלסטינית של אש"ף. ואולם, בניגוד לאמנה הלאומית הפלסטינית (סעיף 33), אמנת החמאס אינה כוללת סעיף הקובע מנגנון מוסמך ורשמי לשינויה .

    האמנה כוללת ביטויים אנטישמיים רבים. בין היתר ניתן לציין את הסתמכות האמנה על עלילות ה"פרוטוקולים של זקני ציון" כמסמך היסטורי עובדתי והשוואת התנועה הציונית לתנועה הנאצית (סעיף 32).

    תוכן האמנה

    ניתן לזהות חמישה יסודות רעיוניים העומדים בבסיס האמנה. יסודות אלה זוכים להתייחסויות מפורשות ומובלעות בטקסט האמנה:

    1.יסוד אסלאמי אוניברסלי – אמנת החמאס כוללת מסרים אסלאמיים אוניברסליים הבאים לידי ביטוי בסעיף 2 לאמנה המגדיר את תנועת החמאס כתנועה כללית ואחד מענפי האחים המוסלמים ובסעיף 7 העוסק באופי הכלל עולמי של תנועת החמאס. המסר הפאן-אסלאמי משתקף גם בציטוטים הרבים של פסוקי הקוראן.

    2.יסוד לאומי-טריטוריאלי – בהתבסס על היסוד האסלאמי, מבטאת האמנה תפיסה לאומית בעלת זיקה טריטוריאלית ברורה לשטחי פלשתינה-א"י. סעיף 11 לאמנה קובע מפורשות כי אדמת פלסטין היא "אדמת הקדש (וקף) אסלאמי דורות של מוסלמים עד יום-הדין. אסור להזניח אותה או לוותר עליה או על חלק ממנה. אין רשות לעשות כן לאף מדינה ערבית. בין אם יהיו פלסטינים ובין אם יהיו ערבים".

    3.יסוד פוליטי – היחס לאש"ף והתנועה הלאומית החילונית – אמנת החמאס (סעיף 26) מבטאת יחס דו-ערכי כלפי אש"ף. מצד אחד, אש"ף מוגדר כ"קרוב ביותר לליבה של תנועת ההתנגדות" אשר "ביום שיקבל את האסלאם כאורח חיים, נהיה אנחנו חייליו ו דלק לאשו אשר תשרוף את האויבים". מצד שני, מדגישה האמנה כי "איננו יכולים להמיר את האסלאם של פלסטין בהווה או בעתיד ולאמץ אידיאולוגיה חילונית"

    4.יסוד חברתי – בפרק השני, המגדיר את יעדי התנועה, מופיע סעיף העוסק בחזון החברתי של החמאס (סעיף 10). לפי סעיף זה: תנועת ההתנגדות האסלאמית מפלסת את דרכה כמשענת לכל נדכא ותומכת בכל עשוק בכל כוחה". בהמשך, האמנה מפרטת גם את חזון התנועה ל'חינוך הדורות' (סעיף 16) ומקומה של האישה בחברה הפלסטינית (סעיף 17).

    5.יסוד המאבק האלים – בדומה לאמנה הלאומית הפלסטינית (סעיף 9) הקובעת כי דרך המאבק האלים היא אסטרטגיית הפעולה של אש"ף, מגדירה גם החמאס את הגי'האד כדרכה האסטרטגית. סעיף 13 לאמנה דוחה מכל וכל יוזמות שלום וגורס כי "אין פתרון לשאלת פלסטין, אלא בג'האד". כמו כן, בעוד שהמאבק האלים נוסח אש"ף הוא מאבק לאומי המקיף את כלל החברה, אמנת החמאס קובעת את הג'האד והמאבק האלים כחובה אישית ודתית (סעיף 14).

    http://reut-institute.org/Publication.aspx?PublicationId=20

  10. האמנה הפלסטינית היא האמנה הרשמית של אש"ף שנחתמה ביולי 1968. באפריל 1996 התכנסה המועצה הפלסטינית הלאומית לישיבה מיוחדת בה נדונה האפשרות לשנות את האמנה על רקע תהליך אוסלו.

    http://reut-institute.org/he/Publication.aspx?PublicationId=745

    למסמך המקורי באנגלית :

    http://reut-institute.org/data/uploads/ExternaDocuments/20050327%20-%20Palestine%20National%20Charter.pdf

  11. אין שום נקודת השקה בין היהדות לאיסלם. אלה שני הפכים. "לא תרצח" הוא הקוטב ההפוך ל"דין מוחמד בסייף". הגיב:

    כאשר האיסלאם מצווה לרצוח בשם אלוהים,הוא בעצם פועל בדיוק הפוך מתורתו של משה, שבין עשרת הדיברות שהוא מציג לעם, הוא כולל בפירוש את הדיבר "לא תרצח", ובכך אוסר את הרצח בשם מטרה כלשהי, נעלה ככל שתהיה. על מנת למנוע בלבול עתידי מציין משה בפירוש שהקם להורגך עליך להשכים, ולהקדים ולהורגו לפני שיבצע את זממו.

    כך מנע משה אי הבנות כלשהן.

    האיסלאם לעומת היהדות דוגל בפירוש ברצח למען מטרותיו, כחלק מהאמונה לה הוא מטיף.

    לכן זו לא יכולה להיחשב לדת כלל וכלל ויש להעביר אותה פאזה בינלאומית אל אגף האידיאולוגיות הפוליטיות, ולהבהיר לכלל האנושות (תהליך שהולך ממילא ומתפתח בימינו, בגלל שהיא מאיימת על כלל האנושות ברצחנותה ואלימותה-ראה חירט ווילטרס), שזו אידיאולוגיה רצחנית ופושעת, שיש להוציאה אל מחוץ לחוק בכל המדינות הלא מוסלמיות.

    רוצים המוסלמים להמשיך ולדגול באידיאולוגיה רצחנית זו, יואילו להתקבץ אך ורק במדינותיהם המוסלמיות, ויעזבו את כל החברות הלא מוסלמיות בתוכן הם שתלו את עצמם ובהן הם מייצרים אלימות רצח ואיומים קיומיים לדרי אותן מדינות.

    יהיה על העולם להגיע למסקנה כזו, ולבצע אותה, תוך הוצאת הקוראן אל מחוץ לחוק כפי שהוצא מיין קמפף אל מחוץ לחוק!

    תהליך זה כבר ממילא יצא לדרך ומתגלגל לכיוון הזה.

    לסיכום: האיסלאם אינו אלא היפוכה של העמדה היהודית שרצח אסור בתכלית האיסור. אסור לרצוח למען שום מטרה ושום מטרה אינה מקדשת את הרצח.

    זו גם הסיבה שתמיד הפליא אותי שכל מיני מורים באקדמיה ובכלל, טוענים את המנטרה ההזויה שהאיסלאם והיהדות דומות.

    להיפך!!! הן דבר והיפוכו!

    דין מוחמד בסייף # לא תרצח

  12. האנטישמיות חיה ובהחלט בועטת בדורנו
    ראיון מיוחד: המומחה פרופ' רוברט ויסטריך קובע כי הג'יהאד מוביל היום אנטישמיות חמורה ומסוכנת.

    http://www.inn.co.il/News/News.aspx/211563

  13. איך שלא נתקדם עם החשיבה ההגיונית, נגיע לעתיד של זוועות ליהודים הגיב:

    אתם שוכחים את עצרות ההסתה של השייך ראאד סאלח, שעל ידי שקרים על הרס אלאקצא מדליק את עדר מאמיניו שיצאו למלחמה, ממש למלחמה, במדינת ישראל, המדינה שבה הם דורשים שוויון.

    אתם שוכחים שחבר הכנסת אחמד טיבי הביע דעה נחרצת נגד שירות לאומי של ערביי ישראל, כי זה מהווה הכרה בריבונות המדינה.

    מבחינת הפלסטיני החילוני אנחנו כבשנו גם את תל אביב, לא?

    ומבחינת הפלסטיני הלאומי? גם!

    ומבחינת הפלסטיני האיסלאמי? – אנחנו כובשים גם של הגליל, מרכז הארץ, הנגב ועוד…

    ומבחינת הפלסטיני האש"פיסטי? אנחנו "לוקחים" לעצמנו את הזכות להיקרא מדינת ישראל בחסות הכוח. האירגון "ישחרר" אותנו מהמאמץ לקיים מדינה ליהודים, לא פחות מהשחרור שהיהודים "חוו" בכניסה לאושוויץ.

    ומבחינת הפלסטיני החמאסניקי? יילחמו בנו עד טיפת הדם האחרונה כדי לשחרר את כל פלסטין, מהנהר ועד הים.

    ומבחינת הפלסטיני הגולה? – אנחנו צריכים להתפנות מישראל, ולשלם לו פיצויים כשיחזור ,(כמה שיותר מהר).

    ומבחינת הפלסטיני חבר הג'יהאד העולמי/אל קאעידה ושאר וועדות ואירגונים על שם "לוחמי" מוג'הידין – אנחנו חלק קטן מהמשימה שלהם – עולם מוסלמי ללא כופרים, המתקיים ומתנהל על פי הקוראן וחוקי השריעה.

    ודרך אגב, גם מי שאינו פלסטיני, אך שייך לאחת הקבוצות שציינתי, ושלא ציינתי (איסלאמי/ערבי/פאן ערבי/אוהד המלחמה של הפלסטינים לעצמאות/אנשי כלכלה הזקוקים לנפט הערבי/אנשי כלכלה הזקוקים למכור לציבור הענק/ ועוד) – גם הוא (כמו הכתבת האמריקאית ממוצא לבנוני, בת ה-90) רוצה לחסל אותנו ולסלק אותנו מכאן, מישראל, גם מתל אביב, וגם מבי"ס עירוני א'!!!

    איך שלא נתקדם עם החשיבה ההגיונית, נגיע לעתיד של זוועות ליהודים, החל מפוגרומים "קטנים" ועד לשואה בסגנון שעשו בנו הנאצים!

    אז מה הפליאה שכאשר הערבים מבית ומחוץ מאיימים עלינו יום ולילה, אנו מגיבים בטבעיות עם שינאה לאוייבינו.

    אבל למה להבין את היהודים?

    השמאל החליט להקדיש את זמנו להסביר את הפלסטינים בקרב תלמידי ישראל ומשם, מהסטאטוס של מערכת החינוך לפזר את דעות השמאל לפיתרון הזוי.

  14. "מוות לערבים" הוא תגובה ל"איטבח אל יהוד". תתעלם מכך, ואתה בעצם מתעלם מחוקי טבע בסיסים הגיב:

    "מוות לערבים" הוא תגובה ל"איטבח אל יהוד". תתעלם מכך, ואתה בעצם מתעלם מחוקי טבע בסיסים. אבל הנאורים בעיני עצמם, המציאו את אוסלו. ומאז אוסלו, אסור לציונים להגיב, רק להוריד את הראש ולהשפיל את עצמם. באמת חשבתם שזה יצליח לכם? להתנגד לחוקי הטבע?

  15. אין דבר כזה איסלאמופוביה-כמו שאין כזה דבר נמרופוביה! הגיב:

    אין דבר כזה איסלאמופוביה-כמו שאין כזה דבר נמרופוביה!

    כשרואים נמר, נזהרים!!!

  16. צפו בסרטון על דברי הקולונל אלן ווסט, מפקד אמריקאי נערץ על האיסלאם כפי שהוא רואה אותו. 'ישראל שלי' העלו לרשת וצרפו את ההקדמה.

    הכירו את קולונל אלן ווסט – קראו הקדמה ורק אז תיראו את הסרטון. שני שחורים בלבד נבחרו לקונגרס במערכת הבחירות האחרונה בארה"ב, שניהם מהמפלגה הרפובליקנית.

    אחד מהשניים, קולונל אלן ווסט מדרום פלורידה – מעוז של המפלגה הדמוקרטית – לקח את הבחירות בהליכה חבר הקונגרס הזה היה מפקד נערץ ביותר של כוחות ארה"ב בעיראק אך אולץ לפרוש מהצבא האמריקני בגלל אירוע שהתרחש במהלך פעולה שבמהלכה נתפסו כמה מאנשיו בעת ההתרחשות, הצליחו לוחמיו של ווסט לשים את ידם על אחד מהמחבלים העיראקים שתפסו את אנשיו בידיעה שהזמן הוא מרכיב קריטי ושאין כל התקדמות בחקירת המחבל, קולונל ווסט לקח את העניינים לידיו.

    הוא פרץ לחדר החקירות ודרש באמצעות מתורגמן שהאסיר יספר לאן נלקחו אנשיו. הוא סירב וקולונל ווסט לקח את אקדחו וירה לכיוון מפשעתו "בירייה הבאה לא אפספס", אמר הקולונל לאסיר, וזה ניאות כעת להראות לו לאן נלקחו החיילים האמריקנים. החיילים ניצלו לאחר מכן, הגיש מישהו תלונה על יחס לא ראוי לאסירים והקולונל אולץ לפרוש בנובמבר 2010 נבחר הקולונל ווסט לקונגרס מטעם פלורידה.

    במהלך קמפיין הבחירות הוא לקח חלק בפאנל שעסק בשאלה כיצד להתמודד עם המוסלמים וכיצד להתייחס אליהם בסרטון הבא תראו את הקולונל אלן ווסט משיב לשאלות אלו ומסביר בתוך פחות משתי דקות ובנחרצות רבה את כל האמת על האסלאם .יש לנו מה ללמוד ממנהיג מיוחד זה.

    https://www.inn.co.il/news/215895

  17. מה זה ל ע ז א ז ל "פלסטינים"?!
    מאיפה המצאתם את המילה ההזויה הזו?
    באיזו שפה היא? מהו השורש הלשוני שלה? מה פירושה?
    היכן ומתי במהלך ההיסטוריה אתם רואים שכתבו והגו כך בשפה העברית?

    מה פתאום שבטים וחמולות שונים ונפרדים שפלשו הנה מארצות ערב במהלך המאה שעברה, ושכל הזמן יורים אלה על אלה הם "פלסטינים"?

    שימו לב ששמות המשפחה של הערבים מייצגים את שמות השבט וארץ המוצא שלהם:

    עבאס (בגדד)
    בגדדי – (בגדד)
    פארוקי – (עיראק)
    זביידי – (עיראק)

    אל-מאסרי (המצרי)
    באנה (מצרים)
    טארטיר (כפר במצרים)
    אבו סותא (מצרים)
    ברדוויל (כפר וימה בצפון מצרים)
    פאיומי (מכפר אל- פאיום ממצרים)

    חיג'אזי (חבל ארץ החיג'אז בסעודיה)
    חוסייני (סעודיה)
    תמימי (חצי האי הערבי והלבנט)

    חוראני (חוראן, סוריה)
    חלאבי (חאלב, סוריה)
    אל קדווא (דרום סוריה)

    טאראבולסי (טריפולי, לבנון)
    סיידני – (צידון, לבנון)
    סוראני – (צור, לבנון)

    חדדין (תימן)
    אל עזאד (תימן)

    חאמיס – (בחריין)

    עריקאת (מזרח "ירדן")
    זרקאווי ("ירדן")

    שישאני (צ'צ'ניה)
    בושנאק (בוסניה)
    עות'מני (טורקיה)
    סולטן (טורקיה)

    אל אראג' (מרוקו)
    מוגרבי (מגראב, מרוקו)
    עאביד (סודן)
    .

    וכן הלאה…

    זה "פלסטינים" זה?
    עד מתי תמשיכו לשקר לציבור על העם המומצא שלכם?

    1. וידאו, ראיון עם בן גוריון: אין עם פלסטיני. הערבים רוצים להשמידנו הגיב:

      קשה להאמין כששומעים מילים כאלה יוצאות מפיו של דוד בן גוריון. אין ספק שלשמאל יהיה קשה עד בלתי אפשרי לשמוע את הדברים.

      ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל, המנהיג החשוב ביותר של תנועת העבודה, אומר במו פיו שהערבים מבקשים להשמיד את ישראל, שאינו מוכן לוותר על ירושלים והגולן, שאינו מאמין שיהיה שלום עם הערבים. אילו היה נתניהו אומר את הדברים, היה מוקע מיד כימני קיצוני.

      https://www.youtube.com/watch?v=jXb5FXtSuJ4

      תגוביות:

      1.דוד בן-גוריון יחיד בדורו ולצערנו נותר יחיד עד עצם היום הזה. אם ניקח את כל חברי מפלגת העבודה ונעשה אותם לאיש אחד, תראו גמד-ננסי עומד ליד דוד בן-גוריון ומוחם של כל אלה, נכנס בקלות לנעלו השמאלית של דוד בן גוריון. הלך דוד בן – גוריון, הלכה שכינה ממפלגת העבודה.

      2.צריך להבין שמתקראי שמאל של היום הם כקוקיה, מקננים בקן לא להם. מתקראי שמאל של היום בפשוט הם תנועת הבגידה והחיסול של ישראל. בן גוריון היה שמאלן מתפשר לעומת בגין, אבל לעומת ביבי המושפע ומוכוון על ידי תנועת הבגידה, בן גוריון היה ימין קיצוני. כך בוודאי היו מכנים אותו בתישקורת הבוגדנית הנוכחית, ימין קיצוני הזוי. כך הבוגדים בציונות מתגדרים באיצלטת ציונות, ראו את לבני ובוז'זז-י וההורסים את הדמוקרטיה מתגדרים בדמוקרטיה ושלטון החוק וראו בג"צ שהרס הן את הדמוקרטיה והן את שלטון החוק.

    2. בפלמ"ח ובצה"ל למדתי, שהפתרון לסכסוך היהודי-הערבי טמון בהיפרדות העמים, מה שקוראים טרנספר. הגיב:

      רחבעם זאבי:

      "אדוני היושב-ראש, חברי הכנסת הנוכחים, גדלתי וחונכתי בתנועת העבודה הציונית, החל מבית אבא ובית-חינוך לילדי עובדים, דרך תנועת הנוער וההכשרה בקיבוץ, ועד לשירות בפלמ"ח וחברות בקיבוץ, ואף רעייתי היא בת קבוצה. בתחנות אלה של חיי לימדוני לאהוב את המולדת ולהכירה, להאמין בציונות גדולה ואקטיביסטית, לשרת את העם בהתנדבות וללא שיור…

      בפלמ"ח ובצה"ל למדתי, שהפתרון לסכסוך היהודי-הערבי טמון בהיפרדות העמים, מה שקוראים טרנספר. ממנהיגי בתנועת העבודה, ברל כצנלסון ודוד בן-גוריון, למדתי ש'כל פקפוק שלנו בהכרח הטרנספר הזה, כל ספק שלנו באפשרות הגשמתו, כל היסוס שלנו בצדקתו – עלולים להפסיד שנסה היסטורית שאינה חוזרת', ציטוט מדברי בן-גוריון; וכי 'עלינו קודם כול להשתחרר מרפיון המחשבה והרצון והדעה הקדומה, שהטרנספר הזה לא ייתכן', ציטוט מדברי בן-גוריון; וכי 'ייתכנו מצבים אשר יעשו העברת אוכלוסים רצויה לשני הצדדים', ציטוט מדברי ברל כצנלסון.

    3. מפסיקים לדבר בשפה של השמאל – שתי מדינות לשני עמים – חוזרים אל עצמנו: 'מדינה אחת – לעם אחד – בארץ אחת'!

    4. יורם שפטל: ''אין בעולם שקר גדול יותר מכך שבארץ הזאת ישב עם פלשתיני''! הגיב:

      השמאל הקיצוני והרמיה ירדו כרוכים יחדיו לעולמנו.

      דומה שאין נושא שבו הרמיה של השמאל הקיצוני והאויב הערבי אותו הוא משרת, בולטת יותר מאשר בסוגיה של "העם" שהם המציאו בהבל פיהם, קרי: "העם הפלשתיני" שיושב כאן בארץ כביכול מאז המאה ה- 7 לספירה ומציף אותה ומיישב אותה, עד אשר באנו אנו הציונים הפוחזים והריקים והאימפריאליסטים לארץ לא לנו והתיישבנו בה ונישלנו את אדוני ובעלי הארץ זה 1300 שנה.

      בהקשר הזה אני רוצה להפנות אתכם לספר שיצא לאור בשנת תנ"ה שזה 1695 לספירתם.

      הספר נכתב על ידי נוצרי בשם רילנדי שסייר בארץ. הוא גיאוגרף, מצייר וחוקר מפות, בלשן. היה בקיא בשפות רבות לרבות עברית וערבית על בוריין והוא ערך מסע שנמשך למעלה משנה בארץ ישראל בשנת 1695 ובין השאר ככה. ראשית הוא סקר כ- 2500 מקומות יישוב המוזכרים בתנ"ך או במשנה, גילה את מרביתם וגילה בהזדמנות זו שיש רק יישוב אחד בארץ ישראל שהשם הערבי שלו הוא מקורי קרי: רמלה ובאמת בערבית רמל פירושו חולות. זה גם היישוב הערבי היחיד בארץ ישראל שערבים הקימו אותו.

      אחר כך הוא גם מתאר את הארץ שבה הוא סייר בשנת 1695 והוא אומר כך:

      הארץ ריקה ברובה. שוממה. תושביה מועטים ביותר ומרוכזים בערים ירושלים, עכו, צפת, יפו, טבריה ועזה.

      רוב התושבים בערים הם יהודים והאחרים היו נוצרים. היו מעט מאד מוסלמים שבדרך כלל הם בדואים נודדים. יוצאת מהכלל היא שכם שבה ישבו 120 איש, שימו לב למספר, ממשפחת נאצ'ה המוסלמית ו- 70 איש הם שומרונים.

      בנצרת בירת הגליל יושבים 700 איש – כולם נוצרים. והוא מציין שמעניין שהמוסלמים הם ברובם שבטים בדואים נודדים שהגיעו כפועלים עונתיים כדי לשמש ככוח עזר בחקלאות או בבניין.

      בעזה למשל ישנם ב- 1695 550 איש, חציים יהודים וחציים נוצרים. היהודים עוסקים בחקלאות – כרמים, זיתים וחיטה.

      אום אל פאחם – יש בה 10 משפחות, כולן נוצריות ויש שם גם כנסיה מרונית קטנה השייכת למשפחת שחאדה.

      ממש ארץ מלאה עד גדותיה ב"עם פלשתיני" שעל פי השקר הגדול והמתועב, ב-1695 כבר אמור לשבת 700 שנה בארץ ישראל וכמובן להתפשט לאורכה ולרוחבה בכפרים ערים וכו'.

      זאת ארץ ישראל.

      ריקה כמעט לחלוטין מתושבים ועוד יותר ריקה לחלוטין מערבים מוסלמים ולכן אין שקר גדול יותר, מתועב יותר, מאשר האמירה של האויב הערבי ומשרתיו מקרב השמאל הקיצוני, שבארץ הזאת לפני העליה הציונית ישב עם פלשתיני במשך כ- 1200 שנה.

      אין בעולם שקר מתועב מזה. זה בדיוק כמו הכחשת השואה. אין שום הבדל. זה בדיוק כמו שהמנוול – ימח שמו וזיכרו – ערפאת אמר שעל הר הבית לא עמד אף פעם בית המקדש.

      זה הכל בא מאותו בית ספר של שקר, רמיה וטומאה, שלמרבה החרפה יהודים לא רק נותנים לו יד, אלא הם מראשי נושאי הדגל של השקר הזה.

      יורם שפטל: "אין בעולם שקר גדול יותר מכך שבארץ הזאת ישב עם פלשתיני!"

      https://www.youtube.com/watch?v=F9e-n8WIHkY&app=desktop

  18. חמאס הינה פאקטור שאינה "שואפת", אלא מתחנכת ומחנכת לרצוח ותו לא. וכך בדיוק יש להתייחס אליה ולא אחרת. חמאס-דאעש ארגון טרור בכל קנה מידה אפשרי, אכזרי, סדיסטי, שמקדשת כל שהיד ממקום קיום "מצוותם" למות, פשוט כך.
    על כן, יש לעשות הכל, אבל הכל, על מנת לא לאפשר את אותה "שבת שחורה" ומעשי הזוועות לחזור ולקום עלינו. אל לנו להיות שאננים, אל!!!
    כל ראש עיר, המאשרר הפעלת עסק בעירו, עליו חלה החובה לבדוק מי מועסק ומהיכן באותו עסק. הבדיקה חייבת להיעשות לפחות אחת לחודש ובאופן עקבי. רצוי למנוע הפתעות שהתנסנו בהן בעבר..לדעתי, חמאס-דאעש יתגמד עד כדי יהפוך לנגבים, ולא חושבת שלא יקומו במקומה ארגונים אחרים.. 🙁