הסלחנות הבלתי נסלחת של השמאל לטרור ואלימות

בן-גוריון ראה במרצחים הפלסטינים כ"חוזרים על מעשי הנאצים", אך מי שמגדירים עצמם כיורשיו לא רואים בעיה בשותפות עם ח"כים ערבים שמסרבים לגנות פיגועים

בני גנץ ואיימן עודה | ענאן מעלוף, דובר צה"ל

בדצמבר 1968, פרסם דוד בן-גוריון מאמר בעיתון 'הארץ' בו הוא מצדד בעונש מוות למרצחי יהודים. טענתו העיקרית גרסה כי מעשי הרצח מצד ערבים או פלסטינים נכללים בקטגוריה של "השמדת עם", ולכן גם מבצעיו לא יכולים להיות מוגדרים על פי הקטגוריות הרגילות מכיוון שלדבריו, "כאן יש לנו לפנינו חזרה ברורה על מעשי הנאצים".

כיצד הגענו ממצב בו אחד מראשי מייסדי השמאל הישראלי ראה בטרור הערבי נגד יהודים כמעשה הנאצים, למצב כיום, בו מי שמשווקים עצמם כממשיכי דרכו של בן-גוריון סטו לחלוטין מהתפיסה הזו ורואים ברצח דבר כמעט נורמלי? ב"נורמלי" אין הכוונה, חלילה, לומר שראשי השמאל בימינו תומכים ברצח או מעודדים אותו, אלא שבמעשיהם דבריהם, ובעיקר מחדליהם, הם מעניקים לו הקשר שמגיע לעיתים עד כדי הצדקה או הבנה ובכל מקרה מייחס לו רציונליזציה במסגרת מאבק לאומי לגיטימי.

למה שקרה ב-51 השנים מאז מאמרו של בן גוריון אפשר לתת הסבר רחב, אך במסגרת טור זה אנסה להאיר את המשמעות הפוליטית-עכשווית, ולכן אנסח את הדברים בצורה כללית. בעקבות מלחמת המגן שנכפתה על ישראל ב-1967 והובילה לניצחון גדול ושחרור חבלי מולדת עתיקים, קמה בשמאל הרדיקלי קבוצה קטנה שהחלה לשווק גישה נפסדת למאבק הלאומי בין ישראל לבין הערבים הנמצאים בתחומיה. באמצעות תעמולה בסגנון סובייטי-רגשני הם הפכו את מלחמת ששת הימים ממלחמה על עצם קיומה של מדינת ישראל למסע צבאי הנובע מתאוות כיבוש. בהיפוך היוצרות הזה, הפך הניסיון לרצח עם וטרור מצד הערבים נגד היהודים, למעשי הרג המוסברים כפעולות של נכבשים נגד קלגסיהם הכובשים.

בתהליך ארוך הפכה התפיסה האנטי-מוסרית והאנטי-לאומית הזו מדעה שולית וקיצונית לנחלתו של הזרם המרכזי בשמאל הישראלי, ולא הפריעו לו עובדות היסטוריות כמו מעשי הרצח שהחלו עוד בשנות העשרים של המאה הקודמת, הרבה לפני קום המדינה, או העובדה שארגוני הטרור מעולם לא הכירו בזכותה של ישראל להתקיים ואף הצהירו בגלוי על מטרתם לחסלה. שום עובדה לא שינתה למפיצי התעמולה מאז ועד היום, אך למרות זאת היא השיגה את יעדיה, קרי את הפיכת ישראל למדינה כובשת ואת מעשי רצח העם נגדה לפעולות לגיטימיות של נכבשים.

העמדה החמורה הזאת באה לידי ביטוי בימים אלו הן בהחלטות של מערכת המשפט בישראל אשר הכשירה התמודדות לכנסת של מועמדים שהביעו בצורות שנונות הזדהות עם הטרור, והן במערכת הפוליטית, כאשר אישים שחלקם כיהנו בעבר בתפקידי ביטחון בכירים, רואים כשותפיהם ברשימות הערביות שאינן מכירות במדינת ישראל, שותקות על מעשי רצח של אזרחים וחיילים במקרה הטוב, או מצדיקות ותומכות בהם במקרה הפחות טוב.

השטן והתעמולה

במספר מקרים שאירעו לאחרונה, כמו הפיגועים בהם נרצחו דביר שורק ורינה שנרב ז"ל או התוקפנות האיראנית הגוברת כלפי ישראל, איש מאנשי הרשימה המשותפת לא הביע זעזוע, גינוי על הרצח האכזרי או הזדהות עם המדינה וחיזוקה נוכח ההתקפות נגדה. איש מהם לא הביע זעזוע או גינוי על כך שיו"ר הרש"פ עבאס משלם משכורות לרוצחי יהודים, וחלקם אף הביעו בהזדמנויות שונות סוג של תמיכה בטרור נגד חיילים או אזרחים ביהודה ושומרון.

אז כיצד ייתכן שמערכת המשפט בישראל מאפשרת לאנשים כאלה להתמודד ולכהן בכנסת ישראל? כיצד יתכן שרשימת 'כחול לבן', בה נמצאים שלושה רמטכ"לים ששלחו חיילים להילחם בטרור, שותקת מול הזוועה הזאת ורואה עצמה כחלק מגוש פוליטי לגיטימי עם אותם חברי כנסת, גוש המכונה "מרכז-שמאל"? מדוע בעוד הם פוסלים על הסף ח"כים ושרים דתיים בימין בשל ויכוחים לגיטימיים בענייני דת ומדינה, הם אינם פוסלים על הסף רשימה שאלו עמדותיה ביחס לאויבי ישראל וביחס לפעולות הטרור נגד חייליה ואזרחיה?

הם אינם עושים זאת מכיוון שהתעמולה שנירמלה את פעולות הרצח ואת התפיסה שישראל אשמה חדרה לבסיס החשיבה של השמאל, והיא גם הסיבה למשל שבני גנץ השתתף בטקס "זיכרון משותף" להרוגי 'צוק איתן' משני הצדדים, זמן קצר לאחר שהוביל כרמטכ"ל צה"ל את המבצע נגד הטרור.

כיצד התאפשרה מציאות כה חמורה? זהו כוחה של תעמולה בלתי פוסקת, שלבסוף מכה שורש. מי שעמד על הסכנה הזאת בזמן אמת, הוא לא אחר מאשר המשורר נתן אלתרמן אשר בשירו 'אז אמר השטן' הזהיר מבעוד מועד מהחרפה שמתרחשת לנגד עינינו:

אז אמר השטן: הנצור הזה איך אוכל לו.

איתו האומץ וכישרון המעשה וכלי מלחמה ותושייה עצה לו.

ואמר: לא אטול כוחו ולא רסן אשים ומתג ולא מורך אביא בתוכו,

ולא ארפה ידיו כמקדם, רק זאת אעשה: אכהה מוחו ושכח שאיתו הצדק.

כה דיבר השטן וכמו חוורו שמים מאימה

בראותם אותו בקומו לבצע המזימה"

בהסכם אוסלו זכה יאסר ערפאת, גדול רוצחי היהודים מאז הנאצים, לפרס נובל לשלום בחסות מנהיגי ישראל באותה העת. זה היה אירוע סמלי במסגרת מזימתו של השטן להכהות את מוח הנצור. מאז ועד היום האבסורד הנורא הזה הפך לחלק טבעי מהשיח המרכזי של השמאל בישראל, קרי לנורמלי. דוד בן-גוריון היה בוודאי מתהפך בקברו, אם היה חוזה כיצד המחנה שנושא את שמו מקבל בסלחנות את הניסיון להשמדת העם היהודי, ואף רואה באנשים שמביעים תמיכה או הזדהות עם הפעולות הללו חלק לגיטימי מאותו מחנה.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

36 תגובות למאמר

  1. הגדרתך מוטעית. זו אינה סלחנות בלתי נסלחת! זו "סלחנות" פושעת!!! הגיב:

    מי שמעלים עין מפשעים הינו פושע בעצמו ושותף לפשעים!

    זה דבר ידוע ודי לנסיונות להיות עדינים אל מול מעשי השמאל בישראל.

  2. התחיל גל עכור בתקשורת השמאלנית ובארגוני שמאל לערער על מסר יום השואה ונחיצותו הגיב:

    "אז אמר השטן: הנצור הזה איך אוכל לו?

    איתו האומץ וכשרון המעשה

    וכלי מלחמה ותושיה עצה לו

    ואמר: לא אטול את כוחו

    ולא רסן אשים ומתג

    ולא מורך אביא בתוכו

    ולא ידיו ארפה כמקדם

    רק זאת אעשה: אכהה מוחו

    ושכח שאיתו הצדק.

    כה דיבר השטן וכמו

    חוורו שמים מאימה

    בראותם את השטן בקומו

    לבצע המזימה".

    אלתרמן

    פייגלין:
    בימים האחרונים התחיל גל עכור בתקשורת השמאלנית ובארגוני שמאל לערער על מסר יום השואה והצורך בנחיצותו. הם טוענים שזו "הפחדה מיותרת". אתמול מחסום ווטש טענו ש"ישראל צריכה לשכוח את השואה ולהביט קדימה אל עתידה", ח"כים ממר"ץ טוענים שיש להפוך את לקחי השואה מ"לא עוד" ל"האחר הוא אני" וכבר החדירו את התוכנית למערכת החינוך תחת שלטון הליכוד.

    1. פייגלין עובד בשביל השמאל ולכן בבחירות הקודמות הוא לא חתם על הסכם עודפים עם אף מפלגת ימין: המטרה שלו היתה לבזבז כמה שיותר קולות לליכוד ולאיחוד מפלגות הימין. מפלגת "זהות" של פייגלין היא ההפך משמה – מפלגה ללא זהות, כמו המפלגה של אורלי לוי, ולכן – אם המפלגות האלה היו עוברות את אחוז החסימה הן היו חוברות למפלגה הכי גדולה שאין לה זהות – כחול-לבן. האם זה מקרה שגם "זהות" וגם "גשר" לא חתמו הסכמי עודפים? כנראה שלא – שתיהן פעלו למען מטרה עיקרית אחת: למשוך אליהן הצבעות של אידיוטים שימושיים מהימין כדי לבזבז את קולותיהם.
      פייגלין חייל נאמן של השמאל: מדבר ימין ופועל להפלת הימין.

    2. לא נכון ! הם מנסים לגייס את המושגים שואה ורצח עם על מנת לטעון בלי בושה שכביכול זה מה שמדינת ישראל עושה היום ל… ולקח השואה שאנחנו צריכים להפיק לדעתם הוא ש" אל לנו להתנהג כמו …" ולהציג את חיילי צהל כקלגסים ולהפוך את הקערה על פיה , לא מעניין מה התעריף שהם מקבלים על כל מאמר מוצלח כזה כי לנשמה אין מחיר למרות שהשטן משלם במזומן

    3. הערעור על השואה התחיל בשמאל כבר מזמן.
      פרופ' אלחנן יקירה (מהאוניברסיטה העברית) הקדיש לתופעה הזו שלוש מסות שכונסו בספר תחת הכותרת "פוסט-צינות, פסט-שואה: שלושה פרקים על הכחשה, השכחה ושלילת ישראל"
      הוצ' עם עובד. (2007) כאן הוא סוקר את התופעה לפרטיה. הספר מאלף אם כי לא קל רגשית להתמודדות. (כמו עם "הכחש" של בן הכט)
      בשמאל הצרפתי זה התחיל כמעט מיד לאחר השואה ובכך השמאל והימין הצרפתי מצאו מכנה משותף ואלה קיבלו בזרועות פתוחות את הכחשת השואה בקרב המהגרים המוסלמים מארצות הערביות. אין זה מקרי שבהפגנות האנטישמיות -האנטי-ישראליות בצרפת צעדו כתף אל כתף איתם אנשי השמאל וגם אנשי הימין . החוקר פייר-אנדרה טאגייף כינה זאת בסרקזם כהנפת הטריקולור החדש בצבעי אדום-ירוק -חום.
      באקדמיה בישראל כידוע "האופנה" הזאת של השמאל באה לידי ביטוי בכתביו של עדי אופיר ועוד שורה של "היסטוריונים". באקדמיה בארה"ב זה התחיל עם חנה ארנדט עוד מהימים שהגיעה לישראל לסקר את משפט אייכמן. אצל חלק השמאלי של היסטוריונים בישראל דעותיה ותפיסותיה הפכו לפרדיגמת יסוד בבחינת כזה ראה וקדש.
      כידוע מה שמתחיל באקדמיה יורד בסוף אל "העם", במקרה הזה אל השיח בתקשורת השמאלנית ואל ארגוני השמאל

  3. הופכים את ישראל למפלצת

    הקמפיין הזה מתנהל לא רק בערוץ הטלוויזיה של חמאס, ולא רק בטלוויזיה האיראנית; הוא מתנהל לעתים גם בתוכנו ומתוכנו. פעילי הקמפיין הופכים את ישראל למפלצת, למדינת אפרטהייד, למדינה שמטפחות לאומנות, שמבצעת רצח עם, למדינה שמסוכנת לשלום העולם, למדינה האחת מכל מדינות העולם שראויה לחרם.

    פעם שללו את זכות היהודים להתקיים בשם האנטישמיות. היום שוללים את זכות היהודים למדינה ולריבונות בשם האנטי-ציונות. עכשיו הם מדברים בשבחי ההשכחה, במסגרת הקמפיין שלהם. הם עצמם לא שכחו שום דבר. הם גם לא למדו שום דבר.

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/575/324.html?hp=1&cat=479&loc=9#talkback

    תגוביות:

    1.הפלסטינים לא עברו 'נכבה', הם עברו הפסד במלחמות שאת כולן הם יזמו.
    היחס אליהם לאחר תבוסתם היה הרבה יותר מוסרי ממה שהם עצמם ציפו ולאין ערוך יותר מוסרי ממה שהם תכננו לעשות ליהודים, לו היו הערבים מנצחים.

    2.צה"ל – גיבורי התהילה שמנעו מהאיסלמו-פלסטינים לחולל שואה ליהודים בישראל.

    3.כמו שאמר עו"ד שפטל: השמאל זה הביוב שזורם בעורקי העם היהודי.

    1. נכון ! הם מנסים לגייס את המושגים שואה ורצח עם על מנת לטעון בלי בושה שכביכול זה מה שמדינת ישראל עושה היום ל… ולקח השואה שאנחנו צריכים להפיק לדעתם הוא ש” אל לנו להתנהג כמו …” ולהציג את חיילי צהל כקלגסים ולהפוך את הקערה על פיה , לא מעניין מה התעריף שהם מקבלים על כל מאמר מוצלח כזה כי לנשמה אין מחיר למרות שהשטן משלם במזומן

  4. פעילים בקרן החדשה לישראל: השואה היא יצאנית שמצדיקה את הכיבוש הגיב:

    בסרטון פרובוקטיבי שהופץ לרגל יום השואה מביאים פעילים בארגוני הקרן החדשה לישראל את השנאה העצמית לשיאים חדשים
    סרטון שהופץ אתמול על-ידי פעילים קיצוניים ("השואה מבקרת ביד ושם") מסביר לקהל אחוז הבעתה, כי הישראלים חייבים תודה לשואה שבזכותה הם למדו איך לרכז פלסטינים במחנות השמדה, להטיל עליהם עונשים קולקטיביים ולבצע בהם מיני תיאורים פרברטיים שמוטב שלא לחזור עליהם בכתב.

    מי שמכיר את המילה האחרונה במדעי השמאל, לא מופתע ממרבית הטיעונים הנישאים בפי נטלי כהן-וקסברג הפרובוקטיבית. אחרי הכל, כאשר משילים מעל המלל הפוסט-ציוני שהשתלט על האקדמיה ומרבית העיתונות, את מעטה הביבליוגרפיה המפנה-לעצמה והמצג האינטלקטואלי המזוייף, מה שנותר מהשיח השמאלני העכשווי הוא לא יותר מאשר יצאנית פלומת-שחי.

    אך מעבר לעניין האקדמי שבפנטזיה נאצופילית שכזו, ראוי ביום שכזה להתעניין גם באנשים הקטנים העומדים מאחורי הקלעים. אלו, הפועלים השקופים, ה"אחר" בהתגלמותו, שבלעדיהם הפקה מרטיטת נחיריים שכזו לא הייתה באה לעולם.

    ובכן, הראשונה שבהם היא המטרוניתא הנכבדה מורן בריר, העורכת והצלמת, שאת חלומה בדבר שיבת כל "העקורים הפלסטינים" טרחה להציג בכנס של ארגון 'זוכרות' אשתקד, ואשר הגיגיה הקולנועיים מתפרסמים יחד עם שאר סרטוני הקבס באתר 'הטלוויזיה החברתית' (25,000 מהקרן החדשה בשנת 2012).

    היא, והצלם הנוסף גיא בוקטביה ('הטלוויזיה החברתית', אלא מה?), הם הלחם והחמאה שבלעדיה זונת-השואה של הקרן החדשה לישראל לא הייתה מגיעה למסכינו.

    שני, אך לא שניוני, הוא מר איתמר שפירא, שמדלג בקלילות בין פעילות בארגון האנטי-צבאי 'שוברים שתיקה' (כ-100,000 דולר מהקרן החדשה בשנת 2012), לבין הקמתו של הארגון האנטי-צה"לי 'לוחמים לשלום'. בין לבין, הספיק שפירא לנסות להדריך ב'יד ושם', אך פוטר במפתיע לאחר שהשווה את השואה לכיבוש. הרבה השקעה בשביל פרובוקציה זולה.

    וכמובן, אי אפשר בלי הפרופסור לשם כבוד, המורה הגדול, האורים ותומים של השמאל הפסיכוטי, גדעון "אני ניצול שואה אז מותר לי" ספירו, שטורח להתראיין בסרטון ולשתף את מתי המעט שהגיעו לדקה 7:05, בכך ש"בישראל קרבנות השואה הם יצרני השואה הבאה".

    אחרי שהיא תומכת באופן מאסיבי ואקטיבי בחרם על ישראל, מונעת מצה"ל להגן על אזרחי המדינה, משמידה את הכלכלה הישראלית בשם אוטופיות שוויוניות (עליהן השלום), הגיע הזמן לומר לקרן החדשה לישראל ולשלל ארגוני-חלציה: האם העם היהודי לא סבל דיו?

    https://mida.org.il/2014/04/28/%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A7%D7%A8%D7%9F-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%94-%D7%94%D7%99%D7%90-%D7%99%D7%A6%D7%90/#.U16sbzF6Aao.facebook&

    ביקור השואה ביד ושם The Holocaust's visit to Yad Vashem

    https://www.youtube.com/watch?v=flfUvPyLVZI

  5. האתר Revolting Truth – 'האמת הגועלית', המזוהה עם בן שפירו, סטודנט באוניברסיטת קליפורניה שעמד מול קהל של מחרימי ה- BDS שביקש להחרים את ישראל ונשא נאום חוצב להבות בגנות האנטישמיות הצבועה של נושאי דגל החרם נגד ישראל ללא חשש ובגבורה רבה – פרסם וידאו חדש ומשעשע 'כיצד לדבר שמאלנית.
    מילון השפה השמאלנית לימנית – חלק א'

    אני אנדרו קלבאן וזאת האמת הגועלית:

    חלק מכם שם לב שהמדינה שלנו מחולקת פוליטית בחדות. בערך שלושים ושמונה אחוזים מהאמריקאים מזהים עצמם כשמרנים, עשרים ושלושה אחוזים כליברליים, ויתר השלושים ותשעה אחוזים לא יכולים לזהות עצמם כלל וממתינים לשוטר שיקח אותם הביתה.

    אלה שמזהים עצמם כשמרנים מאמינים בדרך כלל במימשל מוגבל, מיסים נמוכים והיצמדות מקסימלית לחוקה.

    אלה ששמזוהים כליברליים מאמינים בדרך כלל שאילו רק יכלו היו כופים את החוק בכל הארץ ,אבל כיוון שאינם יכולים הם רק ישתו עוד קפה על בסיס חלב וירגישו טוב עם עצמם.

    האם אנחנו יכולים לקרב את שני הצדדים האלה מבלי להשתמש בחבל וקדח מסמרים או אולי הגיע הזמן להשתמש בחבל ובאקדח מסמרים?

    אנו,כאן, 'באמת הגועלית' מאמינים שתקשורת טובה יותר היא הדרך להבנה טובה יותר, שהיא הדרך ליחסים טובים יותר, שהם הדרך המהירה ל'בית וגן' טובים יותר, שהם התחנה האחרונה לפני "ארץ המחר".

    והיום אנחנו רוצים להציג את התשלום הראשון שלנו למילון 'השפה השמלאנית' – מילון מונחים לשפה השמאלנית והמשמעות שלהם שתעזור לאנשי הימין להבין על מה אנשים שאינם מבינים בעצם על מה שהם מדברים, בעצם מדברים.

    הבה נתחיל בכך שימניים שומעים משמאלנים שהם מדברים עימם הרבה פעמים את המילים: "אתה גזען"!

    הביטוי "אתה גזען"! או "זאת גזענות" היא שפת השמאל ל: "אין לי כל טיעון הגיוני".

    כך למשל משתמשים שמאלנים בטיעון זה בויכוח על כך שתחת שלטון אובמה, שלטון שמאלני, אחוז המשפחות האפרו אמריקאיות שחיות בעוני צמח ואחוז השחורים הנמצאים בשוק העבודה צנח לעומת המצב בתקופת שלטון הימין של רייגן, שאז אחוז התעסוקה של השחורים שיגשג ופערי ההכנסה בין שחורים ללבנים הצטמצם. לטיעון הזה השמאלני ישיב לך במשפט: "אתה גזען".

    לשמאלנים יש דרכים רבות לומר "אין לך כל טיעון הגיוני" מאותה סיבה שלאסקימוסים יש שמות רבים למילה 'שלג'.

    דרך נוספת ששמאלני מאשר שההשקפה שלו מטופשת היא כשהוא אומר "אני פגוע". אם אתה לרגע,מצביע על כך שאחוזי העוני של נשים (בארה"ב) עלה תחת שלטון הנשיא אובמה ושמשכורות הנשים צנחו ביחס למשכורות הגברים במשק,שהפך את הכלכלה לקודרת (כהה או שחורה ) יותר עבור הנשים, השמאלן יענה לך "אמרת את המילה כהה, אתה גזען, אני נפגעתי".

    אחת מהדרכים של השמאלני לומר לך ש: "אין לך טיעון הגיוני" היא להטיח: "המדע הוכיח זאת". אם אתה מצביע על כך שיש אפס הוכחות אמיתיות שמעשי האנושות אכן מאיימים לגרום לשינוי אקלימי ברמה קטסטרופלית, השמלאני ישיב "המדע הוכיח זאת" וכשאתה שואל אותו "על איזה הוכחות מדעיות הוא מדבר בדיוק", קרוב לודאי שישיב לך "אני נפגעתי, אתה גזען.

    אני מקווה שנהניתם ממילון המונחים של השמאל.

    זיכרו גם את המשפט: "אני כאן כדי לעזור לכם", שזאת אמירת השמאלני ל: "תפוס את הארנק שלך ותברח כדי להציל את חייך".
    אני אנדרו קלאבן וזאת 'האמת המגעילה'

    Andrew Klavan: How To Speak Leftist

    https://www.youtube.com/watch?v=e6kshHYBV3Y

    1. כנראה שאנדרו קלאוון לא מכיר שמאלנים ישראלים
      כי אצלם אומרים "פאשיסט" על כל דבר.

  6. צפריר רונן: אתם מבינים איזו שואה יהודית הולכת להיות פה? ארצנו תיפול ללא יריה אחת הגיב:

    אף אחד מאז ששת הימים לא מדבר על הזכות שלנו על ארצנו

    אני הולך לדבר על נקודה אחת שאולי אף אחד לא שם לב אליה: ארצנו תיפול ללא יריה אחת! ארצנו תיפול לידי האוייב על ידי שינוי שמה בלבד. ארצנו תיפול בבית דפוס שבו ידפיסו מפות שכתוב עליהן פלסטין. כך תיפול ארצנו.
    מי שזוכר הקיסר אדריאנוס בשנת 135 לספירה החריב את יהודה. אבל הוא לא רק החריב את היהודים והיגלה אותם ורצח חצי מיליון יהודים והחריב את ירושלים, הוא לא רק לקח את היהודים מיהודה, הוא לקח את יהודה מהיהודים.

    מישהו יודע איך הוא עשה את זה?

    במקום פרובינקיה יודיאה הוא קרא לה פרובינקיה פלסטינה.

    ולמה הוא עשה את זה?

    כי זה הדבר הנורא שמחכה לכל עם ברגע שנלקחת ממנו האידנטיטי (הזהות) – ארצו ושמה של ארצו – אין לו לאן לחזור.

    אבל אנחנו שמרנו את שמה של ארצנו בספר הספרים 2000 שנה. אם היה קם רב באיזשהו בית כנסת יום אחד ואומר: חברה החלטתי לוותר על ארץ ישראל הוא לא היה נשאר רב שניה אחת! אבל פה יושבת ממשלה שלמה שהוקמה על ידי יהודים במדינתם הריבונית, בארצם, ומהבוקר עד הערב, ארבעים שנה אומרת: אני מחכה לטלפון. פעם זה מחוסיין ופעם זה מערפאת, קחו את ארצי ממני! וזאת האמת!

    תראו לי את האנגלים מוכנים לנהל משא ומתן על כנסיית ווסטמינסטר בשביל לעשות שלום עם האיסלאם.

    אנחנו צריכים פסיכולוג!

    אנחנו שעוד בשיבת ציון אמרנו "אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני, אנחנו מוכנים למסור את ירושלים.

    רבותי, לא מחלקים את ירושלים – מוסרים את ירושלים. ירושלים המערבית זה סתם, זה שכונות, זה כמו שמנהטן זה מנהטן והשאר זה ברונקס, ברוקלין, שטויות. אנחנו מוסרים את ירושלים – זאת האמת.

    עכשיו, כשדיין אומר שמחכים לטלפון מחוסיין מה העולם מבין? שזה לא שלנו! ביילין צודק. מה הוא בא ואמר? חברה, אתם 30 שנה אומרים: אם יהיה שלום – ניתן את ארצנו. זה מה שאתם אומרים. אם הערבים, אצלי אין פלסטינים כי אין דבר כזה, תיכף נגיע לזה, יהיו מוכנים לעשות איתנו SO CALLED SHALOM כלומר בסגנון של ביבי זה יתנו יקבלו, אתם יודעים מה זה יתנו יקבלו? יתנו לי קצת שקט – יקבלו את ארצי, זה הסגנון ואף אחד לא יכול להסוות את זה באף מילה! כך אנחנו מדברים, ליכוד, עבודה, רוב המפלגות אולי מלבד האיחוד הלאומי.

    אף אחד לא מדבר טרמינולוגיה אחרת בארץ הזאת ואנחנו ניפול על בית דפוס שידפיס מפה.

    לעיון:

    https://rotter.net/forum/gil/27680.shtml#1

  7. איזו זהות תישא הארץ? ארץ ישראל או פלשתין? זו השאלה שתקבע מי יישאר כאן. לא טנקים, לא צבא או מלחמה הגיב:

    השם הרומאי " פלשתינה" היה פיקציה שהומצאה על ידי הקיסר אדריאנוס בשביל למחוק את זהותה של יהודה. פיקציה של אדריאנוס אז ופיקציה של הערבים היום באותה מידה.
    שם בדוי שאין כל עם העומד מאחוריו – לא בתקופת אדריאנוס ולא בימינו אנו – פיקציה מתוחכמת שהומצאה למטרה אחת ויחידה, לצורכי כיבוש זהות הארץ.

    תישא הארץ זהות "פלסטין", הרי עם ישראל כובש, תישא הארץ זהות "ארץ ישראל" הרי הערבים הם הכובש.

    שדה המערכה הוא התודעה והתודעה של העולם היום מעוצבת ע"י הזהות הבדויה שהומצאה במחשבה תחילה ע"י הערבים כנשק ללוחמה פסיכולוגית על מנת לכבוש את ארץ ישראל ללא יריה אחת.

    במאמריו חושף צפריר אחת לאחת את מלחמת התעמולה הערבית שנועדה לגנוב ולזייף את זהותה של הארץ ולהפוך את עם ישראל כובש בארץ ישראל.

    צפריר חושף את בדיית פלשתין ומוריד את המסכה מפניהם הערבים המחופשים. בכתביו נחשפת העובדה שהמושג "העם הפלסטיני" זהו יצור שהולידו מדינות ערב, בשביל להכריע את ישראל בדרכי ערמה.

    "העם הפלשתיני" הוא התחפושת המושלמת להמשך מלחמת ארצות ערב בישראל, בעוד שהאמת שזו מלחמת כל האימפריה הערבית מוסלמית בישראל הקטנה.

    בסרט שהפיק מציג צפריר את הקרב על זהות הארץ שממנה נובעת הזכות על הארץ.

    איזו זהות תישא הארץ? ארץ ישראל או פלשתין?

    זו השאלה שתקבע מי יישאר כאן. לא טנקים, לא צבא או מלחמה יכריעו את ישראל, אלא המלחמה על זהות הארץ, כי זהות הארץ היא היוצרת את הזכות על הארץ וזוהי מטרת מלחמת התעמולה הערבית שנועדה לגנוב ולזייף את זהותה של הארץ ולהפוך את עם ישראל לכובש בארץ ישראל.

    http://tsafrir-ronen.blogspot.co.il/

  8. וידאו, ראיון עם בן גוריון: אין עם פלסטיני. הערבים רוצים להשמידנו הגיב:

    צריך להבין שמתקראי שמאל של היום הם כקוקיה, מקננים בקן לא להם. מתקראי שמאל של היום בפשוט הם תנועת הבגידה והחיסול של ישראל. בן גוריון היה שמאלן מתפשר לעומת בגין, אבל לעומת ביבי המושפע ומוכוון על ידי תנועת הבגידה, בן גוריון היה ימין קיצוני. כך בוודאי היו מכנים אותו בתישקורת הבוגדנית הנוכחית, ימין קיצוני הזוי. כך הבוגדים בציונות מתגדרים באיצלטת ציונות, ראו את לבני ובוז'זז-י וההורסים את הדמוקרטיה מתגדרים בדמוקרטיה ושלטון החוק וראו בג"צ שהרס הן את הדמוקרטיה והן את שלטון החוק.

    ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל, המנהיג החשוב ביותר של תנועת העבודה, אומר במו פיו שהערבים מבקשים להשמיד את ישראל, שאינו מוכן לוותר על ירושלים והגולן, שאינו מאמין שיהיה שלום עם הערבים. אילו היה נתניהו אומר את הדברים, היה מוקע מיד כימני קיצוני.

    https://www.youtube.com/watch?v=jXb5FXtSuJ4

  9. ההיסטוריון בני מוריס מצטט בספרו את דוד בן גוריון מיוני 1938, ישיבת הנהלת הסוכנות היהודית:

    "נקודת המוצא לפתרון שאלת הערבים במדינה היהודית (לפי תכנית החלוקה של ו. פיל)… היא עקירתם למדינות ערב… לאחר שנהווה רוב גדול בעקבות הקמת המדינה – נבטל את החלוקה. נתפשט על כל ארץ ישראל… המדינה היא רק שלב בהגשמת הציונות… להכשיר את הקרקע להתפשטותנו בארץ כולה". הכי מתון שאפשר. בן גוריון מנסח תורת שלבים ציונית. גם אם נתעלם משאלת ההיתכנות ומההשלכות לימינו, ברור שמבחינה מוסרית ערכית, רעיון הטרנספר היה מקובל אז.

    נסכם ונאמר, שכל הדיבור העבש על ארץ ישראל הישנה והטובה ועל אבות הציונות שהיו מתונים ודמוקרטים לפחות כמו דוברים בכנס של הקרן החדשה הם הבל ורעות רוח.

    https://mida.org.il/2014/12/28/%d7%94%d7%a6%d7%99%d7%98%d7%95%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-%d7%91%d7%a8%d7%9c-%d7%a9%d7%9c%d7%91%d7%a0%d7%99-%d7%9c%d7%90-%d7%a8%d7%95%d7%a6%d7%94-%d7%a9%d7%aa%d7%a7%d7%a8%d7%90%d7%95/

  10. רבים בשמאל סוברים שבני הקיבוצים שסבורים שארץ ישראל שייכת לעם ישראל נתבלעה דעתם וסטו מהדרך והצטרפו למשיחיים הגיב:

    רבים בשמאל סוברים שבני הקיבוצים שסבורים שארץ ישראל שייכת לעם ישראל נתבלעה דעתם וסטו מהדרך והצטרפו למשיחיים, ההוזים, המסוכנים ועוד שמות שמדביק השמאל לאלו שסבורים בפשטות שארץ ישראל שייכת פשוט לעם ישראל!

    וכך לאחרונה עיינתי בספרו של יצחק טבנקין "לקח ששת הימים", כריכה כתומה וכותרת משנה שאומרת הכל "יישובה של ארץ בלתי מחולקת".

    "כיום, לאחר המלחמה אשר נכפתה עלינו באיומי השמדה ולאחר הניצחון… נמצאים בידינו שטחי ארץ נרחבים שניתן ליישב בהם יהודים רבים בלי לגרש מהם אף ערבי אחד שאינו מרים נשק נגדנו. את כל השטחים האלו יש להעמיד לרשות היוזמה והפיתוח …ובראש ובראשונה יש להעלות על כל שטח הראוי לכך עשרות היאחזויות התיישבותיות ביטחוניות ו מי י ד!…".

    "על הממשלה לומר בבירור: העם הזה לא ישוב אל החלוקה שהוטלה עלינו בלחץ המעצמות והאו"ם עקב מלחמת הערבים נגדנו בתש"ח. נגד כפיית הגבולות הקודמים, נעמיד את כל כוחנו…".

    "מה פירוש "שלום" כשחלק אחד של הארץ נמצא "מחוץ לתחום" לגבי המשך פיתוחו של המפעל הציוני? הסיסמה של החזרת שטחים תמורת שלום היא שגיאה חמורה…"

    "כל ניסיון 'לגמור' קשיים על ידי חלוקת הארץ אינו גמר אלא ראשית הסתבכות מחודשת. מלחמת ששת הימים היא תוצאה של גבולות מדיניים, החוצים ארץ שאינה ניתנת לחלוקה. עשרים שנה שדדו אותנו ושפכו את דמנו. עשרים שנה בנו מעבר לגבול את הכוח המכוון להשמדתנו, עד שאיימו להוציא מזימתם לפועל".

    "החלוקה התנקשה בחיינו. בהגיונה הפנימי הביאה למלחמת ששת הימים. המלחמה הזאת לא הייתה רק תוצאת שגעונו של נאצר. היא נבעה מהיות הארץ מחולקת. תקוות הערבים שהוכו בתש"ח, ניזונו והתעצמו מעובדת קיומנו בארץ מחולקת במשך כעשרים שנה. החלוקה לא הביאה לידי פיוס עם שום חלק של הערבים. להפך, הגבולות המלאכותיים ובעיית הפליטים, הם שהעמיקו את האיבה וטיפחו את התקווה להשמדתנו".

    חלוצי חברון יכולים בצדק להביט בגאווה על מפעלם. חידוש היישוב היהודי בחברון הוא חלק מהמשך דרכו של הקיבוץ המאוחד ותנועת העבודה ההיסטורית שנמוגה וגוועה, אך עוז רוחה ונחשוניותה נישאים בליבות הנוער הכתום, ממשיך דרכה ההיסטורית.

    http://www.inn.co.il/Articles/Article.aspx/5366

    תגוביות:

    1.עוד חברי קיבוצים כתבו דברים כמו טבנקין שווה להשיג את הספר המצויין של עזריה אלון, חבר קיבוץ בית השיטה בשם "כישרון לארץ ישראל" בו אסופים מאות מאמרים שפירסם ב"למרחב" וב"דבר השבוע".

  11. חלוקת הארץ בעתיד הנראה לעין תהפוך מיד את גוש דן לעוטף עזה 2 ואת יהודה ושומרון לעזה 2. במילים אחרות – התאבדות מיידית של מדינת ישראל וסוף למפעל הציוני. זה מה שהשמאל המשיחי מתעקש לא להבין. זה מה שרוב הציבור מבין היום. לכן זה לא יקרה. השמאל לא יכול לשאת את המחשבה על המשך הכיבוש ולכן שואף לסיים אותו מייד ובכל מחיר, אך נמנע מלעסוק בשאלה מה יהיה ביום שאחרי, מה הסיכונים למדינת ישראל במיוחד לאור הניסיון בעזה והמצב במזרח התיכון שעליהם אין צורך להרחיב. זוהי עצימת עיניים מופקרת.

  12. רצוי להזכיר שוב ושוב: שלום עכשיו לא קמה בכלל "אקיבוש" ב- 67.

    היא קמה בגלל עליית הליכוד לשלטון בסוף שנות ה- 70. לא הכיבוש, לא אי השוויון, אלא אובדן שלטונה של מפלגת העבודה, של האשכנזים מתנועת העבודה – הוא שיצר את הסמול הישראלי, שאין לו דבר וחצי דבר עם תנועות שמאל בעולם. כל כולו קשור בפוליטיקת זהויות של מיעוט אשכנזי שמרגיש שגנבו לו את המדינה. מיעוט אשכנזי ששונא כל מי שאינו כמוהו: מזרחים, רוסים ובמיוחד ערבים. פגשתם סמולן שחי עם ערבים?

    1. לא, אבל פגשתי כאלה שחיים עם ימניים, ותאמין לי שזה לא תענוג גדול.

    2. מסמולן או ימני אפשר להתגרש. מערבי בינתיים עוד לא הגיב:

      עוד יקרו דברים בעתיד

    3. נכון, ימנים זה העונש הכי גדול של השמאלן. את הכל הוא מסוגל לבלוע: מזרחים – אפשר לתת להם עבודות ניקיון וסבלות, רוסים – הם יודעים לנגן יפה מוזיקה קלאסית, ערבים – אפשר לנגב אצלם חומוס בכיף. אבל ימנים – מהי תועלתם לשמאלן?

    4. וואו אתה גזען
      להזכירך בראש מפלגת העבודה עומדים מרוקאים
      ובראש מפלגת הליכוד אשכנזי ..

  13. חלק מהאשכנזים השמאלנים שהגיעו לישראל ולתל אביב לא מכירים בכלל ערבים ומוסלמים מקרוב הגיב:

    חלק מהאשכנזים השמאלנים שהגיעו לישראל ולתל אביב לא מכירים בכלל ערבים ומוסלמים מקרוב-על בסיס של חיים יום יומיים ומכאן צמחו כל מיני אידיאולוגיות מופרכות. מי שלומד היטב את כל ההתפשטות האיסלמית, מבין שאנחנו בסך הכל עוד פסיק ברצון של האיסלאם להתפשט ולהתרחב ובסופו של דבר לשלוט בעולם. נוצר גם איזשהו סה"כ סמולני כאילו הערבים המוסלמים הרבה יותר טובים מהימין היהודי…שזו כמובן אשליה חולנית פנטזיונרית הזויה!

  14. אז מה אם בן גוריון אמר? אין דין עם נצור ומפורד בגלויות אירופה כדין עם יושב בארצו, חמוש עד צוואר. לבד מפלגים זניחים בשמאל איש אינומדבר וחושב במונחים של תאוות כיבוש.

  15. כתבה נהדרת.
    את בן גוריון ואת אלתרמן צריך לצטט כל יום בכדי להזכיר כמה דברים לישראלים שחיים על הירח…
    בעיתון הארץ יש כתבת רעל מדי יום על ישראל שמופצת לכל העולם וחלק מדברים שקריים.
    הסדרה: הנערים היא תוצאה של התעמולה ושטיפת מוח של היוצרים, תוצעה של החינוך שהם קיבלו לשנאת ישראל. ואני מאמין שישראלים תמימים ירצחו בגלל הסדרה הזאת.
    אין ספק שמי שמצטלם עם מרגל של חיזבאללה לא יכול לשבת בכנסת ואין ספק שאנחנו מתנהלים מתוך פחד הזוי. וזה פוגע בנו וגם בערבים (המצב הזה שהם חושבים שהם ישלטו בישראל הוא לא בדיוק לטובתם)

  16. משה איפרגן – מה זה "פלסטינים"?
    באיזו שפה המילה הזו?
    מהו השורש הלשוני שלה?
    מה פירושה?

    ההגדרה של הערבים כ"פלשתינאים" – היתה רק ב-2 ליוני 1964 , עם הקמת ארגון אש"פ ולא בתקופת בן גוריון. המונח לא קיבל הרבה יחס, עד שיאסר ערפאת קידם ודחף אותו בשנות ה-80 המאוחרות (האינתיפאדה הראשונה).
    אש"פ הוא ארגון בת של המפלגה הערבית-סוציאליסטית בעתת', שהוקמה ב-1947 וחולק את את עקרונות הקומוניזם ואפילו את אותו הדגל הפאן-ערבי של ממלכת החיג'אז (אין ול כל קשר לישראל או "פלשתינה"). בהקמת שניהם התערבה ממשלת רוסיה (תיראו מופתעים).

    הכינוי "פלסטינים" אין בו כל אמת – לא היסטורית, לא אתנית, לא לשונית. הגדרת הלאום, גם אינה רלוונטית לקטגוריית "ההגדרה העצמית" של האו"ם, ממש כפי שלהגדדרה שקדמה לו "האומה הערבית הגדולה" (חאג' אמין אל חוסייני), זאת מאחר ולשבטים הערבים יש כבר זהויות רבות והגדרה עצמית שונה. אין כאן קבוצה אחת, אלה הרבה, האלו שונות ונפרדות ולעתים קרובות אף עוינות אלה לאלה. התערבבות חברתית ונישואין בין השבטים היא נדירה ביותר, אם בכלל קיימת.

    חוץ מתעמולתנים ערבים מסוימים, שמקבלים כסף מארגונים עוינים לישראל, רבים מהערבים אינם מזוהים בפועל עם הלאום המומצא והם לא פעם ולא פעמיים מכריזים על כך אל מול המצלמות של התקשורת וברשתות החברתיות (תפקחו את העיניים והאוזנים).

    הישראלים לעומתם – פראיירים: החליטו על דעת עצמם שהשבטים הערבים הם "פלשתי(ני)ם". לא רק החליטו, אלא גם מתעקשים לקרוא להם באיות השגוי בכוונה. הישראלים מתחזקים את המיתוס הזה באובססיביות מידי יום בכל שיח תקשורתי, פוליטי והכי מוזר – אקדמי. וכי מה בדיוק אקדמי בהסתמכות על נתונים שגויים ומופרכים? כל זאת, כאשר כל מטרתו ומהותו של המונח הזה, הוא בסיס להתנגחות ודה-לגיטימצציה לעצם קיומה של ארץ ישראל ועם ישראל (קראו את אמנת אש"פ – הכל שם).

    כמו כן, ההסתמכות האובססיבית של הישראלים על ההנחה שהערבים הם לאום – "פלשתי(ני)ם" (אין מילה כזו "פלסטינים בשום שפה – כולל ערבית!) הובילה ללא מעט החלטות גרועות, שגבו קרבנות אדם. זה לא בגלל ה"סכסוך" כלל – למה שאנחנו הישראלים הפראיירים קוראים "סכסוך", קוראים בערבית – "ג'יהאד"!!! בינתיים, אף אחד כמעט לא קורא תיגר על המונח המטופש הזה. אף אחד לא מעז לשבור את ספירלת השתיקה. נסו לומר זאת בפורום אקדמי מכובד – ותתיקלו בבהתנגדות ובבוז. נסו לכתוב זאת בפייסבוק ותיחסמו מיד. כפי ששר התעמולה הנאצי ג'וזף גבלס טען – שקר שחוזרים עליו מאות פעמים – הופך למציאות.

    ומה לנו היהודים הישראלים ולשקר הזה???
    מדוע אנחנו ממשיכים לטפח אותו, להשען עליו ולקבע אותו – במקום להפיץ את האמת?

    – פראיירים כבר אמרתי?

  17. השמאל אכן אסון. אבל הליכוד בשלטון כבר עשור. לחיצת היד של נתניהו עם ערפאת שבתה (מלשון שבי) את הימין תחת דרך אוסלו של השמאל

    1. השמאל קודם מביא את האסון ואז מצביע עליו ועל מי שמנסה להתמודד איתו ואומר שהוא נכשל.
      השמאל הביא עלינו את הסכם אוסלו תוך הבטחה ל"שלום וביטחון" – קיבלנו אלפי נרצחים ואלפי פצועים בגוף ובנפש, ועכשיו הוא מעז לומר: "למה אתם לא מבטלים אותו"? הכניס עשרות אלפי רוצחים לישראל, חימש אותם, נתן להם לגיטימציה בינלאומית והכרה בשקר שלהם ואחרי הטבח המתמשך שגרם בהסכם הזה הוא עוד מעז לומר: "ביבי אשם"!
      נתניהו לא יכול לבטל את הסכמי אוסלו, כי אלה הסכמים שמדינת ישראל (ולא ראש ממשלה כזה או אחר) חתומה עליהם. הוא יכול רק למסמס את ההסכמים האלה ולתפעל אותם לטובתנו, ואת זה הוא עושה יותר טוב מכל אחד אחר: אם תהליך אוסלו היה נמשך היינו מתנתקים גם מיו"ש. בכל מהלך כהונתו הוא לא נגרר לשום "תהליך מדיני", למרות לחצים עצומים מצד אובמה ומצד אבו-מאזן, והצליח להרוג את חזון המדינה הפלסטינית מבלי להרוג מאות חיילים ואזרחים ישראלים במלחמות.
      בדיוק באותו אופן השמאל המרושע והציני שתל בכל מערכת ציבורית פקידים שמכשילים רפורמות דמוקרטיות ומקדמים אג’נדה פוליטית שמאלית, ומגיבים מטעמו מעיזים לומר (בתחפושת של "ימניים"): "למה אתם לא מפטרים את הפקידים האלה"?
      אנשי סדום היו גאים במרושעים האלה.

  18. בסופו של דבר, למרות כל ההכחשות, אשתו של גנץ , משתתפת נגד חיילי צהל ומטרידה אותם. אז איך אתם רוצים לבחור בו. אם ייבחר חס וחלילה לראשות הממשלה, ואשתו פוגעת בחיילים. רוצה להבחר ופוגע בחיילי צהל ? מטורף

  19. מר גנץ שלום
    מתי אתה מצטרף לאיתך בשורות מחסום וואטש?

  20. בגץ . הגוף הנבזה הזה שלמעשה שולט על המדינה מעל לראשה של הממשלה הנבחרת רוצה לחסל את ישראל כמדינת היהודים ולהפוך אותה למדינת כל אזרחיה דהיינו לסתם מדינה על פני הגלובוס. מרבית האנשים המאיישים גוף זה שייכים לשמאל הפוסט ציוני ואנטי יהודי מיסודו של הכהן הגדול של הנאורות אהרון ברק . אין שום גוף במדינה הרומס את החוק והורס את הדמוקרטיה יותר מבגץ .

    1. פרופ' דיסקין: החוק לא משחק במדינת ישראל. מה שמשחק זה מה שבא לבית המשפט העליון הגיב:

      פרופ' דיסקין:

      "חוק חרוט אין לו משמעות במדינת ישראל לכאן או לכאן.

      במדינת ישראל לא חשוב בכלל מה כתוב בחוק. בית המשפט בישראל בכלל לא מתייחס אל החוק. בית המשפט קבע הלכה שבעצם כשהוגש כתב אישום אדם לא יכול להמשיך לכהן בתפקידו. מה שכתוב בחוק בכלל לא רלוונטי. בתי המשפט בכלל לא מקיימים את החוק.

      אנחנו לא חיים במדינה שמתקיים בה שלטון החוק. שלטון החוק פירושו שלטון החוק החרוט שיש בו הגיון כלשהו. שלטון החוק הוא כקליפת השום בעיני מי שמופקד על שלטון החוק.

      המשטרה, היועץ המשפטי ובראש ובראשונה בית המשפט העליון לא שומרים על שלטון החוק. הם עושים כטוב בעיניהם. מה שמשחק במדינת ישראל זה לא החוק אלא מה שבא לבית המשפט העליון. לכן מדובר במצב מאד מאד חמור.

      …בעצם אנחנו נמצאים במדינה שבמידה רבה היא לא מדינה דמוקרטית.

      היא נתונה בשלטון ובהחלטות סופיות של איזשהו גוף אוליגרכי שכמו שאנחנו יודעים גם בוחר את עצמו ושלטון החוק לא חשוב בעיניו.

      לא חשוב מה יהיה כתוב בחוק. החוק לא משנה בכלל. בית המשפט לא יחשיב את החוק. אין חשיבות בכלל מה כתוב בחוק.

      החוק גם הוא יפעל קדימה וגם אם הוא יפעל רטרואקטיבית זה לא משנה בכלל. החוק לא נחשב בעיני בית המשפט העליון לרבות נשיאיו".

      אראל סג"ל: אני רואה שאתה לא מפחד מזרועות בית המשפט שיפעל נגדך על דבריך אלה?

      פרופ' דיסקין: יש סיבה לפחד. בהחלט יש סיבה לפחד ויש גם סיבה טובה יותר – לומר את האמת, בפרט אם מגיעים לגיל מתקדם כמוני".

      https://glz.co.il/%D7%92%D7%9C%D7%A6/%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA/%D7%90%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%A1%D7%92%D7%9C/%D7%90%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%A1%D7%92%D7%9C16-10-2017-1101

      לעיון:

    2. כל הרעות החולות במדינה הן תוצאה של שלטון המשפטפטנים הגיב:

      כל הרעות החולות במדינה הן תוצאה של שלטון המשפטפטנים.
      של ההפיכה המשפטפטנית האלימה, שהפכה ב-30 השנים האחרונות את ישראל לבג”ציסטאן, מדינת כל משפטפטניה, כל שופטיה וכל רועציה המשפטפטיים.

      ישראל הפכה מדמוקרטיה למשפטפטוקרטיה – שלטון המשפטפטנים, ע”י המשפטפטנים, למען המשפטפטנים.

      המשפטפטוקרטיה הראשונה והיחידה בעולם.

      בראש פירמידת הטירוף וההפקרות עומדת כנופיית בג”צ, שהיא המקבילה המקומית (לא רוצה לומר “הישראלית”, כי הכנופיה הזו אינה ישראלית בכלל) למועצת האייאתוללות של איראן – והנה ההסבר, לטובת האהבלים, הפתיים-תמימים והשקרנים (מחקו את המיותר) שעדיין תומכים באייאתוללות האלה –

      בג”צ הוא התופעה הכי איראנית בישראל: קבוצת אנשים שלא נבחרים ע”י הציבור, שלא נושאים באחריות לשום דבר ובפני אף אחד ושלא ניתן להעבירם מתפקידיהם במקרה של פאשלות, ושהפכו את עצמם לפוסקים האחרונים והעליונים בכל סוגיה ציבורית, פוליטית וערכית. בדיוק – אבל בדיוק! – כמו מועצת האייאתוללות של איראן.

      ועוד לא אמרתי כלום על הגלימות השחורות, שמשותפות לאייאתוללות שלנו ולאייאתוללות של איראן.

      אולי בכל זאת יש הבדל אחד, דווקא לטובת האייאתוללות האיראניים:

      האייאתוללות של איראן לפחות דואגים לאיראן – מה שממש לא ניתן לומר על האייאתוללות שלנו, שהם סייעני אויב ותומכי טרור.

      מי הרשה להם האלה להעניק “זכויות” לפולשים זרים, על חשבון בעלי הבית?

  21. רצועת עזה נמסרה לערבים תחת שם התכנית 'הנתקות' של ממשלת אריאל שרון. כאשר נופלות הרקטות עלינו של החמאס והג'האד האסלמי אנו חשים כי לא היתה הנתקות אלא להפך התקרבות של האויב לערינו ולבתינו. ישובי גוש קטיף הוחרבו והישראלים שהקימו אותם גורשו מבתיהם. כאשר בקשו המגורשים לקחת את הציוד החקלאי שלהם, היו עוד תורמים תמימים אשר שלמו לתושבים כדי שישאירו את הציוד. התורמים קיוו שהערבים שיקבלו את האדמות יעבדו אותן. בימים אלה מספרים ראשי הג'האד האסלמי כי לקחו את צנורות ההשקיה שהשאירו המתישבים הישראלים , והג'האד משתמש בהם לבנות טילים לשגר לישראל.
    ההתפתחויות הללו מראות כמה אין מכירים אצלנו את התרבות המלחמתית וההסטוריה של האסלאם הערבי. הג'האד מלחמת הקודש הוא הערך העליון אצלם, לא החקלאות אות התעשיה או המסחר. את העושר יקבלו במלחמה, מן השלל שיפול בידיהם כאשר יגברו על האויב.
    שלום יכול לבוא רק אם יחשוב האויב כי יובס במלחמה. אחרי התבוסות הקודמות של הערבים, ניסו מדינאינו להשיג שלום בדרך של פיסנות אל האויב, לפתות את האויב לקבל חזרה את השטח שהפסיד במלחמה תמורת חתימה על פיסות ניר. בדרך זאת השתכנע האויב כי ההפסד זמני בלבד. אם יתחזק, יצא שוב למלחמה, לנסות שוב להשמידנו, ואם יפסיד בקרב, לא יפסיד שטח, כי ישראל תשוב לפיס אותו.
    כנגד זאת, בוחרים אנשי השמאל לעצום את עיניהם, לא לראות את המציאות המפחידה שיש לנו אויבים רבים. אנשי השמאל פוחדים מן המציאות. במקום להודות כי יש לנו אויבים, נח להם יותר להאשים יהודים אחרים, לא הם, הגורמים לאויב להיות נגדנו. לכן הם שונאים את המתנחלים, בעיני השמאל יותר נח לחשוב כי לולי 'הכבוש', לא היתה מלחמה, יהיה שלום. עלינו תמיד לפייס את התוקפן, לשחד אותו, לא להענישו. בזה הם ממשיכים את החשיבה של היהודים בגלויות מזרח ארופה.

    היהודים שנרדפו והושפלו במזרח ארופה, ניסו לשחד את התוקפים, לא להרוג בהם. בשנת 1881 נרצח הצאר של רוסיה ושונאי ישראל הטילו את האשמה על היהודים. בפרעות שפרצו נפעו מאות קהלות. פשוטי העם הרוסים תקפו ושדדו ורצחו יהודים בבתיהם. לא נשמע מקרה אחד שבעל הבית היהודי תקע סכין מטבח בגב שודד שפרץ לביתו, יהודים חששו שאם יפגעו בפורעים, תבוא נקמה על כל הקהלה. בגלות לא היה לנו צבא.
    כאשר שלטנו על רצועת עזה לא נפלו קטיושות על ישראל. אחר מספר מלחמות עם החמאס בעזה, הגיע הזמן לבקש סליחה ומחילה מתושבי גוש קטיף. נגד תכנית ההנתקות היו מפגינים וצועדים ומוחים. רבים מן המפגינים נעצרו ונאסרו. האם תארגן הממשלה, שר המשפטים ושר המשטרה, פגישה עם אותם מפגינים שנעצרו Sולהעניק להם אות הערכה, במקום רשום פלילי אשר אולי קיים נגדם.

  22. למה לא לומר שראשי השמאל בימינו תומכים ברצח או מעודדים אותו? למה לא לדייק ולומר שראשי השמאל תומכים ברצח יהודים ומגנים רצח מחבלים מוסלמים שרוצחים יהודים? זה בדיוק מה שהם עושים. למה הם עושים את זה? כי זה מקדם את האידאולוגיה שלהם: מכיוון שבני השטן היהודים גזלו את אדמתם המלאכים המוסלמים, מגיע להם העונש הגרוע מכל: עונש מוות, לכולם, גם לתינוקות שנחשטים בעריסותיהם.

    העמדה הנפשית הזו של ראשי השמאל יונקת מן הקולקטיב השמאלני בכללתו ומקרינה עליו. לכן לא תשמעו אף פעם גינויים והתפלצות לנוכח מעשי טרור מאף אחד: לא מראשי השמאל ולא מאף פרט שנמנה עם הקולקטיב.

    המנטליות שלהם טוטאלית, סטריאוטיפית. זו העמדה שאיפשרה לחסל מתנגדי אוטופיה בכל משטר שמאל קומוניסטי שאי פעם קם בכל קולקטיב שהוא על פני כדור הארץ, ואיפשרה לחסל מיליוני יהודים בגירסה השמאלנית הגרמנית, הלא היא הנאציזם.

    השמאל הוא האנטי תיזה לכל מה שהוא מוסרי. הוא האנטי תיזה לעשרת הדיברות. השמאל יצר לעצמו את עגל הזהב – אידאולוגיה מופרכת – ולא לחינם פרשת עגל הזהב מופיעה מיד לאחר מתן עשרת הדיברות. אלו שיצרו את עגל הזהב רצו לתת דרור ליצריהם האפלים ביותר, לתאוות המיניות שלהם ולרצחנות שלהם. הם לא כפרו בכך שהם יצאו ממצרים ושצריך היה לצאת ממצרים, אבל הם יצרו לעצמם מציאות מופרכת שלפיה גוש הזהב שהם עצמם יצרו הוא הוא אלוהיהם: ״אלה אלוהיך ישראל״, הם טענו. הם ידעו שהם משקרים לעצמם, שהם מסבירים את המציאות באופן המופרך ביותר, אבל הם היו זקוקים לכסות הזו כדי להתמכר לרצחנותם ויצריהם האפלים ושיהיה להם ״צידוק״, |אידאולוגיה.

    השמאל בארץ ובעולם התמכר לרצחנות, לתאוות הדם הנשפך בכל מקום שבו הוא פעל. זהו הבסיס העמוק שלו: התמכרות ליצרים האפלים ביותר בכסות של אידאולוגיה מוסרית. השמאל הוא האנטי תיזה לכל מה שהוא מוסרי ואנושי, בעודו משקר לעצמו שהדת שהמציא יש בה אמת. אין בה אלא תירוץ להתמכר לרצחנות עם חותמת הכשר מזוייפת.