לא להיכנע למחאת השמאל

השמאל מחדש את המחאה תחת הכסות של שחרור החטופים, ומקדם עסקה רעה לישראל

מדורה בהפגנה במוצאי שבת בקפלן. צילום מסך

הדבר הראשון והחשוב ביותר שצריך להיאמר על המחאה האלימה אתמול בתל אביב הוא שזו לא מחאת משפחות החטופים. זו אולי הכותרת, זו זהותם של חלק מהדוברים בהפגנה וזה כמובן הנושא שסביבו היא התארגנה אבל הטענה שההתפרצות האנרכיסטית הזו מייצגת את משפחות החטופים ויכולה לדבר בשם הקרבנות של מתקפת החמאס היא תעמולה שמאלנית כוזבת.

על פי מידע שפרסמו מארגני המחאה עצמם, השתתפו בה קרובים של עשרה חטופים בלבד. גם אם נקבל את הטענה שמעבר לשמות שפורסמו יש למחאה תומכים נוספים שלא פורסמו, זה רחוק מאוד מייצוג.

האמת כמובן שקופה לכל מי שראה מה התרחש במדינה הזו בשנה וחצי האחרונות. זו מחאת שמאל קיצוני. לא פחות ולא יותר. אלו אותם מפגינים שאנחנו מכירים עוד מימיי 'קריים מיניסטר' על גלגוליהם השונים. אחים לנשק, עמותת לוחמי כיפור השמאלנים, מחאת קפלן, ומה שלא תרצו. הנושא מתחלף – חקירות רוה"מ, הגבלות הקורונה, הרפורמה המשפטית ומצוקת החטופים – אבל איכשהו המטרה תמיד זהה: להעיף את נתניהו ולהמליך את השמאל המטורלל.

לא מעט ממשפחות החטופים יצאו נגד המחאה הזו. חלקם מדברים בקול ברור עוד מאז הימים הראשונים של המלחמה. הכתובת היחידה והבלעדית האשמה במציאות הזו הוא החמאס ותומכיהם ברחבי העולם. הם חטפו, הם רצחו, הם אנסו, והם מסרבים גם כעת לעסקת חילופי שבויים, גם בתנאים המופקרים וחסרי התקדים שהממשלה מוכנה כבר לקבל. הסיבה שהעסקה לא נסגרת היא ביטחונית ועניינית מהמעלה הראשונה ונוגעת להתעקשותו של החמאס להביא להפסקה מוחלטת של המלחמה וחזרת העזתים צפונה. וכל זה גם לא בשביל החזרת כלל החטופים.

ישראל אמורה גם לשחרר מאות מחבלים, ביניהם רוצחים כבדים, גם לסיים דה-פקטו את הפעולות הצבאיות בעזה וגם להותיר בידי החמאס חלק ניכר מהחטופים (מדובר כעת על שחרור של כ-40 חטופים בלבד), כדי שיוכל להמשיך לסחוט ולאמלל את החברה הישראלית בשנים הקרובות. זו העסקה שהמפגינים דורשים לקבל. שאף אחד לא יספר לכם סיפורים.

על פי הדיווחים האחרונים נתניהו, גלנט והרמטכ"ל הלוי מתנגדים לעסקה במתווה הזה ובצדק מוחלט. מדובר בעסקה מופקרת וחסרת אחריות שתעמיד בסיכון לא רק את הסיכוי לשחרר את שאר החטופים אלא גם את המדינה כולה. שרי הקבינט שתומכים בעסקה כזו מועלים בתפקידם הציבורי שעניינו ביטחון המדינה ושלומם של כלל האזרחים ולא קבלת ליטופים בטוויטר מאנשים כמו רונן צור.

המראות של פעילי 'אחים לנשק' מנסים להפוך ניידת משטרה אומרים את הכל. מי שהציגו את עצמם כביכול כחברים הטובים ביותר של כוחות הביטחון חושפים שוב את אופיים האמיתי. הדבר היחיד שמעניין אותם הוא חילופי שלטון. וכל האמצעים כשרים. סרבנות, הפצת אנרכיה, איומים ואלימות. הם לא עוצרים בשום קו אדום. את המחירים ממילא משלמים אחרים.

המפגינים יודעים היטב שהם מוגנים. התקשורת ומערכת אכיפת החוק מוטה לטובתם. מותר להם לחסום כבישים, מותר להם לשבש את המדינה, לנסות לפרוץ לכנסת ולביתו של נתניהו, לפגוע בשוטרים וסליחה אם שכחתי משהו. זו מחאת הפריבילגים על מלא, שמקבלים טיפול VIP מהמשטרה והפרקליטות.

חמאס מנצל את נשק החטופים שבידיו עד תום. הוא יודע שזו סוגיה רגישה שיכולה לפלג את החברה הישראלית. הוא מכיר יותר טוב מכולנו את האופי האמיתי של הקפלניסטים המופקרים. והוא יודע שבכל מה שנוגע בשלהוב יצרים שמאלני חסר אחריות אפשר לסמוך על התקשורת הישראלית, שתיחצ"ן את המחאה הזו בלי איזונים ובלי בלמים. החמאס בונה על החולשה שלנו, והשמאל הקיצוני מספק לו הצדקה. כשבאל ג'זירה שידרו אתמול בשידור חי את ההפגנות לכל רחבי העולם המוסלמי הם ידעו מה הם עושים. אסור לתת לקפלניסטים האלימים לנהל את המדינה. אסור להיכנע לקמפיין המופקר שלהם.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

15 תגובות למאמר

  1. הטרמפיסטים על כל מחאה, אמינים עוד פחות מהחמאס.

    פעם הם קנו את הדמוקרטיה, פעם אחרת הם קנו את החטופים, פעם אחרת הם קנו את אלימות החמאס כלפי נשים, פעם אחרת הם קנו את שירות המילואים – בכל מחאה, בכל נושא, גם אם זה נגד הצבע של העננים – תמיד אנו מוצאים אותם פרצופים בדיוק. תמיד אותם טרמפיסטים.

    בכל פעם הם שם. כל פעם שמישהו צועק משהו נגד הממשלה – בדיוק אותם הפרצופים שם. אותם טרמפיסטים קופצים על כל "מחאה". אותם טרמפיסטים תמיד שם.

    בדיוק אותן רשימות "מילארד וחצי וטריליון חברות" מרשות לעבדיהן להפגין עד צאת נשמאתם. אותם "משרתי מילואים" בעד _____ השלם נושא הטרמפ הנוכחי ובדיוק אותם מפכ"לים, נגד (אפילו מפכ"לים שנפטרו, נגד). בדיוק אותם מרכזי "ביג", "פוקס", "יזמי הייטק" ועוד טריליון פרופסורים, "פעילים" ומיליארד אנשים (שעה שבצילום בתשקורת רואים 10) – לבושים בחולצות זהות, עם מסרים זהים אבל בכלל בכלל לא מתואמים ביניהם (כזו ספונטניות מתואמת, לא תראו גם בין גופות בירקון – ע"ע חבריו של אהוד ברק) – כולם בספונטניות, עם אותם מסרים בדיוק. תמיד אותה תבנית.

    בדיוק אותם עיתונאים בעד ______ השלם נושא טרמפ נוכחי, אשר נובחים עליכם ממרקעי הטמבלויזיה עם תמיד אותן סיסמאות בדיוק – אתה בעד _____ (השלם את הטרמפ הנוכחי) או שאתה נגד הדמוקרטיה?

    בוודאי שמטרותיהם צחות וטהורות. זה פשוט רק הם קנו: דמוקרטיה, מילואים, חטופים, חטופות, צבא, משטרה, דמוקרטיה (אני יודע שזה היה, אבל זו מחאה חדשה), גיוס אחרים, אי גיוס אחרים, מילואים (שוב, היה אבל זו מחאה אחרת).

    בכלל בכלל לא טרמפיסטים. זה דווקא ברצינות גמורה – ברגע שאתם לא צריכים אישור משוקן ע"מ לחשוב עצמאית ואתם מעל גיל 5, אתם בוודאי מכירים מה קורה למי שצועק "זאב זאב ביבי דמוקרטיה".

    איך כל טריליון ביליארד מיליארד מהנדסים פרופסורים יזמי הייטק ובכלל, מצילי היקום, שמש העמים במדעי המחשב, פיסיקה, אלקטרוניקה, מכניקה קוואנטית ודמוקרטיה ספונטנית של מקררים אינהרנטיים – לא הצליחו לפתח אפליקציה לתפוס טרמפים? אתם לא מכירים – אובר מחאה?

    והממשק שלה יהיה: נוכל סמולני אחד מציע נושא למחאה וכל הרשימה ה"לא מתואמת" לעיל, קופצת על הטרמפ.

    תחשבו על זה. במקום לקבל רמזים מלפיד, שוקן ומפעילי שניהם (אשר לא רוצים להסתכן בכתב אישום בעבירת המרדה, סעיף 136 לחוק העונשין, אפילו שהם אנשים אחרים), אתם נכנסים לאפליקציה ורואים על איזו מחאה אתם הולכים לתפוס טרמפ.

    זו הסיבה, מדוע להתמודד אינטלקטואלית עם הטרמפיסטים, זהה להתמודדות אינטלקטואלית עם מחבלי החמאס. שניהם בטוחים שאלימותם משתלמת ותופסים טרמפ על כל מחלוקת בחברה ישראלית.

    1. אין דרך להבריא את החברה הישראלית אלא בחוקים ואכיפה דרקוניים נגד השמאל. ודאי שזה הקיצוני, למרות שאין הרבה שמאל מתון. דמוקרטיה מתקנת עכשיו!!! צריך כאמל אתא תורכ ימני, שיעשה לשמאל בישראל מה שהאיש עשה לאיסלם בתורכיה. הוא וממשיכיו שעד זמן קצר לאחר עליית ארדואן.

    2. וואו, הוצאת קיטור אני מניח.
      נתחיל עם קצת עובדות, רוב הציבור, רוב מוחלט אינו מפגין. ישנן לכך סיבות רבות, אך אחת עם משקל היא שרוב הציבור אינו תומך בתוכן ואינו תומך בסגנון של ההפגנות.
      כאשר אתה מדבר על טרמפיסטים, או מפגינים מקצועיים, מדובר על אנשים שהייצוג שלהם בכנסת מגרד את אחוז החסימה.
      כל עוד אנחנו לא בדיקטטורה, להפגין זה חוקי ולהצביע בבחירות זה חוקי. על כן כאשר אתה מתמודד אינטלקטואלית עם הרעיונות וההצעות של המפגינים, אינך פונה לאותם מפגינים בלבד,אלא אל הרוב המוחלט שנעדר מההפגנות מבחירה מודעת.

    3. וואו, התחלת באד-הומינם.

      רצית להוכיח שלוגיקה היא לא הצד החזק שלך, אני מניח?

      כאשר תלמד לקרוא מחשבות, תוכל להסביר למי בדיוק אני מתכוון, כאשר אני כותב טרמפיסטים. עד אז, אם דבריי "לא ברורים" לך – תשאל על מה שלא ברור לך ואל תכניס שום "מפגינים מקצועיים". כי דבריי, מדוייקים וברורים מאוד – כבר מהפסקה הראשונה, כתוב כי כוונתי היא לכל מי שקופץ על כל מחאה, גם אם מעולם אפילו לא הזכיר את הנושא – אבל קופץ על מחאה, כל עוד היא נגד הממשלה הנוכחית.

      אם אלה "מפגינים מקצועיים" (כדבריך) – אז תודה שעדכנת אותנו בדבר קיומם. רק, מדוע לא המשכת את ההסבר ועצרת במפגינים מקצועיים בלבד? מי שכר בעל מקצוע אלה? מה מטרתו?מה עלות "מפגינים מקצועיים"?

      ומדוע זה דמוקרטי ולא ניצול כלי הדמוקרטיה (ההיסטוריה מלמדת אותנו, כי CIA לשם דוגמא – והם ממש לא הדוגמא היחידה, התחילו הרבה פעמים הפיכה (בעיקר במדינות האמריקה הלטינית), ב"מחאה" ו"מפגינים מקצועיים") להפלת שלטון?

      ומדוע זה חשוב, האם שיעור ייצוגם של ה"מפגינים מקצועיים" ברשות הנבחרת הנו X או Y? מחאה היא מסחרה בה חשובים *לא* נושא המחאה, כמה נושא זה קשור אליך ובעיקר, נימוקיך? אלא "הייצוג שלהם בכנסת מגרד את אחוז החסימה"? מה אתה מסתיר, מר "חמלה" (בפעם הבאה, אנא החלף את "שמך" ל-פרופוגנדה) אשר גרם לך להשתמש בנימוק/טיעון כה ביזארי?

      ועל בסיס מה רתמת את "הרוב המוחלט שנעדר מההפגנות מבחירה מודעת", לעמדתך הפרטית? אם הם לא מפגינים, אז הם בטוח חושבים כמוך?

      עם יכולת הנמקה כזו, באמת כל מה שנותר לך, זה להתקרבן – ציטוט: "כל עוד אנחנו לא בדיקטטורה, להפגין זה חוקי ולהצביע בבחירות זה חוקי.".

      אז בפעם הבאה, בה תרצה "התמודדות אינטלקטואלית", כדבריך – תתחיל מזה, שלא תהפוך את תגובתך לשרשרת של כשלים לוגיים. אחרי זה, תוכל להמשיך לעמדתך ומשם, לנימוקיך. זו פשוט ההגדרה של "התמודדות אינטלקטואלית", אתה יודע. גם זה חוקי, אני מבטיח.

      מדוע דבריי, אינם כשלים לוגיים, אתה שואל?

      טוב ששאלת: ע"מ לבסס את הדברים, אותם התכוונתי לכתוב, ניגשתי לגוגל הקרוב לביתי והקלדתי בו את "ביג חופש מחאה", כיוון שזכרתי שהנהלת "ביג" נדחפה לכל המחאות האחרונות באשר הן, העיקר מוחים נגד הממשלה ופשוט ראו איזה פלא:

      קבוצת ביג: "כל המרכזים ייסגרו בשלישי אם החוק לביטול עילת הסבירות יאושר" – תאריך פרסום: 09.07.23 (מקור: https://www.ynet.co.il/economy/article/b1diatdth).

      המעסיקים הגדולים מאפשרים לעובדים להפגין היום: "עת חירום" (תת כותרת: " … לצאת להפגנה בירושלים וכך גם מנכ"ל ביג חי גאליס …") – תאריך פרסום: 31.3.2024 (מקור: https://finance.walla.co.il/item/3654391)

      ראו איזה פלא, כמעט שנה עברה – אבל בדיוק אותם מפגינים, בדיוק אותן שיטות, בדיוק אותו סיקור אוהד, בדיוק אותם עסקנים נדחפים למחאה "ציבורית", בדיוק אותם "נימוקים" מאת ה"עיתונאים", בדיוק אותם מפכ"לים נרתמו "להציל את ישראל" (הידעת שעל מכתב ההצלה של המחאה הקודמת, חתמו אפילו מפכ"לים שנפטרו, לפני מועד החתימה?)

      ראו איזה פלא, חיפוש פשוט בגוגל, אשר התכוונתי להשתמש בתוצאותיו לשם ביסוס דבריי (תלמד, מר "חמלה" מה נדרש עבור "התמודדות אינטלקטואלית") – פשוט הוכיח את דבריי בעצמו, בתוצאות הראשונות. עברה שנה, אבל כדבריי:

      פעם הם קנו את הדמוקרטיה, פעם אחרת הם קנו את החטופים, פעם אחרת הם קנו את אלימות החמאס כלפי נשים, פעם אחרת הם קנו את שירות המילואים – בכל מחאה, בכל נושא, גם אם זה נגד הצבע של העננים – תמיד אנו מוצאים אותם פרצופים בדיוק. תמיד אותם טרמפיסטים.

      וזה כפי שכותבים במדעים מדויקים, מש"ל.

      אז אחרי שאתה מחליף את השם, ל-פרופוגנדה (כי חמלה ופרופוגנדה, הם דברים שונים), תנסה לחזור עם נימוקים מבוססים טיפה יותר, מ-מי שלא מגיע להתפרעויותיך, הוא וודאי מסכים איתך. וודאי וודאי.

      וזו כאמור, הגרסה הרחומה שלי. כי אם לא הייתי רחום, הייתי שואל: מי מינה אותך לדבר, ללא שום נימוקים לוגיים לדבריך, בשם "הרוב המוחלט" שאיננו אתה?

  2. "מחאה". עבור ביגמן אנחנו עדיין בעידן כיבוס המילים של 2023, אחרי השואה של אוקטובר, אחרי אסון הבגידה של גדודי שימצה ואורי מהשב"כ, דגל אשפ שוב נישא, באנרים דורשים מדינה למחבלים והזדהות עם העזתים, וביגמן לא רואה את הרצון המפורש בהשמדת המדינה היהודית ועדיין מכנה זאת מחאה.

  3. השמאל אינו מוחה . הוא מחבל במדינה בדומה לחמאס והחיזבאללה . הם כולם ביחד , מנסים להפיל את ממשלת ישראל . השמאל למעשה , גיס חמישי ישראלי .

  4. זאת לא ״מחאה״ אלא נסיונות חוזרים ונשנים של מדינות זרות להשפיע על הפוליטיקה הפנימית במדינת ישראל על מנת להקים ממשלות שמורכבות מאנשים שקל להפעיל אותם למען האינטרסים של אותן מדינות. גם אם הכסף מגיע מתורמים פרטיים חשוב לבדוק איך הכסף הגיע לידיהם של אותם תורמים.

  5. במלחמת יום הכיפורים המזימה (קונספירציה בין דיין, קיסינג'ר וסאדאת) היתה לתת למצרים ניצחון קטן שיעלה במעט אבדות כדי להחזיר את הכבוד לצבא מצרים ולהגיע להסכם שלום. ב-7 באוקטובר המזימה הייתה לאפשר לחמאס הישג קטן שהתגלגל לקטסטרופה כדי לסלק את נתניהו מן השלטון. ובשתי המלחמות המזימה יצאה משליטה בגלל ליקויים אג"מים וצבא ישראלי לא מקצועי. דווח ברשתות שקציני מודיעין משמידים מסמכים המורים לכאורה על יותר מרשלנות פושעת. אז מספרים לנו פתאום שקצין ניהל רומן אם קצינה ורק עכשיו הוא מודה. וכן הוא מספר שהוא השמיד מסמכים, לכאורה מסמכים שקשורים אליו. קשקוש לדעתי.
    דיון בשאלה: האם התפקוד של צה"ל בשבת שמחת תורה תשפ"ד, 7 באוקטובר נבע מחוסר מקצועיות או ממזימה (קונספירציה) אצל אורי מילשטיין. טרום המלחמה: הפסיקו פעילות חצב (איסוף מידע גלוי מעיתונים וכ"ד). הפסיקו להאזין לטלפונים של האויב מבחוץ והכל הלך על מנת להאזין לראש הממשלה. כל שלושת הבלונים של מודיען פתאום ברחו. על אחד שלחו מטוס כי הוא נסחף לכיוון עזה. לפי עדויות התצפיתניות הן הושתקו ואף איימו עליהם בכלא באם ידווחו על תרגול האויב. ארבעה פרצות בגדר לא תוקנו. סיירי גולני קבלו פקודה להפסיק את הסיור 40 דקות לפני פרוץ המלחמה. כוכבי ביטל את יחידה לאיסוף מידע בעזה ע"י סוכנים ואת חצב, איסוף גלוי. טלי גוטליב קבלה מידע ממקור אמין שלושה ימים לפני והתריעה וכל מי שהתעלם אשם. האמריקאים הוציאו, מספר ימים לפני, התרעה חריגה: להתרחק 7 מייל מהדרום. לאחר פרוץ המלחמה. אין תגבורת. גדוד סמוך אמר לקציני הבטחון השטח לא סטרילי. כוחות מצאלים לא הגיעו. טייס מסוק התראיין בשמו ובתמונתו ואמר שלא נתנו לו להמריא במשך ארבע שעות. מה חלקו של קובי שבתאי. צוות טקילה של שב"כ, נשלח לדרום לאחר ישיבה לילית והמשטרה לא בטלה אירוע של 4000 ללא ממ"ד. לא הופעל נוהל מחוז משטרה שכן. משטרת המרכז לא קבלה אישור או פקודה לחבור לחבריהם בדרום. על המחבלים נמצאו מפות אם מקומות אסטרטגיים. הפעלת צוות טקילה מחייב הגנה של כוחות מיוחדים למקומות אלו. גם בזה באופן מפתיע נכשל או לא נכשל, אם מסתכלים ממבט המחאה בקפלן. חוזק השרשרת נקבע על פי החולייה החלשה. אם נקרעו שתיים זה לא סביר. אם נקרעה כל השרשרת זה מראה שיש פה יותר מרשלנות

    1. בינגו ,כל כך מדויק ופשוט

  6. בשלב הזה, כל אחד בודאי שמע המון פעמים הסברים למה הפעולות הללו משחקות לידי האויב ומרחיקות הסכם. אז מדוע אותם אנרכיסטים ממשיכים?
    ישנן 3 אפשרויות:
    א.שמדובר על אנשים שמעוניינים לקדם אג׳נדה פוליטית בכל מחיר ואפילו על גבם של החטופים ובמחיר נפילת חיילים נוספים.
    ב.שהם באמת משוכנעים שדמם של החטופים כחול ולכן מצדיק עסקה מופקרת שתוביל ליותר מוות מכמה שהיא תציל.
    ג.הם פועלים למען הרגעת הכאב שהם חשים, גם על חשבון החטופים.
    אני מניח שיש יותר מתשובה אחת נכונה.

    1. כמובן שכל התשובות נכונות.

      וברשותך, קיימת נוספת, אותה אני די בטוח שהתכוונת לכלול – אידיוטים שימושיים.

      קרי, אלה ש-קל לקנות אותם (בד"כ באמצעות ליטוף האגו שלהם) ורמת הבנתם את הדינמיקה, לה הם שותפים – מאפשרת להשתמש בהם גם לפיגועי התאבדות. אלה בד"כ ההמונים הנבערים, בהם משתמשים כל הדיקטטורים.

      זו גם הסיבה, מדוע לא ניתן לנהל איתם דיון אינטלקטואלי.

      ההוכחה בכל ה"ההפגנות", לדוגמא האחרונות – בהן תמצאו פלוגות סער המתנפלות באלימות על כל מי שחושב אחרת (לא לתת לאמבולנסים לעבור, כפי שרק כדוגמא ראשונה, ראינו בהפגנות הנוכלים שחשבו שגנבו את המילה "דמוקרטיה" רק לעצמם, זה אלימות par excellence) בזמן שהם צורחים אחוזי אמוק "דמוקרטיה". עכשיו גם ברור יותר, מדוע הם תמיד בטוחים שיש דימיון רב לגרמניה בשנות ה-30 של המאה הקודמת.

  7. הגיע הזמן שהמחנה הלאומי יתעורר ויצא להפגנת תמיכה בממשלה.

    1. רעיון טוב.
      רק חשוב לנסות להגדיר הגדרה פחות פוליטית. משהו כמו ׳הפגנה נגד פלגנות וגיוס החטופים למטרות פוליטיות׳ וכך אולי יצליחו לשתף את מטה המשפחות המרכזי.
      אגב, לאור ההתעסקות של המפלגים בגיוס חרדים באמצע מלחמה תוך התעלמות מהמופקרות שבסיכון יציבות הקואליציה-אם גם אם על זה מוחים אז אולי אפשרי לצרף גם את החרדים להפגנת האחדות הזו, בניגוד למה שקרה ברפורמה לפני שנה. וכך, הפעם באמת תהיה הפגנת מיליון.

  8. כבר היינו בסרט הזה … מיד אחרי הבחירות האחרונות התחילו 10 חודשים של הפגנות השמאל , טירלול ואנרכיה בחסות התקשורת ומערכת המשפט הרקובה … זוכרים את הקריאות לסרבנות ? גם זה תרם למה שקרה בשבעה באוקטובר…