נוצרי ישראלי משיב לטאקר קרלסון

שאדי חלול, רס"ן במיל' ארמי-נוצרי וישראלי גאה, משיב לשקרים של טאקר קרלסון בשיחה מיוחדת עם עקיבא ביגמן

שאדי חלול. צילום מסך מתוך יוטיוב

לפני שבוע המגיש האמריקני טאקר קרלסון פרסם ראיון עם כומר פלסטיני מבית לחם שבו הוא הפיץ שקרים גסים ובוטים על מצבם של הנוצרים בישראל ותחת שלטונה ביהודה ושומרון. לטענתו של אותו הכומר נוצרים בורחים מבית לחם ועזה בשל שרירות ידו של ה"כיבוש", והם מוחים נגד גדר ההפרדה, מחסומים ופעולות אחרות של צה"ל ביהודה ושומרון.

קרלסון, באמצעות המרואיין הפלסטיני שלו, ניצל את הסוגייה הזו כדי לדחוק בחברי קונגרס ומנהיגים נוצריים באמריקה להפסיק לתמוך בישראל בשל הפשעים שהיא מבצעת לכאורה כלפי האוכלוסייה הפלסטינית הנוצרית.

מדובר בשורה של שקרים בוטים, שקל להפריך אותם. כדי לעשות זאת עקיבא ביגמן שוחח עם שאדי חלול, נוצרי-ארמי ישראלי המתגורר בגליל והעוקב מקרוב אחרי תופעה שהוא מתאר כטיהור אתני של נוצרים בידי המוסלמים בישראל, ברשות הפלסטינית ובמזרח התיכון כולו.

לטענתו של חלול, המגובה גם בהיסטוריה ובמספרים, עד לשנת 1994 בה נמסרה השליטה בעיר בית לחם לידי אש"ף והרשות הפלסטינית, העיר הזו הייתה מרכז שוקק ומשגשג של חיים נוצריים, ורוב תושביה היו נוצרים. מאז העברת השליטה לפלסטינים, החל תהליך מתמשך של נטישה. הדבר נובע מהתעללות יום יומית, אפליה, הולכת אימים ופגיעה בזכויות של הנוצרים בעיר, שחייהם נעשו בלתי נסבלים תחת שלטון אש"ף.

המצב כיום הוא שפחות מ-10 אחוזים מתושבי העיר הם נוצרים. לדבריו, כומר כמו מונתר אייזק שהתראיין אצל קרלסון, משלמים מס שפתיים לרשות הפלסטינית בכך שהם תומכים בקו התעמולתי שלה בפומבי ומקדמים את הטיעונים שלה.

גם בישראל המצב נעשה קשה. נצרת כבר אינה נוצרית. מעיר שהייתה נוצרית ברובה היא הפכה לכזו שפחות מ-30 אחוז מתושביה נוצרים. הדבר נובע משיטות מאפיוזיות של הצקות, איומים והטלת טרור על התושבים הנוצרים שמעדיפים להגר למערב או לעבור ליישובים יהודיים.

חלול מתאר תהליך ארוך ושיטתי של מוסלמים בישראל הפועלים לנשל את המיעוט הנוצרי, להשתלט על אדמותיהם ולהביא בסופו של דבר לנטישתם. לדבריו, ממשלת ישראל לא מבינה את המשמעות של התהליכים הללו ובוחרת להעלים עין.

את הפרטים המלאים ניתן לשמוע בפרק של הפודקאסט 'אידיוטים שימושיים' שהוקלט באופן מיוחד באנגלית.

ניתן להאזין לשיחה המלאה בפודקאסט אידיוטים שימושיים ביוטיוב ובאפליקציות הפודקאסטים (ספוטיפייאפל). הצטרפו לקהילת התומכים של עקיבא ביגמן

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

7 תגובות למאמר

  1. טאקר קארלסון הוא תזכורת מכאיבה לאנטישמיות הנוצרית הקלאסית. זה נכון שהרוב בימין תומך במדינת ישראל אבל ישנם אנשים כמו קרלסון וכמו ביל אוריילי שהתחושות הגזעניות שלהם עמוקות במיוחד, לא רק כלפי יהודים, ולכן בדיוק כמו בשמאל, הם יחפשו כל תירוץ ותואנה לוגית כדי לחזק את עמדתם הרגשית. אגב, הדבר האחרון שצריך לעשות זה לנסות לשכנע אותו. לאנשים כאלו יש כבוד רק לביטחון עצמי ולכח ולכן יעשו נכון היהודים שעד עכשיו התראינו אצלו, יגידו לא תודה, יפנו לו את הגב ויגידו לו לחפש את החברים שלו בשמאל הקיצוני ואצל המוסלמים. שיעשו לעצמם וועידת פסיכים רוצחי תינוקות עליונה.

  2. רק שאת השקרים רואים בתפוצה רחבה, ואת התשובה פרסמו באתר הזה בעברית.
    האם אי אפשר להקים פלטפורמה ללחימת תודעה?

    1. כל מילה מדויקת. ממש כך!

  3. איזו אכזבה מטאקר קרלסון. עשה רושם של אדם הגון, אמנם תמיד כועס, אבל לא שיערתי שהכול שיווקי. יצא אנטישמי לא קטן. זה בלט גם בהגנתו על קנדס אואנס עמיתתו שבטעות הערכתי, אך בראיון בו רצתה לנקות את עצמה מההגדרה "אנטישמית", הבליטה עד כמה ה7 באוקטובר חשף אותה כאנטישמית קלאסית.

    1. אגב, באחד הראיונות איתה אונס אמרה שאם לא היו מעודדים נשים שחורות לעשות הפלות ״היו הרבה יותר מאיתנו״ ולשניה ההבעה של טאקר קפאה. זה היה כאשר הוא עוד עבד בפוקס ניוז.

  4. "ממשלת ישראל לא מבינה את המשמעות של התהליכים הללו ובוחרת להעלים עין"(מדבריו של שאדי חאלול
    לעקיבא ביגמן).
    כשמדברים אצלנו על קונספציה,זו הקונספציה/או יותר נכון ההפקרה ותוצאותיה בשנים הארוכות של כהונת
    מר נתניהו,הן בהפקרת הנגב,הגליל וחבלי יהודה ושומרון לשוסים,המשתלטים על קרקעות לא להם והמשמידים שרידי עתיקות עמנו והן בהפקרת הנוצרים להתעללות ולהתעמרות של המוסלמים,עד לנטישתם
    את מקומות מגוריהם,בנצרת ובערים שבהן אוכלוסיית הנוצרים הייתה גדולה מאוכלוסיית המוסלמים.