ד"ר פתית-שלג ומר אינתיפאדה

המפגינים שתוקפים ומטרידים יהודים באומץ, מתגלים כשפנים קטנים ברגע שמופיעות ההשלכות

,John Doe Creative Commons Public Domain Mark

מעקב אחרי התנהלות הפגנות השנאה בקמפוסים ברחבי ארה"ב בימים האחרונים דומה לקריאה ב'ד"ר ג'קיל ומר הייד', עם טוויסט אנטישמי מודרני.

כאשר אתה מביע התנגדות לאותם אידיוטים התוקפים ומטרידים יהודים, התשובה הנפוצה מצדם היא: "רצח עם מתרחש בעזה ואתה מוטרד בגלל סטודנטית שנפצעה בעינה?". מר אינתיפאדה הוא לא סתם אידיוט. הוא מביע בוז לעצם הרעיון לפיו יהודי יכול לחיות היכן שהוא מבלי שתופעל נגדו אלימות. אך ברגע שהשוטרים מופיעים, בדיוק כמו ברומן הקלאסי, מהמפגין האמיץ נותר רק ד"ר פתית-שלג.

"זהו יום עצוב עבור אוניברסיטת טקסס", הכריז אחד מבוגריה כאשר כוחות משטרה החלו לפנות מפגינים באירוע שהתקיים בקמפוס ללא אישור ומטרתו הייתה השתלטות על המוסד.

האם אכיפת החוק על ידי המשטרה היא בכלל חוקית? חלק מהמפגינים היו מבולבלים. "מיליטריזציה של משטרה היא צעד ראשון לקראת דיקטטורה", סיפר אחד הסטודנטים, בתקווה שלא מדובר באדם המבקש להשיג תואר במשפטים או קרימינולוגיה.

בדומה, סטודנטים למשפטים באוניברסיטת קולומביה נזפו בחבריהם היהודים לכיתה אשר בירכו על הגעת שוטרים לקמפוס. עבור המפגינים האמיצים, נוכחות משטרתית שמטרתה לשמור על הביטחון גרמה להם לחוש "לא בטוחים" בכלל. מן הסתם, מפגש בהשלכות מעשיך בפעם הראשונה בחייך הוא תמיד צורם, גם כשהוא מתרחש עמוק בשנות הבגרות שלך.

בכל הקשור לסיקור תקשורתי אוהד, ידידנו ד"ר פתית-שלג מוצלח הרבה יותר מאשר מר אינתיפאדה. "כאשר איסרה חירסי, בתה של חברת הקונגרס אילהן עומאר, הצטרפה לחלק מחבריה בהפגנה פרו-פלסטינית בקמפוס, לא היה לה מושג שהיא תסיים אותה מושעית, חסרת בית ורעבה", נכתב בדיווח מרגש.

האמת היא שלוחמת החופש האמיצה וחבריה קיבלו מספר אזהרות מפורשות לגבי ההשלכות האפשריות של הקמת עיר אוהלים בלתי-חוקית בלב הקמפוס וקיום הפגנת תמיכה בחמאס. זה קרה באותו יום בו אמה חברת הקונגרס תקפה בחריפות את נשיאת האוניברסיטה בה בתה לומדת ומפגינה, על כוונתה להשעות סטודנטים אלימים. רק שעומאר ובתה כנראה לא האמינו שהן עצמן יישאו בהשלכות, כאילו הייתה סתם סטודנטית רגילה.

אך אל דאגה – חברת הקונגרס אלכסנדריה אוקסיו-קורטז נחלצה לעזרת חברתה. גם היא הייתה מודאגת מאוד מ"אלימות" השוטרים בקולומביה (אלימות שלא הייתה בכלל), ודרשה לדעת מדוע נכחו בשטח "יחידות לוחמה בטרור". במילים אחרות, אוקסיו-קורטז חוששת שמא אנשים שהביעו בפומבי תמיכה בארגון טרור וקראו לו לרצוח יהודים עלולים לחוש חוסר ביטחון בנוכחות כוחות ביטחון.

בשימוע שנערך בקונגרס לפני כשבועיים, נשיאת קולומביה מינוש שפיק נשאלה מדוע קיבלה למוסד כחוקר אורח את מוחמד עבדו, מי שהשמיע שוב ושוב תמיכה בחמאס ופעולותיו לאחר טבח ה-7.10. שפיק גמגמה כאשר ניסתה להסביר מה עבדו בדיוק באוניברסיטה, אך נשבעה כי לעולם לא ילמד שיעורים. זה כמובן לא ענה לשאלה מדוע הוא נשכר כחוקר מלכתחילה. ולמרבה ההפתעה, אותו עבדו ממש נצפה השבוע מבלה במאהל המפגינים. כאשר כתבת החלה לתעד את נוכחותו במקום, אחת הסטודנטיות ניגשה אליה וביקשה שתפסיק לצלם בשל שיקולי "בטיחות".

אז הרי לכם – אותם סטודנטים וחברי הקונגרס המייצגים אותם אינם סתם מפלצות חסרות לב. הם מודאגים מאוד ואכפת להם מאוד, רק מעצמם. הם בסך הכל מבקשים לחוש בטוחים להמשיך ולאיים על סטודנטים יהודים וגם לתקוף אותם פיזית.

כמובן, אם אחד מאותם יהודים ירצה להצטרף אליהם בשבועת האמונים לחמאס, הם יתמכו גם בתחושת הביטחון שלו. זהו אוהל גדול ויש מספיק מקום לכולם.


גרסה מלאה של הטור התפרסמה באתר 'קומנטרי'.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

9 תגובות למאמר

  1. במשך עשורים רבים ה'אקדמיה' וחבריה הבורים דאגו למסמס את קיומה של האמת כמייצגת נאמנה של האובייקטביות…
    במקום זה הביאו מושג טיפשי בשם 'האמת שלי' כאילו לעובדות היבשות אכפת מאיך שאתה מביט בהן…

    ארהב הפרוגרסיבית-אגרסיבית הייתה ממובילות הנושא הנ"ל בכל העולם(ראה אוקראינה).
    ולכן אין שום בעיה ששלל המדינות הפרוגרסיביות בעולם ישלמו את מחיר טיפשותן המרובה.
    ואם אפשר אז עם ריבית דריבית נשך.
    מגיע להן ולתושביהן.

    ליהודים אין מה לחפש אצל ארצות הגויים.
    נרדפנו שם במשך 2000 שנה ואין שום סיבה שנהיה שם אחרי שארץ ישראל חזרה להיות שלנו….
    אך עם זאת, יש לבטל לאלתר את חוק השבות!!!!
    מי שלא בא לפה כדי לתמוך בעם ישראל בשנותיו הקשות והעדיף את הנוחות וסיר הבשר…
    שלא ידפוק על דלתותינו כשמתחיל להיות לו רע.
    (וכמובן כדי למנוע עליית גויים/רפורמים שמתחזים ליהודים בשלל אמצעים ותואנות).

    1. אין קשר.
      התופעה של מפגינים אלימים מהשמאל הקיצוני שמרגישים לא בטוחים כשמגיעים שוטרים ו/או מצלמות כבר מזמן הגיעה לישראל ולאותם סדרי גודל(באחוזים מהאוכלוסיה).

    2. אם מישהוא שם היה מאמין במה שהוא אומר באמת, הוא לא היה מפחד לשלם מחיר בשביל זה.
      העובדה ש׳מר פתית שלג׳ קיים ושכיח מוכיחה שהם יודעים שהם משקרים ושה׳אמת שלהם׳ אינה אמת.
      הסיפור הוא נסיון לכפות נרטיב שקרי בכח על המציאות והעובדות הלא נוחות מתוך אמונה עיוורת שזה מהלך לגיטימי. כך תמיד היה בשמאל.

  2. אחי היקר, דבריך ברובם טובים וחשובים.
    אך לדעתי אסור לבטל את חוק השבות (החוק מזכה רק יהודים בהגירה לארץ ישראל), אלא חובה לתקן אותו בדחיפות. חוק השבות צריך להצהיר בברור שרק יהודי שנולד לאם יהודית, או גר צדק שגיורו אושר ע"י בד"צ של אחד מחוגי החרדים (ואני מדגיש – חרדים. לא צהר או צה"ל וכד', בטח ובטח לא בד"צ העדה הרעפורמית), יכול לעלות לארץ ישראל. אם יהודי כזה פותה ע"י גויה והוא רוצה שהגויה וצאצאיו הגויים יוכלו לעלות לארץ ישראל, יתכבד נא להחליט, ולבצע, מה יותר חשוב לו – עליה לארץ ישראל כשהוא נקי מספחת הגויים או להישאר בגולה עם אלו שאליהם מתאווה נפשו.
    למען לא יטעו הטפשים בפרשנות דבריי, יש לי קרובי משפחה, קרובה ומורחבת, שגרו וגרים בגולה עם גויות. חלק מהם יהודים ששגו, חלק מהם צאצאים גויים ליהודים ששגו. אני לא אכופף למענם את חוקי התורה כדי שהגויות שפיתו אותם או צאצאיהם שנולדו להם מהגויות, יוכלו לטנף את ארץ הקודש. ליהודיהם שבהם אני נותן את החופש לבחור.
    למי שחושב שזה לא יעבוד, או שצריך לרחם על רגשות היהודים שפותו ע"י גויות, תקראו ספר נחמיה (בכוונה תחילה לא הצעתי לכם לקרוא בספר במדבר בפרשת בלק)

    1. מסכים, אך צריך להוסיף גם סעיף שמונע אזרחות מיהודים שפגעו בעם ישראל והוציאו עצמם מהכלל (דוגמת ג׳ורג׳ סורוס).
      לא יתכן שיהודים כאלה יקבלו אישור בעוד ציוני שתרם מיליונים וסייע פוליטית למדינה סורב עליה בגלל עבר פלילי.

    2. אם כוונתך למאיר לנסקי, הרי שהסירוב כלפיו היה מתוך חשש, די מוצדק לדעתי, שאם הוא היה עולה לארץ הוא לא היה נהפך לבחור ישיבה מן המנין, אלא הופך את כל מדינת ישראל לחממת פשע בסדר גודל עצום (המשטרה, הפרקליטות, מערכת המשפט, הצבא, ארגוני העובדים, חברות ממשלתיות, וכו', היו מגיעים לרמת שחיתות ואלימות הרבה יותר גדולה ממה שידוע כיום). את זה הממשלה כבר לא היתה יכולה לסבול.

  3. גם בארץ יש הרבה כאלו. מיד אחרי השואה כבר היו , פרופסור לייבוביץ למשל עם הכיפה הגדולה שלו. בטח נשרף בגיהנם עכשיו , אבל אחד כזה השווה את ישראל לנאצים. חבל שהגיע לחיות בישראל ולא אצל הנאצים. הוא מהמתחילים וזה רק מתעצם בארץ כמו בעולם.