בן כספית על גדעון סער: הכלב הזה רימה אותנו

פליטת פה בוטה לפרשן הפוליטי הבכיר של עיתון "סופהשבוע" ורדיו ללא הפסקה. בתכנית הרדיו "עמנואל ובן" ששודרה אתמול כינה כספית את גדעון סער בכינוי "כלב".

פליטת פה בוטה לפרשן הפוליטי הבכיר של עיתון "סופהשבוע" ורדיו ללא הפסקה. בתכנית הרדיו "עמנואל ובן" ששודרה אתמול כינה כספית את גדעון סער בכינוי 'כלב'. עמנואל רוזן, והמראויין אטילה שומפלבי, לא הגיבו לדברים והמשיכו בשידור כרגיל

בן כספית מדבר. צילומסך יוטיוב ערוץ אוניברסיטת ת"א

פליטת פה מוזרה ובוטה אירעה אתמול בתכנית "עמנואל ובן" שמשודרת מדי יום בשעה 17:00 ברדיו ללא הפסקה.

בשיחה שניהלו עמנואל רוזן ובן כספית, מנחי התכנית, עם אטילה שומפלבי, הפרשן הפוליטי של אתר Ynet, התייחס שומפלבי לחלוקת התיקים בממשלה החדשה והצהיר כי בניגוד לרושם שיצר גדעון סער, הוא דווקא היה מעוניין בתיק הפנים ולא רואה בויתור על תיק החינוך הפסד מבחינתו.

שומפלבי החל להסביר את דבריו כשלפתע נקטע על ידי בן כספית שהגיב בצורה אינסטינקטיבית לדבריו של שומפלבי ואמר: "אז אתה רוצה להגיד שהכלב הזה רימה אותנו?".

בשלב הזה בחרו עמנואל רוזן ואטילה שומפלבי להתעלם ממהערה הבוטה ולהמשיך בשיחה כאילו לא נאמרו הדברים, אולם חדי האוזן החלו לדון בנושא ברשתות חברתיות ובאופן מפתיע מי שסיפק את האקדח המעשן היו לא אחרים ממערכת התכנית שהעלו את השיחה המדוברת לאתר האינטרנט של רדיו ללא הפסקה.

הדבר מזכיר מעט התבטאות של שלי יחימוביץ' מן הימים בהם הייתה עדיין שדרנית רדיו. בשידור על כלב שנמצא בכביש הציעה יחימוביץ' לקרוא לו "ביבי", וספגה עונש השעיה משמעותי.

תמלול השיחה מוגש בזאת לקוראים ובסיומו קישור לאתר התכנית ולשיחה המדוברת.

כספית: "בוא נתחיל רגע, מי המרוויחים הגדולים, בליכוד, אנחנו מדברים עכשיו על הליכוד, מי המרוויחים הגדולים?"

שומפלבי: "עמנואל הזכיר את אחד מהם".

כספית: "חשבתי שעמנואל הוא מהמרוויחים הגדולים…"

שומפלבי: "עמנואל הזכיר את אחד מהם. ללא ספק גדעון סער. כל הסיפור הזה…

כספית: "איך גדעון סער מרוויח, הוא רצה להיות שר חינוך?"

שומפלבי: "נו באמת, עזוב בן, עזוב, אנחנו מכירים היטב את גדעון סער. האיש רוצה להיות יו"ר הליכוד בעתיד. אין עמדת כוח יותר  גדולה מאשר שר החינוך, סליחה, שר הפנים, בעיקר כשאתה מתמודד בפריימריס, בעיקר כשאתה יודע שקבלני הקולות הגדולים ביותר בליכוד הם ראשי הרשויות".

כספית: "אז הכלב הזה רימה אותנו? כאילו, אני רוצה להיות שר החינוך…, כאילו הוא נלחם…"

רוזן: "זה גם משרד חשוב. הוא לא יורד ברמה".

שומפלבי: "משרד הפנים הוא משרד עצום, מיליארדים, והוא לא יורד ברמה והוא שמח מאוד, זה נותן לו עוד תפקיד אחד לרזומה".

כספית: "אוקיי, מה עם בוגי וגלעד ארדן?"

שומפלבי: "בוגי יעלון זה באוטומט".

כספית: "גלעד?"

שומפלבי: "גלעד בודאי, הוא מקבל אגב מה שהוא רצה, הוא לא הסכים לקבל רק את התקשורת. הוא לא הסכים לקבל תיק קטן והוא התנה את זה בחיבור עם האסטרטגיה ועם הדיאלוג האסטרטגי, וגם חבר בקבינט. הוא קיבל את מה שהוא רצה. אתה יודע, הוא רצה את הפנים אבל היה לו ברור שאחרי שגדעון סער נדחק החוצה מתיק החינוך לא תהיה ברירה".

ניתן להאזין לדברים בקישור הבא, פליטת הפה משודרת החל מהדקה השנייה לשידור:

 http://www.103.fm/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=FKHGDF&c41t4nzVQ=EF

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 תגובות למאמר

  1. הפטרונים החצופים האלה חושבים שהתקשורת בארץ שייכת להם באופן אישי. הגיע הזמן ללמד אותם לקח. נמאס לשמוע את היוהרה והצדקנות המכוערת של כל גבהי הלב, ולמצוא דרך להחליף אותם!

  2. דרך אגב, העובדה שעיתונאים מעזים בכלל לדבר על "אנחנו" בהקשר התקשורתי רק מראה את חוזק הברנז'ה. גועל נפש!