אפקט טראמפ: אוניברסיטאות מציעות תמיכה פסיכולוגית, פרופסורים דוחים בחינות

בעקבות ניצחונו של המועמד הרפובליקני, מוסדות אקדמיים בארה"ב מעניקים לסטודנטים שלהם מרחב להתמודד עם האבל מתוך "דאגה לבריאות הנפש של התלמידים"

האבל במחנה קלינטון עם היוודע התוצאות

כמה אוניברסיטאות בארה"ב מאפשרות לסטודנטים מרחב נדיב כדי להתאבל על ניצחונו של דונלד טראמפ בבחירות לנשיאות.

במכללת 'ברנרד' לנשים בניו־יורק התירו לפרופסורים לבטל שיעורים לפי בחירתם, ומציעים לסטודנטיות ייעוץ ותמיכה פסיכולוגית בעקבות "התגברות פרץ הרגשות" לנוכח תוצאות הבחירות.

"אנשי הסגל של 'ברנרד' בהחלט מודעים לכך שקשה לכן, והם נמצאים כאן עבורכן", נכתב במייל ששלח נשיא ודיקן המכללה ושהגיע לידינו.

"החלטנו שלא לבטל את הלימודים במכללה באופן גורף, אך אנו מותירים לשיקול דעתם של המרצים שלנו את ההחלטה אם לבטל באופן פרטני הרצאות, בחינות ומטלות אחרות. זוהי תקופה חשובה להתאחד ולחלוק בינינו מחשבות וחוויות שאנו מתנסים בהם", נאמר במייל.

מכללה אחרת, של אוניברסיטת הרווארד, שיגרה ביום רביעי מייל לכלל הסטודנטים ובו הפצירה בהם למצוא "מכנה משותף". "אני יודע כי רבים מכם עדיין מנסים לעכל את תוצאות הבחירות בדרכים שונות. אף שבכל בחירות יש מנצחים ומפסידים, הבחירות הנוכחיות היו קשות במיוחד ומעוררות מחלוקת", כתב דיקן המכללה במייל שהגיע אף הוא לידינו.

בעקבות המלצה של עובד סוציאלי המתמחה בבריאות הנפש קיימה המכללה בעקבות הבחירות "ערב דיון והתבוננות עבור סטודנטים הסובלים מגזענות", בהנחיית מייקל בלייק מבית המחוקקים התחתון במדינת ניו־יורק.

'האוניברסיטה האמריקנית' בוושינגטון די־סי מקיימת אף היא 'ליל שימורים' לסטודנטים "הזקוקים למקום שקט כדי לשוחח ולשקף את תוצאות הבחירות", כך סיפרה לנו סגנית הנשיא והאחראית על מחלקת שילוב חברתי במוסד. אחד הסטודנטים הוסיף כי בוטל שיעור שהוא היה אמור להשתתף בו באותו יום, ב"קורס לחקר קווירים שחורים".

אוניברסיטאות אחרות דחו מבחנים, או שהורידו אותם מדירוג חובה לרשות בשל תוצאות הבחירות. על פי הדיווחים, פרופסורים באוניברסיטת קולומביה, המקיימת שיתוף פעולה הדוק עם מכללת ברנרד, דחו למעלה מ־12 בחינות אמצע־שנה מתוך "דאגה לבריאות הנפש של התלמידים".

פרופסור לכלכלה באוניברסיטת ייל הודיע כי לא יחייב סטודנטים להופיע לבחינה בקורס שלו, אחרי שכמה מהם כתבו לו מיילים ובהם הביעו "הלם" ו"זעזוע" לנוכח תוצאות הבחירות.

סטודנטית מאוניברסיטת ניו־יורק סיפרה כי הפרופסור שלה לביולוגיה הודיע כי בחינה שהייתה מיועדת ליום ששי הפכה לבחינת רשות, כיוון ש"מצוקה לנוכח תוצאות הבחירות עלולה להקשות על הסטודנטים להתכונן לקראתה".

הידיעה באתר ה'ויקלי סטנדרד'. מאנגלית: שאול לילוב

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

17 תגובות למאמר

  1. האינפנטיליות בשמאל לא יודעת גבולות. התכחשותם למציאות מעוררת רחמים.

  2. זה מה שקורה כשמטמטמים אנשים צעירים עם השטויות ההזויות שמלמדים היום במדעי הרוח באקדמיה. כשהאנשים האלה נפגשים עם המציאות, הם בהלם קרב ואין מי שיעזור להם להבין מהו באמת העולם ומה קורה בו.

  3. אלה שבאמת צריך לדאוג להם, הם הסטודנטים ששמחים על תוצאות הבחירות, ותתפלאו, יש לא מעטים מהם. בניגוד לניסיון הפטרוני והמזלזל לטעון שכל מצביעי טראמפ הם בורים וחסרי השכלה, לא מעט סקרים מלמדים שהנתונים האמיתיים שונים מאוד.
    הסטודנטים הימניים סובלים מטרור מחשבתי מתמשך, ובתקופה הזאת, הם עלולים לסבול גם מאלימות. מקרים כאלו כבר תועדו לא פעם בהפגנות נגד ה – BDS. אבל ברור שלמי שבאמת נמצא תחת איום, יש למרצים אפס דאגה, אפס אכפתיות ואפס סובלנות. רק לצד האלים והתוקפני יש זכות לבכות ולהתלונן. די מזכיר את מה שקורה באונברסיטאות שלנו בארץ, כפי שאני יודע מנסיוני.

  4. נו באמת רוב דור המיליניום והדור והצעיר תיעב את הילרי היא הסיבה שהיא קיבלה את אותו מספר קולות בבחירה הפופלארית לטראמפ . הם היו אחראים לנצחון אובמה בשתי מערכות הבחירות שלו 69 מליון ו 66 מליון ובבחירות הללו הילרי הפסידה כמעט 7 מיליון קולות . הם ממש לא הזילו דמעה על תבוסתה

    1. שבעה מיליון קולות מתוך יותר משישים וחמישה מיליון, זה מיעוט קטן. כך שרוב הצעירים שטופי המוח בהחלט העדיפו את הילארי והצביעו לה, גם אם עשו זאת רק מתחושת חוסר ברירה, כביכול הם בוחרים ברע במיעוטו. עכשיו מתברר שהם אכלו אותה. בעייה שלהם. אולי זה יזרז את התבגרותם והתפכחותם מההזיות שמכרו להם בקולג'.

  5. היה צריך מתחילת השנה הזאת לעזור לתלמידים לעכל ולעבד את תהליך הבחירות שהיה יצרי, וולגרי, מרושע, ושחרר את כל השדים בחברה האמריקאית. הסטודנטים באוניברסיטה הם בסך הכל בני 18-21 והתופעה הזאת מחנכת אותם רע מאוד. שאי אפשר להגיע לתוצאה דמוקרטית בלי לתקוף כל הזמן עם קמפיין שלילי. היה צריך להסביר להם שלצערינו, החברה האמריקאית משוסעת, ויש בה הרבה כעסים על השלטון הנוכחי – מסיבות שונות.

    כעת הם בוכים, אבל לדעתי זה הצטבר כל השנה, החוסר הבנה למה הכל כל כך מלחיץ ומפחיד וגורלי. היה צריך להכניס אותם לפרופורציות ולמודעות לחברה, ולכוחות הפועלים בה(תעמולה, תקשורת, שקרים, אידיאולגיות קיצוניות, שחיתות וכן הלאה). כואב לי על הילדים האלה שראו את מערכת הבחירות הכי שפלה ומלוכלכת. זו הדוגמה הרעה של המבוגרים. אז מה הם יחשבו על דמוקרטיה?

  6. מה הם לומדים שם על דמןקרטיה באוניברסיטאות? אחת מהדמוקרטיות הגדולה בעולם! אלה שהשתלטו על המושגים: נאורות, ליברליות, סובלנים כלפי האחר, הפטרונים על זכויות האדם.

    למען האמת איפיון מדאיג מאד של כל השמאל בעולם היכול להעיד אולי על הקשר האמיץ בין כל השמאלנים בעולם (ושם כנראה גם כוחו) מה שלא נכון לגבי הימין שהוא בתוכו מתנגד אחד לשני.

  7. מעניין אם בקורס 'עקרונות הדמוקרטיה' דחו את הבחינה, או שביטלו אותו לגמרי.

  8. עוצמת השמחה לאיד של הימין הישראלי משתווה רק לגועל של טראמפ

    1. או לשחיתות של הילארי.
      קשה לך? תתבגר ותתגבר!

  9. זה הרבה יותר חמור שטראמפ מראש הודיע שאם יפסיד הוא לא יקבל את תוצאות הבחירות !!!!

  10. נחמד לראות מגיבים שבחיים לא היו מצליחים להתקבל לאחת מהאוניברסיטאות האלה מבקרים אותן על דברים שהם לא באמת מבינים. הימין הישראלי במלוא תפארתו, בור וגאה בזה.

  11. ואלו הם מנהיגי העתיד שיצטרכו להתמודד עם איסלם קיצוני המתפשט במערב, עם מופרעי צפון קוריאה, עם סין בעלת השאיפות לשליטה באינטרסים של המערב באיזור שלה וכו'. חבורת ליצנים מסוכנת שעלולה להביא את הציביליזציה במערב לעברי פי פחת.