כך הופכת יהדות ארה"ב לבלתי-רלוונטית

בכל עולם המערבי היהודים פונים ימינה ומצביעים למפלגות הימין השמרניות. יוצאי הדופן הם דווקא יהודי ארה"ב.

בכל העולם המערבי היהודים שוברים ימינה ומצביעים בשיעורים גדלים והולכים למפלגות הימין השמרניות • יוצאי הדופן הם דווקא יהודי ארצות-הברית שמעדיפים לעסוק בהפלות, בזכויות הומואים ובביקורת על ישראל • קווים לדמותה של יהדות הולכת ונכחדת

יהדות ארה"ב וזכויות להט"ב
לא שוכחים את החיים עצמם. צילום: Richie Diesterheft CC BY SA 2.0

גזור לעצמך תווית עם השם שלך, קח כוס נייר עם מים דלוחים בידך, ואתה כבר יכול לשבת כאחד האדם בקרב קהל של אלף בני אדם מיהדות השמאל הממסדית, ולפניך יתייצב פאנל בכיכובם של פיטר ביינארט או ג'פרי גולדברג או מישהו דומה. ההרצאה תהיה קרוב לוודאי צדקנית, הקהל משועמם, והנושא הבלתי נמנע: הפער ההולך וגדל בין יהודי אמריקה לישראל.

תוכל לפהק בהאזנה להתייחסויות הרגילות ל"התנחלויות", ל"אופייה הדמוקרטי" ול"פתרון המדינה האחת". וכשתתעורר, באחת יתקיים אירוע התרמה לטובת ג'יי-סטריט וינסו למכור לך אהבה קשוחה לטובת המדינה היהודית מטעם BDS. ואז תוכל תצא אל הרחוב כדי לנשום קצת.

הפער איננו בין יהודי ישראל ליהדות אמריקה; הוא בין יהודי אמריקה לשאר העולם. כנופיית ג'יי-סטריט מוכרת את המיתוס שישראל הופכת למבודדת. שהישראלים נסוגו אל דאגותיהם הפנימיות בזמן שאין להם כבר הרבה מהמשותף עם ההשקפות המתקדמות של שאר העולם, אלא שזאת לא ישראל שהופכת למבודדת.

בחירתו מחדש של נתניהו מראה שישראל דווקא מתואמת היטב עם דאגותיהם של יהודי התפוצות. סקר מראה, ששני שלישים מיהודי בריטניה היו מצביעים עבור נתניהו. בבחירות שנערכו בבריטניה, מראים הסקרים שכ-70% מהיהודים מצביעים לשמרנים. רק 22% מהיהודים תמכו בלייבור. העובדה שאד מיליבנד הוא ממוצא יהודי לא עזרה במאומה, משום שנתפס כאנטי-ישראלי. אפילו מי שהיה מנהל "ידידי ישראל במפלגת הלייבור" הכריז כי יצביע לטובת קמרון.

יהודי אמריקה הליברלים: זן הולך ונעלם

הפער המדובר כל-כך נמצא רק בין ישראל ליהודי אמריקה. יהודי בריטניה וישראל ניצבים יחד במערכה. היהודים הליברלים באמריקה הם שנשארים מחוץ לתמונה. וצריך להוסיף, שהיהודים בישראל ובבריטניה לא נמצאים לבדם. בבחירות שנערכו בקנדה ב-2011, המפלגה השמרנית של ראש הממשלה הרפר קיבלה 52% מקולות היהודים. היהודים פיגרו ב-3% בלבד אחרי הקול הפרוטסטנטי. מומחים הצביעו על שני גורמים שדחפו את היהודים לתמוך בשמרנים: הראשון, תמיכתו של ראש הממשלה הרפר בישראל; השני, הדאגה הגוברת בקרב יהודי קנדה מהאיסלאם.

אם כך, היהודים בישראל, בבריטניה ובקנדה ניצבים במערכה כתף אל כתף. יהודי אמריקה הם אלו שנשארים מבודדים.

בבחירות האחרונות באוסטרליה דווח על הסכמה כמעט מלאה בקרב מנהיגי הקהילה היהודית על תמיכה במפלגה הליברלית שנחשבת לשמרנית יותר על פני מפלגת הלייבור. ואכן רוב המחוזות המזוהים כיהודיים בסידני הניבו ניצחון למועמדים מהמפלגה הליברלית. אם כך, אפשר להוסיף שהיהודים מישראל, בריטניה, קנדה ואוסטרליה עומדים יחד… וכל זאת בזמן שיהודים שמאליים באמריקה מקשיבים לפאנלים שמאלנים נוטפי ארס המהמהמים בבוז על כך שישראל הופכת למבודדת.

יהודי צרפת גם הם מצביעים לימין. סרקוזי זכה בזמנו לתמיכה גדולה בהרבה מקרב היהודים בהשוואה לתמיכה שקיבל בכלל האוכלוסיה. אפילו מארין לה-פן הגדילה את מספר קולות היהודים שלה. אז יש לך את היהודים מישראל, בריטניה, קנדה, אוסטרליה וצרפת שניצבים יחד במערכה. אלו הם היהודים הליברלים באמריקה שמבודדים ולא צועדים כתף אל כתף עם שאר היהודים בעולם.

יהודים שמאלנים מתיזים: הישראלים לא מתואמים עם סדר היום הפוליטי שלהם; היהודים, לפחות אלה שהם מכירים, זזים הרחק שמאלה. וחובה על ישראל להיכנע עוד יותר לדרישות הטרוריסטים כדי להכיל אותם. אלא שיהודי אמריקה אינם העולם היהודי כולו. הם סוג של סטיית תקן. הם הפכו לבועה שמאלנית בקהילה עולמית שפונה ימינה. הפוליטיקה שלהם אינה תוצר של מחויבות, אלא של היעדר מחויבות. הם פונים שמאלה בגלל האפאתיה שלהם ואובדן הזהות היהודית. במבט כלל עולמי אלו הם היהודים הליברלים באמריקה שלא נמצאים בסינכרוניזציה עם העם היהודי.

בניגוד לתזוזת יהודי העולם ימינה, יהודי ארה"ב פנו שמאלה. גלאון בכנס של ג'יי סטריט, 2012. צילום: jstreetdotorg CC BY-NC-SA 2.0
jstreetdotorg CC BY-NC-SA 2.0 :בניגוד לתזוזת יהודי העולם ימינה, יהודי ארה"ב פנו שמאלה. גלאון בכנס של ג'יי סטריט, 2012. צילום

מאבק באנטישמיות? הפלות והומואים יותר מעניין

כשמפלגות השמאל בבריטניה, קנדה ואוסטרליה החלו לפתח עמדות נגד ישראל, הבוחרים היהודים נטשו אותן. זה רק בארצות הברית שיהודים ליברלים נצמדים בצורה פאתטית לגופה המחוררת של המפלגה הדמוקרטית. הם ממשיכים לדבוק בה למרות ג'ימי קרטר, שעשה הכל מלבד לקשור למצחו בנדנה של החמאס, ולמרות אובמה. הם ממשיכים להצביע לדמוקרטים אפילו כאשר גזען אנטישמי אלים מסוגו של אל שרפטון קיבל את הבמה כדי לנאום בוועידת הדמוקרטים והפך לאיש מפתח בין בעלי בריתו של אובמה.

אכן, פחות מיהודי אמריקה הצביעו לאובמה במערכת הבחירות השניה שלו, אבל למען האמת כל קול לטובתו היה קול אחד יותר מדי.

יהודי אמריקה הצטיינו בעבר בביטחון העצמי שלהם; במקום זה הם נראים היום חלשים ומפוחדים. ארגונים יהודים אמריקנים נטלו בעבר את ההנהגה במאבק נגד האנטישמיות. היום אלו ארגונים בבריטניה, ישראל וצרפת שעושים את העבודה שההתארגנויות היהודיות האמריקניות לא מוכנות לעשות. שום ארגון יהודי ממסדי אינו מסוגל להתייצב נגד אובמה אפילו כאשר הוא מעניק חותמת כשרות לפצצה האיראנית.

הממסד היהודי מעסיק את עצמו הרבה יותר בלשמר את אחיזתו בקרב נכדיהם שנסחפים שמאלה, מאשר בפעולה משמעותית נגד האנטישמיות של השמאל הרדיקלי. ובינתיים, כל קבוצה אנטישמית נוסח BDS יכולה לבחור לעצמה איזו דמות יהודית סמלית שתעניק מרחץ טיהור יהודי לשנאה שלה. הממסד הניע את עצמו כדי להכיל "דור חדש" וגוסס של יהודים צעירים שנוטים חזק שמאלה ולא אכפת להם מישראל.

אלו אינם יהודי העתיד באמריקה. היהודים שלא אכפת להם מישראל גם לא אכפת להם אם הם יישארו יהודים. יתכן שהם עתיד השמאל, אבל הם לא עתיד העם היהודי. יושבת ראש הוועד הלאומי של הדמוקרטים, דבי וסרמן שולץ, יללה שיהודים צריכים להצביע לדמוקרטים בגלל נושא ההפלות. לאחרונה טענה שהיהודים תומכים באופן גורף בזכויות ההומואים. שולץ עומדת על דעתה ש"ערכי הדמוקרטים מוטמעים ביהדות שלנו". אבל מה יקרה כשיהודי אמריקה לא יקבלו עוד את הגרסה שלה ליהדות, זו שמציבה בראש סדר העדיפויות הפלות לפני ישראל?

שלושה רבעים מהילדים היהודים בעיר ניו יורק הם חרדים. סקר של מכללת סיאנה הראה שהקול היהודי התחלק פחות או יותר שווה בשווה בין אובמה לרומני ערב הבחירות האחרונות. הביצועים הגרועים ביותר של אובמה היו בשכונות חרדיות. שם זכה רומני בכ- 90% מהקולות. תוצאות דומות נרשמו גם בבחירות לנשיאות ב-2008. היהודים החרדים הם מיעוט בתוך מיעוט. אבל הם מיעוט שצומח מהר משום שהם אינם חולקים עם הדמוקרטים את הערכים של זכויות ההומואים וההפלות החופשיות.

היהודים האמריקנים הליברלים הם זן נכחד שנמצא בסיכון. הילדים והנכדים שלהם נמוגים במהירות לעמודת חסרי הזיקה. אמנם השמאל הצליח להשתלט על רוב הממסד הארגוני של היהודים, אבל בתוך כעשור הוא יאבד את הבסיס הניו יורקי שלו. הפעילים שלהם יהיו חייבים לבצע נסיגה, וכל הסדנאות והפאנלים יפלטו מהקהילות היהודיות שלא יהיה להם ייצוג בתוכם; זה לא אומר שהם לא ימשיכו לקשקש על כמה שישראל מנותקת, אפילו כאשר הם עצמם מאבדים קשר עם מציאות דמוגרפית משתנה שבה יהדות אמריקה החדשה כן יהיה אכפת לה מישראל, ולא דווקא מנישואי הומואים.

תמונה אובמה חנוכה
נס גדול לא יהיה שם. הולך ופוחת הדור

יהודי העולם וישראל זזו ימינה

בכך שהצביעו במגמה שמרנית, היהודים בישראל פועלים בצורה דומה ליהודי בריטניה, צרפת, קנדה ואוסטרליה. כל אלה מעדיפים ערכי קהילה על פני אידיאולוגיה. יהודי אמריקה הליברלים הופכים במהירות רבה לאחרונים מסוגם. ישראל כלל אינה צריכה להסתגל אליהם. הבחירה בידם: בין להצטרף לאחיהם ואחיותיהם היהודים לבין קריסה אידיאולוגית שמאלית שתהרוס אותם, כזו שאינה יכולה להעניק להם עתיד כלשהו במובן הלאומי, האתני או הדתי.

יהודי העולם עשו את הבחירה שלהם. זה תלוי עכשיו ביהודי אמריקה, אם ירצו להציל את עתידם. BDS, בתי הלל הפתוחים לכל וג'יי-סטריט הם לא עתיד העם היהודי. אלו חרחורי הגסיסה של אידיאולוגיה שאיבדה את תוקפה, שמנסה לארגן את כוחותיה האחרונים לעמידה נואשת נגד המדינה היהודית והעם היהודי.

האידיאולוגיה הזאת הפסידה כפי שתמיד תפסיד. הקומוניסטים היהודים הממורמרים שפיקחו על הגליית רבנים והרס בתי כנסת עוד הספיקו לראות את בניהם רוקדים בחדווה בשמחת תורה במוסקבה ויוצאים לפעולות מחאה כדי שירשו להם לצאת מברית המועצות ולעלות לישראל. אותם יהודים אמריקנים שדבקים בשמאל עוד עשויים לחיות מספיק כדי לראות את ההיסטוריה חוזרת.

___

דניאל גרינפילד הוא סופר ועיתונאי אמריקני, פובליציסט ועמית במרכז החירות של דייוויד הורוביץ. את המאמר המקורי באנגלית ניתן למצוא כאן. מאמרים נוספים שלו אפשר לקרוא בבלוג 'סולטן קניש' בעברית –http://danielgreenfieldhebrew.blogspot.com ובאנגלית – http://sultanknish.blogspot.com

המאמר המקורי פורסם במגזין 'פרונט פייג', אנו מודים למחבר על הרשות לתרגמו.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

14 תגובות למאמר

  1. יהדות צפון אמריקה מהווה כ-40% פלוס מהיהדות העולמית ולכן לטעון שהיא לא רלוונטית זה טיעון מופרך. אפשר לטעון שהיא הולכת לכיוון לא נכון/לא רצוי ולהסביר למה ואז זה היה מאמר רציני. יהדות ארה"ב היא גוי עצום ורב וכוח רב עצמה שיש לבוא איתו בדיון רציני. במקום זה הגדיל הכותב הלא מלומד וקרא להם "סטיית תקן" ובכך סתם את הגולל על כל דיון רציני בעניין התמורות שחלות ביהדות ארה"ב- טוב או רע?
    לסיכום כתבה גרועה, ומחבר בור.

    1. יש בארה"ב 10 מיליון איש ממוצא הונגרי –
      אנשים שסבא של סבא שלהם הגיע מהונגריה.
      הקשר בינם לבין הונגריה הוא אפסי (חלקם יודעים מילים ספורות בהונגרית ומכירים מאכל או שניים הונגרים).
      זה לא עושה אותם הונגרים – כמו שהילדים של יאיר לפיד אינם הונגרים.

      על אותו משקל יהודים בארה"ב – זה שלאנשים יש מוצא יהודי או סבא יהודי זה קוריוז זה לא זהות.
      אם 60% מתחתנים עם גויים.
      אם רק 20% קשורים קשר כלשהו לאיזושהי קהילה יהודית.
      אם רק 5% קשורים לקהילה אורתודוכסית.
      אז אין 6 מיליון יהודים בארה"ב. יש רק חצי מיליון שמרביתם חרדים ועוד חצי מיליון יורדים מישראל.

  2. זכויות להט"בים הם דבר מצויין וחשוב, בכל מדינה דמוקרטית מתוקנת.
    אין שום מקום לערבוב ענינים פוליטים מדיניים יחד עם חייהם הפרטיים של אזרחים כמוני וכמוך.

    אני יודע שזה קשה לך, מר גריפילד לקבל את העובדה שיש גם הומואים ימניים, ליברלים וציונים , אבל אתה בחור פיקח ואני בטוח שיגיע היום בו תתפכח ותתנצל.

    1. לאבי-
      טענת הכותב היא, שיהדות ארה"ב משתיתה את כל זהותה על תמיכה בהומו', למשל, או בהפלות, במקום להגדיר עצמה על בסיס היהדות על מרכיביה הדתיים/אתניים/תרבותיים.
      כלומר, זהותה כקבוצה מתבססת על מאפיינים שאינם מייחדים אותה מהציבור הכללי, ואינם קשורים במישרין ל"איפיונה" ההתחלתי של אותה קבוצה.

    2. אבי גבאי צודק בכל מילה.
      נמאס מההומופוביה והשמרנות הדתית המוגזמת של כותבי "מידה".
      אתם מנסים ליצור קשר סיבתי בין התנגדות לישראל לבין תמיכה ברעיונות ליברליים כגון זכויות להט"ב והפלות רחמנא ליצלן.

  3. דבר אחד צריך תמיד לזכור :
    השמאלנים לא מתרבים . קחו כל משפחה ( לרוב אשכנזית) שהחיידק השמאלני נגע בה – לא מתרבים .
    ילדים בברלין , הבן עם החבר שלו , הבת עם ראש מגולח ובגדים מהשוק – מתלבטת מה לעשות בערב – להאכיל את חתולי השכונה או את האריתראים בשכונת התקווה .
    .
    מדינת ישראל לא צריכה את יהודי אמריקה לשום דבר פרט למחסן יהודים . אין ולא תהיה להם השפעה על דבר מחיינו .
    בקשר לרפורמים (לא הוזכרו בכתבה) זאת איננה יהדות אלא וריאציה של נצרות – על מדינת ישראל להצהיר בראש חוצות כי איננה מכירה כלל בזרם הזה .

  4. לדאבוני הסיבה שיהודי ארה"ב מפנים עורף למדינת ישראל וליהדות, היא משום שהם רוצים להיות יותר אמריקאים מהאמריקאים (שהם עצמם לא יותר מצבר של 300+ מליון מהגרים וצאצאי מהגרים). בדיוק כמו שיהודי גרמניה חשבו שאם יתערו בסביבתם הגרמנית הגויית (על אף האנטישמיות הטבועה בגרמנים) מצבם ישתפר, ע"ע "גרמני בן דת משה".
    אלא שכפי שיהודי גרמניה גילו לאחר שנים שהאנטישמיות הטבועה בגרמנים היתה רק תחת הסוואה וברגע הראשון שהתאפשר האנטישמיות הפכה להיות גלויה ורצויה, כך יהודי ארה"ב, שמנסים כבר שנים רבות להתעלם מהאנטישמיות המשתוללת בארה"ב (תוכלו לחפש ביוטיוב דרשות של מטיפים נאו-נאצים במינסוטה ובויסקונסין), ייאלצו לספוג את ההתגלות מחדש של האנטישמיות של האמריקאים.
    יהודי גרמניה לא למדו מיהודי ספרד, ויהודי ארה"ב לא למדו מיהודי גרמניה ויהודי ספרד.
    כדאי לצפות בסרט 'הסכם ג'נטלמני' משנת 1947 הממחיש את האנטישמיות בארה"ב, וזה היה רק שנתיים לאחר סיום השואה, כשבארה"ב כבר פורסם כל מה שהיה אפשר לפרסם על השואה.
    יהודי ארה"ב משלים את עצמם שאם יתלו בגאון את 'הפסים והכוכבים', וידברו רבות בשבחי אבות האומה (שכחו שיש להם 3 אבות לאומה שלהם עצמם, ואילו אבות האומה האמריקאית רימו גנבו שדדו אנסו ורצחו את תושבי יבשת אמריקה הצפונית – האינדיאנים), ויחגגו את חג ההודיה בראש חוצות, ויישבעו אמונים לדגל ולרפובליקה, וישירו "הדגל זרוע הכוכבים", אזי הגויים יראו בהם אזרחים שוים.
    יהודי ארה"ב גם מעדיפים לשכוח / לא לדעת את מה שעשו האמריקאים למהגרים יפנים ולצאצאיהם (אפילו דור שלישי) לאחר ההתקפה על פרל-הארבור. יהודי ארה"ב חושבים 'לי זה לא יקרה'.
    יהודי ארה"ב חושבים שהאנטישמים לא יפגעו בהם. חלק מהגויים הם אוונגליסטים שבכתביהם מפורש שהיהודים צריכים כולם להיות בארץ הקודש, ואז יקום לתחיה יהודי מסוים, ולאחרי קימה זו כל היהודים יתנצרו. ספרו זאת ליהודי ארה"ב, אלו האוהדים את הארגונים הנ"ל, והם יקללו אתכם עד יומם האחרון, גם אם יום אחרון זה יהיה באחריות ובטיפול ישיר של אוונגליסטים.

  5. 90% מיהודי הגולה עושים שם רע לאחרים. הבעייה היא שבמידה רבה 'יהדות אמריקה' היא למעשה 'יהדות התפוצות'

  6. לא הבנתי מדוע מה שעומד נגד השמאל היהודי באמריקה זה שהם בחרו באידאלוגיה ולא בקהילה. יותר פשוט לומר שהם בחרו באידאולוגיה לא נכונה. לא?
    מלבד זאת, לא הבנתי מדוע מדובר בקהילה מתפוררת? מדובר על התבוללות? מדובר על אדישות לערכי הזהות היהודית? לא הבנתי על מה הנקודה הזו עומדת.

  7. יהדות ארצות הברית עוברת בשנים האחרונות הכחדה שבאה לידי ביטוי בהתבוללות אצל רוב האוכלוסיה הלא דתית (אורתודוכסית) וזוהי בעצם שירת הברבור.

  8. יהדות ארה"ב אינה אוהבת את יהודי שאר העולם. וזה המצב כבר יותר מ-150 שנה.
    יהודי ארה"ב לא אהבו את יהודי מזרח אירופה כאשר אלו הגיעו בהמוניהם מאמצע המאה ה-19 עד תחילת המאה ה-20
    יהודי ארה"ב לא עשו מאומה כדי למנוע את החזרתה של האוניה "סנט לואיס" בשנת 1939 לגרמניה – אל מותם
    יהודי ארה"ב (בעיקר הממסד שלהם) נלחם מלחמת חורמה ביהודים שניסו לפרסם את דבר השואה במלחמת העולם השניה. הם טענו שהם סומכים על הנשיא האמריקאי שלא טרח אפילו להפציץ את מסילת הברזל לאושוויץ
    כאשר הוקמה מדינת ישראל ונלחמה על חייה , ארה"ב הטילה אמברגו נשק על ישראל – אמברגו שנמשך עד שנת 1968. יהודי ארה"ב לא טרחו אפילו למחות
    כאשר ארה"ב אילצה את ישראל לסגת מסיני בשנת 1957 לא נשמע קולם של יהודי ארה"ב
    בשנת 1967 התבקשה ארה"ב לקיים את התחייבותה לפתוח את מיצרי טיראן שנחסמו ע"י מצרים. משרד החוץ האמריקאי טען כי אינו מצליח למצוא את כתב ההתחייבות. ויהודי ארה"ב – שתקו כרגיל
    בשנות ה-70 נלחמו כל יהודי העולם כדי ששערי ברית המועצות יפתחו ליהודים. בארה"ב פעל רבות הסנטור ג'קסון. והיהודים ? הם כרגיל נלחמו בג'קסון ובתיקון ג'קסון המפורסם
    וכן הלאה וכן הלאה. יהודי ארה"ב מנותקים לא רק מישראל אלא משאר יהודי העולם. וזו ממש לא ידיעה חדשה

  9. למה אתם מציגים תמיכה בהפלות ולהט"בים באור שלילי? אתם בכוונה עושים את זה כדי ליצור קשר בין שנאת ישראל לתמיכה בהפלות וזכויות להט"בים, כאילו ערכים ליברליים הם דברים שליליים. אין קשר סיבתי בין הדברים, יש גם המון תומכי ישראל שתומכים בהפלות ובזכויות להט"בים. פאמלה גלר למשל.
    אתם משתמשים בדמגוגיה פסולה כדי ליצור ניגוד בין תמיכה בישראל לתמיכה בערכים ליברליים. גועל נפש, המגזין הזה מידרדר.

    1. אתר מידה אינו מציג אתכם באור שלילי, אלא מעביר עליכם ביקורת. ויש קשר סיבתי בין הדברים; ישראל היא מדינה יהודית ולפי הדת היהודית משכב זכר הוא חטא ללא עוררין. ככל שיהודי מזדהה עם המורשת שלו(דת ולאום), כך הוא נוטה יותר ימינה.
      נמאס כבר מהתבכיינות על אפליה ושנאה כלפיכם, משכב זכר זה אקט לא נורמלי מאז ומתמיד. אינכם יכולים לשנות סדרי עולם, על אף *שטיפת המוח שהמדיה השמאלנית עושה למענכם! אם הייתם עושים זאת בשקט, אז אף אחד לא היה מתערב, שהרי זה חטא בין האדם למקום. אך כאשר אתם דורשים בשיא חוצפתכם שאכיר במערכת יחסים שלכם כנישואים לכל דבר, ב"משפחות" חד הוריות כתא משפחתי לגיטימי תחת הטיעונים העלובים שלכם; יש משפחות שמתעללות בילדים שלהם, זה נוראי, אך אין זה עדיין מרושע למנוע מילד מלכתחילה לחיות ללא אם/אב. גם לך יכול להיוולד ילד הומו, באותו מידה יכול להיוולד פסיכופט, להבדיל אלפי הבדלות. והחביב עליכם מכל; זה גנטי, אף אחד לא רוצה להיוולד הומו, ויש אנשים שנולדים עם סכיזופרניה, שוב להבדיל אלפי הבדלות. בני אדם מושפעים מגנים ומהסביבה, על כן קשה להאמין שקיים בן אדם שהוא לחלוטין הומו , ועם זאת אני מתארת לעצמי שזהו קושי נוראי להתנגד ליצר מין, ורק מעטים מסוגלים לכך. לכן, כפי שציינתי לעיל, אין לי בעיה עם הומואים שחיים בשקט ובצנעה ולא הופכים את המיניות שלהם לתמצית הווייתם. אם אתה מעדיף בכל זאת את השמאלנים, להזכירך אותם צבועים שמרעיפים אליך אהבה וחמלה, מתחנפים לא פחות ואף יותר למוסלמים שתולים הומואים באור יום.
      *לעניות דעתי, דווקא הפרסום המוגזם לטובתכם בשמאל, הוא זה שמחזק את הטינה והסלידה כלפיכם.

  10. כמו בישראל, ביהדות העולם יש מיעוט (גדול יחסית )של שמאל, אבל הרוב ימני-שמרני – גם באמריקה

    אותו שמאל תמיד מורכב מאלו שעויינים את היהדות וישראל כיוון שקיומם היא אבן נגף בדרך להיות שלמים עם עצמם – להיות חלק מאירופה/ארה"ב מבלי "המפריד היהודי"

    זוהו אותו מיעוט תלוש, בדר"כ חסר ילדים הנוהג באכול ושתה כי מחר תמות, הערכים, הדעות והרצונות שלו כולם תלויים "במה יגיד האירופאי" –

    אם מחר יגיד האירופאי שליהודים מספיקה יד אחת, הם ירדפו אחרינו עם מסור.. ביד אחת!