לא יעזרו ההכחשות: כך מממנת הקרן החדשה את ההפגנות להפלת נתניהו

הבלוף של הקרן לישראל חדשה נחשף: ארגונים הנתמכים על ידי הקרן מקצים משאבים לקידום ופרסום ההפגנות: "מחליפים אופוזיציה לוחמת"

שותפים לדרך: השמאל מאחד כוחות בהפגנות, וגם הקרן בפנים | פלאש90

הקרן לישראל חדשה תומכת, מקדמת ובעקיפין גם מממנת את הפגנות השמאל. ארגונים הנתמכים במאות אלפי שקלים בשנה על ידי הקרן רותמים משאבים אנושיים וכספיים על מנת להרחיב ככל הניתן את מספר האנשים שישתתפו מדי מוצ"ש בהפגנות.

עובדה פשוטה זו, הנסמכת על פרסומים של הקרן וארגוניה ושיתוארו בהמשך, מוכחשת בשבועות האחרונים באופן נמרץ על ידי בכירי הקרן החדשה והתקשורת המרכזית. לפני כשבועיים למשל, בעקבות האשמותיו של נתניהו כי הקרן עומדת מאחורי ההפגנות ברוטשילד, פרסמה הקרן פוסט הכחשה חריף: "ראש הממשלה יודע שהוא משקר. הוא משקר כשהוא אומר שאנחנו מממנים את ההפגנות ברוטשילד", טענו בקרן החדשה. בפוסט נוסף דרשו בקרן מנתניהו "להוכיח האשמותיו או להתנצל על דבריו". בשבוע שעבר התגייסו גם בערוץ עשר לטובת "טיהור" שמה של הקרן, כשהעיתונאי איתי רום כינה את הטענה של ראש הממשלה "תלושה מן האוויר", וכי היא מהווה חלק מתופעה של הטחת "שקרים על הקרן" מצד הימין. בקרן מיהרו לשתף את ה"אייטם (ה)מדויק" בדף הפייסבוק של הארגון.

בקרן ממשיכים גם השבוע במאמצים להתנער ממעורבותם בהפגנות הפוטש. לפני יומיים פרסמה הקרן סרטון "סאטירי" שבו נטען כי נתניהו "מעליב את הציבור הישראלי" בהאשמות אלו. הסרטון מתבסס על הפנייה של ראש הממשלה לעם האיראני ותמיכתו במרד האזרחי נגד משטר האייתולות. לאורך כל הסרטון משווים בקרן בין השלטון הרצחני באיראן, שבשנה החולפת הוציא להורג לפחות 508 מאזרחיו, לבין ממשלת ישראל הדמוקרטית. בסוף הסרטון מצהירים בקרן במפורש כי הם חותרים להפיל את שלטון הימין: "כשהמשטר הזה סוף סוף ייפול, ויום אחד זה יקרה", מייחלים בקרן, "כל חלקי העם יחזרו להיות חברים טובים".


שיטת הפעולה של הקרן

המאמץ הכביר של הקרן לשכנע את הציבור כי היא אינה עומדת מאחורי ההפגנות ברוטשילד, כמו גם הטון המזלזל והיהיר כלפי מי שמבקש לאתגר טענה זו מתנגשים חזיתית עם העובדות. פרסומים ברשתות החברתיות ובאתרים הרשמיים מלמדים כי בניגוד להכחשות הקרן, ארגוניה משמשים שופר והם חלק אינטגרלי מארגון "ההפגנות נגד השחיתות".

לפני כשלוש שנים, ערב הבחירות האחרונות לכנסת, חשפה נשיאת הקרן טליה ששון את דפוס הפעולה של הארגון. לדברי ששון, הקרן החדשה "היא הגוף הנאבק למען שינוי המדיניות החברתית והדמוקרטית, ולעיתים נדמה שהיא וארגוניה הנתמכים מחליפים בפרקטיקה אופוזיציה לוחמת". כלומר, ששון הודתה בכך שהגוף בראשו היא עומדת רותם את העמותות הרבות שהוא מממן על מנת להחליף את שלטון הימין בישראל בשלטון שמאל.

איך עושה זאת הקרן? איך היא הפכה לאופוזיציה פעילה? התשובה: כסף. הקרן איננה ארגון ישראלי, אלא ארגון אמריקני מממן ומפעיל. במובן זה הקרן יכולה להכחיש כל פעילות בישראל – הרי לא היא פועלת, אלא הארגונים שהיא מפעילה באמצעות העברת תרומות. כך שההכחשה של המעורבות בהפגנות ריקה מתוכן. כשמדברים על מעורבותה של הקרן האמריקנית בפעילות בישראל, השאלה היא תמיד אחת: האם ארגוני הקרן, אלו שמקבלים ממנה כספים, פועלים בסוגיה מסויימת – ולא האם הקרן עצמה מעורבת ישירות.

נבהיר את הנקודה: הקרן לא מגינה באופן ישיר על מחבלים או על בני משפחותיהם. היא פשוט מעבירה כספים, במישרין או בעקיפין, ל'מוקד להגנת הפרט', העושה עבורה את העבודה. הקרן לא מגינה על טרוריסטים מאום אל פאחם שרצחו שוטרים בהר הבית. היא "רק" תורמת מאות אלפי שקלים בשנה לארגון עדאלה – שמעניק רוח גבית לטרור רצחני. ויש דוגמאות רבות נוספות.

אותו הדפוס נכון גם לגבי ההפגנות ברוטשילד: הקרן אולי לא תורמת כסף באופן ישיר לאלדד יניב או למני נפתלי (בחודשים הקרובים נקבל גם על כך תשובה), אבל השאלה היא האם היא תורמת לארגונים שפועלים במרץ לקידום והצלחת ההפגנות.

תומכי בל"ד משבחים את יועז הנדל

כשבוחנים את העובדות התשובה לשאלה האם הקרן מסייעת להפגנות השמאל היא ברורה: כן. בוויכוח הזה ראש הממשלה צודק. הקרן בהחלט מממנת ארגונים פעילים מאוד בהפגנות.

בדף הפייסבוק של אתר השמאל הקיצוני 'שיחה מקומית' נכתב למשל: "גם הערב יגיעו המפגינים לרוטשילד, להפגין נגד שחיתות נתניהו, ונגד גרירת הרגליים של היועץ המשפטי לממשלה. תקראו על האנרגיות, ובואו". יש כאן קריאה ברורה לפעולה. לא רק הזדהות אידיאולוגית, אלא כניסה לזירה ומעורבות בארגון ההפגנה.

גם הערב יגיעו המפגינים לרוטשילד, להפגין נגד שחיתות נתניהו, ונגד גרירת הרגליים של היועץ המשפטי לממשלה. תקראו על האנרגיות, ובואו http://bit.ly/2CoJAsL

Posted by ‎שיחה מקומית‎ on Saturday, December 16, 2017

בשנים 2016-2011 תרמה הקרן החדשה קרוב ל-930 אלף שקל לעמותה המפעילה את ‘שיחה מקומית'. לאחרונה העניקו מנכ"ל הקרן מיקי גיצין ואישים נוספים פרס ל'שיחה מקומית', המעניק במה לכותבים קיצונים במיוחד. אגב, שלא במפתיע שיבחו לאחרונה ב'שיחה מקומית' את "הפגנת הימין" שארגן יועז הנדל "נגד השחיתות" בירושלים.

נגד "השחיתות", בעד עהאד תמימי

ארגון שמאל קיצוני נוסף הקורא לציבור הרחב להצטרף להפגנות הוא "זזים", המתקיים כמעט כולו על כספי הקרן החדשה. הארגון מתפאר בפני תומכיו על השתתפות פעיליו בהפגנות ברחבי הארץ: "בירושלים, בתל-אביב, בחיפה ובכל רחבי הארץ – פעילות ופעילי זזים צעדו יחד נגד השחיתות ולמען עתיד טוב יותר לכולנו", נכתב בפוסט של הארגון, אליו צורף סרטון בו מופיעים פעילי התנועה בהפגנות השונות. במוצ"ש לפני שבועיים אף התגאו ב'זזים' בכך שמפגינים בירושלים נשאו שלטים של הארגון.

ב'זזים', ארגון שקורא לשחרורה של עהאד תמימי (הפלסטינית שהכתה חיילי צה"ל ושמשפחתה מעורבת בטרור), מבקשים לצבוע את ההפגנות "נגד השחיתות" בגוני שמאל עזים: "אנחנו גאים על האפשרות לצרף למחאה את הקול הייחודי של פעילות ופעילי זזים – נגד השחיתות, נגד הכיבוש ולמען צדק חברתי". הארגון לא מסתפק בקידום ההפגנות ברוטשילד, אלא פועל להפיל את שלטון הימין גם באמצעות לחץ על פוליטיקאים. לפני כחודשיים יצאו למשל בארגון בקמפיין שמטרתו להפעיל לחץ על כחלון, לפיד וגבאי להפיל את הממשלה.

פעילות זו של 'זזים' מצטרפת, כפי שדיווחנו ב'מידה', ללחץ השיטתי שהארגון מפעיל להגשת כתב אישום נגד נתניהו, בין היתר באמצעות פרסום שלטי חוצות נגד היועמ"ש והשתתפות פעילה בהפגנות ליד ביתו של מנדלבליט בפתח תקווה.

ארגון 'זזים' קם ב-2015 ופעל על בסיס תרומה יחידה של הקרן החדשה בסך כ-600 אלף שקל. ב-2016 קיבל הארגון את רוב תקציבו מהקרן בסכום של כ-410 אלף שקל.

קואליציית ארגוני הקרן הנרתמים למען הפגנות הפוטש כוללת גם את 'אנו – עושים שינוי'. חלק נכבד מהאתר הרשמי של התנועה מוקדש לקידום הפגנות השמאל ברוטשילד ובמוקדים נוספים ברחבי הארץ. "העם נלחם בשחיתות", נכתב באתר 'אנו'. בארגון לא מסתפקים בקריאה כללית לצאת ולהפגין, אלא מספקים תשתית ידע ארגונית להרחבת מעגל המשתתפים בהפגנות. באתר הארגון מופיעה למשל "מפת הפגנות" המציגה את מיקומי ההפגנות ברחבי הארץ. בארגון מציעים גם להירשם לאתר התנועה על מנת לקבל עדכונים למייל על ההפגנות השבועיות. שירות דומה ניתן גם לעוקבי דף הפייסבוק של התנועה. ניכר כי הארגון משקיע בהצלחת ההפגנות משאבים רבים, לצד השקעתו בקמפיין למניעת גירוש המסתננים.

בשנת 2016 קיבלה 'אנו' מעל ל-105 אלף שקל מהקרן החדשה.

שותפים אידיאולוגיים

גם ארגון 'מולד', שהוקם ומומן בנדיבות רבה על-ידי הקרן בעבר, קורא לצאת להפגנות. בשנים 2016-2012 העבירה הקרן קרוב ל-8.5 מיליון שקל למולד. ב-2017 הוחלט על הפסקת שיתוף הפעולה בין הצדדים. גם התנועה לאיכות השלטון, שעלתה לאחרונה לכותרות בעקבות נאומו המביש של יו"ר התנועה אליעד שרגא במהלך ההפגנה ברוטשילד, נתמכה בעבר בסכומים גבוהים על ידי הקרן.

לרשימה זו יש להוסיף את 'דרכנו', שמפמפמת את ההפגנות, כולל באמצעות שליחת הודעות טקסט לאזרחים. 'דרכנו' נתמכת על ידי ארגון 'קול אחד' המקיים שיתופי פעולה עם הקרן. 'דרכנו' היא גלגול ישיר של 15V, ארגון שניסה להפיל את שלטון הימין בבחירות האחרונות, בין היתר בעזרת כספים מממשל אובמה. לפי אתר 'קול אחד' העולמי, הארגון מקיים שותפויות גם עם ארגונים מוסלמים בבריטניה, כמו גם האיחוד האירופי, קרן רוקפלר התומכת בארגוני שמאל ישראלים ו"חברי מפלגת הלייבור למען פלסטין".

הבלוף נחשף

מעבר למימון ארגונים הפעילים באופן ישיר בהפגנות, הקרן גם משקיעה מאמצים משל עצמה לקידומן. "מצדיעים להתעוררות האזרחית ולעשרות אלפי בני אדם שגדשו את שדרות רוטשילד בתל אביב, ובמקביל בחיפה, פ״ת נהריה וירושלים", הריעו בקרן ב-2 לדצמבר, והוסיפו: "די לשחיתות, די לניצול הכוח והמעמד לרעה!"

למרות התמיכה הנלהבת, בקרן כאמור מתאמצים לקדם את הנרטיב הבעייתי שלפיו הם וארגוניהם לא מעורבים בשום צורה ב"הפגנות הספונטניות". ב'זזים' ביקשו למשל להקדים תרופה למכה בדמות "הבהרה" כי הקרן או מי מארגוניה לא עומד מאחורי ההפגנות: "כמו בהפגנות בפתח תקווה, גם עכשיו ביבי ואנשיו מנסים לפגוע בלגיטימציה של ההפגנות עם השקרים הקבועים שלהם על כך ש'זזים' והקרן החדשה לישראל עומדים מאחורי ההפגנות", נכתב בדף הפייסבוק של 'זזים'. "אז אנחנו כאן כדי להבהיר שוב שאנחנו לא מארגנים את ההפגנות ואין לנו קשר למארגנים". נוסח דומה הופיע גם בדף הפייסבוק של 'אנו'.

במילים אחרות, הקרן וארגוניה מבקשים לרקוד על שתי החתונות: גם להשתמש במשאבי הארגונים על מנת לקדם ולדחוף "בכל הכוח" את ההפגנות, וגם להצטייר כגורם לא מעורב, שבסך הכל צופה מהצד במחאה "ספונטנית", ו"עממית" ה"צומחת מן העם". אך מדובר בטענה מיתממת המזלזלת באינטליגנציה של תומכי ההפגנות ומתנגדיהם כאחד. הצלחה או כישלון של הפגנה נמדדים לפי פרמטר אחד בלבד: מספר האנשים שמגיעים אליה. לכן, כל אדם או גוף המקדישים זמנם / כספם לטובת גיוס אנשים להפגנה, קרי להצלחתה, יכול להיחשב כ"מארגן" שלה. במקרה של ההפגנות ברוטשילד, העובדות לא מותירות מקום לספק: ארגוני הקרן השונים מקצים ממשאביהם האנושיים והכספיים על מנת לרתום ציבור רחב ככל הניתן לטובת ההפגנות.

בקרן לישראל חדשה בחרו שלא להגיב לכתבה.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

60 תגובות למאמר

    1. העובדה היא שארגוני הקרן משתתפים מדרבנים ומפרסמים הפגנות. מממנים שלטים ומפגינים שהם "פעילים" כלומר עובדים בשכר של ארגוני הקרן

    2. בגוף המאמר. יש הרבה מהן – אם רק תטרח לקרוא במקום לרוץ להגיב.

    3. לדורון –
      לקרוא את העובדות במאמר? חס וחלילה! מה זה, מאמר ב'הארץ' שצריך לקרוא אותו?

    4. מה אתה עושה פה בכלל? יש לך עיתון משלך "הארץ". שם תוכל ללחך את עכוזו של מיטיבך שוקן.

  1. הקרן להשמדה כפי שמכנה אותה יאיר נתניהו - במימון זר ופושע הגיב:

    להקיא לנוכח הקרן ועצם קיומה בינינו. טפו

  2. היכן ניתן למצוא ולראות רשימה של ראשי האירגונים והפעילים של הגופים העויינים הפועלים נגד יהודים בארץ ובעולם וסיווגם על פי פעילותם באיבה לעם ולמדינת ישראל.
    אם אין בנמצא מקור כזה ראוי וחשוב שגוף מתאים יפעל לערוך אותם לידיעת הציבור הרחב המעוניין לדעת ולהכיר אותם, להשמיץ אותם ולנדות אותם. כל אחד כפי יכולתו ואמצעיו.

    1. השמאל אינו אלא הסמאל מהתלמוד- סמאל = שמו של מלאך המוות הגיב:

      לא אויבי ישראל או הערבי מרמאללה

    2. קרן תקווה. קרן אמריקאית.שיושבת בניו יורק.

  3. זה פשוט נורא..אין מילים.
    ההגיון לא יכול להכיל מדוע באנשים האלה יש כוונות כה רעות כלפי עמם.

  4. מי הגוף האמריקאי שתומך בקרן החדשה כפי שמובא בכתבה?

  5. למה אין הפגנות נגד אסלת יד של המשטרה והפרקליטות בהקשר לשוק האפור.

    כבר כמה שנים שחבורת עבריינים שופכים את דמו של ראש ממשלה הכי טוב בהיסטוריה, ומתנכלים בשקרים גם לכל המשפחה שלו. המטרה שלהם ברורה, הכוונות שלהם ברורות. אבל הם טוענים עם גלגולי עיניים שהמטרה שלהם היא להלחם בשחיתות כביכול. אז הנה דוגמה קלאסית של שחיתות ועבריינות ענקית ביותר, ויש כתובת מדוייקת מי לא מטפל בזה, ובמקום שיצאו בהפגנות מסיביות נגד זה, נטפלים לאנשים הטובים שמצאו עליהם זבוב. נלחמים בזבוב ומפספסים את הפיל.

  6. או בקיצור: אין לנו שום קשר להפגנות, שאנחנו משלמים עליהן ומפרסמים אותן. שום קשר.
    מבוא ללוגיקה של הקרן החדשה.

  7. הקרן החדשה הקרן הישנה מבקש הסבר מה קרה עם הצוללות מה קרה עם בזק מה קרה עם מטווה הגז מישהו יכול להסביר ואפלו כתב מטעם תסביר בבקשה ולהגיד שביבי לא ידע על בזק טוב ביבי לא ידע על מטווה הגז טוב ביבי לא ידע על הצוללות אז מישהו שיסביר לי לכל הרוחות מה כן ידע ביבי איך זה שראש ממשלה לא יודע מה קורה מסביבו די בוחרי הליכוד הם גרופים אבל בסוף מתעוררים ורואים שהמלך ערום וחייבים חייבים מנהיג אחר שידע מה קורה מסביבו ולא רק יודע לנאום יפה ולדבר אנגלית בקול בריטון אלא מנהיג ישר עם משפחה רגילה

    1. אין שום בעייה משפטית עם מתווה הגז – הוא מייצג את עמדת ממשלת ישראל לגבי אופן חלוקת הכסף בין מגלי הגז לממשלה (באמצעות מיסים) ולאזרחים (באמצעות תעריפי גז גבוהים). עמדת הממשלה היא בעד מחיר גז גבוה והפקה מהירה של הגז. לשם כך היא מתכננת לסגור לחברת החשמל תחנות כוח מופעלות בפחם למרות שהפחם זול מהגז

      אין שום בעיה משפטית לגבי הצוללות – נתניהו וממשלתו החליטו שמשיקולים אסטרטגיים ראוי שלישראל תהינה שש צוללות, והם הזמינו שלוש צוללות חדשות שתחלפנה שלוש צוללות ישנות בעוד כעשור. אם לבכיר כלשהו בצהל בהווה או בעבר (למשל בוגי יעלון) דעה שונה לגבי מספר הצוללות הראוי – שיתכבד ויזכה בבחירות ואז דעתו תקבע. גם אם נציג המספנות בישראל מקבל עמלה על כל צוללת שנמכרת – עדין אין בזה שום דבר פלילי. החצופים האלו החליטו להדביק לנתניהו את זה שהגרמנים רוצים למכור צוללות גם למיצרים – כאילו שנתניהו שולט על יחסי גרמניה-מצרים.

      לגבי בזק – באמת שאין לי מושג מה רוצים מביבי, אומנם החבר שלו הטייקון אלוביץ עומד להפסיד את שליטתו בבזק, ובזק מעורבת במספר סכסוכים עם מתחריה והרגולטור – אך זה לא קשור לביבי

      בוחרי הליכוד רואים הדלפות מגמתיות מהמשטרה והפרקליטות לעיתונות תעמולתית וחד צדדית, ורואים התנהגות לא תקינה של עיתונאי ידיעות אחרונות ופוליטיקאים שבאופן תמוה מתנכלים לעיתון ישראל היום.

      שלטון מחליפים בבחירות ולא בבית משפט

  8. זה ברור וגלוי – הקרן לישראל חדשה – היא אויבת של המדינה – וההפגנה היא כדי ללבות מלחמת אזרחים

    1. למשתמש האנונימי שלום.

      להלן מצורף קישור למידע עומק מקיף בנושא הקרן הזרה הזו במימון זר. נא עיין:

      ריכוז אשכולות בנושא הקרן לישראל חדשה (NIF) / לורקר

      http://rotter.net/forum/gil/18350.shtml

  9. הערה קטנה
    עאהד תמימי צריכה לתת דין וחשבון רק על מעשיה שלה.
    גם אם כל בני משפחתה צדיקים בני צדיקים או רשעים בני רשעים . זה לא קשור.
    אדם נשפט רק על מעשיו שלו (גם אם הוא פלסטינאי)

  10. בתור אזרח פשוט שזועם על ה"קרן החדשה" אין לי דרך פעולה אופרטיבית אחרת נגדם מלבד להצביע בבחירות לליכוד. אם גם אתם זועמים כמוני, הצביעו לליכוד, עם או בלי נתניהו.

  11. לוגיקה דפוקה. נכון יש עמותות שמאל. נכון חלקן ממומנות בחלק מפעילותן על ידי הקרן החדשה לישראל. נכון שרבות מהן תומכות בהפגנות בתל אביב. אבל זה לא אומר שהקרן החדשה מממנת את ארגון ההפגנות ואת כל מארגניהם.

    1. אנא עיין בלינק המצורף למעלה: http://rotter.net/forum/gil/18350.shtml
      ובהזדמנות הזאת המון תודה למגיב שהביא את הלינק!
      כשהתחלתי לקרוא נדהמתי.
      זה הרבה יותר גרוע מכל מה שניתן לדמיין.
      מזכיר לי את גרמניה לפני מלחמת העולם הראשונה שמימנה והחדירה לשטח רוסיה את הבולשביקים בראשות לנין כדי שיבצעו את ההפיכה נגד השלטון הקיים
      בהבדל אחד:
      היום הכל גלוי וחשוף הרבה יותר לעיני כל מי שמוכן לעיין בחומרים שנאספו ע"י אנשים חרוצים אוהבי העם היהודי בארצו ההיסטורית

  12. חשבתי שרק האברכים הם אוכלי-חינם. מסתבר שגם הצפונבונים. מדינה של פרזיטים!!

  13. נניח שהקרן החדשה ממנת אז מה? ההפגנות שנושאן מריחה הן לא נכונות. האיטיות של היועמש אינו מדויק ועוד. אז מה. כל הכתבה עוסקת בבולשיט ולא בעיקר סממני שחיתות במערכת השלטונית.

    1. אמור לי בבקשה,
      נוכח האשמות החוזרות ונשנות ע"כ שאם נתניהו מוקף באנשים מושחתים אין דרך שלא ידע על מעשי השחיתות שבוודאי גם דבקה בו ואם אכן לא ידע כטענתו אזי הוא לא כשיר לשמש בתפקיד ראשה"מ
      ובמקביל ראה למשל את ליברמן שבקדנציה הקודמת אשת סודו במפלגת "ישראל ביתנו" השרה לשעבר פאינה קירשנבאום גרפה דמי שוחד במיליונים. ועדיין לפני הבחירות האחרונות מפלגות השמאל שקיוו לנצח בבחירות חיזרו במרץ אחרי ליברמן איש לא האשים אותו בשחיתות שלטונית. לאיש לא הפריע שליברמן מוקף במושחתים. איש לא טען שאין דרך שלא ידע דבר איש לא טען שבוודאי השחיתות דבקה בו ואם לא ידע כטענתו אז בוודאי שהוא לא ראוי לשמש בתפקיד ציבורי מוזר, כי הרי חשוב מאוד לכולנו לנקות את המערכת השלטונית מהשחיתות.
      גם היום כל היוצאים כביכול נגד השחיתות השלטונית כלל לא מפנים אצבע לכיוון ליברמן.

      ועוד הבדל: בעניין נתניהו עוד לא גובשו אפילו המסקנות במשטרה.
      מנגד פאינה קירשנבאום מצויה כבר בעצומו של התהליך המשפטי.

      האם מדובר כאן בסוג של טהרנות סלקטיבית?
      או שבעצם מדובר בתרגיל מניפולטיבי בדמגוגיה?

    2. נא עיינו גם בחומר המוצג להלן - בנוסף לעיון באשכול שהוצג שהוצג למעלה הגיב:

      אבקשכם לעיין באשכול המקורי והחומר שהוא מכיל לפני כל כתיבת תגובית הנכתבת ללא ידיעה מקיפה בנושא הקרן הזרה הזו ומעשיה המזעזעים נגדנו:

      ריכוז אשכולות בנושא הקרן לישראל חדשה (NIF)/לורקר

      http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=18831&forum=gil&omm=0

  14. לא הבנתי, ההתפלאות שלכם נראית כל כך חובבנית וחסרת הבנה פוליטית כלכלית. כל ערוץ פוליטי ממומן ע"י מישהו. אוקי, אז חלק מהשמאל ממומן ע"י ארגון מסוים. מה עם הימין? מה עם הליכוד? קבלני הנדל"ן מחזיקים יותר מ50% מהכח הפוליטי בליכוד, ראו דוגמה את הפרשה שנחשפה עם ביטן שעבד אצל "שפיר הנדסה", "אפריקה ישראל", "דניה סיבוס", "חצי חינם" ועוד, במקום לעבוד אצל הציבור. כמעט כל ליכודניק בכיר שאני מכיר מתעסק בקומבינות כחלק מחיי היום יום שלו, אם זה בוועדות התכנון והבניה וכו'. האם הייתם מוציאים כתבה: "לא יעזור, הליכוד ממומן ע"י שוחד של חברות הנדל"ן הגדולות בישראל?" סביר להניח שלא, ולכן השם "מידה" תקף רק כשאתם נלחמים באויב המדומיין שלכם: השמאל. קראו קצת על תורת המלחמה ולימדו כיצד ביבי מסיט את המוח שלכם למלחמות האלו שאתם נלחמים יום יום, בעזרת "הפרד ומשול" קלאסי, בו מפרידים את העם לקבוצות ששונאות אחת את השניה ומתעסקות בעיקר בשנאה הזו (ימנים: "שמאלנים!!! מניאקים!!! בלה בלה") כדי להסתיר את השחיתויות שלו. ואתם נופלים כמו כבשים.

    1. שימי לוי . כנראה שנסתתרה בינתך . אנו עוסקים בגופים אנטישמיים ואנטי ציוניים ואתה מספר לנו על דנה סיבוס ואפריקה ישראל . תחזור לענינים . אתה מפספס ובגדול .

  15. אבל העובדות שצייתם דווקא מותירות המון מקום לספק. למעשה מצאתם אירגונים שזוכים לתמיכת הקרן, אירגונים שלפעילותם השוטפת אין שום עניין עם ההפגנות, הבאתם התבטאוית של תמיכה של אנשים שעובדים בארגונים וכתבתם כותרת מפוצצת. אני מורה למתמטיקה ובפייסוק גם פרסמתי את ההפגנות, האם משרד החינוך מממן את ההפגנות? מה זה הלוגיקה המעליבה הזאת?

  16. חבל שאתה בעצמך לא חושף את התרמית שבתרגום שמה של הקרן הזאת לעברית.
    שמה האמיתי של הקרן הזאת באנגלית הוא New Israel Fund. כלומר הקרן לישראל חדשה. השם באנגלית חושף את מטרתה האמיתית של הקרן – הריסתה של ישראל והקמתה של ישראל חדשה שתתנהל עפ"י עקרונות הקרן.
    כדי להסתיר לדוברי העברית את מטרתה, הקרן מרמה כבר בתרגום שמה לעברית וקוראת לעצמה בעברית הקרן החדשה לישראל, שם בעל מובן שונה לחלוטין ותמים.
    אילו זה היה שמה האמיתי, הרי באנגלית שמה צריך היה להיות Israel New Fund.
    ואתה נופל בפח הזה וקורא להם בשם המזויף.
    שמה האמיתי של הקרן בעברית הוא הקרן לישראל חדשה וכך צריך לקרוא לה, כדי שכולם יבינו את מטרותיה הזדוניות.

  17. איך זה שנותנים לזה להתקיים? אני ממש לא מבינה. ומצד שני הימני אין אפילו הפגנה קטנטונת

  18. מה הקשר בין הקרן החדשה לפרשת ילדי תימן ? פתאום מגיע ארגון רופאים ללא גבולות שנתמך במיליונים על ידי הקרן החדשה ומפיץ טענות שקריות על פרשה מלפני 70 שנה רק כדי להתסיס את העדה התימנית . אותו דבר בפרדת הגזזת , אותו דבר עם הבדואים . יושבים ו מתסיסים את האוכלוסיה כגי לערער את השקט במדינה .

    1. טענות שקריות? איש רע אכזר אטום לב ומתנשא. צריך להתסיס אמא שילדה נמכר ונחטף ממנה? כמה אטימות!

  19. הכתוביות בעיברית שגויות. האם מדובר במזיד או בשוגג?
    היכן שנתניהו מציין משהו כלפי קהל איראני, מנהיג אירני וכו בכתוביות זה הופך לקלל ישראלי, למנהיג ישראלי וכו'.
    מדוע?

  20. שימו לב לתגובה של הליכוד לקביעתו של מבקר המדינה כי התרומות לליכודיאדה הן תרומה לליכוד (בגלל העובדה שנעשה שימוש בשם ובסמל) – קביעה שבעקבותיה הגיע קנס כבד. ואני תוהה איך הליכוד יכול לטעון זאת ובמקביל להביע האשמות נגד V15 וכל ארגון חוץ-מפלגתי אחר.

    מצד שני, אם סיקור תקשורתי יוגדר כתרומה אסורה, יש איזה מיליארד שקל בצורת עיתון שיכולים להיחשב שוחד הבחירות הגדול בהיסטוריה של ישראל…

    —–
    מהליכוד נמסר בתגובה: "קביעתו של מבקר המדינה לפיה הסיקור התקשורתי של אירועי 'הליכודיאדה' הוא בבחינת תרומה אסורה עבור תנועת הליכוד עלולה להוביל למצב אבסורדי ולפיו כל סיקור תקשורתי של אירוע פוליטי שלא אורגן על ידי מפלגה יוגדר כתרומה אסורה למפלגה כזאת או אחרת. יש לציין כי הליכודיאדה היא יוזמה פרטית של אנשי עסקים פרטיים. תנועת הליכוד לא יוזמת אותה, לא מארגנת אותה ולא מממנת אותה. עובדה זאת שידועה לנציגי מבקר המדינה מעלה תהייה גדולה בדבר ההחלטה לקנוס את הליכוד בסכום של 350 אלף שקלים. תנועת הליכוד תבחן את הדרכים החוקיות לערער על המלצת המבקר כבר בימים הקרובים".
    —–

  21. עם ישראל לא טיפש. עם ישראל יודע להבחין היטב בין הרצוי למצוי, בין בוגד לנאמן, בין שקר לאמת ובין טוב לרע!
    ככל שיכפישוהו, יעלילוהו, ינאצוהו, יבגדוהו וירדפוהו – כן ירבה וכן יפרוץ!

  22. מספיק עם השקר הזה , זה לא הקרן החדשה לישראל , הז הקרן לישראל החדשה .
    New Israel Fund
    Israel is the new , not the fund

  23. אני עצובה מכל ההתרחשויות הפוליטיות. הייתי רוצה שכל ההתנהלות תהיה ישרה יותר ומבלי לחפש "איך להפיל". עצוב שראמ הממשלה חשוד במעשים שלא מכבדים ראש ממשלה אך לכך יש בית משפט ולא נחוצה שום התערבות של גורמים פוליטיים משום כיוון

  24. בעולם השקוף של היום יודעים מי מה מו כמה ולמה
    לא סתם העם מתייצב מאחורי ראש הממשלה העם מבין שגופים זרים וקיצוניים מבחוץ פועלים להפלת הימין ,
    קלינטון מודה שפעל לטובת פרס אובמה העביר כספים רבים להפלת ביבי יש שטוענים שזירוס מילירדר יהודי אמרקאי פועל ותואם כספים רבים מאוד ובצורה אקטיבית להפלת נתניהו בכנס הכלכלי העולמי שבו השתתף נתניהו הוזמנו בעלי עסקים זיאוס יצא מהאולם בהפגנתיות יש אומרים משינאה תהומית לנתניהו .

  25. הקרן הממאירה לישראל חד"שה המממנת ומתפרנסת מעלילות 'אכיבוש' והנרטיב 'הפלסטיני' הכוזב – שיש להוציא מחוץ לחוק – ויפה שעה אחת קודם וסליחה מהרב שצדק כהנא הי"ד.

  26. נו ו…..
    כאילו אין אחד במדינת ישראל שלא מבין שכל השמאלנים שיוצאים לרחובות בסך הכל בגלל בצע הכסף ותו לא.
    ואיך מדינת ישראל עדיין לא מכריזה על הקרן להשמדת ישראל ארגון טרור פעיל ומוציאה אותו מחוץ לחוק.

  27. הקרן לישראל חדשה גוף אנטי ציוני שפועל בדרכים לא דמוקרטיות ומשום מה נדמה לגוף זה שהאזרחים הולכים שולל אחרי התעמולה האנטי ציונית מבית מדרשם. גוף בזוי שנתמך על ידי גופים אנטישמיים ואישים שמדינת ישראל עבורם היא מדינת אפרטהיד. לא רחוק היום ויבואו חשבון עם כל חלאות האדם הנימנים על הקרן וגרורותיה . אל חשש , יגיעו אליכם במוקדם או במאוחר . מנוח לא ינתן לכם עד סילוקכם הסופי מארצנו .

  28. לא יעזור לבוגדים דבר, אנחנו ננצח אותם והם יעלמו כמו הנאצים

  29. אז למה לא מוציאים את ״הקרן לישראל חדשה״ מחוץ לחוק . או להטיל עליהם מיסים כבדים עד כדי אין כדאיות . או חובת פירסום דוחות כספיים לציבור . כמו כן לזהות את תורמי הכספים וכמה כל אחד תרם .. והדבר האחרון לפעול בארה״ב ועם המימשל לטרפד ולעשות שיימינג לאנשים שעוזרים לשמאל להחריב את מדינת ישראל ולהפוך אותנו למדינת עולם שלישי … שתפו. שתפו. !!!!

  30. לי יש אינדיקציה אחת ברורה… שימו לב שבכל ההפגנות של השמאל ובכל ההפגנות שבהם השמאל מנסה ללבות סיכסוכים בתוך החברה הישראלית… שימו לב לשלטים… כולם מודפסים באופן מקצועי ע"י הארגונים המממנים את ההפגנות… לעומת זאת רוב ההפגנות של הימין בעיקר הספונטאניות… תראו שלטים הכתובים עם טוש על גבי קרטונים מהרחוב… שימו לב לזה…

  31. צריך להכריז על הקרן החדשה לישראל או בשמה האמיתי
    עלינו להכריז על הקרן לישראל החדשה כגוף פוליטי זר שמאלני קיצוני עויין לחברה הישראלית, לפחות בחלקה.
    בתרומות וכספים המגיעים מאנשים בחול על מנת לעשות פה מהפכה, לקחת את כל מה שמשותף נגד הימין, לנצל את הלהטבים, הערבים, הרפורמים וכל מי ששונא את החרדים על מנת להחליש את הימין.
    שתי״ל היא הזרוע המבצעת, של הקרן החדשה, כזאת שמלמדמת איך ליצור שיח ברשת, לארגן פוסט שמאלני ולרדת על מגיבים ולחנך אותם, לתת להם הרגשה שהם ביביסטים כמו ההמצאה הטופשת של דנה וייס על המילה ביביזם.
    בוגרי קרן וקסנר כמו אלשיך, גנץ, כוכבי, היועץ למשנה הפרקליטות ועוד המון אנשים שתמורת תואר שני בהרווארד
    חייבים לסייע לקרן בתרומה לסיוע, תקראו קצת בגוגל איך אלשיך עזר לכריים מיניסטר בהפגנות, איך הבגץ בחבר מביא חבר, ללא ועדת בחירת שופטים מקצועית, רובם שם שמאל וחלקם חברים של הקרן החדשה.
    ובכן, ספירלת השתיקה של השמאל הקיצוני עומדת להסתיים.
    ומי שיפיל אותכם זה הערבים, ששונאים אתכם.
    כל הקרנות שהקמתם במסווה של עזרה וסיוע, רק יבוא לכם כמו בומרנג וכבר עכשיו אנשים מתחילים להבין מה מקור כל הצרות שנוחתות עלינו כמו ביטול בגרות בהסטוריה לטשטוש הזהות היהודית, אמירת פרקי נצרות לפני ירי בצה״ל בבהד 11, הסעת ערבים לחופי ישראל בצורה כל כך מלכותית על ידי ערגון עדאללה השייך לקרן החדשה. הרצון לטשטש את הזהות היהודית, מניסוחו של יאיר לפיד על הגדרת האנטשמיות מחדש וכל דבר שעומד לכם בדרך למדינת כל אזרחיה.
    אז זהו שזה לא יקרה! הערבים שחיים פה הכי שונאים אותכם.
    ורק שתדעו שהשמאל הוא הכי לא דמוקרטי, בגלל שהוא לא רק מאמין בבחירות דמוקרטיות וגונב את השלטון באמצעות בגץ׳ ותפירת תיקים, זה ארגון שרוצה לשלוט ולא להתחלק עם חלק אחר מהעם שבצורה דמרטית לא חושב כמוהו.