"זו רק ההתחלה": ראשים כרותים ומכתבי איום במשרדי רשות ההגירה בת"א

הקמפיין נגד הרחקת המסתננים עובר לשלב האיומים. שפי פז: "הסתה של הקרן החדשה". פעילת מסתננים מהללת: "כבוד גדול". רשות ההגירה: "עליית מדרגה מסוכנת"

מעצומות לאיומים | הצילום באדיבות החזית לשחרור דרום תל אביב

המאבק נגד גירוש המסתננים עולה מדרגה, ועובר משלב השקרים והסילופים לאיומים מוחשיים. בליל שבת האחרון נמצאו ראשים כרותים בפתח משרדי רשות האוכלוסין וההגירה ברחוב סלמה בתל אביב, ועל קירות המשרדים הותז צבע דם. הפורעים הותירו גם מכתבים בעלי אופי מאיים: "הדם שלהם על הידיים שלכם" ו"זה לא יעבור בשתיקה, זו רק ההתחלה".

"מתנגדי הגירוש עברו מבניית עליות גג וכתיבת מכתבים ועצומות לאיומים ברצח", אומרת פעילת 'החזית לשחרור דרום תל אביב' שפי פז, שמכנה את פעילותם של הפורעים "שיטת מאפיה". ברשות האוכלוסין וההגירה מגדירים את הפעולה האלימה "עליית מדרגה מסוכנת", כאשר משרדי הרשות היו סגורים היום לקהל.

פז מפנה אצבע מאשימה לקרן החדשה לישראל כגוף הנושא באחריות לפעולה. "הקרן לישראל חדשה הכריזה מלחמה על עם ישראל", אומרת פז. "בשבועות האחרונים היא מגיעה לשיאים חדשים ועומדת מאחורי דמוניזציה מחרידה של מדינת ישראל ומלבה את אש השנאה האנטישמית בעולם". לדברי פז, "הקמפיין השקרי" של הקרן "מוביל את מתנגדי הגירוש לטירוף, שמוליך להסתה ולקרע נוראי בחברה. האירוע מול משרדי ההגירה מראה לאן עלולה ההסתה הזאת להוביל, כאשר קיצוניים מהשמאל שיגרו איום מפורש לעובדי רשות ההגירה, והבטיחו ש'זו רק ההתחלה'".

כפי שדיווחנו ב'מידה', הקרן החדשה מצהירה כי היא פועלת לסכל את החלטת ממשלת ישראל להעברת המסתננים הבלתי-חוקיים למדינה שלישית. מנכ”ל הקרן בארה”ב, דניאל סוקאץ’, הודיע כי הקרן תסייע "במימון כספי ובמתן ייעוץ" לארגונים שיפעלו למנוע את הגירוש. סניף הקרן בקנדה פרסם קריאה לתרום לפעילות הזו, והודיע כי עד כה אושר סכום של 15 אלף דולר לטובת מניעת הגירוש. הקמפיין של הקרן וארגוניה השונים כולל מוטיבים חוזרים של זילות וביזוי זכר קורבנות השואה, ומתבסס על האמירה השקרית כי המסתננים שיורחקו למדינה שלישית "נשלחים למותם".

מבצעי הפעולה האלימה בליל שבת טרם נתפסו, אך כמה פעילי מסתננים מוכרים כבר מביעים אהדה למעשה. "כבוד גדול", כתבה אתמול פעילת המסתננים סיגל קוק אביבי בדף הפייסבוק שלה. לדברי אביבי, "ישראלים מתנגדים לגירוש, והיום מישהו החליט להביע את ההתנגדות הזו, בסלמה 53".

כפי שדיווחנו בעבר ב'מידה', אביבי היא פעילת שמאל קיצוני שכינתה את מדינת ישראל "ארץ אויב" ו"ישות שטנית שדינה להיעלם". היא גם האשימה בפומבי נתין זר מחבל דארפור ב"שיתוף פעולה" עם ישראל.

במסגרת הדיון אתמול בפייסבוק התעמתה אביבי עם פעילת מסתננים נוספת שגינתה את הפעולה וטענה כי היחידים שייפגעו מסגירת משרדי רשות ההגירה אלו המסתננים עצמם – שמגיעים למשרדים כדי להגיש בקשות מקלט. בתגובה השיבה לה אביבי כי "דווקא מול משרד הפנים, רשות ההגירה זה מקום מעולה" מכיוון ש"הם מייצרים את הפגיעה". לדבריה, סגירת המשרדים באופן זמני "זה זניח ביחס להד התקשורתי", והדגישה כי "אין להניח" לפקידי ההגירה, אותם כינתה "חלק מזרועות הציד והגירוש. זה מאבק 'לא נחמד'. אפשר לחשוב, צבע וראשי קלקר".

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

15 תגובות למאמר

  1. לא הסתובבתי באתרי החדשות היום, אך הרושם שלי שהפרובוקציה הזו תעבור די בשקט כמו כל פרובוקציות השמאל לאחרונה. העניין הוא שהן הולכות ומחמירות.

    לעומת נער גבעות שימצא עם תרסיס צבע ביד("אפשר לחשוב תרסיס צבע ביד…") מיד יבלה (הוא ועשרים חברים שלו על לא עוול בכפם) במרתפי השב"כ בלי להפגש עם עו"ד או הורים. שלא לדבר על ענויים.

    1. החבר'ה מהגבעות מזמן עברו מתרסיסי צבע להצתות. עד כה נשרפו מכוניות, כנסיות ובני אדם.

    2. לנער העמקים והבקעות –
      אל תדאג. נראה שבקרוב גם סייעני המסתננים יעברו להצתת בתים ובני אדם. ובא לאריתריאה גואל.

    3. רמי כהן, אתה נותן יותר מדי קרדיט ל"סייעני המסתננים". שנאת הממסד שלהם אינה יוקדת כמו שנאת האדם של הגבעונים.

  2. הקרן לישראל חדשה וג'י סטריט הם ארגונים יהודים שמטרתם חיסול מדינת ישראל כמדינה יהודית ובכלל.

    הפיכת ישראל למדינת כל אזרחיה תוך הקמת מדינה פלשתינית בגבולות 67 תוך כדי חלוקת ירושלים וויתור על רמה"ג, יובילו לישראל שאינה קיימת עוד. המסתננים הם רק אמצעי בתהליך כשהם מהווים גורם שיכול לשנות את המאזן הדמוגרפי ולהביא לביטול הרוב היהודי. גם אם יגורשו הקרן תשתמש בהם כדי לנגח את מדינת ישראל, אין חשיבות לדרך יש חשיבות למטרה הסופית והיא חיסול ישראל והפיכת רוב יהודיה לפליטים.

    כפי שהמסתננים מהווים אמצעי אחד ("גזענות ואפליה דתית", "אכזריות אינהרנטית – גירוש למותם") כך הבדוויים בנגב הם אמצעי אחר ("טיהור אתני") וכשהפלשתינים ("רצח עם","רצח תינוקות", "מדינת אפרטהייד") מהווים מוטיב חוזר. ארגוני הקרן כגון נשות הכותל באים ליצור מצג שווא ("אפליה דתית", "שנאת נשים") וכנ"ל ארגוני הקרן המטפלים בערבים אזרחי מדינת ישראל, יש עשרות רבות, ממשלות אירופה וממשלת ארה"ב באמצעות הפטור ממס על התרומות אחראים גם כן על ארגונים אלו.

    ישראל חייבת לאתר את מקור הבעיה. איזור ה Bay Area שבקליפורניה סובל מזה שנים מיהודים קיצוניים הנותנים את הטון. אוניברסיטת ברקלי במחלקות ההומניות שלה מוציאה שונאי ישראל ברמות שונות. אוהבי ישראל צריכים להתחבא שם. מערכת גיוס הכספים שלהם מסועפת ומקצועית. כך גברת קשישה יהודיה תתרום את הונה לארגונים תומכי טרור כי ישכנעו אותה שזה טוב לישראל. כך קהילות למשל השייכות לכנסיה הרפורמית יתרמו לגופים המקדמים BDS גם אם כוונתם טובה ובסה"כ באו לדרוש בשלומה של ישראל. ההמון לא בהכרח מזוהה עם כל המטרות הקיצוניות של הארגונים המתרימים.

    כמה אלפי יהודים שמקורם או שחינוכם עבר באיזור גיאוגרפי מאד מסוים פועלים במרצ כדי להוקיע את ישראל בעולם. ארגוני הקרן למשל חוטפים את האג'נדה של ועידת זכויות האדם של האו"ם בדרבן כדי לתאר את ישראל בצורה דמונית, ארגונים אחרים של הקרן מציגים באמצעות אמת סובייקטיבית עלילות דם מול מועצת הבטחון של האו"ם או מול דו"ח גולדסטון שאפילו גולדסטון התנער ממנו, עובדים במקביל ובתוך כלי התקשורת האמריקאים כדי לשטוף את דיעת הקהל כנגד ישראל ואחראים במידה כמעט מוחלטת על ההקצנה בדיעות של המפלגה הדמוקרטית תוך תמיכה בגורמים איסלאמים רדיקליים כמו לינדה סרסור ופעולות חברתיות וקהילתיות כדי לממש בפועל את השואה השקטה, ההתבללות החד כיוונית.

    ישראל באישור של ממשלת ארה"ב צריכה לפעול כנגד אותם אנשים. בשלב הראשון החקירתי לגרום להרשעה שלהם בפשעים שיגולו (בנו של נשיא ג'יי סטריט נאלץ להתפטר בעקבות הטרדות מיניות, וולסרטום שרת החוץ של שוודיה, כדוגמה לעבודה שנעשתה היטב, השתתקה לאחר שהתגלה לגמרי במקרה שחיתות שלה בקשר לקיצור תור לקבלת דיור)

    בשלב השני יש לדאוג לסדר את מה שלא קיים כדי לדאוג להפיל את אותם אנשים. יש דרכים מאד יצירתיות לעשות זאת. חשוב במקביל לפנות לקהילות ולהצמיח מתוכן מנהיגות שכן תומכת בישראל ולא מעוניינת להכריז עליה מלחמה.

    השלב השלישי בו התיאום עם ממשלת ארה"ב הוא קריטי נוגע לחיסול ממוקד של אותם ראשים שלא ניתן לעצור בכל דרך אחרת. ניתן ורצוי לעשות זאת מחוץ לאדמת ארה"ב או בדרכים הקשות לאיתור חזרה. ישראל יכולה להתכחש לעובדות ולהתרפק על קהילה אמריקאית אוהדת שחלקים ממנה מבולבלים בדתם ובתמיכתם אבל בשורה התחתונה מדובר בארגוני אויב העושים יותר נזק מארגוני הטרור הפלשתינים או מהחיזבאללה, החותרים תחת עצם קיומה, לא באיזה דוד אמריקאי טוב השולח כסף כדי לעזור למדינה הנחשלת מעבר לים.

    1. לדעתי אין צורך לפעול כנגד פסואדו-יהודים, לא בדרכים חוקיות ולא בדרכים אחרות.
      יש להשתמש במה שהם מנסים להשיג, כאמצעי לפעול נגדם.
      יש לקבוע כללים מעטים, קצרים, פשוטים, וברורים לחלוטין, שעל פיהם ייבחנו כל מי שפועל כנגד מדינת היהודים / מדינה יהודית. כמו למשל חוק מיהו יהודי (בקיצור נמרץ).
      הרפורמים רוצים להפוך את מדינת ישראל מיהודית למדינת כל גוייה? אז ממילא אין להם צורך במדינת ישראל כפי שהיא כיום. ולכן רפורמי שפועל כנגד מדינת ישראל יוכרז כמנוע כניסה למדינת ישראל עד סוף ימיו (וגם אחריהם, באם ירצה להיקבר בארץ ישראל). יהודי שמאלני שמקדם פגיעה כלשהי במדינת ישראל (פיזית או פולטית/מדינית/כלכלית/וכו'), יוגדר מיידית כמנוע כניסה כנ"ל.
      הרי ידוע לכל שהרפורמים וידידיהם מהשמאל לא רוצים בכלל במדינת ישראל כפי שהיא כיום, אלא משתמשים בה כמושא להבעת רגשות שליליים. כמו "תפילות" הרפורמים בכותל המערבי, שאינן מתקיימות אלא לצורך פרובוקציות.
      אז אם הם לא רוצים את מדינת ישראל כמדינה יהודית, שלא יבואו לפה. שיישארו שם בגולת ארה"ב.
      אני מכיר מספיק יהודים בארה"ב שמשפחתם כבר אינה יהודית. הם הנצר האחרון ליהדות במשפחתם, ועל כן בני משפחתם לא צריכים את מדינת ישראל.
      כאשר ארה"ב תיפגע ביהודים שיושבים בה (לא יודע מתי, אולם כמו בספרד וכמו בגרמניה, גם שם זה התחיל לאחר "תור הזהב"), לאותם המלעיזים על מדינת ישראל לא יהיה מקלט בה. אלו שממילא אינם יהודים, אולם מגדירים עצמם כיהודים בגלל שהסבא רבא שלהם היה יהודי אל הם עושים ככל שביכולתם לפגוע ולהזיק למדינת היהודים (אולי בגלל שהם מודעים לכך שהם לא יכולים להיות יהודים ללא גיור אורתודוקסי מחמיר), אין לי בעיה שהם ייפגעו מהאסון שיתרחש בארה"ב. מה אכפת לי שגויים שונאי ישאל נפגעים? אז שייפגעו.

      אני שרתתי בצה"ל (צבא ההגנה לישראל) כדי לשמור על יהודי מדינת ישראל, ועל היות המדינה בית יהודי ליהודים.
      הסיבה שגוייסתי לצה"ל היא כדי למנוע מהאויבים שלנו את האפשרות לפגוע ביהודי מדינת ישראל ולהחריב את הבית היהודי היחידי שיש ליהודים בעולם. מה ההבדל בין מעשיהם של אויבינו ממדינות האיסלאם ואירופה לבין מעשיהם של אלו המסייעים לאויבים שלנו להגשים את מאויהם?

      דבר נוסף: אצל האמריקאים יש אימרה – love it or leave it.
      זוהי ארה"ב, ומי שלא אוהב אותה כמות שהיא, יכול לעזוב.
      אז בזה ארה"ב מציבה בפנינו אפשרות לנהוג כמותה (מישהו אמר "להיות כמו כל הגויים"?) – מי שלא אוהב את מדינת ישראל כמדינה יהודית, שיעזוב אותה. לא רק פיזית, אלא בכל המובנים והבחינות.

  3. מי שתומך בפורעי החוק (המסתננים) הפך לפורע חוק בעצמו.
    אז מה כאן בדיוק ההפתעה הגדולה?

  4. אם גברת סיגל קוק אביבי הלא נכבדה רוצה לראות ישות שטנית באמת, כל מה שהיא צריכה לעשות זה פשוט להביט במראה. ישות שטנית יותר ממנה עצמה, היא לעולם לא תפגוש.

  5. אני לא ראיתי שום איום. לדעתי המיצג ממחיש מה יקרה למבקשי המקלט כאשר יגורשו.

    1. לא, זה ממש לא איום. ידוע לכל שהצגת דם וראשים כרותים מעולם לא סימלו איום. כולם גם יודעים שזה לא יהיה גורל "המגורשים". כך שלא מדובר פה רק באיום, אלא גם בשקר גס ושפל.

    2. אם לא היית ניזון מהתקשורת שמעוותת את המציאות, לא היית חושב כך.
      איך אתה יודע שהם ימותו? ראית? יש לך הוכחה?
      אין לך תשובה באמת.

  6. ברור שההסתה של עיתון הארץ בין היתר היא שגרמה לוונדליזם הזה. כשהגירוש של המסתננים יכנס לשלב מעשי יש חשש שהשמאלנים יעברו לוונדליזם קשה יותר ואלימות. במקרה כזה יש להסיר את הכפפות ולשבור להם את פיקות הברכיים ולקנח באלה בראש. כך או כך המסתננים יגורשו, ובמיוחד מאז שהתחיל הקמפיין הנאצי המטורף של השמאל אני להוט לשבת בשורה הראשונה בצפייה בגירושים.

  7. להעביר את המסתננים ישירות לבתי השמאלנים בצפון ת"א.
    לבקש את הגברות השמאלניות לשרת את המסתננים ולדאוג לצרכיהם.
    יש להזמין לחקירות את הגב קוקו וחברותיה ולתלות שלטים שיובילו לבתיהם.

  8. לסלק לאלתר את האפריקאים המסתננים עם חוות דעת פיזיולוגית ורפואית ולצרף אליהם את השמאל הסהרורי