"נשרוף את היהודים": תיעוד חדש מעזה חושף את שקר 'הפגנות השלום'

שימוש בילדים כמגן אנושי, אנטישמיות בוטה והקרבת חייהם של מפגינים לצרכי תעמולה: כך נראית צעדת הטרור של חמאס

תיעוד חדש מהצד העזתי של גדר הגבול חושף את האופי הרצחני והאנטישמי של צעדת הטרור בעזה. בסרטון של העיתונאי ובמאי הסרטים הישראלי-צרפתי פייר רחוב (שם בדוי) ניתן לראות חמושים גוררים ילד קטן בליבו של אזור לחימה, ושניות ספורות לאחר מכן מתרחש פיצוץ במקום. ילדים נוספים נלקחים על ידי הוריהם לאזור הקרבות וחלקם צוידו במסכות שנועדו לשכך את השפעת רימוני הגז שמשליכים כוחות צה"ל. "איזה סוג של הורים יתנדבו לחשוף את ילדיהם לסכנות שכאלו", תוהה רחוב בסרטון, "איזו מכונת תעמולה הפעילה חמאס כדי לגרום להורים להפוך את ילדיהם למגן אנושי?".

מלבד שימוש בילדים הסרטון מתעד את האלימות בה נוקטים המפגינים ורצונם המפורש לרצוח יהודים ולהשמיד את מדינת ישראל. יחיא סנוואר, מנהיג חמאס ברצועת עזה וממקימי הזרוע הצבאית של הארגון, הצהיר בפני כתבים זרים כי לאחר שיפילו את גדר הגבול בעזה "נעקור (לישראלים) את הלב מגופם". סנוואר, ששוחרר בעסקת שליט לאחר 22 שנים בכלא הישראלי, חב את חייו למדינת ישראל כשנותח לפני כעשור בבית חולים בארץ לאור סכנה שנשקפה לחייו. נראה כי סנוואר לא חש צורך להוקיר תודה על המעשה ומסית לרצח אכזרי של ישראלים.

חבר ההנהגה 'המדינית' של חמאס, מחמוד א-זהאר, הבהיר כי המטרה של המפגינים אינה סיום "הכיבוש" אלא מחיקת ישראל מהמפה: "נמשיך בקרב עד שנשחרר את כל הארץ", הדגיש א-זהאר. "אין דבר כזה מזרח ירושלים או מערב ירושלים, יש רק ירושלים אחת שהיא בירתנו. אנחנו לא מקבלים את פלסטין בגבולות 48' או 67'. יש רק פלסטין אחת – וזו כל פלסטין!".

"היהודים הכלבים צריכים להישרף"

המפגינים המופיעים בסרטון לא חוששים להביע עמדות אנטישמיות מובהקות: "נגלגל את הצמיגים לעבר היהודים כדי שנוכל לשרוף אותם", אומרת אישה מבוגרת שהשתתפה בהפגנות. "כל היהודים הטמאים הם כלבים. הם צריכים להישרף. מלוכלכים". מפגין נוסף הוסיף כי "לא ניתן ליהודים לשדוד לנו את הארץ, אפילו אם יחתכו גופותינו לחתיכות".

בסרטון ניתן לראות בבירור כיצד העזתים מיידים אבנים ומנסים לפרוץ את הגדר במעטה עשן הצמיגים. בחלק מזעזע במיוחד של הסרטון נראה חמור נשרף למוות לאחר שנעטף בדגל ישראל.

הסרטון מתעד גם את השניות הראשונות לאחר הירי ביאסר מורתג'א, מחבל חמאס שנורה למוות במהלך ההפגנות כשהוא לבוש בווסט עליו מתנוסס הכיתוב "תקשורת". הווידאו מלמד כי ייתכן שחייו של מורתג'א הוקרבו על מזבח יחסי הציבור של חמאס: על אף שהתקשה לנשום נמנעו כוחות הטיפול במקום מלהסיר את ווסט העיתונאי שלבש. "העיקר שיראו את המילה 'עיתונות' על הוסט שלו. המצלמות פועלות, וההצגה חייבת להימשך", אומר רחוב.

התשובה ל'ג'נין ג'נין'

רחוב, יליד אלג'יריה שהיגר עם משפחתו לצרפת בגיל 9, מתגורר בתל אביב בשנים האחרונות. ב-2003 הפיק את הסרט 'הדרך לג'נין' שהוקרן בערוץ 1 והוכיח כיצד הפלסטינים שיקרו לעיתונות הזרה בנוגע לקרב בג'נין במבצע חומת מגן וביימו מקרי מוות כתעמולה נגד ישראל. הסרט נתן מענה לסרטו המסולף של מוחמד בכרי, 'ג'נין ג'נין', בו הוצגו חיילי צה"ל כרוצחים. רחוב משתמש בשם בדוי בשל חשש לחייו, כולל קבלת איומים בעקבות הסרטון הנוכחי שפרסם מעזה.

הסרטון של רחוב עלה לאוויר לפני מספר ימים וכבר נצפה כחצי מיליון פעמים. החל מהערב (רביעי) החל גם משרד החוץ להפיץ את הסרטון לצרכי הסברה: "מדובר בסרטון חשוב המסיר את המסכה מעל שקר 'הפגנות השלום' של חמאס בעזה", אומר דובר המשרד עמנואל נחשון. "העולם לא יכול להישאר אדיש למראות אלו של שימוש נפשע בילדים כמגן אנושי. האמירות האנטישמיות והקריאות לחיסולה של מדינת ישראל לא יכולים להותיר מקום לספק בדבר הכוונות האמתיות של מארגני ומשתתפי 'ההפגנות' בעזה. אנחנו קוראים לעולם להתעורר ולגנות באופן נחרץ את תנועת חמאס ופעולות הטרור שלה בגדר הגבול".

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 תגובות למאמר

  1. לא להאמין! בעיתון הארץ קובי ניב מזלזל ובז באשר לשריפות הנרחבות בצד הישראלי ובנזקים הכבדים לטבע, לחיות הבר ולחקלאים הנגרמות על ידי העזתים. תלשו את ציפורניי ועדין לא אגלה הבנה לשמאל. 180 מעלות זה אנדרסטייטמנט.

  2. עצוב כל כך לראות את זה.
    רואים את דור ההמשך, ילדים שעדיין אל יודעים להבין מה טוב ורע,
    ופשוט מכניסים להם לראש את השנאה למרות שהרוע לא מגיע מהכיוון הזה.

    בקצב הזה הפתרון הוא באמת רק הגירה שלהם מכאן והלא.
    אי אפשר לחיות ליד כלב חולה כי בשלב כלשהו הוא יפגע.

    זו התוצאה של שנים של שטיפת מוח,
    לציבור הפשוט שם כבר אין קריאה הגיונית של המציאות, ולכן הוא גם מסוכן לנו.

    אם בעבר ריחמנו על האמהות והילדים,
    היום כב *אי אפשר*
    כי מרוב שהמוח שלהם מעוות מהשנאה כלפינו, הם ימצאו את הדרך לקום ולפגוע ביהודים.

    עצוב. אי אפשר לחיות לצידם. הם רוצים את סופינו.

  3. גיא בכור נותן לזה מענה יפה: פתיחת מעבר רפיח והגירה המונית מעזה לאירועביה.