עד המוות: חמאס הכריז מלחמת חורמה על תושבי עזה

ארגון הטרור בגד באנשי הרצועה, המיט עליהם משטר של פחד וייאוש, וכעת משתמש בהם כתחמושת חיה נגד ישראל

כיבו כל שביב של תקווה. מחבלי חמאס בעזה | פלאש90

לפני כשנה ניהלתי בעיר ערבית בשומרון שיחה ארוכה ומעמיקה על יחסי יהודים וערבים עם מספר חברים, ראשי כמה חמולות מובילות בציבוריות המקומית הוותיקה. המפגש התקיים בביתו של אחד השייח'ים החשובים בעיר, על קערת פירות וירקות מלאה כל טוב, כיד המלך.

ברגע מסוים השתתק השייח' המארח, ואחרי הרהור ארוך אמר בערבית ספרותית כבדה, מהוקצעת ורצינית, כשהוא שוקל כל מילה: "יא דוקטור קידר, אתה יודע מה זה ארגון טרור?". השאלה הפתיעה וסקרנה אותי ועניתי "לא" בעניין רב. "איסמע יא דוקטור, טוב טוב", הוא אמר. "ארגון טרור זה לא ארגון שנלחם נגד אויבים שלו. ארגון טרור זה ארגון הנלחם נגד עם שלו, נגד אנשים שעליהם הוא טוען שהוא מגן, נגד ילדים שתחת אחריותו".

הרמתי גבה בתמיהה, ושאלתי "כיף?" (איך זה?) והוא ענה בארשת עצובה: "תראה את דאעש, את מי הם שוחטים? את המוסלמים בעיראק, בסוריה, בסיני. תראה את חיזבאללה, את מי הם רוצחים? את המוסלמים הסורים. תראה את חמאס, את מי הם הורגים? את אנשי עזה. ארגון שנלחם נגד אויבים הוא ארגון שחרור, ארגון שנלחם נגד אנשים שלו זה ארגון טרור", פסק.

האמירה הזו נפלה על הנוכחים בהפתעה, והמילים נעתקו מפיהם. שקט הוטל בחדר, כי משמעות האמירה הזו היא הכרזת מלחמה על חמאס  – לא פחות – מצד השייח' והחמולה שתחת הנהגתו. "מעניין", אמרתי והשארתי לעצמי להרהר בעניין אחרי המפגש.

תחמושת חיה

בשבועות האחרונים, מאז שהחלו ההתפרעויות, לא ההפגנות, ליד הגדר המפרידה בין החיים בישראל והמוות בעזה, נזכרתי באמירה של השייח' ובחודש יוני 2007, אז השתלטה תנועת החמאס על הרצועה בכוח הזרוע.

זה החל בפיצוץ תחנות המשטרה הפלסטינית, המשיך בירי בראשיהם ובברכיהם של שוטרים ואנשי ביטחון של הרש"פ ובזריקת אנשי אש"ף מגגות גבוהים אל מותם על רצפת הרחוב, ומאז הלכו תנאי החיים ברצועה והתדרדרו עד השפל הנוראי בימים אלו.

תנועת חמאס הוציאה שיעור ניכר מהכספים שהגיעו אליה על רכש נשק, פיתוח טילים, ייצור רקטות קניית פגזים וחפירת מנהרות. חמאס לא בנה ברצועה אפילו בית חולים אחד, אפילו לא מתקן התפלה אחד, שום דבר. אפס. נאדה.

ישראל פיתחה את "כיפת ברזל" ומחקה כמעט כליל את איום הרקטות והטילים, וגם נגד המנהרות היא מצאה פתרון. טנקים ותותחים אין לחמאס אז איך יפגעו בישראל? במה ישתמשו? וכאן הגיעה התשובה שהשייח' התייחס אליה: חמאס, אחרי שהצליח לכבות כל שביב של תקווה בליבות אנשי הרצועה, אחרי שהביא אותם לתחתית המדרגה של הייאוש, עכשיו יורה את האנשים שתחת שליטתו לעבר ישראל.

האנשים הם התחמושת הטובה ביותר, שכן הם תחמושת המתנייעת בעצמה, תמורת 50 שקלים לראש. זה מה שחמאס משלם לפורעים. חמישים שקלים ויש לחמאס פצצה מהלכת, מלאה זעם, תסכול וייאוש מתוצרת חמאס.

זו האמת המרה על מה שמתרחש ליד גדר הגבול בשבועות האחרונים, אמת החושפת לעין כל את הסיבה להיותה של תנועת חמאס ארגון טרור: המלחמה שארגון זה הכריז על תושבי עזה מאז שהשתלט על חייהם, ועתה הוא משגר אותם אל מותם, מתוך ידיעה ברורה וודאית שישראל לעולם לא תאפשר להם לחצות את הגדר אל תוך קיבוץ או מושב הומה באנשים, נשים וילדים. רק המחשבה על הטבח שישתולל במקום מפחידה.

התכנית השטנית

חמאס הוא ארגון טרור לא בגלל המלחמה נגד ישראל אלא כי הוא בגד בתושבי הרצועה: במקום שלטון אסלאמי הוא הטיל עליהם משטר של פחד. במקום עבודה הוא הביא להם אבטלה. במקום תקווה הוא הביא עליהם ייאוש.

שלטון חמאס גרר את הרצועה לשלושה סיבובי אלימות קשה עם ישראל: "עופרת יצוקה" (2008-2009), "עמוד ענן" (2012), ו"צוק איתן" (2014). מה שקורה היום עדיין לא זכה בשם, למעט הכינוי ההזוי שחמאס נתן לאירועים: "תהלוכות השיבה", כאילו שישראל תאפשר לאדם אחד "לשוב" לשטחה. הכול סיסמאות נבובות מתוכן, שכל תכליתן היא להדליק את מטען החבלה האנושי באש זרה.

כל הרוג הוא הישג תקשורתי של חמאס, כל פצוע הוא מתנת תעמולה להונאת הצופים באירופה ובאמריקה שאינם מבינים את התכנית השטנית של חמאס להשתמש באנשי עזה כתחמושת חיה נגד ישראל, בידיעה שהם ייהרגו לפני שיעברו את הגדר.

אחרי שבועות שישראל מזהירה דרך כרוזים, הודעות בטלפון והתראות משדרת בתקשורת, כולם ברצועה – מיחיא סינוואר ועד אחרון הפורעים -יודעים ומודעים היטב לגורלו של מי שיתקרב לגדר. לכן האחריות המלאה למותם של המתפרעים בעזה הללו רובצת על תנועת חמאס, ועל האנשים עצמם.

פיגוע תקשורתי

אבל יש כאן עוד אחראי שהציבור לא שם לב אליו: התקשורת הזרה. כל מי שמבין את המזימה של חמאס יודע היטב שללא כיסוי תקשורתי כל האירועים הללו על הגדר ובקרבתה לא היו מתרחשים, מדוע לחמאס לבזבז את התחמושת החיה בלי שהדבר עושה רושם על דעת הקהל בחו"ל?

וכאן מגיעה האיוולת של ממשלת ישראל, המאפשרת לאמצעי התקשורת הזרים להגיע לאזור "חוטף עזה", ולצלם מאחור את צלפי צה"ל המגנים בגופם ממש על תושבי הקיבוצים והמושבים הסמוכים לגדר.

רוב כתבי התקשורת הזרה אינם מספרים לצופיהם את האמת על גיבורי צה"ל העושים את מלאכתם נאמנה בהגנה על אזרחי המדינה, והם משמשים למעשה כלי תעמולה חינמי בידי ארגון הטרור חמאס.

מתפרעים אוספים צמיגים בעזה | פלאש90

יגיד מי שיגיד, שבעידן האינטרנט והתקשורת החברתית אי אפשר להסתיר כלום. ובכן, אפשר לצמצם מאוד את הדיווח מהשטח באמצעות סגירת האינטרנט באופן זמני ברצועה, מכיוון שישראל היא שמספקת לרצועה את שירותי הגישה לאינטרנט.

אתם מבינים? הם מקבלים את הגישה לאינטרנט מישראל (האם הם משלמים עבור השירות?), ומשתמשים במדיום הזה כדי לפזר תעמולת כזב נגד ישראל. האם יש אבסורד גדול מזה?

החשמל שישראל מספקת לרצועה משמש להפעלת ערוץ הטלוויזיה בלוויין של חמאס, השופך יומם ולילה הסתה פרועה נגד ישראל. מדוע ישראל ממשיכה לספק חשמל לרצועה במצב זה? האם במלחמת העולם השנייה היה עולה על דעתו של בריטי או רוסי שפוי כלשהו, נאמן לארצו ולעמו, לספק את החשמל למכונת התעמולה הנאצית?

נכון שלישראל כדאי יותר לעשות פוזה מול המצלמה כאילו המצב הוא שגרתי ו"עסקים כרגיל", כדי שתיירים לא יברחו וכדי שישראלים לא יקטרו, אבל אנחנו במלחמה, ו"במלחמה כמו במלחמה".

אם שלטון חמאס יורה עלינו כדורים אנושיים, לנו מותר לנקוט כל צעד סביר כדי לעצור את המלחמה, החל מפגיעה ישירה במנהיגי חמאס שהם האחראים הישירים למצב הגרוע ברצועה, וכלה בירי חי נגד הפורעים המאיימים על אזרחי ישראל, על חייהם ושלומם.

פח האשפה של ההיסטוריה

בניגוד למה שקורה בעולם הערבי, בו המדינה נלחמת באזרחיה,מדינת ישראל מגנה על חיי אזרחיה מפני הסכינים של פורעי עזה. באותה מידה, ישראל חייבת לשמור על שמם ותדמיתם של אזרחיה בעיני העולם מפני מפעילי "הטרור התקשורתי" האירופאי ו"הג'יהאד התקשורתי" של ערוצי הלוויין הערבים ובראשם רשת אל-ג'זירה, שבאורח הנשגב מבינתי ממשיכה לפעול מתוך ישראל בעודה שופכת עליה קיתונות של הסתה.

ישראל תביס את חמאס ללא צל צילו של ספק, כי ישראל נלחמת מלחמה צודקת ואילו חמאס הוא ארגון טרור המטיל משטר פחד זדוני על אנשי רצועת עזה. גורלה של תנועת חמאס הוא אחד: להיות מושלכת לפח האשפה של ההיסטוריה, לצד הדיקטטורים הערביים שסולקו מכיסאותיהם בשנים האחרונות.

תנועת הטרור הדיקטטורית של חמאס איננה שונה מהם, שכן היא מוכנה להקריב את הפלסטינים עד האחרון שבהם על מזבח שרידותה.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

16 תגובות למאמר

  1. מספיק עם השקר הזה. תושבי עזה אינם בני ערובה. אם ירצו – יפילו את החמאס. תושבי עזה בחרו בחמאס ולא סתם. הם שונאים את ישראל והם רוצים פתרון בכוח. אין מה לרחם עליהם, כאילו מישהו הכריח אותם לבחור בחמאס בבחירות דמוקרטיות. אילו הם "נחטפו" כדברי הכותב, הם היו זועקים את זה כלפי כל העולם. במקום זה הם זועקים נגד ישראל. מעולם לא שמעתי את אנשי עזה תוקפים את החמאס, מבקרים אותו, פועלים נגדו. אילו החמאס היה מכריח אותם, הייתם רואים חוליות טרור פנים שפועלות נגד החמאס בתוך עזה. הייתה התארגנות של תושבים עם נשק נגד השלטון ונסיונות הפיכה. אין דברים כאלה בעזה כי העזתים מאמינים בחמאס. לכן, כל המאמרים האלה הם שטיפת מוח שקרית ויש להפסיקם. ויפה שעה אחת קודם!

  2. א) ומה השייך הזה עושה עם הקביעה שלו? מספק בשר תותחים מהחמולה שלו עבור החמאס? או שאף אחד מעשרות אלפי בני החמולה שלו לא משתף פעולה עם החמאס? אף אחד? בטוח?

    ב) עבור המצרים, החמאס מבצע כעת ניסוי כלים לבחון את צה"ל, את ממשלת ישראל, את תמיכת הציבור הישראלי בצה"ל ובממשלה, את תגובות מדינות העולם, בעיקר הנוצרים, למה שקורה ברצועת עזה וליד הגדר.
    במצרים יש כיום 8-10 מליון נוצרים קופטים. כרגע השלטון במצרים עוד נוח אליהם, יחסית. מה יקרה כשמצרים (לא אם אלא כש) תעבור טלטלה מימשלית ותחזור לחיקו של האיסלאם (אין איסלאם קיצוני או מתון, אלא רק איסלאם, בפנים גלויות יותר או פחות)? הרי המוסלמים לא יכולים לסבול נוכחות של כופרים (בטח ובטח נוצרים שגם מתחרים בהם על צדקת הדרך). המצרים בוחנים את האפשרות שיום אחד יגרשו את הקופטים, בתרוץ כלשהו, ומן הסתם הגרוש יהיה לכיוון ישראל. הרי לוב וסודאן הן מוסלמיות, ולא יקבלו את המגורשים הנוצרים. ומה יותר טוב מאשר להרוס את ישראל ע"י שליחת מגורשים נוצרים לגבולה? הרי השמאל כבר קיבל ומקבל בזרועות פתוחות מסתנני עבודה מאפריקה.
    מה יאמרו ויעשו קוראי מידה כאשר ארוע כזה יקרה? מה יאמר ויעשה ד"ר קידר? הרי לא מדובר בכנופיית מחבלים מפח האשפה העולמי, אלא באנשים שלוים ממדינה שיש לנו "הסכם שלום" איתה, והם בני אותו זרם בעל מאפיינים דתיים של אלו התומכים בנו (האוונגליסטים של טראמפ למשל).

    1. הקופטים הנוצרים יכולים להגר לבד.לרוסיה.אירופה.ארמניה.דרום אמריקה.צפון אמריקה.מזרח אירופה.ולכל מדינה מערבית או נוצרית כולל באפריקה.בסך הכל מי שיקלוט אותם רק ירויח אוכלוסיה טובה ושקטה ומשכילה.

    2. יש לך טעות בסיסית בהבנה.
      גם הנוצרים בוחנים את התנהגות מדינת וממשלת ישראל.
      מוקד הסיכסוך בין הנוצרים ובין המוסלמים, הוא השליטה על ארץ ישראל.
      שים לב שהבודהיסטים, הקונפוציאנים, הברהמינים, הבהאים, ושאר ירקות, לא מתעניינים כלל בארץ ישראל לעצמם. ומה שמעניין אותם מחוץ לגבולות ארצותיהם, הוא מסיבות שאין להן קשר לדת.
      רק הנוצרים והמוסלמים ניסו מנסים וינסו לנשל את היהודים מארץ ישראל.
      כל עוד יהודי אחד חי בעולם, ובמיוחד אם אותו יהודי יושב בארץ ישראל, הנוצרים והמוסלמים מבינים, בתוך תוכם, שאמונתם שקרית.

      כשהמצרים יגרשו את הנוצרים הקופטים, מבטיחך אנכי שהאפיפיור יתערב רק כדי שנוצרים (קתולים כמובן) יוכלו לסייע לאחיהם הקופטים (וכי איפה היו הקתולים והפרוטסטנטים עד היום כשהיו פיגועים בקופטים?), כשהמטרה האמיתית היא להשתלט על ארץ ישראל בדרך עקיפה ולנצר את היהודים. הקופטים ישמשו בשר תותחים בידי הקתולים כדי שאלו יוכיחו שהדת האמיתית היא הנצרות הקתולית. המוסלמים עוד לא הגיעו לחשיבה מתקדמת כזו.

    3. אין בעיה על כל נוצרי קופקטי אחד שנקבל ניתן להם פלסטיני מוסלמי האמן לי שהנוצרים האלו יסכימו לבא הנה ברצון רב ויהיה לנו איתם שלום אמיתי ,הבעיה היא שהפלסטינים לא יסכימו לעולם להגר למצריים כי האבן הראשונה שתיזרק לעבר הצבא המצרי תגבה מהם לא 60 הרוגים לפחות 600 הרוגים..ואף אחד לא יתן להם סיוע הומונטרי כל שהוא..

  3. הגדרת אירגון הטרור הנלחם נגד אנשיו מתאימה במדויק להגדרת בית המשפט העליון. את המלחמה הקשה ביותר מנהל בית המשפט נגד נאמניו ופועלי טובתו של עם ישראל. אלו הם החלוצים המתנחלים וחיילי צה"ל. בית המשפט העליון פועל מטיל מורא על המחנה הלאומי במפה המדינית בימין. הרבה מאוד מגבלות מטיל בית משפט זה על הדרג המדיני ולא ברור מה מהחלטות המדינאים הן רק כדי לרצות את בית המשפט. לאחרונה החליט בית המשפט העליון שהוא המוסמך לתת הוראות פתיחה באש! את בית המשפט הזה יש לפזר!

  4. נו אז מה? אז מה אם החמס רוצה כמה שיותר עזתים מתים? אנחנו צריכים להיות התליין ??? אז מה אם החמס משקיע את כל כספו בטילים ומנהרות, כמו שמצאנו לזה פתרון יצירתי חכם ומוצלח כך עלינו לעזור למצוא פתרון לעזתים המובלים כצאן לטבח גם אם הם מאמינים שזו דרכם היחידה. ועוד הערה לא ניתן לחסום את המידע שיצא לעולם, לא על ידי חסימת עיתונאים מלהגיע ולא בכל אמצעי אחר כמו חסימת טוויטר, פייסבוק וכו'. עלינו יחד עם היד הקשה של שמירה על קיומנו, למצוא ולרתום את כל העולם לפתרון העזתים האומללים.

  5. נתניהו חסר האחריות וליברמן חסר השכל אשמים בהזנחת ההסברה.
    |
    את אנשי התקשורת הזרה צריך להאשים בקמפיין שיעורר דיון בעולם, ולהטיח בפניהם:
    כמו שסוחר ברכב גנוב שותף בעברת הגנבה כך גם התקשורת במדינות המערב שמשלמת לחמאס את התמורה המבוקשת (הוקעת ישראל) עבור השמוש הרצחני ב"מגינים חיים" ובשהידים. לפיכך, ידיהם של אנשי התקשורת שופכים את הדם הזה.

  6. יופי של הגדרה.
    הפתרון פשוט.
    יש סיפור איך הקגב החזיר חטופים רוסים בלבנון.
    כמהבני משפחה של ראשי חמאס מגולגלים בשטיח יספיקו.
    אפשר ואולי רצוי לגלגל את המנהיגים עצמם.
    ויפה שעה קודם

  7. הבעיה שחוץ מאירן, כלום לא מעניין את נתניהו.
    צריך ללכת ולתת למישהו אחר מהליכוד הזדמנות.

  8. אם חלילה תפרוץ מלחמת חרמה .המלחמה תהיה על שטח ולכן עלינו לתפוס עוד איזורים למשא ומתן עתידי ,

  9. מאמר יוצא מן הכלל.
    מדוע הוא מתפרסם בעברית ולא באנגלית, צרפתית, ספרדית וערבית?
    ד"ר מרדכי קידר הוא איש מצויין שעושה הסברה מצויינת.
    מתסכל שלא נותנים לו (וליתר המתנדבים היקרים) את הכלים להצליח בעולם.