"התנהלות המשטרה והיועמ"ש בחקירת חפץ מעלה שאלות קשות מאוד"

עמית סגל אומר ל'מידה' לאחר חשיפת תמלילי החקירות מתיק 4000: "העדות של ניר חפץ רעועה, מנדלבליט צריך להסביר מדוע המשטרה השתמשה באמצעים חריגים"

"סתירות במהלך החקירה". עמית סגל | צילום מסך

תיק 4000 שוב נמצא במרכז הסערה, לאחר הפרסום אמש (שני) של עמית סגל בחדשות 12 על תמלילים חדשים מחקירת ניר חפץ, יועצו לשעבר של ראש הממשלה. בשיחה הבוקר עם 'מידה', מספר הפרשן הפוליטי על השאלות הקשות שעולות לגבי אמינות גרסתו של חפץ וכמו כן לגבי ההתנהלות הבעייתית של גורמי החקירה והאכיפה.

מהתמלילים שהתפרסמו אמש עולה כי עד המדינה חפץ החליף במהלך חקירתו מספר גרסאות בעודו טוען ל"בעיות זיכרון", תיאר אירועים שלא התקיימו ולאחר מכן נזכר לפתע בפרטים אחרים לגביהם. לדברי סגל, העובדה שתיק כה חשוב מסתמך בין השאר על עדות מפוזרת כזו עשויה להיות בעייתית: "שני העדים החשובים בתיק 4000, יחד עם אילן ישועה, הם עדי המדינה שלמה פילבר וניר חפץ", הוא אומר ומוסיף:  "הם האדנים שעליהם נשען התיק, וכפי שראינו אתמול לפחות אחד מהם מתנדנד בחוזקה ברוח ועוד אחרי שהוצב שם באופן שנגוע לדעתי באי-חוקיות".

מה המשמעות של הסתירות והבלבולים בעדותו של חפץ?

"ראינו בפרשות בעבר שעדי מדינה הם לרוב לא האנשים הישרים ביותר בסביבה, ולעתים קרובות התגלו סתירות בעדויות שלהם. הבעיה עם ניר חפץ היא שמדובר פה בסתירות שמתגלות במהלך החקירה עצמה, עוד לפני שהפך לעד מדינה וגם אחרי, ובנושאים שהם נושאי המהות של התיק כמו הפגישות בין אלוביץ' לנתניהו ואירועים אחרים שקשורים לתיק 4000. חפץ למעשה מספר על דברים שלא קרו בכלל במציאות, ורק אחרי שהחקירה נפסקת לפתע באופן לא ברור, הוא נזכר בפרטים אחרים באורח פלא".

מידע מטריד לא פחות שעולה מן הפרסום אמש נוגע ל"לחצים מיוחדים" שהפעילה המשטרה על מנת לגרום לחפץ לחתום על הסכם עד המדינה. על פי הדיווח של סגל, כחלק מהמאמצים זימנה המשטרה לחקירה "אדם נוסף שאינו קשור כלל לתיק", ובמהלך חקירתו נשאל אותו אדם "שאלות לא רלוונטיות" במטרה ללחוץ על חפץ להפוך לעד מדינה. בנוסף, מתגובתו של היועמ"ש מנדלבליט אמש נכתב כי "היועץ המשפטי לממשלה לא אישר אף אחת מהפעולות הנטענות".

מה המניע של המשטרה במעשים גבוליים כאלה שיתכן שיובילו לפסילת העדות בבית המשפט?

"אני באמת לא יודע. התקופה שבה מתבצעות כל החקירות האלו זו התקופה שבה רוני אלשיך שימש כמפכ"ל המשטרה, והביא איתו מהשב"כ שיטות חקירה ואמצעים שונים. אפילו החוקר של חפץ התפאר בפניו באחת החקירות שהוא אמנם נמצא בלהב 433 אבל השיטות שלהם הן שיטות של שב"כ. אנחנו זוכרים שכבר במהלך המעצר הארוך מאוד והחקירות של חפץ עלו טענות על אמצעים חריגים שמפעילה המשטרה, ומנדלבליט אמר אז שהכל נעשה בתיאום. אז או שהוא הטעה אותנו או שהוא פשוט לא יודע מה הכפופים שלו עושים".

מי מאשר שימוש באמצעים כאלה אם לא היועץ המשפטי לממשלה?

"זאת  תעלומה שאין עליה תשובה. כשהתקבלה ההחלטה בחודש פברואר לפרסם את כתב החשדות נגד נתניהו עוד לפני הבחירות, היו דיווחים על כך שבגלל הצורך להזדרז מנדלבליט לא קורא את כל החומרים ורק מקבל תקציר. כלומר – המחיר של הרצון לסיים לפני הבחירות היה בעצם בכך שהיועמ"ש לא מכיר את כל חומרי החקירה. גם אחרי שפרסמתי את הסיפור על הלחצים שהופעלו על שאול אלוביץ' שהוקלט בסתר בשיחה עם הבן שלו ואמר שאין לו מה לתת, מנדלבליט אמר שהוא ידע על זה רק מהפרסום בטלוויזיה, ועוד הזהיר את הציבור מפני הסתמכות על מידע חלקי בתקשורת. לא שמעתי אותו אומר את זה אחרי מאות ההדלפות האחרות מתיקי נתניהו".

מה זה אומר על היועמ"ש אם הוא שומע על אופן גיוס העדים והגעה לראיות כל כך חשובות רק בטלוויזיה?

"בעבר הוא גם הכחיש את העובדה שנעשה לחץ על עדי מדינה להחליף עורכי דין. אנחנו יודעים שזה פשוט לא נכון ושהלחץ הפסול הזה נעשה מפעם אחת. במקרה של חפץ זה גם עבד והחלפת עורך הדין הובילה לחתימה על הסכם עד מדינה, אחרי שהופעלו האמצעים המיוחדים נגדו. אלה שאלות שמנדלבליט יהיה חייב לענות עליהן אם הוא רוצה לשמר את מה שנותר מאמון הציבור במערכת המשפט".

סוגיה חשובה נוספת אליה מתייחס סגל היא "המאמצים הגדולים" לדבריו שנעשו במשרד המשפטי כדי למנוע את פרסום הפרטים והטענות לגבי העדות המסתורית. "ביקשתי אתמול ממשרד המשפטים תגובה בשעה חמש אחרי הצהריים, והם אמרו לי שכרגע הם נמצאים בכנס", הוא מספר. אלא שזמן לא רב לאחר מכן, התגלה לו כי נעשה "מהלך משפטי אגרסיבי ומזורז ביותר" כדי למנוע פרסום של חלק מהפרטים לגבי העדות המסוימת הזאת.

מה יש להם להסתיר?

"אני מניח שיגידו שרוצים לשמור על פרטיות העד אבל זה תירוץ מגוחך, אחרי שאנחנו רואים איזה לחצים הפעילו במשטרה כדי לשבור את חפץ. יותר מזה, אני יכול לספר גם שהעדות המסוימת הזו בכלל לא הופיעה בארגזי החומר שהועברו לפרקליטי נתניהו בתיק 4000. מכל העדויות שנגבו בחקירה הארוכה הזו, זאת העדות היחידה שאין לה אזכור. אני באמת לא אדם של תיאוריות קונספירציה, אבל ההתנהלות הזו מעלה שאלות קשות. עוד דבר שאני מתקשה להבין זה איפה כל העיתונאים שמדברים כל הזמן על חופש המידע וזכות הציבור לדעת, אבל אתמול השתתקו לפתע".

ממשרד המשפטים נמסר בתגובה:

"כידוע, לפני כחודש התקיים הליך שימוע לראש הממשלה. במסגרת זו, נטענו על ידי באי כוחו של ראש הממשלה אותן טענות שמובאות כעת בפרסומים שונים  בנוגע לניר חפץ. בימים אלה מנהל היועץ המשפטי לממשלה עם צוותו הליך סדור לבחינת הטענות בשימוע לצורך קבלת החלטה סופית. בתוך כך, כמובן, נבחנות בכובד ראש גם טענות באי כוחו של ראש הממשלה בעניין דרך גביית עדותו של ניר חפץ. כמובן שאין זה ראוי וגם איננו מתכוונים לנהל הליך שימוע מקביל בתקשורת. הליך השימוע ובחינת הטענות בעקבותיו הוא הליך מקצועי ונקי מכל השפעה זרה, וימשיך להיות כזה.

נזכיר כי היועץ המשפטי לממשלה כתב בשעתו במענה ליו״ר לשכת עורכי הדין, כי נחה דעתו שחוקרי המשטרה הבהירו לעדי המדינה כי הם נדרשים לומר אך ורק את האמת, וכי הדברים שמסרו עדי המדינה נמסרו באופן חופשי ומרצון. כן צוין, כי תנאי לעריכת הסכם עד מדינה הוא אמירת אמת בלבד. יש להבחין בין בחינת הטענות הקשורות לעדי מדינה, בכל הנוגע לאמירת אמת על ידם, לבין הטענות לפעולות לא תקינות במהלך החקירה. לכן, לצד הדברים האמורים, הובהר במכתב כי ככל שיימצא במסגרת הטיפול בתיקים כי בוצעה פעולה שלא כשורה, הדבר ייבחן ויטופל כנדרש. לא בשולי הדברים, נשוב ונזהיר מפני הסתמכות על מידע חלקי, חסר, ולעיתים אף מגמתי או שלא בהקשרו. החלטות לגבי חומר הראיות ולגבי המשמעות המשפטית של רכיב כזה או אחר מהחקירה נעשות לאחר בחינה מדוקדקת של מלוא החומר, וכך יהיה גם במקרה דנן".


רכשו עכשיו מנוי ל'מידה' ותהנו מהנחה מיוחדת על ספרי שיבולת החדשים + כתב העת 'השילוח' לשנה מתנה!

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

49 תגובות למאמר

  1. מזעזע! משטרת פשע!!! משטרה של אלימות אלו נעשים פליליים לחלוטין. צריך לעשות חוק שכל שוטר/חוקר חייב ללמוד משפטים לפני שהוא מתעלל בנחקרים לעובר על פלילים בלי לראות בעיניים. ועוד לפני כל חוקר חייב תואר ביד ולא מסתפק ב12 שנות לימוד בקושי!!!!!!

    1. העיקר להאשים את נתינהו, מזל שיש את עמית סגל שחושף דברים שלא הגיעו אלינו.

    2. ככה נראית ופועלת המשטרה בזמן ואחרי המפכ"ל אלשייך איש השב"כ,
      אחרי שנים של שטיפת מוח בסמינרים של קרן אברהם….
      ואחרי השיבה לפעילות של קציני משטרה בוגרי קרן וקסנר…
      שם כבר הבינו מה נכון לעשות, מתי לעשות ולמי לעשות…

  2. צריך לחזור ולומר זאת שוב ושוב ולא להתעייף: התופעה המפלצתית של מערכת אכיפת חוק עבריינית וחסרת עכבות צמחה ושיגשגה במשמרת של בנימין נתניהו ותחת חסותו.

    1. הקומוניסט סול אלינסקי (“כללים לרדיקלים”) לשמאל האמריקאי: “בחר את המטרה למתקפה שלך, הקפא אותה, הפוך אותה לאישית… רדוף אנשים ולא מוסדות”. השמאל כבר לא מתווכח איתנו אם צריך מדינה פלסטינית, מדינה דו-לאומית או בינאום של ירושלים, אלא רק תוקף את נתניהו ומאשים אותו בכל הרעות, ובעיקר באותן רעות שנתניהו מנסה להתמודד איתן

    2. צריך לחזור ולומר זאת שוב ושוב ולא להתעייף: התופעה המפלצתית של מערכת אכיפת החוק צמחה במשמרת של אייטולות בג"ץ, "שומרי הסף", ו"כלבי השמירה" למיניהם וזה נעשה ע"י תפירת תיקים סיטונית לכל מי שניסה להלחם בהם(!!!)

    3. ספרו של פרופ' דניאל פרידמן "הארנק והחרב" עוסק בסקירה של עשרות שנות מאבק לביצור הכוח של בית המשפט, בג"ץ, פרקליטות ובמיוחד כוחו של היועמ"ש… (עמ' 166)

      גם פרופ' מנחם מאוטנר, בספרו "משפט ותרבות בישראל בפתח המאה העשרים ואחת" עוסק בכך.
      כבר לפני עשור (!) הוא דיבר על העברת מוקד כוח קבוצת האליטה הוותיקה (עם אבדן ההגמוניה שלה לאחר 77), מהזירה הפוליטית של הכנסת אל מוסדות שבהם שולטים פקידים שאינם נבחרים (הם מגיעים ב"מכרזים" התפורים מראש למידותיהם של "ההגמונים" כמו הגב' ליאת בן-ארי. כלומר בשיטת חבר מביא חבר) והפיכת המוסדות של ביהמ"ש והפרקליטות, משרד מבקר המדינה, אגף התקציבים של האוצר, מוסד היועמ"ש למבצרים פוליטיים הנשלטים על ידם:
      https://www.youtube.com/watch?v=KsxDURXWIyk

      הוא לא מנה בין המוסדות האלה את הצמרת הביטחונית של ישראל (שגדלו על הסכמי אוסלו) כמבצר נוסף שנשלט ע"י אותה הקבוצה הפוליטית מפני שהדבר הפך להיות גלוי רק בתקופת אובמה. לאחר הפוצ' של מאיר דגן כראש המוסד ב-2010 ועם הופעת ה"ביטחוניסטים": שלל הלשעברים יוצאי כוחות הביטחון כמו שבתאי שביט, דיסקין, פארדו, ו"קצינים למען ביטחון ישראל" שצצו למשל בבחירות של 2015.

      הוא כמובן לא התייחס לקרן לישראל חדשה/שתי"ל המממנת ו"מייעצת" ל-1000 (!) עמותות של הקרן. ולא לקרן אברהם המתמקדת בהעברת סמינרים לקציני משטרה. ולא לקרן וקסנר שעל בוגריה נמנים קציני משטרה, שופטי ביהמ"ש, פקידי הפרקליטות וקציני צה"ל ובהם סגן הרמטכ"ל לשעבר גולן. כל הקרנות האלה רשומות בחו"ל אך הן בהחלט שלחו את זרועותיהן עמוק לתוך מערכת הפקידות של הדיפ סטייט ומקיימים סימביוזה עם קבוצת האליטה הוותיקה ועם המבקשים להימנות עם אנשיה…

      לכן, בכל פעם כאשר הפוליטיקאים (שרי המשפטים למשל) שהם נבחרי הציבור, אותו ציבור ששלח אותם למשול ולהוציא אל הפועל מדיניות שבה הציבור חפץ, כשהם מתכוונים למשול הם מגלים (כמו בסידרה הבריטית YES MINISTER) שהכוח האמיתי מצוי בידי הפקידים הנמנים על אנשי האליטה הוותיקה.
      ראו מה קרה כשאוחנה ביקש לממש את זכותו כשר המשפטים להחליף את מנכ"לית משרד המשפטים. לא כלשכן כשהם מתכוונים לערוך ניקוי האורוות באמצעות רפורמות. מיד בניצוח היועמ"ש והפרקליט הראשי תופרים להם תיקים בפרקליטות: יעקב נאמן, רפאל איתן, קהלני, חיים רמון ובנימין נתניהו.
      כאשר יו"ר לשכת עורכי הדין הראה עצמאות רבה מדי ולא סר למרותה של האליטה הוותיקה הותז ראשו: הנייד שלו נגנב, נפרץ והמידע נגדו הושג תוך דריסת החוק והכול הוכשר ע"י אנשי מערכת החוק תוך שהתקשורת מתגייסת להכשיר את כל האמצעים כדי לבצע לו חיסול ממוקד.

      מול כל אמירת ביקורת ולו החלבית ביותר מצד הפוליטיקאים לא כל שכן ראש הממשלה מיד מגיעות בקול תרועה רמה שלל גינויים נגד ההסתה שלוחת הרסן כביכול נגד נציגי שמירת החוק, בית המשפט, ואזהרות בדבר הסכנה לדמוקרטיה, הפשיזם הימני וכו' כו' ופסטיבל ההיסטריה
      הולך ומתפשט בכל ערוצי התקשורת

    4. לדורון: פרופ' מאוטנר: בג''צ הפך למוסד לפעילות פוליטית של השמאל שאיבד כוחו בכנסת! הגיב:

      להלן התמלול המלא:

      פוליטיזציה של משפט

      פרופ' מנחם מאוטנר, הפקולטה למשפטים, אוניברסיטת תל אביב

      http://www.youtube.com/watch?v=MaGOlzc8ydM

      החל מדקה 16:26

      קבוצת מלכי הגבעה של השמאל הפסידה הרבה מאד כוח בפוליטיקה וסובלת הפסדים פוליטיים גדולים מאד ומה שהיא עושה בעצם, היא העתיקה את הפעילות הפוליטית שלה במידה רבה מאד מהפוליטיקה של הבחירות, שהיא הפוליטיקה של הכנסת, למקום אחר – לבית המשפט העליון – והפכה אותו למוסד שממנו היא מנהלת פוליטיקה.

      בראש העותרים לבג"צ חברי הכנסת של מר"צ והעבודה והעתירות שלהם תמיד על נושאים פוליטיים.

      בג"צ הפך למוסד פוליטי.

      זה חלק מתהליך.

      בית המשפט העליון פה לא לבד. הקבוצה הזו העבירה את הכוח שלה לא רק מהפוליטיקה של הבחירות, מהכנסת, לבית המשפט העליון, היא העבירה אותו גם אל היועץ המשפטי לממשלה, גם אל אגף התקציבים של האוצר, גם אל מבקר המדינה, גם אל בנק ישראל.

      כל הקבוצות האלה זה קבוצות לא נבחרות של פקידים שמופעלים על ידי הקבוצה הזאת כדי לנטרל את המערכת הפוליטית שפועלת למגינת ליבה של הקבוצה הזאת שאיבדה בכנסת הרבה מאד כוח.

      זה ההסבר הראשון.

      ההסבר השני הוא עליית תפיסה ניאו ליברלית במדינת ישראל.

      ניאו ליברלים עויינים את הפוליטיקה של הבחירות והם עוינים בתי נבחרים והם אוהבים מקומות של פקידות ביורוקרטית משכילה שדומה להם. הם לא אוהבים את הפוליטיקה של הבחירות כי שם יש אנשים לא משכילים כמוהם, לא אנינים כמוהם ולא צרכנים של סגנונות חיים כמוהם, אלא כל מיני אנשים שהם יותר נמוכים במידרגים האלה מהם.

      ולכן הם לא אוהבים את הפוליטיקה, ורוצים לתת הרבה יותר כוח לאנשים שדומים להם, המשכילים האנינים וכו'. נכון שהפוליטיקה בישראל עברה בשנים האחרונות בעיות חריפות של ירידה ברמה שלה וגם חוסר יציבות, אבל היא סובלת מבעיות חריפות ברמה שלה בגלל ההגיון הניאו ליברלי שהשתלט עליה והוא פריימריס במקום הועדות המסדרות.

      ולכן הקבוצה הניאו ליברלית בישראל פועלת במהלך כפול.

      מצד אחד שיקוץ וביזוי הפוליטיקה, שהיא הגורמת להורדת הרמה שלה בגלל הניאו ליברליזם בו היא דוגלת והיא כל הזמן משקצת ומנאצת את הפוליטיקה ומצד שני, היא מאדירה את כל הגופים הלא ליברליים ושוב זו אותה קבוצה. את בית המשפט העליון והיועץ המשפטי לממשלה ואגף התקציבים ומבקר המדינה ואנשי בנק ישראל.

      בית המשפט העליון קרוב תרבותית לקבוצה הזאת ונשמת אפו זה הגנה על הזכויות הליברליות.

      הגנה על הזכויות הליברליות מה פירושה?

      "זכות ליברלית" זה כמו אי מוגן בחומה.

      יש לי את חופש הביטוי וחופש ההתאגדות ואת חופש התנועה, זה הכל כמו איים כאלה שמוגנים מפני חדירה של גורמים עוינים שיכולים לפגוע בי. זאת אומרת זאת הלוגיקה העמוקה של בית משפט ליברלי – לוגיקה של "איים מבוצרים".

      כמטאפורה ניתן לומר שאותה קבוצה חברתית המתגדרת ביומיום בקהילות מבוצרות היא גם זו שמתגדרת בבית המשפט העליון ובמשפט ליברלי שנשמת אפו זה זכויות שהן כמו איים מגודרים.

      לדעתי מלחמת התרבות, הצפיפות על הגבעה הפוליטית ועלייתה הנרחבת מאד של אידיאולוגיה ניאו ליברלית גורמים להבין שבעצם הועבר כאן הרבה מאד כוח לבית המשפט העליון.

      הדמוקרטיה הישראלית נמצאית במשבר חמור לא רק בגלל מה שקורה במערכת הפוליטית שלה. היא נמצאית במשבר לא פחות חמור בגלל מה שקורה בבית המשפט העליון שלה.

      אחרי 30 שנה של כיוון כזה מצידו של בית המשפט, בית המשפט מוצא את עצמו כרגע במצב של אובדן לגיטימציה כפול.

      הוא איבד באופן כמעט מוחלט את הלגיטימציה אצל הקבוצות התרבותיות שלא מזדהות איתו ובראש ובראשונה הציונות הדתית והוא איבד הרבה מאד מהלגיטימציה שלו אצל הקבוצות שהכי מזדהות איתו, זה הקבוצות שקראתי להן ההגמונים הליברלים לשעבר, החילונים המשכילים המערביים. אין לי זמן לנתח למה קרה אובדן הלגיטימציה הכפול הזה אבל מה שאני רוצה לומר שלא רק במערכת הפוליטית יש לנו משבר.

      יש לנו משבר לא פחות חמור כרגע עם בית המשפט העליון שהוא מוסד מדינה חשוב מאין כמותו. כדאי שנפתח חשיבה חדשה לגמרי לגבי איך הוא צריך לפעול ב- 30 השנים הבאות.

      https://rotter.net/forum/gil/27789.shtml#1

    5. חחח…
      בהתאם להוראות והכללים שניסח סול אלינסקי הקומוניסט (“כללים לרדיקלים”) עבור השמאל בארה”ב:
      “בחר את המטרה למתקפה שלך, הקפא אותה, הפוך אותה לאישית… רדוף אנשים ולא מוסדות… ”

      השמאל הישראלי אימץ את הכללים האלה ופועל בהתאם…
      אי לכך, לא משנה מה, המצווה היא תמיד לתקוף את נתניהו ולהאשים אותו בכול.
      מאז ומתמיד הכלל הזה פעל מצוין באירופה כאשר פוליטיקאים השתמשו בשנאת היהודים כנשק רב עוצמה לשם הישגים פוליטיים.
      הדבר הזה תומצת בבדיחה הידועה : “בכול אשמים יהודים ורוכבי האופניים”.
      במערב של היום המילה “יהודים” הוחלפה במילה “ישראל”
      בישראל היא הוחלפה במילה אחת “נתניהו”.

      כל היתר נותר כפי שהיה.
      משעשע

    6. בנובמבר 1995 לא נתניהו היה ראש ממשלה. מי ששלטו היו השב"כ, פרס, ביילין, פונדק, הירשפלד. פרס עבר על חוק המפגשים כשנפגש עם ראשי ארגון הטרור אש"ף, ו…כלום. היועמ"ש אליקים רובינשטיין ולצידו טליה ששון (אח"כ בקרן לישראל חדשה), כאלו מהשב"כ, עדנה ארבל מהעליון, עשו יד אחת כדי לומר לציבור שבפעילות "שמפניה" אין עניין לציבור, ולכן לא תוגש נגדו תביעה על מוט ברזל בראשה של תמר גוז'נסקי, על השתתפות בבימוי פייק של "ארגון" יהודי לרצח יהודים וערבים. הנה, לפחות כאן מתחיל הריקבון. גם מתן שוחד לשני ח"כים ממפלגת צומת של רפול (אחד התגלה כפושע הברחת סמים) כדי שיצביעו על חודו של קול בעד אוסלו, עבר בשתיקת הנאורים המוסרניים. רק נצמדתי לעובדות

  3. אני דוקא מאד סומך על הפרקליטות וחבל לי על ההתלהמות נגד אנשים כמו ליאת בן ארי, גיל לימון ועוד אשר אין ספק, בתכל'ס, לאיש ביושרתם. טוב נעשה כולנו בימין אם נפסיק לתקוף את מוסדות המדינה. אני קורא וקורא וכל הזמן מתקיפים את מוסדות המדינה? בתור ימני, חלאס. ויודעים מה? גם את ראש הממשלה צריך כבר להעמיד לדין. די עם הסחבת. כל הסביבה מעופשת כבר מהסיפור הזה, אשר ההתקפה על הפרקליטות היא רק פן אחד שלו. מוסדות המדינה נהרסים מול עינינו וכתבה כגון זו, מהווה התקפה נוספת על מוסדות המדינה

    1. הספרי, אל תפגין דביליות, מבקשים מעט יותר אינטלגנציה ובעיקר יושר אישי לומר שגם לך לא היה איכפת להחליף את נתניהו במסע שלו קשה או קל לשיטתך ככל שיהיה, לכן אל תהיה גיבור ממרום האולימפוס בו אתה נמצא לכאורה, אני הייתי מעדיף לראותך תופס את מקומו של ניר חפץ ואז כותב מאמרים ותגובות מתגובות שונות, שא ברכה !!

    2. הקומוניסט סול אלינסקי (“כללים לרדיקלים”) לשמאל האמריקאי: “בחר את המטרה למתקפה שלך, הקפא אותה, הפוך אותה לאישית… רדוף אנשים ולא מוסדות”. השמאל כבר לא מתווכח איתנו אם צריך מדינה פלסטינית, מדינה דו-לאומית או בינאום של ירושלים, אלא רק תוקף את נתניהו ומאשים אותו בכל הרעות, ובעיקר באותן רעות שנתניהו מנסה להתמודד איתן. וכהערת אגב, רק מי שלא התנסה עם יוצאי הפרקליטות כשופטים עשוי עדיין לסמוך עליהם

    3. בתור ימני אני חושב שחיים הספרי צודק בכל מילה שלו, והרבה תגובות פה של ימניים פחות ממני, נראות לי הזויות. אז כן, אני רוצה להעיף מפה את הערבים. מצדי שימותו אתמול. אבל רבאק ראש ממשלה כזה מושחת לא יכול לייצג אותי. מה כל כך קשה להבין פה?

    4. לימני התמים: ראש ממשלה מושחת ייצג אותך בכל מקרה! פשוט יוותרו לו ויאתרגו אותו תמורת מסירת שטחים לעם הממוצא והצפת המדינה במהגרים מאפריקה. כך זה היה וכך זה ימשיך כל עוד הם יכולים לנצל לרעה את הכוח שלהם. אתה באמת מאמין שלא היו להם ראיות נגד אהוד ברק בנושא העמותות, או קרן ווקסנר או הביקורים אצל אפשטיין? או שנושא המימד החמישי לא היה פלילי? שאשכנזי לא עבר על החוק בפרשת הרפז? שלפיד או ליבני לא קיבלו סיקור חיובי תמורת חוק ישראל היום? איפה עדי המדינה בפרשות הללו? למה לא עצרו ואיימו על אף אחד?
      פשוט עצוב לראות איך התעמולה נגד נתניהו הצליחה להם כל כך ואת התמימות המשוועת של האנשים במדינה הזאת!

    5. מעבר לדבריו הנכונים והחשובים של המשתמש האנונימי חשוב לציין שלגבי נתניהו יש כל-כך הרבה טענות נגד אופן התנהלות המערכת המשפטית שזה נראה יותר מדי כמו תיק תפור ולכן קשה להאמין שהוא מושחת ובטח שאין סיבה מוצדקת לטעון שהוא לא יכול ליצג אותך(וזה עוד בלי לדבר על חזקת החפות).

    6. אני יותר שמאלני מהספרי ומהבעל של יוכבד, ואני מייחל ליום שנתניהו כבר לא יעמוד בראש הימין כך שנוכל בקלות לתפוס את השלטון, אבל דחילק מסע הכפשות אישי כל כך מכוער וברברי בסגנון בולשביקי שכבר חשבתי שעבר מן העולם נגד נתניהו גם אני כבר לא יכול לסבול. אחרי הכל מדובר בראש ממשלת ישראל המפורסם בכל העולם שהצליח ליצור קשרים אישיים נדירים עם נשיא ארה"ב ונשיא רוסיה, פגיעה בו בסגנון ברברי כל כך תפגע במדינה, אז אני בעד שנתניהו יפנה את מקומו, באמת כבר הגיע הזמן שאנחנו השמאל נגיע לשלטון ככלות הכל השלטון של רבין, אהוד ברק, פרס היה מצוין למדינת ישראל, התבססנו ברמת הגולן, הערבים בשטחים לא הרימו ראש כמו היום, הכלכלה פרחה ואתה זכות הקניין וחופש הפרט, לכל העולם היה ברור שהמדינה היא מדינת הלאום היהודי, הרמנו את הראש בכל מקום, אבל, עם זאת, סגנון התעמולה שלנו השמאל העוסק מהבוקר עד הערב בהכפשה אישית בכל דרך, לא רק את נתניהו אלא גם את אשתו, את בנו, לא מקובל עלי.

    7. מרקוס, הוצאת לי את המילים מהפה. תשאל את אפרים מה אמרתי לו אתמול בערב אחרי שקראנו ביחד מה שכתב הבעל של יוכבד.

    8. חיים הספרי, אתה לא לבד!
      יש המון ימניים שממש כמוך סומכים על הפרקליטות, תומכים בכל הלב ביושרה של ליאת בן ארי ומייחלים להעמיד לדין את נתניהו.
      ימניים הללו בדיוק כמוך נמנים עם שורות חברי מפלגת העבודה, עם חברי המחנה הדמוקרטי/מר"צ שהתעשר לאחרונה בחברים ימניים חדשים כמו אהוד ברק, יאיר גולן, וסתיו שפיר
      והח"כ הידוע בימניותו ממש כמוך עופר כסיף פועל לשם כך במפלגת חד"ש

  4. למי שלא הבין את החשיפה של עמית סגל (פלוס פרשנות שלי לכמה מסרים שעברו בין השורות בשל צו איסור פרסום):

    1. לניר חפץ הי(ת)ה מאהב.ת, המשטרה ידעה.

    2. דמות מסויימת (המאהב.ת?) הקשורה לניר חפץ הוזמנה לחקירה באמצעות תירוצים שונים, היא נשאלת שאלות שאינן קשורות לחקירה אלא לחייה האישיים, הכל במטרה להפעיל לחץ על ניר חפץ.

    3. ניר חפץ נסחט באיומים שאם לא יחליף עורך דין (עבירה חמורה מצד המשטרה), יהפוך לעד מדינה וייתן מידע מפליל על בנימין נתניהו כל המידע על המאהב.ת יצא החוצה.

    לאורך כל החקירה הוא מוחזק בתנאים לא אנושיים הכוללים מניעת שינה, חדר מלא בפשפשים והארכות מעצר חוזרות (על ידי שופטים מופתעים?).

    4. ניר חפץ נשבר ומוסר גרסה שמפלילה את נתניהו לאחר ש-"נזכר" בדברים שקרו בעבר.

    5. בדיקה מהירה על איכון הטלפונים של המעורבים מעלה שמדובר בגרסה ללא אחיזה במציאות.

    6. מזמינים שוב את ניר חפץ לתת עדות מתוקנת, ניר חפץ מוסר עוד גרסה, שוב בדיקה ושוב הגרסה לא עומדת במבחן המציאות.

    7. בשלב הזה החוקר וניר חפץ יוצאים לשעה מחדר החקירות, לאורך כל השעה בה הם מחוץ לחדר החקירות אין הקלטות ואין תעוד של השיחה.

    8. לאחר שהם חוזרים ניר חפץ "נזכר" בגרסה שלישית, הפעם הוא גם זוכר תאריכים מדוייקים, התעוד מתחדש והגרסה מתקבלת כגרסה רשמית.

    9. לא מדובר במקרה בודד, לאורך החקירות חפץ "שוכח" ו-"נזכר", "שוכח" ו-"נזכר" בהתאם לצרכי המשטרה והפרקליטות.

    10. עמית סגל שחושף את הפרשה פונה לבקש את תגובת משרד המשפטים, משרד המשפטים מוציא צו איסור פרסום על הפרשה.

    ועכשיו קבלו עוד פרט מדהים: ניר חפץ משתכנע לעזוב את עורך הדין שלו ולעבור לעו"ד אילן סופר שייצג אותו כעד מדינה, אשתו של עו"ד אילן סופר מייצגת את אלי קמיר החשוד באותן פרשות ומעיד נגד ניר חפץ.

    לא מספיק? קבלו עוד פרט: עורך הדין אילן סופר ייצג גם את מיקי גנור (מפרשת הצוללות) בהסכם עד המדינה.
    לאחר שמיקי גנור חזר בו מההסכם, אילן סופר הפסיק לייצג אותו.

    ולמי ששכח – ניר חפץ הוא לא היחיד שהופעלו עליו לחצים באמצעות המשפחה לעבור עורך דין ולחתום עד מדינה, גם את אלוביץ ניסו לשכנע להיות עד מדינה באמצעות החזקת בנו במעצר תוך שהוא מתחנן לאב שייתן למשטרה משהו כדי שהוא יוכל להשתחרר.
    אלוביץ עונה לו בדמעות (מבלי שהוא יודע שהוא מוקלט) – אני לא יכול לשקר.

    ושלוש תזכורות אחרונות:
    1. נגד איתן כבל סגרו את התיק למרות עדויות והודאות על חקיקה תמורת סיקור אוהד, התירוץ – אין לנו הקלטה.

    2. נגד ציפי ליבני לא פתחו בכלל בחקירה, למרות שהיא הודתה שהיא קידמה את חוק ישראל היום באמצעות עורכי דינו של מוזס ובניגוד לעמדת היועץ המשפטי לממשלה לאחר שנפגשה עם נוני מוזס ודנה איתו על החוק (וכולנו שמענו מה נאמר בשיחות עם מוזס).

    3. נגד יאיר לפיד שנפגש עם מוזס בדירות מסתור, מפלגתו העבירה מיליוני שקלים בעבור סיקור אוהד לעיתון של מוזס ומפלגתו קידמה את חוק ישראל היום – הפרקליטות מסרבת לפתוח אפילו בחקירה.

    .

    צר לי, אבל אנו בשלב בו ההיתממות הפכה להיטמטמות.
    אתם בעד הפיכה משפטית כדי להזיז את בנימין נתניהו מראשות הממשלה באופן לא דמוקרטי? תודו בזה בפה מלא.

    גלגולי העיניים וההסתתרות מאחורי מס השפתיים "שיחקרו את כולם" כבר לא יכולים להתפס כעמדה פאסיבית, זו עמדה אקטיבית – בחירה מודעת לסתום את האף ולהסתכל הצידה עד שההפיכה המשפטית תושלם.

    1. כל מילה בסלע חזק ואמץ,יקירי !

    2. איך היועץ יבדוק , הרי אם יימצא שהדברים נכונים , הרי ברור שמדובר בפאשלה שלו , שהחליט על כתב אישום כה רגיש מבלי לבדוק את העובדות .
      בסוף הוא יסיק שהפגיעה היא מינימאלית ויתנו נזיפה לחוקר .
      זיכרו כיצד סגרו את התיק של רון דוד .
      נגד שוטרים/פרקליטים לא מפעילים עדי מדינה ולא אמצעי חקירה ומעצר ..

    3. כל מילה שכתב היא נכונה וידועה. יש עוד המון סחיטות שלא ידועות לנו.
      נתניהו נסחט ע"י מוזס בפרסומים מזעזעים ואיים עליו שימשיך כך ונתניהו ידע שאין למי לפנות …

    4. סיכום תמציתי ומדויק של כל הידוע עד עכשיו. יפה.

  5. יש להקים מחלקה לחקירת פרקליטים ללא דיחוי אין להאשים רק המשטרה הנחיות היא מקבלת ממלוה פרקליט המדינה

  6. ברק התחיל את הרקבון המשפטי והיום הפרקליטות מראה שמרוויחה ביושר את חוסר האמון במערכת המשפט,לא יהיה מנוס אלא למנות גורם חיצוני שיבחן בפוליגרף את כל הרקובים בפרקליטות בפוליגרף על כל התיקים מהשנים האחרונות ,הבעיה זה לא רק תיקי נתניהו אלא כל התיקים שזוהמו בשנים האחרונות…

  7. איך היועץ יבדוק , הרי אם יימצא שהדברים נכונים , הרי ברור שמדובר בפאשלה שלו , שהחליט על כתב אישום כה רגיש מבלי לבדוק את העובדות .
    בסוף הוא יסיק שהפגיעה היא מינימאלית ויתנו נזיפה לחוקר .
    זיכרו כיצד סגרו את התיק של רון דוד .
    נגד שוטרים/פרקליטים לא מפעילים עדי מדינה ולא אמצעי חקירה ומעצר ..

    1. הוא יכול בקלות לטעון שהופעל עליו לחץ ושהוא לא רצה.
      כל הראיות מצביעות על שיטות של מאפיה. מי יכול להוכיח שעליו זה לא מופעל?
      אז אם הוא יארגן לעצמו יורש שיחתים אותו על הסכם עד מדינה כנגד בכירים בפרקליטות, במערכת המשפט ובמשטרה, הוא יצא מזה בקלות.

  8. צריך לדבר על עניין נוסף והוא שהדלפות לעיתונות תמורת סיקור חיובי צריכות גם הן (במסגרת התקדימים) להחשב כשוחד וזה בנוסף, כמובן, להיבט הפלילי של ההדלפות עצמן.

  9. לאילנה דיין השחצנית והעיתונאית הגרועה והבינונית. תלמדי בבקשה מעמית סגל איך עושים ומה זאת עיתונות חוקרת מקצועית. את ממש לא עיתונאית!! את פקידת יחסי ציבור של גופי שמאל, וכל התוכניות שלך זה השמעת דף מסרים ואג׳נדה מוכתבת. זאת לא עיתונאות. אהה כן ודבר נוסף: כשאת מראיינת, את כל כך עפה על עצמך שאת לא מסיימת את השאלה. מתוך ראיון בן שעה את בערך מדברת (למעשה נואמת) 50 דקות, ונותנת למרואיין לדבר רק כ 10 דקות. להגיד עלייך נרקיסיסטית זה אנדרסטייטמנט!!!

  10. לאילנה דיין השחצנית והעיתונאית הגרועה והבינונית. תלמדי בבקשה מעמית סגל איך עושים ומה זאת עיתונות חוקרת מקצועית. את ממש לא עיתונאית!! את פקידת יחסי ציבור של גופי שמאל, וכל התוכניות שלך זה השמעת דף מסרים ואג׳נדה מוכתבת. זאת לא עיתונאות. אהה כן ודבר נוסף: כשאת מראיינת, את כל כך עפה על עצמך שאת לא מסיימת את השאלה. מתוך ראיון בן שעה את בערך מדברת (למעשה נואמת) 50 דקות, ונותנת למרואיין לדבר רק כ 10 דקות. להגיד עלייך נרקיסיסטית זה אנדרסטייטמנט!!!

  11. עמית סגל עיתונאי ישר ואמיתי , כייף לשמוע ולראות אותו בטלויזיה …

  12. פחד אלוהים. אוליגרכיית החוק הופכת את ישראל למדינה נוסח סעודיה ואיראן...קבוצה סגורה שאינה נבחרת על ידי הציבור, ממנה את עצמה הגיב:

    מערכת המשפט בישראל מושחתת בעליל! והיא סוס טרויאני הפועל נגד העם-היהודי.

    נתחיל עם דיקטטורת בג"צ ב-ו-ג-ד-י ישראל, שכ-90% מפסקי-הדין שלהם, נפסקו נגד העם-היהודי היושב בארצו. בג"צ משתפים פעולה גם עם 'הקרן החדשה להשמדת ישראל' ונותנים להם לפעול לרעתו של עם-ישראל, בתנאי חממה וחסינות משפטית, כבר 30 שנה. נעבור להנהלת בתי-המשפט, שאוספת חומר על אזרחים תמימים, כי הם הביעו דעה או ביקורת על בתי-המשפט או על שופטים. מזכיר את ה-KGB. נמשיך עם העובדה המטרידה, שנשיאת העליון הקודמת, החזיקה במחשבה חומרים אסורים על הדעות הפוליטיות של המועמדים לשיפוט, היינו לא הכישורים, צלילות-הדעת והיושר קובעים, אלא, לדאבוננו, ההשקפה הפוליטית קובעת. נדלג לעבריינית החופשיה רות דוד, ראש פרקליטות מחוז מרכז לשעבר, שעבור בצע כסף, שיחדה שופטים ושוטרים, מכרה וסגרה תיקים לעבריינים. במערכת המשפט, קול דממה דקה, העלימו אותה והיא לא הועמדה לדין, כדי שלא יפלו איתה שופטים ומשפטנים מושחתים, ובעיקר כדי שהציבור לא ייחשף לכמות ועומק השחיתות בבתי המשפט, המשטרע והפרקליטות. נוסיף, את ליאת בן ארי, שהגישה תצהיר כוזב, ולמרות זאת נבחרה לתפקיד רגיש, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה. בושה. נזכיר רק, לאיזו רמת שיפלות הגיעה מערכת המשפט, שכמה שופטות, פתחו רגליהן בכדי להתמנות לשיפוט. שוחד מיני, לא מוסרי, פלילי ולא חוקי וזועק לשמים. אך עם האזרח הקטן, המושחתים האלו ידקדקו על קוצו של יוד, כאילו הם צדיקים, בו בעת שהם רשעים מושחתים. כמו כן, משטרת ישראל המושחתת, מדליפה חדשות לבקרים, חומרי חקירה חסויים לתקשורת, בניגוד לחוק ואף אחד לא מבקר, עוצר או חוקר זאת.

    אזרחים יקרים, אלה עובדות, מערכת המשפט-פרקליטות-משטרע מושחתת בעליל!

    לעיון:

    https://rotter.net/forum/gil/24319.shtml#147

  13. ג'ורג' אורוול מ''חוות החיות'' של החזירים האדומים - מתהפך בקברו - הגיב:

    בכל פעם שהוא שומע את "המשפחה" הנפוטיזית של אהרן בג"צ – שמנהלת את 'חוות החיות' מתוצרת כחול לבן! הצביעות חוגגת ומעליבה. כמה אפשר לשטות בציבור?

  14. מנדלבליט סרב לערוך שימוע פתוח, כדי שהוא יוכל להתעלם מטענות של ההגנה שאינן נוחות לו. עכשיו הוא ישמע את טענות ההגנה פרושות בתקשורת, טיפין טיפין… כך נאה לו וכך יאה לו.

    1. שפטל: ראש הנחש זה מנדלבליט. ראש הנחש זה שי ניצן. הצמד הזה זה ראש הנחש הגיב:

      אין בור תחתית, עמוק ככל שיהיה, שהפרקליטות לא תרד אליו במהלך הפוטש ( "פּוּטְשׁ") היא החלפת הקבוצה השלטת במדינה שלא על פי הכללים הקיימים לחילופי שלטון – ויקיפדיה) שמתנהל במסווה של הפקרות חקירתית ממדרגה ראשונה.
      אבל אני רוצה לחזור ולומר את הדבר הבא: הילד הרע, ראש הנחש זה לא חוקר המשטרה, בכיר ככל שיהיה, גם אם הוא ניצב. זה לא חוקר משטרה.

      ראש הנחש זה מנדלבליט. ראש הנחש זה שי ניצן. הצמד הזה זה ראש הנחש.

      חוקר לא מתנהג בצורה כזאת אלא אם כן הוא יודע שיש לו או גיבוי, או ולדעתי זה מה שקרה – הוראה לעשות את זה. הוראה להוציא את ניר חפץ עד מדינה בכל מחיר – כי יש פה פוטש – הפיכה שלטונית.

      אין מחיר שלא ישלמו על מנת ליצור עדי מדינה שהם עדי שקר. הם עדי שקר – כי הם חייבים להיות עדי שקר משום ש:

      א.כמה כתבות אוהדות כשמולן יש פי ארבע, פי חמש אולי פי עשר כתבות עוינות זה אף פעם, בשום מדינה, בשום מקום בעולם, לא נחקר כחשד לשוחד.

      ב:אין מתת. ביום האחרון שלו כשר התקשורת, בידיעה ובעידוד נתניהו שלמחרת מתמנה כשר תקשורת בעצמו, חותם גלעד ארדן על המהפיכה התקשורתית של הרפורמה בתקשורת סיטונאית, שפירושה לאפשר למתחרים של בזק להשתמש בתשתיות של בזק כדי להתחרות בבזק. התוצאה מכך שבזק מפסידה 75% מערך המניה ואלוביץ' פושט רגל. אז אין מתת של נתניהו ואין קבלה מבחינתו, כי כמה כתבות אוהדות זה לעולם לא שוחד ולכן עדי המדינה חייבים לרמות.

      עוד דבר: הקטע של הרמיה שלהם הוא הטענה שכל העסק לא כשר. שכאילו ההוראה של נתניהו להסכים למיזוג בין בזק ליס זה ענין לא כשר ופסול. זאת ליבת העדות של עדי המדינה.

      זה שקר מתועב וזה חייב להיות שקר מתועב. מדוע. כי כל המאסדרים (הרגולטורים) הרלוונטיים במשק, כולל היועצים המשפטיים שלהם, כולל פרקליטות המדינה, אישרו את הענין באופן מוחלט ללא שום הסתייגות אחת ולכן מייצרים כאן לא רק עדי מדינה אלא מייצרים עדי מדינה בידיעה ברורה שהם יעידו עדות שקר.

      ואם נתניהו שהוא איש בעל עוצמות אדירות יכול להיות קורבן לפוטש כזה מתועב, מה אנחנו האזרחים הפשוטים.

      אין אף אדם בישראל היום שיכול להיות בטוח שהוא הולך לישון כחף מפשע גמור והוא יקום בבוקר באותה מיטה ולא באבו כביר.

      האולפן הפתוח יום ג' 5.11 – התכנית המלאה

      החל מדקה 6:00

      https://www.20il.co.il/%d7%aa%d7%95%d7%9b%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%aa/%d7%94%d7%90%d7%95%d7%9c%d7%a4%d7%9f-%d7%94%d7%a4%d7%aa%d7%95%d7%97/%d7%94%d7%90%d7%95%d7%9c%d7%a4%d7%9f-%d7%94%d7%a4%d7%aa%d7%95%d7%97-%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%92-5-11-%d7%94%d7%aa%d7%9b%d7%a0%d7%99%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%9c%d7%90%d7%94/

      לעיון:

      פרופ' מאוטנר: בג"צ הפך למוסד לפעילות פוליטית של השמאל שאיבד כוחו בכנסת!

      https://rotter.net/forum/gil/27789.shtml

  15. כנופיית עבריני הפרקליטות יחד עם משחרת הפשסטיות אין קשר לישראל הפכו בני ברית המאפיה בשלטת חוקרת באגרסביות נחקרים כדיי לאלץ עדים לשקר " הצדיקים" בפרקליטות ראשי המאפיה עיוורים לגמררי מפסילות החקירה ומתעלמים על הלחץ והאיומים כדיי להרשיע בכוח ראש ממשלה מכהן הייתה ממשלה ימנית כאן היה חייב ניקוי אורוות רציני כדיי למנוע התבססות מאפיונירית במערכת המשפט

  16. מערכת משפט שהיא בושה לספר התנ"ך, לתלמוד ואפילו לקוד חמורבי. אפסים כי קמו על ישראל. הגיב:

    מערכת משפט שהיא בושה לספר התנ"ך, לתלמוד ואפילו לקוד חמורבי. אפסים כי קמו על ישראל.

  17. ביבי החכם שיחק לכם אותה ונישאר עד הסוף להגן על חפותו ואת זה לא לקחתם בחשבון. הגיב:

    ביבי החכם שיחק לכם אותה ונישאר עד הסוף להגן על חפותו ואת זה לא לקחתם בחשבון. עכשיו הגיע רגע התשלום שלכם. מי שחפר בור לביבי בעזרת השם יפול לתוכו.

  18. שי ליצן נבחר של ציפי לבני. שורש הבעיה של המערכת היא שנתנו לציפי לנהל את הכל. הכניסה את שי ניצן לתפקיד פרקליט המדינה שיגרה ושכחה. תרגיל בחשבון: קחו את ציפי לבני + שי ניצן + מוזס
    והרי לכם תרגיל שחיתות מושלם הפועל להפלת נתניהו. לבני אחראית לחובות של מיליונים=לא נוגעים בה
    מדברת באופן גס ומשתלח = לא נוגעים בה. עכשיו ברור למה השחילה את ניצן ואיך מוזס משתלב בתהליך.
    גלובס יובל אזולאי 20/11/2013 : ציפי לבני, שרת המשפטים ומנהלת צוות המשא-ומתן בממשלה, התייחסה הערב (ד') בוועידת התעשיינים הראשונה שנפתחה במלון הרודס באילת למינויו של שי ניצן לפרקליט המדינה ואמרה כי: "ניצן מבריק אין בו מורא אלא מוראו של החוק, הוא אינו עושה דברים של פוליטקיאים וגם לא את דבריה של שרת המשפטים. באתי להודיע לכם – לאלה שמבקשים לא למנותו לתפקיד – שפרקליט המדינה יאכוף את החוק על כולם ולא יהיה כאן כדי לעצום עין. הוא יהיה פרקליט מדינה שיאשר בנייה אך לא כשהיא לא חוקית", אמרה בדברים שנשאה.
    דרור אידר פורסם ב: 27.02.2018 23:32 ח"כ ציפי לבני מדברת המון על דמוקרטיה. האמת היא שאין לה מושג קלוש בנושא. בהיותה שרת משפטים היא קידמה את חוק התועבה לסגירת העיתון שאתם קוראים. היועמ"ש הודיע שמדובר בחוק לא חוקתי, אבל לבני הביאה חוות דעת משפטית מנוגדת. מאוחר יותר התברר שקיבלה אותה מעורך דין שנוני מוזס ו"ידיעות אחרונות" שכרו. יתרה מזו, אחרי החשיפה בעיתונות היא הודתה: "דיברתי עם מוזס לפני שקידמתי את חוק 'ישראל היום' בוועדת השרים".
    לבני ללא מעצורים: "אני ובוז'י נוריד את הזבל"
    שרת המשפטים לשעבר התארחה בתוכנית הסאטירה "מצב האומה" וסיפקה מספר התבטאויות חסרות תקדים נגד ראש הממשלה. "חשבתי שרוטציה או שני ראשי ממשלה בפוטנציה עדיפים על רה"מ אחד באימפוטנציה", וגם "יש אפס בסיפור הבחירות, אבל זה לא המע"מ". את הפלסטינים כינתה "אידיוטים". לבני: "מי שקשה לו עם הומור סאטירי שלא יצפה"
    לבני ללא מעצורים: שרת המשפטים לשעבר ציפי לבני התבטאה אמש (שבת) בצורה מאוד לא דיפלומטית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בתוכנית הסאטירה "מצב האומה". בין הכינויים שהצמידה לנתניהו: זבל, אימפוטנט ואפס.
    חוב "אבוד" בקדימה: "לבני אחראית"
    גורמים במפלגה דורשים להטיל על היו"ר לשעבר אחריות אישית לחוב של 19 מיליון ש' שנותר מתקופתה • "לקחה מפלגה ללא חובות והותירה עיי חורבות"
    כולם שותקים…
    וראה זה פלא. התקשורת המפוארת והנשכנית שלנו כולה נאלמה דום. גם מבקר המדינה – כנ"ל, וגם היועץ המשפטי לממשלה… מערכת עשיית הצדק בשיא תפארתה… כשמדובר בלבני! וכשמדובר בחובות עתק שאפשר להפיל על כל עם ישראל…

    וכך אין כל דיווחים על המשפט המתנהל נגד קדימה בעניין החוב הגדול (34 מיליון), וגם לא לגבי החוב הקטן (1.8 מיליון).

    כתבת בכירה בערוץ 11, רמזה באחת התוכניות שהגישה, כי לבני מאיימת על העיתונאים המראיינים אותה, לבל יעלו או ישאלו אותה לגבי נושאים אלה. אבל ברור כי יש כאן שאלות קשות הממתינות לתשובה.

    ובינתיים קיימת פה שתיקה מוחלטת.

  19. אל תיפלו מהכסא. לפשעי מערכת המשפט כיום יש שורשים המגיעים לפחות עד 4.11.1995. את השורשים הללו ניסינו לגדוע מאז, שוב ניסינו אחרי מלחמת לבנון 2, אבל היינו לבד. גם המיגזר הדתי-לאומי לא היה איתנו.לא רצה לשמוע על פשעי המערכת ברצח רבין ולא רצה לשמוע על פשעי המערכת בגירוש תשס"ה. עד היום הוא עוצם עיניים כדי שלא יראו אותו ולא ייזכרו בו. בשתי קבוצות חקרנו, האחת את רצח רבין והשנייה את פשע שטיפת המוח לחיילים ע"י פסיכולוגים שמעלו במחוייבותם לעזור לבני אדם. רק מעט ישוביכם ביו"ש הסכימו להקשיב. אז עכשיו בשבת אנחנו אוכלים מה שהכנו בערב שבת.

  20. ואני האזרח הפשוט לא מאמין לשום מילה הרשומה לעיל בתגובת משרד המשפטים. הכל מריחה אחת גדולה והמטרה מקדשת את האמצעים .
    אם אכן ננקטו פעולות חקירה מנוגדות לחוק ובעטין נמסרו הודעות על ידי ניר חפץ , הודעות התואמות את רצון החוקרים , הרי הפעולות החריגות האלה חייבות להחקר לפני החלטת היועמ"ש לגבי הגשת/אי הגשת כתבי אישום ולא לאחריו . זה כמו לבכות על חלב שנשפך.
    יואיל היועמ"ש שאצה לו הדרך , בגלל קיצוב ימיו של שי ניצן בתפקידו , לבחון את סוגית החקירות הבלתי חוקיות ורק בסיומן ימשיך במלאכתו.
    לא מצפה מהיועמ"ש מנדלבליט שיגלה יושרה ואתיקה מקצועית שהתנדפו להם זה מזמן .