הזמנה מיוחדת לקוראי 'מידה': ד"ר רן ברץ בהרצאה על הימין והתקשורת בישראל

מייסד אתר 'מידה' חושף את מה שמתרחש באמת מאחורי הקלעים של התקשורת הישראלית

הזמנה מיוחדת לקוראי מידה


גם אתם מרגישים שהתקשורת בישראל פשוט לא מייצגת יותר את הצד שלכם
? נמאס לכם להתעצבן מול המסך?

בואו לשמוע את מייסד אתר 'מידה' ד"ר רן ברץ חושף את מה שמתרחש באמת מאחורי הקלעים של התקשורת הישראלית: הקשרים בין כתבים לפוליטיקאים, מי באמת משפיע על מה שאתם קוראים בעיתון ואיך אפשר להגיע לתקשורת מאוזנת ואמיתית יותר.

יום ד', 4.12, בשעה 20:00

בית פורום קפה שפירא, רחוב היצירה 28 רמת גן

הכניסה חופשית, מספר המקומות מוגבל. מהרו לאשר הגעתכם בטלפון 053-2241654

לפרטים נוספים הכנסו לפייסבוק של 'מידה'

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות למאמר

  1. באמת כל הכבוד לו שחשב על מדייה לאומית כמה היא חסרה. אולי לא במיקרה נירדף כל כך. פעם צרכתי מדייה. הייתי קונה בשישי טונות של עיתונות. היה אז המון רובן העצום שמאל. דבר הארץ ידיעות מעריב….. המוח השמאלי במיטבו. כל יום הייתי קורא עיתון או שניים. ובשישי את כולם אולי שש עיתונים. לא הייתי מפסידה. קורא את כל החוברות אפילו מדורי סיפרות ופנימה. עולם שלם חחח שניקרא שמאל. הם שלטו במדיה לסוגיה ובעיתונות. השאלה למה הליכוד לא שינה. שולט המון איפה השקעה. הם היכניסו הרבה בתיקשורת שהם לא בדיוק שמאל ואלה היגיעו למעלה ולא עשו כלום. יוני בן מנחם אחימאיר ועוד רבים. אומרים לך בעיקבות הכסף. האמת יותר- זה לך בעיקבות המדייה. ראיתי זאת איך בפיקחות ולוחמנות אדירה הישליטו את אהרון ברק על הכל. דבורים עמלניות דבורים לוחמניות עוקצניות. תפסו הכי קיצוני רדיקלי מהפכני ומשכו את כל החבילה השילטונית הוויתית לעברם . שזה אהרון ברק ומישנתו. וכמובן הגמרא התאומה שמסייעת בליסוף בהיתקבעה בגטו הדתי הכהונתי .כאילו שאמונה מחוייבת בגטו. אנחנו היום אפליקציה של שניהם.
    כמה חסרה לי אדמה מיזרחית תנכית זאת. דברה דיבורה בת הקול שלה . בשורתה רעשה מפציה. היא נבואה. צריך פשוט דחוף לעשות רנסאנס מחייה לנבואה .אומנות ותרבות היו יכולים לעזור המון. אני רואה בדרכו של אהרון ברק והגמרא מיצוי. אני רוצה היתחדשות. החלפתם הכהונתיים האלה, בנבואה התנכית העיברייה, המעשית ואקטואלית לכל.
    רואה עצמי כנוסעת בזמן חוקרת חחח. ועולה כל הזמן על גילויים ותגליות. כל הזמן מיתפתחת ועולה על משהו. מאיפה הבנתי שאני נוסעת בזמן. בגלל ששיניתי מטריקס .מכהונה לנבואה. גיליתי שבעתיד העננים יהיו מטה . ויהפכו לנו לשעשוע ניפלא. גיליתי שבתנך יש זמן נעלם אבוד. שנמוג בהימוג הנבואה וכניסתנו לגלות. הוא פשר כל מפצי הפנטזיה המדהימים שנימצאים בתנך. הבנתי שהוא הזמן האבוד סיבת שיבתנו לאדמה זו. הוא יקום לתחייה מחדש. שהרי אדמה זו עברו בה מלאכים שליחי אלוהים ואף האל. הבנתי שהסוד הכי גדול בתנך הוא -היות האל אלוהי צבאות ישראל- מנהיג בילעדי לנו במשך אלפי שנים. זה לא משה דבורה או דוד. זה הוא האל הינהיג אותנו מעל לכל. זה בא וזה הולך ואבא נישאר לתמיד. ממש אבא. רב מיתווכח אוהב צוחק מישתעשע מסתיר פניו. כל גילויי החיים חווינו איתו. זה מה שאני רוצה. שיחזור הוא האל התנכי מעל לכל , וינהיג אותנו כמו בתנך. ממש כמו בתנך. אבאלה יוהו איפה אתה. ניפלא היית לנו. מה נעמת אהוב. הו הו כל החוויות והטראומות המפציים פנטסטים כולם ואף יותר. לחיות איתך להיתרפק עליך. לפלבל בעיני אנוש לא יאומנו. לשחק מישחקי ילדים איתך ועם שעשועיך הניפלאים. איזה מתוק כייפי. השעשוע של חיים עם עמוד אש וענן. הבה אבא חצה בבקשה את הים התיכון מול העיניים. כמו שעשית עם ים סוף והירדן. ואיפה בבקשה אליה הנביא.
    רוצה שכולנו נחשוק בנבואה. נהיה נביאים ונביאות זה השיא. זה סולם ביפני עצמו. עוד מדרגה ועוד מדרגה. עיניין אישי לכל נשמה. ואז מגיעים למעלה והמון מפצי יפעה נהדרים. הכי מיכל כמובן בעיני זה משה ודבורה. ולידם השרשרת הנהדרת- אליה הוא אליהו , אלישע יחזקאל המעופף ירמיה ישעיה מרים שרה חולדה יוכבד זכרייה ועוד רבים. היא השרשרת הזו -בחזית המאה 21.ארוכה ארוכה . מכילה נביאים ונביאות אל מול פני המאה 21 הפנטסטית המדהימה. תבינו הם נוסעים ונוסעות בזמן כולם. מהנצח הם. נשמות מהנצח . מבשרות בשורתיות מנחמות מגבות .אפשר להישען עליהם בכף מנחם. הלאה לעתיד, הלאה לגן עדן. הבייתה הבייתה , לגן עדן שבת. אל מול פני……