אחמד טיבי חשף את הפנים האמיתיות של 'כחול לבן'

ללא טיבי ועודה אין לגנץ ולפיד ממשלה, ומצביעי ימין שילכו שולל אחרי עלי תאנה כמו הנדל יתעוררו שוב לאחר הבחירות עם טיבי כשליט האמיתי בכנסת

חברי הכנסת טיבי והנדל | צילום מסך

יועז, תמשיך אתה וכחול לבן לדבר על סיפוח ואם תעזו להתקדם בכיוון הזה – גנץ יישאר יושב ראש האופוזיציה"

כך, במשפט אחד קצר וקולע, חבר הכנסת אחמד טיבי חשף אתמול במדויק את מערומיה של 'כחול לבן' ופגע בנקודה הכואבת אותה היא מנסה להסתיר מבוחריה ומהציבור הישראלי כולו: בנסיבות הקיימות, גנץ ולפיד לא יכולים להקים ממשלה מתפקדת (ובוודאי לא לקדם מהלך משמעותי כלשהוא) ללא תמיכת הרשימה המשותפת, אשר מחזיקה בידה את המפתח לכל קואליציית שמאל אפשרית שתהיה מסונדלת תמידית על ידי טיבי וחבריו.

אחמד טיבי, שחש אתמול בכנסת כוח שכנראה לא היה מעולם, מנוסה מספיק בנבכי הפוליטיקה כדי להבין זאת היטב וכמובן ינצל את המצב לטובתו כמו כל פוליטיקאי טוב. מנגד, שתיקתו של "איש הימין" יועז הנדל מול דברי התוכחה של טיבי הבהירה היטב את התמונה. הנדל ואחרים במפלגתו אמנם התבטאו בעבר בחריפות נגד ישיבה עם המפלגות הערביות "שבבסיסן שוללות את קיומה של ישראל כמדינה יהודית", אך גם לו המצב הפוליטי ברור. גם הוא ראה למשל סקרים כמו זה של גלי צה"ל שהתפרסם לפני חודשיים והעלה כי 44 אחוזים ממצביעי 'כחול לבן' מתנגדים להקמת ממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת (בציבור הרחב רק 34 אחוזים תומכים באפשרות כזו), אך הוא יודע שזו כנראה הדרך היחידה שממשלה כזו אכן תקום.

נחזור לרגע לחודש נובמבר, אז לקראת תום המועד שהוקצב לבני גנץ כדי למצוא רוב מספיק להקמת קואליציה, התרבו הדיווחים בתקשורת על האפשרות של הקמת ממשלת מיעוט בראשות 'כחול לבן', ובתמיכה מבחוץ של המפלגות הערביות. רמזים לגבי האפשרות הזו פוזרו במשך תקופה ארוכה על ידי כל הצדדים, בעיקר מפיו של ח"כ עפר שלח וגם מפי חברי הכנסת הערבים, אם כי יחד עם הדגשה כי "גנץ ולפיד יצטרכו להזיע" כדי לקבל את תמיכתם.

בפגישה שנערכה אז בין אחמד טיבי ואיימן עודה לבני גנץ, הדגישו ב'כחול לבן' את ה"אווירה הטובה והעניינית" שבה נידונו "סוגיות חשובות לחברה הערבית", למרות שמדובר באותו טיבי שאמר עוד לפני הבחירות באפריל כי "יש לו בעיה עם גנץ ולפיד", ובספטמבר הכריז בראיון טלוויזיוני כי הרשימה המשותפת תפיל את ממשלת גנץ במקרה בו תצא למבצע צבאי בעזה.

אז איך הגענו למצב בו שלושה רמטכ"לים מהוללים שוקלים ברצינות ישיבה עם רשימות קיצוניות כבל"ד וחד"ש שחבריהן מסרבים לגנות פיגועים נגד חיילי צה"ל והתקפות נגד אזרחים, עושים זאת בניגוד לרצונם ודעתם של חלק גדול מהמצביעים שלהם ובעוד הם פוסלים ממשלה עם מפלגות יהודיות ולאומיות? התשובה הארוכה היא חלק מתהליכי עומק שסחפו את השמאל הישראלי הרחק שמאלה – עד לעמדה בה שיתוף פעולה עם המפלגות הערביות נחשב לא רק כלגיטימי, אלא אף הכרחי כדי לחזור לשלטון. בטווח הקצר יותר התשובה היא כמובן אסטרטגיית ה"רק-לא-ביבי" של 'כחול לבן' וראשיה, שהגיעה לשיא בסרבנות לכל ממשלת איחוד בראשות הליכוד והחרפת המשבר הפוליטי הנוכחי, מה שדווקא מסתדר היטב עם הכרזתו של איימן עודה לפיה הפלת נתניהו היא "מטרה לאומית".

באופן סמלי למדי, המונולוג המדובר התרחש אתמול בדיוני הוועדה המסדרת בנושא בקשת החסינות של ראש הממשלה, רגע השיא הפרלמנטרי של 'כחול לבן' המזקק לתוכו את כל מהות הרשימה המלאכותית שהורכבה לה יחדיו למען מטרה אחת בלבד אשר בשמה כל האמצעים כשרים. לכן למי שעוד השתעשע עד אתמול באשליות על ממשלה "לאומית וליברלית" וקנה את סיסמאות "ישראל מעל הכל", דבריו של טיבי הם בוחן מציאות מהדהד: ללא טיבי ועודה אין לגנץ ולפיד ממשלה, ומצביעי ימין שילכו שולל אחרי עלי תאנה כמו הנדל והאוזר עלולים להתעורר לאחר הבחירות ולגלות שוב את אחמד טיבי כבעל הכוח האמיתי בכנסת.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

43 תגובות למאמר

  1. השמאלנים הם אותם שמאל סוציאליסטי שפועל בכל העולם. הם כורתים בריתות עם מפלגות קיצוניות ואנטישמיות ויעשו הכל כדי לעלות לשלטון ולהגיע לכח..האיך והמה פחות מעניין אותם. רואים את זה לאחרונה בספרד. לצערי הסוציאליזם על צורותיו השונות זו המארה החולה גם המאה ה21 ולא רק של המאה הקודמת. נגיף קטלני שתוקף מליונים וכל פעם מתחיל עם דור חדש. זאת צרה שאין לה סוף. כחל'ב כנראה יעלו לשלטון ויתחילו שוב תהליך מדיני עם הפלשטינים שכמעט התאיידו, ונתחיל את מחול הדמים שוב עם כל ההשלכות של חזרה למדיניות סוציאליסטית. העם שבוי בידי התשקורת ואין הרבה מה לעשות עם הפוטש של עריצות בגץ נגד העם והימין. השמאל לא מכיר בחוקי המשחק הדמוקרטיים ולעולם לא יכיר. מה שמעלה מחשבות על שיטת המשטר העדיפה למדינה שברירית כמו ישראל. שמא עדיף לנו עריץ נאור באמת, ליברל כלכלי,לאומי, ציוני שאוהב את העם ופועל למען רווחתו ובטחונו של העם. הרי אנחנו כבר חיים תחת עריצות כבר כמה שנים וקוראים לה בגץ, עריצות שמסתמנת כאכזרית במיוחד כלפי העם. אז מה שנותר זה להחליפה בעריצות הפוכה כנראה. שוב, בלית ברירה.

    1. ביבי עדיף על אבא של ממציא חוק הלאום מר הנדל

  2. לרוע המזל, גם המילים המפורשות של הטיבי לא יצליחו לנענע את האטימות של תומכי רקלאביבי, ושל רביעיית תאבי השילטון.

  3. בסופו של יום לכולם ברור שהתוצאות של הבחירות לא הולכות להיות שונות מבמועד הקודם. וזה נכון גם לתוצאות של מועד ד' מועד ה'.
    שם המשחק הוא עקשנות וסבלנות-מתישהו, תקוות השלטון של אחד המחנות תחלש מספיק כדי להשאיר מצביעים רבים בבית והמחנה החזק יותר ינצח. השאלה היא רק מי זה יהיה?

    גם נתניהו וגם ראשי כחול-לבן מבינים את זה.

    1. הרביעיה עוד לא בשלטון ופשוט להשתגע כמה הם דורסים ורומסים…גם את החוק וגם את האנשים…מה חדש?…אלה השיטות של השמאל העולמי….אז גם בארץ….למה לא?….שלושה גנרלים ועיתונאים עלובי נפש חברו יחדיו וזאת התוצאה…מה שיותר מדהים איך כל כך הרבה אנשים הולכים אחריהם…עלק אינטליגנטים

  4. אי-אפשר בו-זמנית לטפח מיליוני ערבים בארץ ולשמור ישראל לעם היהודי.
    יהודים וערבים לא מסוגלים ולא מוכרחים לחיות במדינה משותפת .

    מדינה ערבית , ללא יהודים , מזמן נוסדה ליד ישראל.
    מיתוס שמאלני מתפורר.
    ערבים אינם זכאים לאזרחות (או תושבות) של מדינה יהודית.

    פתרון המאה – טבעי, הוגן ומהיר :
    כל ערבים בין הים לירדן מקבלים תעודות זהות אשר מונפקות ברמאללה ומשלמים מיסים לרשות הערבית.

    אין מקרה בהיסטוריה כאשר המנצח העביר חלקי ארצו לאויב המובס.
    הפרדת עמים על בסיס אזרחות היא הכי משתלמת .
    נבדק בעבר על-ידי :
    יוונים – טורקים, הונגרים – אוסטרים, פולנים – גרמנים, ליטאים – רוסים, צ'כים – סלובקים, אירים – בריטים, סרבים – קרואטים וכו' .

    דחוף ! ערבים מירושלים, הגליל, גוש דן והנגב חייבים להשתתף בבחירות ברמאללה.
    הגיע הזמן לשחרר את ה"נכבשים" ולהשוות זכויות ערבים בחיפה ויפו
    לזכויות יהודים ברמאללה ועזה .
    לאחר ש-2 מיליון ערבים יהפכו לאזרחים של מדינה שלהם, ללא צבא ,
    הם ישלמו מס הכנסה ומס בריאות ברמאללה ובהדרגה כל ערבים יוקלטו ברמאללה, שכם, ג'נין, חברון, יריחו, אבו-דיס, בית-לחם, עזה וכו'.

    אזרחות פלסטינית-ירדנית , אבו-דיס ושועפאט – לערבים ,
    אזרחות ישראלית וירושלים – ליהודים !

    1. רעיון לא רע. יש בזה כל כך הרבה בעיות שלא התייחסת אליהן. אזכיר כמה:
      א.החלוקה לפי לאום(אזרחות זה דבר אחר ולא בהכרח חופף) לא תמיד מצליחה, תשאל במזרח קפריסין או בצפון אירלנד…
      ב.גם מעזה יצאנו אך מתברר שאת האחריות שאנו נדרשים שלא בצדק לקחת, לא הורדנו מעצמנו. בלי לפתור את זה לא נצליח.
      ג.מה עם טענת ״זכות השיבה״ (של שני הצדדים)?
      ד.באילו גבולות? אתה מצפה מישראל למסור שטחים? או מהפלסתינים להסתדר ללא רצף טריטוריאלי(מה שייצור גבול קשה להגנה גם מצידנו)?
      בקיצור, זה סיפור מסובך אבל הכיוון נכון.

    2. ישראל לא שמורה לעם היהודי אלא לאזרחיה.

    3. לא מספיק טוב
      פתרון המאה הוא לקיים 2 מדינות לאום זו לצד זו בשטחה של ארץ ישראל.
      בארץ ישראל המזרחית (או פלשתינה המזרחית או פלסטין המזרחית – תלוי בדובר, בסופו של דבר זה אותו השטח שבו הוקמה הפיקציה של ממלכת ירדן ההאשמית שממילא ימיה ספורים) תהיה מדינה ערבית שתהיה בית עבור מיליוני ערבים המתקראים "פלסטינים". חלקם מתגורר שם כיום וחלקם בצד המערבי של הארץ, ביו"ש ובקו הירוק.
      ארץ ישראל המזרחית מהווה 3/4 מהשטח הכולל של הארץ (76%) וברבע שנותר, מערבית לירדן, תתקיים מדינה יהודית שתצטרך "לבלוע" מיעוט לא יהודי בקרבה בדמותם של הדרוזים והערבים הנוצרים – ככל שאלו יקבלו על עצמם את עובדת היותה של ישראל מדינת הלאום של העם היהודי.
      רוב הדרוזים כפי שהם נוהגים כיום וכן חלק מהנוצרים אכן יקבלו עובדה זו. מי משלא – יתכבד ויצטרף למדינה הפלסטינית-ערבית-מוסלמית שתתקיים מזרחית לירדן.

      ובכך מסתיים הסיפור.

  5. אם רביעית הנהגת כחול לבן חסרי הנסיון הידע וכשרון וללא מצע על המטרות לעומת השלטון ההווה, תאבי השלטון יתפשו את השלטון במדינה עם קולותיהם של הרשימה הערבית המשותפת שביסודה שואפת לחיסול מדינת הלאום היהודי היא מדינת ישראל המתנגדים לקיומה אף שהם נשבעים בכנסת שקר על נאמנות למדינת ישראל וחוקיה, שקר הטבוע במצוות דת האיסלאם שאותה הגה מוחמד הארור, הם יביאו למהלכים שירצו אותם תמורת תמיכתם לקיום שלטונם של ארבעה שרלטנים אלה חסרי המצע ידע ואו נסיון מדיני פרט לרצון לתפוס את כס השלטון עם סיסמה אחת רק לא ביבי שבלעדיה לא יוכלו להשיג את שאיפתם, יביאו לצעדים הרי אסון ובכיה לדורות שבהשוואה לאסון הקרוי בשם הסכם אוסלו יהיו כאין לעומת ״ההשיגים״ שימטו קטסטרופה על עתידה וקיומה של מדינת ישראל.

  6. מי שלא הבין קודם שכחול לבן קשורה לערבים הגיע הזמן שהתפכח ולא יצביע כחול לבן!!
    כחול לבן שמאל חלשששש וכוח למחבלי הכנסת לכבוש את המדינה כולה!! נפל לכם האסימון??

  7. אחמד טיבי תודה!!!
    אני מודה לאחמד טיבי על גילוי הלב שהוא נדיר במחוזותינו הפוליטיים, אני רוצה להעלות על נס את פיקחותם וחוכמתם של הנציגים הערביים בכנסת " ישראל".
    תודה רבה לכולכם. אתם מלמדים את עם ישראל כולו ובמיוחד את הפוליטיקאים היהודים, שיעור בטקטיקה ערבית הלקוחה מזירות ההיאבקות על במות הבידור למינם, ובה רואים כיצד לוחם צנום וחסר סיכוי לנצח את גברתן השרירים מולו משתמש בכוחו של היריב כדי להכניעו.
    ועד כאן לא אמרתי דבר שאינכם מכירים.
    העניין הוא שעם ישראל ועמו חבורת ליצנים בדמות מעודדות המרקדות ומפזזות תוך שהם מקרקרות בכל כוחם צלילים בלתי מזוהים לכל עבר, כאשר לכל אחד כתר סמרטוטים על ראשו ובידו הוא מנופף בשלט "פוליטיקאי " להשכרה .
    עם ישראל היקרים. היום קל לכם לזהות מי הם האויבים האמיתיים המאיימים על קיומו של העם היהודי לאחר 2000 שנות גלות, לאחר השמדות רציחות ונסיונות הכחדה. כל אלו לא יכלו עלינו! חזרנו לארצינו בנינו אותה מתוך ההריסות, וכעת אנו מגישים אותה על מגש של זהב לאויבנו האמיתיים.
    לא רק זאת, אלא שזכות זו על ארצינו היחידה מועברת לאויבנו על ידינו אנו, בנפש חפצה וברצון רב. בדיוק כפי שאותם מחבלים מתאבדים מפוצצים עצמם באהבה רבה בהמתינם להגיע לשערי גן העדן בזכות רצח יהודים חפים מפשע.
    הם, טיבי וחבריו הבינו מזמן שאת היהודים ניתן לנצח בקלות. לא בשדה הקרב שם אין להם כל סיכוי. אלא בעזרת חולשתם הרבה להיות צדקנים אנשי צדק מוסר וערכים הומניים.
    כל אלו אינם מחייבים את הפוליטיקאים הערבים ואת מרביתן של הציבור שאותו הם מיצגים. התנהגות מוסרית הוגנת לואילית למדינת ישראל היא נחלתם של אויביהם היהודים. וגם לא נידרשים מהם על ידי אויביהם היהודים. אלו רבים ומתנצחים בינם לבין עצמם מי יכניע וישפיל עצמו בעני אותם פוליטיקאים ערבים ובעיני הציבור שהם מיצגים יותר מחבריו.
    וכך יהפכו נציגנו הליצנים בכנסת לחוטבי עצים ושואבי מים של אויבי מדינת ישראל ועם ישראל.
    תודה רבה לאחמד טיבי, לחבריו בכנסת ולציבור הערבי שאינו מכיר בארץ ישראל כארץ של העם היהודי, ויחד עם זאת חיי ומתקיים על חשבון זיעת אפם של אויביו היהודים בארצם שלהם ארץ ישראל.
    שפו לך אחמד טיבי שפו.

    1. ארץ ישראל היא הארץ של אזרחיה.

  8. כחול שחור יהיה אסון .מפלגה שתתחבר למשותפת תהיה מפלגה אנטי ציונית שתשרת את מטרות הגיהד וחמס. השמאל בשם הממלכתיות מוכן למכור את העם והמדינה בשביל כיסאות. שגנץ ויעלון וכל החבורה יפסיקו למכור לנו סיסמאות כחול שחור יהיה אסון לאומי.

  9. השמאל בישראל היום הוא מזדהה עם כל עמדה של האויב ואפילו מקדם את עמדותיו.

    למעשה השמאל מהווה חלק אינטגרלי מהאויב.
    יום יום אנחנו רואים ושומעים כיצד השמאל מזדהה עם עמדות האויב בכל תחום.
    מי שלא רואה את זה מול העיניים הוא ממש שוטה.

    כחול לבן זו מפלגה שמאלנית קיצונית.
    מנסה להעמיד את עצמה בפני הציבור כמפלגת מרכז
    על מנת להצליח לשאוב קולות מימין כדי לבצע תוכנית שמאלנית. אנטי יהודית ואפילו אנטישמית.
    כל האג'נדה שלהם היא אנטי יהודית ואנטישמית בעליל.

    הם יותר מסוכנים מכל אויבנו מסביב. הם האויב האמיתי.

    צריך להזהר ולהישמר מלהתקרב למפלגה השטנית הזו.

  10. במילים אחרות אומר מקדש השאהידים מרמלללה אחמד טיבי "שלנו" מתוצרת כחול-לבן:
    יועז, ארצה! דיר-בלאק!
    יא'-משיחיסט,
    אם תמשיך אתה וכח"ל לדבר על סיפוח –
    ואם תעזו להתקדם בכיוון הזה –
    גנץ ישאר יושב ראש האפוזיציה!
    הבנת?

    בקיצור, אני אנווט, אני אקבע!

  11. אתם יכולים לשיר כמה שבא לכם בסיסמאות האלה. בסופו של דבר …היה להם 61 (לדעתכם) כי הרי ליברמן זה שמאל וגנץ הולך אם ערבים. אז לא אין להם ממשלה וזה לא קרה..לכן מסקנה מתבקשת..אתם מדברים בסיסמאות בשקל 90

    1. אבל גם לא ימין.
      ליברמן כבר הבהיר שהוא לא עם גנץ יותר מעם נתניהו ולא עם נתניהו יותר מעם גנץ.
      בפועל יש 2 גושים,מפלגת בל״ד בצד ועוד מפלגת אמצע שמנסה להקים גוש שלישי(גוש המרכז) בצורה חסרת אחריות: פיצול הקולות ליותר מ2 מחנות הופך את הסיכוי של מחנה כזה או אחר להגיע ל61 ח״כים לאפסי.

    2. אתה זה שמדבר בסיסמאות בשקל תשעים.
      לגנץ לא היו 61 ח״כים אלא 54(הפסד של מנדט אחד) כי ליברמן ובל״ד לא עם אף צד.

  12. תהיה לכחול לבן ממשלה עם הליכוד כשהליכוד יציג מועמדים לשרים ללא רקע פלילי.

    1. תהיה לליכוד ממשלה עם כחול לבן כשכחול לבן יציג מועמדים לשרים ללא רקע פלילי.

      מס' 1 בכחול-לבן – בני גנץ: הוציא ממשטרת ישראל ללא מכרז ובעזרת קשרים אישיים עם המפכ"ל אלשייך 4 מיליון שקל מכספי הציבור לטובת החברה שלו – "המימד החמישי" (על פי דו"ח מבקר המדינה).
      מס' 2 – יאיר לפיד: נפגש עם בעלי "ידיעות אחרונות" נוני מוזס במקומות מסתור כדי לקדם את החוק לסגירת "ישראל היום" תמורת מיליוני שקלים לחשבון הבנק שלו (על פי עדות של מוזס). כשר אוצר העביר מיליוני שקלים לפרסום סמוי בקבוצת ידיעות אחרונות בזמן שאשתו קיבלה שם משכורת.
      מס' 4 – גבי אשכנזי: בית המשפט המחוזי אישר תביעה ייצוגית נגדו על הונאת משקיעים בלמעלה מ-100 מיליון שקל.
      מס' 9 – יועז הנדל: המכון שבראשו עמד קיבל תרומה שלא כדין מעמותת 'איילים' שהעומד בראשה הורשע במתן שוחד.
      מס' 21 – אלעזר שטרן: הדליף מסמכים סודיים ליאיר לפיד שעשה בהם שימוש פומבי ופגע בפרטיות החייל חננאל דיין.
      מס' 22 – מיקי לוי: תפר תיק והעיד עדות שקר בבית המשפט, בדה ראיות והדיח פקודים שלו להעיד עדות שקר. בעקבות התנהלותו סולק מתפקידו כמפקד משטרת ירושלים ל"השתלמות" בארה"ב.
      מס' 23 – עומר ינקלביץ', נערת השעשועים של גנץ: סולקה מהשירות הציבורי לאחר שמעלה בכספי ציבור על ידי החתמות שעון נוכחות בשעות שבהן לא עבדה.
      מס' 26 – רם בן ברק: כנשיא "המימד החמישי" העביר מסמכים מטעים לעסקה המסריחה עם משטרת ישראל (על פי דו"ח מבקר המדינה).
      מס' 28 – יואב סגלוביץ': שיבש חקירה ומשפט בפרשת בועז הרפז, כדי למנוע את הפללתו של הרמטכ"ל דאז גבי אשכנזי (על פי עדותו של גבי אשכנזי).
      מס' 29 – חגי שלום: קיבל מיצחק תשובה 50 מיליון שקל "ערבות" בעסקה "עלומה".

      https://conspil.com/2019/10/lapid-2/

      https://www.news1.co.il/archive/001-d-148739-00.html

      https://www.inn.co.il/News/News.aspx/159629

      http://imagizer.imageshack.com/img924/3617/xnywey.png

  13. די עם הקשקושים האלה, פעם שעברה צפינו כיצד לתרחיש הבלתי סביר הזה אכן אין מעט היתכנות מציאותית. מה גם שמדובר שיהיו תומכים מבחוץ איזה שליט בראש שלכם?

  14. כל הכבוד לאחמד טיבי הוא אמיתי הוא לא עובד על הציבור שלו אומר את האמת הוא רוצה אותנו במדינתינו שנקבע הם יקבעו עלינו צודק רק שצריכים להגיב לו ולא לשתוק כמו דג.

  15. אלו הם מחריבים בית שלישי שלא מהססים תמורת המטרה שלהם לא ביבי להרוס לנו את המדינה מטורפים שלא רואים קדימה מסונוורים מהשנאה אשר אין בה טיפה שפיות הדעת אני מפחד עד מאד שילדינו יהיו טרף לכל מיני מטורפים עם רצח בעיניים תחשבו מה יקרה כאן אם הערבים יקומו עלינו די די די די די תתעוררו

    1. יש חשש שהאליטה הפדופילית אפילו יותר זריזה בהרס החברה שלנו מאשר הערבים שרוצים לקום עלינו, ושאת הבית השלישי יחריבו המתייוונים מבית בשיתוף יהוּדֵי האליטה הפדופילית

      https://conspil.com/2019/04/pedo-epsteins-new-and-secret-foundation-and-wexners-harvard-scholarships

      https://conspil.com/2018/01/daniel-oz-pedophile/

      https://conspil.com/2018/08/hosef-maagal-pedophilim-hitabed/

  16. עצוב שמפלגה עם שלושה רמטכלים נשענת על מפלגה אנטי ציונית.
    לאיזו תחתית עוד אפשר לרדת?

  17. אם היו חוברים לרשימה המשותפת ולו רק להעיך את ביבי מבלפור חא היה היום כל הקירקס בכנסת

    1. לא, אם שלושת הדגנרלים המופלאים היו חוברים לרשימה המשותפת, באמת לא היה היום קרקס בכנסת. במקום זה היה היום גיהינום, בכנסת ובכל שאר המדינה. תהליך אוסלו על סטרואידים, טקסים מפוארים וריקניים של חתימה על הסכמים חסרי כל ערך ודם שזורם כמים ברחובות. אכן שמחה גדולה.
      אך אל תחשוש, האפשרות שכל זה יקרה עדיין עלולה להתגשם. ועל זה ניתן רק לומר שהחלום שלך ושל המעטים השותפים להזיותיך, הוא הסיוט של כל האחרים.

  18. ולמה בדיוק אזרחי מדינת ישראל הערביים פסולים? כשביבי לחץ.ידיים לערפת וקרא לו ידיד גדול שתקת?

    1. לא האזרחים פסולים, אלא נציגיהם הקיצוניים שמסרבים לגנות פיגועים נגד חיילי צה”ל והתקפות נגד אזרחים

  19. אני כליכודניק לשעבר כמו בגין ומרידור ולבנת מבין שכחול לבן זה הליכוד האמיתי שהוקרנו ואהבנו. כחול לבן תקים ממשלה ציונית ען החיכוד ו או החרדים. לא תהיה שום ממשלה עם המשותפת.

    1. אני כאיש שמאל סמוי כמו גדעון סער אביגדור ליברמן ואורלי לוי מבין שכחול לבן זה בית היוצר הבולשביקי האמיתי שממנו ניזונים בולשביקים אמיתיים. כחול לבן תקים ממשלה בולשביקית עם כל מפלגה שתעזור לה להגיע לעטיני השלטון ולא תעמוד בדרכה לחלוב את המדינה. לא תהיה שום ממשלה עם מנהיגים כמו נתניהו או הרב פרץ שמתכוננים לחלק את העוגה לכל אזרחי המדינה ולייתר את הצורך בקרן וקסנר.

      https://www.facebook.com/kerenout/posts/529052141020582/

    2. אין ספק שגם יועז הנדל מבין את כל זה. רק חבל שהוא לא הסביר זאת לטיבי. במקום להסביר, כשטיבי דיבר, הנדל רק ישב בשקט ושתק, כמו שבן-חסות (ד'ימי) טוב צריך להתנהג כשהאדון המוסלמי שלו מדבר. מעניין למה?

  20. לאחמד טיבי יש את הזכות המלאה לומר את הנאום המבחיל שלו באותה ישיבה שתיזכר לדחרעון עולם. אבל העובדה שיואב הנדל לא הגיב רעד והחוויר זו הבעיה שלנו היהודים החיים בישראל. חבר כנסת יהודי מהשמאל אינו יכול לומר את החזון שלו . משום שהצוואר שלו תלוי על האשכים (סליחה על הב^טוי אבל אין דרך להסביר בצורה הרהוטה והמזוקקת ביותר את המצב). של הפלשתיני אחמד טיבי ויואב הנדל הפחדן עם פה גדול ומעשים אפס אחד גדול

    1. מה דעתם של הכותבים הנאורים אוהבי א"י שביבי ושרלה
      ירדו מהבמה לטובת סהר היחידי שהתמודד על התפקיד
      של ראש הממשלה ואז הליכוד וכחול לבן ירכיבו ממשלה
      ללא טיבי ולמען עם ישראל.

    2. נדמה לי שהתשובה לכך ניתנה באופן מוחץ בפריימריז לראשות הליכוד לפני שבועיים

  21. כל זמן שהפלסטינים חנוקים במליוני דולרים המגעים מהעולם. לא תהייה נכונות רצינית מצידם להסדר כל שהוא עם ישראל.
    אלו שמקבלים בשם הפלסטינים את הכספים ומורידים מעשר כבד ממנו. לא יותרו על האווז המטיל ביצי זהב.
    יש על כן לעשות הכל לגדוע את זרם הדולרים המגיעים לכיסי הבכירים ברשות. אחת האפשרויות הינה פרסום פומבי של הסכומים הנכנסים לכיסים פרטיים. לדוגמא המימון המסיבי של סוהא ערפת בצרפת.
    ברגע שהאנשים ביהודה שומרון ועזה יבינו זאת תהיה התקוממות כנגד המושחתים.
    אז יהיה סיכוי להדברות ולפתיחת דרך לעתיד.

  22. אני רוצה להתייחס בבקשה להסטוריה הלא כל כך רחוקה… אולי זו אותה הדרך עצמה – חוזרת על עצמה…
    ממשלת "רבין עבודה 1992" – הממשלה הגיעה בעקבות "שיחות אוסלו" והטרור הנוראי ששרר ברחובות ובתחבורה הציבורית באותם הימים כשגם בתוך הקואליציה של רבין מבערך אפריל 1993 החלה אופוזיציה שהלכה וגברה בגלל הדיבור על הגולן … ואז ב-1994 עזבו את הממשלה ש"ס ושני חברי הקואליציה ההיא לא הצביעו עם הממשלה, ונוצרה ממשלת מיעוט של 59 מנדטים בלבד שכללו גם את הרשימות הערביות של אותם הימים…
    ואז במהלך 1994 פתאום עזבו 3 ח"כים של רפול אותו בתואנות משונות התפצלו ובתחילת ינואר 1995 שניים משלושת פורשי רפול הצטרפו לממשלה אחרי קבלת אתנן נאה של משרת שר (גונן שגב שיושב בכלא היום על ריגול לטובת אירן נגד ישראל ולפני כן ישב בכלא על הברחת סמים לישראל) ועוד אחד אשקלוני אלמוני…
    ב-5 באוקטובר 1995 העבירה הממשלה הזו של "רבין העבודה 1992" את אוסלו ב' עם 61 אצבעות שתמכו בזה בכנסת.
    קרי – שניים מאלה שקיבלו אתנן … ועוד אצבעות הרשימות הערביות … הן אלה שקבעו למעשה את הדבר הגורלי הנורא כל כך שנקבע באוסלו ב'.
    הרחובות געשו – לא סתם !
    וחודש מאוחר יותר ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל נרצח על ידי בן עוולה.
    לפי דעתי, לא סתם הוא לא הכריז על בחירות כשהחלו השיחות ובאישור אוסלו ב' – כי לפי דעתי, (תמכתי באותם הימים במפלגת העבודה…) היה ברור לו שינחל כשלון צורב ושהימין יעלה בסערה ….
    והיום אנחנו אוכלים את תוצאות שיחות אוסלו שאי אפשר היה להודיע על ביטולן כשנתניהו התמנה בבחירות ב-1996….
    והדרך הזו של השמאל שממנו התפכחתי לגמרי, אחרי שהייתי מאוד פעילה באופוזיציה בתוך מפלגת העבודה החל מאפריל 1994 ועד יום הרצח הנורא, כולל. אני מזהה את אותה הדרך שמובילים אלה של היום שייתכן שמאחורי הקלעים מובילים אותה אלה של הימים ההם …
    הרי בלי המפלגות הערביות של אותם הימים רבין וממשלתו לא היתה יכולה להעביר את אוסלו ב' ….
    ועכשיו ההסטוריה חוזרת על עצמה.
    טוב שטיבי עודא וחבריהם מזכירים במו פיהם את מה שהם הולכים לעשות. אלה רשימות שנציגיהן הרבה יותר אלימים אגרסיבים ובוטים ואומרים את מה שעולה במחשבותיהם בלי לסנן , בניגוד לרשימות שהיו בתקופת ממשלת רבין עבודה 1992.
    האם ההסטוריה תחזור על עצמה ומי מה"ימניים" ב"כחול לבן" יאפשרו את הדבר הזה – אולי בהשוואה לד"ר גונן שגב והאשקלוני של אותם הימים ב-1994 וינואר 10995 כשהצטרפו לממשלה ההיא – במהלך ימי אוסלו העליזים.
    נראה מה ילד יום …..

  23. לא חשף ולא גילה ולא נעליים. טיבי היועץ של המחבל הנאצי הוא תומך טרור ערבי פלישתי מאז ומעולם הגיב:

    מה חשף?
    מתי חשף?
    איך חשף?
    טיבי היועץ של ערפאת.
    מה קרה לכם?
    טיבי הוא טיבי הוא טיבי, ערבי שתמיד אמר שהוא תומך שאהידים, פת"ח, ערפאת – רצחנות ערבית גי'האדיסטית ברברית.
    מה בדיוק חדש ???????

  24. מה זה הטירלול הזה? טיבי אמר? אז אמר!
    מחר הוא יגיד שאם הליכוד לא יבטל את המצע שלו הוא יתחיל מיידית ביישום זכות השיבה.
    אז מה??

  25. הביטו.

    אם המשותפת תומכת מבחוץ אונמנעת כעיקרון שלהם ללא תנאים מוקדמים, ניחא, אין לי בעיה עם זה.
    אבל ברור שמבחינתם לתמיכה מבחוץ יש מחיר.
    למשל, ירושלים, שיבה, גבולות 67,פצויים ל"פליטים",

    עכשו, אם הם לא יתמכו סימן שגנץ לא נתן להם, אז ברור שאין לו ממשלה.

    אם הם יתמכו, סימן שגנץ נתן להם את מבוקשם.זה מתכון לאסון.
    הנה סיבות לצאת מהבית ולהצביע.

    אם אנחנו לא רוצים כאוס.