הורים שכולים נגד כחול לבן: "בושה שרמטכ"לים יושבים עם תומכי טרור"

מירב, אימה של סגן שיר חג'אג' ז"ל: "ממשלה בתמיכת הערבים תכנע לטרור". ולדימיר, אביו של סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל: "דורשים מהח"כים לא לתת יד למזימה"

"זו יריקה בפרצוף". ראשי 'כחול לבן' וח"כ טיבי | צילום מסך

זעם בקרב הורים שכולים בעקבות הדיווחים הרבים במערכת הפוליטית על אפשרות של הקמת ממשלת מיעוט בראשות 'כחול לבן' ובתמיכת המפלגות הערביות. מירב חג'אג', פעילה בפורום 'בוחרים לחיים' של המשפחות השכולות ואימה של סגן שיר חג'אג' ז"ל שנרצחה בפיגוע הדריסה בארמון הנציב לפני כשלוש וחצי שנים, אמרה בשיחה עם 'מידה' כי "אם שלושה רמטכ"לים מוכנים להישען על מפלגה כזאת אני פשוט מתביישת".

חג'אג' פנתה בפנייה אישית אל ראשי 'כחול לבן' והפצירה בהם: "אני מבקשת משלושת הרמטכ"לים בני גנץ, משה יעלון וגבי אשכנזי פשוט לקרוא את המצע של הרשימה המשותפת. תקראו טוב טוב מה האנשים האלה רוצים ומה השאיפות שלהם: שחרור מחבלים ומחיקת הזהות של המדינה היהודית. זה הסיפור הגדול. כן נתניהו או לא נתניהו זה לא העניין – העניין הוא דמותה של מדינת ישראל ואת זה ברשימה המשותפת מנסים במפורש למחוק. אם שלושה רמטכ"לים מוכנים להישען על מפלגה כזאת אני פשוט מתביישת. זה מחריד לחשוב שאנשים כאלה היו רמטכ"לים במדינת ישראל".

מירב חג'אג' | צילום מסך

ניסיתם ליצור קשר עם חברי כנסת מ'כחול לבן'?

"ברשימה של 'כחול לבן' יש אנשים שאפשר להגיד עליהם שהם ימנים, וחלק מהמצביעים שבחרו בהם בוודאי אנשי ימין. ניסינו לפנות אליהם ולדבר איתם כדי לדעת מה הם מתכננים, אבל נכון לעכשיו לא קיבלנו שום תשובה. גם על מי שהצביע לאביגדור ליברמן אני מתפלאת מאוד. אתה יכול לכעוס על נתניהו אבל מדינת ישראל זה מה שחשוב. ליברמן מוכן להקריב את מדינת ישראל בשביל החשבונות האישיים שלו עם ראש הממשלה".

אילו צעדים אתם מתכננים?

"החל ממחר בבוקר נקים מאהל מחאה מול בית הנשיא, ונצא בקריאה לכל המפלגות לא ללכת עם הרשימה המשותפת כל עוד זה המצע שלהם. חלק מן המטרה שלנו בפורום המשפחות השכולות הוא המאבק בטרור, ואני חוששת שממשלה בתמיכת המשותפת לא תוכל לקדם שום דבר מזה ולמעשה לכנע לטרור. הם מדברים על שחרור של מחבלים רוצחים, אז איך נוכל לקדם חוק עונש מוות או את חוק קיזוז המשכורות למחבלים?".

יריקה בפרצוף

גם ולדימיר לוברסקי, אביו של לוחם דובדבן סמ"ר רונן לוברסקי ז"ל שנפל לפני כשנתיים במהלך פעילות מבצעית באיזור רמאללה, אומר בשיחה עם 'מידה' כי המהלך המסתמן של 'כחול לבן' הוא "שערורייה". לדבריו, "ב'כחול לבן' הצהירו על עצמם כמפלגה ציונית ולפני הבחירות פיזרו הבטחות שלא ישתפו פעולה עם גורמים אנטי-ציונים, אבל מיד אחרי הבחירות הם מתחילים לחתור להקמת ממשלה כזו. זו יריקה בפרצוף לכל המצביעים שבחרו בהם".

אך אתה מסביר את המהפך הזה?

"כנראה שהאיבה לראש הממשלה אצל אנשי 'כחול לבן' גוברת על כל היגיון בריא או על כללי האתיקה, והגורם המאחד שם זה רק שנאה לנתניהו. אני בטוח שיש הרבה אנשים שהצביעו ל'כחול לבן', מתוך המניע של "רק לא ביבי", אבל גם הם לא חשבו על אפשרות שהמפלגה תתחיל לשתף פעולה עם תומכי טרור. חבל לי על האנשים שנתנו את קולם למפלגה הזאת ומקבלים עכשיו כזאת מכה".

ולדימיר לוברסקי | צילום מסך

כל המהלך הזה נובע מפוליטיקה אישית?

"היו בהיסטוריה הפוליטית של ישראל כל מיני תרגילים מלוכלכים, אבל כזה מהלך נמוך אני לא זוכר. הסיפור דומה גם אצל אביגדור ליברמן, שהרבה מהמצביעים שלו מייחסים את עצמם לצד הימני אבל בסוף קיבלו אותו משתף פעולה בגלוי בממשלה עם אחמד טיבי וחבריו. בשביל להוריד ראש ממשלה אנשים מוכנים אפילו לשתף פעולה עם תומכי טרור? אני מצטמרר כשאני חושב על זה".

מה תהיה המשמעות של ממשלה כזו מבחינת פעילות פורום המשפחות השכולות?

"אנחנו משתדלים לא להכניס פוליטיקה לתוך הפעילות של הפורום ולהתרכז בעיקר במאבק בטרור. אבל ברור לגמרי שאם הרשימה המשותפת תהיה חלק מהממשלה או תתמוך בה מבחוץ זה מצב שיכבול את ידי השרים ויפגע ישירות במלחמה בטרור. מפני המצב הזה בדיוק אנחנו מתריעים ופונים לחברי הכנסת להתעשת ולא לתת יד למזימה הזאת. בסופו של דבר כל אחד מהם יצטרך לעשות עם עצמו חשבון נפש ולהציב קווים אדומים".

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

97 תגובות למאמר

    1. מספיק תתבישו אנחנו בזכות עצמנו כאן נולדנו כאן מספיק עם ההסתות תדברו על שלום בית

    2. לא רק הורים שכולים גם הורים לחיילי צהל גם אזרחי המדינה כולם כאחד לא תקום פה ממשלה כזו זה לא יתכן שימכרו את המדינה לתומכי טרור לרוצחי ילדים ותינוקות הם עוד עלולים להשתמש במשפט אלו קורבנות השלום אסור לנו אסור

    3. ראאד הבעיה עם הרשימה המשותפת לא נובעת מהיותם של רוב חברי הכנסת והמצביעים שלה ערבים. הבעיה היא הרעיונות שהם מקדמים כמו שחרור מחבלים, פינוי מאות אלפי אנשים מביתם ועוד. הם מתנגדים לעקרונות הצדק ולזכותם של בני אדם לחייהם ולרכושם ולכן אסור שהן ישפיעו על ממשלת ישראל.

    4. ראאד. אנחנו לא נגד כל הערבים. רק נגד תומכי המחבלים (הרשימה משותפת) ונגד המחבלים עצמם שגם נולדו בארץ וגם הצטרפו לדעאש.

    5. טכנית, אתם בזכות עצמכם כאן ונולדתם כאן אבל את ההסתה אתם עושים נגדנות לא כולכם אבל רוב הערבים שונאים יהודים והבאתם את זה על עצמכם, אף תומכי טרור וBDS לא ישבו בממשלה בארץ.

    6. למגיב ראאד: נולדתם כאן – וחבל שלא נולדתם בסוריה או בלוב – והמבין יבין!

  1. בדיחה בני גנץ יאיר לפיד בוגי יעלון בוגי יעלון רמטכלים אתם רוצים לנהל מדינה אתם תימכורו את המדינה איפה אתם ואיפה ביבי אנשים שפלים

    1. בשם הנרצחים אסור להתחבר בכל צורה למשותפת. פורם המשפחות השכולות.

    2. גם אני נגד הרשימה המשותפת , אדם אחד גרם לכל הבלאגן במדינה ביבי נתניהו

    3. שלושה רמט״כלים ?!
      שמעתם על מורשת קרב והפקת לקחים?!
      בעניין מורשת קרב נא ליישם !!!
      הרשימה המשותפת היא המשמר הקידמי שם אויבינו!
      רמז – המשל והנמשל.
      ״עניים להם(לכם)ולא יראו
      אוזניים להם(לכם) ולא ישמעו״
      רמט״כלים הפקת לקחים עכשיו!!!

  2. אין גבול לשקרים של כחול שחור . אתם גורם מאחד?אתם שונאים את עצמכם ואת מה שאתה מייצגים. תתבישו הכל מותר על מזבח לא ביבי אפילו עתיד המדינה והעם. אבל לא אלמן ישראל . עוד מעט ותבינו שלא הכל מותר במגרש הפולטי.

  3. כחול לבן , פחדנים קדימה תתקדמו כמו שאמרתם , ממשלה כזאת עם המשותפת בתוך הממשלה או מחוצה לה לא תחזיק יותר מחצי שנה, המטרה להוציא את ביבי מהמשחק , זאת תעודת פטירה לכחול לבן וליברמן , החוק הפרסונלי רטרואקטיבי לא יעמוד במבחן בג״ץ זאת קץ הדמוקרטיה ותחילת שלטון הפקידים

    1. הפחדה מיותרת !!! ראשי כחול לבן מנהלים משא ומתן וכך גם אנשי ביבי. דבריהם של נציגי המשותפת וכל השאר הם גישושים ומטבעם מוגזמים. לכן, לכל המתלהמים תגיעו; אגב גם ביבי עשה יד אחת עם נציגי המשותפת לקידום אינטרסים שונים.

    1. ממשלת גנץ עים תקום זה קץ מדינת היהודים למדינת ישראל העם לא יסלח לכם ויפיל את הממשלה חביבי יבוא ויקים את מדינת היהודים ואז גנץ וחבורתו יתפרקו וזה יביא לסוף כחול לבן זה מה שאומרים החזאים וזה. יאומת בזכות הקדוש ברוך הוא.

  4. כל דרישות המשותפת יענו בחיוב, גם אלה המהווים סכנה למדינה. צריך להתקדם לא?

    1. כשכתבתי:" מי הם בכלל" – אז א: שאלתי את זה בציניות! וב: זאת הייתה שאלה רטורית! והמבין יבין! ואם הם יקימו ממשלה – שישכחו מהעם – כי רב העם לא רוצה צבועים , פחדנים , שקרנים ובוגדנים כמותם – והמבין יבין! שלא יהיו לך ספיקות!

  5. עצה .והתארגנות מבורכת.צריך להתאחד ולהקים רעש גדול במדינה. הפגנות גדולות. לא ניתן ל3 השיכורים האלה .לרקוד על גם דם חיילנו. זכרם של הנופלים לא יכול להישמע. אנחנו מחוייבים כלפי כל חייל וחיילת שמסרו את חייהם .נהרגו. ונרצחו בידי בני העוולה ושולחיהם. שגנץ מנסה כעת לחבק . עם ישראל .אחים יקרים לא עוד.

    1. כשביבי שילם ושלם כסף לטרוריסטים מעזה זה לא הפריע למשפחטת השכולות? הרי כולםמיודעיםמשהכסף הקטרי הולך לטרור

    2. א. נתניהו לא משלם כסף לחמאס אלא מסכים להעברת הכסף של קטאר לרצועת עזה
      ב. מי שהגה את רעיון העברת הכספים מקטאר לעזה היו גורמי הביטחון בצה"ל וליברמן כשר
      הביטחון נענה להיגיון שבהצעה כדי למנוע מגורמים קיצוניים עוד יותר מחמאס להשתלט על
      הרצועה והתחיל ליישם זאת. היום זהו המשך של העניין.
      ג. אתם בשמאל הראשונים שזעקתם שיש למנוע אסון הומניטרי בעזה.

      השמאל גם דורש סיוע הומניטרי לעזה וגם מאשים את ראש הממשלה שנענה לדרישה…

      לוגיקה זה לא הצד החזק בטיעוני השמאל

  6. בושה וחרפה.
    ללכת עם תומכי טרור.
    העם יבוא אתכם חשבון, וההיסטוריה תזכור אתכם לדראון עולם.

  7. הרשימה המשותפת לא תשב בממשלה, ולכן המצע שלה לא רלווונטי. אם כחול לבן ישתמשו בהם כדי להעיף את ביבי, האגנדות שלהם לא יהיו רלוונטיות ולא יעזור כלום. אי אפשר להגיד דבר נגד המשפחות השכולות, אבל הם אמרו שהם לא רוצים להכניס פוליטיקה, וזוהי פוליטיקה. האמירה שהרשימה המשותפת מורכבת מתומכי טרור היא הזויה, כשם שקיימים שם 3 קיצוניים בלבד וזה כלום לעומת מפלגות כמו "יהדות התורה" האנטי ציוניים שמונה 7 חברי כנסת. הגיע הזמן שתפסיקו לערבב פוליטיקה בדבריכם. המעבר של מדינת ישראל ממנהיג אחד לאחר הוא חיוני והערבים הם גם ציבור במדינה ולא, לא כולם הם מחבלים ולא כולם תומכי טרור. העובדה שהם לא ישתתפו בקואליציה ורק יתמכו מבחוץ רק מחזקת את דבריי. תודה רבה ויום טוב.

    1. רמטכלים עלובים עוכרי ישראל שלא יהססו לשבת עם טרוריסטים כדי להפיל את נתניהו בכל מחיר ,אתם תתרסקו

    2. לאופיר
      א. אתה מתבלבל בעליל בין תמיכה בטרור לבין אנטי ציונות. איש לא ביקש מח"כים של הרשימה המשותפת להפוך לציונים.
      היום ניתן להצביע על רבים במחנה השמאל המכריזים על עצמם כעל אנטי ציונים. למשל בין מצביעי מר"צ ובוודאי הח"כ עופר כסיף מטעם הרשימה המשותפת.
      מישהו צריך להסביר לך שמדובר בשני דברים שונים?
      היותם חברי יהדות התורה אנטי ציונים כן או לא, לא בדקתי.
      אבל איש מהם איננו תומך טרור ולא מגלה אהדה גלויה לרוצחי יהודים ולא מבקש לארגן מצעד השאהידים לעבר ירושלים כדי להקים בה את בירת פלסטין

      ב. המשפחות השכולות אכן לא עוסקות בפוליטיקה, שוב התבלבלת, אלא בערכי המוסר הבסיסיים ביותר שאותם מפלגת "כחול לבן" של שלושה רמטכ"לים זורקת לפח הזבל מתוך שכנוע ברור שהמטרה מקדשת את כל האמצעים.

      העובדה שאחמד טיבי היה יועצו של יאסר ערפאת הארכי טרוריסט שהותיר שובל ארוך של משפחות שכולות במדינת ישראל מה שלא מפריע לו גם היום להלל אותו ולראות בו איש דגול זה כמובן לא מפריע לך ולחבריך בכחול לבן לשתף אותו בממשלה שלכם .
      העובדה שתמונת ערפאת תלויה בחדרו של אחמד טיבי במשכן הכנסת לא מפריעה לך ולא לחבריך בכחול לבן לשתף אותו בממשלה שלכם…
      העובדה שאחמד טיבי השתתף בכנס במזרח ירושלים ומחא כפיים לנאום המופתי הנוכחי שבו ציטט כי "היום האחרון (=יום הגאולה) לא יגיע עד שיקומו המוסלמים ויהרגו את כל היהודים עד האחרון שבהם והאבנים והעצים יגידו : הו מוסלמי! יש יהודי שמסתתר מאחורי בוא והרוג אותו!" דברים שמזכירים את התהליכים של שנות ה-30 בגרמניה, והוא כחבר כנסת ישב שם והריע להם… גם זה לא מפריע לך לשתף אותו בממשלה שלכם…
      העובדה שהח"כ איימן עודה חזר בכנס מצביעיו על קריאת ערפאת בדבר אלף השאהידים הצועדים לעבר ירושלים ועל ההבטחה שבירושלים המזרחית קום תקום בירת פלסטין… לא מפריעה לך ולא לחברי כחול לבן לראות בו שותף פוליטי
      העובדה שח"כ בָּאסֶל גַטָאס מבאל"ד והיום חבר ברשימה המשותפת הבריח מכשירי טלפון לאסירים ביטחוניים תוך ביזוי החוק הישראלי לא מפריעה לך לשתף אותו בממשלה שלכם…
      שלא להזכיר את היבא יזבק שרואה ברוצח ילדים יהודים קונטאר דמות נערצת ומודל לחיקוי. (להזכירך קונטאר לא נולד תחת "הכיבוש" הישראלי. הוא גדל במשפחה אמידה בלבנון ובכל זאת בחר להגיע לישראל כדי לרצוח יהודים רק כי הם יהודים.לגמרי בסיגנון הדברים שהיו קיימים באירופה של שנות ה-30 וה-40 בשעה שהמפלגה הנאציונל-סוציאליסטית שלטה שם וקבעה את סדר הדברים "הנכון"). וכדאי להזכיר שכל חברי הרשימה המשותפת תמכו בהיבא יזבק והתנדבו להתלוות אליה לדיון בבג"ץ לאות תמיכתם בה וב"זכויות שלה". אבל ברור שגם זה לא מפריע לך לשתף אותם בממשלה שלכם.
      העובדה שהח"כית אידה תומא שהייתה חברה בוועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל אשר הנפיקה ב-2006 את נייר העמדה שבתמציתו מתנגד למדינת ישראל והיום היא בראיון חוזרת ודורשת את ביטול חוק השבות שהוא חוק יסוד במדינת ישראל לא מפריעה לך ברמה המוסרית וגם בכך אתה ודומיך לא רואים מכשול שהיא תהיה שותפה בדרככם הפוליטית…

      אין לכם את הדבר הזה שנקרא הגינות בסיסית ולא יושרה . מה שהאנגלים מכנים:
      IT'S NOT TO BE DONE

      אפשר להמשיך עוד ועוד. אבל די. אתה לא תופס מה זה ערכים ומהו מוסר
      שכן כאשר שופטי בית המשפט העליון בישראל מסוגלים להנפיק פנינים כמו "האמת לשעתה" זה אומר הכול.
      כי זאת יש לדעת באין אמת אין גם שקר וכשאין שקר אין מוסר

      מה שנותר הוא אופורטוניזם נמוך ושפל והמטרה המקדשת את כל האמצעים כולם
      כמו בחוות החיות של אורוול
      וזו רק ההתחלה

  8. עד היום על עם ישראל התנגד להליכה עם המשותפת .דם בנינו ואחינו זועק לשמיים .
    אם כחול לבן והשמאל יעשו מהלך שכזה . דם הנופלים יהייה על הידיים שלהם .
    איך יגיבו שלושת הרמטכלים אם חייל חלילה יפול חייל ואו אזרח בטרור שיאן לו גבולות .
    אנחנו משפחות שכולות מזהירים מפני העתיד של ילדינו .
    כיסא ככל שנחשק לא שווה טיפת דם של כל יהודי באשר הוא .

  9. בושה וחרפה ,כמה נמוך אפשר לרדת ולמכור את המדינה בגלל רקע אישי ורק לא ביבי,פשוט בזיון,ביבי זה לא העניין ,המדינה צריכה להיות בסדר היום של הפוליטקאים ולא הליכלוך האישי.

  10. למה הליכוד לא עושה סוף לפלונטר ונכנס עם כחול לבן לאחדות בלי הגוש החוסם?
    הליכוד צריך לעשות חשבון נפש רציני לשים את טובת המדינה בראש ולא את המנהיג ולהפסיק את הטירוף הזה

    1. מסכים עם כל מילה, הקמת ממשלת אחדות אמיתית ציונית תלויה רק בליכוד.

    2. כי מה?
      כחול לבן שחרתה על הדגל שלה את המאבק בשחיתות התבררה כמפלגה שהעומדים בראשה שקועים עד הצוואר בשחיתות.
      אשכנזי כרמטכ"ל הנפיק יחד עם הרפז את המסמך המזויף והחזיק בו חודשים לפני שמסר אותו
      סגלוביץ' שכיהן אז כמפקד אגף החקירות והמודיעין 433 יחד עם המפכ"ל של אז דודי כהן, הגיע אליו בחשאי לתדרך אותו כיצד עליו להשיב "נכון" בחקירתו במשטרה. סגלוביץ' היום ח"כ בכחול לבן.
      אשכנזי כרמטכ"ל חשף מסמך ביטחוני חשוב. כשענת קם עשתה זאת היא ישבה בכלא.
      אשכנזי העניק לפצ"ר מנדלבליט דרגת אלוף ללא שום צורך (את החשבון של הנזק הכלכלי משלמים אזרחי ישראל במסים שלהם).
      בכך ידע לייצר מחויבות מיוחדת מצד מנדלבליט שמעתה ראה את עצמו כפרקליטו של אשכנזי הרמטכ"ל ולא כפצ"ר שמגן על צה"ל אלא כמי שמצוי מולו ביחסי עו"ד-לקוח.
      מנדלבליט כפצ"ר חיפה על אשכנזי ואח"כ גם שיקר בחקירתו. אותו מנדלבליט היום כיועמ"ש מצוי בניגוד עניינים כשהוא מנפיק כתב אישום ליריבו הפוליטי של אשכנזי מראשי כחול לבן.
      אשכנזי האזרח היה יו"ר חברת "שמן" שהונתה את המשקיעים כפי שקבע בית המשפט.
      גנץ בנוסף להיותו כישלון מהדהד כרמטכ"ל התגלה גם כמי שבהיותו אזרח ורמטכ"ל לשעבר התגייס יחד עם סגן המוסד לשעבר רן בן ברק (היום ח"כ בכחול לבן) לעבוד בחברת המימד ה-5 בבעלות עבריין רוסי שכניסתו לארה"ב נאסרה. שניהם יחד פעלו תוך מרמה והונאה מה שקרוי היום "מצג שווא כדי לזכות ללא מכרז בחוזה של מיליונים (מתוך זה קיבלו במזומן 4 מיליונים שהתאדו) על מוצר שלא היה ברשותם ובנוסף העבירו לידי גורמים לא ברורים מאגר נתונים על אזרחי ישראל שהתקבל ממשטרת ישראל…
      שלא לדבר על שחיתותו של יאיר לפיד ששיקר באשר לקשריו האישיים עם מילצ'ן ובהיותו שר האוצר נפגש עימו בסתר בכמה פגישות ונחלץ לעזרתו כדי לנסות לשנות את התקנות הקבועות בחוק לגבי ישראלים השבים למולדת. יאיר לפיד כשר האוצר שיתף פעולה עם ידיד נוסף ושמו מוזס שבעיתון שלו עבד גם הוא וגם רעייתו וגם איתו ערך פגישות סודיות . כראש "יש עתיד" הוא וחבריו העבירו לידיעות אחרונות פירסומים מטעם המדינה עבורם ידיעות זכו במיליוני ש"ח ובתמורה סיפקו מאמרים מלטפים ל"יש עתיד" ולעומד בראשה. עפ"י הפרקליטות מדובר ביחסי שוחד.
      כל זה כולל דו"ח מבקר חמור ביותר לא גרם לפרקליטות לפתוח בחקירה בטח לא להזדרז להגיש כתבי אישום לבית המשפט נגד אשכנזי, גנץ, סגלוביץ', רן בן ברק, יאיר לפיד…
      שלא לדבר על מר ליברמן למשל שבמהלך משפט השותפה הבכירה שלו למפלגה פאינה קירשנבאום אמרה שלא עשתה דבר שלא על דעת הבוס שלה. ברם אולם הפרקליטות לא זימנה את ליברמן למתן עדות בכל מהלך משפטה של קירשנבאום ולו פעם אחת.
      מן הסתם הוא שווה למפלגת הפרקליטות עשרת מונים יותר כמי שמשחק בשדה הפוליטי כיריב לנתניהו מאשר כמי שיושב על ספסל הנאשמים . כי הרי המטרה "רק לא ביבי", מקדשת את כל האמצעים

      אז תואיל להסביר לי שוב למה הקמת ממשלת אחדות תלויה רק בליכוד שגם זכתה ביותר מנדטים בבחירות?

    3. א.עדיף ממשלת מעבר שמקדמת את ערכיך ממשלה יציבה שבה מתפשרים עליהם.
      ב.לאורך המשא ומתן זה היה גנץ שבירב לכל פשרה עם הליכוד.
      ג.ממשלת אחדות תיקרה כשכחולבן יפסיקו לפסול את השותפים הדתיים.
      ד.עדיף אחדות בין אוכלוסיות ברמות דתיות שונות עם ערכים משותפים מאשר בין אוכלוסיות ברמה דתית זהה עם ערכים שונים.

    4. חוצפה מיוחדת לקשר שכול לפוליטיקה.
      מעמד הורה שכול אינו מקנה זכות לפסול אזרחי המדינה הערביים.
      לקשר את השרות הצבאי של ילדינו ומותם בשרות לפוליטיקה מסרס את טוהר הכוונה של הצבע להגן על כולנו.

  11. מעניין מה ההורים השכולים שהצביעו כחול לבן מה חושבים ? אבל האמת לא ניראה לי שכל הגוש של השמאל מסכים לדעתו של לפיד וגנץ. בטוח שיש כמה חברי כנסת שיודעים שאין סיכוי לשמאל לנצח בבחירות הבאות ,והם עצמם יעופו ממקומם בבחירות רביעיות וגם הם לא מסכימים ותומכים בשקרים של גנץ וליברמן ,והם גם לא תומכים בהתחברות למשותפת ,לכן הם יעברו לבד לממשלת הימין שתהיה חזקה ויציבה ואפשר גם להבטיח להם מקום בכנסת הבאה.גנץ היה יכול לצאת גדול אבל יצא קטן בזה שהיה הפודל של לפיד .היה יכול להביא לאחדות בעם , אבל זה רק מראה שאין לו מנהיגות משלו. חסר עמוד שידרה.

  12. בשם הנרצחים אסור להתחבר בכל צורה למשותפת. פורם המשפחות השכולות.

  13. מה אתם מצפים מבובה מדקלמת שמונהגת על ידי עופר שלח והקאודוליו יהיר?איש העקרונות בוגי יעלון מתגלה כעסקן קטן עלוב וחדל אישים שמה שמעניין אותו זה כסא ונקמה בנתניהו.

  14. תאשימו את הליכוד שלא מוכן לממשלת אחדות. אי אפשר להמשיך ללכת לבחירות עד אין סוף, ואם גוש הימין ימשיך להתעקש אז כן, תיהיה ממשלת מיעות בתמיכת המשותפת.

    1. חחחח
      כבר בבחירות הקודמות הליכוד והעומד בראשו הציעו לכחול לבן ממשלת אחדות בכול קונסטלציה אפשרית רק כדי להימנע מבחירות שלישיות…
      אפילו רוטציה כשכחול לבן ראשונים ברוטציה. אילו גנץ ומפעיליו היו מקבלים את ההצעה גנץ היה הופך לראש ממשלת ישראל.
      כול ההצעות נדחו ע"י כחול לבן
      למה?
      כי כל ה-RAISON D'ETRE של מפלגת כחול לבן ושל מקימיה הסמויים מן העין הוא:
      להפריד בין הגוף של מפלגת הליכוד לבין הראש שלה וכך לשבור את מחנה הימין כולו כי ללא נתניהו, שהוא מדינאי בסדר גודל של צ'רצ'יל שלמזלנו זכינו בו, כל מחנה הימין יתפרק ולא יהווה עוד משקל נגד למחנה השמאל עם הדחלילים של כחול לבן שהוצבו בראשו.
      הדחלילים הללו 3 הגנרלים הכושלים, בדיוק כמו שהם נשכרו בשל היותם בעבר רמטכ"לים לשמש כתמונת נערי הפוסטר וכפותחי הדלתות לתפקידי היו"ר, זה לחברת ה"שמן" וזה לחברת "המימד החמישי", ככה ומאותה הסיבה הם נשלפו לעמוד בראש מפלגת כחול לבן כנערי הפוסטר בעוד ששדרני האולפנים קושרים להם כתרים כרמטכ"לים בעברם ו"מוכרים" אותם לקהל הצרכנים שלהם כמי שיש בידם מוצר ייחודי ויקר ערך.
      בדיוק לאופן שבו מוכרים מכוניות כשדוגמניות נאות וחצי מעורטלות מוצבות ליד
      דרוקר אפילו התפייט על יופיו וגבריותו המצודדת של גנץ הדחליל…
      מזכיר לי תגרן בשוק המהלל את מרכולתו…
      כעת כבר מסתמן הצעד הבא של השמאל:
      להאשים את הליכוד ש"מאלץ" (לא פחות!) את כחול לבן לפנות לזרועות הרשימה המשותפת
      הטקטיקה הזאת דווקא מזכירה את מה שהתרחש בגרמניה בשנות ה-30 וה-40 כאשר ראש מפלגת הנציונל-סוציאליסטים האשים את היהודים בכך שהם לא מותירים ברירה לגרמניה אלא לצאת למלחמה
      איפה החבר יאיר גולן שיודע לזהות "תהליכים"?
      לאן הוא נעלם כשצריך אותו?

    2. אז בשביל לא ללכת לבחירות הגיוני לשתף פעולה עם מפלגה שחרטה על המצע שלה התנגדות לזכותם של בני אדם לרכושם, שחרור מחבלים ותתנגד לכל ניסיון של מדינת ישראל להגן על עצמה ועל תושביה בפני התקפות טירור? סדר עדיפויות מעוות מאוד בעיני.

  15. מה אתם מצפים מבובה מדקלמת שמונהגת על ידי עופר שלח והקאודוליו יהיר?איש העקרונות בוגי יעלון מתגלה כעסקן קטן עלוב וחדל אישים שמה שמעניין אותו זה כסא ונקמה בנתניהו.

  16. כל מילה בסלע.
    השנאה לראש הממשלה גוברת על כל שיקול דעת ועל האינטרסים של עם ישראל ומדינת ישראל.
    פשוט בושה לאן הגענו.

  17. בושה וחרפה!!! מוכרים את המדינה שלנו לשונאי ישראל. מציאות הכי שפלה והזויה. "מהרסיך ומחריביך ממך יצאו"…איפוא ההבטחות של גנץ לבוחרים לפני הבחירות? הוא הבטיח במפורש שמפלגתו לא תלך עם הרשימה המשותפת. ומה קורה עכשיו לאחר הבחירות?
    הכל שקרים!! גנץ ומפלגתו עטורת הגנרלים הוליכו שולל את המצביעים. והראו לכולם שהמטרה להעיף את נתניהו מהשלטון, מקדשת את כל האמצעים גם במחיר של סיכון המדינה ואזרחיה. איזה ביזיון!!!!

  18. מה בדיוק הבושה בזה ?
    רמטכ"ל הוא ככל פקידון אחר – ותפקידו לתת שירות !
    לזה בדיוק הוא אולף
    ל"תודעת שירות" !!
    בדיוק כמו מלצר או זבן בחנות או כל נותן שירות אחר שתפקידו לשרת בשקט ואסור לו להביע עמדה אלא אם נתבקש לכך על ידי מזמין השירות
    זוהי מהותו של רמטכ"ל ושל כל פקידון אחר ב"שירות הציבורי"
    כעת
    אותו רמטכ"ל "נותן שירות" תקע לגולגלתו ש"מזמיני השירות" [קרי בוחריו] מצפים ממנו לשירות שכזה
    נו
    מה עליו לעשות ?
    לשרת !!!
    ובכן, בדיוק את זה הוא עושה – הוא משרת.
    השאלה הנכונה הראויה להשאל, היא :
    היכול משרת, ולו יהי "משרת ציבור", להיהפך ל"מנהיג" באמצעות שיקוי-קסמים שאינו השתן העולה אל גולגלתו ?…

  19. מדאיג ביותר שהמנהיגים שלנו שבויים באגו שלהם ונגררים וגוררים אותנו אחריהם.

    מדאיג מאוד
    שיש קיצוניים חכמים מהם במדינה משמאל ומימין שמנווטים את המנהיגים ואותנו בעצם אל פי התהום .

  20. על זה בדיוק כבר נאמר "הקנאה והתאוה והכבוד מוצאים את האדם מן העולם " עם תומכי טרור שמצהיר על כך במפורש . ליברמן וכחול לבן יושבים . והכל הכל בשל שנאה וקנאה וכבוד . שנאה לביבי שנאה ליהדות .. . ליברמן ילך על הראש של החרדים גם בפעם הרביעית וגם בפעם החמישית , והכל בשיל מה ? בשביל ששנאה לנתינהו , כחול לבן ישבו עם תומכי טרור שמצהיר במפורש , והעיקר רק לו ביבי. תגיעו נפלתם על המוח ?? והתשובה כי שנאה וקנאה וכבוד כבר חזל מלמדים אותנו זאת , הם מידות שעושים את הבנאדם עיור … פשוט עיור .הם ישבו טיבי ולא אם ביבי .. פשוט הגזמתם למכור את המדינה שלנו בשביל משחקי אגו וכבוד . זה שפל שפל , בושה וכלימה !!!

  21. סליחה לאנשי הצבא. אבל כל פנסיונר צהל שיוצא לאזרחות חושב שהוא גאון גדול. רובם, שהולכים לתפקידי ניהול במגזר הפרטי – נכשלים! לא מפני שהם לא טובים/מוכשרים מספיק, אלא בגלל שהם רגילים לפזר פקודות ולא להניע עבודה. כל הרמטכלים שכיהנו כראשי ממשלה נכשלו! ברק, רבין….. אל תמכרו אותנו!

  22. אסור להרשות שיקרה דבר כזה צריך לפסול חבר כנסת כזה זה פשוט בושה שהפוליטיקאים בשביל כבוד כסף ושנאת חינם מוכרים את הדברים שהכי כואבים לעם היהודי ההורים השכולים לעולם לא יחלימו מכאבם כי זה כאב שאי אפשר לתאר ואין לאף חבר כנסת זכות להכניס את האויב שלנו לכנסת אף מדינה נורמלית לא תאפשר זאת

  23. גנץ טיפש אין לו שיקול דעת הוא נדחף להיות ראש ממשלה לא יודע להחליט מוכן לשבת עם כל אחד שאינו מתאים רק בשביל כסא..ושלא נדבר על ליברמן המושחת באמת מעניין אותו מדינת ישראל…?? הוא הוכיח שלא עשה כלום בתור שר ביטחון…אז לך להתחרות עם פוטי

  24. אין מקום לשימוש בשכול לניגוח ! כחול לבן הבהירה שהיא מעדיפה ממשלת אחדות.
    ביבי ואנשיו מחפשים עריקים ומבטיחים הטבות כדי לקנות שלטון ומחסה מפני הדין.היכן מי שקרויים מנהיגים בליכוד? כולם נדחקים מתחת לסינור של ביבי .

    1. די משעשע לראות איך כשהורים שכולים תומכי השמאל מוציאים הצהרות, ומישהו מעז לומר מילה כנגדם, מיד מתנפלים עליו כל הנשמות הטהורות בחימה שפוכה. אבל כשהורים שכולים מפרסמים הצהרה שמבקרת את תעלולי גנץ ושות', מיד הם מותקפים בגסות בהמית, וכל הכבוד שנטען שאנחנו אמורים לרחוש להם, נעלם כאילו לא היה מעולם. מעניין מדוע.

    2. ביבי ואנשיו מחפשים עריקים? באמת לא יפה מצדם.
      מזל שגנץ ושאר הדגנרלים שלו לא מחפשים עריקים. הם כבר מצאו אותם – מפלגה שלמה שנקראת "ישראל ביתנו" כבר ערקה אליהם. אבל מסתבר שעריקה מהימין לשמאל היא דווקא צעד הגון וראוי לשבח. יחי המוסריות היחסית.

  25. כדי להזיז דברים במדינה ולקדם את התקיעות, להחזיר את המוסר למקומו הראוי, לפעמים צריך אומץ ולשבת גם עם תומכי טרור, שחלקם הגדול אזרחים שומרי חוק, רופאים, רוקחים, סטודנטים, מוכרים, בעלי עסקים עצמאיים, הדרוזים והבדואים מתגייסים לצבא ועושים שירות ממשמעותי.גם שלום עושים עם אויבים. ולכן, דווקא 3 רמטכ"לים האמונים על שמירת הביטחון, דווקא הם יוכלו לעשות שינוי. ואם לא – נחליף גם אותם בקלפי. כבר הלכנו ל 3 מערכות בחערות. צריך להכריע, גם במחיר של תמיכה מבחוץ. ביבי נזקק לתמיכה שלהם בחטקים שונים. גנץ נזקק להם כרגע לכונן ממשלה. אחרי שהוא יקבל את המנדט – יש סבירות שהליכוד ללא נתניהו יגיע לשותפות בשלטון. והעיקר לא לפחד כלל!!!!!

    1. "תומכי טרור, שחלקם הם אזרחים שומרי חוק…"
      זה בערך כמו לומר על מישהו שהוא אנס התומך בזכויות הנשים.
      ואחר כך יש עוד מי שטוען שלתומכי הימין אין שכל…

    2. "לקדם את התקיעות"?
      שמחה'לה, תוגת אמך, על מה לעזאזל אתה מדבר?

    3. שלום עושים עם אויבים מובסים!…
      כאלה שהבינו שהם הובסו סופית.
      לא כמו עם גרמניה של שנת 1918 אלא כמו עם גרמניה של 1945.
      וכמו עם יפן לאחר 2 פצצות אטום.
      הבנת את זה ברוך?
      נראה לי שאתה תמשיך "לקדם את התקיעות" עוד הרבה זמן….

  26. ביבי מרפד את החמאס ואחראי ישיר לישיבת איראן מעבר לגדר.
    תזכורת: אחמד טיבי היה סגן יו"ר הכנסת…בממשלה של ביבי!!!!
    אל תדברו על שלטון עם תומכי טרור. כשאתם רוצים לנגב חומוס ולקנות מוצרים בזול- אתם יודעים בדיוק לאתן אתם רצים. מספיק עם הפלגנות והסכסוך שמלווים את השיח עוד מלפני רצח רבין. אנחנו מדינה אחת. רוב האזרחים רוצים לחיות בשקט ובאחווה. תתקדמו

    1. בטח שנתקדם, אבל לא נתקדם לתוך התהום עם ממשלה שכוללת את הרשימה המטונפת.

    2. נכון, רוב האזרחים רוצים להתקיים בשקט ואחווה. מה לעשות שמצביעי המשותפת אינם נכללים ברוב הזה. כל חפצם הוא להיות האדונים ובעלי הבית, ולהפוך את הרוב היהודי לבני חסות כנועים שלהם. חלקם, כמו טיבי, יודעים להסתיר זאת מאחורי התבכיינות מתחסדת, אך רבים מהם, בעיקר חברי בלד, לא טורחים אפילו להסוות את מטרותיהם האמיתיות. אבל כנראה שלחלק מאתנו המחיר הזה ראוי, תמורת חומוס רווי שתן ומוצרים גרועים בחצי המחיר.
      אה, וכמובן גם תמורת סילוק ביבי. אתה ודומיך תהיו מוכנים לעקור לעצמכם שתי עיניים, אם רק יעקרו לביבי עין אחת. אבל זה כבר לא עניין של פוליטיקה, אלא של בריאות הנפש.

    3. "אחמד טיבי היה סגן יו”ר הכנסת…בממשלה של ביבי"
      נו אז מה??
      א. יו"ר הכנסת וסגני יו"ר הכנסת נבחרים ע"י מליאת הכנסת.
      לפעמים נבחר המועמד המועדף על הקואליציה ולפעמים גוברת האופוזיציה ונבחר המועמד מטעמה. ככה זה עובד במשטרים דמוקרטיים.
      אלא שלמרבה המבוכה ניכר עפ"י דבריך שאין לך מושג איך עובדת הדמוקרטיה. זאת כיוון שאתה מרמז שמי שמשמש בתפקיד ראש הממשלה הוא השליט הטוטליטרי העליון הממנה את כולם עפ"י רצונו. כולל את סגני יו"ר הכנסת.
      ב. הבעיה שלנו בישראל שמי שהכשיר את אחמד טיבי ואת חברי המשותפת תומכי הטרור הם שופטי בית המשפט העליון… בשם הדמוקרטיה. הם הכשירו את עזמי בשארה תומך הטרור שברח לבסוף לסוריה, כמו גם את חנין זועבי משתתפת המשט על המרמרה, ואת יזבק המהללת רוצחי ילדים יהודים ורואה בהם גיבורים.
      וגם, את הפלגנות ואת השיסוי בחברה היהודית תמצא בשפע לא בקרב הימין אלא אצל מי שכינה את ז'בוינסקי וולדימיר אדולף היטלר, וכנ"ל את בגין, מי שהלביש את רצח ארלוזורוב על הרוויזיוניסטים, אצל מי שהסגיר את לוחמי האצ"ל לידי הבריטים כדי שיוצאו להורג. אצל מי שהמציא יש מאין את טבח כפר יאסין שלא היה ולא נברא רק כדי לבצע דליגיטימציה ללוחמי האצ"ל, ואח"כ קרא לאנשי הישוב לפני קום המדינה וגם אחריה כינונה לא להעסיק אותם בשום מקום עבודה. מי שירה באנשים בלתי חמושים על ספינת אלטלנה ירי כדי להרוג! מי שהלביש את רצח רבין על כול מחנה הימין, שוב כדי לבצע דלגיטימציה בזויה למחצית העם אם לא יותר וזאת על מנת לנצח בבחירות, מי שקרא לערבים להרוג את המתנחלים ביו"ש
      ואגב, אם כבר אתה רוצה לאכול חומוס זול- תכין בעצמך בבית. קלי קלות. בדקתי.

  27. מירב את מי את מייצגת? אותי לא !! אני אב שכול וגם אח שכול, ואני חושב שהגיע הזמן להחליף את ראש הממשלה , אני משתמש במלים עדינות אבל כל בר דעת מבין שהגיעו מים עד נפש ודיי לחכמה ורמיזה .

    1. מצוין. אתה בהחלט יכול לתמוך בשמחה ולהמתין בשקיקה לממשלת גנץ- איימן עודה. אבל כשבמקום המים יגיע הדם עד נפש, שמור את הבכי והתלונות לעצמך בלבד.
      אני יודע, אני יודע. עכשיו תטען שאני מסית, מטיל אימה ומפיץ בהלה. זה בדיוק מה שחכמים בלילה מסוגך טענו בעת שנחתם הסכם אוסלו. ולפני שיחות קמפ דיוויד, שנערכו ביזמת "הגאון המופלא" אהוד ברק. ולפני ההתנתקות. ולפני בחירתו של אובמה. ואין ספק שתוסיפו לטעון כך, בעיוורון מוחלט לעובדות ולמציאות. למען האמת, יש לכם זכות מלאה להיות אווילים. אבל אין לכם שמץ של זכות לגרור את כולנו שוב ושוב – ושוב, לניסויים האוויליים והמועדים לכישלון שלכם.

    2. מירב מייצגת את ערכי המוסר הבסיסיים ביותר בכל חברה אנושית באשר היא.
      וזאת בלי קשר לשאלה מי צריך להיות כאן ראש הממשלה:
      אסור לשתף פעולה עם מי שתומך בטרור וברוצחי יהודים רק כי הם יהודים… כי השיתוף הזה מעניק לגיטימציה להתנהלותם….

      מסתבר שבדרך כלל לעובדת היות מישהו אב/אח שכול אין השפעה על העדפות הפוליטיות שלו. יש לצערנו משפחות שכולות יש בקרב מצביעי הימין ובקרב מצביעי השמאל.
      להזכירך גם נתניהו הוא אח שכול.

      עצם העובדה שאתה קושר בין שני העניינים האלה מבהירה שאתה מנצל את השכול למטרות הפוליטיות הנוחות לך.
      וגם,
      למה בדיוק כוונתך כשאתה אומר "כל בר דעת מבין שהגיעו מים עד נפש"?

      אם אתה רומז לענייני שחיתות וטוהר המידות אזי בדוק בבקשה את עסקי השחיתות והעדר המוחלט של טוהר המידות בקרב מנהיגי מפלגת כחולבן
      אם אתה מכוון לשדה הכלכלה אז מצבה של מדינת ישראל מעולם לא היה טוב יותר מזה של היום לאחר 10 שנות נתניהו בתפקיד ראש הממשלה

      אם אתה מרמז על רמת השיסוי וההסתה אזי עליך להפנות את האשמה לעבר הצד השמאלי של המפה הפוליטית העוסק בהסתה בליבוי השנאה ובשיסוי נגד הימין ללא הפסק משנות ה-20 של המאה הקודמת ועד היום

      רצוי מאוד שתגבה את זעקות השבר שלך בעובדות מבוססות היטב אחרת מדובר בתעמולה נמוכת המצח בלבד

  28. עוד עם אומרים תומכי טרור ? חפשו את הנאום של אחמד טיבי על הפיגוע באיתמר ותראו אם באמת תומכים בטרור .. די לשקר ולהסיט ..

    1. קשה לקבוע מה הדבר המגוחך ביותר בתגובתך. העובדה שאתה מפנה אותנו לנאום של טיבי ירום הודו, ובאמת מצפה שמישהו יתייחס ברצינות לערמת הפסולת הזו. או חתימתך כליכודניק. אתה ליכודניק כמו שג'ק המרטש הוא אביר זכויות האדם; או כמו שבני גנץ הוא איינשטיין.

  29. פונה לכל חברי הכנסת.של כחול לבן.זה לא משחק.שיהיה טובת העם לנגד עניי.עזבו את אנטריגות האידיות.חפסו את טובת העם.אין לנן כח.לעוד גלות לעוד חורבן.כל אשר שיש לו קמצוץ של יהדות.ואהבת הארץ.אל לו לחבור לרשימה של מחבלים.שמהללת את הרוצחים.תביטו בעניים של משפחות הנרצחים.בעניי ההורים השכולים.חשבו מה עבר על עמינו.רק בגלל יהדותו.ואתם חוברים למחבלים.לא רק לא לחבור.אלה צריך לזרוק אותם מהכנסת.אל תתנו להם רוח גבית.אנא לא לעשות את הדבר הניתעב.העם היהודי לא שוכח ולא יסלח.שובו מדככם הרעה.

  30. לשבת עם נציגי הרשימה המשותפת..לא יאומן..לקרא ולא להאמין..חבורה שמהללת רוצחי יהודים , .חבל שהמגזר הערבי בחר בהם,ומי שבחר כחול לבן יקבל את אחמד טיבי וחבר מרעיו..

  31. אם המחנה הימני לא היה דואג לגוש קשיח רק בשל אימת הדים היה אפשר להתחשב בדעותיו. אם תקום ממשלה צרה זה רק באשמת הגוש. לרמת יש את הזכות המלאה לקבוע מי יהיו שותפיו לממשלה. אם יש טענות זה לחברי הגוש. די עם הצביעות. די עם השקרים. די עם ההסתה.

    1. הנה כבר מסתמן הצעד הבא של השמאל:

      להאשים את הליכוד ש”מאלץ” (לא פחות!) את כחול לבן לפנות לזרועות הרשימה המשותפת…

      הטקטיקה הזאת דווקא מזכירה את מה שהתרחש בגרמניה בשנות ה-30 וה-40 כאשר ראש מפלגת הנציונל-סוציאליסטים האשים את היהודים בכך שהם לא מותירים ברירה לגרמניה אלא לצאת למלחמה.
      גם שם בגרמניה של אז האשימו את "האויב היהודי" :
      גם בצביעות גם בשקרים וגם בהסתה."

      איפה החבר יאיר גולן שיודע לזהות “תהליכים”?
      לאן הוא נעלם כשצריך אותו?

  32. כחול לבן לא תומכי טרור רק רוצים שלום איתם גם עים אויבים עושים שלום הלוקים ברא גם אותם בכל חברה יש⁸ רוצחים כל אחד יחייה בטרטוריה שלו העיכר שהיה שקט

    1. שלום עושים עם אויבים שמוכנים לעשות שלום ולהפסיק להיות אויבים.
      וטוקבקים כותבים עם בדיקת איות.

  33. הבושה היותר גדולה היא שראש הממשלה של הימין נכנע לחמאס ומספק לו את כל צרכיו ובתמורה החמאס ממשיך להתחמש ולשגר רקטות מפעם לפעם ובלוני נפץ…

  34. הכסא יותר חשוב מהאידיאולוגיה! בושה וחרפה רמטכל"ים בצה"ל טפו עליכם זה מה שמגיע לכם כמו שאתם יורקים בפנים לכל הורי החיילים שנפלו על קידוש השם.

  35. הדיון שלפנינו חייב להתעלות מעל הדיון של ביבי ורק לא ביבי ולזכות למענה יהודי הולם במונחים אפיים של גלות ותקומה, אבל תחילה שני דגשים – לא לגזענות ולא לאלימות. מעבר לעניין המהותי והמוסרי בשלילתם, שני האחרונים משמשים מזה עשורים להוקעת ציבור שלם. אחת ההצלחות הגדולות של מעצבי דעת הקהל משמאל, או מהנדסי התודעה, היא הדימוי הכללי של ציבור גדול בימין כרדוד ומתלהם. אינני מסכים עם כך כמובן, אולם לצערי, יש מי שדואג תמיד שהצבעה לימין לא תיראה אטרקטיבית, ובחוגים מסוימים המחסום התודעתי כה גדול שהוא מונע כל שיח תרבותי ושוויוני.
    לא לגזענות: הכללת אזרחי ישראל הערבים כאויבים היא גזענית ויש לשלול אותה מכל וכל. אני גר בגליל היום ומקיים דו קיום נפלא עם כל התושבים שמסביבי. מעריך תרומת כל אזרחיה הנאמנים של מדינת ישראל שידם מושטת לדו קיום אמתי מתוך שותפות גורל (גם נגד אויבים מבית ומחוץ), כולל הרופא הערבי שניתח את אמא שלי וזה שמקבל את פניי בסופר. יש לי בעיה אמתית עם ההנהגה הערבית האנטי יהודית שעושה יד עם אויבנו ויש לי ביקורת קשה על אלו שמצביעים לה. ערביי ישראל צריכים לעשות כברת דרך ולהצמיח הנהגה המושיטה ידה לדו קיום ושמה את טובת המדינה לפני הכל ולהכיר בחשיבות מדינת הלאום היהודי (כן, ממש כך). צריך להסתכל על מצבן של המדינות השכנות לנו כיום ועל מצבה של הרשות הפלסטינאית אל מול התנאים פה בישראל. ערביי ישראל צריכים היו מזמן להכיר ביושר, לו היינו ניגפים בפני מדינות ערב ב48 הם אינם היו זוכים במדינה עצמאית. במקרה הטוב ארץ ישראל הייתה מחולקת בין המדינות השכנות שמן הסתם היו ממשיכות להילחם על השלל. שארית הפליטה הערבית הייתה מתגוררת בשוליהן של מדינות ערב וסביר שלאחר האביב הערבי היו רבים מהם פליטים באירופה. גאולת ישראל הייתה גאולתם (לא נכבה!!!) וגורלם כרוך בגורלנו. נכון, עדיין יש פערים מול החברה היהודית, אך שיפור מצבם נתון בעיקר בידם או בשינוי תפיסתם. אני מציע לכם ולערביי ישראל ללכת ולהקדיש זמן ולקרוא ברשת את המצע של הרשימה המשותפת בכדי להבין כי הפער האידיאולוגי בין יהודי השב לארצו ובין אלו ביננו השואפים על פי מצעם למוטט את ישראל כמדינה יהודית ובכלל (פירוז ישראל מהגרעין) אינו בר גישור ואין כאן עניין של גזענות כל עיקר. עד כמה שאני כיהודי אשמח לשתף פעולה עם ערביי ישראל בבניינה של המדינה (כן, גם בממשלה), אנו רחוקים שנות אור מחזון אחרית הימים ו"גר זאב עם כבש" או מהיום בו ערבי ישמש כשר ביטחון. לצערי, כיום שיתוף ההנהגה הערבית בנושאי ליבה של מלחמה ושלום ומשילות לנוכח אויבנו מבחוץ, כשעודה המזדהה עם חיזבאללה כארגון לגיטימי ויזבק המהללת מחבל שרוצץ גולגולות של תינוקות יהודיים וטיבי היועץ של ערפאת הנה סכנה ברורה לעם ישראל. כאמור, ציבור גדול בחברה הערבית בחר במצע ובאנשים אלו וזו זכותו, אך לא חושב שיש לתת לכך הכשר. הניסיון להבדיל בין בלד ואחרים עקר משום שההצבעה הנה לפתק אחד. לא הייתי מצביע למי שמעודד רצח יהודים או רואה בהם שהידים וכך מצופה מכל אזרח ערבי הרוצה בדו קיום (ובעניין זה הרף המוסרי שלי מחמיר יותר מזה של בגץ). תארו בנפשכם מה היו אומרים משמאל אם במקום ה37 בליכוד היה נכלל מישהו שתומך ברוצח ברוך גולדשטיין?
    לא לאלימות, לא להסטה: "אלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה הישראלית. יש לגנות אותה, להוקיע אותה, לבודד אותה. זו לא דרכה של מדינת ישראל. בדמוקרטיה יכולות להיות מחלוקות, אך ההכרעה תהיה בבחירות דמוקרטיות" (מנאומו האחרון של רבין ז"ל). אכן, על אף המחלוקות הקשות עם רבין, בנוגע לאלימות אני מסכים עם כל מילה, על הרצח הנתעב של יצחק רבין להיות מוקע לעד. למצער, במקום להוביל לפיוס הרצח הנורא הזה משמש עד היום להשתקה ולמסע דה-לגיטימציה של ציבור גדול בישראל ודעותיו הפוליטיות. מעבר לאמות מידה לקויות וסרות טעם, הצגת ראשי כחול לבן ואחרים חובשים כפייה משרתת בעיקר את נרטיב השמאל של רדיפה והסטה. העברת מסרים בדרך מתורבתת שתכוון באופן ממוקד לקהלים שונים ממצביעי כחול לבן תוביל לשינוי המיוחל. הסטה הנה חרב פיפיות, כך למשל השנאה לביבי ולמצביעיו שלובתה לאורך השנים (הסטה בעניבה) הייתה רק כלי שרת וכוונה בדיוק לרגע זה בו יצליח השמאל הקיצוני לפורר סולידריות יהודית ולהנחיל בליבותם של רבים רעיון מדינת כל אזרחיה וממילא שטחים תמורת שלום. מחאות שקטות ולא אלימות חודרות טוב יותר לתודעת הציבור (מהטמה גנדי…). יש לחזור לאתוס יהודי ולדבר במונחים של קירוב לבבות ואהבת חינם. הפגנה עם רמקולים מול ח"כים אלו ואחרים לא תניב תוצאות מרובות, אך לקונן מול ביתם בלבישת שק ועפר על הראש אולי תזכיר לנבחרינו מדוע אבדה מלכות ישראל וגלינו מארצנו ותפרוט היטב על מיתרי לב שהתרופפו מעט בקרב הציבור.
    תקשורת: מזה שנים איני צופה בחדשות הערב בערוצי הטלוויזיה כלל. בערב הבחירות חרגתי ממנהגי, הצצתי ונפגעתי. נגע ללבי עמית סגל שניהל קרב מאסף אל מול עדת מנחים מונחיי מטרה ומתוזמרים היטב. מהנדסי התודעה עושים לילות כימים, כמו עמוד ענן, מקהלה מתוזמרת זו אינה משה מהציבור – יום, וכמו עמוד האש – לילה, להכשיר כל מהלך של השמאל הישראלי. לשריון זה של השמאל בקיעים (ישראל היום ועיתונאים חשובים), אך הגיע הזמן שהציבור הלאומי בישראל יפנה את גבו לעדה זו ולמרכולתה ולהשאירה מול אולם ריק. יש לתעל כוחות במרץ להקמת חלופות ראויות לאיזון השיח ובינתיים לשמור על תקשורת חיה ברשתות החברתיות. דבר נוסף, מימין ומשמאל שמעתי רבות על בנימין נתניהו הקמפיינר, הקוסם, המאחז, הפונה לבייס, המסיט… לאמור – הכל אחיזת עיניים, אין אידיאולוגיה, אין כלום כי לא היה כלום. אני מציע לכם לבחון סרטי תעודה וראיונות עם בנימין נתניהו בתקשורת (למשל BIBI AT WAR), לבושתנו, אלו מגיעים בעיקר משמאל המפה הפוליטית העולמית, שאינה מאוהביו, אך לפחות דנה מעט במקורות אישיותו ובמניעיו האידיאולוגיים. איני טוען שהוא מושלם, אבל יש בו הרבה מעבר למה שמציגים (דיון אחר).
    מדינה יהודית ודמוקרטית: "זוהי זכותו הטבעית של העם היהודי להיות ככל עם ועם עומד ברשות עצמו במדינתו הריבונית", למי שמחפש הצדקה לצורך במדינה יהודית ריבונית שיחזור ויקרא את מגילת העצמאות ממנה לקוח הציטוט. מתוך אתוס של גלות ותקומה, מדינת ישראל היא מעוזו האחרון של העם יהודי לאחר אלפיים שנות רדיפה, ששיאה שואת העם היהודי, ומהווה הערובה הטובה ביותר להמשך שרידותו ושגשוגו. מניעת משילות מרובו של העם היהודי היושב בציון, חוטאת לדורות של נדכאים ונרדפים ששרו בכמיהה "ותחזינה עינינו בשובך לציון" ולאלו שנתנו את דמם לתקומתה, מבטלת כל סולידריות יהודית, ואסור שתהיה קלף פוליטי לגיטימי. לנוכח החתירה של מיעוט יהודי לכפות ריבונות בתמיכת אלו הרוצים לערער את יסוד קיומנו כמדינה יהודית, כדאי שנזכור כיום חסד אחרון ליצחק רבין שחתר לרוב יהודי לאישור הסכמי אוסלו. טענות הסרק שממעיטות בחשיבות המהלך כשלב ביניים עולבות בציבור הבוחרים. אם המהלך יצלח, כבר כיום ניתן לומר כי נמנעו הזדמנויות היסטוריות מעם ישראל המבטיחות את גבולותיו לדורות ואם זו לא ריבונות מלאה אז מה כן? העיסוק האובססיבי בבנימין נתניהו ובתיקיו המשפטיים המוצג כמשענת ריקה בכל דיון הינו מסך עשן. טשטוש השיח בבחירות האחרונות סביב נושאי ריבונות, מדיניות חוץ ופנים, מלחמה ושלום, לנוכח עסקת המאה, רק העצים עובדה זו. אלו שהעלו את נס הממלכתיות וטוהר המידות על ראש שמחתם, הובילו בכחש למעלה ממיליון בוחרי כחול לבן תחת הסיסמאות הריקות של "רק לא ביבי" ושל "רוב יהודי". ובכן, הפרגוד נפל, מטרתם של בכירי כחול לבן נועדו למנוע את מימוש עסקת המאה בכל מחיר ובטווח הארוך לממש המשך הסכמי אוסלו. איני מוצא דרך אחרת להסביר את המהלך ההתאבדותי האלקטורלי כאילו לא יהיו בחירות נוספות, ולא רוצה להאמין שכל זה מונע מתאוות שלטון גרידא. אני מאמין לאלו ביננו הרואים בראש ממשלה מכהן נשפט פגיעה ערכית, אולם האם יוכלו לשאת בחרפתם של שלושה רמטכ"לים שנגד כל הבטחה שניתנה לבוחר מרימים ידם למול אלו השוללים את חזון מדינת היהודים, ומובילים כיום לפגיעה בקודש הקודשים של משילות העם היהודי בארצו? היכן המידתיות?
    אין לחשוד במניעיהם של חברי כחול לבן, הרוצים בטובתה של המדינה. אז, כמו היום המחלוקות סביב פתרון הסכסוך ודמותה של המדינה לגיטימיים, ואלו ואלו אינם "עוכרי ישראל". אך השגת שלטון תוך דריסת כל קו אדום אינה הדרך. שמעו את התבטאויותיו של חיים רמון לאחרונה על מנת להבין איזו הקצנה עבר השמאל בישראל במהלך שני העשורים האחרונים. מי מכם המבטל את השימוש הציני ברשימה המשותפת כמהלך נקודתי משלה את עצמו. חברי כחול לבן הנוקטים בגישה זו עלולים לשלם מחירים הולכים וגוברים לרשימה המשותפת לצורך גיבוש רוב בבחינת "פתחו לי פתח כחודו של מחט ואני אפתח לכם פתח כפתחו של אולם" על מנת לממש את חזונם האידיאולוגי. לאן הלאה יובילנו מר גנץ בתמיכת המשותפת לקול הדהוד תופי התקשורת המגמתית, לאחר שנפרץ הסכר והוכשר השרץ? פינוי ישובים ביו"ש? שרטוט גבולות ישראל עם טיבי ואבו מאזן? יציאה למלחמה בחמאס? באיראן? או אולי יעביר את זכות השיבה, יהיה רוב גדול יותר… מהאטד הזה שבמשל יותם תצא לבסוף אש שתאכל את כולנו. תסריט בלהות? לא בדיוק. די לבחון את הסיקור האוהד והמצדיק של פינוי התושבים מגוש קטיף ומנגד היד הקשה של מערכת בתי המשפט לנוכח מחאה מוצדקת בכדי להבין את כוחה של התקשורת בהכשרת דעת הקהל (ובל נשכח את אתרוגו של שרון). לבסוף ישחק עד דק חזון העם היהודי בארצו והמהלכים שלנגד עינינו הם תקיעת יתד ראשון בחורבנו של הבית השלישי, לא פחות.
    מעולם לא עמדה שאלת המדינה היהודית אל מול זו הדמוקרטית למבחן כמו עתה. אם יצלח המהלך יעמוד גנץ כראש הממשלה במדינה הדמוקרטית ואילו מנהיגו של העם היהודי היושב בציון, מר בנימין נתניהו מולו באופוזיציה. ההתפרקות האידיאולוגית, שלא לומר הפיכת עורם של חברי כחול לבן בנוגע לנושאים כה מהותיים, המעידה על תאוות שלטון חסרת מעצורים תוך זלזול בהליך הדמוקרטי, מדאיגה. הצנחת ראשי כחול לבן הביטחוניסטים, בהם שלושה רמטכ"לים לשעבר לראש הפירמידה השלטונית האזרחית, ללא כל ניסיון אזרחי מהותי ותאוות השלטון שבידם יובילו לבסוף אולי לא רק לקריסתה של המדינה היהודית אלא גם לזו הדמוקרטית. רבות דובר על משפטים כגון "יש צורך להחליף את העם", ו"העם מטומטם" או "לא מבין את גודל השעה", לנוכח הפסדי הבחירות משמאל. לאמירות שכאלו יש שוליים רחבים ברשות השופטת ובחוגים נרחבים אחרים. החלפת "העם" החלה ואילו יתר המשפטים מעידים על מגמה להרחבת כוחה של הפקידות או גרוע מכך. יותר מכל מעידים משפטים אלו על כך שהשמאל נואש מהשגת השלטון בבחירות במדינה היהודית והדמוקרטית.
    בנימה פורימית: בפניה אישית לחברינו בכחול לבן המתנועעים באי נוחות על כיסאם, לנוכח מציאות בלתי אפשרית זו. גם אם אינכם מסוגלים לראות בראש ממשלה מכהן נשפט, אנא מנעו מאתנו את חרפתם של שלושה רמטכלים לשעבר המרימים ידם למול אלו השוללים את חזון מדינת היהודים ולפחות החזירו את המנדט לבוחר. מעוזו האחרון של העם היהודי לאחר אלפיים שנות גלות ורדיפות אינו קלף פוליטי. אל נא תובילו בכחש לפגיעה בקודש הקודשים של משילות העם היהודי בארצו. אל נא תתקעו יתד ראשון בחורבנו של הבית השלישי בעוד אחרוני ניצולי השואה ביננו. רוב רובו של העם היהודי היושב בציון החוגג פורים בימים אלו אבל ומבכה "כי נמכרו עמי ומולדתי" ומבקש "כי אם החרש תחרישון בעת הזאת רוח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר…ומי יודע אם לעת כזאת הגעתם למלכות". ליתר אחינו מכחול לבן וישראל ביתנו אני אומר, נכשלתם בהנהגת העם היהודי, נקרעה מלכות ישראל מידכם, רדו לנו מהבמה ומודה ועוזב ירוחם.

    1. לאלי: התגובה שלך יותר ארוכה מהכתבה! מה זה? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח – אפילו שעכשיו פורים – זה לא אומר עדיין שהיית צריך לכתוב כזאת מגילת אסתר – והמבין יבין!. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח….. אבל בכל מקרה אתה קצת צודק – מיותר לציין.

  36. לצערי, טעיתי בהערכה שלי את נוכחותם של כמה רמטכלים שבעבר תרומתם לישראל הייתה גדולה ומשמעותית. אך, כיום התברר שמדובר בחבורה של שקרנים ונוכלים שהונו אנשים רבים מאוד ולא שונים בשום אופן כנגד מי שהם מלינים כלפיו. סמכתי על בוגי יעלון שיהיה נציג אוטונטי של הימין בקבוצת המעורבת מאוד של נפגעי ביבי, אך הוא מבחינתי ממש תקע לי סכין בלב. הם חוששים מאוד מבחירות רביעיות, כיוון בתרחיש הזה יירדו משמעותית במספר המנדטים. בעיני כיום, בחירות רביעיות תפתורנה את הסכנה הקיומית מבחינתי דל התחברות לרשימה המשותפת.

    1. אני בוש ונכלם.
      ההסטוריה לא שוכחת, חבר כנסת שסייע לחיזבאללה לטווח מטרות בארץ , וברח לחוץ לארץ…חבר כנסת אחר הבריח טלפונים ניידים למחבלים.
      לא מדובר בפעילי שלום…
      נא לא להתבלבל…

  37. כנראה שחרור מחבלים על ידי ביבי עדיף……….
    שתיהיה כבר ממשלה והמדינה תתפקד

  38. על מה אתם מתפלאים??? בלגנץ השתתף בטקס האלטרנטיבי לזכרון הנופלים. זהו הטקס שביכה גם את "הנופלים" (המסכנים לשיטתם) בקרב הרוצחים או הבאים לרצוח. אשתו של בלגנץ גם פעילה באירגון הווטש המפריע לצה"ל לבדוק את הנכנסים מיהודה ושומרון. היא עשתה זאת בעוד בעלה בלגנץ היה בצה"ל גם בהיותו רמטכ"ל. הוא כנראה מעולם לא ראה בזה טעם לפגם. גם ההתבטאויות שלו היו שהוא מוכן לוותר כדי לחיות "בשלום" – להיות נחמד. הבלגנץ גם הקריב את חיילי צה"ל כדי שחס ושלום אוכלוסית האויב לא תפגע, וגם תגאה בזה. אז למה אתם מצפים?? למי שמתפלא נא לפקוח עיניים ואוזניים. לגבי משפחות שכולות שהצביעו עבורו — צר לי על הנופלים לא על אדיוטים כאלה.

  39. לכל ההורים השכולים המפרסמים את דעתם הפוליטית תוך הדגשת היותם הורים שכולים וחושבים שבכך הם נותנים "עוצמה " לעמדתם, אנא הביעו את דעתכם כרצונכם אך עם הדגשה שזו דעתכם האישית בלבד ולא דעתם של ההורים השכולים!
    אותי כאב שכול אינכם מיצגים, יש גוף אחד בלבד הרשאי ליצג את כלל המשפחות השכולות והוא אירגון "יד לבנים".
    לעצם הדיון, אני גאה בשלשת הרמטככ"לים שנכנסו למגרש הפוליטי מתוך כוונה לחולל שינוי דרסטי בכל תחומי השלטון ושמירת הדמוקרטיה, המוסלמים החיים במדינה הם אזרחים לכל דבר וענין ולכן הגיע הזמן לשלבם מחדש בכל תחומי חיינו ככל אזרח. פלג קיצוני אינו אמור לגרום להכללת כל המיגזר כבוגדים עוכרי מדינת ישראל …. גם בקירבנו קיימים פלגים שלא תורמים דבר לחיי המדינה וחלקם אף לא מכירים בעצם קיומה.
    ראש ממשלה מושחת עם 3 כיתבי אישום חמורים הדואג לפלגנות וגרימת שסעים בעם שיקח זמן רב לאחותם, ודאי אינה אופציה ראויה למדינת ישראל.

    1. אז בוא נחזור לעובדות
      1. ההורים השכולים כאן מתמקדים בערכי המוסר ולא בפוליטיקה.
      ערכים מוסריים אמורים לשמש ערכי יסוד בכל מצע של מפלגה שבאה לתקן. לא?
      שלושת הגנרלים יחד עם יאיר לפיד שהוצבו בראש כחולבן העלו על הנס את מלחמתם בשחיתות בשם ערכי המוסר כביכול. אלא שהתברר שהם שקועים עמוק עמוק בשחיתות.

      2. אתה "גאה ב-3 הרמטככ”לים שנכנסו למגרש הפוליטי מתוך כוונה לחולל שינוי דרסטי בכל תחומי השלטון ושמירת הדמוקרטיה"?
      ובכן, 3 הדחלילים הוצבו בחזית המפלגה בתור נערי פוסטר בדיוק כמו שמציבים נערות מצודדות לצד המכוניות החדשות במסע לקידום המכירות …
      את "השינוי הדרסטי בכל תחומי השלטון" הם כבר מחוללים מעצם החבירה הפוליטית אל הרשימה המשותפת שאנשיה הם תומכי טרור ומהללי רוצחי יהודים באשר הם יהודים המתנגדים למדינת ישראל כמדינה יהודית
      3. מה באשר ל"שמירת הדמוקרטיה"?
      בהינתן שבני גנץ הצהיר שהרשות השופטת צריכה להיות עליונה על הרשות המחוקקת ועל הרשות המבצעת התברר סופית שאין לו מושג ירוק מהי דמוקרטיה…
      תראה לנו עוד מדינה אחת בעולם המערבי הדמוקרטי שבה ראש המפלגה המתמודדת על השלטון מבקש בשם הדמוקרטיה להביא סוף לדמוקרטיה וזאת ע"י המלכת רשות השופטת שאיננה נבחרת מעל שתי הרשויות הנבחרות וזאת כאשר עיקרון היסוד של כל דמוקרטיה הוא ריבונות העם תוך איזון בין שלושת הרשויות

      4. "המוסלמים החיים במדינה הם אזרחים לכל דבר"- איש לא יוצא כאן נגד אזרחים מוסלמים או כל מיעוט אחר. הבעיה עם הרשימה המשותפת נעוצה בתמיכתם במעשי טרור ובארגוני טרור כמו חיזבאללה. בכך שהם רואים ברוצחי יהודים "שאהידים" ומהללים אותם. חברי הרשימה המשותפת יצאו נגד סעודיה כשזו כללה את ארגון חיזאללה ברשימת ארגוני טרור! חברי הרשימה המשותפת התגייסו כאיש אחד להגן על היבא יזבק שכתבה דברי הלל ושבח על המחבלת דלאל מוגרבי שפוצצה אוטובוס ישראלי על 32 הנוסעים שבו, מתוכם 12 ילדים.

      5. "פלג קיצוני אינו אמור לגרום להכללת כל המיגזר כבוגדים עוכרי מדינת ישראל" ….
      איש לא פוסל את כל המיעוט הערבי בשל היות הח"כים מהרשימה המשותפת תומכי טרור.
      למעשה ישנם ערבים מוסלמים רבים שהם אזרחים למופת ומתוכם לא מעטים המתנגדים לשיתוף הפעולה בין כחול לבן לבין הרשימה המשותפת דווקא משום שהם מתנגדים לתמיכתם של אלה בטרור.
      6. "גם בקירבנו קיימים פלגים שלא תורמים דבר לחיי המדינה וחלקם אף לא מכירים בעצם קיומה"-
      ראשית, ההתנגדות לשיתוף פעולה עם הרשימה המשותפת היא כאמור בשל תמיכתם בטרור ולא בשל השאלה אם הם תורמים או לא תורמים למדינה
      שנית, אותו פלג בנטורי קרטא שלא מכיר במדינה לא משתתף בחיים הפוליטיים ואין לו נציגים בכנסת . בניגוד להם כל המפלגות החרדיות בכנסת הצביעו בעד חוק הלאום בניגוד למפלגות השמאל.
      מנגד, חברי כחול לבן בעיקר יאיר לפיד, כמו גם ליברמן שחבר לגוש השמאל, מסיתים נגד הציבור החרדי תוך שימוש בכינויי גנאי בלתי נסבלים שעוברים בשקט באולפני התקשורת. אילו מי מקרב ח"כים של הימין היה מעיז להתבטא כך נגד הציבור הערבי זה לא היה עובר.

      7. "ראש ממשלה מושחת עם 3 כתבי אישום"?-
      צר לי לאכזב אותך אך הוגש כתב אישום אחד(!) ובו 3 פרשיות שכנראה לא מחזיקות מים.
      על אחת מהם הודה כבר שי ניצן בעצמו שהיא מהווה תקדים. מעולם אף פוליטיקאי בעולם הדמוקרטי לא הואשם בשוחד באמצעות תקשורת חיובית. במיוחד אם גוף התקשורת הזה הוא גוף פרטי. ואילו על אישור שבגינו זכה אלוביץ' במיליארדים חתומים גורמים משפטיים רגולטוריים.

      8. אין זה ראש הממשלה הדואג לפלגנות ולגרימת שסעים בעם שייקח זמן רב לאחותם, אלא יריביו הפוליטיים בשמאל העוסקים בכך מזה שנים.
      השמאל עסוק בפלגנות ובגרימת שסעים בעם תוך הפעלת תעמולת הסתה ודלגיטימציה לאנשי הימין מאז שנות ה-20 של המאה הקודמת…
      בכך בשמאל אימצו את העיקרון שקבע סטלין :"מי שלא איתנו הוא נגדנו!"
      כלומר ההפך הגמור מהעיקרון הדמוקרטי המכיר בלגיטימיות של עמדות פוליטיות שונות ואף מנוגדות תוך הקפדה על חופש הביטוי כל עוד הוא לא הופך להסתה. כל מי שמכבד את העיקרון הדמוקרטי מתנגד להצביע על יריבים פוליטיים כעל "אויב העם" כפי שהיה נהוג בשלטון הקומוניסטי. דווקא בשמאל הישראלי אימצו עמדה הרואה בימין את האויב המוחלט.

  40. הורים שכולים ניסו ליצור קשר עם חברי כנסת בכחול לבן הנוטים ימינה, אך לא הצליחו. לא קיבלו מענה. זה כל כך פשוט.
    גם ממפלגתו של ליברמן הנחשבת למפלגה ימנית לא השיבו להם.
    חשוב לציין ששתי מפלגות אלה הוקמו בצורה דיקטאטורית. אין לאף אחד מחברי הכנסת של שתי המפלגות מילה. מי שיביע דעה כל שהיא הסוטה ולו במילימטר מהקו של הקוקפיט או של ליברמן יבעט החוצה. הם כל כך מפחדים שגם אם יש להם שעה, הם יענו אמן אחר כל גחמא של המנהיגים. כורסת עור הצבי, השכר, הכבוד להיות ח"כ חשוב מכל אידיאולוגיה או עמוד שדרה. ולעזאזל האמת. ממש בובות על חוטים.
    (הנדל והאוזר כמובן לא יהיו עוד חברים במפלגה במיקרה של בחירות רביעיות)…..

  41. מפלגת "כחול לבן" היא מפלגה שנולדה בחטא !

    האג'נדה היחידה שלה : "רק לא ביבי" משמע : שינאה חולנית ביותר חשוכת מרפא לרה"מ .

    השינאה הזאת היא הדבר היחיד ! המחבר ביניהם .

    מאפיינים נוספים למפלגה : השמצות , הכפשות ,שקרים והסתות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    למפלגה זאת אין זכות קיום מוסרי להיות בכנסת ישראל !!!

  42. אם אני לא טועה אחד מראשי הקוקפיט בשם יעלון קרוב משפחה של הדר גולדין איך המשפחה שלך יכולה לסלוח לך שאתה משת"פ של תומכי טרור אני משתתף בצערם תרתי משמע אבל אל דאגה עכשיו אחמד טיבי ידאג להם בתור יו"ר ועדה של נפגעי משפחות טרור

  43. כל מפלגה שמאלנית – בדיוק עם אותו מצע הזוי: לדבר עם מחבלים – ולא עם ימנים! אין כבר שמאל מתון ושמאל קיצוני – יש שמאל וזהו – והמבין יבין! לא שזה מפתיע!