"דרוקר הציג הונאה לציבור, הפקת 'המקור' הפרה את הסיכומים"

נצ"מ אבי וייס על שידור התכנית בה השתתף ועסקה במשפט נתניהו: "לא אפשרו לי להציג מסמכים ומרבית הטענות שהעלתי נחתכו". דרוקר: "לא מכיר סיכומים כאלה"

אבי וייס (מימין) ורביב דרוקר בתכנית 'המקור' | צילום מסך

"רביב דרוקר הציג הונאה לציבור", כך אומר חוקר התקשורת אבי וייס על שידור תוכנית 'המקור' אמש בערוץ 13 בה הציג המגיש דרוקר ראיות מתיק 4000 לקראת פתיחת משפט נתניהו, ואירח מומחים שונים בהם וייס. על פי וייס, ששירת במשך שנים ארוכות כקצין משטרה ומשמש כיום כחוקר ענף תקשורת ובעל אתר החדשות 'טלקום ניוז', הפקת התוכנית הפרה את הסיכומים עמו ולא אפשרה לו להציג מסמכים חשובים, וכמו כן לדבריו מרבית מן הטענות שהעלה בראיון לא שודרו בסופו של דבר. רביב דרוקר מסר בתגובה כי הוא "לא מכיר שום סיכומים כאלה". תגובתו המלאה מובאת בסוף הכתבה.

"שיערתי שזה מה שעומד לקרות", מספר וייס בשיחה עם 'מידה'. "לכן סיכמתי מראש עם התחקירנים ועם מנהל תכנית 'המקור' שאני מגיע להתראיין בשני תנאים: שאוכל להכניס את המחשב לאולפן ושאוכל להביא ולהציג מספר מסמכים מקוריים שלא נמצאים בכתב האישום ולמעשה סותרים אותו. חזרתי על הסיכום הזה מולם שוב ושוב בכתב ובעל פה כדי שלא יהיה שום ספק. כשהגעתי לאולפן הצילומים פגשתי בכניסה את מנהל התכנית ואמרתי לו פעם נוספת שאני נכנס המחשב, אבל כשנכנסתי דרוקר התחיל לצעוק עלי שלא אכניס אותו. גם את המסמכים שהבאתי נאלצתי להניח על כיסא מרוחק, ולמעשה דרוקר הפר את כל הסיכומים שנקבעו מראש".

מדוע המשכת בראיון בכל זאת?

"הייתה לי אפשרות לעזוב את המקום בגלל שהם הפרו את הסיכומים אבל החלטתי להישאר ולהתמודד עם מה שיש. במהלך הראיון דרוקר קטע חלק מהדברים שלי, אבל בכל זאת הצגתי את המסמכים שרציתי להציג והקראתי את הסעיפים החשובים מתוכם. הבעיה שאת כל זה הם חתכו מהתוכנית ששודרה אתמול. מתוך ראיון של שעה וחצי שנערך איתי הראו רק כמה דקות, וכמובן שאת החלק החשוב שבו אני מציג את הראיות השמיטו לחלוטין".

באיזה מסמכים מדובר?

"הצגתי מול המצלמות את האישורים של היועץ המשפטי לממשלה ושני אישורים של היועצת המשפטית של משרד התקשורת. אלה מסמכים מזמן אמת שסוגרים למעשה את התיק וקובעים שכל פעולותיו של נתניהו בנושא בזק היו חוקיות ומאושרות, בחתימת וינשטיין ומנדלבליט. בשל החשיבות שלהם החזקתי אותם במיוחד מול המצלמה כדי שכולם יראו, אבל כאמור בתוכנית עצמה החלק הזה לא מופיע".

האם שאול אלוביץ' שיחד את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו? | המשפט הפומבי של נתניהו נפתח. "המקור" עכשיו בערוץ 13, באתר ובאפליקציה >> https://13tv.co.il/live/

Posted by ‎המקור‎ on Thursday, May 21, 2020

 

מה לגבי כל העדויות והמסמכים האחרים שדרוקר הציג בתוכנית?

"כל החומרים שדרוקר הראה אתמול הודלפו כבר מזמן והיו מוכרים. הוא לא הביא שום מסמך חדש אבל מה שהוא כן עשה זה לערבב בכוונה את הזמנים כדי ליצור רושם של תיק אחד גדול וחמור. בכל מה שקשור לתחום הרגולציה, 95 אחוזים מהראיות שהוצגו בתוכנית היו נגד פילבר אבל הוא בכלל לא עומד לדין אז למה זה רלוונטי? ניסו להראות כאילו הראיות נגד פילבר הן למעשה נגד נתניהו אבל זה פשוט לא נכון. אם היו מציגים רק את הראיה האחת נגד נתניהו התוכנית הייתה נמשכת חמש דקות, וגם אותה ראיה לא נכונה בכלל".

אתה מתכוון לשיחה המפורסמת עם "תנועת היד"

"הראיה היחידה שדרוקר הציג שקושרת את נתניהו לעניין היא הטענה של פילבר לפגישה שנערכה במועד לא ידוע ובה כביכול נתניהו הנחה אותו לעזור לבזק. אין לשיחה הזאת שום זכר בשום מקום ולא ברור אם בכלל התקיימה, ובכל מקרה היא לא הייתה יכולה לגעת בנושא הזה מכיוון שהמחירים נקבעו מראש חמש שנים קדימה ואי אפשר לשנות אותם בלי חקיקה ואישור ועדות. אמרתי לדרוקר את כל זה בראיון אבל לא הציגו את הדברים שלי בתוכנית".

למה אתה מתכוון בערבוב הזמנים?

"בפועל יש כאן שני תיקים: הראשון הוא תיק בזק שהחל ממחצית 2016 ונחקר ברשות לניירות ערך. בתיק הזה יש נאשם אחד מרכזי והוא שלמה פילבר, ונתניהו בכלל לא היה אז שר התקשורת אלא צחי הנגבי. בתיק הזה חקרו את כל ההקלטות וכל ההודעות ולא מצאו שם דבר על נתניהו כי הוא פשוט לא היה שם התיק השני עוסק בסיפור YES שהתרחש בתחילת 2015 וגם בו אין שום ראיית זהב. אם הייתה כזאת לא היו צריכים לזמן יותר מ-300 עדים למשפט. מנגד יש דווקא ראיות שממוטטות את התיק הזה בקלות".

איזו ראיה למשל?

"מצאתי שורה אחת ביומן של מנכ"ל משרד התקשורת דאז אבי ברגר, שב-30 למרץ 2015 זימן למשרדו את כל הצמרת המשפטית לפגישה שכותרתה "העברת שליטה ביס". כלומר, ההחלטה לאשר את העברת השליטה ב-YES התרחשה חודש וחצי לפני שברגר פוטר, וכל המסמכים האחרים של מועצת הכבלים למשל מאשרים את זה. לא הייתה שום סיבה למנות את פילבר לתפקיד המנכ"ל רק כדי שיקדם לכאורה את הנושא לטובת אלוביץ' כי הכל כבר נקבע לפני שהוא הגיע, ועבר את כל האישורים המשפטיים, ולכן הוא גם היה יכול לנסוע ללונדון בדיוק באותה עת כי לא היה לו שום דבר דחוף על הפרק. זה גם מפריך את הטענה שברגר פוטר בגלל שהתנגד לעסקה, כי בפועל הוא עצמו אישר אותה. כל תיק 4000 בנוי על ההנחות המופרכות האלה".

תיעוד הפגישה במשרד התקשורת

ביום ראשון הקרוב אמור להיפתח משפטו של ראש הממשלה נתניהו, מה שלא להפריע לדרוקר וצוות הפקת התוכנית להציג בפירוט עדויות ומסמכים מתוך חומר הראיות בו ידונו בבית המשפט, דבר המהווה לכאורה עבירה על החוק. על פי וייס, מה שהתרחש אמש על מסך הטלוויזיה רק מצטרף לשורה ארוכה של בעיות בהתנהלות התקשורת וגורמי האכיפה. "מראשית החקירה בוצעו אינספור עבירות על ידי החוקרים עצמם", הוא אומר ומפרט: "התרגילים שעשו לניר חפץ ושאול אלוביץ', תפיסת הטלפונים של עוזרי ראש הממשלה, הדלפות פליליות ותגובות שקריות".

מדוע לא נעשה דבר לחקור את העברות האלה?

"בישראל קיים מצב של הפקרות בכל מה שקשור לנושאים כאלה. לפני כמה חודשים השתתפתי באירוע מקצועי יחד עם שופט בכיר מהולנד, והוא שאל אותי למה לא עצרו את הפרקליטים שהדליפו את חומרי החקירה. התחלתי לצחוק והוא סיפר שבמקרה כזה בהולנד אותו פרקליט היה נעצר ומפוטר באופן כמעט מיידי. גם בארה"ב אנחנו רואים שיש תובע מיוחד שיכול לחקור עברות כאלה ולחשוף אותן, אבל כאן בישראל הכל מגיע בסוף ליועמ"ש ולא קורה כלום".

גם שידור החומרים אמש, ימים לפני פתיחת המשפט, מהווה עבירה?

"אז מה? מאות אנשים עברו עברות בסיפור הזה ולא עשו להם כלום. בחלק מעברות המשמעות שעשו החוקרים כבר חלה התיישנות ועם הזמן שחולף גם את העברות האחרות לא יוכלו לחקור או לתבוע בגינן. כל מי שקשור לפרקליטות יודע שאין סיכוי שיעמידו אותו לדין. פשוט תפרו פה תיק ואלה שתפרו לא מפחדים כי הם יודעים שהם מוגנים. הדרך היחידה היא להקים ועדת חקירה שתבדוק את הכל ותחליט על כתבי אישום, אבל גם זה יכול לקחת שנים אם בכלל".

כיצד לדעתך יסתיים משפט נתניהו?

"חשוב להדגיש שההצגה שתהיה ביום ראשון היא בסך הכל קדימון למסע שיכול להמשך שנים ארוכות בהן יעסקו בפרוצדורות ועדויות, ובדרך הארוכה הזאת הכל עוד יכול להשתנות מבחינה פוליטית. קשה מאוד כרגע לצפות איך הסיפור יתפתח ויכול מאוד להיות שבסוף זה יגמר במצב של עסקת טיעון כלשהיא ועונש של קנס או עבודות שירות".

***

רביב דרוקר מסר בתגובה: "אני לא מכיר שום סיכומים כאלה, אבל אמרתי לווייס גם בשטח שהוא יוכל לצטט ממסמכים ומהמחשב ככל שהדברים יהיו רלוונטיים. הדברים שהוא ציטט היו מאוד לא רלוונטיים, בעיניי, לדיון. הראיון עצמו אכן נקטע ללא הרף, אבל הוא נקטע על ידי מר וייס, שהתקשה לאפשר לי להשלים משפט אחד. אנחנו נשמח להעלות את תמליל הראיון המלא לאינטרנט וכל אחד יוכל לשפוט בעצמו".


מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

80 תגובות למאמר

  1. כן, טוב, זה היה ברור. חבל שלא ידעתי את זה מראש, הייתי יכול לומר לך שזה בדיוק מה שדרוקר יעשה. דרוקר הוכיח שהוא עבריין, נוכל, דמגוג שעובד בשירות עבריינים גדולים ממנו. במשטרים של סטאלין והיטלר הוא היה עובד בתור שר התעמולה, ואצלנו הוא אכן שר התעמולה – שר התעמולה של כנופיית שלטון החוק.

    1. למה אתה מאשים את דרוקר, הוא עיתונאי וזה תפקידו, אבי וייס יכול להעלות את המסמכים לאיזה אתר ויהיו חשופים לכולם

    2. דרוקר מסלף עובדות באופן כרוני, מי שראה את המצגת דלו בבחירות הראשות הציג הערכה שיקרית למרות נתוני המדגם .ההתמחות היא להציכץג חלק מהעובדות ולהסתיר עובדות שמפריעות לו

    3. תפקיד העיתונאי להגיד אמת ולא לסלף או להציג חצאי אמיתות שזה גרוע משקר

    4. הגדרת כאן במדוייק את תפקיד העיתונאי במדינת ישראל 2020. לחתוך מידע שלא משרת את האג'נדה ולדחוף מידע שיקרי שכן משרת אותה.

    5. כמה אתה צודק וכמה יפה כתבת על רביב דרוקר הנוכל והמושחת. דרוקר שמאלן רדיקלי עבריין שעבר על החוק כבר בשידור שהוא כה מתגאה בו. אם הפרקליטות המשטרה יועמ"ש לא היו כאלו רקובים אתמול הוא וחברב המדליפים היו צריכים להעצר וללכת לכלא ויפה שעה אחת קודם. לא יתכן שימים ליפני משפט ראש הממשלה נאמרים ומוצגים בתוכנית שקרים כביד היוצר התעמולן הסוביטי רביב דרוקר וחבר מרעיו. התוכנית הוכנה מבעוד מועד כדי להשפיע על השופטים במשפט נתניהו. ומי שלא חושב שזה לא ישפיע על השופטים טועה טעות מרה ומטעה את הציבור. השופטים הם בני אדם מין הישוב וכשמשחקים להם במח כאילו יש ראיות זה משפיע ועוד איך.

    6. בושה לערוץ 13 שמאשר תוכננית מגמתית והגרוע מכל שמסנן את העובדות כך שהציבור יורעל במידע שיקרי ולא אמין. בעבר הייתי דומעת את דרוקר מזה זמן כדרוקר מופיע על מסך הטלויזיה עוברים ערוץ הוא חושב שהוא הכל והאמת הוא בלתי נסבל

    7. לפי דרוקר כלום לא רלוניטי אלה אם כן זאת דעתו שהוא הרלונטית .
      מעניין שבפרשת הרפז הם לא שאלו את השאלות הקשות באמת .
      מה עשו דודי כהן וסגלביץ בשעת לילה מאוחרת אצל אשכנזי לפני פתיחת החקירה נגדו .
      לפתןח את כול הקלטות של מנדלבליט ואשכנזי .
      הקלטות של אשכנזי ודודי כהן .
      המעניין הוא שאשכנזי אומר בראיון אצל אודי סגל לפני הבחירות שהוא בכלל לא ידע שהוא מוקלט .ופתאום יש הקלטות שלא מפרסמים בכלל שאשכנזי מבקש שלא יוקלט מעניין למה ?
      בקיצור כול מה שקורה בפרקליטות מאוד רקוב .
      וכול מה שמראים בערוץ 12 ו13 מגמתי לטובת הפרקליטות להסתיר את הרקב שם .

    8. עושה עצוב שכל הגופים ביחד עם התקשורת חברה לשמאל ולחונטות להרוג את הימין עי "רובה" משתיק קול .
      ימניים, הס מלדבר ואם תעזו ? יצונזר ,כי זה לא רלוונטי לאגנדה שלהם .

      כמה יזע ודמעות ייזרמו באדמתך מדינת היהודים ?
      וכמה חוסר צדק יופעל נגד אהובייך הציונים?

  2. מאבי וייס ציפיתי ליותר, ולפחות היה צריך לדעת שלקראת ראיון בשטח עוין ככסות עלה תאנה או כהרמה להנחתה צריך להיערך היטב, ואפילו לקחת יועץ תקשורת. א"ב של התנהלות:

    (א) מתראיינים בשטח שלך… מי שממש רוצה לראיין שיגיע אליך בתנאים שלך

    (ב) שאלות מראש לשיעורי בית. חיפוש סימוכין בזמן אמת לא עובד.

    (ג) מצלמה מטעמך שמצלמת ברצף

    (ד) הכל מוסכם בכתב, ולא מול תחקירן בווטסאפ אלא מול מורשה חתימה של ההפקה.

    ==> ואם זה לא מתאים למראיין אז לא מתראיינים. נקודה.

    ==> מה ניתן לעשות כעת – לקחת את התוכנית ולהלביש עליה כתוביות שמשלימות סיפא שנקטע, קונטרות למראיין וכו.

    1. בדיוק – אלי ציפורי, עיתונאי מנוסה, סירב להשתתף בחגיגה אלא אם היא בשידור חי שלא ניתן לעריכה (אלא רק לקטיעה בכח… וכבר היו דברים מעולם גם בשידור חי).

      כמו בשדה קרב בתקיפה מתוכננת לא נותנים לצד שכנגד לקבוע את כללי המשחק – לשטח עוין נכנסים רק בתנאים שלך – מצלמה מקבילה בידי מלווה, שאלות מראש, מצגת מוכנה. אם הם לא מתקיימים ברור שיהיה מי שבמקרה הטוב יוציא אותך נלעג ועילג ובמקרה הגרוע יהפוך את היוצרות.

      "דרוקר התחיל לצעוק עלי שלא אכניס אותו. גם את המסמכים שהבאתי נאלצתי להניח על כיסא מרוחק, ולמעשה דרוקר הפר את כל הסיכומים שנקבעו מראש”…. לכן יש מלווה עם מצלמה או שולפים את הסמארטפון ומצלמים סלפי יחד עם דרוקר ברקע ואומרים "זה בניגוד למה שהוסכם, בזבזת את זמני ואולי יותר מכך, אני מסתלק". כמובן שמעלים מייד לרשת, לפני השידור.

  3. מתי אנשים רצינים ילמדו כי אצל רביב דרוקר אסור להתראיין. האיש שטוף חשיבות עצמית ושנאה יוקדת לנתניהו.

    1. כל ההצגה הזו ביבי נהנה ממנה כי הוא יודע שככל שיחלוף הזמן הוא מתחזק ויתחזק כי מכל המועמדים לראשות הממשלה הוא התאים ביותר איש ספר גאון וחכם.
      נר דרוקר עדין לא הפנים שככל שתענו אותו כן ירבה. חשבתי שדרוקר חכם ומסתבר שהוא ברברן גדול ומכל המצגת שלו יצא כלום. יצא טיפש עם חתימה

  4. אני רואה קבוע את התכנית שלך דרוקר ואני חושב שאם הוא בא אם מחשב תן לו להציג את זה זה קצת פוגע באמינות השידור שלך מר דרוקר ואני נאמן מאוד לתכנית שלך ברמה גבוהה הפעם נראה לי שבחור צודק

    1. תכנית המקור לא כשמה. דרוקר הפעם הגזמת והתעלתה על היכולות שלך. מה באמת רציתם להראות לציבור? הכל מגמתי העל ערוך אין אמינות וחבל על הזמן. כל הפרומו על תחילת משפט נתניהו בלוף אחד גדול.
      למה לא השמעתם את אבי וייס הוא אחד מהבודדים שמבינים ברגולציה ?
      ברור שלא תשמיעו את החומרים של אבי וייס הוא היה מפיל את כל התכנית המזוייפת "המקור" בדיחת השבוע.

  5. דרוקר עבריין, ואפילו לא לכאורה. בעוד משפט תלוי ועומד אתה לא יכול לארגן תוכנית טלויזיה, להביא חלק מהעדים של המשפט (!!) ולבצע משפט שדה בו אתה עצמך קובע או מוביל את העדים למסקנה שביבי אשם ובגדול. מה שדרוקר עשה הוא משפט שדה בתקשורת, בניגוד מוחלט לחוק, תוך עבירות רבות וחמורות והראשונה שבהם הסוביודיצה. עכשיו הוכח בוודאות של 100 אחוז שהפרקליטות תומכת בדרוקר כי במדינה נורמלית היו עוצרים אותו בתום שידור התוכנית. העובדה שאנשי הפרקליטות לא עושים כלום היא משום שהם אלה שעומדים מאחורי התוכנית. דרוקר עצמו הודה שקיבל לידו את כל החומרים – מעניין בדיוק ממי? מביבי? לא נראה לי!!!

    1. מי שחושב שדבריו נכונים ולא בדיות, לא צריך לסתום פיות ו/או למנוע הכנסת חומר שונה משלו, ואם עשה זאת יש לו ממה לחשוש, לכן עליו לתקן זאת, אם אפשר או להודות בטעותו.
      מכיוון שאנו יודעים אחרת על דרוקר וכוונותיו לא נשאר דבר אלא לומר עליו שכדאי שיתחיל ללמוד להיות עיתונאי אמין וידבר על עובדות ללא הבעת דעתו הידועה לנו.
      לסיכום תכין תחקירים וכתבות בעיתונות צהובה שם אולי תצליח.

  6. אצל הזבלים האלה מתראיינים רק בתנאי שגם מצלמה שלך מתעדת הכל.

    1. כי הם לא יכולים לקטוע אותך ולמנוע ממך לדבר?
      צריך להצביע ברגליים-לא לבא לתקשורת ולא להקשיב לה.

  7. מישהו לקח ברצינות הפקה של של רביב דרוקר? הרי הוא אובססיבי ללכת על ראשו של נתניהו ובראש מבקשי נפשו

  8. מי שנוגע בחרה. שלא התמם שהריח לא מגיע לו לאף .חבורה של נוכלים .טוב שמתחילים לקצץ בערוץ הרפש .דרך אגב לא ראיתי .עדיף לראות אלג'זירה !!!דרוקר מזמן לא פרשן אוביקטבי.אלה פרשן מטעם עצמו .בדיחה!!

  9. מסקנה, אנשים מטעם הימין צריכים להתראיין אצל שמאלנים אך ורק בשידור חי. השמאלנים יכולים להמשיך לדבר בינם לבין עצמם אם התנאי הזה לא מתאים להם.

  10. אביב אחרי שאתה כותב גם במעריב עיתון שמיחצן את הפוט מוביל יום יום כניראה בתשלום
    גם אתה עושה הכל בשביל כסף .אתה לא שונה מנתניהו!!!

    1. אולי תפתחו את הראש לקרוא את העובדות. אולי דרוקר צודק ולא לחינם כל האנשים ישרי הדרך שביבי מינה אחרי הכרות עם החומרים הפנו לו עורף.

  11. אם דרוקר יפרסם את כל הקטע והתמליל, אז נוכל לבדוק בעצמנו אם מה שנאחר כאן נכון או לא. אם יש דבר טוב הוא שכעת קל יותר להבין מה קורה ולפתח דיון ציבורי מקצועי יותר

  12. לדעתי אדון וויס לא ממוקד כדאי מאוד לע"ד של נתניהו לא לבנות עליו
    נראה ונשמע חלש מאוד

    1. דעתך חשובה רק באל ג'זירה.

      מכיוון שאתה יודע רק לקלל (כפי שהוכחת ב"תגובתך"), זה בהכרח אומר שכדאי לכולנו (כל אדם סביר), להתבסס על דבריו של וייס. כיוון שאם לא היה צודק, אתם הפוליטרוקים השקרנים – הייתם סותרים את טענותיו בעזרת עובדות ולא מקללים אותו בתגובות.

      לפיכך, פנה לשוקן שיחשוב במקומך.

  13. טוב, נו, באמת…
    אבי וייס – לא ממש שמענו וראינו אותך משמיע טענות הגיוניות כלשהן.
    על כל מה שאמרו אחרים הגבת ב"קשקוש".
    אני התרשמתי שאין באמתחתך טיעון רציני כלשהו.
    ודרוקר – עתונאי מצוין שהוכיח זאת שוב.

    1. הטענות כולן במאמר זה ומאמרים אחרים שתוכל למצוא בקלות באינטרנט.
      אתה באמת סומך יותר על הגירסא הערוכה של דרוקר כשאתה מגבש דעה לגבי וייס מאשר על גרסא לא ערוכה כמו כאן?

    2. מחמאות לדרוקר, אתה יכול להשאיר לכתבותיך באל ג'זירה.

      כאן, צריך לדעת לנמק ופולחן אישיות בולשביקי רגיל ושקרי כהרגלכם – אינו נימוק.

  14. כך זה שעורכים סיכומים עם טינופת כמו דרוקר שליח נוכלי הפרקליטות ואו בא כוחם של פושעי מערכת האכיפה. דרוקר חלאה שכמוך לא ברור איך לא נעצרת על מה שאירע בתכנית הנבזית "מקור" אני מקווה שהעם יבוא איתך משפט עלוב נפש וחלאה שכמוך

  15. וייס ???!!!!!
    הלכת לקן הצרעות האלה עם "סיכומים" לא בכתב ???????????????????????????
    ואתה עוד חוקר תקשורת ???????????????
    אין לך מושג מה זה תקשורת !!!!!!!!!!!!!!
    מה אתה עכשיו מבלבל במוח ???????????????????
    השתמשו בך וזרקו.
    ואתה חוקר תקשורת ????????????????????
    איזה כיף לשמאל הקיצוני !!!!!!!!!

  16. שאלה: נראה לצופים שבשעה וחצי אפשר לסכם את כל מאות המסמכים. אבל במקור הכל אפשרי ובסוף יש גם פסק דין כי דרוקר הסב את מקצועו לשופט. דיי דרוקר הצופים לא מטומטמים אתה יוצא מדעתך שביבי עדין ראש ממשלה וימשיך להיות. כי תיק 4000 תפור ויתפורר

  17. זה מעניין מאוד ברמה ציבורית להכיר את הפרטים האלה.
    גם מהצד של דרוקר וגם מהצד של וייס.
    אם באמת יש לוייס הוכחות אמיתיות עם סימוכין כדיי מאוד שיעלה אותם למקום מסודר ויספר את הסיפור הנגדי.
    לצערי בראיון פה הוא נתפס על כמה אי דיוקים.
    הוא טוען:
    “בפועל יש כאן שני תיקים: הראשון הוא תיק בזק שהחל ממחצית 2016 עד ינואר 2017 ונחקר ברשות לניירות ערך. בתיק הזה יש נאשם אחד מרכזי והוא שלמה פילבר, ונתניהו בכלל לא היה אז שר התקשורת אלא צחי הנגבי…"

    בפועל הנגבי מונה רק בפברואר 2017, וגם זה היה נראה מינוי בובה….
    https://www.google.com/amp/s/www.themarker.com/amp/news/1.3869417

    דבר נוסף, הוא אמר שברגר כבר חתם על אישור כשבפועל יש לו רק הוכחה לפגישה ממנה הוא מסיק על התוכן.

    עוד דבר בעייתי, ההדלפות מהתיקים, רובם הגדול הודלף מבלפור. בכל מקרה אף עיתונאי לא יחשוף מקור. לא לרקורד מודים בזה הרבה עיתונאים.

    בתור מי השתכנע שיש קייס בתיק 4000, מאוד הייתי רוצה לראות ראיות נגדיות אמיתיות.

    אם קיים דבר כזה – ממליץ לפרסם

  18. יפה קראתי את כל החומרים שהציג וייס במאמריו חרבות קו הזמן עליו נבנים טעוניו,ובכלל זה אנשים רלוונטים שלא נחקרו או שלא נשאלו את השאלות הרלוונטיות .אז כן,ידוע וברור שדרוקר לא סובל את נתניהו והוא ועמיתיו יהפכו עולם כדי לתקוע אותו ולהכניס אינפוט מטעה למערכת

  19. מדוע אתר "מידה" שבו מתפרסמות האשמותיו של מר ויס, אינו מפרסם את מלוא החומר הנמצא ברשות המאשים? מדוע אמצעי תקשורת אחרים, העומדים לצידו של בנימין נתניהו, אינם עושים זאת? למה לפלל לחסדיו של רביב דרוקר בעוד שחלק גדול מן התקשורת ישמח להתייצב למענו של רוה"מ?

    1. חלק גדול מהתקשורת ישמח להתייצב למען ראש הממשלה ??
      בישראל ????
      אתה רציני ?
      מי בדיוק ? "הארץ" ? "ידיעות אחרונות" ? YNET ? "גלובס" ? ערוץ 11 : ערוץ 12 ? ערוץ 13 ? גלי צהל" ?

      כן , אני מכיר את התשובה : "ישראל היום" וערוץ 20 !! ערוץ 20 כבר אמרתי ?

    2. לאבי וויס אתר משלו טלקום ניוז שבו מוצגים מאות מסמכים וגם תקציר הטיעונים. הוא ניסה להציג בתוכנית את תמצית הטיעונים אך נחתך בגסות.

  20. וואו לא יאומן המשטרה היועץ המשפטי התובע הכללי כולם זממו נגד נתניהו מזלינו שיש חוקר תקשורת כל כך מסור ואמין

    1. אתה כנראה חרש. וגם עיוור. וגם לא העפרון הכי מחודד בקלמר.
      על יעקב נאמן שמעת ? על רפול ? על אביגדור קהלני ? על רובי ריבלין ? על גיא הירש ? על מני יצחקי ? על גיא ניר ? על רות דוד ?
      בחיים לא שמעת על משטרה מסואבת ועל פרקליטות מושחתת ? ואחד כמוך עוד קורא לנו עדר ?

  21. לרביב דרוקר יש איטרס להפעיל לחץ פסיכולוגי על השופטים אני מקווה שהשופטים לא ראו את התוכנית כמו שאני לא ראיתי כי דרוקר לא אובייקטיבי ויהיה שיפוט הוגן וידר

  22. “דרוקר הציג הונאה לציבור, הפקת ‘המקור’ הפרה את הסיכומים”
    אם מאן דהו חושב שה״תשקורת״ מצליחה ״לעבוד״ על מוחות ה״בוטים״ הרי שעליהם להתאזב ובגדול. מתברר שה״בוטים״ בעלי אינטלגנציה גבוהה הרבה מעבר להשגי ה״תשקורת״ וכעת הם הנותנים ה״טון״ בארץ. תנו לדרוקר להוציא כל הדרק המוכר לו. אנו ה״בוטים״ איננו ״קונים״ סחורה קלוקלת זו.

  23. לצערי מר וייס משחק אותה תמים, הוא ידע מראש במי מדובר, בדרוקר הנוכל. וייס גם עושה סיבוב על תיקי נתניהו, הוא תמיד מסורבל, לא משנה שהוא יודע ונלחם שנים עם תיקי הוכחות. בטלויזיה זה משחק אחר. הוא או תמים או עשה חישוב שהוא ייהנה מהפרסום בכל מקרה. בנאדם שהולך לדרוקר הוא או טיפש או נוכל.

    1. לשמחתי, וייס צודק ואתה יכול לקלל רק את מממניך.

      כאן (אצל היאהוד), צריך לנמק ולא לקלל כמו שאתה רגיל בכפר.

  24. דרוקר היה שקרו וימות שקרן. לאחר שקיבל ממני תשובות פרסם עלי כתבה שלילית. תבעתי אותו דיבה על סך 1,000,000 ש"ח לפני תיקון החוק שלא חייבים להוכיח נזק בגין פרסום דיבה.
    התביעה נדחתה לאחר שדרוקר טען כי הנזק הכספי שנגרם לי מקורו בדיבות אחרות. אל תאמינו לשקרו גם אן יאמר עכשיו בוקר בעת הזריחה. למה? כי ידוע ששקרן פעם אחת משקר תמיד.
    רביב, אתה מוזמן להיפגש איתי שנית בבית המשפט .

  25. מדוע אנשינו נופלים בכל פעם לפח שטומנים להם…
    להיכנס לגוב האריות ולצאת שלם… זה קשה אך אפשרי…! בתנאי שמכינים "שעורי בית כנדרש"…
    למרות הפיתוי… עדיף – לסרב יפה !!!
    בביתם… כל הכלים המניפולטיבים כולל עריכה סלקטיבית עומדים לרשותם !! וישמשו אותם !!!!

  26. לצערי, אבי וייס נשאר למרות הכל משום שמצא הדבר חן בעיניו. חשב אולי שזה יקדם אותו. הוא הרי לא טיפש, הוא ידע שכשהוא מגיע לשרלטן רביב דרוקר, טוב הוא לא ייצא אצלו.

  27. דרוקר = דרעקר. מי שהיה במשטרה הצבאית (דרעקר) הפך לפיין שמעקר בראסו.האיש המשקפופר פסול עדות. תעבירו כמוני לערוץ 20. הרייטינג שם צומח בעשרות אחוזים. ובצדק!

  28. דרוקר הוא חלק מהכנופיה שחברה לה יחדיו להפיל את נתניהו. האיש מסוכן ביותר. בבוא היום יתבררו האינטרסים של דרוקר גליקמן וקרא הצבוע. הרכלנים הנוכלים הללו צריכים לשבת בכלא עם מנדלבליט.

  29. ראינו את הפרצוף המכוער והמעוות של דרעקר כשוויס דיבר והוא השתיק אותו עם שיני הסוס המכוערות שלו ועיניו עם המבט המטורף הגיב:

    הדרעקר נתן לוייס לומר בקושי שתי מילים כתגובה כל פעם ומיד סתם את פיו בהתלהמות וההתעלמות האופיינית של הקומיסרים הסמאלנים הנתעבים בישראל.

    מחבלים תיקשורתיים שולטים בארץ ללא עוררין ובצוותא עם שלטון בג"צ ומערכת משפט שסירחונה עולה עד השמים ויועץ משפטי מטעמה – שמסתיר בארונו שלדים מעלי צחנה נוראית, הם שקובעים מה יהיה ומה לא יהיה פה.

    למרבה הפלא אדם ישר אחד מצאתי בשמאל הנתעב. אחד בלבד ואפילו ממש נורמלי ונשגב מבינתי מה הוא עושה עם הדחליל המסית והאהבל יאיר לפיד – בכפיפה אחת. לא יאומן וחבל עליו כי זה מטיל בו פגם.

    קיראו את דבריו של השמאלן הזה:

    ח"כ בועז טופורובסקי מ"יש עתיד" "דורש משפט צדק לנתניהו – לא משפט שדה"

    ח"כ בועז טופורובסקי מ"יש עתיד" מחה על כך שרבים במערכת הפוליטית רוצים "לראות את נתניהו על ספסל הנאשמים" • "אני מבקש להחליף אותו, לא להשפיל"

    חבר הכנסת בועז טופורובסקי מיש עתיד התבטא היום בגנות מה שהוא רואה כניסיון להשפיל את ראש הממשלה בנימין נתניהו ולגרור אותו אל ספסל הנאשמים.

    טופורובסקי צייץ בעמוד הטוויטר שלו כי: "אני לא מוכן להיות אופוזיציונר פרסונלי, אלא ערכי. אני מקבל ומכבד את החלטת בית המשפט, אבל הלהט של רבים, לזכות ב"תמונת ההשפלה" של נתניהו על ספסל הנאשמים צובט לי. אני מבקש להחליף אותו – לא להשפיל, להתווכח איתו – לא לשנוא. אני דורש משפט צדק ולא משפט שדה".

    דבריו של טופורובסקי מתייחסים להחלטה של בית המשפט המחוזי שלא לאפשר לנתניהו להיעדר ממשפטו. נתניהו יכול עדיין לערער לעליון אך לא בטוח שיעשה זאת.

    מקורביו של ראש הממשלה הסבירו את בקשתו להעדר מפתיחת משפטו בכך שמדובר בהליך פורמלי בלבד וכי הזזתו של ראש הממשלה יקרה ובאה על חשבון משלם המיסים. בפרקליטות דחו את הטענות כי ההליך הוא פורמלי ודרשו כי נתניהו יתייצב לדיון.

    https://www.israelhayom.co.il/article/763281

  30. אם למר נצ"מ אבי וייס יש כאלו ראיות זהב שיגרמו לתיק לקרוס.
    הוא מוזמן להגיש אותן לפרקליטי רה"מ.

    אני לא מבין על מה כל המהומה.
    אדרבא, עיזרו לראש הממשלה נקי הכפיים להוכיח את חפותו!

  31. אני כבר מספר שנים נמנע מלצפות בתכניות החדשות של דרוקר ושו"ת ומירב התכניות הלא חדשותיות בזכות דרוקר וששותפיו. נמנע מלצפות ולהאזין לתקשורת המיינסטרים ולקרא אותה, להוציא ספורט וקצת כלכלה. כולם שפוטים של ניויורק טיימס והמיינסטרים האמריקאים. מרבית החדשות שלהם הם פייק, עם אגנדה שמאלנית "ליברלית" ו "דמוקרטית" וכמובן political correct. חבל להתעצבן ולבזבז עליהם זמן.

    1. הבעיה שהרבה אנשים מבין האלקטרט כן צופים בהם. ואם לא בחדשות, אז בתוכנית התעמולה הראדיקאלית והחד-צדדית "ארץ נהדרת" שבה הקומיקאים מגחיכים את מי שצריך, וקיציס מסביר לצופים מה הם צריכים לחשוב.

  32. דרוקר ושותפו ברוכי
    שני נוכלים שונאי נתניהו חושבים שהציבור מטומטם.מקווה מאוד שחברת החדשות בערוץ 13 תצומצם והזוג הרמאי הזה יעוף מהמסך.

  33. לדעתי, בחרתם כותרת מטעה.
    ראשית, המשפט "דרוקר הציג הונאה… " היא עמדתו של המרואיין לא עובדה מוסכמת.
    כאשר מצטטים את הכותרת מפי נצ"מ אבי וייס (ולא נצ"מ בדימוס) הקורא הממוצע עשוי להניח כי הדובר הוא איש משטרה פעיל המעורב, בחקירה, וכי רביב הפר עסקה עם המשטרה.
    זו הטעיה ומצג שווא ובעיני זה לא ראוי ולא מכובד.

  34. בישראל שתי מפלגות נוספות – מפלגת העתונאים ומפלגת בגצ. הן בעלות אג’נדה ומצע אך מנסות לשדר שהן מקצועיות. אפשר אולי לקרוא להן גילדות אם תרצו והן אכן לא מאפשרות למי שלא חושב כמוהן להיות חלק מהן.

  35. אבי וייס ,באמת סותר הכל ,ממש כמו יאיר נתניהו ,חשבתי בן אדם מבוגר מבין ומיושב ,רבל ….

    1. המגיב יגאל, באמת לא מצליח לחשוב. ממש כמו שהוא רגיל באל ג'זירה – הראיות כאן בכתבה אבל יגאל לא מצליח לחשוב כדי להבין.

  36. עושה עצוב שעל הגופים והתקשורת חברה לשמאל ולחונטות להרוג את הימין עי רובה משתיק קול .
    הס מלדבר ואם תעז יצונזר ,כי זה לא רלוונטי לאגנדה
    שלהם .
    כמה יזע ודמעות ייזרמו באדמתך מדינת היהודים ?
    וכמה חוסר צדק יופעל נגד אהובייך הציונים?

  37. אבי ווייס,
    תגיש נגדו תביעה
    ובדיון תחשוף את כל מה שרצית לחשוף .
    ובא לציון גואל

  38. אנשים לא מפנימים ולא קולטים שבארץ החולה שלנו מתראיינים רק בזמן שידור אמיתי, אחרת ערוצי הטלביזיה הרמאים שקרנים יערכו את הראיונות, עד כי ישמעו בדיוק הפוך למקור.

    1. יש והוא אכן הראה אותם. גם כאן בכתבה.

      אם השנאה מעוורת אותך מלראות, תבקש משוקן שיחשוב במקומך.

  39. תקשורת זהו גוף עסקי מוטה סנסציות ולעיתונאים אגו נפוח. כך את שתי אלה, ועכשיו, תבין שאם מר וויס היה מביא ראייה רלוונטית שמנקה את ביבי (למרות שהכול נבדק עי המשטרה והפרקליטות), וככזו שהייתה נותנת למר דרוקר סקופ אדיר לערוץ ולקריירה, הרי שהיה עושה בה שימוש. וזאת, גם אם יש לו איזה רגש מיוחד אנטי אנשים שקוראים להם ביבי, ואין לו כזה רגש. אז חלאס לבלבל ת'מוח!

  40. שמעתי ראיונות ברשת ב' עם השמאלן הגרוע ביותר, משה נגבי
    זו תוכנית שאליה מוזמנים רק שמאלנים, אומרי הן
    לתוכנית יש מגשי או מגישה, שתפקידם לומר 'הן' ולהרים 'להנחתה'
    פעם זימן בטעות שופט, בדימוס, שכנראה ההפקה לא ידעה שהוא כזה. השופט, בידע שלו, מחץ את משה נגבי, וכל מה שנשאר לו זה רק למלמל..
    וכל זה למה?
    כי באחת התוכניות, טען כי העיתונאי עובד עבור בעל העיתון/תחנת חדשות, עליו לעשות את כל מה שיוטל עליו לדווח, כולל גם שקר.

  41. רביב דרוקר הוא פוליטרוק, כמו כל החברים שלו גם בערוצים האחרים
    הם צריכים לשבש את המציאות, בכל מקום שיוכלו ואין עליהם כל בקרה ציבורית.
    כמו כן, באם אחד העיתונאים, חוטא בדווח אמת, עליו ועל חבריו, לדכא אותו, מייד. ראו איילה חסון

  42. דרוקר משתף של הפרקליטות נוכל עים תעודה עיתונאי לו היתי קורא את המאמרים שלו גם בשירותים העם יבא בחשבון עים הנוכל הזה צריך להעיף אותו לכול הרוחות

  43. שמתי לב בכתבה שזה היה נראה שהמשפט האחרון תמיד של דרוקר..שהוא חותך ומסלף את המרואיין.
    הבחור לא אמין
    התחקיר בדיחה

  44. כל ערוץ 13 ערוץ תעמולה שמאלני רקוב חוץ מאיילה חסון,עיתונאית ישרה וראויה,דרוקר פאשיסט שמאלני,שמרחיק צופים מהערוץ,שקרן כרוני…

  45. דרוקר עבריין מועד ,שקרן ,בלתי אמין,לא רוצה לפגוש באמת כי אז כל מה שבנה בשנאתו לביבי יקרוס ,מה גם שהחבר הטוב שלו לפיד יכעס עליו שלא לדבר על עופר שלח .

  46. מה אתם מצפים מדרוקר, הוא עושה את עבודתו. תפקידו סוכן השפעה של "פאקליטות המזימה".
    ידוע ומוכר כ- ש ו פ ר ! אין על מה להלין.
    באשר לפגם הרי שמקורו בהיבריס, דרוקר מאוהב בדרוקר ומאמין שיש לו מונופול על החכמה.
    את המילה סביודיצה לא תשמעו לפני תחילת השמעתם של עדי ההגנה.

  47. מצאתי פתרון מזמן.
    אני מחרים את עריצי התשקורת 11, 12, 13
    ממליץ לכם לעשות אותו דבר.

  48. אני י וד : מי שקרא את חומר שמר אבי וייס ערך באתר שלו ,החשוף לכל יכול רק להיתגאות באיש ישר בעל ידע עצום ,ובעל ניסיון רב בתחום החקירות והתיקשורת ,וכל זאת ללא תמורה ,ושום רצון להישתלבות במערכת הפוליטית הימנית ,כי האיש אינו עסקן פוליטי ואם כן זה רק לכוון מרכז שמאל ,ומה שהניע אותו לערוך את כל החכירות זו בדיוק הנקודה איש ישר דרך ומלא ערכים ,וכל מי שחושב אחרת שיסתור אותו ,ולא להתבטא בביטויים שאין להן מקום .
    יש להרעיף עליו שבחים ולהיות גאים בו שמוכן לעשות הכל על מנת להגיע למשפט צדק ,ושכל פעילותו ועבודתו אינו מקבל תמורה ,הכל מתוך רצון לעשות צדק יישר כוח

  49. רביב דרוקר ידוע כנוכלולכן אין להאמין למילה שלו דמגוג שמאלן איש מגעיל