תומכים בתקשורת עצמאית, רוכשים עכשיו מנוי ל'מידה'

כאשר תקשורת המיינסטרים מקצינה והופכת למפלגה פוליטית המייצגת את השמאל, הרוב השפוי צריך לתמוך ביתר שאת בעיתונות עצמאית וחסרת פניות

בשבועות האחרונים מתחולל מעל מסכי הטלוויזיה שלכם קרב בלימה, שהוא חלק מהמלחמה הגדולה על התודעה. הנשק העיקרי במלחמה הזו הם ה”נרטיבים”: הסיפורים שקובעים על מה נדבר ועל מה לא, מה חשוב לספר וממה צריך להתעלם, מה חשוב שהציבור ידע ומה שעדיף להמשיך להסתיר ממנו. אותם נרטיבים נולדים בישיבות מערכת בערוצי הטלוויזיה ובעיתונים ומעוצבים מראש כך שיתאימו לסדר יום פוליטי מסוים או לעמדה אידיאולוגית, התואמת כמעט תמיד את עמדות רוב אנשי המערכת. תפיסה מערכתית כזו יוצרת בהכרח קבעון מחשבתי, שמוביל בתורו להתעלמות מעובדות לא נוחות בשם אותו “נרטיב".

התקשורת  בישראל הפכה לחוג כל כך סגור ומנותק עד שהיא משוכנעת שהאג’נדה שלה חייבת להיות היחידה. כל סיפור חייב לעבור דרך הפריזמה האידיאולוגית הצרה,  גם אם זה אומר שבתוך כך אותם עיתונאים מאבדים במהירות את אמון הציבור וכל מראית עין של אתיקה מקצועית. זהו מצב ידוע שעסקנו בו רבות בעבר, ומוכר היטב לקוראי אתר זה. אבל יש לו גם פתרון.

התשובה צריכה להגיע מכם, הציבור שמבין מה מתרחש מאחורי הקלעים ולא קונה יותר את אחיזת העיניים. כאשר תקשורת המיינסטרים הולכת ומקצינה והופכת לסוג של מפלגה פוליטית המייצגת את מיעוט השמאל בישראל, הרוב השפוי צריך לתמוך ביתר שאת בעיתונות עצמאית וחסרת פניות המתמקדת בדיווח עובדתי וניתוח המציאות, עיתונות שמשמיעה קולות אחרים שהושתקו ולא מפחדת להביע ביקורת על “שומרי הסף” הקדושים.

אם גם לכם נמאס מהמקהלה החד-גונית בה אתם צופים מדי ערב על המסך, יש לכם הזדמנות לעשות עכשיו את הצעד הראשון בדרך לשינוי. תמכו באתר ‘מידה,’ רכשו מנוי חודשי בסכום צנוע ועזרו לתקשורת עצמאית להמשיך להתקיים. כל מנוי חדש שמצטרף למאות שכבר תומכים בנו מחזק את הקול הלאומי-ליברלי בישראל, מחזק את עמידת נבחרי הציבור מול תקשורת מגויסת, ומחזיר לכם את הריבונות הדמוקרטית שנגזלה מכם. רק ביחד נוכל לעשות זאת.

הכנסו עכשיו ורכשו מנוי ל’מידה’. שתי דקות מזמנכם יעזרו לנו להמשיך להשמיע את האמת עבורכם.

בתמיכה צנועה שלכם מדי חודש אתם מאפשרים לנו להמשיך ולהיאבק. מנויים גם נהנים משלל הטבות מיוחדות – אבל בראש ובראשונה מכך שהם לוקחים יחד איתנו חלק פעיל במאבק על עתידה של ישראל.

הכנסו עכשיו לקישור, רכשו מנוי ל’מידה’ וביחד ננצח.

 

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 תגובות למאמר

  1. האתר הזה הוא ה'חסר פניות'?! גמרתם עלי… אני ימני אבל גם לי יש חוש הומור….:):):):)

  2. משעשע. אבל לא תודה. לא רק החובבנות גם המבחר הסטריאוטיפי של ״כתבים״. כאילו ישראל של שנות החמישים. תלמדו מהעוקץ ושיחה מקומית איך עושים עיתונות אותנטית ומאתגרת אינטלקטואלית. ההיפך ממה שאתם מייצגים.

  3. גדול!
    לקרוא את הטוקבים משמיצים את הנדסת התודעה של כלי התקשורת משמאל אבל לעשות מנוי לאתר הזה הם לא יעשו.