הקוטעים ברינה

כחלק מקמפיין פוליטי מתמשך וחד-צדדי, מרבית עיתונאי ישראל הפסיקו לעסוק במהות והפכו את עצמם לסיפור המרכזי

״הרבה מאוד צביעות״ | אודי סגל, אולפן ׳חדשות 13׳ (צילום מסך)

לפני שנים לא מעטות, בהיותי סטודנט צעיר ותמים, קיבלתי שיחת טלפון מאחד המפיקים של תכנית אקטואליה רדיופונית יומית. “אנחנו רוצים לדבר איתך על הפרויקט החברתי שאתה מוביל”, הסביר והבטיח: “נשמח מאוד לשמוע עליו ולתת לך את הבמה”. כשהגיעה שעת השיחה למחרת הייתי נרגש קמעה ובעיקר אסיר תודה על ההזדמנות לעורר מודעות לנושא חשוב בקרב קהל רחב יותר. אלא שכבר מהשניות הראשונות של הראיון התברר מהר מאוד ששיחה לא תהיה כאן.

מגיש התוכנית, אז כתב עולה והיום מי שנחשב לאחד הבכירים ב׳הארץ׳, לא נתן לי להשלים משפט, קטע את דבריי בגסות פעם אחר פעם לטובת נאום פוליטי ארוך ובכלל לא ניסה לקבל תשובות לשום שאלה ששאל. הפתעתי הייתה רבה עוד יותר כאשר המרואיין מנגד, איש שמאל מובהק, זכה לשיחה נעימה ומנומסת, שטח באריכות את משנתו ולא נקטע אפילו לרגע. מאז כמובן למדתי היטב את חוקי המשחק התקשורתי, אך אני עדיין נזכר באותה שיחה מוזרה בכל פעם שאותו מראיין מפציע על המסך או ברדיו וממשיך להשתיק אחרים בדיוק באותן השיטות.

נזכרתי בכך גם בימים האחרונים כאשר מגפת הקטיעות התפרצה שוב באולפנים ביתר שאת, עם אודי סגל כדוגמה העכשווית. אם לקטיעת נאומים או הצהרות שר הבריאות לעומת שידור מלא של תעמולת המתחרים כבר התרגלנו, סגל לקח בסוף השבוע האחרון את אומנות הקטיעה צעד אחד קדימה כאשר קטע עשרות פעמים את ראש הממשלה שהגיע לראיון מיוחד באולפן ׳חדשות 13׳. התוצאה הייתה ״ראיון״ בו המראיין הוא זה שמשתלט על השיח באמצעות פרובוקציות ותוקפנות ולא מאפשר למרואיין אפילו להשיב לשאלה.

https://twitter.com/avribloch/status/1365037794553430030

השיטה הזו התקבעה כל כך בתקשורת הישראלית עד שעברה מהשתקה נחרצת לא רק של מרואיינים בעלי עמדה פוליטית שונה אלא גם של עמיתים היושבים לצדם בשולחן, כמו למשל במקרה של דנה ויס הנשכנית דווקא מול עמית סגל או ההשתלחות המכוערת של ברוך קרא באבישי בן חיים.

מעבר לכללי הנימוס הבסיסי, ההטיה הפוליטית הקבועה והמחסור בקולגיאליות מינימלית, השיטה כאן ברורה מאוד. כשאין לך משהו אמיתי או חשוב לומר, כאשר כל טיעוניך אינם עומדים בשום מבחן מציאותי או לוגי וכאשר מעמדך ההגמוני נמצא בסכנה, בדיוק בגלל כל אלה – כל מה שנותר לך הוא לא לאפשר לאחרים להשמיע את דברם.

יש כאן גם הרבה מאוד צביעות. זוכרים איך אילנה דיין, הכוהנת הגדולה של התקשורת בישראל, חשפה בשמחה את המקור של עמית סגל תוך עבירה חמורה על האתיקה העיתונאית המקודשת? זוכרים איך בגלי צה״ל ניסו להכתיב לאראל סג״ל על מה לדבר למרות שהוביל את טבלאות ההאזנה, והיום מנהלים קמפיין הכפשה בוטה נגד יעקב ברדוגו שמציג עמדה שונה מהמקובל ביפו רחמנא ליצלן? זוכרים את הראיון המרגש שהעניק אברמוביץ׳ ל׳ידיעות אחרונות׳, העיתון בו הוא עצמו כותב עשרות שנים?

וכך עיתונאי ישראל מתעקשים להוכיח לנו שוב ושוב שכל הדיבורים היפים על חופש ביטוי, תקשורת חופשית ופלורליזם מחשבתי הם רק עוד בדיה נוצצת שמהונדסת היטב בכל הרמות, החל מישיבות המערכת ועד לפינת הקפה. התופעה הזו זולגת משם גם למסדרונות הכנסת, ואין פלא שראשי מפלגות השמאל המובילות כיום היו כולם אנשי תקשורת בעברם שבדיוק כמו עמיתיהם באולפנים הפסיקו לעסוק במהות והופכים את עצמם לסיפור המרכזי. אז בפעם הבאה שסקר נוסף יגלה כי אמון הציבור בתקשורת נמצא בשפל היסטורי, במקום לחפש אשמים, כדאי שאותם משתיקים פשוט יביטו במראה.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

37 תגובות למאמר

    1. הכל נכון, אבל הכשלון הוא של נתניהו שהגיע לראיון הזה. ואם הגיע היה עליו להתכונן היטב לסגנון הזה. נתניהו צריך לבדוק היטב היטב מי מבין יועציו המליץ לו ללכת לראיון. זה האחיתופל שלו מבית ואחרי ההתנסות האומללה הזו מי המליץ בפניו ללכת לגולן? זה האחיתופל מבית. שגיאה אחרי שגיאה. כשם שההליכה לשימוע הייתה שגיאה שורשית וחמורה.

    2. אודי סגל "שירת" בגלי צה"ל. באבא ומאמא סגל והג'ובניק שהביאו לעולם רבצו בלילה על משכבם בשקט וחיו רק בזכות בנים לוחמים של הורים אחרים. באיזו זכות העכבר המצחין מעז בכלל לצייץ מול קצין בסיירת מטכ"ל?

  1. כאשר אני רוצה לדעת נה נסארללה חושב, אני צופה ישירות ב-المنار. לא בחיקוי הישראלי.

    אם מגדלי האתרוגים רוצים לראיין רק את חבריהם מהחמאס – אין שום סיבה למנוע זאת מהם. אני לא רואה שום צורך לצפות ברוצחי ישראלים עבור פרסים מאוסלו.

    כמו כן, המפרסמים המעוניים למכור את מוצריהם לחמאס בלבד – מוזמנים לפרסם בתוכניותיהם של מגדלי האתרוגים. כמו שלא הייתי מכניס לביתי מוצרים שפורסמו (ולפיכך, לחפות חלק מהתשלום שלי הולך אליו) ע"י בני סלע, כך בדיוק שום מוצר לא נכנס לביתי, אם נודע לי שיצרניו מממנים את רוצחי הישראלים עבור פרסים מאוסלו.

  2. לכן אסור לצפות בערוצי השטנה והנדסת התודעה של ערוצי אלג’זירה 11, 12, 13, אני כבר שנתיים צופה בערוץ 20 שם נמצאת כל האמת..אם ערוצי השיטנה לא מביאים את עבירות הבניה של ליאת בן ארי המושחתת, כי זה מקלקל להם את הקו השמאלני הבזויי,את מי הם מזמינים ערוצי התעלומה? כל מי שמגדף את נתניהו מבחינתם זה מבורך..חרטמוביץ, פלג, רינה מסריח, דנה וויס, ברוך קרא, רביב דרוקר, עכשיו יש להם את המשיח החדש אודי סגל..כמה רוע נוזל להם מהשפתיים, זו לא עיתונות הגונה, סתימת פיות אצלם היה מאז ומתמיד..לכן השובה שלנו לצפות בערוץ 20, ולבחור בליכוד בראשות בנימין נתניהו זו תהיה התשובה ההולמת ואז החמוצים יתכנסו להם שוב במה טעינו

  3. אודי סגל פשוט חשף את פרצופו של נתניהו. ככה צריך לראיין נוכל עלוב מהסוג של ביבי.

    1. נוכל זה האהוד (הוא רחוק מלהיות אודי חמודי של מישהו חוץ משל אמא שלו) - המראיין המכוער ומלא השינאה הזה שכנראה הוא תאומך הרוחני הגיב:

      השמאל כולו מורכב מנוכלים ושקרנים מלאי שטיפות מוח מהבית.

      בישראל אין תקשורת. יש רק תשקורת.

      אתה מעריץ את התשקורת.

  4. מקצת התגובות.שקראתי,הן מסיתות וכתובות.בשטנה נוראית,אני כבר לא מדבר על זלזול ופגיעה אישית במי מהאנשים.לעניין הכתבה כאן,אני חושב שאודי סגל עשה ריאיון עיתונאי מכובד ומכבד,ושאל שאלות נוקבות שעליהן צריך להשיב.נכון הוא שבכל פעם שהייתה בריחה מהשאלה אז אודי סגל החזיר את הנושא לשאלה שנשאלה,ולא הסתפק בסיסמאות ובהסתת הנושא לעניין אחר מצד רוהמ.יחד עם זאת אי אפשר לקיים ריאיון רק על חיסונים שמגיעים לישראל במיליונים,כל הכבוד לרוהמ,אבל זה תפקידו לדאוג לציבור בישראל,גם תפקידו לנהל את.המדינה ולא רק להתנהל פוליטית כדי לזכות בבחירות,חוצמזה,הגיע הזמן שיהיה ראש ממשלה אחר: סער,בנט,לפיד,ליברמן,או מישהו מהליכוד,לא מזיק ואף מועיל החלפה של אישים בתפקידים בכירים כפי שקיים במשטרה,בצבא,בשבכ ועוד.מספיק עם ההסתה הפרועה והתגובות המכפישות והמגעילות שזורקים אחד על השני,אני לא מבין מה אתם מרוויחים מתגובות מזלזלות ושיח רדוד בגובה הרצפה,שיהיה לכולם אחלה יום.

    1. הגיע הזמן שתלמד לנמק.

      אז תוכל לספר על בעיותיך הפרטיות עם חוצמזה.

    2. ראשית, אתה מתלונן על הסתה כנגד אדם מסוים אבל מסית כנגד האדם שמולו באותה מידה, או שיש מקום לביקורת או שאין.
      שנית, התנהלות פוליטית אינה סותרת לניהול המדינה. למעשה התנהלות פוליטית פירושה שהפוליטיקאי דואג לרצות את הבוחרים, כלומר האזרחים, ולדאוג לאינטרסים שלהם. לכן כל פוליטיקאי מחויב להתנהל פוליטית.
      שלישית, פוליטיקאי העומד מול תקשורת עוינת חייב להשקיע מאמץ בלדחוף את עצמו.
      רביעית, תתפלא אבל החלפה מהירה מדי של בעלי תפקידים זה דבר מזיק-זה מונע התמקצעות(רק תסתכל איך מתנהלים רוב השרים), מונע קידום מהלכים שלוקחים זמן(לא שווה להשקיע במה שהמחליף שלך יכול להרוס), מונע יכולת לשמור על אנשים מוצלחים וגורם למחשבות מסוג: ״מה אכפת לי מהאזרחים, ממילא אני לא צריך אותם כי הם לא יכולים להצביע לי שוב״ שמעודדות שחיתות. מצד שני-איזו תועלת יכולה להיות לזה?

  5. אהבתי מאוד לקרוא. מאמר מדויק ומנותח כמעט כמו מדע.
    החבורה השונאת חינם הזאת לא מבינה שככל שיענוהו כן יפרוץ ולכן לא רק אני אמשיך לבחור ליכוד בראשות בנימין נתניהו אלא עוד רבים וטובים יעשו כמוני בעזרת השם ולו רק בגלל החוצפה מצידם.
    חבורת החצופים אגואים שונאי חינם דוגמת סגל, סיגלית בת ה7 שהתחפשה למראיינת בפורים, אם רק היו משנים מדרכם טיפה'לה ומכוונים לשאלות מהותיות, לביקורת עניינית אמיתית וגם נוקבת אבל: מכבדת!!! – מדובר בראש הממשלה, אדון סגל סיגלית בת ה7, הוא לא הפקיד שלך!!! – יכול להיות שהיו זוכים ממני להקשבה ואף לתשומת הלב שלי. אלא שהם כל כך שקופים ברדיפתם אחרי הרייטינג ובאג'נדות השמאליות-שונאות שלהם שאיך אומרים? לכו תחפשו…
    אני צרכנית חדשות ואקטואליה מכורה אפשר לומר. מעכשיו, אוחזת בהמלצתו של אחד המגיבים הנכבדים פה, ערוץ 20 בהחלט אלטרנטיבה נהדרת. לא חשבתי עליהם.

  6. איזה פרצוף יש לכתב המבחיל הזה. כמה אוויל הוא וכמה צווחן בהמי. ואיזה מבט של מחבל תיקשורתי. להקיא מעצם ההבטה בהם. איכס. הגיב:

    ביבי יקר

    כאשר אתה מתראיין ואיזה מחבל תיקשורתי מכוער קוטע אותך או נכנס לדבריך, אנא ממך, אל תסתפק בשאלה עדינה האם אתה יכול להשיב. תגיד למחבל התיקשורתי שאם לא תוכל לענות אתה מפסיק את הראיון. מה שהוא עשה המחבל התיקשורתי בערוץ 13 היה לצווח כמו כרוכיה בעת שאתה מדבר וכך גם לקטוע את דבריך במטרה להשפילך – וגם בו זמנית למנוע מאיתנו לשמוע מה אתה אומר. כי את הזבל שהמחבלים מנפיקים מפיהם המהביל אנחנו מכירים ומתעבים. אותך ברצוננו לשמוע.

    אל תתחנן שיתנו לך להשלים כי אם תשתוק וחכה שהמחבל התיקשורתי יגמור לפלוט את הרעל הירוק שלו ואז תמשיך בנחת לאחר שתאמר לו שאם יקטע אותך אתה מפסיק את הראיון.

  7. בפועל מתעב הציבור את התקשורת הישראלית,ואינו קונה דבר מכל מרכולתה הרקובה הגיב:

    מה שהתקשורת הצליחה ליצור זה הרבה הרבה אנטישמיות נגד ישראל ואזרחיה היהודים,ופעילות כלל עולמית נגדה המקבלת הדרכה מדוייקת כיצד ניתן לפעול נגד ישראל בצורה הכי אפקטיבית.

    מכאן עלינו לקיים דיון ציבורי גובר והולך שיוביל בהמשך לפתיחת התקשורת בארץ לגורמים נוספים הקיימים בציבור,על מנת לספק את המידע למרבית הציבור,מתוך נקודת הראייה והעמדה הלאומית יהודית ישראלית האוהדת,שתחליף את אספקת המידע העויינת החולנית המחליאה והמניפולטיבית המתבצעת במדינה החטופה שלנו מזה עשורים רבים.

  8. כיצד איבדתי את האמון בתקשורת הישראלית,ומה עושים? / ד"ר גיא בכור הגיב:

    התהליכים עליהם כבר כתבתי במאמר הקודם,התאשרו בחודשים האחרונים,אך עם העלמותו הכמעט מוחלטת של השמאל בישראל,לאחר הבחירות האחרונות,צעדה התקשורת הישראלית צעד אחד קדימה.

    כתבתי כבר שבעבר היא החלה ממלאת את מקומו של השמאל,שהתכווץ בחיים הציבוריים והחברתיים בישראל.כיום היא נוטלת חלק פעיל באילוץ הציבור להחזיר את השמאל לשלטון.

    כיצד זה נעשה?

    …כאשר אנו מדברים על "התקשורת",מדובר על קבוצה סגורה של כחמישים איש,"גורואים" בעיני עצמם,השולטים בתעשייה של עבדים בלירה ושכירי עט.רובם ככולם יושבים בערוצים הממסדיים,הציבוריים,וה"ממלכתיים",אך גם בעיתונות היומית כולה.טלביזיה "חינוכית" ?הם שם.גלי צה"ל? קול ישראל?ערוץ 2? ערוץ 10?כולם מוברגים שם היטב,במשכורות שמנות ובכוח השפעה חסר תקדים בכל דמוקרטיה אחרת בעולם.

    לא לחינם נקראת אחת מתוכניות הדגל הללו :"סדר יום".לצערי התופעה קיימת גם באינטרנט המימסדי.אין מפלט.

    לאחר הבחירות האחרונות,ותבוסת השמאל עד כדי היעלמותו,החלה התקשורת להשתמש בכלי שבידה,והוא העברת המידע,כדי להעניש את הציבור החוטא,הפרימיטיבי,שבחר בימין הנורא.לחנך אותו שהוא עשה טעות איומה, שעליו להיענש,עד שיחזור בתשובה ויבחר "נכון".

    ואיך עושים זאת?

    בהמאסת החיים על הציבור,בהטלת פאניקה יומית שמחר בבוקר נחוסל,שהכל גרוע,שהכל קורס,ומרגע הבחירות אין תקוות זולת אחת:לחזור אל האור,ולבחור מחדש באליטות השמאל הישן.

    יום יום שעה שעה אנו שטופים באיומים מכל הסוגים.כולם כמובן קיומיים,חרדתיים,קטסטרופות איומות ונוראות המתרגשות עלינו,והכל בגלל שהציבור הטיפש בחר בימין.מראיין ידוע מגלי צה"ל,שאל היום בעל דוכן בשוק על המע"מ לירקות,וכמובן נופף כלפיו בסוף באצבעו:אתה הצבעת ביבי, נכון?תרגום שלי:טיפש שכמוך,הבאת את זה על עצמך,ועלינו.וזה ברדיו הא-פוליטי של "החיילים".

    …תמיד רק איומים,רק אסונות מתרגשים(שאף פעם לא מתממשים,אבל זה לא חשוב)תמיד אותה שיטה:"חשש בישראל".חשש של מי?

    אובמה? מוצג כאיום קיומי למדינה.

    האו"ם יחקור את עופרת יצוקה (טוב,אז לא).

    ההתנחלויות (שתקשורת הקטסטרופה רק בזה מתעסקת מבוקר עד ערב)יחריבו אותנו.

    אירן ? שואה.

    פקיסטאן? שואה מחר.

    הנכבה? איך אפשר בלי הנכבה,אותו אסון שהפלסטינים הביאו על עצמם,והתקשורת שלנו דורשת שאנחנו נכפר עליו?

    צפון קוריאה? הלקח שמחכה רק לנו.

    סוריה? אסד מאיים ושוב מאיים,בסוף ממילא ישמיד אותנו.

    חיזבאללה? עוד רגע יכבוש את כולנו.

    החינוך? כבר מת.

    הפוליטיקאים השולטים? כולם מושחתים,זבל של בני אדם.

    המערכת הכלכלית? בצווחות של טלה נשחט זעקו כאן כתבים כלכליים שמיקרופון בידם,נגד כל שינוי.ואם צריך להיות שינוי,הרי הוא חייב להיות סוציאליסטי.בואו נהרוג את העשירים,הבה נגרש את היזמים.הבה נגילה.

    החיים שלנו כאן? עינוי מתמשך,עדיף לחתוך וגמרנו.מדובר במדינה שכולה "אקספרס של חצות"!

    זהו תהליך מסוכן,שכן הוא יכול להביא את מקבלי ההחלטות אצלנו לקבל החלטות שגויות, על סמך הלכי הרוח האלה ב"ציבור" כביכול.כך הנבואה עוד תגשים את עצמה.

    **************

    מי שמקשיב או קורא את טבלואידי-הקטסטרופה (וזה נכון גם לתקשורת האלקטרונית,כמובן) מסיק שזה המקום הנורא ביותר בעולם,שממילא יושמד בתוך פרק זמן כלשהו.ימים שלמים אין אפילו ידיעה חיובית אחת בעיתון שלם,במהדורת חדשות שלמה.רק אסונות,מעשי חורבן שאם עוד לא הגיעו,אז יגיעו מחר.מישהו הרי עורך את העיתונים הללו,את מהדורות החדשות,את היומנים.כך הוא רצה שהדברים יופיעו.

    כאילו לא מדובר בפלא עולמי,מדינה שב-60 שנה הצליחה להיות בין 24 המדינות העשירות בעולם,נס טכנולוגי מדהים,שניה לטכנולוגיית המידע לארצות הברית בלבד,שכלכלתה איתנה מכלכלת ארה"ב והמערב,שמתמודדת מול איומים אמיתיים ומדומים,במידה מרשימה של הצלחה.מדינה נעימה מאד לחיים,מלאה תרבות,יצירה ושמחה.

    כל אלה הם הרי מחוץ ל"סדר יום",שנקבע על ידי אותה קבוצה סגורה של 50 אנשים שאינם נבחרים,אינם מתמודדים,ואינם נושאים בשום אחריות.מערכות קורסות,ביורוקרטיה נוראה,שחיתות בכל מקום,מה אתם יודעים.יש רק מערכת אחת בריאה,אין בה טיפת שחיתות,ואסור לעולם לסקר או לבקר אותה,התקשורת עצמה.

    אין בתקשורת הזאת הזו חמלה אמיתית כלפי מי שקורא אותה,אין אמפטיה,אין אהבה.התקשורת הזו שונאת את הצרכנים שלה,מענישה אותם,מצליפה בהם יום יום,כמה מצבם גרוע,ועוד מצפה שישלמו על כך מכספם.

    היא תמיד תדבר בשם העשוקים,המסכנים וה"פריפריה",אך היא עצמה אליטה חזקה,מקושרת,שקשה לפגוע בה;היא הון וגם שלטון.אז מה אם הטלביזיה הלימודית אינה מלמדת ואינה מחנכת.העיקר שהיא מספקת פתרונות תעסוקה ל"טאלנטים" מהשמאל,שנמצאים במעבר בין כלי תקשורת לכלי תקשורת,ואבוי לפוליטיקאי שיעיז לגעת בה.אך מה לזה ולחינוך? לבחינות הבגרות שחצי מילדי ישראל לא מגיעים אליהן בכלל ?

    האם לא עדיף היה לקחת את טובי המורים שיכינו את הפריפריה לבחינות הבגרות באמצעות השידורים?

    אה,זה לא.

    אז מה אם גלי צה"ל הפכה לתחנת מעבר ל"טאלנטים" במעבר,כולם מאותה גישה פוליטית,מאותו צבע,מאותו זן,מאותו מוצא.אך מה לזה ולחיילים?

    כך משדרת אליטה ברורה לצבא שרובו מורכב כבר מה"פריפריה".אנחנו נלמד אותם מה טוב,ונייסר אותם אם צריך,כדי שבפעם הבאה יצביעו נכון.

    אלו תהליכים הרסניים לחברה שלנו,שיקריים ובלתי דמוקרטיים.

    ברגע שאני פותח עיתון,לוחץ על כפתור הרדיו,מיד מזנקת עלי האג'נדה המייסרת,הנושכת,הממיתה,המחריבה כל פטריוטיות ושמחת חיים.כאילו שום דבר חיובי לא קורה במדינה הזו,תחת הממשלה הזו,כשפרשנים לעינייני "בטחון" מתפייטים על סוגי הטילים שיגיעו לכאן,וכמות הנפגעים מהם,כמו שהתפייטו על "פצצות המימן" של סדאם חוסיין.

    בחמת זעם צדקנית וצבועה זועקים תקשורתנים למען החלשים והמסכנים,וסופרים אחר כך בשקט את הכסף בחברות ההפקה שהקימו,בזכות המאבק הקדוש.

    ***

    אני לא מקבל את המסרים החד-צדדים המוטים פוליטית,ואת פרשנויות ההבל.אני לא מוכן עוד לקבל את החרבת השמחה היומית שלי,ואני לא מזוכיסט.

    מה לעשות.אני לא שונא את עצמי,לא את המדינה שלי,ולא את הממשלה שלי,כל ממשלה שתהיה.

    אני נאלץ לקבוע בצער שאיבדתי אמון בתקשורת הישראלית הזו,שאין לה דבר עם אתיקה מקצועית,גאווה עיתונאית ואובייקטיביות.זוהי זכותו של הציבור לקבל תקשורת אובייקטיבית במדינה דמוקרטית,מסקרת ולא יוצרת,תקשורת שאין לה אינטרס פוליטי או אישי.תקשורת.

    ברצותי לשמור על עצמי ועל בריאותי הנפשית,אני משתדל לא לקרוא את התקשורת הזו,משתדל לא להאזין לה,או לצפות בה.המקום היחידי בו אני רואה טלביזיה ישראלית הוא חדר הכושר הציבורי,וגם אז אני מעביר מיד לערוץ בינלאומי.במכונית אני שומע מוזיקה בלבד.אבל לפעמים אין ברירה.

    אם נעשה כך כולנו היא תבין,ותחזור אל המקום המרכזי הראוי לה בחברה דמוקרטית:תקשורת חופשית שיש בה מוביליות מקצועית ושעריה פתוחים לכל,ולא עוד מפלגה פוליטית סגורה.

    לא תבין-תישא במחיר מעשיה.

    http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=998

  9. בכל פעם שבגל"צ נתקלים בסקר פוליטי המספרים מתבלבלים

    בשבועות האחרונים פורסמו כמה סקרים שבדקו את עמדות הציבור בסוגיית הקפאת הבניה. אחד כזה היה במעריב, אחר בידיעות, שלישי בגלי צה"ל. התוצאות היו דומות.

    מצד אחד למעלה משליש מהציבור רוצה להמשיך לבנות בכל יהודה ושומרון. מהצד השני עשרים אחוזים שלא רוצים לבנות בשום מקום. באמצע קרוב לארבעים אחוזים בעד בניה בגושי היישובים. במועצת יש"ע היו אמורים ללקק את האצבעות מהסקרים הללו, שכן המשמעות שלהם היא שכשבעים אחוזים מהציבור בעד בניה בגושים ומחציתם תומכים גם בפיתוח של המאחזים הקטנים. אפילו בכנסת אין למתנחלים תמיכה שכזו. כך הוצגו הממצאים במעריב ובידיעות, שאפילו הפך אותם לכותרת מרשימה על שערו.

    וגלי צה"ל? אוי, גלי צה"ל.

    שם עבדו קשה כדי לעשות לנתונים הפשוטים הללו מסאג' אינטנסיבי במיוחד לפני שהצליחו לייצר מהם כותרת הפוכה לגמרי ממה שמראים המספרים.

    תוצאות הסקר בגלי צה"ל קבעו ש- 39 אחוזים בציבור סוברים שאין להיענות כלל לדרישה הפלשתינית להקפיא את הבניה, 33 אחוזים סבורים שצריך להקפיא רק באזורים מסוימים ו- 20 אחוזים בעד הקפאה מלאה. בעברית פשוטה זה אומר ש- 72 אחוזים בעד המשך בניה, מלאה או חלקית, ביהודה ושומרון. חתיכת כותרת. בגל"צ חיברו, לא ברור איך, את מי שמתנגד לכל בניה שהיא למי שמוכן לבנות בגושי ההתנחלויות והגיעו לשורה התחתונה הבאה: "53 אחוזים מהישראלים סבורים כי יש להמשיך באופן מלא או חלקי את הקפאת הבניה…נתון שתומך מאד בצעדיו של ראש הממשלה נתניהו". וואלה.

    פעם, מספרת הבדיחה הידועה, נערכה תחרות בין רץ אמריקני לסובייטי. האמריקאי ניצח. בארה"ב דיווחו למחרת כותרות העיתונים שהאיש שלהם הגיע ראשון והרוסי אחרון. בבריה"מ סיפרו שהרוסי הגיע שני והאמריקאי לפני אחרון. אף אחד מהם לא שיקר. גם לא גלי צה"ל…

    http://www.nrg.co.il/app/index.php?do=blog&encr_id=79974780b5e0d394fddbd1a00f4f21d3&id=1672#resp_blog_117821

    תגוביות:

    היות וכל צמרת צה"ל חטופה על ידי השמאל

    כמו שהבג"צ חטוף,

    והתקשורת חטופה,

    והפרקליטות חטופה,

    והאוניברסיטאות חטופות,

    והמשטרה חטופה,

    והשב"כ חטוף,

    והמודיעין חטוף,

    והמדינה חטופה,

    החל שיתוף פעולה וחדירת אירגוני הקרן לישראל החדשה גם לצה"ל.

    מעכשיו צה"ל מתאם את פעולותיו עם האנרכיסטים ועם אירגוני המסיק של הקרן לישראל החדשה.

    בג"צ בראשות חבורת הפולנים השולטת עליו,אנס את צה"ל להפוך לצבא "מידתי".

    מידתי=שם קוד לסירוס.

    כאשר חבורת הפולנים שחטפה את בית משפטנו העליון מוציאה שלל פסקי הלכה מטעמה בהם היא מגבילה את הצבא והופכת אותו ל"מוסרי" יעני,או לדבריה ל"מידתי", הכוונה היא שחבורת הפולנים הצליחה לסרס את צה"ל ולהפוך אותו מצבא לאומי יהודי,לצבא הגנה לישמעאל ולאירגוני הסמול של חזן ודומיה.

    הסירוס שערכו הפולנים חוטפי בית המשפט לצה"ל,נושא פרי מצויין מבחינתם.

    צה"ל יוצא לפעולותיו להצלת המדינה מצוייד ברובי צבע,וכובע טמבל.כמו כן מצוייד צה"ל ומצויידים מפקדיו בעורך דין אישי פרטי על כל כתף.

    הסמול ונעמי חזן מנצחים את הלאום והמדינה בגדול!אהרון ברק מחסל אותנו במכירת חיסול סוף עונה.

    נ.ב.

    ולעניין חבורת הפולנים שהתמקמה בבית המשפט שלנו :

    בג"צ חבורת פולנים

    משה לנדוי

    נשיאו החמישי של בית המשפט העליון. יליד פולין. למד משפטים באוניברסיטת לונדון (1930 – 1933). ב-1933 עלה לא"י. ב-1953 והוא בן 41 בלבד, מונה לשופט בבית המשפט העליון

    מאיר שמגר

    נשיאו השביעי של בית המשפט העליון. נולד בדנציג שבפולין, בן יחיד למשפחה ציונית. בשנת 1939 עלה לא"י. היה חבר האצ"ל. ב-1944, נעצר על ידי הבריטים והוגלה לאריתריאה

    יצחק אולשן

    נשיאו השני של בית המשפט העליון. נולד בעיר קובנה שבליטא. ב-1912 עלה לא"י. בוגר המחזור השלישי בגימנסיה העברית הרצליה בתל אביב. במלחמת העולם ה-1 שירת בגדודים העבריים

    יואל זוסמן

    נשיאו הרביעי של בית המשפט העליון. יליד פולין. למד משפטים באוניברסיטאות פרנקפורט, היידלברג וברלין, וכבר בגיל 23 קיבל תואר ד"ר למשפטים. ב-1934 עלה לא"י

    יצחק כהן

    נשיאו השישי של בית המשפט העליון. יליד העיר ברודי בפולין. למד בגימנסיה היהודית בלבוב. בן למשפחה דתית מסורתית. אחיו של קלמן כהנא, ממנהיגי תנועת פועלי אגודת ישראל

    אהרון ברק

    נשיאו השמיני של בית המשפט העליון. נולד בעיר קובנה, שבליטא. את רוב שנות מלחמת העולם השנייה העביר עם אימו במקום מסתור בבית משפחת איכרים. ב-1947 עלה לא"י.

    בייניש נולדה בשנת 1942, להורים שעלו מפולין תשע שנים לפני כן.

    http://go.ynet.co.il/InteractiveClass/Projects.aspx?Project=3275&cat=1058

  10. הקרן מוקירה את מאמציה של אילנה דיין להחליש את צה''ל הגיב:

    הקרן החדשה לישראל תעניק בקרוב למגישה ולכתבת תכנית התחקירים 'עובדה', אילנה דיין, אות הוקרה על תרומתה העיתונאית לקידום זכויות אדם ואזרח בישראל.

    הפרס יוענק לה בימים הקרובים במהלך אירוע מסורתי גדול אשר מקיימת הקרן החדשה לישראל בסאן פרנסיסקו, בכדי לציין ולהכיר תודה ל"מגני הדמוקרטיה" Guardian of Democracy, בישראל.

    הקרן החדשה לישראל תייחד מענק כספי בשמה של אילנה דיין לארגון "איתך – משפטניות למען צדק חברתי", ארגון שפעילותו מוערכת במיוחד על ידי אילנה דיין.

    עמותת 'איתך' הוקמה בשנת 2001 בסיוע הקרן החדשה לישראל ושתי"ל על ידי קבוצה של משפטניות במטרה לקדם צדק חברתי לנשים המאמינות כי מוטלת עליהן חובה מקצועית לפעול לכך שזכויות משפטיות תהיינה נגישות לכל אדם. איתך מתמקדת בפעילות למען אוכלוסיית הנשים מהשכבות המוחלשות כלכלית וחברתית.

    'איתך' פועלת בנושאי תעסוקה, ביטוח לאומי, דיור ציבורי, הוצאה לפועל ומאבק באלימות נגד נשים. לעמותה משרדים בתל אביב, באר-שבע וחיפה. תחומי פעילותם של הסניפים, שונים באופן המותאם לצרכים המקומיים.

    למי תרמה אילנה דיין את הפרס שקבלה מהקרן החדשה לישראל :

    על פי בקשתה של אילנה דיין, העניקה NIF פרס כספי לאחד מ- 16
    הארגונים המלשינים לגולדסטון.

    ערב ההוקרה של הקרן לישראל חדשה, על מאמציה של אילנה דיין בסיוע
    להחלשת צה"ל ומפקדיו, נערך בסן פרציסקו בשנת 2008.

    כאות הוקרה לדיין, העניקה הקרן החדשה לישראל פרס כספי לארגון
    "איתך – משפטניות למען צדק חברתי", על פי בקשתה של כלת הפרס
    שמעריכה מאוד את פעילות הארגון.

    את תוצאות הפעילות המוערכת של "איתך" ושאר שותפות הקרן
    לישראל חדשה, חשפו תחקירני "קלע תחקירים" ואנשי "אם תרצו".

    איתך הינו אחד מ- 16 הארגונים שהגישו 92% מהתיאורים השליליים
    על צה"ל ומדינת ישראל במסגרת "חקירת" האו"ם את מבצע "עופרת יצוקה".

    ומאחר שידוע מי הן המפרכסות זו לזו..

    אילנה דיין נאמה בכנס התורמים השנתי של הקרן החדשה לישראל בחוף
    המזרחי, אירוע בו נכחו התורמים הכבדים ביותר. כרטיס כניסה עלה 250 דולר.

    אילנה דיין לא הסתפקה רק בכנס זה וסייעה לארגון לאסוף תרומות למטרה המשותפת של השמאל, גם בערב צנוע יותר בביתם של זוג ישראלים.

    היכנסו לקישורית לצפייה במסמכים:

    https://rotter.net/forum/gil/18100.shtml#14

    תגוביות:

    1.ברק משבח את גולדסטון, ובייניש מוזמנת לחזק את אילנה דיין.
    אותן מטרות אותם האנשים ואותם השקרים!

    2.מה תרם ארגון "משפטניות למען צדק חברתי" לגולדסטון:

    הארגון שותף למכתב שנשלח ליועץ המשפטי לממשלה והמאשים את צה"ל בביצוע פשעי מלחמה.בדו"ח גולדסטון מופיעה האינפורמציה הבאה:"האירגונים שלחו מכתב נוסף,אולם הפעם לא ענה להם היועץ המשפטי.הכוחות המזויינים של המדינה" ממשיך גולדסטון וכותב,"חשודים במעורבות בהפרות חמורות של החוק הבינלאומי(שמהן עולה חשד לאחריות בעיסוק בפשעי מלחמה)".ה"ש 1136 ,עמוד 383.

    3.בקיצור, העליון יגדע את ידו של הפוגע במאפיה… מדובר בחבורה של מנוולים ומנוולות המעבירה כספי ציבור זה לזה, כיבודים, פירסום,מינויים, מידע.4000 מנוולים אנטי יהודיים שולטים במדינת ישראל. הגיע הזמן למהפיכה! לקצין ר' שהוכפש ע"י חברת המאפיה אין סיכוי לראות את הסכום שנפסק לטובתו.מקסימום יפעיל בית המשפט העליון את כלל "המידתיות" או כלל "מספרי הנעליים" כדי להקטין את התשלום על הוצאת הדיבה לכמה אלפי שקל…צריך רק לזכור שגלי צה"ל גידלו את המנוולת.

    4.חשוב עד מאוד להביא לידיעת הציבור את פעילותה ותמיכתה של אילנה דיין בכל ארגון סמולני שונא ועוכר ישראל כזה או אחר .ערוץ 2 מזמן הפר את אמון הציבור בהיותו ערוץ סמולני קיצוני תומך בידיעות חסרות שחר (אמנון אברמובי'ץ אילנה דיין וארץ מחורבנת ). חשוב לנו ציבור השפויים, לא להזניח את הערוץ הזה בניתוק מוחלט ממנו ובהתעלמות מוחלטת מדרכו הקיצונית.לך lurker יישר כוח על הבאת הדברים על בסיס קבוע ,חשוב לנו לא לשכוח את זרע הפורענות גם של הבמאים היהודונים שרצו לחלק פרס לערבי שאת שמו הבזוי אני לא אומר לעולם.

    5.והנה רשימת הגברות ב"איתך":

    מי ומי

    חברות הנהלה

    עו"ד נסרין אעלימי-קבהה- רכזת ועד הפעולה לשוויון בענייני אישות הפועל לקידום זכויות נשים ערביות בתחום דיני האישות.

    עו"ד רחל בנזימן- לשעבר מנהלת כללית של האגודה לזכויות האזרח בישראל.

    ד"ר דפנה הקר, עו"ד- מרצה בפקולטה למשפטים ובתוכנית ללימודי נשים ומגדר באוניברסיטת ת"א, המתמחה בנושאי משפט ומגדר, משפחה ושיטות מחקר איכותניות.

    ד"ר נטע זיו, עו"ד- מרצה בפקולטה למשפטים באוניברסיטת ת"א ומנהלת התוכניות לחינוך משפטי קליני.

    ענת סרגוסטי, מנכ"ל אג'נדה – מרכז ישראלי לאסטרטגיה תקשורתית. בעלת תואר שני במשפטים מאוניברסיטת תל אביב (במשפט,חברה ופוליטיקה). הייתה כתבת בכירה בחדשות ערוץ 2.

    עו"ד מרים שלר- מנהלת מרכז סיוע לנפגעות תקיפה מינית בתל אביב.

    ד"ר יופי תירוש, עו"ד- מרצה בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב.

    גילה ברזילי , עו"ד – בעלת תואר ראשון בספרות השוואתית ותעודת הוראה מאוניברסיטת חיפה. סיימה לימודי משפטים במכללה האקדמית למשפטים רמת גן.מתמחה בעדאללה החל ממרץ 2006 .

    עו"ד עדי שניט- בעלת משרד פרטי המתמחה בתחום דיני משפחה ונזיקין. בעבר, מנהלת הקליניקה לסיוע משפטי לנשים בענייני משפחה במרכז לקידום מעמד האשה ע"ש רקמן שבאוניברסיטת בר-אילן.

    עו"ד רותי לזר – מרצה בבית-הספר למשפטים של המסלול האקדמי במכללה למינהל ובאוניברסיטה העברית בירושלים. מתמחה בנושאי משפט ומגדר, משפט פלילי ובעיקר בנושא אלימות כנגד נשים. מסיימת לימודי דוקטורט במשפטים בבי"ס למשפטים אוסגוד – טורונטו ומחזיקה במשרת פוסט דוקטורט באוניברסיטת חיפה.

    עובדות "איתך"

    עו"ד קרן שמש-פרלמוטר- מנהלת

    לסלי בנדיקט- רכזת פיתוח משאבים

    עו"ד אינאס יונס- עורכת-דין סניף תל אביב

    עו"ד ענת טהון -אשכנזי- עורכת-דין סניף תל אביב

    זהבה צוקרמן-אגמון- רכזת ודוברת

    עו"ד בקי כהן-קשת- עורכת-דין סניף באר-שבע

    עו"ד אנסאף אבו שארב- עורכת-דין סניף באר-שבע

    פרידה דגני – רכזת סניף באר-שבע

    עו"ד דנה מירטנבאום- עורכת-דין סניף חיפה

    כיפאח אחשבון- מנחת קבוצות בעלת תעודת הוראה ותואר שני בהנדסת סביבה.

    עו"ד נטע זיו הנה סגנית נשיא הקרן החדשה לישראל :

    נטע זיו (נולדה ב-1957) היא מנהלת התכניות הקליניות בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב, מכהנת כסגנית נשיא בקרן החדשה לישראל וכחברת הנהלה בארגון איתך – משפטניות למען צדק חברתי.

    נטע זיו גדלה ברחובות. סיימה בהצטיינות את לימודיה בפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית (1983), ובהמשך התמחתה במחלקת הבג"צים שבפרקליטות המדינה. את לימודי התואר השני במשפטים השלימה ב- American University שבוושינגטון הבירה (1986), ואת הדוקטורט עשתה באוניברסיטת סטנפורד (2001). בשנת 2009-2008 שוהה בשבתון באוניברסיטת סטנפורד. ב-2010 מונתה לפרופסור חבר.

    עבדה כעורכת-דין וכמנהלת המחלקה המשפטית באגודה לזכויות האזרח בין השנים 1986 ל-1996 וטיפלה במגוון תיקים משפטיים בולטים בתחום זכויות האדם בישראל. הידועים שבהם הם בג"ץ אליס מילר שעסק בשילוב נשים בקורס טיס, בג"ץ לאה שקדיאל שעסק בזכותן של נשים לכהן במועצות דתיות ובג"ץ קעדאן במסגרתו נפסל נוהל ממשלתי שהתיר הקצאה ליהודים בלבד של קרקע ציבורית ביישובים קהילתיים. ד"ר זיו הייתה בין המייסדות של ארגון "בזכות – המרכז לזכויות אדם של אנשים עם מוגבלויות" ושל המרכז המשפטי של שדולת הנשים בישראל.

    לצד מחקריה ופעילותה בתחום המשפט והשינוי החברתי, זיו חוקרת ומלמדת את תחום האתיקה המקצועית של מקצוע עריכת הדין.

    (ויקיפדיה נטע זיו).

    6.נטע זיו היא חולרה אנטיציונית נוראה. ממש םחלה.והכלבה הזו םתפרנסת מכספי המיסימ שלנו כדי לדפוק אותנו,כ"מנהלת התוכניות הקליניות בפקולטה לםשפטים באוניברסיטת תל אביב".זוועה!

    7.הקרנות התומכות והשותפות בפעילותה של איתך הן:

    הקרן החדשה לישראל http://www.nif.org.il/index.asp

    קרן ריצ'ארד ורודה גולדמן http://www.goldmanfund.org/index.phpx

    קרן הדסה http://www.hadassahfoundation.org

    קרן דפנה יזרעאלי

    http://www.ncjw.org/ National Council of Jewish Woman

    קרן ג'ייקוב והילדה בלאושטיין http://www.blaufund.org

    קרן קטרין איימס

    http://www.kathrynames.org
    Jewish Women Foundation of Metropolitan Chicago
    http://www.juf.org/woman/jwf.aspx

    יוזמות קרן אברהם

    http://www.abrahamfund.org.il

    קרן לוי לאסן

    http://www.levilassen.org

    מתן

    http://www.matanisrael.org.il

    הפדרציה היהודית של מיאמי

    http://www.jewishmiami.org

    German Committee- Womwn World Day of Prayer
    Jewish Womwn's Foundation of New York
    http://www.jwfny.org

    משרד התמ"ת

    קרן היינריך בל

    http://www.boell.org.il

    עיגול לטובה

    http://www.round-up.org.il

    *שימו לב שמשרד התמ"ת גם מופיע ברשימת התומכים…

    8.שר התמ"ת כמדומני זה פואד? וסגניתו: אורית נוקד…

    9.רשת צפופה של חלאות פועלת לחיסול המדינה והמחלקה היהודית עסוקה בהטרדת יהודים פטריוטים. לאור זאת, ראוי לצרף גם את המחלקה הארורה הזאת אל רשימת מרכיבי הרשת החתרנית.

    https://rotter.net/forum/gil/18100.shtml#1

    מס' 9 מתוך:

    ריכוז אשכולות בנושא הקרן לישראל חדשה (NIF)

    https://rotter.net/forum/gil/18350.shtml

    9. למי תרמה אילנה דיין את הפרס שקבלה מהקרן החדשה לישראל
    https://rotter.net/forum/gil/18100.shtml

  11. אני משקיף אחורה 30 שנה ושואל את עצמי מתי נחרבה התקשורת הישראלית הישנה וההגונה? מתי היא הפכה ממצג למצג שווא? מתי היא הפכה ממקצוע ערכי לסוג של מניפולציה? מתי מתו הכללים של תקשורת,כפי שהם קיימים במקומות מהוגנים,ובמקומם הופיעו כללים אכזריים של שליטה ורשעות? ומרוב מועצות עיתונות,אגודות,דיונים מנופחים,אתיקות ולהט מעושה,לאן נעלם המוסר?

    בדיוק לפני 30 שנה,בחודש ספטמבר 1980 נכנסתי לעומקה של התקשורת הזו,כאשר הייתי הכתב הראשון של גלי צה"ל לעיניינים ערביים,ומאז אני מלווה אותה,כבר שלושה עשורים,יום ולילה,עד עצוב לחורבנה,בעיתון "חדשות","הארץ",ברדיו ובטלביזיה.

    למדתי הרבה במהלך השנים,אך הפעם אנסח כאן עבורכם את עשרת הכללים הסודיים של התקשורת הישראלית החדשה.לפנינו התחרה השחורה האופפת את מה שנותר ממנה ;"ניו ג'ורנליזם" אחר לגמרי ממה שחשבתם.כזה שלא מלמדים בשום בית ספר לתקשורת.

    ואיך זה,שאתה,עיתונאי,השואף להצלחה,לא נחרד ממה שתקרא להלן ?

    1.חוק שימור האנרגיה:לעולם לא להעיז ולחשוב אחרת.בתקשורת הזו,כל היומונים,נמכרים כמו לא נמכרים,אמצעי התקשורת הממלכתיים ועוד שני ערוצים מסחריים,החשיבה תהיה תמיד אחידה כמו סרגל.מי שיעז ויחשוב אחרת-יסולק ממנה מיד,ואין גרוע מן העדר התקשורתי.אחד מצטט את השני,אחד מחרה-מחזיק אחרי השני,כעדר כבשים פועות,באותן נוסחאות ישנות ועבשות.

    ניסוח הידיעות,הכותרות,הזמנת המרואיינים,את זה הצופים לעולם לא יראו,אך הכל שבלוני ואחיד כמו במנזר אדוק.ולאיזה כיוון נוטות הנוסחאות? זה הרי ברור,ולכך אחראי החוק השני.

    2.חוק המרחק הפוליטי:השמאל יהיה תמיד המרכז הקובע וממנו מסתעפים ה"קיצוניים".לאיש שמאל לעולם אין אג'נדה,לפרשן נוטה לשמאל לעולם לא תהיה אידיאולוגיה למכור.את זה יש רק ל"אחרים".זה אומר שלאיש מן השמאל,המופיע בתקשורת,יש להתנהג בחייכנות על גבול ההתרפסות,להשתחוות לפניו אפיים ארצה,בעוד שדובר "אחר" יש לשסע ולקטוע בבוז.התקשורת כולה היא תמיד "חברתית" על גבול המרקסיזם,זה המרכז.ברוב המקרים דובריה הלוהטים ביותר הם משום מה דווקא עשירים.הסוציאליזם המעושה בתקשורת תמיד מוכר.

    חמשת הממי"ם – מילים המתחילות ב W -מקבלים פתאום משמעות חדשה :"מי","מה"
    "מתי","מקום","מדוע".

    3.חוק המרחק הגיאוגרפי:תל אביב היא המרכז,כל היתר פריפריה.כלפי דובר ממרכז תל אביב,יש להתחנחן,להיות מוקסמים מניחוחו,אבל כלפי דובר ממקום אחר,יש לנהוג באכזריות ולקטוע אותו מהר,ממילא מה הוא בכלל עושה באולפן?אולי הוא המנקה? דובר מן הצפון ומן הדרום בטלביזיה הישראלית חייב להיות קשור בדרמה פלילית כלשהי,הוא רוצח או נרצח.או שהוא פשוט הגיע לשם בטעות,חסר פנים או שם.המראיינים אכן שמעו שיש מקום שנקרא "ראשון" או "אשדוד",אבל אל המחוזות ההמוניים האלה,שקיומם התקשורתי היחיד הוא בפרסומות של סופר-דיל למיניהן,עדיין לא הגיעו.יהודה ושומרון על פי הכלל הזה זה בכלל בסעודיה.

    4.ברית ההגנה ההדדית:אם מישהו מכלי התקשורת המדוברים מותקף,כל האחרים ייצאו באופן אוטומטי להגנתו.במיוחד חזק המרובע המזין את עצמו:הארץ,גלי צה"ל,ערוץ 10,וה"חינוכית" (להלן – "המרובע").ההגנה ההדדית הופכת את המרובע הזה לסינרגטי,דהיינו חזק מסך כל כוחותיו והוא מצל מעוצמתו על בג"ץ,על הפרקליטות,על יתר כלי התקשורת,ועל האליטות הישנות.

    צחוק הגורל:המיליונר שלדון אדלסון,שבא להקים עיתון ימני,מקיים גם את "הארץ",עיתון השמאל הקיצוני,משום שהוא מדפיס את עיתוני "ישראל היום" מכל המקומות דווקא אצל שוקן.

    5.חוק שימור החומר:אותם עיתונאים מזדקנים מולנו בטלוויזיה כבר מעל חצי מאה,רובם בינוניים,חלקם משמימים או אפילו עילגים,אך הזכות להופיע בטלביזיה היא הרי קיניינם הפרטי.כמה עצוב לראות עיתונאי שלא יוותר על נחלה עלובה,רק משום שהיא שלו!אותו עיתונאי שיש לו מאחזי כוח אדירים בעיתון יומי ובערוץ מסחרי,מטיף נגד השחיתות,אך בעצמו מתעלם מחובת מכרזים,והטלביזיה החינוכית אינה ,כידוע,כלי תקשורת,היא אגף במשרד החינוך.

    20-30 איש אלה מנציחים את עצמם,ולעולם אינם נמוגים.הם נעים מתפקיד מרופד אחד לתפקיד אחר בתוך "המרובע",זו הרי זכותם האלוהית.

    6.חוק הדמוגרפיה:כאשר מראיינים את מובארק או את המלך עבדאללה הירדני(אלה המנהיגים היחידים המסכימים להתראיין לתקשורת הישראלית),חובה להתפלש בעפר רגליהם.לעולם אין לשאול אותם שאלה קשה על האיסלאם הקיצוני בארצותיהם,או על הנפוטיזם והשחיתות שלהם.לעולם.לכן,אין אלה ראיונות אלא תשדירים מטעם,שאינני מעריך.ממנהיג זר,רצוי אנטי ישראלי,למשל ג'ימי קרטר,יש להיות מוקסמים.ברור שלעולם אין לשאול אותו ולו שאלה מקשה אחת.רק כלפי מנהיגים ישראלים יש לנחור בבוז.כל עיתונאי ישראלי זוכר:השר הכלומניק הזה,שלפי תפיסתו אינו מגיע לקרסוליו של העיתונאי, הוא זמני.רק העיתונאי הרי נשאר תמיד.

    7.חוק הפטריוטיות ההפוכה: אנטי-ישראלי חשוב.פרו-ישראלי לא חשוב.חובה להבליט את מי שתוקף את ישראל,אך את מי שתומך ומגן על ישראל יש להסתיר.אם אין ברירה,יש להציגו כשולי,רצוי כתמהוני.כל קשקוש של אחמדאיניג'אד יככב שעות באינטרנט הישראלי,כל לוחמה פסיכולוגית של נאסראללה תועצם,וכך כל שיעול של דובר חמאס או איזה משט אנטי ישראלי קיקיוני.אלה ימלאו את הרדיו ויזנקו מתוך יומני הטלביזיה.אך משהו פטריוטי? איזו הצלחה של ישראל,המקימה אימפריה כלכלית בקנה מידה עולמי?הצלחה של ממשלת ישראל ? את זה חובה לגמד. פטריוטיות? אהבת ארצך? מדובר על פי הכלל הזה בפאשיזם.

    8.חוק העריכה השלילית: כהמשך לחוק הקודם מהדורת חדשות ראוייה לשמה חייבת להיות קודרת,מאיימת ומפחידה.בעצם רצף בלתי נגמר של ידיעות שליליות ומדכאות.רצוי גם שהקריינית של מהדורת החדשות המרכזית תופיע חצי אבלה.על פי הכלל הזה,ידיעה שלילית היא מעניינת,בעוד שידיעה חיובית לא מעניינת אף אחד.תמיד יש למצוא את הצד השלילי בכל ידיעה חיובית,אפשר גם סתם להמציא מסמכים.לא חייבים לבצע שום בדיקה,ממילא העיתונאי לא ייתן את הדין לעולם.האוליגרכים מכלל 5 הם חסינים בפני החוק.

    9. "התחקיר" : זוהי משטרת המחשבות,בעזרתה מבוצעים הכללים הקודמים.את מי שמיועד כיום להיות מרואיין לטלביזיה או לרדיו שואלת התחקירנית בקול כובש האם היא תוכל לשאול אותו כמה שאלות מראש, "תחקיר קטן" ככה,רק בשביל המנחים.וכאן באה סידרת שאלות של כרבע שעה.

    המרואיין מלא הגאווה כבר רואה בעיני רוחו כיצד המנחים קוראים בשקיקה את דבריו.ובכן,לא.ברוב המקרים מדובר בנסיון של המערכת לדעת מראש מהן דעותיו של המרואיין.אם הוא לא מתאים לאג'נדה של התוכנית,הוא ייבעט החוצה בלי שום בושה,ולא ירואיין.כך הופכת התקשורת הזו לסוג של תוכנית ריאליטי,שבה המשתתף מוכנס רק בהתאם לדעות העריכה.המומחיות שלו לא חשובה כלל.אבוי, המרואיין האומלל:כבר התגאה בפני מקורביו שמחר יופיע בטלביזיה,אך בלילה מודיעים לו ש"הליין-אפ שונה",וברוב המקרים מדובר במניפולציה.

    זה מזכיר לי את התוכנית "מדברים עם המאזינים" בגלי צה"ל.שם נולד ה"תחקיר",כדי לדלל את מתקשרי הימין.מבררים מה יש למתקשר לומר,ואם הוא מתאים,מתקשרים אליו חזרה מן השידור החי.מה עשו היהודים החכמים? הערימו על המפיקים ,ובתחקיר המוקדם הציגו עצמם כאנשי שמאל,ורק בשידור חזרו לעצמם.התוכנית בוטלה.

    10.ואתה,העיתונאי/התחקירן/השדרן,שרוצה להצליח:אם בגידה בערכים ובאישיות שלך,תוליך אותך להצלחה,אז אתה בדרך הנכונה.רק זכור שבעיתונות החדשה יש 5 אחוזים של "אוליגרכים",ששולטים בזכות עברם הרחוק בתקשורת הממלכתית (ראה כלל 5),כולם גברים וותיקים מכיוון פוליטי חד-משמעי,ועם אותו צבע,הם ירוויחו מאה אלף שקלים בחודש,מאה וחמישים אלף,שלא לדבר על פרסומות והרצאות בשפע.

    אבל לך אין שום סיכוי שם.

    וממילא אם הכנסה של משכורת מינימום + נתפסת אצלך כהצלחה,אשריך.אתה בהחלט בדרך הנכונה.

    http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=1225

  12. מועצת העיתונאים שבה יושבים שופטי בג''ץ בדימוס ועיתונאים הגיב:

    כך כותב סמולן המתקומם על בקורת נגד "ארץ נהדרת":

    איפה הגבולות? אפשר להבין שח"כ רונית תירוש והדתיים הקיצוניים עשו יד אחת כדי לחסל את חופש הביטוי במדינת ישראל. האם מדובר כאן במדינת דיקטטורה?

    ולהלן התשובה לסמולן מיתמם זה:

    ביום שיהיו כאן יותר משני ערוצי טלוויזיה תדבר. צר לי לאכזב אותך, ערוץ 10 נשלט ע"י הרשות השניה לטלוויזיה ורדיו-כלומר ע"י ערוץ 2, באופן חוקי.

    בכל הערוצים תמצא את אותם אנשים וכשמישהו מנסה להקים תחנת רדיו או טלוויזיה עצמאית הוא נחסם מיד ע"י שורה של חוקים דרקוניים, וע"י מועצת העיתונאים, שבה יושבים שופטי בג"ץ בדימוס ועיתונאים מהשמאל הקיצוני בהווה.

    כל המצב הזה שונה לחלוטין ממצב התקשורת בכל דמוקרטיה.

    זה לא אקראי שהתקשורת שמאלנית.

    ביום שבו תהיה תקשורת חופשית אף אחד לא יתלונן על תכנים, פשוט כי כל אחד יוכל לשדר.

    טומי לפיד הוא מאבות השליטה הדיקטטורית של השמאל בתקשורת, ואפילו חוקק חוק כשר משפטים, המונע מבעל תחנת טלוויזיה להתערב בתכניה.

    החוק חוקק לאחר שהתברר שמיליארדר דתי מעוניין לקנות חלק מערוץ 10.

    בושה וחרפה.

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3829413,00.html

    תגובית 129

  13. התאחדות מרעילי הבארות בישראל הידועה בשם התקשורת הגיב:

    דברי פתיחה – שפטל:"התקשורת הישראלית המושחתת הפכה להתאחדות מרעילי הבארות בישראל!"
    מתוך שפטל עצבני ( 11/07/2010 )

    עו"ד שפטל פותח את התוכנית ומונה את הסיבות שגרמו לו להאמין שהתקשורת הממוסדת בישראל היא הרעה החולה של מדינת ישראל.

    http://www.103.fm/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=FDIDHK&c41t4nzVQ=KL

  14. גלי צה''ל היא סטירה מצלצלת בפניה של הדמוקרטיה הישראלית הגיב:

    למרות הכל, לסגור את גל"צ

    בגלל שהיא תחנה צבאית, בגלל שהיא מסכנת את הדמוקרטיה, בגלל שאנחנו מממנים אותה, בגלל הפרוטקציה, בגלל שנסתדר נהדר בלעדיה…

    גלי צה"ל אינה תחנה נטולת הישגים וחשיבות, אך כל הישגיה הן עדות לעליבות המוסד התקשורתי בישראל: העובדה כי השדרה המרכזית של עולם התקשורת הישראלי בנויה מבוגריה היא סמל ליחס המזלזל בתפקיד העיתונאי בישראל ולאו דווקא לאותה מקצועיות בלתי מתפשרת לה טוענים מליצי היושר של התחנה…

    אחרי סגירתה המיוחלת, את המוזיקה של גלגלצ נוכל למצוא בתחנות האזוריות ורזי ברקאי יוכל לשים נקודה במקום אחר…

    החיילים החביבים, לעומת זאת, יוכלו עם שחרורם לשלם כמה עשרות אלפי שקלים למכללה לתקשורת כדי להתמחות ברזי התחום במקום לזכות ביתרון לא הוגן על יוצאי צבא אחרים, שנאלצים לעבוד למחייתם במלצרות ובתדלוק.

    …גם כיום קל יותר למצוא בנים ובנות של אנשי תרבות, רוח ופוליטיקה לצד צעירים שהתפרסמו בטרם גיוסם משרתים שירות חובה בתחנה הקטנטנה. כיום, התחנה אף מנצלת זאת לצרכיה. כך זכתה נכדתו של סשה ארגוב להגיש ספיישל במלאת 15 שנים למותו. אולי בקרוב, תגיש בתו של דויד גרוסמן, שכפי שפורסם הצטרפה גם היא לתחנה, ספיישל חגיגי לרגל צאת ספרו החדש.

    http://b.walla.co.il/?w=/3050/1744071

  15. "חבורה קטנה של עיתונאים, המחזיקה בעמדות שמאל קיצוניות ואשר תפיסות העולם שלה ניגפות בבחירות פעם אחר פעם, קובעת כאן את סדר היום". תגובה לעוזי בנזימן .

    למאמר "קול ההמון" / עוזי בנזימן

    http://www.the7eye.org.il/DailyColumn/Pages/061110_Voice_of_the_crowd.aspx

    לאחרונה נטלתי חלק בכנס שערך ארגון אג'נדה בסוגיות של תקשורת ודמוקרטיה. מניתוח הרכב הקהל, כפי שבא לידי ביטוי בהערות שנשמעו מפעם לפעם, אני מסופק אם שיכנעתי מישהו בעמדותי, ובכל זאת נראה היה לי שהצלחתי להבהיר אותן היטב. כך, לפחות, סברתי עד שקראתי את הביקורת של עוזי בנזימן ב"עין השביעית".

    בנזימן עצמו אמנם לא נכח באירוע, אבל תקציר מדברי שם, בעיקר סביב ביקורת שמתחתי על פרופ' מרדכי קרמניצר, הספיק לו כדי לנתח את תפיסת העולם העיתונאית שלי באופן מרתק. אני חייב להודות שעם חלק ניכר מהעמדות שלי, כפי שהציג אותן בנזימן במאמרו, עשיתי היכרות ראשונה אצלו. בנזימן ניסח את תפיסותי כך שיהיו נוחות לו, ואז היכה בהן ובי בשבט ביקורתו.

    נדמה לי שכבר קראתי בעבר כמה וכמה ביקורות של עוזי בנזימן על קולגות. אם זכרוני אינו מטעה אותי, הוא נהג להתייחס אליהם, באופן טבעי, כ"עיתונאים". לי הוא בחר להדביק את הכינוי "כותב ימין", ולפיכך אאמץ גם אני את הגישה הזו שלו ואכנה אותו כאן "פובליציסט שמאל". בשורות הבאות אראה כי הכינוי הזה לא עושה לו עוול גדול מדי.

    "בעיקר עירער ליבסקינד", כתב בנזימן, "על תפיסתו של קרמניצר שלרוב אין זכות לרמוס את זכויות המיעוט. העיתונאי טען שהרוב קובע, שעל התקשורת לבטא את רצון הרוב ועמדותיו, וקבל על כך שהתקשורת הישראלית אינה עומדת בחובה זו, אלא נותנת ביטוי בעיקר לעמדות המיעוט". נדמה לי שלמעט סימני הפיסוק, בנזימן לא הצליח לפגוע בכלום.

    לא עירערתי על תפיסתו של קרמניצר שלרוב אין זכות לרמוס את המיעוט. טענתי ואני מוסיף לטעון שמדינת ישראל רשמה פטנט ייחודי, בהיותה המדינה המערבית היחידה שאני מכיר שבה המיעוט רומס את זכויותיו של הרוב. אמרתי שחבורה קטנה של עיתונאים, המחזיקה בעמדות שמאל קיצוניות ואשר תפיסות העולם שלה ניגפות בבחירות פעם אחר פעם, קובעת כאן את סדר היום, כשקולו של הרוב אינו נשמע.

    חשבתי שכמי שעורך את "העין השביעית" העניין הזה מטריד את בנזימן. התבדיתי. מעולם לא טענתי שעל התקשורת לבטא את עמדות הרוב. יצאתי נגד סתימת פיו של הרוב. אמרתי שהפער בין מה שחושב כאן הציבור ובין הקו שמובילה התקשורת הוא בלתי נסבל. לא אמרתי שהתקשורת נותנת ביטוי בעיקר לעמדות המיעוט, אמרתי שהיא מביאה לידי ביטוי אותן ורק אותן.

    יכולתי לעבור טענה אחר טענה, אולם כיוון שכאמור, הטענות שאיתן מתמודד בנזימן אינן הטענות שלי, אוותר על כך. לפיכך אתייחס רק לאמירה מדהימה אחת שלו, שלפיה "תפקידה החיוני של התקשורת לקרוא תיגר על הגרסאות הרשמיות, לשמור על זכויות המיעוט ולהתריע מפני עמדות לא לגיטימיות לעודד את הציבור לגבש דעה עצמאית, להיות מורה דרך בתקופות דמדומים".

    לקרוא תיגר על הגרסאות הרשמיות? לשמור על זכויות המיעוט? אולי תוכל לספר לי, מר בנזימן, מתי בדיוק קראת תיגר על גרסה רשמית? מתי הגנת על זכויות מיעוט שאיננו ערבי? בימי אוסלו העליזים, כשנחילים של דם נשפכו גם באחריותה של תקשורת שהלכה, כמוך, אחרי נטיית לבה הפוליטי, בלי לשאול שום שאלה? או אולי היה זה ערב ההתנתקות, כשהגרסה הרשמית של שרון הבטיחה שיהיה פה טוב אם רק נהרוס לעשרת אלפים איש את הבית?

    ואולי בכלל כשלעגת, במאמר שפירסמת, ל"ייסורי העקירה של המתפנים" והעלית תהייה אם הם אינם "מיצג מבוים", אולי שם ראית את עצמך "שומר על זכויות המיעוט"? ואולי תזכיר לי מה היתה עמדתך כשממשלות ישראל שיחררו בעסקות שונות ומשונות אלפי מחבלים ששבו לטבוח בנו? איפה קראת שם תיגר על הגרסה הרשמית?

    "הגנת זכויות המיעוט" היא מפלטו של מי שמבקש לעטר את קורות החיים שלו בדרך לפרס סוקולוב. בפועל כשלת בה, אתה ורוב העיתונות הישראלית, פעם אחר פעם. במשך עשרות שנים בחרת, כמו רוב עמיתיך, להתחבר לשלטון בכל פעם שהמיעוט שנרמס לא התאים לכם פוליטית.

    הנה, אני מציע לך תרגיל מחשבתי קטן: אם רוב הציבור התנגד להסכמי אוסלו, האם לא נראה לך שהחתימה עליו היתה מעשה אנטי-דמוקרטי? ואם הציבור תמך בו, אולי תוכל לנקוב עבורי בשם של עיתונאי אחד שהתייצב אז לצד המיעוט, כדי "לקרוא תיגר על הגרסה הרשמית"?

    מה שמדאיג אותי, מר בנזימן, הן לא דעותיך. אני לא חושש מדעות. מטריד אותי, אצלך כמו אצל קרמניצר, הניתוק מהמציאות. אני שואל את עצמי, מאיזו פוזיציה בדיוק אתה מבקש לחנך אותי וללמד אותי מהי עיתונות ומהי דמוקרטיה?

    מעמדה של מי שבמשך למעלה מ-40 שנה עבד בעיתון שלא הטיל מעולם שום ספק בשום גרסה שהתאימה למחנה הפוליטי שלו? ואולי תסביר לי איך מעודדים את הציבור "לגבש עמדה עצמאית" כשהמידע שמוסרים לו הוא מוטה פוליטית, עקום ושגוי? ומתי בדיוק סייע העיתון האחרון שלך, "הארץ", לזרימת מידע ודעות חופשיים, כאלה שיסייעו לציבור לבחון ולבחור עבור מי להצביע? במאמר הדעה השבועי של משה ארנס?

    ואיזו תמונת מציאות מתקבלת במוחו של מי שקורא עיתונות שמקבלת כתורה למשה מסיני כל תלונה של פלסטיני ומסננת תלונה מקבילה של יהודי שגר בשכנות אליו? ואיך זה שחרף ההתנגדות הסוחפת של הציבור להקפאת הבנייה, כפי שזו באה לידי ביטוי בבחירות לכנסת ובכל הסקרים, לא שמעתי מעולם מראיין מציק לשר התורן, שנמצא על הקו, ומבקש ממנו הסבר להפניית העורף הזו לרצון הבוחר?

    כתבת ש"תפקידה של התקשורת להיות מורה דרך בתקופת דמדומים". סלח לי על הבוטות, אבל מי בדיוק בחר בך להיות מורה הדרך שלו ובאיזו מערכת עיתון כאן מחליטים מתי היא תקופת דמדומים? וכמי שהדמוקרטיה חשובה לו, האם לא אכפת לך שזה כבר כמה מערכות בחירות שהעם מצביע בעד מדיניות אחת, והממשלה שהוא בחר בה מבצעת מדיניות הפוכה? האם תוכל להזכיר לי פעם אחת שלתקשורת, מגינת הדמוקרטיה, היה משהו להגיד בנדון? האם תאשים אותי שאני חושד בכשרים אם אטען שבעמדתך העיתונאית בסוגיות הללו יש הרבה יותר פוליטיקה מעיתונות?

    קראתי בעניין גם את דבריך שלפיהם "חובתה של התקשורת היא לא רק להביא מידע, אלא גם להציג עמדה. זו חובה כפולה ומכופלת במצבים שבהם דעת הקהל נשלטת על-ידי שיח מתלהם, לא מוסרי ובסופו של יום גם אנטי-דמוקרטי". נדמה לי, אני חייב להודות, שכאן הבנתי לאשורה את תפיסת העולם העיתונאית/פוליטית שלך. בכל פעם שהעם (באמת נמאס כבר מהחבורה המעצבנת הזו) עושה את הבחירה הפוליטית ההפוכה מזו שלך, אתה מצפה מהעיתונות לצאת לפעולת קומנדו כדי לאזן אותו. שהרי אם הוא לא בחר בדרך שלך, יש להניח שהוא "מתלהם, לא מוסרי ואנטי-דמוקרטי". דמוקרטיה במיטבה.

    אה, ועוד משהו אחד. האשמת אותי שאני בעד תקשורת פטריוטית. זה נכון. מודה. אני בכלל חובב גדול של פטריוטים ופטריוטיות. כל אחד והחולשה שלו. מה לעשות, אף אחד לא מושלם. אני בעד פקידי בנק פטריוטים, עובדי נמל פטריוטים וגם עיתונאים פטריוטים.

    כתבתי פעם שלא מעט כלי תקשורת, שבעבר נהגו להתייחס אל חיילי צה"ל כאל "כוחותינו" ו"חיילינו", הפכו בשנים האחרונות לעיתונאים מהאו"ם. העיתון שאתה עבדת בו שנים ארוכות, לדוגמה, נגמל מהפטריוטיות הזו. את המלחמה שלנו מול האויב הוא מסקר בערך כמו העיתונות ההולנדית, לעתים גרוע ממנה. אתה ודאי מתגאה בתפיסה הזו. אני לא.

    אני, כדי לדאוג שתהיה לי כאן מדינה נקייה, טובה והגונה, מותח ביקורת על צה"ל ומפקדיו היכן שצריך. אבל גם כשאני עושה את זה אני אף פעם לא שוכח מאיזה צד אני. וכשברדיו מדווחים על חייל צה"ל שנהרג ברצועה יחד עם תושב מקומי, כואב לי יותר על החייל. הוא אחי. הנה, יש לך כבר נושא לעוד מאמר.

    http://www.the7eye.org.il/DailyColumn/Pages/161110_Minority_rule.aspx#p2

  16. זיכרו איך תקשורת השמאל נחלצה להגנת שמאלני רמת אביב מפני גן ילדים של חב"ד.

    ירון דקל, וסמרטוטון "העיר": זה ישנה אופי השכונה ויוריד ערך הדירות!

    אל תשכחו איך השמאלן ירון דקל, הנבזי הזה, נתן במה ושיתף פעולה עם פעילי רמת אביב בתכניתו "הכל דיבורים" נגד גן ילדים של חב"ד ועוד איזה מוסד חב"דניקי שנפתחו ברמת אביב.

    הוא קיבל את טענתם כי זה יוריד את ערך השכונה ואת מחיר הדירות שלהם.

    כך גם הביטאון המשוקץ "העיר", שעומד להיסגר למרבה השמחה.

    ביטאון השינאה הזה לישראל וליהודים, נמנע בעיקביות מלדווח על הפיכת דרום ת"א לסלאמס אפריקני פיליפיני, על פתיחת תחנת משטרה חדשה בגן לוינסקי למאבק בפשיעת הזרים ההולכת וגואה,ועל סכסוכים יומיומיים בין היהודים לזרים.

    http://www.nrg.co.il/app/index.php?do=blog&encr_id=f2b4c1b55be76d1e6d7b777256ea0370&id=1829#responses

    תגובית 321

  17. בן דרור יקר

    זה עתה התראיינת ברשת ב' אצל יגאל רביד גס הרוח.

    יגאל רביד סתם לך את הפה בגסות רוח שמאלנית מבחילה,בשיטה הבולשביקית הרגילה.

    הוא הרים את קולו על מנת להאפיל על קולך כדי שלא ישמעו מה אתה אומר ואמר לך תוך שהוא קוטע אותך בגסות ולא נותן לך לסיים אפילו את המשפט: טוב נדבר על זה בפעם אחרת!

    חשתי שאתה מושפל בגסות.

    מדוע אינך אומר למראיין שלא יקטע אותך?

    התחלת לומר בצדק שישראל מתעסקת בדברים פעוטים וחסרי משמעות ובינתיים נגנבת המדינה על ידי מסתננים ופולשים ממצרים, 150 כל לילה.

    איך שרביד קלט על מה אתה מעוניין לדבר, נפתחה הג'ורה (אין מילה יותר מדוייקת) הגדולה שלו והוא התנפל עליך בעודך מדבר על מנת לבלבל את הציבור ולמנוע ממנו להבין מה ברצונך לומר.

    בן דרור יקר!

    מדוע לא ביקשת ממנו להשלים את דבריך?

    עליך לומר למראיין שאתה דורש לא להפריע לך לענות או להעביר את המסר שלך לציבור.

    כך זה צריך להתנהל.

    הושתקת!והושפלת!

    דבריך נבלעו ברעש שיצר בכוונה רעה רביד,ולמרות זאת ירדת מהקו בברכה חביבה, במקום להגיב על כך כראוי!

    חבל מאד!

    המוחל על כבודו-כבודו לא נמחל!!!

    http://www.nrg.co.il/app/index.php?do=blog&encr_id=f2b4c1b55be76d1e6d7b777256ea0370&id=1829

    תגובית 551

  18. מדובר בסתימת פיות במובן הפשוט והקלאסי של המילה / ליבסקינד הגיב:

    גם ברשת ב' יודעים לסתום פיות כשצריך / קלמן ליבסקינד

    בתחילת השבוע שעבר העלה בני טיטלבוים, העורך והמגיש הוותיק של רשת ב', פוסט חדש בבלוג שלו באתר רשות השידור.

    טיטלבוים הציע שם כי במידה שגלעד ארדן לא יחפוץ בתפקיד שגריר ישראל באו"ם, יש לו רעיון למועמד אחר: ד"ר מוטי קידר. קידר הוא סגן אלוף במילואים, מזרחן ומרצה באוניברסיטת בר אילן, המתמחה בתקשורת המונים של העולם הערבי ומי שסיפק כמה ריאיונות בלתי נשכחים בערוץ אל ג'זירה. "יש לו ערבית מצוינת ואני מניח גם שהאנגלית שלו מצוינת", כתב טיטלבוים ושלח את קוראיו לצפות ביוטיוב בהופעה של קידר בתקשורת הערבית, הופעה "לא מתגוננת ולא מתרפסת… כשנשאל מדוע ישראל בונה בירושלים ומחבלת בתהליך המדיני השיב קידר, 'משום שירושלים כבר 3000 שנה, הרבה לפני שהנביאים שלכם קברו חיים תינוקות בנות שנולדו למורת רוחם של משפחותיהן'…

    לא שוחחתי עם קידר ואין לי מושג אם הוא מעוניין ואם אשתו מסכימה למעבר לניו יורק", סייג טיטלבוים, "אבל אם אתם שואלים אותי מי מתאים, אז זה האיש.

    מסבירן בנשמתו, ידען ומופיען מכונן".

    זמן קצר אחרי שהפוסט הזה עלה לאינטרנט, הסירה אותו משם יד נעלמה כאילו לא נכתב מעולם.

    כמה ימים אחר כך נחת על שולחנו של מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר, מכתב מטעמו של טיטלבוים, שמספר את הרקע לצנזורה המפתיעה.

    "ביום 14 לנובמבר מתקשר אלי מר מוטי אמיר, מנהל חטיבת החדשות של רשת ב', ואומר לי כי הוא פוסל את הבלוג", גולל טיטלבוים במכתבו לשקלאר.

    "'אתה דואג לחברים שלך', נימק מר אמיר את הפסילה.

    השבתי כי אני נדהם מהפסילה וכי אני חושב שזו טעות לצנזר את הדברים.

    מר אמיר השיב כי הוא עומד על דעתו. למותר לציין שאין לי שום קשרי חברות עם ד"ר מוטי קידר וכי מעולם לא פגשתיו ואף לא שוחחתי עימו לפני פרסום הדברים. מדובר בסתימת פיות במובן הפשוט והקלאסי של המילה".

    http://www.nrg.co.il/app/index.php?do=blog&encr_id=79974780b5e0d394fddbd1a00f4f21d3&id=1838#responses

  19. בעיקר בתקשורת שלנו, וכן גורמים אינטרסנטיים בישראל, שאנחנו קורסים בעולם, דה-לגיטימציה, ושנאת ישראל.

    …זו הופכת להיות תופעה לאומית, וכך מחדירה התקשורת הזו כל זוועה לכל בית, לכל נפש, משתלטת על העצמיות שלנו, על התקווה ועל התודעה.

    מחדירים פאניקה לכל פינה, חשש וחוסר ביטחון…

    http://gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=1259

  20. ברקאי לטיבי:''הם שונאים את השמאלנים יותר מאשר אותך''... הגיב:

    במוקד הדיון: אש הטוקבקיסטים

    6 דצמבר, 2010 "הם שונאים את השמאלנים יותר מאשר אותך… אנחנו ואתה בחברה טובה"

    הקטע לעיל לא כולל את כל הראיון של רזי ברקאי עם אחמד טיבי. אתם יכולים לנחש לבד שברקאי נתן לו מיקרופון פתוח להשמיץ והסתייגותו היחידה נרשמה כשח"כ טיבי קבע בעלות ערבית בלעדית על הכרמל ("הכרמל שלי") וסירב לחלוק אותה עם היהודים.

    אז ברקאי ביקש ממנו לתקן את התייחסותו לכרמל ולומר שהוא "גם שלי", כלומר הכרמל הוא לא רק ערבי, אלא גם ערבי. תודה באמת.

    הקטע הקצרצר שלפניכם חושף שני דברים שידענו מזמן: אחד, רזי ברקאי רואה בטוקבקיסטים ציבור מוגדר בעל מאפיינים פוליטיים ברורים. תאמרו שזו תפישה שטחית, בכיינית, סטריאוטיפית, הכל נכון.

    אולם מה שמעניין זה שלשיטתו ברור עכשיו מדוע הוא כינה את הטוקבקיסטים "חיפושיות זבל".

    לא בגלל שחלקם כוללים השמצות וגידופים אנונימיים, זו בעיה שנוגעת לכל חלקי החברה, הבעיה היא דעות רוב המגיבים שבאופן מדהים תואמות את יחסי הכוחות הפוליטיים.

    החידוש השני, מגיש בגלי צה"ל יכול לחשוף את דעותיו באופן הבוטה ביותר מבלי לחשוש למקום עבודתו.

    ברקאי מעיד כי הטוקבקיסטים שונאים את השמאלנים יותר מאשר את הערבים וממשיך ללא היסוס "אנחנו ואתה בחברה טובה". היסק לוגי מתבקש הוא ש"אתה" זה אחמד טיבי ו"אנחנו" זה השמאלנים. יותר ברור מזה – אין.

    ה"אנחנו" של רזי ברקאי

    http://www.youtube.com/watch?v=sdPVd9YKby8&feature=player_embedded

    http://www.latma.co.il/Latma/Templates/showpage.asp?DBID=1&LNGID=2&TMID=81&FID=269&IID=4102

  21. כוח הביטוי הוא כוח להשחית ונחלה פרטית למונופול השמאל / ימיני הגיב:

    בין כוח הביטוי לחופש הביטוי/בן דרור ימיני

    …באחד הערוצים שודר סרט דוקומנטרי בוטה של תעמולה אנטי-ישראלית.

    לרגע חשבתי שאני צופה ב"אל-מנאר", ערוץ החיזבאללה. אבל טעיתי. זה קרה בערוץ יס-דוקו.

    העורכים יספרו לנו, כמובן, שמדובר בחופש הביטוי.

    הרי אנחנו צריכים לדעת מה קורה שם. הרי אנחנו צריכים לדעת איך ישראלים צמאי דם שוחטים ילדים, נשים וקשישים, משום שהם מכורים לפשעים נגד האנושות.

    דוח גולדסטון נראה כמו כתב הגנה על ישראל לעומת מה ששודר שם.

    אני מניח שבשלב הבא יחליט הערוץ המכובד לכרות ברית תחנות תאומות עם "אל-מנאר". הם יספקו לנו סרטים מהסוג ששודר ביום ראשון. מומלץ לשתף בברית גם את ערוץ שמונה. הוא יתרום לברית את הסרטים של אייל סיון, אחד משונאי ישראל הגדולים בדור הזה, שאת הסרט האחרון שלו הערוץ התעקש לממן. בשם חופש הביטוי והיצירה כמובן.

    פשיזם עיתונאי

    שלושה ערוצים. שלושה שידורים שונים. תוכנית המונית, תוכנית איכותית, ותוכנית אנטי-ישראלית. לרגע אחד אתחפש לליברל, ואומר – יש מקום לכל שלושת הערוצים. לא שליברל אמיתי צריך לתמוך בכל תעמולת זוועה של ארגון טרור, אבל לצורך העניין, אהיה ליברל מהסוג הרדיקלי.

    והנה, מבין שלושת הערוצים, רק אחד מצוי בסכנה. כן, הערוץ הציבורי. הערוץ שמגלה, מדי פעם, גם סימנים מדאיגים של פטריוטיות. זה הערוץ היחידי ששידר את הסרט הדוקומנטרי של הטלוויזיה הגרמנית – שחותך לחתיכות קטנות את מה שהיה ידוע לנו על פרשת מוחמד אל-דורה, ומציג את האמת, שרחמנא ליצלן, משרתת דווקא את ישראל.

    וזה הערוץ היחידי ששידר את טכס חלוקת העיטורים ללוחמי "עופרת יצוקה". כן, הזדהות עם חיילי צה"ל. עניין מוזר משהו בתקשורת הישראלית. זה הרי סימן מובהק לפשיזם. זה הרי ראוי לגיחוך. לא לשידור. והערוץ הזה העז.

    הערוץ גם העז, בתוכנית מיוחדת ומרתקת של מבט שני, לקחת חלק מהטענות שמופיעות בדוח גולדסטון, ולהציג את ההפרכות שלהן. עוד סרט פרו-ישראלי, שהעדיף להפסיק לדבר בסיסמאות, והלך לבדוק את הטענות, מצד אחד, ולהציג את עובדות האמת, מצד שני. עוד סימן מובהק של פשיזם ישראלי.

    http://www.nrg.co.il/app/index.php?do=blog&encr_id=f2b4c1b55be76d1e6d7b777256ea0370&id=806

    תגוביות:

    1. יש לקחת מהשמאל את השליטה הדיקטטורית שלו בשידור הציבורי ולעשות חלוקה מחדש של ההון של חופש הביטוי. זה יהיה צודק ודמוקרטי. אפילו אובמה מדבר על חלוקה צודקת של ההון, למה השמאל הישראלי דבק בדיקטטורה? השחצנות היהירה של השמאל לחשוב שרק להם יש את הדעה ה"נכונה" נמאסה לגמרי. זה כל כך 1984.

    2.אנחנו העיתונאים ? מי שמכם עיתונאים ? גילדה שמאלנית בזויה .מרביתם יוצאי פראבדה /דבר ועל המישמר.כל זב חוטם יכול להיות עיתונאי. אף אחד לא בוחר בהם ואין להם אחריות .מספיק שמוזס שוקן או נמרודי משלמים להם כדי לזנב בנו.

    3.לחשוף את השמאל האשכנזי הבזוי, שונא העם, שמאס במדינה.מיעוט אשכנזי, השמאל הלבן, מאס במדינה היהודית בשל איבוד ההגמוניה האשכנזית בה.זה שורש המצב פה.

    4.אין בישראל שמאל קיצוני, רק שמאל – ומה שמעבר לזה זה ימין לאומני פלסטיני.

    5.איך זה יתכן שתקשורת שלמה מנסה יום יום להחריב את המפעל הציוני.
    אין קשר בין התיקשורת החדשה לבין הויכוח אם להחזיר שטחים או לא להחזיר.
    התקשורת החדשה ההזויה פשוט מתעקשת להקים מדינה מוסלמית יהודית דמוקרטית כאשר אין יצור כזה בכל העולם.אין אף מדינה מוסלמית שאינה מושחתת,שאינה רצחנית,שאינה פוגעת בזכויות הפרט שאינה מדכאת אנשים .ולמרות זאת בישראל מוכנות אליטות מסוימות להרוס את כל שנבנה כמקלט לפליטה היהודית.

    8.כששר התקשורת כחלון מהימין מציל את ערוץ 10 השמאלני,אז הליכוד אשם.
    ניצחנו בבחירות,יש שר תקשורת מהימין, והוא, במקום לגרום לאיזון בשידורי הטלוויזיה, הוא מציל ערוץ שמאלני מקריסה.ליכודניקים!להעיף את כחלון מהליכוד.

    9.האג'נדה החדשה של עם ישראל: התקשורת הישראלית אויבת מדינת ישראל ובאוייבים צריך להלחם.

    10.כל יהודי צריך לשאול בבוקר מה הוא עשה לחיסולה של התקשורת הרקובה שמתקיימת על קידום הפשיעה מכל הסוגים, ומתמקדת בקידום אינטרסי המחבלים.

    11.התקשורת כולה מאוסה,מוטה,ומבחילה.גלי צהל היא בית גידול לעיתונאים בולשביקים.התקשורת הכתובה והאלקטרונית,נקראים ונשמעים כמו "קול פלסטין".הציבור מאס בתקשורת הבולשביקית,ולכן אנשים לא יצטערו על סגירת עיתונים,וערוצי חדשות.

    14.ימיני – גם לערוץ 2 לא חסר.. ביום שבת ב 11.. שודר שם דוקמנטרי..
    שאחד הכוכבים הראשים שלו היה נורם פינקלשטיין או איך שלא קוראים לפסיכופט הזה..אותו שונא ישראל, שכתב ספר ניאו נאצי על זה שהיהודים מנצלים את השואה..אותו פסיכופט שקרא לאמא שלו ניצולת השואה קאפו..
    אותו פסיכופט שבדוקמונטרי הזה ששודר בערוץ 2 הוא קרא לניצול השואה שעומד בראש הליגה נגד השמצה, נאצי..כך שגם ערוץ 2, נע בציר בין בובליל נגד פרידמן.. לבין אל מנאר..

    15.קשת הכניסה לאח הגדול את עדנה שקוראת נאצים לחיילי צה"ל,ושר התקשורת כחלון שותק,יש לנו שר תקשורת שאמור להיות מהימין ולאזן את שידורי הטלוויזיה ,ובמקום זאת הטיפש הציל את ערוץ 10 השמאלני מקריסה.

    16.כבר לפני מס' שנים הופיעו בערוץ 1 המשוררת דליה רביקוביץ והסופר החנפן חיים באר ואמרו בנחת: "חיילי צה"ל נאצים".

    17.בגידת התקשורת התחילה מהסכם בלתי כתוב בין בעלי התקשורת מוזס שוקן ונמרודי לבין המאפיה השמאל קיצונית שאומרת אתם תשדדו כלכלית את מדינת ישראל בתמורה לשליטה מוחלטת של השמאל בתכנים כך שנוכל לשטוף את מוחם של בני ישראל באופן קבוע.

    מי שמכיר את מפת התקשורת ורואה איך פישמן שולט בגלובס ואיך ידיעות ממליך ראשי ממשלה מבין שדמעות התנין של ימיני שוות לפח הזבל.

    לשלדון אדלסון יש אולי אינטרסים שרק במקרה הם גם חופפים את אלו של עם ישראל ,לחסל ולפרק את התקשורת הרקובה והשמאלנית שכותבת בבלוק רעיוני אחיד (רק נגד היהודים).

    התקשורת הרקובה של היום כולל ימיני מסוכנת למדינת ישראל הרבה יותר מהחאמאס. קחו רק את מסע ההסתה שהם עושים לפטריוטים הכי טובים בהתיישבות, ותבינו שהם פועלים להשמדתה של מדינת ישראל.

    18.הנה מה שכתב השופט סולברג. חובה לקרוא:

    סעיף 229:

    "משכבר הימים נתון כוח כביר בידיהם של כלי תקשורת ההמונים, לטוב ולמוטב. ברז המידע נתון בידיהם לפותחו ולסוגרו כפי ראות עיניהם, וזולתם כמעט אין.

    על-פיהם לומד הציבור על המתרחש בעולם.

    את שיגידו ויספרו ידע הציבור,ואת מה שיעלימו ייתכן כי לא ידע לעולם.

    עורכי התכניות ומגישיהן הם שיחליטו מה, כיצד, וכמה יפורסם לציבור.

    על בסיס המידע הזה מתעצבות השקפות, אמונות ודעות.

    כך בכוחם לרומם ולהשפיל, להוריד שאול ולהעלות, להוריש ולהעשיר.

    כך לגבי כלי התקשורת בכלל, ושבעתיים לגבי התקשורת האלקטרונית, שכוכבה זורח בעידן דנן. אין כמעט שיעור לכוחה לעצב תודעה, להנחיל עמדות, להפיץ מידע ולהשריש מוסכמות.

    גם כשניתן להעביר מידע מקצה העולם ועד קצהו בהרף עין, בלחיצת כפתור, באמצעות האינטרנט, עדיין שולטים בכיפה הגופים המשדרים.

    אמצעי תקשורת הממלאים את תפקידם כראוי, תועלתם ידועה, ובלעדיהם לא תיכון חברה בת-תרבות ולא תיתכן מדינה דמוקרטית.

    אולם בצידם של הכוח והעוצמה שיש בידי כלי התקשורת באה גם חובה מוגברת, שלא יעשה בכוח הזה שימוש שאינו ראוי, שלא ייפגעו זכויות לפרטיות, לשם טוב, לכבוד וכיוצא באלו זכויות המועדות לפורענות".

    19.שמעון פרס מנע את חקר רצח רבין ואישר לבדוק רק את סידורי הבטחון.
    יש איש תקשורת שזה מעניין אותו ?? ודאי שלא.

    20.אנטישמיות התקשורת תיפסק כשהיהודים יפעילו נגדה הרבה כוח .אין פתרון אחר.

    21.במוצ"ש האחרון ערוץ 1 שידר סרט תעמולה ארסי ביותר נגד ישראל כמובן, בהשתתפות אייל סיון.

  22. תזמורת פלסטינית ניגנה במרכז הקונגרסים.

    כתב מטעם גלי צה"ל ניאות לראיין את אנשיה,בעזות מצחם דרשו הערבים שבמהלך הראיון הוא יפשוט את מדיו.

    שאלתי את ראש העיר יונה יהב אם ישוב להשכיר את האולם לתזמורת הפלסטינית עם המוזיקה החורקת מבחינה ציבורית.

    יהב השיב בחיוב.לא מבין למה.

    דן מרגלית.

    גלי צה"ל משבחים את התזמורת שגירשה חיילי צה"ל.

    השבוע גורשו חיילי גלי צה"ל מקונצרט של תזמורת פלסטינית בחיפה משוםצ שלבשו לבשו מדים.

    http://glz.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=74988

    וקודם בתוכנית פתוח בשבת – אלכס אנסקי שיבח את התזמורת.

    או שאלכס אנסקי לא יודע על האירוע או שהוא מתעלם.

    https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=21262&omm=0&viewmode=

  23. אסאס כשר: התקשורת הישראלית: לא כלב-לא שמירה -ולא דמוקרטיה! הגיב:

    הקשיבו לראיון של אסא כשר עם אסתי פרז-

    צפו החל מהדקה ה 1:07 עד דקה 1:25

    http://www.iba.org.il/bet/bet.aspx?type=aod

    אסא כשר בביקורת קטלנית על התקשורת צמאת הדם והערפדית בישראל,ומה שעשתה לגלנט,על מערכת המשפט המעוותת כולה ,ועל תפקיד היועץ המשפטי בפרט,ועל התיימרותו לקבוע לנו כללי אתיקה כאשר למשרדו ולמישרתו הוא, אין שום כללי אתיקה.

    לשאלתה של אסתי פרז האם אין זה מתפקידה של התקשורת לשמש כלב שמירה של הדמוקרטיה ,הוא עונה לה שהתקשורת הישראלית היא תאום סיאמי של אל ג'זירה, שלא מזמן התגלה לנו שזה ערוץ של נסיך ערבי המשרת את אירן.

    התקשורת הישראלית היא לא כלב,לא שמירה,ולא דמוקרטיה.

    היא משרתת של אדונים שאיש לא יודע מי שולחיהם ומהן האג'נדות שלהם.

  24. בישראל 2011 איסוף חומרים מכפישים היה לשם המשחק. אכיפה בררנית היתה למכת מדינה. השאלה חורצת הגורלות אינה מה עשית ומה ערכך, אלא האם אלומת האור של חוליות החיסול תופנה גם אליך. העונה היא עונת ציד. חבורות של ציידים משוטטות ברחובות וצדות כאוות נפשן. הן אינן מחפשות אמת וצדק, אלא עושות שימוש בתהליכים המתחזים לתהליכים של אמת וצדק כדי לחסל יריבים.

    באין מנהיג ובאין ריבון, אין מי שישים קץ לטירוף. באין סמכות משפטית ומוסרית אין מי שיחזיר את שיקול הדעת, ניקיון הדעת, המידתיות והענייניות. אין דין, אין דיין ואין גבול. האנרכיה היא אנרכיה טורפנית. סזון, רבותי, סזון. יד איש באחיו.

    http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1214607.html

  25. כל מערכת ההתייחסות של השמאל בישראל הוא חוגי השמאל הרדיקלי באירופה הגיב:

    האמון בתקשורת ובמערכת המשפט מצוי בירידה מתמדת.

    … ההפסד הוא כולו של חופש הביטוי ושלטון החוק.

    http://www.nrg.co.il/app/index.php?do=blog&encr_id=f2b4c1b55be76d1e6d7b777256ea0370&id=2393&page=4

    תגובית:

    כל מערכת ההתייחסות של השמאל בישראל הוא חוגי השמאל הרדיקלי באירופה.

    השמאל הישראלי מתקיים וחי רק על פי החליל של השמאל הרדיקלי של אירופה.

    זאת מערכת המזינה את עצמה של שמור לי ואשמור לך, ממן אותי ואממן אותך, הזמן אותי, הענק לי פרסים, לקק לי ואלקק לך. החבורה הזאת מנותקת לחלוטין מהדמוקרטיה הישראלית, לא מעניין אותה בכלל מאזרחי ישראל מחוץ למעגל המלקקים שלהם.

    האנשים הללו לא גרים בפריפריה, לא מופגזים על ידי החמאס, לא נוסעים באוטובוסים, לא נזקקים לרפואה הציבורית, לא צריכים לעבוד למחייתם, חיים על חשבון הציבור ומענקים מאירופה.

    אין להשחית עליהם מילים אלא יש לנקוט במעשים. יש לסלקם בהדרגה מכל מוקדי הכוח והכסף של מדינת ישראל, לבודדם ולנתקם, עד שהשפעתם על הציבור הישראלי תהיה אפסית.

  26. גורמים עויינים לישראל השתלטו על התקשורת כאן. כנ"ל בארה"ב הגיב:

    גורמים עויינים לישראל השתלטו על התקשורת כאן.

    כנ"ל בארה"ב.

    הניו יורק טיימס משתף פעולה עם אוייבי ארה"ב כבר מזמן, במסווה של "הומניזם" מזוייף וצבוע.

    האמת היא שכסף ערבי ומוסלמי עומד מאחורי הממלכה השביעית והנה קנו גם את סופרמן, שמוותר על אזרחותו האמריקאית לטובת האו"ם וגורמי הסדר העולמי החדש…

  27. דן שילון מאיים על ד''ר גיא בכור בהפסקת הפירסומות: הגיב:

    חרפת התקשורת חלק ב'.

    שלשום התראיין ד"ר גיא בכור בתוכנית הטלביזיה של דן שילון.

    ניתן להסכים או לחלוק על בכור, אבל צריך להודות שהוא מבטא דעות החורגות מהמקהלה התקשורתית המוכרת.

    דן שילון לא אהב את המנגינה ששמע, והודיע לד"ר גיא בכור שלא יוזמן שוב לתכנית בעתיד.

    לא מאמינים ? בבקשה:

    דן שילון מאיים על דוקטור גיא בכור בהפסקת הפירסומות:

    http://www.youtube.com/watch?v=RYny0xENwUA

    מישהו בתקשורת כתב על זה?

    מישהו מחה?

    מזרחן ידוע ומוכר יורחק בעתיד מתכנית טלביזיה כי דיעותיו אינן מקובלות על המראיין, וזה במדינת ישראל 2011.

    אפילו בן דרור ימיני לא כתב על השערוריה הזו.

  28. "התקשורת הישראלית לא פעלה בחזית אחת עם טובתה של ישראל בפרשת המשט", האשים השופט יעקב טירקל בכנס מחקרי יו"ש ה- 21.

    השופט בדימוס, יעקב טירקל, אשר עמד בראש ועדת החקירה לבחינת אירועי המשט והסגר הימי, מאשים בדברים שנשא בכנס ה-21 למחקרי יו"ש שנערך ע"י מרכז מו"פ אזורי יו"ש ובקעת הירדן במרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון, את התקשורת הישראלית בהפרעה להסברה הישראלית.

    "התקשורת הישראלית לא פעלה בחזית אחת עם טובתה של ישראל.

    בניגוד לכל מיני "פרשנים" ששמעתי וקראתי בתקשורת הישראלית, מותר להשתלט על ספינה במים בינ"ל ולא חייבים לעשות כן במים טריטוראליים בלבד", אמר טירקל.

    לדבריו, "זנחנו יותר מדי את ההסברה המשפטית שלנו.

    יש לנו יותר מזכויות תנ"כיות וסיבות ביטחוניות המצדיקות את קיומנו ופעולותינו. ככלל יש לישראל רתיעה מכל שיתוף פעולה עם מהלך בינ"ל וחבל שכך כי אנחנו יכולים להתמודד עם הזירה הזו".

    טירקל התייחס גם לועדה בראשה עמד, וציין כי "בגלל האופי הראשוני של הועדה שעמדתי בראשה, נכללו בדיוני הועדה נושאים שאיש מלכתחילה לא התכוון שיחקרו במסגרתה".

    "הוועדה היתה חסרת תקדים בכך שהיו לה 2 משקיפים זרים. נקבע כי לא תהיה להם זכות הצבעה אך לא נקבעו הגדרות תפקידיהם. אני לקחתי על אחריותי שהם יחשפו לכל חומרי הועדה, כולל הסודיים ביותר.

    האמון שנתנו במשקיפים הוכיח עצמו.

    הם חתמו על הדו"ח כמו היו שותפים לכתיבתו.

    היתה לכך השלכה עצומה על השפעת הדו"ח בעולם.

    ועדה שבדקה את דו"ח גולדסטון, הידוע לשמצה, הקדישה מילים אוהדות לדו"ח שלנו", הוסיף השופט.

    http://www.inn.co.il/News/News.aspx/221307

    תגוביות:

    1. בוקר טוב כבוד השופט התקשורת לא פועלת לטובת ישראל באף תחום. התקשורת הישראלית לא פעלה לטובת ישראל לא רק בקשר למשט. יש המון דוגמאות ואני אביא רק אחת. התקשורת יודעת שהגירסה הרשמית לרצח רבין היא בלוף. התקשורת יודעת את האמת שלא יגאל עמיר הוא הרוצח. אבל היא משתפת פעולה עם הממסד ועם הפרקליטות ועם השב"כ ועם הממשלה בהסתרת האמת. ערוץ 7 הוא אתר החדשות היחיד שלא מוחק תגובות של גולשים שמנסים לחשוף את האמת.

    http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=93061&kw=

    2.למרות התקשורת האמת עוד תתגלה. לפי כל הסימנים הגלויים יגאל עמיר איננו הרוצח של רבין אבל מגיע לו להרקב בכלא עד אחרית ימיו, משום שמסיבות השמורות עמו, הוא הודה ברצח, ובכך גרם לנזק אדיר, בל ישוער, למחנה של היהודים הנאמנים.

    3.התשקורת הישראלית היא סרטן בגוף המדינה. מפחידה את הציבור
    בידיעות ביטחוניות שנותנות כוח לאויבינו. לעומת זאת דברים רבים לא מתפרסמים למרות חשיבותם כי הם לא "רלונטיים" לקו הפחדני חסר עמוד השידרה של העיתונים.

    4.אתה לא ממש מחדש דבר. אנו זוכרים את מופע האימים של הסמולנית הקיצונית האנרכיסטית יונית לוי, בזמן מבצע עופרת יצוקה, וכמובן דוגמאות רבות מספור אחרות, לא חסרות.

    5.התשקורת הישראלית חצתה מזמן את הגבול ונוספה אל שונאינו.

  29. הבעיה של הימניים שהם משחקים לטובת השמאל.
    קחו דוגמה חלק גדול מהמתקשרים לנתן זהבי
    הם אנשי ימין שמצלצלים להביע דעה או למחות.
    והו צוחק עליהם ומקלל ומגחיך.אם לא היו מצלצלים
    אליו התוכנית שלו היתה ריקה ממטלפנים ןהיא היתה יורדת מהרשת.מי קונה ידיעות? גם אנשי ימין.מי מאזען לרדיו של השמאל? אנשי ימין.מי צופה בחדשות טיוי? אנשי ימין.יש גם כאלה שקונים הארץ.מי גולש ברשת באתרי שמאל? אנשי ימין.הימין מאכיל את המפלצת.
    עוד נושא.המרואיינים הימניים נחמדים מדי.
    אני מציע דרך פעולה.במידה ומטלפנים לאיש ימין לתגובה ולא מכבדים אותו המרואיין חייב לנתק מיד.
    במידה והראיון מסולף הוא לא יתראיין יותר להם.
    במידה והמרואיין מקבל יחס רע הוא יכול לעשות
    כך.או לצעוק ולהשתולל או לעזוב בדרמטיות.
    או פשוט להגיד אין לי מה להגיד זה מכור מראש.
    או למחוא כפיים.או לשיר.או לעשות תנועות .
    הימין חייב להפוך את הקערה על פיה.
    אם הימין לא היה מתראיין לתקשורת השמאלנית
    ומחרים אותה היא היתה הופכת למדיה עלומה.
    הימין הוא זה שמציל את השמאל.בנסיגות.ויתורים.
    תמיכה כלכלית.חנופה.התרפסות.וכניעה.

    1. אתה בהחלט צודק. ביבי בהחלט עושה זאת: נה נה נה , ופאקה פאקה שאשה שאשה. לשים עליהם פס הגיב:

      ועל הימנים לזכור שכשהם צופים בערוצי התעמולה של המחבלים התיקשורתיים – הם הגורם לכך שיש להם הרבה פרסומות ומכך הם מרוויחים.

      אל תצפו בהם והמפרסמים יברחו והם יקרסו.

      יש ערוץ 20