המשטרה בצרפת נמצאת תחת מתקפה ולא יכולה להתגונן

התקשורת, עולם התרבות, משפטנים ואנשי אקדמיה – כולם מובילים קמפיין אנטי-משטרתי אגרסיבי. כששוטרים מפחדים להשתמש בנשקם או אפילו לעצור חשודים לבדיקה, נשאלת השאלה: מי יגן על האזרחים?

מניעת פשעים הפכה למורכבת הרבה יותר, ולעיתים אף לבלתי אפשרית | המשטרה הצרפתית (קרדיט: Les Gilets Jaunes, ויקיפדיה)

ב-25 בינאור בפָּנטין, פרבר בפריז, ב-4 בפרואר בקָרקַסוֹן שבדרום צרפת וב-13 בפברואר בפּוֹיסי שבאִיווֹלין, פיתו קבוצות מאורגנות של “אנשים צעירים” – כך לפי הלקסיקון של התקשורת המרכזית המתחמק משיוכים אתניים – את כוחות המשטרה אל תוך שכונותיהם כחלק ממארב. הסיורים המשטרתיים הותקפו בחומרי נפץ ומכשירי פירוטכניקה שהוסבו לצרכי נשק גרילה אורבני, תוך שברקע נשמעות צעקות “להרוג אותם, להרוג את כולם”. סרטוני וידאו של ההתקפה פורסמו ברחבי הרשתות החברתיות.

לפי נתוני משרד הפנים הצרפתי, שפורסמו ב-Le Figaro, בין ה-17 במרץ ל-5 במאי הייתה המשטרה הצרפתית קורבן ל-79 מארבים. מאז תחילת השנה ועד לאוקטובר 2020, תיעד ה-Figaro לפחות 10 מקרים תקדימיים של תקיפת שוטרים, ולפי ה-Le Mond תועדו על ידי שוטרים ברחבי המדינה יותר מ-85 תקריות של “אלימות נגד אישים בתפקידים ציבוריים”. בינואר תיעד השירות הסטטיסטי במשרד הפנים 2,288 תקריות ״להרוג את כולם״, זאת בהתבסס על מידע מדיווחים משטרתיים.

בצרפת מתנהלת מלחמה נגד המשטרה, אך מלחמה זו אף פעם לא זוכה לשם. רבים מאנשי התקשורת, הזמרים, השחקנים, המומחים ואחרים בצרפת משלבים ידיים עם הפושעים והעבריינים בטענה שכוחות המשטרה הגזעניים מנהלים מלחמה פעילה נגד השחורים והערבים במדינה.

הדוגמה הטובה ביותר למציאות ההפוכה הזו היא התקריות הפומביות והבלתי-פוסקות שמארגנים אנשיה של אָסַא טרָאוֹרִי. מאז 2016, מובילה טראורי, אישה שחורה ממוצא אפריקני, מערכה נגד המשטרה. היא האשימה את השוטרים שעצרו את אחיה, אדָמַה, בכך שרצחו אותו. את טענותיה בדבר ״הרצח״ סותרים ארבעה דו״חות רשמיים מטעם מומחים שונים, אך טראורי ממשיכה להיאבק ולהפיק דו״חות מומחים משל עצמה כדי ״להוכיח״ כי המשטרה אכן התנקשה באחיה. נכון להיום, התמיכה בה היא בינלאומית. עיתון Time Magazine היוקרתי העניק לה את הכינוי “השומרת של השנה”, ועיתון ה-New York Times אף הקדיש לה מאמר שלם.

אסא טראורי אינה היחידה שמובילה קמפיין נגד המשטרה הצפרתית. בחודש מאי 2020, במהלך ראיון שנערך עימה בערוץ הטלוויזיה הצרפתי הציבורי Channel 2, האשימה הזמרת קמיליה ז׳ורדנה את המשטרה בכך שהיא הורגת מדי יום אנשים שחורים וערבים לשווא, רק בשביל הכיף. “הגברים והנשים שהולכים לעבודה כל בוקר בפרברים, נטבחים רק בגלל סיבה אחת – צבע העור שלהם”, אמרה הזמרת.

מיד לאחר הראיון התרחש רצף אירועים סוריאליסטי. אוּרִילִיאַן טָאשִי, חבר האסופה הלאומית הצרפתית מטעם מפלגת ׳הרפובליקה בתנועה׳ של נשיא צרפת עמנואל מקרון, צייץ בטוויטר:

בראבו קמיליה ז׳ורדנה, אבל המחיר שאת הולכת לשלם הולך להיות נוראי… את ידעת את זה. הם הולכים להכחיש, ואז להסיר מעליהם את עול ההוכחה, ושוב לנסות לגרום לקורבנות להיראות אשמים”.

יוצר הסרטים דויד דוּפרֵן התראיין במגזין החדשות Les Inrockuptibles בתור ״מומחה״ לאלימות משטרתית – הוא הפיק בעבר סרט דוקומנטרי בנושא העימות הבלתי-פוסק בין צעירי הפרברים לבין המשטרה. כמובן שדופרן תמך בהאשמות שהטיחה ז׳ורדנה במשטרה והסביר כי הזמרת “ביטאה את המובן מאליו”.

בחודש יוני 2020 העיתון השמאלני L’Obs אף הלך צעד אחד רחוק יותר כשנתן את המיקרופון לכוכב הסרטים ההוליוודי השחור ממוצא צרפתי, עומאר סי. בעודו נמצא בווילה שלו בלוס אנג׳לס, סי “דרש צדק עבור אדמה טראורי”, הקביל בינו לבין ג׳ורג׳ פלויד וקרא ל”כוח משטרה שראוי לדמוקרטיה שלנו”.

ב-24 ביוני פרסם ארגון ׳אמנסטי אינטרנשיונל׳ דו״ח המוקיע את הגזענות המשטרתית במהלך סגרי הקורונה באירופה. ב-19 ביולי 2020, ראש העיר השמאלני של קולומבּ שבמחוז רמות הסן, פטריק שָיימוֹביץ׳, הקביל בין משטרת וישי – המשטר הצרפתי ששיתף פעולה עם הנאצים במהלך מלחמת העולם השנייה – לבין המשטרה של ימינו. פסיכואנליסט בשם ג׳רארד מילר הזמין אנשים לחשוב על אמירותיו של שיימוביץ׳, ועיתונאי בשם אֶדווִי פּלֶנֵל השווה בין שר הפנים ג׳ראלד דרמנין לבין רנה בּוּסקֶה, משרת אזרחי בכיר שהוביל את גירוש היהודים מפריז ב-1942 במהלך מלחמת העולם השנייה ושיתף פעולה עם הגסטפו.

האקדמיה ועולם המשפט נגד המדינה

החשדנות של התקשורת נגד חוסר הלגיטימיות של השימוש באלימות מצד המשטרה היא כה גדולה עד כי שוטרים שמותקפים אינם מרגישים כי מותר להשתמש בנשקם. השופט הצרפתי לשעבר פיליפּ בּילזֶ׳ר כתב כי “גם נוכח איומים, התפרצויות והתקפות פיזיות, אין להם [המשטרה] כל זכות לעשות שימוש במה שהחוק מתיר להם להשתמש”, ובעיקר בנשקם האישי.

כתב האישום של המשטרה בתקשורת ובתעשיית הבידור (שחקנים, זמרים וכיוצא בזה) מקבל גם תמיכה אקדמית. המשטרה מואשמת בכך שהיא מבצעת ״בדיקות פָּנים״ – שימוש גזעני בשליטתם במאגר תעודות ותמונות הזהות. הרעיון נולד ותודלק על ידי מחקר שפורסם ב-2009 על ידי פָאבּיאן ז׳וֹבַּר ורנה לוי, זוג סוציולוגים, שקבעו כי את המדיניות שלה, מיישמת המשטרה על בסיס הפָּנים; “לא על בסיס מה שאנשים עושים, אלא על בסיס מי שהם, או איך שהם נראים”. ב-2017 הטענה כי המשטרה מבצעת בדיקות זהות גזעניות אומצה באופן פומבי על ידי ׳מגן הזכויות׳, גוף ממשלתי המוקדש להגנה על אלה ש״אין מי שיגן עליהם״. בתכנית רדיו בתחנה הציבורית France Info ב-12 בפברואר, קראה קלֵייר הֶדון מ׳מגן הזכויות׳“להפסקת בדיקות הזהות ב“שכונות מסוימות” ולהקמת “אזורים ללא בדיקות זהות”.

״בדיקת זהות המבוססת על תכונות פיזיות ומשויכות למוצא אתני היא מפלה״ | המשטרה הצרפתית (קרדיט: Patrice CALATAYU, ויקיפדיה)

את טענותיהם של אנשי עולם הבידור וכן את אלו של ה״מחקרים״ שנכתבו על ידי סוציולוגים, או את טענות ׳מגן הזכויות׳, לא ניתן לאשש או לסתור על ידי מחקרים סוציולוגיים המראים כי רמת הפשיעה אינה זהה בקרב החלקים האתניים השונים המרכיבים את החברה הצרפתית. החוק הצרפתי אוסר על איסוף מידע ביחס לעבריינות בחלוקה לפי גזע או מוצא אתני. התוצאה היא מצב מוזר בו מותר להאשים את המשטרה בגזענות, אך אסור (ואף בר-הענשה) להסביר כי אנשים שחורים או צפון-אפריקניים הינם בעלי ייצוג יתר בבתי הכלא ובנתוני הפשיעה ביחס לשיעורים הדמוגרפי בקרב כלל האוכלוסייה הצרפתית.

המתקפה של התקשורת ושל אנשי עולם הבידור נגד המשטרה היא כה חזקה עד כי לעיתים, פוליטיקאים וחברי ממשלה לא מעזים להתנגד לאותם ״קטגורים״; הם אף מצדדים בזהירות לטובת אנשי הבידור, ונגד המשטרה. “היום, אם צבע העור שלך אינו לבן, הסכנה שתיעצר על ידי המשטרה היא גדולה מאוד”, אמר הנשיא מקרון לעיתון Brut בחודש דצמבר 2020. במילים מכובסות, למעשה הסביר הנשיא לאוכלוסייה הצרפתית כי ההתנהגות של המשטרה היא גזענית.

משפטנים פחדנים כמובן מצדדים אף הם עם ההמון המהודר נגד המשטרה. ב-2016, פסיקת בית משפט בצרפת קבעה כי “בדיקת זהות המבוססת על תכונות פיזיות ומשויכות למוצא המקור, או אפילו למוצא המשוער, ללא כל הצדקה אובייקטיבית קודמת, היא מפלה. זו אשמה חמורה”.

ב-27 בינואר 2021, עורכי הדין של שישה ארגונים לא-ממשלתיים מובילים, פתחו ביוזמה קבוצתית נגד המדינה. הם שלחו הודעה רשמית לראש הממשלה הצרפתי ז׳אן קסטקס, לשר הפנים ג׳ראלד דרמנין ולשר המשפטים אֶריק דוּפּוֹ-מוֹרֶטי, בה קראו להפסיק את ״בדיקות הפָּנים״.

למדינה יש ארבעה חודשים להשיב לפנייה הרשמית של הארגונים הלא-ממשלתיים ולהעלות הצעות בנושא. אם היא לא תצליח להשיב כראוי, תגיע היוזמה הקבוצתית נגד המדינה (הראשונה מסוגה באירופה) לבית המשפט.

הקהילה הבינלאומית נגד הלאומיות

המשטרה הצרפתית לא נמצאת תחת התקפה רק מצד אזרחים צרפתיים. גם שחקניות בינלאומיות עוצמתיות החליטו לאתגר את משאבי החקירה של המשטרה. ב-6 באוקטובר 2020, פרסם בית הדין לצדק של האיחוד האירופי פסיקה בשלושה תיקים (תיקים C511, C512, ו-C520\18) בקשר ל”שמירה נרחבת וללא הבחנה של נתוני תנועה ומיקום” במגזר התקשורת האלקטרונית. במילים אחרות, כדי להגן על פרטיות האזרחים האירופיים, לא יותר לממשלות לדרוש מספקיות הסלולר לקבל (למספר חודשים) את נתוני הלקוחות. לדוגמה, במסגרת חקירה בעתיד הקרוב, מעתה שוטר לא יוכל להשיג מידע מפורט אודות שיחות הטלפון שהתבצעו ושהתקבלו על ידי חשוד בפשע, או את קואורדינטות הלוויין שנרשמו בעת קבלת וביצוע השיחות במהלך החודשיים האחרונים.

כתוצאה מכך, מניעת פשעים ופתירת תעלומות שכבר בוצעו יהפכו למורכבות הרבה יותר, ולעיתים אף לבלתי אפשריות. ב-90 אחוזים מהמקרים הרמז היחיד שיש למשטרה הוא מספרי הטלפון שהיו קרובים לזירת הפשע. מספרים אלה מסייעים למשטרה לאתר חשודים, כמו שובל של פירורי לחם.

הכוחות הפועלים כיום בחוזקה נגד המשטרה – שבחלקם אהם נשי תקשורת, סלבריטאים, ארגונים ״אנטי-גזעניים״ וארגונים לא-ממשלתיים, חלק ממערכת המשפט הצרפתית, בתי הדין האירופיים לזכויות אדם וכן המועצה המכונה ״המועצה לזכויות האדם של האו״ם״ וארגונים בינלאומיים נוספים –  נלחמים כולם כדי לגזול ממדינות אירופיות את כוחן ביחס נקודה מהותית: משימתן להבטיח את ביטחון כל אזרחיהן.

ז׳אן אֶריק שוֹטֶל, מזכ״ל המועצה החוקתית לשעבר, כתב:

באופן מוּלד, שופטים, נציבים, והכי חשוב – חברים בפרלמנט האירופי, דוחים את אירופה ככוח בדיוק כמו שהם מאתגרים את הריבונות הלאומית. האלרגיה הזו כלפי הריבונות נמצאת ב-DNA של איחוד שיוסד נגד עצם רעיון הכוח”.

אם הגירסה הצרפתית הנ״ל של ״ביטול המשטרה״ (defund the police) יצליח, האידאולוגיה הידועה לכאורה כאנטי-גזענות, שהגיעה מהשמאל של אמצע שנות ה-80, תתברר בתור הכלי היעיל ביותר לפירוק מדינות מאז המהפכה הבולשביקית ב-1917.

אם המשטרה לא יכולה לחקור או להגן על הציבור בגלל ששוטרים מפחדים מכך שיכנו אותם גזענים, ביטחון כלל האזרחים בצרפת נמצא בסכנה.


איב מאמו הוא סופר ועיתונאי צרפתי אשר עבד במשך שני עשורים כעיתונאי ב-Le Monde. המאמר התפרסם לראשונה ב׳מכון גייטסטון׳.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

25 תגובות למאמר

  1. העולם המערבי בתהליך התאבדות והשמאל הישראלי מתמסר לטירוף הזה.

    1. השמאל משול
      ללהקת לוויתנים
      העולה על החוף
      למות עליו
      כל הנסיונות להחזירם לים עולים בתוהו.
      הם מתים מלכתחילה.

    2. הבעיה היא שהלוויתנים הללו מתעקשים לגרור גם את אחיהם חפצי החיים איתם.

  2. איך הטור הזה קשור למשהו שקורה בישראל כרגע? זה כאילו האתר הזה חי במדינה אחרת

    1. זו אזהרה.
      התופעה הזו התחילה בארה״ב והגיעה לאירופה. הנסיון מלמד שזה רק עניין של זמן עד שזה ימשיך לישראל.
      אגב, קולות כאלה כבר מתחילים להישמע בישראל אבל כרגע בעיקר בשוליים השמאליים.

    2. אלמנטרי.

      גם הסמול הישראלי, כבר מזמן נוקט בדיוק בטקטיקה זו – להמציא האשמות. אתה לא מסכים לרצח ישראלים? אתה נגד השלום!

      אז הכתבה חשובה, בדיוק כי היא מראה שהטקטיקה שלך – להמציא האשמות ולהמציא האשמות ולהמציא האשמות – זהה גם בישראל וגם במדינה אחרת וזו ההוכחה, שמדובר בטקטיקה מכוונת אשר הקשר בינה לבין האמת, זהה לקשר בין רצחנות הסמולנים לבין שלום.

    3. 1. השמאל הישראלי מעודד הגירה מוסלמית למדינת ישראל
      2. המשטרה בישראל מקבלת גינויים בכל פעם שהיא נתקלת באלימות משמאל. לא משנה אם מדובר בערבים, מסתננים או הפגנות שמאורגנות ע״י ארגוני השמאל.
      3. אנחנו רואים את התופעה בבירור גם כשמדובר בהתקלויות אלימות עם העדה האתיופית.
      4. השמאל ושלל עיוותיו הוא תופעה בינלאומית שמשפיעה על ישראל באופן מבהיל ממש ולכן חשוב לראות את התוצאות של האידאולוגיה הזאת ולהבין את ההשלכות שיהיו לה על חיינו

  3. אין להתייחס להאשמות הסמול.

    גם רוצחי הישראלים תמורת פרסים מאוסלו, כבר כינו (לדוגמא) את הקואליציה המסתמנת ב-"כהניסטים הגזענים" (https://www.kan.org.il/item/?itemId=102708) – זו הטקטיקה הנצחית של רוצחי הישראלים עבור מיצובישי מאוסלו.

    פשוט מתעלמים. אנו (אזרחי ישראל) נבחר את הקואליציה שאנו רוצים ורוצחי הישראלים תמורת פרסים מאוסלו, יכולים להצטרף לרוצחי החמאס, חזבאללה וללפיד.

  4. ישר כוח.
    נגלה לך סוד על החיים.
    האל הטוב, בחר בפינצטה כלות ליצחק ויעקב…סוג של נישואי קרובים. ולאחר שיצר שושלת גנטית כרצונו, ציווה לשמור עליה מכל משמר…..חחח…זה לא בגלל שהוא גזען.
    זה עניין של תיקון הנשמה – בית הספר הארצי לנשמה.
    זה עובד במעגלים.
    במעגלים גנטיים.
    האב והאם – הם המורים של המעגל הראשון שמעצבים אותך כאדם.
    אחריהם המעגל השני – המשפחה הקרובה, האחים הבני דודים, שהם ההקבצה שלה.
    חברי ילדותך הקרובים עד גיל 21, הם הכיתה שלך. הם ילוו אותך כל החיים ויהיו רשת הביטחון שלך. תלמד מההצלחות והכישלונות שלהם. והם ילמדו מניסיון חייך.
    המעגל הרחב ביותר הוא הלאום. הוא הבית ספר שלך.
    בזכותו אתה מתקיים, מוגן, לומד ערכים, לומד ערבות הדדית מהיא.
    תנסי לסוע לחול, לארץ זרה, תחושי לא בבית, שאין לך עתיד שם. נשמתך, תחוש בדידות וזרות. שהיא תקועה, לא הולכת לשום מקום.
    תחושי שמקומך לא שם.
    טוב…אחרי שגילו לך את הסוד, אייך לחשוב אינטואיטיבית ולא לוגית תוכל להבין באופן מידי, פשוט ובלתי אמצעי, את מצב הבית שלך. את מצבה של מדינת ישראל.
    ככול ואזורים נרחבים בה מאוכלסים על ידי זרים, בית הספר שלך נחרב והולך.
    וזה מאוד לא טוב….וזה עכשיו קורה.
    אם עקבת אחרי בעומק וללא גבולות חשיבה, תבין , שארצות הברית של מייסדיה היא התגבשות טבעית של יסודות גנטים משותפים, אנגלו סקסים אירופים לכדי מדינה.
    הרבה לפני שנוסח חוק השבות היהודי, במופעיו ההיסטוריים, קיים ״חוק השבות״ של הטבע.
    שמאגד להקות סרדינים, דבורים לידי כוורת. סינים לכדי סין….בכל פינה שלא תפני.
    לסיום, מונח השגור בעולמך – הפרוגרסיבים מנהלים מלחמת חרמה בתבניות החיים של הטבע. זוגיות, אם ילד, משפחה, לאום – גנים, גנים, גנים….וגנים לנצח. קוראים לגן המשכפל את עצמו – חיים. ולמה שמונע שיכפול – אסון אקולוגי.
    כן. גם אנחנו וגם ארצות הברית ואירופה עוברים פיגוע אקולוגי.

    1. ולכן החברות המסורתיות שמרניות
      ישרדו ואילו החברות הליברליות יקרסו
      המיעוטים בארצות המערב
      ישלטו באותם ארצות בגיבוי השמאל
      והלבנים שסייעו להם לא יוכלו לחיות בהם
      בגלל שהערכים הליברלים לא יתאפשרו
      המיעוטים נוטים לשמרנות ולמסורת
      המוסלמים באירופה לא יאפשרו חיים ליברלים.
      אז הם יאלצו לברוח ולאן בדיוק?
      הרי בכל המערב הפרוגרסיבים פועלים
      שאדם לבן ליברל לא יוכל לחיות.

  5. הפרוגרסיבים תומכים בקבוצות מיעוט
    מוסלמיות ואחרות
    שהם שמרניות בעליל
    ולא תומכות בערכים ליברלים
    אלא ההיפך בערכים מסורתיים ואף קיצונים
    המוסלמים באירופה הולכים לפי השריעה
    יש להם אפילו משמרת הצניעות
    בשכונות אז ככה שהשמאל בסופו של דבר
    יפסיד בגדול הרבה יותר מהימין השמרן.
    כשאירופה תיפול לידי האיסלם הפוליטי
    לא יהיה ניתן לחיות לאור ערכים ליברלים באירופה
    אז לאן ילכו הפרוגרסיבים והשמאלנים
    שלא לדבר על להטבים וכדומה.

  6. בזמן השואה נשללה הגנה מהיהודים
    השוטרים היו בראש החזית נגדם
    השוטרים בצרפת אספו אותם לרכבות.
    כיום נשללת מהמשטרה היכולת לשרת ולהגן
    על האוכלוסייה הצרפתית
    מפני אוכלוסיית מיעוטים עויינת בחלקה.
    סה סוג של מעגל שנסגר.
    לאן ילכו מליוני לבנים צרפתים?
    בהתחלה לשכונות אחרות כשגם לשם
    יגיעו המיעוטים ערב ריבוי טבעי והגירה
    הם ידחקו עוד ועוד עד מחוץ לערים הגדולות.
    מה גם שריבוי מקרי פשיעה ימנע חיים
    נורמלים בעיר ואז אנשים יתרחקו מערים
    בעלי אחוז פשיעה כה גבוהים ולא
    ראויים למחיה.המזל שצרפת גדולה
    ויש בה המון ערים ועיירות וכפרים
    הצרפתים הלבנים יגורשו לאיזורי ספר
    מה שמזכיר מעט את חיי היהודים בעבר
    בגטאות.באיזורי מושב.מוקצים מחמת מיאוס.
    נו נו סוף סוף אירופה תרגיש קצת מה
    שעברו יהודיה לאורך הדורות.
    מה שנשאר להם זה לקחת את מקל הנדודים
    היהוגי הנודד הוחלף באירופאי הלבן הנודד.
    הלבנים מגורשים לאט ובטוח.מדרום אפריקה.
    מאלגיריה.והנוצרים מגורשים מאפריקה.
    מארצות ערב.נרדפים בארצות ערביות ומוסלמיות.
    ואף במדינות נוצריות הם נרדפים.
    ואף ביבשת הנוצרית אירופה הם נרדפים.
    צדק פואטי.

    1. גורלם של הלבנים בדרא"פ הוא הפרומו. slow motion Genocide בשידור ישיר (אזהרת צפייה חמורה!)

      אוסטרליה ומזרח אירופה הם המקלט האחרון שנותר לאדם הלבן

  7. צריך לאפשר למשטרה להתעלם מפניות מצד מבקריה.
    לא רוצים את המשטרה? לא צריך! תמצאו למי להתלונן כשיפרצו לכם לבית או כשיהיו תקיפות אצלכם בשכונה.

    אני רק יכול לדמיין איזה טיפוסים יעברו למרכזי השמאל כשהמשטרה תסרב להיכנס אליהם ותסגור את תחנותיה המקומיות(זה גם יחסוך תקציב וכח אדם שאפשר להפנות לישובים ושכונות אחרות) ומה הם יעשו שם.

    1. הבעיה שאצל השמאל הם ידאגו לשים
      כוח משטרה שיפטרל וישמור עליהם
      ובשכונות העוני הם ידאגו לסלק את
      המשטרה כי הימין לא ראוי להגנה.
      ראה דרום תל אביב וצפון תל אביב
      הצפון מובן ובטוח והדרום מופקר ומוזנח.
      מה שהימין בצרפת צריך לעשות זה להגר מהערים אל איזורים מרוחקים ושם להתרכז
      ולהגן על עצמם ביחד.עם משמר אזרחי
      וסיורי שכונות.מה גם שלשם לא יגיעו המיעוטים
      המיעוטים מתרכזים בערים הגדולות שלאור
      המצב ינטשו ויעזבו ויופקרו לגורלם.

  8. "התקשורת, עולם התרבות, משפטנים ואנשי אקדמיה" זו התחלת המאמר , שימו לב תרשו לי להוסיף עוד שתי קבוצות ,בכירים מתוסכלים , ואספסוף מכל סוג שהוא, את אלה אפשר לרכוש , לשחד , לקדם ולאיים עליהם כך שיעבדו בשירותו של כל המרבה במחיר
    שש הקבוצות הללו עובדות בשכר אצל הסיטרא אחרא בכל העולם , כל מה שיוצא מאחת משש הקטגוריות הנ"ל כנראה מיועד להזיק ולהחריב מדינות ועמים צריך להזהר מהם ומכל מה שיוצא מפיהם וללמוד מנסיונם המר של אחרים

  9. צרפת המטורללת. דורשת את הדברים האלו גם מאיתנו וכך כל פודע וטרוריסט הם מלכים. מסלול של השמדה עצמית.

  10. לראות איך מה ששוברים שתיקה עושים פה (שקרים ומניפולציות), קורה גם לצרפתים שתומכים בשוברים שתיקה וחבריהם.
    ויוה לה פרנס
    חחחחחחחחח

  11. הקשר לישראל הוא ישיר. שים לב לדברי ז׳אן אֶריק שוֹטֶל, מזכ״ל המועצה החוקתית לשעבר שמציין כי בפרלמנט האירופי, דוחים את הריבונות הלאומית. האלרגיה הזו כלפי הריבונות נמצאת ב-DNA של איחוד. למה זה קשור אלינו? כי בישראל זו בדיוק האוריינטציה של רבים מקרב האליטה המשפטית האקדמית, אנשי התרבות והאמנות, התקשורת ואפילו רבים מהצמרת הביטחונית שהעדיפו ואולי מעדיפים את עמדות ממשל אובמה/ביידן גם כשאלה עומדים בסתירה ואף מסכנים את האינטרסים של מדינת ישראל הריבונית. האוריינטציה שלהם היא אוניברסלית-גלובליסטית מה שד"ר גדי טאוב הגדיר בספרו כעמדת "הניידים". קבוצת ההתייחסות שלהם היא אליטות בשמאל "הליברלי" במערב באירופה ובארה"ב ולא האינטרס הלאומי של העם היהודי במדינתו הריבונית. במילים אחרות הם אימצו את ה-DNA שהוא נגד הריבונות ונגד מדינת הלאום. ראינו את זה בשורה ארוכה של פסקי בג"ץ שפסלו את כל החוקים שנועדו להוציא מישראל את המסתננים הבלתי חוקיים מאפריקה על מנת להגן על מדינת הלאום הריבונית שלנו. ראינו את זה בפסק דין של השופטים ברק-ארז/גרוסקופף שקבעו תקדימית שהחשש ממילת נשים ברחבי העולם המוסלמי מעמיד את הזכות לפליטות בישראל ובכך רוקנו את חוק השבות מהתוכן ועקפו משמאל אפילו את האו"ם. שים לב ששופטי הבג"ץ הרחיקו לכת וקיבלו את העתירה נגד חוק הלאום למרות שמדובר בחוק יסוד משוריין.

  12. תזכורת, למי שצריך, מה טבע הגזענות הצרפתית. גם עבור מי ששכחו שצרפת השליכה עצמה לזרועות הנאצים במלה"ע ה-2 ומעולם לא ממש התנצלה על חוקי הגזע שפורסמו ללא כל לחץ מהגרמנים שכל שרצו בכלל היה למנוע מהם לחבור לבריטים. הטבח בפריס (1961).

    https://en.wikipedia.org/wiki/Paris_massacre_of_1961

    1. חבל שהצרפתים אבדו את הגזענות. לו היו גזענים לצרפתיות לא היו מאפשרים לגרמנים לכבוש אותם. לו היו גזענים נאמנים, לא היו מאפשרים לאסלם לאכול אותם חיים. המלחמה נגד הגזענות היא מלחמת התאבדות אוטואמונית.
      תמשיכו ככה….להלחם בגזענות…..תנפחו את החזה בגאווה של אוויל.
      ותמסרו את מדינת היהודים למנסור עבס.
      היום, ממליך מלכים. מחר, מלך בעצמו.

  13. כש כל ה"צדיקים" האלה יותקפו בעצמם, או יפגשו פורץ בבית שלהם הם יתלוננו איפו המישטה ולמה הם מפחדים מהפושעים… לך תסביר שלא מהפושעים הם מפחדים.