אני מאשימה

בין הדי הלחימה מעט נשכח כי בקרוב יפקע תוקף המנדט להרכבת הממשלה. אסתר שניאורסון גרי מסמנת את האשמים במצב.

מה אומר לנו המושג "בגידה"? האם זו קטגוריה מוסרית אוניברסלית, שבה נטועות סיטואציות של מעילה באמון, הפרה של נאמנות על ידי מישהו שאמור היה להשתייך לקבוצה כלשהי ופעל בניגוד לנורמות שלה?

כידוע, בגידה מצריכה שתי תכונות בסיסיות. האחת – יכולת לשקר ולתמרן אנשים ומצבים, והשנייה – הדחף לעשות זאת. לרבים מבני האדם קל לשקר ולמצוא סיבות שמצדיקות חריגה מהמוסריות. אבל לרבים יש סוג של נאמנות למסגרת שבה הם חיים, במיוחד אם היא חברתית, מדינית, קהילתית. רבים מבינים שאמון הוא הבסיס ללכידות חברה.

בארה"ב נוהגים לא פעם להציג שאלה מטרידה: מי שולט בנו? בספרו של צ'רלס רייט מילס 'אליטת הכח' משנת 1956 הוא עונה על השאלה שהכוח איננו ביד נבחרי הציבור, אלא נמצאת בידי קבוצה קטנה ומגובשת שחבריה מפוזרים, כמו נשתלו שם, בקצה העליון של קהילות העסקים, אנשי הצבא, כלכלה, פוליטיקה, ופקידות ועוד פקידות, והזיקה ביניהן. השפעתן של קליקות אלא היא רבה ורחבה מעבר לגודלן באוכלוסייה ויש להן אליטה מתווכת של בעלי הון, עיתונאים, משפטנים, אקדמאים, האוצרים בידיהן גרעיני שליטה לריכוז כוח לא פרופורציונאלי.

מסתבר, אם כך, שמדינת ישראל לא רק שאיננה מפגרת בכך, אלא שהיא, למעשה, אב הטיפוס המושלם, הדגם המשוכלל ביותר של נכלוליות, רמאות, שליטה, חתרנות, רוע. אב טיפוס של מודל שראשיתו עוד בימי מפא"י שעל פיהם יוצרו שאר הדגמים. האבות הנחילו את התקדים לדורות הבאים אחריהם.


בזמנו, נטען כי נפתלי בנט היה יוצא בתקופת צוק איתן מהקבינט ומדליף לעיתונאים והכול כדי לנגח את נתניהו, שלא היה יכול כבר לערוך התייעצות, כי לא ידע מה ידלוף החוצה.


נפתלי בנט נטע עצמו שם כבר כאשר הפציע בפוליטיקה הישראלית, רק שהרוב פשוט לא ראו זאת. אחד מעיתונאי הימין הכתיר את בנט כסוס טרויאני כבר לפני שנים. זה היה עוד לפני שחבר למפלגת נוני מוזס יחד עם ליברמן ולפיד. משום מקום הופיעו שני נערי הפוסטר  המסוכנים הללו, בנט וידידתו איילת שקד, שבמטה קסם השתלטו על הבית היהודי, בנט החל לטוות את דרכו הפוליטית כטוות העכביש את קוריו. הוא הלך לתמוך במחאת רוטשילד שמומנה על ידי הקרן החדשה, שניהם – גם בנט וגם שקד, תמכו בסגירת העיתון ישראל היום, וכך אמר בנט: "קוויתי שהוא יהיה עיתון לאומי ענייני ולא עיתון שהולך רק אחרי אישיות מסוימת". בזמנו, נטען כי נפתלי בנט היה יוצא בתקופת צוק איתן מהקבינט ומדליף לעיתונאים והכול כדי לנגח את נתניהו, שלא היה יכול כבר לערוך התייעצות, כי לא ידע מה ידלוף החוצה. נפתלי בנט נתן חלק מהכותל לרפורמים, האסטרטגיה של בנט הייתה תמיד לא לתקוף אנשי שמאל, רק ימין. הנבל ברשות הדמוקרטיה נפתלי בנט זעק זעקה גדולה ומרה שהימין וראש הממשלה משקרים, כאשר 'מאשימים' את המסכן שילך עם לפיד, 'יש לי אינטגריטי', אני לא הולך עם מי שהוא שמאל ולא אשב עם לפיד. זה היה פשוט ירי בנגמש, היה מכפיש כל העת וכאשר ענו לו, מיד היה משתולל. והנה הברנש הזה נטש כל התחייבות, כל הצהרה, כל הבטחה, והוא רץ בריצת אמוק לתפוס את כיסא ראש הממשלה. אהלן וסהלן הוא קורא לממשלת השמאל ולעשרת הערבים, בואו אחריי. והם יתנו לו הכול, הרי כולם בפסיכוזה של 'רק לא ביבי'.

אי לכך, אני מאשימה את מצביעי בנט ואת חמשת אנשיו, שהולכים אחריו כמו היה החלילן מהמלין, אל האבדון. היכן זעקת ההמון שהצביע עבורו והוא שודד לאור היום את קולותיהם, מחבל בדמוקרטיה, ועל בסיס שקריו, הבזאר שהוא עושה – הון שלטון, ותן וקח, חוסר הצדק, הרמייה ,הוא ישב כראש ממשלה עם ששה מנדטים. זה בלתי נתפס לחלוטין.

האם אתם זוכרים שבעת עקירת גוש קטיף הציבור הליכודי התייצב לצדכם אנשי הציונות הדתית, הן במשאל חברי הכנסת, הן במחאה הציבורית, ובכול ההפגנות, איך אינכם באים כעת בהמוניכם וזועקים ? כעת אתם עושים מה ששרון עשה לכם ! דרס אתכם, נשא נאומים נגדכם, ואתם מניחים לשלושים מנדטים של הליכוד, לא להיחשב? שני מיליון מצביעים, פשוט אינם נחשבים. האם התנתקתם באופן רגשי ומוחלט כמו בנט ושקד מהמחנה הלאומי? הלנצח תמשיכו לחיות בבועה שלכם ולא תתערבו? בכך אתם כמוהו 'פרדוקס הסחטן' , סחטן תמיד רוצה הכול. (כזכור, בנט לא רצה את הצעת נתניהו להיות ראשון ראש ממשלה) האם תאפשרו לשמאל המסוכן שעליו נאמר שלעולם לא ישוב עוד לשלטון, לעשות זאת כי האיש בגד בכם והפנה עורף לכל הבטחותיו?

ברור הדבר לכל בר דעת, כי ממשלה כזאת תביא לחיסולה של מדינת ישראל כמדינה יהודית. אם מישהו מכם היה מרומה על ידי גזלן באלף שקלים, הייתם מקימים קול צעקה שרומיתם, שנגזלתם. מדוע, אם כך, אינכם נזעקים כך כעת – המולדת פחות חשובה לכם?

מה מסתתר מאחורי המסכות? (צילום: חיים צח, לע"מ)

אני מאשימה, אתכם רבע מיליון ליכודניקים שנשארו בבית ולא טרחו ללכת להצביע, חרף כל הבקשות מצד ראש הממשלה וחברי הכנסת מימין.

אני מאשימה את היועץ המשפטי  שהשתלט על המדינה שכול מהלכיו בשקר יסודם. אין מהלך אחד שלא היה נגוע בפוליטיזציה. אם המצב היה הפוך, הרי שהיה מכריח את הימין להחזיר המנדט לכנסת ומודיע כי אין תקדים בו ראש ממשלה מגיע ממפלגה עם ששה מנדטים. מנדלבליט כבר עשה את כל הבלתי יאמן עד כה, ומתקופתו נזכור בעיקר את "פרשת משפטים בושה", את הגרון של אביחי והידיים של שי ניצן, את חילול השבת שכפה על שכנתו, את האישורים שנתן להפגנות על שערי בית ראש הממשלה, את האישורים להשתוללות שם, להתבהמות. נזכור את הגיבוי האין סופי לשמאל, את האכיפה הבררנית הזועקת לשמים.

אני מאשימה את התקשורת שפעם כונתה עוינת והיום, לתפיסת רבים, היא אויבת לכול דבר ועניין, ש שדרניה אלופי השקרים, שגנבו לנו את המסכים והם נבחרים בזכוכית מגדלת אחד אחד, כדי לערום ולהעמיס לא אמת. התקשורת המרכזית של ימינו היא התגלמות הפוסט ציונות, הפוסט יהדות והפוסט ישראליות. אינני זוכרת מתי הוקרן על מסכי משהו ערכי או מוסרי. מזה עשור שהתקשורת הזאת סוללת את הדרך לבנט, והיום ביתר שאת.

אני מאשימה את הנשיא הכי פוליטי שהיה כאן, שידע על איזו צד מרוחה החמאה והפך את עורו לשמאל רדיקלי, העיקר להיות נחמד עם הברנז'ה. בני עמך לא בחרו בטרור, אלא אתה הוא זה שבחר בחנופה ופופוליזם זול.

אני מאשימה את מערכת המשפט על הדיקטטורה בה הוא מתנהל, שאימתו כה גדולה ומוסריותו כה קטנה, הן בפרקליטות והן בבג"ץ. קומץ פאנטי שעסוק מבוקר ועד ליל בהפיכה שלטונית תוך ניצול מערכת המשפט למטרות פוליטיות, מי שאין לו מושג ביהדות רוצה לקבוע כאן מיהו יהודי. מי שיודע מה שאדם מן השורה ולא משפטן יודע ומבין, שאין בנתניהו כל רבב, ממשיכים לנהל סוג של משפט, עם שופטים ועורכי דין וישועה שלא מביא להם כל ישועה, ו- 333 עדים יותר מאשר היו במשפט אייכמן. פעם היה מגיע לכאן קרקס אחד 'מדראנו', היום כולנו חיים בתוך קרקס אחד גדול.

אני מאשימה את צמרת הצבא שהפכה את צה"ל לצבא חסר ביטחון ,לחיילי מריונטה, לצבא שמאבד את יכולת ההגנה שלו. חיילים חוששים שאם יגיבו ממש בירי, ולא רק למטה, הצידה, אחורה, הרי שיבולע להם והם יענשו על שביצעו את השליחות אשר לשמה הם נועדו. חיילי צה"ל חוששים להגן על עצמם ועל המדינה, והאוייב הערבי מנצל זאת עם תום, שכן הוא יודע כי לצבא הישראלי יש 'פוטנציאל', אך הוא עוקר וסורס והרי שעוד מעט מאמץ דרוש לאויבנו כדי להביכו פעם אחר פעם.

התקף המאניה במרוץ לראשות הממשלה של בנט, מעורר שאלות ותהיות רבות. היו לו תחנות יציאה ולא יצא מהן, האם הגבול יהיה פינוי ישובים, או שחזותו התמימה למראה, ימשיך עם מעשה הנוכלות מקפיא הדם משל נוכל בינלאומי? אדם שהציג עצמו כאיש ארץ ישראל השלמה, אין בו לא ארץ, לא ישראל ולא שלמות. הנזקים שעשה עלו למדינת ישראל מאות מיליוני שקלים. חודשיים לפני הבחירות הראשונות עזב את הבית היהודי, לא עבר את אחוז החסימה, ומאז בנט סוחב את המדינה לסבבי בחירות בלתי נגמרים. מקרה כזה לא היה לו תקדים במדינה, כל שניתן הוא לתהות מה עומד מאחורי אותו דיבוק של נפתלי בנט – האם זהו שגעון גדלות קלאסי או שמה עומדים דברים הנסתרים מעיני הציבור?

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

62 תגובות למאמר

  1. כתבה מלאה שקרים ולפעמים חצאי אמיתות.
    לא ראויה לתגובה מעבר לזה.

    1. לדודי החנטרשן: נא ציין מהן חצאי האמיתות והשקרים. אחרת נגיד עליך שאתה לוקה בכך ודבריך הם השקר!!! הגיב:

      כי פתגם ידוע אומר שהפוסל במומו פוסל. את המום שלך – שקרים וחצאי אמיתות אתה חושף כך.

      צבוע שכמותך!

      כשאתה משתלח בחוצפה הנהוגה אצל שמאלנים צבועים ושקרנים ולא מציין אפילו טענה אחת – אתה מגלה מי אתה!!!

      אפס בריבוע.

  2. אחלה. כל מילה בסלע.
    אודה שהתלבטתי בין ליכוד לימינה . אני ליכודניק אבל נתתי את קולי לבנט כדי להבטיח שיעבור.
    לא העלתי על דעתי שינהג כך . שיעיז ללכת באמת עם לפיד , מרץ ועבודה.
    ושקד? כמה אכזבה ממנה.
    שניהם רמאים , חתרנים לא אמינים. היעלה על הדעת להבטיח עמדות ימין ולעשות שמאל?
    מתן כהנא ועידית סילמן בכלל שמאלנים מטורללים.
    איני מבין מה עוד עושה שם עמיחי שיקלי.
    ימינה – מפלגה של תחמנים ונכלולים.

    1. אסכם בקצרה את מה שכתבת.בחרי בבנט שיחזיק לביבי בביצים מבפנים.לא שיערתי שבנט יבחר לאחוז באשכיו מבחוץ.להבדיל ממך.בחרתי בבנט פעמיים.בפעם האחרונה הרחתי את בוגדנותו של בנט וחזרתי לשחרר לביבי את האשכים.

  3. מאמר מצוין
    סוף סוף מאמר שמביע את כל הכאב ותחשות הבגידה שחווה עם ישראל מפוליטיקאיו הנוכלים

  4. יצחק כצנלסון:

    "ארורים אתם בכל העולמות…הן בסתר לבכם הנבוב ידעתם שאינכם ולא כלום, מתוך הכרת דלותכם הרוחנית התעיתם טובים ותמימים מכם, משכתם אותם לעבודות זרות וטמאות: הרעלתם המונים עם שאר רוח ושאר לב …ארורים אתם!…

    לא את תורת השיוויון ואהבת חופש ודרור לימדתם את המוני עמנו, אלא עקרתם מן השורש את זרע הטוב באדם, את אלוהי ישראל = הלא הם: הצדק, היושר, האמת והאהבה לכל בצורה ישראלית.

    לימדתם את המון עם ישראל אהבה סתם, אהבה שלא ממקורה, אהבה שנתרוקנה מתוכה, אהבה מליצה…."! = וכל זה טיפה בים של תוכחה נגד הבוגדים בעם ובמולדת!!!

    **************

    "אי אהבת הגויים לאדם מישראל הרי היא חיובית לגבי אלה היהודים המתכחשים לעצמם, ליהודים חנפים, מתרפסים, נכנעים, ומחקים את שכניהם בכל דבר…

    מתחת הכרתם לא יאהבו הגויים את עניי הרוח, את הדלים שאינם יכולים לתת.

    היהודים אשר נתנו לעולם כולו, היו יהודים נאמנים, יהודים שלמים, בתוך עמם היו חיים, העשירוהו והעשירו באותה שעה את העולם כולו.

    אי אהבתם של הגויים ליהודים המתבטלים בפניהם, היא טבעית ומובנת לכל בעל הרגשה: 'אלה, היהודונים, אם בגדו באלוהם, בעמם, באביהם ובאמם – יבגדו גם בנו…"

    (יצחק כצנלסון, הי"ד, "פנקס ויטל", 24.7.1943)

  5. עמיה גלילי ''זוכרות'' - לאן היא שייכת ואיך נתייג אותה? הגיב:

    כתבה זו מדגימה היטב את התופעה החולנית של השינאה העצמית שלקו בה חלקים שוליים וסהרוריים בחברה היהודית ישראלית.

    הכותבת מעידה על עצמה כי יום העצמאות של מדינת ישראל אינה חג עבורה. לא פחות!

    באומרה כך הוציאה את עצמה אל מחוץ לגדר ושייכה את עצמה עם שונאי ישראל, אלה שהקמת המדינה וקיומה מהווה עבורם אסון, אלה השואפים לראות בכליונה של המדינה היהודית.

    הכותבת מזדהה לחלוטין עם הנרטיב הערבי הרואה במפעל הציוני כגורם הרסני ואסוני לערבים שחיו כאן במועד הקמת המדינה.

    הכותבת אינה מתעכבת ולו לשניה על הגורמים האמיתיים שהביאו ל"נכבה", הווה אומר, התנגדותם הנחרצת של הערבים לחלוקת הארץ והתוקפנות האלימה שנקטו בה כלפי היהודים והמפעל הציוני.
    הכותבת אינה באה חשבון עם האלימות הערבית שהיא הסיבה האמיתית ל"נכבה".

    עיניה של הכותבת טחו מראות את המציאות נכוחה והיא ממאנת לראות כי הערבים לא יסתפקו בפחות מאיונה של המדינה היהודית. הכותבת ואנשים כמותה משתפים פעולה עם האויב בזמן מלחמה.

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3706047,00.html

  6. אהוד ברק: גדעון סער היה איש הפרקליטות והוא ראוי לעמוד בראשות הליכוד הגיב:

    איזו זוועה

  7. הייתי מתומכיו של גדעון סער. אבל לא עוד / ערן רוזנצויג הגיב:

    פסל קולות של יותר ממיליון ליכודניקים, משך בחוטים כדי להקדים בחירות ועמעם מסרים כדי למשוך מצביעי שמאל. 15 שנה הייתי בעדו, אבל בשבועות האחרונים זה לא אותו גדעון סער

    גילוי נאות: הייתי תומך של גדעון סער יותר מ-15 שנה ובעבר אף ערכתי לו כנס בבית הוריי. אבל כשראיתי אותו בשבועות האחרונים – משטה בציבור, מפלג, גורר את ישראל לבחירות תוך שהוא מדבר בשם האחדות והתקווה – לא יכולתי שלא להתמלא באכזבה. האדם שרוממות הדמוקרטיה בגרונו גורס בהתנהלותו את הפתקים של הליכודניקים בקלפיות.

    סער מסתער על הבחירות ומצפה שתדמיתו כפוליטיקאי המחזיק בערכים דמוקרטיים תסייע לו להביא מצביעים מימין ומשמאל. אבל מאז שחזר לפוליטיקה הוא הוכיח למעשה שלא ערכים דמוקרטיים ולא טובת הציבור מובילים אותו אלא אמביציה אישית. זה לא אותו גדעון סער.

    שקיפות היא ערך חשוב בדמוקרטיה אבל עד עתה הוא בוחר לטשטש את עמדותיו (ויש לו עמדות, אני יודע) על מנת להגדיל את מספר הבוחרים משמאל. את הקמפיין שהשיק למפלגתו החדשה הוא מילא במילים ריקות מתוכן, שחוקות, לעיתים מעליבות את האינטליגנציה; מילים ששמענו מפוליטיקאים אחרים שהבטיחו הכול והועזבו בלי כלום.

    עמעום עמדותיו בעייתי במיוחד משום שהוא מכוון לפלח בוחרים שלא מחזיק בעמדותיו בסוגיות כגון המסתננים, התנחלויות ודת ומדינה, והנושאים הללו יעלו לסדר היום הציבורי בקרוב, ככל שהחיסונים יפוגגו את משבר הקורונה.

    שימו לב שסער לא פסל אף מפלגה או אישיות פוליטית אחרת. האם יאיר לפיד ויש עתיד, תמר זנדברג ומר"צ, שלא לדבר על הרשימה המשותפת, ראויים בעיניו יותר מנתניהו והליכוד? אם כן, שיגיד.

    מכאן מגיעה גם הפסילה שלו את בנימין נתניהו, מהלך שלא נובע מטעמים דמוקרטיים או אידיאולוגים אלא פרסונליים גרידא.

    מדובר דה-פקטו בפסילה של יותר ממיליון ליכודניקים שחושבים שראש הממשלה הביא הישגים רבים. אתם מכירים את הרשימה: הטיפול במגפה, מבצע החיסונים, בלימת ההתבססות של איראן, שיפור מעמדה הבינלאומי שלי ישראל, סיפוח הגולן, ההכרה בירושלים, עצירת המסתננים, שימור מעמדה של כלכלת ישראל בדירוגים הבינלאומיים ועוד.

    "סוס מנצח לא מחליפים", אומרים בעולם העסקים וגם בליכוד.

    בהצהרה שלו שלפיה לא יישב עם נתניהו פוסל סער לא סתם ציבור ענק שחושב שראש הממשלה הוא עדיין האיש הנכון, אלא את אותו ציבור שעד עתה תמך גם בו.

    איזו כפיות טובה.

    אגב, שימו לב שהוא לא פסל אף מפלגה או אישיות פוליטית אחרת. האם יאיר לפיד ויש עתיד, תמר זנדברג ומר"צ, שלא לדבר על הרשימה המשותפת, ראויים בעיניו יותר מנתניהו והליכוד? אם כן, שיגיד זאת באופן מפורש.

    מהלכיו הציניים של סער לפיזור הכנסת, באמצעות שלוחיו, נוגדת את דעת הקהל ואת רצון הבוחר, שאינו מעוניין בבחירות מיותרות.

    חרף כל הסערות והדרמות, לפי כל הסקרים הציבור עדיין רוצה את נתניהו כראש ממשלה.

    הפתקים שהכניסו את מיכל שיר ושרן השכל לכנסת לא רצו בחירות מיותרות. במקום להצביע על פיזור הכנסת היה עליהן להתפטר ברגע שבחרו לעזוב את הליכוד. אבל הן ניצלו את כוחן לרעה באופן לא דמוקרטי – בשליחותו או לטובתו של סער.

    סער תמיד התגאה בשיטת הפריימריז הדמוקרטית בליכוד, אבל שנה אחרי שהפסיד בהתמודדות על ראשות המפלגה, הוא הגיע לפתע למסקנה אחרת והקים מפלגה שלא יהיו בה בחירות דמוקרטיות לרשימה.

    כמו אצל לפיד ואביגדור ליברמן, את רשימת המועמדים לכנסת במפלגתו הוא יקבע בעצמו.

    כך, קבוצות מתפקדים כמו "הליברלים בליכוד" לא יוכלו להשפיע והמועמדים לכנסת יימדדו בהתאם לנאמנות לסער. אז מה בעצם הוא עשה כאן?

    https://www.ynet.co.il/news/article/SkviIAHpv

    תגוביות:

    1.גדעון סער? ראשי תיבות= גס.

    2.אמיתי לחלוטין.

    3.מי אתה מר סער ומה תועיל לנו? עוד אחד "רק לא ביבי"? יש לך 80 יום להראות שאתה חדשן ופורץ דרך! פוליטיקאים קטנים יש לנו בשפע! כי עוד עו"ד צנון יבש לא נראה שהציבור צריך!

    4.מפלגת מאוכזבי הג׳ובים של מר גדעון סער. כל מי שיצביע לגדעון סער הם אנשים שהגיעו מהליכוד היות שלא קיבלו תפקיד בכיר. כל אלו שיצביעו למפלגה הזו כולל אנשים שיגיעו מכחול לבן, בנט, יש עתיד ויכול להיות שיגיעו גם מישראל ביתנו בגלל גאולה אבן דוברת הרוסית. לכן לגדעון סער אין שום בשורה חדשה לבשר לציבור חוץ מאשר שהוא לא ישב עם נתניהו וזהו. אז למה שאנשים לא יצביעו ליש עתיד או מפלגת העבודה? לסיום צודק הכתב שכותב שכל מטרתו של סער זה לפלג את הימין ולפגוע בליכוד אבל נקווה שזה לא יקרה.

    5.אני לא מתעב ולא מתלהב מגדעון סער – הדבר הראשון שאגיד: זאב אלקין הרבה יותר חכם, רגיש, מתוחכם, מנוסה ובעל חזון מגדעון סער. הדבר השני שאגיד: שניהם לא מגיעים לקרסוליים של נתניהו. הדבר השלישי שאגיד: כולכם צמודים לנקודת הזמן של היום. תחשבו קדימה: האם יש לפקיד אפור ונעדר כריזמה (לחלוטין!!!) כמו סער יכולת להחזיק מפלגה בקנה מידה של מעל 5 מנדטים? לדעתי – לא. ראו מקרי: גנץ, יגאל ידין, לפידון הדחליל, עמיר פרץ, כחלון ועוד. חבל על זמנכם. הדבר הרביעי שאגיד: נתניהו וגנץ יסחבו את הבחירות על לתחילת הקיץ. חצי עם ישראל יהיה בחו"ל. לפחות 33 מנדטים לליכוד. הדבר החמישי: עוד תהיה רעידת אדמה ו\או מלחמה לפני שיסתיים משפטו של נתניהו (אם בכלל יתחיל).

    6.רק ביבי המלך.

    7.גדעון אבן. במקום שגאולה תהיה גאולה סער הוא נהיה גדעון אבן. כנראה שהיא הגבר בבית.

    8.סער ואלקין יגידו הכל כדאי לקדם את עצמם. ידרכו על כל מה שיהיה בדרכם. יחתרו ולא בירקון תחת כל מי שלא יתמוך בהם. התרוצים יבואו כמו של השמאלנים, ממגלומניות, שנאה ואגו. לא תצליחו לשקר לציבור. חצופים.

    9.העמדות של סער כמו של הנשיא שלו – ריבלין.

    10.ערן מנומק וצודק. גדעון סוכן כאוס. יגרור את ישראל לבחירות שוב ושוב ושוב. הוא מדבר על אחדות אבל פוסל את הליכודניקים. איך ימין אומר שהוא לא ישב עם המפלגה הימנית הגדולה ביותר שהציבור בחר? אז שיגיד שהוא מעדיף לשבת עם השמאל באופוזציה ושהוא שמאל.

    11.כמה כיף לקרוא כתבה על דברים אמיתיים ולא שקרים ודברי בלע. רק ביבי.

    12.גדעון אסון למדינת ישראל.

    13.כל מילה בסלע. צודק בהחלט. מצד אחד סער התפטר, מצד שני השאיר את השכל ושיר, 2 פטריות רעל שפנו נגד האינטרסים של הליכוד ובוחריו, שלא לדבר על פסילה גורפת של נתניהו.

    14.רק ביבי יהיה ראש ממשלה. גדעון סער עשה טעות של מתלמד.

    15.גדעון סער – אנמי, חסר כריזמה.

    16.מילים כדורבנות – מי שרוצה לעצור את האמביציונרים ורודפי הכבוד, חייב להצביע לליכוד ולביבי – ממש רק ביבי. המערכת הפוליטית תתייצב, כולם יבינו את המקום שלהם, ואז אפשר יהיה להתחיל לדבר עניינית על ערכים ואידאולוגיה. כל הצבעה למפלגות אוויר חם, אוירה או אידאולוגיות לא סימפטיות (כגון הרשימה המשותפת או מר"צ) וחלילה מפלגות דיקטטוריות חסרות כל הצדקה אמיתית (ליברמן) תמשיך את התקיעות.

    17.עוד ליצן חצר – סער. רק לא ביבי. מיליון וחצי אזרחים נתנו לביבי את קולם. מי אתם חבורות ליצנים עם סיסמה מטומטמת רק לא ביבי. בבחירות הקרובות ביבי יתחזק בעוד מנדטים, בניגוד לסקרים המדומים שלכם…

    18.כל מילה בסלע. כל הכבוד לניתוח הנכון שלך ערן. סוף סוף התגלה הילד שחשף את בגדי ״מלך״ הערום. גדעון סער רוכב על שנאת השמאל לנתניהו ומנסה לעשות לעצמו נפשות בלא שהוא משכנע שיש לו יכולת ביצוע טובה ממנו. כל זאת תוך חנופה לשמאל ובלא כל הדר ביתרי.

    19.כל מצביעי השמאל תומכים בסער מפלג הימין.

    20.סער הקים מפלגה ממניעים אישיים. מה הוא מחדש? גנץ 2 להתרסקות. לא היתה לו ברירה. אלא שסער איבד את קולות הימין כשיצא מהליכוד ובשמאל יתקשו להבין את המסרים הימניים שלו. בקיצור – סער סיים את הקריירה הפוליטית שלו.

    21.סער בגד בנו, הוא לא תקווה. פעם הערכתי אותו – היום כבר לא. שיקר ורימה. פגע בתנועת הליכוד.

    22.השינאה מעוורת ולא מחמיאה לך גדעון סער. כל מילה בסלע – ממש נכון. פעמיים נטש את הליכוד. הפעם בכדי להקים מפלגה ולעמוד בראשה נגד ביבי. כל כך איכפת לו מהציבור ומכספי הציבור…נו באמת. השינאה והרצון להדיח את ביבי מעוור. חבל. עושה רושם שגם אתה מר גדעון סער מחפש כיסא מטיל ביצי זהב ולא כ"כ אידיאולוגיה, אהבת הארץ וכו'.

    23.מי שגררו לבחירות הם…שי ניצן, מנדלבליט ובן ארי, שהמציאו כתבי פייק אישומי שוחד של כתבות אוהדות ושיגעו לנו את השכל. זכותו המלאה של ביבי לא לתת את גרונו לרוצחי נשמתו ולמנותקי המשפט.

    24.סער מוכיח שביבי צדק. יושבים סביב ראש הממשלה מיני מנופחי אגו, רואים איך ביבי מנצח על התזמורת בכל החזיתות והם חושבים לתומם כמה זה קל. בדיוק כמו אותו אוהד ביציע שמבקר את השחקנים במגרש. סער לא מגיע לעשירית מפעילותו הנדרשת של מנהיג כדי לקרוא תיגר על מנהיגותו של נתניהו. לפני סער יש בליכוד אנשים עם עשייה מוכחת ומנהיגות. סער רוצה לתפוס מקפצה על המותג "רק לא ביבי". פלא שיש עוד אנשים שלא נפלו שדודים לשטיפת המוח. מי שיחליף את נתניהו זה יוסי כהן. תתרגלו.

    25.יש יותר ממיליון ליכודניקים. זו עובדה וביבי לא מושחת. גם זו עובדה.

    26.בז לגדעון סער. חשב שיצליח להתרומם בגלל השינאה לנתניהו. לא אצביע לו לעולם. הוא חסר חוט שידרה שחיפש נקם בנתניהו וחושב שיצליח להתלות על גלי השינאה נגדו. אבל לאנשים כמוהו לא תיצלח הדרך. הוא זבוב ללא כנפיים. רובוטריק עלוב.

    27.סער הוא הכחלון החדש.

    28.סער לוזר. סער עוד אחד שבגד בתנועת הליכוד. רק לפני שנה התמודד מול נתניהו. הוא הובס. עכשיו הצטרף למקהלת רק לא ביבי. אסור בשום אופן להצביע עבור סער. אין שום תקווה רק שנאה מבעבעת.

  8. גדעון סער מתעדף את הפלת נתניהו מעל הכול – ולכן להבטחותיו על מערכת המשפט אין סיכוי להתממש / מידה הגיב:

    גדעון סער הקים את מפלגת ׳תקווה חדשה׳ עם סיסמה מרכזית: ״רק לא ביבי״. בימים אלה הוא מוסיף לה גם תכנים. ארבעה תיקונים מציע גדעון סער למערכת המשפט: פיצול תפקיד היועמ״ש, ביקורת אפקטיבית על הפרקליטות, שימוע פומבי לשופטי העליון ושמירה על זכויות נחקרים.

    הצעת החוק הראשונה שהגשתי היתה לפצל את תפקיד היועץ המשפטי לממשלה, ולכן אני כמובן שמח שגדעון סער שותף עתה ליוזמה זו. את נושא הביקורת האפקטיבית על מערכות האכיפה אני מקדם בשלל דיונים ויוזמות. חשוב ביותר שהנציבות תהיה מנותקת ממערכת המשפט ושיהיו לה סמכויות של חקירה והעמדה לדין. לגבי שימוע לשופטי העליון – זהו נושא חשוב ואני שמח שגדעון סער שינה את עמדתו, שהרי בעבר הוא היה מאלה שטרפדו יוזמה זו.

    אולם כל זה מעט מדי. יש לשנות את השיטה לבחירת שופטים. השיטה כרגע, לה אחראי גדעון סער, מאפשרת וטו של שופטי העליון על כל מועמד. כך, אנחנו נשארים למעשה עם שיטת ״חבר מביא חבר״ ההרסנית. שימוע בלבד, הוא במקרה הזה לא יותר מכוסות רוח למת.

    שינויים נוספים שנדרשים הם שינוי ׳חוק יסוד: השפיטה׳ ואף להגדיר במפורש את סמכויות המערכת. הכרחי גם להגדיר בצורה ברורה את זכות העמידה ולבטל את ההרחבות שניתנו לה באמצעות דוקטרינת ״הכל שפיט״, שבאמצעותה גנב בית המשפט את המדינה מהעם.

    בנוגע לשמירה על זכויות נחקרים, אני מברך את גדעון סער על היוזמה וגם על נושאים שהוביל בעבר. להצעותיו אני מצרף גם את הצעת החוק שיזמתי לצורך באישור שופט לחיפוש בטלפונים ניידים, בדומה לחיפוש בבתים.

    רק לא תיקון

    תוכניות יש למכביר. אני וחברי בליכוד, בגיבוי ראש הממשלה, נחושים להוביל אותן בכנסת הקרובה. זה מבורך כמובן שלמפלגה יהיו גם תכנים חיוביים ולא רק שלילה פרסונלית. אבל מה שיותר חשוב מכתיבת תוכניות, הוא סדר העדיפויות של מפלגת ׳תקווה חדשה׳. כי אם סדר העדיפויות הוא קודם כל הדחת נתניהו, המשמעות היא שגדעון סער יקים ממשלה עם לפיד, ניסנקורן ו׳מרצ׳. ואז כל ההבטחות לרפורמות במערכת המשפט, ייזרקו לפח.

    אולם אם התוכן זה מה שחשוב, המשמעות היא שעל סער לזנוח לאלתר את הרטוריקה המחרימה את נתניהו ולהתמקד בתכנים ובדרישות שיציג במשא ומתן הקואליציוני העתידי. כרגע נראה שהמסר המרכזי הוא: ׳רק לא נתניהו׳, וכל שאר המסרים הם עטיפה. עם מסר כזה, כל שאר האמירות ה״ימניות״ אינן אלא מניפולציה, כדי לקושש קולות של אנשי ימין תמימים. זו לא ׳תקווה חדשה׳, זו פוליטיקה פרסונלית מאוסה.

    מניפולציה דומה ראינו כשראשי ׳כחול-לבן׳ הבטיחו גם שלא יישבו עם נתניהו וגם שלא יקימו ממשלה בתמיכת המשותפת. לא עברו 24 שעות ממערכת הבחירות הקודמת וכבר הופרה ההבטחה להקמת ממשלה עם המשותפת. ׳רק לא נתניהו׳ היה בשבילם מעל הכל.

    ומה באשר למה שמכנה גדעון סער ״חקיקה פרסונלית״? תמוה בעיני, שמי שמבין את הבעייתיות בהיעדר האיזונים והבלמים על הפרקליטות, לא מבין שלא החקיקה בענייני נתניהו היא הפרסונלית כאן. האכיפה הבררנית הזדונית כנגדו, על-ידי מערכות שיצאו מכל איזון, הן הפרסונליות.

    מי שמבין שיש כאן מערכת שמטילה אימה על נבחרי הציבור, לא יכול להחריש נוכח התיקים התקדימיים כנגד ראש הממשלה מהימין. ומי שמעדיף להחריש, מוטב שלא יתהדר בנוצות של ״תיקון״ המערכת ושל ״תקווה חדשה״.

    https://mida.org.il/2021/01/03/%d7%93%d7%a2%d7%94-%d7%aa%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%a1%d7%a2%d7%a8-%d7%91%d7%9e%d7%a2%d7%a8%d7%9b%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%98-%d7%94%d7%9f-%d7%94%d7%91%d7%98%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%9c/

    תגוביות:

    1.לגדעון סער. ארבע ההצעות שלך לשינוי פני החונטה, מבורכות. אבל, בג"צ לא יתן לך. אתי חיות תתנגד במלוא המרץ והפיראט המשפטי יעמוד על רגליו האחוריות כדי שזה לא יתבצע.

    בית המשפט ה”עליון” גנב את המדינה מהעם הריבון והרס את הדמוקרטיה.

    אם אתה תכריז שאתה בעד מדינת כל אזרחיה, אהרון ברק יתן לך חיבוק אינסופי.

    ובכלל אם אתה מכיר מוסד גזעני יותר מבג"צ במדינה, אנא עדכן אותי. אתה עם ניסיונך הפוליטי המבורך, הסבר לי כיצד יתכן שבמשך 73 שנים, לא נמצאה משפטנית מזרחית אחת, ולו אחת, שתיבחר לבית המשפט העליון.

    צפון קוריאה זה כאן.

    ועוד דבר לתועלתך ולהצלחתך.

    כל מי שיצא עם הסיסמה “רק לא ביבי “, נכשל. אנא לטובתך אל תחזור על הטעות הזאת.

    האיש נתניהו עשה עבור המדינה מעל ומעבר למה שעשה כל ראש ממשלה אחר וגם בעצם הימים האלה ואין צורך לפרט. הכל ידוע לך.

    2.רק טראמפ יהודי יכול לעשות סדר במדינה הקומוניסטית הזאת…כל שאר הפוליטיקאים/המפלגות הם חיילים של הפקידים/הדיקטטורה הבולשביקית!

    אם לעם היה אומץ היינו עושים מהפכה.

    3.גדעון סער רק אומר ומתהדר בנוצות ימין, אבל הוא הולך להיות עלה התאנה של השמאל.

    4.אם בדרך נס תורכב ממשלה ללא הליכוד ונתניהו כמנהיגו, הסיכוי שמפלגות לפיד, מר”צ, חולדאי ודומיהן, שהוא יהיה חייב אותן בקואליציה שלו, יאפשרו לסער להעביר אפילו שינוי יחיד כרצונו, קטן מהסיכוי שישראל תנחית אסטרונאוטים על השמש.

  9. סמוטריץ': פניו של בנט אינם לגוש ימין. ''שומר סף'' #63 גדי טאוב הגיב:

    אז למה עזב סמוטריץ' את ימינה?

    החוויה שעיצבה את התודעה הפוליטית שלו היתה מעצרו בצינוק בזמן ההתנתקות, בלי שאמרו לו על מה ובלי כתב אישום.

    חושך, קור, חריץ בדלת, ובקושי אפשרות לדעת מתי שבת.

    דרך שהתחילה בשרירות ליבה של מערכת המשפט, הובילה לבסוף למסקנה שמשילות היא סוגיה שאינה סובלת דיחוי ושדרוש בשבילה גוש ימין יציב.

    לכן הוא נפרד מימינה, מפני שפניו של בנט, לדבריו, אינם לגוש ימין.

    וגם: האם נתניהו יפנה לטפל סופסוף במה שהזניח כל השנים האלה? סמוטריץ' חושב שאולי כן.

    https://www.youtube.com/watch?v=VLDLcagSC8M

  10. נסיכי הליכוד, בני בגין, דן מרידור, גדעון סער, לימור ליבנת, אהוד אולמרט ועוד, הם אידיוטים שימושיים הגיב:

    נסיכי הליכוד, בני בגין, דן מרידור, גדעון סער, לימור ליבנת, אהוד אולמרט ועוד, הם אידיוטים שימושיים וטיפשים להחריד של “הימין” בשרות השמאל.

  11. “ההדר הפולני” של הפוליטיקאי הנאיבי להחריד מנחם בגין, שהשאיר את השליטה בכל המוקדים החשובים בידי השמאל: המשפט, התקשורת, האוניברסיטאות הגיב:

    “ההדר הפולני” של הפוליטיקאי הנאיבי להחריד מנחם בגין, שהשאיר את השליטה בכל המוקדים החשובים בידי השמאל: המשפט, התקשורת, האוניברסיטאות, כפי שניתן לקרוא בצורה מאלפת בספרו של ארז תדמור “למה אתה מצביע ימין ומקבל שמאל” ויורשיו, שנכנעים לשמאל כדי לקבל טפיחה על השכם מהתקשורת, הם הגורמים להמשך השליטה של השמאל בכל מוקדי הכוח במדינה.

    יש לזכור שדן מרידור ואוריאל לין, בזמן ממשלת מעבר של הליכוד עשו הכל כדי להעביר שני חוקי יסוד שעליהם הסתמך הפיראט המשפטי אהרון (הכל שפיט, האדם הנאור, האדם הסביר, האדם המידתי) ברק, כדי לבצע הפיכה (פוטש) משפטית והשתלטות 15 פקידים ממונים על השלטון בפועל במדינה. כל זה לא היה קורה ללא העזרה של נפולת הנמושות, נסיכי הליכוד.

  12. אני מאשים: הימין הטיפש רק מתפצל ומפוצל ומלקק לשמאל ומתנחמד ועושה כלום הגיב:

    הכל באשמת ההזוי מנחם בגין. איש "אבירי" שבגללו הגענו לשוקת השבורה ואנחנו לפני חיסול המדינה היהודית ומסירתה לצלבנים ולאיסלאם. זה שהמליך עלךינו את בג"צ והשמאל.

    ובגלל בג"צ זה מביאים לכאן מאות אלפי נוצרים מכל חור בעולם ומאפריקה באיצטלת עלאק “יהודים”. לכו לכנסיות ותימצאו אותם שם.

    ובג”צ נותן למוסלמים מאפריקה ומהעולם הערבי כולו – הבטחה שאסור להחזירם לארצם או למדינות אפריקניות דומות לשלהם עם אותה תרבות – וגם שאם מישהו מאיים לעשות להם ברית מילה לנשים אז מקומם פה בישראל המפוצצת הליליפוטית – כולל מוסלמים מסודן, אריתריאה ומאיפה לא – מכל חור, להתקבע פה ואיש לא עוצר או מונע זאת – כלומר – היהודים בבג”צ – הם הם שמקימים פה מדינה צלבנית חדשה ומדינה מוסלמית חדשה – כדי שהן תחסלנה את מדינתנו בסוף, תוך כדי שבג"צ בחוצפה ועיקשות לא חוקית מנטרל את הממשלות מלפעול להצלת המדינה תוך ביטול כל החוקים של הכנסת למטרה זו כשהוא דואג להשאיר את המדינה חסרת אונים וחסרת הגנה כפי שהגדיר זאת השופט גרוניס, כשבוטלו כל חוקי מניעת ההסתננות.

    מי שאשם הוא אך ורק מנחם בגין.

    הוא אשם בהפיכת ישראל בתהליך מתמשך לגטו יהודי ותו לא – ממנו כולנו נברח.

    כי כשכל השמאל הכין עצמו לאחר עליית הליכוד לשלטון – לסילוקו מנקודות השליטה בכל מוסד בארץ – אמר להם ה”אביר” שאנא מכם – המשיכו למשול בנו.

    הוא והאבירות הפולנית המטופשת כשל דון קישוט.

    ומאז הימין הטיפש רק מתפצל ומפוצל ומלקק לשמאל ומתנחמד ועושה כלום.

    אין לו תקשורת חזקה, אין לו מוסדות חזקים, אינו שולט באוניברסיטאות, בבנק ישראל, בפרקליטות, בבג”צ, בייעוץ המשפטי.

    אינו שולט בכלום ואף יושב וצופה בערוצי התעמולה של מפלגת התשקורת השמאלנית מלאת השיטנה והרוע ליהודים ולמדינתם ולמנהיגיהם. מי בכלל מסוגל לצפות בכל הזבל הזה? זה הרי מכאיב ומרגיז. בשביל מה? כדי שהם יקבלו מיליונים עבור הפרסומות?

    ימין מטומטם וחסר מודעות עצמית.

    יש לו ערוץ 20, 0404, גלי ישראל על הענן, ישראל היום, מידה, ג'יפלנט – גיא בכור – ועוד.

    אך במה הטיפשים צופים ואת מי הם מחזקים כלכלית במקום להחרימם?

    בערוצי 11, 12, 13 השמאלנים והמחבלים התיקשורתיים יצרני התעמולה – ואז גם כבונוס משלמים כמעט מיליארד שקלים כדי לממן את התעמולה הזאת נגדם.

    כי הימין הטיפש, המפוצל לרסיסים פוחד פחד מוות ממפלגת בג”צ, ממפלגת הפרקליטות, מהיועץ (הפוקד) המשפטי לממשלה ומהפקידונים האלה שהפכו הם לראשי ממשלותינו ומנהיגינו ומחסלינו כמדינה יהודית בארץ ישראל.

    הימין אשם בחוסר משילותו, בפחדנותו ובאי התארגנותו והתאחדותו על מנת לשמור על המדינה היהודית היחידה ועל מנת לשבת על הגה השלטון ולמנוע מכירת חיסול טוטאלית, אליה אנחנו מאד קרובים.

    תנו למפלגת בג”צ ולמערכת הפוליטית המתקראת כבדיחה בג”צ והפרקליטות לנצח את נתניהו ותגידו שלום ולא להתראות למדינת היהודים שהוקמה בדם יהודיה.

    זה כל הסיפור.

    פולני טיפש אחד ותיראו לאן הגענו. הפתגם כל כך נכון:

    טיפש אחד זורק אבן לבאר וכל החכמים לא יוכלו להוציאה.

    אנחנו ממש שם.

    לכן יש להצביע אך ורק ליכוד בבחירות ולתמוך בנתניהו, כדי לא לאפשר את ביצוע ההפיכה השלטונית. ואין להצביע בשום פנים ואופן עבור כל מי שמפלג את הימין. אחרת תמשיכו לבכות ולעזור לחסל אותנו.

    רק עם ממשלת ימין גדולה וחזקה נוכל לחוקק ולשנות את חיסול המדינה המתקדם בצעדי ענק.

    (נסו להקשיב ליונתן יעקובוביץ’ ותיחרדו.)

    3.בגין היה "אביר" עיוור שהמליך את אהרון ברק ואת כל השמאל במערכת המשפט שהפכה לשלטון וגם בכל צמרות מוסדות המדינה.

    יותר עיוור מזה אין.

    בנושא השלום הוא קיבע עובדה הרסנית שלא קיימת בעולם כולו לפני שהגיע ה"אביר" הזה – שהורסים התיישבות ונותנים לאויב שתקף את השטח כולו, עד המלון האחרון (אביה סונסטה).

    אין יותר חסר שכל והבנה פוליטית, צבאית ובינלאומית מזה.

    באיזה עוד מקום בעולם המנצח מוסר לתוקף שטח שנכבש במלחמת הגנה על עצמו – ועוד מפנה יישובים והורס אותם??? מה זה משחק לגו?

    חוץ מזה שזה הפך להיות מעין איזה נוהל קבוע שהערבים חושבים שזה חוק כזה. הם יתקפו, הם ירצחו, הם יהרסו, הם יעלו מיליונים לנתקף – והנתקף יחזיר להם את השטח עם תוספות פיתוח והכנסות לכלכלה שלהם? איפה?

    רק בגין קצר הרואי וחסר עומק המחשבה ההיסטורית – יכול היה להמציא דבר נורא כזה, שבעצם גורם לכך שהערבים לא משלמים כלום עבור מעשי הפשע שלהם. כלום. להיפך. הם עוד מקבלים הטבות. וכל זאת בוצע בהנהגת השודד המשפטי אהרון ברק.

    לא היו לימין משפטנים ראויים עד כדי כך שבגין קצר הרואי בחר דווקא באיש המניפולטיבי, הערמומי והשמאלני הזה לשרת אותו?

    זה מוכיח עד כמה לא חכם הוא היה ועד כמה נזקים הוא הביא על ראש המדינה.

    אולי בגללו היא תתבטל ותחוסל כמדינה יהודית על ידי אותו בג"צ ושופטיו הבוחרים עצמם בעצמם – שהוא המליך אותם.

    הוא זה שהכיר בכביכול עם פלשטני (שטני) שיש לו זכות על אדמות הארץ.

    הוא זה ששיחרר את הרסן לחרדים עד שהגיעו מים עד נפש היום בגללו והם לא משרתים ולא עובדים ועושים כל מה שבא להם – בגללו ורק בגללו. עד בגין היה מותר להם להקציב 500 בחורים מוכשרים ללימוד תורה. בא קצר הרואי הזה ואמר להם באבירותו המופרכת – תלמדו. והנה מה שקרה. אין שליטה על כלום יותר. זו מדינה בתוך מדינה.

    הוא היה אסון היסטורי למדינה היהודית. ממש אסון.

    2.בגין היה טיפש מכולם! ידע לנאום וחוץ מזה כלום. אדם הזוי ולא מבין מציאות.

    3.בגין נתן לאהרון ברק את השליטה על המדינה.

    4.הנסיכים של הליכוד ממשיכים לשנוא את נתניהו!

    השינאה והקינאה בנתניהו היא שהביאה את הנסיכים של הליכוד לשמאל ולהתנגדות למורשת אבותיהם.

    הם אנשים שגדלו עם כפית זהב פוליטית בפה. הם ירשו את הנהגת הפוליטיקה בישראל ובליכוד רק בזכות זה שנולדו להורים שלחמו במחתרת נגד הבריטים.

    הם בעצמם לא היו מנהיגים.

    הם כולם היו מנגנון מנופח של ירושת אבותיהם.

    הם לא תרמו כלום למדינה ולעם, הם רק הורמו על ידי עצמם והתקשורת שהיתה מחוברת למימסד האשכנזי, לישראל הראשונה, מעל ציבור בוחרי הליכוד שבאו בעיקר מהעולים ומקרב ״ישראל השניה״.

    ולכן ורק לכן הם לא סולחים לנתניהו, המשכיל האמריקאי, בן של היסטוריון, שלקח להם ״בחוצפה״ את הירושה והשאיר אותם ללא הנהגה.

    לימור לבנת

    בני בגין

    אהוד אולמרט

    ציפי ליבני

    דן מרידור

    רוני מילוא

    יאיר שמיר

    עוזי לנדאו

    הם כולם נאלצו לבקש מנתניהו עבודה ומישרה של שר! כן. הנסיכים עמדו בתור לקבל תפקיד שר אצל נתניהו. על ההשפלה הזאת הם לא סולחים לנתניהו עד עכשיו וגם לא יסלחו לו עד מותם.

    5.הפרישה של בני בגין, מרידור, אולמרט ומשפחת שמיר זה מאבק של נסיכים מפונקים ומתוסכלים כנגד נתניהו מנהיג הימין האמיתי.

    הפרישה של אלקין וליברמן זה מאבק של רוסים מאפיונרים מתוסכלים כנגד נתניהו מנהיג הליכוד האמיתי.

    הפרישה של מרדכי, יעלון, מופז ושרון זה מאבק של גנרלים אטומים נפוחים ומתוסכלים כנגד נתניהו מנהיג הימין האמיתי.

    הפרישה של בנט היתה מאבק של דתיים עם כיפה קטנה, מתוסכלים כנגד נתניהו מנהיג הימין האמיתי.

    הפרישה של כחלון, דוד לוי, שטרית וסילבן שלום, היתה מאבק של מזרחים מושחתים ומתוסכלים כמגד נתניהו מנהיג הליכוד האמיתי

    הפרישה של ליבני וליבנת זה מאבק של נשים פמיניסטיות מתוסכלות שחשבו שמגיע להן כנגד נתניהו מנהיג הימין האמיתי.

    וסער זה מאבק של רובוטים מתוסכלים שרוצים להשתלט על העולם כנגד נתניהו מנהיג הימין האמיתי.

  13. כשבנט ושקד (איוולת וגי-בנט. צמד ממש לא חמד!) דאגו לזכויות הפרט של האזרח אחריו ביקשו לרגל הגיב:

    מעורבותם האישית של הצמד בנט-שקד בניסיונות להחדיר ריגול טכנולוגי אחר אזרחי ישראל אמורה להטריד כל אזרח במדינה דמוקרטית
    שבועיים לבחירות וצריך להתחיל סוף סוף לברר ברצינות למה באמת מתכוונים אלו שמבקשים את קולנו.

    הצמד נפתלי בנט-איילת שקד משתדל לשמור על עמימות ולשמר בכך את מעמדו כלשון מאזניים שתוכל להצטרף לכל ממשלה בכל הרכב אפשרי.

    השניים נוהגים לציין מעל כל במה ובכל הזדמנות שהממשלה הנוכחית נכשלה בטיפול בקורונה כשהם מניחים את מדיניות הסגרים במרכז הכובד של טיעוניהם. לדברי השניים, הטלתם של סגרים היא עדות לכישלון. אז מה הפתרון שלהם במקום סגרים? לפתוח! לפתוח הכל! לפתוח מסחר, לפתוח טיסות, לפתוח את מערכת החינוך – לחזור לחיים על מלא.

    איך הם מתכוונים למנוע את התפשטות הקורונה אם הכל ייפתח? לפני כחודשיים פירטה זאת איילת שקד בראיון הכינים הזכור לשימצה אצל נועם פתחי בגלי ישראל – את החולים אפשר לפלות כמו שפולים כינים ולשלוח אותם אל מושבת מצורעים כלשהי. זה עניין של מספר ימים עד שמסיימים "לנקות" את העיר מכינים ואז היא הופכת לעיר ירוקה.

    עיר שתישאר אדומה זה כבר עניין אחר – "מי שנתפס עובר מעיר אדומה לעיר ירוקה הוא פשוט נשלח לכלא", אמרה איילת שקד באותו ראיון. אפשר כמובן לחייך בנימוס ולהאמין שמדובר בדברים שאין מאחוריהם כוונה מעשית לשלוח אנשים פיזית אל הכלא, ואולי באמת זה המצב, אבל בכל זאת מדובר בשרת משפטים לשעבר הרואה את עצמה כחוזרת לתפקיד זה ממש בקרוב.

    ולכן מדובר בהתבטאות קשה וחריגה שיש לתת עליה את הדעת כי בכל זאת, השלכתם של אזרחים תמימים לכלא היא כלל איננה עניין טריויאלי במדינה דמוקרטית, בפרט לא כשהרעיון מופץ אל המרחב הציבורי על רקע מעורבותם האישית של הצמד בנט-שקד בניסיונות להחדיר ריגול טכנולוגי אחר אזרחי ישראל.

    מוחים על האיכונים ובמקביל מקדמים פיתוח תוכנות ריגול

    למי שלא מכיר את הפרטים נזכיר שבימי ראשית הקורונה דובר על איכונים סלולריים שיבוצעו ע"י השב"כ. עד היום הדעות חלוקות לכאן ולכאן. הצמד בנט-שקד, לא הסתפק בעבודת השב"כ שמפוקח וכפוף למשרד ראש הממשלה.

    נפתלי בנט שכיהן כשר הביטחון באותם הימים, יזם וקידם פרויקטים משותפים למשרדו עם חברת NSO המעורבת בלא מעט שערוריות הנוגעות להפרת זכויות הפרט, ומוכרת כאחת המובילות בעולם לפיתוח תוכנות ריגול אשר כרגע עומדות נגדה מספר תביעות שהוגשו על ידי פעילי זכויות אדם ועיתונאים ברחבי העולם.

    לא ניכנס לשאלה אם אותן שערוריות מוצדקות או לא. ארגוני זכויות הפרט אינם בדיוק ארגונים תמימים, וענייננו מתרכז בהתנהלותם של שר הביטחון בנט וחברת הכנסת שקד.

    משרד הביטחון תחת שרביטו של בנט, בחר לפנות ישירות לחברת NSO בבקשה לפתח תוכנות ריגול אחר אזרחי ישראל, מתוך מטרה לאתר ולעקוב אחר חולי קורונה כשהוא עושה זאת מבלי שהגיש בקשה לפטור ממכרז. ואם זה מזכיר לכם את התנהלותה של משטרת ישראל מול המימד החמישי, אתם לגמרי מרגישים נכון, פרט לעובדה שכאן יוזם הפניה הוא השר הממונה עצמו כשלצידו ניצבת תומכת בעבודת לובינג נלהבת בוועדות הכנסת – חברת הכנסת איילת שקד.

    את עבודת הלובינג עבור NSO ביצעה איילת שקד כשהיא "שוכחת" לספק גילוי נאות ולציין בפני חברי ועדת המשנה לענייני מודיעין בה היתה חברה, שהיא ושירי דולב – נשיאת NSO, הן חברות אישיות מאוד טובות המכירות עוד מתקופת הלימודים באקדמיה.

    ב- 15 במרץ 2020 – ממש בזמן שהיא מקדמת ולוחצת את חבריה לוועדה לאשר את ההתקשרות עם החברה, שיגרה איילת שקד מכתב בהול אל ראש הממשלה ובו הביעה דאגה מהפגיעה בפרטיותם של האזרחים כתוצאה מהכוונה לבצע איכוני שב"כ ודאגה להדליף את תוכן המכתב אל התקשורת:

    "שינוי מדיניות ושימוש בצעד כה דרקוני כלפי חירות האזרח דורש שמירה יתירה על איזונים ובלמים בהפעלת הסמכות. פגיעה כה קשה בפרטיות נדרשת שתעשה בשקיפות מלאה ותחת ביקורת ופיקוח קפדנים".

    ביד אחת שקד כותבת מכתב המביע דאגה אמיתית לפרטיותו של הציבור וגורם ללחץ ציבורי נגד השימוש באיכוני השב"כ, וביד השניה מקדמת את פיתוחן של תוכנות ריגול על ידי חברה פרטית תחת חסיון של פרטי ההתקשרות עם החברה והימנעות מגילוי נאות של קשריה האישיים עם בכירים בחברה.

    על זה נאמר עושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס.

    https://www.mazav.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95%D7%AA/%D7%93%D7%A2%D7%95%D7%AA/%D7%9B%D7%A9%D7%91%D7%A0%D7%98-%D7%95%D7%A9%D7%A7%D7%93-%D7%93%D7%90%D7%92%D7%95-%D7%9C%D7%96%D7%9B%D7%95%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%A4%D7%A8%D7%98-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%90%D7%96%D7%A8%D7%97-%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99%D7%95-%D7%91%D7%99%D7%A7%D7%A9%D7%95-%D7%9C%D7%A8%D7%92%D7%9C/

    תגוביות:

    1.איוולת וגי-בנט. צמד ממש לא חמד!

    אנשי הציונות הדתית, כל הימנים בכל מאודם, אין לכם מה לחפש בכאילו "ימינה".
    אם כ"כ קשה לכם לתת את קולכם לליכוד ולנתניהו, תנו אותו לסמוטריץ'- ח"כ נמרץ ימני על אמת. ישר והגון!

  14. בנט ולפיד סיכמו: שי ניצן יכהן כיועץ המשפטי לממשלה הגיב:

    שי ניצן, שרדף במשך שנים את אנשי הימין וההתיישבות, סוכם כמועמד המוביל לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה בממשלת בנט-לפיד. לפיד מעוניין למנותו בהמשך לתפקיד שופט בית המשפט העליון.

    במשא ומתן הקואליציוני להקמת ממשלת שמאל הגיעו להסכמות בעניין מינויו של שי ניצן, פרקליט המדינה לשעבר, לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה בממשלת בנט-לפיד.

    שמו של ניצן הועלה על ידי לפיד כמועמד לשופט עליון, אך במו״מ בין לפיד ובנט סוכם כי ניצן ישמש בשלב זה כיועץ המשפטי לממשלה.

    ניצן, כזכור, שימש לאורך שנים כראש צוות אכיפת החוק על המתיישבים ביהודה ושומרון ובנוסף בתפקיד הממונה על העמדה לדין בעבירות המשיקות לחופש הביטוי. בתחומים אלה ניצן רדף את אנשי הימין במשך שנים. בשנת 2014 קבע בית משפט ששי ניצן נהג באכיפה בררנית בכך שסגר באופן אוטומטי תלונות שהוגשו נגד אנשי שמאל וערבים בגין הסתה לפגיעה ביהודים, מתיישבים וחיילי צה"ל.

    יו״ר הקואליציה, ח״כ מיקי זוהר, אמר היום: לא להאמין. אני שומע שבצוותי המו״מ לקראת הקמת ממשלת השמאל של בנט, התחילו לדבר ברצינות על תפקיד היועמ״ש למיודענו שי ניצן. ‏אפשר להירגע, לפיד מוכן להתפשר גם על מינויו לבית המשפט העליון. ‏כן, בנט במכירת חיסול כדי להיכנס לבלפור כראש ממשלה עם 7 מנדטים (או 6). ‏הימין לא ישתוק ולא יסלח״.

    https://www.0404.co.il/?p=747727

    תגוביות:

    1.שי ניצן פושע!

    2.שי ניצן יבטיח ללפיד ששלדים מהארון שלו לא ייצאו החוצה.

    3.מכירת חיסול המדינה החלה. תהיה רשומה בספרי ההיסטוריה על שמו של בנט.

    4.שי ניצן הוא פושע ורשע שמצפצף על החוק.

    5.מה עם ועדה שתבדוק את יושרו? כולנו תקווה שאפי נווה יסכל את המהלך ההזוי.

    6.בנט = המן הרשע. לא יאומן. תוריד את הכיפה מראשך. נוכל!!!

    7.אפי נווה. אל תיתן לשמאל ההזוי לנצח. שי ניצן אינו ראוי. מי כמוך יודע!

    8.השתגעתם? כבר סגרתם את התיק על חריגות בניה בבית היועץ המשפטי לעתיד? היכן כל העמותות ליושר ונגד שחיתות? עדיין לא הגשתם בג"צ? לפיד המכוער! הפרצוף שלך גלוי. כי גם אתה כנראה מחקת, או לפחות אתה לא יודע מי מחק פגישות עם נוני מהיומן שלך. עכשיו ממליך את האיש הזה? למה? שיסגור לך את התיק? שקוף.

    9.שי ניצן תופר התיקים? לא יאומן כי יסופר.

    10.לא סתם בחרו בו. כי הוא יודע על ליברמן ועל גנץ ולפיד יותר מדי דברים. ימינה פשוט מושחתים. אם הם גברים שיילכו לבחירות. לא רק שלא יעברו את אחוז החסימה, הם לא יקבלו מנדט אחד.

    11.בנט ארור.

    12.חבורת פושעים בורחים מדין ומבריחים עוד פושע שותף של הקודם. היום העצוב בתולדות הימין. בנט אתה לא ראש ממשלה שלי ושל עוד כמה מיליונים. בהצלחה שקד. קיבלת שרת משפטים וליקקתם ללפיד. תתביישי. כתם לכל החיים.

    13.את מי מחזיקים בגרון? הרי זו דרכו של ניצן. אם לא עכשיו אז כשלא יצטרכו את בנט. תופרי התיקים בהיכון.

    14.ברור שבנט הנוכל יבחר בנוכל שמנדלבלוף הגדיר אותו בשם שאינני רוצה לחזור עליו והוא מחזיק בגרונו. מצא מין את מינו.

    15.המצב הזוי.

    16.עכשיו זה ברור. בנט היה מרגל בימין. סכנה לבטחון המדינה.

    17.בנט השקרן ושקד המאדאם. בנט לגיהנום.

    18.פשע משפטי. אסור לשתוק וצריך להילחם נגד התופעה המכוערת להפלת מדינת ישראל.

    19.עובר מתפקיד לתפקיד בפרקליטות. איזו שחיתות.

    20.מכירת חיסול של המדינה.

    21.בנט מוכר הכל במכירה כללית.

    22.בנט ולפיד סיכמו ביניהם ששי ניצן יכהן כיועמ"ש (הזרוע הביצועית של בית המשפט…).
    בשיחות סגורות בנט ללפיד: שי ניצן תופס אותי בגרון ואותך בכל מקרה ב…

    23.לחקור את בנט על שוחד מרמה והפרת אמונים. הרי הוא קיבל שוחד וסיקור חיובי כדי לחסל את נתניהו והימין ובתמורה הוא ממנה את שי ניצן ומיישם את מדיניות השמאל הקיצוני ותומכי הטרור ורימה את כל אזרחי ישראל והפר את אמון הציבור ועשה הפוך ממה שחתם, הצהיר, הבטיח ונשבע. מיד תלונה למשטרה ולהגיש בג"צ.

    24.האם לנוכל שהונה אלפי בוחרים אין בכלל קוים אדומים? פשוט אין מספיק הגדרות וכינויים להזוי הזה שהולך להיות ראש ממשלה. אפשר להתחיל לקרוא קינות על חורבן בית שלישי.

    25.שוב המושחת יגיע לתפקיד…די לשחיתות השמאלנית במערכות המשפט בישראל.

    26.איילת שקר ובנט הנוכל. מקומם בכלא על גניבת 200.000 קולות!

    27.בנט יצא מדעתו לגמרי. בן עוולה.

    28.לזה יש הגדרה אחת בלבד: סוף העולם! את שי ניצן אסור למנות לשום תפקיד.

    29.ברור. הרי הסיבה ששנתיים נלחמו שלא תקום פה ממשלת ימין שתעשה רפורמה במערכת המשפט, זה בגלל שחברי כנסת עושים יד אחת עם מערכת המשפט וההפיכה הצליחה בסוף.
    עכשיו מערכת המשפט חזקה מתמיד ושולטת במדינה. דיקטטורה!

    30.המאפיה נועצת את טפריה עמוק יותר בגוויית הדמוקרטיה, ומשלימה את שלטון העבריינים על העם היושב בציון.

    31.בנט המנוול – ירבעם בן נבט.

    32.בנט מחבל בהתיישבות וביהדות. הוא רוצה למנות את הפושע הלאומי ליועץ=רועץ משפטי? בנט ממשיך בבגידה במדינה.

  15. ''ממשלת השינוי'' איננה אלא גניבת בחירות / ליבסקינד הגיב:

    ערב של טילים, כמו הערב הזה, הוא הזדמנות מצוינת עבור נפתלי בנט כדי לסגת מרעיון העוועים הזה…
    במחשבה ראשונה, נוכח המצב, היה אולי מקום להמתין מעט לפני פרסום הטור הזה, אודות "ממשלת השינוי" הקורמת עור וגידים. במחשבה שניה, זהו בדיוק הזמן. גם משום שהמו"מ הקואליציוני, כך לפי הדיווחים, הולך ומתקדם, הולך ונסגר. גם משום שדווקא ההסלמה הביטחונית חייבת להאיר בפני נפתלי בנט בעוצמה גבוהה את כל הנורות האדומות.

    הימין האידיאולוגי נמצא בעמדה הזויה. מצד אחד, הוא סיים את הבחירות האחרונות במצב מצוין, עם רוב מרשים בכנסת. מצד שני, בעוד רגע או שניים עומדת כנראה לקום כאן קואליציה שבה יככבו לפיד, מרצ, העבודה והרשימה הערבית המאוחדת.

    …בנקודת הזמן הנוכחית, האחריות רובצת בעיקר לפתחם של שניים. נפתלי בנט ואיילת שקד. כבר ראינו בפוליטיקה הישראלית הבטחות שהופרו… (אך) הפרה כה רחבה, כה בוטה, כה משמעותית, של כל התחייבות והתחייבות – כמו זו שמובילים כעת בנט ושקד – כזאת עוד לא היתה.

    בשלהי המאה שעברה הגיש העיתונאי טומי לפיד את "השבוע שלי", תכנית שבועית נהדרת ברשת ב'. כשבאוויר החלו דיבורים על חיבור פוליטי שהולך ונרקם בין בין רצ, מפ"ם ושינוי, ירה לפיד את חיציו השנונים נגד המהלך. אני הצבעתי לשינוי, אמר למאזיניו, ולא לשום מפלגת שמאל קיצונית. מי שייקח את הקול שלי לטובת המיזם המשותף הזה, שיידע שאני מתכוון לגשת לתחנת המשטרה ולהגיש נגדו תלונה על גניבת קול. אם בעקבות החיבור הפוליטי ההוא, יכול היה לפיד המנוח להתלונן על גניבת הקול שלו, נדמה שרבים ממצביעי "ימינה" יכולים להרשות לעצמם למהר עכשיו לתחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריהם, ולהתלונן שנפתלי בנט שדד אותם לאור היום.

    לכל מפלגה ישנן הבטחות בחירות שהיא לא מצליחה לקיים. זה סביר. זה הגיוני. המציאות הפוליטית מורכבת ומפתיעה. לא תמיד הבוקר שאחרי המדגמים, נראה כמו זה שלפניהם. אבל כל זה לא קשור למה שקרה ל"ימינה" ולנפתלי בנט. אותם דבר לא הפתיע. בנט הלך לבחירות כשהוא ואיילת שקד ומתן כהנא, נודדים מאולפן לאולפן ומבהירים באופן שאין ברור וחד ממנו שיקימו רק ממשלת ימין, שלא יכתירו את יאיר לפיד לראש ממשלה, שלא יישבו עם מרצ, שלא יישענו על רע"מ ושלא ייעזרו במשותפת.

    מאז הבחירות עברו אמנם כמה שבועות, אבל בפרק הזמן הזה לא קרה שום דבר שלא היה צפוי וידוע ביום שבו ניתנו ההבטחות הללו.

    גם לפני הבחירות ידע בנט שיש אפשרות שלגוש נתניהו לא יהיו 61 אצבעות. גם לפני הבחירות הוא ידע שהאלטרנטיבה היחידה לנתניהו עוברת דרך ממשלה עם לפיד, כשהאחרון ישמש בה, לפחות ברוטציה, כראש ממשלה. גם לפני הבחירות הוא ידע שבסבירות גבוהה מאד ממשלת השינוי הזו תוכל לקום רק בשיתוף פעולה כזה או אחר עם המפלגות הערביות.

    ידע ולמרות זאת הבטיח בעיניים פקוחות את מה שהבטיח, רק כדי להתעורר ביום שלמחרת ולהשליך לפח את כל התחייבויותיו.

    ייתכן שיש אמת בטענה שלו, לפיה בחירות חמישיות הן אסון למדינה. ייתכן שהאסון הפוטנציאלי הזה מחייב שבירה של כל המסגרות, כולל הליכה עם עבאס או עם אחמד טיבי. יודעים מה? אני מאמין לבנט שכשהוא אומר את זה, הוא באמת מאמין לזה. אני מאמין לו שכשהוא מסביר עד כמה הוא מודאג ממצבה של המדינה, הוא מתכוון לכל מילה.

    אבל כל זה, כאמור, היה ידוע לפני הבחירות.

    בנט יכול היה לכנס מסיבת עיתונאים ערב ההצבעה ולהכריז בקול ברור שהוא יילך עם לפיד ועם עבאס ועם יאיר גולן ועם איבתיסאם מראענה, ולהסביר שאם לא ינהג כך, החברה הישראלית עלולה להתרסק.

    יכול היה, ובחר שלא.

    תחת זאת הוא זימן את עצמו יומיים לפני הבחירות לאולפן ערוץ 20, כדי לחתום בשידור חי מול המצלמות על מסמך בן שני סעיפים, אלו שנראו לו החשובים ביותר רגע לפני הקלפי: "לא אאפשר ליאיר לפיד להיות ראש ממשלה, גם לא ברוטציה", ו"לא אקים ממשלה על קולותיו של מנסור עבאס מהתנועה האסלאמית".

    איך קוראים למישהו שהולך לבחירות עם הבטחות שכאלה, ולמחרת מפנה להן גב כאילו לא ניתנו מעולם? תחליטו לבד.

    האם יכול להיות שחלק ממצביעי "ימינה" חיים בשלום, למרות הכל, עם הממשלה המסתמנת? יש להניח שכן. בכמה מצביעים מדובר? את זאת אי אפשר לדעת.

    מה כן אפשר לדעת?

    שאם נפתלי בנט היה מתייצב לפני בוחריו, רגע לפני שנכנסו לקלפי, ומספר להם שיש לו כוונה להקים ממשלה שבה לפיד יכהן במשך שנתיים כראש ממשלה, או שיש לו רצון לקחת את מרב מיכאלי ואת ניצן הורביץ משוליה השמאליים של הפוליטיקה הישראלית, להקים אותם מעפר ולהפוך אותם לגורם משמעותי בממשלה, או שיש לו תכנית להישען לא רק על מנסור עבאס אלא גם על אחמד טיבי – הוא לא היה מקבל בחיים את מספר הקולות הלא מאוד גבוה, ממילא, שקיבל.

    האם היה מסיים עם חמישה מנדטים? עם ארבעה? האם היה מבלה שוב שבועיים בוועדת הבחירות וסופר פתקים כדי לאתר 1,400 קולות שחסרים לו כדי לעבור את אחוז החסימה?

    קשה להעריך נכוחה. מה שאפשר להעריך זה שעם חבילת מנדטים קטנה עוד יותר מזו שקיבל, הסיכוי שלו לראות את בלפור מבפנים היה הופך בלתי ריאלי. ומהמקום הזה, אין לראות את מה שעושה כעת בנט, אלא כגניבת בחירות, הגובלת בזיוף ממשי של התוצאות.

    הרעיון לאחד את העם בתקופה הקשה הזו, הוא רעיון חשוב.

    אבל איזו אחדות בדיוק זו תהיה?

    עם ליברמן שמציע לזרוק את החרדים במריצות?

    עם לפיד שהחרים אשתקד את הרב רפי פרץ והשווה את ההישענות עליו להישענות על היבא יזבק תומכת הטרור?

    עם ח"כ מרעאנה שרואה ביום העצמאות שלנו יום של אסון?

    ומה בדיוק תקדם הממשלה הזו, כשמטרותיה המוצהרות הן כלום, כלום וכלום?

    איזה מסר מעבירה לציבור ממשלה, גוף שתפקידו היחיד הוא לקבל החלטות, כשהיא מודיעה מראש שתחתור לא לשנות דבר שנוי במחלוקת? ומי מתנדב לעדכן את החמאס שיפסיק לירות, רק משום שלא כתבנו על זה כלום בקווי היסוד?

    ועוד לא דיברנו על הנזק שיגרום נפתלי בנט למחנה הלאומי, כשהוא שובר את אחת הבריתות החזקות והאפקטיביות בתולדות הפוליטיקה הישראלית, זו שהדביקה את הימין הדתי, את הפריפריה ואת הציבור החרדי.

    האם משהו מכל זה נרמז בתעמולה הבחירות של "ימינה" או בהבטחות שלה לבוחר?

    עם מה נשארנו?

    עם הצורך למנוע עוד בחירות. טיעון כבד משקל, בלי שום ספק. אבל אין שום קווים אדומים לניסיונות למנוע את הבחירות הללו? האם אפשר לחיות עם ממשלה שהדבק שלה, גם בשעת מבצע בעזה, יהיה מנסור עבאס? הביטו מה מתרחש ממש ברגעים אלה ברצועת עזה ובהר הבית ובירושלים כולה, ותבינו לבד לאן אנחנו הולכים.

    …ומילה אחרונה על סילוני הרעל שנשפכים בימים האחרונים על הציונות הדתית, הן מהממטרה הראשית שמפעיל בנו של ראש הממשלה מבלפור, והן מממטרות משנה של עמיתיו ברשתות החברתיות…הטקסטים הדוחים שלהם נגד הכיפות הסרוגות, בנוסח "נשמח כשיפנו אתכם"…

    https://www.maariv.co.il/journalists/Article-839648

    תגוביות:

    1.בנט רב נוכל.

    2.בנט שודד.

    3.נתניהו קיבל 30 מנדטים והוא לא יזוז. תזוזו כולכם!

    4.הגם קלמן בצבועים? רק לפני 3 שבועות יצא בקריאה לתת צ'אנס לעבאס…מה, אז הוא היה סבור שיש שלום עם שכנינו?

    5.מה קרה? מי הפיץ דף מסרים שגם חגי סגל וגם קלמן שלנו מתחילים לזמר מנגינה חדשה?

    6.קלמן, אתה טועה ומטעה. בנט ושקד בגדו בבוחרים ואין להם מחילה. מדוע שנתניהו יזוז? בפעם האחרונה שבדקתי הוא קיבל 30 מנדטים באופן ישיר וזה עוד אחרי שפירגן לסמוטריץ. מי שצריך להתיישר עם המציאות זה סער ובנט. אבל אצלם, השנאות והמגלומניה קודמים לכל.

    7.קלמן, איזו זכות מוסרית יש לך לתבוע מאנשי הליכוד למצוא פתרונות אף 'במחיר הזזתו' של נתניהו? הליכוד היא המפלגה הגדולה בארץ, והיא בחרה את ראשה בבחירות. אם בנט וסער הם אנשי ימין אמיתיים, יתכבדו הם לוותר על האגו.

    8.קלמן – נתפסת על חם. צא עם ידיים מורמות ואוזניים מקוטפות. תודה שהטור הזה נכתב לפי בקשת בנט ושקד כדי להציל אותם לאחר קריסת ממשלת הבלוף והבגידה…

    9.נאה דורש, נאה מקיים. נתניהו יזוז ממקומו, כשגם בנט, סמוטריץ וסער (ואם אפשר, גם קלמן) יזוזו ממקומם. מי יותר חשוב, המדינה או בנט, סמוטריץ וסער? (הייתי מוסיף את דרעי וליצמן, אבל מבחינתם יש דברים חשובים גם מהמדינה).

    וקלמן, כשכל הגן מחרים אותך, הבעיה היא הגננת, החינוך שהיא נותנת לילדים ובכך שהיא נותנת לדבר כזה להתקיים. אולי גם אתה תזוז קצת? יש לך לא פחות שונאים מאשר לנתניהו ולא רק מהצד הימני של המפה הפוליטית.

    10.ליבסקינד הוא מופרע (פוליטית).

    11.קלמן לשחק במה בא לי או בנדמה לי, כל ילד יכול…אם אין לך מה לכתוב, אל תכתוב. עדיף מהשטויות שאתה שם פה על הדף. אולי מחר תכתוב כתבה על זה שביבי צריך להתוודות על כל חטאיו, להתגרש משרה ולמצוא אהבת אמת, לתת סטירה לילד שלו ולהעיף אותו מהבית, ולעשות שלום במזרח התיכון, ואז לא נצטרך ממשלה עם ערבי. גאון של אמא אתה. אבל אמא לא פה. אז את החוכמות שלך תשמור לעצמך. טמבל.

    12.נתניהו היחיד שנבחר בבחירות דמוקרטיות ובטח בנט וסער השמאלן ובנט גנב הקולות לא צריך להחליף אותו. ואני חולק עליך. בנט לא ימין. יש פיתרון. בחירה ישירה ואז נראה מי עומד מולו.

    13.קלמן איש של נפתלי. בושה. רק ביבי ודווקא ביבי! הלוואי שתקום ממשלה עם מרב מיכאלי והורוביץ שתחוקק חוק פינו פיצוי אגרסיבי שיחייב לפנות אותך מהבית. חוצפן! מתנחל טיפש שחושב שהוא חכם! לך!

    14.ביבי ניצח. בנט סער ולפיד גונבים את הבחירות. תתבייש.

  16. לעיון האשכול: הבוגדים היהודים-חייבים לפעול ומיד הגיב:

    מהי בגידה?

    הגדרת המילון: מעילה,הפרה חמורה של אמון. בגד-לא היה נאמן, מעל באמון.

    מיהו נבגד :מי שרומה, מי שהיה קורבן של בגידה, שבגדו בו.

    אשכול זה יציג גורמים שבוגדים בנו-כלומר בחברה הציונית יהודית,בחלום הציוני למדינה יהודית עצמאית וריבונית,בזכות היהודית למדינה עצמאית הגוברת על כל זכות אחרת.

    מדינה זו הוקמה כבית ליהודי כל העולם. כמקלט בטוח בו שולטים יהודים בגורלם.

    מעשים שנעשים על ידי יהודים,ומטרתם פגיעה ביהודים או בבטחון המדינה אינם מעשי משובה ילדותיים כי אם מעשי בגידה חמורים.

    אלה מעשים שנעשים תוך הפרת חוק בוטה,תוך שיתוף פעולה עם גורמים עויינים למדינה ולבטחון הציבור היהודי בה,או מתוך כוונה לשתף גורמים זרים בחומרים סודיים שיפגעו בנו,תוך ניצול תפקיד או מקום כלשהו המאפשר גניבה,צילום,הקלטה וכל פעולה מזיקה אחרת למדינת ישראל.

    רק בישראל נדמה שמערכת המשפט מקיימת יחס סלחני כלפי מעשים שבכל המדינות הדמוקרטיות אינם נסבלים כלל ונענשים ללא היסוס בצורה המחמירה ביותר על מנת להגן על הציבור הרחב מפני מעשי הבגידה של יחידים שלוקחים לעצמם את החרות לפעול בצורה נפשעת תוך שהם עוטים איצטלה של לוחמי חופש ומוסר.

    לכן עולה התופעה ופורחת במקום לקבל את המענה האולטימטיבי ממוסדות הבטחון והמשפט של המדינה.

    כאשר ישראל עמדה מול ואנונו שצילם במקומות אסורים והתכוון למכור את המידע לזרים,הצליחה ישראל לפעול בנחישות ובמהירות שלא יאומנו. ואנונו הושב בכלא והוגבל כנדרש, תוך כדי ריסוק דימויו הציבורי.

    לא ייתכן שכאשר מדובר בבוגדים אחרים שהם יוצאי חלצי מי שחושב את עצמו לאליטה, תלכנה הרשויות האמונות על בטחון הציבור על ביצים על מנת למזער את נזקי הבוגדים.

    החברה היהודית בישראל חייבת לשרטט את הגבולות בין המותר והאסור במהירות.

    כמות האנשים המרשים לעצמם לפעול נגד הציבור ובטחונו ונגד המדינה היהודית היא גדולה בצורה מחרידה אך ורק היות ובוגדים אלה סבורים שמערכת המשפט תפרוש עליהם את כנפיה ותגן עליהם מפני הזעם המוצדק והבריא של החברה הישראלית.

    השמאל וגרורותיו האנרכיסטיות מצמיחים מתוכם אנשים המסכנים את כולנו במסווה של לוחמת חופש, מצפון מזוייף, ומוסר בלתי מוסרי בעליל.

    לא ייתכן שהאנרכיה הזו תימשך.

    קולות רבים וגוברים נשמעים בחלל הציבורי של ישראל כשהם מבטאים את החובה לשים קץ להשתוללות האנרכיסטית המאותרגת הזאת.

    כדאי מאד שהמחוקקים יתחילו לעבוד ולייצר את החוקים הנדרשים על מנת להדק את הפיקוח על עשבים שוטים ומזיקים לגינה של כולנו.

    ישראל היא מדינה ריבונית ועליה להפנים את אחריותה כלפי עצמה וכלפי חוקיה.

    בגידה במדינה היא אחד המעשים המגונים ביותר בכל חברה אנושית, והחברה הישראלית אינה שונה.

    היא רק משוועת לכך שהמחוקק ייאלץ את המערכת המשפטית לשפוט גורמים פושעים אלה במלוא חומרת הדין.

    https://rotter.net/forum/gil/20102.shtml

  17. היות וכל צמרת צה"ל חטופה על ידי השמאל

    כמו שהבג"צ חטוף,

    והתקשורת חטופה,

    והפרקליטות חטופה,

    והאוניברסיטאות חטופות,

    והמשטרה חטופה,

    והשב"כ חטוף,

    והמודיעין חטוף,

    והמדינה חטופה,

    החל שיתוף פעולה וחדירת אירגוני הקרן לישראל החדשה גם לצה"ל.

    מעכשיו צה"ל מתאם את פעולותיו עם האנרכיסטים ועם אירגוני המסיק של הקרן לישראל החדשה.

    בג"צ בראשות חבורת הפולנים השולטת עליו,אנס את צה"ל להפוך לצבא "מידתי".

    מידתי=שם קוד לסירוס.

    כאשר חבורת הפולנים שחטפה את בית משפטנו העליון מוציאה שלל פסקי הלכה מטעמה בהם היא מגבילה את הצבא והופכת אותו ל"מוסרי" יעני,או לדבריה ל"מידתי", הכוונה היא שחבורת הפולנים הצליחה לסרס את צה"ל ולהפוך אותו מצבא לאומי יהודי,לצבא הגנה לישמעאל ולאירגוני הסמול של חזן ודומיה.

    הסירוס שערכו הפולנים חוטפי בית המשפט לצה"ל,נושא פרי מצויין מבחינתם.

    צה"ל יוצא לפעולותיו להצלת המדינה מצוייד ברובי צבע,וכובע טמבל.כמו כן מצוייד צה"ל ומצויידים מפקדיו בעורך דין אישי פרטי על כל כתף.

    הסמול ונעמי חזן מנצחים את הלאום והמדינה בגדול!אהרון ברק מחסל אותנו במכירת חיסול סוף עונה.

    נ.ב.

    ולעניין חבורת הפולנים שהתמקמה בבית המשפט שלנו :

    בג"צ חבורת פולנים

    משה לנדוי
    נשיאו החמישי של בית המשפט העליון. יליד פולין. למד משפטים באוניברסיטת לונדון (1930 – 1933). ב-1933 עלה לא"י. ב-1953 והוא בן 41 בלבד, מונה לשופט בבית המשפט העליון

    מאיר שמגר
    נשיאו השביעי של בית המשפט העליון. נולד בדנציג שבפולין, בן יחיד למשפחה ציונית. בשנת 1939 עלה לא"י. היה חבר האצ"ל. ב-1944, נעצר על ידי הבריטים והוגלה לאריתריאה

    יצחק אולשן
    נשיאו השני של בית המשפט העליון. נולד בעיר קובנה שבליטא. ב-1912 עלה לא"י. בוגר המחזור השלישי בגימנסיה העברית הרצליה בתל אביב. במלחמת העולם ה-1 שירת בגדודים העבריים

    יואל זוסמן
    נשיאו הרביעי של בית המשפט העליון. יליד פולין. למד משפטים באוניברסיטאות פרנקפורט, היידלברג וברלין, וכבר בגיל 23 קיבל תואר ד"ר למשפטים. ב-1934 עלה לא"י

    יצחק כהן
    נשיאו השישי של בית המשפט העליון. יליד העיר ברודי בפולין. למד בגימנסיה היהודית בלבוב. בן למשפחה דתית מסורתית. אחיו של קלמן כהנא, ממנהיגי תנועת פועלי אגודת ישראל

    אהרון ברק
    נשיאו השמיני של בית המשפט העליון. נולד בעיר קובנה, שבליטא. את רוב שנות מלחמת העולם השנייה העביר עם אימו במקום מסתור בבית משפחת איכרים. ב-1947 עלה לא"י.

    בייניש נולדה בשנת 1942, להורים שעלו מפולין תשע שנים לפני כן.

    http://go.ynet.co.il/InteractiveClass/Projects.aspx?Project=3275&cat=1058

    https://rotter.net/forum/gil/20135.shtml

  18. כיצד איבדתי את האמון בתקשורת הישראלית / ד"ר גיא בכור הגיב:

    התהליכים עליהם כבר כתבתי במאמר הקודם,התאשרו בחודשים האחרונים,אך עם העלמותו הכמעט מוחלטת של השמאל בישראל,לאחר הבחירות האחרונות,צעדה התקשורת הישראלית צעד אחד קדימה.

    כתבתי כבר שבעבר היא החלה ממלאת את מקומו של השמאל,שהתכווץ בחיים הציבוריים והחברתיים בישראל.כיום היא נוטלת חלק פעיל באילוץ הציבור להחזיר את השמאל לשלטון.

    כיצד זה נעשה?

    בדרך מתוחכמת,מקצועית כביכול,ללא הרבה טביעות אצבעות,אך כשמחברים עריכה לעריכה,ידיעה לידיעה,כותרת לכותרת,מרואיין למרואיין,התמונה מתבהרת.

    כאשר אנו מדברים על "התקשורת",מדובר על קבוצה סגורה של כחמישים איש,"גורואים" בעיני עצמם,השולטים בתעשייה של עבדים בלירה ושכירי עט.רובם ככולם יושבים בערוצים הממסדיים,הציבוריים,וה"ממלכתיים",אך גם בעיתונות היומית כולה.טלביזיה "חינוכית" ?הם שם.גלי צה"ל? קול ישראל?ערוץ 2? ערוץ 10?כולם מוברגים שם היטב,במשכורות שמנות ובכוח השפעה חסר תקדים בכל דמוקרטיה אחרת בעולם.

    לא לחינם נקראת אחת מתוכניות הדגל הללו :"סדר יום".לצערי התופעה קיימת גם באינטרנט המימסדי.אין מפלט.

    לאחר הבחירות האחרונות,ותבוסת השמאל עד כדי היעלמותו,החלה התקשורת להשתמש בכלי שבידה,והוא העברת המידע,כדי להעניש את הציבור החוטא,הפרימיטיבי,שבחר בימין הנורא.לחנך אותו שהוא עשה טעות איומה, שעליו להיענש,עד שיחזור בתשובה ויבחר "נכון".

    ואיך עושים זאת?

    בהמאסת החיים על הציבור,בהטלת פאניקה יומית שמחר בבוקר נחוסל,שהכל גרוע,שהכל קורס,ומרגע הבחירות אין תקוות זולת אחת:לחזור אל האור,ולבחור מחדש באליטות השמאל הישן.

    יום יום שעה שעה אנו שטופים באיומים מכל הסוגים.כולם כמובן קיומיים,חרדתיים,קטסטרופות איומות ונוראות המתרגשות עלינו,והכל בגלל שהציבור הטיפש בחר בימין.מראיין ידוע מגלי צה"ל,שאל היום בעל דוכן בשוק על המע"מ לירקות,וכמובן נופף כלפיו בסוף באצבעו:אתה הצבעת ביבי, נכון?תרגום שלי:טיפש שכמוך,הבאת את זה על עצמך,ועלינו.וזה ברדיו הא-פוליטי של "החיילים".

    אני מבקש אתכם מעכשיו לקרוא בעין ביקורתית את הכותרות הראשיות של טבלואידי-הקטסטרופה.שימו לב לזה בעצמכם.תמיד רק איומים,רק אסונות מתרגשים(שאף פעם לא מתממשים,אבל זה לא חשוב)תמיד אותה שיטה:"חשש בישראל".חשש של מי?

    אובמה? מוצג כאיום קיומי למדינה.

    האו"ם יחקור את עופרת יצוקה (טוב,אז לא).

    ההתנחלויות (שתקשורת הקטסטרופה רק בזה מתעסקת מבוקר עד ערב)יחריבו אותנו.

    אירן ? שואה.

    פקיסטאן? שואה מחר.

    הנכבה? איך אפשר בלי הנכבה,אותו אסון שהפלסטינים הביאו על עצמם,והתקשורת שלנו דורשת שאנחנו נכפר עליו?

    צפון קוריאה? הלקח שמחכה רק לנו.

    סוריה? אסד מאיים ושוב מאיים,בסוף ממילא ישמיד אותנו.

    חיזבאללה? עוד רגע יכבוש את כולנו.

    החינוך? כבר מת.

    הפוליטיקאים השולטים? כולם מושחתים,זבל של בני אדם.

    המערכת הכלכלית? בצווחות של טלה נשחט זעקו כאן כתבים כלכליים שמיקרופון בידם,נגד כל שינוי.ואם צריך להיות שינוי,הרי הוא חייב להיות סוציאליסטי.בואו נהרוג את העשירים,הבה נגרש את היזמים.הבה נגילה.

    החיים שלנו כאן? עינוי מתמשך,עדיף לחתוך וגמרנו.מדובר במדינה שכולה "אקספרס של חצות"!

    זהו תהליך מסוכן,שכן הוא יכול להביא את מקבלי ההחלטות אצלנו לקבל החלטות שגויות, על סמך הלכי הרוח האלה ב"ציבור" כביכול.כך הנבואה עוד תגשים את עצמה.

    **************

    Depressing Midnight Express Music

    http://www.youtube.com/watch?v=S2517KS4HY8&feature=player_embedded

    אז מי ישמור עלינו? איך נימלט אל החופש? מתוך הסרט "אקספרס של חצות"
    1978 ,בילי הייז,גיבור הסרט הנכלא – אלה אנחנו.

    **************

    מי שמקשיב או קורא את טבלואידי-הקטסטרופה (וזה נכון גם לתקשורת האלקטרונית,כמובן) מסיק שזה המקום הנורא ביותר בעולם,שממילא יושמד בתוך פרק זמן כלשהו.ימים שלמים אין אפילו ידיעה חיובית אחת בעיתון שלם,במהדורת חדשות שלמה.רק אסונות,מעשי חורבן שאם עוד לא הגיעו,אז יגיעו מחר.מישהו הרי עורך את העיתונים הללו,את מהדורות החדשות,את היומנים.כך הוא רצה שהדברים יופיעו.

    כאילו לא מדובר בפלא עולמי,מדינה שב-60 שנה הצליחה להיות בין 24 המדינות העשירות בעולם,נס טכנולוגי מדהים,שניה לטכנולוגיית המידע לארצות הברית בלבד,שכלכלתה איתנה מכלכלת ארה"ב והמערב,שמתמודדת מול איומים אמיתיים ומדומים,במידה מרשימה של הצלחה.מדינה נעימה מאד לחיים,מלאה תרבות,יצירה ושמחה.

    כל אלה הם הרי מחוץ ל"סדר יום",שנקבע על ידי אותה קבוצה סגורה של 50 אנשים שאינם נבחרים,אינם מתמודדים,ואינם נושאים בשום אחריות.מערכות קורסות,ביורוקרטיה נוראה,שחיתות בכל מקום,מה אתם יודעים.יש רק מערכת אחת בריאה,אין בה טיפת שחיתות,ואסור לעולם לסקר או לבקר אותה,התקשורת עצמה.

    אין בתקשורת הזאת הזו חמלה אמיתית כלפי מי שקורא אותה,אין אמפטיה,אין אהבה.התקשורת הזו שונאת את הצרכנים שלה,מענישה אותם,מצליפה בהם יום יום,כמה מצבם גרוע,ועוד מצפה שישלמו על כך מכספם.

    היא תמיד תדבר בשם העשוקים,המסכנים וה"פריפריה",אך היא עצמה אליטה חזקה,מקושרת,שקשה לפגוע בה;היא הון וגם שלטון.אז מה אם הטלביזיה הלימודית אינה מלמדת ואינה מחנכת.העיקר שהיא מספקת פתרונות תעסוקה ל"טאלנטים" מהשמאל,שנמצאים במעבר בין כלי תקשורת לכלי תקשורת,ואבוי לפוליטיקאי שיעיז לגעת בה.אך מה לזה ולחינוך? לבחינות הבגרות שחצי מילדי ישראל לא מגיעים אליהן בכלל ?

    האם לא עדיף היה לקחת את טובי המורים שיכינו את הפריפריה לבחינות הבגרות באמצעות השידורים?

    אה,זה לא.

    אז מה אם גלי צה"ל הפכה לתחנת מעבר ל"טאלנטים" במעבר,כולם מאותה גישה פוליטית,מאותו צבע,מאותו זן,מאותו מוצא.אך מה לזה ולחיילים?

    כך משדרת אליטה ברורה לצבא שרובו מורכב כבר מה"פריפריה".אנחנו נלמד אותם מה טוב,ונייסר אותם אם צריך,כדי שבפעם הבאה יצביעו נכון.

    אלו תהליכים הרסניים לחברה שלנו,שיקריים ובלתי דמוקרטיים.

    ברגע שאני פותח עיתון,לוחץ על כפתור הרדיו,מיד מזנקת עלי האג'נדה המייסרת,הנושכת,הממיתה,המחריבה כל פטריוטיות ושמחת חיים.כאילו שום דבר חיובי לא קורה במדינה הזו,תחת הממשלה הזו,כשפרשנים לעינייני "בטחון" מתפייטים על סוגי הטילים שיגיעו לכאן,וכמות הנפגעים מהם,כמו שהתפייטו על "פצצות המימן" של סדאם חוסיין.

    בחמת זעם צדקנית וצבועה זועקים תקשורתנים למען החלשים והמסכנים,וסופרים אחר כך בשקט את הכסף בחברות ההפקה שהקימו,בזכות המאבק הקדוש.

    ***

    אני לא מקבל את המסרים החד-צדדים המוטים פוליטית,ואת פרשנויות ההבל.אני לא מוכן עוד לקבל את החרבת השמחה היומית שלי,ואני לא מזוכיסט.

    מה לעשות.אני לא שונא את עצמי,לא את המדינה שלי,ולא את הממשלה שלי,כל ממשלה שתהיה.

    אני נאלץ לקבוע בצער שאיבדתי אמון בתקשורת הישראלית הזו,שאין לה דבר עם אתיקה מקצועית,גאווה עיתונאית ואובייקטיביות.זוהי זכותו של הציבור לקבל תקשורת אובייקטיבית במדינה דמוקרטית,מסקרת ולא יוצרת,תקשורת שאין לה אינטרס פוליטי או אישי.תקשורת.

    ברצותי לשמור על עצמי ועל בריאותי הנפשית,אני משתדל לא לקרוא את התקשורת הזו,משתדל לא להאזין לה,או לצפות בה.המקום היחידי בו אני רואה טלביזיה ישראלית הוא חדר הכושר הציבורי,וגם אז אני מעביר מיד לערוץ בינלאומי.במכונית אני שומע מוזיקה בלבד.אבל לפעמים אין ברירה.

    אם נעשה כך כולנו היא תבין,ותחזור אל המקום המרכזי הראוי לה בחברה דמוקרטית:תקשורת חופשית שיש בה מוביליות מקצועית ושעריה פתוחים לכל,ולא עוד מפלגה פוליטית סגורה.

    לא תבין-תישא במחיר מעשיה.

    http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=998

    באשכול:

    אקספרס של חצות והתקשורת הישראלית

    אשכול זה ימקד את הדיון הציבורי בהתנהלותה החמורה של התקשורת הישראלית שאינה משרתת את הציבור,שאינה מדווחת את המציאות,ושמייצרת מציאות וירטואלית בתקווה שהציבור הרחב יקנה את השקר ויקבלו כאמת.
    בפועל מתעב הציבור את התקשורת הישראלית,ואינו קונה דבר מכל מרכולתה הרקובה.

    מה שהתקשורת הצליחה ליצור זה הרבה הרבה אנטישמיות נגד ישראל ואזרחיה היהודים,ופעילות כלל עולמית נגדה המקבלת הדרכה מדוייקת כיצד ניתן לפעול נגד ישראל בצורה הכי אפקטיבית.

    הציבור הרחב מחכה להקמת ערוץ טלביזיה לאומי שייצגו וישרתו כראוי.ערוץ תואם פוקס ניוז הוא הכרח המציאות בישראל 2010.

    באשכול זה אציג את מעשיה ועיוותיה של מפלגת התקשורת הישראלית,כפי שמכנה אותה בדייקנות ד"ר גיא בכור.

    אפתח במאמר של בכור שכאשר קראתי אותו בפעם הראשונה נדהמתי מעוצמתו ומדיוקו הפלאי.

    מכאן עלינו לקיים דיון ציבורי גובר והולך שיוביל בהמשך לפתיחת התקשורת בארץ לגורמים נוספים הקיימים בציבור,על מנת לספק את המידע למרבית הציבור,מתוך נקודת הראייה והעמדה הלאומית יהודית ישראלית האוהדת,שתחליף את אספקת המידע העויינת החולנית המחליאה והמניפולטיבית המתבצעת במדינה החטופה שלנו מזה עשורים רבים.

    https://rotter.net/forum/gil/20103.shtml#1

  19. הנשיא ריבלין אימץ את עמדת השמאל האנטי ציוני, מחניף לאויב ופוגע בישראל הגיב:

    האשכול יציג את פעילותו האובססיבית של ראובן ריבלין, שהפך לנשיא למרות הסתייגותו המוצדקת של בנימין נתניהו, שכידוע ניחן בראיית הנולד.

    מאז היבחרו הפך ריבלין לדמות שנוייה במחלוקת עזה, כפי שהוא עצמו מעיד.

    הוא לא מדבר על הדרת היהודים מהר הבית, על הצורך בהרחבת הבניה ביו"ש, הבניה הלא חוקית של בדואים בנגב והחדירה הלא חוקית של פושעים אפריקנים לישראל (שכן רק לפושעים אפריקנים יש 5000 דולר לצורך חדירה למדינה לא להם ובניגוד לחוק) ועל הנזקים שהם גורמים לתושבי דרום תל אביב, שכן ריבלין הוא פוליטיקאי כושל ומוקיון שלא עשה דבר במשך עשרות שנים בפוליטיקה מלבד לבקש לגיטימציה ולהתחנף למחנה היריב.

    זה כבר הגיע לידי כך שמאשימים אותו שהוא אנטי-פטריוט הפוגע בישראל באופן מכוון.

    ריבלין בא מנקודת מוצא של מדינה אחת גדולה של ערבים ויהודים. מדינה דו- לאומית. ריבלין מדבר מתוך נקודת המוצא שאומרת שמדינת ישראל צריכה להיות מדינה דו לאומית. זה הכיוון שלו בניגוד לתורת ז'בוטינסקי שמדברת על רוב יהודי גדול ומאד ברור.

    הוא לא אומר שנגזר עלינו לחיות יחד עם הערבים אלא שנועדנו לחיות יחד!

    ריבלין אימץ לחלוטין את הדברים שאומר השמאל האנטי ציוני, כלומר: חטאנו, פשענו והתוצאה היא מדינה אחת גדולה. ריבלין מייצג השקפת עולם של מדינה אחת גדולה עם מתן זכויות מלאות לערבים.

    ********

    ז'בוטינסקי:

    "הרוב היהודי יושג רק על גבי "כידונים", שיבנו את "קיר הברזל".

    ז'בוטינסקי התנגד לדמוקרטיה במצב שהערבים יהוו רוב. ז'בוטינסקי שאף למדינה עם רוב יהודי מוצק וברור, דבר שלא יכול להתיישב עם מתן זכויות מלאות לערבים!

    https://rotter.net/forum/gil/27757.shtml

  20. יש לחסל את בג''צ במתכונתו הנוכחית. אך ורק ממשלות ישראל תבחרנה את השופטים! הגיב:

    יש לחסל את בג"צ במתכונתו הנוכחית בה השופטים בוחרים את עצמם בעצמם באמצעות ועדה חשאית המתנהלת בלא נהלים כתובים, לפי קריטריונים לא ברורים, באמצעות מסלולים עוקפי ועדה סטטוטורית. יש לבטל את כל השיטה הזו.
    את השופטים תבחרנה, כמו בכל העולם הדמוקרטי, אך ורק ממשלות ישראל המתחלפות ורק לאחר שימוע עומק בכנסת, במהלכו תובררנה עמדות המועמדים ויחסם לעם היהודי ולזכותו על ארצו, הקודמת לכל זכות אחרת.

    מי שיש לו בעיה עם ההמנון או הדגל לא ישמש שופט במדינה היהודית.

    יש לקבוע בחוק שהיועץ המשפטי לממשלה ייבחר אך ורק על ידי הממשלה, כראות עיניה ובהתאמה עם האידיאולוגיה הפוליטית שלה ולא יונחת כפי שקורה היום, כאחד מרשימה שבג"צ קובע.

    יש לקבוע בחוק שהיועץ הינו אך ורק יועץ ואינו קובע דבר לגבי מדיניות הממשלה או מינוייה לתפקידים שונים – שכן כך מתבצעת אידיאולוגיה הלכה למעשה.

    אהרון ברק הוא שקבע בפסיקה הזויה שעצות היועץ יחייבו את הממשלות ומאז שולט היועץ מטעם בג"צ על המדינה. יש לבטל את הפסיקה – שאינה מעוגנת בחקיקה כלשהי.

    אשר לטענה שהפקדת סמכות המינויים במערכת המשפט בידי הכנסת תביא לפוליטיזציה פסולה של ההליך, התשובה היא פשוטה:

    אם הכנסת כשירה לשרת כנציגת העם לצורך חקיקת חוקים שבכוחם אף לחייב כנסת עתידית, יהיה זה מופרך ואף מגוחך לטעון שהיא איננה כשירה לאשר את המינויים לאותו גוף אשר יפרש את החוקים שהיא חוקקה.

    מנגנון דמוקרטי חדש לבחירת שופטים חיוני לא רק לשימור מעמדו של בית משפט החשוף לביקורת ציבורית גוברת. הוא אף ימלא תפקיד חשוב בחיזוק הדמוקרטיה הישראלית בכללותה.

    בין התופעות המסוכנות ביותר העלולות לאיים על משטר דמוקרטי בולטת התפתחותה של תחושה בקרב העם שדעתו אינה נחשבת, שאין לו כל שליטה על מושליו וכי אין טעם אפוא שייטול חלק בענייני ציבור.

    השיטה הנוכחית למינוי השופטים בישראל מעודדת בדיוק את התפשטותה של מחלה זו, שכן המסר שלה הוא שאין להותיר בידי נציגיו הנבחרים של העם את ההחלטות החשובות ביותר ושמשום כך הרכב בתי המשפט חייב להיקבע בידי ועדה סגורה.

    ממשלת "ימין" ממנה רדיקלים סמולנים חסרי כישורים לרמטכ"ל, נגיד הבנק, פרקליט המדינה.

    ממש לא מדובר באליטה כי אם בכנופיה פיאודלית כמו בירדן, מצרים וסוריה.

    https://rotter.net/forum/gil/27766.shtml

  21. כל הרעות החולות במדינה הן תוצאה של שלטון המשפטפטנים הגיב:

    כל הרעות החולות במדינה הן תוצאה של שלטון המשפטפטנים.

    של ההפיכה המשפטפטנית האלימה, שהפכה ב-30 השנים האחרונות את ישראל לבג”ציסטאן, מדינת כל משפטפטניה, כל שופטיה וכל רועציה המשפטפטיים.

    ישראל הפכה מדמוקרטיה למשפטפטוקרטיה – שלטון המשפטפטנים, ע”י המשפטפטנים, למען המשפטפטנים.

    המשפטפטוקרטיה הראשונה והיחידה בעולם.

    בראש פירמידת הטירוף וההפקרות עומדת כנופיית בג”צ, שהיא המקבילה המקומית (לא רוצה לומר “הישראלית”, כי הכנופיה הזו אינה ישראלית בכלל) למועצת האייאתוללות של איראן – והנה ההסבר, לטובת האהבלים, הפתיים-תמימים והשקרנים (מחקו את המיותר) שעדיין תומכים באייאתוללות האלה –

    בג”צ הוא התופעה הכי איראנית בישראל: קבוצת אנשים שלא נבחרים ע”י הציבור, שלא נושאים באחריות לשום דבר ובפני אף אחד ושלא ניתן להעבירם מתפקידיהם במקרה של פאשלות, ושהפכו את עצמם לפוסקים האחרונים והעליונים בכל סוגיה ציבורית, פוליטית וערכית. בדיוק – אבל בדיוק! – כמו מועצת האייאתוללות של איראן.

    ועוד לא אמרתי כלום על הגלימות השחורות, שמשותפות לאייאתוללות שלנו ולאייאתוללות של איראן.

    אולי בכל זאת יש הבדל אחד, דווקא לטובת האייאתוללות האיראניים:

    האייאתוללות של איראן לפחות דואגים לאיראן – מה שממש לא ניתן לומר על האייאתוללות שלנו, שהם סייעני אויב ותומכי טרור.

    מי הרשה לחולרות האלה להעניק “זכויות” לפולשים זרים, על חשבון בעלי הבית?

    https://rotter.net/forum/gil/27118.shtml#162

  22. מנדלבליט מחבל בעבודת ממשלת ישראל, מחבל במערכת אכיפת החוק, מחבל במערכת הפוליטית ומחבל במערכת המשפט - נקודה!!! הגיב:

    החל מדקה 34:00

    עורך הדין דניאל כהן, לשעבר היועץ המשפטי של מפלגת העבודה בראיון אצל מתי טוכפלד ב- 11.03.2021 בגלי ישראל:

    עורך הדין דניאל כהן:

    "כדרכו בקודש, היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט (בחודשים האחרונים, זה הקודש, כן?!) חייב להמשיך ולייצר איום על נתניהו במסגרת מסע הציד שלו אחרי נתניהו ולכן הוא עקבי ביצירת חוסר ודאות, מבוכה ובוקה ומבולקה במערכת הפוליטית במדינת ישראל.

    מה שקורה כרגע זה שהיועץ המשפטי מנדלבליט מחבל בעבודת ממשלת ישראל, מחבל במערכת אכיפת החוק, מחבל במערכת הפוליטית ומחבל במערכת המשפט – נקודה!!! זו תהיה מורשתו של מנדלבליט.

    https://soundcloud.com/galey-israel

    Galey Israel – גלי ישראל

    יומן הצהריים עם מתי טוכפלד 11.3.21

  23. האשכול יציג סידרת כתבות על השמאל שהשתלט על בג"צ ומערכת המשפט ומנהל משם את הפעילות הפוליטית שלו אחרי שאיבד את כוחו בכנסת.
    כך מסכם עו"ד יורם שפטל את הסכנה שמהווה בג"צ במתכונתו הנוכחית להמשך קיומה של מדינה יהודית:

    "ברק ובייניש שעמדו בראש בג"צ כמעט 2 עשורים, עיצבו אותו במודע ובמובנה כבית משפט פוסט ציוני מובהק שחייב לפעול נגד יהדותה של המדינה.

    בג"צ חותר תחת הרוב היהודי במדינת ישראל!

    ישראל היא מדינה יהודית ומדינת הלאום של העם היהודי, אך רק רוב מוחלט ומאסיבי של יהודים באוכלוסיית ישראל הוא המבטיח את יהודיות המדינה.

    האוייב הערבי והשמאל הישראלי, בפועל ובשתיקה, בעזרת בג"צ פוסט ציוני עם פסיקות שחותרות תחת הרוב היהודי במדינת ישראל, עושים הכל כדי לבטל את יהדותה של המדינה באמצעות הכנסת לא יהודים רבים ככל האפשר לארץ.

    כמו כן פועל בג"צ באופן לא חוקי כשהוא מבטל חוקים של הכנסת, כיוון שאין לו רשות לכך. החוק קובע שכל גוף שלטוני בדמוקרטיה אינו רשאי לעשות שום פעולה שהחוק לא התיר לו אותה במפורש".

    סידרת הכתבות באשכול תציג את הבעיה ובהמשך גם את הפתרונות.

    http://www.103.fm/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=FLKFKE&c41t4nzVQ=EEJ

    לעיון:

    https://rotter.net/forum/gil/27344.shtml

  24. ד"ר גיא בכור: מי ששולט היום בצבא אינו הרמטכ"ל אלא היועץ המשפטי לממשלה... הגיב:

    מי ששולט היום בצבא אינו הרמטכ"ל אלא היועץ המשפטי לממשלה…שהכריז כבר כי מלחמת לבנון האחרונה היתה "מלחמה משפטית", ובמלחמה כזו אסור להמר, אסור להפתיע ואסור להציג גאונות צבאית.

    הרי הדרג המשפטי צריך לאשר זאת קודם.

    בג"ץ ניצח לנו את הצבא,ובעצם בג"ץ ניצח לנו את הנצחון.

    *רסן של אירגוני "זכויות אדם" שמטרתם אינה בהכרח טובת ישראל,הקיף את הצבא שלנו בשני העשורים האחרונים.הם מגייסים כספים בחו"ל ומתפרנסים מלזנב בצבא מבפנים.כולם מכירים מי הם אירגונים אלה.באכיפת בג"ץ האפקט שלהם בגימוד הצבא היה,מתברר,מרתיע ואפילו קטלני…

    מי שגוזז את מחלפותיו של צה"ל אינו האוייב,אלו אנו עצמנו.

    אלא שכאן זו לא אמריקה הגדולה,כאן זה המזרח התיכון שמחכך ידיים בהנאה
    לנוכח תהליך ההרס העצמי וסירוס הצבא הגדול באיזור.

    הם כבר לא צריכים לעשות את העבודה.אנו כבר עושים זאת בעצמנו טוב יותר-עבורם.

    http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=913

  25. הציונות הדתית זו חבורת זבל שכל פעם מפילה ווגורמת פילוג בימין ומעלה את השמאל הגיב:

    ראו את הכמה כתבים המגעילים מטעם הציונות הדתית שהשתחלו לערוצי אלג’זירה בעברית ותיראו איך הם מלקקים לשמאל שם ומחצרצים לפי החליל שלהם.

    ממש להקיא.

    למרות שהליכוד והימין כולו תמך בהם ובהתיישבות, הרי שאחרי מעשיהם אלה, בדיוק כמו כשהפילו את הימין בפעם הקודמת והביאו על ראשנו את אוסלו – לא אבכה עליהם אם יבואו הקלגסים לסלק אותם!!!

    מכרו את נפשם לשמאל.

    איזו בגידה נוראית.

    ייזכרו לדראון עולם!

    חלאות שפלות.

  26. הציבור הדתי והמתנחלי תומך בעלילת הדם שהליכוד ומנהיגיו “מסוכנים לעם ישראל” הגיב:

    וכדאי גם להזכיר את התפקיד של שופרות השמאל (עטורי הכיפה הסרוגה) שטורחים ועמלים כבר כמה עשרות שנים לפמפם את הציבור הדתי והמתנחלי בעלילת הדם שהליכוד ומנהיגיו “מסוכנים לעם ישראל”.

    בתחפושת של הוגי דעות מעמיקים הדואגים לעתיד עם ישראל וארץ ישראל תומכים הכתבנים והשדרנים הציניים האלה בכל סוס טרויאני של השמאל שמעמיד פני דורש טובתו של עם ישראל. והם אינם חדלים: בני משפחת העצני, מוטי קרפל, בני משפחת קצובר, ישראל הראל, בני משפחת סגל, קלמן סגל ועוד כמה טיפוסים כאלה.

    אליקים העצני: “לא חדלתי מלהזהיר שנתניהו הוא איש שמאל”

    https://www.maariv.co.il/news/politics/Article-784808

    אליקים העצני תומך בימין החדש

    https://www.inn.co.il/news/396910

    “שרה העצני־כהן לא מפחדת מסימני שאלה… ומודה שהמסע שלה למחוזות הימין קירב אותה בעיקר לנפתלי בנט”

    https://www.haaretz.co.il/magazine/.premium-MAGAZINE-1.3048622

    בועז העצני תומך בגדעון סער

    https://www.inn.co.il/news/421647

    בני קצובר: נתניהו ולבני – תאומים סיאמיים

    https://www.inn.co.il/news/251865

    יהודית קצובר: אני חושבת שגדעון סער בממשלה יהיה נכס לימין

    https://www.makorrishon.co.il/magazine/90837

    חגי סגל: הליכוד זקוק למנהיג חדש

    https://www.inn.co.il/news/284277

    מסרון לעמית סגל: לא כך ניצח הליכוד

    https://tinyurl.com/y4en3zvy

  27. קלמן ליבסקינד המגעיל ועמית סגל הדוחה - גועל נפש של צבועים ומלקקים לשמאל הגיב:

    קלמן החמוד שהציע להעיף את ביבי. וסגל הצבוע המלקק לשמאל.

    כל הציונות הדתית זה צבועים לקקנים שמחפשים את ליטופי הסמאל.

    נא לזכור שבתלמוד נקרא השטן ומלאך המוות – סמאל.

    מאז שליבסקינד הציע להעיף את ביבי הוא מחוק אצלי. מגעיל, מכוער נפשית, צבוע ולא רלוונטי.

    וזה אחד שרצתי לקרוא את דבריו בשקיקה.

    זה נגמר!

    שילך לארץ הצבועים יחד עם סגל וכל הדתיי מחמד האלה בערוצים.

  28. מנכ''ל בית הנשיא על התחקיר בערוץ 20: ''גורמים פוליטיים מעוניינים לפגוע בלגיטימיות של ריבלין'' הגיב:

    מנכ"ל בית הנשיא הראל טובי התייחס הבוקר לתחקיר שפורסם בערוץ 20 אודות הדירה ששכר ריבלין: "יש יד מכוונת. היא מגיעה מכל מיני גורמים פוליטיים שמעוניינים לפגוע בלגיטימיות של ריבלין ובאמון הציבורי במוסד הנשיאות. זה משרת את המטרות הפוליטיות שלהם בזמן הזה. הם יכולים גם לחבק את המוסד ולהתהדר בו כאשר זה הפוך. אין בהם טיפה של ממלכתיות או כבוד למכנה המשותף שלנו שבא לידי ביטוי במוסד הנשיאות".
    מתוך ריאיון בגלי צה"ל:

    https://glz.co.il/גלצ/תוכניות/אילנה-דיין/אילנה-דיין06-05-2021-0801/מנכל-בית-הנשיא-גורמים-פוליטיים-מעוניינים-לפגוע-בלגיטימיות-של-ריבלין

  29. ריבלין הוא בסך הכל פוליטיקאי קטן שישב בכנסת כל ימיו וצווח שם ללא הרף. לא עשה כלום חוץ מזה ולא היה מעולם צריך הגיב:

    להיבחר להיות נשיא המדינה.

    איש שנוי במחלוקת ומעורר מחלוקות. בני עמו (וזה ממש לא אנחנו) בחרו בטרור.

    מניפולטור.

    צבוע ודו פרצופי חסר יושרה שתקף את בג"ץ ומערכת המשפט הרקובה שביצעה הפיכה שלטונית ועכשיו מלטף אותה.

    כמה צבוע אפשר להיות?

    ומי בחר בו? גדעון סער הצבוע השני.

    ומי הסתייג ממנו בצדק? נתניהו שרואה היטב עם מי יש לו עסק הרבה לפנינו.

    כך גם בנושא בנט את שקד.

    ביבי הסתייג מהם ועכשיו כולם מבינים עד כמה צדק ולכן הם כל כך שונאים אותו.

    הוא מבין מיד עם מי יש לו עסק. מיד. הם שקופים והוא רואה את האמת.

    ובכלל כל מוסד הנשיאות שעולה לנו 60 מיליון ש"ח בשנה הוא מוסד עלוב מיותר ודוחה.

    אין בו כל צורך. כל מה שעושה הנשיא יכול לעשות יו"ר הכנסת.

    לסגור לסגור לסגור.

    זה לא מקום לפוליטיקאים זקנים.

    אילו היו בוחרים נשיא מדינה שמצדיק את המוסד כמו זוכי פרס נובל – מי שתרם למדינה בצורה יוצאת דופן וראויה לתיגמול וכו' עוד ניחא.

    מספיק עם בזבוז הכספים הלא נורמלי הזה.

    ועכשיו עוד 18.000 ש"ח בחודש לדירה השכורה של האיש הזה. מעניין למה מכר את דירתו בדיוק עכשיו? לא יכול היה לחכות קצת? ובינתיים אנחנו משלמים על הוצאות בית הנשיא שלו וגם על הדירה שלו. יש יותר צביעות מזה?

    נו באמת. אין גבול פה? לאף אחד?

    חוצפה!!!

    ויוצאים נגד 2 מיליון ש"ח עלות בית ראש הממשלה בשנה. אין גבול לחוסר היושרה פה.

  30. הארגון הצבאי הלאומי בארץ ישראל (בראשי תיבות: אצ”ל) היה ארגון צבאי מחתרתי עברי, שנוסד בירושלים, בשנת 1931. הארגון הוקם על ידי מפקדים שפרשו מארגון “ההגנה”, בשל דרישתם לפעולה נחרצת נגד התוקפנות הערבית של אותם ימים, בעיקר זו של מאורעות תרפ”ט.

    האצ״ל 2021 יוצאת לדרך………כל אחד צריך להתארגן בעיר שלו ולתת ביטחון לאזרחים היהודים באזור שלו!

    בית המשפט סירס את המשטרה וסירס את צה״ל…..רק אנחנו ניתן ביטחון לילדינו!

    תתארגנו עכשיו!

  31. דיקטטורה בולשביקית שיפוטית קומוניסטית אנטישמית לא מחליפים בקלפי…
    רק בהתקוממות עממית ומהפכה אזרחית!

    הגיע הזמן שמיליוני יהודים יעלו על בית המשפט וכל אולפני התקשורת שתומכים באויב הערבנאצי בזמן מלחמה!
    הגיע הזמן לנכבה 2.0 לערבנאצים ולשמאלנאצים הבוגדים!

  32. אני מאשים את ביבי שאם היה זז היתה כאן ממשלת ימין רחבה ויציבה
    אני מאשים את ביבי שאם בבחירות הראשונות בסבב לא היה עסוק כל כך בהתקפות על ימינה היתה לנו כבר ממשלת ימין רחבה ויציבה
    אני מאשים את ביבי שאם לא היה נמרץ כל כך בהזרמת כספים לחמאס לא היה לנו כאן חמאס עם כל כך הרבה כח
    אני מאשים את ביבי שהכריז ב2012 שהוא יגן על מערכת המשפט וימנע כל רפורמה
    אני מאשים את ביבי שעקף את בג'ץ משמאל ואחרי פסק בג'ץ שהתיר לפנות את חאן אל אחמאר ביבי עדיין מעכב את זה
    אני מאשים את ביבי שנכנע לגחמות הערביות בפרשת המגנומטרים ונתן להם את המעמד של אדוני הארץ.
    אני מאשים את ביבי ששילם פיצויים למחבלי המרמרה.
    אני מאשים את ביבי שלא הוציא שום מילה על דברים המחפירים של המפכ"ל.

    1. אין לך מה להאשים את ביבי בשתי הטומאות המכונות בנט את שקד. לא היא ימין ולא הוא ימין. אלה שני נוכלים הגיב:

      ולכן עם נוכלים לא ניתן להקים ממשלות. אלה חתרנים עלובים ונמוכים שכל מטרתם: חתרנות!

      וכשהאיוולת שקד היתה שרת משפטים היא מנעה בעצת המנוול אומר הלא אמת לדברי גרסטל – שי ניצן – הקמת ועדת חקירה לשערוריית הפרקליטה הנוכלת רות דוד. איך אפשר לסבול מידע כזה על האשה הנוראית הזו? לא ניתן! לא לסבול ולא לסלוח ולא להאמין בה.

      איוולת קמה כל בוקר ונאמה לנו על "יושרו" של מנדלבליט שהוא מקורב שלה או ידיד קרוב שלה או משהו כזה.

      עוד יושר כזה ואבדנו.

      איוולת שקד לא עשתה שום דבר חמש שנים במשרד הזה.

      והיא גם פעלה במרץ לסגור את עיתון ישראל היום. כששמעתי על כך היא נגמרה לעד מבחינתי החלאה.

      ומעשי בנט המבחיל מסמרים את שיערי והוא הפך לסדין אדום. רק השם בנט וזהו. איכס.

      וביבי ראה זאת הרבה לפנינו כמו שראה מיהו ריבלין הצבוע והמחליא עם בני עמו הטרוריסטים.

      אין אנשים במרחב הציבורי היום. יש רק מפלצות מכוערות רעות צבועות צמאות דם צמאות כסף צמאות פרסום צמאות שינאת ישראל וצמאות השמדה.

      אנחנו ממש בסכנת השמדת המדינה.

    2. אני מאשים את ביבי שנלחם על עקרונות חזקת החפות ודעת הרוב ועל מחויבות לימין לפני חשבונות אישיים ודורש מבנט וסער להיות אלו שיזוזו.
      אני מאשים את ביבי שזיהה מוקדם את הסוס הטרויאני המכונה בנט ושקד.
      אני מאשים את ביבי שמעדיף לשמור ארגון אויב מוכר על פני התחזקות של דעא״ש, אל קעידה, ג׳יהאד איסלמי פלסתיני והשד יודע מי עוד.
      אני מאשים את ביבי שנאלץ להכריז הכרזות שברור שהוא לא התכוון אליהן למען אחדות הקואליציה כשלא היו לו 61 מנדטים מול בג״ץ.
      אני מאשים את ביבי שידיו קשורות בידי משפטנים ואנשי תקשורת דיקטטורים ולא מצליח לפנות התישבות ערבית בלתי חוקית.
      אני מאשים את ביבי שמקבל את דעת הרוב בעם שעדיין לא מעוניינת בשליטה על הר הבית.
      אני מאשים את ביבי שמבין שיחסים בינ״ל נותנים לנו יותר ממעט כבוד ושכל אגורה שהועברה לטורקיה חזרה אלינו מוכפלת.
      אני מאשים את ביבי שמבין שאנחנו במצב מלחמה כך שכרגע צריך לאפשר למשטרה לעבוד(גם אם גרוע) וזה עוד לא הזמן להחליף את צמרת המשטרה.

      ולכן אני אמשיך להצביע למפלגות שיקשרו את הידיים של הקואליציה, ירו בתוך הנגמ״ש ויגבילו את יכולתה להיאבק במי שרוצים להפריע לה ליישם את המדיניות לשמה נבחרה ולרפות את ידי המדינה.

    3. שכחתי לציין שאתה גם ממשיך להצביע למפלגות שמפזרותהתחייבויות חסרות אחריוץ מהאופוזיציה בלי להבין את מגבלות הכח של תפקיד ראש הממשלה והלחצים מולם הוא עומד.

  33. ורק ביבי. האיש שנכשל 4 פעמים, האיש שהיה מוכן לממשלה בחסות מנסור עבאס הרבה לפני בנט, האיש שנכנע לערבים בירושלים ביום שבו התחילה הלחימה, האיש שהקים את ממשלת פרנקינשטיין הנוכחית שלא מתפקדת ולא מסוגלת להעמיד את המשטרה במקומה וכך מפקירה את היהודים בכל הארץ, רק ביבי לא אחראי לכלום לדעת הכותבת. ביביזם הוא מחלה.

    1. בגלל בוגדני הימין העלובים לא הצליח ביבי להקים ממשלת ימין שתוכל לטפל באויב הערבי ובמערכת המשפח גנבת השלטון הגיב:

      רק בגלל נפוחי אגו מבחילים כמו סער האפס ובנט האפס בריבוע לא הצליח ביבי להקים ממשלה ימנית לאומית יהודית פרו ישראלית. שני מלאי קינאה נמוכים ועלובים מאין כמותם שכל מה שמדריך אותם זו שינאת נתניהו מתוך קינאת נתניהו. תו לא!

      אז אל תבלבל את המוח.

      כי כל כחול לבן זה שמאל קיצוני אז איך אתה רוצה שביבי יעשה ויעשה ויעשה כשמסכלים את רצונו שמאלנים כמו גנץ ושות! הגנץ העלוב הזה – רמטכ"ל הכלניות המגוחך והאפסי – אפילו שם רגל לקניית חיסונים. אז על מה אתה מדבר?

      ביבי אינו כל יכול!

      כמה צביעות.

  34. כמות מופרזת של אמת לפנים, בעידן שכולו שקר ומרמה עצמית

  35. זאת ועוד, אם בבחירות סבב א' 2019 נתניהו לא היה שותה את הקולות של ימינה (והאופן שבו נתן לציונות הדתית 3-2 מנדטים בבחירות האלה רק מראה שהיה יכול לעשות זאת) הייתה לו ממשלה עם לפחות 61 חברי כנסת. אבל לנתניהו היה חשוב הרבה יותר לא הימין אלא לחסל פוליטית את בנט (ודי עם הספינים של כל הביביסטים התקשורתיים שכבר לפני כך וכך שנים נתניהו כבר זיהה שבנט הוא שמאל קיצוני וכו' וכו'. עובדה שנתניהו חיזר אחרי לפיד, לבני, עמיר פרץ ומנצור עבאס – אותם הוא לא זיהה בתור שמאל או אנטי ציונים. במקרה של עבאס מדובר בימין פלסטיני, אז אולי כנשתניהו אמר ממשלת ימין על מלא הוא התכוון גם לימים פלשתיני).

    1. נתניהו מחזר אחרי השמאל רק כשזו הבריאה היחידה להגיע ל61 מנדטים. ובצדק.
      ולגבי עבאס, חיזוק שלו הוא מהלך אסטרטגי חשוב על מנת למתן את הרחוב הערבי. אי אפשר כרגע לצפות לקול ערבי מתון יותר.

  36. איזה סלט של טיעונים. אז מה המצב שאת מוחה כנגדו, כי זה מרגיש שיצאת למלחמה נגד כל העולם. זה העובדה שלבנט ישנה אפשרות להקים ממשלה או המצב הבטחוני או סתם מצב הרוח? את הכל הכנסת פה וכל האשמה היא בקונטקסט אחר. מבחינתך בנט הוא בוגד אופורטוניסט, התקשורת היא לא מוסרית ומקדמת את בנט. הצבא הוא רכרוכי, מערכת המשפט תופרת תיקים לנתניהו, ליכודניקים שנשארו בבית (חצופים, נהגו לפי רצון חופשי, גם אם מוטעה לכאורה), את מנדנבליט ומה לא. אז כולם פויה וכל אחד מסיבה אחרת.
    אוי, ורק מי חסרים ברשימה הזאת?
    דמויות שוליות בצמרת השלטונית:
    1. ראש הממשלה, שכמובן אי אפשר לצפות ממנו, לאחר כמעט עשור בשלטון לשנות משהו חס וחלילה, או להשפיע על האופן שבו נבחרי ציבור ודרגים מנהליים ופקידותיים מתנהלים. ובל נדבר על חוסר הרצון המוצהר שלו להשפיע על אותם דרגים פקידותיים ומערכות אכיפת החוק קודם למשפט שלו. או במילים אחרות, ראש הממשלה בסוגיות פנימיות מתנהל ממשבר למשבר בלי חשיבה ארוכת טווח, חלקם מעשה ידיו. אז איך אפשר לצפות לשינויים אסטרטגיים בשירות המדינה אם זו הפרדיגמה??? לגבי בנט, שחלק מהביקורת עליו היא מוצדקת לחלוטין והוא ראוי לה, אם נתניהו לא היה אוכל לו קולות בבחירות הראשונות לפני כשנתיים כשבנט יצא להרפתקה הפוליטית הראשונה שלו כל המצב הנוכחי לא היה קורה והוא היה עומד בראש מפלגה קיקיונית. אבל ראש הממשלה לא התאפק ולא התנהל באחראיות והנה אנחנו פה. רובה הגדול של האחראיות ואשמה היא על בנט, אבל הכישלון הזה של חוסר ממשלה מקרטעת הוא לא יתום.
    2. השרים שהיו מופקדים על כל המערכות הללו ואימצו ערכים של בריחה מאחראיות, או שנוקנקו מכל אחראיות או שפשוט תפקדו גרוע. אגב, השרים האלה נבחרו על ידי בוחרי הליכוד בפריימריז ומונו לתפקידם ופעלו תחת ראש הממשלה נתניהו, אז לפי ההיגיון של התיזה שלך גם הם ראויים לאשמה.

    תכלס, אני חושב שזה ממש נוח להאשים את כולם.

    נ.ב. להאשים את בנט בבגידה תוך שאת מערבבת ביקורת פוליטית סופר-סופר מוצדקת (גם אם אני חושב שהמונח בגידה הוא מוטעה ופופוליסטי) יחד עם טיעונים ביטחוניים, בימינו אנו היא דמגוגיה שפלה שבושה שהיא מתפרסמת באתר שכזה.

  37. צודקת..המגולמן בנט הוא סוס טורייאני שהשמאל השתיל כדי לגנוב את הבחירות ולהחזיר את השמאל לשלטון..אם היום היו בחירות בנט לא היה עובר את אחוז החסימה..כל המנדטים היו עוברים לסמוטריץ ובן עם לפחות 17 מנדטים…המפלגות החרדיות היו עם 16 מנדטים…הליכוד היה גורף 33 עד 35 מנדטים ואפשר היה להקים ממשלה לאומית ימנית בראשות בנימין נתניהו…בנט וסער היו הולכים לתהום הנשייה

    1. גם אני חושבת שהמאמר אדיר. סוף סוף כותב שלא עושה חשבון.מחפשת מאמרים אמיתיים אין לי סבלנות לבבלת. מאמר נוקב, חד, מעולה ובדיוק מה שאני חושבת. תודה.

  38. אני מאשים את ביבי שנכנע הערב לחמאס.
    אני מאשים את ביבי שלא פינה את חאן אל אחמאר
    אני מאשים את ביבי שהזרים כספים לחמאס
    אני מאשים את ביבי ששילם פצויים למחבלי המרמרה
    אני מאשים את ביבי שהתקפל בפרשת המגנומטרים
    אני מאשים את ביבי שהודיע שהוא ימנע כל רפורמה במערכת המשפט
    אני מאשים את ביבי שבסבב הראשון של הבחירות האלה עסק במאבק בבנט במקום במאבק בשמאל ובגלל זה לא קיבלנו ממשלת ימין רחבה ויציבה כבר מהתחלה

    1. בנט אינו איש ימין. הוא בעיקר איש צבוע, נוכל פוליטי נמוך ורודף שררה גבוה! הגיב:

      אין מה להאשים את ביבי. אנחנו לא חיים בואקום ותגיד תודה שביבי עונה לטלפון מביידן הצורר ולא האידיוט השימושי יאיר לפיד הדחליל.

      ואנשים אינם מושלמים וכשביבי הגן על מערכת גניבת השלטון המכונה ברמיה בישראל – בג"צ – הוא לא הבין את עומק הסחי וגניבת הדעת והשלטון שלה וגם אילו הבין לא היה יכול להילחם בה ויש גבול בכמה חזיתות אדם יכול להילחם. יש לתעדף. לביבי לא היו מעולם 61 אצבעות לצורך חקיקה שתחסל את הדיקטטורה של בג"צ. וכדאי שתיזכר בחלאת האדם כחלון ותבין עם מי יש לנו ולביבי עסק.

      חלאות אדם שמה שמעניין אותם זה רק איתרוג ישבנם או שהם מוחזקים בגרון על ידי מניאקים נסתרים.

      סימוכין:

      בקואליציה הנוכחית מונע כחלון חוק שיגביל את בג"צ שהוא המימסד המשפטי הישן

      דרור אידר:

      משה כחלון קיבל עשרה מנדטים; רובם המוחלט מאנשים בעלי השקפת עולם שמרנית־ימנית, כמו רוב הבוחרים שהצביעו בעד הקואליציה הנוכחית, והיו רוצים לראות שינויים משמעותיים בהרכב בית המשפט העליון ובאופי השפיטה.

      בקואליציה הנוכחית, משמש כחלון בתפקיד "הבלם ששומר על ביהמ"ש העליון" ("הארץ").

      דעותיו המדיניות של כחלון ידועות, גם בית הגידול שלו רחוק מזה של "הארץ", ובכל זאת הוא פועל לשמר את כוחו של הממסד המשפטי הישן, למרות שהוא שמייצג קבוצה קטנה בממשלה.

      במאי האחרון הטיל כחלון וטו על כוונת הליכוד וישראל ביתנו (ומן הסתם שאר הקואליציה, כולל חברים במפלגתו) לחוקק חוק שיגביל את כוחו של ביהמ"ש העליון לפסול חקיקה של הכנסת – דרישה לגיטימית שעלתה בעשורים האחרונים לא רק מצד נבחרי ציבור, אלא מפי משפטנים בכירים ופילוסופים של המשפט.

      http://www.israelhayom.co.il/opinion/411641

      בעוד כחודש תיקבע פסיקת בג"צ האם ניתן להעלות הילוך סוף סוף ולהתחיל להוציא מגבולות הארץ את המסתננים האפריקנים שהורסים את המירקם החברתי בארץ, שעולים מיליארדים למשלם המיסים ולקופת האוצר ושמקומם אינו בישראל בשום מצב.

      הם אינם יכולים להיחשב בישראל כפליטים כיוון שישראל כלל אינה גובלת בארצם, ודו"חות רבים מאירופה כולל מבריטניה, דנמרק, נורווגיה ולאחרונה משוויץ קבעו שלא נשקפת להם שום סכנה בשובם לארצם.

      ביטול חוק ההסתננות 3 פעמים ברצף שמתפרש כבר על פני כ- 10 שנים על ידי בג"צ, מבלי שיש לבג"צ רשות לעשות כן, היא הסיבה להתארכות שהותם בגבולות ישראל.

      בג"צ והוא בלבד יצר את הבעיה הלאומית החמורה הזו המסכנת את זהות המדינה כמדינה יהודית – וכחלון הוא זה שבשלב קריטי זה מונע חקיקה הדרושה לפתרון הבעיה ולהוצאתם המיידית מישראל.

      במידה ובג"צ יתקע שוב מקל בגלגל תוכנית המדינה להוציאם למדינה שלישית – ניתן יהיה לומר שהבעיה הלאומית החמורה הזו התהוותה אך ורק באשמתו של כחלון שמנע שינוי, שהינו בר ביצוע בממשלה הנוכחית עם שרת משפטים מהמחנה הלאומי, שאף רוצה לחוקק חוק שיגביל את כוחו של בג"צ לפסול חקיקה של הכנסת.

      האסון הזה יהיה ארוך טווח וייזקף לחובת כחלון בלבד.

      האשכול יתמקד בהתנהלותו של כחלון.

      https://rotter.net/forum/gil/27856.shtml

      ****************

      הבנת? די להתלהם ולהציג בורות!

      ֱ

    2. מאמר מצויין הנכתב מנבכי ליבה של הכותבת…נאמנה לארץ ישראל ,וכואבת על כל מה שקורה במדינה,במקום להתאחד מתפצלים ומחפשים משילות…אל תיתנו לאויבנו סיבות לשמוח…
      רק מי שנאמן ואוהב את ארצו ללא תנאי יכול לכתוב מאמר כזה.הדברים נכתבו בצער ובכאב ואף בכעס ולכן אני מאשימה הוא מאמר מצויין ומרגש.
      יישר כח ומי ייתן שלום ושלווה בארצנו.

    3. אני מאשים את הקרנות להשמדת ישראל שהן מעסיקות בתשלום מגיבים שמתחזים לאנשי ימין כדי לרמות אנשי ימין בתעמולת רק-לא-ביבי – דווקא משום שביבי הוא כיום המחסום העיקרי מפני השתלטות דיקטטורית של השמאל (כקבלן הביצוע של אויבי ישראל בעולם) על מדינת ישראל.

  39. אני טוען זאת מזמן שנפתלי הוא מגלומן חולה נפש .
    מה שמפריע לי ששקד הולכת אחריו באש ובמים .
    לדעתי זה לא בגלל אישיותו של המגלומן , אלה בגלל אישיותה החלשה שהפכה עצמה למריונטה.
    ואני שואל את עצמי למה הם לא מבינים שמדובר בחולה.
    והתשובה שלי היא :
    אם אני אקרב ממש קרוב לעניים שלכם ספר מבטיח לכם שלא תצליחו לקרא . זו הסיבה שחברי ימינה לא רואים.

    1. מי הוציאה את היועצים המשפטיים מחוקי הביקורת?
      מי הגנה על רות דוד והפקירה את מנחם פשיטיצקי?
      מי השאירה את אמי פלמור בתפקידה והכשירה את מינוי מנדלבליט למרות שהיא עצמה הודתה שהמינוי מסריח?
      מי המשיכה שוב ושוב לנסות להאשים את נתניהו בדברים שהיא עשתה ושלא קשורים אליו?
      מי הטילה וטו על כל משא ומתן עם שורת מפלגות ימין(זהות, נועם ועוצמה יהודית) בשעה שהימין זקוק לכל מנדט בתירוץ שקולות יברחו לליכוד?

      אל תשלה את עצמך-שקד היא הבעיה. בנט(שדווקא הוכיח עצמו במספר משרדי ממשלה) הוא רק חסיד עיוור.
      וזה לא מפתיע, כשמדובר על אדם שכשהתמנה ליו״ר הביתהיהודי מיד ניסה לדחוף סלבריטאים, כדורגלן עבר(!) ועיתונאי. על האחד בנט ויתר והשני הסתבך בפרשיה מהחמורות בתולדות המפלגה. אבל האם בנט הודה שמרכז המפלגה שהתנגד היה יותר חכם ממנו?!
      ואז כשהוא כבר הקים מפלגה-הוא מיד צירף חבר שלו מהצבא וח״כית מקורבת שלו שבנתה את כל הקרירה שלה על המוצא שלה. שניהם ללא רזומה מרשים.
      האיש מידיף מקורבים וסלבריטאים על פני בעלי ידע או הישגים. זה בלבול קלאסי בין תוכן וצורה.
      לא פלא שהוא מגונן על שקד ומתקשה לתמוך בראש ממשלה המוכח שמוצלח מאוד אבל גם לא טוב בלהתחבב על אנשים.

  40. זאב גלילי כבר האשים לפני שנים שבנט סוס טרויאני.אליו כנראה התכוונת. וחוץ מזה מאמר מעולה ומאיר עיניים

  41. גם אני חושבת שהמאמר אדיר. סוף סוף כותב שלא עושה חשבון.מחפשת מאמרים אמיתיים אין לי סבלנות לבבלת. מאמר נוקב, חד, מעולה ובדיוק מה שאני חושבת. תודה.

  42. כתבה שמתמצתת במדויק מה שכל כך הרבה אזרחים במדינה מרגישים, תסכול עמוק מראשי הציבור שבצד הימני של המפה שקמו על המנהיג בשל תאוות שלטון בוסר וחסר רסן, שבמקום להתגייס לתיקון העוולות ע"י חיזוק משילות המחנה הימני הם חותרים לעשות לו ווידוא הריגה ,הציבור לא יסלח לכם.

  43. גדול. בנט שב לסורו, ככלב השב אל קיאו.רק נשמע הדי התותחים והוא שכבר אמר שממשלת שמאל בטלה, מתחיל לפנטז שוב על בלפור כאופציה.
    חן חן על מאמרייך .

  44. לדרוש להיות ראש ממשלה עם שישה-שבעה מנדטים זאת החוצפה הגדולה ביותר שנצפתה בהיסטוריה האנושית
    באלפיים השנים האחרונות. פשוט טרוף מערכות מוחלט.