אין הכלה ואין מחילה

ראיון האימים של איילת שקד הוא ביטוי לאישיות קרה, מחושבת ומסוכנת של אחת הדמויות המשפיעות במדינה

איילת שקד. מינוי תמוה (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

איילת שקד ישבה אמש באולפן טלוויזיה בחולצה לבנה צחורה ובחצי חיוך אמרה לאזרחי ישראל שהם צריכים ״להכיל מתים ולהכיל חולים קשים. כי יש מגפה״.
ואז הוסיפה נימוק מוחץ ״ככה זה בכל העולם״.

ובכן, אלה שעדיין לא נפטרו ולא מונשמים, זוכרים שגם בימי בנימין נתניהו הייתה מגפה בכל העולם אבל הוא דווקא חשב שלא צריך פשוט למות והביא את ישראל אל המקום הראשון בטיפול בקורונה. בנט ושקד ניצחו את הקורונה. כן, כמו שהבטיח נפתלי בנט ברב המכר שלו. איך מנצחים מגפה? משנים לה את השם. מבחינתם, העם המטומטם לא יודע שדלתא זה זן של קורונה, אז משקרים לו שזו מגפה אחרת לגמרי ואז מסבירים לו שהטיפול בה הוא בדיוק כמו בקורונה.
יש לה יתרון גדול, לאיילת שקד, על פני נפתלי בנט.

היא לא מאבדת קור רוח. לעולם. היא יכולה לומר למשפחה שרואה את יקירה משתנק ונושם את נשימותיו האחרונות ״ככה זה, יש מגפה״ אפילו בלי ״מצטערת״. היא יכולה לראות אנשים טומנים בקבר את חבריהם המתים ולומר להם ״תכילו, אמרתי לכם שיש מגפה״. היא לא מאדימה, היא לא מנופפת בידיים, לפעמים היא קצת צורמת בקול צווחני אבל היא בעיקר מחייכת. היא מחייכת כמו אדם שרכש את המוסר לו בתחתית מדמנה כאשר רמשים מטילים בה את הפרשותיהם. זה החומר ממנו עשוי המוסר של איילת שקד ונפתלי בנט.

לכן היא יכולה הייתה לומר לפני כמה ימים: ״אם צריך לצאת למבצע בעזה – נצא, אם צריך לצאת למבצע בלבנון – נצא, אם לא תהיה ממשלה – אז לא תהיה ממשלה״. אבל היא לא תיתן שלא תהיה ממשלה כי זה יהיה סוף דרכה שלה. אז היא שיקרה. חברת כנסת ממרצ הסבירה לנו עד כמה היא שיקרה ושבעצם ההחלטות הביטחוניות במדינת ישראל מתקבלות על פי הפחד של בנט ושקד מפני מרצ ורע״מ. באותו קור ובאותו חיוך היא הסבירה שהקואליציה לא זקוקה לרשימה המשותפת כדי להעביר את התקציב. גם על זה היא שיקרה ובימים האחרונים מתנהל מו״מ עם הרשימה המשותפת כדי שזו תתמוך בתקציב.

לפני מספר ימים פורסם שאיילת שקד כותבת ספר. אולי כי היא מבינה שעליה לסכם את דרכה הפוליטית. השקרים שלה כבר לא עובדים יותר.
אנשים רבים הציעו שמות לספר בנוסח ״שקרנית״, ״נוכלת״ וחלק הלכו על נרטיב ״סיפורה של שפחה״ וה״סמרטוטית״ משום שהיא נתפסת אסקופה נדרסת של נפתלי בנט. אני הצעתי את השם ״האדונית והנוכל״, יסלח לי אלוקים על חילול שם יצירתו של ש״י עגנון.

מאחורי המסיכה

איילת שקד היא לא סמרטוטית ולא שפחה. כמה שנפתלי בנט נוכל, היא נוכלת יותר ממנו. כמה שהוא שמאל, היא שמאל יותר ממנו. למרות שהיא אוהבת להתהדר ברפורמה שעשתה במשרד המשפטים ובשופטים השמרנים שמינתה, כביכול, היא לא עשתה כמעט דבר, בודאי שלא עשתה דבר לטובת הימין. בכל שנותיה במשרד המשפטים, איילת שקד חיזקה את בג״צ, חיזקה את הפרקליטות, חיזקה את הדיפ סטייט, חיזקה את מנדלבליט, חיזקה את שי ניצן. חיזקה את כל מה שרע לימין, בתוך כך את כל מה שרע לעם ישראל.

יום אחד אולי יחשף הטלפון של אפי נווה ואז נדע האם היה לה חלק בתפירת התיקים של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. אז נדע למה מינתה את השופטים שמינתה, נדע למה לא נפתח את תיק רות דוד, נדע למה עשרות פדופילים קיבלו הגנה מהפרקליטות.

לאיילת שקד יש תפקיד קבוע במערכת היחסים שלה עם נפתלי בנט – היא המתייסרת, לה כואבת הבטן, היא המתלבטת. כביכול.
היא לא מתייסרת, לא כואבת לה הבטן והיא לא מתלבטת.

יתרה מכך, היא היוזמת, היא המושכת בחוטים של המריונטה נפתלי בנט, היא המתייצבת מול אנשי ימין, מול אנשי הציונות הדתית ומול החרדים
ומשקרת להם בלי להניד עפעף. כבר שנים שהיא משקרת להם, לנו, לכולם. היא משקרת אפילו לעצמה. גם כשהיא מכחישה את השקרים, היא עושה זאת תוך כדי שהיא משקרת.

איילת שקד אישה יפה, והיופי שלה הוא הנשק שלה שהפיל את כל מי שנלכד ברשתה והאמין לה. אנשים האמינו לה עד כדי כך שחשבו שהיא תהיה ראש ממשלה. אנשים האמינו לה עד כדי כך שנתנו לה לכתוב את ההקדמה לביוגרפיה על מרגרט תאצ׳ר. איילת שקד לא תהיה ראשת ממשלה, ואין דבר בה שקשור למרגרט תאצ׳ר. אולי רק הכינוי ״אשת הברזל״, אבל לא משום קשיחותה אלא משום רשעותה.

מעט מאוד אנשים שהם יהודים, ישראלים, הורים היו יכולים להתייחס למשפחות שכולות כפי שהיא מתייחסת, וזה כבר לא קשור לפוליטיקה.
יש רגעים שאדם צריך להיות אנושי, יש רגעים שאדם צריך להיות אדם. אך איילת שקד כבר מזמן לא מתפקדת כמי שדם זורם בעורקיה, כמי שיש לב פועם בתוכה.

לפני הבחירות היא נפגשה עם משפחות שכולות והבטיחה להן תוך שהיא מביטה בעיניהן, תוך שהיא מביטה בעיניהם של הורים שקברו את הילדים שלהם, היא הבטיחה להם שלא תקים ממשלת שמאל, שלא תשב בקואליציה עם תומכי טרור. היא שיקרה.

היא שיקרה כאשר היא כבר ידעה שהיא משקרת. שום דבר לא מצדיק ישיבה עם תומכי טרור. שום דבר לא מצדיק הליכה עם אלה שרוצים לשלוח את חיילי צה״ל לבית הדין בהאג. והיא ישבה באולפן ואמרה ״אנחנו לא נשב עם מרצ״. עכשיו היא משקרת ואומרת שניצן הורוביץ חזר בו. אבל הוא לא.

בכנס הניצחון של ימינה שנראה יותר כמו ישיבת ועד בית של בניין דו קומתי, המשפחות השכולות שביקשו למחות, נותרו בחוץ. לא הכניסו אותן.

לפני מספר ימים חלק מההורים השכולים עמדו בבניין הכנסת והביעו מחאה. היו שם גם ההורים של סגן שיר חג׳אג׳ הי״ד שנרצחה בפיגוע בירושלים בשנת 2017. הם היו בין אלה שאיילת שקד הבטיחה להם ושיקרה להם. הם התרוצצו בקמפיין הבחירות כדי לדאוג שאיילת שקד תכנס לכנסת. היא ראתה אותם בכנסת וניגשה אליהם, הושיטה להם את ידה. כאילו לא שיקרה להם, כאילו לא רמסה את זכר הבת שלהם, כאילו לא קרה דבר. הם כמובן סירבו ללחוץ את ידה. והיא, אשת הברזל, סובבה את גבה והלכה.

לא התייסרה, לא כאבה, לא התנצלה, לא ביקשה סליחה. היא פשוט הלכה.

הלכה להתראיין בעוד ראיון טלוויזיוני בו היא משקרת, בעוד ראיון בעיתון בו היא מרוחה על פני השער בתמונה מרוטשת היטב. רוב האנשים ששיקרו כך ושפגעו כך בזכר יהודים שנרצחו, היו פוחדים להתראיין. אבל איילת שקד לא פוחדת. לא אכפת לה מאף אחד, היא יודעת שהיא מוגנת. היא יודעת שיש כאן אנשים שפוחדים על עצמם ולכן לא יחשפו את מה שצריך לחשוף.

היא הסירה מזמן את המצפון. זה קרה כשהיא שנכנסה ללשכת ראש הממשלה שהיה אז נתניהו ומאז עשתה את הכל כדי להגיע לרגע בו הוא יודח. היא הסירה אותו כשריסקה יחד עם נפתלי בנט את מפלגת הבית היהודי.

החילונית התל אביבית הצליחה לשטות בציונות הדתית שלא תהתה מעולם מה היא רוצה באמת. היא לא דתיה, היא לא מתיישבת ביהודה ושומרון. בתמימות מדאיגה על סף חסרת שפיות נהו אחריה הסרוגים ולא חשבו שהיא מהתלת בהם יחד עם הנוכל שהשתתף בהפגנות שמאל כשהוא מכהן כמנכ״ל מועצת יש״ע. הם נהו אחריה כשלא הפסיקה להכתים את שמו של נתניהו שכביכול היה בעד הגירוש מגוש קטיף למרות שידעה שזה לא נכון. הם נהו אחריה כשהשתתפה באירועים דתיים והיה ברור וניכר שאין ביניהם לבינה דבר.

גם החרדים נהו אחריה כאשר צווחה בקול נגד המינוי שלהם בוועדת מינוי הדיינים. לכן היא יכולה להעלות סרטונים בהם היא מושחת חלות שאפתה כביכול בשמן זית אחרי האפייה, משפצת דירה של ניצולת שואה כשהיא עם נעלי עקב על סולם, מביאה משלוח מנות לאבא שלה בתענית אסתר. כי הנאיבים יאמינו.

והם האמינו. הם האמינו לה כשהבטיחה לטפל במשילות בנגב תוך כדי שהיא מנצלת מצוקה של ילדה שנאנסה. הם האמינו לה שהיא תסדיר את ההתיישבות הצעירה.
הם האמינו לה שלא תשב עם רע״מ. שלא תשב עם מרצ. שלא תשב עם אבתיסאם מרעאנה. הם האמינו לה שהיא תקים ממשלת ימין.

הנוכלת לא משקרת

״אנחנו לא משקרים״, אמרה לעדן הראל בראיון לערוץ 20, ״לא, לא משקרים. משתדלים לא לשקר״. אבל איילת שקד אפילו לא משתדלת. כשהיא מדברת היא משקרת. היא אפילו לא מנסה לבלבל אותנו ולומר לעיתים אמת.

אפשר להניח שהיא בעד החוק שגדעון סער מנסה לחוקק נגד נתניהו, ואפשר להניח שהיא בעד מינוי של דינה זילבר לבית המשפט העליון. כשם ששיקרה בלילה ההוא של ההצבעה על חוק איחוד המשפחות. היא הבטיחה שתנסה להעביר את החוק כלשונו אבל בפועל היא העבירה אותו עם שינויים ועם הבטחות לרע״מ שגם לגביהם היא שיקרה.

אם היא קוראת את השורות האלה היא אפילו לא נבוכה, אולי היא אפילו לא מודעת. היא אמרה לאיילה חסון ״אנחנו עוד לא סטינו אידאולוגית ממשהו שאמרנו״.
אפשר לפרוץ בצחוק גדול כי זה כמעט מטורף לומר את זה, ואפשר לבכות בכי גדול כי אין גבול כבר למימדי הנוכלות של האישה הזו.

האישה המסוכנת ביותר בפוליטיקה הישראלית, האישה שישבה באולפן ואמרה ״לפיד הוא ראש ממשלה רק בקמפיין המדומיין של נתניהו״, כשידעה שהיא ובנט נותנים ללפיד את ראשות הממשלה. האישה שלא הפסיקה לומר שנתניהו זרק את ימינה לאופוזיציה במערכת הבחירות הקודמת כשהיא ידעה שהוא הציע להם הצעות הרבה מעבר לכוחם האלקטורלי. האישה שהבטיחה להוריד מיסים ויושבת היום בממשלה עם שר אוצר שמעלה מיסים כל יום.

״הבטחנו להחליף את נתניהו״, היא אומרת ומשקרת. ״הבטחות הבחירות שלנו התבררו כסותרות״, היא אומרת ומשקרת משום שבזמן בו ניתנו ההבטחות היה ברור שלא יוכלו להקים ממשלת ימין והיה ברור שלא יוכלו להקים ממשלה בלי לשבת עם מפלגת העבודה, עם מרצ, עם רע״מ.

איילת שקד לא עוצרת לרגע לחשוב על הדרך שהיא עושה, משום שאם תעשה כן תתקשה מאוד להמשיך, גם אדם שהסיר מעליו אנושיות ומצפון עלול להיבהל מדרך כזו, אם יכיר בה.

לכן היא יכולה לעטות עליה בגדים ואיפור ולהתראיין כמי שהצילה את עם ישראל מבחירות, בלי להתייחס לעובדה שהיא הקימה כאן את הממשלה שגם עשר מערכות בחירות לא היו פוגעות בו כשם שהממשלה הזו פוגעת.

איילת שקד היא חלק מהמהפכה שמתרחשת במדינת ישראל, מהפכה שמבקשת להקים כאן את מדינת כל אזרחיה. מהפכה שמוחקת את הזהות היהודית של המדינה תוך כניעה כמעט מוחלטת למפלגות הערביות. עם עיניים כחולות ומראה מצודד היא מובילה את ישראל ואת ראש הממשלה בנט לאסון הכי גדול שאירע כאן אם אכן תעביר את חוק איחוד המשפחות במתכונתו החדשה שהיא בעצם החלה של חוק השבות ואיבוד הרוב היהודי במדינת ישראל.

לקריאת כל המאמרים של אורנה ישר – לחצו כאן.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

 

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

19 תגובות למאמר

  1. אף אחד לא יעמיד את רות דוד לדין. ביום שזה יקרה יצא כל כך הרבה לכלוך על הרבה "חשובים" במערכת שאף אחד לא מעיז. היא תגרור איתה רבים לכלא. לכן זה מעין תעודת ביטוח מבחינתה.
    ישראל היא כבר מזמן ונצואלה (או קולומביה) בהתנהגות של הפרקליטות והמשטרה שלה…

  2. כנראה כול כך כואב לכותבים באתר לראות את איילת ובנט כי נפלתם בפח שטמנו לתמימים ולנאמני הדרך והציונות לגווניה.
    המסקנה מי שאין לו עור במשחק -גרה בצפון תל אביב ומזכ"ל מועצת ישע ושר ההתיישבות שחי ברעננה אין להם שום מחויבות: הפה והלב שלהם לא שווים .לאורך כל הדרך הונו בעיקר את הכיפות הסרוגות ועוד ימניים תמימים, אך לא את אלה שדורשים ש: נאה דורש נאה מקיים.
    לפעם הבאה תחשבו פעמים במי אתם בוחרים.
    אני מכיר כמה מאלה. סוג של דתי נאור חדש שהריצו את הבנט ואירחו את שקד בערבים שלפני הבחירות -אלו ראו בהם סוג של משיח חדש שיציב את הציונות הדתית במקום שלדעתם ראוי לה להיות וגרמו לתוצאה הפוכה למצופה.
    אבל באו לא נשכח שבגין החזיר את סיני והשמאל בתמיכת דרעי ופליטי ליכוד פינו את גוש קטיף וחתמו על חוזה שמאפשר לירדנים לקחת שטחים ששוחררו ב67 בחוזה שעורך דין מתחיל לא היה חותם עליו.
    הימין לענפיו לא מפסיק לאכזב בין ימין ללא ערכים וימניים עם ערכים ארכאיים נותרנו בלי כלום.

  3. מה הקשר בין היותה נוכלת פוליטית לבין זה שבנושא הקורונה היא מדברת בהיגיון?

    הקורונה היא שפעת קשה – ובמדינות בהן לא הקפידו מתו ממנה השנה 0.2% מהאוכלוסיה שזה 20% יותר ממה שהיו מתים בשנה רגילה – רובם המכריע זקנים.
    הקורונה הורידה את תוחלת החיים באותן מדינות שזילזלו בכשנה וחצי. הפערים כשהקורונה תעלם ותוחלת החיים בהודו ובברזיל וברוסיה תעלה בשנה וחצי אז אפשר יהיה לחזור לאותן מדינות? למרות שתוחלת החיים בהן נמוכה עשרות שנים מבמערב בגלל מחלות אחרות ורמת רפואה נמוכה?
    אתם מבינים שישראל עם קורונה עבור אדם זקן עדיין פחות מסוכנת עשרות מונים מסין שאין בה קורונה – אז מה? אסור ליסוע לסין?

    כיום יש את החיסונים והדיון נגמר – בזכות החיסונים נזקי הקורונה נמוכים מנזקי השפעת עבור האנשים שהתחסנו.
    בגלל שפעת לא משביתים מדינה.
    אובדן התיירות שווה לאובדן 10% מהתוצר של ישראל.
    אובדן 10% מהתוצר של ישראל שווה לאובדן כח הקנייה של האנשים שעסקו בתיירות ולזה שהם לא משלמים מיסים ולכן מביא לאובדן נוסף של 10% נוספים במעגל השני והשלישי.
    אובדן של התיירות בעולם מביא למשבר כלכלי עולמי של עוד 10% שפוגע ביצוא הישראלי.
    הפגיעה ביצוא הישראלי פוגעת בכושר הקנייה ובתשלומי המיסים של עובדי המפעלים שעסקו ביצוא ושוב עוד 10% במעגל השני והשלישי נעלמים.
    השקעות של עשרות שנים יורדות לטימיון – ישראל חוזרת אחורה עשרות שנים.
    מספיק עם הטירוף.

    1. בסדר בסדר. הקורונה היא רק שפעת קשה. תסביר את זה למי שכתב את הספר המהולל "איך לנצח מגיפה"

    2. כשאין חיסון הקורונה קשה.משפעת.
      כשיש חיסון הקורונה קלה משפעת.

      נדבר היחיד שצריך לעשות זה לשלול את ביטוח הבריאות הציבורי ממי שלא התחסן שישלמו על האישפוז מכספם.

  4. לשקד יש בדיוק את האישיות המתאימה לצרכים של השמאל והם יודעים בדיוק איך לשכנע אותה בכל פעם שהם צריכים שהיא תתקפל. הם פשוט גורמים לה להאמין שהם נותנים משהו בתמורה, כאשר בפועל הדבר היחיד שהיא משיגה הוא תהילת שקרית מתקשורת מגוייסת ומאתרגת שמציגה אותה כמי שנלחמה בהם והצליחה. אפילו אנשים מתוחכמים נפלו בפח הזה ולא קלטו שלמעשה שום דבר לא השתנה שם בזמן כהונתה כשרת משפטים ולמעשה היא נכנעה ללחצים של השמאל בכל הדברים המשמעותיים. שקד וגם בנט חוטאים במחשבה האבסורדית שעצם ישיבתם בעמדות כוח משנה משהו וטיפוסים מגלומנים כאלה הם חומר ביד היוצר של מעצבי המדיניות. היא תלמד בדרך הקשה, על הגב של כולנו כמובן, ביום שבו היא תדרש להתפשט מהערך האחרון והכי חשוב לה (אם יש בכלל דבר כזה), או ביום שהיא תגלה שהם פשוט עשו לה את זה בלי שהיא תרגיש.

  5. דיקטטורה בולשביקית שיפוטית קומוניסטית אנטישמית לא מחליפים בקלפי…
    רק בהתקוממות עממית ומהפכה אזרחית!

    הגיע הזמן שמיליוני יהודים יעלו על בית המשפט וכל המשרדים של אירגוני השמאל(הסוכנים הזרים)!

    תומאס ג’פרסון: “כשהממשלה חוששת מהעם, יש חירות. כשהעם חושש מהממשלה, יש עריצות.”
    וולטייר: “אם אתה רוצה לדעת מי שולט בך, תסתכל על מי אסור לך לבקר.”
    תומאס ג’פרסון: “כאשר עוול הופך לחוק, ההתנגדות הופכת לחובה.”

  6. גב ישר כל כך עסוקה בשנאת השרה שקד, שזה מעביר אותה על דעתה. גם אם לא מסכימים עם האמירה של שקד(צריך להיות ילדותי ובת יענה שתומכת ראשה בחול כדי לא להסכים) התרומה שלה במשרד המשפטים לישראל ולימין היא מהפכה של ממש. אפשר לאמר בנחת כי בשלושה עשורים האחרונים, אין שר משפטים שעשה יותר ממנה.

    1. בא נראה:
      -הגנה על רות דוד.
      -הפקרת מנחם פשיטיצקי.
      -תמיכה ביו״ר לשכת עו״ד מושחת.
      -אישור מינויו של מנדלבליט ליועמ״ש(אחרי שהיא הודתה שהועדה התנהלה באופן בעייתי).
      -שמירה על מנכ״לית משרד ממשלתי(האדם השני הכי חזק במשרד) המזוהה עם השמאל, כנגד כל הגיון ואזהרות.
      -הגנה על ׳עצמאות׳ היועצים המשפטיים(ולחימה נגד הליכוד בעניין!)

      וכל זה תמורת מינוי שני שופטים לבג״ץ מהימין(לא שלפניה לא היו שופטי בג״ץ ימניים…) שממילא מתבטלים בדעת מיעוט בכל פסק שהם מעורבים בו.

      אז לא-היא לא היתה שרה טובה לימין.

    2. מספיק עם השקר הזה! הכל תעמולה שמאלנית שנועדה להכשיר אותה למצביעי הימין שנפלו בפח. שקד נכנעה למערכת המשפט בכל הנושאים המהותיים ומה שהיא קבלה מהם בטל בשישים. השינוי המשמעותי היחידי שקרה בתקופתה היה שהרשות השופטת והיועצים המשפטיים הגדילו את כוחם על חשבון נבחרי הציבור ובתמורה שקד הפכה משק חבטות לדמות ממלכתית. את מחיר השקרים הללו תשלם הדמוקרטיה הישראלית אם עדיין נשאר ממנה משהו.

  7. מדובר בעארסית עם השכלה המתחרה בזו של החליף לה-פיד ובניטו נפתליני

  8. כל מי שיוצא בבוקר עם מכונית\אוטובוס\רכבת לעבודה
    מבין שצורת התחבורה הזאת מביאה לתמותה של 300-400 אנשים בשנה
    אנחנו מכילים את זה – כי זאת התרבות שלנו. ככה אנחנו חיים וכך מתפרנסים.
    איילת שקד רק ביטאה במילים את מה שכולם יודעים.

  9. מאמר מצוין. כל הכבוד למידה על חשיפת הנוכלות של הנוכלים בנט שקד

    1. יש בה מאפיינים פסיכופטיים …. לא הודגש

  10. ‏איילת  איוולת , די לבלופים, להכיל מתים כמו שהכלת מושחתים ?! ראינו אותך מכילה את רות דוד  !!.. פרשה חמורה ונוראה שבה : פישלת ,טייחת פגעת באזרחי המדינה ,פגעת באמון במע' אכיפת החוק והמשפט והפרת הבטחות . לא מאמינים לך יותר – הוכלת – "פשיזים" ..אמרנו ?? את שקרנית צבוע ולא ראויה .

  11. ישנם הרבה סיכונים ש"מכילים" לטובת הכלכלה והחברה – מאות הרוגי תאונות דרכים בשנה, (כנראה) אלפי הרוגי זיהום אוויר, נרצחי עסקאות שיחרור המחבלים, ועוד.
    עדיף שיגידו זאת בגלוי מאשר שיסתירו.

    1. הבעייה היחידה עם הלוגיקה הפרגמטית הזאת שצצה לה פתאום משום מקום, היא שכאשר ראש הממשלה הוא מימין, העיתונות צווחת שיש לו ״דם על על הידיים״ על כל אזרח, חייל או מחבל שמת. אז תחליטו, יכולים או לא יכולים ״להכיל״…

  12. הכותבת מכאב ליבה כותבת. מוכנים הייתם ללכת שבי עם נתניהו. הוא הפך עולמות כדי להכניס את הסמורטיץ׳ ומריעיו וכמו עקרבים תקעתם אותו באופוזיציה. את השקרן הלאומי שהבטיח בלי שטיקים וטריקים למי שהיה רמטכל בצהל. למי שלאישתו כולכם עליתם להביא אתנן כמי שעולים לתורה. למי שבהנהגתו עלו לשמיים 45 יהודים כקורבן למולך ואין פוצה ואין מי שיענה לקריאת הדם העולה מהאדמה. לקחו לכם את השילטון בעורמה ובחוכמה. וכי מה חשבתם שהמלוכה ניתנה לכם ועל מה? יש לכם זכויות יתר על שאר האזרחים. האם אתם יותר חכמים? האם שס ויהדות התורה ציונים? מאיפו? הם יותר ציונים מערבים? לא? הם חזירים כשרים שכונים על שולחנו של הישראלי הטיפש שמכלכל את עדת הנבלות שלא משרתים בצבא, לא עובדים ולא משלמים מיסים. מתרבים כמו חזירים כי הם יודעים לסחוט את הממשלה. אז אתם אוכלים את החזיר שבישלתם. שבו עכשיו ותראו איך עושים ממשלה בלי טריקים ובלי שטיקים ובלעדיכם מתנהלת ממשלה בה שותפים אלה שהאמת איכפת להם מהמדינה. תתרגלו ואולי בדרך תעלו עוד קורבנות אדם למולך. סעו לאומן או לקברי התקציקים תשתתחו על קבריהם ותראו איך בנו ולפיד עושים לכם בית ספר. יותר נכון עשו לכם כיפה אדומה. תתרגלו

    1. כשקמים על צד שמאל, רואים הכל הפוך… אתה קלאסיקה של שמאל הפוך, תרתי משמע.