מכתב פתוח לסאלי רוני

דייויד קולייר במכתב פתוח לסופרת האירית תומכת ה BDS: "שקרני ה-BDS מפיצים בהצלחה כל עלילה מופרכת נגד ישראל, בדיוק משום שתמימים כמוך המבקשים להיראות מוסריים בולעים אותה בשמחה"

הפגנת BDS נגד ישראל (צילום: Alex Chis)

הערת המתרגם: סאלי רוני היא סופרת אירית תומכת תנועת BDS המסרבת לאפשר למוציאים לאור בישראל לתרגם את ספריה לעברית.

 

עבור גברת סאלי רוּני,

אני מבין מן הפרסום האחרון שלך שאת משתתפת בחרם על ישראל. בואי נהיה אמיתיים, האופן בו הסיפור נודע לראשונה היה קצת מבולגן, משום שהוא הציג אותך כמי שמחרימה את השפה העברית ולא רק את מדינת ישראל. לאחר הפרסום הראשוני השלילי הזה, אני בטוח שאנשי המפתח בתנועת החרם הזדרזו לעזרתך וסייעו לך לחבר את ההצהרה המוקפדת אך חסרת הכנות שניסתה למזער מעט מהנזק. למחנה ב-BDS יש מומחיות מושלמת בניסוח הודעות החרם הפומביות האלה.

אלא שבמציאות, כמובן, את עדיין מחרימה את דוברי העברית מכיוון שההודעה שלך יוצרת אווירה בה אף מוציא לאור לא ינסה אפילו לתרגם את הספר אם אי אפשר למכור אותו לישראלים בישראל. לא משנה איך תנסי לסובב את המצב, זה נראה רע מאוד.

אבל אני לא כאן כדי להצביע על האבסורד בהודעות שאת מפרסמת, אלא כדי לבחון את תמיכתך הרחבה יותר בתנועת ה-BDS. זה תמיד מדהים לראות כיצד אנשים שאינם אנטישמיים בהכרח מיישרים קו עם תנועה אשר שורשיה נטועים עמוק כל כך ברגש אנטי-יהודי.

האם אי-פעם קראת ספר היסטוריה ראוי? לצערם של אלה הרומזים כי ישראל היא "פרויקט קולוניאלי", ישראל לא נולדה כי האימפריה הבריטית יצרה אותה. רחוק מכך. החל משלהי שנות ה-20 של המאה שעברה, המאבק הציוני העיקרי היה למעשה נגד הבריטים שביקשו לפגוע ביישוב היהודי, עליו היו אמורים לפקח במסגרת המנדט שנתנה להם הקהילה הבינלאומית. בסוף שנות השלושים התנועה הציונית הייתה כמעט במלחמה גלויה נגד הבריטים, והמשיכה לעשות זאת גם לאחר הפסקה קצרה למאבק משותף בנאצים. היהודים בארץ ישראל נאבקו מול הבריטים על עצמאותם, אחת הסיבות לכך שבימים ההם גם רבים מבני ארצך באירלנד תמכו בציונות.

האם אי-פעם הבטת היטב במפה של המזרח התיכון? אז אולי היית לומדת שהכוח השני שעמד מול לידתה המחודשת של האומה היהודית הורכב משאריות של אימפריה אסלאמית, שלאחר נפילת העותמאנים ניסתה להבין איך להתחבר מחדש. הערבים להם את קוראת כיום פלסטינים ראו עצמם כחלק בלתי נפרד מהאימפריה הערבית הזאת ומהשטח בו שלטה ונכבש במסע כיבוש אלים. זאת האמת ההיסטורית, ומי שמנסה להפוך אותה על פיה ולראות בישראל "בסיס של כוח" אזורי מול מיעוט ערבי חסר אונים, עושה זאת מתוך אנטישמיות טהורה. רק אדם אנטישמי יכול לקרוא את ההיסטוריה, להביט במפת המזרח התיכון, ולחשוב שישראל והיהודים הם הבעיה שצריך לטפל בה.

אין שום תימוכין הגיוניים למה שאנשי ה-BDS מציגים כ"טיעונים" שלהם. בהתאם, הטיעונים שאת וחבריך מציגים כסיבות שמאחורי התמיכה שלכם ב-BDS הם מעבר למטופשים וניתנים להפרכה בקלות. קחי למשל את התסריט ההיפותטי הבא:

נניח שלפני שבעים שנה אירלנד הסכימה לקלוט 50 אלף פליטים ממדינה כלשהי, ובשל שיקולים פוליטיים החליטה שלא לטפל בהם ולמעשה לתת להם להירקב. המדינה יצרה מחנות עבורם פליטים כדי שיחיו בנפרד מהחברה, ובמקום להעניק להם אזרחות שללה מהם את הזכות לעבוד או לנוע בחופשיות. הם גם לא הורשו לרכוש נכסים כלשהם, ונותרו נעולים במחנות.

וכך זה נמשך. במקום לפתור את הבעיה הפנימית שנוצרה, אירלנד אפשרה למצב המזעזע הזה להמשיך ולצמוח. הפליטים הולידו ילדים וגם הם הולידו ילדים וכן הלאה, וכל הזמן נאלצו להישאר במחנות הסגורים. בואי נדמיין שהפליטים האלה נשארו עד היום באירלנד ומספרם הגיע לעשרות אלפים, הסובלים שבעים שנה של אפרטהייד, גזענות ורדיפה.

האם אדם שפוי בדעתו היה מאשים במצב הזה דווקא את המדינה ממנה ברחו הפליטים? הרי אירלנד היא זו שיצרה את האפרטהייד, היא האשמה בגזענות והיא ביצעה את הפשעים נגד הפליטים במקום לקלוט אותם לפני עשורים. איך מדינת המוצא שלהם קשורה לכל זה?

זהו למעשה גורלם של הערבים שנמלטו מן הסכסוכים האזוריים בהם פתחו בניסיון להשמיד את היהודים. הערבים רצו במלחמה, הם אלו שפתחו בה, ולמרבה המזל של היהודים – הערבים גם הפסידו בה. אחת התוצאות מכך הייתה בעיית הפליטים, ולכן אם תבדקי את מסמכי היסוד של תנועת ה-BDS אותה את מחבבת כל כך, תוכלי לראות סילוף מעוות של האמת כאשר היא מאשימה את ישראל ולא את מדינות ערב במצבם האומלל של הפליטים. בלבנון למשל הם סובלים כבר יותר משבעים שנה מהתעללות קשה. אלו הן עובדות ידועות וברורות.

מטרת תנועת ה-BDS היא השמדת מדינת ישראל, המדינה היהודית היחידה בעולם והדמוקרטיה האמיתית היחידה בכל אזור המזרח התיכון. זו התנועה בה את תומכת. תופעת העבדות עדיין נפוצה ברבות ממדינות ערב, הדמוקרטיה לא קיימת בהן וזכויות אדם נשמעות כמו מדע בידיוני – אך אין לך שום בעיה עם תרגום ספרייך לשפה הערבית. אין לך גם בעיה מיוחדת עם פרסום הספרים בסינית, במדינה שהיא אולי המפרה הגרועה ביותר של זכויות אדם בעולם, או ברוסית, או בכל שפה אחרת של רודנים ורוצחים.

אבל לא מדובר רק בצביעות שקופה. בשבוע שעבר פרסמתי דו"ח מטריד על מצב האנטישמיות באירלנד. אלו האנשים שאת מרגישה בנוח בסביבתם, אנשים השקועים עד צוואר בשנאת יהודים. את ניצבת לצד אלה המאמינים כי המסופר ב'פרוטוקולים של זקני ציון' היא אמת לאמיתה, מפיצים הכחשת שואה ותיאוריות קונספירציה אחרות, ומייחלים לקצם האלים של היהודים והציונות. כמובן שלא כולם כה קיצוניים, אך כמה אנטישמים מטורפים את צריכה לצדך עד שתתחילי לחוש מעט אי-נוחות?

זה קורה מכיוון שתנועת ה-BDS משחקת בדיוק על הרגש האנטישמי באותם אנשים. בכירי התנועה מודעים היטב לכך שהם יכולים להמציא כל עלילה אפשרית אודות יהודים או ישראל, ושיהיו מספיק אנטישמים שיבלעו אותה בשמחה ויעזרו לדחוף את הסיפור המעוות למרכז דעת הקהל. ברגע שהיא הופכת למיינסטרים, אנשים תמימים המבקשים להיראות מוסריים לכאורה מתחילים להאמין בה גם הם. אנשים בדיוק כמוך.

האובססיה לישראל פורחת בחוגים מסוימים מאוד, אך כמו רוב הפרדיגמות הכוזבות, גם הבועה הזו תתנפץ בסופו של דבר. אינני יודע אם יהיה בעוד עשר שנים מהיום (בספק רב), עשרים שנה או חמישים שנה, אבל בשלב כלשהו אנשים משכילים מן השורה יבינו את הנלוזות שבצורת המחשבה הזו ויקרעו אותה לגזרים.

הם יצביעו למשל על כך שגופים בינלאומיים כמו האו"ם ו'מועצת זכויות האדם' שלו מתעסקים באובססיביות במדינה היהודית היחידה בעולם, בזמן שמשטרים אפלים באמת זוכים לפטור, ויתהוו כיצד היה אפשר לקחת ברצינות גופים כאלה. הם ידברו על הנזק שגרמה ההשפעה האסלאמיסטית הגוברת על ארגוני 'זכויות אדם' כמו אמנסטי ו-HRW. והם גם יפנו אצבע מאשימה כלפי האנשים שתמכו בתנועת ה-BDS. עד אז כבר תיחשף דמותה האמיתית – עוד ניסיון להיפטר מהיהודים הנלחמים על חירותם בלב אוקיינוס ערבי עוין. והאווילים במערב ששיתפו פעולה עם החרם על ישראל, מחקו מוצרים ישראליים או סירבו לאפשר תרגום יצירותיהם לעברית, יזכו ליחס לו ראויים כל הגזענים לאורך ההיסטוריה. אני משוכנע לחלוטין שפעולות כמו שלך ישמשו בעתיד כדוגמה לרוח האנטישמית המבחילה הנושבת בימינו. זה יהיה לעד חלק מן המורשת של סאלי רוני.

אם כן סאלי, המשיכי נא והחרימי את ישראל. היהודים כבר רגילים שאנשים מחרימים אותם. המשיכי לאשר את תרגום ספריך לסינית אך לא לעברית, וישראל תמשיך לשגשג גם בלי לקרוא אותם. אך יחד עם זאת עליך לזכור תמיד – האנשים האמיצים באמת הם אלה המעזים לעמוד נגד גל האנטישמיות הגואה; אלה הרואים את האובססיה האנטי-ישראלית כפי שהיא ומסרבים לקחת חלק בהתקפה הבוטה על זכות היהודים להגדרה עצמית. הם הגיבורים האמיתיים אותם יזכרו ויהללו בעתיד, בזמן שפחדנים כמוך יזכרו לדיראון עולם.

דיוויד קולייר הוא עיתונאי חוקר הפועל לחשוף תופעות אנטישמיות ואנטי-ישראליות בבריטניה. גרסה מלאה של המאמר התפרסמה לראשונה באתרו david-collier.com . עקבו אחריו גם ברשת הטוויטר.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

 

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

7 תגובות למאמר

  1. From Shukeiri to Shakir – the big racist lie

    1927. Ahmad Shukeiri agitates at university in Beirut. He is expelled.

    1935. March, the Templars' 'Das Wort' reports that Istiqlal Party, which began to reorganize, also adopted Nazi ideas. Adding: "This party's publication shows a clear sympathy for Nazism and fights fiercely against the Jewish boycott of Germany."
    The Istiqlal party was founded 3 years earlier by Shukeiri and others.

    1939. Shukeiri helps Mufti murder his brother, a moderate, Dr. Anwar Shukeiri June-8-1939 ('Maariv', Oct 21, 1949. p. 11).
    [Mufti's men murdered upto 8,000 fellow Arabs, according to some estimates, during the 3 years uprising against the British].

    1940. Shukeiri cheers and prays for Nazis (he bragged in his book that all around him did so too).

    1941. Shukeiri actively helps Hitler (as testified in US House various times by separate representatives on: July 26, 1961; Feb 3, 1964; Feb 26, 1965 and Society for Prevention of WW3 wrote about it in NYTimes in qtd in Detroit Jewish News.
    Friday, February 03, 1967. p. 9. and in Hatzofeh, February 2, 1967).

    1946. Shukeiri justifies the Holocaust (as reported in B'nai B'rith, July 12, 1946).

    1947. Issa Nakhleh part of those sent to by Arab lobby to Latin America to revive antisemitism there.

    1949. Issa Nakhleh makes a nazi comparison, at memo to UN.

    1952-1956. Nahleh agitated against Jews in Argentina and glorifies Hitler through his publication. (As Daia reported in 1958)

    1950s, Shukeiri makes speeches against Jews with old tropes.

    1956. Shukeiry says Palestine is nothing but part of Southern Syria.

    1960. Oct 11. Shukeiri compares to Nazis. (As reported in Mideast Report 1960).

    1961. Shukeiri makes first the apartheid analogy and objects Eichmann trial conducted in Israel. (As reported in Mideast Report 1961). Thus, he was "descending" so much from the 'maximum' a year earlier. But it was at the time the UN debated about South Africa, so the timing was effective hence for demonization to opportunistically use the up-to-date shunned word, which happened to be apartheid.

    1962 Nov-30. Shukeiri endorses at the UN neo Nazi gang and its ideology. He reminds a NYT (Sep-16-62) article. That article says they are Nazis. That group some months earlier had attacked a Jewish girl, tortured her and carved on her body swastika and stated it was revenge for eliminating Eichmann. That group also guarded Mengele and Eichmann. Saudi Arabia sacks him mid-December of that year, from the UN. (The National Jewish Monthly, Volume 77, B'nai B'rith., 1962, p. 1)

    1974. Nov 14, Issa Nakhleh openly denies the Holocaust.

    2000. Oct 12, 2000 – Arab Palestinian in Ramallah bestial, brutal lynching of two Israelis (who lost their way), throwing a lifeless body from an upper floor waving internal organs after they were already dead all as masses were cheering and "Palestinian" police either helping or not interfering. A journalist (Nachum Barnea) comes up with the 'lynch test' which Haaretz prominent writers fail to pass.

    2006 Jimmy Carter – his book on apartheid, though he said the title is provocative but he realizes that Israel is an equal democracy for all and his book is only about the territories (LA Times, Dec 8, 2006). He clarifies it is not about race or racism (NPR and Brendeis, Jan 2007). Nevertheless his material is heavily criticized on mischaracterization, ignoring Israel's legitimate survival and defense needs and not putting facts into context.

    2008. (June 27) Haaretz's Amos Shocken states, the use of apartheid does not have to support any comparison to South Africa under apartheid.

    2009. Neve Gordon, who hugged Arafat at his compound in 2002 at the height of Arafat's led terrorists massacring Israelis at intifada and claimed/lied he doesn't know who is resposible for the bombings. In 2007 he castigated student who exposed his lie at his inciting class that there are separate roads supposedly Jews/Arabs when the facts is, roads are for all Israelis, Arab or Jew. Gordon has been accused of being an anti-Jewish racist (Shetman M. "The real racism: Expecting Jews to die meekly," Jerusalem Post, October 28, 2011) as well as implying a support for old blood libel, through his 2018 article.
    In Aug 2009 this Gordon called for boycotting Israel.

    2010. Omar Shakir active in BDS, states the comparison to apartheid is effective though he struggles with that, as one can't compare to then S Africa, especially that Israeli Arabs have voting rights etc.

    2014. O. Shakir defends antisemitic professor Steven Salaita who was ousted from university.

    2019. Omar Shakir upset that Israel chases him out for his BDS activity, he tried to lie about it, but evidences proved against him. He is very angry.

    2020. 'Abraham Accord' between two Arab nations and Israel Aug-2020 made anti-Israel "activists" very upset, especially as it shatters the lie of anti Arab myth. (They can lie to the outside world that doesn't know the day to day reality of a multicultural society Israel but the public photos of Arab leaders with Israel, that was too much for their intolerant stomachs to bear and/or their ability to refute reality). So the B'tselem (who stopped being a real human rights group in the 1990s when Bassem Eid left it and became only an anti-Israel propaganda tool since and caught with lies, including by left leaning Yair Lapid on Oct 18, 2018) guy Hagai El-Ad tweeted the apartheid slur, Shakir, right after, salutes him.

    Apr 25, 2021 after about 10 days of Arab racist attacks targeting Jews (including the TikTok terror), most victims are pious Ultra Orthodox religious Jews who -overwhelmingly- do not to serve in the IDF, that Omar Shakir reports a tweeted pic which is in fact from a disturbance in 2015 whereby police get a hold of one of the violent Arab rioters and another policeman escorts a Jewish victim, and Shakir, in order to distract, chose this 2015 pic at the Apr-2021 racist Arab string of attacks to post it and stated falsely in the title: "Israel's discriminatory [sic] rules summed up in a photo."

    Apr 27, 2021, two days after that Pallwood tweet, Omar Shakir has his apartheid slur put out – finally, polished, after he changed the definition of apartheid to suit his (favorite obsessed for years) slur. He also led an horrendos lie on Israel to try to racialise by a drawing falsely illustrating Israelis as if typically with European facial features as supposed person of color on the other side, when he knows fully well most Israelis are rather people of color. Another cunning deception.

    May 2021. Antisemitic attacks largely attributed to this rhetoric. (The anti-Israel leftist Bernie Sanders therefore, in an NBC interview, opposes the use of this word).

    June 2021.
    Like the B'tselem guy and Omar Shakir, so is Aida-Touma Suleiman [Sliman] – the Arab elected member of democratic multi-ethnic Israeli Parliament the Knesset. She was accused of spreading a libel, of lying and being a racist by Naftali Bennet in Mar 13, 2020 (and was forced to remove lying tweet) and she has embraced a senior member of PFLP terrorist org. in Sep-2021.
    This privileged Arab, stabs Israel in the back and in June-2021 organized an anti-Israel hate propaganda using the 'A' slur and the virtual guest was, of course, the other Arab bigot, Omar Shakir. Her event was inside the building of very democratic, extra tolerant Israel. The irony. In Oct 2021, as Bahraini Arabs visited Israel commemorating a year to 'Abraham Accord', this MK expressed an expression of spitting at those Arabs. The anger.

    _____

    As of this writing in October 2021, thousands upon thousands are struggling, fighting to enter Israel from Gaza to work …

    _____

    משוקיירי לשאקיר השקר הגזעני הגדול!!

    1927 אחמד שוקיירי מסית באוניברסיטה בביירות וגורש.

    1935. מרץ, "Das Wort" של הטמפלרים מדווח:
    "גם מפלגת איסתאקלאל', שהחלה להתארגן מחדש, אימצה לה רעיונות נאציים. בטאונה של מפלגה זו מגלה אהדה מובהקת כלפי הנאציזם ונלחם בעוז נגד החרם היהודי על גרמניה."
    מפלגת איסתאקלאל' נוסדה 3 שנים גם ע"י שוקיירי.

    1939 אחמד שוקיירי מסייע למופתי לרצוח את אחיו, המתון, ד"ר אנואר שוקיירי, 8-1939 ביוני. (אנשיו של המופתי רצחו עד 8,000 ערבים על פי כמה הערכות, במהלך 3 שנות ההתקוממות נגד הבריטים).

    1940. שוקיירי מריע ומתפלל לנאצים (הוא התרברב בספרו שבסביבתו עשו זאת גם כן).

    1941. שוקיירי מסייע באופן פעיל להיטלר (כפי שהעידו בבית הנבחרים של ארה"ב פעמים רבות על ידי נציגים נפרדים והחברה למניעת מלחמת העולם השנייה כתבה בניו יורק טיימס).

    1946. שוקיירי מצדיק את השואה (כפי שדווח ב'בני ברית', 12 ביולי 1946).

    1947. עיסא נחלה חלק מאלה שנשלחו על ידי הלובי הערבי לאמריקה הלטינית כדי להחיות את האנטישמיות שם.

    1949. עיסא נחלה מבצע השוואה נאצית, בתזכיר לאו"ם.

    1952-1956 עיסא נחלה מסית נגד יהודים בארגנטינה ומפאר את היטלר באמצעות פרסומו. (כפי ש-DAIA דיווחה בשנת 1958)

    שנות החמישים, שוקיירי נואם נגד יהודים עם טרופים ישנים.

    1956. שוקיירי מצהיר כי פלסטין אינה אלא חלק מדרום סוריה.

    1960. 11 באוקטובר שוקיירי משווה לנאצים.

    1961. שוקיירי מביא לראשונה את האנלוגיה של האפרטהייד ומתנגד למשפט אייכמן שנערך בישראל. כך הוא "ירד" כל כך הרבה מה'מקסימום' משנה קודמת. אלא שזה היה הזמן שבו האו"ם התווכח על דרום אפריקה, כך שהתזמון היה יעיל ולדמוניזציה השתמש במילה המעודכנת, שהיתה במקרה האפרטהייד. עניין אופורטוניסטי.

    1961. שוקיירי מביא לראשונה את האנלוגיה של האפרטהייד ומתנגד למשפט אייכנן שנערך בישראל. (כפי שדווח ב- Mideast Report 1961).

    30 בנובמבר 1962. שוקיירי מריע ותומך באו"ם בכנופיה ניאו-נאצית ובאידיאולוגיה שלה ומזכיר כתבה בניו יורק טיימס (16 ב-ספטמבר-1962). מאמר זה בעצם אומר שהם נאצים. קבוצה זו כמה חודשים קודם לכן תקפה נערה יהודייה, עינתה אותה וחצבה צלב קרס על גבי גופה והצהירה שזו נקמה על חיסול אייכמן. קבוצה זו שמרה גם על מנגלה ואייכמן.
    עקב השערורייה, סעודיה מפטרת אותו מאמצע דצמבר של אותה שנה, מהאו"ם.

    1974. ב-14 בנובמבר, עיסא נחלה מכחיש את השואה בפומבי.

    2000. ה -12 באוקטובר 2000 ערביים פלסטינים ברמאללה, בלינץ' אכזרי וחייתי של שני ישראלים (שאיבדו את דרכם), זריקת גופה ללא רוח חיים מהקומה העליונה הנפנוף באיברים פנימיים לאחר שכבר היו מתים כשהמון המונים מריעים ומשטרה "פלסטינית" או שעוזרת או שלא מפריעה. עיתונאי (נחום ברנע) מעלה את 'מבחן הלינץ' 'שכותבים בולטים ב"הארץ" לא מצליחים לעבור.

    2006. ג'ימי קרטר – ספרו על אפרטהייד, למרות שלטענתו הכותרת פרובוקטיבית אך הוא מבין שישראל היא דמוקרטיה שווה לכולם וספרו עוסק רק בשטחים. אף על פי כן, החומר שלו זוכה לביקורת קשה על אפיון שגוי, תוך התעלמות מצורכי ההישרדות וההגנה הלגיטימיים של ישראל ואי הכנסת עובדות לקונטקסט.

    2008. עמוס שוקן של "הארץ" ב-26 ביוני 2008 קובע, כי השימוש באפרטהייד אינו חייב לתמוך בהשוואה לדרום אפריקה שבתקופת האפרטהייד.

    2009. ניב גורדון, שחיבק את ערפאת במתחם שלו בשנת 2002 בגל של טרוריסטים של ערפאת ברצח ישראלים באינתיפאדה, וטען/שיקר שהוא "לא יודע" מי אחראי על הפיגועים. בשנת 2007, הוא העניש תלמיד שחשף את שקרו בשיעור המסית שלו שכאילו יש כבישים נפרדים כביכול יהודים/ערבים, כשהעובדות הן, הכבישים מיועדים לכל הישראלים, ערבים או יהודים.
    גורדון הואשם כי הוא גזען אנטי-יהודי (שטמן מ. "הגזענות האמיתית: ציפייה שיהודים ימותו בענווה", ג'רוזלם פוסט, 28 באוקטובר 2011) וכן הואשם ב-2018 שרמז לתמיכה בעלילת הדם העתיקה, ​​באמצעות מאמרו שב-אפריל 2018.
    באוגוסט 2009 קרא גורדון הזה להחרים את ישראל.

    2010. עומר שאקיר פעיל ב- BDS, קובע שההשוואה לאפרטהייד יעילה אם כי הוא נאבק בזה, כיוון שאי אפשר להשוות לד.אפריקה דאז, במיוחד שלערביי ישראל יש זכויות הצבעה וכו'.

    2014. שאקיר מגן על הפרופסור האנטישמי סטיבן סלייטה שהודח מהאוניברסיטה עקב התבטאויותיו.

    2019. עומר שאקיר התעצבן מכך שישראל סוגרת שעריה בפניו בגלל פעילותו ב-BDS, הוא ניסה לשקר בנוגע לזה, אך הוכחות הוכיחו נגדו. הוא כועס מאוד.

    2020. 'הסכם אברהם' בין שתי מדינות ערביות לישראל אוגוסט 2020 גרם ל"פעילים" אנטי-ישראליים להיות מוטרדים מאוד, במיוחד כשהוא מנפץ את שקר המיתוס האנטי-ערבי. (הם יכולים לשקר לעולם שבחוץ שאינו מכיר את המציאות היום-יומית של חברה רב-תרבותית בישראל, אך התמונות הציבוריות של מנהיגים ערבים עם ישראל היו יותר מדי מכדי שהבטן הבלתי סובלנית שלהן יכולה לשאת ו/או יכולתם לנסות להפריך מציאות).
    לאחר שאיש ה"בצלם" (שהפסיק להיות קבוצת זכויות אדם של ממש בשנות התשעים, כשבאסם עיד עזב אותה, והפך מאז לכלי תעמולה אנטי-ישראלי ונתפס בשקרים, כולל ע"י יאיר לפיד באוקטובר/2018) חגי אלעד צייץ ציוץ של השמצת-האפרטהייד, שאקיר מצדיע לו.

    2021. 25 באפריל, לאחר כ-10 ימים של התקפות גזעניות ערביות שפוגעות ביהודים, (כולל טרור הטיקטוק) רוב הקרבנות יהודים חרדים שרובם בוחרים שלא לשרת בצה"ל, אז עומר שאקיר, בניסיון להסיח, מצייץ בהעתקת תמונה שהיא למעשה מהפרעות בשנת 2015 בהן המשטרה תופסת אחד מבין המתפרעים הערבים האלימים ושוטר נוסף מלווה קורבן יהודי ושאקיר בחר בתמונה זו של 2015 לשרבב בשורת ההתקפות הערביות הגזעניות באפריל 2021 כדי לפרסם אותה, תחת כותרת כזב: "הכללים המפלים [ככה הוא כותב] של ישראל מסוכמים בתמונה."

    27 באפריל 2021. יומיים לאחר הציוץ ההוא של פאליווד, עומר שאקיר מוציא לאור את "דו"ח" השמצת האפרטהייד שלו לבסוף, מלוטש, לאחר ששינה את ההגדרה של אפרטהייד כך שיתאים לתפיסה (האובססיבית האהובה עליו במשך שנים). הוא גם הוביל שקר שטני על ישראל כדי לנסות להפוך הדבר ל"גזעני" כביכול, על ידי שתחת ניהולו אוייר ציור כוזב, מטעה: הישראלים עם תווי פנים אירופאים מול איש צבע כביכול בצד השני, כאשר הוא יודע היטב שרוב הישראלים הם בעלי צבע (עדות המזרח וכו'). עוד הטעיה ערמומית.

    מאי 2021. התקפות אנטישמיות מיוחסות במידה רבה לרטוריקה זו. (השמאלני האנטי-ישראלי ברני סנדרס עקב זאת מתנגד לשימוש במילה הזו).

    2021. כמו ה"בצלם" ועומר שאקיר, כך גם עאידה תומא סלימאן – הנבחרת הערבית של הפרלמנט הרב-אתני בכנסת. היא הואשמה בהפצת לשון הרע, בשקר ובהיותה גזענית על ידי נפתלי בנט ב-13 במרץ 2020 (הוכרחה למחוק ציוץ שקרי), והיא אימצה מחבלת מה-'החזית העממית לשחרור פלסטין' (ג'ראר) בספטמבר 2021.
    הערבייה ה"מיוחסת" הזה דוקרת את ישראל בגב, וביוני 2021 ארגנה תעמולת שנאה אנטי-ישראלית באמצעות השמצת ה"אפרטהייד" והאורח הווירטואלי היה, כמובן, הקנאי הערבי השני, עומר שאקיר. האירוע שלה היה בתוך הבניין של ישראל המאד דמוקרטית – סובלנית במיוחד. האירוניה.
    באוקטובר 2021, כאשר ערבים בחרייניים ביקרו בישראל לציון שנה ל'הסכמי אברהם', חברת הכנסת הזו הביעה התבטאות כיריקה על אותם ערבים. הכעס.

    ______

    בשעת כתיבת שורות אלו באוקוטובר 2021, אלפים על גבי אלפים נאבקים להיכנס לישראל מעזה לעבוד…

  2. לצערי הרב, היהודים הם האויבים הגדולים ביותר של עצמם. מביאים את המדינה לאבדון בשם הנאורות והפרוגרסיביות.
    לאחר שנים של רדיפות הם לא יודעים לשלוט ולא להראות מי בעל הבית כאן.
    אני לא אופטימית.

  3. קיצור הפתולוגיה האנטיציונית:

    האירופאים במאות שעברו התנהגו רע מאוד הן כלפי היהודים והן כלפי שאר העולם אותו הם שיעבדו (חיסול האינדיאנים והאבוריג'ינים, שיעבוד האפריקאים, עושק ההודים והסינים).

    לאירופאים רגשות אשמה והם מתמודדים איתן ע"י הטענות הבאות:
    1. אנחנו כבר לא קולוניאליסטים.
    2. היהודים עדיין קולוניאליסטים.
    3. היות והיהודים קולוניאליסטים הם רשעים ולכן היחס השלילי כלפיהם היה מוצדק.

    הטענות הנ"ל הן כלי תעמולתי בידי משטרים משטרים בריוניים כנגד ישראל.

    הבעיה עם הטענות הנ"ל שהן שיקריות – ובכל זאת הן מושמעות כי ההפרכה שלהן קצת מסובכת וכוללת שני שלבים.

    ההפרכה של הטענות שישראל מפעל קולוניאליסטי מערבי הולכת ככה:

    שלב ראשון בהפרכה היהודים אינם קולוניאליסטים היות שהחלוצים היהודים הציונים:
    1. לא לקחו אדמות מהערבים אלא קנו אותן.
    2. לא זכו לזכויות יתר אלא הופלו לרעה תחת המשטר העותמאני ותחת הגבלות הספר הלבן.
    3. לא הפעילו כח כדי לדחוק את שכניהם עד מלחמת העצמאות אלא ברוב המקרים שילמו פרוטקשן ובמעט מקרים הפעילו שמירה הגנתית בלבד.

    השלב השני בהפרכה:

    אכן במלחמת העצמאות החל מאפריל 1948 ועד לסיומה בוצעו התקפות על ישובים ערבים שהביאו לנטישתם אולם הרקע לכך הוא:

    במאה ה19 וראשית המאה ה20 הדמוקרטיות שיגשגו וההמונים בדיקטטורות הפרימיטיביות רצו דמוקרטיה.
    השליטים הדיקטטורים חששו ממהפיכות דמוקרטיות והציעו להמונים אלטרנטיבות פשיסטיות כלומר
    במקום לשגשג בצורה הוגנת מעבודה קשה בואו נעשוק את החלשים (היהודים ושאר מיעוטים) ואז נתקוף את הדמוקרטיות השכנות ונעשוק גם אותן.
    הקומוניסטים בברה"מ עשו את זה, הנאצים עשו את זה, הרומנים, ההונגרים, הסלובקים, הקרואטים, הליטאים, ומשטר וישי הצרפתי עשו את זה, מדינות ערב שהוקמו אחרי מלחמת העולם השנייה עשו את זה… שדדו והרגו יהודים.
    לפעמים שלחו את היהודים למחנות השמדה ולפעמים למחנות עבודה ולפעמים למחנות פליטים.
    ואז קמו אותם משטרי ערב פשיסטים יחד עם אותם המונים ערבים מגובים באותן מדינות מזרח אירופיות שעברו שינויי משטר קוסמטיים בלבד (זה לא משנה שב1948 ברומניה שלט צאושסקו הקומוניסט וב1941 שלט ברומניה אנטונסקו הפשיסט וזה לא משנה שבברלין שלט השטאזי ולא האס אס) וכולם יחד באו באותה שיטה לפגוע בישוב היהודי בארץ ישראל כדי להתעשר ולרצות את ההמונים.

    הנ"ל ביצעו פשעים נגד האנושות לדוגמא הטילו מצור על ירושלים מתוך ישובים ערבים אזרחיים כדי שאוכלוסיתה האזרחית (צה"ל עוד לא הוקם) תכנע או תמות ברעב.
    רק שהפעם הממזרים שינו את החוקים ולא נכנעו ולא ביקשו רחמים אלא פרצו את המצור והרחיקו את הפוגרומיסטים כמה ק"מ מהדרך המובילה לירושלים ומהדרכים המובילות לנגב ולגליל.

    בשטחים שישראל השתלטה עליהם כדי לפרוץ את המצור וכדי להרחיק את הפוגרומיסטים יושבו פליטים יהודים במקום הפוגרומצ'יקים האנטישמים שהורחקו . למעשה יושבו באדמות האלה הרבה יותר פליטים יהודים מאשר שנטשו אותן.
    רוב הפליטים היהודים שיושבו באותם מקומות היו מארצות ערביות ומוסלמיות נפגעים ישירים של אותם משטרים שתקפו את ישראל, מיעוטם היו ניצולי שואה ומיעוט זניח נוסף עולים מטעמי אידיאולוגיה ציונית ממדינות המערב שאינם פליטים.

    אחרי 4 מערכות כושלות נגד ישראל כשהובהר לאותם משטרים ביריוניים חסרי מצפון שיש לישראל פצצות אטום הם שינו גישה ובמקום לתקוף את ישראל ישירות הם מנסים להחליש אותה על ידי שימוש בתעמולה וניסיונות להנדסת תודעה:

    הטענה שלהם היא שישראל היא פרויקט קולוניאליסטי ולשם כך הם מציגים את אותם ניצולי השואה שיושבו בנכסים של הערבים שברחו כקולוניאליסטים מערביים.
    התשובה לטענה הדמגוגית הזאת היא:
    1. יותר יהודים מארצות ערביות ומוסלמיות נקלטו בישראל מאשר ערבים שברחו ממנה.
    2. ניצולי השואה הגיעו שלא במקרה ממדינות קומוניסטיות מזרח אירופאיות שהשתתפו בקמפיין להשמדת הישוב היהודי בארץ ישראל והן חלק מהגוש הערבי גם אם הן לא מדברות ערבית – אין הבדל בין ההמון והמשטר הפרימיטיבי האנטישמי בסוריה להמון והמשטר הפרימיטיבי האנטישמי בפולין הקומוניסטית.
    3. המקרים בהם יהודים עלו מטעמי אידיאולוגיה והתישבו בנכסים ערבים נטושים הם ספורים ובטלים בשישים לעומת מאות האלפים של הפליטים באותה התקופה שלא היה להם בתים והתגוררו באוהלים עד שהם בנו את בתיהם בעצמם או שזכו בדירות שיכון ציבורי בזכות תרומות של יהודי העולם.

    וזהו זה.

    1. במקרה ראיתי בשבוע שעבר בספריה שני ספרים שלה בתרגום עברי.

  4. אז היא מפסידה את הכסף של קוני הספרים בישראל(והחלק התומך בישראל מתוך יהדות התפוצות) שיכול להגיע לסכום מכובד ואנחנו מפסידים לקרוא ספרים שכמוהם יש עוד מיליון.
    הייתי אומר שהיא מענישה רק את עצמה!

  5. הגנרטורים המזינים את האנטישמיות העולמית ותנועת ה – BDS אינם נמצאים בגרמניה או ארצות הברית; הם מופעלים כאן בארץ באמצעות שורה של אירגונים הממומנים ע"י הקרן לישראל חדשה. הקרן עצמה, אם לשפוט ע"פ הרכב הדירקטוריון שלה בעבר ובהווה, היא לא יותר מאשר הזורע הפיננסית של התנועה הקיבוצית ומפלגות השמאל לתמיכה בפעילות חתרנות אנטי-ציונית ואנטישמית. כדאי שיהודים ילמדו לזהות מי הם אויביהם המסוכנים ביותר ויתחילו לפעול בהתאם.