הגיבוש משחית

הגיבוש שערכה הקואליציה היה הצגה ראוותנית של כלום. אורנה ישר על עוד עליית מדרגה של ניתוק ושקר

הצגה ראוותנית של כלום (צילום: אלעד גוטמן)

לא ברור לאיזו סיירת ביקשה הקואליציה להתקבל, אבל היא נפלה בגיבוש ומאז ממשיכים לצאת כל הספינים שיצאו עוד לפניו. הגיבוש היה אמור להתקיים במסעדה ביהוד אבל אז הסתבר שהיא פתוחה בשבת ומגישה מאכלי בשר וחלב. מעניין שלאף אחד, כולל השר לשירותי דת מתן כהנא, לא הייתה בעיה עם זה עד שקמה סערה ציבורית. הגיבוש הועבר לאולם במודיעין ועל הדרך ענת שרוף הורידה את עצמה מהתכנית האמנותית, אולי כי קשה להרקיד על שולחנות אנשים שדבוקים כל כך לכיסאות.

אדיר מילר הצחיק את הקואליציה שספק אם יש משהו מצחיק יותר ממנה ומהעומד בראשה שמתיימר להצטייר כראש ממשלה לגיטימי. ״זו לא עוד ממשלה״, אמר נפתלי בנט וצדק. זו ממשלה איומה, האיומה בתולדות מדינת ישראל, ששום גיבוש לא יציל אותה מעצמה ולא יציל את מדינת ישראל ממנה. ממשלה שהעומד בראשה לא עובר את אחוז החסימה בסקרים. יאמר להגנתו שזה לא בגלל תפקודו הגרוע. כלומר, תפקודו גרוע אך הוא לא זכה לתמיכה עוד הרבה לפני כן. על כן חיטט בפחי אשפה כדי למצוא פתקי הצבעה. על כן שיקר במערכת הבחירות האחרונה.

אלמלא היה משקר, ימינה לא הייתה עוברת את אחוז החסימה. נפתלי בנט היה מחוץ לחיים הפוליטיים. והוא יהיה, בקרוב. עם ישראל לא יסלח לעולם לאדם שרימה אותו. ״תשפטו אותנו על המעשים״, אומרים בנט ושקד. ובכן, התוצאות בסקרים מעידות על כך שנכשלתם.

הגיבוש מתקיים על רקע ההקלטה של איילת שקד בה היא אומרת את מה שיודעים כולם ״יאיר לפיד שטחי״ ומאשימה אותו בשורת פיגועים. האיש השטחי הזה לא היה חולם להיות ראש ממשלה חליפי אלמלא נפתלי בנט שיודע בעצמו שהוא שטחי, היה מגיש לו את המחדל על מגש של כסף. בנט ידע שעם ישראל יודע שיאיר לפיד הוא דמגוג חסר השכלה ושטחי ועל כן שיקר בדיוק לגבי הנקודה הזו.

הוא ידע שהציבור הישראלי, כולל השמאל, לא רוצה את יאיר לפיד על כיסא ראש הממשלה ולכן רימה דווקא לגבי זה. סביר שאת ההקלטה תכננה שקד עם לפיד עצמו. ככה זה בממשלת הספינים. אין גבול בזלזול באינטליגנציה של הציבור. אולי הדבר היחיד הטוב שצמח מהאסון בו אנחנו נמצאים הוא שאנשי הימין סיימו להאמין לימינה ולערוצי 11, 12, 13.

ספין אחר שהודלף ״משיחות סגורות״ הוא שבנט לא חושב שתתקיים הרוטציה. הספין מופץ כדי להנמיך את הכעס על מעשה הרמייה הבלתי נסלח שלו. גם כאן לפיד מתפוצץ מצחוק על רמת הנוכלות הבלתי נגמרת של האדם שעומד בראש ממשלת ישראל. לפני מספר ימים נשא את נאום הבכורה שלו הנורווגי של ימינה, יום טוב כלפון. 16 דקות בזבזתי מחיי כשאני מאזינה לנאום חוצב להבות רווי ציונות ויהדות של אדם שאף אחד לא גילה לו מהם קווי היסוד של המפלגה שלו. כלומר שאין קווים. כלפון מתקשר לספין הבא שמופץ בימים אלה ״הוא יצביע נגד התקציב״.

ובכן, הסירו דאגה מלבכם. חוסר המודעות שלו לגבי המפלגה בה הוא יושב יימשך גם השבוע והוא יצביע בעד התקציב יחד עם אביר קארה שברגע אחד של הארה כתב בקבוצת הווטסאפ של ימינה ״מפלגה של מטומטמים״ ועזב אותה וברגע שני חזר. אולי כדי לעזוב אותה פעמיים. הוא נוטה לעשות פעמיים כל דבר. ויאיר לפיד צוחק כל הדרך אל הכיסא. על הדרך הוא מתגלה כגדול המושחתים כאשר הוא ממנה מקורבים ללא הרף ונוטע אף את גיסתו בדירקטוריון הקרן הקיימת לישראל.
כשקמה סערה ציבורית (וזו קואליציה שלא נותנת דין וחשבון ולא משנה דבר עד שקמה סערה ציבורית) הוא מודיע שהיא עובדת מבוקר עד לילה בהתנדבות רק כדי לנקות את השחיתות (כן, שמעתם טוב, האיש מעז לדבר על שחיתות) שהשאירו כמובן נתניהו ואנשיו.

לפיד שכח שמי שעמד בראש קק״ל היה דני עטר, איש מפלגת העבודה.

התחקיר של איילה חסון.

מסתבר שרע״מ מעבירה כספים לחמאס באמצעות עמותת ״סיוע 48״. כלומר, כספים קואליציוניים שהם כספי מיסים של אזרחי ישראל, יועברו לאנשי חמאס שפוגעים באזרחי ישראל. היד שחיבקה את אמא של הלוחם בראל שמואלי הי״ד תעביר כסף, בין היתר, למחבל שרצח אותו. שזה דומה קצת לעובדה שהאיש הזה שחיבק, ראש הממשלה נפתלי בנט, הסית נגד ד״ר שרון אלרועי פרייס ולא הבין למה יש איומים על חייה. כזה הוא נפתלי בנט. הוא לא ידע.

אבל לא לדאוג, תמיד יש את איילת שקד עם כאבי הבטן. ״השותפות עם רע״מ לא פשוטה לכולנו״, אומרת מי שמקפידה לשתף פעולה במכירת מדינת ישראל לתנועה האסלאמית יחד עם יו״ר ועדת הפנים, וואליד טאהא. אז איילת בדקה ולא מועברים כספים לעמותה, מה שאומר שלגמרי מועברים כספים לעמותה. אזרחי ישראל, בכספי המיסים שלהם, מממנים את הטרור שמופעל נגדם.

״זו לא עוד ממשלה״, אין ספק. צריך להיות יהודי פוסט ציוני כדי להצביע בעד התקציב הרע הזה שפוגע גם בשכבות החלשות. חבר הכנסת עמיחי שיקלי שזוכר היטב שהוא ציוני, יהודי ונבחר על ידי ציבור שחשב שהוא מצביע לאנשי ימין, הודיע זה מכבר שיצביע כנגד התקציב החצי אסלאמי וחצי משליך חרדים במריצות אל המזבלה. ספק אם יהיו צדיקים נוספים. ״התקציב יעבור כי אף אחד לא רוצה בחירות חמישיות״, אמר ראש הממשלה נפתלי בנט ולא ידע כמה הוא טועה. כלומר, סביר שהתקציב יעבור אבל עם ישראל מייחל לבחירות בהן יתייצב עם פתיחת הקלפיות כדי לשלוח אותו ואת הממשלה שלו כמה שיותר מהר לעשות לביתם.

 

לקריאת כל המאמרים של אורנה ישר – לחצו כאן.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

  

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

15 תגובות למאמר

  1. מהנה מאד ומכאיב מאד. אי אפשר להבין איך הגענו למצב הזה. אובן כל הגיון, אבדן חכמת ההמונים

  2. בגידה היא פשע של תקיפת רשות ממלכתית שאליה אתה חייב נאמנות. זה כולל בדרך כלל מעשים כגון השתתפות במלחמה נגד ארץ מולדתו(שמאלנים), ניסיון להפיל את ממשלתו(הנבחרת), ריגול אחר צבאו, דיפלומטיו או שירותיו החשאיים למעצמה עוינת וזרה (אירופה, אמריקה), או ניסיון להרוג את ראש המדינה (הפריצה לבלפור). אדם המבצע בגידה ידוע בחוק כבוגד (שמאלני,קומוניסט, פרוגרסיבי).

  3. יישר כוח על המאמר…נפלנו לידי חבורת נוכלים ושקרנים. עד כדי כך למכור את כל הערכים בשמם הכנסנו את הנוכל המגולמן בנטיטוס וחבורת מלקקי הפניכה שלו, סילמן שקד כהנא אורבך פינטו. חבורה כושלת שאין לה מה לחפש יותר בפוליטיקה.. הם כמובן לא יהיו יותר בכנסת ישראל.. אנשים כאלה יזכרו לדיראון עולם..
    לך לך לך בנטיטוס הנוכל המגולמן

  4. ממשלה נוראית , זה בטוח ואין שם אחד שראוי להיות אפילו ח'כ ,מצד שני אף גוף שרוממות החירות על דגלו כולל באתר זה (חוץ ממשה פייגלין ) לא מתייחס כלל למפלצת שבחדר ,קוברים את הראש עמוק בחול שנקרא זה לא באמת קורה לנו "זה קונספירציה"
    אבל הנה מקצת נתונים ששווה לבדוק : את נגיף הקורונה התחילו לפתח ב1999 באוניברסיטת צפון קרוליינה עבר שלבי פיתוח שונים ונרשמו על הטכנולוגיה 4000 פטנטים כולל טכנולוגיית חיסון, בתוך התקופה הזאת המחקר הפך לא חוקי בארה"ב והועבר (במימון ארה"ב) למכון המחקר בווהאן סין שם העלו את זה לרמת נשק ביולוגי
    רשויות הבריאות הפדרליות FDA, CDC מודות נכון לימים אלו ב 16500 נפטרים בארה"ב בטווח של 3 ימים מהחיסונים , כאשר חושפת שחיטות (השגיאה בכוונה) עובדת מערך המחשוב במערכת האיסוף VAERS נשבעה בתצהיר שהוגש בתביעה פדרלית ע'י ארגון "רופאי החזית של אמריקה" לבית משפט באלבמה בחודש 7/21 שהיא יודעת על כ 45000 מקרים רק במחלקה אחת מתוך מעל 10 מחלקות איסוף ,כאשר באותו זמן הם הודו ב כ 11000 בלבד , ואפילו אם יש רק את מה שהרשויות אומרות , הרי שחיסונים קודמים הורדו על כמה עשרות נפגעים בודדים
    ובישראל המצב של איסוף הנתונים הרבה יותר גרוע , משרד הבריאות מחק עשרות אלפי דיווחים מהדף שלו שבאו כתגובה על הצהרתם על מיעוט תופעות הלוואי , ומערכת איסוף לא הייתה בכלל מההתחלה וזאת שיש עכשיו בעייתית
    הממשלה הנוכחית היא זוועה , אבל בצער רב אומר שלזוועת החיסון הזאת אחראית הממשלה הקודמת והעומד בראשה בטעותו (אני מקווה טעות) שרצה להציל את ישראל מהר חזק אלגנטי והייטקי והעדיף להתפתות לחברות הפארמה הגדולות שאין להם אלוהים , לקחת את ישראל ולהופכה למדינת ניסוי לחומר ניסיוני , במקום להשתמש בתרופות ותיקות בטוחות וזולות , שנבדקו שמצילות 84 אחוז מהחולים הקשים( להם יש בין 5 ל10 אחוזי תמותה מהנגיף ) והשיטה הצילה מליונים בעולם כולל הנשיא טראמפ , ליצמן ,הרב קנייבסקי ג'וליאני
    וזה רק קצה המזלג של המפלצת ההולכת ונחשפת והלוואי שכולם כולל מומחים מהגדולים בעולם טועים , כי אם לא הרי זאת סכנת ההשמדה הכי גדולה לאנושות כפי שאומר פרו'פ לוק מונטיגייר מגלה נגיף האיידס (זוכה נובל) ושהשם יעזור לכולנו
    אם זה לא שווה תחקירים פה אז מה כן ?

    1. חשוב לציין שראש הממשלה הקודם היה מודע לכך שמדובר על חיסון ניסיוני ולכן גם הגביל אותו לשכבות גיל(תוך הקפדה להוריד את שכבת הגיל באיטיות ולעצור ברגע שרק היה אפשר), השאיר את החיסונים כרשות בלבד(ובטח שלא פגע ביכולת הלא מתחסנים לעבוד או דרש לחייב במסגרות כגון בתי ספר) וחיכה הרבה עם הכפייה באמצעות 'תו ירוק'(וגם אותה שמר מצומצמת ככל האפשר והסיר אותה די מהר).
      בניגוד לממשלה הנוכחית…

    2. שכחתי לציין שראש הממשלה הקודם גם טרח לפעול על מנת לצמצם התפשטות המגיפה באמצעות סגרים(גם אם מעט מוגזמים) וכך הקטין את הצורך בהתחסנות המונית.

  5. הדרך היחיד לעצור את התהליך ל-״מדינת כל אזרחיה״ היא אלימות!!!

    הדרך היחיד לנצח את האויב השמאלנאצי תומכי הטרור ……זה אלימות!!!!

    הדמוקרטיה מתה!!!!!
    המדינה היהודית מתה!!!

    כדאי לכולם להתעורר אם אכפת לכם מהילדים, נכדים שלכם……כי העתיד שלהם = שואה 2!

  6. אפילו בנט מודה כבר שרק דבר אחד מחזיק את הקואליציה הזו: מניעת בחירות חמישיות(בהן כולנו יודעים מי יתחזק ומי יחלש).אין שום עקרון או ערך חשוב יותר.

    1. בחירות = 1.8 מיליארד.
      כסף של משלם המיסים לטרור האיסלמי = 53 מיליארד.
      הגיון של בנט, שקד, סער הנוכלים.

  7. עזבי את הפוליטיקאים. מגוחך לראות את חכמי "השילוח" תומכים באותה ממשלה.

  8. אז אמר השטן:
    הנצור הזה  איך אוכל לו.   
    איתו האומץ וכשרון המעשה   
    וכלי מלחמה ותושיה עצה לו.   
    ואמר:
    לא אטול את כוחו   
    ולא רסן אשים ומתג   
    ולא מורך אביא בתוכו,   
    ולא ידיו ארפה כמיקדם,  
    רק זאת אעשה:
    אכהה מוחו   
    ושכח שאיתו הצדק .

    כך דיבר השטן וכמו   
    חוורו שמים מאימה   
    בראותם אותו בקומו   
    לבצע המזימה.
    נתן אלתרמן

  9. אני יכול להבין ששני הנוכלים שבראשות הממשלה נהנים מאד מהצלחתם. כמו כל נוכל שעולה ביו מעה הרמאות. הרבה פחות אני מבין את התומכים בהם. אני משער לפחות לגבי חלקם, שבחיי היום יום היו נזהרים מאד מכל קשר עם רמאים, או מעיסקה שיש בה רמאות, והנה כאן ה משתפים פעולה בריש גלי עם רמאות כל כך בוטה. הייתי משוכנע שגם אנשי שמאל ישרים (ואני רואה את עצמי בכללם) היו אמורים לומר בפה מלא שהמטרה לא מקדשת את כל האמצעים, ורמאות הבוחרים ועיוות רצון העם וגניבת שלטון, אינם ראויים לשיתוף פעולה, גם אם הם כרגע משרתים אותנו.
    והנה לא זו בלבד שיש 61 תומכים עקביים בממשלה, ואי אחד מהם שיזעק שזו רמאות, גם בסקרי דעת קהל נראה שמלבד ימינה, העם ממשיך לתמוך בצורה עקבית למדי בשאר חברות הקואליציה, ואין באים אתם חשבון על שותפות עם רמאות זו. אולי מישהו יכול להסביר לי איך זה קורה?

    1. לגבי הפוליטיקאים-זה כוחן של התקשורת והפרקליטות. איש לא מעיז להיות הראשון שיחרוג.
      לגבי העם-לרוב העם יש עמדות מוצקות סביב השאלות המהותיות ביותר המפרידות בין שני הגושים. ומי שבוחר בחלק השמאלי של המפה הפוליטית(גוש השמאל והמרכז) נאלץ לבחור מבין המפלגות הקיימות באותו חלק גם אם זה אומר להתפשר על האופציות שיש.
      בדיוק כמו שהרבה מציעים מבינים שלימין אין אלטרנטיבה של ממש לליכוד ולכן מצביעים 'מחל' בידיעה שראש המפלגה אינו מושלם (ולדעות מסוימות אפילו גרוע) אבל זה המחיר שצריך לשלם בשביל להרוויח ממשלת ימין.