הגיע הזמן להכיר בה: ה"שגיאה" של נתניהו

המצב בו ביטויים הדמוקרטי של רוב אזרחי מדינת ישראל מדוכא על ידי המערכת המשפטית והתקשורתית שלה, יכול להוביל את החברה בישראל למקומות רעים מאוד. יובל בלומברג מזהיר

בנימין נתניהו (צילום:U.S. Department of State)

הקלטה נוספת של אחד האנשים המושחתים ביותר שידעה מדינת ישראל, מנדלבליט ה״אחוז בגרונו״ והאיש שאחראי מטעם עצמו על ה ״DNA היהודי״, מגלה לנו ש״ניצלנו בחסדי שמיים״, כי ״נתניהו סיכן את הדמקורטיה״. לפניו הייתה זו בייניש שסיפרה כי ״יש קונצנזוס שנתניהו פגע בשלטון החוק״, ולפניה היו רבים נוספים שטענו את אותה הטענה.

כל אותם אנשים שאחזו בתפיסה זו מייצגים את השקפת עולמן של האליטות המשפטיות והתקשורתיות בישראל, קונצנזוס בעיני עצמם, לפיה, רוב הציבור היהודי כיום מהווה סכנה לדמוקרטיה, המהותית כמובן. וזאת עקב ערכיו השמרניים והמסורתיים שלדעת האליטות אינן עולות בקנה אחד עם ערכיהם האוניברסליים, ההומניסטיים, האנטי-לאומיים והרב-תרבותיים.

הדמוקרטיה שהם מייצגים, טוטאלטרית בהווייתה, רואה את התגלמות הדמוקרטיה בשלטון המבוסס על סט הערכים שהוזכר ובפרשנות אותה הם מעניקים לו. באם סט הערכים הזה, ואופן פרשנותו, אינו מנחה את השלטון, הדמוקרטיה חדלה מלהתקיים ומי שמייצג את המחנה ה״אנטי-דמוקרטי״, גם אם הוא רוב לגיטימי, מהווה ״סכנה לדמוקרטיה״, ולכן בהכרח ״מסכן את שלטון החוק״, גם אם לא עשה דבר שיש בו עבירה על החוק הכתוב, שנופל בחשיבותו מהחוק הבלתי-כתוב.

החוק הבלתי כתוב הוא התורה שבעל פה שניצבת בליבה של הדמורטיה ה״מהותית״ ורק מתי מעט אוחזים בידיהם את היכולת לפרש אותו בהתאם לנסיבות המשתנות. החוק הכתוב עם שנקבע על ידי הרשות המחוקקת, הוא טקסט חלול שעובר דקונסטרוקציה מתמדת על ידי כוהני הכנסייה שמתווים את עיקרי האמונה המעודכנים, עבור חברי הכת, על פי הצרכים המשתנים. החוק הוא המשמעות שהם מעניקים לטקסט, ו״סיכון החוק״ הינה הדבקות בטקסט כלשונו במידה והיא סותרת את הפרשנות המעודכנת או גרוע יותר, מערערת על ההגמוניה של פרשני החוק.

נאורי דורות ישראל

בשרשרת הדורות של העם היהודי, הם רואים את עצמם בדומה לתנאים והאמוראים שפירשו את התורה שבכתב ובעל פה, אם כי התורה שהם מעבירים הלאה למקורביהם ולשיבוטיהם האידיאולוגים איננה קשורה בשום אופן למורשתו העתיקה של העם היהודי אלא לתורתו של השמאל הרדיקלי, האנטי-לאומי, אנטי-יהודי, אנטי-ליברלי ואנטי-פלורליסטי.

מדובר במוטציה אידיאולוגית, תערובת רעילה של מרקסיזם, ניאו-מרקסיזם, פוסט-מודרניזם, פוליטיקת הזהויות, פמיניזם רדיקלי, אנרכיזם וסתם כוחנות מזוקקת, המשמרת את קיומה באמצעות רמיסת ערכיה של הדמוקרטיה הליברלית (ליברליזם מסורתי) המערבית כפי שהתפתחה במאה התשע-עשרה מתוך עידן הנאורות.

השמאל הציוני ההיסטורי של מדינת ישראל, החזיק בתפיסת עולם הדוגלת בדמוקרטיה הליברלית המסורתית, אולם ייצוגה הפוליטי והאינטלקטואלי של האידיאולוגיה הזו ,שראתה במדינת ישראל היהודית ובציונות את הבסיס המשותף, חלף מן העולם, בין השאר כאחת מתוצאות הלוואי של הסכמי אוסלו, ופינה את מקומו לשמאל הרדיקלי שהשתלט לחלוטין על השמאל הציוני והעלים לו כל זכר פוליטי ואינטלקטואלי.

השמאל הרדיקלי מעולם לא ראה בדמוקרטיה הליברלית המסורתית שיטת שלטון לגיטימית אלא אם בכוחה לשרת אותו ובאופן עקבי גלש תמיד לכיוונן של ״דמוקרטיה עממית״ או ״דמוקרטיה מהותית״, שתיהן בפועל מייצגות שיטת משטר של דמוקרטיה טוטליטרית.

המאבק של הימין כיום הוא מאבק שהשמאל לא יאפשר להכריע אותו בדרך דמוקרטית מסורתית וחובה על כולם להבין את הדברים. במובן זה מתנהל בישראל מצב מסוכן מאוד שבו שני המחנות הניצים, לא מתווכחים על הנושא המהותי אלא גרוע מכך, לא מסכימים על דרך ההכרעה בנושאים המהותיים העומדים על הפרק.

בעוד הימין ממשיך לתמוך בדמוקרטיה הליברלית המסורתית המבוססת על הפרדת רשויות ברורה והכרעת הרוב, הנהגת השמאל בישראל, איננה מוכנה לקבל את השיטה הדמוקרטית המסורתית משום שזו כבר איננה משרתת אותם.

מכאן ההכשר שסיפקו למעשה הנוכלות הבלתי נסלח של בנט ולגניבת הבחירות בפועל, שהתבססה על הולכת שולל מסוכנת של מאות אלפי בוחרים. מאותו מקור אידיאולוגי נובעת תפירת תיקי נתניהו שאיננה נחשבת כפשע בעיניהם אלא ההיפך, מעשה נאצל שב״חסדי שמים״ הציל את הדמוקרטיה המהותית (טוטאליטרית) ואת ״שלטון החוק״ משלטונו של הרוב שאינו לגיטימי בעיניהם.

מבחינתם, אף עדות שתוכיח את חפותו של נתניהו לא תשנה את אשמתו, מאחר ואשמתו של נתניהו איננה נובעת ממעשיו, אלא היא תולדה של דעותיו והמחנה אותו בחר לייצג ולהוביל, ולכן היא נקבעה אפריורי והתיקים נועדו לתת את הקישוט המשפטי, בדיוק כפי שהבחירות באיראן או סוריה, נועדו לתת את החזות הלגיטימית לדיקטטור השליט. בשני המקרים מדובר בהליכים שנועדו להשליט ״סדר״ על הרוב אבל בו בזמן לאפשר לרוב ליהנות ממראית עין סימלית שממילא חסרה משמעות פרקטית.

קודם הרשעה, אחר כך נראה

המשתמע מהנאמר הוא כי בהינתן ההליך המשפטי הנוכחי שעד כה הפריך לחלוטין את כתב האישום והוכיח את אשמתה של קבוצת פרקליטים בפרקליטות, ביחד עם מנדלבליט, בביצוע הפיכה דה-פקטו – שעבור פלח אוכלוסייה מסוים במדינת ישראל, לא תהיה שום דרך להוכיח את חפותו של נתניהו באמצעים משפטיים לגיטימיים.

בכך גלשה מדינת ישראל אל אזור דמדומים מסוכן ונפיץ מאוד שבו שני המחנות האידיאולוגיים העיקריים בישראל אינם מסכימים על שיטת השלטון במדינת ישראל ובפועל צד אחד, השמאל הרדיקלי, הכריז מלחמה על מחנה הרוב מתוך כוונה ברורה למנוע ממנו לממש את כוחו הפוליטי.

המערכה נפתחה כאשר נציגיו של מחנה השמאל הרדיקלי במערכת המשפט, ואלה שאחוזים בצווארם מסיבות כאלה ואחרות ומשמשים כפרוקסי של השמאל הרדיקלי, הפעילו את מה שכינה ד״ר אבישי בן-חיים, ״אלימות לגאלית״ כלפי מחנה הימין מתוך על מנת להוריד אותו מהשלטון ולעקר את היותו רוב ממשמעות אלקטורלית. המהלך שפתחו בו לפני שנים בניגוד לחוק, היה רצוף כולו בהפרות חוק וככל שהולך ומתברר בהליך המשפטי המתנהל בבית המשפט, תיקי נתניהו הם הפיכה פר-אקסלנס.

אלא שגם הצלחה זו לא הביאה את נציגי השמאל, המקוריים או בכובעם ה״ימני״, לידי רגיעה או הפסקת רמיסת רוב הציבור היהודי בישראל. השלב הבא הוא פסילת מועמדותו של נתניהו תוך לישת החוק לצרכיו האידיאולוגיים של השמאל, ודיכוי חופש הביטוי ברשתות החברתיות כדי למנוע את אובדן הדומיננטיות המוחלטת של השמאל בתקשורת המשודרת והכתובה.

במהלך סימלי נוסף שנוצר כאקט של השפלה ומתוך רצון טהור לנקמה, העבירו נציגי השמאל, דרך שלוחיהם במפלגתו של הנוכל בנט, את ההחלטה להסיר את האבטחה מנתניהו ומשפחתו על אף היותם מאוימים בפגיעה פיזית וברצח, באופן פומבי. לאור האווירה האלימה שהשרו מפגיני בלפור, אפשר להניח בסבירות גבוהה מאוד, שפגיעה פיזית בנתניהו או באחד מבני משפחתו תגרום לרגשות סיפוק בקרבם ובקרב אלה שתמכו בהם כספית ופוליטית.

מיקוד המאמץ בנתניהו נועד לכתוש את מחנה הימין ולפורר אותו כדי להסיר את האיום הפוליטי על שלטון השמאל בשותפות עם האחים המוסלמים, שלטון שהושג בדרכי רמייה. נתניהו נתפס על ידם כאבן הראשה של מחנה הימין שמתכוון לבצע רוויזיה כוללת במערכת המשפטית, לבסס מחדש את הפרדת הראשויות ואת יכולת המשילות של הראשות המבצעת. פגיעה בנתניהו, פוליטית, משפטית וגם פיזית, תחליש את הימין ותוריד את הסיכון שניצב לפיתחם.

מאחר ומחנה הימין נמצא בנחיתות במערכת המשפטית ובתקשורת, מאזן הכוחות כרגע נוטה לכיוון השמאל הרדיקלי. לטובת מדינת ישראל ועתידה, הדבר היחיד שיכול להוציא אותה מהפינה המסוכנת מאוד שאליה נכנסה בעקבות סדרת מהלכים חסרי אחריות של המערכת המשפטית, בעזרת התקשורת ומשטרת ישראל, הינה הסכמה מחודשת על קבלת השיטה הדמוקרטית המסורתית. המצב בו ביטויים הדמוקרטי של רוב אזרחי מדינת ישראל מדוכא על ידי המערכת המשפטית והתקשורתית שלה, יכול להוביל את החברה בישראל למקומות שקשה לדמיין אותם כרגע.

לכל המאמרים של יובל בלומברג – לחצו כאן.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

37 תגובות למאמר

  1. עבדתם עלי.
    שכנעתם אותי לקרוא מאמר בטענת שווא שהמחבר מציע פתרון.
    להגיד שהאליטה שתפסה את המדינה בגרון צריכה לוותר מרצונה על היתרון שלה – זה לא פתרון.
    אגלה לכם בסוד: היא לא תסכים.

    1. נראה לי שזה עדיין מטע, מה ההבדל בין אשמה לשגיאה? (לפחות ביטלתם את 'טעות')? עדיין נשמע שאתה חושב שהוא לא היה בסדר. מציע להוסיף מרכאות כדי להבהיר שמדבר על אשמה לא אמיתית ככה:

      הגיע הזמן להכיר בה: ה'אשמה' של נתניהו

      ובלי קשר-תודה רבה על מאמר מעולה וחשוב.
      דוד.

    1. הפתרון הוא שבבחירות הבאות כל מי שמגדיר עצמו יהודי, יהודי ציוני, או רק ציוני, חייב להצביע לאחת המפלגות מהמחנה הלאומי האמיתי. אנחנו רב מוחץ בעם. הבעיה שאנשים לא יוצאים להצביע. ממשלת ימין אמיתית של 68-70 ח"כים תוכל להעביר את הרפורמה המתבקשת כל כך במערכת המשפט ובכך לנפץ את הדיקטטורה של בג"ץ והשמאל האנטי ציוני.

    2. לא יקרה. רוב הח"כים של הליכוד אינם מחוייבים למאבק במערכת המשפט ובתשקורת. ומכיוון שרוב אנשי הימין ימשיכו להצביע מח"ל (ולא למלפגות שמחוייבות למלחמת חורמה בתשקורת ובמערכת המשפט), הכיוון הוא רק אחד: דיכוי הולך ומתמשך של הימין עלידי אליטות הסמול. (גם אם הימין יזכה מתישהו בבחירות).

    3. למזלנו, רוב ח״כי הליכוד מחויבים לדרך הימין. אבל אפילו אם כל הח״כים של הליכוד היו מחויבים לזה, זה לא היה עוזר הרבה כל עוד חלק בלתי מבוטל ממצביעי הימין ממשיך לחזק מפלגות ימניות שמוכנות לירות בתוך הנגמ״ש, להעדיף מפלגות אנטי-ימניות על מפלגות ימניות ולסחוט מינויים מעבר לחלקם בקואליציה.
      כם אם המערכת המשפטית תפסיק להחזיק את הממשלה בגרון-ה׳נאורים’ פשוט יעברו להשתלטות אנטי-דמוקרטית בצורה אחרת.

    4. מספיק 61 ח״כים ובלבד שיהיו מאוחדים וחזקים.
      הטעות הגדולה ביותר של נתניהו היתה לתת לליברמן להיות שר בטחון ב2016 למרות שהיתה קואליציה של 61 גם בלעדיו.
      זה גם הציל מפלגה בעייתית לימין מקריסה אל מתחת לאחוז החסימה, גם נתן רוח גבית לסחטנות המרכז (והכניס לבנט תיאבון מימין שבסוף גבר על ערכיו) וגם לא הפיק כלום לימין.
      חשוב יותר שהממשלה תהיה ימנית משתהיה רחבה.

  2. מאמר מעולה, דברים נוכחים. בחדרי חדריו של השמאל הרדיקלי, במאורות החשוכות החביבות על מנדלבליט, הולכת ומופנמת, כפי הנראה, ההבנה שרק פגיעה בנתניהו תוכל להציל את הקושרים הארורים מדין הבוחר.

  3. דיקטטורה בולשביקית שיפוטית קומוניסטית אנטישמית לא מחליפים בקלפי…
    רק בהתקוממות עממית ומהפכה אזרחית!

    הגיע הזמן שמיליוני יהודים יעלו על בית המשפט וכל המשרדים של אירגוני השמאל(הסוכנים הזרים)!

    תומאס ג’פרסון: “כשהממשלה חוששת מהעם, יש חירות. כשהעם חושש מהממשלה, יש עריצות.”
    וולטייר: “אם אתה רוצה לדעת מי שולט בך, תסתכל על מי אסור לך לבקר.”
    תומאס ג’פרסון: “כאשר עוול הופך לחוק, ההתנגדות הופכת לחובה.”

  4. "מאחר ומחנה הימין נמצא בנחיתות במערכת המשפטית ובתקשורת, מאזן הכוחות כרגע נוטה לכיוון השמאל הרדיקלי."

    "המצב בו ביטויים הדמוקרטי של רוב אזרחי מדינת ישראל מדוכא על ידי המערכת המשפטית והתקשורתית שלה, יכול להוביל את החברה בישראל למקומות שקשה לדמיין אותם כרגע."

    לנצח את האויב השמאלני ברחוב!
    לא לשלוח את ילדינו לצבא!
    מלחמת אזרחים/"אחים" היא הדרך היחידה להחזיר את המדינה לעם.

    1. אין פיתרון אחר מלבד מלחמת ״אחים״/אזרחים שבו הרוב היהודי הציוני שקם לחיות בארצו יחסל את האוייבים של העם היהודי האנטי דמוקרטים הפוסט ציונים/היהודים, והערבים שאינם משלימים עם קיומה של מדינת ישראל בין אם פיזית ובין אם יעדיפו לברוח לגרמניה.

  5. יופי.
    מה הימין מתכוון ל.ע.ש.ו.ת?
    כי לדבר כל היום באולפנים הוא יודע.

    1. בוא נתחיל מזה שהימין יצא להצביע בשיעורי הצבעה שיש במעוזי השמאל.

  6. מסכים עם הכל חוץ מ:
    1. "… למעשה הנוכלות הבלתי נסלח של בנט ולגניבת הבחירות בפועל". בנט נבחר בדרך לגיטימית על פי החוק. אומר הכותב עצמו: "הימין ממשיך לתמוך בדמוקרטיה הליברלית המסורתית המבוססת על הפרדת רשויות ברורה והכרעת הרוב". בנט נעשה ראש ממשלה באמצעות גיבוש רוב בכנסת, וזוהי הכרעת הרוב בשיטה שלנו.
    2. "כאקט של השפלה ומתוך רצון טהור לנקמה, העבירו נציגי השמאל, דרך שלוחיהם במפלגתו של הנוכל בנט, את ההחלטה להסיר את האבטחה מנתניהו ומשפחתו". לא ברור איך הכותב הגיע למסקנה שמדובר ב"נקמה". זאת טענה מעורפלת. כמו כן, בני משפחת נתניהו הם כעת אזרחים ככל אזרח. האם כל אזרח מאוים זכאי לאבטחת שירותי הבטחון? לא סביר בעיני. זכותם לפנות למשטרה ולהגיש תלונות נגד המאיימים עליהם.

    1. 1.הממשלה נבחרה באופן חוקי אך לא לגיטימי. מצביעי בנט הבהירו מפורשות שלא בשביל זה הם בחרו בו אך הוא בכל זאת ממשיך לגנוב את קולותיהם. ודבר דומה(אם כי בחלק קטן יותר של הקולות) קרה גם לסער. אם תוריד ממנו ומסער את המנדטים שנגנבו תקבל שלקואליציה יש פחות מ61 מנדטים.
      2.גם אני לא רואה פה נקמה. אבל יש להעיר שיו״ר האופוזיציה הוא לא בדיוק אזרח מן השורה.

  7. הם (השמאל האנטישמי) מושכים את קצה הגבול של הסובלנות הרוב האזרחית.
    מעניין מה יהיה הקש האחרון שיביא למרד אזרחים.

  8. בכל המאמרים והכתבות שמועלות בגוגל וכאן לא מוזכר כלל התיק הכבד מנשוא שרמטכ"ל לשעבר ופצ"רו נושאים על גבם למרות שנסגר במירמה על ידי יועמ"ש קודם.תיק הרפז כמובן.גם העובדה שנתניהו במו עצמו מינה את מנדל…..למזכיר ממשלתו ואחר כך ליועמ"שו אינה מוזכרת כלל על ידי אף כותב.היועמ"ש מסתוב כמו תרנגול מלא מעצמו למרות היותו עבריין שבינתיים טרם נענש.באשמת נתניהו כמובן שהיה לו כל הזמן שבעולם למנוע מהתרנגול להסתובב חופשי ומאושר.

    1. נתניהו לא היה קשור לתהליך המינוי. אנחנו לא חיים בדיקטטורה, סמכותו של ראש ממשלה מוגבלת ואי אפשר לדרוש ממנו אחריות על כל מה שקורה בזמן כהונתו.

    2. לאחר פרשת בראון-חברון סמכות בחירת היועמ"ש הופקעה מידי הממשלה הנבחרת והועברה לידי וועדת איתור "מקצועית" ומאז ועד היום היא זו שבוחרת וממליצה על המועמדים לתפקיד עפ"י שיקול דעתה. מנדלבליט הסתיר מחברי הוועדה את העובדה שהתיק שלו בפרשת הרפז לא נסגר מחוסר אשמה אלא מחוסר ראיות מספיקות. וזה הבדל גדול מאוד מבחינת הסיכוי שלו לקבל את המינוי. מאוחר יותר כאשר הפרט המביך הזה נחשף התבטא אחד מחברי הוועדה וטען שאילו המידע הזה היה גלוי לפניהם מנדלבליט לא היה נבחר כמועמד הראוי לתפקיד היועמ"ש.
      שנית, שרת המשפטים איילת שקד שמשה כמליץ יושר עבור מנדלבליט וטענה שהוא מועמד ראוי מבחינתה.
      שלישית, וועדת האיתור בחרה במנדלבליט כמועמד יחיד! לא היו מועמדים מומלצים נוספים שמביניהם יכלה הממשלה לבחור. לכן במקרה הזה אישור מועמדותו של מנדלבליט לתפקיד היועמ"ש ע"י הממשלה היה לא יותר מחותמת גומי.

  9. האשם היחיד במצב הפוליטי הוא נתניהו , אם הוא ושרה היו קודם כל דואגים לישראל ולא לאינטרסים האישיים מישהו אחר בליכוד היה מצליח להקים ממשלה

    1. היינו מקבלים ממשלת ימין אבל מוותרים על חזקת החפות ומחלישים עוד יותר את מפלגות הימין ע״י הגדלת הלגיטימציה לסחטנות של ה׳מתונים׳.
      זה אותו הגיון של בנט-בא נשיג הישג בטווח הקצר ונשלם עליו פי ארבעה(פירטתי בעבר בתגובות למאמר אחר מספר דוגמאות) ונקווה שזה איכשהוא ישתלם.
      האמת היא שרק נפסיד. האשמה היחידה של נתניהו היא שהוא לא זיהה את האיום שנקרא ׳מרכז פוליטי׳ בזמן ונכנע הרבה יותר מדי לסחטנות מה שיצר תקדימים שעכשיו עולים לנו ביוקר.

  10. הסיבה לבעיה שהכותב מנסח בכישרון רב איננה לדעתי התשלובת המורכבת והרעילה שהוא מציע בין מרקסיזם, ניאו-מרקסיזם, פוסט-מודרניזם, פוליטיקת הזהויות, פמיניזם רדיקלי ואנרכיזם, אלא דבר פשוט הרבה יותר והוא פחד פיזי מאלימות הערבים.
    על מערכת אכיפת החוק השתלטו יהודים גלותיים בנשמתם הסובלים מתסמונת גלותית עתיקת שנים של כניעות ורפיסות כלפי הפריץ ועוזריו ונסיון לרצות אותם בכל מחיר.
    הדבר נובע מהיות היהודים בגלות מיעוט נרדף ושעיר לעזאזל במשך אלפי שנים דבר שפיתח אצלם תודעה רופסת וכנועה זו.
    השליטים הללו במערכת המשפט בארץ נגועים בתודעה זו אף שלכאורה אבל רק לכאורה היהודים הם רוב בארץ. הרוב הזה הוא מדומה משום שיהודים הם מיעוט מבוטל בתוך הים הערבי האופף אותנו.
    לגבי הפתרון, אין דרך אחרת מאשר לעשות שינויים עמוקים במערכת המשפט ברגע שהימין יחזור לשילטון.

  11. עוד מישהו מלבדי שם לב שבעקביות כל הכותבים באתר המזדהים כתומכים בליכוד או ב"ימין" מפרסמים מאמרי נהי ובכי ופכירת ידיים אך אינם מעיזים להתמודד כלל עם העובדות המוטחות בפני כל ישראלי יומיום. אז לידיעת הכותב הנוכחי:
    1. הבעיה היא בנבחרי ציבור הנשבעים פומבית לשמור ולהגן על המדינה וחוקיה אך אינם מתנגדים לבצע החלטות המחבלות בהן.
    2. חיזב צאלח א דין, המפלגה שהשתלטה על מערכת המשפט, אינה גוף אובד עצות שאיבד דרכו ב"תערובת רעילה של מרקסיזם, ניאו-מרקסיזם, פוסט-מודרניזם, פוליטיקת הזהויות, פמיניזם רדיקלי, אנרכיזם". חברי מפלגה זו חיים בישראל ומבינים היטב את משמעותן ההרסניות קטלניות של החלטותיה על החיים, שלמות הגוף והרכוש של היהודי במדינה היהודית. כלומר מדובר בזדון.
    3. המקבילה ההיסטורית של עמנו ההולמת מפלגה זו אינם "תנאים ואמוראים" אלא דווקא חברי הכת המשיחית [בלשון המקובלת כיום-"הנוצרית"] בשלהי ממלכת בית חשמונאי שפעלו במכוון לפגוע בעם ע"י בזיזת המורשת התרבותית ספרותית שלו כדי לפתח כת העוינת בצורה מוכת-כלבת את העם היהודי [ספר חזון יוחנן כדוגמא]. כמובן שניתן להמשיך ולמצוא דוגמאות כאלו במהלך "שלשלת הדורות של העם היהודי" הן בחברי הכת הפרנקיסטית עם תמיכתם בעלילת הדם וקשה שלא להזכיר את שהתחולל בזמן הרייך השלישי. לכן לטעמי ראוי יותר להגדירם כאנשי 'מהרסייך ומחריבייך'.

  12. מעניין שלאיית דמוקרטיה נכון אתה אפילו לא יודע. זה סוג של קללה גסה שאסור לחזור עליה?

  13. ניתוח מצויין עם מסקנה מוטעית של המחבר. אין טעם ואין אפשרות לחזור למשטר דמוקרטי ליברלי מסורתי כי השמאל הרדיקלי יעשה הכל כולל הכל כדי למנוע את זה.

    רק תסיסה בריאה של מחנה הרוב היהודי (4-5 מליון) יכול להוציא אותנו מהמצור שנקלענו אליו.

    חשוב להפנים, מה שהיה לא יחזור להיות.

    הישועה תבוא קודם כל מלמטה.

    גּ֤וּר אַרְיֵה֙ יְהוּדָ֔ה מִטֶּ֖רֶף בְּנִ֣י עָלִ֑יתָ כָּרַ֨ע רָבַ֧ץ כְּאַרְיֵ֛ה וּכְלָבִ֖יא מִ֥י יְקִימֶֽנּוּ

  14. ירבעם בן נבט אחאב בלעם המן טיטוס חלמיניצי
    זהו בדיוק המן דל בליט הרשע .

  15. אנחנו בפתחה של תקופה חשוכה שבה השמאל בעזרת בנט הטיפש הצליחו לקחת את השלטון עכשיו מנסים לסתום פיות לימין . הדבר הבא פגיעה במי ממשפחת נתניהו דבר שיגרום למר נתניהו לפרוש מהחיים הפוליטיים. הדבר הזה יגרום לימין להישאר באופוזיציה עוד הרבה זמן מאחר והתקשורת יחד עם הפרקליטות גם מסכלים כל אפשרות למנהיג ימין אחר שיסכן את ההגמוניה שהם הצליחו להגיע אליה שלטון ללא אפשרות תחרות מאחר והתקשורת תנגח כל מועמד מהימין תכפיש את שמו ראו יוסי כהן התקשורת יחד עם הפרקליטות קוברת את הדמוקרטיה . לצערי הדמוקרטיה תחזור לעם רק אם העם יצא לכיכרות וידרוש את ראשם של אלה שמאחורי כל המהלך הזה שהוא התקשורת והפרקליטות ובית המשפט העליון. אז לדרוש שהממשלה תתפטר ולצאת לבחירות כאשר מנהיג הימין יוכל להוציא את ההמונים לבחור בו.

  16. מאמר נהדר. רק הערה אחת:
    מהשורה ״תערובת רעילה של מרקסיזם, … ,אנרכיזם וסתם כוחנות מזוקקת״ נשמטה בטעות האג׳נדה הירוקה.
    אבל גם ככה המסר העיקרי והמטריד בהחלט מועבר.
    ישר כח.

  17. ראשית אחולי לביבי שיצליח במשפטו אבל הוא זה שכרה לעצמו את הבור. להזכירכם: הליכוד בראשות בגין בחר את ברק כשופט וכנשיא העליון שהפך עצמו לעליון על שאר הרשויות. ביבי גיבה את המערכת המשפטית עד שנפל קורבן בידיהם ויצא נגד כל רפורמה. ביבי בחר במנדלבליט. ביבי ידע לסרב לבג"ץ בק"ע עם פנוי חאן אל אחמאר, אבל כשבג"צ פסק להרוס בתי יהודים הוא ציית בהכנעה

    1. בבחירת היועץ המשפטי לממשלה היתה זו שרת המשפטים איילת שקד שוויתרה על התנאי של בחירה מתוך שלושת המועמדים שצריכה להציג ועדת האיתור לבחירת היועץ המשפטי, והיא שאיפשרה למנדלבליט להיבחר כמועמד יחיד, בניגוד להוראות החוק. השקדייה טרחה אז להדגיש כי פרשת הרפז לא צריכה להפריע למינויו של מנדלבליט (היא גם מקורבת לגיס שלו). וכך, כדי להערים על הממשלה, הפך השמאל את ועדות האיתור לוועדות מינויים המונעות מן הממשלה בחירה בין כמה מועמדים, בעזרת שרת משפטים בתחפושת ימין.
      איך כתב בן כספית במאמץ לפרגן לשקד ולהשתלח בנתניהו?

      "שרת המשפטים איילת שקד, שהצמיחה ציפורניים פוליטיות כמעט בן לילה, עשתה לביבי בית ספר בוועדת האיתור. מנדלבליט היה המועמד שלה והיא הלכה עליו בכל הכוח והצליחה לתמרן את המצב לכך שוועדת האיתור תגיש רק שם אחד ויחיד לתפקיד היועמ"ש (במקום שלושה שמות, כפי שנדרשה)."

      https://www.maariv.co.il/journalists/Article-548686

      בחאן אל אחמר איימה אנגלה מרקל (כשמאחוריה האיחוד האירופי) כי אם היישוב הזה ייהרס גרמניה תפגע בישראל גם כלכלית (מסחר) וגם ביטחונית (תיאום נגד איראן). כיוון שהשמאל מתואם עם מרקל והאיחוד האירופי בניסיונות להסלק את נתניהו מהזירה הפוליטית, בג"ץ בכוונה אישר להרוס את היישוב הזה כדי להציג את נתניהו כמי שאינו דואג לאינטרס הישראלי.

      https://tinyurl.com/vvaemb7

  18. ככל הנראה הפתרון לבעיה הקשה של השתלטות השמאל-משפט-תקשורת על המדינה יבוא דווקא מאויבנו, שכן הם אף פעם בעבר לא עמדו בפיתוי מצד אחד, ומצד שני לא התארגנו מספיק כדי לממש את מה שרצו לעשות כשלא עמדו בפיתוי, וככל הנראה בעת שתיראה להם כנקודת חולשה מספיק טובה הם יתנפלו, עשרות מונים יותר חזק ממעשיהם בשומר החומות, אבל בשל החולשה האינהרנטית שלהם מול הישוב היהודי הם שוב יפסידו. המהומה שיעורר המרד הערבי הבא תאפשר השבת השפיות בעם היהודי לתקופת מה, כיוון שהעם היהודי המודרני בארץ ישראל חייב אויב מולו אחרת הוא תוקף פנימה את עצמו. ויש בזה משהו מהיופי האלוהי – נראה שאלוהים עצמו למד משהו מהכישלונות הקודמים שלנו ודאג לארגן לנו אויב פנימי בדיוק בחוזק המתאים שלא יוכל להשמידנו אבל יתחזק את הצורך באויב חיצוני.

  19. שב"כ הפסיק לאבטח את נתניהו…. ועכשיו….קצין הכנסת הצמיד אבטחה על מנסור עבאס.

    השב"כ מאבטח תומך טרור . הזוי!

    מדינת ישראל מתה!

  20. לידיעת כותב המאמר המצויין: כותבים רשות ולא ראשות. רשויות המדינה ולא ראשויות המדינה הגיב:

    תודה על התוכן המצויין המדוייק והמפחיד.

  21. והפתרון:הגעה והשגה של רוב דהיינו 61 ח"כים של הימין שתוך 60-90 יום מרגע השבעתם יעבירו את חוק יסוד הפרדת הרשויות שיאסור על הגוף הפוליטי הפועל בשדה המשפט-הדיקטטורה של בג"ץ לדון בהחלטות של הרשויות המבצעת והמחוקקת וקל וחומר לבטל החלטות שלטוניות או בכלל לתת פירוש של לשון החוק.כך,לאחר שלא יישאר ממנו,חוקית כמובן שריד ופליט,לא יוכל בג"ץ לתפקד יותר כזרוע המשפטית של השמאל והוא יחזור לתפקידו עד סוף שנות השמונים-להיות בורר במשפט האזרחי ללא שום התערבות במשפט הציבורי-מינהלי. וכך יהיה אפשר לאחר 3 עשורים להתחיל למשול ולממש את רצון הבוחר.השמאל יילחם על זה מלחמת עולם כי בשבילו זו תהיה כמו מצדה-מבצרו האחרון .וחובה על כל מנהיג ימין לא לחוס על המפלצת המשפטית שנוצרה כאן ולפעול,חוקית כמובן במלוא העוצמה להשבת המשילות וזכורים לנו דברי ז'בוטינסקי שאמר שמנהיג צריך להיות חכם,וגאון ואכזר. באין משילות לא תהיה גאולה לציונות כי מבפנים כוחות פרוגרסיביים ייאכלו את המפעל הציוני ויפוררו אותו ממשמעותו וממהותו הציונית-יהודית.וזו מהות הכוחות הפרוגרסיביים של השמאל הרדיקלי:עולם ישן נחריבה !

  22. "בעוד הימין ממשיך לתמוך בדמוקרטיה הליברלית המסורתית המבוססת על הפרדת רשויות ברורה והכרעת הרוב, הנהגת השמאל בישראל, איננה מוכנה לקבל את השיטה הדמוקרטית המסורתית משום שזו כבר איננה משרתת אותם."
    זה מאמר פרוגרסיבי של שקרן פרוגרסיבי אנרכיסטי (טיפש גם) שלא מצליח להביא אף לא ראיה אחת לכך שמפלגה כלשהי ממפלגות השילטון הנוכחי מתנגדת לרעיון הדמוקרטיה.
    וכל המגיבים כבר אוגרים קלשונות – ערימה של חלולים כמו הכותב