בני גנץ צולל וגורר את ישראל כולה למצולות

המעבר של בני גנץ לפוליטיקה חשף את ערוותו של החייל המעוטר. כעת, גנץ מתעקש לגרור את ישראל למצולות של קיטוב ושנאה

טובע וגורר את ישראל למצולות (צילום: Lisa Ferdinando / U.S. Secretary of Defense)

אני סוקרת בראשי את התפקידים שמילא בצה״ל: מפקד שלדג, מח״ט הצנחנים, מפקד יק״ל, מפקד אוגדת איו״ש, מפקד פיקוד צפון, מפקד זרוע היבשה ומעל הכל רב אלוף בני גנץ. האיש הגיע לטופ, פשוט אין יותר גבוה מזה.

עם זאת, אני לא יכולה לשאת עיניים אליו מרוב בוז ואכזבה, ודאי שלא להצדיע לו. בניגוד לכל מי שחינכו אותי לגבי אנשי צבא בכירים, ודאי מפקדים, בודאי רמטכ״ל – אני פשוט בזה לאיש. אפשר היה לראות בו חן כלשהו, בקומתו הגבוהה, העיניים הכחולות, הבלורית שהייתה ובעיקר החיוך שהטעה כל כך הרבה אנשים לחשוב שהוא ״בחור טוב״.

ובכן, בני גנץ הוא לא בחור טוב, הוא לא בחור טוב בכלל. הוא אפילו רע. גם אם נשים בצד את השמועות על המעללים בכפר הירוק ועל הסרטונים בסלולרי שנמצא או לא למצא בידי האיראנים. נשים בצד אפילו את פרשת עוזר הבית שלו שהואשם בריגול לטובת איראן. נדמה כי המפתח להבנת ההתנהלות של האיש החלש הזה נמצא בראיון שהעניק בעבר לאילנה דיין:
״החלטות של רמטכ״ל, את יודעת, הן לא יותר מלעשות ככה (להנהן) עם הראש. זה באמת. הרי המערכת יודעת לעבוד. אז הם יודעים מה הם צריכים ממך. הם באים ומתארים לך מצב. אתה אומר ״אוקיי, בסדר״. זהו, ככה נשמעת החלטת רמטכ״ל״.

אם מישהו צריך עדיין הוכחה לקיום של הקב״ה הרי היא ישנה במשפטים הללו. אם צבא הגנה לישראל מתנהל כך, רק הקב״ה מגן על מדינת ישראל. לסתות רבות נותרו שמוטות אחרי הראיון הזה. ממש כמו ביום בו עמד בבגדים אזרחיים, מעט אחרי שחרורו מצה״ל, בכנס של ארגון ״שורת הדין״ ואמר על אירוע שהתרחש בזמן מבצע ״צוק איתן״:
״הייתי שם. בזמן המערכה גולני היו מתחת לבית החולים ונורתה אש מבית החולים. מראש הזהרנו את מנהלי בית החולים. וידאנו שאף אחד לא נמצא בפנים. הייתי שם בעצמי, ובכל זאת אמרתי למפקדים: חכו. שוב ביקשנו מהמנהלים שיוציאו את כולם ורק אז נתתי אישור לתקוף. לא פגענו באזרחים, אבל סיכנו את חיילי גולני לשם כך״.

דאגת אם לבנה

תדע כל אם עבריה שהיא הפקידה את גורל בנה בידי מפקד שאינו ראוי לכך. החולשה הזו וחותמת הגומי הם כנראה בדיוק מה שהתאים לאנשי ״המימד החמישי״, אותו סטארט אפ ישראלי שפיתח מערכות בינה מלאכותית לשימוש ממשלתי, צבאי ואזרחי, על כן הם מינו אותו ליו״ר מועצת המנהלים של החברה. חשדות כבדים בדבר קבלת דבר במרמה עלו לגבי מנהלי החברה, הם נחקרו, עד כה לא ברור בדיוק מה אירע שם עם המכרז של המשטרה כאשר היא קידמה את ההתקשרות עם המימד החמישי. יש חשד כי החברה הציגה מידע כוזב למשטרה, עם הזמן היא קרסה ומונה לה כונס נכסים.

גנץ, צריך לציין, אינו חשוד בפרשה אבל יש רבים שטוענים שהעננה טרם הוסרה או לפחות לא התבררה לגמרי. להזכירכם, הקים בני גנץ בסוף שנת 2018 את מפלגת ״חוסן לישראל״ (גם אני לא יודעת אם לצחוק או לבכות על השם הזה כשמדובר בו) ובשנת 2019 הוא חבר אל יאיר לפיד ״יש עתיד״ ואל בוגי יעלון ״תל״ם״ להקמת רשימה מאוחדת הלא היא הפרויקט הפוליטי התמוה, הקוקפיט ״כחול לבן״. בבחירות לכנסת ה-22 הטיל הנשיא את מלאכת הרכבת הממשלה על נתניהו בתחילה ואחר כך על גנץ אך הוא כשל ויצאנו למערכת בחירות שלישית באותה שנה. גם בבחירות לכנסת ה-23 גנץ קיבל את המנדט להרכבת הממשלה וכשל שוב.

גנץ ניהל מו״מ עם הליכוד להקמת ממשלת חירום בגלל הקורונה, ״יש עתיד״ ו״תל״ם״ התפצלו ממנו והוא נשאר עם ״כחול לבן״ ובלי חבריו לדרך.
במאי 2020 מקימים בנימין נתניהו ובנימין גנץ ממשלת חירום לאומית בה נתניהו ראש ממשלה ראשון, גנץ ראש ממשלה חלופי ושר הביטחון והם עתידים להתחלף.
בכהונתו הספיק לעשות את הצעד המשמעותי לו חיכה צה״ל עשרות שנים ולבטל בכל הטפסים של משרד הביטחון את רישום ההורים כ״אב״ ו״אם״ שהפך להיות ״הורה 1״ ו״הורה 2״.

רבות דובר וידובר על ממשלת האחדות הזו בה ״כחול לבן״ התנהלה כאופוזיציה בתוך הממשלה. גנץ וחבריו למפלגה התבטאו בדרך בה לא היה ברור כי הם זוכרים שהם חלק מהממשלה. באמצע שנת 2021, בתוך מגפת הקורונה, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי בני גנץ מעכב רכישת חיסונים (היה זה על רקע דרישתו להתמנות לשר המשפטים במינוי קבע) ומשם הדרך הייתה קצרה אל סיום דרכה של ממשלת האחדות.

בבחירות לכנסת ה-24 קיבלה ״כחול לבן״ שמונה מנדטים ובני גנץ מונה להיות שר הביטחון וסגן ראש הממשלה. שלשום עשה גנץ את אחד הצעדים הבזויים בתולדות הפוליטיקה הישראלית כאשר התקבלה הצעתו להקמת ועדת חקירה ממלכתית לרכש צוללות וכלי שיט. זאת לאחר שהממשלה הנוכחית בה הוא מכהן רכשה את אותן צוללות בדיוק במחיר גבוה הרבה יותר. ״הבטחנו וקיימנו״, אמר גנץ והוסיף ״הקמת הועדה היא צורך בטחוני מהמעלה הראשונה, ומסר ברור שאי אפשר לשחק בביטחון ישראל״. עד כה נראה שהאשם הכבד שמוטל על בנימין נתניהו בפרשת הצוללות הוא שהוא שילם עבור אותן צוללות בדיוק מחיר הרבה יותר נמוך, על כך אין מחילה.

לקריאת כל המאמרים של אורנה ישר – לחצו כאן.


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

  

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

28 תגובות למאמר

  1. בני גנץ הסמאלן הקיצוני הוא אפס מאופס וכפי שהגדירו שותפו האפל אשכנזי - חמור. שמאלן אווילי ומטופש וריקני הגיב:

    שכל מעשיו מושתתים על טפשות ואפסות וחוסר יכולת חשיבה והבנת המציאות כשזה מהול בשמאלנות מטומטמת ועיוורון מוחלט.

    האיש הזה לא כשיר לכלום. תיראו איזה פרצוף חסר הבעה וחסר תוכן יש לו.

    רק כלומניקים נמצאים היום בזירה הציבורית כי אנשים חכמים עם יכולות גילו מה עושים להם כשהם באים לתרום לעם היהודי ולמדינה היהודית – מחסלים אותם.

    גנץ נמצא שם בלי שניתן להבין איך הגיע הפשפש הזה למעלה או שזה כי בעצם אין שם אף אחד.

    בדיוק כמו לפיד הריקן, בנט האפס, שקד הכלום, סער שלא תרם מעולם שום דבר, ליברמן הנצלן, אלקין המקפץ ממפלגה למפלגה ויתר הדמויות המבחילות בזירה הציבורית שלנו. נצלנים רודפי כבוד, ממון וכוח ותו לא.

    מדינה אומללה שמורידים אותה שאולה!

  2. יורם שפטל נגד בני גנץ: "נכנס לפוליטיקה במטרה לחסל את מדינת ישראל" הגיב:

    עו"ד יורם שפטל תקף את נאומו של ח"כ בני גנץ לאחר בקשת החסינות של נתניהו: "כל כולו כזב מ-א' עד ת'".

    1. אם כבר מזכירים את האנשים שהוא הפקיר: נא להזכיר גם את מדחת יוסוף!

  3. לפי הפרסום בחברת החדשות, יום אחרי שקיבל את ההודעה שכהונתו כרמטכ"ל לא תוארך, שוחח אשכנזי בטלפון עם מקורב שלו מהצפון. המקורב סיפר לו שסגנו, אלוף בני גנץ, סייר באזור.

    אשכנזי השיב: "הוא רצה לעסוק בבניית תדמית, הוא חושב שיש לו סיכוי החמור הזה".

    https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5474131,00.html

  4. "בני גנץ רמאי כמו רבין, הוא יחלק את ירושלים". הוא באמת לא שמאל ולא ימין, הוא שמאל קיצוני"! הגיב:

    עורך הדין יורם שפטל התייחס היום (חמישי) בפתח תכניתו ברדיו 103FM לנאום פתיחת הקמפיין של יו"ר מפלגת חוסן לישראל, בני גנץ. שפטל, שכינה את הנאום "מיצג הרמייה וההונאה", טען כי הוא היה "מלוקק, מאובזר ומתוכנן עד הפרט האחרון. כל כולו נועד לזרות חול בעיני הציבור הישראלי". הנאום, כזכור, עורר הדים במערכת הפוליטית והציב את גנץ, יממה לאחר מכן, במיקום גבוה בסקרי הבחירות של מהדורות החדשות.

    "ראשית בואו נסתכל על התפאורה", אמר שפטל, וטען כי "הנוכחים היו ב-98% האספסוף הצפונבוני-גזעני, מאחר וגנץ הוא התקווה הלבנה האחת היחידה של השמאל. כל מי שלא שייך לאספסוף הזה נחשב מבחינתו לבבונים פרמיטיביים. מעתה, בתוכנית הזו, אכנה את בני גנץ בשם בנוצ'קה חוטיצ'קה על בסיס המילה 'בניחותה'. הוא הרוויח ביותר את הכינוי הזה ביושר. גורלו יהיה דומה לגורלה של ציפי לבני שנמצאת זה זמן רב עמוק בתוך האדמה כגוויה פוליטית, כך הייתה סופה של כל תקווה לבנה. גנץ לא יהיה מהמוצלחות של התקוות הללו".

    "אמנם המיצג כולו מטרתו הייתה שקר, אך הוא נפתח באמירה שהייתה אמת לאמיתה", אמר. "כשגנץ אמר שהוא לא שמאל והוא לא ימין הוא דיבר אמת מוחלטת, שהיא בעצם חצי אמת שגרועה משקר. אין צל של ספק שגנץ אינו שמאל ואין צל של ספק שגנץ אינו ימין. מדוע? כי גנץ הוא שמאל קיצוני מאוד".

    "נתחיל בראיות, החל מהקל אל הכבד. גנץ, במטרה להסתיר את העובדה שהוא איש שמאל קיצוני, אמר שלעולם לא נרד מהגולן. היה זה לא אחר מאשר יצחק רבין שהונה, כיזב ושיקר במצח נחושה לציבור הישראלי במערכת בחירות 1992 כשאמר שניתן לסגת מהגולן אבל רק בסנטימטרים בודדים. הוא אמר זאת כדי לרמות את הציבור על מנת שיבחרו בו, ובפועל מסר עד הסנטימטרים האחרונים את רמת הגולן לאסד. למה הגולן עדיין בידינו? האויב הערבי הציל אותנו מדיו של השמאל הישראלי. כשאסד ראה שרבין מוכן לתת לו את כל רמת הגולן בתמורה לכלום, הוא לא הסתפק בכך, ולכן דרש לשכשך את רגליו במי הכנרת הקדושים ולכן לא קיבל כלום. הפרה רצתה להניק אבל העגל רצה לינוק עוד יותר ממה שנתנו לו, רק בזכות אסד רמת הגולן נותרה בידנו".

    "מי שחושב שגנץ פחות רמאי מרבין אינו יודע מה הוא סח", טען שפטל.

    "הם אותו הדבר ואין הבדל בין השניים. שניהם רמאים כשהם מדברים על הגולן. השקר הנוסף בנאום היה על ירושלים. גנץ אמר שישמור על ירושלים מאוחדת בריבונות ישראלית. בבחירות של נתניהו מול פרס, ביבי טען שפרס יחלק את ירושלים וכולם התרעמו איך אפשר לומר דברים שכאלה על פטריוט כמו שמעון פרס. בהמשך אמר בבחירות 1999 שברק יחלק את ירושלים ומה עשה ברק תוך פחות משנה מאז שנכנס למשרד ראש הממשלה? לא רק חילק את ירושלים אלא מסר 90% מהעיר העתיקה לערפאת, כולל את הר הבית. מי שחושב שגנץ שונה בעניין ירושלים מברק ופרס אינו יודע מה הוא סח. דבריו הם רמאות מוחלטת וגמורה. גנץ יחלק את ירושלים אם חס וחלילה ייכנס לתוך משרד ראש הממשלה. שני השקרים הללו הם הד.נ.א של השמאל. האוזניים והעיניים שלנו מספיק מנוסות כדי להבין בזה".

    "אחד הדברים הכי נלעגים במיצג הייתה הביקורת על דמי החסות שמועברים לחמאס. אכן העברת 15 מיליון דולר בחודש לחמאס היא חרפה ובושה אך האדם האחרון שיכול למתוח על כך ביקורת הוא בני גנץ. המטכ"ל הוא זה שלוחץ בכל הכוח על הממשלה לעשות את המעשה המביך הזה. כל אחד מאלו המכהנים שם הועלה בדרגה על ידי בני גנץ כשהיה רמטכ"ל. למה הם הועלו בדרגה? כי הם היו בדמותו וצלמו של בנוצ'קה חוטיצ'קה התבוסתן".

    https://www.maariv.co.il/journalists/opinions/Article-682794

  5. בן גביר בתגובה לגנץ: "איש שמאל קיצוני, הרוצה לפנות מאות אלפי יהודים מביתם" הגיב:

    בתגובה לדברי בני גנץ הערב, שפסל ישיבה אפשרית עם מועמד עוצמה יהודית ואיחוד מפלגות הימין איתמר בן גביר, מוסר עו"ד בן גביר בתגובה: "בחלום הבלהות שלי לא חשבתי לשבת בקואליציה עם מי שהפקיר את חיילי צה"ל במבצע צוק איתן, ועם מי שיישב בקואליציה עם יועצו של ערפאת אחמד טיבי ויקים איתו גוש חוסם. גנץ הוא איש שמאל קיצוני, הרוצה לפנות מאות אלפי יהודים מביתם. אני מאחל לו לשבת באופוזיציה, כשאני אהיה חבר הועדה למינוי השופטים".

    https://www.maariv.co.il/breaking-news/Article-690327

  6. ברת הכנסת החרדית מ'כחול לבן' עומר ינקלביץ אומרת על גנץ כי הוא "טיפש" ו"אפס מאופס ולא מתאים לראשות הממשלה". ההקלטות נחשפו על ידי עמית סגל.

    https://www.bhol.co.il/news/1083617

  7. לולא השנאה לנתניהו היתה התקשורת מגלה את קלונו עוד הרבה יותר הגיב:

    עוילם גוילם

  8. לא חדש שהאיש משוכנע שמנהיג לא אמור לקבל החלטות:
    https://mida.org.il/2020/02/28/%d7%91%d7%a0%d7%99-%d7%92%d7%a0%d7%a5-%d7%a4%d7%a9%d7%95%d7%98-%d7%9c%d7%90-%d7%9e%d7%a1%d7%95%d7%92%d7%9c-%d7%9c%d7%a7%d7%91%d7%9c-%d7%94%d7%97%d7%9c%d7%98%d7%95%d7%aa-%d7%96%d7%94-%d7%9c%d7%90/

    וכידוע הוא גם תומך בויתור אקטיבי של הפוליטיקאים על סמכויותיהם!
    https://www.google.com/amp/s/www.kikar.co.il/amp/348975

  9. החלטה חשובה מדינת ישראל לא יכולה להרשות שחיתות ובטח לא שמדובר בצבא ! ולכן צריך לחקור את כל עניין הזמנות ציוד ומכרזים ואין קשר לבני גנץ והאישיות שלו !

    פשוט לבדוק את קבלת החלטות והתנהלות הצבא ברכש ביטחוני ..ואת זה אומרים קציני צבא בכירים
    ולא כמה…. אלא עשרות !!

    מה הפאניקה של הימין חחח מפחדים שיתגלה שנתניהו גם פישל בפרשת הצוללות ? לא מאמינים לו ? שהוא אומר לא היה כלום ??? תאמינו לו שהוא לא קשור לשחיתות שכבר התגלתה ועליה יעמדו אנשים למשפט .

    גם בח"א היה עניין של שוחד של רמי דותן נהלים שונו והוא נידון ל- 13 שנה !

    1. יוסי מלמן: צריך לומר ביושר: בעניין הצוללות נתניהו צדק הגיב:

      ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו צדק כשדחף לפני כשש שנים להקדים את רכש שלוש הצוללות מגרמניה. תוכניתו לא התגשמה בשל הסערה הציבורית בעקבות תחקירים בתקשורת, חקירת המשטרה נגדו ושלוש מערכות בחירות. השבוע החליטה הממשלה לרכוש את שלוש הצוללות במחיר מופקע של שלושה מיליארד אירו. מספנות "תיסנקרופ" ניצלו את העיכוב בהחלטה כדי להעלות את המחיר, והדבר יעלה למשלם המיסים כמיליארד אירו נוספים. העלאת המחיר נעשתה בלי ליידע את הכנסת ואת הציבור.

      https://www.haaretz.co.il/opinions/.premium-1.10564777

      תגוביות:

      1.ביהדות קיים המושג "מומר", יהודי שהמיר את דתו לנצרות, ושונאים אותו.

      האליטה האשכנזית השמאלנית ברובה שונאת את נתניהו מפני שלפי השכלתו ויכולותיו הוא שייך אליה ובכל זאת הצטרף לצד הלאומי-ימני.

      2.הצורך בצוללות ישראליות הוא להבטיח "מכת תגמול" לאיראן, ושאר שונאי מדינת היהודים. למצרים אין צורך חיוני בצוללות כאלו, כי שיטחה גדול ומאפשר בסיסי מכה שניה מאובטחים, ולכן מותר לאשר לגרמנים לבנות להם את הצוללות, ואולי בהזדמנות זאת להטמין שם כמה הפתעות.

    2. ולכן הבדיקה מוגבלת כדי שלא תחשוף את הנוכלים האמיתיים: גנץ, יעלון, אשכנזי, לפיד, שרגא, אהוד ברק, הלשעברים, התקשורת והאנרכיסטים שפגעו בביטחון המדינה וגם בכיסנו?
      חקירה אמיתית תשלח אותם למאסר ממושך ולכן המנדט של הוועדה הוגבל לדרג המדיני בלבד!!!!
      על מי אתה מנסה לעבוד?

    3. כל החשודים בפרשה הזוהיו במשרדי הבטחון והאוצר.
      אז מדוע עורב שמו של נתניהו בעניין? כי יעלון(שר הבטחון דאז) ולפיד(שר האוצר דאז) המציאו את הקשר אליו תמורת עסקת טיעון מפוקפקת!

      עכשיו, האם ועדה עם הגבלות תמוהות(רק הדרג הפוליטי?) שבראשה עומד שופט(וכולנו יודעים מה דעת מערכת המשפט על הליכוד ונתניהו) והממנה שלה הוא שותפם הפוליטי לשעבר של השניהם המכהן תחת אחד מהם(כראש ממשלה חילופי אבל זה עדיין חצי ראש ממשלה) וידוע כשונא את נתניהו-עומדת להיות אפילו מעט ישרה או אוביקטיבית?!?!

      אנחנו בהחלט בעד תיקון לקויים אבל קודם צריך לתקן ליקויים במערכת שמונעים ועדות שפויות. עד אז אנחנו יודעים שבסך הכול מדובר על פלוגת הוצאה להורג פוליטית עם מטרה מוגדרת המוסווית כועדת חקירה.

    4. שכחתי גם לציין שועדת החקירה הזו מוקמת ע״י ממשלה שמודה במעשיה שהיה נכון לקנות את הצוללות-אז אין לשיטתה שום פגם לחקירה.

      וכן שהתזמון מיד אחרי שעלה הרעיון של עסקת טעון הוא מעט חשוד.

  10. מעניין למה הביביסטים רועדים מחקירת האמת בפרשת הצוללות
    אולי תתברר האמת שנתניהו בגד בביטחון ישראל ודאג למקורביו ולכיסו

    1. נתניהו גדל בביתו של בן ציון נתניהו שהיה איש משכמו ומעלה וכזה הוא בנו. אין לך בושה? אדם שטוף מוח! הגיב:

      קרא את דברי אביו של נתניהו ותבין עד כמה השמאלנים בישראל הם עדר טיפש, שטוף מוח מהבית הקומוניסטי שלו ומלא רוע, קינאה והתנשאות שאומרת: לשלטון בחרתנו.

      השמאל הוא העתק מדוייק של עדת קורח הנאלחת שהתנגדה ללא שום סיבה להנהגתו של גדול הנביאים בהיסטוריה – משה רבנו וזאת מקינאה ורוע וצרות עין.

      העדה נבלעה באדמה שפערה את פיה וסיימה את המרד של הנוכלים האלה.

      נקווה שניסים עדיין קורים בעולם.

      והנה דבריו של בן ציון היקר והחכם והציוני והיהודי – אביו של ביבי היקר לנו ומחנכו הדגול:

      "עמנו מסיח את דעתו מהמתרחש סביבו. אחד הדברים החמורים שהתרחשו אצלנו בדור האחרון הוא השתלטות האמונה השמאלנית חסרת השחר"…

      כולנו בסכנת השמדה

      פרופ' נתניהו, האם להערכתך במלאות לישראל חמישים, קיומה מובטח? האם היא הפכה לעובדה מדינית בלתי ניתנת לערעור?

      "אין אני מאמין שיש עובדות מדיניות כלשהן שאינן ניתנות לערעור. לשום מדינה ולשום אומה אין קיום מובטח בהחלט; לעולם אין לדעת בברור את הצפון בחיק העתיד. סערה היסטורית גדולה כי תפרוץ יכולה למוטט גם את האדירות שבמעצמות. ואולם מדינת ישראל נמצאת במצב קשה במיוחד, וזה משלושה טעמים שונים. הטעם הראשון הוא שישראל מצויה באזור אשר צפוי להתפרצויות וולקניות ולרעידות אדמה חזקות כבר בעתיד הקרוב. הטעם השני הוא שמסביב לישראל מתרחשת התפתחות מדאיגה מאוד של נשק ההשמדה הכביר, האטומי והביולוגי. "ואילו הטעם השלישי הוא פנימי. שהרי קיומנו כאן תלוי בראש ובראשונה בגיבוש עמדה מוצקת בתוכנו, שעשויה להפוך את העם כולו לכוח מלוכד ומוכן למאבק על קיומו ועתידו. ואולם אין אני רואה היום בתוכנו עמדה מוצקת כזו, עמדה של עם המבין את מלוא משמעותן של הסכנות האורבות לו. להיפך, נדמה לי שעמנו משתדל להתעלם מסכנות אלו; שהוא כאילו בורח מהן. עמנו מסיח את דעתו מהמתרחש סביבו…

      אסור לנו לשכוח אף לרגע דבר זה: אם ניקלע בזמן מלחמה למצוקת קיום, שום מדינה לא תנקוף אצבע כדי לסייע לנו. שום מדינה לא תיחלץ לעזרתנו. אם מדינה אחרת, נידחת ככל שתהיה, תותקף על ידי שכנותיה, אין זה מן הנמנע שחלק מן העולם החופשי ייחלץ להגנתה. אבל לא כך יהיו פני הדברים, כשהמדינה המותקפת היא מדינת היהודים: עלינו איש לא יגן. בגלל היחס ההיסטורי השלילי המיוחד כלפי היהודים הנעוץ בעומק הכרתם של עמי המערב, לא יחושו לעזרתנו בשעת סכנה כפי שלא חשו לעזרתם של ששת המיליונים שנשחטו באירופה לנגד עיניהם. גם אוניות לא יישלחו כדי לחלץ את פליטינו; יותירו אותנו לגורלנו".

      בתנועת השמאל בולטות שתי תכונות שהיו בה גם בתקופת המאבק בין מפא"י לרוויזיוניסטים: שאיפה עזה של השתלטות על העם כולו ושנאה עצומה למתנגדים הרעיוניים, שמסכנת את יכולת ההתאגדות שלנו מול הסכנה המשותפת שאנו עומדים לפניה…

      "כתוצאה מכך, אין אצלנו הסכמה פנימית, שהיא הכרחית לעם הנמצא במצב של מלחמה. כשאני רואה היום את גילויי השנאה הקיצוניים וכיצד תנועות שלום מסוימות פונות לגורמי חוץ שיפעילו לחץ על ממשלתנו כדי להשיג את מבוקשן, איני יכול שלא לחשוב על הניגודים הפנימיים שהתגלו בתולדותינו בצורה מזעזעת פעם אחר פעם, דווקא בעתות סכנה. אני נזכר במעשה המחריד שעשו הפרושים, כשמאבקם בינאי הביא אותם לפנות לדמיטריוס השלישי, מלך סוריה, בבקשה שיבוא ויילחם בו. ואני נזכר גם בפנייה לפומפיוס הרומי, שישליט סדר בארץ בעת הסכסוך בין אריסטובלוס להורקנוס. יש כאן גלגולים חוזרים של אותה מחלה: נכונות לוותר על עצם השלטון המדיני, על עצם העצמאות הלאומית, אך ורק מתוך ריב פנימי ומתוך שאיפה להפסיק את המלחמות עם גורמי חוץ.

      דווקא אצלנו, למרות כל מה שעבר עלינו, פגומה תחושת הסכנה ואין מנגנון הגנה. זוהי מחלה נוראה, יחידה במינה, שגורמת לנו שוב ושוב לאבד את תחושת המציאות. לכן מבחינה מדינית עמנו הוא עם עיוור לגמרי. עיוור כחפרפרת. אנחנו עם שנוסה בכל הניסיונות שבעולם ועבר את כל מדורי הגהינום, ולכאורה היית מצפה שתכונת הזהירות ותחושת הסכנה יהיו מפותחים אצלנו מאוד. אבל לא, אין זה כך. ההיפך מזה הוא הנכון. פעם אחר פעם מוכיחים היהודים שאין להם שום יכולת של ראיית הנולד. כך היה בתקופת אברבנאל בספרד, כשהשלטונות כבר הוציאו את צווי הגירוש הראשונים. וכך היה בגרמניה בשנות השלושים. וכך הוא עכשיו כאן. האיום מופיע לנגד העיניים, אבל היהודים ממאנים לראות.

      https://www.haaretz.co.il/news/education/1.1694581

      ודרך אגב בני גנץ החמור כהגדרת אשכנזי הוא ממש התגלמות היהודי האוויל שממאן לראות את הסכנה.

  11. ואף מילה על התוספות לפנסיה שהשיג תוך כדי אחיזה בביצים הקטנטנות של בנט

  12. אין שום מצב שגנץ מנהל משהו או מוביל משהו בעצמו. בובה גנצי הוא בלון ניסוי של מישהו אחר שמושך בחוטים. אחרי שכשל והכשיל את הממשלה הקודמת הוא משמש עכשיו כשליח בתוך הקואליציה העקומה הנוכחית.
    הידיים ידי גנץ אבל הקול… כנראה קולו של אהוד ברח.

    1. אהוד ברק הוא התגלמות שטנית של הרוע הטהור

      אין ספק שיש להתפלא על העובדה שאהוד ברק ממשיך לתפקד כשר בטחון שנים רבות למרות כשלים שלא ניתנים להסתרה בתפקודו ככזה וכאדם ולמרות כשלונות מהדהדים בתחום הבטחון של ישראל לאורך תקופת תפקודו כאיש צבא.

      אין בו שום תכונה שצריכה היתה לגרום למדינה לבקש דווקא את שירותיו בתחום הבטחון,

      אין בו שום תכונה שצריכה היתה לשמח אותנו ולגרום לנו לחוש בטוחים כל עוד הוא תקוע בראש הצבא הישראלי.

      הוא אדם מעורר חששות, מפחיד וחסר יכולת לשמש משענת לבטחון ישראל.

      כפי שכתב בן כספית: "צריך להיות עיוור כדי לא לראות עד כמה מופקרת ומופרכת היא התנהלותו של שר הביטחון. איזה נזק כבד היא גורמת לצה"ל. צריך להיות אטום לגמרי כדי להביט על הליך בחירת הרמטכ"ל ועל מידת התאמתו של הנבחר לתפקיד, כדי לא להזדעזע"…הבעיה עם אהוד ברק היא לא שאינו פוליטיקאי. הבעיה היא שהוא לא בן אדם. תמיד משאיר אחריו רק עיי חרבות, אדמה חרוכה"…

      "אין ספק שמשהו בסיסי מאוד בתוכנת ההפעלה של ברק משובש. עקום לגמרי"…ברק נהג לנזוף ולהשתיק בגסות קציני צבא בכירים. מעריב חשף שמדובר, בין היתר, באלוף עידו נחושתן, היום מפקד חיל האוויר. הגערה הזו של ברק בנחושתן ("שתוק ושב", הורה לו) התרחשה במהלך דיון ביטחוני. נחושתן היה אז ראש אגף התכנון בצה"ל…

      *******************************

      מזה זמן רב ברור לכל מי שעיניו בראשו שיש משהו לא תקין במינויו של איש כזה לשר בטחון.

      הוא לא מספק בטחון, מעשיו תמוהים ולא ראיתי או שמעתי על מעשה או תגובה אחת שלו, שגרמה לי לחשוב שהוא בעל כושר ניתוח אנליטי.

      כנראה שהוא עצמו הפיץ את האגדה המופרכת הזאת על עצמו ועל מוחו האנליטי.

      הוא נשמע בסך הכל ברברן ותחמן קטן מלא במזימות לגריפת הון, שמנסה בעזרת הלהג הרב שלו להסתיר את העובדה שהוא כלום מאחורי התדמית.

      ממש כלום.

      הדבר שהכי מקומם אותי ואת אזרחי ישראל הרבים היא העובדה שהוא עמד כחומה בצורה והתנגד בגסות לדרישה להקים ועדת חקירה לבדיקת מעשיה של הקרן לישראל החדשה ואירגוניה לאחר שהתפוצצה פרשת גולדסטון והדו"ח שלו שינק את השקרים שלו מאירגוני הקרן הזו.

      כמי שמייצג את האינטרסים של צה"ל וכמי שבעצמו הואשם בביצוע פשעים נגד האנושות על ידי האירגונים הקיקיוניים והממומנים האלה, ניתן היה לצפות שיעמוד בראש הדורשים הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לחקירת מעשי הקרן, מימונה ובדיקת מטרותיה, כמו גם בראש הדורשים חקיקה שתחסל את תופעת הקרן הזו ברוח החוק האמריקני האוסר הקמת אירגונים הפוגעים בארה"ב ובבטחון אזרחיה.

      שם אירגונים כמו הקרן לישראל החדשה, זרוע הביצוע שלה שתי"ל וכל אירגוני הבת שלה ודומיהם אינם יכולים להתקיים כלל.

      שם אירגונים כאלה נכנסים לקטגוריית "סוכן זר" FOREIGN AGENT , המאפיינת אירגון המקבל כספים המגיעים מחוץ לארה"ב ועל אירגון כזה חלה חובת שקיפות מוחלטת ודיווח פרטני על כל דולר ועל כל פעולה שנעשתה על ידי האירגון או הקרן. הדיווח נדרש שם כל 6 חודשים על ידי הרשויות המופקדות על סוכנים זרים.

      מדוע אם כן התנגד אהוד ברק בכזה להט לבדיקת הקרן הזו? לבדיקת מעשיה, אירגוניה והמימון המבהיל שזורם לכיסיה ללא שום פיקוח ממשלתי ואחראי?

      *****************

      אם הטיפוס הזה הוא שמפעיל את הבובה והטיפש גנץ אז באמת אוי לנו כולנו.

  13. צבא/משטרה שמאלנית אנטישמית לא יכולה לנצח מלחמות!
    לא להתגייס לצבא/משטרה השמאלנית הבוגדנית!
    לא לעשות מילואים ולא לשלוח את הילדים לצבא!
    הגיע הזמן להקים מיליציות בכל עיר במדינה.
    תשמרו על הילדים שלכם…. בעצמכם!
    ישראל ה-2 לא בשר תותחים של ישראל הראשונה השמאלנית הבוגדנית תומכת טרור!

  14. בגידה היא פשע של תקיפת רשות ממלכתית שאליה אתה חייב נאמנות. זה כולל בדרך כלל מעשים כגון השתתפות במלחמה נגד ארץ מולדתו(שמאלנים), ניסיון להפיל את ממשלתו(הנבחרת), ריגול אחר צבאו, דיפלומטיו או שירותיו החשאיים למעצמה עוינת וזרה (אירופה, אמריקה), או ניסיון להרוג את ראש המדינה (הפריצה לבלפור). אדם המבצע בגידה ידוע בחוק כבוגד (שמאלני,קומוניסט, פרוגרסיבי).