דיווחים שוטפים: מאה מוקדי מחאת המחנה הלאומי ברחבי הארץ

מערכת 'מידה' מלווה את מחאת מאה המוקדים שתתקיים הערב בדיווחים שוטפים. היכן מוקדי המחאה, באילו שעות וכל שאר הפרטים – בפנים. וגם: השרה לשעבר, ח"כ מירי רגב במסר מיוחד לקוראי 'מידה'

מאה מוקדי מחאה ברחבי הארץ (צילום מסך: אינסטגרם)

מחאת גוש הימין צוברת תאוצה והערב מתוכנתת מחאה במאה מוקדים מצפון ועד דרום. בעוד התקשורת הממסדית הותיקה עושה כל שביכולתה להתעלם ולגמד את תנופת המחאה של גוש הימין, אתר 'מידה' מביא את כל המידע מהשטח. מוקדי המחאה יפעלו הערב (שלישי) החל מהשעה 18:30 ועד לשעה 20:30. למוקדי המחאה יצטרפו חברי כנסת ואישי ציבור רבים מהמחנה הלאומי (מוקדי המחאה מצורפים בתחתית הכתבה).

יחודה של מחאה זו היא בחיבור הגדול של מרבית תנועות ומחאות הימין לכדי קול אחיד וברור, האומר כי את הממשלה הזו חייבים להחליף ומיד. אסנת זוהר, מראשי המחאה וממקימי תנועת 'הגענו' גורסת כי "בחודשים האחרונים אנו עדים לשינויים רבים. מהחדרת גורמים בעלי אג'נדות רפורמיות לתפקידי מפתח, דרך רפורמת הכשרות והמלחמה במוסד הרבנות הראשית וכלה בזינוק אדיר ביוקר המחייה בישראל. מדינת ישראל היא מדינה יהודית. יש כאן ממשלה שמנסה בכל כוחה לשנות זאת ומביאה סדר עדיפויות מסוכן, ששם את הישרדותה ואת קידום האג'נדות של התנועה האסלאמית בראש מעיניה".

עוד מוסיפה זוהר כי "את תוצאות הממשלה כולם רואים ומרגישים היטב – מהכיס ועד לנבכי נשמת האדם והאמונה. מדינת ישראל כפי שאנו מכירים אותה עומדת על פי תהום ואנחנו כאן כדי לעצור את קריסתה לתהום. אסור לתת לאג'נדת "מדינת כל לאומיה" להתממש".

גם השרה לשעבר, חברת הכנסת מירי רגב (הליכוד), שתגיע למוקד בגשר ההלכה (תל אביב) הצטרפה לקריאה ומזמינה את קוראי מידה להגיע ולתמוך במחאה החשובה:

 

גם יגאל מלכה, מראשי המחאה שותף לקריאתה של זוהר: "אנחנו בשעת מבחן גורלית לעתיד המדינה. מצופה מכל אדם שאכפת לו מעתידו האישי ומעתיד ילדיו, לצאת ולמחות כנגד הניסיון למחוק את זהותה היהודית של המדינה היחידה בעולם שקיימת בכדי לשמש כבית לעם היהודי".

נוסף לזאת, מערכת 'מידה' קוראת למשתתפי המחאה להעלות תמונות וסרטונים לרשתות החברתיות ולתייג את 'מידה'. התמונות והסרטונים שלכם יעלו לרשתות החברתיות של 'מידה' בזמן אמת.

 


עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

14 תגובות למאמר

  1. צבא/משטרה שמאלנית אנטישמית לא יכולה לנצח מלחמות!
    לא להתגייס לצבא/משטרה השמאלנית הבוגדנית!
    לא לעשות מילואים ולא לשלוח את הילדים לצבא!

    הגיע הזמן להקים מיליציות בכל עיר במדינה.
    תשמרו על הילדים שלכם…. בעצמכם!
    ישראל ה-2 לא בשר תותחים של ישראל הראשונה השמאלנית הבוגדנית תומכת טרור!

    1. לפי דברי שר הביטחון (הבוגד האנטישמי תומך טרור), בסיסי הנתונים של של המשטרה, שב״כ וצה״ל, אודות פעילות פשיעה יהודית ביו״ש – אוחדו. המטרה: ניטור מודיעיני אפקטיבי יותר של פשיעה לאומנית יהודית ביו״ש = צהל ףצבא הגנה לערבנאצים ושמאלנאצים)!

      מהפכה אזרחית עכשיו!!!

    2. במצב הנוכחי אין שום סיבה שילדיי יתרמו לצבא האג'נדות בו מנסים לשטוף להם את המוח ולהנחיל להם ערכי שמאל.
      במצב הנוכחי אין שום סיבה שילדיי יתרמו לצבא שטיפת המוח שמחזיק בתחנות רדיו דרכם מקדם אג'נדות פוליטיות.
      במצב הנוכחי אין שום סיבה שילדיי יתרמו לצבא העושק שמבזבז עשרות מיליארדי שקלים מהכסף שלי בשביל לקדם מוסר שמאלני עקום (ברכישת טילים מדוייקים ומודיעין מדוייק כדי לא לפגוע באזרחי האויב).
      במצב הנוכחי אין שום סיבה שילדיי יתרמו לצבא הקומבינות שבו יש אנשים סוג א' שבונים קריירה ב3 שנות שירות החובה שלהם ויש אנשים סוג ב' שהם בשר תותחים.
      סיימנו להיות החמורים שלכם לנשיאת אג'נדות השמאל.

  2. אפס אמון בבית המשפט העליון.
    אפס אמון בתקשורת.
    אפס אמון במשטרה.
    אפס אמון בפיקוד העליון של הצבא.
    אפס אמון בחברי הכנסת.
    אפס אמון במערכת הפרלמנטרית הישראלית.

  3. הימין חייב ללמוד מהשמאלנים איך נאבקים
    חייבים לצאת לרחובות ולהרעיד את הארץ אחרת ימשיכו להאשים אותו בעוולות שנגרמות לו

    1. הימין חייב להיות אלים!
      רק אלימות יחזיר את המשילות לעם ויעביר מסר ברור לאויב השמאלני שלא מתעסקים איתנו!

  4. כל הכבוד למארגנים ולכל מי שישתתף באירוע החשןב הזה!
    זכרו את דבריו של ח״כ לשעבר משה פייגלין על ההתנתקות:
    ״בית המשפט שהכי מפחיד אותי הוא העיניים של המכדה שלי שתשאל אותי בעוד חמישים שנה: סבא, מה אתה עשית כדי למנוע את האסון הזה?״
    וגם עכשיו, כדאי שכל אחד ואחת מאיתנו יחשוב כבר עכשיו מה תהיה תשובתו/תה!

  5. בסוף , מחנה הימין הוא דומם ומורתע מול מחנה השמאל הרועש והשתלטן

  6. לעצור את אלשייך, שי ניצן, ליאת בן ארי, ומנדלבליט במיידי….עכשיו ברגע זה!

    אם זה לא יקרה…. העם צריך לשרוף את בגץ ואת הכנסת ולגרור את הבוגדים האלה לדין על בגידה!

    (((((((((((((((((((((( מהפכה אזרחית עכשיו! ))))))))))))))))))))))

  7. מה רלוונטי איזו ממשלה מכהנת?
    ———————————

    ממה שנחשף במשפטי נתניהו הוא מציאות ממאוד פשוטה – מדינת ישראל היא לא מדינה דמוקרטית. זה לא מאתמול ואף לא מאשתקד, מזה קרוב לדור ואולי יותר זהות הממשלה לא חשובה – הממשלה והכנסת לא מנהלות את המדינה.

    ניקח את מה שנחשף בימים האחרונים, משטרת ישראל והפרקליטות העמידו מאות אנשים בשכר מאוד גבוה על מנת לאסוף חומר על שרים, רוה"מ, עוזריהם, מנכ"לים של חברות גדולות, אנשי עסקים וראשי עיר – לא לטובת חקירה קיימת או חשד קיים אלא איסוף מודיעין לצרכים עתידיים – לא מדובר בדגי רקק. מדובר באנשים מתוחכמים וכנגדם משטרת ישראל והפרקליטות שמו משאבים רבים.

    כשזה קורה, למשטרת ישראל אין די כח אדם לפעולות שטור קלאסיות. אין לה מספיק אנשי יס"מ או מג"ב להוריד לרחובות לדוגמא בפרעות האחרונות בלוד ורמלה או בלווי הריסה של בניה לא חוקית של בדואים בנגב – משטרת ישראל והפרקליטות החליטו כי תעדוף בניין הכח הוא לטובת חקירות צווארון לבן\ממסד פוליטי\רגולציה ממשלתית – האם משהו בצמרת המשטרה או הפרקליטות פנה אל הממשלה והציג בפניהם את הנתונים? ממשלת ישראל מאשרת החלטות כמו האם לתעדף צוללת נוספת או לקנות עוד חצי טייסת של מטוסי קרב – האם צמרת המשטרה והפרקליטות הגיעו לממשלה וספרו להם שהם שמו את המשאבים על איסוף מודיעין כנגד הממסד הפוליטי\כלכלי\רגולטורי במדינת ישראל – האם משהו אמר לשרים שהוא מתעדף את הפעולה הזו על פני לוודא פעולות משטרה קלאסיות כמו טיפול של סחיטת דמי חסות ושריפת עסקים למי שלא משלם? האם לטפל בגניבות רכב – הבטוח המקיף יתייקר השנה בשל עלייה במספר גניבות הרכב השנה. פעילות חבלנית עויינת? סחר בנשק ובסמים? שוד? שוד מזויין? תקיפות?…

    זה לא רע שלמשטרת ישראל יש ארגון מודיעין – הבעיה היא כנגד מי מפעילים אותו.

    להבנתי את המציאות והלוואי ואני טועה – מערכות הפקידות הלא נבחרות תוקפות את המדינה עצמה מן כשל חיסוני. כל גוף שמערכות ההגנה שלו עצמו תוקפות אותו דינו למות.

    ולכן, רוה"מ לשעבר נתניהו שלא עשה שום דבר כנגד הגורמים הללו שימשיך עוד 10 שנים של משפטים שיעלו לו כמה עשרות מיליוני ש"ח. יש עוד 300 עדי תביעה לשמוע ולאחר מכן כמה שנים של צד ההגנה.

    כל מי שיחליף את נתניהו בראש הימין יהיה חייב לשנות את הפרדיגמה שהממשלה לא שולטת במינויים של הפקידות – אחרת, מה הסכוי שהוא (או היא) לא ימצאו את עצמם במשפטים על זוטי דברים כשעל עניינים דומים פוליטיקאים אחרים לא נחקרו כלל?

    כל מי שיחליף את נתניהו כשיגיע לשלטון יהיה לדעתי מחוייב לבצע את השנויים הבאים ומיד:
    ————————————————————–
    א) הפרדת תפקיד היועמ"ש לתובע מדינתי שממנה יו"ר הכנסת ויומע"ש שהממשלה ממנה ומפטרת בהחלטת ממשלה.
    ב) כל שר ימנה יועמ"ש במשרד – כמשרת אמון. ילך השר ילך היועמ"ש. היועמ"ש של השר אחראי בלעדית על יצוג המשרד בערכאות לפי מדיניות השר.
    ג) שליטה של הממשלה במנויים לביהמ"ש – שר המשפטים ממליץ וועדת חוקה מאשרת. שופטי מחוזי – גם רב במליאה. שופטי עליון ונשיאי ביהמ"ש השונים – רב של 61 ח"כ למנוי. כל שופט יעבור חקירה כולל פוליגרף על עמדותיו הפוליטיות, הערכיות – כל ח"כ שמצביע בעד שופט\ת חייב לדעת מה עולם הערכים אותו הוא מביא לאולם.
    ד) חזוק זכות העמידה – לא יטען אף אחד לעניין שלא נוגע אליו. די לכל מבול העתירות שמבקשות מביהמ"ש להפוך מדיניות ממשלתית בממון ממשלות זרות.
    ה) שנוי חוק יסוד השפיטה כשהסעיף הראשון בחוק: שופטי ישראל לא רשאיים לבטל חוק רגיל קל וחומר בכלל לדון בחוק יסוד. כנסת ישראל שחוקקה חוק יסוד מאוחר מודעת לכל החוקים שקדמו ובכל זאת החליטה לחוקק – אין זה מתפקידו של ביהמ"ש לבקר את חוקי הכנסת. אם לא יאה לביהמ"ש החוק יתכבדו כבודם ויקבלו את אמון הצבור – עד אז כבודם בסה"כ פקידים ממונים. סעיף שני בחוק יסוד השפיטה: אין למדינת ישראל חוקה וכל עוד לא החליטה הכנסת לחוקק חוקה כל שמוש במונח "חוקתי" מצד ביהמ"ש הוא ללא סמכות. סעיף שלישי: ביהמ"ש לא מוסמך לבקר מדיניות ממשלתית על סמך קריטריונים אמורפיים כמו סבירות, מידתיות או האדם הנאור – מי שם פקיד ממונה כמו שופט להחליט מה נאור ומה חשוך או מה השר הסביר אמור היה להחליט?

    כל עוד הממשלה לא שולטת במינויים של הפקידות וכל עוד הפקידות שממנה את עצמה מדור לדור מחליטה החלטות הרות גורל – אין שום משמעות למי הממשלה המכהנת – המצב הוא זהה למשטר באירן יש בחירות, יש נשיא, יש פרלמנט – את ההחלטות החשובות יקבלו מועצת חכמי ההלכה.

  8. לא הייתי משתמש במירי רגב – דוברת ההתנתקות כדי לקדם הפגנה לאומית.
    זה רק מדגיש את הצביעות של הליכוד ביחס לארץ.
    עכשיו כשהם לא בשלטון פתאום נזכרים להיות ימין. איפה הייתם 12 שנה?
    בושה.

    https://www.facebook.com/watch/?v=751246642444066

  9. 12 שנה היו כבולים בידי שותפים קואליציונים, ברנז׳ה משפטית ותקשורת עוינים.
    אבל אף פעם לא הפסיקו לפעול כדי לעורר מודעות בעם ולמשוך את העם ימינה בתקווה לצבור מספיק מנדטים כדי להצליח לקדם אנשי ימין ולשחרר את המחנה למשול.

    כי הליכוד מבינים שצריך לדעת לבחור את הקרבות לפי הסיכוי לנצח והמחיר שזה יעלה.

    לכן גם דוברת צה״ל מבינה שהיא לא יכולה למנוע את ההתנתקות אבל יכולה להוריד את הראש ולהמשיך להתקדם כדי להגיע להזדמנויות להשפיע-והיא אכן השיגה את אחד ההישגים החשובים ביותר של הימין בעשורים האחרונים-החלפת הברנז׳ה המובילה את המוסיקה הישראלית למשהו יותר ימני ומסורתי.

    אגב, דווקא העבר שלה כדו״צ מוכיח שכשהיא רוצה היא יכולה להיות מכובדת וממלכתית ושהפרסונה הציבורית המוכרת כיום היא רק הצגה טקטית.
    וזה משהו לחיוב.

    ימני.