התודעה הכוזבת של יאיר לפיד

שבוי בתפיסה עקומה המחפשת קיצונים מדומיינים "בשני הצדדים", שר החוץ הוציא את דיבת היהודים בעיצומו של חג

יאיר לפיד | עדינה ולמן, דוברות הכנסת

שיא החוצפה והצביעות נשבר שוב. בערב חג שביעי של פסח, בשעה שמיליוני יהודים בעולם כולו מתכוננים ללכת לבית הכנסת ולשבת עם יקיריהם לסעודה משפחתית, שר החוץ של מדינת ישראל בחר לפעול אחרת.

שר החוץ יאיר לפיד, שבוי בתודעה כוזבת שחייבת כל הזמן להצביע על קיצונים מדומיינים בשני הצדדים, החליט להוציא את דיבת העם שלנו רעה. הוא החליט לכתוב ציוץ אנטישמי באנגלית נגד אלפי היהודים שהחליטו לצעוד בעיר העתיקה, כדי לחזק את תושבי הבירה שעמדה השבוע ריקה מתושביה. וכך כתב:

'האלימות המתמשכת רק משרתת את האינטרסים של שני הצדדים. רק אתמול [רביעי], ישראל עצרה קיצוניים יהודים שניסו להצית את המתח בעיר העתיקה. המתונים המוסלמים צריכים לעשות את אותו הדבר ביחס לקיצוניים האסלאמיים"

בואו נראה אם הבנו נכון. אותו שר חוץ שסייר בשער שכם לפני החג יחד עם המפכ"ל והפיץ תמונות ותדרוכים, הוא זה שמטיף מוסר ומכנה את הצועדים 'קיצוניים שניסו להצית את המתח'? האם עבור לפיד יש הבדל בין דם לדם? יש יהודים שמותר להם לסייר בשער שכם ויש כאלו שאסור? אני למשל חובש כיפה. האם מבחינת שר החוץ נוכחותי מהווה 'קיצוניות שמנסה להצית את המתח'? מה שמותר לו כאזרח בשטחה הריבוני של ישראל, מטרים מבניין העיריה, אסור לי?

ואם הציוץ העלוב הזה אינו מספיק, הצטרף אליו מנכ"ל משרד החוץ אלון אושפיז בציוץ נלעג בערבית בו כתב: "המשך האלימות משרת את הקיצוניים משני הצדדים. אמש ישראל עצרה מספר יהודים קיצוניים אשר ניסו להדליק את האווירה בירושלים אלקודס. האם המוסלמים והערבים המתונים לא צריכים כך לפעול עם הקיצונים שלהם באותה דרך".

למרות כל ניסיונות ההתרפסות וההתחנפות של אותו שר חוץ ואנשיו במשרד החוץ כלפי מכחיש השואה ברמאללה והמלך המסית בירדן, עיר הבירה עמדה השבוע ריקה. הייתי בכותל ביום ראשון. אווירת מלחמה, בומים בלתי פוסקים מעל ראשינו, וכל זאת בשעה שרחבת הכותל כמעט ריקה מאדם. לא זוכר מתי בפעם האחרונה הכותל עמד כה שומם.

העיר העתיקה לא עמדה השבוע ריקה סתם כך. היא התרוקנה משום שהדרג המדיני (ששר החוץ הוא חלק ממנו) החליט להתיר למאות מחבלים ערבים להתבצר במסגד בהר הבית ולקיים את חובת 'האיתיקאף', ועל פי תדרוכים מצד גורמים מדיניים בממשלה – "בניגוד לשנים קודמות". כמובן שאת התמימות הפושעת הזו ניצלו מאות מחבלים כדי לחלל את המקום הקדוש ולהשליך אבנים על יהודים.

במקום לנצל את הזמן ולדבר על כך מול כל העולם, שר החוץ שבכלל היה בחופשה בתחילת השבוע שעבר, החליט לבייש את עצמו ולהוציא שוב דברי לעז וחנופה, אחרי שכבר עשה זאת בפגישותיו עם מנהיגי העולם הערבי. מר לפיד, הזיכרון שלנו עודנו חי וקיים. את הצהרותיך נגד הארגונים השתולים שעושים את אותו הדבר בדיוק, אנחנו עדיין זוכרים. את הביקור שלך בשכם שהתרחש בדיוק לפני שבועיים, ממש לא שכחנו. איך אתה מעז לקרוא לנו קיצוניים?

המעשה שלך לא יביא שקט, לא יביא שלום ולא יביא ביטחון. המעשה הבזוי שלך משדר לאויב שמעשיו וכוונותיו רצויים. אם אחרי שבוע אלים כל כך בחרת להשמיץ גם את העם היהודי, ארגוני הטרור מבינים מכך שתודעתם של ארגוני החתרנות והתעמולה שיבשה את ההפרדה שלך בין טוב ורע.

אולי קיבלת לאחר מכן כמות לייקים יפה, וטלפונים מחמיאים ממזכיר המדינה האמריקני או ממכחיש השואה הערבי, אבל את דיבתו של העם הנפלא שלנו, לא תצליח להוציא לרע. אנחנו עוד נשיב את הריבונות לעיר העתיקה. נעשה זאת בזכות צדקת דרכנו, בזכות אבות הציונות ששמו תמיד את ירושלים בראש מעיניהם ולעולם לא השמיצו את עמם בעיצומו של חג. תתבייש.


מתן אשר הוא דובר תנועת אם תרצו

עקבו אחר ׳מידה׳ גם ברשתות החברתיות:

  

 

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

32 תגובות למאמר

  1. תומאס ג’פרסון: “כשהממשלה חוששת מהעם, יש חירות. כשהעם חושש מהממשלה, יש עריצות.”

    הגיע הזמן שהממשלה תפחד מהעם.

  2. הוא מבקש מהרשות הפלסתינית לטפל בקיצונים מוסלמים? אז לשיטתו מדינת ישראל כולל המשטרה וצה״ל לא אמורים לטפל במתפרעים מוסלמים?
    אגב, מעניין למה ההימנעות מהתייחסות לרשות בשמה.

    1. לפיד בהתבטאויותיו הרשמיות הללו בעצם מבטא עמדה: יחס ממשלת ישראל כלפי הרש"פ הוא יחס מדינת ישראל אל מדינת פלסטין… כלומר שדרוג מדיני לכל דבר ועניין. לא פחות.
      לאחרונה בכתב עת "השילוח" (חוברת אפריל 2022, מס' 29) פורסם כי פקידי ממשל ביידן הכניסו בגנבה וברגע האחרון לתוך חוק התקציב השנתי סעיף שקובע שהמדיניות הרשמית של הממשל האמריקני היא תמיכה במדינה פלסטינית.("מדינה פלסטינית במחשכים" מאת סוזי דים, עמ'14-15). "מחלקה Z, סעיף 104, תת סעיף 5". בעוד שהאמריקני הממוצע לא מבין את משמעות הדבר מכיוון שסיסמת "שתי מדינות" מצלצלת להם כ"דו-קיום" והם לא מעלים בדעתם שהפיכת הרש"פ ל"מדינה" פירושה הענקת רישיון בלתי הפיך להתחמשות מלאה במרחק של כלום מירושלים והפיכת יו"ש לעמדה קדמית של איראן, בניגוד להם היה מצופה מלפיד ובנט לעמוד על המשמר. לא זו בלבד שהם לא עשו דבר, להפך, לפיד מאמץ את העמדה הזו ומקדם אותה בהתבטאויות הרשמיות שלו כשר החוץ.
      הממשלה הזו קיימת הודות לממשל ביידן והיא מוכרת את עם ישראל ואת מדינת ישראל לאויבי ישראל.

  3. ירא אני יותר מכל,מהאפשרות שאדם חלול זה,יכהן כראש ממשלה של מדינת ישראל.

    1. לא רק אתה… אנשים לא ישנים בלילות בגלל המחשבה הזו…

    2. לא רק אתה.. אנשים לא ישנים בלילות מהמחשבה הזו….

    3. תמיד אמרתי שהכל נעשה כדי ללקק ולהיתחנף. האיש הזה לא חש שום חיבור או קשר לעם היהודי. והוא במירוץ מטורף להגיע לכיסא ראש הממשלה. הוא לא יודע, שתמיד עליו לגבות ולהתגאות בעם שלו, רק חבל, שאם הוא כבר חבר של מנסור עבס, שילמד ממנו איך מנהיג דואג לבוחריו ולעמו.הוא לא ראוי לעם ישראל,הוא לא ראוי לנו, הוא לא ראוי לאזרחים, אותם הוא מגנה, השכם והערב.

  4. זה מה שקורה כשנותנים כח לאדם שאין לו יכולת אפילו להוציא תעודת בגרות.

    1. עם הרפורמית של שרת החינוך בגרות זה אוטוטו דבר חסר משמעות ממילא.
      ברגע שכמעט כל הבגרויות הופכות לעבודות במקום מבחנים זה רק עניין של זמן עד שיווצר שוק שחור והוצאת תעודת בגרות תהיה בעיקר עניין של תשלום לידיים הנכונות.

  5. עבור השמאל הקיצוני וההזוי כל מחשבה נורמטיבית היא קיצונית. כך יוצא שטוויטר חוסמים עיתונאי שטוען שיש שני מינים, פטריוטיות היא עבורת דגל אדום, גבולות בטוחים וסגורים זה גזענות והרשימה לא נגמרת. הם המציאו דת חדשה וכולנו כופרים.

    1. לא רק השמאל הקיצוני וההזוי, גם השמאל המתון, המרכז והימין המתון חושבים כך לצערנו.
      כיום ישנה תופעה שאנשים מפעילים סובלנות וכבוד רק כלפי צד אחד, לרוב מי שמשמאלם.

  6. א. בעוד שנה ומשהו הוא אמור להתמנות לראש הממשלה בפועל. מה הוא יעשה בחידון התנ"ך? מה תהיה שאלת ראש הממשלה? אולי שאלת ראש הממשלה תצריך ציטוט מהברית החדשה או מהקוראן?
    ב. מה אפשר לצפות משר החוץ של מדינת ישראל, שמקיים פגישות מדיניות לא בבירת המדינה ירושלים, אלא בתל אביב?

    בסך הכל יאיר לפיד הוא לא יותר מסממן להיעלמותה וסיום קיומה של מדינת ישראל. הנחמה תהיה רק בגאולה עצמה, כשתקום ממלכתו של המשיח (שכל יהודי מאמין מצפה לבואו, ולא מדובר במשיח השקר שאליו מתייחסים הנוצרים) במקום מדינת ישראל. נקוה רק שהתהליך הזה יהיה מהיר וללא כאבים

  7. מייסדי המדינה עשו סיכול ממוקד למדינת היהודים – עם הקמתה כשהזמינו אוייב מובס "לקחת חלק בבניין הארץ"
    אח"כ התנדבו להנציח את הכיבוש המוסלמי על הר הבית
    החזירו את עראפת מטוניס – לשלוט ולנהל רצח יהודים מהמוקטעה הפקירו את הנגב לכיבוש הבדואי – לצופף יהודים ולפמפם ספסרות בקרקעות + בועת הנדלן במדינת תל אביב הפקירו את גבול סיני לפלישת מסתננים שהפכו את דרום תל אביב להתנחלות סודנית בקיצור מחקו כל נצחון צבאי של צהל, מחקו את זכותנו על הארץ החזירו אותנו לסטטוס של יהודונים ב Ghetto בארצנו.

  8. קדיש על מדינת ישראל זכרונה לברכה
    המדינה נמכרה לאויב הערבי שותף הנאצים ותומכי האחים המוסלמים
    הצבא הפך מזמן צבא הגנה לישמעאל ושלוחותיו במנהל האזרחי מזמן הפכו קאפו נגד יהודים.מעדיפים טובת שונאינו על פני אחינו
    הצבא בז לחיילים חובשי הכיפות התמימים ומעצים את הערבים והאוייב. ומתנכל למתנחלים
    משטרת ישראל מזמן הפכה למנדט האיסלמי ידה קשה על חרדים ומתנחלים ונגד האויב משתמשת בכפפות משי
    מערכת המשפט אימצה את תורת הגזע נגד העם היהודי היטלר רוקד משמחה בקברו ששומע את פסיקות בג'ץ האנטישמי
    ביום העצמאות צריך לקבוע צום ותפילה כמו תשעה באב אבל על אובדן המדינה ולומר קדיש לעילוי נשמתנ
    תהיה נשמתה צרורה בצרור החיים ואנו לצערי בדרך לשואה נוספת…(אם לא נתעורר ונעשה פה מהפכה אזרחית)!

  9. איך אפשר בכלל להתייחס לטיפש הזה? להתעמק בו - כאילו יש בו משהו. הוא אוויר הגיב:

    ואין בו לא תוכן, לא ידע, לא הבנה, לא שכל, לא חומר אנושי כלשהו.

    פשוט כלום ושום דבר.

    הוא מתאגרף חסר השכלה וחסר מוח.

    1. פוליטיקאים שונים מעוררים בציבור תמיהה סלידה ואי נוחות, בשל מעשיהם או בשל פעילותם ההרסנית בדרך זו או אחרת-פעילות הנוגדת לכאורה את מצע מפלגתם.

      מעשים של אנשים מסויימים מכים את הציבור הרחב בהלם כאשר הם מתגלים, אך למרות זאת לא מתקיים דיון ציבורי משמעותי בנושא בגידת פוליטיקאים במצע מפלגתם.

      בגידה במצע ובציבור הבוחרים הפכה לתופעה רווחת בחיים המדיניים בישראל, ונראה שלהתמרמרות הציבור על כך אין הד בשום מקום. לא באקדמיה, לא בעיתונות, ולא בתוך המפלגות עצמן.

      התופעה היא הרסנית לעתידו של העם היהודי, בגלל התיעוב שיורש הדור הצעיר מהוריו כלפי העיסוק בהנהגת המדינה.

      הנהגת המדינה היא בבת עינה של המדינה.

      אנשי ההנהגה הם הקובעים את כושר הישרדותה של המדינה, את עתידה הלאומי והיהודי, ואת הדרך בה תתפתח או תיבול.

      כפי שאנו רואים עכשיו נמצאים בפוליטיקה הישראלית אנשים אפרוריים, בינוניים וחסרי כריזמה וכושר מנהיגות ואפילו טיפשים חסרי השכלה ובורים ועמי ארצות מוחלטים – דרך כל הדמויות המוכרות לנו עד לזרא.

      שמעתי בכלי תקשורת של הימין שכל הפוליטיקאים בכנסת ובראשות הערים מוחזקים במקום רגיש על ידי מערכת המשפח הישראלית על כל מוסדותיה האפלים והכבושים על ידי הסמול המסוכן המוביל לביטול המדינה היהודית ולשלטון אבסולוטי של שליחי ומשובטי גניבת השלטון של אהרון ברק, שודד הים המשפטי והדיקטטור המסוכן כהגדרת פרופ' פוזנר.

      ככאלה אין עוד שום משמעות לנבחרי העם, לכנסת כמחוקק ולממשלות המתחלפות למעט כאשר הן יציר כפי אהרון ברק כמו ממששת בנט לפיד עבאס הנוכחית.

      מי שנמצא היום בפוליטיקה, אלה אנשים מאד מאד קטנים, ברובם עסקנים מפלגתיים שבאו על מנת לגרוף רווחים מסוגים שונים ומשונים. מדינת ישראל לא מעניינת אותם בכלל. התנ"ך לא לגיטימי בעיניהם כקושאן שלנו כפי שהצהיר בן גוריון.

      עלינו להתחיל לקיים דיון ציבורי בלתי פוסק בכל הנושא הנקרא פוליטיקאים בישראל ומניעיהם הנסתרים, על מנת להראות כיצד מתבצעת הבגידה במצע שהוצג לבוחר, על ידי האנשים המשתחלים למפלגות השונות ופועלים בסופו של דבר כאילו הם פועלים בואקום מוחלט.

      הייאוש הממית שרווח בציבור מהפוליטיקאים ומעשיהם הנמוכים והאינטרסנטיים חייב להתחלף בתקווה רעננה ואמיתית שניתן לשנות דברים, ושישראל היא אכן דמוקרטיה בה ההנהגה והנבחרים קשובים ונשמעים לרצון הבוחר.

      והכי חשוב -כדי שנוכל להציל את המדינה והעם היהודי בארץ – עלינו קודם כל לבצע חיסול מוחלט של כל מערכת המשפט בישראל במתכונתה הנוכחית על מנת שפוליטיקאים טובים יגיעו לזירה.

      את השופטים תבחרנה אך ורק ממשלות ישראל ולא ועדת הדילים האפלים מטעמם של השופטים ורק לאחר שימוע עומק בכנסת במהלכו תיבחנה עמדותיהם באשר למדינה היהודית.

      כל מי שהדגל, ההמנון ויהדותה של מדינתנו היחידה מפריעים לו שילך לשפוט בבריסל או בעזה!

      לפני שייערך הטיפול במערכת המשפט בישראל לא ישתנה דבר והמדינה תתבטל ותחוסל.

      זו תהיה מדינה ערבית מספר 23 בעוד זמן לא רב. היא כבר כזו כפי שרואים אנשים ערים למציאות.

      היהודים הסמולנים מכרו הכל לערבים. נשאר רק קרטון המסגרת שזו כאילו מדינת העם היהודי האומלל והקטן שזה כל מה שיש לו (וכבר אין לו).

  10. שפטל: יאיר לפיד הפאשיסטן נשא נאום ואמר שהוא מוכן להשמדתה של מדינת ישראל הגיב:

    שפטל: יאיר לפיד הפאשיסטן נשא נאום והודיע שהוא מוכן להשמדתה של מדינת ישראל
    0

    לפני יום הכיפורים נשא אל קאודיליו – הלא הוא יאיר לפיד הפאשיסטן הקטן נאום נלעג, מגוחך, אווילי, מטופש שמוכיח את הבעייתיות כששדרן טלביזיה, שגם אינו מגדולי השדרנים בלשון המעטה, פתאום מחליף גובה בגלל האגו הבלתי נגמר שלו, ורוצה להיות לא פחות ולא יותר, ישר מאולפן שישי, שזה בית ועד למחבלים תקשורתיים כבר דור שלם, מאותו בית ועד ארור שהוא הנהיג אותו בימי ו', הוא החליט שמאותו בית ועד למחבלי תקשורת הוא רוצה להיות ראש ממשלה.
    ובגלל שיש מספיק אספסוף צפונבוני שיכול לתת לו גם לאחר קיזוז של למעלה מ- 40% מכוחו, לאחר שראינו מה הוא שווה במשך שנה וחצי, כלומר פחות מאפס, עדיין נתן לו סיעה של 11 מושבים בכנסת ובמסגרת הזאת, הוא עדיין לא ויתר על החלום ההזוי, שלא לומר המופרע במקצת, להיות ראש ממשלה.

    הוא מתאים להיות ראש ממשלה כמו שהסוס של גיוס קליגולה התאים למישרת הקונסול, ו/או כמו שזועבי מתאימה להיות ראש השב"כ. בערך אותו דבר. אותה מידת התאמה.

    לכן הוא נשא את אותו נאום, כשדרך אגב יכול להיות שהוא אפילו לא יודע את זה שבנאום שלו הוא אמר שהוא מוכן להשמדתה הגמורה של מדינת ישראל.

    למה?

    כי כנראה שהוא לא קרא אפילו את היוזמה ולא יודע ואין לו מושג ירוק מה תוכנה של יוזמת ההשמדה של מדינת ישראל הנקראת היוזמה הסעודית שכל כולה יוזמה להשמיד את מדינת ישראל.

    מה אומרת היוזמה הסעודית?

    אני לא מדבר רק על חזרה לגבולות אושוויץ 67. אני לא מדבר רק על מסירת כל קודשי ישראל בירושלים לג'יהאדו-פאשיזם המוסלמנו-ערבי. לא. אני לא מדבר על זה בכלל.

    אני מדבר על השקר הכי גדול של השמאל, שכפי שאמרתי, לא פעם ולא עשר פעמים, מאז שהוא איבד את השלטון וככל הנראה לעתיד הנראה לעין הפך למיעוט, כי המהפך הוא לא רק פוליטי אידיאולוגי, הוא גם דמוגרפי. הציבור האשכנזי החילוני בארץ הפך להיות לא רק מיעוט, אלא מיעוט קטן שמחזיק 29 מושבים בכנסת. מפלגת העבודה פלוס מר"צ. 90% מהמצביעים שלהם זה הציבור הזה. הציבור החילוני הותיק בארץ וצאצאיו. הם כולם פחות מרבע מהישוב וזה בא לידי ביטוי בחירות אחרי בחירות.

    לכן אדון יאיר לפיד, איש שמאל מובהק שמתבייש בכך ורוצה לשטות בציבור, קורא לעצמו מרכז, אבל זה לא הופך אותו למרכז. ולכן אותו ציבור צפונבוני שעדיין מצביע עבורו, כי אינו מסוגל ולא רוצה יותר להצביע בעד השמאל, כל פעם מוצא לו מפלגת אווירה אחרת, תקווה לבנה אחרת, כדי להצביע עבורה.

    ובכן הוא באותו נאום הודיע לנו שהוא רוצה לחסל את מדינת ישראל, כי הוא אמר שהוא בעד היוזמה הסעודית שציר היוזמה הסעודית הוא פתרון בעיית הפליטים לפי המתכון של החלטת מועצת הבטחון 194 משנת 1950.

    מה אומרת אותה החלטה של האינטרנציונל האנטישמי שנקרא או"ם?

    היא אומרת שלכל הפליטים (ואז הם היו פליטים, היום כבר מזמן לא) חייבים לאפשר לחזור למקום מגוריהם בשנתיים האחרונות שלפני תש"ח – 1948. זאת אומרת בתוך גבולות מה שאנו קוראים הקו הירוק שבפועל כבר לא קיים.

    כלומר יש כאן תנועת מלקחיים. גבולות אושוויץ על מנת להכשיר את הקרקע לאושוויץ מזרח תיכוני ערבו פאשיסטי, ומצד שני להכניס לתוך המקום הזה המיועד לטבח – שלושה, ארבעה, חמישה מיליון ערבים והוא החוצפן, הרמאי, גונב הדעת הזה – לפיד, הקאודיליו הזה, אומר לנו שאם לא נסכים לזה אז יהיו בכנסת עוד חמישים מושבים לרשימה המשותפת.

    הוא עצמו גורם לכך עם התוכנית האווילית המטורפת שכמובן לא תתקבל.

    הוא הרי פוליטיקאי גדול ומבין במפה הפוליטית שלנו ואמר לנו, כשזרקו אותו כמו שזורקים כלב שוטה ממשרד האוצר, האפס הזה שהאגו שלו נפגע ללא תקנה כתוצאה מזה הודיע לנו אז ככה:

    בבחירות הבאות, תהיה התוצאה אשר תהיה, נתניהו לא ירכיב ממשלה לאחריהן.

    כן. ככה הוא אמר הגאון הפוליטי הזה, האפס הזה שלא מסוגל לקרוא את המציאות אפילו בפתח תקווה.

    אז הוא נושא נאום, בבר אילן, כי בבר אילן נישא נאום מאד לא מוצלח אחר שמישהו נשא, והוא רצה להראות שאם ראש הממשלה נשא שם נאום אז גם אני כראש ממשלה בפוטנציה לדעתי ולדעת אשתי בלבד, ו- 10 מוקיונים שיחד איתו ממלאים שמה את המושבים בכנסת, אז הוא נשא נאום והודיע על כך שהוא מוכן להשמדתה של מדינת ישראל באמצעות 50 מושבים בכנסת כי הוא רוצה להכניס מיליונים על גבי מיליונים של ערבים לתוך הקו הירוק. כך הקאודיליו.

    (דקות 107 עד 115)

    http://103fm.maariv.co.il/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=FHDGDL&c41t4nzVQ=KL

  11. מי הם אנשי יש עתיד? אנשי הקרן המכנה עצמה "לישראל חדשה". כמה גנבי דעת מסוכנים יש בעם היהודי הגיב:

    ח"כ קארין אלהרר מ"יש עתיד" המתנגדת לחוק העמותות היא בוגרת תוכנית המשפטנים של הקרן החדשה.

    ח"כ קארין אלהרר היא אחת הבוגרות הראשונות של תוכנית המשפטנים של הקרן החדשה לישראל שמפעילה את כל העמותות הרעות האלו.

    את התנגדותה העזה לחוק מיסוי מימון אירגוני שמאל שחותרים תחת קיומה של ישראל ובטחונה היא הביעה אתמול כך:

    "מדובר בעוד הצעה פשיסטית במסווה של ציונות מבית 'הבית היהודי', ששם לו למטרה לבטל כל מאפיין דמוקרטי במדינת ישראל. ביטולם של חופש הביטוי וריבוי דעות מקומם בדיקטטורות חשוכות ולא אצלנו".

    דבריה של קארין אלהרר מוזרים נוכח הביקורת החריפה של השופט בדימוס מאיר שמגר על המימון הזר הזורם לכיסי אירגונים לא ממשלתיים בישראל ממדינות זרות:

    השופט בדימוס מאיר שמגר, הביע את מורת רוחו ממימון עמותות על ידי מדינות זרות, ואמר בשנת 2012 : "אני חושב שתמיכה בגוף פוליטי על ידי ממשלה היא דבר שהיה צריך להפחיד כל אדם המאמין בדמוקרטיה אמיתית" ואף כינה התנהלות זאת כ"לא תקינה".

    http://www.inn.co.il/News/News.aspx/267061

    קארין אלהרר

    קארין אלהרר הרטשטיין (נולדה ב-9 באוקטובר 1977) היא חברת הכנסת מטעם מפלגת "יש עתיד", עורכת דין, מנהלת מערך הקליניקות המשפטיות באוניברסיטת בר-אילן.

    אלהרר סיימה תואר ראשון במשפטים במסלול האקדמי המכללה למנהל, ותואר שני במשפטים עם התמחות בזכויות אדם בבית הספר למשפטים של אמריקן יוניברסיטי (Washington College of Law, American University), בוושינגטון די. סי. שבארצות הברית, במסגרת תוכנית המשפטנים של הקרן החדשה לישראל‏.

    באוקטובר 2012 הצטרפה למפלגת "יש עתיד", הוצבה במקום העשירי ברשימת מועמדי המפלגה לכנסת ה-19‏ ונבחרה לכנסת.

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%9F_%D7%90%D7%9C%D7%94%D7%A8%D7%A8

    מפלגת יש עתיד קשורה בטבורה לקרן החדשה ולאירגוניה.

  12. אלה אנשי יש עתיד. זה הג'אנר שם: שי פירון מ''יש עתיד'' טוען שבימין מכפישים אותו בשל הקשר שלו לקרן החדשה לישראל הגיב:

    הרב שי פירון טוען כי בימין מכפישים אותו בשל הקשר שלו לקרן החדשה לישראל. ומדוע ועל מה התנצל הרב פירון במהלך הכנס.

    בפאנל פוליטי של מנהיגות אזרחית בנושא "מעמדו של המגזר השלישי בישראל" שהתקיים היום בירושלים תקף מועמד "יש עתיד" חלקים מהציבור הימני בישראל שלטענתו מכפישים אותו לשווא.

    הרב פירון בחר בדבריו לתקוף את העיתון "בשבע" שלדבריו פגע בשמו על רקע הקשר האישי עם הקרן החדשה לישראל.

    "אני רוצה להגיד משהו אישי שמאוד מכאיב לי בחודשים האחרונים ואני אומר זאת בכאב. אני מדבר על העיתון 'ההוא'. אני חטאתי חטא גדול שלא יסלח לי לעולם. חלק מהציבורים הימניים מדברים עליי… הם לא מתעסקים בשאלה מה עשיתי בתחומי רווחה או חינוך אלא איך קבלתי פעם כסף מהקרן החדשה לישראל ומאז הגדירו את הזהות שלי ואני חושב שזו השחתה מוסרית".

    הרב פירון הוסיף, "הקרן החדשה לישראל עשתה גם הרבה דברים חשובים של רווחה וחינוך. החרמות והתפיסה הנלוזה שיש אנשים שהם אוייבי העולם מחזקות את התפיסות ההופוכות ממה שאותם אנשים רוצים לקדם וזה לא ראוי. כל פעם מחדש אני נדהם שאני מגיע למקומות בצד מסויים מעבר לקו הירוק – שם דבר ראשון הם רוצים לדעת למה קיבלתי כסף "מהקרן החדשה לישראל"?".

    "תלכו למשכן המשוחזר בשילה הוא קיבל כסף מנוצרים אוונגליסטים מאמריקה. אני לא בטוח שאינטרסים שלהם משרתים את האינטרסים של רובנו וכדאי שניהיה פחות עוקצנים", אמר הרב פירון.

    לאחר חמש דקות בהן נודע לרב פירון כי באירוע נוכח כתב ערוץ 7 ביקש את המיקרופון על מנת להבהיר בפני הקהל, "אומרים לי שיש כתב של ערוץ 7 בקהל אני מבהיר שלא התכוונתי לעיתון ספציפי אלא לאמירה או לתפיסה חברתית כללית" .

    איילת שקד (הבית היהודי) שגם השתתפה בפאנל אמר בנושא העמותות הפוליטיות אמרה "זה לא הוגן שמדינות זרות מזרימות מליוני דולרים לעמותות פוליטיות לאחר שהם ניכשלו בלהשפיע על האג'נדה המדינית של מדינת ישראל בדרכים דיפלומטיות ומצאו דרך אלטרנטיבית על ידי עמותות פוליטיות שמקדמות את האג'דנה של אותה מדינה. יש כאן התערבות זרה בפוליטיקה של המדינה שלנו, חייבת להיות הגבלה של תרומות על ידי מדינות זרות לעמותות פוליטיות בישראל".

    מיכל רוזין (מרצ) אמרה בתגובה לדברי שקד, "בשנה האחרונה ראינו שטף של חקיקה גזענית ופשיסטית וצר לי אילת שאת רוצה להמשיך עם זה אני אלחם בך בעניין זה. יש למדינת לישראל דמוקרטיה מספיק חזקה והיא יכולה להתמודד עם עמותות שמביעות עמדה".

    הרב פירון אמר בעניין העמותות הפוליטיות, "יש כנסת ושם מכריעים את הדברים. אני אעשה הכול כדי להסביר שזה פתטי. אני חושב שחרמות רק מחזקות עמותות כאלה. צריך לזכור שאתה מחוקק חוק לא רחוק היום וגם הצד שלך יכול להתמודד עם החוקים שאתה מחוקק עכשיו".

    מנכ"ל מנהיגות אזרחית, אוריאל לדרברג, "אני קורא לכל המשתתפים להכניס את קידום הנושא גם למו"מ הקואליציוני, להרים את דגל שילובו וקידומו של המגזר השלישי ולהוביל חקיקה חברתית בכנסת הבאה". לדרברג רמז שיעקוב אחר ההבטחות וההתבטאויות לאחר הבחירות: "כולי תקווה שהדברים שנאמרו כאן לא יהיו במסגרת פאנל פוליטי ערב בחירות, אלא שיום לאחריהן נשב כולנו סביב שולחן אחד ונקדם את הנושא באופן ראוי ורציני".

    http://www.inn.co.il/News/News.aspx/248918

    http://www.youtube.com/watch?v=coRffUa6Y6k

    הקרן החדשה לישראל מחליפה אסטרטגיה חשיפה

  13. אנשי יש עתיד: ניצב מיקי לוי, ''תפר תיק והעיד עדות שקר בביהמ''ש...!'' הגיב:

    ניצב מיקי לוי, "תפר תיק והעיד עדות שקר בביהמ"ש…!"

    כשהיה מפקד מרחב ירושלים (בימי אולמרט) הוא ניגש לעצור את נדיה מטר מ"נשים בירוק", שהפגינה במקום ברשיון.

    איך עוצרים מישהו שמפגין ברשיון? טוענים שהיא תקפה אותו. הוא טען שהיא תקפה אותו ולכן עצר אותה, הגישו נגדה כתב אישום והיה משפט.

    במשפט הכל היה תפור נהדר. הוא העיד שהיא תקפה אותו, עדות מאוד דרמטית ואמינה ונדיה מטר או טו טו הולכת לכלא על תקיפת מפקד מרחב ירושלים.

    אבל אז – באמצע המשפט – הסתבר כי כל האירוע הזה צולם על ידי חדשות ערוץ 2, שנשלחו לסקר את ההפגנה והם הקליטו את כל המפגש בין מיקי לוי לנדיה מטר.

    הוידאו הוצג בידי ערוץ 2 בבית המשפט והתביעה כמובן חזרה בה מהאישום וביטלה אותו בבושת פנים ומיקי לוי סולק משירות פעיל ל"השתלמות" בארה"ב.

    אבל את העובדה שהוא תפר תיק והעיד שקר בבית משפט ובדה ראיות והדיח פקודים שלו להעיד שקר, זה ביחד – לא לדברי אלא לפי חוק העונשין, 17 שנות מאסר בכלא.

    העובדה הזו מצולמת בוידאו ומצוייה בפרוטוקול בית משפט. לא פרשנויות או פרשנויות מטעם. עדות בשבועה שטוענת שהיא תקפה וצילומים שמוכיחים שהוא הכניס לה מכות סתם בלי שהמסכנה בכלל דיברה.

    אז איך מי שצריך על פי החוק לשבת עדיין בכלא יהפוך למפכ"ל?

    תזכורת:

    פניה למבקר: חקור עברו של ניצב לוי

    יו"ר 'נשים בירוק' דורשת לבחון פרשה בה נחשד המועמד לכהונת סגן המפכ"ל ניצב לוי בעדות שקר. הנדל: לא אתפלא אם המינוי בשל קשר לרה"מ.

    פניה למבקר: חקור עברו של ניצב לוי

    יו"ר 'נשים בירוק' דורשת לבחון פרשה בה נחשד המועמד לכהונת סגן המפכ"ל ניצב לוי בעדות שקר. הנדל: לא אתפלא אם המינוי בשל קשר לרה"מ.

    http://www.inn.co.il/News/News.aspx/159629

  14. שפטל מתייחס שפטל ל"מתחזה החרדי" בהפגנה הבוקר של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ומשתלח בו, "נכלולי ורמאי פתולוגי, אני חושב שזו תחילת הסוף של הקריירה הפוליטית הקצרה והשקרית שלו מכף רגל ועד ראש".

    מראיין: ראינו את ההפגנה היום של יאיר לפיד שבעצם מי שבא לתמוך בו הוא חרדי, אבל עד מהרה התברר שזה לא חרדי, אלא אדם חילוני שהתחזה.

    שפטל: תראה, זו טכניקה ידועה של השמאל ושל רמאים בזויים ופוליטיקאים נכלוליים ונמוכים. יש כלל ברזל. אדם ישר אף פעם לא יאמר על עצמו שהוא ישר. אני עקבתי אחרי אמירות של בגין במשך 40 שנה. אף פעם לא שמעתי אותו אומר על עצמו שהוא ישר. אבל אין אדם בעולם שלא יגיד עליו שהוא ישר.

    לעומת זאת, לא שמעתי את לפיד אף פעם מדבר יותר משני משפטים כנוכל פוליטי וכמו כל נוכל פוליטי מצביע על עצמו כאדם ישר.

    את היושר של לפיד ראינו היום.

    זה משהו דומה לבצל של אריה דרעי. (באמצעותו התחזה למישהו שבוכה על מות הרב עובדיה יוסף).

    אותו הדבר. אין שום הבדל. רק מה, התקשורת לא תירקוד על הנבל הזה. למה? כי הוא "משלנו". משלנו, של התקשורת כמובן. לא של היהודי המצוי בארץ ישראל.

    נוכל פוליטי נמוך ושפל, שרצה לעשות הון פוליטי כאן ועכשיו סביב המשבר הנוכחי שבו הליכוד עומד וכצוק איתן ומונע קבלת חוק מופקר, שלחלוטין ישחרר כל משתמט – כן משתמט – חרדי שלא רוצה לשרת בצבא ורשום לשם כך, בהרבה מקרים באופן שיקרי, בישיבה, שהוא יוכל להמשיך להשתמט משרות צבאי ואת החוק הזה הליכוד עומד כצוק איתן ומוכן ללכת לבחירות על הענין הזה והנה לעומת זאת יש לנו את הנכלולן, הנמוך, הקטן, העלוב, השפל, הרמאי הפתולוגי, יאיר לפיד. אני חושב שזה תחילת הסוף של הקריירה הפוליטית הקצרה והשיקרית שלו מכף רגל ועד ראש.

    https://www.inn.co.il/News/News.aspx/367657

  15. יש עתיד: ''המדינה מחויבת לרווחתם של מסתננים לא חוקיים'' הגיב:

    חברת הכנסת יעל גרמן (יש עתיד) יוצאת באמירה:

    "המדינה מחויבת לרווחתם של מסתננים לא חוקיים לא פחות משהיא אמונה לדאוג לשלומם של תושבי דרום תל אביב הישראלים.

    גרמן שבה וחזרה על המונח "פליטים" כדי לתאר את אוכלוסיית המסתננים, אף על פי שרובם מהגרי עבודה מאריתראה שחלקם הגדול הגיע לישראל במטרה להתחמק משירות צבאי במדינתם"…

    שלפיד יפסיק לספר סיפורים…כשכל חברי מפלגתו תומכים במסתננים…

    http://imagizer.imageshack.com/img923/8439/eXm9xj.png

  16. בן דודו של לפיד: ''אני ומשפחתי מצביעים לביבי. יאיר לפיד לא מתאים לתפקיד ציבורי'' הגיב:

    המשפחה של לפיד מצביעה לנתניהו המנהיג הטוב ביותר וחושבים שלפיד לא צריך להיות בתפקיד ציבורי בכלל..אאוץ'
    https://twitter.com/ronitlev12/status/1223742372573523968?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed&ref_url=https%3A%2F%2Frotter.net%2Fforum%2Fscoops1%2F601201.shtml

    תגוביות:

    1.כל הכבוד לבן הדוד של יאיר לפיד שמזהיר את הציבור ומכיר מקרוב שזה הזוי להצביע ללפיד או לכחול לבן על האומץ להגיד אמת בפרצוץ של החצוף!

  17. יאיר לפיד, זו המסקנה העגומה של יהורם גאון מדבריך ומדברי יאיר גולן הגיב:

    יהורם גאון בביקורת על דבריו של שר החוץ לפיד בנוגע לאנטישמיות – “לא חיפשו במלחמה הזאת ‘פתרון סופי’ ומוחלט לאף עם חוץ מן היהודים שאותם השמידו בגז רעיל ובמשרפות ולא בקרבות”

    בטקסט ארוך שפירסם בעמוד הפייסבוק שלו, ביקר יהורם גאון את דבריו של שר החוץ יאיר לפיד בנוגע לאנטישמיות וכן ציוץ שפירסם ח”כ יאיר גולן בט’ באב. גאון שלל את דבריהם של השניים והציע בציניות מסקנה עגומה שלדעתו עולה מאופן החשיבה שלהם – “אין ספק שהיהדות אינה רק יהודית”.

    כך כתב:

    שר החוץ אמר ש”הגיע הזמן שנתחיל לספר את הסיפור הנכון על האנטישמים שלא היו רק בגטו בודפשט. אלא שאנטישמים היו גם סוחרי עבדים שזרקו מספינות, (עבדים כבולים בשרשראות), ושאנטישמים הם בני שבט ה”הוטו” ברואנדה שטבחו בבני שבט ה”טוטסי”, ואנשים שהורגים במכות צעירים מהקהילה הלהט״בית. האנטישמים הם כל מי שרודף אנשים לא בגלל מה שהם עשו, אלא בגלל מה שהם”, סוף ציטוט.

    קיצורו של דבר להבנתי שכל מי ששונא והורג, מתעלל ומכה, עורף ושורף – זה “אנטישמי”, אז אנחנו מדברים על אנשים רעים בסך הכל. אז מה שייך ה”שמי” לעניין? למה לקחת עניין כל כך יהודי ולהופכו לאוניברסלי בלי שהוא כזה? לא די לנו שלקחו מאיתנו את השואה היהודית ועשאוה “קריאה לסובלנות כלל עולמית”? שהרי כך טוענים באמריקה “הרי הרגו במלחמת העולם מיליונים, אז מה בדיוק הייחוד “היהודי” במלחמה הזאת”?

    נורא פשוט, לא חיפשו במלחמה הזאת “פתרון סופי” ומוחלט לאף עם, חוץ מן היהודים שאותם השמידו בגז רעיל ובמשרפות ולא בקרבות.

    אז עכשיו האנטישמיות, היא גם ה”טוטסי” ו”סוחרי עבדים” ו”בוקו חראם”, ואפילו שזה נשמע יפה, נאור ואוניברסלי, זה סתם לא נכון. כי אנטישמיות זו שנאת יהודים, לא שנאה בכלל, ויש לנו את הכבוד המפוקפק שיש שנאה שמיוחדת רק לנו היהודים, ואפילו שהערבים הם גם שמים כשאומרים אנטישמי לא מתכוונים לאף ערבי בעולם, אלא רק ליהודים וזו שנאה שהחלה מזמן עוד לפני שהיו שבטי טוטסי בעולם.

    הנוצרים שהחלו באנטישמיות

    זה החל ביריבות דתית.

    אצל הנוצרים החדשים ששנאו את היהודים המקוריים של הברית הישנה, שלא נכנעו לברית החדשה ודחו אותה, ואז הנוצרים החדשים הפגינו שנאה כלפי הדת שדחתה אותם ועשו לה דמוניזציה כבר בכתבי הקודש שלהם ששם היהודים מתוארים “כבני השטן על שסירבו לקבל את יש"ו”. שם התחילה האנטישמיות שהיא: שנאת יהודים. הרבה לפני העבדים שנזרקו מן האוניות ומבוקו חראם.

    ובריצה המביכה לאוניברסליות הנאורה עוד לא תם הניגון. במהלך “תשעה באב” כתב חבר הכנסת יאיר גולן ש”הציבור החילוני מציין את תשעה באב בכל יום כאשר הוא נאבק למען שוויון לנשים, להט”בים, רפורמים, עניים ומיעוטים” (ובית מקדש הרוס הס מלהזכיר מה זה שייך?).

    זאת אומרת – שהציבור החילוני עסוק “בכל יום” במאבק חברתי, לעומת זאת הציבור הדתי והמסורתי “מסתפק בצום יום בשנה”, בשאר הימים הוא פשוט שונא חופשי, כי הוא כבר צם וכיפר על עוונו.

    היהדות היא יהודית?

    אז אחרי שהשואה התהפכה לנו ל”קריאה לסובלנות כלל עולמית” והאנטישמיות היהודית היא קריאה אוניברסלית “נגד הרוע האנושי”, וחורבן בית המקדש שלנו הופך גם קריאה נגד “חורבן מוסרי כלל עולמי ואוניברסלי”, אני חושב לכן שהגיע זמנו של “יום הכיפורים” לחדול מיהדותו המתנשאת ויש להופכו בהחלט לאמירה אוניברסלית המדברת במאבקו של האדם, כל אדם גם בשבטים הרחוקים ובבתי הכלא הפוליטיים, מאבקו בבטנו המקרקרת מרעב.

    אני חושב שגם הציונות אינה ציונית ויהודית, אלא אוניברסלית וכלל יקומית, ובה רעיון ערגתם של מנותקי הבית בכל העולם לארץ מולדתם. לא רק יהודים רוצים לחזור הביתה. גם האיטלקים וגם הספרדים שנתקעו פה בארץ בגלל הקורונה.

    ואם כבר אוניברסלי ולא פרטיקולרי אין ספק שהיהדות אינה רק יהודית, כי מה פתאום? זה הרבה יותר רחב מזה, והרעיון האוניברסלי המסתתר ביהדות הוא השתתפות בכאבו של כל עם שלוקחים ממנו בלי הצדקה את מורשתו ויחודו ועושים אותם לאוניברסלים וכלל יקומיים בלי הגיון בכלל – לא היסטורי ולא רעיוני.

    https://www.20il.co.il/%D7%99%D7%90%D7%99%D7%A8-%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%93-%D7%96%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A1%D7%A7%D7%A0%D7%94-%D7%94%D7%A2%D7%92%D7%95%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9C-%D7%99%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%9D-%D7%92%D7%90%D7%95/

    תגוביות:

    1.שר החוץ הטיפש ביותר שהיה לישראל.

    2.לא סיים תיכון כנראה ובשיעורי תנ"ך ברח לים כי אבא שלו שטף לו את המוח נגד הדת.
    ולעוכר ישראל השני חבל בכלל להתייחס. תומך חמאסניקים שהיה קצין בצה"ל. אוי לנו שיש לנו קצינים כאלה.

    3.יאיר לפיד ויאיר גולן. שני שונאי יהודים. 2 פסיכים שחשובים להם הכסא והערבים.

    4.יאיר לפיד ויאיר גולן צריכים ולהפגין עם הנכים. נכות במוח יותר קשה מנכות בגוף.

    5.איך זה ייתכן שכזה טימטום יושב שם, מחליט ומחוקק חוקים על מדינה?!

    6.זה פוסט ציונות שהופכת לפוסט יהדות.

  18. אחרי הביקורת: גיסתו של לפיד התפטרה מקק''ל ומתפקידיה ביש עתיד הגיב:

    שר החוץ הסביר מדוע גיסתו, אילאיל קרן, החליטה לעזוב את התפקיד בצל הביקורת, ותקף: "היא לא הייתה מוכנה לספוג יותר את ההתקפה הפרועה ברשתות, את ציוצי השופרות ואת נתניהו, האיש שהשחית את המערכת שנים"

    אילאיל קרן, גיסתו של שר החוץ יאיר לפיד, התפטרה מקק"ל ומתפקידיה ביש עתיד בעקבות הביקורת על המינוי. בפוסט שהעלה בפייסבוק, כתב לפיד כי היא "לא הייתה מוכנה לספוג יותר את ההתקפה הפרועה ברשתות, את ציוצי השופרות ואת נתניהו, הנאשם בשלושה כתבי אישום, האיש שהשחית את המערכת במשך שנים, שעומד על הדוכן ואומר 'אין הנחתום מעיד על גיסתו' לקול צחוקם הלעגני של כל אלה שמתנגדים לחוק שיאסור מנאשמים בפלילים לכהן בכנסת ישראל".

    "אם אני הנחתום, הריני מעיד על גיסתי שאין אדם טוב וישר ממנה בעולם ואין לה מושג איך זה נפל עליה", הוסיף לפיד. "כל מה שהיא רצתה זה להקים את מטה הנשים של יש עתיד. אני זה שביקש ממנה להגדיל ראש, ללכת לקק"ל בהתנדבות ולהילחם שם בשחיתות".

    "אז היא עזבה", כתב, "והזירה הציבורית תהיה מהיום מקום טוב קצת פחות. בדירקטוריון קק"ל, שם משמש כיו"ר עמית, שלמה אחיו של אריה דרעי, גם הוא נאשם בפלילים, ינשמו הבוקר לרווחה. אילאיל היא עורכת דין מוכשרת ושאלה הרבה יותר מדי שאלות קשות. שאלות שרק מי שרוצים את טובת הציבור שואלים".

    בעבר ציין לפיד שגיסתו הועסקה בתפקיד בהתנדבות, אך בהמשך פורסם ב"מקור ראשון" כי קרובת משפחה אחרת שלו מונתה לתפקיד בכיר בהסתדרות הציונית בשכר. "זה לא התפקיד של אילאיל לעמוד בקו האש התקשורתי", סיכם לפיד את טענותיו. "אנשי הספינים והמושחתים ניצחו את הקרב הזה, אנחנו נישאר כאן כדי לוודא שהם לא ינצחו במלחמה".

    לפני כמה ימים נודע כאמור כי שרית הנדקנופף, בת דודה שניה של ליהיא רעייתו, מונתה למנכ"לית המחלקה לישראל ולהנצחת השואה בהסתדרות הציונית העולמית.

    הנדקנופף היא חברת יש עתיד, שהגיעה בבחירות האחרונות למקום ה-40 ברשימה. במפלגת יש עתיד הכחישו בדיווח את מעורבותו של לפיד במינוי.

    https://www.ynet.co.il/news/article/bklniapvy

    תגוביות:

    1.מוכשרות יש בלי סוף, אבל אהבל שלא מבין ביחסי ציבור יש רק אחד.

    2.נמאס מהרמאים. היא לא היתה מוכנה לספוג את הביקורות…גם אנחנו לא מוכנים שיעבדו עלינו.

    3.מושחתים נמאסתם.

    4.אתם יודעים שכל הדירקטורים בקק"ל עובדים בחינם, כן? השאלה האמיתית היא כמה שקרים אתם מסוגלים לספוג עד שלבסוף תבינו שמדובר בשקרן שאין להאמין למילה שלו.

    5.נוכל נלוז אוכל חינם. לפיד האחרון שזכאי לדבר על יושרה. איש שפל. כלומניק.

    6.זה כאילו שהממשלה הזו קמה רק כדי לחשוף את הצביעות שלה. אלה שהפגינו נגד השחיתות קיבלו את הצדיק הגדול ליברמן כשר אוצר. אלה שנלחמו ביוקר המחיה קיבלו מיסים. אלה שנלחמו למען העצמאים קיבלו קדחת בדמות אביר קרא אלה ש"נלחמו" על הדמוקרטיה קיבלו פיגוע דמוקרטי בדמות בנט ששת המנדטים. אלה שדיברו נגד רוה"מ חליפי, נורווגים וכספים קואליציוניים קיבלו את זה בהגזמה הכי קיצונית והיד עוד נטויה בקצב הזה…בסוף ההיא עם סיר הפסטה על הראש מהפגנות בלפור עוד תתחנן שביבי יחזור להיות רוה"מ…חחח.

    7.יאיר לפיד נוכל גדול.

    8.לפיד מתגלה כנוכל ומושחת. חשבנו שדרעי אלוף העולם בסידור ג'ובים למקורבים… מתברר שלפיד יכול ללמד אותו איך עושים זאת ביותר תעוזה וחוצפה. מקווה מאד שלא יהפוך לראש ממשלה. זה ייגמר כמו אולמרט עם כתב אישום בכלא ובושה למדינת ישראל.

    9.לפיד המושחת החוצה.

    10.ממשלת דור המבול. מושחתים.

    11.נושא הדגל נגד השחיתות מתגלה כמאסטר בשחיתות. מושחתים, נמאסתם!

    12.גם אנחנו רוצים לעבוד בחינם בקק"ל ולטוס לחו"ל ולקבל כיבודים.

    13.יהיר לפיד. 'הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו'.

    14.עובדת סופר. לא להאמין. סדרנית בסופר לדירקטורית בקק"ל.

    15.אשף השנאה נגד ביבי – אתה איש קטן שמהתל בציבור עדר של כבשים ואתה כלום ושום דבר. משחק אותה חכם גדול.

    16.יאיר לפיד. הבלוף הכי גדול בהיסטוריה של הפוליטיקה הישראלית!!! אדם בינוני, נטול כשרונות מיוחדים, מלא בפוזה וריקנות. הדבר היחידי ש"טוב" בו, זה הקשר המעולה עם התקשורת. מעבר לכך כלום. פשוט כלום! לא לוקח שום אחריות. כל היום ביבי בפה שלהם. כולם אשמים. הם לא מסיתים. ממשלת השינוי שהזדעקה מעל לכל במה על כל מהלך, עושה פי אלף וגרוע ביותר! חבורת אפסים. ועידית סילמן. ידוע שאת לא העפרון הכי מחודד, אבל גם לשקר את עושה בטפשות כזו?

    17.הוא בסך הכל ממשיך את דרכן של ממשלות השמאל לדורותיהן ושחיתותן. הן הרי ממציאות הקומבינה בישראל. חוזרים לתקופות חשוכות של מדינת ישראל.

    18.אתה חושב שכולם מטומטמים. אתה בזיון והכי מושחת בפוליטיקה הישראלית ואומרים את זה אנשי שמאל. איך אתה לא מתבייש להאשים את ביבי גם בזה? והסיבה האמיתית שזה קורה היום היא בגלל התלונה שהגישו נגדך ליועמ"ש. לך לך תשנה את המטרות של מפלגתך עוד פעם. אידיוט.

    19.יש עתיד הגישה בקשה לשינוי מטרות המפלגה: בין היתר, מבקשים להוריד ממטרות המפלגה את צמצום הממשלה ל-18 שרים וביטול מוסד השר בלי תיק.

    https://t.me/amitsegal/14512

    תגוביות:

    1.חחח…נזכרו עכשיו.

    2.זה כמו לשנות חוזה לאחר חתימה. הבדיחה לגמרי על חשבון מצביעיו – אנוסי ערוצי הטלוויזיה.

    3.רוצים שנישאר פועלים שחורים ואת הפלסטינים מכניסים להייטק.

    4.בנט ולפיד הפכו את זה לרמה אחת מעל כולם. הם פשוט הפכו את הרמאות למקצוע בפני עצמו.

    5.הורידו את המלחמה בשחיתות ממטרות המפלגה.

    6.הגיעה השעה להשתמש שוב בטיפשים השימושיים ובשנאתם להצלחת נתניהו ולא משנה שזה 180° מהצהרות העבר שפילגו את העם. בסוף, כמו כל פעולות הממששת הגנובה הזו, נתניהו צדק. הם משמרים את פעולות הממשלות הקודמות ומעצימים את הוצאת כספי הציבור פי כמה. צביעות במיטבה. לא נורא, נחזור ונתקן. אין סיכוי גדול להמשך קיומה של ממששת הגניבה הזו לאורך זמן.

  19. מיכאל שמש: יאיר לפיד, סמל שלטון וראש הממשלה החליפי נעדר אמש מהטקס הממלכתי של יום השואה ביד ושם הגיב:

    ציוץ

    מיכאל שמש Michael Shemesh

    @shemeshmicha

    יאיר לפיד, סמל שלטון וראש הממשלה החליפי נעדר אמש מהטקס הממלכתי של יום השואה ביד ושם. גם בשנה שעברה נעדר (היה בארה״ב).

    בסביבתו אמרו אתמול שהקליט נאום ששודר בכמה טקסים/

    תגוביות:

    1.אין לו רצון להיסטוריה יהודית.

    2.לא סופרים אותו בארץ וגם לא בעולם.

    3.
    https://www.kikar.co.il/406656.html

    כשהחנוכיה של ג'ונסון התפרקה

    מתנת החנוכה שהוענקה למנהיג בריטניה במהלך כנס יהודי בלונדון התפזרה על הבמה, והנשיא התכופף לאסוף את החלקים – בזמן ששר החוץ לפיד מתגלגל מצחוק.

    מצב כזה הוא הזדמנות פז של מדינאי להראות קרבה אישית ואיכפתיות אישית כלפי מנהיג מדינה אחרת, דבר שגורם למחויבות רגשית מהצד השני.

    צחוק מטופש כשל ילד גורם לתוצאה הפוכה. אבל יאיר לפיד מצויד ב- IQ כמו שיש לו אז אינך יכול לדרוש ממנו שיתנהג כמו אדם עם שכל.

    4.שיחק אותה אבו עלי מול פולין, הרס את היחסים הדיפלומטים איתם ולאחר חצי שנה חזר עם הזנב בין הרגליים למצב הקודם מבלי שהם שינו את החוק.

    בלבל בשכל על הרגישות שלו לשואה ופתאום עכשיו לא מסוגל להגיע לטקסים.

    5.האיש שהחריב והשחית יותר מכולם את הפוליטיקה הישראלית. ברדידות אין קץ, במכירת קלישאות לכל דורש, במחיקת זהות ובהיותו נציגו של ממשל ארה"ב העויין בישראל.

    6.נאם בכנס של בני שבט הטוטסי.

    7.הוא עסוק בדברים חשובים יותר. כמו חופשות.

    8.אצל לפיד אין יהודים יש רק ישראלים.

    9.נקווה שלא הקליט עוד שטויות לזילות השואה כמו שהוא רגיל:

    מיהו אנטישמי /יאיר לפיד

    מתוך הדברים שנשאתי היום במסגרת הכינוס השביעי של הפורום הגלובלי למאבק באנטישמיות:

    הגיע הזמן שנתחיל לספר את הסיפור הנכון על האנטישמים.
    הגיע הזמן שנגיד לעולם בפני מה אנחנו ניצבים. האנטישמים לא היו רק בגטו בודפשט. האנטישמים היו סוחרי עבדים שזרקו מספינות עבדים למי האוקיינוס עבדים כבולים בשרשראות. האנטישמים הם בני שבט ההוטו ברואנדה שטבחו בבני שבט הטוטסי. האנטישמים הם קנאים מוסלמים שהרגו בעשור האחרון יותר מ-20 מיליון מוסלמים אחרים. האנטישמים הם דאעש, ובוקו חארם. האנטישמים הם אנשים שהורגים במכות צעירים מהקהילה הלהט״בית. האנטישמים הם כל מי שרודף אנשים לא בגלל מה שהם עשו, אלא בגלל מה שהם. בגלל איך שהם נולדו. האנטישמיות היא לא השם הפרטי של השנאה, היא שם המשפחה שלה. היא כל מי שאכול שנאה עד כדי כך שהוא רוצה לרצוח ולהשמיד ולרדוף ולגרש אנשים רק בגלל שהם שונים ממנו.

    האנטישמיות המודרנית, איתה אנו מתמודדים היום, יש בכל מקום. כדי להלחם בה, אנחנו צריכים בעלי ברית. אנחנו צריכים לגייס אלינו כל מי שמאמין שאסור לרדוף אנשים בגלל דתם, או נטייתם המינית, או בגלל המוצא שלהם או בגלל המגדר שלהם. אנחנו צריכים להגיד להם שהאנטישמיות לעולם לא תעצור ביהודים בלבד. היא תמיד תמשיך הלאה. המאבק אינו בין אנטישמים ויהודים, המאבק הוא בין אנטישמים וכל מי שמאמין בערכים כמו שיוויון, וצדק ואהבת האדם.

    האנטישמיות היא גזענות, אז בואו נדבר עם כל מי שמתנגד לגזענות. האנטישמיות היא קיצוניות, אז בואו נשתף פעולה עם כל מי שקיצוניות מפחיד אותו. האנטישמיות היא שנאת זרים, אז בואו נגייס אלינו כל מי שהיה אי פעם זר ונגיד לו, ״זו גם המלחמה שלך״. אם לא תעזור לנו היום להלחם נגד האנטישמיות, מישהו עלול בעתיד להסתכל על הילד שלך ולהגיד לעצמו, ״אני שונא אותו, אני רוצה שהוא ימות.״

    10.הוא נמצא בישראל בכלל?

    11. אולי בזולה, דופק צינגלה. יצור טיפש אשר הצליח לשבור את כל השיאים.

    12.הוא נראה בדיוטי פרי. אין שכל אין דאגות. גם בשנה שעברה נעדר מהטכס ואמר שזו טעות
    הפעם זה בשגגה.

    החלול הזה לא אשם. רק אלה שבוחרים ביצור הזה. לא יודע איך הצביעו עבור אחד כזה 17 מנדטים! אנחנו כנראה יותר מפגרים מהאמריקאים.

    1. לא הצביעו עבור לפיד 17 מנדטים. בכל העולם מרמים בבחירות ומשתילים מנהיגים אז אתם חושבים שבישראל זה אחרת? תפקחו את העיניים. ביידן הוא בובה וכך גם לפיד.

  20. תמיד אמרתי שהכל נעשה כדי ללקק ולהיתחנף. האיש הזה לא חש שום חיבור או קשר לעם היהודי. והוא במירוץ מטורף להגיע לכיסא ראש הממשלה. הוא לא יודע, שתמיד עליו לגבות ולהתגאות בעם שלו, רק חבל, שאם הוא כבר חבר של מנסור עבס, שילמד ממנו איך מנהיג דואג לבוחריו ולעמו.הוא לא ראוי לעם ישראל,הוא לא ראוי לנו, הוא לא ראוי לאזרחים, אותם הוא מגנה, השכם והערב.

  21. אין מה לעשות. שר החוץ הוא טמבל מושחת ללא השכלה וללא תקנה. ימשיך להיות רע עד שממשלת הזדון תחלוף מהעולם.