דעה: התשובה לעבאס – ישראל ריבונית וחזקה

מול המשך מפעל ההסתה והשנאה הפלסטיני, עלינו לחזור למדיניות ציונית ולאומית בלתי-מתפשרת בכל חלקי הארץ

צילום מסך

פנים רבות לאבו-מאזן – הוא מחמוד עבאס, הוא סוכן ה-ק.ג.ב שנודע בכינוי 'קרוטוב' ("חפרפרת") בשנות ה-80, איש הכספים של ארגון 'ספטמבר השחור' האחראי לרצח הספורטאים במינכן וראש הרש"פ על פי הבחירות האחרונות שנערכו לפני 16 שנים.

באמירות השערורייתיות של הכחשת השואה שהשמיע בברלין הוא לא רק הביך את מארחיו הגרמנים. הוא הזכיר לכולנו את החרפה והמחדל בעצם קיומה של "רשות פלסטינית" בלב ארץ ישראל. המחדל הזה מסמל את הנכונות שלנו לוותר על זכות העם היהודי לשלוט בארצו, ואפילו לא לוותר למטרת שלום – אלא מסירה ביודעין של ארצנו לאויב שלא פוסק ולו לרגע לנסות להשמיד אותנו.

יצור הכלאיים הזה, שטח הפקר הנשלט על ידי תערובת ארגוני טרור ומוסדות כמו-מדינתיים, הפך למקור תמידי לבעיות ומהווה בסיס נוח לטרור הערבי-"פלסטיני" בצלו אנו חיים כבר כמעט שלושה עשורים. דור שלם בו השקענו מאמצים עילאיים ובזבזנו את מיטב המשאבים רק כדי להסתגל למציאות המעוותת שיצרנו בעצמנו. במקום להכיר בה ולשנות אותה לטובתנו.

בעוד שנה בדיוק נציין שלושים שנה להסכמי אוסלו, חלום הבלהות של "מזרח תיכון חדש" אותו פרס ורבין מכרו לנו. ניסוי חסר אחריות בחיי הישראלים שהסתיים בהרבה מאוד דם יהודי באוטובוסים, במסעדות וברחובות. "תהליך השלום" גם הביא אותנו לחיים תחת כיפת ברזל בכל רחבי המדינה, יחד עם תשע מלחמות קטנות בעזה (או בכינוי החיבה המטע "סבבים" ו"מבצעים") מלחמה גדולה אחת ב'חומת מגן' ואין-ספור פעולות על בסיס יומי כדי להתמודד מול הגולם שקם על יוצרו. עלינו.

הקמת 'הרשות הפלסטינית' הייתה למעשה מתן הכשר למערך הטרור הגדול בעולם. נלחמנו בטרור הערבי מאז הפוגרומים ב-1920. הקמנו את ארגוני ההגנה, אצ"ל, פלמ"ח ולח"י, ובהמשך את צה"ל על כל יחידותיו… עד שנכנענו. הכרתנו באש"ף הייתה ההכרה בהצלחת נחישות האויב להשמיד אותנו. ולא רק שהכרנו – גם סיפקנו לאויב נשק, אמצעים, משאבים ושטח יקר ממולדתנו כדי שימשיך וילחם בנו. ואולי הגרוע מכל – הענקנו לו במו ידינו לגיטימציה בינלאומית עליה היה יכול רק לחלום.

עכשיו, במקום לזעוק ולזעום על אבו-מאזן שמכחיש את השואה בשידור ישיר על אדמת גרמניה, אנחנו צריכים לשנות כיוון ולקדם צעדים מעשיים:

– להכריז כי לא תהיה חלוקת ארץ נוספת, ולא תקום שום ישות מדינית ממערב לירדן זולת ישראל, היא מדינת הלאום של העם היהודי.

– להצהיר כי בארץ ישראל יש זכות מלאה ליהודים להתיישב בכל מקום.

– להחיל ריבונות על יהודה ושומרון – תחילה על שטחי C כולל הדרכים והשטח הסמוך.

לאכוף את החוק בכל השטח בו קיימת ריבונות ישראלית. ביהודה ושומרון, בבקעת הירדן, ובאותה מידה בנגב, בגליל, בלוד, בעכו ובכפר קאסם. כולל גביית מיסים, חוקי התנועה ומניעת השתלטות על קרקעות מדינה.

לשמר ולטפח את אתרי המורשת היהודית בכל רחבי ארץ ישראל, במיוחד ביו"ש מול מסע השמדת ההיסטוריה אותו מנהלת 'הרשות הפלסטינית'.

– לעודד התיישבות יהודית רחבה במה שמכונה "המסדרון המזרחי" של ישראל – השטח הריק בין קריית שמונה לים המלח כולל בקעת הירדן.

– להכין תשתיות לקליטת עוד כמיליון יהודי התפוצות בארץ ישראל, בהתאם וכחלק מהגשמת החזון הציוני של שיבת ציון, למולדתנו ולארץ אבותינו.

כל זה מתוך הבנה אחת – הסכסוך ביננו לבין הערבים אינו טריטוריאלי. אם היה להם חשוב "לשחרר" את "פלסטין", הם היו יכולים לטפח את כל השטחים שמסרנו להם, כמו שכל עם מטפח את מולדתו. אבל "הערבים הפלסטינים", שרובם בכלל צאצאי מהגרים ממדינות ערב וממקומות אחרים, לא נראים כמי שאוהבים את ארצם. לא עם כל שרפות היערות, המחצבות פיראטיות ושאר הזיהום מחפיר של אדמת הארץ ונחליה.

המלחמה שאנחנו מנהלים כאן היא מלחמת רוח. השאלה הגורלית היא מי יהיה חזק יותר בשמירה על ערכיו ונאמן יותר לאמת. מי לא יתקפל ולא ייסוג. בינתיים רק אנחנו נסוגים ומתקפלים, ואז מתפתלים כדי להסביר ולתרץ לעצמנו למה ויתרנו וברחנו.

הסכסוך הזה ייפסק רק כאשר האויב, שמעולם לא ויתר על מטרתו שלו, ישתכנע שאנחנו לא מתכוונים להמשיך לסגת. זה יגרום לו לשם שינוי לכבד אותנו על הנחישות. את החזק מכבדים, ואני מעדיף שישנאו אבל יכבדו אותי מאשר שישנאו ויזלזלו בי ויתקפו אותי, כפי שהמצב כיום. רק אם נוכיח שלא יהיו עוד נסיגות ומחוות של חולשה מצדנו, הם יבינו שנגמרו הוויתורים.

רק כך נוכל באמת להיות עם חופשי בארצנו.


מיכאל לובוביקוב הוא אדריכל, רס”ן במילואים וחבר מרכז הליכוד. מסורב עלייה ופעיל עלייה לשעבר בברה”מ.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 תגובות למאמר

  1. המחבר 'שכח' את העיקר ב'תוכנית הציונית' שהוא הציג – רק בגלל שהליכוד הביביסטי לא יהיה מוכן לעשות אפילו צעד אחד כדי להגשים אותו: גיבוש תוכנית הגירה מקיפה לערביי א"י שתסייע להם לבנות את עתידם במקום אחר. מעבר להצהרות על מה לעשות עם *השטח* שבין הקו הירוק לירדן, הכותב פשוט התעלם מהעובדה הכי חשובה בסיפור: בשטח הזה יש שניים עד שניים וחצי מיליון ערבים שהוא פשוט לא מתייחס אליהם, כאילו היו אוויר. מה הוא מציע לעשות איתם? להפוך אותם ל'ישראלים'? בלתי אפשרי. לא הצלחנו להפוך ל'ישראלים' את ערביי 48 וגם לא את ערביי מזרח ירושלים. כמעט שני מיליון, במשך 74 ו-55 שנים. להיפך, ערבים אלה הולכים ומקצינים ומתייצבים כגייס חמישי גלוי של האוייב בתוך המדינה. מס' הערבים בתוך ישראל גדל מאז מלחמת העצמאות פי 13, ולפחות כמס' הזה יש באיו"ש. בלי הגירה המונית שתוריד את מס' הערבים בשלטון ישראל בחצי תוך דור העתיד נראה די עגום, ובכלל לא משנה אם זה בשלטון נמצאים גנץ-לפיד או נתניהו, כי המדיניות של שניהם דומה.

  2. בשטח המדובר ישנם 2.5 מיליון פלסתינים. בנוסף בשטחי ישראל ישנם עוד רבים המזדהים יותר ים הפלסתינים(לדוגמה ברהט ואום אל פאחם). אנשים אלה לא הולכים להיעלם.
    הליכוד ניסה לעודד הגירה והצליח במידה מועטה(בעיקר עקב לחצים קואליציונים ומחו״ל ועקב נסיון להימנע מתשומת לב תקשורתית לעניין). אך זה לא היה מספיק. ולמעשה, אפילו אם היו מגיעים למספרים גבוהים זה חסר תועלת כל עוד אונר״א מכיר בהם ובצאצאיהם כפליטים וטוען לזכות השיבה.
    חשןב לציין שמשה פייגלין הציע לשלם לפלסתינים תמורת חתימה על כתב ויתור על ׳כל הזכויות שיש להם, אם יש להם, בארץ׳(שימו לב לניסוח הזהיר). אך זה לא נשמע מעשית וסביר שבית המשפט הבינ״ל ימצא תירוץ לא להכיר בזה.
    לכן, לדעץי אנחנו צריכים לבא מתוך הנחה שנאלץ להתחלק בשטח ולכן לצד הכרה בזכות ובהיסטוריה היהודית בכל הארץ חייבים ליצור מפה המניחה שנכיל ריבונות בשטחי c ונהפוך את רוב שטחי b לשטחי a ואת מיעוטים ניקח תמורת כמה כפרים שכרגע בשליטתנו. ובנוסף אנחנו נשמור על גישה לאתרי המורשת החשובים ביו״ש בדומה לקיים כרגע בקבר רחל. על בסיס מפה זו עלינו לתכנן כבישים וישובים ולבנות עובדות בשטח.

    1. ל"ימני":האם שמע אדוני על הגזילה שנגזלה מהבית הלאומי ליהודים בארץ ישראל בשנת 1922,הקרויה היום"ממלכת ירדן ההאשמית",המשתרעת על כ-77% משטחה של ארץ ישראל.
      לצערי,איננו יכולים כיום להחזיר לידינו את הגזילה.הפיתרון ל"בעייתם"של רוצחינו ב"ממלכת ירדן ההאשמית".
      ישנם תקדימים,כתקדים של חילופי אוכלוסין בין תורכיה ליוון,לאחר מלחמת העולם הראשונה,או כתקדים שבו גורשו כל התושבים הגרמניים מחבל הסודטים(שהתגוררו שם מאות שנים),לאחר מלחמת העולם השנייה,כ"פרס"על "מעשיהם הטובים"לפני מלחמת העולם השנייה ובמהלכה.

  3. ירבו אנשי אמת והיגיון,כמיכאל לובוביקוב,במדינת ישראל אשר בארץ ישראל.
    מדינת ישראל זקוקה לעלייה גדולה,שתופנה ליישוב הנגב,הגליל וחבלי יהודה ושומרון.
    אני מייחל להקמת מנהיגות לאומית אמיצה ונחושה,אשר תפסיק את מצעד האיוולת הקיים,מאז חתימת מדינה,מדינת ישראל,על הסכמים עם ארגוני טרור נאציים מאפיונריים דוברי ערבית(שהצהירו בריש גלי על תוכניתם להשמדת ישראל)ובהם(בהסכמים)הכרה בזכותם על חלקים מארץ ישראל.את מצעד האיוולת יש להפסיק:לבטל את הקרויה"רשות פלסטינית",לעצור את ה"ראיס",הנאצי דובר הערבית מחמוד עבאס,המכונה"אבו מאזן",ולהעמידו לדין על חלקו בטבח הספורטאים הישראליים באולימפיאדת מינכן,ועל חלקו בטבח בתלמידים במעלות,לפי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם,ולגרש מארץ ישראל את הכנופיות שהובאו מתוניסיה לארץ ישראל.