דעה: האגיס, דורקס והטינה לישראל במערב אירופה

הרחם האירופאית מתכווצת, וההגירה המוסלמית מתחילה להשפיע על הפוליטיקה של היבשת המזדקנת. כדאי לאירופים ללמוד מישראל

אירופה מזדקנת, וההגירה המוסלמית מתחילה לתת את הטון הפוליטי • במציאות כזו, לא פלא שהעוינות לישראל הולכת וגוברת • ביום שבו האירופאים יחקו את הילודה הישראלית – מדינת העולם הראשון בעלת שיעור הילודה הגבוה ביותר, עם מחלקות היולדות הגדולות בעולם, ועם פריון גבוה משל איראן, תורכיה ומצרים – אולי תפחת שם גם הטינה לישראל  

שיעור הילודה הגבוה בעולם המערבי; חדר לידה ישראלי. צילום: פלאש 90
שיעור הילודה הגבוה בעולם המערבי; חדר לידה ישראלי. צילום: פלאש 90

כבר עשרות שנים שישראל אינה בדיוק המדינה האהודה ביותר על מדינות מערב אירופה. ישנן סיבות רבות לעוינות המופגנת, והיא אינה עשויה מעור אחד: בחלק מהמדינות זוהי האנטישמיות הישנה והטובה – כמו בספרד שבה לא ראו יהודים מאז 1492, כמו יוון שהצביעה ב-29 בנובמבר 1947 נגד הקמת מדינת ישראל, כמו אירלנד הקתולית מאוד (שהייתה אחת משלוש המדינות האחרונות בעולם שהאמינה בנישואין קתוליים כפשוטם), וכמו שוודיה שצידדה בנאצים בזמן מלחמת העולם השנייה.

חלק אחר ממדינות המערב מזהה במדינות הערביות הגדולות, לעומת שישה מיליון היהודים החיים בישראל, פוטנציאל צבאי ואזרחי לעסקאות ממשלתיות גדולות. וישנן מדינות שסתם סובלות מנקיפות מצפון קולוניאליות, כמו צרפת ובלגיה.

אך ישנו דבר אחד שמאפיין את כל מדינות מערב אירופה: אנו נמצאים היום בשיאו של תהליך דמוגרפי-היסטורי. אומה צריכה 2.1 ילדים בממוצע לאישה כדי לשרוד, אך אין אף מדינה אירופאית שמתקרבת לסף הנדרש. בצרפת מדובר על 1.6; בבריטניה 1.8 ילדים לאישה; בארץ המגף, המאמא האיטלקיה המפורסמת שומעת בכי של 1.4 תינוק, ואילו בספרד הגיעו לתהום של 1.1 ילדים לאישה. דמיוני. רק נוסיף שבגרמניה, למרות ההגירה הנרחבת והמצב הכלכלי הטוב, האוכלוסיה מצטמקת מדי שנה.

כעת, המחסור בידיים עובדות ונקיפות המצפון הקולוניאליות הביאו לפתרון בצורה של הגירה מסיבית למערב אירופה. המערב העשיר, השבע והעייף, קרוב מאי פעם לאפריקה השחורה והרעבה, ולצפון אפריקה המדוכאת והמושחתת. עשרות מיליונים השתקעו במערב המזדקן, וגם חלק ניכר מנתוני הילודה שצוינו למעלה הם של מוסלמים. ופה אולי קבור הכלב; הלחץ המוסלמי.

פוליטיקאי צרפתי שחפץ להיבחר, עומד מול שתי ברירות: לתמוך בישראל ולזכות אולי באהדת חצי מיליון יהודים, או להתנגד אליה ולפנות לליבם של 8 מיליון מוסלמים. מי האיש החפץ חיים, אוהב ימים ועוין לישראל.

לעומת זאת, ישראל היא פלא דמוגרפי עולמי; המדינה היחידה בעולם שהיא מדינת עולם ראשון, עם ריבוי טבעי של עולם שלישי. יהודיה חילונית בישראל יולדת הכי הרבה ילדים במערב. מחלקת היולדות בבית החולים שערי-צדק היא הגדולה בכדור הארץ. בעיר מודיעין-עילית 27% מהתושבים הם מתחת לגיל 4! אישה חרדית יולדת יותר מאישה בדואית, ואישה יהודיה יולדת יותר מאיראנית, מתורכית או ממצרית. פורמט הטלוויזיה 'בייבי בום' הוא מקורי וזוכה לרייטינג גבוה, לעומתו הפורמט שיצליח באירופה הוא אולי "סבאל'ה אאוט". האגיס פורחת בישראל, ואילו בגרמניה – שהיקף אוכלוסייתה הוא פי 10 מישראל – יש בכל שנתון רק פי 4 ילדים. בספרדית המילה "אח" חוץ מתאומים כמעט ונכחדה, ופה היא מייצגת גם חיבורים פוליטיים.

על-פי נתוני הלמ"ס, בשנת 2013 מספר הילדים היהודים שנולדו בישראל המשיך לעלות, ואילו מספר המוסלמים שנולדו צנח ב-6% בתוך שנה. לנתונים הללו ישנה השפעה קיצונית על מחירי הדיור, על התרחבות המשק, על ההשקעה בבניית גני ילדים, על הוזלת הדיור באירופה המזדקנת וגם על הענפים הכלכליים הפורחים ביותר באירופה: בתי אבות ורפואה גריאטרית.

ישנו פתרון אחד ודרסטי לטינה האירופאית כלפינו, ולקריסתה הכלכלית הקרבה: סיכת בטחון קטנה. רק אם שרי האוצר המערביים ינקבו בסיכה זו את כל אמצעי המניעה באירופה ויעודדו ילודה, במקרה שיתחילו לראות עגלות ילדים ברחובות אמסטרדם, כאשר ייעלמו "המלונות ללא ילדים", במציאות שבה שרת ההגנה הגרמנית [נוצריה לא מאמינה ואם לשבעה, חיה נכחדת] תהפוך למודל בשל אימהותה, כאשר כנסיות פריז יפסיקו לשמש כמוזיאונים וכשדורקס אירופה תפשוט רגל ומותג האגיס יפתח בבריטניה קווי יצור נוספים – רק אז היבשת הישנה תצא מהסטגנציה הכלכלית והטינה לישראל תפחת.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 תגובות למאמר

  1. יפה מאד -אהבתי ! מאיפה הנתונים ? הכותרת מטעה ונותנת רושם שהכתבה תהיה מבולבלת /משעממת אך הופתעתי שהכתבה לגמרי פרו דמוגרפית

  2. הסקת המסקנות מעט מגוחכת.

    אתה טוען ש:
    ילודה נמוכה באירופה -> מחסור בידיים עובדות -> "ייבוא" עובדים אפריקאים/ערבים/מוסלמים -> כוח אלקטורלי למוסלמים -> שנאה ליהודים.

    באותה מידה גם אני יכול לקחת אירועים מורכבים מהעולם, לרדד ולהפשיט אותם עד שאגיע לתוצאה הרצויה.

  3. נתונים מעניינים. לא בטוחה שכנסיות מלאות בהכרח יביאו אהדת ישראל… זכרוננו איננו כל כך קצר, לפני 70 שנה הטיפו בכנסיות בדרך דומה מאוד למה שמטיפים היום במסגדים של ג'נין…
    בואו נשמור על עצמנו, זה כנראה הדבר היחיד שנשאר…

    1. הכנסיה השתנתה ב-70 השנים האחרונות, והתורה שלה הרבה יותר פרו יהודית היום (ראו ועידת הותיקן ה-2). מעבר לכך שלנצרות וליהדות יש הרבה במשותף.