המפגינים ברוטשילד לתושבי דרום ת"א: "נאצים, גזענים, כלבים"

מפגיני השמאל: "רוטשילד שלנו, לא שלכם". ההפגנה התכווצה בכשליש ביחס לשבוע שעבר

מפגינים "נייטרליים" ברוטשילד נושאים שלטי שמאל | פלאש90

"נאצי, גזען, כלבים, זבל": אלה מקצת הקללות שהטיחו מפגיני השמאל ברוטשילד בשפי פז ותושבי דרום תל אביב שהגיעו להפגנה כדי לקרוא לגירוש המסתננים. בסרטון שמופיע בהמשך הכתבה נראה איש שמאל קורא לעבר אחד מפעילי השכונות "נאצי גזען". איש השמאל, שסירב למסור את שמו, הוסיף כלפי תושב דרום תל אביב כי הוא "שונא שחורים". מפגינה נוספת שלא אהבה נוכחותם של פעילי דרום תל אביב צעקה לעברם: "רוטשילד שלנו, לא שלכם".

בסרטון נוסף נראה מפגין שמאל אחר מגדף את פעילי השכונות במילים קשות ביותר: "אתם זבל, אתם כלבים!", צעק לכיוונם. המפגין שב וחזר על השקר כי "אתם שולחים אנשים למותם". מפגינים נוספים הניפו שלטים עם הכיתוב "גירוש=מוות".

עוד פנינים מהנאורים ברוטשילד לתושבי דרום ת״א: ״כלבים, חארות, זבל״

Posted by Gilad Zwick on Saturday, December 16, 2017

הטיעון כי גירוש מסתננים למדינות שלישיות מסכן חייהם הופרך פעם אחר פעם. כפי שפורסם ב'מידה', אפילו שופטי בג"ץ קבעו במפורש כי המדינות השלישיות אליהן מיועדים להיות מגורשים המסתננים הינן בטוחות ולמסתננים לא נשקפת בהן סכנת חיים. אריתראה, מולדתם של מרבית המסתננים השוהים בישראל, נחשבת גם היא מדינה בטוחה עבור מסתננים מעל לגיל גיוס, תומכי משטר ונשים נשואות.

השוטרים שנכחו במקום התנכלו לתושבי דרום תל אביב. אחד מהם אף כינה נוכחותם בשדרה "פרובוקציה". השוטרים ניסו לדחוק את תושבי השכונות משביל ההליכה לעבר רחבת הדשא, ואף איימו לעצור את מי שיסרב. במקביל, שני פעילי שמאל קיצוני ביקשו להתגרות בפעילים וגידפו את שפי פז ונשים נוספות במקום. הפעם, השוטרים לא קבעו שמדובר בפרובוקציה ואיפשרו לפעילי השמאל להפריע להפגנת תושבי דרום תל אביב. פעילי השכונות הניפו שלטים דוגמת "מסרבים להיות המצפון שלכם", זעקו "צדק לדרום תל אביב" וקראו "השחיתות האמתית היא הדיקטטורה השיפוטית".

"נתניהו חזיר, ביטן בבון"

מספר האנשים שפקדו אמש את ההפגנה ברוטשילד היה נמוך משמעותית משבוע שעבר. במוצ"ש שעבר העריכו במשטרה את מספר המפגינים ב-20-15 אלף איש, ברגעי השיא של ההפגנה אמש נכחו כ-5,000 איש. בחלק הסופי של ההפגנה, כשהמוחים התכנסו בכיכר הבימה, המספר ירד ל-2,000 בלבד.

בהפגנה נאם אמנם איש הציונות הדתית, הרב יובל שרלו, אך גם נוכחותו מעל בימת הנואמים לא תורגמה לגידול במספר חובשי הכיפה שהגיעו למחות עם מפגיני השמאל. לאחר שבשבוע שעבר קראו מפגינים "לשחרר את פלסטין" ו"מוות לציונות" המארגנים שוב ניסו לצייר את ההפגנה כ"א-פוליטית" עם סיסמאות דוגמת "לא שמאל, לא ימין – ישר". אולם נוכחותם המאסיבית של פעילי חד"ש האנטי-ציונית ושלטים עם הכיתוב "כיבוש=שחיתות" חשפו את הגוון הפוליטי העז של ההפגנה. בשלט נוסף הושווה ראש הממשלה נתניהו לחזיר ויו"ר הקואליציה דוד ביטן כונה "בבון".

בנאומו בהפגנה, קרא אלדד יניב למרד של הדרגים המבצעיים בראש הממשלה. יניב פנה לרמטכ"ל גדי אייזנקוט ולראש השב"כ נדב ארגמן "אל תיתנו לביבי להדליק את הצפון והדרום, אין לו יותר תוקף מוסרי". יניב גם קרא למפגינים לתמוך במני נפתלי, ואף כינה אותו "גיבור לאומי". נפתלי זכה לתשבחות גם מאליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון. כאמור, בחמישי שעבר החליטה הפרקליטות לסגור את תיק ההטרדה המינית נגד נפתלי בנימוק של חוסר ראיות. נפתלי ועורכי דינו הצהירו כי יערערו וידרשו שהתיק ייסגר מחוסר אשמה, אך פרקליטתה של המתלוננת אמרה ל'מידה' כי היא לא מאמינה שנפתלי אכן יערער מכיוון ש"הוא יודע מה תהיינה התוצאות". לדבריה, "המשטרה זיהמה את החקירה נגד נפתלי כדי להצליח בתיק נגד שרה נתניהו" בפרשת המעונות, בו משמש נפתלי כעד מדינה.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

27 תגובות למאמר

  1. ה"ימין" מדבר גבוהה, אבל מתיר המרדה וחתירה לא חוקית נגדו. השמאל פולט ססמאות נאציות, גזעניות..כל מה שהוא מתיימר להיות נגדו, אבל הם , מסתבר, חלק ממהותו. ועדיין, איש מהנואמים לא יועמד לדין על המרדה.
    מעניין מתי ה"ימין" יבין שדמוקרטיה לא מחזיקה מעמד כשהיא מידרדרת לאנרכיה.
    מה שבטוח זה שאין ימין בישראל, אלא אוסף לא מהותי של לא-שמאל

  2. שלטים אופיניים ונאצות מוכרות. כך החל השבר שלי עם השמאל. לאט לאט בתהליך שלקח מספר שנים התרחקתי מהמקום הזה. מהאנשים שסבבו אותי .הרעילות בהם יצרה אצלי דחיה. זה היה לפני עשור בערך. שמח שאני לא שם. מהדהדים אחד את השני ובטוחים בעליונותם. מכיר את זה מקרוב.

    1. רשמנו אנונימי לא אוהב את השמאל

    2. שונא את הסמול.
      חבורה של זבלים עוכרי ישראל.
      במדינה מתוקנת היו תולים אותם בכיכר העיר על בגידה.

  3. אני מתייחסת לשלט המדהים:
    העיתונות שלנו
    השופטים שלנו
    המשטרה שלנו
    (הם שכחו שגם הצבא שלהם)
    אכן את כל הצמתים הללו השמאל גנב מהמדינה בזמן שהימין "היפהפיה הנרדמת" נרדמה בשמירה. עכשו כשהיא מעט מתעוררת, אבוי, כל העמדות תפוסות. והשמאל, שטח כבוש לא משחרר. (אל דאגה, הימין גם לא יודע לשחרר)

  4. מטרת השמאל היא להשתלט בכוח על השלטון בישראל, והדרך היא: להכניס את משפחת נתניהו כולה לקלחת משפטית ואחרת, כדי להחליש את ראש הממשלה ולגרום לו לעזוב את תפקידו. כיום כל מרכזי השלטון ומוקדי הכוח במדינה, כולל הצבא, בשליטת השמאל, נותר להם לכבוש רק את ראשות הממשלה. השמאל מבזבז את כספי הציבור, על משפטי ראווה, בעוד שמי ששדד את כספי הקופה הציבורית, מן השמאל כמובן, אינו עומד למשפט ציבורי או תקשורתי.

  5. עליתי לארץ ב-1971 ישר לשנת מכינה לטכניון לעולים חדשים. שם פגשתי עולה חדש אחר ומאז נשארנו חברים עד היום – ד"ר אפרים אררה. מעט מאוד אחרי הגעתנו למדינה הוא חרץ משפט שעודני מרבה לצטט אותו: "השמאל הישראלי הוא שמאל פשיסט".

  6. הרכב של מפגיני "רוטשילד" בסך הכל בינוי מ"פרצופים חמצמצים" ו"חסרי העלמות חן". להרכב שכזה אין ולא היה מעולם יכולת להחזיק בכישורים חברתיים!

    1. ואילו מני נפתלי הוא "הפנים היפות" מבניהם!!!!

  7. אותו מפגין מן השמאל שקרא כלפיי המפגינים הדרום תל-אביביים שהוא – "שונא שחורים", שכח להוסיף – "בתנאי שהם יהודים." ואולי הוא פשוט לא יודע שהמסתננים הם שחורים הרבה יותר מהדרום תל-אביביים, ולכן הוא אמור לשנוא אותם יותר. ובאמת, למה שידע? הוא היה פעם בדרום תל-אביב? הוא התקרב מתי שהוא בחייו למסתנן? חס וחלילה. לקבל בברכה מסתננים? כמובן, רק לא בשכונתו, תודה רבה. זה הטיפוס. אנשים כאלה יודעים רק לשחק בהומניזם על גבם של אחרים. שום דבר מעבר לזה.
    ואם מישהו יביא לי כדוגמה את חברי עמותות הסיוע למיניהן, שכן יוצרים קשר עם מסתננים – ובכן, מדובר במיעוט מבוטל. על כל חבר עמותה כזה, ישנם מאה אנשי שמאל אחרים, שמפגינים בעד המסתננים, אבל יעדיפו שאזור מגוריהם ישרף כליל, מאשר שמסתנן אחד ויחיד יעבור לגור שם.

  8. טוב שהם לא מגזימים, לא מתלהמים, ובעיקר לא חוטאים בזילות השואה. כידוע, את זה רק אנשי הימין עושים. אכן, אנשי תרבות אמיתיים, מה יש לומר. מופת לנאורות ולהגינות אנושית.
    או במילים אחרות – מעולם איש לא האשים אותי בשחיתות כלשהי, או אפילו ברבב של שחיתות. אבל אם אלו הם פניהם של הלוחמים בשחיתות, כבר מוטב לי להיות מושחת עד היסוד ולא אחד מהם.

  9. מני נפתלי ואלדד יניב, כסמלי המאבק בשחיתות. מני נפתלי ואלדד יניב… איזו אירוניה מעוותת ואכזרית. באותה מידה הרוצח הקניבל ג'פרי דאהמר היה יכול לשמש כמשווק של מאכלי גורמה. ג'ק המרטש היה יכול להיות מוביל המאבק לזכויות האישה. ואטילה ההוני הוא כנראה הדוגמה המושלמת למנהיג מוסרי, הומני ושוחר שלום. והיטלר? היטלר הוא בכלל, אחד מל"ו צדיקים…
    כנראה חז"ל באמת צדקו. אנחנו אכן חיים בעולם השקר.

  10. קודם כל פאדיחה שלא רשום "מאמר דעה".
    שנית, כשבאים אנשים לא קשורים אז שואלים את המפגינים "אם הם לא קשורים, למה לא גרשתם אותם?". עכשיו כשמגרשים את הלא קשורים אז גם המפגינים לא בסדר.
    ובכלל, כשימנים באים להפגין (מאז ההפגנה הראשןנה, באופן קבוע) זו הפגנת שמאל, עכשיו שכשרב מהציונות הדתית מגיע להפגין זו גם הפגנת שמאל 😂 אתם באמת לא נותנים לעובדות לבלבל אתכם 😂

    1. באמת? אז בגלל שהיו שם כמה ימנים ספורים זו הפגנת ימין?
      יש כאן כמה תגובות של אנשים שאמרו שהמפגינים שקיללו הם רק מיעוט לא מייצג, אז
      לפי ההגיון שלך כל אנשי ההפגנה קיללו. קצת לא מסתדר לוגית.

  11. רוב משתתפי ההפגנה נגד השחיתות הם מהמרכז ימינה החרדים מהתפוררות המוסר של הממשלה וחלק מחברי הכנסת.
    היה מצופה מאתר "מידה" לא להתפס לזוטות ושולי השוליים של האירועים, אלא להתרכז בעיקר!

  12. אנרכיסטים סמולנים תומכי בי די אס, סותמי פיות, חולים נפשית ומוסרית. הפתרון צו אישפוז מרפאה אינטואיטיבי בכפייה מהמושל המשפטי שעדיין מסרב למשול.

  13. אפשר שאחד האוטובוסים שמסיעים להפגנה "יתקלקל" באזור התמח"ת בואך לב המאפיליה?

  14. כתבה ללה מידה. בתור אתר שנקרא מידה נראה לי שחסרה מידתיות.
    בכותרת כתבתם על תופעה דוחה כשלמעשה מצאתם 2 או 3 אנשים מגעילים בלבד שהתנהגו כך. . זוהי בדיוק הסתה. לקחת 2 מטומטמים ולהפוך אותם בעזרת כותרת םנציגי השמאל.
    יש הרבה שמאלנים לא חכמים וגם גזענים אבל כתבה כזו היא שקרית, לא מייצגת ויוצרת עוד פעלוג סכסוך ושנאה בתוך עצנו
    קצת מידתיות אתר מידה

  15. טוב, דבר אחד ברור, וזו העמדה של הכתב. זו לא נקראת עיתונות וזה בהחלט לא סיקור.

  16. חוץ משיפור הגישה למסתננים השמאלנים האלה טועים בהכל.

    קצת עלו לי נקיפות מצפון מזה שאני מסכים עם הפנאטים של רוטשילד במשהו.

    אבל

    צריך להשקיע יותר ביחס טוב למסתננים
    גם אם זה תןאם במשהו עמדות של כמה שמאלנים פנטיים

  17. ב 20 השנים האחרונות מאז אוס לא – התדרדר השיח הפלגנות והשנאה במדינת ישראל בין ימין לסמול – החשש ההוא שאם זה ימשיך כך יש סיכוי שנהיה דומים למדינה חשובה מאוד באירופה שהאנרכיה השלטונית בה בעקבות חוסר הרצון של הממשלה לשלוט בשנות ה 30 הביאה לעלייה לשלטון של מפלגה פאשיסטית מן הצד השמאלי שהביאה לסדר חדש. ומי שלא מכיר מוזמן ללמוד מספרי ההיסטוריה.

  18. בתור מי שהיה בהפגנה, מפנה את הכותב והקוראים לתגובות 11 ו 14, הכתב מביא לנו "פייק ניוז",
    אוסף דברים שבשולים והפך אותם לעיקר, מה שגורם לי גם לפקפק במספרים שציין.
    ברגע שעיתון אחריו אני עוקב כבר תקופה מרשה לעצמו לגלוש לשקרים ותעמולה… זה אומר שמשהו רקוב. וזה אולי לב ליבו שלך התהליך, עליו מוחים המפגינים. אני חושב שלפי התוצאות ביבי פועל נכון, ועם זאת משהו בהתנהלות שלו, ושל חלקים במפלגתו, מושחתים. ועל זה נאמר, שלטון משחית וזה נכון גם ביחס לביבי ולחלקים בליכוד.

    1. מושחתים יש כנראה בכל ספקטרון המפה הפוליטית. אבל בהפגנות הנל טורחים לןגנות שחיתות של הימין בלבד. זה לא מאבק בשחיתות זה מאבק בממשלה הנבחרת באיצטלה של מאבק בשחיתות.

      כאשר אני רואה ב YNET תמונות מההפגנה של יעל דיין, שאביה היה מושחת עד העצם, בלי שאף אחד ירים גבה – זה מראה לי בדיוק מה מטרת ההפגנה. (ככל הידוע לי משפחת דיין מכרה למדינה את העתיקות שמשה דיין גנב מהמדינה תוך שהוא משתמש במעמדו בצבא לניהול החפירות הפיראטיות שלו).
      כאשר בהפגנה כזאת אין שום שלט מגד הנפוטיזים הבוטה בבית המשפט העליון – זה מראה לי בדיוק מה מטרת ההפגנה.
      כאשר נושאים שלטים כנגד ביטן אבל משמיטים מאותם שלטים את חברי העבודה, שותפיו לעבירה, הנחקרים איתו באותה פרשות שחיתות – זה מראה לי בדיוק מה מטרת ההפגנה.

      וזה עוד הרבה לפני מה שנאמר בכתבה הנל…

  19. להפגנת הבושה ברוטשילד מגיעים מעט אנשים ,אז כדי להציל את המצב המפגינים התחילו להביא את ילדיהם כדי ליצור תחושה של המונים חחחחח, הילדים צועקים ומחייכים..לא נראה שהם סובלים בחייהם,אז מדוע הם מפגינים?איזה חינוך פשששששששש…….

  20. אתם באמת מאמינים בחבר הדמיוני שלכם? אם הייתם נולדים טיפה מזרחה הייתם מאמינים בגרסה קצת אחרת שלו. טפשים ורעים.