בקרן החדשה מודים: מי שיכשיל את גירוש המסתננים "יזכה למימון כספי"

מנכ"ל הקרן דניאל סוקאץ' הכריז כי הארגון יסייע לכל מי שיפעל כדי למנוע את מימוש מדיניות הממשלה. ארגון של הקרן קורא להחביא מסתננים ב"פרויקט אנה פרנק"

קמפיין מתוזמן וממומן היטב. מסתננים בהפגנה נגד החלטת הממשלה | פלאש90

הקרן לישראל חדשה מצהירה בגלוי כי היא פועלת לסכל את החלטת ממשלת ישראל להעברת המסתננים הבלתי-חוקיים למדינה שלישית. במכתב פתוח שפרסם ביום חמישי האחרון מבהיר מנכ"ל הקרן בארה"ב, דניאל סוקאץ', כי הקרן מגויסת להכשלת הגירוש: "ישנם ישראלים שפועלים למנוע את מימוש מדיניות (הממשלה)", כותב סוקאץ' ומדגיש: "תהיו בטוחים שהם יזכו לתמיכה מהקרן החדשה: במימון כספי ובמתן ייעוץ".

דניאל סוקאץ' | פלאש90

כזכור, הקרן לישראל חדשה איננה ארגון ישראלי אלא עמותה אמריקאית לכל דבר, אך עובדה זו אינה מונעת ממנה לא רק להתערב בהחלטות ריבוניות של ממשלת ישראל, אלא גם לטעון כי ישראלים שתומכים בהחלטה להעברת המסתננים נגועים בגזענות.

לדברי סוקאץ' מתנגדי הגירוש "הצליחו לעתים להאט, לדכא ואף להביס את אלו המבקשים לעצב מחדש את ישראל ולהפוך אותה למדינה של פחד, שנאת זרים ודחיקת אוכלוסיות". מנכ"ל הקרן סיכם את המכתב בקריאה לתמיכה במתנגדי הגירוש: "בעזרת תמיכתנו – הם יכולים לנצח".

השוואה מקוממת בין המסתננים למעפילים

סוקאץ' גם לא בוחל בסילוף ההיסטוריה כדי להצדיק את המלחמה שהכריז על גירוש המסתננים. במכתבו עורך מנכ"ל הקרן השוואה מקוממת בין גנבי גבול אלימים מסודן ואריתריאה – שילדיהם מביעים אהדה למשטר הנאצי ושהמבוגרים ביניהם מטיחים בישראלים "כאן זה פלסטין" – לבין יהודים, חלקם ניצולי שואה, שעלו לארץ ישראל לפני קום המדינה. "כואב לי שממשלת ישראל הנוכחית, המושלת במדינה שנבנתה על ידי פליטים יהודים, תפנה גבה לערכים עליהם הוקמה ישראל, תתעלם מלקח החוויה היהודית של עם ללא ארץ ותרחיק את מבקשי המקלט", כותב סוקאץ'.

בניגוד לטענותיו של מנכ"ל הקרן, לאריתראים ולסודנים יש מדינות לחזור אליהן: בית המשפט של האיחוד האירופי קבע כי אריתריאה מדינה בטוחה, לפחות עבור אלו שאינם בגיל גיוס; ולאחרונה החלו פליטים מחבל דארפור לשוב למולדתם.

מעבר לכך, רבים מהמסתננים האריתראים בישראל אינם "מתנגדי משטר" אלא תומכים בנשיא הנוכחי ממנו הם נסים על נפשם לכאורה. בכל מקרה, המסתננים שמתוכננים לצאת מישראל, סודנים ואריתראים, מיועדים להגיע לרואנדה ואוגנדה – מדינות אשר בית המשפט העליון קבע שהן בטוחות לחלוטין.

חייבים חייבים לחשוף את הבלוף הזה, פשוט עובדים עלינו בעיניים!אלפי "פליטים" אריתראים חוגגים במסיבת עצמאות שארגנה שגרירות …

Posted by Yonatan Jakubowicz on Tuesday, June 6, 2017

"ישראל היא חלק מאפריקה"

המנכ"ל האמריקאי של הקרן לישראל חדשה מקדיש חלק ניכר ממכתבו למוטסים עלי, מסתנן מחבל דארפור שהוכר בשנת 2016 כפליט על ידי משרד הפנים. "אני חושב כל השבוע על מוטסים עלי", מעיד סוקאץ', המתגולל על כך שישראל לא הכירה בעוד עשרות אלפי סודנים ואריתראים השוהים בארץ כ"פליטים".

עלי נחשב ליקיר הקרן לישראל חדשה, ואף היה אורח הכבוד באירוע שאורגן על ידי סניף הקרן בקנדה. האירוע נשא את הכותרת הפרובוקטיבית: "האם אתה יכול להיות ציוני וגם פעיל זכויות אדם" – כלומר בקרן העניקו לגיטימציה לטענה כי תמיכה בזכותם של היהודים להגדרה עצמית נוגדת את המוסר האנושי. בנאומו בפני נציגי הקרן הציג עצמו עלי כחלק בלתי נפרד מישראל ואף טען כי המסתננים "משרתים את החברה הישראלית". עלי גם מעז להטיף מוסר לישראלים, כשפרסם מאמר ב'הארץ' תחת הכותרת 'איפה המוסר היהודי?', בו ביקר את הקשרים של מדינת ישראל עם סודאן.

במאי 2015, בטרם קיבל מעמד פליט ובזמן שהותו במתקן חולות, השתתף עלי באירוע פוסט-ציוני שבו נאמר בין היתר כי המוסלמים הם "התושבים המקוריים של הארץ" ולכן ישראל "היא גם אדמה שלכם", כשהכוונה לאוכלוסיית המסתננים מסודאן. במהלך האירוע הציג עלי את ישראל כגזענית: "הסיבה שאנחנו סובלים היא צבע עורנו", אמר על המדינה שעתידה להעניק לו מעמד פליט.

הכוכב החדש בשמי הקרן החדשה הוסיף כי השינוי במצבם של המסתננים יתחולל רק בזכות "פעולה קולקטיבית". דוברים נוספים באירוע טענו כי מדינת ישראל מהווה חלק בלתי נפרד מיבשת אפריקה, והציגו את היהודים האשכנזים בישראל כקולוניאליסטים ש"השקיעו מיליארדי דולרים כדי לשנות את הזהות האפריקאית של הארץ הזו ולהפוך אותה לארץ בסגנון אירופי" שתשתנה בחזרה לצורתה המקורית בעזרת המסתננים האפריקאים.

מלבד קבלת מעמד פליט ממדינת ישראל עלי לומד לתואר ראשון למשפטים במכללת רמת-גן, ובעבר שימש כמנכ"ל "המרכז לקידום פליטים אפריקאים", ארגון בו הוא משמש כיום כחבר בוועד המנהל ושקיבל בשנת 2016 מעל לחצי מיליון שקלים מנציבות האו"ם לפליטים. הקרן החדשה העבירה למרכז מעל ל-100 אלף שקלים בשנים 2016-2015.

חברנו מוטסים עלי שחזר מארצות הברית לאחר שקיבל פרס "מגן הדמוקרטיה" שלנו מטעם הקרן החדשה, לא מבזבז זמן ורץ ישר לשפוך שמן ע…

Posted by Yonatan Jakubowicz on Monday, October 10, 2016

על אף שהוכר כפליט על ידי משרד הפנים למרות היותו אזרח של מדינת אויב, לא ניכר כי עלי מכיר טובה לישראל. הוא מנצל למשל את דף הפייסבוק שלו כדי להבאיש ריחה בעולם, כשהוא מאשים את בית המשפט העליון הישראלי באפליה גזעית נגד שחורים, ואף נותן הד לתאוריית קונספירציה שנועדה לשרת מסתנן סודני שדקר חייל בפיגוע באשקלון לפני כשנתיים.

המחבל נורה למוות, אך במקום לגנות את אירוע הטרור שביצע בן קהילתו, עלי רמז כי הפיגוע כלל לא התרחש ואף הביע "חשש" כי המסתנן הסודני נהרג בעקבות "לינץ'" שנעשה בו. ימים ספורים לאחר מכן קבע השב"כ כי לא רק שהפיגוע התרחש, אלא שהמחבל הסודני דקר את החייל "בהשראת דאעש".

עלי, שגם השווה בין 'חוק הפיקדון' לרצח העם שהתרחש בחבל דרפור, לא חושש להיכנס לזירה הפוליטית כשהוא מתנגח בימין הישראלי.

זילות השואה

הקרן החדשה אינה רק מצהירה כי תפעל למנוע את גירוש המסתננים, אלא גם פועלת בשטח לממש מדיניותה. לאחרונה, פרסמה הקרן גילוי דעת נגד הגירוש יחד עם כמה ארגוני שמאל יהודים נוספים בארה"ב, ביניהם הרפורמים, תרועה וג'יי סטריט. בדף הפייסבוק של הקרן גם מהדהדים את התעמולה השקרית שלפיה ישראל שולחת את המסתננים ל"סכנת מוות, שוד, אונס וסחר בבני אדם".

בקרן פונים אמנם לתומכיהם בקריאה "אל תתנו לממשלה לבלבל אתכם", אך כפי שדיווחנו לאחרונה ב'מידה' מי שהפריכו אחת לאחת את טענות ה"נשלחים למותם" וקבעו כי אוגנדה ורואנדה הן מדינות בטוחות היו דווקא שופטי המחוזי והעליון – חביבם של ארגוני הקרן.

ממשלת ישראל מגרשת פליטים – לסכנת מוות!אל תתנו לממשלה לבלבל אתכם – המשמעות של הגירוש הזה היא – סכנת מוות, שוד, אונס וסחר…

Posted by ‎הקרן החדשה לישראל‎ on Wednesday, January 3, 2018

נשיאת העליון לשעבר מרים נאור קבעה למשל כי "קשה להתייחס ברצינות לטענות" של הארגונים "בדבר 'כפייה' ו'חוסר בְּרֵרה'" בפניה עומדים המסתננים שמגיעים לרואנדה. שופטת בית המשפט המחוזי רחל ברקאי אף רמזה כי המסתננים בודים מליבם טראומות שלא היו ולא נבראו, במטרה "לקדם עניינם בכל הקשור לקבלת יחס סלחני מצד המדינה אליה עברו, על דרך של קבלת היתרי שהייה מתאימים".

עיקר הפעילות של הקרן מתמקדת במימון ארגונים שיעלו קמפיינים נגד הגירוש. ארגון 'זזים', המתקיים כמעט כולו על כספי הקרן החדשה, פרסם לאחרונה עצומה המיועדת לראש הממשלה ולשר הפנים בקריאה "לא לגירוש הפליטים". ‘זזים’, ארגון שמאל קיצוני הקורא לשחרורה של עהאד תמימי (הפלסטינית שהכתה חיילי צה”ל ומשפחתה מעורבת בטרור עד צוואר), קם ב-2015 ופעל על בסיס תרומה יחידה של הקרן החדשה בסך כ-600 אלף שקל. ב-2016 קיבל הארגון את רוב תקציבו מהקרן בסכום של כ-410 אלף שקל.

עמותת קרן נוספת, 'אחותי', ארגנה לאחרונה הפגנה תחת הכותרת "דרום ת"א נגד הגירוש" – בניסיון לקשור את גירוש המסתננים עם מאבקים של אוכלוסיות ישראליות בדרום ת"א (גבעת עמל, שכונת הארגזים, אבו כביר) המועמדות לפינוי מבתיהם. בפועל, בהפגנה ה"משותפת" נכחו עשרות בודדות של אנשים, רובם המוחלט מסתננים, בתוספת מספר פעילי שמאל קיצוני ישראלים. בשנת 2016 קיבלה 'אחותי' תמיכה בסך כחצי מיליון שקלים מהקרן החדשה.

בארגון 'רבנים לזכויות אדם', ארגון נוסף הנתמך על ידי הקרן, עושים שימוש ציני במסורת היהודית וקוראים לרבנים לפעול נגד גירוש המסתננים. בכנס שנערך אתמול לא בחלו ב'רבנים לזכויות אדם' גם בזילות השואה כדי ליחצ"ן את קמפיין "עצירות הגירוש". בין היתר הוצע בכנס של ארגון השמאל הקיצוני לסייר עם מסתננים ביד ושם ואף להחביא מסתננים בבתים פרטיים, במסגרת "פרויקט אנה פרנק".  כלומר, המסתננים הם היהודים במחנות ומדינת ישראל משחקת את תפקידו של המשטר הנאצי בעולם הדימויים של 'רבנים לזכויות אדם'. ב-2016 קיבלו 'רבנים לזכויות אדם' כ-700 אלף שקלים מהקרן החדשה.

מרצה באונ' העברית קורא לעבור על החוק

פעיל לשעבר בקרן, פרופ' אלון הראל מהאוניברסיטה העברית, אף קרא לעבור על החוק כדי למנוע את הגירוש. הראל, מרצה בכיר בפקולטה למשפטים בעברית, שימש בעבר כחבר הנהלה ב'האגודה לזכויות האזרח' – ארגון הדגל של הקרן החדשה.

פרופ' אלון הראל | ויקיפדיה

לאחרונה פרסם הראל מאמר בו קרא לציבור הישראלי "להצטרף לחסידי אומות העולם ולמנוע את הגירוש בכל דרך חוקית או בלתי חוקית". במאמר עשה הראל שימוש נרחב במקורות היהודיים כדי להצדיק את ההתנגדות לגירוש. מדובר בשינוי כיוון אידאולוגי מרענן מצד הראל, שבעבר טען כי "התנ"ך בת*ת שלי". הראל ידוע כבעל עמדות שמאל קיצוניות. לפני כשלוש שנים למשל עלב המרצה הבכיר באופן פומבי בסטודנטית הפעילה בתנועת 'אם תרצו' והביע מחאה פוליטית במהלך שיעור.

המאמר בו קרא הראל לעבור על החוק פורסם באתר האוניברסיטה העברית, בדף ששמו "בלוג המרצים למשפטים באוניברסיטה העברית". בתגובה לפנייתנו, השיבו באוניברסיטה העברית כי "הבלוג הוא זירה לא פורמלית", ולכן אין בכוונתם לנקוט בפעולות כלשהן נגד המרצה שהטיף לאי-ציות לחוק: "האוניברסיטה העברית חרטה על דגלה את ערכי חופש הביטוי והסובלנות ואינה סבורה כי יש בעייתיות בהתבטאויות המרצים שלה במסגרת הפלטפורמה הנוכחית", נמסר.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

33 תגובות למאמר

    1. כבר דחפת היום את התנ"ך, יא ברופסור חמאס?

    2. אתה בפירוש אמרת
      “האוניברסיטה העברית חרטה"
      אני חושב שאתה עכשיו שנוי במחלוקת

    3. אולי מוטב שבמקום להתלהם תגיב לעניין עצמו, ותסביר במה בדיוק המאמר מסלף את העובדות?
      לא, מה פתאום. מה חשבתי לעצמי. הלוא למען האמת, העובדות בתחת שלך. בכלל, הרבה דברים בתחת שלך. מעניין מה (או מי) גרם לאיבר המדובר בגופך להתרחב כל כך.

    4. פרופסור דה שמטה, למה שלא תחזור לקרוא הארץ. שם תרגיש טוב, שם לא מלהגים שם יספרו לך על 2 מיליון ילדים רעבים ועוי נוראי. בעצם במחשבה נוספת למה שלא תעבור גם אתה לאריתריאה. שם אולי תוכל להיות פרופסור ולא סניטר כמו כאן

    5. במאמר יש שורה ארוכה של סלופים עובדתיים. אני לא אטרח לפרט אותם משום שלא נראה לי שמרבית הקוראים או הכותבים מעוניינים כאן באמת. אבל מי שחפץ יכול לכתוב לי במייל ואני אפרט.

  1. הבעיה האמיתית היא חוסר האחדות בימין
    ימנים רבים מביעים דעה בפומבי
    ובמציאות מתנהגים אחרת
    היה לי שכן שכל הזמן היה נגד ערבים
    יום אחד קמתי בבוקר אני רואה שהדירה שלו
    מושכרת ל5 שבחים פלסטינים.
    עוד אחד שהיה מגנה בלהט ערבים
    יום אחד אני רואה אותו עם ערבי שיושב אצלו
    וכמו אחים היו.
    כנראה שהדעות והמציאות כל כך שונות.
    שלא ניתן ליישם את הדעה בשטח.
    הסודנים גרים בדירות של ישראלים.
    עובדים בעסק של ישראלי.ואצל מנהל ישראלי.
    חלק מבעלי הדירות ימניים.וחלק מהמעסיקים.
    לצערי בני האדם ברובם אופוטורוניסטים
    וכשיש התנגשות בין הדעה האישית לצורך עצמי
    הרי שהאינטרס מנצח.
    השמאל נאמן לדעותיו.למרות שהימין לא מקבל את דעת השמאל.הוכח שהשמאל יותר נאמן למצעו הפוליטי.
    לעומת הימין שמזגזג ימין מרכז שמאל.
    ראה שרון.אולמרט.בגין.נתניהו.
    לכן הפסקתי להצביע לימין ובכלל לא מצביע לאף מפלגה.
    למה באו מעטים חהפגנה נגד המסתננים מהימין.
    היחידים שיש להם אידיאולוגיה זה הימין הדתי
    אבל גם בו זרעו שתילי הרס הממשלות לדורותיהן.

    1. יפה כתבת – אכן השמאל נאמן לדעותיו המוצקות ,אבל שהן לעשות בוחטות במיליונים מהקמת ארגוניים קיקיונים בהשראת הקרן להשמדת ישראל.
      הם כל כך נאמנים לדעותיהם שהם אפילו מוכנים לגייס את היהדות שנואת ליבם אם זה עשוי לעזור בלעשות עוד כמה לירות.

    2. מסכים איתך לחלוטין.
      דברי נכתבו באירוניה
      שהימין לא הולך עם המצע שלו עד הסוף
      ונשבר ומתעקם ומזגזג וחוזר חלילה.
      לעומת השמאל שדעותיו רעות מאוד וחולות
      אבל הוא נאמן לדרך שלו תהא רעה כפי שתהא.
      אז הבעיה היא בחידלון הימין.
      כדי שיהיה שינוי אנו זקוקים לאנשים חדשים
      עם יושרה גבוהה ובלי קופת שרצים על הגב
      עד כמה שזה אפשרי למצוא צדיק בסדום.

    3. זאת לא "המציאות" שמשפיעה על אנשי הימין שפועלים בניגוד לאידאולוגיה של עצמם. זאת פשוט תאוות הבצע. ובמקרה של פוליטיקאים ימניים שחצו את הקווים, זה הרצון בתקשורת מלטפת, ולעתים קרובות גם הרצון להישאר מחוץ לכלא. עיין ערך שרון, אולמרט (שזה כמעט הצליח לו) אהוד ברק, ומי יודע מי עוד. (ציפי ליבני? "כבוד" הנשיא ריבלין? לך תדע.)

    4. לבעיה למי שבבעיה הימין ואני אחד ממנו אין שום בעיה עם אף ערבי שרוצה לחיות אתי בשלום,יש הרבה ערבים בני אדם ואני ערבי יהודי ינקתי מערביה ואלחם בכול הכוח נגד הרוע שיש בניהם אני יודע לחיות אתם ואין לי בעיה, לעומת אנשי השמאל שדוגלים הם שם ואנחנו שם והיתר לתפאורה

  2. איזה חומד של אנשים מוכנים להסתיר אותם אטלרמטאם

  3. אני מפחד מהחמאס וציוד החקלאות שלי והכבשים נגנבים על ידי ערבים, יש גם וונדליזם, אני קורס כלכלית וילדי עושים במכנסיים מרוב פחד. ןלכן אני רוצה מקלט מדיני בשוויץ אבל מסתפק גם בלוכסמבורג. אני מבקש את עזרת הקרן החדשה לישראל. תודה.

  4. מה שכתוב כאן דומה ליחס שקיבל חסיד אומות העולם היפני במלחמת העולם השניה ממשלתו.
    ההסטוריה חלקה לו שבחים

    1. נכון מאוד. כמובן. איזו שאלה. המצב הנוכחי הוא בדיוק, אבל בדיוק כמו בשואה.
      רק להפך.

    2. איך נאמר בספר הספרים? "ככלב השב על קיאו…"
      ובמילים אחרות – גם אם תחזרו על האנלוגיה ההיסטורית הדבילית והמופרכת הזו מיליוני פעמים, זה עדיין יהיה שקר גס ובזוי.

  5. "פרוייקט אנה פרנק"? יותר נכון "פרוייקט קסטנר והקפואים החדשים"

  6. ואני מוכן לשלם לכל מי שיצביע על מקום מסתור. וכמוני יהיו עוד עשרות ומאות אלפים. מקווה שאלו שעוברים על החוק יעצרו במקום ויוטלו עליהם עונשי מאסר

  7. עקרונות מנחים להגנה על פליטים ומבקשי מקלט במדינת ישראל

    עודכן בתאריך:1 ביוני 2008

    https://www.acri.org.il/he/1877

    http://www.amnesty.org.il/cat/%D7%A2%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A0%D7%97%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%94%D7%92%D7%A0%D7%94-%D7%A2%D7%9C-%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%9E%D7%91%D7%A7%D7%A9%D7%99-%D7%9E/

    הפורום לזכויות פליטים, שבו חברה האגודה, גיבש מסמך עקרונות להגנה על פליטים ומבקשי מקלט במדינת ישראל. זהו חלק ממסמך מדיניות מעמיק, שעל חיבורו שוקד הפורום, אשר יעסוק בכל ההיבטים הנוגעים להגנה על פליטים ועל זכויותיהם, כולל פתרונות לטווח ארוך. פברואר 2008
    ……………………..

    נא עיינו בסעיף 10 ובדברי ההסבר המורחבים לגביו, אשר מדברים בפירוש על 'איחוד משפחות'…
    על פי סעיף זה, ניתן להבין את המטרה האמיתית – לטווח הארוך – שמניעה את מאבק השלבים…. לעצירת הגירוש…

  8. פרופסור למשפטים, פעיל פוליטי רדיקלי ומומחה לפרוקטולוגיה גם יחד. מה יש לומר, אתה אכן איש אשכולות!

  9. ההצעה של ה"רבה" סוזן סילברמן, היא דווקא רעיון נפלא. כדאי מאוד שכמה אלפי פעילי שמאל קיצוני יסתירו כמה אלפי מסתננים חביבים בבתיהם. וכך זה יתנהל –
    1. אחרי השבוע הראשון, פעילי השמאל יתפוצצו מגאווה, וירגישו שהם מוסריים, פרוגרסיביים, ונאורים יותר מתמיד. וכמובן, נעלים לאין שיעור לעומת שאר הישראלים הגזענים ונמוכי המצח.
    2. אחרי שבועיים הפעילים עדיין יהיו מאוד גאים בעצמם, אבל לגאווה תתלווה תחושה קלה של אי נעימות וחוסר נוחות.
    3. אחרי שלושה שבועות, הפעילים יתמלאו בתחושות של לחץ נפשי הולך וגובר, מועקה ומצוקה. הם יתחילו לרמוז למסתננים שאולי כדאי שאלו האחרונים יחפשו לעצמם מקום מסתור אחר. המסתננים, בהתאם לאופיים העדין והמתחשב, יגידו למארחיהם לסתום את הפה ולא לבלבל להם את המוח.
    4. אחרי ארבעה שבועות, פעילי השמאל ירגישו שהם נחנקים והולכים, ושחייהם אינם חיים. בשלב זה, הם כבר ידרשו בתוקף מן המסתננים לעזוב, לא משנה לאיפה – רצוי בחזרה לדרום תל אביב, ואם לא, אז לאוגנדה, אריתריאה, או לכל מקום ארור שהוא על פני הגלובוס. המסתננים, כמתחייב מתרבותם האדיבה ומדתם שוחרת השלום, יגיבו באלימות קשה ובחמת רצח. בקיצור, יש לצפות להרבה קטטות וייתכן שגם לאבדות בנפש.
    5. ולאחר חמישה שבועות? נו, אז פעילי השמאל לשעבר, אלא מהם שישרדו את החוויה, יצאו לרחובות ויפגינו למען גירוש מיידי, לא רק של כל מסתנן באשר הוא, אלא גם של הפלסטינים מהשטחים, של חבריהם לשעבר מהשמאל הרדיקלי, ובעצם של כל מי שלא בא להם טוב בעיניים.
    לסיכום, תכנית הפעולה של הרברבנית סוזן סילברמן, היא צעד מבורך, משום שבזכותה יתווספו לחברה הישראלית אלפי פעילים של 'אם תרצו'. ואולי גם כמה מאות פעילי 'כהנא חי'.

  10. לא מצליח להבין. ע״פ הקרן וגרורותיה וע״פ השמאל מאד רע בארץ, 2 מיליון ילדים רעבים, עוני נוראי שורר בכל מקום, בעיקר בצפון תל אביב, גזענות, פשיזם, והשד יודע איזה אז אנחנו שולחים אותם למדינות מוסלמיות שחרות שלום ואחווה והם לא יצטרכו לסבול בישראל

    1. אתה לא מבין? זה כי אתה גזען! אתה חושב שאתה לא גזען? זה בגלל שאתה לא מבין! ובכלל, כולם נאצים! (חוץ מאלה שהם אנה פרנק.)
      אם ההיגיון הנעלה הזה לא נראה לך סביר, אל תבוא בטענות אליי, אני בסך הכל מצטט את דף המסרים של הקרן החדשה.

  11. איך מצטרפים ליוזמת אנה פרנק ולפעילות נגד גירוש המסתננים?

    1. אתה מסתכן חביבי. שמעת על רמת הפשיעה בדרום תל אביב?