הדוד מאמריקה: 74% מהאמריקאים אוהבים את ישראל

סקר חדש של מכון 'גאלופ' מראה כי התמיכה האמריקאית בישראל מגיעה לשיעור הגבוה ביותר מאז 1991. רק 21% מחזיקים בדעה אוהדת כלפי הפלסטינים

שיאים חדשים של תמיכה. דגלי ארה"ב וישראל בירושלים | פלאש90

הדעות החיוביות כלפי ישראל בארצות הברית נמצאות במגמת עליה והגיעו לשיעור של 74 אחוזים מכלל הציבור האמריקאי הרואה את ישראל באור חיובי– הנתון הגבוה ביותר שנרשם מאז שנת 1991. כך עולה מסקר חדש של מכון 'גאלופ' שפורסם אתמול.

תוצאות הסקר מראות כי לישראל ולרשות הפלסטינית דימוי כמעט הפוך בקרב האמריקאים ומחזק עוד יותר את העמדה האמריקאית כלפי המזרח התיכון בכלל, וכלפי תמיכתה בישראל בפרט.

כאמור, 74 אחוזים מהנשאלים בסקר ענו כי הם רואים את ישראל באור חיובי, לעומת 23 אחוזים שרואים אותה באור שלילי. זו התוצאה הגבוהה ביותר לגבי שאלה זו מאז מלחמת המפרץ לפני 17 שנים, אז עמד שיעור התמיכה על 79%.

לגבי הרשות הפלסטינית, השיבו רק 21 אחוזים מהנשאלים כי הם רואים אותה באור חיובי, לעומת 71 אחוזים שרואים אותה באור שלילי.

מבחינת התפלגות מפלגתית בשאלת התמיכה בישראל, ניתן לראות הבדל ברור בין רפובליקנים לדמוקרטים, כאשר אחוז הרפובליקנים שמזדהים עם ישראל נמצא בעלייה מתמדת בשנים האחרונות והשנה הגיע לשיא. אחוז התומכים בקרב הדמוקרטים הוא נמוך יותר משמעותית אך גם הוא נמצא בעלייה מתונה.

83 אחוזים מהרפובליקנים השיבו כי דעתם על ישראל חיובית ו-רק 12% מתוכם אמרו כי הם רואים את הרש"פ לחיוב. בקרב המפלגה הדמוקרטית, 64 אחוזים ראו את ישראל באור חיובי, ו-27 אחוזים אמרו כי הם מחזיקים בדעה חיובית כלפי הפלסטינים.

נתון מעניין נוסף שנבדק בסקר הייתה השאלה על מי צריכה ארצות הברית להפעיל לחץ על מנת לנסות לפתור את הסכסוך. לשאלה זו ענו חמישים אחוז מהנבדקים כי הלחץ האמריקאי צריך להיות מופעל על הרשות הפלסטינית. רק 27% טענו כי יש ללחוץ על ישראל.

המידע הזה מתיישר גם עם נתונים דומים שעלו בסקר הרוחב האחרון של מכון המחקר Pew, ולפיהם אמריקאים משתי המפלגות  – מלבד מיעוט בשמאל הקיצוני – ממשיך בהתקרבותו לישראל.

קונצנזוס נרחב

נתונים אלו חשובים במיוחד לקראת ביצוע החלטת הנשיא טראמפ על העברת השגרירות האמריקאית לירושלים בה הכיר כבירת ישראל, וזאת בנוסף לדיווחים מוושינגטון כי בבית הלבן עמלים על תכנית שלום רחבה למזרח התיכון שאמורה לכלול גם הצעה לפתרון הסכסוך הישראלי-ערבי.

טראמפ ונתניהו בבית הלבן | פלאש90

תוצאות הסקר מחזקות את ההנחה כי העמדה האמריקאית השלטת מצדדת בישראל, והיא רק הולכת ומתחזקת. הדבר בולט עוד יותר מול אחוזי התמיכה הנמוכים להם זוכים הפלסטינים, ובמיוחד לאור המשבר הנוכחי ביחסים בין הרש"פ לארצות הברית, שכללו איומים מצד עבאס לנתק את הקשר והתבטאויות חריפות נוספות נגד בכירים בממשל טראמפ.

התוצאות עלולות להיות משמעותיות גם עבור בחירות האמצע הקרובות בארצות הברית. מועמדים משתי המפלגות במדינות השונות יבקשו לרצות את קהל הבוחרים שלהם, שרובו עדיין מביע תמיכה חזקה בישראל.

גם המשך מדיניותו של הנשיא באזור צפויה להתנהל באופן דומה. הממשל תחת טראמפ מפגין עד כה לחץ מתון בהרבה על ישראל בסוגיות כמו מעמדה של ירושלים ובנייה ביהודה ושומרון – במיוחד ביחס למצב בתקופת הנשיא הקודם – ומפנה את רוב הלחצים מאז נבחר לכיוון הרשות הפלסטינית.

מהלכים אלה מגובים בקונצנזוס נרחב בתוך הציבור האמריקאי, שבמערכה התודעתית מול הרש"פ רובו נמצא בפינה של ישראל. עבור ישראל זוהי בחלט מגמה חיובית, שצפויה להמשך.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

12 תגובות למאמר

  1. חבל שראש ממשלתנו לא מנצל את המומנטום הזה כדי לקדם פיתרון למצב בארץ שיכלול סיפוח של יהודה ושומרון לישראל וקעקוע הרעיון הנואל של הקמת מדינה פלשתינאית בארץ ישראל. למהלך הזה יש רוב בליכוד וכנראה גם בקואליציה. במקום זה הוא ממשיך לפזר סיסמאות והצהרות לא ברורות שלא מבהירות לנו מה הוא בעצם רוצה כפיתרון לסכסוך.

    1. אתה מתכוון למה הוא מספח את יו"ש ומאזרח את הפלסטינים והופך את ישראל למדינה דו לאומית או שמא אתה מתכוון למה הוא לא מספח את יו"ש בלי לאזרח את הפלסטינים והופך את ישראל למדינת אפרטהייד?

    2. מדינת ישראל היום היא מדינה רב לאומית כך שתוספת של עוד עם (?) לא תשנה משמעותית את התמונה. אני באופן אישי לא מתנגד למתן אזרחות לערבים (ללא אנשי אש"ף וחמאס) משום שאני מתייחס אליהם כבני אדם כמוני וכמוך, ומאמין שאנשים שהתנסו כמה שנים בחיים תחת שלטון ערבי יעשו הכל כדי להשתלב במדינה יהודית. יש במדינה לא מעט ישראלים ממוצא יהודי שאני לא מרגיש קשור אליהם יותר מלפלשתינאים (אם לא מכניסים הגדרות שנחשבות היום גזעניות). למרות זאת למדינת ישראל אין שום חובה חוקית ומוסרית לתת אזרחות לפלשתינאים. לפני מלחמת ששת הימים היתה להם אזרחות ירדנית, והעובדה שהסכמנו להשאיר אותם ביהודה ושומרון ולא שלחנו אותם לגדה המזרחית בעקבות החיילים שלהם היא טובה גדולה שעשינו להם (וכנראה שיש להצטער עליה). במקרה של סיפוח אפשר לתת להם להחליט אם לחזור לחסות בצילם של ההאשמים בגדה המזרחית או להישאר כאן בתנאים דומים לאלה שיש להם היום (כמובן ללא הדיכוי והעריצות של הרשות הפלשתינאית בראשות הדיקטטור אבו מאזן).

    3. 1. ישראל היתה למדינה ב – 1312 לפנה”ס, אלפיים שנה – לפני קום האיסלאם.הסברה ישראלית
      2. פליטים ערבים בישראל החלו להזדהות כפלשתינאים ב- 1967 , שני עשורים! אחרי הקמת מדינת ישראל המודרנית.
      3. לאחר כיבוש הארץ ב- 1272 לפנה”ס, היהודים שלטו בארץ אלף שנים והיתה להם נוכחות רצופה בה במשך 3,300! שנים.
      4. השליטה הערבית היחידה לאחר הכיבוש ב- 635 לפנה”ס נמשכה רק 22 שנה.
      5. במשך יותר מ- 3,300 שנים ירושלים היתה הבירה היהודית. ירושלים מעולם לא היתה בירתה של ישות ערבית או מוסלמית. אפילו הירדנים, כשהם כבשו את ירושלים, לא עשו אותה לבירתם ומנהיגים ערביים לא ביקרו בה.
      6. ירושלים נזכרת יותר מ- 700 פעמים בתנ”ך ואף לא פעם אחת בקוראן.
      7. דוד המלך ייסד את העיר ירושלים – רגלו של מוחמד לא דרכה בה מעולם.
      8. יהודים מתפללים עם פנים מופנות אל ירושלים, מוסלמים מתפללים כשפניהם למכה ואם הם נמצאים בין ירושלים למכה אז פניהם למכה ואחוריהם לירושלים.
      9. ב- 1948 מנהיגי ערב הם שעודדו את הפליטים הערבים לצאת מישראל בהבטיחם לטהר את הארץ מיהודים ועל כן 68% מהם ברחו לפני שראו חייל ישראלי .
      10. פליטים יהודים נאלצו לברוח מארצות ערביות – בגלל אלימות, רדיפות ופוגרומים מצדם של הערבים.
      11. מספר הערבים אשר יצאו ב- 1948 מישראל מוערך כ- 630,000. מספר הפליטים היהודים מארצות ערב מוערך באותו המספר.
      12. הפליטים הערבים בכוונה לא נקלטו בארצות הערביות, למרות שטחן הענק. מתוך 100,000,000 פליטים בעולם מאז מלחמת העולם השניה, הם הקבוצה היחידה שלא נקלטה או השתלבה בארצות עמם. לעומתם – הפליטים היהודים נקלטו כולם בישראל, מדינה לא יותר גדולה מניו ג’רסי.
      13. לערבים יש שמונה מדינות (לא כולל פלשתין) – ליהודים יש רק מדינה אחת.
      14. אמנת הפת”ח עדיין דורשת השמדת ישראל למרות שישראל מסרה לפלשתינאים את רצועת עזה, את רוב שטחה של הגדה המערבית, אוטונומיה תחת הרשות הפלשתינית, וסיפקה להם נשק.
      15. בזמן השלטון הירדני: אתרים יהודים קדושים נבזזו וליהודים נשללה זכות הגישה אליהם. בשלטון היהודי: כל האתרים המוסלמים והנוצרים נשמרו ונפתחה הגישה אליהם למאמיני כל הדתות.
      16. האו”ם שתק כאשר חיללו את בית הקברות היהודי העתיק בהר הזיתים.
      17. האו”ם שתק כאשר נמנע מיהודים להגיע לכותל המערבי.
      18. השם פלשתין ניתן במקום השם ישראל ע”י הרומאים לאחר שחרבו את בית שני ב – 70 לספירה והגלו את רוב ישראל מפה, אך תמיד היה ישוב יהודי בארץ….
      19. אף אחד לא שלט פה…האזור היה ברובו ריק…יהודים גרו בצפת, יפו, טבריה ובתוך חומות ירושלים. בנוסף לבדווים נודדים …הארץ ברובה הייתה בלתי מיושבת….בהמשך התחילה בנייה מחוץ לחומות העיר ירושלים והתיישבות של חלוצים שיסדו את המושבות הראשונות. כל זה הרבה לפני הקמת המדינה.
      20. מיתוסים .. שמיתוסים …. עובדות עובדות … הערבים והשמאלנים מפריעים לממש את החזון הציוני ולא מוכנים להכיר במיתוסים שלך ושלי!

      אם תצליחו להוכיח שיש דבר כזה שקוראים לו “עם פלסטינאי”, וזו לא פיקציה של ארצות ערב בעלות האינטרסים, ניתן את כל ארץ ישראל.
      רק תוכיחו לנו שלא המצאתם את “העם” הזה בתחילת המאה ה-20.
      1. תביאו פרופסור לשפה הערבית, שיעיד איך אומרים בערבית “פלסטינאי”… הפרופסרים שאני מוצא, אומרים: “אין מילה כזו, המילה פלסטינאי זרה לשפה הערבית – המילה באה מהציונים”. (“באה מהציונים”, מדובר בציטוט – הבנת הנקרא)
      2. תביאו עדויות שמיליונים/מאות אלפי פלסטינאים גרו בארץ ישראל במאה ה-19… אין חיה כזו… כל התיעודים הבינלאומיים של ארץ הקודש הוכיחו שהארץ היתה כמעט שוממת לחלוטין.
      3. תוכיחו שאבות סביהם נולדו פה… לא תצליחו… כי אבות סביהם נולדו במצרים, טרנס-ג’ורדן(עבר הירדן), לבנון וסוריה.
      4. אבל ערפאת טען שהוא פלסטינאי, בדיוק כמו אביו וסבו… במשך שנים רבות ערפאת (הטרוריסט) טען שהוא “פלסטינאי אמיתי”, וכל שושלת משפחתו מ”פלסטין הכבושה” … לאחר מותו השקר נחשף: הוא בכלל נולד בקהיר, מצרים.
      5. המרד בשנות ה-30, נקרא: “המרד הערבי הגדול” (תרגום חופשי, ערבי – לא “פלסטיני”)
      6. בשנות ה-30, הוקם: “הוועד הערבי” (תרגום חופשי, ערבי – לא “פלסטיני”)
      7. ציטוט של גולדה מאיר: “כשאני עליתי ארצה (ב-1921), לא היה דבר כזה ‘עם פלסטינאי'”.
      8. ראיון טלויזיוני – עזמי בשארה מצהיר שלא ידוע לו על אומה פלסטינית. http://www.youtube.com/watch?v=P3n5-yG-6dU

      אין דבר כזה “עם פלסטינאי” … פלסטין זה שם של שטח… לא שם של “עם”…

      אין להם:
      1. אין להם מנהגים ייחודיים.
      2. אין להם גיבורי תרבות. (חוץ מטרוריסטים)
      3. אין להם שפה ייחודית.
      4. אין להם היסטוריה משותפת, הם פליטים ממדינות שונות.
      5. אין הבדל ביניהם לבין הערבים הישראלים, שלהם (לערבים הישראלים) אין בעיה להודות שהמקור שלהם הוא אכן ממצרים, לבנון, טרנס-ג’ורדן וסוריה.

      במילים אחרות, זה שקר… פיקציה תקשורתית…
      הם הולכים ומספרים בעולם, שלפני הקמת מדינת ישראל, היתה “מדינת פלסטין” .. “פלסטין הכבושה”…
      כאילו היה… שהארץ היתה מיושבת על ידי אותה “אומה” שהמציאו, והיהודים באו בזזו וגירשו אותם.
      בכך הם מזוהים ע”י עמים אמיתיים בתור כאלה שנכבשו אדמותיהם.

      אנחנו לא צריכים להתנצל על זה שהם ניסו להשמיד אותנו, וסירבו לקבל את תוכנית החלוקה.
      עוד לפני שמדינת ישראל קמה הם הכריזו שישמידו אותנו, וזה בדיוק מה שהם ניסו בעבר, ומנסים בהווה.

      המלך עבדאללה הודה, שטרנס-ג’ורדן פלשה לגדה המערבית בסוף המאה ה-19… עם העליה הראשונה של “היישות הציונית”, משמע… הם לא היו פה “מאות שנים” כפי שהם טוענים…

      הם פליטים ממדינות שונות, לא עם ולא נעליים.
      ועם כמות הטרוריסטים שיש ביניהם אני לא כזה בטוח שהם בני אדם.

      ואם נותרה הכם עוד מעט סבלנות ורצון לקרוא עוד, פנו לאשכול הזה בפורום של רוטר: http://tinyurl.com/3t9cfvj. המון מידע בנושא.
      ואין ספק שללא העזרה והרעיונות של ה”יהודים הטובים” הלוחשים לערבים כיצד להילחם באחיהם היהודים ולקעקע את זכותם הבלעדית והבלתי מעורערת על ארץ ישראל ,לא היו הערבים מצליחים להפיץ את בשורת השקר היהודו-מוסלמית הזו!
      עוד מידע גם בבלוג של שזיף בפוסט הזה.

    4. עזוב אותו אין דבר כזה פלסטין ולא יהיה דבר כזה פלסטין את השקרים שלהם צריך להעלות לחדשות ולחשוף אותם למען השם יש לנו עובדות להם יש סיפורים ברגע שהערבים יפסיקו לשקר לעצמם ולעולם יהיה שלום.

  2. דעה חיובית על ישראל? מבורך. דעה שלילית על ישראל? לא מת על זה אבל יכול להבין שאנשים בעלי דעות שונות ומושפעים וכו' וכו'….דעה חיובית על הפלסטינים זה נשגב מבינתי . שמישהו יסביר.

    1. סיבה אחת, אנטישמיות.
      סיבה שנייה, הפלסטינים נתפסים כדוד ואנחנו כגוליית מה שמעורר סימפטיה אצל כל הליברלים/פרוגרסיביים שרואים בנו כקולוניאליסטים/מדכאים/לבנים/פריבילגים מול "הילידים" הפלסטינים.

      לרציונליות ועובדות אין קשר לזה.

  3. מתי זה זה התחיל ליפול? בדיוק. בהסכם אוסלו.
    כאשר הפסקנו לכבד את עצמנו, הפסיקו לכבר אותנו

    1. בול פגיעה.
      ברגע שאתה הופך למדינה שמאלנית בולשביקית בלי כבוד עצמי……מפסיקים לכבד אותך.

  4. הפלסטינים תמיד יהרסו לעצמם
    מתי שהוא החמאס יעלה בגדה
    ואז תפרוץ אינתפאדה בגדה
    ושוב פעם צהל יצטרך לפרוץ ולכבוש את הגדה
    ולצאת ממנה כשהיא גל הריסות.
    עזה היא מקום שרק יצמיח מלחמות.
    לגבי לבנון רק על ידי הפלת המשטר האיראני
    ניתן לייצר שקט.אבל בנתיים זה לא קורה.וכל עוד שהמשטר באיראן קיים האיום וחרב המלחמה תמיד קיים.עם הפלסטינים זאת איבת נצח כיוון שמקורם היה בישראל ולכן הם לא יעזבו אותנו לעולם.
    ולא ניתן לשכך את האיבה כי הם משמרים אותה.אז איתם מתקיים הפסוק על חרבך תחיה.

  5. 1. ישראל היתה למדינה ב – 1312 לפנה”ס, אלפיים שנה – לפני קום האיסלאם.הסברה ישראלית
    2. פליטים ערבים בישראל החלו להזדהות כפלשתינאים ב- 1967 , שני עשורים! אחרי הקמת מדינת ישראל המודרנית.
    3. לאחר כיבוש הארץ ב- 1272 לפנה”ס, היהודים שלטו בארץ אלף שנים והיתה להם נוכחות רצופה בה במשך 3,300! שנים.
    4. השליטה הערבית היחידה לאחר הכיבוש ב- 635 לפנה”ס נמשכה רק 22 שנה.
    5. במשך יותר מ- 3,300 שנים ירושלים היתה הבירה היהודית. ירושלים מעולם לא היתה בירתה של ישות ערבית או מוסלמית. אפילו הירדנים, כשהם כבשו את ירושלים, לא עשו אותה לבירתם ומנהיגים ערביים לא ביקרו בה.
    6. ירושלים נזכרת יותר מ- 700 פעמים בתנ”ך ואף לא פעם אחת בקוראן.
    7. דוד המלך ייסד את העיר ירושלים – רגלו של מוחמד לא דרכה בה מעולם.
    8. יהודים מתפללים עם פנים מופנות אל ירושלים, מוסלמים מתפללים כשפניהם למכה ואם הם נמצאים בין ירושלים למכה אז פניהם למכה ואחוריהם לירושלים.
    9. ב- 1948 מנהיגי ערב הם שעודדו את הפליטים הערבים לצאת מישראל בהבטיחם לטהר את הארץ מיהודים ועל כן 68% מהם ברחו לפני שראו חייל ישראלי .
    10. פליטים יהודים נאלצו לברוח מארצות ערביות – בגלל אלימות, רדיפות ופוגרומים מצדם של הערבים.
    11. מספר הערבים אשר יצאו ב- 1948 מישראל מוערך כ- 630,000. מספר הפליטים היהודים מארצות ערב מוערך באותו המספר.
    12. הפליטים הערבים בכוונה לא נקלטו בארצות הערביות, למרות שטחן הענק. מתוך 100,000,000 פליטים בעולם מאז מלחמת העולם השניה, הם הקבוצה היחידה שלא נקלטה או השתלבה בארצות עמם. לעומתם – הפליטים היהודים נקלטו כולם בישראל, מדינה לא יותר גדולה מניו ג’רסי.
    13. לערבים יש שמונה מדינות (לא כולל פלשתין) – ליהודים יש רק מדינה אחת.
    14. אמנת הפת”ח עדיין דורשת השמדת ישראל למרות שישראל מסרה לפלשתינאים את רצועת עזה, את רוב שטחה של הגדה המערבית, אוטונומיה תחת הרשות הפלשתינית, וסיפקה להם נשק.
    15. בזמן השלטון הירדני: אתרים יהודים קדושים נבזזו וליהודים נשללה זכות הגישה אליהם. בשלטון היהודי: כל האתרים המוסלמים והנוצרים נשמרו ונפתחה הגישה אליהם למאמיני כל הדתות.
    16. האו”ם שתק כאשר חיללו את בית הקברות היהודי העתיק בהר הזיתים.
    17. האו”ם שתק כאשר נמנע מיהודים להגיע לכותל המערבי.
    18. השם פלשתין ניתן במקום השם ישראל ע”י הרומאים לאחר שחרבו את בית שני ב – 70 לספירה והגלו את רוב ישראל מפה, אך תמיד היה ישוב יהודי בארץ….
    19. אף אחד לא שלט פה…האזור היה ברובו ריק…יהודים גרו בצפת, יפו, טבריה ובתוך חומות ירושלים. בנוסף לבדווים נודדים …הארץ ברובה הייתה בלתי מיושבת….בהמשך התחילה בנייה מחוץ לחומות העיר ירושלים והתיישבות של חלוצים שיסדו את המושבות הראשונות. כל זה הרבה לפני הקמת המדינה.
    20. מיתוסים .. שמיתוסים …. עובדות עובדות … הערבים והשמאלנים מפריעים לממש את החזון הציוני ולא מוכנים להכיר במיתוסים שלך ושלי!

    אם תצליחו להוכיח שיש דבר כזה שקוראים לו “עם פלסטינאי”, וזו לא פיקציה של ארצות ערב בעלות האינטרסים, ניתן את כל ארץ ישראל.
    רק תוכיחו לנו שלא המצאתם את “העם” הזה בתחילת המאה ה-20.
    1. תביאו פרופסור לשפה הערבית, שיעיד איך אומרים בערבית “פלסטינאי”… הפרופסרים שאני מוצא, אומרים: “אין מילה כזו, המילה פלסטינאי זרה לשפה הערבית – המילה באה מהציונים”. (“באה מהציונים”, מדובר בציטוט – הבנת הנקרא)
    2. תביאו עדויות שמיליונים/מאות אלפי פלסטינאים גרו בארץ ישראל במאה ה-19… אין חיה כזו… כל התיעודים הבינלאומיים של ארץ הקודש הוכיחו שהארץ היתה כמעט שוממת לחלוטין.
    3. תוכיחו שאבות סביהם נולדו פה… לא תצליחו… כי אבות סביהם נולדו במצרים, טרנס-ג’ורדן(עבר הירדן), לבנון וסוריה.
    4. אבל ערפאת טען שהוא פלסטינאי, בדיוק כמו אביו וסבו… במשך שנים רבות ערפאת (הטרוריסט) טען שהוא “פלסטינאי אמיתי”, וכל שושלת משפחתו מ”פלסטין הכבושה” … לאחר מותו השקר נחשף: הוא בכלל נולד בקהיר, מצרים.
    5. המרד בשנות ה-30, נקרא: “המרד הערבי הגדול” (תרגום חופשי, ערבי – לא “פלסטיני”)
    6. בשנות ה-30, הוקם: “הוועד הערבי” (תרגום חופשי, ערבי – לא “פלסטיני”)
    7. ציטוט של גולדה מאיר: “כשאני עליתי ארצה (ב-1921), לא היה דבר כזה ‘עם פלסטינאי'”.
    8. ראיון טלויזיוני – עזמי בשארה מצהיר שלא ידוע לו על אומה פלסטינית. http://www.youtube.com/watch?v=P3n5-yG-6dU

    אין דבר כזה “עם פלסטינאי” … פלסטין זה שם של שטח… לא שם של “עם”…

    אין להם:
    1. אין להם מנהגים ייחודיים.
    2. אין להם גיבורי תרבות. (חוץ מטרוריסטים)
    3. אין להם שפה ייחודית.
    4. אין להם היסטוריה משותפת, הם פליטים ממדינות שונות.
    5. אין הבדל ביניהם לבין הערבים הישראלים, שלהם (לערבים הישראלים) אין בעיה להודות שהמקור שלהם הוא אכן ממצרים, לבנון, טרנס-ג’ורדן וסוריה.

    במילים אחרות, זה שקר… פיקציה תקשורתית…
    הם הולכים ומספרים בעולם, שלפני הקמת מדינת ישראל, היתה “מדינת פלסטין” .. “פלסטין הכבושה”…
    כאילו היה… שהארץ היתה מיושבת על ידי אותה “אומה” שהמציאו, והיהודים באו בזזו וגירשו אותם.
    בכך הם מזוהים ע”י עמים אמיתיים בתור כאלה שנכבשו אדמותיהם.

    אנחנו לא צריכים להתנצל על זה שהם ניסו להשמיד אותנו, וסירבו לקבל את תוכנית החלוקה.
    עוד לפני שמדינת ישראל קמה הם הכריזו שישמידו אותנו, וזה בדיוק מה שהם ניסו בעבר, ומנסים בהווה.

    המלך עבדאללה הודה, שטרנס-ג’ורדן פלשה לגדה המערבית בסוף המאה ה-19… עם העליה הראשונה של “היישות הציונית”, משמע… הם לא היו פה “מאות שנים” כפי שהם טוענים…

    הם פליטים ממדינות שונות, לא עם ולא נעליים.
    ועם כמות הטרוריסטים שיש ביניהם אני לא כזה בטוח שהם בני אדם.

    ואם נותרה הכם עוד מעט סבלנות ורצון לקרוא עוד, פנו לאשכול הזה בפורום של רוטר: http://tinyurl.com/3t9cfvj. המון מידע בנושא.
    ואין ספק שללא העזרה והרעיונות של ה”יהודים הטובים” הלוחשים לערבים כיצד להילחם באחיהם היהודים ולקעקע את זכותם הבלעדית והבלתי מעורערת על ארץ ישראל ,לא היו הערבים מצליחים להפיץ את בשורת השקר היהודו-מוסלמית הזו!
    עוד מידע גם בבלוג של שזיף בפוסט הזה.