צעדת הטרור: השמאל הקיצוני בשירות תעמולת חמאס

למעלה ממחצית מההרוגים בהתפרעויות בעזה זוהו כמחבלים השייכים לארגוני טרור, אך בשמאל הקיצוני מאשימים את ישראל ה"כובשת" ואת צה"ל ב"רצח חפים מפשע"

| פייסבוק

צעדת הטרור של חמאס שנערכה אתמול (שישי) בעזה חשפה שוב את השמאל הקיצוני במערומיו. אם עד כה הסתפקו מנהיגי השמאל וארגונים קיצוניים שונים בעיקר בדיבורים, נראה שבסוף השבוע האחרון חלקם עברו לתמיכה ממשית בטרור.

עוד בטרם שקע האבק מעל ההתפרעות ההמונית, יו"ר מרצ תמר זנדברג קראה להקים ועדת חקירה כדי למנוע הרג "חפים מפשע" ומנכ"ל הקרן החדשה אימץ את רטוריקת האויב כשכינה את לוחמי צה"ל "הכיבוש", אך כעת מודיע צה"ל כי לפחות עשרה מבין 16 ההרוגים הם מחבלים. חמאס הודיע כי חמישה מתוכם הם פעילים בזרוע הצבאית של הארגון.

הקשרים של חלק מההרוגים בעזה לחמאס לא היו אמורים להפתיע, לנוכח האזהרות החוזרות ונשנות של גורמי הביטחון בימים האחרונים כי ארגוני הטרור מעורבים בארגון הצעדה. חרף האזהרות המוקדמות, בשמאל הקיצוני התגייסו לטובת תעמולת חמאס ובחרו להטיל את האשמה דווקא על ישראל.

"דרושה חקירה ישראלית עצמאית של האירועים אתמול בעזה", כתבה יושבת הראש הטריה של מרצ תמר זנדברג בחשבון הטוויטר שלה. לדברי זנדברג, "אסור שמדיניות יד קלה על ההדק תביא לאובדן חיי חפים מפשע ולהסלמה נוספת". כאמור, לפחות שליש מההרוגים אינם חפים מפשע אלא מחבלי חמאס.

חבר כנסת נוסף ממרצ, עיסאווי פריג, חיזק את דבריה של זנדברג ומסר בתגובה כי "אם לא תהיה חקירה ישראלית אמיתית, שלא נתפלא אם ישראל תמצא את עצמה שוב בחקירה בינלאומית".

על אף שידוע כעת כי רוב המשתתפים בצעדה היו מחבלים שמטרתם ברורה, ח"כ עאידה תומא-סלימאן מהרשימה המשותפת (חד"ש) בחרה לאמץ רטוריקה חריפה יותר והאשימה את ישראל ברצח חפים מפשע: "לירי במפגינים לא אלימים, אחרי תכנון ואיומים מצד בכירי הממשל בישראל יש שם אחד: ר-צ-ח עם בכוונת תחילה".

תומא-סלימאן הוסיפה כי "ההיסטוריה תזכור טוב את שר הביטחון אביגדור ליברמן ובכירי הממשל בישראל כפושעי מלחמה שהגיבו להפגנות מוצדקות, בלתי אלימות באש חיה והרג של מפגינים".

צה"ל = "כיבוש"

מנכ"ל הקרן החדשה מיקי גיצין איגף את זנדברג משמאל, ולא היסס לעוות את המציאות כשהגדיר את ישראל ככוח כובש בעזה, כמעט 13 שנים מאז ההתנתקות. "מדאיג לראות איך פעילות לא אלימה מפחידה את הכיבוש יותר מכל פיגוע", צייץ גיצין.

מנכ"ל הקרן מהדהד למעשה את דף המסרים של אויבי ישראל המקפידים להדביק למדינת ישראל ולכוחות צה"ל את התואר "כיבוש", במטרה ברורה לערער על עצם הלגיטימיות של מדינה יהודית בלב המזרח התיכון. בהמשך דבריו מציע מנכ"ל הקרן החדשה 'פתרונות' חלופיים כיצד "להיאבק בכיבוש". בציוץ אחר הטיל גיצין את האחריות למצב בעזה באופן שווה על ממשלת ישראל וחמאס.

מזכ"ל שלום עכשיו לשעבר יריב אופנהיימר תרם גם הוא את חלקו לזעקות השבר על גורל ערביי עזה. "אסור לשתוק!", זעם אופנהיימר, לפני שהשווה את ישראל לדיקטטורות רצחניות. "מה אנחנו סוריה? סין? ככה מתנהלים מול הפגנה?", צייץ אופנהיימר.

בהמשך הגדיר את ההתנהלות מול ערביי עזה "מדיניות דיכוי אלימה ואכזרית", וביכה על "12 משפחות חוזרות בהרכב חסר". כאמור חמאס בעצמו הודה כי חלק מההרוגים ב"הפגנה" מגיעים משורותיו.

הסופר והפובליציסט ניר ברעם הצדיק גם הוא את צעדת הטרור בעזה. "המגף הישראלי מכביד על הפלסטינים", כתב ברעם, שהגדיר את תגובת צה"ל לניסיונות חמאס לפרוץ את גדר הגבול "מופרעת". ברעם גם כינה את העימותים עם כוחות צה"ל "התנגדות" – המונח המכובס לטרור בפי ארגוני המחבלים.

עורך חדשות החוץ של עיתון הארץ', אסף רונאל, הציג פעם אחר פעם את חיילי צה"ל כמי שיורים במפגינים ללא סיבה. רונאל, שגם סיפק לעוקביו את גרסת צה"ל לאירועים, אף האשים בשקר מי שציין כי חמאס קורא למחות את כלל היהודים מעל פני האדמה. כידוע, באמנת חמאס נכתב במפורש כי רצח יהודים הוא בגדר מצווה.

בנוסף לכך, פעילי שמאל קיצוני הפגינו במהלך החג בסולידריות עם הפגנת חמאס. ארגון 'קואליציית נשים לשלום' הגדיר את צעדת חמאס "תהלוכת שיבה" וכינה את מותם של 15 ממשתתפי הצעדה "נרצחים". המפגינים הניפו שלטים עם הכיתוב "הפסיקו את הטבח, הפסיקו את המצור", כמו גם שלטי תמיכה בתנועת החרם האנטישמית (BDS).

חברות ופעילות קואליציית נשים לשלום מפגינות בצומת יד מרדכי, קרוב לגדר הסוגרת על עזה, כמחאה על רצח 15 פלסטינים ופציעת 800…

Posted by Coalition of Women for Peace on Saturday, March 31, 2018

לפי מכון המחקר NGO מוניטור, כ-80 אחוזים מהמימון של 'קואליציית נשים לשלום' מקורו בישויות זרות, בראשן גרמניה. ארגון השמאל הקיצוני מוביל קמפיינים בינלאומיים לחרם על ישראל, מקדם את "שבוע האפרטהייד הישראלי" וב-2009 פעל לשדל את ממשלת בריטניה "לאפשר העמדה לדין של פושעי מלחמה ישראלים".

יועץ של קורבין תומך בחמאס

גם ברחבי העולם הגיבו לאירועי סוף השבוע, כאשר בבריטניה השמאל האנטישמי ניצל את המצב כדי להרים שוב ראשו. שיימוס מילן, ראש מערך התקשורת של מנהיג הלייבור ג'רמי קורבין, נשא נאום תמיכה נלהב בחמאס. "חמאס לא נשבר ולא יישבר בזכות רוח ההתנגדות של העם הפלסטיני", אמר היועץ הבכיר.

בתוך כך, מועצת הביטחון של האו"ם התכנסה אמש לדיון חירום באירועים, חרף בקשת ישראל וארה״ב לדחות את הדיון ביממה בשל החג. במהלך הדיון נאם הנציג הפלסטיני בעוד שאף נציג ישראלי לא נכח בדיון.

נציג ארצות הברית בדיון, וולטר מילר, הביע צער על ההרוגים בעזה, אך תקף את חמאס שעושה שימוש במפגינים בתור "מגן אנושי כדי להגביר את האלימות". מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש קרא לפני פתיחת הדיון לחקירה "שקופה ועצמאית" של מותם ופציעתם של הפלסטינים. שגריר ישראל לאו״ם, דני דנון, אמר כי "הניצול המביש הזה של החג לא ימנע מאיתנו להציג את האמת על ההפגנות האלימות של החמאס שכל מטרתן להבעיר את הגזרה ולעורר פרובוקציות".

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

34 תגובות למאמר

  1. המלחמה העיקרית שלנו בשונאי ישראל מתחילה קודם בעמידה איתנה מול אויבנו וחזרה בלולאה אינסופית כי הזכות לישראל לתקוף כל מי שמאיים על בטחונה וזה יימשך עד שהצד השני יבין , אם בכלל , שישראל לא תיכנע לטרור ותגיב בעוצמה ( אבל אמיתית ולא רק בדיבורים) על כל הפרת ריבונות מצד אויביה.

    כשמפחדים להגן ומפחדים מביקורות של שונאינו (כולל השמאל בישראל) , הסיכוי לנצח כמעט ולא קיים.

    1. האויב המסוכן ביותר של עם ישראל שוכן בתוכנו…

      ללא העזרה הרעיונית / פוליטית / כלכלית / משפטית / ארגונית / תקשורתית / מוראלית של השמאל הישראלי לגווניו (השמאל ה"ציוני" הלכאורה "מתון" שאינו מתנער באופן מוחלט וסופי מהשמאל הקיצוני האנטי ישראלי ואויבי ישראל הערבים בכנסת ישראל, גם הוא חלק מאותה בעיה קיומית), לאויב ה"פלסטיני", אפשר היה לפתור מזמן את הסכסוך הישראלי / ערבי, יהודי / מוסלמי

      בעידן שלאחר השואה, השמאל הישראלי הפרו-פלסטיני, נתן וממשיך לתת פתחון פה (עלה תאנה) לכול שונאי ישראל בעולם כולו (נאצים / מוסלמים / שמאלנים) שעשו ועדיין עושים שימוש נרחב בנרטיב השקרי של תנועות הטרור הפלסטיני (גם הרש"פ היא תנועת טרור, לפחות בכול הנוגע למימונו…) הפלסטיניות במטרה אחת ויחידה שהיא לפגוע במדינת היהודים ("רווחתם" של הפלסטינים מענינת את רוב האנטישמים בעולם, כקליפת השום) ועל זה, רבים בעם ישראל לא יסלחו לשמאל בישראל

      כאשר השמאל שמצהיר על עצמו כציוני סוף סוף יתעורר למציאות חיינו, יזנח את האידאולוגיה הדוגמטית שתאמה (אם בכלל…) רק את תקופת הזיות השלום של שנות ה-90 ויקפל את דגל "שתי המדינות" (נסיגה ישראלית לגבולות אוושויץ / גבולות 67 וחלוקת ירושלים), אפשר יהיה להתייחס אליו ברצינות ולא כחלק מהבעיה הקיומית (השמאל היהודי בישראל ובארה"ב) שעומדת לפיתחה של ישראל

  2. בכל חברה בריאה יש אחוז מסויים של משוגעים. אז מה חדש? על מה המהומה?

    1. הבעיה שאותו אחוז משוגעים (כלומר סמולנים) מכתיבים את ההתנהלות שלנו

    2. אז מי שפוי ? אנשים כמו בנט וסמוטריץ שמאמינים שיצור דימיוני הבטיח לנו הארץ לפני 2000 שנה ולכן זה לגמרי סביר שצה"ל ישלוט במשך עשורים על מיליוני אנשים חסרי זכויות אזרח וגם סבבה לעשות להם איזה טיהור אתני קטן או תוכנית תמריצים כדי שיהגרו כמו שסמוטריץ מנסח את זה. אני אצביע מרצ בבחירות הקרובות, שים לב למה הם אומרים ותראה שיש בזה הרבה היגיון גם אם אתה לא מסכים איתם. זה לא אינטרס שלי כמילואימיניק וכאזרח שצה"ל ישמור על התנחלויות בשטחים, זה פשוט הזוי.

    3. למשה,
      אז מי שפוי?
      מי שכמוך מפגין בורות בהיסטוריה ובתרבות עם ישראל ואין לו מושג קלוש בנושא זולת ססמאות התעמולה של מר"ץ ?
      או רוב עם ישראל ששב לכאן כדי להתאחד עם היהודים שהמשיכו לחיות וליצור בא"י במשך 2000 שנה נרדפים בארצם ובתנאי אפרטהייד קשים?
      היהודים המשיכו לחיות כאן ויצרו את קודקס המשנה תורה במאה ה-2. ואת קודקס התלמוד הירושלמי במאה ה-5, ואת הניקוד הטברייני בימי הביניים. ירושלים עכו עזה ציפורי וצפת היו ערים שבהם המשיכו לפעול קהילות יהודיות. האר"י נולד בירושלים במחצית הראשונה של המאה ה-16 והקים בצפת את מרכז לקבלה. נתן העזתי יצא מעזה במאה ה-17 להצטרף לשבתאי צבי. רבי ישראל נג'ארה שאת ניגוניו אנו שרים עד היום ישב בעזה במאה ה-17. (בעזה היה בית כנסת עתיק ומפואר ששרידיו הוחרבו סופית ע"י כנופיות עראפת.) בסוף המאה ה-19 היהודים היוו רוב בירושלים. המוסלמים היו מיעוט ובמקום ה-3 אחרי הנוצרים.
      במאה ה-19 משלחת בריטית יצרה אטלס מפה המשרטט את כל שטחה של א"י. זוהי מפה שהוכנה על ידי משלחת חוקרים בריטיים, שערכה סקר בארץ ישראל בין השנים 1871-1878 קנה המידה של המפה הוא אחד ל-63000 לערך. כל סנטימטר במפה הזו, שגודלה כגודל חדר גדול, מייצג כ-630 מטר במציאות. על פי המפה ניתן לקבוע איזה ישובים היו בארץ באותן שנים ומה היה גודלם. ולפי נתונים אלו להעריך מה היה גודל האוכלוסייה כאן.
      הדפסת המפה נמשכה כמה שנים והיא הייתה עם הופעתה המפה המפורטת והמדויקת ביותר של ארץ ישראל. בגלל גודלה הודפסה המפה ב-26 חלקים נפרדים. המפה משקפת בצורה קרטוגרפית ארץ שממה וצייה, ריקה מאדם. בעזרת סרגל מדידה קל לקבוע את גודלו של כל ישוב. בדיקת הכפרים מעלה שמדובר בכפרים ששטחם זעיר. הגדולים שבהם הם בני מאה על מאה חמישים מטרים. בקושי שני שורות בתים. הסימון בצבעים מלמד למשל שעכו הייתה מיושבת אז רק בחלקה. אזורים שלמים היו ריקים מאדם. כאלו למשל היו עמק יזרעאל וביקעת הירדן וכל המקומות שהמתיישב העברי החיה עם גלי העליה הציונית.
      שטח חיפה כולה למשל היה 440 מטרים על 190 מטר. המושבה הגרמנית נמצאת מחוץ לחיפה וכל בית בה משורטט בדייקנות. וכו' וכו' (עיין ב: http://www.zeevgalili.com/2004/10/325 )
      ב-1917 נציגי הערבים ובראשם הנסיך פייסל שבאו לצד נציגי הציונים לוועידת השלום בפריס לדרוש מימוש עיקרון הריבונות לא הזכירו כלל שום עם או קבוצה אתנית-לאומית נפרדת ושמה "פלסטינים". להפך נציגי הערבים בא"י התלוננו לפני הבריטים על עצם השימוש בשם "פלסטיין" לא"י וטענו שהשם הזה מעולם לא היה קיים ושזו המצאה. הצעת החלוקה של האו"ם ב-1947 מתייחסת לחלוקת השטח בין היהודים לבין הערבים. אין זכר לפלסטינים.
      ב- 1977 אמר בראיון לעיתון הולנדי ראש הזרוע הצבאית של אש"ף זוהיר מוחסין שאת הזהות הפלסטינית הנפרדת הם מדגישים בקפידה רק למטרות פוליטיות. הדבר נעשה רק מסיבות טקטיות כדי לנגח את הציונים. הדרישה להקים מדינה פלסטינית היא תכסיס חדש במלחמה נגד הציונים ולמען האחדות הערבית.
      זכות העם היהודי להתיישב ולהקים יישובים ("התנחלויות"?) בכל שטח א"י המנדטורית היא זכות יסוד המעוגנת במשפט הבינלאומי כפי שהוכיחו המומחים למשפט הבינ"ל עפ"י החלטות וועידת סן רמו מ-1920.
      סעיף 80 פרק 12 למגילת האומות המאוחדות (1945), מאשר את התוקף המשפטי של ההחלטות בועידת סן רמו (1920) של חבר הלאומים. סעיף 80 מעניק להחלטה זו להקים את מדינת ישראל לגיטימציה מבחינת משפט העמים. ולאו דווקא החלטה 181, שלא הגיעה לידי מימוש, ועל כן פקעה ולא קנתה אחיזה במשפט הבינלאומי. באופן דומה, הסיפוח הירדני של יהודה ושומרון ב־1950 לא הוכר על ידי מדינות העולם, ועל כן פקע גם הוא.
      יש לציין ש"פליטים פלסטינים" של 48 זכו למעמד מוזר וייחודי באו"ם ובעולם. בניגוד להגדרת פליט רגיל כמי שעזב את מקום מושבו הקבוע,"הפליט הפלסטיני" מוגדר כמי ששהה בא"י המנדטורית בין 1946 ל-1948.שנתיים! כלומר זה כולל כל מהגר עבודה וכאלה זרמו לכאן בהמוניהם. בנוסף בניגוד לכל פליט רגיל שסטטוס הפליט נגמר לו כעבור כשנתיים, ה"פליט הפלסטיני" ממשיך ליהנות מסטטוס הפליט כל ימי חייו והוא אף עובר בירושה לבניו נכדיו ניניו וכו'.
      יציאת כ-600 אלף פלסטינים ב-48 והגעת 800 אלף פליטים יהודים לישראל ממדינות ערב הוא חלק מאירועי חילופי אוכלוסין הזהה למה שהתרחש בין תורכיה ליוון ובין הודו לפקיסטן. ומי שמציע היום העברת האוכלוסייה הערבית למדינות ערביות עושה זאת בעקבות מודל שעוצב ע"י שליח האו"ם שביצע בהצלחה חילופי אוכלוסין עפ"י המפתח האתני כדי למנוע חיכוכים ואלימות בין קבוצות אתניות עוינות זו לזו. הוא אף זכה על כך בפרס נובל לשלום. האם פעילות שזיכתה אותו בפרס נובל לשלום אתה מכנה בשם גזענות??

      ישראל כיום לא שולטת על מיליוני ערבים. למרבה האירוניה אתה תראה באו"ם את המשלחת של "מדינת פלסטין" שיש לה ממשלה ונשיא שלאחרונה בנה לעצמו ארמון מפואר עם מנחת להליקופטרים ורכש מטוס פרטי. יש לה כוחות ביטחון, תקשורת ושגרירויות הפועלות בכל העולם ובכל המוסדות הבינ"ל ותקציב שמחלק מיליוני דולרים למחבלים.
      בהזדמנות זו יש לציין שלראשונה מאז העידן הנאצי מתקיים מנגנון מסודר המשלם משכורות עבור רצח יהודים.
      לא שמענו לא מצד מר"ץ ולא מאף גורם במחנה השמאל שום התייחסות שיפוטית לעניין הזה. מעניין למה?

    4. לאחד:
      אני מניח שלא אפתיע אותך אם אומר שלא השתכנעתי… אני מקבל את כל מה שאמרת לגבי הקשר בין היהדות לארץ. גם חבל מאוד שניתן מימון למי שאנחנו רואים כמחבלים. אבל, ישראל כן שולטת על מיליוני בני אדם חסרי זכויות אזרח וטיהור אתני הוא בעייתי. הפורמליסטיקה של זה שיש ממשלה פלסטינאית לא משנה את העובדה שישראל שולטת בפועל בשטח ושום דבר לא מצדיק את זה לדעתי.

  3. איזה סלט של עובדות נכונות עם עובדות מסולפות ועם הסתה נגד השמאל.
    1. חיילי צה"ל אינם אשמים בהרג המפגינים, שחציים לפחות, גם על פי הנאמר כאן, לא היו אנשי חמאס. מי שאשם הוא הממשלה, שבמדיניות המצור שלה גורמת לפלסטינים לארגן צעדות מסוג זה. הצבא מוצב על ידי הממשלה שוב ושוב במצבים בלתי אפשריים.
    2. ה"דאגה" של הימין לחיילי צה"ל היא צביעות לשמה. הימין מוכן להקריב אלפי חיילים וגם אזרחים במלחמות מיותרות, לשימור המצור על עזה ולהנצחת השליטה ביהודה ושומרון. לא סתם נבחרה מרים פרץ על ידי הממשלה לקבל פרס ישראל. מדיניות הממשלה תהפוך עוד אלפי אמהות ישראליות לאמהות שכולות.
    3. האינטרס הישראלי הוא כמה שפחות נפגעים פלסטיניים. כל הרוג וכל פצוע מוסיפים למדורת השנאה ולסיכויי ההסלמה שתפגע בישובי הדרום ואולי אף המרכז. כלומר- מי שחותר למינימום נפגעים הוא הפטריוט הישראלי האמיתי. מי שרוצה לראות כמה שיותר דם פלסטיני, פוגע בישראל ובישראלים.
    4. חמאס אחראי במידה רבה למצוקה הנוראה של תושבי עזה, אבל גם ישראל אחראית, במדיניות המצור שהוכחה כאיוולת. המצור לא יביא את האוכלוסיה להפיל את שלטון החמאס, כפי שמדיניותה הקיצונית של ממשלת הימין שלנו, המביאה עלינו מלחמות ומצוקה, לא מביאה להפלתה על ידי הציבור בישראל.
    5. ג'רמי קורבין נוטה לאנטישמיות, וזו בושה לליבור שאנטישמיות פשתה בו. חשוב לזכור שמדיניות ממשלת הימין שלנו עושה לא מעט כדי להגביר את התופעה הרעה הזאת.

    1. סלט העובדות אצלך בראש
      1. ישנו מצור גם על גבולות לבנון וגבולות סוריה, ובעבר היה מצור על גבולות ירדן ומצרים – ישנו מצור על גבולות של ישויות עוינות במצב מלחמה
      2. עד כה הנסיגות וההססנות הן אלו שהביאו אלפי הרוגים. אם יסלקו את האוייב מארצנו – מספר ההרוגים יפחת משמעותית. החזקת האויב וסיענו בארצנו היא זו שעולה באלפי הרוגים.
      3. כמות הרוגים קטנה אכן תגרום לתבערה. כמות הרוגים גדולה (מאות ואלפים) תקטין מאוד את התבערה. ראיינו פעם אם עזתית שאיבדה ארבעה מבניה המחבלים – היא היתה פשרנית הרבה יותר מאם עזתית אחרת שאיבדה בן מחבל יחיד ושאפה לנקם.
      4. המצוקה בעזה אינה מענינה של ישראל, כמו שהמצוקה באפריקה, בסוריה, ובמצרים אינה מענינה של ישראל.
      5. אנטישמיות היא ענין שורשי, שאינה קשור כלל למה שהיהודים יעשו או לא יעשו. הבריטים טבחו אלפי אזרחים במלחמותיהם האחרונות בלוב, ולפני כן בעיראק ובאפגניסטאן (עם האמריקאים)- אבל עדיף להתעסק בפשעי ישראל.

    2. התגובה של דפנה מעידה על אוסף נדיר של טיפשות, רשעות צביעות ובורות.
      1. אין מצור על עזה : א. משום שהגבול עם מצרים פתוח ב. ישראל מאפשרת בכל יום מעבר של מאות משאיות עמוסות לעייפה. אפילו במבצע צוק איתן איפשרה ישראל מעבר של עשרות משאיות מידי יום. כמו כן ישראל מעבירה חשמל לעזה. מי שמחמיר את מצבם של תושבי רצועת עזה הוא יקירך אבו מאזן.
      2. מי שמוכן להקריב חיילים וסתם אזרחים (כולל ילדים) הוא השמאל. אתם הבאתם את הסכם אוסלו האסוני והכנסתם 40,000 מחבלים חמושים לשטחי יו"ש ועזה. אתם אלו שנתנו להם רובים למרות שהימין הפציר בכם לא לעשות זאת. אתם אלו שהמציאו את הביטוי "קרבנות השלום" (מעל 1,500 הרוגים ואלפי פצועים). אתם אלו שנתנו למדחת יוסף לדממם למוות באומרכם שאתם סומכים שהפלשתינים יצילו אותו. אתם אלו שקושרים את ידי החיילים והשוטרים וגורמים למותם או לפציעתם. אתם גרמתם לביטול "נוהל שכן" , אתם אלו שגרמתם לשינוי מהותי בהגדרות הפתיחה באש עד כדי סיכון חיי החיילים. אתם אלו שלא מאפשרים הפצצה של בית שיושבים בו ראשי המחבלים ודורשים "הקש בגג" שמבריח את כל המחבלים. אתם אלו שלא מאפשרים הפגזה או הפצצה של בית שמבוצרים בו מחבלים ודורשים שחיילים יכנסו ויבצעו "פעולות כירורגיות" תוך כדי סיכון חייהם. אתם אלו ששולחים את נשותיכם המתועבות לעמוד במחסומי צה"ל והפריע לחיילים במלאכתם. ולבסוף, אתם אלו שרצים להוציא את דיבת חיילי צה"ל וקציניו בכל רחבי העולם.
      3. האינטרס הישראלי אינו "כמה שפחות נפגעים פלשתינים" האינטרס הישראלי הוא לשמור על אזרחי ישראל יהא המחיר אשר יהא. הפלשתינים שונאים אותך לא בשל כמות הנפגעים אלא בשל עצם קיומך באזור הזה. לתשומת ליבך, הם קוראים להפגנות שלהם "הפגנות השיבה" , אם גם זה לא גורם לך להבין איפה את חיה , כנראה שאינך העיפרון הכי מחודד בקלמר.
      4. ישראל אינה אחראית לנעשה בעזה. אנחנו עזבנו את עזה ומסרנו גם את גרגיר החול האחרון. השמאל הבטיח לנו שהערבים יקימו שם את "סינגפור של המזרח התיכון". דווקא אחרי הנסיגה החלו הפלשתינים בשילוח קסאמים ("צינורות מעופפים" בלשון השמאל). אתם אנשי השמאל הם אלו שאמרתם שאם אחרי הנסיגה תיירה אפילו יריה אחת נגיב ביד הכי קשה. אבל כשאנחנו מגיבים (וביד די רכה) אתהם יוצאים להפגין נגדם ודורשים "הפסקת המצור". החמאס הוא האחראי הבלעדי למצוקה של תושבי עזה, הם אלו שלקחו את המיליארדים שניתנו להם והשקיעו אום ברכישת נשק ובחפירת מנהרות. חלק גדול מאד ראשי החמאס גם לקחו לכיסם. אילו רצינו להפיל את החמאס, יכולנו לעשות זאת מזמן. ו"מדיניותה הקיצונית" של ממשלת ישראל הביאה עלינו את תקופת הפריחה הכי גדולה של יהודים בארץ ישראל, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה מדינית (מישהו אמר "צונאמי מדיני" ?). הציבור בישראל , בניגוד למה שאתם חושבים , ממש אינו טיפש ואינו מאפשר לכם להתקרב להגה השלטון.
      5. ג'רמי קורבין אינו "נוטה לאנטישמיות" הוא אנטישמי !! ואל תעשו לו הנחות בשל היותו גם איש שמאל. אם הוא היה רחמנא ליצלן איש ימין כבר הייתם מזמן יוצאים נגדו בחריפות כמו שאתם עושים למפלגות ימין באירופה שהאנטישמיות שלהם בטלה בשישים לעומת זו של קורבין וחבריו.

    3. היי דפנה,
      קראתי מה שכתבת ולא אענה לגלי השטויות שבירברת חוץ מזה:
      1- קורבין הינו אנטישמי נאלח מהזן הגרוע ביותר באירופה, ורק השבוע הייתה הפגנה גדולה נגדו בלונדון ע״י אירגונים יהודיים מכל קצות הקשת האנגלית.
      2- החיילים פעלו ביום ו׳ ע״פ כל החוקים ובצורה מסודרת, ואת זה אני כותב בלי כל קשר לימין/שמאל, כל מי שמעוניין לראות את אמת הדברים שיכנס לאתרים מקצועיים שם מביעים דעתם אנשי מקצוע בלי קשר להשתייכותם הרעיונית, ושם כולם ללא יוצא מן הכלל מחמיאים לצה״ל מי יותר ומי עוד יותר !!!!!

    4. באמת כל הימנים מחרחרי המלחמה האלה הם פשוט איומים ונוראים. למשל ביבי הזה, שפתח בלי שום סיבה במלחמת לבנון השנייה, ושמטיל מצור על עזה, ולא מאפשר למאות משאיות להיכנס לתוכה בכל יום. פשוט אי אפשר להבין אותו.
      מזל שיש לנו אנשי שמאל אמיצים ונועזים. לא רק שהם מעולם לא התחילו אף מלחמה, הם גם חתמו על הסכם שלום עם מצרים, ורוקמים כיום יחסים מסועפים עם סעודיה! מה היינו עושים בלעדיהם?
      עד היום אני לא מבין מדוע למרות שרוב הציבור מצביע שוב ושוב למפלגות השמאל, אנחנו מקבלים כל פעם ממשלת ימין, שמרבית העם בכלל לא מעוניין בה. ממש מוזר.

      נ.ב
      זו הייתה הצצה חטופה לאזור הדמדומים של המציאות המקבילה, בה חיים להנאתם דפנה ושותפיה להשקפה הפוליטית.

    5. ג'רמי קורבין רק "נוטה" לאנטישמיות, אבל אפשר להבין אותו. ממשלת הימין שלנו מספקת לו סיבות טובות לכך…
      דפנה החביבה, את באמת חייבת לפצוח בקריירה של סטנדאפיסטית במועדוני חברים יוקרתיים, המשרתים את האליטה הפרוגרסיבית בארץ ובחו"ל. הצלחתך מובטחת מראש. (ואם אין מועדונים כאלה, מישהו צריך להקים אותם תכף ומיד, במיוחד בשבילך ובשביל קורבין ואובמה. ובשביל תמר זנדברג גם.)

    6. אין מצור , שילכו לאחיהם המצרים .
      לפי הלוגיקה הזו אנחנו צרים גם על ירדן וסוריה .

  4. מתקבל הרושם כי קיבוצי "הקיבוץ הארצי" – תנועת האם של מר"צ – בחרו לקשור את גורלם בגורל ארגוני הטרור הערבים הרצחניים. האם לא הגיע הזמן להיפרע גם מהם?

  5. השמאל ויתר על העמדת פנים של שלום, ובגלוי פועל פשוט להשמדת ישראל. "מצור"? לעזה יש גבול יבשתי עם מצרים, איך ישראל יכולה להטיל מצור? אז המסקנה שלי נכונה. השאלה היא איך בולמים את האויב מבפנים הזה, בלי להרוס את המדינה.

  6. שימו לב כמה לייקים יש לקרן החדשה\אופנהיימר\הארץ\זנדברג, יש להם בקושי 150-200 לייקים. למה נותנים להם במה? הם בקושי מגרדים כמה פירורים והם מקבלים תזכורות ואיזכורים כאילו מדובר במאה אלף איש, גם בשמאל המתון לא אחוזים מהם. יאללה

  7. אמנם נכון כי השמאל הקיצוני משקר בקשר לזהות ההרוגים, אבל זהו השקר הקטן.

    חמאס עצמו וכל הסיקור העולמי קוראים לזה "צעדת שיבה" למען "זכות השיבה". רק אצלנו שקרנים מעמידים שיש איזשהו קשר ל"מצור" על עזה (גם זה שקר – ישראל כן מאפשרת הכנסת ויציאת סחורות).

    נקודה נוספת – ניצול הפגנה לפני שבועות כדי להטמין מטען שפצע חיילי צה"ל.

  8. הגיע הזמן לעשות קצר סדר במדינה הזאת.
    * לעמיד לדין את כל הבוגדים השמאלנים האנטישמים.
    * להוציא את כל האירגונים השמאלנים האנטישמים מחוץ לחוק.
    * לנטרל את בגצ.
    * לעצור כל אזרח חוץ שמגיע לארץ מטעם הBDS.

    אם הממשלה לא תעשה את מה שהעם דורש הולך להיות פה מלחמת ״אחים״, אזרחים רצחנית ואלימה.
    אני כבר לא רואה את העם יושב בשקט יותר.
    ברגע שהעם מרגיש שתוקפים את צה״ל (הילדים שלהם) והממשלה לא נותנת גב (דיו בורים בלי מעשים) הם יקחו את החוק לידיים ויתחילו לחסל את השמאלנים ברחובות.
    הסבלנות נגמר.

    1. בעברית פשוטה נכתב כאן שהגיע זמן לעשות קצת סדר ולחסל את הדמוקרטיה (בלי בית משפט, בלי חופש ביטוי, בלי מי שיגיד מילים שיערערו לדני את תפיסת עולמו העדינה והרגישה). אם זה לא יקרה איכשהו בעצמו, דני כבר ידאג לעשות את זה בכוח.
      אגב, רודולף, האם במסגרת הסדר החדש יחסלו גם את הפלגים החרדים הקיצוניים (הפלג הירושלמי, חסידויות כמו תולדות אהרון וגור), אלה שמייחלים לקיצה של מדינת ישראל ותוקפים שוטרים ולוחמי מג"ב בכל הזדמנות? או שמא דוסים פטורים מהפתרון הסופי שלך?

      פשוט בושה שאתר מידה מפרסם את הקריאה הבוטה הזאת לאלימות בעודו מצנזר תגובות מתונות שלא מתיישבות עם הקו של העורך.

    2. למשבית השמחות –
      כמה נחמד להטיף נגד אלימות, ובאותה נשימה לרמוז בקריצת עין שובבה, שאלימות נגד מה שאתה מכנה "דוסים", היא דווקא לא רעה בכלל. אולי היא אפילו חיובית ומועילה.
      ולזה קוראים – 'הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו.'

    3. לוין, לתגובה כזאת ריקה ועלובה לא ציפיתי… איפה אתה רואה קריצה לאלימות? אתה ממציא את מה שנוח לך?
      הטענה הפשוטה היא שהמגיב "דני, מטיף לאלימות באופן סלקטיבי-כלפי שמאלנים, ולא כלפי חרדים אנטי-ציוניים ואנטי-ישראלים- בעוד האתר מאשר באופן שערורייתי את התגובה האלימה שלו (איום "לחסל שמאלנים ברחובות") ומסנן תגובות עם קישורים להרג מפגינים לא-חמושים הרחק מהגדר.
      כמו כן, אם מעליב אותך השימוש בביטוי "דוסים", אולי כדאי שתחשוב איך מרגיש שמאלני (באתר מידה זהו כינוי גנאי לכל חילוני משכיל שמתנגד להפיכת ישראל ליהודסטאן) כאשר מכנים אותו "אנטישמי", "בוגד" ועוד צרור ברכות שתוכל למצוא בכל התגובות בכל הכתבות באתר מידה. מי אמרת אינו רואה את דבשתו?

  9. א. איפה הצילומים של המחבלים שעלו עם נשק על הגדרות?
    כל כך הרבה ציוד בצד שלנו ואפילו לא מצלמה אחת ?
    זהו מחדל תכנוני !!!

    ב. ההרוגים היו מחבלים, אז מה? האם הם סיכנו חיילים?
    סביר להניח שלא – כי אם כן היינו שומעים על זה קודם.
    יותר סביר שהם גם פעילים במנגנון של החמאס. ולכן מותר לירות בהם? באמת?
    לפי ההיגיון העקום הזה מותר לפלסטינים לירות בלובשי מדים.

    ורק שיהיה ברור.
    בשבילי, כל הרג הוא נורא
    וכל הרג שלא להגנה מידית הוא רצח.
    (כל פציעה גם)

    1. בשבילי, כל פרח הוא שמחה
      וכל צמח שאינו פורח הוא הבטחה.
      (גם צמח הייקו שפורח רק בשירים).

    2. לדעתך צריך לחכות קודם שהמחבל יירה ורק אח״כ מותר לירות בו?
      דעתי שונה. כל מטרת ההפגנה היתה לחמם את הזירה. אין מצור על עזה היות והגבול ע9 מצרים פתוח. יתרה על כך ישראל מעבירה כל יום אספקה לעזה. לדעתי יש להפסיק מכירת אספקה לעזה. כל נסיון לחצות את הגדר צריך להתקבל באש. אין לאף לא אחד מה לעשות ליד הגדר.

    3. יש סרטים ברשת וגם של דו״צ שמראות ירי חי על מיטב חיילינו ע״י הטרוריסטים ביום שישי.

    4. לגור אריה –
      ברור שיש סרטים שמראים ירי על חיילינו. כל מי שמעוניין לגלות את העובדות לאשורן, כבר צפה בהם. אבל מי שיצר לעצמו תאוריה נפלאה ומושלמת על "צבא הכיבוש הישראלי האכזר, שרוצח פלסטינים תמימים ושוחרי שלום", לא מעוניין לראות סרטים כאלה, כי הם מחריבים לו את כל האשליות. לכן מבחינתו סרטים כאלו פשוט לא קיימים, ולא משנה מה שיאמרו או יראו לו. הוא פשוט ימשיך לשאול "איפה הצילומים, איפה הצילומים?" תוך שהוא מקפיד לעצום את עיניו בחוזקה. אם טיפה של מציאות תצליח לחדור את חומת הכזבים וההזיות שהוא בנה סביב עצמו, מבחינתו זה יהיה אסון של ממש. וזאת משום שרק החומה הזו מאפשרת לו להרגיש עליונות מוסרית מדומיינת על כל שאר האנשים.

    5. כל פציעה גם?
      כלומר, כל פציעה שקולה בעיניך לרצח?
      ומה זאת 'הגנה מידית'? מה ההבדל בינה לבין הגנה מסוג אחר? האם בכלל יש הבדל כזה היכן שהוא, מחוץ למוחך הקודח? וכיצד ניתן למדוד ולהעריך אם ההגנה היא "מידית" או לא? ובעיקר, כיצד ניתן לעשות זאת בשטח, בתנאי לחץ ואיום, הרחק ממגדל השן הפילוסופי/משפטי/מוסרני-צדקני?
      בקיצור, אכן בורכת בשפע מוסריות והגיון – מוסר הוטנטוטי והגיון של מי שמאושפז במוסד סגור. כל הכבוד לך.

  10. צריך לזכור מהי המטרה הסופית של כל אלו שקופצים בראש לבקר את מדינת ישראל ושל אלו שמממנים אותם. אין ולא היתה מעולם גרמניה אחרת.

  11. למרות שדעת הקהל העולמית מגבה על אירגוני הטרור הפלסטינים ונותנת להם לגיטימציה…
    למרות שהמצב בשטחים , שבהם החמס משתמש באזרחים (שגדלו עם עקרונות שנאה מגיל כה צעיר) על מנת לפגוע ולהרוס, במקום לבנות את ביתם דרך למידה מנסיונו של השכן…
    הפילוג הנוראי בארץ בנושא הוא בפני עצמו מקור ההצלחה הגדול ביותר של החמס.
    למרות כל זאת, מדינת ישראל (וממסדותיה) צריכה להשאר המבקרת הראשונה של מעשיה ופעולותיה בשטחים.
    עלינו להשאר כפי שהיינו עד כה, אנושיים בגישתנו לעם החף מפשע ולווסת את ה״המלחמה בחמס ״ בפגיעה בטרוריסטים באופן ישיר.
    אסור לנו לתת לעולם להשוות אותנו לעמים / מדינות המסוגלות לטווח… ועלינו להוכיח שאנו שונים מהם כפי שתמיד היינו…
    ברור לי שהמצב מסובך פי כמה ממה שכל המבקרים למיניהם מאמינים שהוא.
    השאלה הנשאלת היא האם הגישה של ממשלת ישראל הנוכחית לגבי נושא הגדה ויהודה ושומרון היא הטובה ביותר על מנת לשאוף לשלום עתידי וללגיטימציה של עם ישראל בעולם.
    להיות חזק מבחינה מדיאטיבית (הפצת האמת כנגד השקר המופץ על ידי שונאינו בעולם) זה חשוב ביותר מאחר שהמדייה היא הנשק שבה השתמשו אנשי החמס כל השנים כנגדינו.. אך אחריותינו הכבדה היא להראות שאת האטיקה המוראלית שלנו לא איבדנו.
    אולי הגיע הזמן לעבוד ולהעמיק את היחסים עם הפלסטינים שמעוניינים בשינוי ומוכנים לפעול להפצת אידאולוגיה של שיתוף ולא של הרס ושנאה..
    אולי דרך מדיניות שונה נוכל (עם הזמן) להרוס את המוניטין שהחמס צבר?
    הלוואי שתפתח סוף סוף דלת לשלום ולבניה.
    המשאבים שהמאבק הזה דורש הם גדולים וכבדים מדי על מנת שלא תהיה תכנית (גם ) לטווח ארוך.
    זאת למרות שנכון להיום, אין ברירה אחרת מלהגן על האזרח הישראלי בו זמנית.

  12. לא הבנתי איך יכול להיות "מצור" על טריטוריה שיש לה גבול משותף עם מדינה ידידותית להם,
    או שהמצרים מבינים טוב יותר מכם עם מי יש פה עסק?

  13. צעדת הטרור: השמאל הקיצוני בשירות תעמולת חמאס

    What else is new?
    השמאל = חמאס.

  14. מעצר מינהלי לפעילי הטרור האנרכיסטים עכשיו!

    לאור המידע המתגלה לנו יום יום, אנחנו לא מסכימים לכך עוד! דורשים שינוי מיידי!

    האנרכיסטים מאותרגים על ידי מוסדות המדינה כיוון שהם הילדים של מפורסמים! מי נתן את ההוראה לא לטפל בהם ביד ברזל?

    התנהגותה של מדינת ישראל בנוגע לכל ההתפתחויות החמורות נגדה, שמובילים קומץ מופרעים שהם ילדים של מפורסמים מן "האליטה החברתית" בעיני עצמם במדינה, היא התנהגות חסרת אחריות לחלוטין.

    זה שמישהו הוא בן או בת של אדם עשיר או מוברג היטב בתוך מערכת השלטון והמוסדות, לא יכול להיות תירוץ מתקבל על הדעת לא לפעול מיידית ולעצור את הפעילות שהורסת לי ולילדי את העתיד ואת הבטחון ואת המדינה היהודית.

    אנו, היהודים במדינת ישראל, אנו הציונים במדינת ישראל, דורשים שכל המוסדות המופקדים על בטחון האזרחים והמדינה, יתחילו לפעול בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים נגד האנרכיסטים המובילים את המסע האנטישמי הכלל עולמי, ואת החרמות והפעילות ההרסנית נגד המדינה.

    כולם חייבים להיות מובאים לפני בית משפט ציוני נורמלי, (בג"צ אינו כזה) ולהישפט על בגידה במדינה, ולהיכלא. הם לא עושים פחות נזק משעשה ואנונו.

    האנרכיסטים כולם הם ואנונו, ויש לטפל בהם כמו שטיפלו בואנונו.

    אין שום הבדל. להיפך.

    הם מפיצים את הארס והשינאה והחרם בצורה נרחבת הרבה יותר, לאורך זמן ארוך מאד, והתוצאות הן הרס שיטתי של זכות קיומנו בארצנו.

    אין כמעט יום שאין אזכור של פעולות ארגון האנרכיסטים בתקשורת.

    לא נסכים למדיניות ההשתקה והיד רוחצת יד המתנהלת פה.

    נדרשת פעולה!

    והגיעה העת להפסיק מיד את איתרוג רבקה מיכאלי שהיא יושבת בהנהלת ארגון בצלם. מדוע איש לא מראיין אותה וחושף את הנושא? תשאלו אותה איפה גדלים הנכדים שלה (רמז: לא במדינת ישראל – כנראה הודות לחינוך שנתנה להם) אבל החצופה הזו שהשמאל העלה בשנים האחרונות מהאוב – באה לחנך אותנו שחיים כאן בארצנו באמצעות אירגון אנרכיסטי במימון זר.

    זה בלתי נסבל ומעורר קבס ממש. היא והשמאלנים שמעמידים פנים ומקדמים אותה בכל ערוצי המחבלים התיקשורתיים שלהם.

    כשפרצופה המכוער עולה על המסך – התחנה מוחלפת מיידית!

    לעיון:

    http://rotter.net/forum/gil/20263.shtml