החברים של רוני: המשטרה כושלת, התקשורת ממשיכה לאתרג את אלשיך

אמנון אברמוביץ', שעד לא מזמן קטל את המפכ"ל בכל הזדמנות, משמש כעת כשופר הראשי לספינים והדלפות. לבקשת 'מידה' המשטרה חשפה את יומן הפגישות של אלשיך ואילנה דיין

אברמוביץ', אלשיך ודיין | פלאש90

פרשן חדשות 2 ו'ידיעות אחרונות' אמנון אברמוביץ' ממשיך לאתרג את המפכ"ל רוני אלשיך כחלק מההגנה שמעניקה לו התקשורת ובניסיון לחזק את מעמדו לקראת הכרעה בחקירות נתניהו. בדברים שאמר אברמוביץ' בחדשות 2 ביום ראשון נטען כי המפכ"ל מאמין שראש הממשלה אינו מעוניין בהמשך כהונתו, שאמורה להסתיים בקרוב, בשל נטייתו לכאורה להמליץ על הגשת כתב אישום נגד נתניהו.

אברמוביץ' מביא תוכן מ"שיחה בין המפכ"ל למקורביו" בה אמר אלשיך כי "לא יוותר על ערכיו תמורת שנה רביעית בתפקיד", ורמז לשיקולים פוליטיים של ראש הממשלה והשר לביטחון פנים בקבלת ההחלטה האם להאריך את כהונתו.

 

לאחר הופעתו של אברמוביץ' במהדורת החדשות, דיווח ג'וש בריינר בעיתון 'הארץ' כי גורמים בכירים בממשלה הגדירו את הדיבורים על הארכת הכהונה כחסרי שחר. על פי בריינר, אותם גורמים מסרו כי "כהונתו של אלשיך סוכמה עמו מראש לשלוש שנים ומעולם לא דובר עמו על שנה נוספת. כבר עם מינויו של אלשיך לתפקיד ב-2015 הובהר לו כי הכהונה תיקצב לשלוש שנים, והוא הסכים לכך. כל הניסיונות של גורמים שונים במערכת לנסות ולהעביר מסר כאילו יש מי ששוקל להאריך את הקדנציה של המפכ"ל בשנה רביעית הם ספינים".

ואכן כפי שנכתב בהחלטת הממשלה שאישרה את מינוי אלשיך לתפקיד המפכ"ל, תוקף המינוי הוא לתקופה בת שלוש שנים, שהחלה ב-11 בנובמבר 2015, ואמורה להסתיים באותו תאריך בדיוק השנה.

כלומר, על פי החוק אלשיך אמור לכהן כמפכ"ל במשך שלוש שנים, אשר בסיומן יסיים את תפקידו כפי שהוחלט מראש. לכן כל ההדלפות לגבי "אופציה לשנה רביעית" או הכותרות המגוחכות על "הדחה" נראות כלא יותר מספין מצד המפכ"ל ומקורביו. אם איש לא דיבר כלל עם אלשיך על הארכת הכהונה, מדוע הוא רואה צורך כה דחוף להודיע שהוא מוכן לוותר עליה?

לכך יש להוסיף את העובדה כי ההחלטה להאריך את כהונת המפכ"ל בשנה נוספת אינה דבר כה נפוץ ומקובל כפי שטוען אברמוביץ'. למעשה, מאז שנת 1990 רק שניים מתוך תשעת הקצינים ששימשו בתפקיד סיימו כהונה של ארבע שנים. כהונתם של כל השאר, החל מיעקב טרנר ועד בנצי סאו, ארכה שלוש שנים או פחות.

מעבר לכל אלה, אם אכן יתברר לבסוף כי מי שתדרך את אברמוביץ' בעניין היה אלשיך עצמו או שהוא היה מודע לכך דרך מקורביו, מדובר במקרה חמור מאוד של ניסיון לחתירה תחת הממשלה הנבחרת, שהיא הממונה הבלעדית ועל פי חוק לגבי כל החלטה על תקופת כהונתו של המפכ"ל.

אם נתעלם לרגע מההדלפה החמורה (שהרי אלשיך טען לא מזמן בכנסת שההדלפות לא מגיעות מהמשטרה) שמקורה בקרב גורמים בצמרת המשטרה לעיתונאי בכיר, הרי ששוב יש לתהות כיצד אברמוביץ', שרק לפני שנה לא היסס להטיל דופי ביושרתו המקצועית של המפכ”ל, כעת מתייצב כחייל נאמן בשורה הראשונה של המגינים על אלשיך.

כזכור, בחודש פברואר בשנה שעברה טען אברמוביץ' בשידור כי הכיפה שלראשו של אלשיך מסגירה את שאיפותיו הפוליטיות להשתבץ במפלגת הבית היהודי. כחצי שנה לאחר מכן, ובעקבות פגישה שנערכה בין השניים ב-31 באוגוסט, חל מהפך דרמטי בגישתו של אברמוביץ’ כלפי המפכ”ל, שהפך לפתע לשומר הסף החשוב ביותר של שלטון החוק.

יממה לאחר הפגישה, במסגרת התכנית ‘אולפן שישי’, המטיר אברמוביץ’ שבחים על פועלו של המפכ”ל, ובעיקר על חלקו המרכזי בחקירות ראש הממשלה: “רוני אלשיך עשה שם עבודה מעולה”, החמיא אברמוביץ’ למפכ”ל.

הגדיל לעשות הפרשן בדבריו שלשום כאשר את כינה את המפכ"ל "רחום וחנון", אך התעלם בנוחיות בפרשת ההטרדה המינית בה הואשם ניצב רוני ריטמן, והגיבוי המתמשך שהעניק לו אלשיך למרות קביעת בג"ץ כי החזרת ריטמן לתפקידו כמפקד להב 433 היא "לא סבירה באורח קיצוני נוכח הראיות שעלו בחקירת המחלקה לחקירות שוטרים". על פי הדיווחים האחרונים, אלשיך מתכוון למרות הכל להשאיר את ריטמן בשורות המשטרה ולמנות אותו לתפקיד בכיר. האם אלו ה"ערכים" עליהם מדבר אלשיך?

הפשיעה ממשיכה להשתולל

עוד טוען אברמוביץ' כי לדברי גורמים במשטרה ישנה ירידה בפשיעה "בצורה ניכרת" במהלך כהונתו של אלשיך.

מעבר לכך שדבריו של אברמוביץ' מבוססים בעיקר על תחושות בטן, כיוון שמשטרת ישראל טרם פרסמה נתוני פשיעה עדכניים לשנת 2017, נראה שהם אינם תואמים לגמרי את המציאות. על פי הדו"ח השנתי האחרון שפורסם בשנה שעברה ומפרט את נתוני הפשיעה לשנת 2016, ישנה אמנם ירידה קטנה מאוד בכמות הפשיעה הכללית, אך ישנם תחומים כמו עברות מין, תקיפה, עברות סמים, הצתה וסחיטה, בהם חלה עלייה משמעותית בשנים האחרונות.

בנוסף לכך, גורמים במשטרה עצמה הודו רק בשבוע שעבר כי ישנה עלייה במקרי הפלילים של מסתננים בלתי חוקיים, בעיקר בדרום בדרום תל-אביב. מפקד תחנת שרת, סנ"צ צחי שרעבי אמר בדיון בנושא בכנסת כי "בארבעת החודשים האחרונים אנחנו רואים עלייה במקרי האלימות שבהם מעורבים זרים". כל זה מתרחש למרות עלייה גדולה בתקציב המשטרה שעומד על כמעט 11 מיליארד שקלים ותוספות למצבת כוח האדם, כך שהטענה ל"ירידה ניכרת" בפשיעה אינה מבוססת כלל.

מתוך שנתון המשטרה ל-2016

דברים אלה שוב מעלים תמיהה, במיוחד כאשר הם מגיעים לאחר סוף שבוע עמוס בתקריות מעוררות מחלוקת בהן הייתה מעורבת המשטרה ובשורה של פשעים חמורים שעד כה נותרו ללא מענה. כך למשל, עצרה המשטרה במהלך יום העצמאות את סא"ל במיל' אבי פרחן בטענה שביצע "התגרות" כאשר הניף את דגל ישראל אל מול תהלוכת מחאה של ערבים בצפון. כבר אתמול הורה השר ארדן לבחון את נסיבות המעצר ואמר כי "מעצרו של אדם הוא צעד משמעותי הנוטל את חירותו ועלינו לוודא תמיד שהשימוש בסמכות המעצר נעשה רק לאחר שיקול דעת מעמיק ובהתאם לשיקולים שהחוק מאפשר בנסיבות האירוע".

בנוסף לכך, סרטונים שהופצו אתמול ברשתות החברתיות הראו שוב את חוסר היכולת המתמשךשל המשטרה לאכוף את החוק באזורי הנגב. בסרטונים נראים תושבי הפזורה הבדואית כאשר הם יורים בנשק אוטומטי לאור היום תוך כדי נהיגה חסרת רסן בכביש הכניסה לבאר שבע וסיכון חמור של שלום הציבור. אתמול הודיעה המשטרה כי עצרה את היורה, אך מאז הוא כבר שוחרר למעצר בית.

לכך יש להוסיף את הפשיעה החקלאית שממשיכה להשתולל ללא הפרעה, כאשר רק בימים האחרונים דווח על מספר הצתות באזור הצפון ובעמק הירדן שגרמו לנזק של עשרות מיליונים ברכוש ובתבואה. נראה שתופעות אלה לא מטרידות במיוחד את אברמוביץ' וחבריו בתקשורת, שרואים אל מול עיניהם רק מטרה אחת והיא ראשו של נתניהו, אותו אמור להביא להם המפכ"ל שאחראי על כל הכשלונות האלה.

היסטוריה של איתרוגים

יש לציין כי לאמנון אברמוביץ', הנחשב לפרשן ואיש תקשורת בכיר, ישנו רקורד מוכח באתרוג אנשי ציבור אשר הוא חפץ ביקרם לתקופה מסוימת. זכורה במיוחד ההתבטאות שלו בתקופת הגירוש מגוש קטיף, אז הכריז כי "יש לשמור על [אריאל] שרון כמו על אתרוג, כי הוא היחידי שבאמת מסוגל לבצע את הדבר הזה…לדעתי צריך לשמור עליו לא רק מפני הדגלים הפוליטיים, אלא מפני דגלים משפטיים שניסו להלביש עליו".

בהמשך הוסיף אברמוביץ' תנאי נוסף לתמיכתו הזמנית בשרון ואמר: "האתרוגיות היא עד ספטמבר 2005 [עד לאחר ההתנתקות], אחר כך נשקול מחדש".

על פי התנהלותו של אברמוביץ' בכל העניינים הקשורים לראש הממשלה נתניהו ולמפכ"ל אלשיך, נראה כי הפרשן מצא לעצמו אתרוג חדש ונוצץ, המתאים כמובן להשקפתו הפוליטית של העיתונאי ולמענו הוא מוכן להתעלם מתופעות מטרידות אחרות. כמו השאר האתרוגים בעבר, גם הוא יושלך כנראה גם הוא בתום השימוש בו.

אלשיך מצידו, שמצא את עצמו תחת חיצי התקשורת כאשר מונה לתפקיד, נהנה בשנה האחרונה מליטוף תקשורתי מקיף וכמעט חסר תקדים, שנמשך כמובן כל עוד הוא מציב את עצמו כמי שנלחם על טוהר המידות מול נתניהו.

שבע פגישות עם אילנה דיין

בתוך כך, אתר 'מידה' קיבל לידיו את פירוט הפגישות שקיים המפכ"ל עם אילנה דיין אשר מדגישות עוד יותר את היחס הקרוב בין אלשיך לתקשורת. על פי משטרת ישראל, אילנה דיין וצוותה נפגשו עם אלישך בשבעה מקרים שונים לאורך כשנה וחצי.

הפגישה הראשונה נערכה בחודש יולי של שנת 2016 בתור שיחת רקע בין השניים ובנוכחות דוברת המשטרה. שלושה חודשים לאחר מכן נערכה פגישה נוספת כדי לבדוק את ההיתכנות ובחודש נובמבר של אותה שנה התלוו דיין וצוותה לאלשיך בסיור בחיפה.

סיור משותף נוסף התקיים בירושלים בחודש אוגוסט 2017, בזמן שהחלה התגברות הפרסומים בתקשורת על חקירות נתניהו. לאחר מכן נערכו שלוש פגישות ראיון בחודשים ספטמבר ודצמבר, וביום הראשון של ינואר 2018.

כפי שדיווחנו בעבר ב'מידה', בראיון ששודר לבסוף בחודש פברואר במסגרת תכנית 'עובדה' ובשיאה של הסערה הציבורית סביב תפקוד המשטרה בחקירות, הציג אלשיך גרסאות סותרות בנוגע לחלק מהפרשות שסבבו את המשטרה בראשותו והעלה את החשש כי משטרת ישראל מסרה מידע כוזב לציבור.

בריאיון טען אלשיך כי קצינים המעורבים בחקירות ראש הממשלה היו נתונים ללחצים ומעקבים, אך דברים אלו סותרים הכחשה נמרצת שמסרה בעבר המשטרה בנושא, תחת פיקודו של אלשיך. בדוברות המשטרה הגדירו בזמנו את הטענות “קמפיין מכוער ושקרי”, אך אלשיך כאמור אישר אותן בקולו לאילנה דיין.

במהלך הריאיון נדרש המפכ”ל להתייחס לציטוט שיוחס לו כי “כוחות רבי השפעה, כוח וכסף מנסים לפגוע אישית בקצינים הבכירים של אגף החקירות”, כפי שצוטט בכתבה של דורון הרמן בערוץ 10 מיוני 2016. בכתבה של הרמן צוין כי המפכ”ל אמר את הדברים החמורים ב”שיחות סגורות”, אך במשטרה יצאו בהכחשה גורפת: “משטרת ישראל מצרה על העובדה כי כלי תקשורת מנוצלים על ידי קמפיין מכוער ושקרי”, נמסר בזמנו מהמשטרה.

בראיון ב’עובדה’ לעומת זאת, השמיע המפכ”ל גרסה הפוכה לחלוטין מתגובת המשטרה שניתנה לפני שנה וחצי, ואישר את הדברים שהרמן ייחס לו: “אמרתי ציבורית, שיש לחצים על גורמים שעוסקים בחקירה”, אמר אלשיך לדיין. המפכ”ל גם השיב בחיוב כשנשאל האם מדובר בקצינים המעורבים בחקירות ראש הממשלה, וציין כי יש לו הוכחות שיגבו טענותיו: “אני מדבר על עובדות. לא על שמועות”.

אילנה דיין | פלאש90

בעקבות אותו ראיון שערורייתי זומן אלשיך לספק הסברים בוועדת הפנים של הכנסת, אך גם שם התחמק מלתת תשובות ברורות לנבחרי הציבור שאמורים לפקח על עבודתו. כאשר נשאל אלשיך על דבריו לדיין מהם נרמז שראש הממשלה אמור להיחקר בקרוב בפרשת הצוללות טען: “נעשתה מניפולציה בדברים והובנתי לא נכון”, והוסיף: “אף חקירה לא יכולה להגמר בלי שתישמע גרסתם של כל המעורבים בה וכאשר נשאלתי אמרתי שראש הממשלה יתן גם הוא עדות. יש עיתונאים שלא מצויים בחומר ובנבכי החקירה ולפעמים הם שואלים שאלות תם”.

כאשר התייחס לנושא של הקשר בין המשטרה וכלי התקשורת, שבר כבר אלשיך שיאים חדש של היתממות או שמא חוסר מודעות: “המשטרה עושה הרבה דברים בתחום של לחימה בפשיעה והגנה על ביטחון הציבור, אבל משום מה כל מה ששומעים בכותרות זה רק על חקירות ראש הממשלה”. אלשיך המשיך בדבריו התמוהים גם כאשר דיבר על נושא ההדלפות ואמר: “אני יודע שהחוקרים שלי לא מדליפים. ניתקנו את כל קציני המשטרה מקשר ישיר עם התקשורת, וגם אני מעולם לא שוחחתי או פגשתי איש תקשורת בארבע עיניים ללא נוכחות של דוברת המשטרה”.

כאמור, דברים אלה נשמעים כיום תמוהים הרבה יותר לאור ההדלפות החמורות שמוצגות לציבור מדי ערב במהדורות החדשות, והמאמצים הכבירים שעושים ידידיו של אלשיך בתקשורת בהגנה על שמו ובהפצת הספינים של המשטרה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "אנו מעדיפים לעסוק במתן שירות מיטבי לאזרח הנורמטיבי שומר החוק,  במקום להתייחס לפרסומים שונים או בהשערות חסרות בסיס עובדתי בעקבותיהם. מפכ״ל המשטרה ממשיך לכהן בתפקידו זו השנה השלישית, ולהוביל בגאון את משטרת ישראל על מגוון משימותיה ואתגרי השעה".

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

28 תגובות למאמר

  1. תיקון אחד קטן. אמנון אברמוביץ איננו פרשן ובטח שאינו עיתונאי. אמנון אברמוביץ הוא פוליטרוק. תועמלן פוליטי מהסוג הסובייטי הישן. להזכירכם, אמנון אברמוביץ עמד על הבמה בכינוס העיתונאים הגדול באילת (מעל אלף איש) וקרא לשמור על אריק שרון מכל משמר – כמו אתרוג, משום שהוא עומד להחריב התנחלויות. החלק העצוב בסיפור הזה הוא שמתוך כל אותם אלף "עיתונאים" שהשתתפו בכנס הזה , לא קם אפילו אחד כדי למחות על דברי הפוליטרוק. כך נראית התקשורת שלנו שאמנון אברמוביץ הוא האדמו"ר שלה

    1. שמעון ריקלין על ראיון עם שרה נתניהו:"אני אגלה לך סוד שיוציא אותי עוד יותר לא־מקצועי. לפני הראיון חיבקתי אותה. ככה זרם לי. נכון, לא הקשיתי עליה, היה לה מספיק קשה. רציתי לגרום לה להרגיש טוב".

      עיתונאי מעולה, אין ספק. ביקורתי, שואל שאלות קשות, לא תועמלן בכלל.

    2. נו באמת, שמעון ריקלין מחבק את שרה נתניהו לפני ראיון ורוצה לגרום לה להרגיש טוב – אסון בינלאומי. מישהו זוכר איזה עיתונאי שהקשה על עליזה אולמרט בעניין מכירת הציורים שלה?

      https://www.themarker.com/markets/1.559898

      מישהו זוכר איזה עיתונאי שהקשה על נאוה ברק בעניין השכר שלה בעמותת עלם?

      http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000825484

      מישהו זוכר על איזה עיתונאי שהקשה על מיכל הרצוג בעניין ההעסקה שלה בקרן ריץ'?

      http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=465894

      אני לא זוכר, אני כבר זקן, אבל אודה למי שיזכיר לי.

    3. אזרח , אתה רציני ??? אתה משווה חיבוק לשרה נתניהו לאיתרוג של עבריין ?? האיתרוג מנוגד לכל אתיקה עיתונאי ולכל הגדרה של עיתונאות.
      נו טוב, אתם שם בשמאל רגילים לפראבדה ואיזווסטיה ואינכם מבינים אפילו מה לא תקין באיתרוג.

  2. אתם רציניים? 7 פגישות בשלוש שנים מתוכן שלוש פגישות הן צילומים לראיון ששודר ברבים זה הרבה?! לכל העיתונאים יש קו ישיר לכל חברי הכנסת והשרים, קבוצות וואטסאפ ושיחות ומפגשים אישיים. 7 המפגשים של דיין עם אלשייך זו הבעיה שלכם? עכשיו בקשו לראות כמה פעמים ריקלין נפגע ו/או שוחח עם ריקלין וסגל, בואו נשווה.

    1. 7 פעמים יותר מדי. במקום לעסוק בטרור החקלאי, בטרור של הערבים בכבישים ובפשיעת הבדואים , המפכ"ל נפגש 7 פעמים עם אותה "עיתונאית" ומבזבז את הזמן היקר (תרתי משמע) שאנו האזרחים משלמים עליו במיטב כספנו.

  3. מעולם לא נראתה אילנה דיין כה דומה ליוסי שריד. כאילו מישהו מתגעגע אליו.

  4. המשטרה היא הזרוע השלטת החוק של השלטון ומכיון שהשלטון הוא בידי דיקטטורת בג"צ כלבי המשטרה ממהרים לרצות את אדוניהם.
    זו הסיבה שקצין משטרה שולל את החופש מאזרח ומתעלם מזכיות האזרח שלו ממש כמו שקצין K.G.B היה עוצר כל יהודי שהיה מסתובב עם דגל ישראל או כל סממן יהודי בפומבי-זו מהות הדיקטטורה
    -שלילת הזכויות והחופש ללא סיבה !
    כבונוס עכשיו הקצין ה"מצטיין" יקבל חסינות ויוכל להטריד מינית קצינות במשטרה, ולהשתמש בשוטרות צעירות כבובות מין.
    אלו הם פניה של משטרת ישראל בפיקוד רוני אלשיך ב2018 .
    ביטחון לאזרחים היהודים בצפון בדרום וביו"ש -0
    הגנה על רכוש החקלאים-0
    חיסול ארגוני פשע-0
    עצירת גנבת אדמות ע"י בדואים -0
    חיסול תופעת גנבת נשק צהל -0
    עצירת גדול והברחת סמים-0
    החזרת רכוש גנוב לאזרח הפשוט -0
    חקירות אין סופיות וחסרות בסיס לרוהמ 100
    הפצת שקרים ע"י דוברות המשטרה 100
    כיסתוח על קציני משטרה שסרחו ,הטרידו מינית,שיקרו וניצלו סמכות -100

  5. אלשיך צמח בערוגה שלכם.
    מכיוון שהוא איננו מושחת ורקוב מוסרית כמו רבים ורעים במחנה שלכם, התנהלותו מטרידה אתכם.
    אגב, אני לא זוכר שסערתם כל כך כאשר המשטרה הדליפה מדי יום בענייניו של אולמרט.

    1. ביבי – אם כל כך הרבה מושחתים אומרים שאתה מושחת ומנקים את רודפיך מכל האשמה בשחיתות, סימן שאתה בסדר!

    2. הבעיה בזיכרון שלך. אנו מבקרים את מחדלי המשטרה תמיד. ללא קשר לזהות הקורבן.

  6. בכל מדינות העולם החופשי השמאל מעביר ביקורת על התנהלות המשטרה ומקפיד עליה בחומרה, רק פה בישראל קבוצת עיתונאים איזוטריט השייכת לשמאל הקיצוני משמשת כחליפת מגן עבור מפכל משטרה מהגרועים שידעה מדינת ישראל.
    בתקופת כהונתו של אלשייך הדרום הפך להיות מסוכן לאזרחי הדרום , הפשיעה החקלאית הרימה ראש, והטרדות מיניות הפכו לנורמה מקובלת משום שמפכ"ל המשטרה מחפה על מטרידי מינית.
    כך מתנהלת תקשורת השמאל באלף השלישי כשהדמוקרטיות בכל העולם פורחות והם דבקים במפכ"ל משטרה המחפה על קצין משטרה ממשטרה מטריד מינית. זה המפכ"ל בעת שירותו בשירות הכללי חיפה והגן על קצין שהטריד מינית את פיקודיו נאמר שם שהוא חפת את מבושיהם של אותם משרתים תחתיו תוך ניצול מרותו.
    כיצד אותם עיתונאים מלחכי פינכה ואוספי פירורים איבדו את מצפונם ויושרתם, האם נזכה לקבל מהם לתשובה החשובה מכל מה הקשר בין כתיבתם לאמת ??? ויושרה????

  7. "ממשיך להוביל את המשטרה בגאון"? נכון יותר ממשיך להוביל באדיוט.

  8. המפכ"ל שלט בחקירות ביבי נתניהו ועכשיו הוא רוצה לשלוט בממשלה,כדי שיאריכו לו את המפכ"לות.מלכתחילה התפקיד לא התאים לו להיות מפכ"ל.הוא הגיע מבחוץ ולא משורות המשטרה.אלשייך-יש שיר יפה שכדאי שתאזין לו:הביתה,הביתה…של ירדנה ארזי.תמצא לך עיסוק אחר ורצוי וחובה לך,בתחום הספורט 😂😲👌👍

  9. אברמוביץ הוא יחצן ליצן.מיחצן ומאתרג את כל אלה שנגד נתניהו וממשלת הימין.

  10. עד מתי תמשיכו לשרוף את כל המדינה, מוסדותיה, משטרתה, מפכ"לה ומערכת המשפט שלה, רק כדי להגן על בנימין נתניהו שלכם, שנחשד בבגידה במדינה ובהפרת אמונים?
    אתם פטריוטים, אתם? פטריוטים של ביבי ושרה, לא של המדינה. פטריוטים די מיקולו!

    1. המדינה לא מעניינת את השמאל, מעניין אותו רק השלטון, כדי שיוכל לתגמל את הטפילים שלו על חשבון תקציב המדינה (אנשי תקשורת, שופטי בג"צ, מרצים באוניברסיטה, אומנים חסרי כישרון ועוד ועוד). לכן השמאל מוכן לצמצם את גבולות המדינה בין חדרה לגדרה ולהפוך את תל-אביב לבירת המדינה. לכן, הוא שם מקלות בגלגלים של המחנה הלאומי ומשתיל את אנשיו בעמדות כוח שמאפשרות לו להפריע למחנה הלאומי לממש את המדיניות שלו שזכתה בקולות המצביעים בבחירות. כשמנהיגי המחנה הלאומי מתקשים לממש את המדיניות של המחנה הלאומי – בגלל המקלות ששמים בגלגלים אנשי השמאל בעמדות הכוח, השמאל מאשים את המחנה הלאומי ואת מנהיגו שהם אינם יודעים להנהיג את המדינה. כיוון שהשמאל מעוניין רק בשלטון, הקנוניה הבינלאומית למחיקת מדינת ישראל קונה אותו בכסף. הכסף של מדינת קטר, אנטישמים למיניהם, השוק האירופי והמפרנסים של המפלגה הדמוקרטית בארה"ב משמן את החתרנות הפנים-ישראלית: משלמים ל"יהודים הנכונים" ומגייסים אותם למלאכת החתרנות שמטרתה לפורר את ישראל מבית ולהמיט עליה מדינה פלשתינית ג'יהאדית. אין טעם להתווכח עם רודפי הבצע האלה, כי לא האמת מעניינת אותם אלא השוחד: קריירות ומצנחי זהב, ארגונים מרופדים בכסף, נסיעות בעולם, ועידות שבהן הם מופיעים כגיבורים, פרסים, ועתיד כלכלי להם ולילדיהם.

  11. האמת היא שהמפכ׳ל הנוכחי נכשל הן בהתנהלות והן בתוצאות.הטעות הגדולה של ארדן שלא נתן את התפקיד לשוטר שצמח מתוך המערכת ונתן את התפקיד לאדם מבחוץ בנצי סיסו היה הרבה יותר עדיף .לא ראינו שינוי חיובי במערכת המשטרה אלא חזרה אחורה למשטרה אלימה לא חכמה ועמוסה בתקנות מטופשות.על הראיון אצל אילנה דיין על השכרת יחצן ועל ההתנהלות השלומיאלית והסגנון הדיקטטורי אין לזה מקום בגוף שאמור להיות משרת ציבור ולהתנהל בחוכמה.על זה נאמר קיש קיש בלגינא רש רש כשהכול חלול יש הרבה רעש.שורה תחתונה אין מקום להמשיך את כהונתו נקודה ואבוי לטיפש שיאשר את זה.

  12. מאז שבית המשפט החליט לזכות שוטרת שבעטה בראשו של מפגין חרדי – איבדתי את שאריות האמון שאי פעם רחשתי למשטרה ולבית המשפט.
    "תראו מופתעים"

  13. אלשיך צריך להמשיך. אלשיך אמנם אדם מוכשר, שהוכיח עצמו בתפקידיו הקודמים, אבל הגיע מחוץ למשטרה. לוקח לכל מנהל זמן מה ללמוד מערכת חדשה , יהי זה טיפשי אחרי ששילמנו את דמי הלימוד של אלשיך, לא לנצל את הניסיון שרכש. לדעתי מי שתוקף את אלשיך על חקירות נתניהו טועה, ובגדול. כי אם נתניהו איננו אשם-האמת תצא לאור, לעומת זאת עם לא תתבצע חקירה רצינית (אחרי הכל המפכ"ל לא קובע אשמה) כל מתנגדי נתניהו ,שרוצים להעיף אותו בעזרת הפללתו, יצעקו שהחקירה הייתה רשלנית. לכן, מבחינת נתניהו עדיף להשאיר את אלשיך.

  14. אני לא אתפלא אם כל התגובות פה מתועדות במרתפי המשטרה ומסומנים כאנשים המסוכנים לשלטון,
    מדינת ק.ג.ב

  15. יש עריצות פיאודלית של קומץ אקדמאים מרקסיסטים
    ששולטים במה שמכונה "תקשורת","אקדמיה" או "מערכת משפט",בוהמה,משטרה חשאית,בנקים,פקידות…
    הם לא נבחרים ולא ניתן להחליף אותם בבחירות.
    מה שקרה במצרים בתקופת מורסי ובונצואלה כיום
    מלמד כי לא ניתן לשנות דברים בבחירות.
    הקבוצה הזו תשב ותבצע מעשי חבלה מבפנים בהיקף גדול בכל מערכות המדינה.
    או שעושים טרנספר של הקבוצה הזו או שמוחקים
    אותה פיזית או שממשיכים להיות חיות מעבדה.

  16. פשוט בושה. אתם התקשורת. אתם יוצאים נגד אדם ישר ומלא זכויות בגלל שעושה עבודתו. הגיב:

    פשוט הזוי כמה משוחדים ועיוורים אפשר להיות.

  17. מפחיד מה שקורה במשטרה. אני מרגיש כאילו נתנו בטעות לראש המאפיה להשתלט על המשטרה. זה סוף הדמוקרטיה. התקשורת מחכה לקבל את ראשו של ביבי בתוך המיטה בבוקר וגם..מי אם לדעתם הלכה הדמוקרטיה מי יתעסק עם ראש המאפיה?

  18. אלשיך איש ערכים וזה נדיר ביותר. אך הוא עלול לשלם בבריאותו בשל כך.